• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Hachimon - Osiem Bram

Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Hachimon - Osiem Bram

Hachimon | Eight Gates八門
Współpracujące wspomaganiaWszystkie z wyjątkiem Ludzkich Kukieł
Potężna technika umożliwiająca otwarcie bram chakry. Bramy te są utworzone po to, by ograniczać przepływ chakry w ludzkim organizmie, tym samym sprawiając, że ludzie są w stanie wykorzystać tylko część swoich prawdziwych zdolności. Niektórzy ludzie jednak nauczyli się otwierać te bramy, zwiększając przepływ chakry w ich ciele, a tym samym stając się znacznie silniejszymi. Zdejmowanie naturalnych ograniczeń wiąże się jednak z konsekwencjami, gdy wspomaganie przestanie działać.

Bonusy z konkretnej bramy nie stackują się z bonusami z bram poprzednich.
Nauka
Aby rozpocząć naukę Hachimon'a, najpierw wymagane jest zdobycie o nim teorii. Jest to możliwe na kilka sposobów. Najczęstszym z nich jest znalezienie sobie nauczyciela NPC bądź gracza, jacy to będą chętni na przekazanie nam wiedzy teoretycznej i pomoc w praktycznym jej zastosowaniu. Zależnie od naszej relacji z danym NPC bądź graczem, może on przekazać wiedzę teoretyczną tylko o części bram. O tym decyduje już MG prowadzący danego NPC lub gracz przekazujący tą wiedzę. Z racji jednak na to, jak podobnie są otwierane bramy - jest możliwe otworzenie tych, o jakich to nie posiadamy wiedzy teoretycznej. Zwyczajnie, jest to trudniejsze, o czym powinien pamiętać MG prowadzący wątek treningu praktycznego. Po odbyciu takiego treningu teoretycznego, gracz jaki zdobył wiedzę daję post w tym temacie, aby oficjalnie odnotować jaki poziom teorii nabył. Druga metoda zdobycia wiedzy teoretycznej, to udanie się po zwój ją zawierający. W zależności od tego do której bramy chcemy mieć zawarte informacje, poziom misji jest odpowiadający: do 1. bramy - misja D, do 3. bramy - misja C, do 5. bramy - misja B, do 7. bramy - misja A i do 8. bramy - misja S. Możliwe jest także zdobycie tej wiedzy w sposób nie opisany w tym temacie, jednak należy uprzednio zgłosić się po coś takiego w prośbach do administracji.

Następnie nadchodzi ta cięższa część, czyli trening praktyczny. Mimo posiadania wiedzy teoretycznej, ta jest znacznie mniej istotna od faktycznego treningu praktycznego pozwalającego nam opanować moc bram. Wątek taki może być sparingiem ze swoim nauczycielem, czy nawet praktycznym wykorzystaniem odblokowanych już bram podczas jakiejś misji - aby przyzwyczaić się do ich siły i być gotowym na moc jaka przychodzi z kolejnymi bramami. Po odbyciu takiego treningu praktycznego, gracz jaki zdobył wiedzę daję post w tym temacie, aby oficjalnie odnotować jaki poziom bramy opanował.

Przyjmuje się, że na wątku rangi B postać zdobywa wiedzę teoretyczną i praktyczną do zastosowania pierwszych trzech bram. Po kolejnym wątku rangi B - użycia kolejnych dwóch (do piątej). Następnie, na wątku rangi A zdobywa odpowiednie przygotowanie do zastosowania 6 bramy, zaś na wątku rangi S - jak wykorzystać 7 bramę. Oczywiście - postać, by wykorzystać bramy, musi spełniać na nie wymagania, acz po wykonaniu misji posiada już dość wiedzy teoretycznej, że po spełnieniu wymagań - może zastosować najwyższą bramę, o której wiedzę posiada.

Jeśli postać spełnia wymagania może spróbować otworzyć bramę wyższą niż ta, której trening praktyczny się odbył nawet w trakcie wątku. Próba ta może zakończyć się jednak niepowodzeniem, a z nim mogą pojawić się wady np. blokujące dalszy rozwój bram - co jest zależne od decyzji MG. Jeżeli próba powiedzie się, to zaliczana jest jak odbycie treningu i także należy ją zgłosić.

Niemożliwy jest trening praktyczny 8. bramy ze względu na to, że jej aktywacja kończy się śmiercią. Postać może jednak kontynuować treningi praktyczne 7 bramy i teoretyczne, szykując się do aktywacji kiedyś Bramy Śmierci. Trening ten nie ma określonej rangi, jednak może zwyczajnie wymagać długiego nakładu pracy oraz czasu. Zwieńczeniem zaś jest następująca biegłość:
Przygotowanie Bramy ŚmierciBiegłość
Otwarcie ostatniej z bram Hachimonu jest związane ze śmiercią. Co nie oznacza, że postać nie mogła się przygotować długimi godzinami treningów, medytacji czy odpowiedniej kontroli chakry. Dzięki tak wymagającym przygotowaniom postać ma pewność, że gdy nadejdzie odpowiedni czas - Ósma Brama będzie na jego usługach.
Biegłość tę można również uzyskać na inne sposoby, np. poprzez często korzystanie z Bram, głównie siódmej.

Również można próbować otworzyć wyższą bramę nie spełniając wymagań na nią. Ta jednak w 100% gwarantuje wadę, jakiej siła i powaga jest zależna od oceny MG prowadzącego dany wątek. Jest to również jednorazowe i nie zaliczane jako odbycie treningu.

Aby nauczać innego gracza trzeba posiadać wiedzę praktyczną związaną z wykorzystaniem 7 bramy.
Styl walki
Hachimon sam z siebie jest stylem walki, który jest wymagany do opanowania poszczególnych bram. Jest to też o tyle wyjątkowy styl walki, że pozwala na tworzenie indywidualnych technik, które są możliwe do wykorzystania tylko po otwarciu poszczególnych bram.

Ten styl walki można spokojnie wykorzystać w połączeniu z innymi bez potrzeby "wyłączania" wspomagania.
Czas trwania w turachDwukrotność poziomu wytrzymałości postaci
Otwierając czwartą i kolejne bramy, czas trwania Hachimon jest zmniejszany o 3 tury za każdą kolejną bramę. Po otwarciu bramy czas trwania wzmocnienia musi zawsze wynosić minimum 1 turę. Oznacza to, że nawet jeśli teoretycznie zmniejszony czas trwania wspomagania to 0 bądź wartość ujemna, wciąż mamy 1 turę na jego wykorzystanie.

Po tym, jak wspomaganie przestanie działać należy odpocząć przed ich ponownym użyciem. Czas potrzebny do odpoczynku określa MG. Próba szybszej aktywacji może spotkać się z kolei z poważniejszymi uszkodzeniami ciała, zależnie od decyzji MG.
Szybkość otwierania bramOkoło ⅕ tury na bramę. W ciągu jednej tury użytkownik jest w stanie otworzyć maksymalnie 5 bram.

1. Kaimon | Gate of Opening開門
BonusUsuwa zmęczenie, +1 do Siły i Szybkości
Negatywne skutkiZmęczenie
WymaganiaOtwarty styl walki Hachimon, Wytrzymałość 5
Brama Otwarcia umiejscowiona jest w lewej półkuli mózgu. Dzięki otwarciu tej bramy zdejmujemy ograniczenia z naszego ciała, co przekłada się na naszą szybkość i siłę ciosów.

2. Kyūmon | Gate of Healing休門
BonusUsuwa zmęczenie, +2 do Siły, +1 do Szybkości
Negatywne skutkiSilne zmęczenie
WymaganiaStyl walki Hachimon C, Wytrzymałość 5
Brama Leczenia znajduje się w prawej półkuli mózgu. Otwarcie tej bramy zwiększa siłę fizyczną. Ma to dodatkowy efekt polegający na ponownym pobudzeniu organizmu, umożliwiając mu szybką regenerację po wyczerpaniu.

3. Seimon | Gate of Life生門
Bonus+2 do Siły i Szybkości oraz +1 do Refleksu
Negatywne skutkiWyczerpanie, ból całego ciała
WymaganiaStyl walki Hachimon B, Wytrzymałość 6, Siła Woli 6
Brama Życia umiejscowiona jest w rdzeniu kręgowym. Zwiększa przepływ krwi, przez co kolor skóry zmienia się na czerwony. W wyniku otwarcia tej bramy zwiększa się również szybkość i refleks użytkownika.

4. Shōmon | Gate of Pain傷門
Bonus+3 do Szybkości, +2 do Siły i Refleksu
Negatywne skutkiWyczerpanie, szansa na rozerwanie się mięśni, krwawienie z nosa, silny ból
WymaganiaStyl walki Hachimon A, Wytrzymałość 7, Siła Woli 7
Brama Bólu znajduje się w rdzeniu kręgowym. Otwarcie jej zwiększa szybkość i siłę użytkownika, niesie jednak za sobą dużo poważniejsze efekty występujące po jej zakończeniu niż poprzednie bramy.

5. Tomon | Gate of Limit杜門
Bonus+4 do Siły i Szybkości, +2 do Refleksu
Negatywne skutkiSkrajne wyczerpanie, szansa na rozerwanie się mięśni, krwawienie z nosa, silny ból
WymaganiaStyl walki Hachimon A, Wytrzymałość 8, Siła Woli 8
Brama Limitu ma swoje położenie w brzuchu. Otwarcie Bramy Limitu jeszcze bardziej zwiększa siłę i szybkość użytkownika. Ze względu na duże ilości chakry przepływającej przez ciało w jednym momencie mogą nastąpić drastyczne zmiany w ciele użytkownika. Najczęściej spotykane to zmiana koloru skóry, rozsadzenie żył w okolicach skroni czy całkowite wybielenie oczu.

6. Keimon | Gate of View景門
Bonus+5 do Siły i Szybkości, +3 do Refleksu
Negatywne skutkiSkrajne wyczerpanie, pewne rozerwanie się mięśni, krwawienie z nosa, ogromny ból, ubytek 25% aktualnej chakry
WymaganiaStyl walki Hachimon S, Wytrzymałość 8, Siła Woli 8
Brama Widoku umiejscowiona jest w żołądku. Zwiększa szybkość i siłę, a także refleks użytkownika. Otwarcie tej bramy wyzwala tak ogromne ilości czakry, że okoliczna woda zostaje wzburzona i odepchnięta od postaci. Użytkownika otacza zielona aura podczas korzystania z tej bramy.

7. Kyōmon | Gate of Wonder驚門
Bonus+7 do Siły, +6 do Szybkości, +4 do Refleksu
Negatywne skutkiSkrajne wyczerpanie, wielonarządowe i wielotkankowe uszkodzenia ciała uniemożliwiające poruszanie, ból nie do wytrzymania, ubytek 75% aktualnej chakry
WymaganiaStyl walki Hachimon S, Wytrzymałość 10, Siła Woli 8
Brama Cudu znajduje się pod żołądkiem. Jej otwarcie sprawia, że z ciała użytkownika intensywnie wydziela się niebieski pot, który od razu wyparowuje, przez co tworzy niebieską aurę wokół postaci, która może zostać pomylona z chakrą. Warto pomyśleć dwa razy przed otwarciem tej bramy, gdyż po jej zamknięciu negatywne skutki są katastrofalne.

8. Shimon | Gate of Death死門
Bonus+10 do Siły i Szybkości, +5 do Refleksu, Możliwość odbijania się od powietrza
Negatywne skutkiŚmierć
WymaganiaStyl walki Hachimon S, Wytrzymałość 10, Siła Woli 10
Brama Śmierci umiejscowiona jest w sercu. Uwolnienie tej bramy wykorzystuje całą energię ciała. Użytkownik staje się bardzo potężny, a jego moc można porównać do takiej jaką dysponuje Jinchūriki Dziesięcioogoniastego. Serce i pozostałe narządy pracują na przewyższającym ludzki rozum poziomie, przez co momentalnie ulegają nieodwracalnemu uszkodzeniu. Kosztem ogromnej siły jest jednak nieuchronna śmierć użytkownika, która następuje w wyniku przeciążenia całego organizmu po zakończeniu działania bramy. Podczas korzystania z tej bramy z ciała i włosów użytkownika emitowana jest krwawa para, przypominająca płonącą czerwoną aurę. Na koniec następuje śmierć poprzez spopielenie

Ura Renge | Reverse Lotus裏蓮華
KlasyfikacjaHachimon, Kinjutsu
Pieczęcie---
Koszt---
ZasięgDotykowy
WymaganiaOtworzona co najmniej trzecia brama [Seimon]
To, co może się wydawać zwykłymi uderzeniami i kopnięciami o dużej sile, w rzeczywistości wymaga nieco więcej wprawy do poprawnego wykonania Ura Renge. Na czas pełnej tury, shinobi wykorzystuje w pełni potencjał dawany mu przez otwarte bramy, pozwalając mu przez ten czas poruszać się z niesamowitą szybkością, jakby przemieszczał się za pomocą Shunshin no Jutsu niezależnie od tego, ile posiada finalnie Szybkości pod względem czystych statystyk. Śledzenie przeciwnika wzrokiem bez dodatkowych instrumentów lub dużego Refleksu staje się niemożliwe, zaś blokowanie - utrudnione. Zwłaszcza dla osób, jakie nie korzystają ze wspomagań, a i wtedy nie jest to rzecz prosta. Przyjmuje się, ze przy trzeciej bramie należy mieć co najmniej 8 Refleksu, 9 dla bram od czwartej do szóstej oraz 10 dla bram pozostałych. Co więcej uderzenia wykonywane w tym stanie są na tyle szybkie, że podąża za nimi dodatkowa fala uderzeniowa o zasięgu 2m średnicy i sile techniki B, zdolnej łamać kości czy doprowadzając do uszkodzeń terenu.

Ze względu na obciążenie, jakie Ura Renge nakłada na organizm używającej osoby, nie zaleca się korzystania z niego nazbyt często. Posiadając dobrą (6) Wytrzymałość, możliwe jest "bezpieczne" wykonanie Ura Renge raz. Każdy kolejny poziom Wytrzymałości zwiększa tę liczbę o 1, z czego każde wykonanie zwiększa zmęczenie odczuwalne po dezaktywacji Hachimona - bez względu na to, czy skończy się sam z siebie czy za wolą użytkownika. Osoba o stosunkowo dobrej (6) Wytrzymałości będzie zmęczona po jednym użyciu Ura Renge w takim samym stopniu, co osoba z lepszą (7) Wytrzymałością po użyciu go dwukrotnie i tak samo jak osoba z ogromną (8) Wytrzymałością po użyciu go trzykrotnie itd.. Wykorzystanie Ura Renge jednak więcej razy, niż jest to zalecane, skutkuje rozerwaniem mięśni i krwotokiem jeszcze podczas wykonywania techniki, będąc oddzielnymi obrażeniami niż te, które dodatkowo wiążą się z utylizacją otwartych bram. Grozi to niepowodzeniem wykonania techniki, co zależy w dużej mierze od wytrzymałości i siły woli wykonującego.

Posiadając Hachimon na randze S możliwe jest wykonanie Ura Renge o 1 raz więcej, niż dyktuje to posiadana Wytrzymałość.
Posiadając Specjalizację w Taijutsu wspieranym chakrą poziom wymaganego refleksu dla poszczególnych bram maleje o 1.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=裏蓮華]Ura Renge | Reverse Lotus[/title]
[pic rank=A]https://i.imgur.com/I4qVIw0.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Hachimon, Kinjutsu[/row]
[row title=Pieczęcie]---[/row]
[row title=Koszt]---[/row]
[row title=Zasięg]Dotykowy[/row]
[row title=Wymagania]Otworzona co najmniej trzecia brama [Seimon][/row]
[description]To, co może się wydawać zwykłymi uderzeniami i kopnięciami o dużej sile, w rzeczywistości wymaga nieco więcej wprawy do poprawnego wykonania Ura Renge. Na czas pełnej tury, shinobi wykorzystuje w pełni potencjał dawany mu przez otwarte bramy, pozwalając mu przez ten czas poruszać się z niesamowitą szybkością, jakby przemieszczał się za pomocą Shunshin no Jutsu niezależnie od tego, ile posiada finalnie Szybkości pod względem czystych statystyk. Śledzenie przeciwnika wzrokiem bez dodatkowych instrumentów lub dużego Refleksu staje się niemożliwe, zaś blokowanie - utrudnione. Zwłaszcza dla osób, jakie nie korzystają ze wspomagań, a i wtedy nie jest to rzecz prosta. Przyjmuje się, ze przy trzeciej bramie należy mieć co najmniej 8 Refleksu, 9 dla bram od czwartej do szóstej oraz 10 dla bram pozostałych. Co więcej uderzenia wykonywane w tym stanie są na tyle szybkie, że podąża za nimi dodatkowa fala uderzeniowa o zasięgu 2m średnicy i sile techniki B, zdolnej łamać kości czy doprowadzając do uszkodzeń terenu. 

Ze względu na obciążenie, jakie Ura Renge nakłada na organizm używającej osoby, nie zaleca się korzystania z niego nazbyt często. Posiadając dobrą (6) Wytrzymałość, możliwe jest "bezpieczne" wykonanie Ura Renge raz. Każdy kolejny poziom Wytrzymałości zwiększa tę liczbę o 1, z czego każde wykonanie zwiększa zmęczenie odczuwalne po dezaktywacji Hachimona - bez względu na to, czy skończy się sam z siebie czy za wolą użytkownika. Osoba o stosunkowo dobrej (6) Wytrzymałości będzie zmęczona po jednym użyciu Ura Renge w takim samym stopniu, co osoba z lepszą (7) Wytrzymałością po użyciu go dwukrotnie i tak samo jak osoba z ogromną (8) Wytrzymałością po użyciu go trzykrotnie itd.. Wykorzystanie Ura Renge jednak więcej razy, niż jest to zalecane, skutkuje rozerwaniem mięśni i krwotokiem jeszcze podczas wykonywania techniki, będąc oddzielnymi obrażeniami niż te, które dodatkowo wiążą się z utylizacją otwartych bram. Grozi to niepowodzeniem wykonania techniki, co zależy w dużej mierze od wytrzymałości i siły woli wykonującego. 

[b]Posiadając Hachimon na randze S[/b] możliwe jest wykonanie Ura Renge o 1 raz więcej, niż dyktuje to posiadana Wytrzymałość. 
[b]Posiadając Specjalizację w Taijutsu wspieranym chakrą[/b] poziom wymaganego refleksu dla poszczególnych bram maleje o 1.[/description]

Asa Kujaku | Morning Peacock朝孔雀
KlasyfikacjaHachimon, Kinjutsu
Pieczęcie---
Koszt1 tura mniej trwania Hachimonu
ZasięgDotykowy
WymaganiaOtworzona co najmniej szósta brama [Keimon], znajomość Ura Renge
Chociaż jest to w gruncie rzeczy dość prosty na pierwszy rzut oka grad kopnięć i uderzeń, staje się on dużo bardziej groźny podczas działania szóstej bramy. Możliwe jest wtedy bowiem zwiększenie na poczet ów "techniki" swojej szybkości do tego stopnia, że uderzające kończyny stają w ogniu na wskutek ich prędkości i tarcia. Tak jak jakiekolwiek uderzenie shinobi działającego pod wpływem szóstej bramy jest śmiertelnie niebezpieczne dla wielu, tak w tym wypadku powody do obaw mogą mieć nawet osoby o nieludzkiej (11+) Wytrzymałości - co zależne jest też od ogólnej siły samego atakującego po otworzeniu wspomnianej bramy. Ogień tworzony przy okazji techniki jest wystarczająco gorący, by pozostawić osobę z poważnymi poparzeniami. Szacuje się, że osoby o sporej (7) Wytrzymałości są w stanie skończyć z poparzeniami drugiego stopnia, z mniejszą (6) - trzeciego stopnia, podczas gdy osoby o Wytrzymałości niższej (4) niż przeciętna, są w stanie skończyć w stanie zwęglonym. Ogień też, podobnie jak Shakuton, jest w stanie wyparować część wody wokół siebie. Użytkownik Hachimonu nie jest odporny na działanie ognia, jednak działa on nieznacznie słabiej na wykonującego serię ciosów. Nie mniej dalej narażony jest na obrażenia.

Ze względu na szybkość wyprowadzanych ciosów, możliwe jest zaatakowanie w ten sposób więcej niż jednej osoby tak długo, jak znajduje się w zasięgu naszych ramion.

Posiadając Wytrzymałość 10, bez względu na bycie użytkownikiem techniki bądź jej ofiarą, ogień pozostawia drobne, niegroźne zaczerwienienia nie zagrażające życiu i nie pogłębiające się w wyniku używania bądź przyjmowania ciosów. Nie dotyczy to siły samych uderzeń.
Posiadając Specjalizację w Taijutsu wspieranym chakrą siła ognia wzrasta o jedno "oczko" w górę, niż jest to opisane powyżej. Na użytkownika techniki działa jednak dalej z tą samą siłą, jak zostało opisane powyżej.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=朝孔雀]Asa Kujaku | Morning Peacock[/title]
[pic rank=S]https://i.imgur.com/L8rMaNw.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Hachimon, Kinjutsu[/row]
[row title=Pieczęcie]---[/row]
[row title=Koszt]1 tura mniej trwania Hachimonu[/row]
[row title=Zasięg]Dotykowy[/row]
[row title=Wymagania]Otworzona co najmniej szósta brama [Keimon], znajomość Ura Renge[/row]
[description]Chociaż jest to w gruncie rzeczy dość prosty na pierwszy rzut oka grad kopnięć i uderzeń, staje się on dużo bardziej groźny podczas działania szóstej bramy. Możliwe jest wtedy bowiem zwiększenie na poczet ów "techniki" swojej szybkości do tego stopnia, że uderzające kończyny stają w ogniu na wskutek ich prędkości i tarcia. Tak jak jakiekolwiek uderzenie shinobi działającego pod wpływem szóstej bramy jest śmiertelnie niebezpieczne dla wielu, tak w tym wypadku powody do obaw mogą mieć nawet osoby o nieludzkiej (11+) Wytrzymałości - co zależne jest też od ogólnej siły samego atakującego po otworzeniu wspomnianej bramy. Ogień tworzony przy okazji techniki jest wystarczająco gorący, by pozostawić osobę z poważnymi poparzeniami. Szacuje się, że osoby o sporej (7) Wytrzymałości są w stanie skończyć z poparzeniami drugiego stopnia, z mniejszą (6) - trzeciego stopnia, podczas gdy osoby o Wytrzymałości niższej (4) niż przeciętna, są w stanie skończyć w stanie zwęglonym. Ogień też, podobnie jak Shakuton, jest w stanie wyparować część wody wokół siebie. Użytkownik Hachimonu nie jest odporny na działanie ognia, jednak działa on nieznacznie słabiej na wykonującego serię ciosów. Nie mniej dalej narażony jest na obrażenia.

Ze względu na szybkość wyprowadzanych ciosów, możliwe jest zaatakowanie w ten sposób więcej niż jednej osoby tak długo, jak znajduje się w zasięgu naszych ramion. 

[b]Posiadając Wytrzymałość 10[/b], bez względu na bycie użytkownikiem techniki bądź jej ofiarą, ogień pozostawia drobne, niegroźne zaczerwienienia nie zagrażające życiu i nie pogłębiające się w wyniku używania bądź przyjmowania ciosów. Nie dotyczy to siły samych uderzeń. 
[b]Posiadając Specjalizację w Taijutsu wspieranym chakrą[/b] siła ognia wzrasta o jedno "oczko" w górę, niż jest to opisane powyżej. Na użytkownika techniki działa jednak dalej z tą samą siłą, jak zostało opisane powyżej.[/description]

Hirudora | Daytime Tiger昼虎
KlasyfikacjaHachimon, Kinjutsu
PieczęcieSpecyficzna pieczęć
Koszt1 tura mniej trwania Hachimonu
ZasięgDo 15m
WymaganiaOtworzona co najmniej siódma brama [Kyōmon], znajomość Ura Renge
Cios będący swoistym rozwinięciem Ura Renge. Jest to jedno, szybkie uderzenie poprzedzone wykonaniem pieczęci przypominającej pieczęć Tygrysa. Cios wykonany jest z taką szybkością, że wysyła wprzód pocisk powietrza pod ogromnym ciśnieniem, jaki szybko przybiera postać dużego, białego tygrysa. Pomimo złożonej pieczęci, tygrys nie zawiera ani grama chakry. Paszcza posiada średnicę 3m i jest w stanie nie tylko zmiażdżyć wnętrzności czy skruszyć kości człowieka, ale również najbardziej toporne skały. Zniszczenia i obrażenia te jednak w dużej mierze zależą od Siły użytkownika podczas używania ów techniki i mogą być one zdecydowanie większe, mogąc zagrozić nawet osobom czy istotą o nieludzkiej (11+) Wytrzymałości. Co więcej pomija częściowo pancerz i bariery, jakie są w stanie jedynie nieznacznie obniżyć siłę techniki za pokonanie każdych dwóch przeszkody rangi S, pięciu przeszkód rangi A bądź siedmiu rangi B.

Ze względu na swój sposób wykonania i obciążenie powodowane przez siódmą bramę, Hirudora może zostać bezpiecznie wykonana raz na trzy pełne tury. Wykonanie jej szybciej, nie dając organizmowi odpowiedniego czasu na ponowne przygotowanie, skutkuje zerwaniem mięśni i grozi niepowodzeniem wykonania techniki, co zależy w dużej mierze od Wytrzymałości i Siły Woli wykonującego.

Posiadając Specjalizację w Taijutsu wspieranym chakrą czas pomiędzy użyciem techniki spada do 2 tur.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=昼虎]Hirudora | Daytime Tiger[/title]
[pic rank=S]https://i.imgur.com/7HZBuGh.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Hachimon, Kinjutsu[/row]
[row title=Pieczęcie]Specyficzna pieczęć[/row]
[row title=Koszt]1 tura mniej trwania Hachimonu[/row]
[row title=Zasięg]Do 15m[/row]
[row title=Wymagania]Otworzona co najmniej siódma brama [Kyōmon], znajomość Ura Renge[/row]
[description]Cios będący swoistym rozwinięciem Ura Renge. Jest to jedno, szybkie uderzenie poprzedzone wykonaniem pieczęci przypominającej pieczęć Tygrysa. Cios wykonany jest z taką szybkością, że wysyła wprzód pocisk powietrza pod ogromnym ciśnieniem, jaki szybko przybiera postać dużego, białego tygrysa. Pomimo złożonej pieczęci, tygrys nie zawiera ani grama chakry. Paszcza posiada średnicę 3m i jest w stanie  nie tylko zmiażdżyć wnętrzności czy skruszyć kości człowieka, ale również najbardziej toporne skały. Zniszczenia i obrażenia te jednak w dużej mierze zależą od Siły użytkownika podczas używania ów techniki i mogą być one zdecydowanie większe, mogąc zagrozić nawet osobom czy istotą o nieludzkiej (11+) Wytrzymałości. Co więcej pomija częściowo pancerz i bariery, jakie są w stanie jedynie nieznacznie obniżyć siłę techniki za pokonanie każdych dwóch przeszkody rangi S, pięciu przeszkód rangi A bądź siedmiu rangi B. 

Ze względu na swój sposób wykonania i obciążenie powodowane przez siódmą bramę, Hirudora może zostać bezpiecznie wykonana raz na trzy pełne tury. Wykonanie jej szybciej, nie dając organizmowi odpowiedniego czasu na ponowne przygotowanie, skutkuje zerwaniem mięśni i grozi niepowodzeniem wykonania techniki, co zależy w dużej mierze od Wytrzymałości i Siły Woli wykonującego. 

[b]Posiadając Specjalizację w Taijutsu wspieranym chakrą[/b] czas pomiędzy użyciem techniki spada do 2 tur.[/description]

Sekizō | Evening Elephant夕象
KlasyfikacjaHachimon, Kinjutsu
Pieczęcie---
Koszt---
ZasięgDo 70m
WymaganiaOtworzona co najmniej ósma brama [Shimon], znajomość Ura Renge
Technika możliwa do użycia tylko z otwartą ósmą bramą. Użytkownik wykonuje kolejno pięć uderzeń z pięciu różnych stron, gdzie każde z nich niesie ze sobą ogromna, destrukcyjną siłę pod postacią widocznego gołym okiem walca powietrza pod ciśnieniem tak ogromnym, że uderzenie nim w ziemię jest w stanie wydrążyć dziurę o głębokości kilkudziesięciu metrów i średnicy 2.5m. Ów strumień jest rzecz jasna elementem dodatkowym dla zwykłego uderzenia wyprowadzonego pięścią bądź nogą, jednak nie musi ono dojść do skutku samo z siebie pozwalając wysłać ów strumień powietrza niczym pocisk. Uderzając szybko z różnych stron, możliwe jest uwięzienie przeciwnika pomiędzy powstałymi filarami, pozwalając im na zmiażdżenie celu z różnych stron. Dostanie dwoma z nich, wykonanych z dwóch przeciwnych stron, dość skutecznie odbiera celowi wiele metod ucieczki - jakby jedno czy dwa z nich nie były w stanie same z siebie zakończyć walki, co zdarza się niezwykle rzadko.

Chociaż każde uderzenie niesie ze sobą ogromną siłę, ciężko mówić o jakiś wielkich skutkach ubocznych w momencie, kiedy osoba i tak skazana jest na pewną śmierć ze względu na ilość otworzonych bram. Każdy jednak atak niesie dużą szansę na złamanie kości w kończynie wyprowadzającej atak, co przy dużej sile woli i byciu świadomym potencjalnych obrażeń jest możliwe do zignorowania i działania mimo niego. Co więcej jeżeli sekwencja uderzeń zostanie przerwana w sposób znaczny, ponowne użycie techniki możliwe jest dopiero po dwóch turach.

Posiadając Specjalizację w Taijutsu wspieranym chakrą szansa na złamanie kończyny staje się diametralnie niska i jeżeli osoba nie boryka się z problemami zdrowotnymi mogącym wpłynąć na łamliwość kości, technicznie nie musi się obawiać o ich uszkodzenie.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=夕象]Sekizō | Evening Elephant[/title]
[pic rank=S]https://i.imgur.com/9br2CeM.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Hachimon, Kinjutsu[/row]
[row title=Pieczęcie]---[/row]
[row title=Koszt]---[/row]
[row title=Zasięg]Do 70m[/row]
[row title=Wymagania]Otworzona co najmniej ósma brama [Shimon], znajomość Ura Renge[/row]
[description]Technika możliwa do użycia tylko z otwartą ósmą bramą. Użytkownik wykonuje kolejno pięć uderzeń z pięciu różnych stron, gdzie każde z nich niesie ze sobą ogromna, destrukcyjną siłę pod postacią widocznego gołym okiem walca powietrza pod ciśnieniem tak ogromnym, że uderzenie nim w ziemię jest w stanie wydrążyć dziurę o głębokości kilkudziesięciu metrów i średnicy 2.5m. Ów strumień jest rzecz jasna elementem dodatkowym dla zwykłego uderzenia wyprowadzonego pięścią bądź nogą, jednak nie musi ono dojść do skutku samo z siebie pozwalając wysłać ów strumień powietrza niczym pocisk. Uderzając szybko z różnych stron, możliwe jest uwięzienie przeciwnika pomiędzy powstałymi filarami, pozwalając im na zmiażdżenie celu z różnych stron. Dostanie dwoma z nich, wykonanych z dwóch przeciwnych stron, dość skutecznie odbiera celowi wiele metod ucieczki - jakby jedno czy dwa z nich nie były w stanie same z siebie zakończyć walki, co zdarza się niezwykle rzadko. 

Chociaż każde uderzenie niesie ze sobą ogromną siłę, ciężko mówić o jakiś wielkich skutkach ubocznych w momencie, kiedy osoba i tak skazana jest na pewną śmierć ze względu na ilość otworzonych bram. Każdy jednak atak niesie dużą szansę na złamanie kości w kończynie wyprowadzającej atak, co przy dużej sile woli i byciu świadomym potencjalnych obrażeń jest możliwe do zignorowania i działania mimo niego. Co więcej jeżeli sekwencja uderzeń zostanie przerwana w sposób znaczny, ponowne użycie techniki możliwe jest dopiero po dwóch turach.

[b]Posiadając Specjalizację w Taijutsu wspieranym chakrą[/b] szansa na złamanie kończyny staje się diametralnie niska i jeżeli osoba nie boryka się z problemami zdrowotnymi mogącym wpłynąć na łamliwość kości, technicznie nie musi się obawiać o ich uszkodzenie.[/description]

Yakemono | Night Beast夜獣
KlasyfikacjaHachimon, Kinjutsu
PieczęcieCzas kumulacji chakry jak przy 5 pieczęciach
Koszt100% pozostałej chakry
ZasięgDotykowy
WymaganiaOtworzona co najmniej ósma brama [Shimon], znajomość Ura Renge
Zwieńczenie Ośmiu Bram. Shinobi staje w miejscu zbierając pozostałą mu chakrę, podczas których czerwona para okalająca do tej pory użytkownika po otworzeniu ostatniej bramy zwiększa się, formując za nim postać czerwonej bestii bądź zwierzęcia odzwierciedlającego używającą techniki osobę. Następne uderzenie wykonane w tym stanie niesie ze sobą taką ilość energii, że nie tylko jest w stanie posłać przeciwnika na ogromne odległości - o ile przeżyje - ale również zagina czasoprzestrzeń w odległości do 15m od użytkownika. Techniki użyte będąc w zasięgu Yakemono, a będące rangi niższej niż S, nie działają. Te rangi S tymczasem zachowują się nieprzewidywalnie, przez co ich używanie może nieść ze sobą szereg niepożądanych skutków, w tym dla samego wykonującego. Siła techniki nie zależy od ilości poświęconej nań chakry.

Posiadając Specjalizację w Taijutsu wspieranym chakrą czas kumulacji chakry spada do czasu, jaki zajęłoby złożenie dwóch pieczęci.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=夜獣]Yakemono | Night Beast[/title]
[pic rank=S]https://i.imgur.com/ODbV4pz.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Hachimon, Kinjutsu[/row]
[row title=Pieczęcie]Czas kumulacji chakry jak przy 5 pieczęciach[/row]
[row title=Koszt]100% pozostałej chakry[/row]
[row title=Zasięg]Dotykowy[/row]
[row title=Wymagania]Otworzona co najmniej ósma brama [Shimon], znajomość Ura Renge[/row]
[description]Zwieńczenie Ośmiu Bram. Shinobi staje w miejscu zbierając pozostałą mu chakrę, podczas których czerwona para okalająca do tej pory użytkownika po otworzeniu ostatniej bramy zwiększa się, formując za nim postać czerwonej bestii bądź zwierzęcia odzwierciedlającego używającą techniki osobę. Następne uderzenie wykonane w tym stanie niesie ze sobą taką ilość energii, że nie tylko jest w stanie posłać przeciwnika na ogromne odległości - o ile przeżyje - ale również zagina czasoprzestrzeń w odległości do 15m od użytkownika. Techniki użyte będąc w zasięgu Yakemono, a będące rangi niższej niż S, nie działają. Te rangi S tymczasem zachowują się nieprzewidywalnie, przez co ich używanie może nieść ze sobą szereg niepożądanych skutków, w tym dla samego wykonującego. Siła techniki nie zależy od ilości poświęconej nań chakry. 

[b]Posiadając Specjalizację w Taijutsu wspieranym chakrą[/b] czas kumulacji chakry spada do czasu, jaki zajęłoby złożenie dwóch pieczęci.[/description]
Ostatnio zmieniony 19 sty 2024, 14:42 przez Hefajstos, łącznie zmieniany 8 razy.
Zablokowany

Wróć do „Wspomagania”