• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

[Wprowadzone] Gereru no Ishi - Kamień Gelel - "Buff"?

Moderatorzy: Mistrzowie fabularni, Moderatorzy kuźni, Moderatorzy technik, Moderatorzy Kart Postaci

Awatar użytkownika
Kakarotto
Posty: 1188
Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: Gereru no Ishi - Kamień Gelel - "Buff"?

przekopujac sie przez ten temat dorzuce od siebie pare groszy.

podpisuje sie pod zdaniami reszty odnosnie slotu wspomagan. Utrata kamienia nie sprawia, ze odzyskujemy slota. Skoro jest on zamontowywany na zasadzie przeszczepu, to de facto dziala tak samo. To co opisał don dobrze to tlumaczy. Utrata zwierzat paktowych jest troche inwalida bo nie tracisz podpisu na pakcie, czyli mozesz sobie dodac nowe zwierzaki za PB albo jak inny gracz sie podpisze, ale wspomaganie zostaje.

Utrzymanie kamienia. No tutaj 4 tury dzialania brzmia troche srednio, ale to zalezy tylko od tego co tak na prawde kamien daje. Ok staty, ale malo. Jakies techniki Gelel. Spoko. Jesli one sa super OP i gamebreaking, 4 tury wspomagania brzmia spoko. Ale jak to cos dosc basic jak na wspomagania, to ilosc tur jest troche unbalanced. Pomysl Tasi z sztywna iloscia tur brzmi najrozsadniej, ew inne koszta spalania chakry.

Staty same w sobie. O ile rozumiem atrybuty fizyczne, tak SW i KC brzmi mega slabo. Zalozmy, ze mam KC 8. Bo tak umiem kontrolowac chakre. Kamien pozwala mi lepiej sie skoncentrowac czy inny bullshit, wiec moge miec +2 czyli 10, czyli max. FAJNIE. Biore sie za siebie i wbijam KC na 10 i co wtedy? Kamien wychodzi, klepie mnie po ramieniu i mowi "nic cie wiecej nie naucze"? Taka osoba jest troche pokrzywdzona bo majac wspomaganie traci 2 staty, podczas gdy inna taka sama osoba moze robic sobie idk refleks na 10 i miec z kamieniem 12. Wiec tak jak normalne staty rozumiem i akceptuje tak SW i KC tu mi zwyczajnie nie pasuje. Skoro kamien pozwala zwiekszyc potencjal kogos to dlaczego nagle mial by byc limit.

No i podpisuje sie pod pytaniem tasi. Co jesli wszczepimy sobie np 3 kamienie? 3x bonusy do statów? 3x dluzsze dzialanie wspomagania? 3x zajety slot?
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2698
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: Gereru no Ishi - Kamień Gelel - "Buff"?

Spróbowałem zebrać te tematy, o których mówiliśmy i na nie odpowiedzieć. Sprawdźcie czy to wszystko plox

1. Koszty utrzymania kamienia - nie lubię sztywnych czasów trwania, wolę móc nimi manipulować. Temu no... nie wiem. Don, Tamura, wy się wypowiadaliście w temacie, a na ten temat niezbyt się rozgadywaliście. Co sądzicie? Koszta jak przy SM, czy sztywny czas trwania?
2. Zmiana statów - Odpowiem wpierw Midoro. Masz wspomaganie. Jeśli wybierzesz, żeby wsparło ci SW i KC, możesz zaryzykować to, że nie będziesz tych statów zwyczajnie rozwijał bardziej, niż jest Ci to potrzebne. Potem zaś Donowi - w sumie fakt, może działać kojąco. Imo na ten moment, jak za 2x misję A lub S/A jest kinda git? Jeszcze zobaczymy jak to wyjdzie. Na razie chyba jestem zdania +1 do trzech dowolnych statystyk, ewentualnie lekko podnieść do 4/5 jak dodajemy SW/KC :thinking:
3. Regeneracja z Kamieni - Kamień daje atut Regeneracji Zdrowia lub Zwiększona regeneracji zdrowia, jeśli ktoś już ten atut miał.
4. Pojemność Kamienia - można na fabule zwiększyć, ale jak? Czy zwykłe PD czy jakoś inaczej? Nie mam tbh zdania.
5. Każdy kamień indywidualnie zwiększa staty - jak mówię, jak jest to imo ciekawe, tak bym tego nie robił. Przezorny zawsze ubezpieczony.
6. Wiele kamieni na raz - dobre pytanie. Imo nie zwiększałby tych statów dodatkowo, ale mógłby wzmocnić wcześniejszą Regenerację Zdrowia przez kamień nadany wspomnianą biegłością, dać więcej chakry na trwanie. I nie zabierać slotu :thinking:
7. Strata kamienia - strata kamienia nie sprawia, że odzyskamy slot wspomagania - chyba już ustalone
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 1959
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Gereru no Ishi - Kamień Gelel - "Buff"?

1. Można połączyć. Dać konkretną ilość tur (Zależną od czegoś, stata np.) a po jego przekroczeniu, chakra na turę jak w Senjutsu.
2. Nah nie zwiększałbym ilości. Po +1 do trzech wybranych jest spoko.
3. Good
4. Hmm... raczej biegłości/prośby o wątek de facto pod to
5. No to nie róbmy tego i ez
6. Uh, ja bym to traktował raczej tak jak próbę nalania wody do pełnej szklanki. Józek to pierdolnie. Mogłoby dawać krótkiego boosta a potem albo by zabijało albo przestawało działać.
7. Good
Prowadzone Wątki:
Senka - Se jest, od roku, gdzieś tam
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy...
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało
YuYuYu - Jest ich trzech i pewnie coś odpierdolą
Jo X Hom - Czy będzie segz? Czy będą z tego dzieci? Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi...
Midoro - Flying thunder criminal scam
Hikari - Rendez-vous with Yuri (And Bulldog)
Więcej grzechów nie pamiętam.
Awatar użytkownika
Sabataya Tamura
Posty: 513
Rejestracja: 15 maja 2021, 17:28
Ranga: Cywil
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: .vampiro
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Gereru no Ishi - Kamień Gelel - "Buff"?

1. Zgadzam się z Donem.
2. Zatem +1 do trzech wybranych
3. OK
4. Biegłość
5. Nie chcecie no to luz, zostawmy to.
6. Szczerze to raczej widzę to tak, że dodatkowy kamień... nie da ci już niczego poza tym, że właśnie by zajmował slot. Bonus tutaj byłby jeden zawsze. Jestem na nie.
7. OK

~~

Tsūjitegan

Widzenie w dal [m]Widzenie sferyczne [m]Max. dziedzina stylu przewidywanych ruchówKoszt utrzymania na turę
2 500200A20

Prowadzone Fabuły
Prowadzone Misje
Ranga D
Ranga C
Ranga B
Ranga A
Ranga S
Awatar użytkownika
Pomarańcz
Posty: 231
Rejestracja: 02 lut 2022, 14:11
Ranga dodatkowa: Mod KP/Transferów, mod Kuźni.
Discord: Pumpkin#1104
Karta Postaci:

Re: Gereru no Ishi - Kamień Gelel - "Buff"?

Ugh.. ależ się do podziało, dobra pora to nadrobić:

*długi czas później*


Ogólnie to podoba mi się to co widzę w poście Tory, poza jedną rzeczą. Jaką są misje po te wspomaganie. Dwie misje A albo jedna misja S. No nie wiem, patrząc na inne wspomagania, dalej jest tu tego dużo patrząc na to co za to dostajemy. Jeśli chcemy pozostać przy tym by zdobycie księgi/kopii było częścią tego wszystkiego to... zdobycie książki wydaje mi się bardziej misją B niż A? Ale ostatecznie może zostać 2x A lub 1S, bo to i tak dużo lepiej jak było.


Koszta na turę zamiast ogranicznik czasowy - spoko. Reszta rzeczy z ostatnich kilku postów, well.. nie bardzo mam co tu więcej do dodania, pasuje mi wizja Tory co do tego.
Awatar użytkownika
Katagiri Kayo
Posty: 250
Rejestracja: 12 gru 2021, 17:11
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: Gereru no Ishi - Kamień Gelel - "Buff"?

W sumie mnie kiedyś tam kamień interesował, ale zawsze patrzyłem na to jak na coś tak odległego, że nie warto było sobie zaprzatać tym głowy. Jak będzie troszkę łatwiej to kto wie :D
Ostatnio zmieniony 24 cze 2023, 18:48 przez Katagiri Kayo, łącznie zmieniany 1 raz.
► Pokaż Spoiler | Sens Bushido odnajduje w śmierci
Prowadzone misje 7/4
Misja CPatrol - Kurosawa Shin'ichi
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2698
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: Gereru no Ishi - Kamień Gelel - "Buff"?

Pogrubieniem rzeczy imo ustalone

1. Koszty utrzymania kamienia - Czas trwania równy połowie poziomu wytrzymałości w Stage 0 i 1/3 w Stage 1 - po tym można przedłużyć płacąc koszt równy 500/1000 (Stage 0/Stage 1) chakry kamienia na turę. Coś takiego? Czemu wytrzymka? Wydaje mi się, że to może trochę nadwyrężać organizm? Choć niby daje regenerację. A nie chcę dawać czegoś uzależnionego od KC tbh.
2. Zmiana statów - +1 do trzech dowolnych statystyk
3. Regeneracja z Kamieni - Kamień daje atut Regeneracji Zdrowia lub Zwiększona regeneracji zdrowia, jeśli ktoś już ten atut miał.
4. Pojemność Kamienia - można zwiększyć poprzez odpowiednią biegłość lub zgłoszenie prośby do administracji
5. Każdy kamień indywidualnie zwiększa staty - ni ma
6. Wiele kamieni na raz - nic nie dają
7. Strata kamienia - strata kamienia nie sprawia, że odzyskamy slot wspomagania

To w takim razie niżej opis z uwzględnieniem tych zmian, bo niemalże wszystko dogadane. Uzupełniłem współpracujące zgodnie z tą rozpiską
Gereru no Ishi | Stone of Gelelゲレルの石
Współpracujące wspomaganiaWszystkie z wyjątkiem Ludzkich Kukieł, Bijū, Hachimona, Juin, Senjutsu oraz Gozu Tennō
Kamień Gelel: minerał wydobywany setki lat temu przez klan, którego nazwa z biegiem czasu zostało zapomniane. Jedynie oni, wykorzystując do tego specjalną rudę zwaną Żyłą Gelel, byli w stanie wytworzyć ten kamień, zamykając w nim energię życiową (którą dla wygody często będziemy nazywać chakrą Gelel). Niestety, potęga rudy w zmasowanej ilości była na tyle ogromna, że ludzie zaczęli się jej obawiać. Energia Życia zaczęła eliminować życie bardziej niż je dawała. Doprowadziła do wielkiej katastrofy, w wyniku której wyginęła prawie cała nacja. Z tego powodu klan odpowiedzialny za wydobywanie i wytwarzanie kamieni, zaprzestał ich produkcji i zapieczętował je. Dopiero lata później paru głupców odpieczętowało z powrotem kamienie Gelel i zdecydowało się roznieść je po świecie. Teraz została jedynie garstka Kamieni, a większość ludzi o nich zapomniała.

Zdobywanie wspomagania征服
Kamień Gelel jest możliwy do zdobycia przez wszystkich, nie tylko shinobi. Głównie był on wykorzystywany przez zwykłych ludzi, nie znających tajników chakry. Dla wszystkich jednak daje on takie same bonusy i wymaga tego samego. Aby zdobyć i móc wykorzystywać moc Kamienia Gelel potrzebne są przede wszystkim kilku rzeczy:
  1. Odpowiedniej wiedzy - ta może być zdobyta poprzez odnalezienie Księgi Gelele lub jednego z jej dwóch znanych przekładów, które zostały zrobione w późniejszych latach, albo poprzez znalezienie odpowiedniej osoby, która tę wiedzę posiada. W księdze tej zawarte są detale jak odnaleziono Żyłę Gelel, historia bezimiennego rodu, jak przeprowadzić procedurę wszczepiania kamienia, a co najważniejsze, jak kontrolować chakrę Gelel. Odnalezienie takiej księgi lub jej przekładu jest misją rangi S. Odnalezienie NPCa, który tę wiedzę posiada jest wątkiem rangi A. Obie metody zdobycia wiedzy wymagają zgody administracji.
  2. Odnalezienie Kamienia Gelel - na świecie istnieje ich niewiele, mówi się o pięciu, reszta została zapieczętowana lub stracona z czasem wskutek różnych katastrof. Jeszcze mniej jest o nich informacji niż o samej księdze czy wiedzy w niej zawartej. Jednak wykorzystując wiedzę i studiując historię w niej zawartą, możemy odnaleźć informacje o lokacjach skrywających w sobie te kamienie. Wszystkie są rzecz jasna skryte za różnymi sprytnymi zabezpieczeniami. Jest to misja A, dla osoby posiadającej księgę bądź wiedzę, lub misja S dla kogoś kto jej jeszcze nie posiadł.
  3. Odbyć operację zgodnie z detalami wypisanymi w księdze - Należy wszczepić kamień na zasadach przeszczepu. Operacja ta nie jest wymagająca, to też szanse na kompletną porażkę są minimalne. Użytkownik może przeprowadzić tą operację sam na sobie, bez potrzeby innego gracza. Kamień można wszczepić w dowolne miejsce w ciele, nie ma co do tego ograniczeń. Można go nawet całkowicie ukryć wewnątrz swego ciała.
Nawet, jeśli ktoś zdobędzie kilka Kamieni Gelel, nie jest w stanie osiągnąć dodatkowych bonusów wynikających z ich wszczepienia, będąc traktowanym tak, jakby miał wciąż jednego. Jedyny plus taki, że gdy zniszczony zostanie jeden z kamieni - reszta może go zastąpić.
Księga---
Przekłady---
Kamienie---

Działanie kamienia Gelelアクション
Człowiek, wszczepiając w swoje ciało kamień, jest w stanie nauczyć się wykorzystać jego energię - niezwykle zbliżoną do energii natury, jednak bardziej ograniczoną - co zdecydowanie zwiększa jego moc. Dawniej jedynie członkowie klanu byli w stanie opanować moc kamienia, jednak na przestrzeni lat udało się odnaleźć metody pozwalające na naukę kontroli chakry Gelel nawet przez osoby spoza tego rodu.

Pojedynczy kamień ma w sobie ograniczoną ilość energii życiowej, jaka jest do wykorzystania przez człowieka. Na szczęście, potrafi się ona samoistnie odnawiać kiedy jej nie używamy, co znacznie potrafi ułatwić życie. Ilość Chakry Gelel jaka znajduje się w każdym kamieniu wynosi maksymalnie 10 000. Wykorzystujemy ją przede wszystkim do:
  1. Technik związanych bezpośrednio z chakrą Gelel, jakich trzeba nauczyć się z Księgi Gelel lub stworzyć samemu
  2. Do podtrzymywania aktywnych trybów Kamienia Gelel ponad ich limit
  3. Z odpowiednią biegłością do innych technik, np. Ninjutsu
Regeneracja Chakry Gelel w kamieniu jest niestety niezależna całkowicie od posiadacza. Jest to stałe 500 punktów na turę nie używania tej energii. Dalej jednak możemy posługiwać się wszelakimi innymi energiami jeśli takowe posiadamy i nie wpływa to na regenerację kamienia. Aby ponownie uruchomić tryb lub używać technik, kamień nie musi być w pełni naładowany. Wystarczy żeby miał tyle chakry ile jest potrzebne na rzecz, jaką chcemy wykonać.

Ilość chakry w kamieniu jest stała i zwiększyć ją można jedynie poprzez odpowiednie biegłości, w wyniku fabuły lub poprzez prośby do administracji.

Zniszczenie kamienia Gelel破壊
Możliwe jest zniszczenie kamienia, co w efekcie powoduje utratę naszego źródła chakry Gelel. Tracimy wtedy wszystkie efekty jakie otrzymywaliśmy od kamienia (w tym to, co daje tryb pasywny, czyli z powrotem zaczynamy się starzeć). Oczywiście możliwe jest ponowne zdobycie kamienia, jeżeli taki jest wolny, co wymaga kolejnej misji, tym razem rangi A, niezależnie czy postać posiadała Księgę bądź jej Przekład. Kamień jest jednak niezwykle wytrzymały, dlatego jedynie najpotężniejsze uderzenia, skupiające swoją siłę w jednym punkcie, są w stanie go zniszczyć.

Zniszczenie kamienia nie sprawia, że odzyskujemy slot wspomagania.

W przypadku posiadania kilku kamieni Gelel wszczepionych w ciało, po zniszczeniu jednego, drugi przejmuje jego funkcję.

Trybyモード
Tryb pasywny
Tryb odblokowany bezpośrednio po wszczepieniu sobie kamienia. Już w tym momencie chakra Gelel zaczyna powoli asymilować się z naszym ciałem, wzmacniając je i umożliwiając nam najprostsze jej wykorzystania. Tryb ten trwa ciągle, nawet podczas używania aktywnych trybów i jedyny sposób na “wyłączenie” go to pozbycie się kamienia z naszego ciała.
  • postać przestaje się starzeć fizycznie, kiedy będzie w kwiecie wieku. W przypadku kiedy ktoś jest już starszy, jego starzenie się zwyczajnie się zatrzymuje i nie "młodnieje"
  • może używać prostych technik Gelel (maksymalnie do rangi B)
  • postać otrzymuje atut wrodzony Regeneracja zdrowia, a dla osób już posiadających ten atut działa on jeszcze efektywniej, zyskując następującą biegłość:
    Zwiększona regeneracja zdrowiaBiegłość
    Regeneracja zdrowia użytkownika za pomocą nadnaturalnych działań uległa wzmocnieniu, sprawiając iż ten przekroczył poziom wydający się być szczytem tego co zwykłemu człowiekowi wolno. Postać regeneruje się dużo szybciej i już nawet średnie rany mogą zaleczyć się w trakcie walki. Postać wydaje się być również bardzo odporna na ubytek krwi, a uszkodzenia ciała, które w normalnych przypadkach mogłyby się zmienić w trwałe okaleczenia, u osoby z tą biegłością zdają się na siłę dążyć to całkowitego zaleczenia.

    Kod: Zaznacz cały

    [bieglosc name=Zwiększona regeneracja zdrowia]Regeneracja zdrowia użytkownika za pomocą nadnaturalnych działań uległa wzmocnieniu, sprawiając iż ten przekroczył poziom wydający się być szczytem tego co zwykłemu człowiekowi wolno. Postać regeneruje się dużo szybciej i już nawet średnie rany mogą zaleczyć się w trakcie walki. Postać wydaje się być również bardzo odporna na ubytek krwi, a uszkodzenia ciała, które w normalnych przypadkach mogłyby się zmienić w trwałe okaleczenia, u osoby z tą biegłością zdają się na siłę dążyć to całkowitego zaleczenia.[/bieglosc]
Stage Zero
Czas trwaniaPołowa Wytrzymałości użytkownika zaokrąglane w górę. Można utrzymać dłużej za koszt 500 chakry Gelel na turę
Pierwszy z 2 aktywnych trybów. Użytkownik przelewa przez swoje ciało Chakrę Gelel, nieznacznie wzmacniając naszą wytrzymałość, powodując że ciężej jest zadać mu rany cięte, kłute czy szarpane. Przede wszystkim jednak, czyni on nasze techniki potężniejszymi i daje nam dostęp do kolejnych technik Gelel. To, że tryb jest aktywny, można zaobserwować przez świecący znak pojawiający się nad naszymi ubraniami, w miejscu gdzie wszczepiliśmy kamień.
Bonusy
  • postać posiada nieznacznie większą wytrzymałość ciała, przez co ciężej zadać jej rany cięte, kłute czy szarpane
  • wszystkie techniki przez niego używane stają się silniejsze w swojej specjalizacji np. ofensywna mocniej uderzy, defensywa więcej wytrzyma itp.
  • regeneruje swoją zwykłą chakrę na czas trwania trybu. Jest to wartość 5% na turę, jednak w przeciwieństwie do zwykłej z atutu Regeneracji Chakry, regeneruje się on również podczas używania jutsu. Nie łączy się to jednak z wspomnianym atutem Regeneracji Chakry, a go nadpisuje.
  • umożliwia korzystanie z technik Gelel rangi A
Stage One
Czas trwaniaPołowa Wytrzymałości użytkownika zaokrąglane w górę. Można utrzymać dłużej za koszt 500 chakry Gelel na turę
Drugi i ostatni z aktywnych trybów, będący jeszcze potężniejszym Stage Zero. Podczas tego trybu użytkownik przyjmuje formę potwora, która może dysponować dodatkowymi częściami ciała (np. skrzydła nietoperza pozwalające latać). Przemiana jest praktycznie natychmiastowa, a nowa forma w porównaniu do poprzedniej zwiększa całkowicie naszą sprawność fizyczną. Forma, jaką użytkownik będzie przyjmował, jest ustalana przy opanowywaniu tego trybu. Posiadacz kamienia pisze ją samodzielnie i musi się jej trzymać (moderator techniczny i fabularny muszą też ją zaakceptować). Prawdziwą mocą tego trybu jest jednak wzmocnienie, jakie otrzymujemy do naszych technik i dostęp do najpotężniejszych technik rangi S. Ten tryb posiada jednak ogromną wadę, jaką jest moment wyjścia z niego. Niezależnie czy doszło do tego przez skończenie się chakry Gelel, czy z własnej woli, użytkownik po wyjściu ogarnięty jest przez niezwykłe zmęczenie. Przez 2 tury nie jest w stanie używać nawet zwykłej chakry, czyniąc go bardziej podatnym na wrogie ataki. Jest to hazard, jaki przychodzi z manipulowaniem energią życiową.
OdblokowanieAby odblokować Stage One, trzeba użyć Stage Zero przynajmniej 3 razy na fabułe i mieć kontrolę chakry na poziomie 8. Odblokowanie Stage One nie oznacza, że nie możemy już używać Stage Zero.
Bonusy
  • postać dostaje +1 do trzech wybranych przez siebie statystyk. Należy je wybrać raz, po pierwszym opanowaniu tego trybu.
  • jego techniki stają się jeszcze silniejsze w swojej Specjalizacji. Na tym etapie jest to praktycznie wzrost siły o całą rangę do góry, nawet powyżej S
  • regeneruje swoją zwykłą chakrę na czas trwania trybu. Jest to wartość 5% na turę, jednak w przeciwieństwie do zwykłej regeneracji chakry, regeneruje się on również podczas używania jutsu
  • umożliwia korzystanie z technik Gelel rangi rangi S
  • po wyłączeniu Stage One, przez 2 tury użytkownik nie może w ogóle używać chakry ze względu na przeciążenie organizmu i sam jest niezwykle przemęczony

Charakterystyka technik Gelel技術
Pojawił się termin techniki Gelel. Czym one właściwie są i jak różnią się od jutsu? Tak naprawdę, różnic nie jest wiele. Z racji na to, że polegają na technikach życiowych, ich siła jest prawie porównywalna do technik Senpō. Jest ona łatwiejsza do formowania z niej kształtów, dlatego bez problemu możemy zrobić np. bicz z chakry Gelel. Możemy również ją mieszać ze zwykłą chakrą, dodając energię życia do np. Rasengana i czyniąc go silniejszym (wymaga to jednak odpowiedniej techniki, nie można sobie po prostu dołożyć chakry Gelel do każdej techniki). Minusem technik Gelel są jednak duże koszta wysokopoziomowych technik. Jako bazowe przyjmuje się 2 000 chakry dla technik S, 1 250 dla technik A, 750 dla technik B. Istnieje jedynie jedna technika, dostępna dla wszystkich użytkowników Gelel, rangi S. Pozostałe użytkownik może stworzyć sam. Na start może stworzyć za darmo 2 techniki B, przy opanowaniu Stage Zero 1 technikę A i przy Stage One 1 technikę S + ta posiadana przez wszystkich. Kolejne tworzone są już na zasadach Własnych Technik. Nie można tworzyć technik niższych rang.
Ostatnio zmieniony 18 lip 2023, 9:39 przez Tora, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 1959
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Gereru no Ishi - Kamień Gelel - "Buff"?

1. Różny czas stały dla konkretnych stage jest meh. W sensie, to jest overcomplicated for me przy zmianie trybów. Dajmy wszędzie tą 1/2 (Zaokrąglane matematycznie) i ten koszt może być, jak sobie obliczyłem to wychodzi zadowalająco.

2. To tylko moja opinia ale czas trwania tych trybów jest mało widoczny. Bez wczytywania się musiałem to scrollować dwa razy by dostrzec gdzie to jest. Możemy to pogrubić ale przenieść w bardziej widoczne miejsce?
Prowadzone Wątki:
Senka - Se jest, od roku, gdzieś tam
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy...
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało
YuYuYu - Jest ich trzech i pewnie coś odpierdolą
Jo X Hom - Czy będzie segz? Czy będą z tego dzieci? Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi...
Midoro - Flying thunder criminal scam
Hikari - Rendez-vous with Yuri (And Bulldog)
Więcej grzechów nie pamiętam.
Awatar użytkownika
Sabataya Tamura
Posty: 513
Rejestracja: 15 maja 2021, 17:28
Ranga: Cywil
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: .vampiro
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Gereru no Ishi - Kamień Gelel - "Buff"?

Chyba jest git

~~

Tsūjitegan

Widzenie w dal [m]Widzenie sferyczne [m]Max. dziedzina stylu przewidywanych ruchówKoszt utrzymania na turę
2 500200A20

Prowadzone Fabuły
Prowadzone Misje
Ranga D
Ranga C
Ranga B
Ranga A
Ranga S
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 1959
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Gereru no Ishi - Kamień Gelel - "Buff"?

Co prawda wolę zaokrąglanie matematyczne, ale jak wolicie tak to też jest git
Prowadzone Wątki:
Senka - Se jest, od roku, gdzieś tam
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy...
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało
YuYuYu - Jest ich trzech i pewnie coś odpierdolą
Jo X Hom - Czy będzie segz? Czy będą z tego dzieci? Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi...
Midoro - Flying thunder criminal scam
Hikari - Rendez-vous with Yuri (And Bulldog)
Więcej grzechów nie pamiętam.
Zablokowany

Wróć do „Archiwum”