• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Nibi no Matatabi

Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Nibi no Matatabi

Nibi no Matatabi | The Two-Tailed Matatabiニ尾の又旅
GatunekBakeneko
DziedzinyKaton
JinchūrikiBrak
Ilość Chakry100 000
Dwuogoniaste koty często łączone są w wierzeniach z mistycyzmem oraz światem duchowym. Za jednego takiego ducha uważana jest Matatabi - kotka z "krwi i kości", przynajmniej patrząc na nią przez pryzmat charakteru. Ceni sobie zarówno niezależność, jak i wolność, chodząc własnymi ścieżkami, ceniąc te same cechy u swoich rozmówców. Ciekawska istota, nie lubiąca prób dyrygowania jej akcjami czy bycia ignorowaną. Nie szuka zwady ani niepotrzebnych konfliktów, zaś podczas rozmowy zawsze odnosi się do drugiej osoby z szacunkiem - tego samego oczekuje też w stosunku do samej siebie.
Wygląd
Żywy, chodzący ogień uformowany w postać niebieskiego kota o rozdwojonym ogonem. Kotka przytłacza rozmiarem, prezentując się jako płonący czworonóg, zdolny sparzyć samą swoją obecnością. Pysk usiany ostrymi zębami nie zachęca do podejścia. Ilustruje świat swoimi okrągłymi ślepiami pozbawionymi źrenic - jedno w żółtym, drugie w niebieskim kolorze. Podobnie jak Shukaku, jej ciało pokryte jest dodatkowo czarnymi wzorami, jednak w jej wypadku nie wydaje się, by posiadały inne funkcje niż estetyczne.
Zdolności
Sam "gorący" wygląd Matatabi nasuwa na myśl jej potencjalne zdolności. Prócz posiadania kłów i pazurów, jakich pozazdrościć może każdy kotowaty, Nibi charakteryzuje się kontrolą ognia. Tę samą umiejętność jest w stanie użyczyć swojemu Jinchūriki, czy nawet wzmocnić jego techniki Katonu.

Nibi no Matatabi | Historia歴史
Matatabi początki swego istnienia dzieli z pozostałymi Bijū - podczas ostatnich swoich dni Mędrzec Sześciu Ścieżek, dzięki zdolności Rinnegana, podzielił chakrę Dziesięcioogoniastego na dziewięć części. Niedługo po tym, zapowiedział nadejście dnia, w którym te znowu staną się jednością - chociaż nie w takiej formie jak przed ich powołaniem do istnienia - zaś na ich drodze pojawi się ktoś, kto pokaże im czym jest prawdziwa moc. Przed swoją śmiercią, Hagoromo Ōtsutsuki nakazał Matatabi udać się do jednej ze świątyń, znajdującej się wśród dzikich ostępów, usianych wysoko rosnącą trzciną, z myślą o ochronie Dwuogoniastego. Z czasem ludzie zaczęli wierzyć, że podobnie jak Shukaku, Matatabi była kiedyś człowiekiem z krwi i kości, który z biegiem lat stał się żywym duchem.

Podczas Pierwszej Wojny Shinobi została złapana przez Hashiramę Senju, a następnie na Szczycie Kage sprzedana wraz z ośmioogoniastym Gyūkim w ręce Kumogakure no Sato, jako znak przyjaźni pomiędzy Konohą, a Kumo oraz celem zapewnienia równowagi sił w nowo powstałych wioskach. Za Wodospadem Prawdy, znajdującym się na Żółwiej Wyspie, znaleźć można mural przedstawiający Hachibiego oraz Nibiego świadczący o tym, przez jak długi czas oba Bijū były powiązane z Krajem Błyskawic. Odcisk łapy Matatabi można znaleźć w Encyklopedii Łap.

Nibi no Matatabi | Jinchūriki人柱力
Nibi, podobnie jak inne Bijū, posiada szereg transformacji udostępnionych swojemu Jinchūriki. Poniżej znajduje się pełna lista dostępnych przemian, zaś pełne rozwinięcie kwestii ich opanowania znajduje się w temacie ogólnym dotyczącym wspomagania.
  1. Płaszcz Chakry - pojawia się czerwona chakra okalająca hosta;
    Bonusy: +0.5 do statystyk fizycznych (Siła, Szybkość, Wytrzymałość, Refleks) oraz +25% maksymalnej chakry użytkownika;
  2. Pierwsza Miniaturka - chakra zaczyna przybierać kształt Demona z jednym ogonem;
    Bonusy: +1 do statystyk fizycznych (Siła, Szybkość, Wytrzymałość, Refleks) oraz +50% maksymalnej chakry użytkownika. Dodatkowo po opanowaniu trybu możliwość używania technik Katonu rangi D;
  3. Druga Miniaturka - chakra zaczyna przybierać kształt Demona z dwoma ogonami;
    Bonusy: +1.5 do statystyk fizycznych (Siła, Szybkość, Wytrzymałość, Refleks) oraz +100% maksymalnej chakry użytkownika. Dodatkowo po opanowaniu trybu możliwość używania technik Katonu rangi C;
  4. Przejściowa - chakra zaczyna przybierać kształt Demona z dwoma ogonami, jednocześnie pokrywając ów powłokę szkieletem;
    Bonusy: +2 do statystyk fizycznych (Siła, Szybkość, Wytrzymałość, Refleks) oraz +250% maksymalnej chakry użytkownika. Dodatkowo po opanowaniu trybu możliwość używania technik Katonu rangi B;
  5. Pełna forma Bijū - cały Jinchūriki zamienia się w Nibi. Nabiera masy rosnąc do rozmiarów Kota, całkowicie się do niego upodobniając.
    Bonusy: +6 do Szybkości i Refleksu, +3 do Siły i Wytrzymałości, oraz +35% chakry demona. Dodatkowo po opanowaniu trybu możliwość używania technik Katonu rangi A;
Nibi, podobnie jak inne Demony, udostępnia swojemu Jinchūriki część zdolności na różnych poziomach opanowania. Część została wspomniana wyżej, zaś poniższa lista stanowi całościowe podsumowanie, z pominięciem czystych bonusów do atrybutów fizycznych:
  • Dostęp do Katonu podczas opanowanej i aktywnej danej formy Demona. Dziedzina ta dostępna jest pasywnie, nie wymaga rozwoju. Techniki jednak należy zakupić własnoręcznie i maksymalnie tej rangi, jaką dyktuje poziom opanowania Bestii;
  • W przypadku posiadania któregoś z tych żywiołów, staje się on naturalnie silniejszy;
  • Odporność na naturalne, skrajne temperatury - w gorącym klimacie nigdy nie jest shinobi za gorąco, a w zimnym za zimno. Zmniejsza uszczerbek na zdrowiu spowodowany w ten sposób przez techniki;
Zablokowany

Wróć do „Bijū”