• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Norka Norki ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Awatar użytkownika
Sabataya Yumishi
Posty: 135
Rejestracja: 26 paź 2021, 0:16
Discord: hanialke
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Norka Norki ( ͡° ͜ʖ ͡°)

coś tu kiedyś będzie
Obrazek

TSŪJITEGAN
Widzenie w dal [m]Widzenie sferyczne [m]Max. dziedzina stylu przewidywanych ruchówKoszt utrzymania na turę
2 500200S20
Awatar użytkownika
Kaguya Kaede
Posty: 709
Rejestracja: 02 cze 2021, 22:23
Ranga: Muryō no ninja
Discord: hanialke
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Norka Norki ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kod: Zaznacz cały

[align=center][img]https://i.imgur.com/aqvng7N.png[/img][/align]

[spoiler=Wynagrodzenie]2 PD
4 PT
125 Ryō
+1 misja D[/spoiler]

Kod: Zaznacz cały

[align=center][img]https://i.imgur.com/aqvng7N.png[/img][/align]

[spoiler=Wynagrodzenie]
- 6 PD;
- 12 PT;
- 250 Ryō;
- 1 misja D;[/spoiler]
Shinobutō | Danse Macabre死の舞踏
KlasyfikacjaTaijutsu
WymaganiaShikotsumayaku, Refleks 7
Styl walki stworzony przez klan Kaguya w celu jeszcze bardziej efektywnego wykorzystywania klanowych umiejętności w postaci kości, którymi to pokrywają swoje ciało. I tak jak sam w sobie może być używany jako samodzielny styl, tak bardzo często jest on wspomaganiem dla użytkownika, łącząc go z innymi - tak, że nawet jeśli nasze zaplanowane uderzenie nie wyjdzie tak, jak myśleliśmy, to dzięki odpowiednim ruchom i manipulacją ciała upewniamy się, że i tak zdamy naszemu przeciwnikowi obrażenia przy pomocy kości, którymi ciało zostało pokryte. Shinobutō jest niczym śmiercionośny taniec, w trakcie którego użytkownik porusza się z dużą dozą gracji, przy pomocy płynnych ruchów, dostosowując się przy tym do sytuacji na polu walki. Niczym dziwnym więc będzie wykonywanie półobrotów w trakcie używania tego stylu, czy wykorzystywania niestandardowej pracy rąk bądź nóg, które czasem mogą przypominać bardziej taneczne kroki, aniżeli taijutsu - wszystko jest jednak przemyślane i ma na celu jedno: sprowadzić na przeciwnika śmierć.
Ostatnio zmieniony 11 lut 2024, 15:48 przez Norka, łącznie zmieniany 11 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Hyūga Tsubaki
Posty: 365
Rejestracja: 03 mar 2022, 3:55
Ranga: Genin
Ranga dodatkowa: Iryōnin | Stażystka w Fūinjutsu Kenkyū Sentā
Discord: hanialke
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Norka Norki ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Jikūkan no Bōgai | Space-time disturbance時空間の妨害
KlasyfikacjaFūinjutsu, Technika anty-czasoprzestrzenna
PieczęciePtak → Wół → Szczur → Dzik → Wąż → Wół → Zając → Dzik → Wąż → Zając → Pies → Baran → Koń → Ptak → Zając → Koń → Dzik → Ptak → Tygrys
KosztDwukrotny za aktywację, połowiczny za podtrzymanie
Zasięg100m
WymaganiaSennin Fūinjutsu, wcześniej przygotowany krąg
Skomplikowana technika pieczętująca, za którą idzie jednak bardzo prosty zamysł - uniemożliwić korzystanie z technik czasoprzestrzennych na terenie działania jutsu.
Ostatnio zmieniony 24 sty 2024, 3:29 przez Hyūga Tsubaki, łącznie zmieniany 201 razy.
Obrazek

B Y A K U G A N
Widzenie w dal [m]Widzenie sferyczne 359° [m]Koszt utrzymania na turę
7 50010010
► Pokaż Spoiler
- Mowa
#FF8080
Awatar użytkownika
Hyūga Tsubaki
Posty: 365
Rejestracja: 03 mar 2022, 3:55
Ranga: Genin
Ranga dodatkowa: Iryōnin | Stażystka w Fūinjutsu Kenkyū Sentā
Discord: hanialke
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Norka Norki ( ͡° ͜ʖ ͡°)

N I N J U T S U

Ranga E
| ❀ | Bunshin no Jutsu
| ❀ | Henge no Jutsu
| ❀ | Hiraitamon
| ❀ | Kawarimi no Jutsu
| ❀ | Ki Nobori no Shugyō
| ❀ | Sakki
| ❀ | Suimen Hokō no Gyō

Ranga D
| ❀ | Habatobi
| ❀ | Kawa Koe no Jutsu
| ❀ | Oboro Bunshin no Jutsu
| ❀ | Shijima no Jutsu
| ❀ | Utsusemi no Jutsu

Ranga C
| ❀ | Chakura Hiki
| ❀ | Chakura Kōdo Wana Hōhō
| ❀ | Chakura no Konran
| ❀ | Jikūkan Kensei
| ❀ | Kakkū tōteki
| ❀ | Kakudai sa reta ko
| ❀ | Kawara Shuriken
| ❀ | Koe Nage
| ❀ | Konbi Henge
| ❀ | Kuchiyose no Jutsu
| ❀ | Kuromegane no Jutsu
| ❀ | Mitsutama no Jutsu
| ❀ | Nibui Ha no Jutsu
| ❀ | Wana-tsukuri: Kubitsuri no Jutsu

Ranga B
| ❀ | Ayametori
| ❀ | Chakura no Ha: Keisei
| ❀ | Chōryoku Kaizen
| ❀ | Doragonsupai no Jutsu
| ❀ | Gamadaira — Kageayatsuri no Jutsu
| ❀ | Kagayaku Rantan no Jutsu
| ❀ | Kage Bunshin no Jutsu
| ❀ | Kaichū Jigen
| ❀ | Kaijūdentō no Jutsu
| ❀ | Kaishō Suru no Jutsu
| ❀ | Kekkai: Tengai Hōjin
| ❀ | Kesshite taorenakatta tō
| ❀ | Kuchiyose: Raikō Kenka
| ❀ | Nenchaku Inkan Nageru
| ❀ | Ranjishigami no Jutsu
| ❀ | Seishin Kabe
| ❀ | Shōshagan no Jutsu
| ❀ | Shunshin no Jutsu
| ❀ |

Ranga A
| ❀ | Bodi Honō no Jutsu
| ❀ | Chakura no Kujaku
| ❀ | Chakura Tensō no Jutsu
| ❀ | Gentōshin no Jutsu
| ❀ | Kumoshin no Jutsu
| ❀ | Kuchiyose: Aian Maiden
| ❀ | Tōmegane no Jutsu

Ranga S
| ❀ | Chikara-zeme
| ❀ | Kanryō Henge no Jutsu
| ❀ | Kyū Kumoshin no Jutsu
F Ū I N J U T S U

Ranga E
| ❀ | Fūin no Meisai

Ranga D
| ❀ | Fūin no Jutsu
| ❀ | Shikoku Fūin

Ranga C
| ❀ | Bakuryūgeki
| ❀ | Fūbaku Hōjin
| ❀ | Fūin no Jutsu: Shitei
| ❀ | Fukusū no Makimono Fūin no Jutsu
| ❀ | Gofū Kekkai: Shingō
| ❀ | Isshi Tōjin
| ❀ | Shikenshi
| ❀ | Sōshōryū
| ❀ | Sukoshi Mizuba

Ranga B
| ❀ | Chakura no Fūin
| ❀ | Chinmoku no Fūin
| ❀ | Fūin no Jutsu: Chinmoku no Sarugutsuwa
| ❀ | Fukusū no Makimono Fūin no Jutsu
| ❀ | Fūin no Jutsu: Mōmoku Onigokko
| ❀ | Gofū Kekkai
| ❀ | Gofū Kekkai Tōge no Jutsu
| ❀ | Jiko Ninshiki
| ❀ | Kioku Shōkyo Shīru
| ❀ | Kōkan no Fūin
| ❀ | Nunoshibari no Jutsu
| ❀ | Saihen
| ❀ | Saishin Tsuuhou no Jutsu
| ❀ | Shin'nyū Kenshutsu no Fūin

Ranga A
| ❀ | Chiyu no fū
| ❀ | Fūin Shōheki
| ❀ |
| ❀ |
| ❀ |
Ranga S
| ❀ | Kusarihebi no Su
Ostatnio zmieniony 09 sty 2024, 21:03 przez Hyūga Tsubaki, łącznie zmieniany 42 razy.
Obrazek

B Y A K U G A N
Widzenie w dal [m]Widzenie sferyczne 359° [m]Koszt utrzymania na turę
7 50010010
► Pokaż Spoiler
- Mowa
#FF8080
Awatar użytkownika
Norka
Posty: 905
Rejestracja: 29 lip 2022, 0:50
Ranga dodatkowa: Daimyo
Discord: hanialke
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: Norka Norki ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Nana wydatki ~ 141PD

Jujin Sennin 10PD
Sen no Ichigeki A → S 10PD
Suiton D → S + Sennin 42PD
Refleks 7 → 10 27PD
Jednoręczne składanie pieczęci 15PD
Ulepszony węch 5PD
Kontrola Chakry 7 → 8 16PD
Chakra 11k → 15k 16 PD
Ostatnio zmieniony 25 gru 2023, 0:17 przez Norka, łącznie zmieniany 71 razy.
Obrazek
Prowadzone wątki
Przygody 2/2
贖罪道 | Droga do odkupienia - Maji Seitaro
心を慰めるために | Ku pokrzepieniu serc - Yokomine Yozora, Mitsukyevu Uiriamu, Takatsukasa Jugemu
Misje 5/3
Ranga C
Ranga B
Ranga A
Inne 2/2
Awatar użytkownika
Uzumaki Chiyo
Posty: 75
Rejestracja: 19 lip 2023, 22:33
Ranga: Cywil
Discord: hanialke
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Norka Norki ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kyōkabū | Seal of Strengthening強化封
KlasyfikacjaUzumaki Fūin
PieczęcieSmok → Małpa → Baran → Tygrys → Zając → Szczur → Ptak → Dzik → Baran → Szczur → Baran → Koń → Tygrys → Wół → Smok
KosztDwukrotny na turę
Zasięg100m
WymaganiaKontrola Chakry 9
Potężna technika Fūinutsi tworząca barierę, która jednak w żaden sposób nie powstrzymuje ludzi w wchodzeniu na jej obszar bądź wychodzeniu poza nią. Jej cel jest bowiem zupełnie inny - mianowicie, wszystkie techniki pieczętujące, które zostały użyte przez użytkownika i osoby które uznaje za sojuszników są na terenie bariery wzmacniane, przez co są traktowane jakby były użyte o rangę wyżej. W przypadku pieczęci S, wymagana Siła bądź Siła Woli do jej złamania jest zwiększona o dodatkowy 1 punkt, co łączy się z ewentualnymi bonusami za Specjalizację w Fūinjutsu, a także w przypadku pieczęci nałożonych przez Uzumaki.

Efektem dodatkowym tejże bariery jest fakt, że znacząco umacnia pieczęcie Jinchūriki, czyniąc je bardziej szczelnymi, przez co nie mają tak naprawdę możliwości wyjścia poza formę płaszcza chakry. Działa to również w przypadku osób, które mają w sobie zapieczętowane jakieś inne byty aniżeli Ogoniastą Bestię, choć wtedy dokładny efekt wtedy jest oceniany przez MG.

Posiadając Sennina Fūinjutsu użytkownik może nadać Jinchūriki - bądź osobie, w której znajduje się zapieczętowana inna istota - immunitet, przez co szczelność pieczęci nie jest umacniana podczas przebywania na terenie bariery i ma możliwość używania swojego pełnego potencjału. Można użyć tego również na sobie.
Posiadając Specjalizację w Fūinjutsu Siła Woli potrzebna do złamania bariery wynosi 10.
Posiadając Uzumaki Fūin,
Sposób złamania bariery
  • Siła Woli 9
Kusari no keimusho | Chain Prison鎖の刑務所
KlasyfikacjaUzumaki Fūin
PieczęcieMałpa → Zając → Szczur → Małpa → Szczur → Zając → Pies → Smok → Wół → Pies → Wąż → Smok → Baran → Wół → Wąż
KosztTrzykrotny
Zasięg50m
WymaganiaZnajomość Kongō Shinryaku, Kontrola Chakry 9
Prawdziwy szczyt możliwości, jeżeli chodzi o pieczętowanie. Jest to dedykowana technika klanu Uzumaki do pieczętowania głównie Bijū wewnątrz siebie, choć może być wykorzystana na innych istotach, które można w człowieku zamknąć. To co wyróżnia te jutsu od innych spełniających podobną funkcję, że przy jego pomocy można zapieczętować Ogoniastą Bestię jedynie w sobie - nie ma możliwości użycia tej techniki na drugiej osobie, tak by w niej zamknąć demona.

By zapieczętować w sobie Bijū należy jednak spełnić parę kwestii. Przede wszystkim, wpierw najpierw trzeba mieć już Ogoniastą Bestię unieruchomioną łańcuchami stworzonymi przy pomocy Kongō Shinryaku. Wtedy, należy złożyć pieczęcie i rozpoczyna się proces pieczętowania w postaci dosłownego wciągania demona do naszego ciała. Ze względu na sposób pieczętowania, zakończy się ono niemal zawsze sukcesem, tak długo jak łańcuchy, którymi jest Bijū spętane, nie zostaną zniszczone bądź użytkownik zostanie zabity bądź straci przytomność.

W trakcie całego procesu pieczętowania Ogoniastej Bestii, użytkownik musi wyobrazić sobie krainę a także sposób, w jaki demon ma zostać spętany przy pomocy łańcuchów. Ze względu na fakt, że Bijū jest spętane wewnątrz naszego ciała przy pomocy chakrowych łańcuchów, pieczęć jest naprawdę szczelna i Jinchūriki ma możliwość osiągnąć stadium maksymalnie Pierwszej Miniaturki.

Jako że technika służy do bezpośredniego pieczętowania Ogoniastej Bestii w sobie, użytkownik nie tworzy żadnego klucza, który można komuś przekazać. Jeżeli pieczęć ulegnie naruszeniu, jedynym sposobem by ją naprawić, to użycie Kongō Shinryaku wewnątrz własnej świadomości, tworząc dodatkowe łańcuchy mające na celu kontrolowanie Bijū.

Ze względu na siłę tego pieczętowania i jak bardzo ingeruje w swobodę demona, próba nawiązania pozytywnej relacji z Ogoniastą Bestią może być utrudniona. Jest to w pełni zależne od MG.

Posiadając Sennina w Uzumaki Fūin użytkownik zyskuje możliwość poluźniania łańcuchów, co bezpośrednio wpływa na szczelność pieczęci - dzięki temu Jinchūriki może osiągnąć nawet formę pełnego Bijū. Umożliwia to również całkowite zrzucenie łańcuchów i pozwala na ekstrakcję Ogoniastej Bestii z ciała użytkownika.
Ostatnio zmieniony 16 sty 2024, 3:12 przez Norka, łącznie zmieniany 27 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Inuzuka Nana
Posty: 368
Rejestracja: 19 lip 2021, 19:19
Ranga: Genin
Discord: hanialke
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Norka Norki ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Pakt z Żabami
ProfilSenjutsu
Żywioł paktuKaton
Powiernik paktu---
Obrazek
Legenda głosi, że w zamierzchłych czasach powiernikiem tego paktu był pewien ninja z Konohagakure o ogromnych ambicjach, który pragnął zostać Hokage.

Zwierzęta te zawsze były blisko związane z Ukrytym Liściem, będąc paktem dostępnym wyłącznie dla ninja Konohy. Rzadkością było, by osoby spoza Liścia się na nim podpisywały i było to w ramach wyjątku za zasługi dla żabiej społeczności. Współpraca między żabami a Liściem była bliska do tego stopnia, że te w swojej krainie posiadały specjalną fontannę, która pozwalała im się do Konohy teleportować bez potrzeby bycia przywołanym przez osobę podpisaną na pakcie. Ostatnie wydarzenia i upadek Ukrytego Liścia dosyć mocno odbił się na nich odbił - dla wielu z żab był to ogromny cios, nie dowierzając, że to w ogóle jest możliwe.

Obrazek
W chwili obecnej panują dwa fronty wśród żabiej społeczności: wiele z nich wciąż trzyma się swoistej tradycji i postanowi współpracować jedynie z ninja należących do byłej Konohy. Inne jednak podchodzą do sprawy bardziej liberalnie i jak na shinobi dawnej Konohagakure zawsze spoglądają nieco przychylniej, tak nie mają nic przeciwko podejmowania współpracy z osobami z innych wiosek. Niezależnie jednak od tego, do którego "skrzydła" dane zwierzę należy, tak płazy są przychylne podejmowania współpracy jedynie z osobami o dobrych intencjach, które sobie cenią takie wartości jak przyjaźń, rodzina, lojalność oraz niesienie pomocy słabszym.

Żeby zostać powiernikiem paktu, należy być osobą z dużymi zasługami dla żabiej społeczności, którym te zwierzęta wyjątkowo ufają. Kandydata na powiernika paktu muszą zgłosić co najmniej dwa zwierzęta - w tym jedno z nich nie może współpracować z tą osobą na co dzień. Żabia Rada - w której zasiadają najstarsze osobniki w całej krainie - decyduje czy dana osoba jest godna. Bardzo często, nim wydadzą werdykt, kandydat musi wykonać specjalne zadanie, którego trudność może się wahać od poziomu B do S, w zależności od tego jak bardzo zwierzęta ufają tej osobie i jej czystym intencjom w momencie złożenia kandydatury.
Kraina paktu[妙木山] Myōbokuzan - Góra Myōboku
Obrazek
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum
Podpisy
Techniki paktu
Gamachōyaku | Leap of the toad蝦蟇跳躍
KlasyfikacjaNinjutsu
PieczęcieSzczur → Wół → Pies → Wół
KosztPołowiczny za 5m
ZasięgRóżny, do 35m
WymaganiaKi Nobori no Shugyō, bycie żabą bądź podpisany pakt z żabami
Kuchiyose: Gamaguchi Shibari | Toad Mouth Bind口寄せ・蝦蟇口
KlasyfikacjaNinjutsu, technika antyczasoprzestrzenna
PieczęcieSmok → Tygrys → Wąż → Koń → Zając → Wąż → Ptak → Szczur → Pies → Szczur → Ptak → Wół → Pies → Małpa → Koń
KosztStandardowy za aktywację, połowiczny za podtrzymanie
Zasięg30m2
WymaganiaKuchiyose no Jutsu, bycie żabą bądź podpisany pakt z żabami
Dosyć osobliwa technika, która ma na celu przywołanie żołądek wielkiej ziejącej ogniem żaby z Góry Myōboku w celu uwięzienia swojego przeciwnika. Przywołać żołądek można w dowolnym miejscu, jednak jest szczególnie skuteczne w zamkniętych pomieszczeniach czy jaskiniach, wtedy bowiem ze ścian zaczyna wydobywać się tkanka, nie będąc od razu widoczną a co za tym idzie - dając przeciwnikowi mniej czasu na reakcję.

Pułapka ta cechuje się kilkoma właściwościami:
  • Blokuje techniki czasoprzestrzenne, w ten sposób uniemożliwiając ofierze teleportację poza żołądek żaby.
  • Wykazuje dużą odporność na Katon - jedynie najsilniejsze techniki są w stanie naruszyć strukturę żołądka, aczkolwiek nie na tyle, by jednorazowe użycie techniki umożliwiło ucieczkę. Jest jednak normalnie podatny na nietypowe formy ognia jak np. Amaterasu.
  • Powierzchnia żołądka jest bardzo kleista, znacząco utrudniając ofierze poruszanie się w niej, a co za tym idzie - także walkę. Stanie w jednym miejscu zbyt długo będzie skutkowało wchłanianiem ofiary i jej trawienie. Z tego powodu próby przebicia żołądka przy pomocy ostrza może być nieskuteczne, ponieważ jego wbicie w ścianę spowoduje otoczenie broni tkanką i pochłonięcie jej. Właściwości te nie mają wpływu na paktowe żaby czy też osobę wykonującą technikę - ci mogą bez problemu się po powierzchni żołądka poruszać i nie będą trawieni.
  • Opłacając dodatkowy koszt w postaci Standardowego B na turę, osoba przywołująca ma możliwość kontrolowania ścianami żołądka. W praktyce oznacza to, że może np. sprawić, że żołądek zacznie pochłaniać coś szybciej niż normalnie bądź np. zaciśnie się na nodze ofiary. By było to możliwe, użytkownik musi co najmniej jedną ręką mieć kontakt ze ścianą żołądka.
Posiadając Sennina Ninjutsu oraz Katon S, zyskujemy możliwość wystrzeliwania technik Katonu z dowolnego miejsca w żołądku żaby, tak długo jak mieści się to w zasięgu techniki. Wciąż należy normalnie złożyć pieczęci i uiścić odpowiedni koszt w chakrze za użycie jutsu. Tego typu wykorzystanie techniki osłabia ją o pół rangi, aczkolwiek nadrabia efektem zaskoczenia, bowiem przeciwnik nie wie z której strony atak nadejdzie.
Ostatnio zmieniony 03 lis 2023, 20:21 przez Norka, łącznie zmieniany 9 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Inuzuka Nana
Posty: 368
Rejestracja: 19 lip 2021, 19:19
Ranga: Genin
Discord: hanialke
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Norka Norki ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Gamatetsu [蝦蟇哲]
GatunekRopucha szara
RozmiarŚredni
Posiadane dziedzinyNinjutsu B, Fūton A, Katon A, Fūinjutsu S
Siła4
Szybkość6
Wytrzymałość6
Refleks8
Siła woli7
Kontrola Chakry9
Ilosc chakry10 000 E: - | D: 5 | C: 30 | B: 150 | A: 375 | S: 1000
Opis zwierzęcia
Techniki zwierzęcia
Lista technik zwierzęcia
Sakura [桜]
GatunekAmbystoma meksykańska
RozmiarMały
Posiadane dziedzinyYajū A, Fūinjutsu A, Katon S Doton S, Ninjutsu S
Siła4
Szybkość7 | 13
Wytrzymałość6 | 8
Refleks9 | 11
Siła woli9
Kontrola Chakry10
Ilosc chakry15 000 E: - | D: - | C: 20 | B: 100 | A: 250 | S: 500
Opis zwierzęcia
Techniki zwierzęcia
Lista technik zwierzęcia
Ostatnio zmieniony 07 paź 2023, 0:58 przez Norka, łącznie zmieniany 9 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Kasane Fujimi
Posty: 49
Rejestracja: 06 paź 2023, 21:16
Discord: hanialke
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Norka Norki ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ryokuton: Kago | Force Release: Divine Protection力遁・加護
KlasyfikacjaRyokuton
PieczęcieBrak, kumulacja chakry zajmuje tyle co złożenie 15 pieczęci
KosztStandardowy na turę
ZasięgPromień 5m
WymaganiaZnajomość Ryokuton: Sekiryoku
Ostateczna technika defensywna Kasane mająca na celu ochronę przestrzeni osobistej użytkownika. Pozwala na stworzenie wokół siebie pola anty-grawitacyjnego tak silnego, że czysto teoretycznie nikt, ani nic nie powinno być w stanie się przez nią przedostać. Żeby w ogóle myśleć o próbie przebicia się przez te pole, należy się wykazać Siłą na poziomie minimum 14 bądź przy pomocy technik o podobnej mocy, gdzie i tak będzie to bardzo ciężkie. Uderzenia czy jutsu o działaniu punktowym będą mieć większą skuteczność niż ataki o działaniu obszarowym. Siły odpychające są jednocześnie tak potężne, że potrafią one rozpraszać chakrę nawet najsilniejszych technik, choć nie dzieje się to od razu. Przyjmuje się, że w jednej turze, Ryokuton: Kago jest w stanie rozproszyć maksymalnie 3500 chakry, więc jeśli do użycia techniki zostało użyte więcej, to będzie to trwało kilka tur.

Oczywiście jak każda technika, Ryokuton: Kago ma również swoje minusy. Ryokuton: Kago blokuje jedynie techniki, które zdają fizyczne obrażenia, więc nie stanowi obrony przed np. Genjutsu. Niektóre efekty dodatkowe technik jak np. wysoka temperatura wciąż mogą być przez użytkownika odczuwalne, nawet jeśli nie zostali bezpośrednio trafieni techniką.

Posiadając Sennina w Ryokutonie
Posiadając Specjalizację w Ryokutonie
Ostatnio zmieniony 07 sty 2024, 22:21 przez Norka, łącznie zmieniany 65 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Inuzuka Nana
Posty: 368
Rejestracja: 19 lip 2021, 19:19
Ranga: Genin
Discord: hanialke
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Norka Norki ( ͡° ͜ʖ ͡°)

► Pokaż Spoiler | Suiton: Karyu || Suiton A
Suiton: Karyu | Water Release: Vortex水遁・渦流
KlasyfikacjaSuiton
PieczęcieBaran → Małpa → Baran → Tygrys → Wąż → Szczur → Małpa → Baran
KosztStandardowy na turę
Zasięg25m
WymaganiaŹródło wody
Zaawansowana technika Suitonu, której założenie jednak jest stosunkowo proste. Korzystając z wody w swoim otoczeniu, shinobi tworzy wodny wir o średnicy 1,5 metra, nad którym ma pełną kontrolę, mogąc takowy posyłać w kierunku przeciwnika i nie ma problemów z nawet z najbardziej ostrymi i nagłymi manewrami. Minusem jest jednak fakt, że ninja musi wykonywać odpowiednie ruchy rękoma do kontroli tego wiru. Ten też porusza się z bardzo dużą prędkością, przez co nawet osoby ponadprzeciętnie szybkie mogą mieć problem z jego uniknięciem, zwłaszcza na mniejszym dystansie.

Jak sama nazwa też wskazuje, technika tworzy wir, który to obraca się i dzieje się to na tyle szybko, że można to przyrównać do tarczy piły. Siła techniki jest tak duża, że nie będzie miała problemu z przecięciem się przez pień drzewa czy głazu. Przy bezpośrednim kontakcie z człowiekiem zaś - jest w stanie uciąć nawet kończynę przeciętnym jednostkom, a w przypadku tych bardziej wytrzymałych - spowodować głębokie rany szarpane, uszkadzając przy tym również i mięśnie.

Posiadając rangę S w Suitonie jesteśmy w stworzyć dwa wiry Standardowym kosztem.
Posiadając Sennina w Suitonie zyskujemy możliwość detonacji wiru w dowolnym momencie, sprawiając że ten posyła wodną falę uderzeniową o zasięgu 5 metrów. Taka fala jest w stanie przeciąć grubsze gałęzie czy nawet niewielkie głazy. Za detonację należy opłacić dodatkowy koszt równy Standardowemu B.
Posiadając Specjalizację w Suitonie,możemy pominąć pieczęci, jednakże kumulacja chakry trwa tyle co ich faktyczne złożenie. Jednocześnie, możemy kontrolować wir mentalnie.
► Pokaż Spoiler | Mizu no Nijūshin || Suiton B
Mizu no Nijūshin | Aquatic Doppelganger水の二重身
KlasyfikacjaSuiton, technika podmiany
PieczęcieZając → Ptak → Smok → Szczur → Zając → Szczur
KosztStandardowy
ZasięgNa siebie / 40m
WymaganiaMizu Bunshin no Jutsu, Kawarimi no Jutsu
Specyficzna technika podmiany, która bazuje na podstawowym Kawarimi no Jutsu. Jednakże, zamiast wykorzystywać jakiś przedmiot w naszym otoczeniu, do podmiany stosujemy własnego, wodnego klona, który znajduje się w odległości maksymalnie do 40 metrów od użytkownika. Zasada działania jednak pozostaje bardzo podobna - po przygotowaniu techniki, użycie jakiegokolwiek innego jutsu korzystającego z chakry, inne niż techniki E czy skupiające się na samej kontroli chakry, jest w stanie rozproszyć Mizu no Nijūshin. Podmiana występuje wedle woli wykonującego. W momencie bycia zaatakowanym i dokonania podmiany, przez sekundę wygląda to jakby przeciwnik rzeczywiście użytkownika trafił, jednakże zaraz potem klon rozpada się, pozostawiając po sobie kałużę wody, która może być wykorzystana do innych technik Suitonu.

Posiadając rangę A w Suitonie zasięg rośnie do 50m.
Posiadając rangę S w Suitonie możemy pominąć dwie ostatnie pieczęcie.
Posiadając Sennina w Suitonie płacąc podwójny koszt za podmianę, możemy sprawić, że klon zamiast rozpaść się, wybucha, tworząc przy tym wiele wodnych senbonów. Zasięg wybuchu to promień 3 metrów.
Posiadając Specjalizację w Suitonie istnieje możliwość pieczęci, jednakże kumulacja chakry trwa tyle co ich faktyczne złożenie.
► Pokaż Spoiler | Tōboe || Jūjin C
Tōboe | The Howl遠吠え
KlasyfikacjaJūjin
PieczęciePtak → Smok → Pies
KosztPołowiczny
ZasięgRóżny
Technika o bardzo prostym zamyśle, jak i działaniu - po złożeniu pieczęci (bądź skumulowaniu chakry w przypadku psów), użytkownik wydobywa z siebie najzwyklejsze w świecie wycie niczym wilk do księżyca. Nie jest ono w żaden sposób szkodliwe dla ludzi w okolicy osoby wykonującej te jutsu. Jego jedynym użyciem komunikacja w momencie, w którym rozdzielimy się z naszymi psami i pragniemy je przywołać czy sprawdzić czy wszystko jest w porządku. Bardzo często właściciel wraz ze swoimi psami ma wytrenowane pewne sygnały, które pozwalają im na swoiste porozumiewanie się między sobą na odległość, a także upewnienie się, że odpowiedź pochodzi rzeczywiście od osób, od których tego oczekujemy.

Zasięg jest zależy w dużej mierze od przestrzeni, na której zostanie ta technika użyta i można go przyrównać do standardowego zasięgu wilczego wycia. Na otwartej przestrzeni wynosi około 15km, jednakże w bardziej zabudowanych miejscach zasięg potrafi być o połowę mniejszy.

Posiadając Jūjin na randze A można pominąć pieczęci jednak kumulacja chakry zajmuje tyle co ich faktyczne złożenie.
Posiadając Sennina w Jūjin dzięki wybitnemu zaznajomieniu ze swoimi czterołapymi towarzyszami, w większości przypadków użytkownik jest w stanie odróżnić, czy ewentualna odpowiedź pochodzi od jego psów, czy też nie bazując po samym dźwięku. Oczywiście działa to również i w drugą stronę, psy są w stanie stwierdzić, czy to ich właściciel ich przywołuje, czy też nie. Dodatkowe atuty czy umiejętności w postaci technik czy zdolności klanowych mogą dodatkowo pomóc w upewnieniu się, do kogo dane wycie należy.
Posiadając Specjalizację w Jūjin przestrzeń w której się znajdujemy nie wpływa na efektywność wycia i zawsze będzie działać tak, jak w najbardziej sprzyjających warunkach.
► Pokaż Spoiler | Kōshōgyōka || Jūjin C
Kōshōgyōka | Enhanced Bite咬傷強化
KlasyfikacjaJūjin
PieczęcieBrak, kumulacja chakry wynosi tyle ile złożenie czterech pieczęci
KosztRóżny
ZasięgRóżny
DodatkoweTechnika kosztuje 10PT
Technika o bardzo prostym założeniu, jak i wykonaniu. Polega ona na przesłaniu chakry do szczęki psa czy też Inuzuki, by wzmocnić ugryzienie. Bazowa Siła jaką posiada czy to użytkownik czy jego pies ma również tutaj wpływ i w przypadku wartości ponadprzeciętnych, zadane obrażenia mogą być większe niż przewiduje to norma, choć ostateczna decyzja zależy od MG.

Dodatkowo, w zależności od wielkości osoby wykonującej te justu, ofiara musi wykazać się odpowiednią Siłą by móc się wyrwać w uścisku:
Wielkość użytkownikaSiła ofiary potrzebna do wyrwania się w porównaniu do Siły użytkownika
Mały - ŚredniO 1 niższa niż Inuzuki badź psa
Spory - DużyRówna Sile Inuzuki bądź psa
WielkiO 1 wyższa niż Siła Inuzuki bądź psa
OlbrzymiO 2 wyższa niż Siła Inuzuki bądź psa
Pomimo bycia sklasyfikowaną jako technika rangi C, można ją użyć na dowolnym poziomie. Im wyższa ranga, tym bardziej poważne obrażenia się zadaje.
  • D: Kosz standardowy D za ugryzienie, połowiczny D od drugiej tury używania. Siła ugryzienia jest na tyle wzmocniona, że może doprowadzić do niewielkich, dodatkowych obrażeń, bowiem zęby zatopią się w skórze nieco bardziej niż miałoby to normalnie miejsce. Jednocześnie ugryzienie jest w stanie przebić się techniki obronne o randze D bądź o Wytrzymałości 5.
  • C: Kosz standardowy C za ugryzienie, połowiczny D od drugiej tury używania. Ugryzienie jest na tyle wzmocnione, że może doprowadzić do bardziej poważnych ran, uszkadzającego głębsze warstwy skóry i doprowadzając do krwawienia. Ugryzienie może przebić się przez techniki obronne o rance C bądź o Wytrzymałości 6.
  • B: Kosz standardowy B za ugryzienie, połowiczny B od drugiej tury używania. Po skumulowaniu chakry należy jeszcze ją kumulować przez czas równy złożeniu 2 pieczęci. Na tym poziomie obrażenia zadawane przez ugryzienie są już znacząco zwiększone, mogąc nawet w ten sposób uszkodzić mięśnie czy pozrywać ścięgna. Wzmocnienie jest też na tyle duże, że możemy się przedostać przez ochronę o randze B bądź o Wytrzymałości 7. Wymaga Jūjin rangi B.
  • A: Kosz standardowy A za ugryzienie, połowiczny A od drugiej tury używania. Po skumulowaniu chakry należy jeszcze ją kumulować przez czas równy złożeniu 4 pieczęci. Siła ugryzienia jest już tak wielka, że można bez problemu zmiażdżyć czyjeś kości czy nawet odgryźć mniej wytrzymałe części ciała (jak np. palce). Jesteśmy w stanie przebić się przez techniki ochronne o randze A bądź o Wytrzymałości 8. Wymaga Jūjin rangi A.
  • S: Kosz standardowy S za ugryzienie, połowiczny S od drugiej tury używania. Po skumulowaniu chakry należy jeszcze ją kumulować przez czas równy złożeniu 8 pieczęci. Na tym poziomie jesteśmy w stanie dosłownie odgryźć komuś rękę czy bardzo mocno zmasakrować grubsze kości (jak np. udowa), praktycznie je miażdżąc i sprawiając że stają się nieużyteczne. Ugryzienie jest w stanie przedostać się przez jutsu obronne o randze S bądź o Wytrzymałości 9. Wymaga Jūjin rangi S.
Posiadając Sennina w Jūjin możemy wydłużyć i zaostrzyć zęby, powodując przez to dodatkowe obrażenia w momencie ugryzienia, które mogą doprowadzić do bardziej obfitego krwawienia niż normalnie. By tego dokonać należy opłacić koszt Standardowy C na turę.
Posiadając Specjalizację w Jūjin siła ugryzienia jest jeszcze bardziej zwiększana, przez co jesteśmy w stanie przebić się przez ochronę przeciwnika o Wytrzymałości o 1 punkt większą niż wskazuje na to dana ranga.
► Pokaż Spoiler | Aggai no Hoegoe || Jūjin S
Aggai no Hoegoe | Roar of Crushing圧壊の吠え声
KlasyfikacjaJūjin
PieczęcieBrak, kumulacja chakry równa złożeniu 15 pieczęciom
KosztStandardowy za falę
Zasięg25m
Potężna technika klanu Inuzuka, wykorzystująca... szczekanie. Koncept wydaje się być stosunkowo prosty, jednakże skutki tego jutsu nie są już takie oczywiste jak mogłoby się wydawać. Po skumulowaniu chakry, użytkownik bądź jego pies, po wydobyciu z siebie dźwięku, wysyła falę uderzeniową w formie stożka, który w najszerszym jego miejscu ma 5 metrów. Siła uderzenia jest na tyle potężna, że nie będzie mieć problemów z zamienieniem skały w pył, zmiażdżeniem kości czy poważnym uszkodzeniem narządów, doprowadzając przy tym też do rozległego krwawienia wewnętrznego. Może ona doprowadzić również do odrzucenia przeciwnika, a niemal na pewno do zachwiania jego równowagi. Fala uderzeniowa porusza się wraz z wydanym przez nas szczeknięciem, czyli z dużą prędkością, co czyni ją trudną do uniknięcia, nawet przez wybitnie szybkie jednostki. Minusem tej techniki jest fakt, że użytkownik musi stać w miejscu w trakcie kumulowania chakry, a także w trakcie posyłania fali uderzeniowej, przez co może być czasem problematyczna do zastosowania.

Posiadając Sennina w Jūjin jesteśmy w stanie podzielić falę uderzeniową na dwie nieco słabsze. Istnieje możliwość przetrzymania tej drugiej, przez co możemy ją wysłać w stronę przeciwnika z kilkusekundowym opóźnieniem. Mechanicznie, druga fala uderzeniowa musi zostać posłana w tej samej turze, w której została użyta technika.
Posiadając Specjalizację w Jūjin nie musimy być w bezruchu w trakcie kumulowania chakry, jednakże wciąż trzeba się zatrzymać by posłać falę uderzeniową.
Ostatnio zmieniony 12 mar 2024, 2:40 przez Norka, łącznie zmieniany 37 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 1959
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Norka Norki ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ban
Prowadzone Wątki:
Senka - Se jest, od roku, gdzieś tam
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy...
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało
YuYuYu - Jest ich trzech i pewnie coś odpierdolą
Jo X Hom - Czy będzie segz? Czy będą z tego dzieci? Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi...
Midoro - Flying thunder criminal scam
Hikari - Rendez-vous with Yuri (And Bulldog)
Więcej grzechów nie pamiętam.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pracownie”