• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Kanały pod Amegakure

Wioska Ukryta w Deszczu stanowi jedyną "dużą" wioskę ninja pozostałą na Starym Kontynencie. Inne albo zostały zniszczone bądź rozwiązane, albo zmniejszyły swoją działalność nie chcąc rzucać się w oczy. Ame no Kuni zostało jedynym miejscem, gdzie shinobi są mile widziani. I słusznie, bowiem obecność wioski ninja pozwala trzymać na dystans przestępców i rzezimieszków, dość szybko się z nimi rozprawiając. Wioska jednak zamiast podejścia militarnego, szerzy bardziej prorodzinne wartości. Obecny Amekage stara się wykreować wioskę jako miejsce przyjazne rodzinom, wystarczająco bezpieczne do prowadzenia spokojnego życia, na jakie zasługuje każdy człowiek.

Shodaime Amekage: Kise Ogumo
Awatar użytkownika
Hatake Han
Posty: 82
Rejestracja: 01 lut 2022, 18:47
Discord: LevelUp#9976
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Bank:

Re: Kanały pod Amegakure

Śmierdząca sprawa生臭い 事
RangaB
Posty15
Takashi miał dużo szczęścia, że nie był teraz na miejscu klona. Widać czegoś się nauczył po ostatniej wpadce. Pierwszym, co przyszło mu do głowy, było zbadać pocisk który ugodził jego sobowtóra. A był to zwykły, drewniany kołek, obity na końcach metalem na kształt grotu strzały. był on w mimo wszystko dość dobrym stanie - jakkolwiek warunki ściekowe, wilgoć i stęchlizna musiały wpłynąć nieco na powierzchnię, tworząc na niej niezdrowy nalot, ale sama w sobie struktura metalu była wciąż solidna, jakby kuta całkiem niedawno. To jednak tyle z szybkich oględzin, bo skupienie shinobiego zmąciły dźwięki napinającego się drewna, brzęk sprężyn i szelest tkaniny. Skrobanie po kamiennych ścianach zabolało Takashiego w uszy, gdy zdał sobie sprawę, że to coś, co strzeliło do jego klona wewnątrz studni... Schodziło właśnie do niego. I już chwilę później Kami dostrzegł przed sobą wielkiego, mechanicznego pająka, wykonanego z belek, okuć, metalowych stawów i obszyty płótnem. Spuszczał się na swych długich nogach po ścianach studni i wycelował zamontowaną pod tułowiem ogromną kuszą... A może należałoby już powiedzieć wręcz balistą, bo patrząc na pociski którymi miotała... Były one w stanie przerobić na szaszłyk rozjuszonego byka. I tym też pociskiem konstrukt wystrzelił ponownie. Tym razem jednak, Takashi będąc świadomym zagrożenia, zdołał uchylić się przed kołkiem, który świsnął przez korytarz i rozbił się o drzwi, sprawiając, że jeden z zawiasów pęknął. Łoskot potoczył się po całym kanale. Korzystając z dosłownie sekundy pauzy, Takashi wyczuł, że w mechanicznym pająku przed nim zdecydowanie czuć pasma chakry.

//Zwróć sobie chakrę za bunshina
NPC
Ostatnio zmieniony 21 mar 2023, 10:56 przez Hatake Han, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Kami Takashi
Posty: 331
Rejestracja: 09 lut 2022, 21:45
Ranga: Genin
Discord: Supra#3250
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Bank:

Re: Kanały pod Amegakure

Takashi dowiedział się z oględzin kołka tylko tyle, że nie mógł on tutaj być zbyt długo, bowiem konstrukcja wciąż była bardzo solidna. Rdzawy nalot wskazywał jednak na to, że pułapka musiała zostać umieszczona przed znalezieniem pierwszego ciała. Chyba, że się mylił.
Zatem wszystko wskazywało na to, że nie było, jakimś cudem, naturalne działanie lub wynik awarii, a przygotowana akcja mająca na celu....no właśnie? Co? Tego musiał się dowiedzieć.
Wtem Kami usłyszał okropny zgrzyt metalu o metal. Był to dźwięk niemalże tak samo drażniący uszy jak przejeżdżanie paznokciami po szkolnej tablicy.
Shinobi nie miał więcej czasu na to, by się zastanawiać, po co i kiedy pułapka została umieszczona, bowiem ta spuściła się na sam dół i wycelowała w niego odwłok chcąc wystrzelić kolejny pocisk.
"Świetnie. Mechaniczny pająk strzelając z odwłoku pociskami.", pomyślał jedynie, ale zaraz potem musiał uskoczył, by uniknąć kolejnego ataku. Rudzielec nie miał czasu złorzeczyć na to, że musiał walczyć z mechanicznym pająkiem, zamiast, kurwa nie wiem... mechanicznym motylem?
Przetaczając się na bok, wyłączył sensora i sięgnął po stalową żyłkę, jednocześnie, z pozostałego po klonie papieru, stworzył na szybko tarczę pomiędzy sobą, a przeciwnikiem. Za pierwszą tarczą umieścił zaś drugą, w ramach zabezpieczenia. Obie miały wytrzymałość stali, jednakże...warto było się zabezpieczyć na zaś. Powinien był w stanie utrzymać dwie takie same techniki dosyć niskiej rangi i zrobić trzecią, nieco wyższej. Wracając do żyłki to szybko złożył odpowiednie pieczęci, a następnie żyłkę w prosty, acz skuteczny kształt, który miał za zadanie poszatkować przeciwnika na kawałki. Wychylił się zza tarczy i wystrzelił pocisk z czakry prosto we wroga. Miał nadzieję, że mu się udało go pokonać, bowiem nie chciało mu się tracić więcej czasu. Poza tym, miał nadzieję, że pająk nie miał innych, ukrytych broni.
► Pokaż Spoiler

Koszty czakry: 5840 + 150 (Kami no Bunshin no Jutsu | Paper Clone Technique - poziom C) - 150 (AYAMETORI | MURDEROUS GRASP) - 4x30 (Kami no kago | God Protection) = 5720

Kami no kago | God Protection神の加護
KlasyfikacjaOrigami no Jutsu, Przepływ Chakry
PieczęciePies → Ptak → Szczur → Tygrys
KosztDwukrotny
ZasięgPięć metrów
Wymagania---
Technika ta sprawia, że pobliskie kartki papieru formują z siebie tarczę 4x4metry ustawioną przed chronioną osobą, ale nie dalej niż 5 metrów od użytkownika techniki. Kartki te, wzmocnione za pomocą chakry, zyskują spore zdolności defensywne. Jest to doskonała obrona przeciwko wszelkiego rodzaju atakom obuchowym, ma jednak problemy z zablokowaniem ataku siecznego.

Od rangi S w Origami no Jutsu technika staje się też tarczą przeciwko Jutsu Katonu i Suitonu.
Posiadając Specjalizację w Origami no Jutsu można zamiast ściany z kartek uformować kopułę zdolną pomieścić dwie dorosłe osoby.
Ayametori | Murderous Grasp殺め取り
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieTygrys → Dzik → Małpa → Tygrys
KosztPodwójny
Zasięg20 metrów
WymaganiaStalowa żyłka, minimum 2m
Do użycia wymagane jest medium pod postacią stalowej żyłki. Po złożeniu pieczęci i przelaniu na nią swojej chakry, ta zaczyna delikatnie mienić się przed wystrzeleniem całą swoją szerokością utworzonego z niej kształtu. Formując ją niczym nici muliny pomiędzy palcami w konkretne wzory, możemy manipulować tym, w jaki sposób zostanie wystrzelony promień energii. Potrafi ciąć przez wytrzymałe materiały jak metal czy lepiej wzmocnione drzwi. Dalej jednak będzie mieć problemy z powierzchniami nasyconymi chakrą czy obiektami wytrzymalszymi niż rzeczona stal. Wzór można ułożyć bezpośrednio po złożeniu pieczęci, ale nie można tego odwlekać w czasie.

Posiadając rangę A Ninjutsu zasięg wzrasta o 10 metrów względem bazowego.
Posiadając rangę S Ninjutsu zasięg wzrasta o 20 metrów względem bazowego.
Posiadając Sennina Ninjutsu istnieje możliwość posłania jej "ogniem ciągłym" celem zniszczenia większych obiektów - koszt jednak liczony jest tak, jakby technika była rangi wyżej.
SensorAtut wrodzony
Wrodzona zdolność do wyczuwania chakry. Aby wykrywać chakrę, postać musi się w tej kwestii skoncentrować i złożyć pieczęć. Dłuższa koncentracja lub próba robieniu wielu rzeczy naraz może skończyć się potężnym bólem głowy i krwawieniem z nosa. Im dłużej się skupia i koncentruje, tym większy zasięg i dokładność wykrywanej chakry.
Na zasięg wpływa również poziom Kontroli Chakry użytkownika. Jest możliwe wykrywanie bez pieczęci, jednak jest to ciężka sztuka i wymaga posiadania KC rozwiniętego minimum na poziom 7. Zasięgi wtedy nie są również takie imponujące. Wielkie kumulacje chakry, takie jak Bijūdama lub Bijū, jesteśmy w stanie wykryć bez problemu z około kilometra nawet bez składania pieczęci i niezależnie od naszego poziomu KC.
Od 6 rangi w KC możliwe jest wykrywanie jutsu. Łatwiej jest wykrywać techniki ofensywne, jak np. kula ognia, a bardzo trudno techniki bardziej subtelne np. Fūinjutsu. Jeżeli obserwujemy czyjś układ chakry, od tego poziomu wykryjemy też, gdy miesza on ją do jakiegoś jutsu.
Dodatkowo wykrywanie chakry ze złożoną pieczęcią nas kosztuje. Jest to koszt o wysokości połowy techniki B. Możliwe jest zapamiętanie chakry, jednak potrzebny jest do tego dłuższy kontakt z taką osobą. Przyjmujemy że 3 dni spędzone w towarzystwie tej osoby wystarczą na zapamiętanie. Wyjątkiem jest charakterystyczna chakra osoby np. Jinchūriki. Zdolność ta nie jest jednak idealna. Ma problemy z działaniem w tłumach, utrudniając precyzyjne określenie chakry konkretnych osób. Łatwiej wykryć jednak osoby zapamiętane i te z nietypową chakrą.
Dodatkowo osoby wyjątkowo utalentowane w tym zakresie posiadają możliwość rozróżnienia żywiołów chakry, jakimi dana osoba włada, jak bardzo na wykrywaniu musi się koncentrować, jak łatwo rozpoznać chakrę w tłumie czy wykryć sensora, kiedy on nas wykryje. Wymaga to jednak bardzo dużo treningu i uwagi (misja/fabuła po Biegłości związane ze zdolnościami sensorycznymi).
Ranga KCZasięg bez pieczęciZasięg z pieczęcią
1--
2-5
3-10
4-20
5-40
6-60
72120
85200
98350
1012500
Awatar użytkownika
Hatake Han
Posty: 82
Rejestracja: 01 lut 2022, 18:47
Discord: LevelUp#9976
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Bank:

Re: Kanały pod Amegakure

Śmierdząca sprawa生臭い 事
RangaB
Posty17
Takashi zdołał uniknąć pocisku chyba tylko dlatego, że był świadom obecności wroga. Był on bowiem diabelnie szybki. Znacznie wolniejsze było przeładowanie broni konstrukta. Nim ten zdołał uzbroić kuszo-balistę z powrotem, Takashi rozstawił przed sobą dwie papierowe tarcze. Zrobił to w samą porę, bo gdy tylko skończył rozległ się kolejny brzęk wystrzału i genin z szokiem mógł obserwować, jak spomiędzy kartek wyrywa się obity metalem kołek. Nie przebił się jednak całkowicie. Zrobił wyrwę i przebił się na wylot, lecz osłona wyhamowała go na tyle, że sterczał teraz ze ściany papieru. Utknął w technice Takashiego, więc koniec końców spełniła ona swoje zadanie. Chłopak mógł zrealizować dalszą część swojego planu, tak też i złożył żyłkę w odpowiedni wzór. W międzyczasie jednak gdy to robił, usłyszał za sobą dziwne, wysokie bzyczenie, jakby owadzie skrzydełka. Jego sensor znów wyczuł chakrę, tym razem w poprzednim pomieszczeniu. Nie miał teraz jednak zbyt wiele czasu na analizowanie, więc wychylił się zza osłony i wypuścił technikę.
Ugodził mechanicznego pająka w jego najgroźniejszy punkt, a więc wyrzutnie kołków, która rozstrzaskała się doszczętnie. Technika zahaczyła też jedną z drewnianych nóg. Takashi więc nie tylko zneutralizował groźną broń, ale i powalił pająka na ziemię. Możnaby pomyśleć, że był on już w pozycji pokonanego, lecz wtedy, gdy mechaniczne cielsko uderzyło o posadzkę, spomiędzy desek jego odwłoku zaczęły ulatniać się dziwne, żółtawe opary. Drewno dookoła zaskwierczało, topiąc się delikatnie w strugach gęstej piany.
NPC
Awatar użytkownika
Kami Takashi
Posty: 331
Rejestracja: 09 lut 2022, 21:45
Ranga: Genin
Discord: Supra#3250
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Bank:

Re: Kanały pod Amegakure

Takashi był zdziwiony, z jaką siłą kołek został wystrzelony. Gdyby nie to, że rudzielec miał pewnego rodzaju paranoję na punkcie własnego bezpieczeństwa, prawdopodobnie by zginął, gdyby postawił jedną tarczę, a kołek, przebijając się, uderzył w niego. Niemniej jednak, pocisk sterczał z techniki Kamiego, a on, wychyliwszy się wcześniej zza osłony, zniszczył balistę oraz urwał pająkowi jedną z nóg. W tym samym czasie genin usłyszał coś jak bzyczenie owadzich skrzydeł w poprzednim pomieszczeniu.
"Cóż to za nowe diabelstwo?", pomyślał, ale postanowił zająć się tym za chwilę. Na razie zaobserwował, że pokonany pająk upadł na posadzkę, a następnie zaczęły się z niego wydobywać jakieś żółte opary topiąc pająka. Gdyby Takashi pokonał przeciwnika w zwarciu, prawdopodobnie nie byłby przygotowany na to, by uniknąć oparów. Dobrze więcej, że był w pewnej odległości od machiny. Przez sekundę zastanawiał się, w jaki sposób powinien ominąć truchło, nie narażając się jednocześnie na zetknięcie z tym gazem. Postanowił przelecieć nad nim zamykając konstrukcję w kopule.
Uznał, że to całkiem nie najgorszy plan, więc zaczął od wytworzenia skrzydeł, a gdy te pojawiły się na jego plecach, to złożył pieczęci do kolejnej techniki, by zamknąć truchło w kopule. Finalnie, użył jeszcze techniki Fuutony, by przewiać opary gazu poza miejsce, w którym mężczyzna będzie przelatywał. Nie chciał się bowiem narażać na niebezpieczeństwo oparzeń albo...czegoś gorszego.
Trzymając dłonie cały wyciągnięte w stronę oparów, przeleciał przez, miejmy nadzieję, względnie bezpieczne powietrze, a następnie wylądował w odległości kilku metrów za pająkiem. Na samym końcu złożył jedną pieczęć i użył sensora, by zerknąć swoim dodatkowym zmysłem do poprzedniego pomieszczenia, by dowiedzieć się, co też tam tak bzyczało.
► Pokaż Spoiler

Koszty czakry: 5720 - 75 (sensor) - 5 (Fūton: Kiryū Ranbu | Wind Release: Air Current Wild Dance) - 150 (Kami no Tenshin | Paper Angel) - 30 (Kami no kago | God Protection) = 5460
Fūton: Kiryū Ranbu | Wind Release: Air Current Wild Dance風遁・気流乱舞
KlasyfikacjaFūton, Transformacja Natury
PieczęcieKrólik → Ptak → Wyciągnięcie dłoni przed siebie
KosztStandardowy na turę
Zasięg5m
Jedna z prostszych technik, która po złożeniu odpowiednich pieczęci pozwala na wypuszczenie z dłoni prądu powietrza. Za słaby, by kimś zachwiać czy zrobić krzywdę, jedna idealny by unieść pył, kurz czy inne drobiny. Narzędzie dobre i do bardzo prowizorycznego odkurzenia w domu, jak i do posłania komuś chmurę pyłu prosto w twarz. Daje to obraz techniki czysto pomocniczej i prostej w swoich założeniach, jaka może znaleźć zastosowanie zarówno w rękach nowicjuszy, jak i wśród kreatywnych weteranów. Pomimo tego, że skuteczny zasięg techniki wynosi tylko 5m, warunki pogodowe jak i wiatr wiejący z odpowiedniego kierunku jest w stanie znacznie go zwiększyć bądź skrócić. Aby podtrzymać technikę, należy mieć cały czas wyciągnięte ręce.

Posiadając rangę B w Fūton możliwe staje się zwiększenie zasięgu techniki. Każdy kolejny koszt standardowy dołożony na poczet techniki, zwiększa jej zasięg o kolejne 5m.
Kami no Tenshin | Paper Angel紙の天使
KlasyfikacjaOrigami no Jutsu, Technika transformacji
PieczęciePtak → Dzik → Szczur → Zając → Smok → Małpa
KosztStandardowy B na turę
ZasięgNa siebie
Wymagania---
Na plecach członka klanu Kami "wyrastają" papierowe skrzydła. Umożliwiają one na swobodny i dość szybki lot użytkownika, są też na tyle grube i wytrzymałe, że mogą służyć do obrony.

Posiadając Specjalizację w Origami no Jutsu można pominąć pieczęci.
Kami no kago | God Protection神の加護
KlasyfikacjaOrigami no Jutsu, Przepływ Chakry
PieczęciePies → Ptak → Szczur → Tygrys
KosztDwukrotny
ZasięgPięć metrów
Wymagania---
Technika ta sprawia, że pobliskie kartki papieru formują z siebie tarczę 4x4metry ustawioną przed chronioną osobą, ale nie dalej niż 5 metrów od użytkownika techniki. Kartki te, wzmocnione za pomocą chakry, zyskują spore zdolności defensywne. Jest to doskonała obrona przeciwko wszelkiego rodzaju atakom obuchowym, ma jednak problemy z zablokowaniem ataku siecznego.

Od rangi S w Origami no Jutsu technika staje się też tarczą przeciwko Jutsu Katonu i Suitonu.
Posiadając Specjalizację w Origami no Jutsu można zamiast ściany z kartek uformować kopułę zdolną pomieścić dwie dorosłe osoby.
SensorAtut wrodzony
Wrodzona zdolność do wyczuwania chakry. Aby wykrywać chakrę, postać musi się w tej kwestii skoncentrować i złożyć pieczęć. Dłuższa koncentracja lub próba robieniu wielu rzeczy naraz może skończyć się potężnym bólem głowy i krwawieniem z nosa. Im dłużej się skupia i koncentruje, tym większy zasięg i dokładność wykrywanej chakry.
Na zasięg wpływa również poziom Kontroli Chakry użytkownika. Jest możliwe wykrywanie bez pieczęci, jednak jest to ciężka sztuka i wymaga posiadania KC rozwiniętego minimum na poziom 7. Zasięgi wtedy nie są również takie imponujące. Wielkie kumulacje chakry, takie jak Bijūdama lub Bijū, jesteśmy w stanie wykryć bez problemu z około kilometra nawet bez składania pieczęci i niezależnie od naszego poziomu KC.
Od 6 rangi w KC możliwe jest wykrywanie jutsu. Łatwiej jest wykrywać techniki ofensywne, jak np. kula ognia, a bardzo trudno techniki bardziej subtelne np. Fūinjutsu. Jeżeli obserwujemy czyjś układ chakry, od tego poziomu wykryjemy też, gdy miesza on ją do jakiegoś jutsu.
Dodatkowo wykrywanie chakry ze złożoną pieczęcią nas kosztuje. Jest to koszt o wysokości połowy techniki B. Możliwe jest zapamiętanie chakry, jednak potrzebny jest do tego dłuższy kontakt z taką osobą. Przyjmujemy że 3 dni spędzone w towarzystwie tej osoby wystarczą na zapamiętanie. Wyjątkiem jest charakterystyczna chakra osoby np. Jinchūriki. Zdolność ta nie jest jednak idealna. Ma problemy z działaniem w tłumach, utrudniając precyzyjne określenie chakry konkretnych osób. Łatwiej wykryć jednak osoby zapamiętane i te z nietypową chakrą.
Dodatkowo osoby wyjątkowo utalentowane w tym zakresie posiadają możliwość rozróżnienia żywiołów chakry, jakimi dana osoba włada, jak bardzo na wykrywaniu musi się koncentrować, jak łatwo rozpoznać chakrę w tłumie czy wykryć sensora, kiedy on nas wykryje. Wymaga to jednak bardzo dużo treningu i uwagi (misja/fabuła po Biegłości związane ze zdolnościami sensorycznymi).
Ranga KCZasięg bez pieczęciZasięg z pieczęcią
1--
2-5
3-10
4-20
5-40
6-60
72120
85200
98350
1012500
Awatar użytkownika
Hatake Han
Posty: 82
Rejestracja: 01 lut 2022, 18:47
Discord: LevelUp#9976
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Bank:

Re: Kanały pod Amegakure

Śmierdząca sprawa生臭い 事
RangaB
Posty19
Pająk został w większości zneutralizowany, a przynajmniej pozbawiony swej - możnaby powiedzieć - najgroźniejszej broni. Wciąż jednak unosiły się z niego opary, które mogłyby stanowić zagrożenie, więc Kami czujnie zdmuchnął je techniką, nim zaczął jakiekolwiek inne manewry. Uniósł się wtedy ponad pająka i zaczął formować nad nim kopułę. Zdawało się jednak, że powłoka, którą obity jest odwłok konstrukta jest dosyć niestabilna, bo co chwila w paru miejscach robiły się pęknięcia i rozbryzgi mazistej, żółtej substancji, która podobnie jak opary, topiła drewno po zewnętrznej stronie. Jeden z takich rozbryzgów był nawet na tyle duży, że odstrzelił prosto w Takashiego, a że ten zajęty był formowaniem kopuły, nie zdążył uchylić się całkowicie i dostał w jedno ze skrzydeł. Potem nastąpiły turbulencje, gdy skrzydło straciło nośność i Takashi zaczął opadać. Nie zwalił się ciężko na ziemię, a raczej szybował w miarę kontrolowanie, aż w końcu stanął stopami na ukończonej w końcu barierze.
Teraz za to uświadomił sobie dwie rzeczy. Gdy uniósł się w powietrze cylindrycznego pomieszczenia - faktycznie, znajdował się teraz w studni, z której szczytu dobiegało światło słoneczne. Gdzieś tam, w górze, zauważył też kątem oka szybkę, a za nią szyb, na tyle duży, że byłby w stanie się nim przecisnąć.
Drugą rzeczą jednak było to, że do pomieszczenia w którym się znajdował wleciała teraz - tym samym wejściem, którym tu przyszedł - chmara owadów, których genin nie był w stanie rozpoznać. Czuł od niej dość dużo, jak na takie żyjątka chakry. Te zaś kierowały się prosto na niego.
NPC
Awatar użytkownika
Kami Takashi
Posty: 331
Rejestracja: 09 lut 2022, 21:45
Ranga: Genin
Discord: Supra#3250
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Bank:

Re: Kanały pod Amegakure

Cóż, można powiedzieć, że Takashi miał mnóstwo szczęścia, gdyż dostał pianą jedynie w skrzydło, które natychmiast straciło nośność. Był jednak w stanie szybować, dzięki czemu wylądował na kopule, w której wcześniej zamknął pająka. Nie chciał zostawać w tym miejscu ani sekundy dłużej, gdyż nie wiedział, co też go teraz goniło, ani jak długo wytrzyma bariera, zanim sama ulegnie uszkodzeniu. Zrzucił więc skrzydła, po czym od razu wykonał tę technikę jeszcze raz, by pojawiły się nowe, nie uszkodzone. Następnie odbił się od kopuły i poleciał w górę. Zerknął jeszcze za siebie, by dostrzec, że do studni, w której się znajdował, wleciały za nim jakieś dziwne owady, których gatunku nie znał, a które, jak na tak małe żyjątka, miały nadzwyczaj duże pokłady czakry. Ponadto, kierowały się wprost na niego.

Genin postanowił, że najlepszym rozwiązaniem będzie polecieć ku górze, gdzie przebijało się światło słoneczne oraz znajdował się jakiś szyb. Na oko był w stanie oszacować, że szyb był na tyle duży, że powinien się w nim zmieścić. Poleciał więc w jego stronę, a gdy wszedł do środka, to natychmiast zrzucił skrzydła, a za pomocą powstałego papieru zatkał wejście do szybu, by robaki nie dostały się do środka. Mógł teraz mieć jedynie nadzieję, że żadne nowe cholerstwo nie czeka na niego z przodu. Uaktywnił więc ponownie Sensora, by sprawdzić okolicę i, jeśli było względnie bezpiecznie, ruszyć naprzód. Zresztą, czy miał teraz jakikolwiek wybór? W końcu w studni zalęgło się robactwo niewiadomego pochodzenia, a on odgrodził się od tego kolejnym korkiem. Coś mu bowiem instynkt podpowiadał, że te stworzenia, jeśli były żywymi istotami, a nie konstruktami jak pająk, nie były przyjaźnie nastawione.
► Pokaż Spoiler

Koszty czakry: 5460 - 75 (sensor) - 150 (Kami no Tenshin | Paper Angel) - 30 (Kami no Kanri | Paper Control - poziom C) - 150 (Origami no Jutsu | Paper Creation Technique) = 5055
Kami no Tenshin | Paper Angel紙の天使
KlasyfikacjaOrigami no Jutsu, Technika transformacji
PieczęciePtak → Dzik → Szczur → Zając → Smok → Małpa
KosztStandardowy B na turę
ZasięgNa siebie
Wymagania---
Na plecach członka klanu Kami "wyrastają" papierowe skrzydła. Umożliwiają one na swobodny i dość szybki lot użytkownika, są też na tyle grube i wytrzymałe, że mogą służyć do obrony.

Posiadając Specjalizację w Origami no Jutsu można pominąć pieczęci.
Kami no Kanri | Paper Control紙の管理
KlasyfikacjaOrigami no Jutsu, Przepływ Chakry
PieczęcieWymagane ruchy ręki do kontroli kartek papieru
KosztZależny od ilości kontrolowanych kartek
ZasięgZależny od rangi dziedziny
WymaganiaTechnika kosztuje 10 PT
Zdolność pozwalająca użytkownikom Origami no Jutsu kontrolować swobodnie kartki papieru jakie wytwarzają z własnego ciała lub jakie ze sobą zabiorą, np. w zwojach. Dzięki tej technice użytkownik może atakować zbitymi falami kartek, potrafiących ogłuszyć lub przycisnąć przeciwnika do ściany, jakby został uderzony młotem.

Maksymalna ilość kontrolowanych kartek:
  1. Origami no Jutsu ranga D - Gruby plik kartek, około 500
  2. Origami no Jutsu ranga C - Ilość kartek zdolna zasypać pokój 5x5 metrów
  3. Origami no Jutsu ranga B - Ilość kartek zdolna wypełnić basen
  4. Origami no Jutsu ranga A - Ilość kartek wystarczająca do oblepienia monstrualnego summona
  5. Origami no Jutsu ranga S - Ilość kartek zdolna do wywołania tsunami papieru

Koszt kontroli kartek papieru jest zależny od ilości kontrolowanych kartek, czyli kontrolowanie ilości zdolnej wypełnić basen jest standardowym kosztem rangi B, a kontrola ilości zdolnej wywołać tsunami - koszt rangi S.

Zasięg kontroli kartek papieru:
  1. Origami no Jutsu ranga D - 10 metrów
  2. Origami no Jutsu ranga C - 20 metrów
  3. Origami no Jutsu ranga B - 30 metrów
  4. Origami no Jutsu ranga A - 40 metrów
  5. Origami no Jutsu ranga S - 50 metrów

Posiadając specjalizację w Origami no Jutsu zasięg kontroli zwiększony jest o 50% od wyżej podanych wielkości.

Prędkość kartek papieru:
  1. Origami no Jutsu ranga D - 3 szybkości.
  2. Origami no Jutsu ranga C - 4 szybkości.
  3. Origami no Jutsu ranga B - 5 szybkości.
  4. Origami no Jutsu ranga A - 6 szybkości.
  5. Origami no Jutsu ranga S - 7 szybkości.

Posiadając specjalizację w Origami no Jutsu prędkość kartek zwiększona jest o 1 od wyżej podanych wielkości.

Dodatkowo posiadając specjalizację w Origami no Jutsu kartki nabierają ostrości shurikenów i są też w stanie pociąć przeciwnika.
Origami no Jutsu | Paper Creation Technique折り紙術
KlasyfikacjaOrigami no Jutsu, Przepływ Czakry
PieczęcieZając → Koń → Ptak → Małpa → Baran
KosztRóżny
ZasięgObok siebie
Wymagania---
DodatkoweTechnika kosztuje 10PT
Technika pozwala na manipulację papierem, tworząc go bądź manipulując już istniejący w sposób zezwalający na kształtowane go w nowe obiekty. Ich wielkość i skomplikowanie zależne jest od rangi opanowanej dziedziny klanowej:
  • D: koszt równy standardowemu kosztowi rangi D. Ninja może tworzyć proste, niewielkie obiekty jak klucze, sztućce. Tworzone kształty nie wykazują żadnych detali, będąc zwykłym kawałkiem papieru.
  • C: koszt równy standardowemu kosztowi rangi C. Obiekty zyskują na wielkości. Można tworzyć przedmioty które nie rozpadną się po jednym uderzeniu (jak papierowy miecz).
  • B: koszt równy standardowemu kosztowi rangi B. Tworzone obiekty są składane przez czas równy złożeniu jednej pieczęci. W przypadku zdolności zmniejszających ilość pieczęci czas na ich złożenie oraz utworzenie jest liczony wspólnie. Obiekty bardziej złożone oraz ruchome (latające ptaki itp.). Wytrzymałość takich przedmiotów jest podobna do tego, który próbujemy imitować.
    Ze specjalizacją w Origami no Jutsu, można zakrzywiać lot przedmiotów.
    Wymagania: Origami no Jutsu B;
  • A: koszt równy standardowemu kosztowi rangi A. Tworzone obiekty są składane przez czas równy złożeniu trzech pieczęci. W przypadku zdolności zmniejszających ilość pieczęci czas na ich złożenie oraz utworzenie jest liczony wspólnie. Shinobi jest w stanie tworzyć wiele mniejszych obiektów lub takich osiągalnych rozmiar porównywalny do małych domków jednorodzinnych oraz "żywe" twory. Wytrzymałość jest trochę większa niż imitowanego przedmiotu.
    Posiadając Specjalizacje w Origami no Jutsu twory są na tyle dokładnie odwzorowane, że ciężko odróżnić je od zwykłych przedmiotów.
    Wymagania: Origami no Jutsu A;
  • S: koszt równy standardowemu kosztowi rangi S. Tworzone obiekty są składane przez czas równy złożeniu dziesięciu pieczęci. W przypadku zdolności zmniejszających ilość pieczęci czas na ich złożenie oraz utworzenie jest liczony wspólnie. Shinobi potrafi tworzyć wiele ogromnych przedmiotów na raz i jest w stanie je kontrolować. Wytrzymałość takich przedmiotów jest większa niż tych imitowanych. Wymagania: Origami no Jutsu S;

    Posiadając Specjalizację w Origami no Jutsu możliwe jest pominięcie pieczęci. Czas potrzebny na utworzenie tworu, wymagany przy wyższych rangach pozostaje bez zmian.
SensorAtut wrodzony
Wrodzona zdolność do wyczuwania chakry. Aby wykrywać chakrę, postać musi się w tej kwestii skoncentrować i złożyć pieczęć. Dłuższa koncentracja lub próba robieniu wielu rzeczy naraz może skończyć się potężnym bólem głowy i krwawieniem z nosa. Im dłużej się skupia i koncentruje, tym większy zasięg i dokładność wykrywanej chakry.
Na zasięg wpływa również poziom Kontroli Chakry użytkownika. Jest możliwe wykrywanie bez pieczęci, jednak jest to ciężka sztuka i wymaga posiadania KC rozwiniętego minimum na poziom 7. Zasięgi wtedy nie są również takie imponujące. Wielkie kumulacje chakry, takie jak Bijūdama lub Bijū, jesteśmy w stanie wykryć bez problemu z około kilometra nawet bez składania pieczęci i niezależnie od naszego poziomu KC.
Od 6 rangi w KC możliwe jest wykrywanie jutsu. Łatwiej jest wykrywać techniki ofensywne, jak np. kula ognia, a bardzo trudno techniki bardziej subtelne np. Fūinjutsu. Jeżeli obserwujemy czyjś układ chakry, od tego poziomu wykryjemy też, gdy miesza on ją do jakiegoś jutsu.
Dodatkowo wykrywanie chakry ze złożoną pieczęcią nas kosztuje. Jest to koszt o wysokości połowy techniki B. Możliwe jest zapamiętanie chakry, jednak potrzebny jest do tego dłuższy kontakt z taką osobą. Przyjmujemy że 3 dni spędzone w towarzystwie tej osoby wystarczą na zapamiętanie. Wyjątkiem jest charakterystyczna chakra osoby np. Jinchūriki. Zdolność ta nie jest jednak idealna. Ma problemy z działaniem w tłumach, utrudniając precyzyjne określenie chakry konkretnych osób. Łatwiej wykryć jednak osoby zapamiętane i te z nietypową chakrą.
Dodatkowo osoby wyjątkowo utalentowane w tym zakresie posiadają możliwość rozróżnienia żywiołów chakry, jakimi dana osoba włada, jak bardzo na wykrywaniu musi się koncentrować, jak łatwo rozpoznać chakrę w tłumie czy wykryć sensora, kiedy on nas wykryje. Wymaga to jednak bardzo dużo treningu i uwagi (misja/fabuła po Biegłości związane ze zdolnościami sensorycznymi).
Ranga KCZasięg bez pieczęciZasięg z pieczęcią
1--
2-5
3-10
4-20
5-40
6-60
72120
85200
98350
1012500
Awatar użytkownika
Hatake Han
Posty: 82
Rejestracja: 01 lut 2022, 18:47
Discord: LevelUp#9976
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Bank:

Re: Kanały pod Amegakure

Śmierdząca sprawa生臭い 事
RangaB
Posty21
Takashi chciał usilnie pozostać w powietrzu. Raz zniszczona technika została przez niego ponowiona, lecz i tym razem shinobi nie uleciał zbyt wysoko, gdyż nim papier zdążył skonstruować nową parę skrzydeł, tajemnicze owady doleciały do niego chmarą i obsiadły papierowy twór, w reakcji na co przestał się on budować, a co więcej, skrzydła zaczęły z czasem niszczeć, jakby pożerane przez owady. Z tej odległości Kami mógł dostrzec, że owady te z pewnością nie były naturalnym zjawiskiem. Poruszały się w zbyt skoordynowany sposób, robiły zbyt konkretne rzeczy, nie traciły czasu na oblatywanie i badanie celu. Wiedziały co chcą zrobić i robiły to skutecznie. Uziemiły shinobiego, pożerając jego skrzydła a także jego siły. Poczuł on bowiem, że i z jego chakrą dzieje się teraz coś nie w porządku. Czuł, że jej zasoby kurczą się bardziej niż powinny. To z pewnością nie były zwykłe zwierzęta. Jeśli w ogóle zwierzęta. Zdolności sensoryczne Takashiego pozwalały mu wyczuć, że za chmarą która obsiadła jego skrzydła wciąż znajduje się mgiełka chakry, formująca się w pasma. Jakby owady zostawiały ślady. W każdym razie mężczyzna wciąż stał na kopule z papieru. Co gorsza, mógł też kątem oka zauważyć, że kilka z owadów kieruje się w dół, w kierunku właśnie owej kopuły.

//Dwie ostatnie techniki rzecz jasna nie zadziałały, bo nie doleciałeś do szybu, ale chakry sobie nie przywracaj.
► Pokaż Spoiler
Absorpcja chakryAtut wrodzony
Postać jest w stanie pochłaniać chakrę z innych istot żywych, wysysając z nich energię. Na jedną turę jest w stanie wyssać maksymalnie 2.5% maksymalnej chakry użytkownika przy nieustannym kontakcie bezpośrednim z drugą osobą. Absorbowana chakra uzupełnia następnie brakujące zasoby osoby, która wysysa chakrę. W przypadku posiadania maksymalnej ilości chakry, ta zaabsorbowana jest po prostu tracona.
Atut pozwala wchłonąć także chakrę natury, acz osoby, nie umiejące z niej korzystać mogą zostać zamienione w kamień, jeśli wcześniej nie korzystały z Senjutsu (zgodnie z zasadami opisanymi w temacie).
NPC
Awatar użytkownika
Hatake Han
Posty: 82
Rejestracja: 01 lut 2022, 18:47
Discord: LevelUp#9976
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Bank:

Re: Kanały pod Amegakure

Śmierdząca sprawa生臭い 事
RangaB
Posty21
Takashi chciał usilnie pozostać w powietrzu. Raz zniszczona technika została przez niego ponowiona, lecz i tym razem shinobi nie uleciał zbyt wysoko, gdyż nim papier zdążył skonstruować nową parę skrzydeł, tajemnicze owady doleciały do niego chmarą i obsiadły papierowy twór, w reakcji na co przestał się on budować, a co więcej, skrzydła zaczęły z czasem niszczeć, jakby pożerane przez owady. Z tej odległości Kami mógł dostrzec, że owady te z pewnością nie były naturalnym zjawiskiem. Poruszały się w zbyt skoordynowany sposób, robiły zbyt konkretne rzeczy, nie traciły czasu na oblatywanie i badanie celu. Wiedziały co chcą zrobić i robiły to skutecznie. Uziemiły shinobiego, pożerając jego skrzydła a także jego siły. Poczuł on bowiem, że i z jego chakrą dzieje się teraz coś nie w porządku. Czuł, że jej zasoby kurczą się bardziej niż powinny. To z pewnością nie były zwykłe zwierzęta. Jeśli w ogóle zwierzęta. Zdolności sensoryczne Takashiego pozwalały mu wyczuć, że za chmarą która obsiadła jego skrzydła wciąż znajduje się mgiełka chakry, formująca się w pasma. Jakby owady zostawiały ślady. W każdym razie mężczyzna wciąż stał na kopule z papieru. Co gorsza, mógł też kątem oka zauważyć, że kilka z owadów kieruje się w dół, w kierunku właśnie owej kopuły.

//Dwie ostatnie techniki rzecz jasna nie zadziałały, bo nie doleciałeś do szybu, ale chakry sobie nie przywracaj.
► Pokaż Spoiler
Absorpcja chakryAtut wrodzony
Postać jest w stanie pochłaniać chakrę z innych istot żywych, wysysając z nich energię. Na jedną turę jest w stanie wyssać maksymalnie 2.5% maksymalnej chakry użytkownika przy nieustannym kontakcie bezpośrednim z drugą osobą. Absorbowana chakra uzupełnia następnie brakujące zasoby osoby, która wysysa chakrę. W przypadku posiadania maksymalnej ilości chakry, ta zaabsorbowana jest po prostu tracona.
Atut pozwala wchłonąć także chakrę natury, acz osoby, nie umiejące z niej korzystać mogą zostać zamienione w kamień, jeśli wcześniej nie korzystały z Senjutsu (zgodnie z zasadami opisanymi w temacie).
NPC
Awatar użytkownika
Kami Takashi
Posty: 331
Rejestracja: 09 lut 2022, 21:45
Ranga: Genin
Discord: Supra#3250
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Bank:

Re: Kanały pod Amegakure

Nie wszystko poszło zgodnie z planem Takashiego. Chciał dolecieć do szybu i tam zatkać wylot, by odgrodzić się od napastników, ale nie udało mu się to, bowiem owady szybko obsiadły jego skrzydła i pożarły je w zastraszającym tempie. Rudowłosy mógł przy okazji z tej odległości zorientować się, że to nie były zwykłe zwierzęta - o ile w ogóle nimi były. Działały w zbyt skoordynowany sposób, były zbyt precyzyjne. Czyżby ktoś nimi kierował|? Ale jak? Kami za pomocą sensora dostrzegł smugę czakry, którą zostawiały za sobą. Jeśli by więc uznać, że były przez kogoś sterowane, to powinien po tej smudze dotrzeć do osoby, która wydawała im polecenia. Czyżby istniał jakiś klan, który umiał robić takie rzeczy?
Takashi raczej nie miał takiej wiedzy.
Zresztą, nie miał chwilowo czasu, by zastanawiać się nad tym zjawiskiem, bowiem wciąż stał na kopule, pod którą były resztki pająka pokryte żrącym kwasem, a dodatkowo robale zaczynały kierować się w stronę owej bariery. Zeskoczył z kopuły i, mimo iż czuł się osłabiony to postanowił spróbować skorzystać z czakry. Skoro jego sensor wciąż działał, to powinien być w stanie korzystać z technik. Zeskoczył z kopuły i oddalił się od niej na bezpieczną odległość. Następnie wykorzystał technikę Futonu, by oczyścić siebie i swoje najbliższe otoczenie z robaków. Gdy to mu się udało, to wytworzył jedną kartkę, którą następnie zamienił w wybuchową notkę i zostawić ją w powietrzu, by powoli opadła na ziemię. Nie czekając jednak, aż notka wyląduje na ziemi wskoczył na ścianę i przyczepił się do niej za pomocą czakry. Biegł po ścianie tak szybko, jak tylko był w stanie, by dotrzeć do szybu. Jeśli udało mu się to udało, to zatkał dziurę tak jak wcześniej zamierzał, a następnie zdetonował notkę, którą zostawił w studni licząc na to, że dzięki temu zniszczy przynajmniej część robaków. A co dalej? Złożył pieczęć i przeczesał całą okolicę sensorem starając się dowiedzieć, czego mógł się spodziewać w tym szybie oraz czy notka cokolwiek zdziałała.
► Pokaż Spoiler

Czakra: 5055 - 75 (sensor) - 0 (Ki Nobori no Shugyō | Tree Climbing Practice) - 5 (Hatsukaze | First Wind) - 5 (Kami no Batsu | God Punishment) - 30 (Kami no Kanri | Paper Control - poziom C) - 150 (Origami no Jutsu | Paper Creation Technique)= 4790
Ki Nobori no Shugyō | Tree Climbing Practice木登り修業­­
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieBaran
KosztStandardowy na turę
ZasięgNa siebie
Wymagania---
Kolejna podstawowa zdolność ninja. Poprzez odpowiednio precyzyjne skupienie chakry w podeszwach stóp, ten może bez problemów przyczepić się do dowolnej powierzchni, chodząc wzdłuż niej jak po prostej drodze. To dzięki tej zdolności możliwe jest wbieganie po ścianach czy wchodzenie po drzewach bez użycia dłoni. Zdolność ta wymaga jednak konkretnych zdolności kontroli chakry (4 i więcej) dla szybszego opanowania. Jej za mała ilość skupiona w tak problematycznym miejscu jak stopy jest w stanie odczepić shinobi od powierzchni. Za duża zaś - pozwala wybić się od powierzchni, po której ten stąpa, jednocześnie uszkadzając te bardziej podatne na zniszczenia pozostawiając widoczny ślad. Kluczem jest stałe utrzymywanie idealnie określonej ilości energii w chcianym miejscu.

Posiadając rangę B Ninjutsu chodzenie po płaskich powierzchniach nie wymagają składania pieczęci. Czas kumulacji chakry wynosi jednak tyle, ile zajęłoby ich złożenie.
Hatsukaze | First Wind初風
KlasyfikacjaFūton, Transformacja Natury
PieczęcieWąż → Baran → Szczur → Pies
KosztStandardowy
Zasięg15m
Wymagania---
Podstawowa technika Uwolnienia Wiatru. Po skumulowaniu odpowiedniej ilości chakry, ninja uwalnia ją wokół siebie pod postacią silnego podmuchu wiatru rozchodzącego się we wszystkie kierunki, mając shinobi jako centrum. Nie tylko jest w stanie odbić lżejsze bronie lecące w przeciwnika, ale również zachwiać osobami niezdolnymi zachować równowagi przez napór powietrza. Skumulowanie chakry i wypuszczenie jej w odpowiedniej chwili trwa bardzo krótki moment (poniżej sekundy), nie jest więc czynnością mającą miejsce "od razu". Część ninja do użycia techniki używa prostego gestu jak uniesienie ramion czy dłoni, jednak nie jest to ruch wymagany.
Posiadając rangę B w Fūton wystarczy sama Pieczęć Konfrontacji.
Posiadając rangę A w Fūton technikę można wykonać bez składania pieczęci.
Kami no Batsu | God Punishment神の罰
KlasyfikacjaOrigami no Jutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieDzik → Baran → Szczur
KosztStandardowy (minimum 3 chakry) od kartki
ZasięgObok siebie
WymaganiaSennin Origami no Jutsu
Członkowie klanu Kami są w stanie zmieniać właściwości papieru, którego używają do technik. Za pomocą tego jutsu, są wstanie stworzyć wybuchające kartki. Chociaż działają one tak jak normalne, nie zatrzymują swoich właściwości na długo. Chakra utrzymuje się w kartce przez 12h.

Posiadając Specjalizację w Origami no Jutsu chakra w kartkach utrzymuje się przez 24h.
Kami no Kanri | Paper Control紙の管理
KlasyfikacjaOrigami no Jutsu, Przepływ Chakry
PieczęcieWymagane ruchy ręki do kontroli kartek papieru
KosztZależny od ilości kontrolowanych kartek
ZasięgZależny od rangi dziedziny
WymaganiaTechnika kosztuje 10 PT
Zdolność pozwalająca użytkownikom Origami no Jutsu kontrolować swobodnie kartki papieru jakie wytwarzają z własnego ciała lub jakie ze sobą zabiorą, np. w zwojach. Dzięki tej technice użytkownik może atakować zbitymi falami kartek, potrafiących ogłuszyć lub przycisnąć przeciwnika do ściany, jakby został uderzony młotem.

Maksymalna ilość kontrolowanych kartek:
  1. Origami no Jutsu ranga D - Gruby plik kartek, około 500
  2. Origami no Jutsu ranga C - Ilość kartek zdolna zasypać pokój 5x5 metrów
  3. Origami no Jutsu ranga B - Ilość kartek zdolna wypełnić basen
  4. Origami no Jutsu ranga A - Ilość kartek wystarczająca do oblepienia monstrualnego summona
  5. Origami no Jutsu ranga S - Ilość kartek zdolna do wywołania tsunami papieru

Koszt kontroli kartek papieru jest zależny od ilości kontrolowanych kartek, czyli kontrolowanie ilości zdolnej wypełnić basen jest standardowym kosztem rangi B, a kontrola ilości zdolnej wywołać tsunami - koszt rangi S.

Zasięg kontroli kartek papieru:
  1. Origami no Jutsu ranga D - 10 metrów
  2. Origami no Jutsu ranga C - 20 metrów
  3. Origami no Jutsu ranga B - 30 metrów
  4. Origami no Jutsu ranga A - 40 metrów
  5. Origami no Jutsu ranga S - 50 metrów

Posiadając specjalizację w Origami no Jutsu zasięg kontroli zwiększony jest o 50% od wyżej podanych wielkości.

Prędkość kartek papieru:
  1. Origami no Jutsu ranga D - 3 szybkości.
  2. Origami no Jutsu ranga C - 4 szybkości.
  3. Origami no Jutsu ranga B - 5 szybkości.
  4. Origami no Jutsu ranga A - 6 szybkości.
  5. Origami no Jutsu ranga S - 7 szybkości.

Posiadając specjalizację w Origami no Jutsu prędkość kartek zwiększona jest o 1 od wyżej podanych wielkości.

Dodatkowo posiadając specjalizację w Origami no Jutsu kartki nabierają ostrości shurikenów i są też w stanie pociąć przeciwnika.
Origami no Jutsu | Paper Creation Technique折り紙術
KlasyfikacjaOrigami no Jutsu, Przepływ Czakry
PieczęcieZając → Koń → Ptak → Małpa → Baran
KosztRóżny
ZasięgObok siebie
Wymagania---
DodatkoweTechnika kosztuje 10PT
Technika pozwala na manipulację papierem, tworząc go bądź manipulując już istniejący w sposób zezwalający na kształtowane go w nowe obiekty. Ich wielkość i skomplikowanie zależne jest od rangi opanowanej dziedziny klanowej:
  • D: koszt równy standardowemu kosztowi rangi D. Ninja może tworzyć proste, niewielkie obiekty jak klucze, sztućce. Tworzone kształty nie wykazują żadnych detali, będąc zwykłym kawałkiem papieru.
  • C: koszt równy standardowemu kosztowi rangi C. Obiekty zyskują na wielkości. Można tworzyć przedmioty które nie rozpadną się po jednym uderzeniu (jak papierowy miecz).
  • B: koszt równy standardowemu kosztowi rangi B. Tworzone obiekty są składane przez czas równy złożeniu jednej pieczęci. W przypadku zdolności zmniejszających ilość pieczęci czas na ich złożenie oraz utworzenie jest liczony wspólnie. Obiekty bardziej złożone oraz ruchome (latające ptaki itp.). Wytrzymałość takich przedmiotów jest podobna do tego, który próbujemy imitować.
    Ze specjalizacją w Origami no Jutsu, można zakrzywiać lot przedmiotów.
    Wymagania: Origami no Jutsu B;
  • A: koszt równy standardowemu kosztowi rangi A. Tworzone obiekty są składane przez czas równy złożeniu trzech pieczęci. W przypadku zdolności zmniejszających ilość pieczęci czas na ich złożenie oraz utworzenie jest liczony wspólnie. Shinobi jest w stanie tworzyć wiele mniejszych obiektów lub takich osiągalnych rozmiar porównywalny do małych domków jednorodzinnych oraz "żywe" twory. Wytrzymałość jest trochę większa niż imitowanego przedmiotu.
    Posiadając Specjalizacje w Origami no Jutsu twory są na tyle dokładnie odwzorowane, że ciężko odróżnić je od zwykłych przedmiotów.
    Wymagania: Origami no Jutsu A;
  • S: koszt równy standardowemu kosztowi rangi S. Tworzone obiekty są składane przez czas równy złożeniu dziesięciu pieczęci. W przypadku zdolności zmniejszających ilość pieczęci czas na ich złożenie oraz utworzenie jest liczony wspólnie. Shinobi potrafi tworzyć wiele ogromnych przedmiotów na raz i jest w stanie je kontrolować. Wytrzymałość takich przedmiotów jest większa niż tych imitowanych. Wymagania: Origami no Jutsu S;

    Posiadając Specjalizację w Origami no Jutsu możliwe jest pominięcie pieczęci. Czas potrzebny na utworzenie tworu, wymagany przy wyższych rangach pozostaje bez zmian.
Ostatnio zmieniony 30 maja 2023, 0:40 przez Kami Takashi, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Hatake Han
Posty: 82
Rejestracja: 01 lut 2022, 18:47
Discord: LevelUp#9976
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Bank:

Re: Kanały pod Amegakure

Śmierdząca sprawa生臭い 事
RangaB
Posty23
Takashi poczuł już, że owe owady, czymkolwiek były, żerowały na jego chakrze, osłabiając jego własne zasoby i niszcząc techniki. Nie były jednak odporne na siłę surowego żywiołu, jakim było powietrze. Shinobi zeskoczył z kopuły, która powoli zaczynała być pożerana przez istoty, tworzące w niej wyrwę, jakby chcąc uwolnić mechaniczną pułapkę z uwięzi. On jednak nie dał im tej szansy, rozganiając je na wszystkie wiatry, po czym wyrzucając notkę w powietrze. Nie miał dużo czasu, bo notka w zetknięciu z wodą, która najdowała się cienką warstewką na ziemi, mogła nie uczynić zbyt pokaźnego wybuchu. Unosiła się jednak na wciąż pobudzonym i rozedrganym przez technikę chłopaka powietrzu. Dobiegł wreszcie do szybu, wolny od wszelkich owadów i po raz kolejny dzisiaj uformował korek z papieru, którym zatkał wejście, a następnie... Kai! I notka eksplodowała, na chwilę przed wpadnięciem do kałuży, generując spore echo, które usłyszane musiało zostać i na powierzchni.
Korytarz zaś, w którym się teraz znalazł był ciasny, że nie dało się stanąć prosto. Shinobi iść więc musiał na kuckach. Było też tu znacznie ciemniej, a zwłaszcza, gdy zdecydował się zamknąć wylot idący do studni. Jego zmysł sensoryczny zdecydowanie czuł coś na końcu szybu. Ktoś, lub coś tam było, to na pewno, ale oczy przegrywały z ciemnością i poza obecnością chakry, mężczyzna nie miał pojęcia co znajduje się na końcu korytarza, anie jak daleko on w ogóle jest.
NPC
Awatar użytkownika
Kami Takashi
Posty: 331
Rejestracja: 09 lut 2022, 21:45
Ranga: Genin
Discord: Supra#3250
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Bank:

Re: Kanały pod Amegakure

Takashiemu wreszcie coś się udało. Przynajmniej na chwilę uciekł przed robakami, które pożerały jego techniki. Nie był pewien, czy te ruszą w ślad za nim. Może to był jakiś rodzaj pułapki, która miała działać na określonym terenie? Ale jak wielki byłby to teren? Poza tym, te pasma czakry, które widział za owadami... nie podobało mu się to wszystko. Ponadto uznał, że chyba popełnił błąd wchodząc do tego szybu. Praktycznie nie miał możliwości walki w tak ciasnym pomieszczeniu, a ponadto jego zmysł sensoryczny podpowiadał mu, że przed nim coś było. Lub ktoś. Nie był jednak w stanie określić odległości, a przez wzgląd na ciemność jaka panowała w tym tunelu, nie widział nic. Stworzył więc kulę światła, która to unosiła się nad jego dłonią, a następnie rozejrzał się dookoła chcąc sprawdzić, czy było coś niezwykłego w tym szybie. To było mało prawdopodobne, ale zawsze warto było się upewnić, czyż nie? Jeśli nie dostrzegł żadnych interesujących rzeczy, typu znaki, mapa czy jakakolwiek obecność ludzi tutaj, to ruszył dalej, bo zawrócić i tak już nie mógł. Musiał więc zmierzyć się z tym, co było przed nim. Czy było przyjacielem, wrogiem czy...czymś innym.
► Pokaż Spoiler

Czakra: 4790 - 30 (Mitsutama no Jutsu | Ball of Light Technique) = 4760

Mitsutama no Jutsu | Ball of Light Technique光玉の術­
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęciePołowa pieczęci Królika
KosztStandardowy na turę
ZasięgZasięg światła do 5 metrów średnicy
Wymagania---
Latarka - jest to najbardziej ogólny opis działania techniki. To jedno słowo najlepiej oddaje całą jej naturę, opisuje funkcje i daje dość jasne pojęcie do czego służy. Po skumulowaniu niewielkiej ilości chakry, ta zaczyna lewitować nad dłonią shinobi pod postacią niewielkiej kuleczki rozświetlającej pobliską okolicę. Jej światło jest wystarczające, by rozjaśnić mrok spowijający tereny wokół ninja. Jest jednak zbyt słabe, by rzeczywiście kogoś oślepić przez sam fakt istnienia. Przydatna w miejscach z ograniczoną widocznością, często opanowywana przez ninja każdej rangi ze względu na swoją użyteczność w ciemnych pomieszczeniach.
Awatar użytkownika
Hatake Han
Posty: 82
Rejestracja: 01 lut 2022, 18:47
Discord: LevelUp#9976
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Bank:

Re: Kanały pod Amegakure

Śmierdząca sprawa生臭い 事
RangaB
Posty25
Szyb na pierwszy rzut oka mógł się wydawać sporym zagrożeniem, ale gdy tylko kula światła zabłysnęła w jego rękach i oświetliła okolice, do oczu Takashiego nie dotarło żadne zagrożenie. Tak się przynajmniej wydawało, bo było tu niezwykle cicho - jakby mury świetnie izolowały dźwięki. Sam korytarz był też pusty i miał dosłownie kilkadziesiąt metrów długości. Takashi ruszył przed siebie, a z czasem do jego uszu zaczynał docierać coraz wyraźniej szum płynącej wody. I to tyle. Ślad chakry wciąż był wyczuwalny, choć... Chwila... Zdawał się teraz nasilać. Kami był już jakoś w połowie szybu, gdy poczuł duże poruszenie w systemie chakry. Szum wody powoli przerodził się w głośny plusk a w powietrzu zawibrowały wilgotne kropelki. Mimo iż szyb wydawał się biec gdzieś górą, w tej chwili zaczynała wlewać się do niego woda, nadciągająca z ujścia kanału, do której zmierzał Takashi. Czyżby jednak była to pułapka? Z jednej strony zablokowane papierem przejście, z drugiej fala brudnej, ściekowej wody, która nacierała na shinobiego.
NPC
Awatar użytkownika
Kami Takashi
Posty: 331
Rejestracja: 09 lut 2022, 21:45
Ranga: Genin
Discord: Supra#3250
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Bank:

Re: Kanały pod Amegakure

Tunel nie okazał się być jakiś wybitnie długi, ale to nie zmieniało faktu, że przebywanie w nim zbyt długo mogło okazać się koszmarnym pomysłem. I jeśli wszystko pójdzie źle - być może ostatnim w krótkim życiu Takashiego. Dlatego też mężczyzna przyspieszył kroku na tyle, na ile był w stanie to zrobić w obecnych warunkach. W pewnym jednak momencie poczuł jakieś zakłócenia w mocy, a czakra, która przed chwilą była ledwie wyczuwalna, nasiliła się teraz w sposób znaczący. Rudowłosemu zaschło w ustach, gdy przez wyjście z tunelu zaczęła się sporym strumieniem wlewać woda skutecznie utrudniając mężczyźnie poruszanie się. Jeśli spędzi tu zbyt dużo czasu, to istniało realne ryzyko, że się utopi. Musiał więc coś szybko wykombinować. Stworzył kolejny korek, tym razem przed nim. Nie zamierzał jednak zamknąć się w pułapce, a jedynie ułatwić sobie poruszanie się. Dlatego też skupił swoją wolę na powstałej papierowej tarczy i zaczął ją przesuwać do przodu stawiając opór napływającej wodzie. Miejmy nadzieję, że robił to w skuteczny sposób. Cały czas przy tym dokładnie obserwował zachowanie czakry w okolicy, by móc w razie czego przygotować się na kolejny atak. Miał jednak nadzieję, że teraz uda mu się dotrzeć do wylotu tunelu i stanąć wreszcie twarzą w twarz z zagrożeniem, które spowodowało tę nieciekawą sytuację.
► Pokaż Spoiler

Czakra: 4760 - 30 (Mitsutama no Jutsu | Ball of Light Technique) - 0 (sensor) - 30 (Kami no Kanri | Paper Control - poziom C) - 150 (Origami no Jutsu | Paper Creation Technique) = 4550

Mitsutama no Jutsu | Ball of Light Technique光玉の術­
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęciePołowa pieczęci Królika
KosztStandardowy na turę
ZasięgZasięg światła do 5 metrów średnicy
Wymagania---
Latarka - jest to najbardziej ogólny opis działania techniki. To jedno słowo najlepiej oddaje całą jej naturę, opisuje funkcje i daje dość jasne pojęcie do czego służy. Po skumulowaniu niewielkiej ilości chakry, ta zaczyna lewitować nad dłonią shinobi pod postacią niewielkiej kuleczki rozświetlającej pobliską okolicę. Jej światło jest wystarczające, by rozjaśnić mrok spowijający tereny wokół ninja. Jest jednak zbyt słabe, by rzeczywiście kogoś oślepić przez sam fakt istnienia. Przydatna w miejscach z ograniczoną widocznością, często opanowywana przez ninja każdej rangi ze względu na swoją użyteczność w ciemnych pomieszczeniach.
Kami no Kanri | Paper Control紙の管理
KlasyfikacjaOrigami no Jutsu, Przepływ Chakry
PieczęcieWymagane ruchy ręki do kontroli kartek papieru
KosztZależny od ilości kontrolowanych kartek
ZasięgZależny od rangi dziedziny
WymaganiaTechnika kosztuje 10 PT
Zdolność pozwalająca użytkownikom Origami no Jutsu kontrolować swobodnie kartki papieru jakie wytwarzają z własnego ciała lub jakie ze sobą zabiorą, np. w zwojach. Dzięki tej technice użytkownik może atakować zbitymi falami kartek, potrafiących ogłuszyć lub przycisnąć przeciwnika do ściany, jakby został uderzony młotem.

Maksymalna ilość kontrolowanych kartek:
  1. Origami no Jutsu ranga D - Gruby plik kartek, około 500
  2. Origami no Jutsu ranga C - Ilość kartek zdolna zasypać pokój 5x5 metrów
  3. Origami no Jutsu ranga B - Ilość kartek zdolna wypełnić basen
  4. Origami no Jutsu ranga A - Ilość kartek wystarczająca do oblepienia monstrualnego summona
  5. Origami no Jutsu ranga S - Ilość kartek zdolna do wywołania tsunami papieru

Koszt kontroli kartek papieru jest zależny od ilości kontrolowanych kartek, czyli kontrolowanie ilości zdolnej wypełnić basen jest standardowym kosztem rangi B, a kontrola ilości zdolnej wywołać tsunami - koszt rangi S.

Zasięg kontroli kartek papieru:
  1. Origami no Jutsu ranga D - 10 metrów
  2. Origami no Jutsu ranga C - 20 metrów
  3. Origami no Jutsu ranga B - 30 metrów
  4. Origami no Jutsu ranga A - 40 metrów
  5. Origami no Jutsu ranga S - 50 metrów

Posiadając specjalizację w Origami no Jutsu zasięg kontroli zwiększony jest o 50% od wyżej podanych wielkości.

Prędkość kartek papieru:
  1. Origami no Jutsu ranga D - 3 szybkości.
  2. Origami no Jutsu ranga C - 4 szybkości.
  3. Origami no Jutsu ranga B - 5 szybkości.
  4. Origami no Jutsu ranga A - 6 szybkości.
  5. Origami no Jutsu ranga S - 7 szybkości.

Posiadając specjalizację w Origami no Jutsu prędkość kartek zwiększona jest o 1 od wyżej podanych wielkości.

Dodatkowo posiadając specjalizację w Origami no Jutsu kartki nabierają ostrości shurikenów i są też w stanie pociąć przeciwnika.
Origami no Jutsu | Paper Creation Technique折り紙術
KlasyfikacjaOrigami no Jutsu, Przepływ Czakry
PieczęcieZając → Koń → Ptak → Małpa → Baran
KosztRóżny
ZasięgObok siebie
Wymagania---
DodatkoweTechnika kosztuje 10PT
Technika pozwala na manipulację papierem, tworząc go bądź manipulując już istniejący w sposób zezwalający na kształtowane go w nowe obiekty. Ich wielkość i skomplikowanie zależne jest od rangi opanowanej dziedziny klanowej:
  • D: koszt równy standardowemu kosztowi rangi D. Ninja może tworzyć proste, niewielkie obiekty jak klucze, sztućce. Tworzone kształty nie wykazują żadnych detali, będąc zwykłym kawałkiem papieru.
  • C: koszt równy standardowemu kosztowi rangi C. Obiekty zyskują na wielkości. Można tworzyć przedmioty które nie rozpadną się po jednym uderzeniu (jak papierowy miecz).
  • B: koszt równy standardowemu kosztowi rangi B. Tworzone obiekty są składane przez czas równy złożeniu jednej pieczęci. W przypadku zdolności zmniejszających ilość pieczęci czas na ich złożenie oraz utworzenie jest liczony wspólnie. Obiekty bardziej złożone oraz ruchome (latające ptaki itp.). Wytrzymałość takich przedmiotów jest podobna do tego, który próbujemy imitować.
    Ze specjalizacją w Origami no Jutsu, można zakrzywiać lot przedmiotów.
    Wymagania: Origami no Jutsu B;
  • A: koszt równy standardowemu kosztowi rangi A. Tworzone obiekty są składane przez czas równy złożeniu trzech pieczęci. W przypadku zdolności zmniejszających ilość pieczęci czas na ich złożenie oraz utworzenie jest liczony wspólnie. Shinobi jest w stanie tworzyć wiele mniejszych obiektów lub takich osiągalnych rozmiar porównywalny do małych domków jednorodzinnych oraz "żywe" twory. Wytrzymałość jest trochę większa niż imitowanego przedmiotu.
    Posiadając Specjalizacje w Origami no Jutsu twory są na tyle dokładnie odwzorowane, że ciężko odróżnić je od zwykłych przedmiotów.
    Wymagania: Origami no Jutsu A;
  • S: koszt równy standardowemu kosztowi rangi S. Tworzone obiekty są składane przez czas równy złożeniu dziesięciu pieczęci. W przypadku zdolności zmniejszających ilość pieczęci czas na ich złożenie oraz utworzenie jest liczony wspólnie. Shinobi potrafi tworzyć wiele ogromnych przedmiotów na raz i jest w stanie je kontrolować. Wytrzymałość takich przedmiotów jest większa niż tych imitowanych. Wymagania: Origami no Jutsu S;

    Posiadając Specjalizację w Origami no Jutsu możliwe jest pominięcie pieczęci. Czas potrzebny na utworzenie tworu, wymagany przy wyższych rangach pozostaje bez zmian.
SensorAtut wrodzony
Wrodzona zdolność do wyczuwania chakry. Aby wykrywać chakrę, postać musi się w tej kwestii skoncentrować i złożyć pieczęć. Dłuższa koncentracja lub próba robieniu wielu rzeczy naraz może skończyć się potężnym bólem głowy i krwawieniem z nosa. Im dłużej się skupia i koncentruje, tym większy zasięg i dokładność wykrywanej chakry.
Na zasięg wpływa również poziom Kontroli Chakry użytkownika. Jest możliwe wykrywanie bez pieczęci, jednak jest to ciężka sztuka i wymaga posiadania KC rozwiniętego minimum na poziom 7. Zasięgi wtedy nie są również takie imponujące. Wielkie kumulacje chakry, takie jak Bijūdama lub Bijū, jesteśmy w stanie wykryć bez problemu z około kilometra nawet bez składania pieczęci i niezależnie od naszego poziomu KC.
Od 6 rangi w KC możliwe jest wykrywanie jutsu. Łatwiej jest wykrywać techniki ofensywne, jak np. kula ognia, a bardzo trudno techniki bardziej subtelne np. Fūinjutsu. Jeżeli obserwujemy czyjś układ chakry, od tego poziomu wykryjemy też, gdy miesza on ją do jakiegoś jutsu.
Dodatkowo wykrywanie chakry ze złożoną pieczęcią nas kosztuje. Jest to koszt o wysokości połowy techniki B. Możliwe jest zapamiętanie chakry, jednak potrzebny jest do tego dłuższy kontakt z taką osobą. Przyjmujemy że 3 dni spędzone w towarzystwie tej osoby wystarczą na zapamiętanie. Wyjątkiem jest charakterystyczna chakra osoby np. Jinchūriki. Zdolność ta nie jest jednak idealna. Ma problemy z działaniem w tłumach, utrudniając precyzyjne określenie chakry konkretnych osób. Łatwiej wykryć jednak osoby zapamiętane i te z nietypową chakrą.
Dodatkowo osoby wyjątkowo utalentowane w tym zakresie posiadają możliwość rozróżnienia żywiołów chakry, jakimi dana osoba włada, jak bardzo na wykrywaniu musi się koncentrować, jak łatwo rozpoznać chakrę w tłumie czy wykryć sensora, kiedy on nas wykryje. Wymaga to jednak bardzo dużo treningu i uwagi (misja/fabuła po Biegłości związane ze zdolnościami sensorycznymi).
Ranga KCZasięg bez pieczęciZasięg z pieczęcią
1--
2-5
3-10
4-20
5-40
6-60
72120
85200
98350
1012500
Awatar użytkownika
Hatake Han
Posty: 82
Rejestracja: 01 lut 2022, 18:47
Discord: LevelUp#9976
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Bank:

Re: Kanały pod Amegakure

Śmierdząca sprawa生臭い 事
RangaB
Posty25
Woda zaczęła wlewać się, w pierwszej chwili niewinnie, jakby lekko apatycznie. Jeśli była to czyjaś technika, to albo nie była zbyt potężna, albo nie zostało w nią włożone dużo serca. Z momentem jednak jak Takashi stworzył sobie zaporę z papieru i zasłonił się nią jak tarczą, sprawa przestała wyglądać tak lekko. Gdy tylko zablokował wszystkie wyloty, faktycznie, woda przestała przeciekać do jego części szybu, lecz przepychanie się dalej zaczęło być dziwnie trudniejsze. Jakby siła techniki nagle wzmogła na sile... Albo jakby to sama fizyka działała przeciwko shinobiemu. Woda naciskała przecież bowiem na większą powierzchnie, a malejące ciśnienie jakby zasysało papierową barierę do środka. W końcu Takashiemu ciężko było pchnąć swej zapory choćby o centymetr. Nie zalewało go już co prawda, ale wyglądało to jak pułapka. Z drugiej zaś strony chłopak wyczuł za sobą, przy papierowej ścianie, za którą znajdowała się studnia, że owa poprzednia zapora zaczęła się powoli rozpadać... I to bynajmniej nie przez brak chakry, a z jakiegoś zewnętrznego powodu. Wyglądało na to, że się roztapia...
NPC
Awatar użytkownika
Kami Takashi
Posty: 331
Rejestracja: 09 lut 2022, 21:45
Ranga: Genin
Discord: Supra#3250
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Bank:

Re: Kanały pod Amegakure

Takashiego pomysł nie okazał się zbyt dobry. Co prawda, teraz raczej nie groziło mu utonięcie, ale z drugiej strony sam się zamknął w pułapce, bo nie mógł przepchnąć swojej ściany ani o centymetr. Ponadto wyczuł, że z jego wcześniejszą barierą dzieje się coś niedobrego. Jakby się roztapiała.
- Cóż to za nowe cholerstwo? - zapytał sam siebie, po czym postanowił nieco zmodyfikować swój plan. Coś musiało mocno przypalać jego wcześniejszą barierę, natomiast z przodu był zablokowany przez własną technikę i ogrom wody przed nią. Gdzie on się teraz w ogóle znajdował? Wrócił pamięcią do mapki, którą widział na początku swojej drogi przez te kanały. Z pewnym zdziwieniem zdał sobie sprawę z tego, że nie pamiętał, by ten szyb był gdziekolwiek zaznaczony. Czyżby to był jakiś tunel techniczny, nie przeznaczony do przemieszczania się po nim przez ludzi? A może jakiegoś rodzaju tajne przejście? W obu tych przypadkach zastanawiał się, dokąd niby miałby się ciągnąć ten tunel?
Według jego orientacji w terenie, powinien teraz zmierzać gdzieś w stronę zsypu numer 2. Czy jednak miał rację?
W każdym razie Kami musiał coś zrobić, by przeżyć. Wytworzył ze swojego ciała więcej papieru i stworzył nową kopułę, która jednak była tak niska, że musiał tam niemalże czołgać się. To był zabieg celowy, ponieważ dzięki temu ciśnienie, które woda wywrze na jego barierze będzie dużo mniejsze niż w przypadku tego, które odczuwał na kopule przed sobą. Następnie powoli zaczął uszkadzać wcześniejszą barierę, wpuszczając do szybu coraz więcej wody, ale w taki sposób, by nie zmiotło go jak kawałek papieru. Gdy już całkiem otworzył przejście przed sobą, to ukryty pod niską, a długą barierą spróbował ponownie ruszyć naprzód, by uciec przed doganiającym go zagrożeniem. Czołgał się a jedną rękę miał cały czas wyciągniętą przed sobą, by pchać swoją barierę. Miał przy okazji nadzieję, że nie utopi się, zanim się stąd wydostanie. Co prawda powietrza powinno mu starczyć na jakiś czas, ale nie wiem dokładnie na ile. Musiał się więc spieszyć.
► Pokaż Spoiler

Czakra: 4550 - 0 (sensor) - 30 (Kami no Kanri | Paper Control - poziom C) - 150 (Origami no Jutsu | Paper Creation Technique) = 4370
Kami no Kanri | Paper Control紙の管理
KlasyfikacjaOrigami no Jutsu, Przepływ Chakry
PieczęcieWymagane ruchy ręki do kontroli kartek papieru
KosztZależny od ilości kontrolowanych kartek
ZasięgZależny od rangi dziedziny
WymaganiaTechnika kosztuje 10 PT
Zdolność pozwalająca użytkownikom Origami no Jutsu kontrolować swobodnie kartki papieru jakie wytwarzają z własnego ciała lub jakie ze sobą zabiorą, np. w zwojach. Dzięki tej technice użytkownik może atakować zbitymi falami kartek, potrafiących ogłuszyć lub przycisnąć przeciwnika do ściany, jakby został uderzony młotem.

Maksymalna ilość kontrolowanych kartek:
  1. Origami no Jutsu ranga D - Gruby plik kartek, około 500
  2. Origami no Jutsu ranga C - Ilość kartek zdolna zasypać pokój 5x5 metrów
  3. Origami no Jutsu ranga B - Ilość kartek zdolna wypełnić basen
  4. Origami no Jutsu ranga A - Ilość kartek wystarczająca do oblepienia monstrualnego summona
  5. Origami no Jutsu ranga S - Ilość kartek zdolna do wywołania tsunami papieru

Koszt kontroli kartek papieru jest zależny od ilości kontrolowanych kartek, czyli kontrolowanie ilości zdolnej wypełnić basen jest standardowym kosztem rangi B, a kontrola ilości zdolnej wywołać tsunami - koszt rangi S.

Zasięg kontroli kartek papieru:
  1. Origami no Jutsu ranga D - 10 metrów
  2. Origami no Jutsu ranga C - 20 metrów
  3. Origami no Jutsu ranga B - 30 metrów
  4. Origami no Jutsu ranga A - 40 metrów
  5. Origami no Jutsu ranga S - 50 metrów

Posiadając specjalizację w Origami no Jutsu zasięg kontroli zwiększony jest o 50% od wyżej podanych wielkości.

Prędkość kartek papieru:
  1. Origami no Jutsu ranga D - 3 szybkości.
  2. Origami no Jutsu ranga C - 4 szybkości.
  3. Origami no Jutsu ranga B - 5 szybkości.
  4. Origami no Jutsu ranga A - 6 szybkości.
  5. Origami no Jutsu ranga S - 7 szybkości.

Posiadając specjalizację w Origami no Jutsu prędkość kartek zwiększona jest o 1 od wyżej podanych wielkości.

Dodatkowo posiadając specjalizację w Origami no Jutsu kartki nabierają ostrości shurikenów i są też w stanie pociąć przeciwnika.
Origami no Jutsu | Paper Creation Technique折り紙術
KlasyfikacjaOrigami no Jutsu, Przepływ Czakry
PieczęcieZając → Koń → Ptak → Małpa → Baran
KosztRóżny
ZasięgObok siebie
Wymagania---
DodatkoweTechnika kosztuje 10PT
Technika pozwala na manipulację papierem, tworząc go bądź manipulując już istniejący w sposób zezwalający na kształtowane go w nowe obiekty. Ich wielkość i skomplikowanie zależne jest od rangi opanowanej dziedziny klanowej:
  • D: koszt równy standardowemu kosztowi rangi D. Ninja może tworzyć proste, niewielkie obiekty jak klucze, sztućce. Tworzone kształty nie wykazują żadnych detali, będąc zwykłym kawałkiem papieru.
  • C: koszt równy standardowemu kosztowi rangi C. Obiekty zyskują na wielkości. Można tworzyć przedmioty które nie rozpadną się po jednym uderzeniu (jak papierowy miecz).
  • B: koszt równy standardowemu kosztowi rangi B. Tworzone obiekty są składane przez czas równy złożeniu jednej pieczęci. W przypadku zdolności zmniejszających ilość pieczęci czas na ich złożenie oraz utworzenie jest liczony wspólnie. Obiekty bardziej złożone oraz ruchome (latające ptaki itp.). Wytrzymałość takich przedmiotów jest podobna do tego, który próbujemy imitować.
    Ze specjalizacją w Origami no Jutsu, można zakrzywiać lot przedmiotów.
    Wymagania: Origami no Jutsu B;
  • A: koszt równy standardowemu kosztowi rangi A. Tworzone obiekty są składane przez czas równy złożeniu trzech pieczęci. W przypadku zdolności zmniejszających ilość pieczęci czas na ich złożenie oraz utworzenie jest liczony wspólnie. Shinobi jest w stanie tworzyć wiele mniejszych obiektów lub takich osiągalnych rozmiar porównywalny do małych domków jednorodzinnych oraz "żywe" twory. Wytrzymałość jest trochę większa niż imitowanego przedmiotu.
    Posiadając Specjalizacje w Origami no Jutsu twory są na tyle dokładnie odwzorowane, że ciężko odróżnić je od zwykłych przedmiotów.
    Wymagania: Origami no Jutsu A;
  • S: koszt równy standardowemu kosztowi rangi S. Tworzone obiekty są składane przez czas równy złożeniu dziesięciu pieczęci. W przypadku zdolności zmniejszających ilość pieczęci czas na ich złożenie oraz utworzenie jest liczony wspólnie. Shinobi potrafi tworzyć wiele ogromnych przedmiotów na raz i jest w stanie je kontrolować. Wytrzymałość takich przedmiotów jest większa niż tych imitowanych. Wymagania: Origami no Jutsu S;

    Posiadając Specjalizację w Origami no Jutsu możliwe jest pominięcie pieczęci. Czas potrzebny na utworzenie tworu, wymagany przy wyższych rangach pozostaje bez zmian.
SensorAtut wrodzony
Wrodzona zdolność do wyczuwania chakry. Aby wykrywać chakrę, postać musi się w tej kwestii skoncentrować i złożyć pieczęć. Dłuższa koncentracja lub próba robieniu wielu rzeczy naraz może skończyć się potężnym bólem głowy i krwawieniem z nosa. Im dłużej się skupia i koncentruje, tym większy zasięg i dokładność wykrywanej chakry.
Na zasięg wpływa również poziom Kontroli Chakry użytkownika. Jest możliwe wykrywanie bez pieczęci, jednak jest to ciężka sztuka i wymaga posiadania KC rozwiniętego minimum na poziom 7. Zasięgi wtedy nie są również takie imponujące. Wielkie kumulacje chakry, takie jak Bijūdama lub Bijū, jesteśmy w stanie wykryć bez problemu z około kilometra nawet bez składania pieczęci i niezależnie od naszego poziomu KC.
Od 6 rangi w KC możliwe jest wykrywanie jutsu. Łatwiej jest wykrywać techniki ofensywne, jak np. kula ognia, a bardzo trudno techniki bardziej subtelne np. Fūinjutsu. Jeżeli obserwujemy czyjś układ chakry, od tego poziomu wykryjemy też, gdy miesza on ją do jakiegoś jutsu.
Dodatkowo wykrywanie chakry ze złożoną pieczęcią nas kosztuje. Jest to koszt o wysokości połowy techniki B. Możliwe jest zapamiętanie chakry, jednak potrzebny jest do tego dłuższy kontakt z taką osobą. Przyjmujemy że 3 dni spędzone w towarzystwie tej osoby wystarczą na zapamiętanie. Wyjątkiem jest charakterystyczna chakra osoby np. Jinchūriki. Zdolność ta nie jest jednak idealna. Ma problemy z działaniem w tłumach, utrudniając precyzyjne określenie chakry konkretnych osób. Łatwiej wykryć jednak osoby zapamiętane i te z nietypową chakrą.
Dodatkowo osoby wyjątkowo utalentowane w tym zakresie posiadają możliwość rozróżnienia żywiołów chakry, jakimi dana osoba włada, jak bardzo na wykrywaniu musi się koncentrować, jak łatwo rozpoznać chakrę w tłumie czy wykryć sensora, kiedy on nas wykryje. Wymaga to jednak bardzo dużo treningu i uwagi (misja/fabuła po Biegłości związane ze zdolnościami sensorycznymi).
Ranga KCZasięg bez pieczęciZasięg z pieczęcią
1--
2-5
3-10
4-20
5-40
6-60
72120
85200
98350
1012500
ODPOWIEDZ

Wróć do „Amegakure no Sato”