Sakura fuin poprawioned. Co do rodzaju techniki, może być ozwojowana albo prywatna

Do postu dorzuciłam kolejną techniczkę o/
Moderator: Moderatorzy technik
Kod: Zaznacz cały
[title kanji=心伝:桜封印]Shindenshin: Sakura fūin | Shindenshin: Sakura seal[/title]
[pic rank=S]https://i.imgur.com/hokhJv9.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Shintenshin no Jutsu, Przepływ Chakry, fūinjutsu [/row]
[row title=Pieczęcie]Nałożenie: Dzik → Ptak → Dzik → Wąż → Smok → Ptak → Pies → Małpa → Ptak → Tygrys
Korzystanie: Baran[/row]
[row title=Koszt]Podwójny za nałożenie pieczęci, połowiczny za turę za jedną osobę podczas korzystania[/row]
[row title=Zasięg]Dotykowy podczas nakładania pieczęci, dowolny podczas korzystania[/row]
[row title=Wymagania]Kontrola Chakry 10, FŪINJUTSU RANGI B[/row]
[row title=Dodatkowe]-[/row]
[description] Jutsu, które umożliwia połączenie telepatyczne pomiędzy użytkownikiem, a osobą, na którą zostanie nałożona charakterystyczna pieczęć, całkowicie znosząc ograniczenia dystansu, jakie istnieją w wyjściowej technice. Technika umożliwia wysyłanie oraz odsłuchiwanie wiadomości, a te dodatkowo mogą zostać wzmocnione obrazami oraz emocjami. Samo nałożenie pieczęci nie jest problemem, za to korzystanie z techniki jest obciążające dla organizmu Yamanaki - zbyt długie lub częste używanie techniki może skutkować bólem głowy, a nawet migreną (do decyzji MG).
Istnieje możliwość połączenia się z wieloma osobami, tak długo jak posiadają one nałożoną pieczęć. W zależności od decyzji Yamanaki, może nawiązywać połączenie pojedynczo z każdą osobą, oraz stworzyć swoistą "konwersację" dla nich wszystkich.
Każda pozostawiona pieczęć odbiera na stałe 100 chakry. Raz nałożona pieczęć zdjęta może zostać wyłącznie przez osobę, która ją nałożyła; zdjęcie pieczęci [b]nie zwraca[/b] chakry.
[b]Posiadając Specjalizację w Shintenshin no Jutsu[/b] Możliwe jest korzystanie z techniki bez pieczęci
[b]Posiadając Sennina Shintenshin no Jutsu[/b] Istnieje możliwość udostępnienia połączenia osobie trzeciej z kimś, kto posiada nałożoną pieczęć; wymagany jest wtedy dotyk
[b]Posiadając rangę S w Fūinjutsu[/b] możemy pominąć pieczęci potrzebne do nałożenia symbolu Sakura fūin
[b]Posiadając 8 poziom Kontroli Chakry lub większy[/b] osoba, która posiada nałożoną pieczęć może połączyć się z użytkownikiem, który ją nałożył (to on płaci wtedy koszty chakry). W przypadku posiadania fūinjutsu na poziomie B, wymóg KC spada do 7
[/description]
[row title=Duży zwój] Yamanaka Aiko[/row]
[row title=Duży zwój] -[/row]
Różnica Siły Woli celu do użytkownika | Efekt |
---|---|
Większa bądź równa 0 | Cel odporny na technikę |
-1 lub -2 | Cel odnosi wrażenie, że użytkownik może być koleżeński i warty bliższej znajomości |
-3 lub -4 | Cel uważa, że użytkownik jest dobrym człowiekiem i chciałby nawiązać bliższą znajomość |
-5 | Cel wie, że postać jest przyjacielska i będzie starał się zaprzyjaźnić |
-6 i dalej | Cel chce zostać przyjacielem użytkownika niemalże za wszelką cenę |
Kod: Zaznacz cały
[title kanji=好意]Kōi | Goodwill[/title]
[pic rank=D]https://i.imgur.com/e5Kjv0N.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Ninjutsu[/row]
[row title=Pieczęcie]---[/row]
[row title=Koszt]Standardowy za turę[/row]
[row title=Zasięg]Zasięg Wzroku[/row]
[row title=Wymagania]Zdobycie zwoju wymaga misji lub wątku rangi B[/row]
[description]
Dobra siostra bliźniaczka techniki Sakki. Technika pozwala wywrzeć na innych dobre wrażenie i wzbudzić w nich zaufanie. Porównuje się wówczas Siłę Woli celu do Siły Woli użytkownika i korzysta z poniższej tabeli:
| Różnica Siły Woli celu do użytkownika | Efekt |
|:----------:|:----------:|
| Większa bądź równa 0 | Cel odporny na technikę |
| -1 lub -2 | Cel odnosi wrażenie, że użytkownik może być koleżeński i warty bliższej znajomości |
| -3 lub -4 | Cel uważa, że użytkownik jest dobrym człowiekiem i chciałby nawiązać bliższą znajomość |
| -5 | Cel wie, że postać jest przyjacielska i będzie starał się zaprzyjaźnić |
| -6 i dalej | Cel chce zostać przyjacielem użytkownika niemalże za wszelką cenę |
Mając Siłę Woli na poziomie 10 postać jest całkowicie odporna na efekty Kōi .
[b]Posiadając Kontrolę Chakry na poziomie 9[/b] Można dopłacić standardowy koszt A za turę, żeby dodać +1 przy przeliczaniu różnic na korzyść użytkownika tej techniki.[/description]
[row title=Mały zwój] Yamanaka Aiko[/row]
[row title=Mały zwój] -[/row]
[row title=Mały zwój] -[/row]
[row title=Mały zwój] -[/row]
Ranga Shintenshin no Jutsu | Siła techniki |
---|---|
B | 6 |
A | 7 |
S | 8 |
Różnica Siły Woli celu do siły techniki | Efekt |
---|---|
SW większa o 1 lub więcej | Brak efektu |
SW równa silne techniki | Nieznaczne zachwianie całego ciała lub określonej kończyny |
SW słabsze o 1 | Znaczne zachwianie całego ciała lub określonej kończyny |
SW słabsze o 2 | Potknięcie się, krótkotrwała utrata kontroli nad określoną kończyną |
SW słabsze o 3 lub więcej | Krótkotrwałe utrata kontroli nad ciałem, upadek |
Kod: Zaznacz cały
[title kanji=不穏な精神の術]Fuon'na seishin no jutsu | Mental disruption Technique[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/mWTDuHA.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Shintenshin no Jutsu, Przepływ Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]Koń → Smok → Baran → Małpa → Wąż → Baran → Specyficzna[/row]
[row title=Koszt]Standardowy za turę[/row]
[row title=Zasięg]30 metrów[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description] Technika, której główną funkcją jest... rozkojarzenie oponenta, przy jednoczesnym nieopuszczeniu swojego ciała. Użytkownik za pomocą telepatii wysyła niewielkie impulsy do mózgu przeciwnika, wpływając tym samym na zmysł równowagi. Efekt jest w pełni zależny od siły woli celu; jeżeli jest odpowiednio słaba, można doprowadzić nawet to przewrócenia się. Im silniejsza siła woli, tym większa szansa, że cel będzie w stanie ustać na nogach, a efektem użycia techniki będzie zachwianie równowagi lub potknięcie się.
| Ranga Shintenshin no Jutsu | Siła techniki |
|:----------:|:----------:|:----------:|
| B | 6 |
| A | 7 |
| S | 8 |
Powodzenie techniki w dużej mierze zależy od różnicy poziomów pomiędzy siłą techniki, a Siłą Woli przeciwnika:
| Różnica Siły Woli celu do siły techniki | Efekt |
|:----------:|:----------:|
| SW większa o 1 lub więcej | Brak efektu |
| SW równa silne techniki | Nieznaczne zachwianie całego ciała lub określonej kończyny |
| SW słabsze o 1 | Znaczne zachwianie całego ciała lub określonej kończyny |
| SW słabsze o 2 | Potknięcie się, krótkotrwała utrata kontroli nad określoną kończyną |
| SW słabsze o 3 lub więcej | Krótkotrwałe utrata kontroli nad ciałem, upadek |
[b]Posiadając Sennina Shintenshin no Jutsu[/b] uiszczając dodatkowy koszt S na turę, można zwiększyć siłę techniki o 1. Łączy się z bonusem z Specjalizacji.
[b]Posiadając Sennina Shintenshin no Jutsu[/b] technika zyskuje +1 do siły. Łączy się z bonusem specjalizacji.
[b]Posiadając rangę A w Shintenshin no Jutsu[/b] można pominąć cztery pierwsze pieczęcie.
[b]Posiadając rangę S w Shintenshin no Jutsu[/b] można pominąć cztery pierwsze pieczęcie.
[/description]
Ranga Shintenshin no Jutsu | Siła techniki |
---|---|
S | 8 |
Różnica pomiędzy siłą techniki, a Siłą Woli przeciwnika | Efekt trybu pasywnego | Efekt trybu kontroli |
---|---|---|
SW silniejsze o 2 lub więcej | Przeciwnik natychmiast wyczuwa obecność; znaczne trudności w utrzymaniu techniki; migrena | Niepowodzenie i wyrzucenie z umysłu przeciwnika |
SW silniejsze o 1 | Duża szansa wykrycia obecności, ból głowy | Bardzo duże ryzyko wykrycia użytkownika, duża trudność w utrzymaniu techniki; migrena |
SW równe sile techniki | Średnia szansa wykrycia obecności | Duże ryzyko wykrycia użytkownika; Trudność w utrzymaniu techniki; ból głowy u użytkownika |
SW mniejsze | Yamanaka jest niewyczuwalny. | Powodzenie; niewielka szansa wykrycia użytkownika; bardzo mała szansa na wyrzucenie z umysłu przeciwnika |
Kod: Zaznacz cały
[title kanji=心転: 制御下]Shintenshin: Seigyoka | Mind body switch: Under Control[/title]
[pic rank=S]https://i.imgur.com/yW0FhLU.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Shintenshin no jutsu, Przepływ Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie] Koń → Pies → Wąż → Baran → Koń → Ptak → Koń → Małpa → Specyficzna[/row]
[row title=Koszt]Połowiczny za turę przy trybie biernym, standardowy za turę przy trybie kontroli[/row]
[row title=Zasięg]50 m[/row]
[row title=Wymagania]Specjalizacja: Shintenshin no jutsu, znajomość techniki: Shintenshin no jutsu [/row]
[description]Rozwinięcie Shintenshin no Jutsu. Umożliwia niepostrzeżone przeniesienie swojej świadomości do innego organizmu, by jako bierny widz obserwować rozwój wydarzeń. W zależności od swoich chęci, Yamanaka w każdej chwili przełączyć się na kontrolę tzw. tryb kontroli, podobną do tej przy Shintenshin no Jutsu, z jednym małym szczegółem - przeciwnik nie zdaje sobie sprawy, że w swoim umyśle ma "pasażera na gapę". Każda utrata świadomości na rzecz przejęcia kontroli przez Yamanakę jest odczuwana przez niego jako krótkie zaćmienie umysłu.
Ciało Yamanaki po opuszczeniu duszy zachowuje się na tych samych zasadach, jak przy Shintenshin no Jutsu - jest bezwładne, a także przejmuje wszelkie obrażenia, jakie otrzyma "nowe ciało". W razie nietrafienia, dusza nim powróci do ciała, przez chwilę błąka się po okolicy. Prędkość wędrówki duszy jest porównywalna do Kontroli Chakry użytkownika pomniejszonej o 1 .
Powodzenie techniki zależy od różnicy poziomów pomiędzy siłą techniki, a Siłą Woli przeciwnika:
| Ranga Shintenshin no Jutsu | Siła techniki |
|:----------:|:----------:|
| S | 8 |
| Różnica pomiędzy siłą techniki, a Siłą Woli przeciwnika | Efekt trybu pasywnego | Efekt trybu kontroli
|:----------:|:----------:|
| SW silniejsze o 2 lub więcej | Przeciwnik natychmiast wyczuwa obecność; znaczne trudności w utrzymaniu techniki; migrena | Niepowodzenie i wyrzucenie z umysłu przeciwnika
| SW silniejsze o 1 | Duża szansa wykrycia obecności, ból głowy | Bardzo duże ryzyko wykrycia użytkownika, duża trudność w utrzymaniu techniki; migrena
| SW równe sile techniki | Średnia szansa wykrycia obecności | Duże ryzyko wykrycia użytkownika; Trudność w utrzymaniu techniki; ból głowy u użytkownika
| SW mniejsze | Yamanaka jest niewyczuwalny. | Powodzenie; niewielka szansa wykrycia użytkownika; bardzo mała szansa na wyrzucenie z umysłu przeciwnika
Duża różnica w Sile Woli na korzyść użytkownika nie warunkuje 100% powodzenia techniki - wszelkie nadużycia lub nieumiejętne korzystanie z techniki mogą sprawić, że przeciwnik zacznie podejrzewać że coś jest nie tak, o czym Yamanaka doskonale zda sobie sprawę; zignorowanie ostrzeżenia może mieć poważne konsekwencje.
[b]Posiadając Specjalizację w Shintenshin no Jutsu[/b] technika zyskuje +1 do siły. Łączy się z bonusem z Sennina.
[b]Posiadając Sennina Shintenshin no Jutsu[/b] można uiścić dodatkowy koszt Standardowy S na turę, by dodatkowo zwiększyć siłę techniki o 1. Łączy się z bonusem ze Specjalizacji.
[/description]
Podczas gdy technika sama w sobie jest S. Ogarniemy to, żeby miało ręce i nogi?"Posiadając rangę B w Shintenshin no Jutsu można pominąć dwie pierwsze pieczęcie.
Posiadając rangę A w Shintenshin no Jutsu można pominąć cztery pierwsze pieczęcie."
Posiadając rangę B w Shintenshin no Jutsu można pominąć dwie pierwsze pieczęcie.
Posiadając rangę A w Shintenshin no Jutsu można pominąć cztery pierwsze pieczęcie.
dorzuciłam po prostu do opisu techniki.prędkość wędrówki duszy jest teraz porównywalna do Kontroli Chakry użytkownika pomniejszonej o 1 (7 poziom Kontroli Chakry jest równoznaczny więc 6 poziomowi Szybkości poruszania się duszy).
Kod: Zaznacz cały
[title kanji=力の術]Chikara no jutsu | Force Technique[/title]
[pic rank=E]https://i.imgur.com/ENoBmrz.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Technika czasoprzestrzenna, Ninjutsu[/row]
[row title=Pieczęcie]Dzik → Wąż → Ptak → Pies → Wół → Małpa → Dzik → Wół → Smok → Dzik[/row]
[row title=Koszt]Różny od rangi[/row]
[row title=Zasięg]Różny od rangi[/row]
[row title=Wymagania] - [/row]
[row title=Dodatkowe] Technika kosztuje 10PT[/row]
[description] Technika, która za pomocą siły własnego umysłu umożliwia wprawienie w ruch (przesunięcie, podniesienie, odepchnięcie) przedmiotów o różnej wielkości. Ze względu na specyfikę techniki, wielkość wprawianych w ruch przedmiotów zależy przede wszystkim od siły woli shinobi, chakry, jaką wykorzystuje do techniki oraz wprawie i wprawy.
[list][*][b]E:[/b] koszt równy standardowemu kosztowi rangi E (minimum 3) na turę. Ninja może wprawić w ruch malutkie przedmioty, takie jak klucze albo sztućce.[u]Wymagania: Siła Woli 5[/u]
[b]D:[/b] koszt równy standardowemu kosztowi rangi D na turę. Ninja może wprawić w ruch małe obiekty, o wadze oscylującej w granicach 4 - 10 kg. [u]Wymagania: Siła Woli 6[/u]
[*][b]C:[/b] koszt równy standardowemu kosztowi rangi C na turę. Obiekty, jakie shinobi może poruszyć za pomocą siły własnego umysłu są średniej wielkości (poglądowo, wielkość psa), około 10-30 kg. [u]Wymagania: Siła Woli 7[/u]
[*][b]B:[/b] koszt równy standardowemu kosztowi rangi B na turę. Shinobi jest w stanie wprawić w ruch przedmioty o wielkości sporej (wielkość człowieka), tj. 30-70 kg. Czas mieszania chakry potrzebny, by wprawić w ruch przedmioty wynosi czternaście pieczęci.[u]Wymagania: Siła Woli 8[/u].
[*][b]A:[/b] koszt równy standardowemu kosztowi rangi A na turę. Czas mieszania chakry potrzebny, by wprawić w ruch przedmioty wynosi dwadzieścia pieczęci. Przedmioty, jakie shinobi może wprawić w ruch za pomocą techniki są wielkości dużej (wielkość konia), maksymalnie do 500 kg. [u]Wymagania: Siła Woli 9[/u]
[*][b]S:[/b] koszt równy standardowemu kosztowi rangi S na turę. Czas mieszania chakry potrzebny, by wprawić w ruch przedmioty wynosi czterdzieści pieczęci. Shinobi jest w stanie wprawić w ruch przedmioty wielkie (wielkość słonia), maksymalnie 4 tony. Niemal pewne jest, że efektem ubocznym będzie późniejsze wyczerpanie i migrena. [u]Wymagania: Siła Woli 10[/u][/list]
Nadużywanie techniki w krótkim odstępie czasowym może wiązać się z nieprzyjemnymi dolegliwościami, związanymi ze wzrostem ciśnienia krwi w organizmie - krwawienie z nosa, ból głowy, mroczki przed oczami, wyczerpanie, migrena, w najgorszym wypadku utrata przytomności.
[b]Posiadając Specjalizację w Ninjutsu[/b] wymóg dotyczący SW spada o 1
[b]Posiadając Sennina Ninjutsu[/b] płacąc podwójny koszt na wybranej randze, shinobi jest w stanie wprawić w ruch dwa przedmioty o takiej samej wielkości.
[/description]
Ranga Shintenshin no Jutsu | Siła techniki |
---|---|
C | 6 |
B | 7 |
A | 8 |
S | 9 |
Różnica pomiędzy siłą techniki, a Siłą Woli przeciwnika | Efekt |
---|---|
SW silniejsze o 2 lub więcej | Niepowodzenie |
SW silniejsze o 1 | Duże trudności w utrzymaniu techniki |
SW równe sile techniki | Trudność w utrzymaniu techniki |
SW słabsze o 1 | Lekkie trudności w utrzymaniu techniki |
SW słabsze o 2 lub więcej | Powodzenie |
Kod: Zaznacz cały
[title kanji=心転:感情の変化] Shintenshin: Kanjō no Henka | Mind body switch: Change of Emotions[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/i3zBbyD.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Shintenshin, Ninjutsu, Przepływ Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]Wół → Tygrys → Ptak → Koń → Specyficzna[/row]
[row title=Koszt]Standardowy za turę[/row]
[row title=Zasięg]10 m[/row]
[row title=Wymagania]Specjalizacja: Shintenshin no jutsu [/row]
[description] Technika, która pozwala krótkotrwale wpłynąć na emocje drugiej osoby. Znajduje zastosowanie zarówno w walce - rozkojarzenie przeciwnika spowodowane nagłą zmianą emocji jak i poza nią, umożliwiając chociażby uspokojenie sojusznika.
| Ranga Shintenshin no Jutsu | Siła techniki |
|:----------:|:----------:|:----------:|
| C | 6 |
| B | 7 |
| A | 8 |
| S | 9 |
Powodzenie techniki w dużej mierze zależy od różnicy poziomów pomiędzy siłą techniki, a Siłą Woli przeciwnika:
| Różnica pomiędzy siłą techniki, a Siłą Woli przeciwnika | Efekt |
|:----------:|:----------:|
| SW silniejsze o 2 lub więcej | Niepowodzenie |
| SW silniejsze o 1 | Duże trudności w utrzymaniu techniki |
| SW równe sile techniki | Trudność w utrzymaniu techniki |
| SW słabsze o 1 | Lekkie trudności w utrzymaniu techniki |
| SW słabsze o 2 lub więcej | Powodzenie |
W przypadku, gdy zastosuje się technikę na sobie lub na osobie niewyrażającej sprzeciwu, niezależnie od siły woli, technika w pełni się udaje.
[b]Posiadając rangę A w Shintenshin no Jutsu[/b] można pominąć składanie pieczęci kumulując chakrę przez tyle czasu, ile zajęłoby rzeczywiste ich złożenie.
[b]Posiadając rangę S w Shintenshin no Jutsu[/b] można pominąć dwie pierwsze pieczęcie
[b]Posiadając Sennina Shintenshin no Jutsu[/b] można uiścić dodatkowy koszt Standardowy S na turę, by dodatkowo zwiększyć siłę techniki o 1. Łączy się z bonusem ze Specjalizacji.[/description]
[row title=mały zwój] Lider klanu Yamanaka w Amegakure[/row]
[row title=mały zwój] Lider klanu Yamanaka w Sakuragakure[/row]
[row title=mały zwój] -[/row]
Kod: Zaznacz cały
[title kanji=心読の術] Shindoku no Jutsu | Reading through heart technique[/title]
[pic rank=S]https://i.imgur.com/bixYQKo.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Shintenshin, Ninjutsu, Przepływ Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]Brak; Czas kumulowania chakry równy 8 pieczęciom[/row]
[row title=Koszt]Standardowy za turę[/row]
[row title=Zasięg]Zasięg wzroku, max. 10 m[/row]
[row title=Wymagania]Sennin Shintenshin, znajomość Saiko Denshin[/row]
[description] Technika będąca rozwinięciem Saiko Denshin. Umożliwia wejście w głąb umysłu ofiary i swobodne przeglądanie informacji jakie zostały tam zapisane. W przeciwieństwie do wyjściowej techniki, nie wymaga składania pieczęci (a jedynie skumulowanie chakry) lub dotykania celu, wystarczy jedynie nieprzerwany kontakt wzrokowy. Oznacza to, ze na dobrą sprawę, cel może nie być świadomy tego, że ktoś używa na nim tej techniki.
Dodatkowym utrudnieniem dla korzystania z tej techniki mogą być nałożone przez ofiarę blokady umysłu; zdjęcie ich jest możliwe, choć czasochłonne. To, jak bardzo poziom Siły Woli przeciwnika utrudnia korzystanie z techniki zależne jest od MG.
Technika może zostać również zastosowana w trakcie przebywania w ciele przeciwnika (za pomocą techniki Shintenshin no jutsu) - użytkownik płaci wtedy koszt połowiczny rangi S.
[b]Posiadając specjalizację w Shintenshin no Jutsu [/b] czas przeglądania ulega skróceniu - dni przegląda się w przeciągu kilkunastu do kilkudziesięciu sekund.
[/description]
[row title=duży zwój] Yamanaka Aiko[/row]
[row title=duży zwój] -[/row]