• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Osada przy lesie granicznym.

Nadmorski kraj, graniczący od północy z morzem, Krajem Wybrzeża i Krajem Chmur. Na wschodzie graniczy z Krajem Kwitnącej Wiśni, a na południowym wschodzie z Krajem Bananów. Jest to niski, nizinny kraj, pełen sadów i drzew owocowych, z których zdecydowanie najpopularniejszym są oczywiście jabłka. Ringo no Kuni może pochwalić się swoistą niezależnością i statusem quo wśród sąsiednich nacji właśnie z powodu swojej gospodarki. Bo ta nie istnieje. Kraj Jabłek wierzy w dobroć i wsparcie. Mieszkańcy są zbyt biedni, ale jak ktoś sam niewiele ma, z większą chęcią się dzieli. Jest to nastawienie, które przeszło po każdym szczeblu społecznym w Ringo no Kuni. Można do każdego podejść, poprosić o jedzenie i nocleg. I się zgodzą. Taki to dobry kraj.
Awatar użytkownika
Pomarańcz
Posty: 231
Rejestracja: 02 lut 2022, 14:11
Ranga dodatkowa: Mod KP/Transferów, mod Kuźni.
Discord: Pumpkin#1104
Karta Postaci:

Re: Osada przy lesie granicznym.

O kotach i myszach przyśpiewek kilka.
WydarzenieMisja A
UczestnikUchiha Hikari
Post44/?

Nie dość, że oszust, cztery to jeszcze kłamczuszek! Niech no tylko siostrzyczka się dowie! Inazuka, wyraźnie panikowała a małe przedstawienie z komunikacją nie pomogło w jej uspokojeniu się - ale też raczej nie było to zadanie tego przedstawienia. Słysząc kolejne słowa Hikariego, kunoichi dalej po twarzy panikowała, póki co jednak nie wykonywała, żadnych podejrzanych ruchów.
- T-tak, wraz z mymi psami. M-męzczyzna, pod z-ziemią, w jaskini. M-musiałam mu pomóc, inaczej nie dostanę antidotum. Ah! M-muszę tam wrócić! Inaczej one umrą! P-p-proszę!
Inazuka miała łzy nie tylko w oczach, ale i na policzkach, z nosa również coś uciekało - trzęsła się zdecydowanie mocniej niż te kilka chwil temu, jednak tym razem raczej nie był to efekt trucizny a emocjonalnego stanu. Kunoichi brzmiała na zdesperowaną, w pełnej panice. Jednak czy miało to jakieś znaczenie dla naszego bohatera? Jego zadaniem było bardziej złapanie uciekinierki aniżeli pomoc z jej problemami. Ah, propo zadania, kilkanaście metrów za sobą, Hikari poczuł ruch, jeśli by się obrócił ujrzał by nikogo innego a zamaskowaną postać będącą zleceniodawcą.
Awatar użytkownika
Uchiha Hikari
Posty: 644
Rejestracja: 24 paź 2021, 21:22
Ranga: Chūnin
Ranga dodatkowa: Heitai Hantā Ryodan
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Osada przy lesie granicznym.

Dziewczyna definitywnie się nie uspokoiła, ale też nie taki był jego cel. Gdyby po tych słowach się uspokoiła to mimo wszystko, coś by było nie tak. Wysłuchał jej odpowiedzi, nic sobie z tego nie robiąc że parę jego słówek to było zwyczajne kłamstewka. Kunoichi panikowała, a po chwili dowiedział się co było tego powodem. Nie była zatruta tylko ona, ale również jej psy. Hmmm. Chłopak przyglądał jej się przez moment, analizując jak bardzo mówiła prawdę, a jak bardzo kłamała. Nie mniej biorąc pod uwagę fakt jak wyglądała, to raczej o kłamstwie nie było mowy. A jego zadaniem było sprowadzenie Inuzuki żywej. To też, antidotum definitywnie by się przydało. Może pomogłoby również tamtemu liderowi.
- Tsk. - kliknął językiem Hikari, nim zerknął trochę bardziej w stronę zleceniodawcy jaki się pojawił. - Może nie powinienem Ciebie pytać o pomoc, ale przypilnujesz jej tutaj? Zajmę się mężczyzną. A ty, siedź tu grzecznie bo nie jesteś w stanie walczyć. Z czym musiałaś mu pomóc i co wiesz o mężczyźnie? Zdobędę antiodotum od niego.
Proste słowa zostały skierowane w stronę członka Łowców, choć Hikari dalej mu w pełni nie ufał, nim końcówkę powiedział kunoichi. Patrzył to też, czy czasem nie dostanie senbonem od łowcy. Zdawało się że Inuzuka była raczej... niewinna i nie wbije mu zaraz pazurów w kark, choć jeszcze jej nie ufał na tyle. Dlatego ostrze dalej trzymał przy jej krtani, choć je lekko cofnął by poczułą się ciut bardziej... "komfortowo". Podobnie zaraz mógł ktoś z tej klapy wyskoczyć. Aż 3 miejsce na jakie to musiał uważać! Masakra.

Aktywne atuty: Sensor, Przyśpieszone Składanie Pieczęci, Sennin Ninjutsu, Specjalizacja Ninjutsu
Używany styl walki: Itto-ryo (ranga S)
Chakra: 9 650
► Pokaż Spoiler | Styl walki
Ittō-Ryū | One-sword Style一刀流
KlasyfikacjaKenjutsu, Styl walki
Wymagania---
Styl walki pojedynczym mieczem z wykorzystaniem jednej ręki. Pozwala on na skuteczne korzystanie z broni bez strat w wydajności wynikających z trzymania broni jedną ręką. Ruchy wolną ręką pomagają nadać ciosom odpowiedniej siły i zachować balans, dzięki czemu może ona zostać wykorzystana do składania pieczęci, bądź też używania innej broni.

Posiadając rangę D w Ittō-Ryū Szermierz jest w stanie korzystać jedynie z krótszych ostrzy.
Posiadając rangę C w Ittō-Ryū użytkownik nie ma problemów z użyciem ostrza dowolnej długości, na które pozwala mu jego siła.
Posiadając rangę B w Ittō-Ryū oraz atut Jednoręczne Składanie Pieczęci szermierz nie ma problemu z jednoczesnym wyprowadzaniem ataków składaniem pieczęci.
Posiadając rangę A w Ittō-Ryū oraz biegłość Oburęczności szermierz nie ma problemu z jednoczesnym wyprowadzaniem ataków oraz wykonywaniem skomplikowanych operacji drugą ręką, jak np. rzucanie kunai czy gromadzenie chakry do techniki pokroju Rasengan.
Posiadając rangę S w Ittō-Ryū wojownik operuje bronią tak mocno i precyzyjnie, że wykorzystuje 100% swoich możliwości i nie da się odczuć różnicy, między korzystaniem z broni jedną, bądź dwoma rękami.
► Pokaż Spoiler | Atuty
Przyśpieszone składanie pieczęciAtut nabyty
Pieczęci w swoim zamyśle mają tylko uprościć korzystanie z chakry i jej koncentrowanie. Oznacza to, że odpowiednio utalentowane osoby są w stanie zmniejszyć ilość pieczęci potrzebnych do użycia jutsu. Osoby z tym atutem są w stanie zredukować ilość potrzebnych pieczęci do wykonania jutsu o 33%. Jeśli postać ponadto posiada specjalizacją bądź sennina w danej dziedzinie może zredukować ilość pieczęci do 50%. Ilość pieczęci po ich redukcji jest zaokrąglana w górę. Nie ma możliwości całkowitego pominięcia pieczęci. Działa to analogicznie także w przypadku technik, które nie posiadają pieczęci, ale czas kumulacji chakry jest równy złożeniu x pieczęci. W tym przypadku atut ten redukuje czas kumulacji chakry.
TropicielAtut nabyty
Postać wie jak wyszukiwać i zacierać ślady. Czy będzie to podczas polowania w lesie czy na zbiegłego ninję, nie ma to znaczenia.
TolerancjaAtut nabyty
Postać w wyniku różnych doświadczeń zyskała zwiększoną odporność na różne warunki pogodowe i ich zmienność. Dzięki temu lepiej znosi mrozy czy upały, nawet jeśli nie są one naturalne dla jego miejsca urodzenia. Atut tolerancji daje lepsze efekty wraz z wyższym atrybutem Wytrzymałości, pozwalając na wyższych poziomach (8+) negować nawet negatywne skutki bardziej wymagających warunków atmosferycznych, jak np. burze piaskowe, nienaturalnych źródła temperatur jak ogniska czy lodowce, a w przypadku naprawdę Wytrzymałych postaci - nawet słabsze techniki wpływające na temperaturę mogą nie odnosić skutków na postaci, co jest w pełni zależne od MG.
SensorAtut wrodzony
Wrodzona zdolność do wyczuwania chakry. Aby wykrywać chakrę, postać musi się w tej kwestii skoncentrować i złożyć pieczęć. Dłuższa koncentracja lub próba robieniu wielu rzeczy naraz może skończyć się potężnym bólem głowy i krwawieniem z nosa. Im dłużej się skupia i koncentruje, tym większy zasięg i dokładność wykrywanej chakry.
Na zasięg wpływa również poziom Kontroli Chakry użytkownika. Jest możliwe wykrywanie bez pieczęci, jednak jest to ciężka sztuka i wymaga posiadania KC rozwiniętego minimum na poziom 7. Zasięgi wtedy nie są również takie imponujące. Wielkie kumulacje chakry, takie jak Bijūdama lub Bijū, jesteśmy w stanie wykryć bez problemu z około kilometra nawet bez składania pieczęci i niezależnie od naszego poziomu KC.
Od 6 rangi w KC możliwe jest wykrywanie jutsu. Łatwiej jest wykrywać techniki ofensywne, jak np. kula ognia, a bardzo trudno techniki bardziej subtelne np. Fūinjutsu. Jeżeli obserwujemy czyjś układ chakry, od tego poziomu wykryjemy też, gdy miesza on ją do jakiegoś jutsu.
Dodatkowo wykrywanie chakry ze złożoną pieczęcią nas kosztuje. Jest to koszt o wysokości połowy techniki B. Możliwe jest zapamiętanie chakry, jednak potrzebny jest do tego dłuższy kontakt z taką osobą. Przyjmujemy że 3 dni spędzone w towarzystwie tej osoby wystarczą na zapamiętanie. Wyjątkiem jest charakterystyczna chakra osoby np. Jinchūriki. Zdolność ta nie jest jednak idealna. Ma problemy z działaniem w tłumach, utrudniając precyzyjne określenie chakry konkretnych osób. Łatwiej wykryć jednak osoby zapamiętane i te z nietypową chakrą.
Dodatkowo osoby wyjątkowo utalentowane w tym zakresie posiadają możliwość rozróżnienia żywiołów chakry, jakimi dana osoba włada, jak bardzo na wykrywaniu musi się koncentrować, jak łatwo rozpoznać chakrę w tłumie czy wykryć sensora, kiedy on nas wykryje. Wymaga to jednak bardzo dużo treningu i uwagi (misja/fabuła po Biegłości związane ze zdolnościami sensorycznymi).
Ranga KCZasięg bez pieczęciZasięg z pieczęcią
1012500
Obrazek
Awatar użytkownika
Pomarańcz
Posty: 231
Rejestracja: 02 lut 2022, 14:11
Ranga dodatkowa: Mod KP/Transferów, mod Kuźni.
Discord: Pumpkin#1104
Karta Postaci:

Re: Osada przy lesie granicznym.

O kotach i myszach przyśpiewek kilka.
WydarzenieMisja A
UczestnikUchiha Hikari
Post46/?

Zamaskowana postać zbliżyła się podczas, gdy kunoichi pozostała w bezruchu, zapewne nie chcąc zaprzepaścić tego co wydawało się jej szansą na ratunek, choć... zdecydowanie nie wyglądała w tym momencie na pełną optymizmu a bardziej jak tonący co to chwyta się tej przysłowiowej brzytwy. Ale... co innego jej pozostało? Zamaskowana osóbka kiwnęła potwierdzająco głową na słowa Hikariego i po prostu zatrzymała się kilka metrów od dwójki shinobi Sakury, obserwując ich niemo i myśląc o bóg wie czym. W miedzy czasie Inazuka zaczęła mówić słabym głosem.
- N-nie jest shinobim, wydaje się starszy, może po czterdzieścice? Pomimo tego, iż nie jest shinobim - ma ledwie minimalną wiedzę na temat chakry czy ninjutsu, stąd te porwanie? Wydaje mi się? Chy-chyba potrzebował kogoś do eksperymentów.... nie wiem. Pomimo braku umiejętności ninjutsu, udało mu się mnie zaskoczyć jego szybkość czy siła są.... nieporównywalne z zwykłym człowiekiem, próbowałam go zaskoczyć wiele razy by zdobyć odtrutkę, jednak zawsze był przygotowany, a jego ...mikstury, są dopiero groźne.
Awatar użytkownika
Uchiha Hikari
Posty: 644
Rejestracja: 24 paź 2021, 21:22
Ranga: Chūnin
Ranga dodatkowa: Heitai Hantā Ryodan
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Osada przy lesie granicznym.

Hm. Z jednej strony myślał że to jakiś rodzaj testu, z drugiej strony zamaskowana postać widocznie nie była specjalnie przeciwna pomaganiu mu. Był to całkiem dobry znak, jakby ktoś pytał Hikariego. Nie wiedziało czym myślała, bo zdawało się że trafił na osobę niemą, a znaków migowych niestety jeszcze nie znał. Będzie musiał to poprawić po tym jak już zakończy tą misję. Zamiast tego, dalej uważnie dwie osóbki obok niego obserwując, kiwnął głową. Cofnął ostrze od krtani Inuzuki całkowicie, chowając je. Ataku z jej strony już nie oczekiwał, jednak dalej inną kwestią była zamaskowana osóbka. Była raptem jedna rzecz jaka mogła go upewnić w tym, że to czasem ona nie jest tym mężczyzną.
- W porządku. Zajmę się nim. - powiedział nim skoncentrował trochę chakry, aby uruchomić Kekkei-tai rangi S wokół siebie. Co jak co, miał jeszcze sporo chakry do wykorzystania, a nie chciał aby losowe ciosy przeciwnika już go otruły. To byłoby problematyczne. Następnie złożyłby pieczęć do Kagury Shingan, co by to ponownie pogrzebać w tych podziemiach i starać się wyczuć chakrę. Skojarzyć dobrze miejsce w jakim znajdował się wróg, ocenić mniej więcej w jakiej odległości są od niego psy, aby potem... wykonać dokładnie tą samą taktykę. Był pewien że mężczyzna jest przygotowany na jego pojawienie się za pomocą Kumoshina tuż przed jego twarzą, jednak tym razem Hikari miał dwie rzeczy jakich wtedy nie miał.

Jedną z nich była bariera, jaka powinna być w stanie zablokować potencjalne agresywne ataki, a drugą... cóż, inna taktyka po pojawieniu się tam. Bardzo prosta. Chciał szybko skoncentrować chakrę do Chikara-zeme, a potrafił ją szybko skoncentrować dzięki swoim atutom, a następnie przywalić tym potężnym i chakrożernym ciosem w nogę przeciwnika. Oczywiście, dołożyłby też chakrę na warstwę ochronną wokół jego dłoni, co by to nie połamać też sobie kości. Gdyby ten był zbyt daleko? Nie polegałby nawet na własnej szybkości, a użył Shunshina aby przed nim się znaleźć i tego dokonać. Jeżeli nie byłby w stanie przywalić w nogę, to w bark. Lepiej jednak nie ten od strony serca. Nie chciał go zabić, tylko poważnie połamać. Nie odskakiwałby specjalnie też od ataków, ufając temu, że bariera go osłoni. Oczywiście, wygiąłby się lekko w bok, aby nie dostać pełnym impetem potencjalnego ataku, ale nie chciał się oddalać od przeciwnika, zwyczajnie chcąc szybko i brutalnie rozwiązać sprawę.
- Wasza pani jest bezpieczna. - powiedziałby też szybko do psiaków, co by to potencjalnie nie pomagały temu mężczyźnie, chociaż kto wie jak to wyjdzie. I no... dalej nie wiedział jak te podziemia wyglądają, więc wiele rzeczy bazował zwyczajnie na swoim zmyśle sensorycznym i domysłach. Resztę będzie improwizował na miejscu. Nie zamierzał jednak oszczędzać się przeciwko komuś, kto znał się na trucizna, bo mogło się to źle dla niego skończyć. Im szybciej to załatwi, tym lepiej dla wszystkich. To nie był czas na subtelność.


Aktywne atuty: Sensor, Przyśpieszone Składanie Pieczęci, Sennin Ninjutsu, Specjalizacja Ninjutsu
Używany styl walki: Itto-ryo (ranga S)
Chakra: 9 650 - 1000 (Kekkei-tai, ranga S) - 250 (Kagura Shingan)- 2250 (Chikara-zeme + warstwa ochronna na dłoń) - 100? (Shunshin) = 6 150 / 6 050
► Pokaż Spoiler | Techniki
Kekkai-tai | Barrier Body結界体­­
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieBaran → Smok → Małpa → Pies → Wół
KosztRóżny na turę
ZasięgNa siebie
WymaganiaKontrola Chakry 8
DodatkoweTechnika kosztuje 15PT
Bardzo skomplikowana technika polegająca na otoczeniu swojego ciała warstwą utwardzonej chakry, jaka to służy za swego rodzaju zbroję. Zbroja ta jest w stanie zatrzymać zarówno atak jakąś bronią np. kataną, jak i wrogą technikę dzięki czemu wyjdziemy z niej bez szwanku. Jej minusem jest jednak chakrożerność, z racji że wymagana jest spora ilość czystej chakry aby wytworzyć efektywną zbroję. To jak wytrzymała ona jest, zależy jednak od ilości przelanej do niej chakry, co czyni ją dość uniwersalna. Można dostosować jej rangę.
  • Ranga D bariery: koszt równy podwójnemu kosztowi D na turę. Niesamowicie słaba warstwa zdolna wytrzymać jedynie techniki D i jaką można przebić uderzeniem o Sile minimum 4.
  • Ranga C bariery: koszt równy podwójnemu kosztowi C na turę. Słaba warstwa zdolna wytrzymać jedynie techniki C i jaką można przebić uderzeniem o Sile minimum 5.
  • Ranga B bariery: koszt równy podwójnemu kosztowi B na turę. Warstwa chakry zdolna wytrzymać techniki B czy uderzenia o Sile mniejszej niż 6.
  • Ranga A bariery: koszt równy podwójnemu kosztowi A na turę. . Warstwa chakry jaka jest w stanie przyjąć na siebie techniki A bądź uderzenia o Sile mniejszej niż 7.
  • Ranga S bariery: koszt równy podwójnemu kosztowi S na turę. Warstwa chakry będąca w stanie przyjąć na siebie techniki S i aby ją przebić, jest wymagany cios o Sile minimum 8.

    Powyższe wartości podane są w przybliżeniu. To czy atak bądź technika się przebiją zależy również od natury techniki/ataku, dlatego ostateczny głos w kwestii czy coś się przebiło ma MG prowadzący wątek.
Posiadając Specjalizacje w Ninjutsu jesteśmy w stanie wykonać technikę pomijając w niej pieczęci.
Posiadając Sennina w Ninjutsu jesteśmy w stanie pokryć drugą osobę taką warstwą, tak długo jak utrzymujemy z nią kontakt. Koszt jest wtedy podwójny na turę danej rangi od osoby.
Kagura Shingan | Mind's Eye of the Kagura 神楽心眼
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieBaran → Dzik → Pies → Ptak → Pieczęć Konfrontacji
KosztPołowiczny na turę
Zasięgdwukrotny zasięg sensora z pieczęcią
WymaganiaAtut Sensor, Kontrola chakry 8
Technika ta jest rozwinięciem umiejętności sensorycznych. Sensor, dzięki doświadczeniu w używaniu swojego dodatkowego zmysłu, jest w stanie dostrzec więcej szczegółów oraz jest bardziej wrażliwy na zmiany w obserwowanych układach chakry.

Technika umożliwia:
  • określenie, czy dana osoba znajduje się pod wpływem genjutsu - łącznie z samym sensorem,
  • wykrycie zaburzeń w układzie chakry, dzięki czemu możliwe jest określenie, czy dana osoba kłamie,
  • dwukrotny wzrost standardowego zasięgu sensorycznego z podtrzymywaniem pieczęci, przy równoczesnym zachowaniu dokładności.

Koniecznie jest podtrzymywanie pieczęci przez cały czas trwania techniki. Wymagane jest również duże skupienie. Technikę dotyczą wszystkie ograniczenia, co podstawową wersję sensoryzmu - zbyt długie używanie techniki lub wykonywanie zbyt wielu czynności naraz może poskutkować krwawieniem z nosa oraz silnym bólem głowy.

Posiadając Specjalizację w Ninjutsu możliwe jest wykonanie techniki przy pomocy samej pieczęci Barana.
Kumoshin no Jutsu | Cloud Transport Technique雲新の術
KlasyfikacjaNinjutsu, Technika czasoprzestrzenna
PieczęcieZając → Pies → Ptak → Koń → Wół
KosztDwukrotny
Zasięg50 metrów
Wymagania---
Inna wersja techniki teleportacji. Tym razem zasięg jest drastycznie zredukowany, jednakże po złożeniu pieczęci teleportacja jest natychmiastowa i pozostawia za sobą jedynie kłęby dymu. Teleportować można się z kimś, wystarczy być z nim w kontakcie fizycznym. Tym samym jeśli przeciwnik nas złapie, teleportuje się razem z nami.

Posiadając rangę S w Ninjutsu można pominąć dwie ostatnie pieczęci.
Posiadając specjalizację w Ninjutsu zasięg wynosi 100 metrów.
Chikara-zeme | Attacking With All One's Might力攻め
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieCzas kumulacji chakry równy 10 pieczęciom
KosztPoczwórny
ZasięgBezpośredni
WymaganiaKontrola Chakry 9
Stosunkowo zaawansowana technika wymagająca wysokiej kontroli chakry do wykonania. Polega ona na zebraniu ogromnej ilości chakry w pięści, a następnie przy udanym trafieniu - nagłym wyrzuceniu całej w ten sposób zebranej chakry w stronę przeciwnika, zadając ogromne obrażenia i wywołując mało groźną falę uderzeniową skierowaną w stronę w jaką to wzięliśmy zamach. Najczęściej zwyczajnie odpycha ona wszystko na jakieś 3 metry. Siła takiego uderzenia nie jest zależna od siły naszej postaci i jest zdolna zniszczyć większość struktur, połamać większość kości w ludzkim ciele i przebić nawet silniejsze defensywy rangi S. Z racji na to jak nagłe jest to wypuszczenie chakry, obrażeń doznaje również sama dłoń użytkownika - co najczęściej skutkuje połamanymi kościami w dłoni.

Jeżeli w ciągu 1 tur nie uderzymy czegoś, zebrana w ten sposób chakra samoistnie ulatnia się z nas i wyparowuje w powietrzu.

Posiadając Wytrzymałość 7 użytkownik może przelać dodatkowy koszt Standardowy rangi A, w celu wytworzenia warstwy amortyzującej negatywne efekty tak silnego uderzenia. Kości w dłoni nie ulegają wtedy złamaniu.
Posiadając Kontrolę Chakry 10 ilość tur po których chakra samoistnie się ulatnia jest zwiększona do 3.
Posiadając Sennina Ninjutsu kosztem Ośmiokrotnym jesteśmy w stanie pokryć obie pięści na raz. Koszt ochrony dłoni przed negatywnymi efektami jest wtedy podwójny.
Posiadając Specjalizację w Ninjutsu czas kumulacji chakry zmniejszony jest o 4 pieczęcie.
Shunshin no Jutsu | Body Flicker Technique瞬身の術­
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieTygrys
KosztStandardowy
ZasięgBazowo 20 metrów
Wymagania---
Pomimo zaliczania się w poczet podstawowych zdolności ninja, stanowi technikę dość chakrożerną. Przez to, nie bywa ona dostępna dla niskopoziomowych shinobi. Chociaż często mylona z teleportacją, technika ta poprzez krótkie skupienie chakry jest w stanie przez bardzo krótką chwilę zwiększyć możliwości organizmu, pozwalając na niesamowicie szybkie poruszanie się. Mimo tego mylnego wrażenia, jest w rzeczywistości niesamowitym przyśpieszeniem, które na takowe wygląda. Ninja potrafi w mgnieniu oka pojawić się w innym miejscu, o ile jest fizycznie dostępne. Tak duże prędkości zezwalają głównie na poruszanie się w linii prostej, o ile przeszkody na drodze nie są stosunkowo łatwo do ominięcia np. kłoda bądź przewalone drzewo. Niektórzy używają jej też, by znaleźć się nad przeciwnikiem zamiast tuż obok niego.

Podany zasięg pozwala przenieść się na wspomnianą odległość przy poświęceniu standardowego kosztu techniki. Możliwe jest jednak jego zwiększenie, poprzez przeznaczenie większej jej ilości. Warto jednak pamiętać, że strata zbyt dużej ilości chakry w krótkim czasie może negatywnie odbić się na shinobi.

Istnieje wiele wariantów tej techniki, wszystkie różniące się tylko wizualnie. Możliwe jest zarówno wytworzenie niewielkiej chmurki celem kamuflażu, chociaż nie jest ona konieczna. Są również ninja, którzy zamiast ów dymku tworzą zasłony z wody, liści czy piasku - wszystkie mające tę sama funkcję, nie dając innych profitów niż efekt wizualny.

Użycie tej techniki przez osoby z ponadprzeciętną, wręcz nieludzką prędkością nadal znajduje swoje zastosowanie. Pomijając możliwość utworzenia dodatkowego kamuflażu w momencie korzystania z techniki, zwyczajnie prędkość przemieszczania się, nawet na wyższych poziomach Szybkości, przy pomocy tego Jutsu jest zwyczajnie większa niż normalnie osiągalna. Takie osoby nie muszą się także martwić o odpowiednią manipulację własną prędkością, start czy wyhamowanie, gdyż technika niejako "zajmuje się tym za nie", co pozwala na bardziej efektywne jej wykorzystanie.

Specjalna zasada: każdy poziom Szybkości użytkownika zwiększa maksymalny zasięg techniki przy standardowym koszcie o 3m na każdy poziom Szybkości, do maksymalnego bonusu +30 metrów (łącznie 50m).
Posiadając rangę S w Ninjutsu zamiast pieczęci Tygrysa, można w zamian użyć Pieczęci Konfrontacji.
Posiadając Specjalizację w Ninjutsu ninja może pominąć pieczęć kumulując chakrę tyle czasu, ile zajęłoby jej złożenie.
► Pokaż Spoiler | Styl walki
Ittō-Ryū | One-sword Style一刀流
KlasyfikacjaKenjutsu, Styl walki
Wymagania---
Styl walki pojedynczym mieczem z wykorzystaniem jednej ręki. Pozwala on na skuteczne korzystanie z broni bez strat w wydajności wynikających z trzymania broni jedną ręką. Ruchy wolną ręką pomagają nadać ciosom odpowiedniej siły i zachować balans, dzięki czemu może ona zostać wykorzystana do składania pieczęci, bądź też używania innej broni.

Posiadając rangę D w Ittō-Ryū Szermierz jest w stanie korzystać jedynie z krótszych ostrzy.
Posiadając rangę C w Ittō-Ryū użytkownik nie ma problemów z użyciem ostrza dowolnej długości, na które pozwala mu jego siła.
Posiadając rangę B w Ittō-Ryū oraz atut Jednoręczne Składanie Pieczęci szermierz nie ma problemu z jednoczesnym wyprowadzaniem ataków składaniem pieczęci.
Posiadając rangę A w Ittō-Ryū oraz biegłość Oburęczności szermierz nie ma problemu z jednoczesnym wyprowadzaniem ataków oraz wykonywaniem skomplikowanych operacji drugą ręką, jak np. rzucanie kunai czy gromadzenie chakry do techniki pokroju Rasengan.
Posiadając rangę S w Ittō-Ryū wojownik operuje bronią tak mocno i precyzyjnie, że wykorzystuje 100% swoich możliwości i nie da się odczuć różnicy, między korzystaniem z broni jedną, bądź dwoma rękami.
► Pokaż Spoiler | Atuty
Przyśpieszone składanie pieczęciAtut nabyty
Pieczęci w swoim zamyśle mają tylko uprościć korzystanie z chakry i jej koncentrowanie. Oznacza to, że odpowiednio utalentowane osoby są w stanie zmniejszyć ilość pieczęci potrzebnych do użycia jutsu. Osoby z tym atutem są w stanie zredukować ilość potrzebnych pieczęci do wykonania jutsu o 33%. Jeśli postać ponadto posiada specjalizacją bądź sennina w danej dziedzinie może zredukować ilość pieczęci do 50%. Ilość pieczęci po ich redukcji jest zaokrąglana w górę. Nie ma możliwości całkowitego pominięcia pieczęci. Działa to analogicznie także w przypadku technik, które nie posiadają pieczęci, ale czas kumulacji chakry jest równy złożeniu x pieczęci. W tym przypadku atut ten redukuje czas kumulacji chakry.
TropicielAtut nabyty
Postać wie jak wyszukiwać i zacierać ślady. Czy będzie to podczas polowania w lesie czy na zbiegłego ninję, nie ma to znaczenia.
TolerancjaAtut nabyty
Postać w wyniku różnych doświadczeń zyskała zwiększoną odporność na różne warunki pogodowe i ich zmienność. Dzięki temu lepiej znosi mrozy czy upały, nawet jeśli nie są one naturalne dla jego miejsca urodzenia. Atut tolerancji daje lepsze efekty wraz z wyższym atrybutem Wytrzymałości, pozwalając na wyższych poziomach (8+) negować nawet negatywne skutki bardziej wymagających warunków atmosferycznych, jak np. burze piaskowe, nienaturalnych źródła temperatur jak ogniska czy lodowce, a w przypadku naprawdę Wytrzymałych postaci - nawet słabsze techniki wpływające na temperaturę mogą nie odnosić skutków na postaci, co jest w pełni zależne od MG.
SensorAtut wrodzony
Wrodzona zdolność do wyczuwania chakry. Aby wykrywać chakrę, postać musi się w tej kwestii skoncentrować i złożyć pieczęć. Dłuższa koncentracja lub próba robieniu wielu rzeczy naraz może skończyć się potężnym bólem głowy i krwawieniem z nosa. Im dłużej się skupia i koncentruje, tym większy zasięg i dokładność wykrywanej chakry.
Na zasięg wpływa również poziom Kontroli Chakry użytkownika. Jest możliwe wykrywanie bez pieczęci, jednak jest to ciężka sztuka i wymaga posiadania KC rozwiniętego minimum na poziom 7. Zasięgi wtedy nie są również takie imponujące. Wielkie kumulacje chakry, takie jak Bijūdama lub Bijū, jesteśmy w stanie wykryć bez problemu z około kilometra nawet bez składania pieczęci i niezależnie od naszego poziomu KC.
Od 6 rangi w KC możliwe jest wykrywanie jutsu. Łatwiej jest wykrywać techniki ofensywne, jak np. kula ognia, a bardzo trudno techniki bardziej subtelne np. Fūinjutsu. Jeżeli obserwujemy czyjś układ chakry, od tego poziomu wykryjemy też, gdy miesza on ją do jakiegoś jutsu.
Dodatkowo wykrywanie chakry ze złożoną pieczęcią nas kosztuje. Jest to koszt o wysokości połowy techniki B. Możliwe jest zapamiętanie chakry, jednak potrzebny jest do tego dłuższy kontakt z taką osobą. Przyjmujemy że 3 dni spędzone w towarzystwie tej osoby wystarczą na zapamiętanie. Wyjątkiem jest charakterystyczna chakra osoby np. Jinchūriki. Zdolność ta nie jest jednak idealna. Ma problemy z działaniem w tłumach, utrudniając precyzyjne określenie chakry konkretnych osób. Łatwiej wykryć jednak osoby zapamiętane i te z nietypową chakrą.
Dodatkowo osoby wyjątkowo utalentowane w tym zakresie posiadają możliwość rozróżnienia żywiołów chakry, jakimi dana osoba włada, jak bardzo na wykrywaniu musi się koncentrować, jak łatwo rozpoznać chakrę w tłumie czy wykryć sensora, kiedy on nas wykryje. Wymaga to jednak bardzo dużo treningu i uwagi (misja/fabuła po Biegłości związane ze zdolnościami sensorycznymi).
Ranga KCZasięg bez pieczęciZasięg z pieczęcią
1012500
Ostatnio zmieniony 21 maja 2023, 13:22 przez Uchiha Hikari, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Awatar użytkownika
Pomarańcz
Posty: 231
Rejestracja: 02 lut 2022, 14:11
Ranga dodatkowa: Mod KP/Transferów, mod Kuźni.
Discord: Pumpkin#1104
Karta Postaci:

Re: Osada przy lesie granicznym.

O kotach i myszach przyśpiewek kilka.
WydarzenieMisja A
UczestnikUchiha Hikari
Post48/?

Hikari rozpoczął swe przygotowania i co jak co ale w swych możliwościach miał w czym przebierać, bariera która miała uchronić go przed atakami, szybkie ponownie znalezienie się w podziemiach, skrócenie dystansu za pomocą shunshina i próba zadania potężnych obrażeń dzięki niezwykle niebezpiecznej technice. Nie mówiąc już o sensorze i Kagura Shingan, które pozwoliły na cały ten manewr dzięki precyzji jaką dodawała do całości. Postać w masce bacznie obserwowała, kunoichi natomiast nieco bezwłasnie upadła na kolana, podczas gdy Hikari przygotował swe techniki i zniknął im z oczu.

Wzium. Uchiha znalazł w ciemnej jaskini, nie widział za wiele, jednak przed sobą miał swój cel - dostrzegał poruszające się w mroku kontury oraz czuł go za pomocą sensora, jak tylko nasz bohater się pojawił, skryta w ciemności postać odskoczyła z zadziwiającą szybkością, rzucają w stronę Hikariego senbonami - te jednak odbiły się od wytworzonej przez niego bariery, a następnie shunshin pozwolił na ponowne skrócenie dystansu. Ruchy truciciela zdecydowanie były całkiem nadludzkie, jednak nie mogły dorównać prędkości jaką shinobi zyskał za pomocą techniki do błyskawicznego przemieszczania się, pięść z pokrytą chakrą uderzyła w prawą nogę celu - echo jasikni rozniosło jego krzyk oraz dźwięk pękającej na małe drobinki kości, były to dźwięki, które mogły symbolizować ogromny sukces Hikariego, raczej mało kto byłby w stanie dalej walczyć, jego cel jednak był uparty, podczas gdy Uchiha wykonywał swój cios, porywacz był w trakcie wyciągania za swych pleców papierowej bombki - ta w momencie trafienia Chikara-zeme, została mimowolnie upuszczona, rozrywając się i wypuszczając zielonkawy gaz, który za ułamki sekund pokryć miał obu walczących. Psy inazuki, oddaliły się od walczących, trzęsły się i wyglądały na osłabione, ale poza tym z powodu przytłaczającej ciemności, Hikari nie mógł stwierdzić nic więcej. Czuł że jaskinia jest ogromna, gdzieś z jej głębi słyszał kapiącą wodę. Porywacz zaczął upadać, zapewne zarówno z powodu bólu, impetu uderzenia jak i fali uderzeniowej, jednak pomimo tego sięgał za plecy po kolejną zapewne groźną zabawkę.
Ostatnio zmieniony 21 maja 2023, 13:42 przez Pomarańcz, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Uchiha Hikari
Posty: 644
Rejestracja: 24 paź 2021, 21:22
Ranga: Chūnin
Ranga dodatkowa: Heitai Hantā Ryodan
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Osada przy lesie granicznym.

Wzium i puff. Znalazł się na miejscu, a też jakby nie patrzeć, przygotował się dobrze do wejścia do jaskini. Senbony, jak to zresztą przewidywał, odbiły się od jego bariery i właściwie to był główny jej cel. Czy była zbyt potężna? Zdecydowanie, ale wolał dmuchać na zimne. Shunshin pozwolił na natychmiastowe pojawienie się obok i atak dzięki temu wszystkiemu dosięgnął. Ogromny sukces, nie mógł tego inaczej nazwać, choć faktycznie mężczyzna był uparty jak na normalnego człowieka. Zapewne zasługa mikstur jakie mgły go wprowadzać w jakiś stan bersekera. Bombka wybuchła obok, powodując powstanie zielonkawego gazu, a Hikari nawet nie czekał aż ten się bardziej rozniesie. Szybko złożył pieczęci do Fūton: Taifūikka, planując zwyczajnie rozwiać tą potencjalnie niebezpieczną chmurę gazu.

Chłopak nie czekał jednak aż mężczyzna wykona jakieś kolejne, niebezpieczne akcje. Zamiast tego, skoro ten upadał, to wpadł w niego aby nawet razem z nim się przewalić. Wyciągnął wakizashi i pokrywając je Hiju, zamierzał odciąć rękę przeciwnika jaka to sięgała po kolejną groźną zabawkę. Następnie? Przyłożyłby ostrze do szyi przeciwnika, ale tak aby jego technika czasem go nie zabiła.
- Tylko drgnij, a pozbawię Cię życia, a z twego ciała wyciągnę jakie to informacje zapragnę. Uniknijmy tych nieprzyjemności, co? Rękę da się przyszyć jak to szybko załatwimy. - powiedział, a gdyby tamten sięgał drugą ręką po coś, odciąłby również ją. Bez żadnych skrupułów. Żywego może go i potrzebował, ale wspomnienia kadłubka również mógł przeszukać. Zmniejszył też siłę swojego Kekkei-tai o jedną rangę w dół, do A, z racji że raczej aż tak potężnego go nie potrzebował. - Antidotum dla psów i dziewczyny. Gdzie ono jest?
Proste pytanie. Mimo ciemności, starał się jednak obserwować ruchy swojego przeciwnika, co by to czasem nie wykombinował jeszcze czegoś innego. Był dość pewny że zdąży pozbawić go rąk nim coś się stanie, ale w razie czego był gotowy do odskoczenia od niego.


Aktywne atuty: Sensor, Przyśpieszone Składanie Pieczęci, Sennin Ninjutsu, Specjalizacja Ninjutsu
Używany styl walki: Itto-ryo (ranga S)
Chakra: 6 050 - 500 (Kekkei-tai, ranga A) - 200 (Fūton: Taifūikka) - 250 (Hiju: Fuuton) = 5 100
► Pokaż Spoiler | Techniki
Kekkai-tai | Barrier Body結界体­­
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieBaran → Smok → Małpa → Pies → Wół
KosztRóżny na turę
ZasięgNa siebie
WymaganiaKontrola Chakry 8
DodatkoweTechnika kosztuje 15PT
Bardzo skomplikowana technika polegająca na otoczeniu swojego ciała warstwą utwardzonej chakry, jaka to służy za swego rodzaju zbroję. Zbroja ta jest w stanie zatrzymać zarówno atak jakąś bronią np. kataną, jak i wrogą technikę dzięki czemu wyjdziemy z niej bez szwanku. Jej minusem jest jednak chakrożerność, z racji że wymagana jest spora ilość czystej chakry aby wytworzyć efektywną zbroję. To jak wytrzymała ona jest, zależy jednak od ilości przelanej do niej chakry, co czyni ją dość uniwersalna. Można dostosować jej rangę.
  • Ranga D bariery: koszt równy podwójnemu kosztowi D na turę. Niesamowicie słaba warstwa zdolna wytrzymać jedynie techniki D i jaką można przebić uderzeniem o Sile minimum 4.
  • Ranga C bariery: koszt równy podwójnemu kosztowi C na turę. Słaba warstwa zdolna wytrzymać jedynie techniki C i jaką można przebić uderzeniem o Sile minimum 5.
  • Ranga B bariery: koszt równy podwójnemu kosztowi B na turę. Warstwa chakry zdolna wytrzymać techniki B czy uderzenia o Sile mniejszej niż 6.
  • Ranga A bariery: koszt równy podwójnemu kosztowi A na turę. . Warstwa chakry jaka jest w stanie przyjąć na siebie techniki A bądź uderzenia o Sile mniejszej niż 7.
  • Ranga S bariery: koszt równy podwójnemu kosztowi S na turę. Warstwa chakry będąca w stanie przyjąć na siebie techniki S i aby ją przebić, jest wymagany cios o Sile minimum 8.

    Powyższe wartości podane są w przybliżeniu. To czy atak bądź technika się przebiją zależy również od natury techniki/ataku, dlatego ostateczny głos w kwestii czy coś się przebiło ma MG prowadzący wątek.
Posiadając Specjalizacje w Ninjutsu jesteśmy w stanie wykonać technikę pomijając w niej pieczęci.
Posiadając Sennina w Ninjutsu jesteśmy w stanie pokryć drugą osobę taką warstwą, tak długo jak utrzymujemy z nią kontakt. Koszt jest wtedy podwójny na turę danej rangi od osoby.
Fūton: Taifūikka | Wind Release: Passing Typhoon風遁・台風一過­
KlasyfikacjaFūton, Transformacja Natury
PieczęcieWąż → Szczur → Koń → Baran
KosztPodwójny; potrójny podczas rozwiewania innych technik
ZasięgDo 50m średnicy
Zdolność będąca w stanie na krótki czas wywołać silny podmuch wiatru. Zamiast jednak przewracać przeciwnych shinobi czy zadawać im obrażenia, technika służy głównie do zwiania niesprzyjających warunków pogodowych. Efekt takiego zabiegu jest mocno uzależniony od tego, z czym mierzy się sama technika. Zjawiska pogodowe takie jak mgła, jakie po zwianiu będą potrzebowały długiego czasu, by zaistnieć ponownie na danym obszarze, są najbardziej na nią narażone. Podobnie jak chmury pyłu, jakie mogą unosić się nad daną połaci terenu. Z kolei takie zjawiska jak deszcz czy burza dość łatwo są w stanie oprzeć się technice, mając swoje źródło wiele metrów nad ludzkimi głowami. Techniki tworzące konkretne warunki pogodowe jak np. Kirigakure no Jutsu również zostają rozwiane tak długo, jak nie są to techniki wyższych rang (A) lub ich mechanika i sposób działania sprawia, że są w jakimś stopniu odporne na podobne zabiegi. W takim wypadku skuteczność techniki ocenia MG. Techniki klanu Yota są dużo bardziej wydajne od ów próby wpływania na warunki pogodowe "naokoło" i już techniki rangi D stworzonych dzięki ich Hiden stanowią problem.

Posiadając Specjalizację w Fūtonie zasięg wzrasta dwukrotnie.
Hijū | Soaring Eagle飛鷲
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęciePies → Małpa → Pies → Baran → Pieczęć Konfrontacji
KosztStandardowy na turę
ZasięgNa broń
WymaganiaHien, Kontrola Chakry 8
Technika bazująca na jednej z podstawowych technik ninja, Hien. Również polega na przelaniu na ostrze własnej energii, jednak w porównaniu do Hien, shinobi wykorzystuje do tej techniki znacznie większą ilość chakry w celu "przeładowania" broni. Dzięki temu efekty jakie ona daje są znacznie bardziej drastyczne. Bazowo przy wykorzystaniu czystej chakry, ninja jest w stanie wydłużyć ostrze nawet o 30 centymetrów, a same ostrze pokrywa błękitna aura. Z racji na ilość chakry wpychaną w ostrze, zaczyna się ono również świecić na biało.

Prawdziwa siłą techniki kryje się jednak we wzbogaceniu techniki chakrą jednego z pięciu podstawowych elementów. Osoby będące już lepsze technikach żywiołowych (otwarta dziedzina na B) są w stanie dodatkowo jeszcze bardziej wpłynąć na osiągi własnej broni poprzez zmieszanie chakry żywiołowej z czystą chakrą przelewaną na ostrze. Każdy z żywiołów wpływa inaczej na samo ostrze:
  • Katon - broń pokrywa silna ognista powłoka, jakiej ciepło jest wyczuwalne w promieniu 5 metrów. Ogień wiruje chaotycznie wokół ostrza, a samo delikatne przyłożenie broni do drugiej osoby już powoduje poparzenia. Przy udanym trafieniu natomiast, zwiększa znacznie przebicie naszego ostrza, które przez temperaturę wtapia się wręcz w przeciwnika i natychmiast wypala ranę jaką zadamy.
  • Fūton - wokół ostrza tworzy się miniaturowe tornado, przywołując wiatry odczuwalne w promieniu 5 metrów, kierujące się prosto w stronę broni. Przy udanym trafieniu, nie dość że broń jest na ostrzejsza niż zazwyczaj i jest w stanie przebić się przez skałę czy metal, tak tornado ją otaczające znacznie powiększa zadaną ranę lub zadaje mniejsze, dodatkowe rany wokół miejsca trafienia.
  • Raiton - broń pokrywana jest przez ogromną ilość błyskawic, jakie to nie dość że skaczą po ostrzu to jeszcze lubią skakać na na ludzi, ziemię i przedmioty w jego pobliżu. W promieniu 5 metrów od ostrza wszyscy czują lekkie odrętwienie i statyczność w powietrzu, a włosy stają dęba. Przyłożenie delikatnie ostrza powoduje już drętwienie kończyny, a udane trafienie może spowodować nawet natychmiastowy jej paraliż.
  • Suiton - broń zostaje pokryta dalej cienką warstwą wody o niesamowicie wysokim ciśnieniu. Za każdym uderzeniem ostrza podąża niewielka fala wody o wysokim ciśnieniu jaka znacznie pogłębia ranę jaka normalnie zostałaby zadana. Draśnięcie zmienia się w lekką ranę, a średnia rana w ciężką. W promieniu 5 metrów można odczuć suchotę w powietrzu, przez to ile wody zebrało się w ostrzu.
  • Doton - broń staje się ciemna jak mokra gleba z racji na pokrycie jej cienką warstwą ziemii, a wokół niej zaczynają chaotycznie latać drobne, zbite kawałki ziemi. Nie dość, że tak pokryta broń jest znacznie wytrzymalsza, zdolna do wytrzymania nawet potężnych technik A, tak w dodatku rany nią zadawane powodują infekcję przez niezbyt czystą ziemię pokrywającą ostrze. W promieniu 5 metrów dochodzi do delikatnego trzęsienia ziemi, jakie nie jest w stanie nikogo wyprowadzić z równowagi.
Powłoka utrzymuje się tak długo, jak znajduje się w rękach shinobi, oraz przez krótki moment po jej wypuszczeniu. Pozwala to chociażby na miotnięcie bronią w przeciwnika z zachowaniem wszystkich właściwości techniki, nim chakra na dobre przestanie krążyć w obiekcie.

Posiadając rangę S w Ninjutsu można pominąć pieczęć kumulując chakrę tyle czasu, ile zajęłoby jej złożenie.
Posiadając rangę Sennina Ninjutsu możemy wysłać element na naszym ostrzu w postaci krótkiej fali w postaci półksiężyca. Fala ma szerokość zamachu, ale leci jedynie przez 1 metr. Trafienie nią czegoś zachowuje ostrość broni wzmocnionej Hijū i powoduje odpowiednie dla danego żywiołu rany. Przerywa to jednak Hijū i wymagane jest ponowne go nałożenie na ostrze.
Posiadając rangę Specjalizacje w Ninjutsu możemy kosztem Podwójnym pokryć dwa ostrza.
► Pokaż Spoiler | Styl walki
Ittō-Ryū | One-sword Style一刀流
KlasyfikacjaKenjutsu, Styl walki
Wymagania---
Styl walki pojedynczym mieczem z wykorzystaniem jednej ręki. Pozwala on na skuteczne korzystanie z broni bez strat w wydajności wynikających z trzymania broni jedną ręką. Ruchy wolną ręką pomagają nadać ciosom odpowiedniej siły i zachować balans, dzięki czemu może ona zostać wykorzystana do składania pieczęci, bądź też używania innej broni.

Posiadając rangę D w Ittō-Ryū Szermierz jest w stanie korzystać jedynie z krótszych ostrzy.
Posiadając rangę C w Ittō-Ryū użytkownik nie ma problemów z użyciem ostrza dowolnej długości, na które pozwala mu jego siła.
Posiadając rangę B w Ittō-Ryū oraz atut Jednoręczne Składanie Pieczęci szermierz nie ma problemu z jednoczesnym wyprowadzaniem ataków składaniem pieczęci.
Posiadając rangę A w Ittō-Ryū oraz biegłość Oburęczności szermierz nie ma problemu z jednoczesnym wyprowadzaniem ataków oraz wykonywaniem skomplikowanych operacji drugą ręką, jak np. rzucanie kunai czy gromadzenie chakry do techniki pokroju Rasengan.
Posiadając rangę S w Ittō-Ryū wojownik operuje bronią tak mocno i precyzyjnie, że wykorzystuje 100% swoich możliwości i nie da się odczuć różnicy, między korzystaniem z broni jedną, bądź dwoma rękami.
► Pokaż Spoiler | Atuty
Przyśpieszone składanie pieczęciAtut nabyty
Pieczęci w swoim zamyśle mają tylko uprościć korzystanie z chakry i jej koncentrowanie. Oznacza to, że odpowiednio utalentowane osoby są w stanie zmniejszyć ilość pieczęci potrzebnych do użycia jutsu. Osoby z tym atutem są w stanie zredukować ilość potrzebnych pieczęci do wykonania jutsu o 33%. Jeśli postać ponadto posiada specjalizacją bądź sennina w danej dziedzinie może zredukować ilość pieczęci do 50%. Ilość pieczęci po ich redukcji jest zaokrąglana w górę. Nie ma możliwości całkowitego pominięcia pieczęci. Działa to analogicznie także w przypadku technik, które nie posiadają pieczęci, ale czas kumulacji chakry jest równy złożeniu x pieczęci. W tym przypadku atut ten redukuje czas kumulacji chakry.
TropicielAtut nabyty
Postać wie jak wyszukiwać i zacierać ślady. Czy będzie to podczas polowania w lesie czy na zbiegłego ninję, nie ma to znaczenia.
TolerancjaAtut nabyty
Postać w wyniku różnych doświadczeń zyskała zwiększoną odporność na różne warunki pogodowe i ich zmienność. Dzięki temu lepiej znosi mrozy czy upały, nawet jeśli nie są one naturalne dla jego miejsca urodzenia. Atut tolerancji daje lepsze efekty wraz z wyższym atrybutem Wytrzymałości, pozwalając na wyższych poziomach (8+) negować nawet negatywne skutki bardziej wymagających warunków atmosferycznych, jak np. burze piaskowe, nienaturalnych źródła temperatur jak ogniska czy lodowce, a w przypadku naprawdę Wytrzymałych postaci - nawet słabsze techniki wpływające na temperaturę mogą nie odnosić skutków na postaci, co jest w pełni zależne od MG.
SensorAtut wrodzony
Wrodzona zdolność do wyczuwania chakry. Aby wykrywać chakrę, postać musi się w tej kwestii skoncentrować i złożyć pieczęć. Dłuższa koncentracja lub próba robieniu wielu rzeczy naraz może skończyć się potężnym bólem głowy i krwawieniem z nosa. Im dłużej się skupia i koncentruje, tym większy zasięg i dokładność wykrywanej chakry.
Na zasięg wpływa również poziom Kontroli Chakry użytkownika. Jest możliwe wykrywanie bez pieczęci, jednak jest to ciężka sztuka i wymaga posiadania KC rozwiniętego minimum na poziom 7. Zasięgi wtedy nie są również takie imponujące. Wielkie kumulacje chakry, takie jak Bijūdama lub Bijū, jesteśmy w stanie wykryć bez problemu z około kilometra nawet bez składania pieczęci i niezależnie od naszego poziomu KC.
Od 6 rangi w KC możliwe jest wykrywanie jutsu. Łatwiej jest wykrywać techniki ofensywne, jak np. kula ognia, a bardzo trudno techniki bardziej subtelne np. Fūinjutsu. Jeżeli obserwujemy czyjś układ chakry, od tego poziomu wykryjemy też, gdy miesza on ją do jakiegoś jutsu.
Dodatkowo wykrywanie chakry ze złożoną pieczęcią nas kosztuje. Jest to koszt o wysokości połowy techniki B. Możliwe jest zapamiętanie chakry, jednak potrzebny jest do tego dłuższy kontakt z taką osobą. Przyjmujemy że 3 dni spędzone w towarzystwie tej osoby wystarczą na zapamiętanie. Wyjątkiem jest charakterystyczna chakra osoby np. Jinchūriki. Zdolność ta nie jest jednak idealna. Ma problemy z działaniem w tłumach, utrudniając precyzyjne określenie chakry konkretnych osób. Łatwiej wykryć jednak osoby zapamiętane i te z nietypową chakrą.
Dodatkowo osoby wyjątkowo utalentowane w tym zakresie posiadają możliwość rozróżnienia żywiołów chakry, jakimi dana osoba włada, jak bardzo na wykrywaniu musi się koncentrować, jak łatwo rozpoznać chakrę w tłumie czy wykryć sensora, kiedy on nas wykryje. Wymaga to jednak bardzo dużo treningu i uwagi (misja/fabuła po Biegłości związane ze zdolnościami sensorycznymi).
Ranga KCZasięg bez pieczęciZasięg z pieczęcią
1012500
Obrazek
Awatar użytkownika
Pomarańcz
Posty: 231
Rejestracja: 02 lut 2022, 14:11
Ranga dodatkowa: Mod KP/Transferów, mod Kuźni.
Discord: Pumpkin#1104
Karta Postaci:

Re: Osada przy lesie granicznym.

O kotach i myszach przyśpiewek kilka.
WydarzenieMisja A
UczestnikUchiha Hikari
Post50/?

Destrukcyjny taniec trwał kolejne sekundy, szybka reakcja, złożone pieczęcie i zapewne groźny dym został zepchnięty w dal jaskini - Hikari był od niego bezpieczny. W tym krótkim czasie mężczyzna dobył co chciał zza pleców - niewielką strzykawkę, którą wbił w uszkodzoną nogę w momencie jak Hikari zabawił się w rzeźnika i pozbawił go tej ręki, nim napastnik zdołał wstrzyknąć zawartość strzykawki. Kolejny krzyk pełen bólu niesiony przez echo, wyraźny szok na twarzy - zapewne nie tak wyobrażał sobie te spotkanie domorosły porywacz, pomimo swej niebywale nieprzychylnej sytuacji, nie wydawał się przerażony, raczej nie należał do typu osób, które błagały by o życie.
- Heh.
Wydał z siebie patrząc z ciemności na chłopaka, zapewne chciał powiedzieć coś jeszcze, jednak wpierw splunął krwią na podłoże przed sobą, zapewne brudząc przy tym własne jak i Hikariego buty.
- *keh* Chciałbyś wiedzieć, co? Oh biedne psiaki, heh jeśli tak ci zależy, to będziesz musiał zaryzykować. ...Zobaczmy na ile zda się twoje szczęście.
Odpowiedział słabym głosem, po czym otworzył usta szeroko a następnie zacisnał zęby - Uchiha usłyszał jak coś niewielkiego w ustach mężczyzny pęka a chwilę później światło w jego oczach zaczęło gasnąć.
Awatar użytkownika
Uchiha Hikari
Posty: 644
Rejestracja: 24 paź 2021, 21:22
Ranga: Chūnin
Ranga dodatkowa: Heitai Hantā Ryodan
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Osada przy lesie granicznym.

Mógł się spodziewać, że truciciel nie był do końca człowiekiem o zdrowych zmysłach. Tak jak wiele osób zaczęłoby chociaż coś rozmawiać, tak ten nie zamierzał wpadać w ręce Sakuragakure. Mądre, ale... irytujące. Niesamowicie. Kiedy tylko usłyszał jak coś pęka mu w ustach był w stanie domyślić się co się dzieje. Natychmiast anulował Hien puszczając luzem wakizashi aby jak najszybciej złapać twarz przeciwnika własną dłonią. Nie był na tyle dobry, aby uratować go od samobójczej pigułki. Śmierć jednak nie była natychmiastowa. Miał sekundy, a w trakcie tych sekund Saiko Denshin mogłoby odkryć informację nawet z ciągu paru dni dzięki jego specjalizacji w wszelakich technikach dziedziny Ninjutsu. W trakcie tego też, drugą ręką sięgnąłby po strzykawkę jaką mu wbito i wyjąłby ją ostrożnie, aby sobie czegoś nie wstrzyknąć. Nie odrzucałby jej na bok, tylko zwyczajnie gdzieś odłożył delikatnie co by to jej nie zniszczyć. Trucizna ta mogła przyczynić się do stworzenia antidotum w razie czego.

To była jednak rzecz jaką wykonał zwyczajnie wolną ręką, kiedy to przelewał chakrę do Saiko Denshin. Kiedy to już wszedł w umysł mężczyzny nie tracił czasu na jak najszybsze wertowanie wspomnień, szukając jakichkolwiek informacji o truciźnie jaką podał dziewczynie i psom. Fakt, że jeszcze żyli, oznaczało że niedawno musiała zostać zażyta. Tak podejrzewał. I tam gdzie wspomnienia związane z jej podaniem, tam też mogły znaleźć się wspomnienia związane z odtrutką. Najchętniej? To chciałby wiedzieć gdzie facet ją trzyma. Jeżeli jej nie posiadał natomiast, to odkrycie chociażby składu tej trucizny lub czy miał ją jeszcze przy sobie aby wytworzyć odtrutkę. Pozostałe informacje, jakie miał intencje i tego typu rzeczy pomijał. Zwyczajnie, jedynie interesowała go kwestia tej trucizny.

Jaki by tego efekt nie był, musieli się też zabierać z tego miejsca.
- Psiaki, chodźcie do mnie. Przeteleportuję nas wszystkich do waszej pani. - rzuciłby w stronę trzęsących psin, licząc że te widząc jak powala ich wroga i faktycznie wcześniej zabrał ich właścicielkę, będą współpracować. A po tym? Szybkie pieczęci do Kumoshin no Jutsu, aby przenieść ze sobą psiny i ciało truciciela. Zwyczajnie, zadbałby aby mieć ten jakiś kontakt z każdą dodatkową osobą. I co dalej, to już będzie zależało od wspomnień truciciela i tego co Hikariemu uda się wyłapać. W razie gdyby nie odnalazł odtrutki, ale potencjalny jej skład, składniki trucizny czy już nawet samą truciznę - przekazałby te informacje zamaskowanej postaci. - Znasz się lepiej na truciznach, biorąc pod uwagę wcześniejszą akcję.
Powiedziałby prosto, licząc że ona będzie w stanie coś zaradzić, bo sam Hikari? Nie był w stanie zaradzić nic, a nic na truciznę. Jego zdolności medyczne były zbyt podstawowe, dobre jedyne do normalnych ran i ich badania. Definitywnie nie do trucizn.


Aktywne atuty: Sensor, Przyśpieszone Składanie Pieczęci, Sennin Ninjutsu, Specjalizacja Ninjutsu
Chakra: 5 100 - 100 (Saiko Denshin) - 500 (Kumoshin no Jutsu) = 4 500
► Pokaż Spoiler | Techniki
Saiko Denshin | Psycho Mind Transmission催戸伝心­
KlasyfikacjaNinjutsu, Przepływ Chakry
Pieczęcie---
KosztStandardowy na turę
ZasięgDotykowy
WymaganiaOsłabiona lub unieruchomiona ofiara
Technika, która wejść w głąb umysłu ofiary i swobodnie przeglądać informacje, jakie zostały tam zapisane. Przed oczami użytkownika pojawia się zwój, na którym zapisane są wydarzenia, w jakich ofiara brała udział oraz informacje jakie zdobyła, nawet jeżeli ona sama ich nie pamiętała. Nie ma określonego limitu czasowego, do którego można przeglądać wiadomości; im dalej w przeszłość, tym więcej czasu oraz energii technika zabiera.

Dodatkowym utrudnieniem dla korzystania z tej techniki mogą być nałożone przez ofiarę blokady umysłu; zdjęcie ich jest możliwe, choć czasochłonne. To, jak bardzo poziom Siły Woli przeciwnika utrudnia korzystanie z techniki zależne jest od MG.

Za pomocą specjalnego urządzenia, można zabrać w podświadomość ofiary osoby trzecie.

Posiadając Shitenshin no Jutsu zyskujemy dostęp do tej techniki bez potrzeby pójścia po zwój.
Posiadając rangę S w Ninjutsu lub w Shintenshin no Jutsu oraz specjalizację w jednym z nich czas przeglądania ulega znacznemu skróceniu - dni przegląda się w przeciągu sekund.
Kumoshin no Jutsu | Cloud Transport Technique雲新の術
KlasyfikacjaNinjutsu, Technika czasoprzestrzenna
PieczęcieZając → Pies → Ptak → Koń → Wół
KosztDwukrotny
Zasięg50 metrów
Wymagania---
Inna wersja techniki teleportacji. Tym razem zasięg jest drastycznie zredukowany, jednakże po złożeniu pieczęci teleportacja jest natychmiastowa i pozostawia za sobą jedynie kłęby dymu. Teleportować można się z kimś, wystarczy być z nim w kontakcie fizycznym. Tym samym jeśli przeciwnik nas złapie, teleportuje się razem z nami.

Posiadając rangę S w Ninjutsu można pominąć dwie ostatnie pieczęci.
Posiadając specjalizację w Ninjutsu zasięg wynosi 100 metrów.
► Pokaż Spoiler | Atuty
Przyśpieszone składanie pieczęciAtut nabyty
Pieczęci w swoim zamyśle mają tylko uprościć korzystanie z chakry i jej koncentrowanie. Oznacza to, że odpowiednio utalentowane osoby są w stanie zmniejszyć ilość pieczęci potrzebnych do użycia jutsu. Osoby z tym atutem są w stanie zredukować ilość potrzebnych pieczęci do wykonania jutsu o 33%. Jeśli postać ponadto posiada specjalizacją bądź sennina w danej dziedzinie może zredukować ilość pieczęci do 50%. Ilość pieczęci po ich redukcji jest zaokrąglana w górę. Nie ma możliwości całkowitego pominięcia pieczęci. Działa to analogicznie także w przypadku technik, które nie posiadają pieczęci, ale czas kumulacji chakry jest równy złożeniu x pieczęci. W tym przypadku atut ten redukuje czas kumulacji chakry.
TropicielAtut nabyty
Postać wie jak wyszukiwać i zacierać ślady. Czy będzie to podczas polowania w lesie czy na zbiegłego ninję, nie ma to znaczenia.
TolerancjaAtut nabyty
Postać w wyniku różnych doświadczeń zyskała zwiększoną odporność na różne warunki pogodowe i ich zmienność. Dzięki temu lepiej znosi mrozy czy upały, nawet jeśli nie są one naturalne dla jego miejsca urodzenia. Atut tolerancji daje lepsze efekty wraz z wyższym atrybutem Wytrzymałości, pozwalając na wyższych poziomach (8+) negować nawet negatywne skutki bardziej wymagających warunków atmosferycznych, jak np. burze piaskowe, nienaturalnych źródła temperatur jak ogniska czy lodowce, a w przypadku naprawdę Wytrzymałych postaci - nawet słabsze techniki wpływające na temperaturę mogą nie odnosić skutków na postaci, co jest w pełni zależne od MG.
SensorAtut wrodzony
Wrodzona zdolność do wyczuwania chakry. Aby wykrywać chakrę, postać musi się w tej kwestii skoncentrować i złożyć pieczęć. Dłuższa koncentracja lub próba robieniu wielu rzeczy naraz może skończyć się potężnym bólem głowy i krwawieniem z nosa. Im dłużej się skupia i koncentruje, tym większy zasięg i dokładność wykrywanej chakry.
Na zasięg wpływa również poziom Kontroli Chakry użytkownika. Jest możliwe wykrywanie bez pieczęci, jednak jest to ciężka sztuka i wymaga posiadania KC rozwiniętego minimum na poziom 7. Zasięgi wtedy nie są również takie imponujące. Wielkie kumulacje chakry, takie jak Bijūdama lub Bijū, jesteśmy w stanie wykryć bez problemu z około kilometra nawet bez składania pieczęci i niezależnie od naszego poziomu KC.
Od 6 rangi w KC możliwe jest wykrywanie jutsu. Łatwiej jest wykrywać techniki ofensywne, jak np. kula ognia, a bardzo trudno techniki bardziej subtelne np. Fūinjutsu. Jeżeli obserwujemy czyjś układ chakry, od tego poziomu wykryjemy też, gdy miesza on ją do jakiegoś jutsu.
Dodatkowo wykrywanie chakry ze złożoną pieczęcią nas kosztuje. Jest to koszt o wysokości połowy techniki B. Możliwe jest zapamiętanie chakry, jednak potrzebny jest do tego dłuższy kontakt z taką osobą. Przyjmujemy że 3 dni spędzone w towarzystwie tej osoby wystarczą na zapamiętanie. Wyjątkiem jest charakterystyczna chakra osoby np. Jinchūriki. Zdolność ta nie jest jednak idealna. Ma problemy z działaniem w tłumach, utrudniając precyzyjne określenie chakry konkretnych osób. Łatwiej wykryć jednak osoby zapamiętane i te z nietypową chakrą.
Dodatkowo osoby wyjątkowo utalentowane w tym zakresie posiadają możliwość rozróżnienia żywiołów chakry, jakimi dana osoba włada, jak bardzo na wykrywaniu musi się koncentrować, jak łatwo rozpoznać chakrę w tłumie czy wykryć sensora, kiedy on nas wykryje. Wymaga to jednak bardzo dużo treningu i uwagi (misja/fabuła po Biegłości związane ze zdolnościami sensorycznymi).
Ranga KCZasięg bez pieczęciZasięg z pieczęcią
1012500
Obrazek
Awatar użytkownika
Pomarańcz
Posty: 231
Rejestracja: 02 lut 2022, 14:11
Ranga dodatkowa: Mod KP/Transferów, mod Kuźni.
Discord: Pumpkin#1104
Karta Postaci:

Re: Osada przy lesie granicznym.

O kotach i myszach przyśpiewek kilka.
WydarzenieMisja A
UczestnikUchiha Hikari
Post52/?

Mężczyzna umierał, jednak Hikari nie zamierzał pozwolić mu na to aby zabrał swe sekrety do grobu. Saiko Denshin nie było łatwą techniką, teraz dodatkowo na niekorzyść shinobiego działała presja czasu, trzeba było jednak przyznać, iż Uchiha był utalentowanym użytkownikiem ninjutsu. Wśród rzędów wspomnień jakie przeglądał chłopaczyna było wiele interakcji pomiędzy Inazuką a porywaczem, który co kilka godzin(nawet podczas pogoni) za pomocą senbonów wprowadzał do ciała kobiety i jej psów truciznę, która czasowo negowała potężniejszą trutkę jaka musiała być w ich organizmach już dłuższy czas a jak również była tworem mężczyzny. Wedle wspomnień porywacza nie było pełnego antidotum, to był jego as w rękawie, wirus jaki mógł zastrzepić w shinobich, oferować chwilową pomoc od negatywnych efektów, dzięki blokującej miksturze, zmusić shinobi do służby dla niego w zamian za możliwość wytchnienia dzięki blokerom i obietnicę pełnego, nieistniejącego antidotum. Lokalizacja? Miał je zawsze przy sobie, kilka fiolek w jego torbie dopiętej do paska, torby jaka znajdowała się pod jego plecami, razem ilość blokerów powinna wystarczyć na dobry tydzień. Po co dokładnie cały ten plan? Do tych informacji nie dotarł, nie były one dla niego obecnie istotne.

Po zdobyciu tych informacji oraz medycyny, powrót z chorymi psiakami nie był specjalnie trudny dzięki kolejnej technice teleportacji. Inazuka leżała na ziemi, oddychała nierówno, wyglądało na to, że śpi. Zamaskowana postać analizowała otoczenie stojąc obok kunoichi, gdy pojawił się Hikari, maska zwróciła się w jego stronę a lewa dłon została wystawiona w jego stronę co by odebrać substancję.
Awatar użytkownika
Uchiha Hikari
Posty: 644
Rejestracja: 24 paź 2021, 21:22
Ranga: Chūnin
Ranga dodatkowa: Heitai Hantā Ryodan
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Osada przy lesie granicznym.

Musiał przyznać trucicielowi jedno. Był cholernie sprytny. Trucizna na jaką to nie ma opracowanego antidotum, a jedynie jej opóźniacze była sprytna. Jednocześnie jednak? Brzmiała stosunkowo naiwnie. Czy naprawdę myślał że shinobi nie wykryliby jej i nie znaleźli antidotum? Zresztą, nie miało to teraz znaczenia. Posiadali tymczasowe serum i było to zupełnie wystarczające, aby coś Iryonini opracowali na czas. Zabrał więc psiaki i przeniósł się tam, gdzie to pozostawił dziewczynę. Jej stan wcześniej zdawał się inny ale nie wnikał w to czego dokonał członek jednostki specjalnej. Przekazał mu szybko zwyczajnie całe "antidotum" jakie to mieli.
- Nie jest to antidotum, a jedynie opóźnia działanie prawdziwej trucizny. Powinno starczyć na tydzień. Domyślam się jednak że nie będzie problemem wyprodukowanie większej ilości antidotum przez naszych Iryoninów, nim prawdziwe serum zostanie opracowane. Inuzuka była ja jego usługach z racji oberwania tą potężniejszą trucizną, a jak znam ten klan tak zagrożenie dla jej psów ją napędzało. Sam cel mężczyzny poza chęcią uzależnienia shinobi od jego trucizny i antidotum jest mi nieznany, z racji że popełnił samobójstwo. - złożył raport nim przeciągnął się lekko. Zerknął na zamaskowaną postać. - Osobiście sugerowałbym, że wezmę ją i dam jej oraz psom odpocząć parę godzin w wiosce. Tak samo z rekrutem jakiego napotkaliśmy na polu bitwy. Ty mógłbyś się udać z częścią serum, aby zaczęli nad nim pracować lepiej. Jak tylko doszliby wystarczająco do siebie, też wyruszę z nimi w stronę Sakury. Chyba że sam potrafisz je opracować. I tak raczej trzeba dać im odpocząć.
To była sugestia Hikariego i tak jak była to jego misja, tak zamaskowana osoba była przełożonym. Ostatecznie to co ona wolała to był priorytet.

Aktywne atuty: Sensor
Chakra: 4 500
► Pokaż Spoiler | Atuty
Przyśpieszone składanie pieczęciAtut nabyty
Pieczęci w swoim zamyśle mają tylko uprościć korzystanie z chakry i jej koncentrowanie. Oznacza to, że odpowiednio utalentowane osoby są w stanie zmniejszyć ilość pieczęci potrzebnych do użycia jutsu. Osoby z tym atutem są w stanie zredukować ilość potrzebnych pieczęci do wykonania jutsu o 33%. Jeśli postać ponadto posiada specjalizacją bądź sennina w danej dziedzinie może zredukować ilość pieczęci do 50%. Ilość pieczęci po ich redukcji jest zaokrąglana w górę. Nie ma możliwości całkowitego pominięcia pieczęci. Działa to analogicznie także w przypadku technik, które nie posiadają pieczęci, ale czas kumulacji chakry jest równy złożeniu x pieczęci. W tym przypadku atut ten redukuje czas kumulacji chakry.
TropicielAtut nabyty
Postać wie jak wyszukiwać i zacierać ślady. Czy będzie to podczas polowania w lesie czy na zbiegłego ninję, nie ma to znaczenia.
TolerancjaAtut nabyty
Postać w wyniku różnych doświadczeń zyskała zwiększoną odporność na różne warunki pogodowe i ich zmienność. Dzięki temu lepiej znosi mrozy czy upały, nawet jeśli nie są one naturalne dla jego miejsca urodzenia. Atut tolerancji daje lepsze efekty wraz z wyższym atrybutem Wytrzymałości, pozwalając na wyższych poziomach (8+) negować nawet negatywne skutki bardziej wymagających warunków atmosferycznych, jak np. burze piaskowe, nienaturalnych źródła temperatur jak ogniska czy lodowce, a w przypadku naprawdę Wytrzymałych postaci - nawet słabsze techniki wpływające na temperaturę mogą nie odnosić skutków na postaci, co jest w pełni zależne od MG.
SensorAtut wrodzony
Wrodzona zdolność do wyczuwania chakry. Aby wykrywać chakrę, postać musi się w tej kwestii skoncentrować i złożyć pieczęć. Dłuższa koncentracja lub próba robieniu wielu rzeczy naraz może skończyć się potężnym bólem głowy i krwawieniem z nosa. Im dłużej się skupia i koncentruje, tym większy zasięg i dokładność wykrywanej chakry.
Na zasięg wpływa również poziom Kontroli Chakry użytkownika. Jest możliwe wykrywanie bez pieczęci, jednak jest to ciężka sztuka i wymaga posiadania KC rozwiniętego minimum na poziom 7. Zasięgi wtedy nie są również takie imponujące. Wielkie kumulacje chakry, takie jak Bijūdama lub Bijū, jesteśmy w stanie wykryć bez problemu z około kilometra nawet bez składania pieczęci i niezależnie od naszego poziomu KC.
Od 6 rangi w KC możliwe jest wykrywanie jutsu. Łatwiej jest wykrywać techniki ofensywne, jak np. kula ognia, a bardzo trudno techniki bardziej subtelne np. Fūinjutsu. Jeżeli obserwujemy czyjś układ chakry, od tego poziomu wykryjemy też, gdy miesza on ją do jakiegoś jutsu.
Dodatkowo wykrywanie chakry ze złożoną pieczęcią nas kosztuje. Jest to koszt o wysokości połowy techniki B. Możliwe jest zapamiętanie chakry, jednak potrzebny jest do tego dłuższy kontakt z taką osobą. Przyjmujemy że 3 dni spędzone w towarzystwie tej osoby wystarczą na zapamiętanie. Wyjątkiem jest charakterystyczna chakra osoby np. Jinchūriki. Zdolność ta nie jest jednak idealna. Ma problemy z działaniem w tłumach, utrudniając precyzyjne określenie chakry konkretnych osób. Łatwiej wykryć jednak osoby zapamiętane i te z nietypową chakrą.
Dodatkowo osoby wyjątkowo utalentowane w tym zakresie posiadają możliwość rozróżnienia żywiołów chakry, jakimi dana osoba włada, jak bardzo na wykrywaniu musi się koncentrować, jak łatwo rozpoznać chakrę w tłumie czy wykryć sensora, kiedy on nas wykryje. Wymaga to jednak bardzo dużo treningu i uwagi (misja/fabuła po Biegłości związane ze zdolnościami sensorycznymi).
Ranga KCZasięg bez pieczęciZasięg z pieczęcią
1012500
Obrazek
Awatar użytkownika
Pomarańcz
Posty: 231
Rejestracja: 02 lut 2022, 14:11
Ranga dodatkowa: Mod KP/Transferów, mod Kuźni.
Discord: Pumpkin#1104
Karta Postaci:

Re: Osada przy lesie granicznym.

O kotach i myszach przyśpiewek kilka.
WydarzenieMisja A
UczestnikUchiha Hikari
Post54/?

Zamaskowana postać miała swe tajemnice, czy wynikające tylko z faktu, iż najwyraźniej była niemową czy też z faktu, iż profesja shinobi wiązała się z utrzymywaniem różnych sekretów. Tak czy inaczej, zleceniodawca/zleceniodawczyni wysłuchała wszystkiego co Hikari miał do przekazania, następnie zabierając część medykamentów, kiwnęła głową jakby uznając opinię Uchihy i zgadzając się na jego plan? Chyba można było to tak odebrać, bo chwilę później, zamaskowana postać ruszyła biegiem w stronę granicznego lasu, tempo z jakim poruszała się postać przypominało mu jego własne, jednak sam sposób poruszania się miał w sobie więcej.... gracji?

Przetransportowanie nieprzytomnej osoby normalnie do lekkich nie należało, jednak shinobi zmagał się dziś już z dużo gorszymi przeciwnościami losu, toteż jeśli chciał to wkrótce wraz z psami i ich mocno śpiącą właścicielką Hikari znalazł się z powrotem w malutkiej wiosce. Ludzie zwracali na niego znacznie większą uwagę niż przedtem, mimo wszystko miał towarzystwo. Okoliczna starowinka, zbliżyła się do shinobiego, zapytała czy wszystko w porządku i czy przypadkiem nie są w opałach.
Awatar użytkownika
Uchiha Hikari
Posty: 644
Rejestracja: 24 paź 2021, 21:22
Ranga: Chūnin
Ranga dodatkowa: Heitai Hantā Ryodan
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Osada przy lesie granicznym.

Zamaskowana osoba standardowo bez słów, ale i bez sprzeciwów, postanowiła podążyć chyba za jego planem. Oczywiście najpierw potrzebne było zastosowanie odpowiedniej dawki antidotum na psach i kunoichi, co by to w ogóle jej stan się poprawił. Też zatrzymałby dawkę dla rekruta jakiego to wcześniej wyciągnął z płonącego lasu. Poza tym resztę zamaskowana postać mogła zabrać, a sam Hikari był dość ciekaw czy jeszcze ją spotka. Nie przejmował tym się jednak zbyt długo, choć fakt że ta miała większą grację w poruszaniu się jakoś uszczypnął jego ambicje. Były to detale jednak, musiał zająć się teraz ranna kunoichi i jej psami. I choć było to ciężkie, to nie było to niemożliwe. Naturalne też że w wiosce jakoś bardziej się nimi zainteresowali. Uśmiechnął się do staruszki jaka go zaczepiła.
- Wszystko w porządku, tylko moja koleżanka została ranna. Jest szansa żeby gdzieś w osadzie była jakaś gospoda, co by to mogła dojść do siebie? Nic więcej nam nie potrzeba. - proste pytanie. Jak nie gospoda? To czy mogliby użyczyć czyjegoś łóżka na parę godzin. Zapytałby o to staruszkę, jak i ewentualnie innych mieszkańców aż znajdzie dla niej miejsce. Po tym? Zakładając że zbyt szybko się nie obudzi pobiegł zgarnąć zatrutego lidera i jego towarzysza. Poprosiłby tylko kogoś, aby ewentualnie przekazałby kunoichi że niedługo wróci i aby zaczekała. Tak gdyby się obudziła. Potem wystarczyłoby jedynie zaczekać aż stan rannych się poprawi, ewentualnie pomagając jakoś swoją niewielką wiedzą medyczną (Iryo B) i ruszyłby z nimi z powrotem do wioski. Wyjaśniając też ich aktualny stan, że kompletnego antidotum jeszcze nie ma, ale Sakura już na pewno zacznie nad nim pracować. Tak samo ewentualnie będąc mediatorem, gdyby jakieś złe relacje miały się między rekrutami a kunoichi rozwinąć. Po dotarciu do wioski też wizyta w szpitalu i złożenie raportu było obowiązkowe, choć zależało to jeszcze od zamaskowanej postaci jeżeli na nią trafią.


Aktywne atuty: Sensor
Chakra: 4 500
► Pokaż Spoiler | Atuty
Przyśpieszone składanie pieczęciAtut nabyty
Pieczęci w swoim zamyśle mają tylko uprościć korzystanie z chakry i jej koncentrowanie. Oznacza to, że odpowiednio utalentowane osoby są w stanie zmniejszyć ilość pieczęci potrzebnych do użycia jutsu. Osoby z tym atutem są w stanie zredukować ilość potrzebnych pieczęci do wykonania jutsu o 33%. Jeśli postać ponadto posiada specjalizacją bądź sennina w danej dziedzinie może zredukować ilość pieczęci do 50%. Ilość pieczęci po ich redukcji jest zaokrąglana w górę. Nie ma możliwości całkowitego pominięcia pieczęci. Działa to analogicznie także w przypadku technik, które nie posiadają pieczęci, ale czas kumulacji chakry jest równy złożeniu x pieczęci. W tym przypadku atut ten redukuje czas kumulacji chakry.
TropicielAtut nabyty
Postać wie jak wyszukiwać i zacierać ślady. Czy będzie to podczas polowania w lesie czy na zbiegłego ninję, nie ma to znaczenia.
TolerancjaAtut nabyty
Postać w wyniku różnych doświadczeń zyskała zwiększoną odporność na różne warunki pogodowe i ich zmienność. Dzięki temu lepiej znosi mrozy czy upały, nawet jeśli nie są one naturalne dla jego miejsca urodzenia. Atut tolerancji daje lepsze efekty wraz z wyższym atrybutem Wytrzymałości, pozwalając na wyższych poziomach (8+) negować nawet negatywne skutki bardziej wymagających warunków atmosferycznych, jak np. burze piaskowe, nienaturalnych źródła temperatur jak ogniska czy lodowce, a w przypadku naprawdę Wytrzymałych postaci - nawet słabsze techniki wpływające na temperaturę mogą nie odnosić skutków na postaci, co jest w pełni zależne od MG.
SensorAtut wrodzony
Wrodzona zdolność do wyczuwania chakry. Aby wykrywać chakrę, postać musi się w tej kwestii skoncentrować i złożyć pieczęć. Dłuższa koncentracja lub próba robieniu wielu rzeczy naraz może skończyć się potężnym bólem głowy i krwawieniem z nosa. Im dłużej się skupia i koncentruje, tym większy zasięg i dokładność wykrywanej chakry.
Na zasięg wpływa również poziom Kontroli Chakry użytkownika. Jest możliwe wykrywanie bez pieczęci, jednak jest to ciężka sztuka i wymaga posiadania KC rozwiniętego minimum na poziom 7. Zasięgi wtedy nie są również takie imponujące. Wielkie kumulacje chakry, takie jak Bijūdama lub Bijū, jesteśmy w stanie wykryć bez problemu z około kilometra nawet bez składania pieczęci i niezależnie od naszego poziomu KC.
Od 6 rangi w KC możliwe jest wykrywanie jutsu. Łatwiej jest wykrywać techniki ofensywne, jak np. kula ognia, a bardzo trudno techniki bardziej subtelne np. Fūinjutsu. Jeżeli obserwujemy czyjś układ chakry, od tego poziomu wykryjemy też, gdy miesza on ją do jakiegoś jutsu.
Dodatkowo wykrywanie chakry ze złożoną pieczęcią nas kosztuje. Jest to koszt o wysokości połowy techniki B. Możliwe jest zapamiętanie chakry, jednak potrzebny jest do tego dłuższy kontakt z taką osobą. Przyjmujemy że 3 dni spędzone w towarzystwie tej osoby wystarczą na zapamiętanie. Wyjątkiem jest charakterystyczna chakra osoby np. Jinchūriki. Zdolność ta nie jest jednak idealna. Ma problemy z działaniem w tłumach, utrudniając precyzyjne określenie chakry konkretnych osób. Łatwiej wykryć jednak osoby zapamiętane i te z nietypową chakrą.
Dodatkowo osoby wyjątkowo utalentowane w tym zakresie posiadają możliwość rozróżnienia żywiołów chakry, jakimi dana osoba włada, jak bardzo na wykrywaniu musi się koncentrować, jak łatwo rozpoznać chakrę w tłumie czy wykryć sensora, kiedy on nas wykryje. Wymaga to jednak bardzo dużo treningu i uwagi (misja/fabuła po Biegłości związane ze zdolnościami sensorycznymi).
Ranga KCZasięg bez pieczęciZasięg z pieczęcią
1012500
Obrazek
Awatar użytkownika
Pomarańcz
Posty: 231
Rejestracja: 02 lut 2022, 14:11
Ranga dodatkowa: Mod KP/Transferów, mod Kuźni.
Discord: Pumpkin#1104
Karta Postaci:

Re: Osada przy lesie granicznym.

O kotach i myszach przyśpiewek kilka.
WydarzenieMisja A
UczestnikUchiha Hikari
Post56/?

Starowinka z osady, przekazała Hikariemu, iż żadnej karczmy w wiosce nie było, zamiast tego jednak zaoferowała swe własne cztery ściany jako miejsce w którym kunoichi mogła by dość do siebie. Kobieta nie zadawała wiele pytań, wydawała się usatysfakcjonowana samą obecnością młodych ludzi w swym otoczeniu, zdecydowanie musiała być dość samotna. Staruszka udostępniła pokój gościny w swym niewielkim domu, wewnątrz niego, Inazuka oraz jej psy mogła zostać położona co by dalej wypoczywać a sam Uchiha mógł wyruszyć po pozostałych, niedolnych łowców. Tych spotkał już w połowie drogi do wioski. Shinobi, którego poznał w wiosce, niósł na swych plecach nieprzytomnego towarzysza. Razem mogli się przegrupować w domu miłej kobiecinki, po drodze zaś Hikari mógł podzielić się swymi informacjami na temat wszystkiego co się wydarzyło.

Po kilku godzinach nieprzytomne osoby się przebudziły, pierwsza była Inazuka, która wydawała się być w znacznie lepszym stanie, obecność jej psów zdecydowanie pomagała ją uspokoić. Niemnej atmosfera nie należała do lekkich, kunoichi miała swe własne moralne problemy a łowcy nie do końca jej ufali i zapewne mieli jej sporo za złe. Niemniej nikt już nikogo nie atakował, choć wyraźnie to Hikari był spoiwem tej niepewnej grupy. Gdy wszyscy poczuli się lepiej zaczeła się podróż do Sakuragakure, która nie licząc dość krępującej ciszy(o ile sam Uchiha jej nie próbował zmienić) obyła się bez ekscesów. Zadanie odnalezienia i doprowadzenia Inazuki dobiegło końca.

Wynagrodzenie dla gracza:
30 PD, 60 PT, 3 000 Ryō, +1 misja A

Bonus: Łowcy oraz Kage dostaną raport(pozytywny) od zamaskowanej postaci(zleceniodawcy), dotyczący zachowań i zaprezentowanych przez Hikariego umiejętności podczas wykonywania misji. Wedle raportu, Hikari zaprezentował mindset oraz umiejętności zadawalające dla Hantā Ryodan.

Wynagrodzenie dla MG:

30 PB, 12 PD, 60 PT, 2 000 Ryō
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ringo no Kuni - Kraj Jabłek”