Chikara no jutsu | Force Technique力の術
KlasyfikacjaTechnika czasoprzestrzenna, Ninjutsu
PieczęcieDzik → Wąż → Ptak → Pies → Wół → Małpa → Dzik → Wół → Smok → Dzik
KosztRóżny od rangi
ZasięgRóżny od rangi
Wymagania -
Dodatkowe Technika kosztuje 10PT
Technika, która za pomocą siły własnego umysłu umożliwia wprawienie w ruch (przesunięcie, podniesienie, odepchnięcie) przedmiotów o różnej wielkości. Ze względu na specyfikę techniki, wielkość wprawianych w ruch przedmiotów zależy przede wszystkim od siły woli shinobi, chakry, jaką wykorzystuje do techniki oraz wprawie i wprawy.
Posiadając Specjalizację w Ninjutsu wymóg dotyczący SW spada o 1
Posiadając Sennina Ninjutsu płacąc podwójny koszt na wybranej randze, shinobi jest w stanie wprawić w ruch dwa przedmioty o takiej samej wielkości.
- E: koszt równy standardowemu kosztowi rangi E (minimum 3) na turę. Ninja może wprawić w ruch malutkie przedmioty, takie jak klucze albo sztućce.Wymagania: Siła Woli 5
D: koszt równy standardowemu kosztowi rangi D na turę. Ninja może wprawić w ruch małe obiekty, o wadze oscylującej w granicach 4 - 10 kg. Wymagania: Siła Woli 6 - C: koszt równy standardowemu kosztowi rangi C na turę. Obiekty, jakie shinobi może poruszyć za pomocą siły własnego umysłu są średniej wielkości (poglądowo, wielkość psa), około 10-30 kg. Wymagania: Siła Woli 7
- B: koszt równy standardowemu kosztowi rangi B na turę. Shinobi jest w stanie wprawić w ruch przedmioty o wielkości sporej (wielkość człowieka), tj. 30-70 kg. Czas mieszania chakry potrzebny, by wprawić w ruch przedmioty wynosi czternaście pieczęci.Wymagania: Siła Woli 8.
- A: koszt równy standardowemu kosztowi rangi A na turę. Czas mieszania chakry potrzebny, by wprawić w ruch przedmioty wynosi dwadzieścia pieczęci. Przedmioty, jakie shinobi może wprawić w ruch za pomocą techniki są wielkości dużej (wielkość konia), maksymalnie do 500 kg. Wymagania: Siła Woli 9
- S: koszt równy standardowemu kosztowi rangi S na turę. Czas mieszania chakry potrzebny, by wprawić w ruch przedmioty wynosi czterdzieści pieczęci. Shinobi jest w stanie wprawić w ruch przedmioty wielkie (wielkość słonia), maksymalnie 4 tony. Niemal pewne jest, że efektem ubocznym będzie późniejsze wyczerpanie i migrena. Wymagania: Siła Woli 10
Posiadając Specjalizację w Ninjutsu wymóg dotyczący SW spada o 1
Posiadając Sennina Ninjutsu płacąc podwójny koszt na wybranej randze, shinobi jest w stanie wprawić w ruch dwa przedmioty o takiej samej wielkości.
Kod: Zaznacz cały
[title kanji=力の術]Chikara no jutsu | Force Technique[/title]
[pic rank=E]https://i.imgur.com/ENoBmrz.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Technika czasoprzestrzenna, Ninjutsu[/row]
[row title=Pieczęcie]Dzik → Wąż → Ptak → Pies → Wół → Małpa → Dzik → Wół → Smok → Dzik[/row]
[row title=Koszt]Różny od rangi[/row]
[row title=Zasięg]Różny od rangi[/row]
[row title=Wymagania] - [/row]
[row title=Dodatkowe] Technika kosztuje 10PT[/row]
[description] Technika, która za pomocą siły własnego umysłu umożliwia wprawienie w ruch (przesunięcie, podniesienie, odepchnięcie) przedmiotów o różnej wielkości. Ze względu na specyfikę techniki, wielkość wprawianych w ruch przedmiotów zależy przede wszystkim od siły woli shinobi, chakry, jaką wykorzystuje do techniki oraz wprawie i wprawy.
[list][*][b]E:[/b] koszt równy standardowemu kosztowi rangi E (minimum 3) na turę. Ninja może wprawić w ruch malutkie przedmioty, takie jak klucze albo sztućce.[u]Wymagania: Siła Woli 5[/u]
[b]D:[/b] koszt równy standardowemu kosztowi rangi D na turę. Ninja może wprawić w ruch małe obiekty, o wadze oscylującej w granicach 4 - 10 kg. [u]Wymagania: Siła Woli 6[/u]
[*][b]C:[/b] koszt równy standardowemu kosztowi rangi C na turę. Obiekty, jakie shinobi może poruszyć za pomocą siły własnego umysłu są średniej wielkości (poglądowo, wielkość psa), około 10-30 kg. [u]Wymagania: Siła Woli 7[/u]
[*][b]B:[/b] koszt równy standardowemu kosztowi rangi B na turę. Shinobi jest w stanie wprawić w ruch przedmioty o wielkości sporej (wielkość człowieka), tj. 30-70 kg. Czas mieszania chakry potrzebny, by wprawić w ruch przedmioty wynosi czternaście pieczęci.[u]Wymagania: Siła Woli 8[/u].
[*][b]A:[/b] koszt równy standardowemu kosztowi rangi A na turę. Czas mieszania chakry potrzebny, by wprawić w ruch przedmioty wynosi dwadzieścia pieczęci. Przedmioty, jakie shinobi może wprawić w ruch za pomocą techniki są wielkości dużej (wielkość konia), maksymalnie do 500 kg. [u]Wymagania: Siła Woli 9[/u]
[*][b]S:[/b] koszt równy standardowemu kosztowi rangi S na turę. Czas mieszania chakry potrzebny, by wprawić w ruch przedmioty wynosi czterdzieści pieczęci. Shinobi jest w stanie wprawić w ruch przedmioty wielkie (wielkość słonia), maksymalnie 4 tony. Niemal pewne jest, że efektem ubocznym będzie późniejsze wyczerpanie i migrena. [u]Wymagania: Siła Woli 10[/u][/list]
Nadużywanie techniki w krótkim odstępie czasowym może wiązać się z nieprzyjemnymi dolegliwościami, związanymi ze wzrostem ciśnienia krwi w organizmie - krwawienie z nosa, ból głowy, mroczki przed oczami, wyczerpanie, migrena, w najgorszym wypadku utrata przytomności.
[b]Posiadając Specjalizację w Ninjutsu[/b] wymóg dotyczący SW spada o 1
[b]Posiadając Sennina Ninjutsu[/b] płacąc podwójny koszt na wybranej randze, shinobi jest w stanie wprawić w ruch dwa przedmioty o takiej samej wielkości.
[/description]