• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

[WT] Uchiha Hikari

Osoby chcące stworzyć własne techniki, będące unikatowe i niewystępujące do tej pory na forum, mogą być zainteresowane ów miejscem. Możliwe jest bowiem zgłaszanie w nim własnych pomysłów na techniki, które następnie oceniane są przez Głównego Moderatora Technik wraz z podwładnymi mu osobami. Dział ten posiada swój własny regulamin tworzenia takowych, do którego należy się stosować podczas zgłaszania propozycji.

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Uchiha Hikari
Posty: 644
Rejestracja: 24 paź 2021, 21:22
Ranga: Chūnin
Ranga dodatkowa: Heitai Hantā Ryodan
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Uchiha Hikari

Fūinjutsu: Yūdokuna Okurimono - edytowałem opis, aby bardziej różniło się od Jobuna Sensha - bo ta techniczka jest zwyczajnie zbyt dziwna i mi się nie podoba, i nie chciałbym na niej aż w takim stopniu bazować. Co pan myśli nad tego nową formą?

Shin'i no Ōkyū:
1. To zmieniłem to, że możesz w tym świecie się nauczyć.
2. Okay.
3. Hmmm. Okej? Dopisałem tam, że nie zyska plusów tego wymiaru jakie na coś wpływają, typu to uczenie się technik. Duży tych bonusów nie ma jednak, więc niezbyt wiedziałem co tam ewentualnie jeszcze im ograniczyć.
4. Zmieniłem w pierwszym zdaniu słowo "rywalizować" na "jakkolwiek przeciwstawiać się" więc powinno być git?
6. Dopisane.
7. Poprawione, chyba dobrze.
8. Zmienione.

Hiraishin Ryū:
1. Poprawione, mam nadzieję że teraz to lepiej wygląda?
2. Poprawione
3. Poprawione
4. Poprawione
5. Poprawione
Obrazek
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2698
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Uchiha Hikari

Fūinjutsu: Yūdokuna Okurimono: to, że technika się nie podoba, nie znaczy też, że nie ma wiele sensu. Hmm... ogólnie jednak, po pewnym przemyśleniach, jestem z tym bardziej fine? W wymaganiach dopisz, że musi być odpowiednia ciecz (czy to trucizna czy np. wspomniany olej). Ponadto taka pieczęć to 1 slot. Tak patrzę, że to i tak pozwoli ci zapieczętować 12 różnych fiolek, co wydaje mi się spoko ilością. I wtedy na randze A zwiększasz do 2 slotów.

Shin'i no Ōkyū: oho. Jedną rzecz zauważyłem. Jeśli trening czegoś jest związany z zagrożeniem życia - może się to wówczas przenieść na świat realny. Ucząc się Senjutsu i stając się kamieniem w umyśle - twoje ciało też skamienieje. Odpalając 8 bramę w umyśle - odpalisz ją też irl. Bo inaczej taki trening byłby zbyt OP i pozbawiałbyś się tej nutki "zagrożenia". Poza tym kilka drobnych uwag takich przeredagowania. Imo jak zmieniasz minutę na godzinę, a potem godzina to godzina, to bym to nazwał... spowolnieniem? A nie przyśpieszeniem? Co zaś do innych osobowości dodałbym, że one także mogą mieć swój własny wymiar. I jeśli użytkownik zdecyduje się wejść do ich umysłu - to on jest ich gościem. Jednak w twoim świecie? To oni są gościem. Może trochę chaotycznie napisałem, ale mam nadzieję, że wiesz o co mi chodzi. Imo też logiczne jest to, że osoby infiltrujące umysł wiedzą, gdzie trafić do zwoju? Ale chyba warto to dopisać :thinking: Poza tym jest już prawie git.

Hiraishin Ryū:
1. Ogólnie to bym z wymagań usunął "znajomość Hiraishin no Jutsu lub posiadanie zwoju ze stylem walki Hiraishin Ryū" i to dał jako "Specjalne". Np. "Specjalne 1: Osoby znające Hiraishin no Jutsu nie muszą udawać się po zwój, by opanować ten styl walki". A obecne Specjalne 1 zmienić na Specjalne 2. Czy coś takiego.
6. Ranga - Nie wiem czy nie zmienić rangi stylu na A. Bo sam zamysł czy walka nie jest jakaś zbyt skomplikowana? Raczej spełnienie wymogów tutaj jest dość ciężkie :thinking:
7. Bonus A - pamiętaj tylko, że działa to w dwie strony. Jeśli przeciwnik ma znacznie większą szybkość i refleks od Ciebie, ty także możesz tego nie uniknąć. Bardzo rzadka sytuacja, jednak miej to na uwadze.
Poza tym jest git.
Awatar użytkownika
Uchiha Hikari
Posty: 644
Rejestracja: 24 paź 2021, 21:22
Ranga: Chūnin
Ranga dodatkowa: Heitai Hantā Ryodan
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Uchiha Hikari

Fūinjutsu: Yūdokuna Okurimono - poprawione z życzeniami.
► Pokaż Spoiler | Technika 3
Fūinjutsu: Yūdokuna Okurimono | Sealing Technique: Toxic Gift封印術・有毒な贈り物
KlasyfikacjaFūinjutsu, Technika pieczętująca
PieczęciePieczętowanie: DZIK → WÓŁ → PIES → WĄŻ → WÓŁ → PIES
Odpiczętowanie: Brak
KosztPieczętowanie: Podwójny C
Odpieczętowanie: Standardowy C
ZasięgDotykowy
WymaganiaBroń o wielkości podobnej do wakizashi lub większa. Odpowiednia ciecz np. trucizna lub jakiś olej
Prosta technika Fūinjutsu często stosowana przez osoby trochę bardziej obeznane z truciznami lub zwyczajnie ich użytkowników. Odpowiada ona za pieczętowanie cieczy w naszej broni, a następnie odpieczętowywanie jej w taki sposób, aby ta ciecz rozmyła się po całym ostrzu np. czyniąc je w ten sposób zatrutym ostrzem. Najczęściej stosowana jest właśnie do trucizn, ale można też pieczętować w ten sposób czystą wodę czy jakiś olej.

Użytkownik po złożeniu wymaganych pieczęci, przykłada dłoń do ostrza na którym to powstaje niewielka pieczęć. Ma następnie około 5 sekund na zanurzenie ostrza w cieczy jaką chcemy zapieczętować lub rozlanie tej cieczy na ostrzu. Ta jest wciągana bezpośrednio do pieczęci, zajmując jej całą pojemność. Pieczęć ta ma tylko 1 slot, więc nie można zapieczętować większych ilości cieczy w ten sposób i należy ją regularnie uzupełniać.

Aby ją uzupełnić, należy ponownie użyć techniki na przedmiocie już tą pieczęć posiadającym i rozlać ciecz tego samego rodzaju na ostrzu/zanurzyć ostrze w cieczy tego samego rodzaju. Można mieć jedynie jedną pieczęć tego rodzaju na przedmiocie, niezależnie od tego jak wielki on jest. Na raz może być zapieczętowany jedynie jeden rodzaj cieczy. Pieczęć ta nie ingeruje z innymi potencjalnymi funkcjonalnościami broni. Jeżeli w ciągu 5 sekund nic nie zostanie zapieczętowane, pieczęć zwyczajnie wyparowuje. To samo stanie się jeżeli zużyjemy całą zawartość pieczęci. Wtedy wymagane jest ponowne jej nałożenie.

Mając tak zapieczętowaną ciecz, możemy w dowolnym momencie ją odpieczętować tak długo jak mamy kontakt z przedmiotem i przelejmy odpowiednią ilość chakry. Odpieczętowywanie jest o tyle specyficzne, że rozprowadza np. truciznę po całym ostrzu broni, przez co nie musimy poświęcać wiele czasu na przygotowanie jej. Sami określamy ile konkretnie tej cieczy chcemy rozprowadzić i nie trzeba odpieczętować całych jej zapasów.

Posiadając rangę A w Fūinjutsu liczba dostępnych slotów zwiększa się do 2.
Posiadając Sennina w Fūinjutsu możemy pieczętować różne rodzaje cieczy jeżeli takie jest nasze życzenie.
Posiadając Specjalizacje w Fūinjutsu wielkość wykonywanej przez nas pieczęci zmniejsza się i możemy nałożyć ją nawet na np. kunai.
Shin'i no Ōkyū - tylko... to trochę takie 2/10, żeby trening w umyśle przenosił się też na świat realny. W końcu nie robisz tego w realnym świecie, więc nie pobierasz np. chakry Senjutsu w realnym świecie, więc to skamienienie byłoby po prostu super dziwne :/ Odpalenie 8 bramy również, ale odpalenie 8 bramy to nawet trening nie jest, więc odpalenie jej w ogóle nie powinno się stać w realnym świecie, kiedy robisz to tylko w swoim "cukierkowym, wymarzonym świecie". Już imo lepiej wrócić w takiej formie, że w tym świecie możesz zrobić ten trening, ale faktycznie w "prawdziwym też go musisz dokonać, zwyczajnie idzie ci on szybciej".

Hmmm. To z tym własnym wymiarem osobowości jest trochę dziwne though. W sensie, weźmy przykładowo na warsztat Bijuu. One nie miały żadnego własnego wymiaru i były jedynie zapieczętowanym gościem w umyśle użytkownika, tak przykładowo. Nie mniej postarałem się to jakoś w miarę sensownie opisać? Imo wszyscy muszą się w danym momencie podczas używania techniki znajdować w jednym wymiarze, a nie paru bo to by było... no weird, jakby sobie Bijuu gdzieś od nas uciekł bo tak.

Dodałem też to z osobami infiltrującymi, że wiedzą gdzie zwój.
► Pokaż Spoiler | Technika 4
Shin'i no Ōkyū | Royal Temple of The Divine Will神意の王宮
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieCzas kumulacji chakry równy 30 pieczęciom
KosztPodwójny S
Zasięg---
WymaganiaSennin Ninjutsu
Niesamowicie skomplikowana technika jaka według niektórych powinna mieć miano Kinjutsu przez to jak uzależniająca dla użytkownika potrafi ona być i jak bardzo ma potencjał zniszczyć jego stan psychiczny. Pozwala ona na zagłębienie się w swój własny umysł i wytworzenia tam całego, własnego świata, jakiego to użytkownik staje się najzwyczajniej w świecie Bogiem.

Forma tego wymiaru jest kompletnie zależna od użytkownika. Może on być małym pokoikiem, ogromną biblioteką, bezkresnym światem czy nawet galaktyką w której można bez problemu się poruszać. Podobnie może on sobie wytworzyć… innych ludzi. Tych co zna na prawdę, czy kompletnie wyimaginowane osoby. Nawet smoki. Nie ma żadnych ograniczeń co do tego co on może w takim wymiarze dlatego miano Boga tego wymiaru jest jak najbardziej trafne. Wymiar ten rzecz jasna istnieje jedynie w głowie użytkownika techniki i nie ma prawie żadnego wpływu na realny świat. Wszelakie obrażenia czy uszkodzenia z tego świata nie przenoszą się też na realny. Śmierć w takim świecie nie ma żadnych efektów, jedynie pozostają jej wspomnienia. Mimo tego posiada on parę plusów jakie czynią go czymś innym od zwyczajnego wymyślonego świata.

Jednym z jego plusów jest to, że wszystko w tym świecie zdaje się realne. Jedzenie normalnie smakuje, dotyk jest normalnie odczuwalny, tak samo jak rany w nim otrzymane również są odczuwalne. Nie przenosi się nic z tych rzeczy do realnego świata, jednak podczas pobytu w tym świecie, wszystko daje wrażenie prawdziwego. Po opuszczeniu tego świata również wszystkie wspomnienia z przygód w nim są zapamiętane, a ciało nawet je pamięta. Użytkownik składając dłonie w tym świecie i życząc sobie tego, jest w stanie wyłączyć również swoje boskie moce, stając się wtedy zwyczajnie normalnym mieszkańcem tego wymiaru. Z racji na to jest to bardzo dobra technika dla tych, co chcą chociażby potrenować bardziej destrukcyjne techniki bez zagrożenia dla otoczenia. Technik opanowanych w tym świecie użytkownik może normalnie używać w świecie realnym. Naturalnie, dalej one wymagają treningu i potencjalnej fabuły tego treningu, ale pozwala to zaoszczędzić czas w świecie realnym. Jest też bardzo dobre do trenowania bardziej niebezpiecznych dla użytkownika technik, gdzie życie jest pod wielkim zagrożeniem jak np. Hachimon.

Aby udać się do tego świata, użytkownik musi w tym prawdziwym zwyczajnie usiąść i oddać się procesowi medytacji, kumulując przy tym chakrę. Po tym jak już skończy jej kumulację, cała jego świadomość przenosi się w głąb jego umysłu. Nie wie wtedy co się dzieje wokół niego. Przyjmuje się, że minuta w realnym świecie odpowiada godzinie spędzonej w wymyślonym świecie. Użytkownik może ten czas spowolnić, tak aby godzina w realnym odpowiadała godzinę w wymyślonym świecie. Nie może jednak spowolnić biegu tego czasu, tak aby godzina w wymyślonym świecie odpowiadała sekundzie w prawdziwym. Aby wrócić do realnego świata, użytkownik musi zwyczajnie wysłać taką intencję lub umrzeć w wymyślonym świecie.

Do tego świata użytkownik techniki nie musi też udawać się sam. Może zabrać ze sobą inną osobę, tak długo jak ta wyrazi zgodę i utrzymuje z nim kontakt fizyczny. Taka osoba nie otrzymuje jednak boskich mocy podczas zjawienia się w tym świecie, choć użytkownik może je nadać. Nie zyskuje ona jednak bonusów typu np. szybsze uczenie się technik. Zwyczajnie może być naszym towarzyszem i razem z nami bawić się w tym świecie, jednak bez większego przełożenia na świat realny. Jeżeli natomiast chce ona taki świat opuścić, wystarczy sama intencja by wróciła do realnego. Za każdą kolejną osobę tak przeniesioną płaci się koszt Podwójny S.

Istnieje jedynie jedna rzecz jaka jest w stanie jakkolwiek przeciwstawiać się boskiej mocy użytkownika w tamtym świecie i jest to… on sam. A raczej wszelakiego rodzaju inne osobowości się w nim znajdujące. Czy to z racji na rozdwojenie jaźni, czy to przez bycie posiadaczem Ikiryō no Tatari, czy mając w sobie zapieczętowane Bijuu. Wszelakie inne osobowości również pojawiają się w tym świecie i użytkownik nie jest w stanie ich zlikwidować, ani nie może zadać im ran, ani jakoś bardziej ich zmienić. Może zmienić tylko niektóre drobne rzeczy np. zapieczętowany Bijuu nie musi siedzieć w klatce, a może na polance z jakiej obrębu nie będzie mógł wyjść. Takie osobowości nie mają dostępu do boskie mocy, jednak mogą zmieniać np. swój wygląd i wpływać jakoś na najbliższe otoczenie wokół nich bez pozwolenia użytkownika. Może on nadać im również tą boską moc, a te nie są w stanie jej wykorzystać przeciwko niemu. Takie osobowości mogą też mieć swój własny wymiar i możemy do niego zawitać, jeżeli taka jest nasza wola. Wtedy to my jesteśmy traktowani jak "gość". Nie mniej tak długo jak my znajdujemy się w naszym wymiarze, one też muszą w nim się znajdować i nie mogą się ukryć w swoim. Niezależnie od tego czyj to wymiar, użytkownik i wszystkie tego typu osobowości muszą jednocześnie w nim przebywać. Nie mogą się "rozdzielić" po różnych wymiarach.

Największa zaletą tej techniki jest fakt, że kiedy inne osoby chcąc zinfiltrować nasz umysł i dostać się jakoś w jego głąb, to trafiają do tego świata, a użytkownik mimo ewentualnej nieprzytomności może się tutaj z nimi spotkać. Nie może ich jednak wygonić, tak długo jak nie ma jakichś specjalnych technik, ani nie może przerwać ich działań. Świat zwyczajnie zamiera i użytkownik na czas ich pobytu nie jest w stanie go zmieniać, tracąc swoje "boskie moce". Staje się bardziej jak jakiś duch jaki to może się przyglądać i komunikować, jednak nic więcej. Tak długo jak nie istnieją jakieś bariery na jego umyśle, osoby infiltrujące umysł nie napotkają większych przeszkód. Nie jest to jednak rzecz jaką oni sami wiedzą, to też potencjalne zobaczenie wokół siebie wszystkich Bijuu może takich zniechęcić do dalszych prób infiltracji. Osoby infiltrujące nasz umysł są też w stanie wyczuć gdzie znajduje się zwój ze wspomnieniami.

Posiadając technikę Ninjutsu, Saiko Denshin użytkownik jest w stanie umieścić w tak stworzonym świecie wszystkie swoje wspomnienia. Może np. zapisać je w księgach w jakiejś bibliotece w tamtym świecie lub je kompletnie zrekreować. Ma w ten sposób dostęp nawet do wspomnień jakie to zostały już przez niego zapomniane. Jeżeli te wspomnienia zostały jednak jakoś zmodyfikowane czy zapieczętowane, ten musi posiadać odpowiednie zdolności pozwalające na skontrowanie tego typu pieczęci czy modyfikacji. Takie przeglądanie wspomnień pozwala na dostrzeganie szczegółów jakich to wcześniej użytkownik nie widział, ale jego inne zmysły dojrzały. Również jest w stanie pozwolić drugiej osobie na umieszczenie czy zrekreowanie swoich wspomnień, co momentami może być dobre do analizy przeszłych potyczek.
Posiadając Kontrolę Chakry na poziomie 9 i technikę Ninjutsu, Saiko Denshin dodatkowo możemy modyfikować lekko te wspomnienia podczas przeglądania aby np. coś przybliżyć czy sprawić, aby jakiś dźwięk był głośniejszy. Obrazu się w ten osób nie wyostrzy, a dźwięk nie stanie się dokładniejszy, ale pozwala to na bliższe przyjrzenie się analizowanej sytuacji.

Posiadając Specjalizację w Ninjutsu użytkownik może drastycznie wpływać na czas w tak stworzonym świecie. Może uczynić, że sekunda w prawdziwym świecie będzie równa maksymalnie jednemu dniu w wymyślonym świecie. W drugą stronę ograniczenie jest znacznie większe i godzina spędzona w prawdziwym świecie może być maksymalnie równa minucie w wymyślonym.
Hiraishin Ryū:
1. Zrobione
6. Hmm... szczerze to bardziej mi się to wydaje S? To prawda że wymogi ciężkie, ale patrząc chociażby na ten stylu od Ultra Instynktu Goku jaki jest rangi S. Też wymaganie spore, ale i wysoki poziom bo... no zwyczajnie jest to bardzo silne. Tutaj to prawie constant teleportacja jakie może ogromne szkody wyrządzić jednak jest, to S mi bardziej pasuje. Ale jeżeli pan dalej uważa że A, to spoko. Może pan wtedy nawet sam zmienić przy przeklejaniu techniczki po prostu.
7. Dopisałem to nawet
► Pokaż Spoiler | Styl walki
Hiraishin Ryū | Flying Thunder God Style避雷針流
KlasyfikacjaTaijutsu, Bukijutsu, Styl Walki
WymaganiaRefleks 7, zdolność podchodząca prawie pod teleportację np. Shunshin no Jutsu lub bycie nieziemsko szybkim (Szybkość na poziomie 13)
Styl walki stworzony dawno temu z zamysłem udoskonalenia walki przy pomocy techniki czasoprzestrzennej Hiraishin no Jutsu. Jego domniemanym autorem jest Hokage jaki to żył setki lat temu, jednak z racji jak zatarte detale są o tamtych czasach, nich nie może być tego pewny. Opiera się on w całości na zdolności natychmiastowego pojawienia się przy przeciwniku, zadaniu krytycznych obrażeń, a następnie zniknięciu. Nie znajdzie się w nim żadnych bloków, jednak są uniki w postaci zwyczajnego natychmiastowego zniknięcia nim wrogi atak w nas uderzy. Niesamowicie polega on na refleksie i percepcji użytkownika, dlatego jedynie mistrzowie tych atrybutów są w stanie jego pełną siłę wyciągnąć. Tak jak bazowo on był stworzony dla tej konkretnej techniki, tak z czasem jego zastosowanie zostało rozszerzone do technik również mu podobnych i będących niemal teleportacją jak np. Shunshin no Jutsu, lub dla wojowników o nieziemiskiej Szybkości. Wszyscy praktykanci stylu uparcie trenują swoją zdolność używania Hiraishin’a lub podobnych zdolności, aby to zniknąć tuż na moment przed atakiem wroga i go zaskoczyć, lub aby pojawiając się już być w trakcie wyprowadzania uderzenia.

Użytkownicy tego stylu skupiają się ogromnie na zwinności i precyzji, wraz z jak najszybszym teleportowaniem się. Pojawiając się tuż przy przeciwniku są w stanie idealnie się ustawić, aby wyprowadzić w jego stronę cios bez momentu przerwy między teleportacją, a atakiem. Wrogich ciosów są natomiast w stanie uniknąć, kiedy te znajdują się nawet milimetry przed ich twarzą, często pojawiając się wtedy nawet za wrogiem i wykonując własny atak z zaskoczenia. Bazowo styl walki pozwala go tylko na łączenie z technikami np. Rasenganem.

Specjalne 1: Osoby znające Hiraishin no Jutsu nie muszą udawać się po zwój, by opanować ten styl walki.

Specjalne 2: W przypadku wykorzystywania stylu bazując na czystej szybkości użytkownika, wymogi Kontroli Chakry znajdujące się w opisie stylu nie dotyczą.

Posiadając inny styl walki na randze S użytkownik jest w stanie już łączyć styl nie tylko z technikami, ale również z innym stylem. Z racji na zaawansowanie stylu Hiraishin Ryū możliwe jest jego łączenie wyłącznie z stylem walki jakiego to użytkownik jest mistrzem, dlatego drugi styl należy mieć rozwinięty na poziom S. Umożliwia to efektywne wykorzystywanie ostrzy czy pięści podczas używania Hiraishin Ryū. Style walki, które są traktowane jak o rangę niżej, nie powinny być z łączone z Hiraishin Ryū .

Posiadając rangę C w Hiraishin Ryū użytkownik jest w stanie przyjmować po teleportacji dogodną dla siebie pozycję do ataku lub kontynacji jakich działań, niezależnie od tego w jakiej pozycji znajdował się przed teleportacją. Może on nawet nagiąć lekko miejsce teleportacji i pojawić się oddalony o 1 metr od pieczęci Hiraishina bądź innej, analogicznej zdolności.
Posiadając rangę B w Hiraishin Ryū oraz Szybkość 9 użytkownik jeszcze przed przeniesieniem się zaczyna wykonywać swój atak, a następnie dokańcza go bezpośredni po przeniesieniu się bez momentu przerwy, co czyni unik przed nim niesamowicie ciężkim nawet dla użytkowników Dōjutsu jakie przewidują ataki.
Posiadając rangę A w Hiraishin Ryū, Refleks 10 oraz Kontrolę Chakry 9 użytkownik jest w stanie zareagować nawet w czas na ataki, jakie znajdują się milimetry od jego twarzy. Kiedy wróg myśli, że jego atak już dosięgnął, użytkownik Hiraishin Ryū jest w stanie natychmiast zniknąć unikając w ten sposób ciosu. Ba! Może nawet pojawić się za wrogiem i przyłożyć mu ostrze do szyi, nim ten spostrzeże się co się stało. Wszystko oczywiście dalej zależy od stylu i statystyk wroga, jednak w bardzo niewielu przypadkach nie można takiego ciosu uniknąć. Działa to w dwie strony. Jeśli przeciwnik ma znacznie większą szybkość i refleks od użytkownika, on także może tego nie uniknąć. Bardzo rzadka sytuacja, jednak czasami potrafi się zdarzyć.
Posiadając rangę S w Hiraishin Ryū, Szybkość 10, Refleks 10 oraz Kontrolę Chakry 10 tempo z jakim porusza się użytkownik stylu poprzez teleportację staje się nieziemskie. Poprzez niesamowicie rozwinięty refleks oraz kontrolę chakry, teleportacja staję się naprawdę błyskawiczna, a dzięki ogromnej szybkości w połącznie z refleksem również każdy atak staje się błyskawicznym. Tak jak nie jest to duża różnica w przypadku walki z pojedynczym przeciwnikiem, tak użytkownik tego stylu mając go tak rozwiniętego jest w stanie walczyć z całymi armiami. Użytkownik przenosi się z takim tempem, że zauważenie jego ataku jest cholernie ciężkie i jedynie osoby o naprawdę nadludzkim Refleksie (poziom 9) są w stanie go dostrzec. Znaczna większość osób widzi jedynie błysk nim oberwą atakiem. Bez przerwy użytkownik przenosi się z jednego znacznika Hiraishina do drugiego, natychmiast atakując i przenosząc się dalej, póki cała armia nie polegnie lub ktoś go nie zatrzyma. Użytkownik może się przenieść do miejsca odległego 2 metry od swojego znacznika Hiraishina bądź innej, analogicznej zdolności, co zmniejsza też ich wymaganą ilość do powalenia takiej armii. Im większy Refleks i Szybkość użytkownika, tym ciężej innym dostrzec i zareagować na atak.
Wielki zwójUchiha Hikari
Wielki zwój---
Wielki zwój---
Wielki zwój---
Obrazek
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2698
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Uchiha Hikari

Fūinjutsu: Yūdokuna Okurimono: dałbym akcepta, tylko doprecyzowałem, że każdy, kto zna tę technikę może tę ciecz odpieczętować. Technikę już z tym dopiskiem przerzuciłem, jeśli on Ci nie pasuje daj znać, to się go zedytuje.
Shin'i no Ōkyū: 2/10 gdy możesz się uczyć rzeczy, które normalnie by cię zabiły? W Senjutsu istnieje ryzyko, że umrzesz. Stracisz postać. Przy 8 bramie nie masz pewności, że to wyjdzie, więc w ten sposób mógłbyś zdobyć biegłość ci to gwarantującą. Z kolei to, że robisz treningu tu i tam sprawia, że... brzmi mi to na dwa razy więcej roboty niż normalnie miałbyś zrobić? Trening pod okiem MG w wymiarze świadomości, po czym trening irl? Nie wydaje mi się to opłacalne. Już prędzej dodać, że śmierć tam pozostawia urazy psychiczne, zależnie od MG. Byłbym wtedy z tym bardziej fine i taki "abuse" byłby dla mnie bardziej akceptowalny, ale zapewne pójdzie i tak pod weryfikację z Donem.

Co do innych osobowości. Wyobraź sobie, że ty chcesz wejść w umysł Biju. Z racji, że sam wykreowałeś swój wymiar świadomości, on także zyskał tę zdolność. Na tej zasadzie. Ale opisane jest git.

Infiltracja - git.

Doprecyzujmy więc tę kwestię pierwszą i może będzie z tym spokój
Hiraishin Ryū:
1. Specjalne 1 - supi
6. Ranga - Zmieniłbym na A. I dopisałem do pinezki rangi stylów walki, byśmy je przejrzeli.
7. Bonus A - lekko przeredaguję, bo napisałeś tak, jakby przeciwnik, mając lepsze staty, mógł tego nie uniknąć :D
Tak więc akcept
Awatar użytkownika
Uchiha Hikari
Posty: 644
Rejestracja: 24 paź 2021, 21:22
Ranga: Chūnin
Ranga dodatkowa: Heitai Hantā Ryodan
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Uchiha Hikari

Shin'i no Ōkyū: dodałem to o tych urazach psychicznych w takim wypadku.


► Pokaż Spoiler | Technika 4
Shin'i no Ōkyū | Royal Temple of The Divine Will神意の王宮
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieCzas kumulacji chakry równy 30 pieczęciom
KosztPodwójny S
Zasięg---
WymaganiaSennin Ninjutsu
Niesamowicie skomplikowana technika jaka według niektórych powinna mieć miano Kinjutsu przez to jak uzależniająca dla użytkownika potrafi ona być i jak bardzo ma potencjał zniszczyć jego stan psychiczny. Pozwala ona na zagłębienie się w swój własny umysł i wytworzenia tam całego, własnego świata, jakiego to użytkownik staje się najzwyczajniej w świecie Bogiem.

Forma tego wymiaru jest kompletnie zależna od użytkownika. Może on być małym pokoikiem, ogromną biblioteką, bezkresnym światem czy nawet galaktyką w której można bez problemu się poruszać. Podobnie może on sobie wytworzyć… innych ludzi. Tych co zna na prawdę, czy kompletnie wyimaginowane osoby. Nawet smoki. Nie ma żadnych ograniczeń co do tego co on może w takim wymiarze dlatego miano Boga tego wymiaru jest jak najbardziej trafne. Wymiar ten rzecz jasna istnieje jedynie w głowie użytkownika techniki i nie ma prawie żadnego wpływu na realny świat. Wszelakie obrażenia czy uszkodzenia z tego świata nie przenoszą się też na realny. Śmierć w takim świecie nie ma żadnych efektów, jedynie pozostają jej wspomnienia. Mimo tego posiada on parę plusów jakie czynią go czymś innym od zwyczajnego wymyślonego świata.

Jednym z jego plusów jest to, że wszystko w tym świecie zdaje się realne. Jedzenie normalnie smakuje, dotyk jest normalnie odczuwalny, tak samo jak rany w nim otrzymane również są odczuwalne. Nie przenosi się nic z tych rzeczy do realnego świata, jednak podczas pobytu w tym świecie, wszystko daje wrażenie prawdziwego. Po opuszczeniu tego świata również wszystkie wspomnienia z przygód w nim są zapamiętane, a ciało nawet je pamięta. Użytkownik składając dłonie w tym świecie i życząc sobie tego, jest w stanie wyłączyć również swoje boskie moce, stając się wtedy zwyczajnie normalnym mieszkańcem tego wymiaru. Z racji na to jest to bardzo dobra technika dla tych, co chcą chociażby potrenować bardziej destrukcyjne techniki bez zagrożenia dla otoczenia. Technik opanowanych w tym świecie użytkownik może normalnie używać w świecie realnym. Jest też bardzo dobry do trenowania bardziej niebezpiecznych dla użytkownika technik, gdzie życie jest pod wielkim zagrożeniem jak np. Hachimon czy Senjutsu. W przypadku trenowania takich niebezpiecznych technik, gdyby użytkownik zginął, to nie ginie w prawdziwym świecie. Zamiast tego jednak, może otrzymać poważny uraz psychiczny zależnie od oceny MG.

Aby udać się do tego świata, użytkownik musi w tym prawdziwym zwyczajnie usiąść i oddać się procesowi medytacji, kumulując przy tym chakrę. Po tym jak już skończy jej kumulację, cała jego świadomość przenosi się w głąb jego umysłu. Nie wie wtedy co się dzieje wokół niego. Przyjmuje się, że minuta w realnym świecie odpowiada godzinie spędzonej w wymyślonym świecie. Użytkownik może ten czas spowolnić, tak aby godzina w realnym odpowiadała godzinę w wymyślonym świecie. Nie może jednak spowolnić biegu tego czasu, tak aby godzina w wymyślonym świecie odpowiadała sekundzie w prawdziwym. Aby wrócić do realnego świata, użytkownik musi zwyczajnie wysłać taką intencję lub umrzeć w wymyślonym świecie.

Do tego świata użytkownik techniki nie musi też udawać się sam. Może zabrać ze sobą inną osobę, tak długo jak ta wyrazi zgodę i utrzymuje z nim kontakt fizyczny. Taka osoba nie otrzymuje jednak boskich mocy podczas zjawienia się w tym świecie, choć użytkownik może je nadać. Nie zyskuje ona jednak bonusów typu np. szybsze uczenie się technik. Zwyczajnie może być naszym towarzyszem i razem z nami bawić się w tym świecie, jednak bez większego przełożenia na świat realny. Jeżeli natomiast chce ona taki świat opuścić, wystarczy sama intencja by wróciła do realnego. Za każdą kolejną osobę tak przeniesioną płaci się koszt Podwójny S.

Istnieje jedynie jedna rzecz jaka jest w stanie jakkolwiek przeciwstawiać się boskiej mocy użytkownika w tamtym świecie i jest to… on sam. A raczej wszelakiego rodzaju inne osobowości się w nim znajdujące. Czy to z racji na rozdwojenie jaźni, czy to przez bycie posiadaczem Ikiryō no Tatari, czy mając w sobie zapieczętowane Bijuu. Wszelakie inne osobowości również pojawiają się w tym świecie i użytkownik nie jest w stanie ich zlikwidować, ani nie może zadać im ran, ani jakoś bardziej ich zmienić. Może zmienić tylko niektóre drobne rzeczy np. zapieczętowany Bijuu nie musi siedzieć w klatce, a może na polance z jakiej obrębu nie będzie mógł wyjść. Takie osobowości nie mają dostępu do boskie mocy, jednak mogą zmieniać np. swój wygląd i wpływać jakoś na najbliższe otoczenie wokół nich bez pozwolenia użytkownika. Może on nadać im również tą boską moc, a te nie są w stanie jej wykorzystać przeciwko niemu. Takie osobowości mogą też mieć swój własny wymiar i możemy do niego zawitać, jeżeli taka jest nasza wola. Wtedy to my jesteśmy traktowani jak "gość". Nie mniej tak długo jak my znajdujemy się w naszym wymiarze, one też muszą w nim się znajdować i nie mogą się ukryć w swoim. Niezależnie od tego czyj to wymiar, użytkownik i wszystkie tego typu osobowości muszą jednocześnie w nim przebywać. Nie mogą się "rozdzielić" po różnych wymiarach.

Największa zaletą tej techniki jest fakt, że kiedy inne osoby chcąc zinfiltrować nasz umysł i dostać się jakoś w jego głąb, to trafiają do tego świata, a użytkownik mimo ewentualnej nieprzytomności może się tutaj z nimi spotkać. Nie może ich jednak wygonić, tak długo jak nie ma jakichś specjalnych technik, ani nie może przerwać ich działań. Świat zwyczajnie zamiera i użytkownik na czas ich pobytu nie jest w stanie go zmieniać, tracąc swoje "boskie moce". Staje się bardziej jak jakiś duch jaki to może się przyglądać i komunikować, jednak nic więcej. Tak długo jak nie istnieją jakieś bariery na jego umyśle, osoby infiltrujące umysł nie napotkają większych przeszkód. Nie jest to jednak rzecz jaką oni sami wiedzą, to też potencjalne zobaczenie wokół siebie wszystkich Bijuu może takich zniechęcić do dalszych prób infiltracji. Osoby infiltrujące nasz umysł są też w stanie wyczuć gdzie znajduje się zwój ze wspomnieniami.

Posiadając technikę Ninjutsu, Saiko Denshin użytkownik jest w stanie umieścić w tak stworzonym świecie wszystkie swoje wspomnienia. Może np. zapisać je w księgach w jakiejś bibliotece w tamtym świecie lub je kompletnie zrekreować. Ma w ten sposób dostęp nawet do wspomnień jakie to zostały już przez niego zapomniane. Jeżeli te wspomnienia zostały jednak jakoś zmodyfikowane czy zapieczętowane, ten musi posiadać odpowiednie zdolności pozwalające na skontrowanie tego typu pieczęci czy modyfikacji. Takie przeglądanie wspomnień pozwala na dostrzeganie szczegółów jakich to wcześniej użytkownik nie widział, ale jego inne zmysły dojrzały. Również jest w stanie pozwolić drugiej osobie na umieszczenie czy zrekreowanie swoich wspomnień, co momentami może być dobre do analizy przeszłych potyczek.
Posiadając Kontrolę Chakry na poziomie 9 i technikę Ninjutsu, Saiko Denshin dodatkowo możemy modyfikować lekko te wspomnienia podczas przeglądania aby np. coś przybliżyć czy sprawić, aby jakiś dźwięk był głośniejszy. Obrazu się w ten osób nie wyostrzy, a dźwięk nie stanie się dokładniejszy, ale pozwala to na bliższe przyjrzenie się analizowanej sytuacji.

Posiadając Specjalizację w Ninjutsu użytkownik może drastycznie wpływać na czas w tak stworzonym świecie. Może uczynić, że sekunda w prawdziwym świecie będzie równa maksymalnie jednemu dniu w wymyślonym świecie. W drugą stronę ograniczenie jest znacznie większe i godzina spędzona w prawdziwym świecie może być maksymalnie równa minucie w wymyślonym.
Obrazek
Awatar użytkownika
Uchiha Hikari
Posty: 644
Rejestracja: 24 paź 2021, 21:22
Ranga: Chūnin
Ranga dodatkowa: Heitai Hantā Ryodan
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Uchiha Hikari

Dzień dobry! Przychodzem z 5 techniczkami \o/

1. Imo, byłoby to ozwojowane, jeżeli na to pozwolicie. Ewentualnie ogólnodostępne, ale raaaczej nope?

Kaichū Jigen | Pocket Dimension懐中次元
KlasyfikacjaNinjutsu, Technika Czasoprzestrzenna
PieczęcieUtworzenie wymiaru: Wół → Ptak → Wąż → Smok → Tygrys → Ptak → Dzik → Tygrys → Wąż → Smok → Ptak → Tygrys → Pies
Przeniesienie przedmiotu: Brak
KosztUtworzenie wymiaru: Czterokrotny
Przeniesienie przedmiotu: Standardowy
ZasięgDotykowy
WymaganiaSennin Ninjutsu, Znajomość innej techniki czasoprzestrzennej
DodatkoweStworzenie wymiaru na stałe zabiera użytkownikowi 500 chakry.
Bardzo zaawansowana ale jednocześnie prosta technika polegający na stworzeniu kieszonkowego wymiaru, w którym to użytkownik może przenosić sobie przedmioty jeszcze wygodniej niż w zwojach. Taki wymiar użytkownik tworzy tylko raz, a on następnie funkcjonuje dopóki ten nie zginie. Nie można też utworzyć więcej niż jednego wymiaru. Sama mechanika jego działania jest praktycznie identyczna do zwojów. Przedmioty do niego wrzucone są jakby "zatrzymane" w czasie przez co np. jedzenie nie ulegnie zepsuciu.

To co głównie różni ten wymiar to większa pojemność niż typowe zwoje. Traktuje się go jakby miał on 200 slotów na przedmioty. Różnie się również metodyka przywoływania oraz "pieczętowania" przedmiotów. Użytkownik, uiszczając odpowiedni koszt, otwiera tuż obok siebie portal takiej wielkości, aby to mógł być w stanie schować przedmiot. Następnie musi zwyczajnie przełożyć przedmiot przez portal i go tam zostawić. "Przywoływanie" przedmiotu działa na tej samej zasadzie, z tym że podczas przelewania chakry w celu otworzenia mini portalu, użytkownik musi wiedzieć co chce z niego wyciągnąć i włożyć rękę do portalu, aby taki przedmiot chwycić. Kolorystka portalu jest zależna od woli użytkownika. W takim wymiarze można też chować zwoje z technikami czy przedmiotami, jednak w wymiarze zawsze zajmują one maksymalną pojemność zwoju.

Posiadając Specjalizację w Ninjutsu użytkownik może nie otwierać portali, a zwyczajnie przywoływać i odsyłać przedmioty jakich to dotyka uiszczając taki sam koszt chakry. Takich przedmiotów nie może dotykać w tym momencie inna osoba, z racji że blokuje to takie przeniesienie przedmiotu.
Średni zwójUchiha Hikari
Średni zwój---
Średni zwój---

2. Podobnie jak to wyżej, imo ozwojowane?

Jigen no Rōgoku | Dimension Prison次元の牢獄
KlasyfikacjaNinjutsu, Technika Czasoprzestrzenna
PieczęcieUtworzenie wymiaru: Smok → Wąż → Zając → Małpa → Ptak → Smok → Wąż → Zając → Wąż → Smok → Małpa → Wół → Wąż → Tygrys → Smok → Dzik → Tygrys → Małpa → Dzik → Szczu
Przeniesienie osoby/istoty: Dzik → Tygrys → Zając → Baran → Pies → Koń → Wąż → Ptak → Pies → Baran
KosztUtworzenie wymiaru: Czterokrotny
Przeniesienie osoby/istoty: Standardowy
ZasięgDotykowy
WymaganiaSpecjalizacja w Ninjutsu, Sennin Ninjutsu, Znajomość innej techniki czasoprzestrzennej, nieprzytomna bądź unieruchomiona ofiara
DodatkoweStworzenie za pierwszym razem wymiaru na stałe zabiera użytkownikowi 500 chakry. Kolejne tego typu wymiary nie zabierają na stałe chakry.
Specyficzna technika czasoprzestrzenna tworząca niewielki wymiar jaki to służy za... więzienie. Wymiar ten jest najzwyczajniej bezkresną pustką, w jakiej to osoba uwięziona nic nie widzi. Może się poruszać, używać technik i robić co chce, ale nic w nim nie dojrzy nawet jeżeli ujrzy jakąś technikę generującą światło. Bez problemu może też w nim oddychać. Nie ma też on określonej wielkości, jaka to dostosowuje się do osoby więzionej na tyle, by ta była komfortowa. Największe ograniczenie tej przestrzeni to że osoba zamknięta w takim wymiarze nie może używać technik czasoprzestrzennych.

Taki wymiar ma swoją fizyczną reprezentacje w świecie. Użytkownik tworząc go, tworzy... kostkę. Prosty szcześcian wielkości dłoni, jakiego obserwacja sprawia wrażenie jakby patrzyło się w pustkę. Można sobie z nim zrobić co tam się chce. Nawet rzucać nim o ścianę! Jego zewnętrzne ściany mają Wytrzymałość 8, więc nic nie powinno się stać. Użytkownik nie może go jednak zapieczętować w żadnym zwoju ani wymiarze, w jakim to normalnie żywe istoty się nie znajdują. Ba, użytkownik może go zostawić sobie nawet w domu. Z wyjątkiem użytkownika dostęp do niego mają jedynie osoby "z zewnątrz" jedynie znające się na podróży między wymiarami czy specyficznych technikach czasoprzestrzennych. Zniszczenie wymiaru uwalnia wszystkie osoby w nim zamknięte w miejscu, gdzie to kostka została zniszczona. Maksymalnie można posiadać w danym momencie jedną kostkę stworzoną. Jeżeli ta ulegnie zniszczeniu, można stworzyć kolejną jaka ją zastąpi.

Aby przenieść kogoś do tego wymiaru, taka osoba czy istota np. summon musi być nieprzytomna lub unieruchomiona. W pewnym sensie więc, musi być na łasce użytkownika techniki. Ten, po złożeniu odpowiednich pieczęci i dotknięciu tej osoby kostką, przenosi ją zwyczajnie do tego wymiaru. Ta znika zupełnie, wciągna przez wir w czasoprzestrzeni (wizualnie podobne do Kamui). Po zapieczętowaniu takiej osoby, użytkownik nie ma już obowiązku trzymania przy sobie kostki i może ją ponownie gdzieś schować, jeżeli ma umiejętności na to pozwalające. Na raz w tym wymiarze mogą być trzymane tylko 3 osoby. W przypadku istot jakie nie są ludźmi, maksymalny rozmiar możliwy do przetrzymania w tym wymiarze to Wielki. Przetrzymywanie kogoś w tym wymiarze ma jednak swój pobór chakry. Jest on na tyle niewielki, że nie ma wpływu na zasoby chakry użytkownika, jednak blokuje mu naturalną regenerację chakry lub taką zapewnianą przez atut. W przypadku kiedy wymiar jest pusty, nie pobiera on chakry i regeneracja normalnie działa.

Uwolnienie osoby z takiego wymiaru to kwestia złożenia ponownie pieczęci i przelania chakry. Wtedy taka osoba jest przywoływana obok nas, pojawiając się w taki sam sposób jak znika, "wypluwana" przez wir. Jeśli uwolniona osoba miałaby się pojawić w miejscu w którym nie ma dla niej przestrzeni, pojawi się w najbliższym miejscu z dostatecznie dużą ilością przestrzeni do swobodnego funkcjonowania.

Posiadając atut Absorbcja Chakry niewielka ilość chakry pobierana jest z przetrzymywanego przeciwnika, przez co regeneracja chakry użytkownika normalnie działa i nie jest blokowana.
Duży zwójUchiha Hikari
Duży zwój---

3. Prywatna?
Chien-waza | Delayed Technique遅延技
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieDzik → Baran → Pies → Zając → Szczur → Małpa → Wół → Szczur → Baran → Dzik
KosztStandardowy A na turę od techniki
Zasięg---
WymaganiaSennin Ninjutsu, Kontrola Chakry 10
Bardzo unikatowa i skomplikowana technika dostępna jedynie dla największych mistrzów Ninjutsu. Polega ona na "przytrzymaniu" innych technik nim zostaną użyte przez użytkownika, tak aby ten mógł później sukcesywnie w szybkim tempie wyrzucić z siebie wielką ilość technik, bez potrzeby składania do każdej z nich pieczęci.

Po złożeniu pieczęci do Chien-waza, użytkownik składa następnie pieczęci do kolejnej techniki jaką to chciałby umieścić "w kolejce". Technika znajdująca się w kolejce nie jest natychmiast wykonywana. Zamiast tego użytkownik przytrzymuje ją uiszczając odpowiedni koszt i może jej użyć w późniejszym czasie, bez potrzeby tracenia czasu na składanie pieczęci czy ponowną kumulację chakry. Zwyczajnie, samą intencją decyduje o momencie wykonania tak przygotowanej techniki. Można w takiej kolejce umieścić maksymalnie 3 techniki i użytkownik może użyć dowolnej z nich, kiedy tylko chce. Nie można ich użyć jednak wszystkich na raz, jedynie jedna po drugiej. W trakcie przytrzymywania technik, może też używać dowolnych innych technik, tak długo jak uiszcza odpowiedni koszt chakry przytrzymujący przygotowane techniki.

Posiadając Specjalizację w Ninjutsu koszt przytrzymania techniki jest zmniejszony do Połowicznego A na turę.

4. Ozwojowana definitywnie, choć pewno nim się ją ogarnie by była na good poziomie to troche zajmie?

Tamashī no Chūnyū | Soul Infusion魂の注入
KlasyfikacjaNinjutsu, Kinjutsu
PieczęciePies → Tygrys → Dzik → Zając → Dzik → Zając → Tygrys → Szczur → Pies → Tygrys → Dzik → Wąż → Tygrys → Ptak → Małpa → Koń → Tygrys → Koń → Szczur → Dzik
KosztSzcześciokrotny
Zasięg---
WymaganiaSennin Ninjutsu, Specjalizacja w Ninjutsu
Zakazana technika jakiej celem jest tylko i wyłącznie "wskrzeszenie" bliskiej nam, martwej osoby. Dalekie jest to jednak do perfekcyjnego wskrzeszenia, z racji że w praktyce polega ona na wepchnięciu w żywe ciało obcej duszy, jednocześnie wymazując tą jaka się w nim obecnie znajduje. Z racji na potrzebę zawołania do nas takiej duszy, możliwe jest przy pomocy tej techniki wskrzeszenie wyłącznie bliskich nam osób, z jakimi mieliśmy jakąś emocjonalną więź. W innym wypadku taka dusza nie odpowie na wezwanie, a cały proces wskrzeszania się nie powiedzie.

Aby wskrzesić kogoś w ten sposób, poza bliską więzią z duszą jaką to chcemy przywołać, wymagane jest jeszcze ciało. Nim może być jedynie żywa osoba i taka osoba musi być również nieprzytomna. Po złożeniu pieczęci, przelaniu chakry i dotknięciu takiej osoby rozpoczyna się proces wskrzeszania. Proces ten zajmuje około minuty. MG nadzorujący wątek decyduje czy dusza bliska użytkownikowi odpowie na to wezwanie, odmówi czy zignoruje, to też technika może zakończyć się różnym skutkiem.

W przypadku powodzenia, tak "wskrzeszona" osoba rozpoczyna swoje życie w nowym ciele. Jej statystyki jak i zdolności kompletnie są bazowane na nowym ciele. Ma również dostęp do wspomnień osoby, jaka wcześniej to ciało zamieszkiwała jak i własnych. Nic innego poza jej wspomnienami z poprzedniego życia oraz samą duszą nie przenosi się. Wszystkie dziedziny "ciała" spadają również do poziomu E i tak wskrzeszona osoba musi je na nowo rozwinąć. Dodatkowo przez to jak obciążający jest to proces, przez miesiąc nie jest w stanie ona używać chakry i musi być chroniona.
Wielki zwójUchiha Hikari
Wielki zwój---

5. Maybeeee prywatna z racji bazowania na mojej prywatnej przy niej? Also, dałem tu dwa tryby, ale jeżeli to problem to mogę na 2 techniczki rozbić.
Ten'i: Nagareru Tamashī no Kawa | Divine Will: River of Flowing Souls天意・流れる魂の川
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieCzas kumulacji chakry równy 14 pieczęciom
KosztPołowiczny na turę
ZasięgNa broń
Bardzo skomplikowana technika Ninjutsu bazująca na właściwości Ten'i, a mianowicie na interakcji z normalnie nietykalną chakrą. W tym przypadku użytkownik koncentruje chakrę wokół swojej broni, jaka to przejawia się w postaci zielonkawej, płomiennej aury spowijającej ostrze. Chakra ta nie zwiększa jednak siły przebicia takiego ostrza, ani żadnych jego walorów ofensywnych. Zamiast tego są dwa tryby działania tej aury, a użytkownik decyduje się którego aktualnie chce używać przy aktywacji techniki.

Bazowy tryb jaki umożliwia ta otoczka chakry pozwala nam na cięcie normalnie nietykalnej chakry. W praktyce jest to stosowane do wiązek chakry łączące jakieś dwa punkty, a nie technik jakich to nie jest w stanie anulować. Poza tym jednak, tryb ten ma jeszcze jedną właściwość. W przypadku zadania rany przeciwnikowi ostrzem otoczonym aurą tej techniki, traci on również chakrę zależną od swojej maksymalnej ilości i tego jak poważna jest rana. Ze względu na to, jak potężne są obrażenia, można je sklasyfikować następująco:
  1. E - lekkie skaleczenia, zadrapania, siniaki - utrata 0.5% maksymalnej chakry.
  2. D - mocniejsze skaleczenia, bolące obicia- utrata 1% maksymalnej chakry.
  3. C - ataki silne, mocne, powodujące szerokie rany bądź pęknięcia kości czy naderwanie mięśni - utrata 5% maksymalnej chakry.
  4. B - ataki tego typu są w stanie złamać kości lub zadać obrażenia wewnętrzne. - utrata 7.5% maksymalnej chakry.
  5. A - obrażenia, które mogą zabić w bardzo szybkim czasie, strata kończyn czy przebicia ciała. - utrata 15% maksymalnej chakry.
  6. S - praktycznie natychmiastowy zgon, anihilacja przeciwnika - utrata 50% maksymalnej chakry.
Drugi tryb natomiast skupia się na odwróceniu aspektu kradnięcia chakry przeciwnikowi. Tym razem, zamiast wyciągając przy pomocy naszej chakry chakrę przeciwnika, wstrzykujemy naszą w ranę jaką zadamy mu ostrzem. Taka rana przestaje się leczyć i nie może zostać zaleczona poprzez zwykłe Iryō Ninjutsu. Blokada takiego leczenia utrzymuje się przez 6 godzin od momentu zadania rany. Tryb ten nie łączy się z pierwszym trybem.

Posiadając Sennina w Ninjutsu możemy swobodnie przełącząć się między trybami raz na turę.
Ostatnio zmieniony 27 cze 2023, 0:22 przez Uchiha Hikari, łącznie zmieniany 9 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 1959
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [WT] Uchiha Hikari

1. Generalnie nie będę blokował tego ani nic, ale to nie może być takie wygodne. W tym momencie to jest zbyt wygodna technika. Wygodniejsza od zwojów, wygodniejsza od zwojów + Raiko kenka. Musi mieć bardziej... konkretne i widoczne słabe punkty. Żeby to nie było "Lepsze rozwiązanie" tylko "Inne rozwiązanie".

2. Czy ofiara dusi się w tym wymiarze czy może oddychać? Czy może się poruszać skoro jest tam pustka? Bonus za rangę S i sennina jest za mocny w tej formie techniki. Może byśmy pomyśleli jak by to było jutsu S z jakimiś dodatkowymi wymogami by się jej nauczyć. Na pewno musi być jakiś koszt utrzymania takiego wymiaru, nie po prostu "Robie i se jest" bo to jest za mocne przy takim Jutsu(Raczej, chyba). Generalnie jest "Prawie spoko" wydaje mi się ciut za mocne, więc albo jakoś to trochę poosłabiamy tu i tam, ale zwiększymy wymogi.

3. Wymóg KC 10, zastanawiam się między A i S oraz między ozwojowaną a prywatną. Możesz mnie przekonać dlaczego ma być A i prywatna

4. Nah a to odpada. W sensie - to będzie wymagało Edo tensei, nie przeskoczysz tego. Jedyne techniki które de facto "Wskrzeszają" nie licząć tego Iryo które nie działa do końca na tej zasadzie, są wspomaganiami. Edo Tensei i Rinnegan. Uważam że ta technika to powinno być rozwinięcie do Edo Tensei, a nie technika Ninjutsu oddzielna i niepowiązana. Ale po powrocie skonsultuj to jeszcze z Torą, sam chce tą technikę zrobić i specjalnie czekałem na zdobycie wpierw Edo tensei więc mogę być mało obiektywny.

5. Może być prywatna.

"Technikę można łączyć również z innymi przepływami na ostrze np. Hien. Nie wchodzą one sobie w drogę." - IMO do wywalenia

Zwiększyć czas kumulacji do 14 pieczęci

Generalnie to jest "Ryzykowne anulowanie technik z dodatkami no jutsu" i nie wiem czy ten "Połowiczny" pasuje. Nie jestem nawet pewien czy "Standardowy" jest ok. Z kolei jednak dwukrotny wydaje mi się zbyt duży. Więc raczej widziałbym coś w stylu Potrójnego A? Opcjonalnie możemy się dogadać na ten standardowy S ale to musiałby być dodatkowy koszt na zasadzie połowicznego przecinanej techniki?
Prowadzone Wątki:
Senka - Se jest, od roku, gdzieś tam
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy...
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało
YuYuYu - Jest ich trzech i pewnie coś odpierdolą
Jo X Hom - Czy będzie segz? Czy będą z tego dzieci? Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi...
Midoro - Flying thunder criminal scam
Hikari - Rendez-vous with Yuri (And Bulldog)
Więcej grzechów nie pamiętam.
Awatar użytkownika
Uchiha Hikari
Posty: 644
Rejestracja: 24 paź 2021, 21:22
Ranga: Chūnin
Ranga dodatkowa: Heitai Hantā Ryodan
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Uchiha Hikari

1. Hmmm. Generalnie na ten moment jest tutaj na pewno jedna "słaba strona" czytaj koszt. No to takie przenoszenie przedmiotów kosztuje więcej. A co by pan tutaj widział jako nerf tej techniczki? Sam widzę parę opcji ale nie jestem pewien na ile one byłyby okej i które z nich:

a) Dać temu jakiś koszt chakry stały. W sensie, że no tracisz np. 1000 czy cuś chakry, aby sobie taki wymiar stworzyć <- stosunkowo logiczny bonus i mi by nie przeszkadzał
b) Ograniczyć limit przedmiotów jakie można przenieść na turę do np. 2 <- jest to jakiś nerf, ale nie wiem na ile pan byłby z nim okej?
c) zmniejszenie ilości slotów z 200 do 100, przez co równałoby się to wielkiemu zwojowi <- najbardziej dla mnie bolesny nerf w sumie, ale jak będzie trzeba, no to będzie trzeba
d) Podniesienie jeszcze kosztu do np. Standardowego B za przeniesienie <- i przez to no, faktycznie płacisz sporo chakry w porównaniu do impulsów co imo jest dość sporym nerfem?

I... to chyba na tyle póki co moich pomysł. Czy któreś byłoby git?

2. Może oddychać i może się poruszać. Zwyczajnie no, nic tam nie ma więc to trochę takie... fikcyjne poruszanie się? Niczym jakimś wymiar w głowie gdzie możesz sobie biegać w kółko i nigdzie nie trafisz. Imo też wolałbym tutaj trochę wymogi zwiększyć, niż to osłabiać.

Co do tego że za mocna, imo trochę jako argument chcę tu dać, że osoba ta musi być nieprzytomna lub unieruchomiona. Czyli, na łasce mojej postaci, to też mógłbym niby ją zabić. Tylko jak wiemy nie zawsze chce się zabijać, więc to raczej do takich sytuacji gdzie kogoś żywego trza pojmać i potem dostarczyć do takiej Sakury... przez co ten koszt mi trochę nie pasowałby turowy? Dałoby się go jakoś ominąć na wyższej randze? To też zależy mi dość mocno na tym bonusiku. Także generalnie, aby go zachować trzeba by to jakoś do rangi S podnieść i coś kombinować, tak? Jakie wymogi poza rangą S by pan widział w sumie?

3. Wymóg KC dodany. Co do argumentu że prywatna - imo no... jest to bardzo, bardzo specyficzna rzecz? W sensie, nie wyobrażam sobie aby wiele osób próbowało po zcastowaniu techniki jakoś ją przytrzymać, aby to zcastowała się później i w tym momencie używaliby jeszcze innych techniczek. Imo no, jest to coś bardzo rzadkiego, pomijając trudność? Nawet z anime nie kojarzę zbytnio aby postacie czegoś takiego używały, w przeciwieństwie do niektórych techniczek jakie już mamy prywatne... no więc imo bliższe to prywacie niż ozwojowanej.

Co do tego że ranga A - głównie dałem tutaj rangę A z uwagi na koszta, aby były w miarę sensowne. Standardowy S za przytrzymanie techniczki byłby... imo trooochu zbyt bolesny? Często te techniczki miałyby też mniejsze koszta od tego Standardowego S mimo wszystko. Poza tym, też ma limit tych 3 techniczek. Imo jakby to była ozwojowana/prywatna S to nie miałaby takiego limitu przytrzymania i byłaby po prostu w jakiś sposób jeszcze korzystniejsza np. dając możliwość wyrzucania technik na raz.

4. Mmm, myślałem że tak może być. To spoczko, jak Tora wróci to jeszcze go się zapytama. Mimo wszystko jednak jest to takie kinda znerfione Edo, gdzie no mógłbym to jeszcze ponerfić, ale rozumiem problemik z tym.

5. Hmmm. A mógłbym dać ten dopisek, że z odpowiednią biegłością to by działało z takim Hien?

Czas kumulacji zwiększony.

W sumie, to właśnie ta cała reszta miała być tym core, a nie to anulowanie. Tylko tak z racji na działanie mi pasował. Dlatego też tam pisałem, że przeważnie nic się nie stanie. Gdybym wywalił, że nie może anulować techniczek nigdy, to Połowiczny byłby git? Ewentualnie jakaś dopłata, kiedy chciałby anulować techniczkę? Mimo wszystko jest to aura na mieczyk i Standardowy byłby dość... bolesny.
Ostatnio zmieniony 25 cze 2023, 19:06 przez Uchiha Hikari, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 1959
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [WT] Uchiha Hikari

1. Opcja D to najlepsza opcja

2. I kno że to "Mercy" w porównaniu do zabijania, ale mimo wszystko mówimy o technice A, która robi wymiar, blokuje techniki czasoprzestrzenne... to jest... dużo. Zwłaszcza że ktoś może mieć życzenie odbić więźniów. Może tak, dodać Specjalizacje i Sennina w wymaganiach, podbić do rangi S, zrobić że utrzymanie takiego wymiaru to koszt C na turę, pomieści trzy osoby i mając atut absorpcji chakry, ten C na turę opłacają "wieźniowie" ale nigdy nie spadną w ten sposób poniżej 10% chakry.

Co sądzisz? Wtedy oczywiście blokowanie czasoprzestrzennych będzie ok. Inna sprawa czy ten wymiary a raczej wejście do niego, jest jakoś widoczne? Gdzie jest?

3. Ja myślałem xD Co prawda nie działającej w ten sposób w ogóle, ale korzystającej z podobnych założeń. Also taki motyw w wielu bajkach się często pojawiał. To że Naruto jest upośledzone to no... zróbmy tak, ranga S ale koszta techniki to standardowy A/połowiczny A pasi? I niech będzie prywatna.

5. Raczej nie. W sensie - w domyśle nie możemy powiedzieć że tak nie będzie, ale uniknałbym pisania o tym w technice. Jeśli coś takiego osiągniesz - to spoko, ale nie chce by technika ci to gwarantowała. Jeśli wypierdolimy anulowanie technik to na pewno będzie duży plus i połowiczny S powinien być spoko a może nawet coś jeszcze się da. Spojrzę jak to w ten sposób poprawisz xD
Prowadzone Wątki:
Senka - Se jest, od roku, gdzieś tam
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy...
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało
YuYuYu - Jest ich trzech i pewnie coś odpierdolą
Jo X Hom - Czy będzie segz? Czy będą z tego dzieci? Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi...
Midoro - Flying thunder criminal scam
Hikari - Rendez-vous with Yuri (And Bulldog)
Więcej grzechów nie pamiętam.
Awatar użytkownika
Uchiha Hikari
Posty: 644
Rejestracja: 24 paź 2021, 21:22
Ranga: Chūnin
Ranga dodatkowa: Heitai Hantā Ryodan
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Uchiha Hikari

1. To opcja D wpisana.

2. Dodałem Speckę i Sennina, a także podbiłem do rangi S. Choć może dać że Specka wymagana do blokowania Jikukan, co by to technika była dostępna dla większej ilości postaci? Dopisałem też co do tego gdzie jest ten wymiar... i no, jak wymiary jest on poza jakby, fizycznym światem? Also, koszt zmieniłem z Podwójnego S z racji na rank up techniczki na standardowy, jak wolno i więcej pieczęci dałem, no bo rank up.

Tylko ten koszt C mnie boli. W sensie wiadomo, koszt ten nie jest wielki, ale jeżeli np. potrzebuję kogoś przetrzymać tam przez 1 dzień to chakra tak czy siak wysiądzie :/ W sumie też, jest techniczka Kenseia jaka tworzy bardziej dojebany wymiar i nie ma to turowego kosztu. Nie zamyka nikogo innego though, ale wymiar niby tam lepszy, więc dunno czy dla pana to jakby valid argument.

Co pan na to może, że taki wymiar musiał być mieć jakieś przedstawienie w realnym świecie? Np. jak na obrazku jest ta czarna kostka, to czymś takim byłby wymiar. I taka kostka by no była wymiarów, że w łapkę można ją zmieścić. I wtedy użytkownik musi zostawić gdzieś taką kostkę co daje możliwość komuś bez Jikukana w teorii nawet uwolnienia osób? Bo mógłby np. przywalić mieczem w taką kostkę i więźnie byliby wyrzuceni. Z czego kostka nie musiałaby być przy użytkowniku imo, tylko np. zostawi sobie w domu.

3. Git.

5. To poprawiłem.
Obrazek
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 1959
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [WT] Uchiha Hikari

1. Mój problem jaki jeszcze mam z tą techniką to "Czy nie powinno to zabierać chakry na stałe" i "Czy to jest ok że czysto teoretycznie kradnięcie tą techniką jest dużo prostsze i bardziej trudne do skontrowania niż Fuin no Jutsu?" I zastanawiam się między "Problem który trzeba ukrócić" a "Problem który można zignorować bo balans jest ok mimo tego". Także proszę o głos panie Jeleniu w tej kwestii x:

2. Ok, w sumie jak patrzę możemy skipnąć tą kwestię kosztu C i dać że pobiera to na tyle mało chakry by jedynymi skutkami był brak naturalnej regeneracji czy to podstawowej czy z atutów - chyba że absorpcja chakry to wtedy ten sam efekt spada na ofiary a nie użytkownika. Co ty na to? I no nie, raczej będę wymagał specki. Co do rozmiaru - chodziło mi właśnie o taką kostkę, bo mi się wydawało że coś takiego robisz. Ale rozumiem że nie? W takim razie jak to działa? Pojawia się jakiś portal i tyle i możesz go otworzyć gdzie ci się podoba? W ogóle - Co z jedzeniem i piciem?

3. Akcept

5. Generalnie samo działanie techniki jest już spoko. Została kwestia omówienia % i kosztu. Zakładając że mamy dwóch ziomków na tym samym poziomie czyli KC 10 i 10k chakry. Wystarczą ci 3 drobniejsze rany, by przeciwnik zaczął tracić więcej chakry od ciebie na turę. I zastanawiam się czy "3 drobne rany" to naprawdę dobra liczba byś zaczął po prostu oponenta "Wykrwawiać na chakre". Bo sam zamysł techniki jest spoko, ale te liczby mi tak średnio odpowiadają. Więc trochę jak w 1 technice, powiedz mi dlaczego uważasz że są ok.
Prowadzone Wątki:
Senka - Se jest, od roku, gdzieś tam
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy...
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało
YuYuYu - Jest ich trzech i pewnie coś odpierdolą
Jo X Hom - Czy będzie segz? Czy będą z tego dzieci? Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi...
Midoro - Flying thunder criminal scam
Hikari - Rendez-vous with Yuri (And Bulldog)
Więcej grzechów nie pamiętam.
Awatar użytkownika
Uchiha Hikari
Posty: 644
Rejestracja: 24 paź 2021, 21:22
Ranga: Chūnin
Ranga dodatkowa: Heitai Hantā Ryodan
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Uchiha Hikari

1. Hmmm... w kwestii kradnięcia niby jest to prostsze, ale też dałem np. przy Specce ten dopisek że nie możesz przenieść jak ktoś inny dotyka przedmiotu. To nie niweluje całkowicie takiego kradniecia, true, ale imo utrudnia na tyle że jest... w miarę? Na pewno nie zniknę nagle komuś miecza jakim mnie tyknął, at least that's good. Wiadomo, lepsze od Fuin no Jutsu, ale ono kompletnie nie jest przeznaczone do kradnięcia rzeczy więc nic dziwnego że ma ono 0 możliwości na takowe, a to... no w sumie ma je ale... dunno? Kinda jak już wyrwałem ten przedmiot komuś z ręki, to możliwość jego zniknięcia nie jest chyba aż tak... bolesna.

Co do zabierania chakry na stałe... no w sumie to imo by mogło? To nie jest jakaś super wielka przestrzeń, więc tej chakry imo nie powinno wiele zabierać, ale generalnie by mogło. I jak to dodamy, to wtedy będzie takie wyśrodkowanie między tym problemem jaki trzeba ukrócić, a tym jaki można zignorować? Np. 200 chakry mogę dopisać, że zabiera.

2. Oke, to dopisane że pobiera mało chakry i jedynie anuluje naturalną jej regenkę. I o tym z absorbcją. I yes, w oryginalnym zamyśle tej kostki nie ma. Po prostu jest to coś co wyglądem przypomina kinda Hirashina czy Kumoshina. Ofiara znika i pojawia się w tym wymiarze, lub użytkownik ją przywołuje. Nie ma żadnych portalów ani nic. Doprecyzowałem to trochę. Co do jedzenia, tuuu miałem dylemat. W sensie, bez problemu mogę dać że nie muszą w tym świecie jeść ani pić, ale... yh. Kinda... dziwna właściwość świata by to było, że nie czują oni kłodu i paradoksalnie mimo bycia wadą brzmi to tak OP, że tego nie wpisałem xD Ofc jak mają zwoje z żarełkiem to sobie odpieczętują i po omacku coś zjedzą pewno, ale no. Mogę w razie czego to dopisać, chociaż lekko absurdalnie brzmi świat usuwający twój głód :/

5. Hmmm. Ten 1% głównie dałem, myśląc sobie coś w stylu na zasadzie lekka rana 1%, średnia 2,5% i ciężka 5%. Tak żeby to jakoś było rozłożone i to 5% wydaje mi się valid dla ciężkiej rany. Niby 3 drobniejsze rany aby zaczął tracić więcej ode mnie, ale też z jednej strony taki ubytek 3% chakry na turę nie aż taki bolesny. A jednak high rank techniczka o sporych wymaganiach, więc powinna wychodzić na plusy jak już kogoś zraniłem mimo wszystko.

Jeżeli 1% to zbyt dużo though, a przyznam że to w sumie jest taka wartość jaka może być ciut wysoka, to po prostu 0.5% dać za lekkie rany, a reszty nie zmieniać?
Obrazek
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 1959
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [WT] Uchiha Hikari

1. Co powiesz na utratę standardowego kosztu S na stałe jako stworzenie takiego wymiaru? Tym samym im wcześniej (Pod względem rozwoju KC) robisz wymiar - tym więcej za niego zapłacisz.

2. W sumie ma sens, to byłby za duży "Buff" wbrew pozorom, ale nie podoba mi się takie kumoshinowanie :/ widziałbym raczej jako faktyczną kostkę którą nosisz. Nie dość że ma to więcej sensu, to jeszcze daje faktycznie komuś szanse żeby uratować takich ludzi.

5. A może pójdziemy w tabelkę jak przy Suice czy ciele z papieru? Że ranga -> rodzaj obrażeń -> koszt? Myślę że to by było łatwiejsze w balansie i jako odniesienie dla MG :/ I tak, ja się zgadzam żeby technika dawała ci więcej niż zabiera, ale problem z tą techniką polega na tym że wzrost kosztów jest gargantuiczny. Powiedzmy że zranisz kogoś lekko 3 razy w 1 post. W jeden post, straci on trochę więcej chakry niż ty. Technika już ci się opłaciła a 3 lekkie rany cięte to wcale nie tak dużo. Ale jak w drugim poście uda ci się to powtórzyć - to przeciwnik traci już ponad 2 razy więcej chakry niż ty. Przyrównując do poprzedniego przykładu - w 1 turze ty tracisz 250 chakry on 300 chakry. W drugiej turze ty nadal tracisz 250 chakry ale on już 600 chakry. I w ten sposób w 2 tury straciłeś 500 chakry vs jego 900 chakry i różnica ta będzie z każdą turę pogłębiać się coraz bardziej i bardziej. I trafianie przeciwnika, konieczność uderzenia go, to jest nerf per se. Ale trzeba to niestety balansować biorąc to wszystko pod uwagę. Jak często można kogoś zranić w post? Jak bardzo? Jak bardzo nastackuje się ta różnica ubytku chakry podczas walki? Ile może zająć średnio walka? Bo ta technika łatwo może stać się "Chujowa" i łatwo może stać się "Turbo OP". Dlatego prostsze byłoby zwyczajne "Tne i traci chakre" ale raz. Kumulatywny turowy ubytek to niestety ciężki orzech do zgryzienia.
Prowadzone Wątki:
Senka - Se jest, od roku, gdzieś tam
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy...
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało
YuYuYu - Jest ich trzech i pewnie coś odpierdolą
Jo X Hom - Czy będzie segz? Czy będą z tego dzieci? Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi...
Midoro - Flying thunder criminal scam
Hikari - Rendez-vous with Yuri (And Bulldog)
Więcej grzechów nie pamiętam.
Awatar użytkownika
Uchiha Hikari
Posty: 644
Rejestracja: 24 paź 2021, 21:22
Ranga: Chūnin
Ranga dodatkowa: Heitai Hantā Ryodan
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Uchiha Hikari

1. Hmm. Z jednej strony niby spoko. Z drugiej... to byłby bardzo dojebany koszt trochu chyba, nie? W sensie, jako koszt stały na forku, bazując na stałych kosztach. Generalnie niby spoko, bo jak wiemy 1000 chakry to raptem 2 PD, to jest dosłownie jedna samodzielka. I byłbym z tym okej, ale nie jestem pewien czy nie będzie to wypadać zbyt... drogo w porównaniu do tego co aktualnie mamy np. w tych Fuinach? Jak uważa pan, że będzie git mimo tego, to spoczko. Imo można też po prostu dać stały koszt 500 jak to dajemy w większości rzeczy, bez odwołania do KC.

2. Hmmmm. To rozpisałem trochę w sumie jakbym ja taką kostkę widział, powiedz pan co o tym pan myśli.

5. True, jest wiele czynników przy tego typu techniczce bo wszystko zależy sytuacji czy wyjdzie że jest ona chujowa, czy że broken. Co do tego cięcia i tracenia chakry raz... w sumie git? Dopisałem tam w takim wypadku taką Suikową listę. I no te wartości procentowe dałem też jednak trochę większe, bo zamieniamy turowy potencjalny dmg w przeciwnika w jednorazowy. Plus minus policzyłem go, jakby był za 3 tury? Dunno czy to dla pana pasuje.
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Własne Techniki”