Wypowiedź Nishimaru oraz jego dumne wypinanie piersi było czymś przeuroczym. Gdyby były inne warunki panujące dookoła, zapewne by się roześmiał pozwalając sobie na relaks. Z każdej strony jednak panował mniejszy lub większy chaos. Nie było miejsca na zabawę. Uśmiechnął się do niego tylko lekko biorąc go na ramie. Nie dało się również nie zauważyć czarnego kota wchodzącego między nich. Obrońca Kuroneko postanowił opuścić swoją panią oraz zaszczycić ich swoją obecnością. Prawdę mówiąc, nie przeszkadzało mu to. Uwielbiał koty. To co jednak zobaczył przekraczało jego oczekiwania. Kitku wyszedł kawałek przed klona oraz golema by wydać z siebie przeciągliwe miauknięcie i wypuścić kilka sporawych kul ognia w armie cieni. Czyżby spotkał jedno ze sławnych zwierząt paktowych, o których uczył się w tak odległych czasach Akademii? Skoro tak, to mimo bólu i cierpienia oraz kiepskiej sytuacji, były jakieś pozytywy tej wyprawy. Jeśli przeżyje, wyciągnie z tego miejsca masę wiedzy jaką tak lubił kolekcjonować.
Na słowa lidera o nierozpowiadaniu jego jestestwa kiwnął jedynie głową i przedstawił swój raport tak szybko i dokładnie jak tylko mógł. Stan Kegawy napawał go współczuciem. Była tak naprawdę jedynym medykiem z prawdziwego zdarzenia w grupie. Ogrom rannych jaki do niej przychodził musiał być przytłaczający. Tak samo jak brak jej rycerza.
- Masz jeszcze tę pigułkę, którą ci dałem? Zażyj ją w razie potrzeby. Jest niesmaczna, ale będziesz w pełni sił. - powiedział posyłając jej ciepły uśmiech.
- Gdy pójdziemy na front, spróbuję uratować twojego obrońce i sprowadzić go do ciebie. - nie lubił rzucać pustych obietnic na wiatr. W sumie, to nawet nie wiedział czy on jeszcze żyje razem z Ringo. Widząc jednak jej smutek nie mógł powiedzieć inaczej. Trzeba było spróbować. Bo tak postępują bohaterowie. Nie żeby Doihito nim był, ale to kwestia poboczna.
- Masz jeszcze tę pigułkę, którą ci dałem? Zażyj ją w razie potrzeby. Jest niesmaczna, ale będziesz w pełni sił. - powiedział posyłając jej ciepły uśmiech.
- Gdy pójdziemy na front, spróbuję uratować twojego obrońce i sprowadzić go do ciebie. - nie lubił rzucać pustych obietnic na wiatr. W sumie, to nawet nie wiedział czy on jeszcze żyje razem z Ringo. Widząc jednak jej smutek nie mógł powiedzieć inaczej. Trzeba było spróbować. Bo tak postępują bohaterowie. Nie żeby Doihito nim był, ale to kwestia poboczna.
Szybki kurs z chakry natury został przyswojony, lecz rodził kolejne pytania i przemyślenia. Sztuka była bardzo niebezpieczna. Zostanie posągiem było chyba najgorszą ze śmierci, jaką Dziedzic Bakutonu mógł sobie wyobrazić. Sztuka powinna być ulotna i zostawać jedynie w pamięci osób, jakie ją widzą. Jego dzieła, figury, gliniane twory, muzyka. Wszystko co tworzył było nietrwałe lecz to dawało im piękno. Jeśli miał umierać, chciał to zrobić w wielkiej eksplozji. Stanie się jednak posągiem, który jest wieczny? Zdecydowanie najgorsza z możliwych śmierci. Trzeba było jednak iść za ciosem i łapać się każdej możliwości jaka została im dana, by wyjść żywo z tego mrocznego miejsca.
- Skoro tak... - rzucił w eter. Jego usta wypluły małego ptaszka jaki był uderzająco podobny do obecnego wyglądu Nishimaru. Był jednak doroślejszy, bardziej aerodynamiczny oraz posiadał dwie pary skrzydeł, co miało zapewnić im szybkość oraz lepszą możliwość manewrowania. Po złożeniu pieczęci, powiększył by się do takich rozmiarów, że bez problemu zmieścił by Iwijczyka wraz z klonem Fumeia, gdyby miał iść z nimi. Była jeszcze kwestia kota oraz kotki. Obie nie łatwe.
- Powinniśmy chyba zabrać kota ze sobą gdyby tego chciał. Katon przyda nam się dużo bardziej w środku armii niż tutaj. - rzucił do Nishimaru po czym jeśli ten nie miał by obiekcji, zwrócił by się do kota nie będąc trochę pewien, czy go zrozumie.
- Neko-san. Jestem ci niezmiernie wdzięczny, że postanowiłeś nas wesprzeć. Jeśli chcesz dalej bronić swojej pani, Kuroneko-san, udaj się z nami na moim stworzeniu, by spalić Cienie z powietrza. Enklawa się obroni, dzięki mojemu klonowi, golemowi, Shi-chan oraz strażnikom. Moi towarzysze zapewnią bezpieczeństwo twojej pani. My odwrócimy uwagę hordy i obronimy Kuroneko. - powiedział z szacunkiem do ognistego kitku. Zwracał się z szacunkiem, gdyż pierwszy raz spotykał taką istotę. Wiedział, że zwierzęta paktowe są inteligentne oraz rozumne. Mają też sporą moc przez to, że również potrafią używać chakry. Niewielki szczur, Uma, pomagający jego staremu senseiowi umiał niejedno i dawał mu nieźle w kość podczas sparingów. Ten kot zapewne był niezgorszy. Jego pomoc była by nieoceniona.
- Skoro tak... - rzucił w eter. Jego usta wypluły małego ptaszka jaki był uderzająco podobny do obecnego wyglądu Nishimaru. Był jednak doroślejszy, bardziej aerodynamiczny oraz posiadał dwie pary skrzydeł, co miało zapewnić im szybkość oraz lepszą możliwość manewrowania. Po złożeniu pieczęci, powiększył by się do takich rozmiarów, że bez problemu zmieścił by Iwijczyka wraz z klonem Fumeia, gdyby miał iść z nimi. Była jeszcze kwestia kota oraz kotki. Obie nie łatwe.
- Powinniśmy chyba zabrać kota ze sobą gdyby tego chciał. Katon przyda nam się dużo bardziej w środku armii niż tutaj. - rzucił do Nishimaru po czym jeśli ten nie miał by obiekcji, zwrócił by się do kota nie będąc trochę pewien, czy go zrozumie.
- Neko-san. Jestem ci niezmiernie wdzięczny, że postanowiłeś nas wesprzeć. Jeśli chcesz dalej bronić swojej pani, Kuroneko-san, udaj się z nami na moim stworzeniu, by spalić Cienie z powietrza. Enklawa się obroni, dzięki mojemu klonowi, golemowi, Shi-chan oraz strażnikom. Moi towarzysze zapewnią bezpieczeństwo twojej pani. My odwrócimy uwagę hordy i obronimy Kuroneko. - powiedział z szacunkiem do ognistego kitku. Zwracał się z szacunkiem, gdyż pierwszy raz spotykał taką istotę. Wiedział, że zwierzęta paktowe są inteligentne oraz rozumne. Mają też sporą moc przez to, że również potrafią używać chakry. Niewielki szczur, Uma, pomagający jego staremu senseiowi umiał niejedno i dawał mu nieźle w kość podczas sparingów. Ten kot zapewne był niezgorszy. Jego pomoc była by nieoceniona.
Nadeszła w końcu ta chwila. Chakra natury oraz wyprawa na niejako samotną walkę z mrokiem. Miał by przy sobie Nishimaru, którego zdążył już polubić. Będzie to bardzo pokrzepiające, lecz miał się wyzbyć emocji. Przekazał krótkofalówkę Kegawie a czystą ręką poczochrał ja po główce.
- Przekaż to Hikariemu jeśli będzie okazja. Wrócimy cali i zdrowi. Nie martw się. - rzucił kilka pokrzepiających słów, jakich sam nie był do końca pewien. Było tyle czynników, które mogą pójść nie tak. Trzeba było jednak sobie zaufać. Dźwignął się na proste nogi i mijając gotowy środek transportu ruszył w stronę Mesaia. Odpieczętował też pigułkę jaką wpakował sobie do ust i rozgryzł, przeżuł i połknął. Miał wciąż około połowy zasobów chakry i takie coś uważał za marnotrawstwo. Nie było jednak innego wyjścia. Wciąż lekko mu się kręciło w głowie oraz czuł zmęczenie. Nie mógł sobie na to pozwolić. Musiał być w jak najlepszej kondycji. Uklęknął naprzeciwko zamaskowanego mężczyzny i wziął głęboki wdech. Uspokoił serce oraz odrzucił wszelkie emocje. Zdrada Nary i niepewna sytuacja Wakuri, smutny wyraz twarzy kociej księżniczki, chęć powrotu do Nany. Ostatnie było najtrudniejsze, lecz wiedział, że jeśli tego od siebie nie odsunie, nie będzie to możliwe. W końcu był czysty. Oziębła maszyna do zabijania.
- Jestem gotowy. - powiedział cicho, nie chcąc dekoncentrować Fumeia. Mając przyjąć jego dar, w pełni by się skupił na lekcji Nishimaru. Równowaga między trzeba aspektami. Ciało, dusza, natura. Był mistrzem kontroli chakry więc powinno mu się udać. Miał się jednak na baczności i podchodził do sprawy śmiertelnie poważnie. Nie było tu miejsca na błąd.
Chakra:- Przekaż to Hikariemu jeśli będzie okazja. Wrócimy cali i zdrowi. Nie martw się. - rzucił kilka pokrzepiających słów, jakich sam nie był do końca pewien. Było tyle czynników, które mogą pójść nie tak. Trzeba było jednak sobie zaufać. Dźwignął się na proste nogi i mijając gotowy środek transportu ruszył w stronę Mesaia. Odpieczętował też pigułkę jaką wpakował sobie do ust i rozgryzł, przeżuł i połknął. Miał wciąż około połowy zasobów chakry i takie coś uważał za marnotrawstwo. Nie było jednak innego wyjścia. Wciąż lekko mu się kręciło w głowie oraz czuł zmęczenie. Nie mógł sobie na to pozwolić. Musiał być w jak najlepszej kondycji. Uklęknął naprzeciwko zamaskowanego mężczyzny i wziął głęboki wdech. Uspokoił serce oraz odrzucił wszelkie emocje. Zdrada Nary i niepewna sytuacja Wakuri, smutny wyraz twarzy kociej księżniczki, chęć powrotu do Nany. Ostatnie było najtrudniejsze, lecz wiedział, że jeśli tego od siebie nie odsunie, nie będzie to możliwe. W końcu był czysty. Oziębła maszyna do zabijania.
- Jestem gotowy. - powiedział cicho, nie chcąc dekoncentrować Fumeia. Mając przyjąć jego dar, w pełni by się skupił na lekcji Nishimaru. Równowaga między trzeba aspektami. Ciało, dusza, natura. Był mistrzem kontroli chakry więc powinno mu się udać. Miał się jednak na baczności i podchodził do sprawy śmiertelnie poważnie. Nie było tu miejsca na błąd.
4 673 - 500(Shī Wan Duży ptak | Siła A) - 100(Ishi no Kami no Abatā ta i poprzednia tura bo zapomnieliśmy) - 0(Kuchiyose: Raikō Kenka) + 10 000 = 10 000
Klon:
997 - 3 - (250(Doton: Arijigoku no Jutsu)) = 994
► Pokaż Spoiler | Technikes
Kuchiyose: Raikō Kenka | Summoning: Lightning Flash Blade Creation口寄せ・雷光剣化
KlasyfikacjaNinjutsu, Technika czasoprzestrzenna
PieczęcieBaran → Smok → Koń → Ptak → Zając → Odwrócony Baran → Dotknięcie zwoju → Dotknięcie plakietki (Przygotowanie), Odwrócony Baran → Dotknięcie wcześniej przygotowanej plakietki (Przywołanie)
KosztStandardowy za powiązanie, minimalny za przyzwanie
Zasięg---
WymaganiaKuchiyose no Jutsu, Fūinjutsu C, wcześniej przygotowana plakietka,
Technika ta pozwala połączyć zwój z wcześniej przygotowaną plakietką. Następnie pozwala nam to przywołać zawartość zwoju poprzez dotknięcie plakietki, tak jakbyśmy mieli zwój gdzieś obok siebie.
Posiadając rangę S w Ninjutsu można pominąć pieczęć Odwróconego Barana przy przywoływaniu.
Posiadając rangę S w Ninjutsu można pominąć pieczęć Odwróconego Barana przy przywoływaniu.
Ishi no Kami no Abatā | God of Stones Avatar石の神のアバター
KlasyfikacjaDoton, Transformacja natury
PieczęcieWół → Pies → Ptak → Koń → Szczur → Tygrys → Koń
KosztDwukrotny utworzenie, Połowiczny na turę za utrzymanie
Zasięg---
Wymagania---
Technika ta pozwala na stworzenie giganta z kamienia. Golem ten musi być humanoidem posiadającym ręce, nogi tors i głowę. Ma on rozmiar normalnego człowieka. Wykonuje on wszystkie rozkazy swojego twórcy, ale nie jest on zbyt inteligentny, przez co bardziej skomplikowane polecenia odpadają. Kosztem standardowym A można zaleczyć uszkodzenia powstałe w wyniku walki, jeśli nie przekraczają one rozmiarami kończyny.
Posiadając rangę A w Doton można przelać większą ilość chakry do utworzenia golema. By stworzyć go w rozmiarze 30 metrów trzeba przelać koszt chakry równy Podwójnemu kosztowi rangi A. Koszt utrzymania wynosi wówczas połowiczny rangi A na turę.
Posiadając rangę S w Doton twórca golema może utworzyć go dookoła siebie, robiąc za jego rdzeń. Dzięki temu może sterować ruchami golema sprawiając, że ten będzie zdolny do wykonywania bardziej nietypowych i skomplikowanych manewrów.
Posiadając Sennina w Doton można golemowi stworzyć również miecz i tarczę.
Posiadając rangę S i Specjalizację w Dotonie tworzenie większych golemów jest jeszcze bardziej efektowne i można stworzyć monstrualnego golema, osiągającego rozmiar nawet 100 metrów, kosztem równym Podwójnemu rangi S. Koszt utrzymania wynosi wówczas Połowiczny rangi S na turę.
Posiadając rangę A w Doton można przelać większą ilość chakry do utworzenia golema. By stworzyć go w rozmiarze 30 metrów trzeba przelać koszt chakry równy Podwójnemu kosztowi rangi A. Koszt utrzymania wynosi wówczas połowiczny rangi A na turę.
Posiadając rangę S w Doton twórca golema może utworzyć go dookoła siebie, robiąc za jego rdzeń. Dzięki temu może sterować ruchami golema sprawiając, że ten będzie zdolny do wykonywania bardziej nietypowych i skomplikowanych manewrów.
Posiadając Sennina w Doton można golemowi stworzyć również miecz i tarczę.
Posiadając rangę S i Specjalizację w Dotonie tworzenie większych golemów jest jeszcze bardziej efektowne i można stworzyć monstrualnego golema, osiągającego rozmiar nawet 100 metrów, kosztem równym Podwójnemu rangi S. Koszt utrzymania wynosi wówczas Połowiczny rangi S na turę.
Shī Wan | C1爆薬一
KlasyfikacjaBakuton, Transformacja Natury
PieczęcieWąż → Tygrys
KosztStandardowy od rangi + ewentualne koszty powiększenia
ZasięgZasięg detonacji: 25m
Zasięg sterowania: zasięg wzroku
Zasięg sterowania: zasięg wzroku
WymaganiaIkite Iru Bakuhatsu, Bakuhatsu Enchanto
DodatkowoTechnika kosztuje 15PT
Elementarna technika tworzenia wybuchowych kreacji. Użytkownik może za jej pomocą przekształcać plastyczny materiał, jak np. glinę, w różne ożywione stworzenia. Można je powiększyć, zgodnie z mechaniką Ikite Iru Bakuhatsu, oraz zdalnie sterować za pomocą chakry znajdującej się w specjalnym tworzywie. Dodatkowo posiadają różną siłę wybuchu w zależności od rangi oraz różne zastosowania. By wykonać technikę należy pobrać materiał do otworów gębowych oraz nadać im kształt, dodając do nich swoją chakrę Bakutonu. Dopóki ninja nie użyje innej techniki, ponowne składanie pieczęci nie jest wymagane. By wysadzić jedną lub więcej kreacji należy złożyć Pieczęć Konfrontacji.
Standardowo wszystkie twory mają rozmiar malutki i trzeba je powiększyć by wykorzystały pełen potencjał eksplozji. Im większy rozmiar tym większą ilością chakry można go natchnąć, co skutkuje silniejszym wybuchem. Nie można naładować małego stworka dużą ilością Bakutonu lecz dużego można małą by ją oszczędzić gdy nie potrzebny jest silny wybuch. Wyjątkiem są twory malutkie których siła wybuchu ma rangę D. Zasięgi detonacji, czas natchnienia oraz siła wybuchu jest taka sama jak w przypadku Bakuhatsu Enchanto.
Standardowo wszystkie twory mają rozmiar malutki i trzeba je powiększyć by wykorzystały pełen potencjał eksplozji. Im większy rozmiar tym większą ilością chakry można go natchnąć, co skutkuje silniejszym wybuchem. Nie można naładować małego stworka dużą ilością Bakutonu lecz dużego można małą by ją oszczędzić gdy nie potrzebny jest silny wybuch. Wyjątkiem są twory malutkie których siła wybuchu ma rangę D. Zasięgi detonacji, czas natchnienia oraz siła wybuchu jest taka sama jak w przypadku Bakuhatsu Enchanto.
Wstawiam dla łątwego znalezienia tabelek <3
Bakuhatsu Enchanto | Explosion Enchantment爆発エンチャント
KlasyfikacjaBakuton, Transformacja Natury
PieczęciePies → Świnia → Koń → Smok
KosztRóżny
Zasięg---
Wymagania---
DodatkowoTechnika kosztuje 10PT
Dzięki niej shinobi może natchnąć przedmiot chakrą Bakutonu. Energia wybuchu kumulowana jest w czymś, co dotknie użytkownik, po czym wybucha przy uwolnieniu chakry za pomocą Pieczęci Konfrontacji. Naładować można dowolną nieożywioną rzecz jak kunai, katana, specjalna glina czy nawet krzesło lub stół. Chakra niestety nie utrzymuje się wiecznie i po pewnym czasie się ulatnia. Tak samo jest z zasięgiem detonacji. Możemy uwolnić chakrę tylko w odpowiednim dystansie od siebie oraz jeśli widzimy nasz przedmiot. Oczywiście możemy spróbować go zdetonować na ślepo lecz jeśli z jakichś przyczyn będzie poza naszym zasięgiem lub nie tam, gdzie się tego spodziewamy, może nie wybuchnąć. Atut Sensora pomaga zniwelować tę wadę, gdyż możemy wyczuć naszą chakrę oraz jej położenie, nawet jeśli nie widzimy natchnionego przedmiotu. Im większy przedmiot tym większą ilością energii Bakutonu można go natchnąć co spowoduje większą eksplozje.
Siła wybuchu jest zależna od ilości włożonej chakry jak przy Bakuhatsu no Jutsu, a czas naładowania od dziedziny klanowej:
Maksymalne naładowanie obiektu jest również zależne od rozmiaru obiektu:
By móc naładować chakrą Olbrzymie obiekty należy posiadać Specjalizację w Bakuton
Zasięg detonacji jest zależny od rangi Bakutonu:
Jest to zasięg niezbędny do zdalnej detonacji obiektu, nie zasięg eksplozji.
Siła wybuchu jest zależna od ilości włożonej chakry jak przy Bakuhatsu no Jutsu, a czas naładowania od dziedziny klanowej:
Ranga Bakutonu | Czas naładowania |
---|---|
C | 2h |
B | 3h |
A | 4h |
S | 5h |
Specjalizacja | Zwiększa czas naładowania o 50% |
Rozmiar | Maksymalny koszt natchnienia, równy sile wybuchu danej rangi |
---|---|
Malutkie | Standardowy D |
Małe | Standardowy D |
Średnie | Standardowy C |
Spore | Standardowy B |
Duże | Standardowy A |
Wielkie | Standardowy S |
Olbrzymie | Podwójny S |
Zasięg detonacji jest zależny od rangi Bakutonu:
Ranga Bakutonu | Zasięg detonacji |
---|---|
C | 50m |
B | 75m |
A | 100m |
S | 150m |
Specjalizacja | Zwiększa zasięg detonacji o 50% |
► Pokaż Spoiler | Klon
Jibaku Bunshin | Suicide Bombing Clone自爆分身
KlasyfikacjaBakuton, Transformacja Natury, Technika Klonująca
PieczęcieTworzenie klonów: Pies → Wąż → Małpa → Smok → Pieczęć Klonowania
Autodestrukcja: Pies → Wąż → Małpa → Pieczęć Konfrontacji
Autodestrukcja: Pies → Wąż → Małpa → Pieczęć Konfrontacji
KosztChakra dzielona równo pomiędzy oryginał i kopie
Standardowy D utrzymania od klona (minimum 3) płacone przez stworzone kopie
Standardowy D utrzymania od klona (minimum 3) płacone przez stworzone kopie
Zasięg---
WymaganiaIkite Iru Bakuhatsu, Kage Bunshin no Jutsu
Technika działa dokładnie jak Kage Bunshin no Jutsu z taką różnicą, że klon może wykonywać jutsu Bakutonu.
Klon może zostać pokonany jak normalny Kage Bunshin lub złożyć pieczęci i eksplodować. W drugim przypadku klon musi zapłacić koszt naładowania chakrą. Maksymalna siła wybuchu jest równa randze A. Po śmierci do oryginału wraca chakra na zasadach Kage Bunshin no Jutsu.
Posiadając Specjalizację w Bakutonie technikę można wykonać wykonując tylko Pieczęć Klonowania.
Klon może zostać pokonany jak normalny Kage Bunshin lub złożyć pieczęci i eksplodować. W drugim przypadku klon musi zapłacić koszt naładowania chakrą. Maksymalna siła wybuchu jest równa randze A. Po śmierci do oryginału wraca chakra na zasadach Kage Bunshin no Jutsu.
Posiadając Specjalizację w Bakutonie technikę można wykonać wykonując tylko Pieczęć Klonowania.
Doton: Arijigoku no Jutsu | Earth Release: Antlion Technique土遁・蟻地獄の術
KlasyfikacjaDoton, Transformacja natury
PieczęcieZając → Koń → Ptak → Dzik → Małpa → Zając → Wąż → Baran → Przyłożenie dłoni do ziemi
KosztStandardowy na turę
ZasięgDotykowy, obszar o średnicy 15 metrów
Wymagania---
Po wykonaniu pieczęci i przyłożeniu dłoni do podłoża, tworzymy przed użytkownikiem wir. Jednak nie wodny, a ziemny. Wciąga on wszystko i wszystkich na swoim obszarze, a poruszające się, zgniatające wzajemnie kawałki ziemi są w stanie zmiażdżyć i połamać kości, drzewa czy skały. Technikę można utrzymywać tak długo, jak użytkownik trzyma dłonie na ziemi. Ze względu na nieustanny ruch gruntu i kamieni niemożliwa jest ucieczka z tej techniki poprzez techniki przemieszczania się w ziemi.
Posiadając rangę S w Doton możemy wykonać technikę z pominięciem trzech pieczęci.
Posiadając Specjalizację w Doton możemy wykonać technikę z pominięciem czterech pieczęci. Łączy się z bonusem z rangi S.
Posiadając rangę S w Doton możemy wykonać technikę z pominięciem trzech pieczęci.
Posiadając Specjalizację w Doton możemy wykonać technikę z pominięciem czterech pieczęci. Łączy się z bonusem z rangi S.
► Pokaż Spoiler | Atuty
BakutonSpecjalizacja
Ninja przejawia naturalny talent w jednej konkretnej dziedzinie ninpō czy stylu walki. Objawia się to różnego rodzaju "drygiem" do technik tej konkretnej dziedziny bądź stylu walki. W konkretnych stylach i technikach znajduje się opis, w jaki sposób specjalizacja na nie wpływa. Jest to atut obrazujący predyspozycję naszej postaci w konkretnym kierunku.
Sennin (Bakuton, Doton)Atut nabyty
Atut ten oznacza osobę posiadającą ogrom wiedzy i umiejętności w jednej konkretnej dziedzinie. Sprawia to, że ma on dostęp do technik, do których normalny użytkownik tego konkretnego żywiołu nie miałby dostępu.
Jednoręczne składanie pieczęciAtut nabyty
Z różnych przyczyn shinobi może mieć zajętą rękę. Jednakże ninjutsu wymagają z reguły wykorzystania pieczęci. Postać z tym atutem jest w stanie pogodzić i jedno, i drugie mogąc składać pieczęci tylko i wyłącznie jedną ręką.
Przyśpieszone składanie pieczęciAtut nabyty
Pieczęci w swoim zamyśle mają tylko uprościć korzystanie z chakry i jej koncentrowanie. Oznacza to, że odpowiednio utalentowane osoby są w stanie zmniejszyć ilość pieczęci potrzebnych do użycia jutsu. Osoby z tym atutem są w stanie zredukować ilość potrzebnych pieczęci do wykonania jutsu o 33%. Jeśli postać ponadto posiada specjalizacją bądź sennina w danej dziedzinie może zredukować ilość pieczęci do 50%. Ilość pieczęci po ich redukcji jest zaokrąglana w górę. Nie ma możliwości całkowitego pominięcia pieczęci. Działa to analogicznie także w przypadku technik, które nie posiadają pieczęci, ale czas kumulacji chakry jest równy złożeniu x pieczęci. W tym przypadku atut ten redukuje czas kumulacji chakry.
TolerancjaAtut nabyty
Postać w wyniku różnych doświadczeń zyskała zwiększoną odporność na różne warunki pogodowe i ich zmienność. Dzięki temu lepiej znosi mrozy czy upały, nawet jeśli nie są one naturalne dla jego miejsca urodzenia.
► Pokaż Spoiler | EQ
Krótkofalówka
Koszt800 Ryō
Stack/Slot8/1
Przyczepiana przy szyi krótkofalówka. Pozwalaja na komunikację w obie strony. Zasięg krótkofalówki na otwartej przestrzeni wynosi 3 kilometry. Jednakże, jeśli znajdujemy się w lesie bądź na naszej drodze znajduje sie wiele przeszkód, skuteczny zasięg może spaść do kilometra. W wysoko rozwiniętych technologicznie miastach, zasięg sięga nawet do 10km.
Pigułka żywnościowa
Koszt1500 Ryō
Stack/Slot36/1
Specjalne pigułki, które przywracają chakrę oraz żywotność użytkownika. Natychmiast usuwają zmęczenie postaci, która je zjadła oraz odnawiają zużyte zasoby chakry, znów przywracając pełną jej ilość. Dzień po zjedzeniu pigułki użytkownika dopada ogromne zmęczenie, trwające przez kolejne trzy dni. Zjedzenie więcej niż jednej pigułki bez przerwy na odpoczynek może, a nawet prawie na pewno, będzie niosło za sobą konsekwencje. Pakowane pojedyńczo w papierku.
► Pokaż Spoiler | Atrybuty
Zwyczajnie nie da się, po prostu się nie da, zdekoncentrować postać podczas kontroli nad chakrą. Jeśli zdecyduje się użyć techniki i nic ani nikt nie stanie jej na przeszkodzie, technika ta wyjdzie zawsze idealnie. Dodatkowo, poziom ten sprawia, że techniki rangi D posiadają wręcz pomijalny koszt, jeśli chodzi o ilość zużywanej nań energii.
Pozwolę sobie to tu wstawićPostać o monstrualnym refleksie. Jest w stanie postrzegać czas w ogromnym spowolnieniu, gdzie tempo przeciętnych ludzi jest dla niej wręcz żółwie. Daje jej to tym samym ogrom czasu na reakcję, jaka to zawsze jest błyskawiczna. Zupełnie jakby komunikacja między umysłem a ciałem została zastąpiona jednością. W otoczeniu dojrzy również wszystko co tylko może. Nawet osoby kryjące się pod osłoną technik niewidzialności nie są bezpieczne, ponieważ nawet osoby niewidzialne zostawiają ślady buta, oddychają czy wydają dźwięki, a wszystko to sprawia, że ciężko się przed taką osobą ukryć. Podobnie jest w przypadku wszelkich zasłon dymnych. Praktycznie nic nie jest w stanie jej zaskoczyć. Jak absurdalnych sztuczek akrobacyjnych by nie wykonywała, nie ma wręcz szans aby one się nie udały, a gdy już ich się dokona - ryzyko jakichś kontuzji czy uszkodzeń jest wręcz zerowe. Jej celność jest za to bezbłędna, przez co zawsze trafi idealnie tam gdzie chce, tak długo jak szybkość celu jej nie przerasta. Bez problemu jeden z najstraszliwszych przeciwników jacy mogą istnieć na świecie.