• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Terumi Ichizoku

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Terumi Ichizoku

Terumi Ichizoku | Terumi Clan照美一族
PrzynależnośćSakuragakure no Sato oraz Hanagakure no Sato
Klan Terumi swoje miejsce w historii zaznaczył w Mizu no Kuni. Tam dołączył do tworzącego się sojuszu klanów, które ostatecznie utworzyły Kirigakure no Sato. Przez większość czasu zżyty właśnie z Ukrytą Mgłą, po jej zniszczeniu przemieścił się do Konohy. Tam, po Największej Światowej Wojnie Shinobi, rozpadł się. Część osób wsparła chęci Hanagakure do swobody w działaniach i zemsty na tych, co ich zdradzili. Druga część zaś uznała, że jest to nauczka za przeszłości i tym samym wsparła Sakuragakure i chęci tej wioski do zachowania równowagi na świecie. Tym samym ich Element Pary stał się cennym narzędziem w dwóch różnych osadach.
Historia
Rodzina ta w okresie Krwawych Wojen walczyła głównie na terenie Kraju Wody. Gdy klany zaczynały się jednoczyć na wzór Uchiha i Senju, także klan Terumi dołączył do tworzącej się koalicji, która wkrótce utworzyła Wioskę Ukrytą we Mgle. Klan ten wspierał wioskę tą przez lata, do czasu gdy niepokoje społeczne związane z użytkownikami Kekkei Genkai osiągnęły apogeum. Ludność cywilna w całym Mizu no Kuni polowała na i mordowała użytkowników Kekkei Genkai. Klan ten zaczął się ukrywać, a niektórzy szukali schronienia w Hi no Kuni.

Gdy zamieszki ustały, klan powrócił do Ukrytej Mgły, gdzie wzmacniał swoją potęgę. Dzięki zaaranżowanemu małżeństwu z klanem Yōgan narodziła się Kunoichi władająca dwoma Kekkei Genkai od urodzenia. Została ona również Mizukage, biorącą udział w Czwartej Wielkiej Wojnie Shinobi. Następnie zaś dalej rozwijali się w Kirigakure, acz nie ma wzmianek, czy udało im się wydać na świat kolejne dziecko z dwoma Kekkei Genkai.

Ich egzystencja w Mizu no Kuni trwała, dopóki "Zero" nie zaatakował Ukrytej Mgły. Po zniszczeniu ich rodzinnego domu udali się do Hi no Kuni, gdzie już wcześniej znaleźli schronienie i tym samym wsparli militarnie Konohę. Niestety, Największa Światowa Wojna Shinobi zebrała krwawe żniwo, w tym ówczesnego lidera klanu, który nie zdążył wybrać następcy. Doprowadziło to do rozpadu wewnątrz klanu. Część udała się do Hanagakure, mając dość okrutnego żywota, jaki spadł na nich i ich dom, a część do Sakuragakure, chcąc coś zrobić ze światem, który tak ich potraktował.
Ważne informacje
  1. Oficjalne nazwisko klanowe to Terumi.
  2. Podczas Największej Światowej Wojny Shinobi zginął ich lider. Nie zdążył on wybrać następcy, co doprowadziło do rozłamu wewnątrz klanu.
  3. Część klanu udała się do Sakuragakure no Sato, a część do Hanagakure no Sato. W obu tych wioskach znajduje się większość tej rodziny, choć pojedyncze jednostki zdecydowały się na inną drogę niż większość.
  4. Ich Kekkei Genkai to Futton - Uwolnienie Pary. Jest to połączenie Katonu i Suitonu.
Zdolności
Członkowie tego klanu posiadają dostęp do Futtonu, co zapewnia im następujące zdolności:
  1. Produkcja żrącego gazu - użytkownicy Kekkei Genkai klanu Terumi potrafią wygenerować parę, potrafiącą stopić wszystko i wszystkich. Są w stanie w pełni kontrolować żrące właściwości wyprodukowanej przez nich substancji, a także są na nią odporni. Niestety, nie można tego samego powiedzieć o ich sojusznikach czy, na szczęście wrogach.
  2. Produkcja kwasu - Potrafią produkować też płyn o kwasowych właściwościach. Są oczywiście odporni na działanie kwasu, który wytworzą.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga E

Tu będzie E
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga D

Tu będzie D
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga C

Futton: Kōmu no Jutsu | Boil Release: Skilled Mist Technique沸遁・巧霧の術
KlasyfikacjaFutton, Kontrola Chakry
PieczęcieBaran → Dzik → Tygrys → Baran → Małpa
KosztStandardowy
ZasięgBazowo 10 metrów
Wymagania---
DodatkoweTechnika kosztuje 10PT
Użytkownik tworzy mglistą chmurę, którą uwalnia ze swoich ust. Mgła ma właściwości silno żrące, zdolne do stopienia wielu trwałych materiałów. Technika ta ma wadę, gdyż jej efekty nie są kontrolowane, ograniczając jej użycie do obszarów, które nie zawierają obecnie sojuszników aż do momentu, gdy atak jest zakończony. W przypadku, gdy mgła ucieka z obszaru zapobiegania rozprzestrzeniania, wystawiając tym samym innych na niebezpieczeństwo, shinobi może manipulować wystarczająco jakością pary do bezpiecznych wartości poprzez dostosowanie poziomu jej siły. Choć mgła żre wszystko wokół niej, użytkownik wydaje się być odporny na to. Tym samym, pomimo klasyfikacji techniki jako C, jest ona uniwersalna i może być dostosowana zarówno do rangi D, jak i do rangi S.
  • D: koszt równy standardowemu kosztowi rangi D, gdzie jej zasięg wynosi 5 metrów, a średnica 1 metr. To zwyczajnie "zionięcie" chmurą pary o niewielkiej sile, zdolnej do poparzeń pierwszego lub drugiego stopnia we wrażliwych miejscach ciała.
  • C: koszt równy standardowemu kosztowi rangi C. Technika nie ma możliwości długiego utrzymania się w powietrzu, jednak tym razem idzie jako swoisty podmuch pary o średnicy 3 metrów.
  • B: koszt równy standardowemu kosztowi rangi B. Zasięg zwiększony o 5 metrów. Po złożeniu pieczęci należy koncentrować chakrę przez czas równy złożeniu jednej pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny. Podmuch pary posiada średnicę zwiększoną o 1 metr. Zdolny jest poważnie poparzyć drugą osobę oraz wypalić większość drzew oraz twardych roślin, wliczając w to budynki z naturalnych materiałów. Wymagania: Futton B;
  • A: koszt równy standardowemu kosztowi rangi A. Zasięg zwiększony o 5 metrów. Po złożeniu pieczęci należy koncentrować chakrę przez czas równy złożeniu trzech pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny. Fala staje się bardziej wyraźna oraz posiada średnicę równą 5 metrom. Podmuch ten potrafi już zabić co słabsze poprzez dotkliwe poparzenia, a nawet zwęglenia. Ściany czy drzewa nie stanowią dla techniki problemu, stapiając je z łatwością. Znane ludziom stopy metali słabną, stając się elastycznymi i przy większości można także mówić o topnieniu. Można także utrzymać technikę poprzez wypuszczanie nieustanne pary, tym samym zwiększając jej ilość. Koszt traktujemy wtedy jako standardowy na turę. Wymagania: Futton A;
  • S: koszt równy standardowemu kosztowi rangi S. Zasięg zwiększony o 15 metrów. Po złożeniu pieczęci należy koncentrować chakrę przez czas równy złożeniu dziesięciu pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny. Podmuch pary posiada średnicę 7 metrów. Jest w stanie stopić żywą osobę, a jej temperatura może wywołać poparzenia nawet u osób, które pozornie uniknęły jutsu, jednak wciąż znajdowały się w jej pobliżu. Przebija się przez ściany z łatwością, przy okazji często wytapiając sobie wejście. Tak intensywna para poradzi sobie nawet z kośćmi Susanoo. Można także utrzymać technikę poprzez wypuszczanie nieustanne pary, tym samym zwiększając jej ilość. Koszt traktujemy wtedy jako standardowy na turę. Wymagania: Futton S;
Posiadając Specjalizację w Futtonie możliwe jest pominięcie pieczęci. Dodatkowy czas koncentracji wymagany przy wyższych rangach pozostaje bez zmian.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=沸遁・巧霧の術]Futton: Kōmu no Jutsu | Boil Release: Skilled Mist Technique[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/JtbtYEV.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Futton, Kontrola Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]Baran → Dzik → Tygrys → Baran → Małpa[/row]
[row title=Koszt]Standardowy[/row]
[row title=Zasięg]Bazowo 10 metrów[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[row title=Dodatkowe]Technika kosztuje 10PT[/row]
[description]Użytkownik tworzy mglistą chmurę, którą uwalnia ze swoich ust. Mgła ma właściwości silno żrące, zdolne do stopienia wielu trwałych materiałów. Technika ta ma wadę, gdyż jej efekty nie są kontrolowane, ograniczając jej użycie do obszarów, które nie zawierają obecnie sojuszników aż do momentu, gdy atak jest zakończony. W przypadku, gdy mgła ucieka z obszaru zapobiegania rozprzestrzeniania, wystawiając tym samym innych na niebezpieczeństwo, shinobi może manipulować wystarczająco jakością pary do bezpiecznych wartości poprzez dostosowanie poziomu jej siły. Choć mgła żre wszystko wokół niej, użytkownik wydaje się być odporny na to. Tym samym, pomimo klasyfikacji techniki jako C, jest ona uniwersalna i może być dostosowana zarówno do rangi D, jak i do rangi S.

[list][*][b]D:[/b] koszt równy standardowemu kosztowi rangi D, gdzie jej zasięg wynosi 5 metrów, a średnica 1 metr. To zwyczajnie "zionięcie" chmurą pary o niewielkiej sile, zdolnej do poparzeń pierwszego lub drugiego stopnia we wrażliwych miejscach ciała.
[*][b]C:[/b] koszt równy standardowemu kosztowi rangi C. Technika nie ma możliwości długiego utrzymania się w powietrzu, jednak tym razem idzie jako swoisty podmuch pary o średnicy 3 metrów.
[*][b]B:[/b] koszt równy standardowemu kosztowi rangi B. Zasięg zwiększony o 5 metrów. Po złożeniu pieczęci należy koncentrować chakrę przez czas równy złożeniu jednej pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny. Podmuch pary posiada średnicę zwiększoną o 1 metr. Zdolny jest poważnie poparzyć drugą osobę oraz wypalić większość drzew oraz twardych roślin, wliczając w to budynki z naturalnych materiałów. [u]Wymagania: Futton B[/u];
[*][b]A:[/b] koszt równy standardowemu kosztowi rangi A. Zasięg zwiększony o 5 metrów. Po złożeniu pieczęci należy koncentrować chakrę przez czas równy złożeniu trzech pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny. Fala staje się bardziej wyraźna oraz posiada średnicę równą 5 metrom. Podmuch ten potrafi już zabić co słabsze poprzez dotkliwe poparzenia, a nawet zwęglenia. Ściany czy drzewa nie stanowią dla techniki problemu, stapiając je z łatwością. Znane ludziom stopy metali słabną, stając się elastycznymi i przy większości można także mówić o topnieniu. Można także utrzymać technikę poprzez wypuszczanie nieustanne pary, tym samym zwiększając jej ilość. Koszt traktujemy wtedy jako standardowy na turę. [u]Wymagania: Futton A[/u];
[*][b]S:[/b] koszt równy standardowemu kosztowi rangi S. Zasięg zwiększony o 15 metrów. Po złożeniu pieczęci należy koncentrować chakrę przez czas równy złożeniu dziesięciu pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny. Podmuch pary posiada średnicę 7 metrów. Jest w stanie stopić żywą osobę, a jej temperatura może wywołać poparzenia nawet u osób, które pozornie uniknęły jutsu, jednak wciąż znajdowały się w jej pobliżu. Przebija się przez ściany z łatwością, przy okazji często wytapiając sobie wejście. Tak intensywna para poradzi sobie nawet z kośćmi Susanoo. Można także utrzymać technikę poprzez wypuszczanie nieustanne pary, tym samym zwiększając jej ilość. Koszt traktujemy wtedy jako standardowy na turę. [u]Wymagania: Futton S[/u];[/list]

[b]Posiadając Specjalizację w Futtonie[/b] możliwe jest pominięcie pieczęci. Dodatkowy czas koncentracji wymagany przy wyższych rangach pozostaje bez zmian.[/description]
Ostatnio zmieniony 15 wrz 2022, 14:41 przez Tora, łącznie zmieniany 4 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga B

Tu będzie B
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga A

Tu będzie A
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga S

Tu będzie S
Zablokowany

Wróć do „Klany i organizacje”