• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Uchiha Ichizoku

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Uchiha Ichizoku

Uchiha Ichizoku | Uchiha Clanうちは一族
PrzynależnośćSakuragakure no Sato oraz Amegakure no Sato
Jeden z najbardziej znanych i potężnych klanów w całej historii świata shinobi. Głównie ze względu na dwa wydarzenia. Pierwszym z nich był sojusz z klanem Senju, który zapoczątkował epokę wiosek ninja. Drugim zaś była rzeź tegoż klanu, po którym omal nie zostali wybici. Wydarzenia te obiły się szerokim echem w świecie i do dziś dzień da się o tym usłyszeć choćby na lekcji historii. Najbardziej znani są jednak ze swojego potężnego Dōjutsu - Sharingana, jednego z Trzech Wielkich Dōjutsu obok Byakugana i owianego legendamy Rinnegana.
Historia
Choć klan Uchiha jest jednym z najstarszych i najbardziej znanych klanów w historii, ciężko faktycznie zgłębić jego początki. O ich bitewnych umiejętnościach krążyło wiele legend, które zapewne z perspektywy czasu spersonifikowały się w formie Uchiha Madary. Ten lider tego klanu sprzed jakichś czterystu lat razem z Senju Hashiramą zakończyli odwieczną rywalizację między ich dwoma klanami, a następnie doprowadzili do utworzenia pierwszej wioski ninja. Konohagakure stała się wzorem i nadzieją, że prawdziwy pokój jest możliwy, co zdawało się napędzać wydarzenia na całym świecie. Tym samym byli po części odpowiedzialni za utworzenie systemu wiosek. Z nieznanych jednak przyczyn Uchiha Madara zdradził swojego przyjaciele, Shodaime Hokage i w wyniku ich batalii został uznany za martwego. Jego imię i legenda jednak przetrwały.

Klan Uchiha, choć potężny, był dość mocno naciskany przez Nidaime Hokage. Stworzone przez niego prawa i reguły sprawiły, że na dziesiątek lat, klan ten gromadził frustrację. Zanim jednak doprowadziło to do rozlewu krwi wewnątrz Konohy Uchiha Itachi zdradził swoją rodzinę zabijając wszystkich, poza swoim bratem. Klan zdawał się być na krawędzi upadku, zwłaszcza gdy Itachi zginął po kilku latach z ręki brata, który stał się poszukiwanym na całym świecie przestępcą. Tylko jeden żywy Uchiha pozostał.

Jednak nie jedyny. Madara powrócił podczas Szczytu Kage, a jego pojawienie się paradoksalnie przybliżyło świat raz jeszcze do pokoju. Zjednoczone nacje starły się z dowodzoną przez niego organizacją, ostatecznie go pokonując. Za zasługi na wojnie Uchiha Sasuke, brat Itachiego otrzymał także amnestię za swoje przestępstwa i mógł zacząć długoletni okres odbudowy klanu.

Przez lata klan ten powoli nabierał na sile. Na tyle, na ile oczywiście był w stanie, co patrząc po tym, jak niewielu ich zostalo po masakrze wykonanej przez Itachiego nie było niczym dziwnym. Ciężko nawet powiedzieć by odzyskał swoją dawną świetność, gdy Największa Światowa Wojna Shinobi nastąpiła. Sześć miesięcy krwawych zmagań uderzyło w klan. Zwycięski powrót też nie był możliwy przez "Go". Walki w Konosze ciężko było nazwać walkami. Przegrana była nieuchronna i jedyne co po niej pozostało to wstać i spróbować żyć dalej. Mimo jednak tak wielu cierpień klan Uchiha się podzielił. Wiele osób wsparło Uzumaki Yuri w jej dążeniu do równowagi i bezpieczeństwa na świecie. Równie wielu jednak uważało, że zbyt wiele się wycierpieli i potrzebują czasu. Tym samym skierowali swe kroki ku Amegakure i Kise Ogumo.
Ważne informacje
  1. Oficjalne nazwisko klanowe to Uchiha.
  2. Po zniszczeniu Konohy klan się podzielił. Część udała się do Sakuragakure, a część do Amegakure. Pojedyncze jednostki mogą się jednak zdarzyć wszędzie, wędrując swoimi ścieżkami.
  3. Nawet przed rozpadem, rodzina ta nie była tak liczna jak inne klany.
  4. Liderem klanu w Sakuragakure jest Uchiha Kagami, mąż Uchiha Izumi.
  5. Liderem klanu w Amegakure jest Uchiha Izumi, żona Uchiha Kagamiego.
  6. Wewnątrz klanu mówi się, że relacja między liderami obu odłamów klanu jest dość... napięta.
  7. Ich Kekkei Genkai, a zarazem dziedzina klanowa, to Sharingan.
  8. Ich Kekkei Genkai posiada dedykowane wspomaganie - Mangekyō Sharingan - pozwalające im posiąść potężne, indywidualne zdolności.
  9. W klanie dominują użytkownicy Katonu. Nie oznacza to jednak, że każdy Uchiha potrafi wykonać techniki Uwolnienia Ognia.
Zdolności
Choć klan Uchiha jest bardzo znany i potężny w świecie ninja, zakres ich zdolności można podsumować w dwóch prostych opisach:
  1. Sharingan - potężne Dōjutsu, oferujące swemu uzytkownikowi szereg przeróżnych możliwości jak widzenie chakry, czytanie z ruchu ust, kopiowanie ruchów czy zdolności iluzjonistyczne. Niektórzy opanowali je w tak perfekcyjnym stopniu, że zdają się przewidywać przyszłość. Jest to też nazwa dziedziny klanowej.

Sharingan | Copy Wheel Eye写輪眼
Kekkei Genkai klanu Uchiha jest jednym z Trzech Wielkich Dōjutsu i patrząc po możliwościach, jakie zapewnia swojemu użytkownikowi - nie ma się co temu dziwić. Sam Sharingan posiada kilka stopni rozwoju, wszystkie związane z łezkami (tomoe), które pojawiają się na tęczówce, gdy oczy te są aktywne. Mówi się, że warunkiem aktywacji, a także rozwoju Sharingana w większości przypadków jest doświadczenie silnych emocji, które sprawią, że ich mózg wyprodukuje odpowiedni rodzaj chakry, który wpłynie na nerwy wzrokowe, tym samym aktywując Kekkei Genkai. Historia w większości przypadków zapamiętała klan Uchiha jako ten dążący do potęgi, jednak kluczem do ich potęgi w większości przypadków stało się cierpienie po stracie najbliższych. Zwłaszcza w okresie Krwawych Wojen.

W momencie aktywacji oczy użytkownika stają się czerwone a na tęczówce pojawiają się kilka tomoe. Zazwyczaj w momencie aktywacji oba oczy posiadają tylko jedną łezkę, acz zdarzają się wyjątki. "Dojrzałą" formę Sharingan osiąga w momencie, gdy w obu oczach znajdują się po trzy łezki. To, na jaki poziom oczy "awansowały" zależne jest od MG prowadzącego dany wątek i może podlegać weryfikacji ze strony Głównego Moderatora Fabularnego.
Zdobywanie i rozwijanie Sharingana
Sharingan zdobywa i rozwija się na prostej drodze fabularnej. Może być to misja bądź fabuła która nie wymaga składania żadnych dodatkowych próśb. Taki wątek powinien stanowić jakieś wyzwanie. Jest to jednak w pełni zależne od MG.

Samo PD wydane w dziedzinę klanową nie ma znaczenia dla zdobycia i rozwijania tego Dōjutsu. Jego zdobycie odbywa się w pełni fabularnie. PD z kolei umożliwiają dostęp do technik klanowych, wpływają na koszta utrzymania Sharingana czy na mechanikę Genjutsu: Sharingan.

By zdobyć pierwsze tomoe wyzwanie powinno być rangi D i może być ono częścią innego wątku wyższej rangi. Może zostać aktywowane także w ramach samomisji lub samodzielki. Zdobycie drugiego tomoe musi być w ramach wyzwania rangi B, a trzeciego tomoe - wyzwania rangi A. Zdobycie kolejnych tomoe także może odbyć się w ramach innych wątków.

Aktywację oczu należy zgłosić w odpowiednim temacie. W przypadku wykrycia nieprawidłowości przez MF, nagroda może zostać cofnięta.
Koszt utrzymania
Koszt utrzymywania jest płacony od każdego stopnia aktywnej łezki. Dla uproszczenia uznajemy, że "poziom" oka to tyle ile łezek ma w każdym oku. Tym samym niemożliwym jest posiadanie "niestandardowej" ilości łezek np. 2 i 1.
Ranga dziedziny1 łezka2 łezki3 łezki
Poziom E100200350
Poziom D90175250
Poziom C75125150
Poziom B5075100
Poziom A254050
Poziom S101520
Jeżeli ktoś posiada tylko jedno oko płaci tylko połowę tego kosztu.

Koszta te obowiązują również podczas używania innych technik Sharingana. Osoby z przeszczepionym Sharinganem mają te koszta 2 razy większe.
Zdolności i rozwój Sharingana
Sharingan rozwija się wraz z użytkownikiem, pełną "dorosłość" otrzymując, gdy w obu oczach pojawią się po trzy tomoe.

Pierwszą "zdolnością", jaką te oczy umożliwiają użytkownikowi jest widzenie chakry w innych osobach. Zdolność ta nie jest jednak tak doskonała jak Byakugana, przez co widać głównie "masę chakry" w formie błękitnych płomieni wewnątrz ciała. Umożliwia z kolei dojrzenie zaburzenia układu chakry innych osób, co wskazuje na wpływ iluzji na obserwowaną osobę. Zasięg tej zdolności można przyrównać do normalnego ludzkiego wzroku. Jak daleko można normalnie widzieć, tak daleko można obserwować chakrę. Dodatkowo, można wykryć chakrę za przeszkodami, jednak maksymalnie przez 10m takich przeszkód, które nie są wypełnione chakrą.

Pierwsza odblokowana łza zapewnia jedną, dodatkową zdolność wybraną przez użytkownika z listy poniżej. Odblokowanie drugiej i trzeciej łezki zapewnia wybór kolejnych zdolności. Przy posiadaniu trzech łezek użytkownik Sharingana posiada wszystkie trzy zdolności. Są one następujące:
  1. Zwiększona percepcja - oczy naturalnie pomagają użytkownikowi przyswoić więcej informacji, zwłaszcza tych związanych z ruchem innych osób. Zdolność ta odpowiada za czytanie z ruchu warg, naśladowanie charakteru pisma czy ruchów całego ciała, a niektórym nawet "przewidzieć" wydarzenia. Oczywiście to ostatnie jest lekką przesadą, jednak doświadczeni użytkownicy Sharingana potrafią połączyć wcześniejsze doświadczenia i zwiększoną percepcję i zareagować tak, jakby byli "o krok przed przeciwnikiem". O ile zwykli ludzie są w stanie osiągnąć taki poziom długoletnim treningiem, tak oczy klanu Uchiha w tym przypadku dają spory bonus.
    Rozwinięcie SharinganaMaksymalna przewidywana dziedzina
    1 tomoeD
    2 tomoeC
    3 tomoeB
    Mangekyō Sharingan i Eien no Mangekyō SharinganA
    Posiadając Specjalizację w Sharinganie możemy przewidzieć dziedzinę, której ranga jest o jeden wyższa niż podana w powyższej tabelce (do A przy 3 tomoe czy do S przy Mangekyō Sharingan).
  2. Kopiowanie technik - widząc wykonywane pieczęci, a także koncentrację chakry przez przeciwnika, użytkownik Sharingana zyskuje wiedzę niezbędną by samemu też spróbować wykonać tę technikę. Taka technika nie wymaga wykupienia za PT i można ją wykupić podczas misji/fabuły bez dodatkowej zgody MG prowadzącego. By dane jutsu mogło być skopiowane należy:
    • Widzieć wszystkie pieczęci potrzebne do wykonania techniki. Jeżeli technika posiada mechanizm skróconych pieczęci, wtedy użytkownik sharingana musi posiadać na odpowiednim poziomie dziedzinę kopiowanej techniki, tak by i on mógł wykonać tę technikę ze skróconymi pieczęciami. Jeśli technika nie posiada pieczęci, a użytkownik sharingana spełnia wymagania do jej użycia, może ją wówczas skopiować.
    • Musi spełniać wymagania dotyczące opanowania techniki. Dotyczy to poziomu dziedzin czy dodatkowych ograniczeń, jak np. posiadanie specjalnego atutu.
    • Jeżeli technika znajduje się na wyższym poziomie dziedziny niż użytkownik Sharingana, ma ją odblokowaną, użytkownik może zamiast techniki rozwinąć dziedzinę, płacąc za nią w PD zgodnie z mechaniką rozwoju postaci.
    • Technika nie może być innym Kekkei Genkai, Kekkei Tōta czy Hiden. Techniki tego typu są zwyczajnie zbyt skomplikowane i wymagają czasochłonnego treningu celem opanowania odpowiednich sposobów koncentracji chakry. Wyjątkiem jest sytuacja, gdy użytkownik Sharingana ma dostęp do konkretnego Kekkei Genkai, Kekkei Tōta czy Hiden.
    • Można skopiować maksymalnie jedną technikę na turę lub zamiast tego rozwinąć dziedzinę (o ile posiadamy odpowiednią ilość PD). Raz na wątek (misja/walka/event) można skopiować także technikę prywatną lub ozwojowaną.
  3. Genjutsu: Sharingan - specjalna technika posiadająca szeroki zakres zastosowań, której jedynym wymaganiem jest bezpośredni kontakt wzrokowy z celem. Dodatkowo, posiadając Specjalizację w Sharingan i mając odblokowaną tę zdolność Sharingana można rzucać dowolne, inne techniki Genjutsu samym wzrokiem bez potrzeby składania pieczęci. Czas mieszania chakry trwa jednak tyle, ile zajęłoby ich złożenie.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=写輪眼]Sharingan | Copy Wheel Eye[/title]
[pic]http://sakuranohana.pl/images/msc/clans/uchiha1.png[/pic]
[description]Kekkei Genkai klanu Uchiha jest jednym z Trzech Wielkich Dōjutsu i patrząc po możliwościach, jakie zapewnia swojemu użytkownikowi - nie ma się co temu dziwić. Sam Sharingan posiada kilka stopni rozwoju, wszystkie związane z łezkami (tomoe), które pojawiają się na tęczówce, gdy oczy te są aktywne. Mówi się, że warunkiem aktywacji, a także rozwoju Sharingana w większości przypadków jest doświadczenie silnych emocji, które sprawią, że ich mózg wyprodukuje odpowiedni rodzaj chakry, który wpłynie na nerwy wzrokowe, tym samym aktywując Kekkei Genkai. Historia w większości przypadków zapamiętała klan Uchiha jako ten dążący do potęgi, jednak kluczem do ich potęgi w większości przypadków stało się cierpienie po stracie najbliższych. Zwłaszcza w okresie Krwawych Wojen.

W momencie aktywacji oczy użytkownika stają się czerwone a na tęczówce pojawiają się kilka tomoe. Zazwyczaj w momencie aktywacji oba oczy posiadają tylko jedną łezkę, acz zdarzają się wyjątki. "Dojrzałą" formę Sharingan osiąga w momencie, gdy w obu oczach znajdują się po trzy łezki. To, na jaki poziom oczy "awansowały" zależne jest od MG prowadzącego dany wątek i może podlegać weryfikacji ze strony Głównego Moderatora Fabularnego.[/description]
[row]Zdobywanie i rozwijanie Sharingana[/row]
[description]Sharingan zdobywa i rozwija się na prostej drodze fabularnej. Może być to misja bądź fabuła  która nie wymaga składania żadnych dodatkowych próśb. Taki wątek powinien stanowić jakieś wyzwanie. Jest to jednak w pełni zależne od MG. 

Samo PD wydane w dziedzinę klanową nie ma znaczenia dla zdobycia i rozwijania tego Dōjutsu. Jego zdobycie odbywa się w pełni fabularnie. PD z kolei umożliwiają dostęp do technik klanowych, wpływają na koszta utrzymania Sharingana czy na mechanikę Genjutsu: Sharingan.

By zdobyć pierwsze tomoe wyzwanie powinno być rangi D i może być ono częścią innego wątku wyższej rangi. Może zostać aktywowane także w ramach samomisji lub samodzielki. Zdobycie drugiego tomoe musi być w ramach wyzwania rangi B, a trzeciego tomoe - wyzwania rangi A. Zdobycie kolejnych tomoe także może odbyć się w ramach innych wątków.

Aktywację oczu należy zgłosić w [url=https://sakuranohana.pl/viewtopic.php?p=2569#p2569]odpowiednim temacie[/url]. W przypadku wykrycia nieprawidłowości przez MF, nagroda może zostać cofnięta.[/description]
[row title=Koszt utrzymania][/row]
[description]Koszt utrzymywania jest płacony od każdego stopnia aktywnej łezki. Dla uproszczenia uznajemy, że "poziom" oka to tyle ile łezek ma w każdym oku. Tym samym niemożliwym jest posiadanie "niestandardowej" ilości łezek np. 2 i 1.
| Ranga dziedziny | 1 łezka | 2 łezki | 3 łezki |
|:----------:|:----------:|:----------:|:----------:|
| Poziom E | 100 | 200 | 300 |
| Poziom D | 90 | 175 | 250 |
| Poziom C | 75 | 125 | 200 |
| Poziom B | 50 | 75 | 125 |
| Poziom A | 25 | 50 | 75 |
| Poziom S | 10 | 25 | 50 |

Jeżeli ktoś posiada tylko jedno oko płaci tylko połowę tego kosztu.

[b]Koszta te obowiązują również podczas używania innych technik Sharingana. Osoby z przeszczepionym Sharinganem mają te koszta 2 razy większe.[/b][/description]
[row title=Zdolności i rozwój Sharingana][/row]
[description]Sharingan rozwija się wraz z użytkownikiem, pełną "dorosłość" otrzymując, gdy w obu oczach pojawią się po trzy tomoe.

Pierwszą "zdolnością", jaką te oczy umożliwiają użytkownikowi jest widzenie chakry w innych osobach. Zdolność ta nie jest jednak tak doskonała jak Byakugana, przez co widać głównie "masę chakry" w formie błękitnych płomieni wewnątrz ciała. Umożliwia z kolei dojrzenie zaburzenia układu chakry innych osób, co wskazuje na wpływ iluzji na obserwowaną osobę. Zasięg tej zdolności można przyrównać do normalnego ludzkiego wzroku. Jak daleko można normalnie widzieć, tak daleko można obserwować chakrę. Dodatkowo, można wykryć chakrę za przeszkodami, acz to przez ile i jak grubych przeszkód można ją wykrywać jest w pełni zależne od MG.

Pierwsza odblokowana łza zapewnia jedną, dodatkową zdolność wybraną przez użytkownika z listy poniżej. Odblokowanie drugiej i trzeciej łezki zapewnia wybór kolejnych zdolności. Przy posiadaniu trzech łezek użytkownik Sharingana posiada wszystkie trzy zdolności. Są one następujące:
[list=1][*][b]Zwiększona percepcja[/b] - oczy naturalnie pomagają użytkownikowi przyswoić więcej informacji, zwłaszcza tych związanych z ruchem innych osób. Zdolność ta odpowiada za czytanie z ruchu warg, naśladowanie charakteru pisma czy ruchów całego ciała, a niektórym nawet "przewidzieć" wydarzenia. Oczywiście to ostatnie jest lekką przesadą, jednak doświadczeni użytkownicy Sharingana potrafią połączyć wcześniejsze doświadczenia i zwiększoną percepcję i zareagować tak, jakby byli "o krok przed przeciwnikiem". O ile zwykli ludzie są w stanie osiągnąć taki poziom długoletnim treningiem, tak oczy klanu Uchiha w tym przypadku dają spory bonus.
[*][b]Kopiowanie technik[/b] - widząc wykonywane pieczęci, a także koncentrację chakry przez przeciwnika, użytkownik Sharingana zyskuje wiedzę niezbędną by samemu też spróbować wykonać tę technikę. Taka technika [b]nie wymaga[/b] wykupienia za PT i można ją wykupić podczas misji/fabuły bez dodatkowej zgody MG prowadzącego. By dane jutsu mogło być skopiowane należy:
[list][*]Widzieć [b]wszystkie[/b] pieczęci potrzebne do wykonania techniki. Jeżeli technika posiada mechanizm skróconych pieczęci, wtedy użytkownik sharingana musi posiadać na odpowiednim poziomie dziedzinę kopiowanej techniki, tak by i on mógł wykonać tę technikę ze skróconymi pieczęciami. Jeśli technika nie posiada pieczęci, a użytkownik sharingana spełnia wymagania do jej użycia, może ją wówczas skopiować.
[*]Musi spełniać wymagania dotyczące opanowania techniki. Dotyczy to poziomu dziedzin czy dodatkowych ograniczeń, jak np. posiadanie specjalnego atutu.
[*]Jeżeli technika znajduje się na wyższym poziomie dziedziny niż użytkownik Sharingana, ma ją odblokowaną, użytkownik może zamiast techniki rozwinąć dziedzinę, płacąc za nią w PD zgodnie z mechaniką rozwoju postaci. Pozwala to też ominąć ograniczenie doświadczenia na poziomie genina.
[*]Technika nie może być innym Kekkei Genkai, Kekkei Tōta czy Hiden. Techniki tego typu są zwyczajnie zbyt skomplikowane i wymagają czasochłonnego treningu celem opanowania odpowiednich sposobów koncentracji chakry. Wyjątkiem jest sytuacja, gdy użytkownik Sharingana ma dostęp do konkretnego Kekkei Genkai, Kekkei Tōta czy Hiden.
[*]Można skopiować maksymalnie jedną technikę na turę lub zamiast tego rozwinąć dziedzinę (o ile posiadamy odpowiednią ilość PD). Raz na wątek (misja/walka/event) można skopiować także technikę prywatną lub ozwojowaną.[/list]
[*][b]Genjutsu: Sharingan[/b] - specjalna technika posiadająca szeroki zakres zastosowań, której jedynym wymaganiem jest bezpośredni kontakt wzrokowy z celem.[/list][/description]
Ostatnio zmieniony 29 sty 2024, 19:29 przez Tora, łącznie zmieniany 6 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga E

Akai Tenmetsu | Red Flash赤い点滅
KlasyfikacjaSharingan, Kontrola Chakry
Pieczęcie---
KosztStandardowy
Zasięg---
WymaganiaAktywny Sharingan
Prosta technika, pozwalająca użytkownikom Sharingana sprawić, by podczas korzystania z ich oczu rozbłysły one szkarłatem. Są one wtedy lepiej widoczne, a w ciemności mogą być to nawet dwa jedyne widoczne punkty. Technika czasami wykorzystywana do zagrywek psychologicznych.

Posiadając Specjalizacje w Sharingan można jej użyć już podczas aktywacji Sharingana.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=赤い点滅]Akai Tenmetsu | Red Flash[/title]
[pic rank=E]https://i.imgur.com/IPNXn9a.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Sharingan, Kontrola Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]---[/row]
[row title=Koszt]Standardowy[/row]
[row title=Zasięg]---[/row]
[row title=Wymagania]Aktywny Sharingan[/row]
[description]Prosta technika, pozwalająca użytkownikom Sharingana sprawić, by podczas korzystania z ich oczu rozbłysły one szkarłatem. Są one wtedy lepiej widoczne, a w ciemności mogą być to nawet dwa jedyne widoczne punkty. Technika czasami wykorzystywana do zagrywek psychologicznych.

[b]Posiadając Specjalizacje w Sharingan[/b] można jej użyć już podczas aktywacji Sharingana.
[/description]
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga D

Genjutsu: Sharingan | Illusion Technique: Copy Wheel Eye幻術・写輪眼
KlasyfikacjaSharingan, Genjutsu
Pieczęcie---
KosztNiestandardowy na turę
Koszt techniki jest zależny od siły efektu, jaki chcemy uzyskać. Z racji, że technika zależna jest od dziedzin Genjutsu i Sharingan, należy ustalić na jakim poziomie chcemy go wykorzystać i zsumować koszty. Przykładowo, chcąc użyć Genjutsu: Sharingan z siłą Genjutsu D i Sharingan C, zapłacimy jak za dwie techniki - jedną rangi D i jedną rangi C. Chcąc użyć tej techniki z siłą obu dziedzin na C, zapłacimy jak za dwie techniki rangi C i tak dalej.
ZasięgTrzeba móc spojrzeć celowi w oczy
WymaganiaKontakt wzrokowy (konieczność widzenia oczu obu stron), aktywowany Sharingan
Technika o szerokim zakresie zastosowania łącząca w sobie zarówno zdolności Genjutsu jak i oczu klanu Uchiha. Technika ta rozwija się wraz z rozwojem Sharingana i im wyższy jest jego poziom, tym ta technika jest silniejsza. Mechanika tej techniki jest ściśle powiązana z poziomem obu tych dziedzin. Uznając, że poziom D to 1, a poziom S to 5, należy te poziomu zsumować i porównać do Siły Woli celu. Do tego, każdy nowy poziom Sharingana (Mangekyō, Eien no Mangekyō) i Specjalizacja w Sharingan bądź Genjutsu dodają dodatkowy jeden punkt przy sprawdzaniu efektu.

Różnica Siły Woli do siły technikiEfekt
Większa od 0Cel odporny na technikę
0Cel czuje niepokój, dekoncentrację, utrudniając mu wykonywanie działań, "lekki paraliż".
-1Cel zostaje na krótką chwilę sparaliżowany.
-2Cel zostaje sparaliżowany na jedną turę. Można w tym czasie zmusić go do wyjawienia nam informacji.
-3Przejmowana jest kontrola nad celem, można go zmusić do wykonywania naszych poleceń.
Ofiara, posiadając Siłę Woli na poziomie 10 posiada dostateczną odporność, by niemożliwym było przejęcie kontroli nad jego układem chakry, umożliwiając mu próbę przełamania iluzji, nawet będąc w pełni kontrolowanym.
Posiadając Mangekyō Sharingan możliwe jest wpływanie iluzją na ogromnych rozmiarów istoty. Z tym, że koszty są większe:
  • Olbrzymia istota - każdy koszt liczony podwójnie (2x wybrany poziom Genjutsu, 2x wybrany poziom Sharingana)
  • Monstrualna istota (np. Bijū) - każdy koszt liczony potrójnie (3x wybrany poziom Genjutsu, 3x wybrany poziom Sharingana)
  • Moloch - każdy koszt liczony dziesieciokrotnie (10x wybrany poziom Genjutsu, 10x wybrany poziom Sharingana)
Sposoby wyjścia
  • Siła Woli
  • Techniki antygenjutsu rangi A

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=幻術・写輪眼]Genjutsu: Sharingan | Illusion Technique: Copy Wheel Eye[/title]
[pic rank=D]https://cdn.discordapp.com/attachments/785258067867467786/839445479661764638/gensharek.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Sharingan, Genjutsu[/row]
[row title=Pieczęcie]---[/row]
[row title=Koszt]Niestandardowy na turę[/row]
[description]Koszt techniki jest zależny od siły efektu, jaki chcemy uzyskać. Z racji, że technika zależna jest od dziedzin Genjutsu i Sharingan, należy ustalić na jakim poziomie chcemy go wykorzystać i zsumować koszty. Przykładowo, chcąc użyć Genjutsu: Sharingan z siłą Genjutsu D i Sharingan C, zapłacimy jak za dwie techniki - jedną rangi D i jedną rangi C. Chcąc użyć tej techniki z siłą obu dziedzin na C, zapłacimy jak za dwie techniki rangi C i tak dalej.[/description]
[row title=Zasięg]Trzeba móc spojrzeć celowi w oczy[/row]
[row title=Wymagania]Kontakt wzrokowy (konieczność widzenia oczu obu stron), aktywowany Sharingan[/row]
[description]Technika o szerokim zakresie zastosowania łącząca w sobie zarówno zdolności Genjutsu jak i oczu klanu Uchiha. Technika ta rozwija się wraz z rozwojem Sharingana i im wyższy jest jego poziom, tym ta technika jest silniejsza. Mechanika tej techniki jest ściśle powiązana z poziomem obu tych dziedzin. Uznając, że poziom D to 1, a poziom S to 5, należy te poziomu zsumować i porównać do Siły Woli celu. Do tego, każdy nowy poziom Sharingana (Mangekyō, Eien no Mangekyō) i Specjalizacja w Sharingan bądź Genjutsu dodają dodatkowy jeden punkt przy sprawdzaniu efektu.


| Różnica Siły Woli do siły techniki | Efekt |
|:----------:|:----------:|
| Większa od 0 | Cel odporny na technikę |
| 0 | Cel czuje niepokój, dekoncentrację, utrudniając mu wykonywanie działań, "lekki paraliż". |
| -1 | Cel zostaje na krótką chwilę sparaliżowany. |
| -2 | Cel zostaje sparaliżowany na jedną turę. Można w tym czasie zmusić go do wyjawienia nam informacji. |
| -3 | Przejmowana jest kontrola nad celem, można go zmusić do wykonywania naszych poleceń. |

[b]Ofiara, posiadając Siłę Woli na poziomie 10[/b] posiada dostateczną odporność, by niemożliwym było przejęcie kontroli nad jego układem chakry, umożliwiając mu próbę przełamania iluzji, nawet będąc w pełni kontrolowanym.
[/description]
[description][b]Posiadając Mangekyō Sharingan[/b] możliwe jest wpływanie iluzją na ogromnych rozmiarów istoty. Z tym, że koszty są większe:
[list][*]Olbrzymia istota - każdy koszt liczony podwójnie (2x wybrany poziom Genjutsu, 2x wybrany poziom Sharingana)
[*]Monstrualna istota (np. Bijū) - każdy koszt liczony potrójnie (3x wybrany poziom Genjutsu, 3x wybrany poziom Sharingana)
[*]Moloch - każdy koszt liczony dziesieciokrotnie (10x wybrany poziom Genjutsu, 10x wybrany poziom Sharingana)
[/description]
[row]Sposoby wyjścia[/row]
[description][list][*]Siła Woli
[*]Techniki antygenjutsu rangi A[/list][/description]
Ostatnio zmieniony 29 lut 2024, 17:19 przez Tora, łącznie zmieniany 5 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga C

Tu będzie C
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga B

Mirai: Dōki | Future: Synchronize未来・同期
KlasyfikacjaSharingan, Kontrola Chakry
PieczęcieCzas kumulacji chakry równy 5 pieczęciom.
KosztStandardowy na turę
ZasięgWzroku
WymaganiaAktywny Sharingan, zdolność przewidywania ruchów Sharingana
Technika skupiająca się na wykorzystaniu zdolności przewidywania ruchów Sharingana do jak najlepszego dopasowania się podczas walki do towarzyszy. Tak jak bazowo Sharingan bardzo w tym pomaga, tak przez skupienie większej ilości chakry w oczach użytkownik wzmacnia ten proces. Jest on w stanie idealnie przewidywać ruchy nawet większej ilości osób wokół niego krótkim spojrzeniem, idealnie się dopasowując do całego pola bitwy na jakim to się znajduje. Niezwykle trudnym jest wpadnięcie wtedy w jakiś atak sojusznika z racji że może bez problemu przewidzieć jego trajektorię, a także niesamowicie łatwo mu się do niego dopasować aby przeciwnik miał jak największe problemy z powstrzymaniem wspólnego natarcia. W milisekundach jest w stanie zareagować, aby unik był dla przeciwnika jak najtrudniejszy. Zdolność również bardzo dobrze działa w przypadku walki przeciwko większej ilości przeciwników, z racji na bardziej dokładne przewidywanie ruchów każdego z nich i potencjalne zmuszenie ich do wpadania na siebie. To jak efektywne działa użytkownik podczas używania tej techniki zależy mocno od jego już bazowych, naturalnych predyspozycji do takiej współpracy jak i samego poziomu ruchów jakie może przewidywać zależnej od poziomu rozwoju jego Sharingana.

Posiadając Sennina Sharingana i Kontrolę Chakry na poziomie 10 użytkownik również wie jak idealnie komponować techniki, tak aby jak najbardziej wzmocnić swoje lub te sojusznika. Nawet takie naturalne połączenia jak technika ognia z techniką wiatru stają się silniejsze przez to, że ten wie jak idealnie je połączyć aby w żaden sposób siebie nie osłabiały. Przyjmuje się, że przeważnie siła tak połączonych technik jest o rangę wyższa niż by wynikało to z naturalnego połączenia.
Posiadając Specjalizacje w Sharingan koszt spada do Połowicznego na turę.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=未来・同期]Mirai: Dōki | Future: Synchronize[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/l9uLuXs.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Sharingan, Kontrola Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]Czas kumulacji chakry równy 5 pieczęciom.[/row]
[row title=Koszt]Standardowy na turę[/row]
[row title=Zasięg]Wzroku[/row]
[row title=Wymagania]Aktywny Sharingan, zdolność przewidywania ruchów Sharingana[/row]
[description]Technika skupiająca się na wykorzystaniu zdolności przewidywania ruchów Sharingana do jak najlepszego dopasowania się podczas walki do towarzyszy. Tak jak bazowo Sharingan bardzo w tym pomaga, tak przez skupienie większej ilości chakry w oczach użytkownik wzmacnia ten proces. Jest on w stanie idealnie przewidywać ruchy nawet większej ilości osób wokół niego krótkim spojrzeniem, idealnie się dopasowując do całego pola bitwy na jakim to się znajduje. Niezwykle trudnym jest wpadnięcie wtedy w jakiś atak sojusznika z racji że może bez problemu przewidzieć jego trajektorię, a także niesamowicie łatwo mu się do niego dopasować aby przeciwnik miał jak największe problemy z powstrzymaniem wspólnego natarcia. W milisekundach jest w stanie zareagować, aby unik był dla przeciwnika jak najtrudniejszy. Zdolność również bardzo dobrze działa w przypadku walki przeciwko większej ilości przeciwników, z racji na bardziej dokładne przewidywanie ruchów każdego z nich i potencjalne zmuszenie ich do wpadania na siebie. To jak efektywne działa użytkownik podczas używania tej techniki zależy mocno od jego już bazowych, naturalnych predyspozycji do takiej współpracy jak i samego poziomu ruchów jakie może przewidywać zależnej od poziomu rozwoju jego Sharingana.

[b]Posiadając Sennina Sharingana i Kontrolę Chakry na poziomie 10[/b] użytkownik również wie jak idealnie komponować techniki, tak aby jak najbardziej wzmocnić swoje lub te sojusznika. Nawet takie naturalne połączenia jak technika ognia z techniką wiatru stają się silniejsze przez to, że ten wie jak idealnie je połączyć aby w żaden sposób siebie nie osłabiały. Przyjmuje się, że przeważnie siła tak połączonych technik jest o rangę wyższa niż by wynikało to z naturalnego połączenia.
[b]Posiadając Specjalizacje w Sharingan[/b] koszt spada do Połowicznego na turę.[/description]

Shinjitsu | Truth真実
KlasyfikacjaSharingan, Kontrola Chakry
PieczęcieCzas kumulacji chakry równy 20 pieczęciom
KosztStandardowy na turę
ZasięgWzroku
WymaganiaAktywny Sharingan
Prosta technika Sharingana polegająca w głównej mierze na dwóch rzeczach. Pierwszą z nich jest wykrywanie Genjutsu. Zwyczajnie, podczas utrzymywania tej techniki, użytkownik Sharingana jest w stanie rozpoznać kto znajduje się w Genjutsu. Zwyczajnie bez problemu widzi on jego zaburzoną chakrę. Drugim aspektem jest zdolność wykrywania kłamstw. Zwyczajnie obserwując swojego rozmówcę, jest on w stanie wykryć zaburzenia chakry w momencie kiedy to ten jakoś zacznie kłamać. To jak dobry jest w tym wykrywaniu kłamstw zależy od poziomu jego dziedziny Sharingana, gdzie na randze S jest prawie niemożliwe okłamanie użytkownika jeżeli cel nie jest mistrzem w kłamstwie. Użytkownik przy pomocy tej techniki jest w stanie również sprawdzić czy sam wpadł w Genjutsu, jednak musi wtedy widzieć całe swoje ciało, a sama iluzja nie może pokazywać fałszywego układu chakry.

Posiadając Sennina Sharingana użytkownik jest w stanie rozpoznać jakiej rangi jej Genjutsu w jakie to wpadła inna osoba, a jeżeli sam zna to Genjutsu, to będzie w stanie również rozpoznać że to ono konkretnie zostało rzucone.
Posiadając Specjalizacje w Sharingan koszt używania tej techniki spada do Połowicznego na turę.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=真実]Shinjitsu | Truth[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/Y3C3PZK.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Sharingan, Kontrola Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]Czas kumulacji chakry równy 20 pieczęciom[/row]
[row title=Koszt]Standardowy na turę[/row]
[row title=Zasięg]Wzroku[/row]
[row title=Wymagania]Aktywny Sharingan[/row]
[description]Prosta technika Sharingana polegająca w głównej mierze na dwóch rzeczach. Pierwszą z nich jest wykrywanie Genjutsu. Zwyczajnie, podczas utrzymywania tej techniki, użytkownik Sharingana jest w stanie rozpoznać kto znajduje się w Genjutsu. Zwyczajnie bez problemu widzi on jego zaburzoną chakrę. Drugim aspektem jest zdolność wykrywania kłamstw. Zwyczajnie obserwując swojego rozmówcę, jest on w stanie wykryć zaburzenia chakry w momencie kiedy to ten jakoś zacznie kłamać. To jak dobry jest w tym wykrywaniu kłamstw zależy od poziomu jego dziedziny Sharingana, gdzie na randze S jest prawie niemożliwe okłamanie użytkownika jeżeli cel nie jest mistrzem w kłamstwie. Użytkownik przy pomocy tej techniki jest w stanie również sprawdzić czy sam wpadł w Genjutsu, jednak musi wtedy widzieć całe swoje ciało, a sama iluzja nie może pokazywać fałszywego układu chakry.

[b]Posiadając Sennina Sharingana[/b] użytkownik jest w stanie rozpoznać jakiej rangi jej Genjutsu w jakie to wpadła inna osoba, a jeżeli sam zna to Genjutsu, to będzie w stanie również rozpoznać że to ono konkretnie zostało rzucone.
[b]Posiadając Specjalizacje w Sharingan[/b] koszt używania tej techniki spada do Połowicznego na turę.[/description]
Ostatnio zmieniony 26 lut 2024, 13:29 przez Hefajstos, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga A

Ryōkai: Bubun Bunseki | Copy: Partial Analysis了解・部分分析
KlasyfikacjaSharingan, Kontrola Chakry
PieczęcieCzas kumulacji chakry równy 12 pieczęciom
KosztStandardowy na turę
ZasięgWzroku
WymaganiaAktywny Sharingan, zdolność kopiowania technik Sharingana, Specjalizacja w Sharingan
Technika opierająca się na zdolności kopiowania technik Sharingana i skupiająca się na samej analizie technik, czy zdolności naszych przeciwników. Nie wszystko jest się w stanie skopiować, jednak nie zatrzymuje to oczów użytkownika przed głębszą analizą takich technik, nawet kiedy to ich wykonanie jest niemożliwe. Kumulując chakrę i przelewając odpowiedni koszt chakry, użytkownik jest w stanie zwyczajnie analizować dogłębnie techniki jakie to inne osoby w zasięgu jego wzroku używają. Tak jak niekoniecznie się ich nauczą, tak bez problemu użytkownik jest w stanie wykryć "słabości" technik jakim to się przygląda i odkryć całą mechanikę ich działania jeżeli ma wystarczająco czasu.

Jeżeli ktoś tworzy barierę jaką łatwiej zniszczyć atakiem punktowym, będzie w stanie to wykryć. Jeżeli ktoś używa aury chakry jaka wzmacnia jego statystyki, będzie w stanie wykryć jak bardzo jakie wzmacnia. Jeżeli ktoś techniką zapewni sobie nieśmiertelność, również będzie w stanie wykryć na jakich zasadach ona działa. Również jest w stanie w ten sposób analizować pieczęci Fuinjutsu. Techniki rangi A analizowane są przez jeden post, a techniki rangi S w 2 posty. Techniki niższych rang zależą od ich skomplikowania i może to być natychmiastowe, lub zająć nawet cały post. W przypadku wspomagań zawsze jest tura więcej potrzebna do analizy techniki. Jeżeli cel ma na sobie kilka technik, użytkownik analizuje je wszystkie i wynik analizy uzyskuje dopiero po ich przeanalizowaniu. Przerwanie w trakcie tej analizy może jednak dać dalej jakieś częściowe informacje, o czym decyduje MG.

Posiadając Sennina Sharingana jesteśmy w stanie bez problemu rozdzielić efekty na ciele analizowanej osoby na poszczególne techniki, przez co duża ilość technik aktywnych nie sprawia nam już problemu w analizie i nie spowalnia jej. Użytkownik jest w stanie skupić się tylko na jednej technice i dostać wynik analizuje już po przeanalizowaniu jej, nie musząc czekać aż przeanalizuje wszystkie techniki u badanej osoby.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=了解・部分分析]Ryōkai: Bubun Bunseki | Copy: Partial Analysis[/title]
[pic rank=A]https://i.imgur.com/H6bjENH.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Sharingan, Kontrola Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]Czas kumulacji chakry równy 12 pieczęciom[/row]
[row title=Koszt]Standardowy na turę[/row]
[row title=Zasięg]Wzroku[/row]
[row title=Wymagania]Aktywny Sharingan, zdolność kopiowania technik Sharingana, Specjalizacja w Sharingan[/row]
[description]Technika opierająca się na zdolności kopiowania technik Sharingana i skupiająca się na samej analizie technik, czy zdolności naszych przeciwników. Nie wszystko jest się w stanie skopiować, jednak nie zatrzymuje to oczów użytkownika przed głębszą analizą takich technik, nawet kiedy to ich wykonanie jest niemożliwe. Kumulując chakrę i przelewając odpowiedni koszt chakry, użytkownik jest w stanie zwyczajnie analizować dogłębnie techniki jakie to inne osoby w zasięgu jego wzroku używają. Tak jak niekoniecznie się ich nauczą, tak bez problemu użytkownik jest w stanie wykryć "słabości" technik jakim to się przygląda i odkryć całą mechanikę ich działania jeżeli ma wystarczająco czasu. 

Jeżeli ktoś tworzy barierę jaką łatwiej zniszczyć atakiem punktowym, będzie w stanie to wykryć. Jeżeli ktoś używa aury chakry jaka wzmacnia jego statystyki, będzie w stanie wykryć jak bardzo jakie wzmacnia. Jeżeli ktoś techniką zapewni sobie nieśmiertelność, również będzie w stanie wykryć na jakich zasadach ona działa. Również jest w stanie w ten sposób analizować pieczęci Fuinjutsu. Techniki rangi A analizowane są przez jeden post, a techniki rangi S w 2 posty. Techniki niższych rang zależą od ich skomplikowania i może to być natychmiastowe, lub zająć nawet cały post. W przypadku wspomagań zawsze jest tura więcej potrzebna do analizy techniki. Jeżeli cel ma na sobie kilka technik, użytkownik analizuje je wszystkie i wynik analizy uzyskuje dopiero po ich przeanalizowaniu. Przerwanie w trakcie tej analizy może jednak dać dalej jakieś częściowe informacje, o czym decyduje MG. 

[b]Posiadając Sennina Sharingana[/b] jesteśmy w stanie bez problemu rozdzielić efekty na ciele analizowanej osoby na poszczególne techniki, przez co duża ilość technik aktywnych nie sprawia nam już problemu w analizie i nie spowalnia jej. Użytkownik jest w stanie skupić się tylko na jednej technice i dostać wynik analizuje już po przeanalizowaniu jej, nie musząc czekać aż przeanalizuje wszystkie techniki u badanej osoby.[/description]
Ostatnio zmieniony 26 lut 2024, 13:30 przez Hefajstos, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga S

Genjutsu: Nige no Me | Illusion Technique: Escape Eye幻術・逃げの目
KlasyfikacjaSharingan, Anty-Genjutsu
PieczęcieCzas kumulacji chakry równy 15 pieczęciom
KosztStandardowy + koszt niszczonego Genjutsu
Zasięg10 metrów
WymaganiaAktywny Sharingan, Genjutsu: Sharingan, Genjutsu A
Mistrzowska technika użytkowników Sharingana polegająca na ucieczce z Genjutsu w jakim to się specjalizują. Kumulując chakrę i przelewając odpowiedni koszt chakry, użytkownik zwyczajnie niszczy Genjutsu nawet rangi S w jakie to wpadła osoba oddalona od niego o maksymalnie 10 metrów. Wystarczy na nich spojrzeć i nie wymagany jest żaden kontakt fizyczny, ani nawet kontakt wzrokowy z ich strony. W ten sam sposób jest w stanie sam wyjść z nawet najpotężniejszych Genjutsu bez żadnych problemów.

Posiadając Sennina Sharingana można uruchomić technikę wcześniej. Kumulując chakrę i płacąc koszt Połowiczny A na turę, użytkownik aktywuje tą technikę w trybie gotowości. Następnie, w momencie kiedy trafi w niego Genjutsu, technika natychmiast pobiera od niego koszt Standardowy S + koszt Genjutsu w jakie ten miał wpaść i je anuluje, tak długo jak używając tej techniki byłby w stanie się z niego wyrwać po zostaniu wrzuconym w Genjutsu. W tym wariancie tej techniki można wykonać jedynie na sobie.
Posiadając Specjalizacje w Sharingan używając techniki, użytkownik jest w stanie nawet pozbyć się większej ilości Genjutsu na sobie nałożonych, jeżeli jest ich więcej niż jedno. MG ocenia ile konkretnie zdało się zdjąć zależnie od ich siły, jednak przyjmuje się że zawsze zdejmie chociaż dwa Genjutsu rangi S.
Wielki zwójUchiha Hikari
Wielki zwój---

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=幻術・逃げの目]Genjutsu: Nige no Me | Illusion Technique: Escape Eye[/title]
[pic rank=S zwoj=2]https://i.imgur.com/iXWLwF3.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Sharingan, Anty-Genjutsu[/row]
[row title=Pieczęcie]Czas kumulacji chakry równy 15 pieczęciom[/row]
[row title=Koszt]Standardowy + koszt niszczonego Genjutsu[/row]
[row title=Zasięg]10 metrów[/row]
[row title=Wymagania]Aktywny Sharingan, Genjutsu: Sharingan, Genjutsu A[/row]
[description]Mistrzowska technika użytkowników Sharingana polegająca na ucieczce z Genjutsu w jakim to się specjalizują. Kumulując chakrę i przelewając odpowiedni koszt chakry, użytkownik zwyczajnie niszczy Genjutsu nawet rangi S w jakie to wpadła osoba oddalona od niego o maksymalnie 10 metrów. Wystarczy na nich spojrzeć i nie wymagany jest żaden kontakt fizyczny, ani nawet kontakt wzrokowy z ich strony. W ten sam sposób jest w stanie sam wyjść z nawet najpotężniejszych Genjutsu bez żadnych problemów.

[b]Posiadając Sennina Sharingana[/b] można uruchomić technikę wcześniej. Kumulując chakrę i płacąc koszt Połowiczny A na turę, użytkownik aktywuje tą technikę w trybie gotowości. Następnie, w momencie kiedy trafi w niego Genjutsu, technika natychmiast pobiera od niego koszt Standardowy S + koszt Genjutsu w jakie ten miał wpaść i je anuluje, tak długo jak używając tej techniki byłby w stanie się z niego wyrwać po zostaniu wrzuconym w Genjutsu. W tym wariancie tej techniki można wykonać jedynie na sobie.
[b]Posiadając Specjalizacje w Sharingan[/b] używając techniki, użytkownik jest w stanie nawet pozbyć się większej ilości Genjutsu na sobie nałożonych, jeżeli jest ich więcej niż jedno. MG ocenia ile konkretnie zdało się zdjąć zależnie od ich siły, jednak przyjmuje się że zawsze zdejmie chociaż dwa Genjutsu rangi S.[/description]

Hidarime no Kamui | Kamui of Left Eye左目の神威
KlasyfikacjaSharingan, Technika Czasoprzestrzenna
PieczęcieBrak
KosztPołowiczny za wejście / wyjście za osobę
ZasięgRóżny
WymaganiaMangekyō Sharingan
Potężna technika czasoprzestrzenna, dzięki której użytkownik jest w stanie przenosić siebie, przedmioty oraz inne żywe istoty pomiędzy wymiarami. Efektem tego jest możliwość skrócenia czasu podróży poprzez przeniesienie siebie i/lub innych osób do wymiaru tej techniki i wyjście w innym, znanym użytkownikowi miejscu.

Przenoszenie się do i z wymiaru Kamui nie jest jednak natychmiastowe i wymaga dłuższej chwili (około kilkunastu sekund). Przenoszenie innych osób i obiektów jest jednak o wiele szybsze, przez co osoba złapana ma bardzo mało czasu na unik (2-3 sekundy).

Koszt przenoszenia osób i przedmiotów do i z wymiaru kamui jest taki sam jak za przenoszenie samego siebie. Podczas jednego "skoku" może przejść maksymalnie jedna osoba lub przedmiot o porównywalnej wielkości, przez co użytkownik nie może wraz ze swoim celem przenieść się naraz, tylko musi najpierw swój cel, a potem siebie. Do przeniesienia czegoś do wymiaru potrzebny jest kontakt fizyczny. Nie jest on jednak wymagany podczas "wypuszczania" z wymiaru kamui, o ile użytkownik nie przebywa w wymiarze tej techniki.

Ludzie i zwierzęta, które nie pochodzą z wymiaru kamui, mogą w nim przebywać maksymalnie 20 tur wbrew swojej woli. Każda tura więcej jest okupywana kosztem standardowym techniki rangi S za więźnia. W przypadku przekroczenia limitu, więźniowie zostają wypluci z wymiaru przed użytkownikiem tak, jakby zostali wypuszczeni.
Korzystanie z Kamui jest nieznacznie wyczerpujące dla użytkowników Mangekyō Sharingan, każde użycie zabiera 1% wzroku.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=左目の神威]Hidarime no Kamui | Kamui of Left Eye[/title]
[pic rank=S]https://media.discordapp.net/attachments/326788490568269826/854707093914124328/tenszaringanowyrak.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Sharingan, Technika Czasoprzestrzenna[/row]
[row title=Pieczęcie]Brak[/row]
[row title=Koszt]Połowiczny za wejście / wyjście za osobę[/row]
[row title=Zasięg]Różny[/row]
[row title=Wymagania]Mangekyō Sharingan[/row]
[description]Potężna technika czasoprzestrzenna, dzięki której użytkownik jest w stanie przenosić siebie, przedmioty oraz inne żywe istoty pomiędzy wymiarami. Efektem tego jest możliwość skrócenia czasu podróży poprzez przeniesienie siebie i/lub innych osób do wymiaru tej techniki i wyjście w innym, znanym użytkownikowi miejscu.

Przenoszenie się do i z wymiaru Kamui nie jest jednak natychmiastowe i wymaga dłuższej chwili (około kilkunastu sekund). Przenoszenie innych osób i obiektów jest jednak o wiele szybsze, przez co osoba złapana ma bardzo mało czasu na unik (2-3 sekundy).

Koszt przenoszenia osób i przedmiotów do i z wymiaru kamui jest taki sam jak za przenoszenie samego siebie. Podczas jednego "skoku" może przejść maksymalnie jedna osoba lub przedmiot o porównywalnej wielkości, przez co użytkownik nie może wraz ze swoim celem przenieść się naraz, tylko musi najpierw swój cel, a potem siebie. Do przeniesienia czegoś do wymiaru potrzebny jest kontakt fizyczny. Nie jest on jednak wymagany podczas "wypuszczania" z wymiaru kamui, o ile użytkownik nie przebywa w wymiarze tej techniki.

Ludzie i zwierzęta, które nie pochodzą z wymiaru kamui, mogą w nim przebywać maksymalnie 20 tur wbrew swojej woli. Każda tura więcej jest okupywana kosztem standardowym techniki rangi S za więźnia. W przypadku przekroczenia limitu, więźniowie zostają wypluci z wymiaru przed użytkownikiem tak, jakby zostali wypuszczeni.[/description]
[description]Korzystanie z Kamui jest nieznacznie wyczerpujące dla użytkowników Mangekyō Sharingan, każde użycie zabiera 1% wzroku.[/description]

Izanagi | Izanagiイザナギ
KlasyfikacjaSharingan, Genjutsu, Kinjutsu, Kontrola Chakry
Pieczęcie---
KosztTrzykrotny
ZasięgNa siebie
WymaganiaAktywny Sharingan, Specjalizacja Sharingan, Sennin Sharingana, Genjutsu S
Potężna technika Sharingana, pozwalająca użytkownikowi rzucić iluzję na samą rzeczywistość. Siostrzana technika do Izanami. Za cenę swojego oka, użytkownik Sharingana jest w stanie zmaterializować swoją wolą, choć dotyczy to tylko jego osoby. Przy pomocy tej techniki jest w stanie zmienić swój stan i uniknąć obrażeń czy nawet zregenerować swoje rany oraz zapasy chakry. Po użyciu techniki ocali ona życie użytkownika tylko raz, jeśli umrze on w przeciągu 3 tur od jej użycia. Jeśli w przeciągu tych dwóch tur postać nie umrze - chakra jest marnowana, ale oko wciąż się zamyka. Postać po śmierci wraca do stanu z momentu aktywowania Izanagi - z wyłączeniem stanu chakry. Jeśli więc użyje Izanagi już po straceniu ręki, po ocaleniu życia - wciąż będzie bez ręki.

Po użyciu Izanagi, jeden z Sharinganów gaśnie na zawsze. Jest ono ślepe i traci wszystkie swoje specjalne cechy. Nawet, gdyby przywrócono w nim wzrok, już nigdy nie będzie ono Sharinganem. Nowo wszczepione oko jednak będzie wciąż działało.
Wielki Zwój---

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=イザナギ]Izanagi | Izanagi[/title]
[pic rank=S zwoj=2]link do obrazka[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Sharingan, Genjutsu, Kinjutsu, Kontrola Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]---[/row]
[row title=Koszt]Trzykrotny[/row]
[row title=Zasięg]Na siebie[/row]
[row title=Wymagania]Aktywny Sharingan, Specjalizacja Sharingan, Sennin Sharingana, Genjutsu S[/row]
[description]Potężna technika Sharingana, pozwalająca użytkownikowi rzucić iluzję na samą rzeczywistość. Siostrzana technika do Izanami. Za cenę swojego oka, użytkownik Sharingana jest w stanie zmaterializować swoją wolą, choć dotyczy to tylko jego osoby. Przy pomocy tej techniki jest w stanie zmienić swój stan i uniknąć obrażeń czy nawet zregenerować swoje rany oraz zapasy chakry. Po użyciu techniki ocali ona życie użytkownika tylko raz, jeśli umrze on w przeciągu 3 tur od jej użycia. Jeśli w przeciągu tych dwóch tur postać nie umrze - chakra jest marnowana, ale oko wciąż się zamyka. Postać po śmierci wraca do stanu z momentu aktywowania Izanagi - z wyłączeniem stanu chakry. Jeśli więc użyje Izanagi już po straceniu ręki, po ocaleniu życia - wciąż będzie bez ręki.

[b]Po użyciu Izanagi, jeden z Sharinganów gaśnie na zawsze. Jest ono ślepe i traci wszystkie swoje specjalne cechy. Nawet, gdyby przywrócono w nim wzrok, już nigdy nie będzie ono Sharinganem. Nowo wszczepione oko jednak będzie wciąż działało.[/b][/description]

Migime no Kamui | Kamui of Right Eye右目の神威
KlasyfikacjaSharingan, Technika Czasoprzestrzenna
PieczęcieBrak
Koszt aktywacjiStandardowy
ZasięgNa siebie
WymaganiaAktywny Mangekyō Sharingan
Potężna technika czasoprzestrzenna, dzięki której użytkownik jest w stanie w każdym momencie, natychmiastowo osiągnąć nietykalność. Efekt ten jest osiągany poprzez częściowe przenoszenie ciała do wymiaru Kamui na moment zetknięcia się z przeszkodą. Stan ten może trwać bez ustanku maksymalnie 5 tur, nie ma jednak minimalnego czasu przebywania w nim. Po wykorzystaniu w ten sposób techniki, użytkownik nie może używać Kamui w tym oku przez czas równy wcześniejszemu użytkowaniu.
Nietykalność jest ciężka do utrzymywania, przez co kiedy jest aktywna, użytkownik nie może też fizycznie zaatakować, jego ciosy przenikają cel. Podczas nietykalności, jeżeli chcemy, można kontrolować się na tyle, żeby nie zapaść się w tym na czym się stoi.

Posiadając Specjalizację w Sharingan czas odpoczynku zmniejsza się o połowę, przez co użytkowanie tej techniki jest o wiele bardziej dynamiczne.
Korzystanie z Migime no Kamui jest nieznacznie wyczerpujące dla użytkowników Mangekyō Sharingan, każde użycie zabiera 1% wzroku.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=右目の神威]Migime no Kamui | Kamui of Right Eye[/title]
[pic rank=S]https://i.imgur.com/fOTduNJ.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Sharingan, Technika Czasoprzestrzenna[/row]
[row title=Pieczęcie]Brak[/row]
[row title=Koszt aktywacji]Standardowy[/row]
[row title=Zasięg]Na siebie[/row]
[row title=Wymagania]Aktywny Mangekyō Sharingan[/row]
[description]Potężna technika czasoprzestrzenna, dzięki której użytkownik jest w stanie w każdym momencie, natychmiastowo osiągnąć nietykalność. Efekt ten jest osiągany poprzez częściowe przenoszenie ciała do wymiaru Kamui na moment zetknięcia się z przeszkodą. Stan ten może trwać bez ustanku maksymalnie 5 tur, nie ma jednak minimalnego czasu przebywania w nim. Po wykorzystaniu w ten sposób techniki, użytkownik nie może używać Kamui w tym oku przez czas równy wcześniejszemu użytkowaniu.
Nietykalność jest ciężka do utrzymywania, przez co kiedy jest aktywna, użytkownik nie może też fizycznie zaatakować, jego ciosy przenikają cel. Podczas nietykalności, jeżeli chcemy, można kontrolować się na tyle, żeby nie zapaść się w tym na czym się stoi. 

[b]Posiadając Specjalizację w Sharingan[/b] czas odpoczynku zmniejsza się o połowę, przez co użytkowanie tej techniki jest o wiele bardziej dynamiczne.[/description]
[description]Korzystanie z Migime no Kamui jest nieznacznie wyczerpujące dla użytkowników Mangekyō Sharingan, każde użycie zabiera 1% wzroku.[/description]

Ryōkai: Kanpekina Kagami | Copy: Perfect Mirror了解・完璧な鏡
KlasyfikacjaSharingan, Kontrola Chakry
PieczęcieCzas kumulacji chakry równy 10 pieczęciom
KosztPołowiczny S na turę + koszt kopiowanej techniki
ZasięgWzroku
WymaganiaAktywny Sharingan, zdolność kopiowania technik Sharingana, Sennin Sharingana
Technika bazująca na zdolności kopiowania technik Sharingana jakiej celem jest natychmiastowe posłanie w stronę przeciwnika techniki, jakiej to on sam zamierza użyć. Po skumulowaniu chakry w oczach, łezki w nich zaczynają się szybciej kręcić co sugeruje aktywację tej zdolności. Utrzymywanie jej kosztuje koszt Połowiczny S na turę. Podczas jej działania, w momencie kiedy przeciwnik znajduje się w zasięgu wzrok i widzimy jak ten szykuje się do użycia techniki - jesteśmy w stanie natychmiast zacząć wykonywać tę samą technikę niczym jego lustrzane odbicie. Użytkownik normalnie płaci za nią tyle chakry, ile to zapłaciłby samemu ją wykonując. Najczęściej skutkuje to wzajemną eliminacją technik, chociaż w przypadku kiedy jedna ze stron posiada jakieś wzmocnienia do nich, remis ten nie jest gwarantowany. Użytkownik może również zmienić kierunek wykonywania techniki, przez co w przypadku kopiowania jej z sojusznika, może wystrzelić ją w kierunku wrogów potencjalnie łącząc oba ataki.

Zdolność ta jest w stanie skopiować nawet techniki żywiołowe do jakich nie mamy dostępu. Wliczają się w to podstawowe żywioły, jak również żywioł zaawansowane np. Uwolnienie Lawy. Wyjątkiem od tego są Kekkei Tōta, jakich to nie jest w stanie "odbić". Jest również w stanie skopiować techniki wszelakiego rodzaju, niezależnie czy są ofensywne, defensywne czy jeszcze inne. Te są jednak jedynie kopiowane na to jedno użycie i jeżeli użytkownik nie spełnia wymogów, nie jest w stanie ich się nauczyć. Jedynym wyjątkiem od kopiowania technik są techniki Fuinjutsu lub bardzo specyficzne techniki, co ostatecznie ocenia MG. Zdolność ta ma też szereg innych ograniczeń. Jednym z nich jest fakt, że w przypadku odbijania technik wymagających utrzymania turowego - jesteśmy w stanie je utrzymać tylko przez turę. Również nie "odbijemy" w ten sposób technik wspomagających, jakie są zwyczajnie zbyt skomplikowane dla tego zabiegu. W przypadku technik wymagających pieczęci, potrzebne jest również dojrzenie wszystkich składanych pieczęci przez naszego przeciwnika. Pominięcie nawet jednej z powodu np. że przeciwnik zniknął nam z wzroku czyni skopiowanie wykonywanej przez niego techniki niewykonalnym.

Posiadając Specjalizacje w Sharingan oraz Refleks i Szybkość na poziomie 8 użytkownik jest w stanie przewidzieć lekko w przyszłość i wykonać technikę szybciej od osoby, od jaką to ją kopiuje. Zwyczajnie, jest o ten czas składania jednej pieczęci szybszy przez co to on pierwszy ją wykona.
Wielki zwójUchiha Hikari
Wielki zwój---

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=了解・完璧な鏡]Ryōkai: Kanpekina Kagami | Copy: Perfect Mirror[/title]
[pic rank=S zwoj=2]https://i.imgur.com/lINTL8E.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Sharingan, Kontrola Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]Czas kumulacji chakry równy 10 pieczęciom[/row]
[row title=Koszt]Połowiczny S na turę + koszt kopiowanej techniki[/row]
[row title=Zasięg]Wzroku[/row]
[row title=Wymagania]Aktywny Sharingan, zdolność kopiowania technik Sharingana, Sennin Sharingana[/row]
[description]Technika bazująca na zdolności kopiowania technik Sharingana jakiej celem jest natychmiastowe posłanie w stronę przeciwnika techniki, jakiej to on sam zamierza użyć. Po skumulowaniu chakry w oczach, łezki w nich zaczynają się szybciej kręcić co sugeruje aktywację tej zdolności. Utrzymywanie jej kosztuje koszt Połowiczny S na turę. Podczas jej działania, w momencie kiedy przeciwnik znajduje się w zasięgu wzrok i widzimy jak ten szykuje się do użycia techniki - jesteśmy w stanie natychmiast zacząć wykonywać tę samą technikę niczym jego lustrzane odbicie. Użytkownik normalnie płaci za nią tyle chakry, ile to zapłaciłby samemu ją wykonując. Najczęściej skutkuje to wzajemną eliminacją technik, chociaż w przypadku kiedy jedna ze stron posiada jakieś wzmocnienia do nich, remis ten nie jest gwarantowany. Użytkownik może również zmienić kierunek wykonywania techniki, przez co w przypadku kopiowania jej z sojusznika, może wystrzelić ją w kierunku wrogów potencjalnie łącząc oba ataki.

Zdolność ta jest w stanie skopiować nawet techniki żywiołowe do jakich nie mamy dostępu. Wliczają się w to podstawowe żywioły, jak również żywioł zaawansowane np. Uwolnienie Lawy. Wyjątkiem od tego są Kekkei Tōta, jakich to nie jest w stanie "odbić". Jest również w stanie skopiować techniki wszelakiego rodzaju, niezależnie czy są ofensywne, defensywne czy jeszcze inne. Te są jednak jedynie kopiowane na to jedno użycie i jeżeli użytkownik nie spełnia wymogów, nie jest w stanie ich się nauczyć. Jedynym wyjątkiem od kopiowania technik są techniki Fuinjutsu lub bardzo specyficzne techniki, co ostatecznie ocenia MG. Zdolność ta ma też szereg innych ograniczeń. Jednym z nich jest fakt, że w przypadku odbijania technik wymagających utrzymania turowego - jesteśmy w stanie je utrzymać tylko przez turę. Również nie "odbijemy" w ten sposób technik wspomagających, jakie są zwyczajnie zbyt skomplikowane dla tego zabiegu. W przypadku technik wymagających pieczęci, potrzebne jest również dojrzenie wszystkich składanych pieczęci przez naszego przeciwnika. Pominięcie nawet jednej z powodu np. że przeciwnik zniknął nam z wzroku czyni skopiowanie wykonywanej przez niego techniki niewykonalnym.

[b]Posiadając Specjalizacje w Sharingan oraz Refleks i Szybkość na poziomie 8[/b] użytkownik jest w stanie przewidzieć lekko w przyszłość i wykonać technikę szybciej od osoby, od jaką to ją kopiuje. Zwyczajnie, jest o ten czas składania jednej pieczęci szybszy przez co to on pierwszy ją wykona.[/description]

Susanoo須佐能乎
KlasyfikacjaSharingan, Kontrola Chakry, Transformacja Kształtu
Pieczęcie---
Koszt na turę
  1. Fragment szkieletu - standardowy A za każdy przywołany fragment (np. klatka żebrowa, ręka)
  2. Szkielet - trzykrotny A
  3. Uzbrojone Susanoo - podwójny S
  4. Humanoidalne Susanoo - potrójny S
  5. Pełne Susanoo - pięciokrotny S
ZasięgDookoła użytkownika
WymaganiaMangekyō Sharingan
Potężna technika defensywno-ofensywna. Przy pomocy swojej chakry użytkownik otacza swoje ciało zyskując dodatkową warstwę ochronną oraz ofensywną. Każde Susanoo różni się między poszczególnymi użytkownikami zarówno wizualnie jak i posiadanym ekwipunkiem czy zdolnościami. Susanoo posiada kilka etapów, każdy różniący się statystykami. Są to kolejno fragment szkieletu, szkielet, uzbrojone Susanoo, humanoidalne Susanoo i pełne Susanoo. Dopiero od wersji uzbrojonej jest ono wyposażone w swój ekwipunek.

Odblokowanie humanoidalnej i pełnej wersji Susanoo wymaga wykonania odpowiedniej misji/fabuły, gdzie decyzję o odblokowaniu tego trybu podejmuje Główny Moderator Fabularny.

Szybkość i refleks Susanoo jest zależny czysto od użytkownika. Z kolei Wytrzymałość i Siła są stałe, a rozmiary zbliżone do tych opisanych w paktach:
  1. Fragment szkieletu - Wytrzymałość 9, Siła 9, zależny od przywołanego fragmentu
  2. Szkielet - Wytrzymałość 9, Siła 9, wielki
  3. Uzbrojone Susanoo - Wytrzymałość 10, Siła 10, wielki
  4. Humanoidalne Susanoo - Wytrzymałość 11, Siła 11, olbrzymi
  5. Pełne Susanoo - Wytrzymałość 14, Siła 14, monstrualny
Korzystanie z Susanoo jest bardzo wyczerpujące dla użytkowników Mangekyō Sharingan, znacząco przyśpieszając utratę wzroku.
  1. Fragment szkieletu - 1% na turę za każdy przywołany fragment (np. klatka żebrowa, ręka)
  2. Szkielet - 2% za turę na każde oko
  3. Uzbrojone Susanoo - 3% za turę na każde oko
  4. Humanoidalne Susanoo - 4% za turę na każde oko
  5. Pełne Susanoo - 5% za turę na każde oko
Dodatkowe
Możliwe jest tworzenie technik dla Susanoo. Są one oceniane przez Głównego Moderatora Technicznego. Takie techniki mogą polegać na tworzeniu np. ekwipunku lub wykorzystywać Susanoo jako medium do innych technik żywiołowych.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=須佐能乎]Susanoo[/title]
[pic rank=S]https://cdn.discordapp.com/attachments/785258067867467786/837630779328299029/susanoo.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Sharingan, Kontrola Chakry, Transformacja Kształtu[/row]
[row title=Pieczęcie]---[/row]
[row title=Koszt na turę][/row]
[description][list=1][*]Fragment szkieletu - standardowy A za każdy przywołany fragment (np. klatka żebrowa, ręka)
[*]Szkielet - trzykrotny A
[*]Uzbrojone Susanoo - podwójny S
[*]Humanoidalne Susanoo - potrójny S
[*]Pełne Susanoo - pięciokrotny S[/list][/description]
[row title=Zasięg]Dookoła użytkownika[/row]
[row title=Wymagania]Mangekyō Sharingan[/row]
[description]Potężna technika defensywno-ofensywna. Przy pomocy swojej chakry użytkownik otacza swoje ciało zyskując dodatkową warstwę ochronną oraz ofensywną. Każde Susanoo różni się między poszczególnymi użytkownikami zarówno wizualnie jak i posiadanym ekwipunkiem czy zdolnościami. Susanoo posiada kilka etapów, każdy różniący się statystykami. Są to kolejno fragment szkieletu, szkielet, uzbrojone Susanoo, humanoidalne Susanoo i pełne Susanoo. Dopiero od wersji uzbrojonej jest ono wyposażone w swój ekwipunek.

Odblokowanie humanoidalnej i pełnej wersji Susanoo wymaga wykonania odpowiedniej misji/fabuły, gdzie decyzję o odblokowaniu tego trybu podejmuje Główny Moderator Fabularny.

Szybkość i refleks Susanoo jest zależny czysto od użytkownika. Z kolei Wytrzymałość i Siła są stałe, a rozmiary zbliżone do tych opisanych w [url=http://sakuranohana.pl/viewtopic.php?p=2080#p2080]paktach:[/url]
[list=1][*]Fragment szkieletu - Wytrzymałość 9, Siła 9, zależny od przywołanego fragmentu
[*]Szkielet - Wytrzymałość 9, Siła 9, wielki
[*]Uzbrojone Susanoo - Wytrzymałość 10, Siła 10, wielki
[*]Humanoidalne Susanoo - Wytrzymałość 11, Siła 11, olbrzymi
[*]Pełne Susanoo - Wytrzymałość 14, Siła 14, monstrualny[/list][/description]
[description]Korzystanie z Susanoo jest bardzo wyczerpujące dla użytkowników Mangekyō Sharingan, znacząco przyśpieszając utratę wzroku.
[list=1][*]Fragment szkieletu - 1% na turę za każdy przywołany fragment (np. klatka żebrowa, ręka)
[*]Szkielet - 2% za turę na każde oko
[*]Uzbrojone Susanoo - 3% za turę na każde oko
[*]Humanoidalne Susanoo - 4% za turę na każde oko
[*]Pełne Susanoo - 5% za turę na każde oko[/list][/description]
[row title=Dodatkowe][/row]
[description]Możliwe jest tworzenie technik dla Susanoo. Są one oceniane przez Głównego Moderatora Technicznego. Takie techniki mogą polegać na tworzeniu np. ekwipunku lub wykorzystywać Susanoo jako medium do innych technik żywiołowych.[/description]
Ostatnio zmieniony 29 lut 2024, 20:57 przez Tora, łącznie zmieniany 8 razy.
Zablokowany

Wróć do „Klany i organizacje”