• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Senzoku no Sai - Dar Grupy Mędrców

Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Senzoku no Sai - Dar Grupy Mędrców

Senzoku no Sai | Gift of the Hermit Group仙族の才
Współpracujące wspomaganiaWszystkie poza Bijū, Gozu Tennō, Cursed Seal, Kamą, Ikiryō no Tatari
Dar Grupy Mędrców to potężna zdolność, która sprawia, że umysł użytkownika staje się istną świątynią, a chakra - przedłużeniem jego Siły Woli. Choć jej wymogiem jest osiągnięcie nirwany, stanowi jedną ze ścieżek, które pozwalają użytkownikom chakry przekroczyć ograniczenia, które nie są przyznawane innym osobom. Często uprawiana przez mnichów i kapłanów, sztuka ta swego czasu była bardzo popularna wśród tejże kasty na terenie Kraju Ognia, choć nie tylko oni byli w stanie nauczać tych, którzy zdecydowali się podążyć drogą Grupy Mędrców.
WymaganiaWątek rangi S, na której postać osiąga wewnętrzny spokój i harmonię
Efekty
  1. Postać podczas wykorzystywania wspomagania otoczona jest złotą poświatą z chakry, która emanuje spokojem i ciepłem. Działa ona kojąco i uspokajająco na osoby postrzegające użytkownika jako sojusznika, oraz odpychająco i prowokująco na osoby postrzegające użytkownika jako wroga. W przypadku, gdy postać pada ofiarą Sakki lub podobnej techniki, a także Genjutsu i innych zdolności polegającej na Sile Woli ofiary, Siła Woli użytkownika Daru Mędrców jest liczony tak, jakby był o 2 poziomy wyższy niż normalnie. Łączy się to z następnym bonusem, ale nie można go wykorzystać w sposób ofensywny.
  2. Będąc otoczonym chakrą, użytkownik wzmacnia swoją Siłę Woli o 3 poziomy. W ten sposób wzmocniona Siła Woli nie może jednak przekroczyć 10 poziomu atrybutu.
  3. Aktywacja tego trybu sprawia, że z użytkownika ubywa chakra w ilości kosztu Standardowego A na turę. Dodatkowo użytkownik pokrywa się chakrą, co nazywane jest Jiga Abatā i jest opisane poniżej.
  4. Tryb ten dezaktywuje się, gdy zasoby chakry użytkownika spadną poniżej 10% maksymalnych ilości lub gdy użytkownik przerwie działanie trybu - dobrowolnie lub nie.
Jiga Abatā | Ego Avatar自我アバター
Podczas korzystania z Daru Grupy Mędrców, ciało użytkownika pokrywa się warstwą chakry, która ochrania użytkownika i jego umysł. Wywodzi się to z założenia, że nikt nie może przeszkodzić takiemu mędrcowi w medytacji, jednak świat shinobi znalazł dla tego także zastosowanie bojowe. Z racji, że chakra jest połączeniem siły mentalnej i fizycznej, a ta pierwsza jest wzmacniana poprzez Senzoku no Sai - użytkownik zyskuje dostęp do własnej, prywatnej powłoki z chakry. Ta jest przedłużeniem jego woli i osobowości, mogąc przyjąć różnorakie formy i właściwości. Dla jednego może być to tysiącręki Budda, który ochrania mędrca w środku, dla innego - ognisty demon, w którego wnętrzu takowy się znajduje.
Bonusy
  • Po opanowaniu Senzoku no Sai użytkownik opisuje w jaki sposób wygląda jego avatar.
  • Dla tego avatara może on opracować po jednej technice rangi E, D, C, B oraz A, które będą przedłużeniem jego woli oraz objawiały się np. w postaci technik ofensywnych bądź defensywnych. By móc jednak korzystać z tych zdolności, należy nieustannie utrzymywać Pieczęć Konfrontacji, co uniemożliwia (bez odpowiednich biegłości) korzystanie z technik innych niż tych przynależących do Senzoku no Sai.
  • Taki avatar może się rozwijać w wyniku wątków fabularnych, np. zyskując nowe zdolności, nawet rangi S czy wręcz własny ekwipunek o specjalnych cechach. Takie zdolności czy przedmioty należy jednak wcześniej zgłosić w prośbach do administracji oraz muszą zostać wycenione przez Moderatora Technicznego bądź Kuźni w odpowiednim dziale.
Zablokowany

Wróć do „Wspomagania”