• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Ikiryō no Tatari - Klątwa Zmory

Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ikiryō no Tatari - Klątwa Zmory

Ikiryō no Tatari | Wraith’s Curse生霊の祟り
Współpracujące wspomaganiaWszystkie oprócz Kāmy, Hachimona, Bijū, Senjutsu, Senzoku no Sai i Rikudō Fūin
Ikiryō no Tatari jest rzeczą zupełnie nową i nieznaną dla Starego Kontynentu. Powstała w wyniku eksperymentów przy pomocy Cieni, które zapanowały nad Królestwem Kupieckim. W trakcie trwania plagi, znaleźli się na tyle szaleni ludzie, którzy postanowili zacząć je badać i wykorzystać na własny użytek. Większość z tych testów skończyło się klęską poprzez zamianę w bestialski Cień. Jeden jednak okazał się być sukcesem… jeśli można to tak nazwać.

Po wprowadzeniu odpowiednio przygotowanego wcześniej fragmentu Cienia do organizmu pacjenta, ten zaczyna powoli przejmować kontrolę nad człowiekiem, który musi zmierzyć swego rodzaju umysłową batalię z nim. Jeżeli wyjdzie z niej zwycięsko, wtedy użytkownik zyskuje nowe umiejętności przy jednoczesnej trwałej zmianie wyglądu. Oczy, włosy oraz skóra postaci nabierają bardzo ciemnych barw - czarnej, brązowej, ciemnoszarej, purpurowej, granatowej, itp., itd.
Zdobycie Ikiryō no Tatari
Po uzyskaniu zgody od administracji, należy rozegrać fabułę, w której cień zostanie wprowadzony do organizmu postaci, a następnie przejdzie mentalną batalię z nim o własne człowieczeństwo.

Nie ma ograniczenia na jakim poziomie ma być to fabuła - gracz może zyskać wspomaganie nawet na misji D i będzie ono rozwijane z czasem. Równie dobrze, może jednak od razu podjąć walkę na poziomie S, odblokowując wszystkie bonusy wspomagania od razu.

Istnieją dwie drogi rozwoju wspomagania - jedna z nich jest dobrowolna, oznacza to, że gracz w dowolnym momencie może podjąć walkę na następnym poziomie (tj. jeśli miał wspomaganie B, to może podjąć walkę A, nie ma możliwości przeskoczenia progu).

Drugi jest zaś niezależny od gracza i automatyczny po osiągnięciu progów zdobytych łącznie PD:

D - 0 PD
C - 40 PD
B - 80 PD
A - 150 PD
S - 250 PD

Po osiągnięciu danego progu, gracz jest zobowiązany zgłosić się do Mistrzów Fabularnych w celu przeprowadzenia wątku, w trakcie którego postać będzie toczyć mentalną batalię z Cieniem. Jeśli tego nie zrobi, może się to wiązać z konsekwencjami (np. w postaci ataku Cienia w środku trwającego wątku).
Skutki mentalnej batalii z Cieniem
Do rangi C włącznie, istnieją trzy potencjalne skutki walki o swoje człowieczeństwo:
  • Pełen sukces - postać poskromiła cień na danym poziomie, zyskując przy tym dostęp do zdolności i profitów związanych ze wspomaganiem.
  • Częściowy sukces - postać nie straciła do końca swojego człowieczeństwa, jednakże nie była w stanie w pełni pokonać cienia w swojej głowie, przez co zyskała chorobę psychiczną, o której decyduje Mistrz Fabularny sprawdzający fabułę. Choroby tej nie da się wyleczyć, można co najwyżej ją “uciszyć” na kilka wątków z ryzykiem, że wróci ze zdwojoną siłą bądź przyprowadzi ze sobą koleżankę. Użytkownik ma jednak normalnie dostęp do wszystkich zdolności i profitów związanych ze wspomaganiem.
  • Porażka - postać przegrała batalię, tracąc swoje człowieczeństwo, zamienia się w cienistego potwora i staje się NPC.
Na rangach B, A oraz S, choroba psychiczna jest gwarantowana, jednakże w zależności od rodzaju sukcesu mentalnej batalii, ta choroba może być mniej bądź bardziej poważna. W przypadku porażki, konsekwencje pozostają bez zmian.

Działanie Ikiryō no Tatari
Zdobycie tego wspomagania umożliwia graczowi odblokowanie cienistych zdolności, których siła i działanie jest bardzo różnorodne dla konkretnego cienia. Wszystkie te zdolności oscylują dookoła “ciemności” i “zła” oraz wszystkiego co z nimi mniej lub bardziej związane. Siła zdolności jest proporcjonalna do poziomu wątku, na którym owa zdolność została odblokowana. Wspomaganie pozwala odblokować po jednej zdolności na każdy poziom wątku, ich siła również oscyluje od rangi D do rangi S po jednej zdolności na każdą z nich.
Ranga wspomaganiaIlość jutsuMaksymalna ranga techniki
Poziom D1D
Poziom C2C
Poziom B3B
Poziom A4A
Poziom S5S
Postać może posiadać dowolną ilość cienistych technik rangi E, niezależnie od poziomu wspomagania.

Dla przykładu, jeżeli posiadamy Ikiryō no Tatari na randze B, to postać będzie miała po jednej technice z rangi D, C oraz B. Po udanej batalii z Cieniem i odblokowaniem wspomagania na poziomie A, gracz zyskuje dostęp do nowej cienistej zdolności rangi A. Każdą z tych technik należy wykupić normalnie za PT.

Umiejętności te mogą być zarówno pasywne, defensywne jak i ofensywne, gdyż jedyne co ogranicza gracza to jego pomysłowość, tematyka oraz Moderatorzy Techniczni sprawdzający ich pomysły. W większości przypadków jednak do użycia cienistych zdolności będzie potrzebna chakra. Gracz może używać całej swojej chakry do używania tych zdolności.

Cieniste moce to nie jedyna zaleta tego wspomagania. Kolejnym z bonusów jest zwiększona regeneracja zdrowia wynikająca z połączenia się Cieni z komórkami nosiciela. Każda osoba więc w momencie odblokowania tego wspomagania zyskuje atut “Regeneracja zdrowia”. Osoby które posiadały ten atut w momencie zdobycia wspomagania, otrzymują biegłość “Zwiększona regeneracja zdrowia”:
Zwiększona regeneracja zdrowiaBiegłość
Regeneracja zdrowia użytkownika za pomocą nadnaturalnych działań uległa wzmocnieniu, sprawiając iż ten przekroczył poziom wydający się być szczytem tego co zwykłemu człowiekowi wolno. Postać regeneruje się dużo szybciej i już nawet średnie rany mogą zaleczyć się w trakcie walki. Postać wydaje się być również bardzo odporna na ubytek krwi, a uszkodzenia ciała, które w normalnych przypadkach mogłyby się zmienić w trwałe okaleczenia, u osoby z tą biegłością zdają się na siłę dążyć to całkowitego zaleczenia.

Kod: Zaznacz cały

[bieglosc name=Zwiększona regeneracja zdrowia]Regeneracja zdrowia użytkownika za pomocą nadnaturalnych działań uległa wzmocnieniu, sprawiając iż ten przekroczył poziom wydający się być szczytem tego co zwykłemu człowiekowi wolno. Postać regeneruje się dużo szybciej i już nawet średnie rany mogą zaleczyć się w trakcie walki. Postać wydaje się być również bardzo odporna na ubytek krwi, a uszkodzenia ciała, które w normalnych przypadkach mogłyby się zmienić w trwałe okaleczenia, u osoby z tą biegłością zdają się na siłę dążyć to całkowitego zaleczenia.[/bieglosc]
Istnieje jeszcze jeden aspekt, który wywołuje Cień na organizm użytkownika, a mianowicie jest to Erozja Chakry. Pod jej wpływem, normalna chakra użytkownika zamienia się w tą cienistą, dzięki czemu staje się on silniejszy, jednakże ma to swoją cenę. Erodowanej chakry można używać tylko do zdolności Cieni. W zależności od poziomu wspomagania, można erodować określoną jej ilość i istnieją następujące progi erozji: 25% / 50% / 65% / 80%/ 90% chakry. Każdy próg odpowiada randze wspomagania - tj. mając Ikiryō no Tatari na randze D, możemy maksymalnie zerodować 25% chakry, rangi C 50% itd. Gracz nie jest zmuszony do erozji chakry. Mając więc wspomaganie na poziomie S, może mieć zerodowane jedynie 50% chakry. Erodowany procent chakry dotyczy nie tylko aktualnego maksimum chakry użytkownika ale też jego wszystkich przyszłych zakupów chakry. Tak więc postać mająca 5.000 chakry i erodowane 90% ma 500 zwykłej chakry / 4.500 chakry Cieni, a zakupując dodatkowe 500 chakry otrzymuje 50 zwykłej chakry / 450 chakry Cieni. Mając więc 90% zerodowanej chakry, gracz w takim momencie posiada tylko 10% zwykłej, umożliwiającej korzystanie z normalnych jutsu. Zerodowanej chakry nie można użyć do zwykłych technik.

W przypadku regeneracji chakry, wszelkie wartości liczone są od maksymalnej chakry użytkownika i następnie dzielone wedle tego, jak wiele posiada zerodowanej chakry. Jeśli w jedną turę zregenerowałby on 1000 chakry, ale ma 75% zerodowanej, zregeneruje on 750 zerodowanej chakry i 250 zwykłej.

Erodowanie chakry wiąże się z jej zabarwieniem na czarno oraz towarzyszącym u energii użytkownika "nieprzyjemnym uczuciem", które może zostać wyczute przez zdolności czy jutsu sensoryczne. Dla osób widzących chakrę, na przykład przy pomocy Dōjutsu, jest ona właśnie zła i "obrzydliwa" i są w stanie ją bez problemu odróżnić od zwykłej chakry.

Zerodowanie chakry wiąże się jednak ze sporymi bonusami. Za każdy próg zerodowanej chakry (25% / 50% / 65% / 80% / 90%), użytkownik otrzymuje na stałe “+1” do wybranego fizycznego aspektu ciała (Siła/Szybkość/Wytrzymałość/Refleks). Maksymalnie w jednej statystyce można osiągnąć tym sposobem +3 i nie można przekroczyć 12 punktów w jednej statystyce, co czyni to drugim wspomaganiem po kukiełkach zdolnym do czegoś takiego.
Erozja 100%
Mając Ikiryō no Tatari na randze S, gracz jest w stanie dokonać erozji chakry na poziomie 100%, w ten sposób zamieniając się w pełni w cienistą bestię. W tej formie, zyskuje on dodatkowe bonusy, które są zależne Mistrza Fabularnego - mogą być to dodatkowe punkty do statystyk, bonusowa umiejętność cieni itd. Moc, którą się zdobywa poprzez pełne zerodowanie chakry jest jednak znacząca i może odmienić losy bitwy. Siła takiego bonusu może się równać nawet 8 bramie Hachimona.

Jednakże, ma to oczywiście swoją cenę. Sięgnięcie po tak drastyczny krok jest środkiem ostatecznym. To przez ile czasu postać będzie w stanie nad sobą panować jest zależne od MF, siły bonusu; Siła Woli jest również przy tym brana pod uwagę. Po określonym przez MF czasie, postać zamienia się w bezrozumną bestię, stając się NPC i nie mając możliwości kontynuowania gry tą postacią.
Ostatnio zmieniony 07 sty 2024, 22:49 przez Tora, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga E

Ikiryō no Tatari: Kage Asobi | Wraith’s Curse: Shadow Play燃える炎の貴族
KlasyfikacjaIkiryō no Tatari
PieczęcieCzas kumulacji chakry jak przy 6 pieczęciach
KosztStandardowy na turę za cień
Zasięg10m
Poprzez skupienie chakry, możliwa jest zmiana kształtu wybranego przez siebie cienia w niewielkiej odległości, gdzie rzecz jasna chodzi o cień rzucany przez istoty żywe i obiekty. Możliwe jest niewielkie zwiększenie bądź zmniejszenie ich wielkości, zmiana kształtu czy nawet stworzenie typowego "teatrzyku cieni" poprzez minimalne nakłady sił i pracy. Takowa zmiana nie ma żadnego wpływu na osobę lub przedmiot ten cień rzucający. Nie ma też znaczenia, na jaką powierzchnię cień takowy pada i tak długo, jak jest w zasięgu techniki, tak długo możliwe jest dokonanie w nich modyfikacji.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=燃える炎の貴族]Ikiryō no Tatari: Kage Asobi | Wraith’s Curse: Shadow Play[/title]
[pic rank=E]https://imgur.com/nxqbAQS.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Ikiryō no Tatari[/row]
[row title=Pieczęcie]Czas kumulacji chakry jak przy 6 pieczęciach[/row]
[row title=Koszt]Standardowy na turę za cień[/row]
[row title=Zasięg]10m[/row]
[description]Poprzez skupienie chakry, możliwa jest zmiana kształtu wybranego przez siebie cienia w niewielkiej odległości, gdzie rzecz jasna chodzi o cień rzucany przez istoty żywe i obiekty. Możliwe jest niewielkie zwiększenie bądź zmniejszenie ich wielkości, zmiana kształtu czy nawet stworzenie typowego "teatrzyku cieni" poprzez minimalne nakłady sił i pracy. Takowa zmiana nie ma żadnego wpływu na osobę lub przedmiot ten cień rzucający. Nie ma też znaczenia, na jaką powierzchnię cień takowy pada i tak długo, jak jest w zasięgu techniki, tak długo możliwe jest dokonanie w nich modyfikacji. [/description]

Ikiryō no Tatari: Kage no Sakusei | Wraith’s Curse: Shadow Creation生霊の祟り・影の作成
KlasyfikacjaIkiryō no Tatari, Transformacja Kształtu
PieczęcieCzas kumulacji chakry jak przy 6 pieczęciach
KosztStandardowy na turę (minimum 3 chakry)
Zasięg10m
Technika tworzenia cienistych tworów uchodząca w zasadzie za całkowitą podstawę, jaka dla niektórych mogłaby okazać się zupełnie wystarczająca. Poprzez skupienie chakry, możliwe jest tworzenie cienistych tworów nie większych od średniej wielkości ptaka. Twory takie, chociaż posiadają jakąś wytrzymałość, są kruche i możliwe do rozbicia machnięciem ręki. Posiadają również znikomą masę, przez co nie tylko wykonywane przez nie "ataki" nie mają w gruncie rzeczy żadnego sensu, tak również nie są w stanie nikogo przygnieść. Da się jednak poczuć, jeśli takowy twór znajdzie się gdzieś na osobie, chociażby chadzając sobie po ramieniu. Nie są w stanie przenosić przedmiotów, jakie uchodzą dla nich zwyczajnie jako "za ciężkie". Nie ma większych ograniczeń co do kształtu takich tworów. Mogą to być lewitujące w powietrzu, ruchome króliczki, a mogą być to literki ułożone na płaskiej powierzchni. Twory można stworzyć do 10m od siebie. Jest to również maksymalny zasięg ich kontroli.

Maksymalnie można stworzyć 10 takich tworów na raz.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=生霊の祟り・影の作成]Ikiryō no Tatari: Kage no Sakusei | Wraith’s Curse: Shadow Creation[/title]
[pic rank=E]https://imgur.com/dDqFYg3.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Ikiryō no Tatari, Transformacja Kształtu[/row]
[row title=Pieczęcie]Czas kumulacji chakry jak przy 6 pieczęciach[/row]
[row title=Koszt]Standardowy na turę (minimum 3 chakry)[/row]
[row title=Zasięg]10m[/row]
[description]Technika tworzenia cienistych tworów uchodząca w zasadzie za całkowitą podstawę, jaka dla niektórych mogłaby okazać się zupełnie wystarczająca. Poprzez skupienie chakry, możliwe jest tworzenie cienistych tworów nie większych od średniej wielkości ptaka. Twory takie, chociaż posiadają jakąś wytrzymałość, są kruche i możliwe do rozbicia machnięciem ręki. Posiadają również znikomą masę, przez co nie tylko wykonywane przez nie "ataki" nie mają w gruncie rzeczy żadnego sensu, tak również nie są w stanie nikogo przygnieść. Da się jednak poczuć, jeśli takowy twór znajdzie się gdzieś na osobie, chociażby chadzając sobie po ramieniu. Nie są w stanie przenosić przedmiotów, jakie uchodzą dla nich zwyczajnie jako "za ciężkie". Nie ma większych ograniczeń co do kształtu takich tworów. Mogą to być lewitujące w powietrzu, ruchome króliczki, a mogą być to literki ułożone na płaskiej powierzchni. Twory można stworzyć do 10m od siebie. Jest to również maksymalny zasięg ich kontroli. 

Maksymalnie można stworzyć 10 takich tworów na raz. [/description]

Ikiryō no Tatari: Usugurai Hikari | Wraith’s Curse: Dimmed Light生霊の祟り・薄暗い光
KlasyfikacjaIkiryō no Tatari
PieczęcieCzas kumulacji chakry jak przy 6 pieczęciach
KosztStandardowy na turę od źródła światła
Zasięg10m
Cienie się ze światłem nie lubią. Są dla siebie niczym ogień i woda, które próbują się na wzajem zwalczać. Poprzez skupienie chakry na konkretnym jego źródle, możliwe jest przyciemnienie go, zmniejszając jego natężenie. Jest to jednak bardzo "robocze" rozwiązanie. Przede wszystkim działa na niewielkie źródła, jak żarówka czy płomień świecy. W najlepszym wypadku, technika byłaby w stanie zmniejszyć częściowo jasność ogniska, jednak tylko o niewiele, robiąc je bardziej "znośnym" dla użytkownika. Im większe źródło, tym mniejsze efekty, tak jak więc istnieje szansa, że technika da radę dogasić słaby płomień, tak próba wygaszenia całego żyrandolu może skończyć się nikłym, nawet niezauważalnym sukcesem. Co więcej, zdolność zupełnie nie oddziałuje na techniki podtrzymywane chakrą. Ostateczny efekt jest zależny od decyzji MG.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=生霊の祟り・薄暗い光]Ikiryō no Tatari: Usugurai Hikari | Wraith’s Curse: Dimmed Light[/title]
[pic rank=E]https://imgur.com/zORe4Pw.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Ikiryō no Tatari[/row]
[row title=Pieczęcie]Czas kumulacji chakry jak przy 6 pieczęciach[/row]
[row title=Koszt]Standardowy na turę od źródła światła[/row]
[row title=Zasięg]10m[/row]
[description]Cienie się ze światłem nie lubią. Są dla siebie niczym ogień i woda, które próbują się na wzajem zwalczać. Poprzez skupienie chakry na konkretnym jego źródle, możliwe jest przyciemnienie go, zmniejszając jego natężenie. Jest to jednak bardzo "robocze" rozwiązanie. Przede wszystkim działa na niewielkie źródła, jak żarówka czy płomień świecy. W najlepszym wypadku, technika byłaby w stanie zmniejszyć częściowo jasność ogniska, jednak tylko o niewiele, robiąc je bardziej "znośnym" dla użytkownika. Im większe źródło, tym mniejsze efekty, tak jak więc istnieje szansa, że technika da radę dogasić słaby płomień, tak próba wygaszenia całego żyrandolu może skończyć się nikłym, nawet niezauważalnym sukcesem. Co więcej, zdolność zupełnie nie oddziałuje na techniki podtrzymywane chakrą. Ostateczny efekt jest zależny od decyzji MG. [/description]
Ostatnio zmieniony 10 cze 2023, 23:59 przez Sabataya Shuten, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga D

Ikiryō no Tatari: Anshigan | Wraith’s Curse: Darkvision Eye生霊の祟り・暗視眼
KlasyfikacjaIkiryō no Tatari
ZasięgWzroku
Zdolność o nazwie, która mówi sama za siebie. Poprawia ona pasywnie wzrok osoby obdarzonej Klątwą na tyle, że w całkowitych ciemnościach widzi niemal tak dobrze, jak zwykli ludzie za dnia. Jest to jednak wizja w odcieniach szarości tak długo, jak nie ma w okolicy żadnego, nawet najmniejszego źródła światła. Pozwala jednak na spokojna egzystencję w miejscach, gdzie ów wroga ciemności zwyczajnie nie ma. W zamian jednak zwykłe światło słoneczne jest bardziej irytujące, a wszelakie bardzo jasne światła jak np. bombki świetlne - bardziej wydajne. Przebywanie na słońcu bez czapki z daszkiem czy okularów przeciwsłonecznych może relatywnie szybko doprowadzić do migreny. Nieco łatwiej również przeoczyć w bardzo oświetlonych miejscach szczegóły, jakie normalnie możliwe, że postaci by nie umknęły.

Posiadając Refleks na poziomie 8, światło słoneczne dalej jest bardziej irytujące dla oczu, niż w przypadku innych osób, jednak szansa na przeoczenie czegoś w dobrze oświetlonym miejscu bądź pomieszczeniu nieznacznie spada.
Posiadając Refleks na poziomie 10, pomimo drażniącej natury światła, percepcja postaci w oświetlonych miejscach bądź pomieszczeniach jest tak samo dobra, jak w całkowitych ciemnościach.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=生霊の祟り・暗視]Ikiryō no Tatari: Anshigan | Wraith’s Curse: Darkvision Eye[/title]
[pic rank=D]https://imgur.com/Fut3xCg.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Ikiryō no Tatari[/row]
[row title=Zasięg]Wzroku[/row]
[description][p][/p]Zdolność o nazwie, która mówi sama za siebie. Poprawia ona pasywnie wzrok osoby obdarzonej Klątwą na tyle, że w całkowitych ciemnościach widzi niemal tak dobrze, jak zwykli ludzie za dnia. Jest to jednak wizja w odcieniach szarości tak długo, jak nie ma w okolicy żadnego, nawet najmniejszego źródła światła. Pozwala jednak na spokojna egzystencję w miejscach, gdzie ów wroga ciemności zwyczajnie nie ma. W zamian jednak zwykłe światło słoneczne jest bardziej irytujące, a wszelakie bardzo jasne światła jak np. bombki świetlne - bardziej wydajne. Przebywanie na słońcu bez czapki z daszkiem czy okularów przeciwsłonecznych może relatywnie szybko doprowadzić do migreny. Nieco łatwiej również przeoczyć w bardzo oświetlonych miejscach szczegóły, jakie normalnie możliwe, że postaci by nie umknęły. 

[b]Posiadając Refleks na poziomie 8[/b], światło słoneczne dalej jest bardziej irytujące dla oczu, niż w przypadku innych osób, jednak szansa na przeoczenie czegoś w dobrze oświetlonym miejscu bądź pomieszczeniu nieznacznie spada. 
[b]Posiadając Refleks na poziomie 10[/b], pomimo drażniącej natury światła, percepcja postaci w oświetlonych miejscach bądź pomieszczeniach jest tak samo dobra, jak w całkowitych ciemnościach. 
[/description]

Ikiryō no Tatari: Emono Hyōshiki | Wraith’s Curse: Prey's Mark生霊の祟り・獲物標識
KlasyfikacjaIkiryō no Tatari
PieczęcieCzas kumulowania chakry jak przy 3 pieczęciach
KosztTrzykrotny
Zasięg10 metrów
Zdolność Cieni polegająca na oznaczeniu swojej ofiary, w celu łatwiejszego na nią polowania. Kumulując cienistą chakrę w swojej dłoni, użytkownik wystrzeliwuje ją następnie w formie niewielkiej cienistej kuli. Ma ona zasięg 10 metrów i sama z siebie nie zadaje żadnych obrażeń. Zamiast tego w momencie kiedy kogoś nią trafimy, na ciele tej osoby w losowy miejscu powstaje dość niewielki znak. Utrzymuje się on przez 3 godziny.

Tak długo jak ten znajduje się na ciele innej osoby, użytkownik jaki nałożył ten znak jest w stanie bez problemu wykryć gdzie ta się znajduje wyczuwając cienistą energię pozostawianą przez znak. Pomaga to zarówno w polowaniu kiedy przeciwnik zacznie uciekać, jak i podczas walki z osobą lubiącą się ukrywać. Nie przekazywane są informacje o tym jak ta konkretnie teraz wygląda, zwyczajnie jesteśmy w stanie wyczuć punkt w którym ta się znajduje. Maksymalny zasięg na jakim działa znak to kilometr. Jeżeli dystans między użytkownikiem a ofiarą techniki jest większy, znak przestaje działać dopóki ta ponownie nie znajdzie się w zasięgu. Podobnie, jeżeli ofiara dysponuje techniką ukrywającą źródła chakry, to nie będziemy wtedy w stanie jej wytropić.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=生霊の祟り・獲物標識]Ikiryō no Tatari: Emono Hyōshiki | Wraith’s Curse: Prey's Mark[/title]
[pic rank=D]https://cdn.discordapp.com/attachments/1135312559541596204/1198363928552538393/ikiryoD.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Ikiryō no Tatari[/row]
[row title=Pieczęcie]Czas kumulowania chakry jak przy 3 pieczęciach[/row]
[row title=Koszt]Trzykrotny[/row]
[row title=Zasięg]10 metrów[/row]
[description]
Zdolność Cieni polegająca na oznaczeniu swojej ofiary, w celu łatwiejszego na nią polowania. Kumulując cienistą chakrę w swojej dłoni, użytkownik wystrzeliwuje ją następnie w formie niewielkiej cienistej kuli. Ma ona zasięg 10 metrów i sama z siebie nie zadaje żadnych obrażeń. Zamiast tego w momencie kiedy kogoś nią trafimy, na ciele tej osoby w losowy miejscu powstaje dość niewielki [url=https://cdn.discordapp.com/attachments/1135312559541596204/1198340771829530734/symbol.png]znak[/url]. Utrzymuje się on przez 3 godziny.

Tak długo jak ten znajduje się na ciele innej osoby, użytkownik jaki nałożył ten znak jest w stanie bez problemu wykryć gdzie ta się znajduje wyczuwając cienistą energię pozostawianą przez znak. Pomaga to zarówno w polowaniu kiedy przeciwnik zacznie uciekać, jak i podczas walki z osobą lubiącą się ukrywać. Nie przekazywane są informacje o tym jak ta konkretnie teraz wygląda, zwyczajnie jesteśmy w stanie wyczuć punkt w którym ta się znajduje. Maksymalny zasięg na jakim działa znak to kilometr. Jeżeli dystans między użytkownikiem a ofiarą techniki jest większy, znak przestaje działać dopóki ta ponownie nie znajdzie się w zasięgu. Podobnie, jeżeli ofiara dysponuje techniką ukrywającą źródła chakry, to nie będziemy wtedy w stanie jej wytropić.[/description]
Ostatnio zmieniony 23 sty 2024, 0:54 przez Hefajstos, łącznie zmieniany 4 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga C

IKIRYŌ NO TATARI: Genjitsu kōken'nin| WRAITH’S CURSE: Reality Guardian生霊の祟り・現実後見人
KlasyfikacjaIKIRYŌ NO TATARI
ZasięgNa siebie
Zdolność ta ma dość prostolinijne zastosowanie i wywodzi się z faktu, że w ciele użytkownika nie przebywa on sam, lecz ma drugi, oddzielny umysł - należący do Cienia. Jest to pasywna umiejętność umożliwiająca określenie co jest realne, a co nie. Użytkownik, nawet w przypadku najbardziej subtelnych czy też potężnych iluzji, jest w stanie stwierdzić czy to co widzi, jest realne. I choć nie objawia się to w żaden konkretny sposób, on po prostu to "wie", co znacząco pomaga w uwolnieniu się spod technik Genjutsu. Nadal jednak, ta zdolność nie zmienia żadnych wymagań co do tego, jak można wyjść z danej iluzji, przez co w razie nie spełniania wymagań, użytkownik może nadal przeżywać tortury, wiedząc jedynie że to co widzi i czuje, nie jest prawdziwe. Wyjątkiem są techniki do rangi C włącznie, z których niezależnie od możliwych sposobów wyjścia wymienionych w opisie techniki, można wyjść uiszczając pojedynczy koszt techniki rangi B.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=生霊の祟り・現実後見人]IKIRYŌ NO TATARI: Genjitsu kōken'nin| WRAITH’S CURSE: Reality Guardian[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/SSbZWwG.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]IKIRYŌ NO TATARI[/row]
[row title=Zasięg]Na siebie[/row]
[description]Zdolność ta ma dość prostolinijne zastosowanie i wywodzi się z faktu, że w ciele użytkownika nie przebywa on sam, lecz ma drugi, oddzielny umysł - należący do Cienia. Jest to pasywna umiejętność umożliwiająca określenie co jest realne, a co nie. Użytkownik, nawet w przypadku najbardziej subtelnych czy też potężnych iluzji, jest w stanie stwierdzić  czy to co widzi, jest realne. I choć nie objawia się to w żaden konkretny sposób, on po prostu to "wie", co znacząco pomaga w uwolnieniu się spod technik Genjutsu. Nadal jednak, ta zdolność nie zmienia żadnych wymagań co do tego, jak można wyjść z danej iluzji, przez co w razie nie spełniania wymagań, użytkownik może nadal przeżywać tortury, wiedząc jedynie że to co widzi i czuje, nie jest prawdziwe. Wyjątkiem są techniki do rangi C włącznie, z których niezależnie od możliwych sposobów wyjścia wymienionych w opisie techniki, można wyjść uiszczając pojedynczy koszt techniki rangi B.
[/description]

Ikiryō no Tatari: Kage no Kyūsoku | Wraith’s Curse: Shadow's Rest生霊の祟り・影の休息
KlasyfikacjaIkiryō no Tatari, Technika Czaso-Przestrzenna
PieczęcieCzas kumulowania chakry jak przy 6 pieczęciach
KosztPotrójny na turę
Zasięg---
Zdolność polega na możliwości chowania się i podróżowania przez "cienie". Jest to jednak określenie dość uproszczone, bowiem cień sam w sobie stanowi jedynie medium i swojego rodzaju przejście pomiędzy światem zewnętrznym, a cienistym sub-wymiarem, do którego prowadzi. Możliwe jest wejście w cudzy cień - zarówno rzucany przez osobę bądź przedmiot. Do cienia może schować się jedynie używający techniki, bez możliwości zabrania ze sobą pasażerów. Jeżeli cień, w jakim osoba się znajduje, zazębia się z innym cieniem - możliwe jest przejście pomiędzy nimi. bez względu na to, ile cienia na siebie nachodzi i czy byłoby to fizycznie możliwe. Oznacza to, że jeżeli nachodzą na siebie bardzo niewielkim fragmentem, dużo mniejszym niż osoba schowana w jednym z nich, dalej może się prześlizgnąć między jednym, a drugim. Podobnie możliwe jest podróżowanie przez niewielkie, nieoświetlone szczeliny nawet wtedy, kiedy normalnie postać nie byłaby w stanie się w nich zmieścić. Największa prędkość poruszania się, jaką można osiągnąć, to szybkość własnego biegu.

Cienisty sub-wymiar wygląda jak ciemna pustka, którego krawędzie będące krawędzią cienia obiektu, w jakim osoba się znajduje, wyglądają jak oświetlone delikatnym, granatowym światłem. Nie ma w nim typowego podłoża, a zamiast tego osoba znajdująca się w nim zdaje się lewitować bez żadnych problemów. Przypomina to przebywanie w próżni, przez którą można przemieszczać się za pomocą własnej woli. Co więcej, patrząc w górę można dostrzec i usłyszeć, co dzieje się "na zewnątrz". Okno nad głowami jest wielkości i kształtu cienia bądź cieni, w jakim osoba się chowa i pozwala dostrzec tyle, na ile pozwoliłoby wyglądanie przed okno o podobnych wymiarach. Stanowi też wyjście. Mrok w miejscach bez światła traktowany jest jak zwykły cień.

W przypadku zniszczenia cienia mocnym światłem i braku innego w odległości do 1m, osoba znajdująca się w nim zostają z niego wyrzucone oraz otrzymuje obrażenia C od poparzeń. Jeśli zaś osoba zostanie siłą wyrzucona z konkretnego cienia, nie może do niego wejść przez kolejne 3 tury. Co więcej, jeżeli cień zostanie zniszczony w momencie wychodzenia i część osoby znajduje się dalej w cieniu, a część nad nim, wtedy to co znajdowało się na powierzchni zostaje odcięte od tego co znajduje się pod powierzchnią. Sytuacja ta ma miejsce nawet przy całkowitym zniszczeniu cienia i wypluciu użytkownika na zewnątrz.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=生霊の祟り・影の休息]Ikiryō no Tatari: Kage no Kyūsoku | Wraith’s Curse: Shadow's Rest[/title]
[pic rank=C]https://imgur.com/aG24fwe.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Ikiryō no Tatari, Technika Czaso-Przestrzenna[/row]
[row title=Pieczęcie]Czas kumulowania chakry jak przy 6 pieczęciach[/row]
[row title=Koszt]Potrójny na turę[/row]
[row title=Zasięg]---[/row]
[description][p][/p]Zdolność polega na możliwości chowania się i podróżowania przez "cienie".  Jest to jednak określenie dość uproszczone, bowiem cień sam w sobie stanowi jedynie medium i swojego rodzaju przejście pomiędzy światem zewnętrznym, a cienistym sub-wymiarem, do którego prowadzi. Możliwe jest wejście w cudzy cień - zarówno rzucany przez osobę bądź przedmiot. Do cienia może schować się jedynie używający techniki, bez możliwości zabrania ze sobą pasażerów. Jeżeli cień, w jakim osoba się znajduje, zazębia się z innym cieniem - możliwe jest przejście pomiędzy nimi. bez względu na to, ile cienia na siebie nachodzi i czy byłoby to fizycznie możliwe. Oznacza to, że jeżeli nachodzą na siebie bardzo niewielkim fragmentem, dużo mniejszym niż osoba schowana w jednym z nich, dalej może się prześlizgnąć między jednym, a drugim. Podobnie możliwe jest podróżowanie przez niewielkie, nieoświetlone szczeliny nawet wtedy, kiedy normalnie postać nie byłaby w stanie się w nich zmieścić. Największa prędkość poruszania się, jaką można osiągnąć, to szybkość własnego biegu. 


[p][/p]Cienisty sub-wymiar wygląda jak ciemna pustka, którego krawędzie będące krawędzią cienia obiektu, w jakim osoba się znajduje, wyglądają jak oświetlone delikatnym, granatowym światłem. Nie ma w nim typowego podłoża, a zamiast tego osoba znajdująca się w nim zdaje się lewitować bez żadnych problemów. Przypomina to przebywanie w próżni, przez którą można przemieszczać się za pomocą własnej woli. Co więcej, patrząc w górę można dostrzec i usłyszeć, co dzieje się "na zewnątrz". Okno nad głowami jest wielkości i kształtu cienia bądź cieni, w jakim osoba się chowa i pozwala dostrzec tyle, na ile pozwoliłoby wyglądanie przed okno o podobnych wymiarach. Stanowi też wyjście. Mrok w miejscach bez światła traktowany jest jak zwykły cień. 


[p][/p]W przypadku zniszczenia cienia mocnym światłem i braku innego w odległości do 1m, osoba znajdująca się w nim zostają z niego wyrzucone oraz otrzymuje obrażenia C od poparzeń. Jeśli zaś osoba zostanie siłą wyrzucona z konkretnego cienia, nie może do niego wejść przez kolejne 3 tury. Co więcej, jeżeli cień zostanie zniszczony w momencie wychodzenia i część osoby znajduje się dalej w cieniu, a część nad nim, wtedy to co znajdowało się na powierzchni zostaje odcięte od tego co znajduje się pod powierzchnią. Sytuacja ta ma miejsce nawet przy całkowitym zniszczeniu cienia i wypluciu użytkownika na zewnątrz.[/description]

Ikiryō no Tatari: Kariudo Chōyaku | Wraith’s Curse: Hunter's Leap生霊の祟り・狩人跳躍
KlasyfikacjaIkiryō no Tatari
PieczęcieSzczur
KosztCzterokrotny
ZasięgMaksymalnie 20 metrów
Zdolność mająca na celu zmniejszenie dystansu między użytkownikiem, a jego ofiarą. W praktyce, bardzo podobna do Shunshin no Jutsu. Użytkownik kumulując chakrę cieni w nodze, wybija się z ogromną siłą z podłoża tym samym poruszając się z błyskawicznym tempem. Potrafi on w ten sposób w mgnieniu oka pojawić się w innym miejscu, o ile jest fizycznie dostępne. Mimo tempa z jakim pojawiamy się w wybranym przez nas miejscu, zdolność ta nie jest teleportacją i wszelakie przeszkody na drodze dalej stanowią dla użytkownika problem, jeżeli to nie jest w stanie się przez nie po prostu przebić jak pocisk.

Co ciekawe, technika ta nie bazuje typowo na Szybkości użytkownika, a na Sile z jaką ten się wybija. Z tego powodu im użytkownik silniejszy, tym lepsze jej efekty. Dystans ten jest dla takowych łatwiejszy do przebycia, przez co mogą też w ten sposób lepiej manipulować swoim wyskokiem. Start czy wyhamowanie, aby potem użyć jej ponownie do wyskoczenia w innym kierunku jest wtedy znacznie łatwiejsze. Nie pozwala im to jednak przebyć większego dystansu, zwyczajnie bardziej efektywnie poruszają się na dystansie tych 20 metrów. Tak jak można wyskoczyć na mniejszy dystans, tak nie można przekroczyć tych 20 metrów przy jednym skoku.

Posiadając Kontrolę Chakry i Siłę na poziomie 10 staje się możliwe wybijanie się od powietrza. Użytkownik jest w stanie zwyczajnie na tyle precyzyjnie kontrolować "wybuch" cienistej chakry jaki go wybija, że nie ma wtedy potrzeby odbijania się od podłoża. Należy wtedy jednak zapłacić większy koszt chakry za technikę - Sześciokrotny za jedno wybicie.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=生霊の祟り・狩人跳躍]Ikiryō no Tatari: Kariudo Chōyaku | Wraith’s Curse: Hunter's Leap[/title]
[pic rank=C]https://media.discordapp.net/attachments/1135312559541596204/1198363928800006225/ikiryoC.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Ikiryō no Tatari[/row]
[row title=Pieczęcie]Szczur[/row]
[row title=Koszt]Czterokrotny[/row]
[row title=Zasięg]Maksymalnie 20 metrów[/row]
[description]
Zdolność mająca na celu zmniejszenie dystansu między użytkownikiem, a jego ofiarą. W praktyce, bardzo podobna do Shunshin no Jutsu. Użytkownik kumulując chakrę cieni w nodze, wybija się z ogromną siłą z podłoża tym samym poruszając się z błyskawicznym tempem. Potrafi on w ten sposób w mgnieniu oka pojawić się w innym miejscu, o ile jest fizycznie dostępne. Mimo tempa z jakim pojawiamy się w wybranym przez nas miejscu, zdolność ta nie jest teleportacją i wszelakie przeszkody na drodze dalej stanowią dla użytkownika problem, jeżeli to nie jest w stanie się przez nie po prostu przebić jak pocisk.

Co ciekawe, technika ta nie bazuje typowo na Szybkości użytkownika, a na Sile z jaką ten się wybija. Z tego powodu im użytkownik silniejszy, tym lepsze jej efekty. Dystans ten jest dla takowych łatwiejszy do przebycia, przez co mogą też w ten sposób lepiej manipulować swoim wyskokiem. Start czy wyhamowanie, aby potem użyć jej ponownie do wyskoczenia w innym kierunku jest wtedy znacznie łatwiejsze. Nie pozwala im to jednak przebyć większego dystansu, zwyczajnie bardziej efektywnie poruszają się na dystansie tych 20 metrów. Tak jak można wyskoczyć na mniejszy dystans, tak nie można przekroczyć tych 20 metrów przy jednym skoku.

[b]Posiadając Kontrolę Chakry i Siłę na poziomie 10[/b] staje się możliwe wybijanie się od powietrza. Użytkownik jest w stanie zwyczajnie na tyle precyzyjnie kontrolować "wybuch" cienistej chakry jaki go wybija, że nie ma wtedy potrzeby odbijania się od podłoża. Należy wtedy jednak zapłacić większy koszt chakry za technikę - Sześciokrotny za jedno wybicie.[/description]
Ostatnio zmieniony 28 sty 2024, 12:06 przez Hefajstos, łącznie zmieniany 4 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga B

Ikiryō no Tatari: Kage no Henshin | Wraith’s Curse: Shadow's Shapeshifting生霊の祟り・影の変身
KlasyfikacjaIkiryō no Tatari, Technika Transformacji
PieczęcieCzas kumulowania chakry jak przy 16 pieczęciach
KosztStandardowy D za przemianę ogólną | Standardowy B za przemianę | Standardowy B na turę za utwardzenie/wzmocnienie
ZasięgNa siebie
Kolejna technika działająca na dwa sposoby, jednak opierająca się na zdolnościach transformacji swojego własnego, cienistego ciała. Pierwsza możliwość stanowi dużo bardziej zaawansowane Henge no Jutsu - z tym, że działające na stałe. Za pomocą tej zdolności, osoba może w dowolnym momencie zmienić swój wygląd, z wykluczeniem koloru skóry, oczu i włosów. Tymi można manipulować w bardzo niewielkim zakresie, jednak ostatecznie po zmianie każde z nich będzie zwyczajnie ciemne. Można próbować zmienić im odcień, jednak nie da się ich rozjaśnić. Tak długo, jak zmiana dotyczy ogólnego wyglądu i nie zmienia wzrostu oraz wagi o więcej niż o 15kg oraz 15cm względem oryginalnych wymiarów, zmiana taka traktowana jest jak użycie techniki rangi D o standardowym koszcie.

W momencie, kiedy zmiany dodają dużo więcej masy czy rozmiaru używającemu bądź zupełnie zmieniają jego kształt i wygląd, wówczas koszty transformacji są inne - wynosi wówczas standardowy B. Nie ma zbyt dużych ograniczeń co do tego, jak bardzo można transformować własne ciało, albowiem w każdym wypadku będzie ono liczone jako "funkcjonalne". Co więcej, takowe modyfikacje wyglądu mogą również skutkować uzyskaniem dodatkowych zdolności, takich jak lot w przypadku skrzydeł czy możliwość owinięcia się komuś wokół ręki za pomocą macek. Takowe transformacje często wyróżniają się dodatkowo tym, że zmodyfikowana część ciała staje się cała czarna. Ponadto płacąc dodatkowy koszt standardowy B na turę, możliwe staje się wzmocnienie wytrzymałości modyfikowanej części ciała tak, jakby zastosowano na nią technikę rangi B.

Kosztem standardowym B możliwa staje się transformacja całego ciała, chociaż jeśli ktoś ma takie życzenie - w cenie transformacji może zmienić jedynie część siebie, czy nawet dokonać niewielkich modyfikacji ciała. Pozwala to na bardzo nietypowe zmiany, jak chociażby podzielenie się niemal na pół, usunięcie własnej tkanki w miejscu, gdzie postać miałaby zostać uderzona czy nawet całkowita transformacja w inną formę życia Możliwe jest tworzenie dodatkowych modyfikacji tak długo, jak ich rozmiar nie sprawia, by osoba zaczęła swoimi rozmiarami przekraczać wielkością słonia. Nie jest też problemem tworzenie większych gabarytowo modyfikacji, nadających postaci dodatkowych cech jak np. skrzydła. Na tej randze możliwe staje się również pomniejszenie swojej osoby, transformując się w coś, co jest zwyczajnie mniejsze od używającego tak długo, jak nie jest mniejsze wielkością od dużego, domowego kota.

Podczas gdy warto zwrócić uwagę na to, czy pole walki pozwala na zwiększenie swoich własnych gabarytów, należy mieć na uwadze jeszcze jedną rzecz: w mocno oświetlonych miejscach np. na pustyni w ciągu dnia, zwłaszcza podczas wysokich temperatur, możliwości techniki zmniejszają się. Wówczas koszt za transformację wzrasta do podwójnego B. To samo dzieje się z kosztami za wzmocnienie modyfikowanej części, potrafiąc zwiększyć ogólne koszty, używając wszystkich możliwości zdolności, nawet do poczwórnego.

Co więcej, jeśli w wyniku przemiany stan fizyczny nie pozwala na składanie pieczęci (np z powodu braku rąk do tego przystosowanych) do innych technik, potrzeba ich składania zostaje zastąpiona czasem kumulacji chakry. Wynosi ona jednak 150% czasu, jaki zajęłoby złożenie odpowiednich pieczęci. Jeśli więc technika posiada ich dla przykładu 10, czas kumulacji wynosi jak przy 15 pieczęciach.

Niezależnie od zmian w ciele, rany zadane cieniowi są trwałe i nie da się ich uleczyć tą techniką. Nawet w wypadku w którym postać wyhoduje sobie nowy cienisty narząd który zastąpi ten utracony, miejsce które zostało trafione dalej uchodzi za "Uszkodzone" a cienista materia wycieka z niego jak krew z normalnego organizmu. W przypadku w którym już istniejącą ranę próbujemy łatać cieniem, rana po prostu przechodzi na cień, uniemożliwiając tym samym jej zaleczenie, dopóki ciało nie wróci do swojej normalnej postaci. Utrata masy w postaci takiego wycieku cienia jest tak samo śmiertelne jak zwyczajny krwotok.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=生霊の祟り・影の変身]Ikiryō no Tatari: Kage no Henshin | Wraith’s Curse: Shadow's Shapeshifting[/title]
[pic rank=B]https://imgur.com/hcihG6I.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Ikiryō no Tatari, Technika Transformacji[/row]
[row title=Pieczęcie]Czas kumulowania chakry jak przy 16 pieczęciach[/row]
[row title=Koszt]Standardowy D za przemianę ogólną | Standardowy B za przemianę | Standardowy B na turę za utwardzenie/wzmocnienie[/row]
[row title=Zasięg]Na siebie[/row]
[description][p][/p]Kolejna technika działająca na dwa sposoby, jednak opierająca się na zdolnościach transformacji swojego własnego, cienistego ciała. Pierwsza możliwość stanowi dużo bardziej zaawansowane Henge no Jutsu - z tym, że działające na stałe. Za pomocą tej zdolności, osoba może w dowolnym momencie zmienić swój wygląd, z wykluczeniem koloru skóry, oczu i włosów. Tymi można manipulować w bardzo niewielkim zakresie, jednak ostatecznie po zmianie każde z nich będzie zwyczajnie ciemne. Można próbować zmienić im odcień, jednak nie da się ich rozjaśnić. Tak długo, jak zmiana dotyczy ogólnego wyglądu i nie zmienia wzrostu oraz wagi o więcej niż o 15kg oraz 15cm względem oryginalnych wymiarów, zmiana taka traktowana jest jak użycie techniki rangi D o standardowym koszcie. 


[p][/p]W momencie, kiedy zmiany dodają dużo więcej masy czy rozmiaru używającemu bądź zupełnie zmieniają jego kształt i wygląd, wówczas koszty transformacji są inne - wynosi wówczas standardowy B. Nie ma zbyt dużych ograniczeń co do tego, jak bardzo można transformować własne ciało, albowiem w każdym wypadku będzie ono liczone jako "funkcjonalne". Co więcej, takowe modyfikacje wyglądu mogą również skutkować uzyskaniem dodatkowych zdolności, takich jak lot w przypadku skrzydeł czy możliwość owinięcia się komuś wokół ręki za pomocą macek. Takowe transformacje często wyróżniają się dodatkowo tym, że zmodyfikowana część ciała staje się cała czarna. Ponadto płacąc dodatkowy koszt standardowy B na turę, możliwe staje się wzmocnienie wytrzymałości modyfikowanej części ciała tak, jakby zastosowano na nią technikę rangi B. 


[p][/p]Kosztem standardowym B możliwa staje się transformacja całego ciała, chociaż jeśli ktoś ma takie życzenie - w cenie transformacji może zmienić jedynie część siebie, czy nawet dokonać niewielkich modyfikacji ciała. Pozwala to na bardzo nietypowe zmiany, jak chociażby podzielenie się niemal na pół, usunięcie własnej tkanki w miejscu, gdzie postać miałaby zostać uderzona czy nawet całkowita transformacja w inną formę życia Możliwe jest tworzenie dodatkowych modyfikacji tak długo, jak ich rozmiar nie sprawia, by osoba zaczęła swoimi rozmiarami przekraczać wielkością słonia. Nie jest też problemem tworzenie większych gabarytowo modyfikacji, nadających postaci dodatkowych cech jak np. skrzydła. Na tej randze możliwe staje się również pomniejszenie swojej osoby, transformując się w coś, co jest zwyczajnie mniejsze od używającego tak długo, jak nie jest mniejsze wielkością od dużego, domowego kota. 


[p][/p]Podczas gdy warto zwrócić uwagę na to, czy pole walki pozwala na zwiększenie swoich własnych gabarytów, należy mieć na uwadze jeszcze jedną rzecz: w mocno oświetlonych miejscach np. na pustyni w ciągu dnia, zwłaszcza podczas wysokich temperatur, możliwości techniki zmniejszają się. Wówczas koszt za transformację wzrasta do podwójnego B. To samo dzieje się z kosztami za wzmocnienie modyfikowanej części, potrafiąc zwiększyć ogólne koszty, używając wszystkich możliwości zdolności, nawet do poczwórnego.


[p][/p]Co więcej, jeśli w wyniku przemiany stan fizyczny nie pozwala na składanie pieczęci (np z powodu braku rąk do tego przystosowanych) do innych technik, potrzeba ich składania zostaje zastąpiona czasem kumulacji chakry. Wynosi ona jednak 150% czasu, jaki zajęłoby złożenie odpowiednich pieczęci. Jeśli więc technika posiada ich dla przykładu 10, czas kumulacji wynosi jak przy 15 pieczęciach. 


[p][/p]Niezależnie od zmian w ciele, rany zadane cieniowi są trwałe i nie da się ich uleczyć tą techniką. Nawet w wypadku w którym postać wyhoduje sobie nowy cienisty narząd który zastąpi ten utracony, miejsce które zostało trafione dalej uchodzi za "Uszkodzone" a cienista materia wycieka z niego jak krew z normalnego organizmu. W przypadku w którym już istniejącą ranę próbujemy łatać cieniem, rana po prostu przechodzi na cień, uniemożliwiając tym samym jej zaleczenie, dopóki ciało nie wróci do swojej normalnej postaci. Utrata masy w postaci takiego wycieku cienia jest tak samo śmiertelne jak zwyczajny krwotok.[/description]

IKIRYŌ NO TATARI: Tasogare no seiiki| WRAITH’S CURSE: Twilight Sanctuary生霊の祟り・黄昏の聖域
KlasyfikacjaIKIRYŌ NO TATARI
Pieczęcieczas kumulowania chakry jak przy 6 pieczęciach
KosztRóżny
ZasięgSfera o średnicy 2 metrów wokół użytkownika
DodatkoweTechnika kosztuje 15 PT
W związku z dzieleniem jednego ciała, cień może mieć bardzo dobry powód aby chronić swojego nosiciela, jak i on chce chronić swojego lokatora. Zdolność ta pozwala użytkownikowi, po uiszczeniu odpowiedniego kosztu chakry, wznieść barierę która ma dwa zastosowania. Pierwszym z nich jest oczywiście ochrona użytkownika przed zagrożeniami wynikającymi z ataków fizycznych jak i technik. Kolejną ochroną, choć nie najlepszą, jest ochrona oczu przed naturalnym światłem. Wewnątrz bariery, jest o wiele ciemniej, dzięki czemu ci, którzy mają wrażliwe oczy lub nie chcą się narażać na zbytnie wystawienie na słońce, mogą korzystać z dobrodziejstw tej techniki, która daje efekt taki, jakby człowiek stał w półmroku. Kształt tej bariery przypomina mniej więcej sferę, choć to tylko przybliżenie, ponieważ nie jest on w pełni regularny, choćby przez smugi chakry które co jakiś czas pojawiają się i znikają, niczym płomienie które zostały bardzo spowolnione w czasie.

Użytkownik decyduje z jaką siłą uruchamia technikę. Koszt techniki równy jest Standardowemu danej rangi:"
  • D - ataki fizyczne do poziomu siły 5, techniki do rangi D
  • C - ataki fizyczne do poziomu siły 6, techniki do rangi C
  • B - ataki fizyczne do poziomu siły 7, techniki do rangi B
  • A - ataki fizyczne do poziomu siły 8, techniki do rangi A, Wymagania: Ikiryō no tatari A
  • S - ataki fizyczne do poziomu siły 9, techniki do rangi S, Wymagania: Ikiryō no tatari S
Bariera utrzymuje się przez jedną turę, po czym znika, acz możliwe jest jej dalsze utrzymanie. Utrata chakry jest równa standardowemu kosztowi siły techniki na turę, a więc utrzymanie bariery rangi S kosztuje od drugiej tury istnienia standardowy S. Dodatkowo ze względu na medium, technika ta wypada słabiej w stosunku do jutsu bazujących na ogniu oraz świetle, nawet jeżeli jest w stanie redukować efektu działania tego naturalnego. Takie osłabienie jest porównywalne do różnicy pomiędzy dwoma żywiołami, który to jeden z nich ma przewagę. Technika ta działa jedynie w jedną stronę. Oznacza to, że "wychodzące" ciosy, jak i inne techniki, nie powodują jej zniszczenia, jedynie te z zewnątrz, co uwydatnia się w defensywnej sile tej techniki, która jest mniejsza od porównywalnych jutsu.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=生霊の祟り・黄昏の聖域]IKIRYŌ NO TATARI: Tasogare no seiiki| WRAITH’S CURSE: Twilight Sanctuary[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/Tx1EdoA.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]IKIRYŌ NO TATARI[/row]
[row title=Pieczęcie]czas kumulowania chakry jak przy 6 pieczęciach[/row]
[row title=Koszt]Różny[/row]
[row title=Zasięg]Sfera o średnicy 2 metrów wokół użytkownika[/row]
[row title=Dodatkowe]Technika kosztuje 15 PT[/row]
[description]W związku z dzieleniem jednego ciała, cień może mieć bardzo dobry powód aby chronić swojego nosiciela, jak i on chce chronić swojego lokatora. Zdolność ta pozwala użytkownikowi, po uiszczeniu odpowiedniego kosztu chakry, wznieść barierę która ma dwa zastosowania. Pierwszym z nich jest oczywiście ochrona użytkownika przed zagrożeniami wynikającymi z ataków fizycznych jak i technik. Kolejną ochroną, choć nie najlepszą, jest ochrona oczu przed naturalnym światłem. Wewnątrz bariery, jest o wiele ciemniej, dzięki czemu ci, którzy mają wrażliwe oczy lub nie chcą się narażać na zbytnie wystawienie na słońce, mogą korzystać z dobrodziejstw tej techniki, która daje efekt taki, jakby człowiek stał w półmroku. Kształt tej bariery przypomina mniej więcej sferę, choć to tylko przybliżenie, ponieważ nie jest on  w pełni regularny, choćby przez smugi chakry które co jakiś czas pojawiają się i znikają, niczym płomienie które zostały bardzo spowolnione w czasie.

Użytkownik decyduje z jaką siłą uruchamia technikę. Koszt techniki równy jest Standardowemu danej rangi:"
[list][*][b]D -[/b] ataki fizyczne do poziomu siły 5, techniki do rangi D
[*][b]C -[/b] ataki fizyczne do poziomu siły 6, techniki do rangi C
[*][b]B -[/b] ataki fizyczne do poziomu siły 7, techniki do rangi B
[*][b]A -[/b] ataki fizyczne do poziomu siły 8, techniki do rangi A, [u]Wymagania: Ikiryō no tatari A[/u]
[*][b]S -[/b] ataki fizyczne do poziomu siły 9, techniki do rangi S, [u]Wymagania: Ikiryō no tatari S[/u][/list]

Bariera utrzymuje się przez jedną turę, po czym znika, acz możliwe jest jej dalsze utrzymanie. Utrata chakry jest równa standardowemu kosztowi siły techniki na turę, a więc utrzymanie bariery rangi S kosztuje od drugiej tury istnienia standardowy S. Dodatkowo ze względu na medium, technika ta wypada słabiej w stosunku do jutsu bazujących na ogniu oraz świetle, nawet jeżeli jest w stanie redukować efektu działania tego naturalnego. Takie osłabienie jest porównywalne do różnicy pomiędzy dwoma żywiołami, który to jeden z nich ma przewagę. Technika ta działa jedynie w jedną stronę. Oznacza to, że "wychodzące" ciosy, jak i inne techniki, nie powodują jej zniszczenia, jedynie te z zewnątrz, co uwydatnia się w defensywnej sile tej techniki, która jest mniejsza od porównywalnych jutsu.
[/description]
Ostatnio zmieniony 22 lis 2023, 21:16 przez Tora, łącznie zmieniany 5 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga A

IKIRYŌ NO TATARI: Jaakuna bakuhatsu| WRAITH’S CURSE: Wicked Blast生霊の祟り・邪悪な爆発
KlasyfikacjaIKIRYŌ NO TATARI
Pieczęcieczas kumulowania chakry zależny od mocy techniki
KosztRóżny
ZasięgRóżny
DodatkoweTechnika kosztuje 20 PT
Technika której działanie można podzielić na dwa etapy. Pierwszym z nich jest skumulowanie chakry, która jest zbierana w dłoni, bądź obu dłoniach użytkownika w formie sfery, której wielkość głównie zależy od tego ile energii się w niej znajduje. Po zakończeniu zbierania, kula zaczyna lecieć z ogromną prędkością w kierunku, w który to została wycelowana. Po straceniu kontaktu ze sferą chakry, użytkownik nie ma już żadnego wpływu na technikę, nie mogąc zmienić kierunku lotu, siły uderzenia czy też nawet anulowania techniki, co biorąc pod uwagę jej późniejszy efekt, może przynieść bardzo przykre konsekwencje. Bowiem po przeleceniu maksymalnego zasięgu, bądź też wbiciu się na przeszkodę która będzie w stanie w pełni zatrzymać pędzącą kulę, ta pomimo zadania zwyczajnych obrażeń, takich jakie zadała by zwyczajna technika energetyczna, wybucha erodując otoczenie dotknięte eksplozją.

Użytkownik decyduje z jaką siłą używa technik. Jej koszt jest równy dwukrotnemu danej rangi:"
  • B - płacąc mniejsze ilości chakry, możliwe jest wykonanie słabszej wersji techniki. Kumulując chakrę przez czas równy pięć pieczęci, tworzymy pocisk, który jest w stanie tylko i wyłącznie zadać obrażenia punktowe. Maksymalny zasięg lotu jest równy 20 metrów. Zaś wielkość lecącej kuli to 20 cm.
  • A - standardowy poziom wykorzystania techniki. Czas kumulowania techniki wynosi równowartość dziesięciu pieczęci, maksymalny zasięg lotu jest równy 30 metrów, a średnica wybuchu jest równa 10 metrów. Zaś wielkość lecącej kuli to 50 cm.
  • S - wykorzystując większe pokłady energii, użytkownik tworzy jeszcze silniejszy pocisk. Czas kumulowania techniki wynosi równowartość piętnastu pieczęci, maksymalny zasięg lotu jest równy 50 metrów, a średnica wybuchu jest równa 20 metrów. Zaś wielkość lecącej kuli to 1 metr. Dodatkowo, użytkownik może poprzez dłuższy czas ładowania stworzyć jeszcze silniejszy wybuch. Skupiając chakrę przez dodatkowy czas równy kolejnym pięciu pieczęciom, może zwiększyć koszt o "jedno oczko", wzmacniając dzięki temu zasięg lotu o 10 metrów i średnicę wybuchu o 5 metrów. Wymagania: Ikiryō no tatari S
Erozja ta, działa inaczej zależnie od tego, czego ona "dotknie". W przypadku naturalnego terenu, takiego jak ziemia, roślinność czy też woda, ten staje się niezdatny do wykorzystania przez techniki na okres jednego dnia. W momencie, kiedy technika spowoduje zniszczenie innych technik, takich jak bariery czy też inne kontrolowane obiekty, obszar zniszczeń jest niemożliwy do regeneracji jak i dalszej kontroli. Ostatni przypadek dotyczy przyjęcia techniki przez inną istotę żywą. W takiej sytuacji, zależnie od tego jak duża część techniki dotknęła przeciwnika, tymczasowo erodują się mu pokłady chakry w ilości nie większej niż połowa kosztu techniki, poniesionego przez użytkownika. Jeżeli cel, któremu została zerodowana chakra, nie potrafi z niej korzystać, ta ulatnia się po jednej turze od pojawienia się w organiźmie. Erozja chakry w ten sposób nie jest w stanie tworzyć u innych istot żywych cieni, które by działały zgodnie z mechaniką Ikiryō no tatari. Za pomocą tej techniki nie można zerodować więcej niż 90% całych pokładów chakry. W przypadku, kiedy erodowana chakra jest u przeciwnika który posiada Ikiryō no Tatari, jako że jest to erozja tylko i wyłącznie tymczasowa, nie wpływa to na poziom permanentnie zerodowanej chakry i chakra wraca do normalnego poziomu już na następny dzień, chyba że zostanie wykorzystana przez użytkownika wspomnianego wspomagania.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=生霊の祟り・邪悪な爆発]IKIRYŌ NO TATARI: Jaakuna bakuhatsu| WRAITH’S CURSE: Wicked Blast[/title]
[pic rank=A]https://i.imgur.com/0x9Nf6X.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]IKIRYŌ NO TATARI[/row]
[row title=Pieczęcie]czas kumulowania chakry zależny od mocy techniki[/row]
[row title=Koszt]Różny[/row]
[row title=Zasięg]Różny[/row]
[row title=Dodatkowe]Technika kosztuje 20 PT[/row]
[description] Technika której działanie można podzielić na dwa etapy. Pierwszym z nich jest skumulowanie chakry, która jest zbierana w dłoni, bądź obu dłoniach użytkownika w formie sfery, której wielkość głównie zależy od tego ile energii się w niej znajduje. Po zakończeniu zbierania, kula zaczyna lecieć z ogromną prędkością w kierunku, w który to została wycelowana. Po straceniu kontaktu ze sferą chakry, użytkownik nie ma już żadnego wpływu na technikę, nie mogąc zmienić kierunku lotu, siły uderzenia czy też nawet anulowania techniki, co biorąc pod uwagę jej późniejszy efekt, może przynieść bardzo przykre konsekwencje. Bowiem po przeleceniu maksymalnego zasięgu, bądź też wbiciu się na przeszkodę która będzie w stanie w pełni zatrzymać pędzącą kulę, ta pomimo zadania zwyczajnych obrażeń, takich jakie zadała by zwyczajna technika energetyczna, wybucha erodując otoczenie dotknięte eksplozją.

Użytkownik decyduje z jaką siłą używa technik. Jej koszt jest równy dwukrotnemu danej rangi:"
[list][*][b]B -[/b] płacąc mniejsze ilości chakry, możliwe jest wykonanie słabszej wersji techniki. Kumulując chakrę przez czas równy pięć pieczęci, tworzymy pocisk, który jest w stanie tylko i wyłącznie zadać obrażenia punktowe. Maksymalny zasięg lotu jest równy 20 metrów. Zaś wielkość lecącej kuli to 20 cm.
[*][b]A -[/b] standardowy poziom wykorzystania techniki. Czas kumulowania techniki wynosi równowartość dziesięciu pieczęci, maksymalny zasięg lotu jest równy 30 metrów, a średnica wybuchu jest równa 10 metrów. Zaś wielkość lecącej kuli to 50 cm.
[*][b]S -[/b] wykorzystując większe pokłady energii, użytkownik tworzy jeszcze silniejszy pocisk. Czas kumulowania techniki wynosi równowartość piętnastu pieczęci, maksymalny zasięg lotu jest równy 50 metrów, a średnica wybuchu jest równa 20 metrów. Zaś wielkość lecącej kuli to 1 metr. Dodatkowo, użytkownik może poprzez dłuższy czas ładowania stworzyć jeszcze silniejszy wybuch. Skupiając chakrę przez dodatkowy czas równy kolejnym pięciu pieczęciom, może zwiększyć koszt o "jedno oczko", wzmacniając dzięki temu zasięg lotu o 10 metrów i średnicę wybuchu o 5 metrów. [u]Wymagania: Ikiryō no tatari S[/u][/list]

Erozja ta, działa inaczej zależnie od tego, czego ona "dotknie". W przypadku naturalnego terenu, takiego jak ziemia, roślinność czy też woda, ten staje się niezdatny do wykorzystania przez techniki na okres jednego dnia. W momencie, kiedy technika spowoduje zniszczenie innych technik, takich jak bariery czy też inne kontrolowane obiekty, obszar zniszczeń jest niemożliwy do regeneracji jak i dalszej kontroli. Ostatni przypadek dotyczy przyjęcia techniki przez inną istotę żywą. W takiej sytuacji, zależnie od tego jak duża część techniki dotknęła przeciwnika, tymczasowo erodują się mu pokłady chakry w ilości nie większej niż połowa kosztu techniki, poniesionego przez użytkownika. Jeżeli cel, któremu została zerodowana chakra, nie potrafi z niej korzystać, ta ulatnia się po jednej turze od pojawienia się w organiźmie. Erozja chakry w ten sposób nie jest w stanie tworzyć u innych istot żywych cieni, które by działały zgodnie z mechaniką Ikiryō no tatari. Za pomocą tej techniki nie można zerodować więcej niż 90% całych pokładów chakry. W przypadku, kiedy erodowana chakra jest u przeciwnika który posiada Ikiryō no Tatari, jako że jest to erozja tylko i wyłącznie tymczasowa, nie wpływa to na poziom permanentnie zerodowanej chakry i chakra wraca do normalnego poziomu już na następny dzień, chyba że zostanie wykorzystana przez użytkownika wspomnianego wspomagania.[/description]

Ikiryō no Tatari: Tenchi Kaibyaku | Wraith’s Curse: Creation Of Heaven & Earth生霊の祟り・天地開闢
KlasyfikacjaIkiryō no Tatari
PieczęciePtak → Zając → Smok → Wąż
KosztRóżny
ZasięgWzroku
DodatkoweTechnika kosztuje 20 PT
Zdolność pozwalająca na syntezowanie własnej chakry w cienistą masę, jej formowanie oraz częściową kontrolę. Masa ta należy do nieco nietypowych, zwłaszcza pod kątem innych zdolności tworzących coś z danego elementu. W stanie surowym przypomina zwykłą, całkiem paskudną maź, jaka potraktowana ogniem szybko spala się wydzielając nieprzyjemny zapach. Podczas formowania jest w stanie przyjąć różne właściwości, będąc pod tym kątem plastycznym instrumentem, a nawet symulować pracę żywych tkanek czy organów.

W zależności od włożonej w proces chakry oraz skomplikowania tworu, potrzeba różnej ilości czasu skupienia i jej formowania. Podobnie ma się z jej właściwościami, jakimi można w miarę swobodnie manipulować tak długo, jak nie są to właściwości przekraczające te, jakie można uzyskać fizycznymi i mechanicznymi procesami bez wykorzystania chakry. Dla uproszczenia uznaje się, że zwykłe przedmioty, nawet takie posiadające bardziej fikuśne kształty czy zdobienia, są wykonywane nieporównywalnie szybciej niż żywe tkanki oraz w pełni funkcjonalne organy.

  • Ranga E: koszt standardowy rangi E; koszt połowiczny E za podtrzymanie na turę; przedmioty maksymalnie wielkości szklanki bądź talerza. Niewielkie, nie zajmujące wiele miejsca, często zaliczające się jako zwykłe drobiazgi. Niezbyt skomplikowane, często pozbawione ostrych krawędzi. Charakteryzują się wytrzymałością porównywalną z papierem.
  • Ranga D: koszt standardowy rangi D; koszt połowiczny D za podtrzymanie na turę; przedmioty większe, takie jak krzesła czy skrzynie. Obiekty wielkości często mniej więcej połowy człowieka, do których można zaliczyć część mebli czy większe przedmioty, jakie ten mógłby spokojnie pochwycić. Mogą być nieco bardziej skomplikowane, posiadając jakieś niewielkie, proste zdobienia czy ostre krawędzie. Charakteryzują się wytrzymałością porównywalną z drewnem. Możliwe jest też nadawanie tworom tekstury i właściwości tekstyliów, tworząc np. ubrania.
  • Ranga C: koszt standardowy rangi C; koszt połowiczny C za podtrzymanie na turę; przedmioty wielkości człowieka bądź nieznacznie go przewyższające, jak chociażby większe meble pokroju szafy. Ze względu na swój kształt mogą okazać się trudniejsze w pochwyceniu. Można też spodziewać się po nich bardziej skomplikowanych zdobień czy szczegółów w wykonaniu. Przedmioty przy tak dużym użyciu chakry posiadają wytrzymałość dobrej jakości ceramiki.
  • Ranga B: koszt standardowy rangi B; koszt połowiczny B za podtrzymanie na turę; po złożeniu pieczęci należy kumulować dodatkowo chakrę przez czas równy 2 pieczęciom (łącznie 6); obiekty wielkościowo porównywalne do naprawdę szerokich biblioteczek, zdolnych zająć sporą część ściany. Twory takie są w stanie same zastawić standardowej wielkości korytarz, nie zostawiając miejsca ani po bokach, ani pomiędzy górną powierzchnią i sufitem, że o podłodze nie wspominając. Od tego momentu możliwości zdobnicze i odwzorowywanie detali zależy już tylko i wyłącznie od personalnych zdolności samego użytkownika i nie są niczym ograniczone. Obiekty takie charakteryzują się wytrzymałością dobrej jakościowo stali. Możliwe jest jednak nadanie im na tym poziomie również innych właściwości, jak chociażby manipulować jej miękkością czy elastycznością, symulując gumę bądź inne, mniej oczywiste materiały.
  • Ranga A: koszt standardowy rangi A; koszt połowiczny A za podtrzymanie na turę; po złożeniu pieczęci należy kumulować dodatkowo chakrę przez czas równy 5 pieczęciom (łącznie 9); obiekty na tyle duże, by mogły same z siebie wypełnić całe pomieszczenie w budynku, czy nawet stanowić niewielką konstrukcję niejako zdatną do zamieszkania - głównie przez wielkość i wytrzymałość. Obiekty takie nie zyskują już większej wytrzymałości niż to, co oferuje ranga niżej.
  • Ranga S: koszt standardowy rangi S; koszt połowiczny S za podtrzymanie na turę; po złożeniu pieczęci należy kumulować dodatkowo chakrę przez czas równy 8 pieczęciom (łącznie 12); obiekty będące wielkości piętrowych domów, często wymagające dużo wolnej przestrzeni do wytworzenia. Obiekty takie nie zyskują już większej wytrzymałości niż to, co oferuje ranga niżej. Wymagania: Ikiryō no Tatari S
Cienista masa pozwala również tworzyć obiekty bardziej organiczne, z faktycznych tkanek. Nie są to jednak twory "żywe", a jedynie bardzo dobrze odwzorowane marionetki, jakie mogą zostać stworzone w bardzo uproszczonej formie lub, jeśli twórca ma chęci - z funkcjonującymi narządami i tkankami, które chociaż same w sobie zupełnie nic w kwestii ich kontroli nie zmieniają, to pozwalają zostać "domem" dla osób bądź bytów, jakie własnego ciała nie mają bądź są w stanie przemieszczać się pomiędzy nimi np. klan Yamanaka. Ze względu na użyty materiał, nie rozkłada się i nie niszczeje sam z siebie tak długo, jak jest trzymany z dala od wysokich temperatur i światła.

Możliwe jest nadanie tworów bardziej dostosowanego do potrzeb wyglądu, kolorystyki czy niestandardowych mutacji. Poprzez kontakt fizyczny wykonalne jest również użycie na nich techniki już po ich stworzeniu i dokonanie wszelakich modyfikacji, na jakie ta pozwala. Najprostsze z nich można tworzyć trakcie walki tak, jak standardowe obiekty. Bez względu na to, czy ów twór ma być jedynie prostą marionetką, czy bardziej ambitnym "dziełem", czas i koszt jego stworzenia wynosi o rangę wyżej, niż dyktowałyby to powyższe "widełki". Jeśli więc ranga C pozwala tworzyć obiekty wielkości człowieka, cieniste "ciało" będzie z kolei wymagało kosztu standardowego B. Co więcej podtrzymanie takiego tworu to koszt połowiczny danej rangi na turę. Chcąc osiągnąć rozmiary takiego ciała, jakie oferuje ranga S, koszt zamienia się w podwójny S i standardowy S za podtrzymanie na turę.

Cień sam może zadecydować, by użyć tej techniki i ma nad nią taką samą kontrolę jak użytkownik. Może w dowolnym momencie stworzyć sobie własne ciało i przenieść się do niego. Jest to też maksimum, jakie Cień może osiągnąć operując nią ze środka swojego hosta. Po przeniesieniu się do własnego ciała, jest w stanie korzystać z niej w równym stopniu, co host. Wyjątkiem jest sytuacja, w której ubytek chakry zagroził by śmiercią użytkownikowi. Wówczas Cień nie jest w stanie z niej skorzystać.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=生霊の祟り・天地開闢]Ikiryō no Tatari: Tenchi Kaibyaku | Wraith’s Curse: Creation Of Heaven & Earth[/title]
[pic rank=A]https://imgur.com/sNE9x5l.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Ikiryō no Tatari[/row]
[row title=Pieczęcie]Ptak → Zając → Smok → Wąż[/row]
[row title=Koszt]Różny [/row]
[row title=Zasięg]Wzroku[/row]
[row title=Dodatkowe]Technika kosztuje 20 PT[/row]
[description]Zdolność pozwalająca na syntezowanie własnej chakry w cienistą masę, jej formowanie oraz częściową kontrolę. Masa ta należy do nieco nietypowych, zwłaszcza pod kątem innych zdolności tworzących coś z danego elementu. W stanie surowym przypomina zwykłą, całkiem paskudną maź, jaka potraktowana ogniem szybko spala się wydzielając nieprzyjemny zapach. Podczas formowania jest w stanie przyjąć różne właściwości, będąc pod tym kątem plastycznym instrumentem, a nawet symulować pracę żywych tkanek czy organów. 

W zależności od włożonej w proces chakry oraz skomplikowania tworu, potrzeba różnej ilości czasu skupienia i jej formowania. Podobnie ma się z jej właściwościami, jakimi można w miarę swobodnie manipulować tak długo, jak nie są to właściwości przekraczające te, jakie można uzyskać fizycznymi i mechanicznymi procesami bez wykorzystania chakry. Dla uproszczenia uznaje się, że zwykłe przedmioty, nawet takie posiadające bardziej fikuśne kształty czy zdobienia, są wykonywane nieporównywalnie szybciej niż żywe tkanki oraz w pełni funkcjonalne organy. 


[list][*][b]Ranga E:[/b] koszt standardowy rangi E; koszt połowiczny E za podtrzymanie na turę; przedmioty maksymalnie wielkości szklanki bądź talerza. Niewielkie, nie zajmujące wiele miejsca, często zaliczające się jako zwykłe drobiazgi. Niezbyt skomplikowane, często pozbawione ostrych krawędzi. Charakteryzują się wytrzymałością porównywalną z papierem.
[*][b]Ranga D:[/b] koszt standardowy rangi D; koszt połowiczny D za podtrzymanie na turę; przedmioty większe, takie jak krzesła czy skrzynie. Obiekty wielkości często mniej więcej połowy człowieka, do których można zaliczyć część mebli czy większe przedmioty, jakie ten mógłby spokojnie pochwycić. Mogą być nieco bardziej skomplikowane, posiadając jakieś niewielkie, proste zdobienia czy ostre krawędzie. Charakteryzują się wytrzymałością porównywalną z drewnem. Możliwe jest też nadawanie tworom tekstury i właściwości tekstyliów, tworząc np. ubrania.
[*][b]Ranga C:[/b] koszt standardowy rangi C; koszt połowiczny C za podtrzymanie na turę; przedmioty wielkości człowieka bądź nieznacznie go przewyższające, jak chociażby większe meble pokroju szafy. Ze względu na swój kształt mogą okazać się trudniejsze w pochwyceniu. Można też spodziewać się po nich bardziej skomplikowanych zdobień czy szczegółów w wykonaniu. Przedmioty przy tak dużym użyciu chakry posiadają wytrzymałość dobrej jakości ceramiki. 
[*][b]Ranga B:[/b] koszt standardowy rangi B; koszt połowiczny B za podtrzymanie na turę; po złożeniu pieczęci należy kumulować dodatkowo chakrę przez czas równy 2 pieczęciom (łącznie 6); obiekty wielkościowo porównywalne do naprawdę szerokich biblioteczek, zdolnych zająć sporą część ściany. Twory takie są w stanie same zastawić standardowej wielkości korytarz, nie zostawiając miejsca ani po bokach, ani pomiędzy górną powierzchnią i sufitem, że o podłodze nie wspominając. Od tego momentu możliwości zdobnicze i odwzorowywanie detali zależy już tylko i wyłącznie od personalnych zdolności samego użytkownika i nie są niczym ograniczone. Obiekty takie charakteryzują się wytrzymałością dobrej jakościowo stali. Możliwe jest jednak nadanie im na tym poziomie również innych właściwości, jak chociażby manipulować jej miękkością czy elastycznością, symulując gumę bądź inne, mniej oczywiste materiały. 
[*][b]Ranga A:[/b] koszt standardowy rangi A; koszt połowiczny A za podtrzymanie na turę; po złożeniu pieczęci należy kumulować dodatkowo chakrę przez czas równy 5 pieczęciom (łącznie 9); obiekty na tyle duże, by mogły same z siebie wypełnić całe pomieszczenie w budynku, czy nawet stanowić niewielką konstrukcję niejako zdatną do zamieszkania - głównie przez wielkość i wytrzymałość. Obiekty takie nie zyskują już większej wytrzymałości niż to, co oferuje ranga niżej.
[*][b]Ranga S:[/b] koszt standardowy rangi S; koszt połowiczny S za podtrzymanie na turę; po złożeniu pieczęci należy kumulować dodatkowo chakrę przez czas równy 8 pieczęciom (łącznie 12); obiekty będące wielkości piętrowych domów, często wymagające dużo wolnej przestrzeni do wytworzenia. Obiekty takie nie zyskują już większej wytrzymałości niż to, co oferuje ranga niżej. [u]Wymagania: Ikiryō no Tatari S[/u][/list]

Cienista masa pozwala również tworzyć obiekty bardziej organiczne, z faktycznych tkanek. Nie są to jednak twory "żywe", a jedynie bardzo dobrze odwzorowane marionetki, jakie mogą zostać stworzone w bardzo uproszczonej formie lub, jeśli twórca ma chęci - z funkcjonującymi narządami i tkankami, które chociaż same w sobie zupełnie nic w kwestii ich kontroli nie zmieniają, to pozwalają zostać "domem" dla osób bądź bytów, jakie własnego ciała nie mają bądź są w stanie przemieszczać się pomiędzy nimi np. klan Yamanaka. Ze względu na użyty materiał, nie rozkłada się i nie niszczeje sam z siebie tak długo, jak jest trzymany z dala od wysokich temperatur i światła. 

Możliwe jest nadanie tworów bardziej dostosowanego do potrzeb wyglądu, kolorystyki czy niestandardowych mutacji. Poprzez kontakt fizyczny wykonalne jest również użycie na nich techniki już po ich stworzeniu i dokonanie wszelakich modyfikacji, na jakie ta pozwala. Najprostsze z nich można tworzyć trakcie walki tak, jak standardowe obiekty. Bez względu na to, czy ów twór ma być jedynie prostą marionetką, czy bardziej ambitnym "dziełem", [b]czas i koszt jego stworzenia wynosi o rangę wyżej, niż dyktowałyby to powyższe "widełki"[/b]. Jeśli więc ranga C pozwala tworzyć obiekty wielkości człowieka, cieniste "ciało" będzie z kolei wymagało kosztu standardowego B. Co więcej [b]podtrzymanie takiego tworu to koszt połowiczny danej rangi na turę[/b]. Chcąc osiągnąć rozmiary takiego ciała, jakie oferuje ranga S, koszt zamienia się w podwójny S i standardowy S za podtrzymanie na turę.

Cień sam może zadecydować, by użyć tej techniki i ma nad nią taką samą kontrolę jak użytkownik. Może w dowolnym momencie stworzyć sobie własne ciało i przenieść się do niego. Jest to też maksimum, jakie Cień może osiągnąć operując nią ze środka swojego hosta. Po przeniesieniu się do własnego ciała, jest w stanie korzystać z niej w równym stopniu, co host. Wyjątkiem jest sytuacja, w której ubytek chakry zagroził by śmiercią użytkownikowi. Wówczas Cień nie jest w stanie z niej skorzystać. [/description]
Ostatnio zmieniony 03 wrz 2023, 23:09 przez Jelonek, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga S

Ikiryō no Tatari: Hokuten no Tobira | Wraith’s Curse: The Gate of the Northern Sky北天の扉
KlasyfikacjaIkiryō no Tatari, Transformacja Natury
Zdolność, za której przyczyną Uwolnienie Ognia staje się drugą dziedziną, do której użytkownik jest w stanie używać zerodowanej chakry. Katon staje się wręcz przedłużeniem Ikiryō no Tatari i tak długo, jak do użycia danej techniki ognia użyta jest chakra Cieni, zmienia kolor na czerwono-czarny, wyróżniając się tym samym na tle normalnych technik ognia. Co więcej, ze względu na włożoną w nie chakrę Cieni, powodują obrzydzenie u osób, jakie z Cieniami nie są w żaden sposób związane. Techniki takie są również o rangę słabsze

Ogień taki nie jest w żaden sposób z kolei bardziej efektywne przeciw Cieniom, zdając się nawet mniej użyteczny, niż zwykły. Tak jak dalej potrafi zadać obrażenia porównywalne z klasycznym ogniem, nie jest w ich oczach jakkolwiek zły, paskudny czy obrzydliwy. Używając technik Ognia należy pamiętać, że należy uiścić cały koszt techniki z jednej bądź drugiej chakry. W przypadku prób mieszania ich, efekty spaczenia takiego ognia mogą być różne - od osłabienia efektów, po zupełny ich brak, jeżeli ilość włożonej chakry Cieni nie przekracza 50%. Wszelakie inne zdolności bazujące na ogniu również podlegają pod ów umiejętność.

Możliwe jest udanie się na wątek rangi A celem usunięcia wady polegającej na obniżeniu rangi technik Katonu o rangę bądź tej związanej z brakiem profitów ze Specjalizacji w przypadku jej posiadania.

Posiadając Specjalizację w Katonie, techniki przestają być osłabione o rangę. Nie korzystają jednak z profitów, jakie daje posiadanie specjalizacji w Katonie.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=北天の扉]Ikiryō no Tatari: Hokuten no Tobira | Wraith’s Curse: The Gate of the Northern Sky[/title]
[pic rank=S]https://imgur.com/Gpk3BgN.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Ikiryō no Tatari, Transformacja Natury[/row]
[description]Zdolność, za której przyczyną Uwolnienie Ognia staje się drugą dziedziną, do której użytkownik jest w stanie używać zerodowanej chakry. Katon staje się wręcz przedłużeniem Ikiryō no Tatari i tak długo, jak do użycia danej techniki ognia użyta jest chakra Cieni, zmienia kolor na czerwono-czarny, wyróżniając się tym samym na tle normalnych technik ognia. Co więcej, ze względu na włożoną w nie chakrę Cieni, powodują obrzydzenie u osób, jakie z Cieniami nie są w żaden sposób związane. Techniki takie są również o rangę słabsze

Ogień taki nie jest w żaden sposób z kolei bardziej efektywne przeciw Cieniom, zdając się nawet mniej użyteczny, niż zwykły. Tak jak dalej potrafi zadać obrażenia porównywalne z klasycznym ogniem, nie jest w ich oczach jakkolwiek zły, paskudny czy obrzydliwy. Używając technik Ognia należy pamiętać, że należy uiścić cały koszt techniki z jednej bądź drugiej chakry. W przypadku prób mieszania ich, efekty spaczenia takiego ognia mogą być różne - od osłabienia efektów, po zupełny ich brak, jeżeli ilość włożonej chakry Cieni nie przekracza 50%. Wszelakie inne zdolności bazujące na ogniu również podlegają pod ów umiejętność.

Możliwe jest udanie się na wątek rangi A celem usunięcia wady polegającej na obniżeniu rangi technik Katonu o rangę bądź tej związanej z brakiem profitów ze Specjalizacji w przypadku jej posiadania. 

[b]Posiadając Specjalizację w Katonie[/b], techniki przestają być osłabione o rangę. Nie korzystają jednak z profitów, jakie daje posiadanie specjalizacji w Katonie.
[/description]
Zablokowany

Wróć do „Wspomagania”