• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

[WT] Chinoike Ichigo

Osoby chcące stworzyć własne techniki, będące unikatowe i niewystępujące do tej pory na forum, mogą być zainteresowane ów miejscem. Możliwe jest bowiem zgłaszanie w nim własnych pomysłów na techniki, które następnie oceniane są przez Głównego Moderatora Technik wraz z podwładnymi mu osobami. Dział ten posiada swój własny regulamin tworzenia takowych, do którego należy się stosować podczas zgłaszania propozycji.

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Kakarotto
Posty: 1188
Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Chinoike Ichigo

Yuketsu | Blood Transfusion輸血
KlasyfikacjaKetsuryūgan, Iryō Ninjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieSmok → Koń → Tygrys → Szczur → Tygrys → Małpa → Dotnięcie dłońmi celów
KosztPodwójny za 500ml
ZasięgDotykowy
WymaganiaIryō Ninjutsu B, KC 8
Dzięki zdolnościom klanu Chinoike do kontrolowania krwi oraz znajomości Iryo Ninjutsu, jesteśmy w stanie przeprowadzić kontrolowaną transfuzję krwi na sobie bądź też pacjentach. Po złożeniu pieczęci oraz przelaniu chakry do osoby, lub osób, na których chcemy przeprowadzić transfuzję, rozpoczynamy przepływ krwi z jednego źródła do drugiego. By tego dokonać, należy naciąć skórę osób jakie mają brać udział w zabiegu a następnie wyciągnąć krew z jednej osoby i poprowadzić ją do drugiej. Za pomocą chakry tworzymy niewielką powłokę dookoła krwi, by kurz, pył lub inny brud nie dostał się do krwioobiegu. Jest to najważniejszy proces całej operacji, gdyż błąd przy tworzeniu tego połączenia może negatywnie wpłynąć na pacjentów. Późniejszy etap jest już dość prosty, gdyż wystarczy za pomocą chakry utrzymać cały proces lub ewentualnie pomóc krwi w przepływie. Szybkość transfuzji zależy od tego, jak duże będzie nacięcie z jakiego pobieramy krew oraz to, do którego tą krew dostarczamy. Oczywiście użytkownik musi pamiętać, że zbyt szybkie wpompowywanie, lub wypompowywanie, krwi w kogoś lub z kogoś, może wiązać się z negatywnymi skutkami. By tego uniknąć, przyjmuje się, że przez 10 minut można pobrać i przekazać komuś 500ml krwi. Oczywiście osoba o większej wytrzymałości lepiej sobie poradzi z utratą krwi a osoba słabsza fizycznie gorzej. Proces można nieznacznie przyspieszyć lub spowolnić co może wiązać się z negatywnymi skutkami, zależnymi od stanu pacjentów, jakie ocenia MG. Po przelaniu 500ml krwi, możemy podjąć decyzję czy kończymy proces czy przelewamy ją dalej. W drugim przypadku płacimy ponownie koszt Podwójny B lecz nie musimy już składać pieczęci, gdyż tylko podtrzymujemy proces.
Posiadając Specjalizację w Iryō Ninjutsu wszystkie wymagania dotyczące Kontroli Chakry są obniżone o 1 poziom.
Posiadając Sennina w Ketsuryūgan możliwe jest pominięcie pieczęci. Czas mieszania chakry trwa jednak tyle, ile trwałoby faktyczne ich złożenie. Koszt obniża się do Standardowego za 500ml .
Posiadając rangę S w Ketsuryūgan, rangę S w Iryō Ninjutsu, Specjalizację w Ketsuryūgan i Specjalizację w Iryō Ninjutsu oraz płacąc dodatkowo koszt Standardowy S możemy zmienić grupę krwi jaką przesyłamy komuś na taką, jaka ta osoba aktualnie potrzebuje. Oczywiście najpierw musimy wiedzieć jaką ta osoba grupę krwi posiada.
Zobacz czy tak może być :kannasip:
Awatar użytkownika
Vampiro
Posty: 184
Rejestracja: 05 sie 2022, 15:39
Discord: Vampiro#7869
Karta Postaci:

Re: [WT] Chinoike Ichigo

  • Posiadając Specjalizację w Ketsuryūgan możliwe jest pominięcie pieczęci. Czas mieszania chakry trwa jednak tyle, ile trwałoby faktyczne ich złożenie. Koszt obniża się do Standardowego.

    Pisałem wcześniej, że chodzi o speckę. Może jestem ślepy, ale nie aż tak. I stąpasz po cienkim lodzie. kappa Popraw to. Specjalizacja służy do zwiększenia siły techniki czy chociażby pomijania pieczęci, a sennin to nowe możliwości samego jutsu.;
  • W Kosztach wystarczy napisać podwójny, bo treść techniki mówi ile ilości możemy przelać naraz;
  • Delikatnie jeszcze ten tekst będzie do przeredagowania w formie jakiś zdań czy ortografii, ale już nie chcę ciebie nad wyraz męczyć.;
  • W wymaganiach wtedy tak samo Kontrola Chakry 8, a nie KC 8;
  • Kwestia wytrzymałości pacjentów jest wydaje mi się nader oczywista, także to zdanie nie jest potrzebne;
Ostatnio zmieniony 14 lis 2022, 20:38 przez Vampiro, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Kakarotto
Posty: 1188
Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Chinoike Ichigo

Yuketsu | Blood Transfusion輸血
KlasyfikacjaKetsuryūgan, Iryō Ninjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieSmok → Koń → Tygrys → Szczur → Tygrys → Małpa → Dotnięcie dłońmi celów
KosztPodwójny
ZasięgDotykowy
WymaganiaIryō Ninjutsu B, Kontrola Chakry 8
Dzięki zdolnościom klanu Chinoike do kontrolowania krwi oraz znajomości Iryo Ninjutsu, jesteśmy w stanie przeprowadzić kontrolowaną transfuzję krwi na sobie bądź też pacjentach. Po złożeniu pieczęci oraz przelaniu chakry do osoby, lub osób, na których chcemy przeprowadzić transfuzję, rozpoczynamy przepływ krwi z jednego źródła do drugiego. By tego dokonać, należy naciąć skórę osób jakie mają brać udział w zabiegu a następnie wyciągnąć krew z jednej osoby i poprowadzić ją do drugiej. Za pomocą chakry tworzymy niewielką powłokę dookoła krwi, by kurz, pył lub inny brud nie dostał się do krwioobiegu. Jest to najważniejszy proces całej operacji, gdyż błąd przy tworzeniu tego połączenia może negatywnie wpłynąć na pacjentów. Późniejszy etap jest już dość prosty, gdyż wystarczy za pomocą chakry utrzymać cały proces lub ewentualnie pomóc krwi w przepływie. Szybkość transfuzji zależy od tego, jak duże będzie nacięcie z jakiego pobieramy krew oraz to, do którego tą krew dostarczamy. Oczywiście użytkownik musi pamiętać, że zbyt szybkie wpompowywanie, lub wypompowywanie, krwi w kogoś lub z kogoś, może wiązać się z negatywnymi skutkami. By tego uniknąć, przyjmuje się, że przez 10 minut można pobrać i przekazać komuś 500ml krwi. Oczywiście osoba o większej wytrzymałości lepiej sobie poradzi z utratą krwi a osoba słabsza fizycznie gorzej. Proces można nieznacznie przyspieszyć lub spowolnić co może wiązać się z negatywnymi skutkami, zależnymi od stanu pacjentów, jakie ocenia MG. Po przelaniu 500ml krwi, możemy podjąć decyzję czy kończymy proces czy przelewamy ją dalej. W drugim przypadku płacimy ponownie koszt Podwójny B lecz nie musimy już składać pieczęci, gdyż tylko podtrzymujemy proces.
Posiadając Specjalizację w Iryō Ninjutsu wszystkie wymagania dotyczące Kontroli Chakry są obniżone o 1 poziom.
Posiadając Specjalizację w Ketsuryūgan możliwe jest pominięcie pieczęci. Czas mieszania chakry trwa jednak tyle, ile trwałoby faktyczne ich złożenie. Koszt obniża się do Standardowego za 500ml .
Posiadając rangę S w Ketsuryūgan, rangę S w Iryō Ninjutsu, Specjalizację w Ketsuryūgan i Specjalizację w Iryō Ninjutsu oraz płacąc dodatkowo koszt Standardowy S możemy zmienić grupę krwi jaką przesyłamy komuś na taką, jaka ta osoba aktualnie potrzebuje. Oczywiście najpierw musimy wiedzieć jaką ta osoba grupę krwi posiada.
  • According go tego co pamietam to Specka dawala cos mocniej a Sennin cos nowego. Obnizenie kosztow oraz zabranie pieczeci mysle jest czyms zarowno nowym jak i boostujacym ale nie bede sie wyklucal. Specka tez moze byc xd
  • done
  • ok
  • done
  • Kwestia nader oczywista ale wole zostawic bo z takich rzeczy juz rozne walki wychodzili xd nikomu nie zaszkodzi a komos moze pomoc
Awatar użytkownika
Vampiro
Posty: 184
Rejestracja: 05 sie 2022, 15:39
Discord: Vampiro#7869
Karta Postaci:

Re: [WT] Chinoike Ichigo

I am happy with that, przenoszę z akceptem. Iryo Ninjutsu na B już zostawię w wymogach, skoro to transfuzja a nie przeszczep. Know my love for you.

Do kupna jak spełnisz wymagania.
Ostatnio zmieniony 15 lis 2022, 9:30 przez Vampiro, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Chinoike Ichigo
Posty: 223
Rejestracja: 23 sie 2021, 1:52
Ranga: Genin
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: [WT] Chinoike Ichigo

Chi o Mitōsu | See Through Blood血を見通す
KlasyfikacjaKetsuryūgan, Kontrola Chakry
Pieczęcie---
KosztStandardowy na turę (minimum 3)
ZasięgWzroku
WymaganiaAktywny Ketsuryūgan, Sennin Ketsuryūgan
Technika jest dość prosta w swoim założeniu, gdyż pozwala dokładnie widzieć swoją krew, lub taką, która jest nasiąknięta naszą chakrą. To właśnie dzięki niej, po użyciu tego jutsu, ciecz o wysokiej zawartości żelaza zostaje lekko podświetlona w wizji Chinoike. Bez względu na to, czy krew się znajduje w naszym ciele, w ciele wroga czy też w jakimś pojemniku, lecz nie zwoju, ninja będzie widział ją lekko podświetloną. Pozwala to przede wszystkim upewnić się, że w ciele drugiej osoby znajduje się już krew pod naszą kontrolą, co umożliwia używanie innych klanowych technik. Często bowiem w ferworze walki, może umknąć to naszej percepcji, co można zniwelować tym jutsu.
Posiadając Specjalizację w Ketsuryūgan, minimalny koszt zostaje zdjęty, przez co przy odpowiednio rozwiniętym KC, technika staje się darmowa.
Ogólnodostępna
Ostatnio zmieniony 24 sty 2023, 16:14 przez Chinoike Ichigo, łącznie zmieniany 2 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 1959
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [WT] Chinoike Ichigo

Kurde no, jak dla mnie to takie "Ulepszenie Ketusuryugana". Dałbym w wymaganiach że wymaga sennina Keturyugan i będzie spoko jak dla mnie.
Prowadzone Wątki:
Senka - Se jest, od roku, gdzieś tam
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy...
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało
YuYuYu - Jest ich trzech i pewnie coś odpierdolą
Jo X Hom - Czy będzie segz? Czy będą z tego dzieci? Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi...
Midoro - Flying thunder criminal scam
Hikari - Rendez-vous with Yuri (And Bulldog)
Więcej grzechów nie pamiętam.
Awatar użytkownika
Chinoike Ichigo
Posty: 223
Rejestracja: 23 sie 2021, 1:52
Ranga: Genin
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: [WT] Chinoike Ichigo

Sennin Ketsu to troche drogo biorąc pod uwage, że Ichigo go niema. Moją kontr propozycją jest Specka. Jeśli utrzymywał byś sennina, to technike bym wstrzymał do momentu wyjścia z eventu

Edit techniki E zgodnie z ustaleniami




edit. Nowa techniczka:
Chi no Kuttō | Bloodbending血の屈撓
KlasyfikacjaKetsuryūgan, Iryō Ninjutsu, Kontrola Chakry, Kinjutsu
PieczęcieWyciągnięcie dłoni w stronę celu → Zgięcie palcy w celu przejęcia kontroli nad celem → Odpowiednie ruchy rękoma do kontroli celu
KosztRóżny
Każde stworzenie posiada inne ilości krwi w swoim ciele w zależności od swoich rozmiarów. Co za tym idzie, koszt aktywacji jak i utrzymania techniki różni się w tych przypadkach:
  • Malutki - Standardowy C za aktywacje, Połowiczny C za utrzymanie.
  • Mały - Standardowy B za aktywacje, Połowiczny B za utrzymanie.
  • Średni - Standardowy A za aktywacje, Połowiczny A za utrzymanie.
  • Spory - Standardowy S za aktywacje, Połowiczny S za utrzymanie.
  • Duży - Dwókrotny S za aktywacje, Standardowy S za utrzymanie.
  • Wielki - Czterokrotny S za aktywacje, Dwókrotny S za utrzymanie.
  • Olbrzymi - Sześciokrotny S za aktywacje, Potrójny S za utrzymanie. Wymagania: Sennin Ketsuryūgan
Zasięg5m aktywacja, 10m utrzymanie
WymaganiaAktywny Ketsuryūgan, Specjalizacja w Ketsuryūgan, Iryō Ninjutsu B, Kontrola Chakry 8
DodatkoweTechnika traktowana jest jako Wspomaganie
Szczyt zdolności klanu Chinoike. Kontrola krwi w najczystszej postaci. Dzięki znajomości dokładnej anatomii ludzkiego ciała oraz osiągając szczyt możliwości klanowych, jesteśmy w stanie wejść w głąb ciała obcej osoby by przejąć kontrolę nad jego krwią, i sterować nim jak marionetką. Ofiara pod wpływem ofiary jest w pełni na łasce użytkownika. Wszelka próba opierania się, wiąże się z ogromnym bólem, jakim jest de facto wyrywanie naczyń krwionośnych. Taka osoba nie dość, że powiększa swoją agonię, to tworzy wewnętrzne krwotoki w zależności od prób jakie podejmuje. Kontrolować można tylko jedną istotę naraz. By aktywować technikę, ofiara musi się znajdować nie dalej niż 5 metrów od nas i musimy ją widzieć. Może być na przykład za szybą lub innym materiałem, przez którą widzimy przynajmniej jej kontury. Gdy połączenie zostanie już nawiązane, możemy się oddalić do 10 metrów i nie musimy już widzieć naszej ofiary, chociaż utrudnia to jej kontrolowanie, gdyż nie wiemy w jakiej dokładnie się znajduje pozycji. By nasz cel wykonywał ruchy jakie chcemy, musimy wykonywać gesty dłońmi wpływając na krew w użytkowniku. Możemy w trakcie trwania techniki dowolnie się poruszać lub robić rękoma inne rzeczy, lecz przerwanie przelewania chakry bądź użycie innego jutsu dezaktywuje technikę, uwalniając nieszczęśnika. Dodatkowo, kontrolowana krew nadal znajduje się w człowieku a jego ciało ogranicza jej ruchy. Znaczy to tyle, że mając kontrolę nad kimś, możemy zmusić go do ulęknięcia, bądź położenia się, walki jego ciałem niczym marionetką, chociaż ruchy będą bardzo sztywne jeśli cel się opiera, czy też wykręcić mu kończyny w nienaturalny sposób prowadząc nawet do złamania lub rozciągnąć je w przeciwne kierunki. Nie można jednak unieść krwi ponad limit ciała, czyli na przykład podnieść kogoś tak, by zawisnął nad ziemią, lub wcisnąć go w płaszczyznę, w którą normalnie by to było niemożliwe.
Z techniki nie da się uwolnić w żaden sposób, poza wydostaniem się poza jej zasięg, lub gdy użytkownik przerwie technikę.

Posiadając Specjalizację w Iryō Ninjutsu wszystkie wymagania dotyczące Kontroli Chakry są obniżone o 1 poziom.

Posiadając Sennina w Ketsuryūgan możemy przejąć kontrolę tylko nad częścią ciała, takimi jak ręce, nogi, głowa czy tors. Płacąc połowę kosztu bazowego, zarówno do aktywacji jak i do utrzymania, możemy kontrolować do 2 kończyn celu. Tors liczony jest jako 2.
Prywatna :kannasip:
Ostatnio zmieniony 24 sty 2023, 16:14 przez Chinoike Ichigo, łącznie zmieniany 2 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 1959
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [WT] Chinoike Ichigo

Technika E - Akcept
Prowadzone Wątki:
Senka - Se jest, od roku, gdzieś tam
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy...
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało
YuYuYu - Jest ich trzech i pewnie coś odpierdolą
Jo X Hom - Czy będzie segz? Czy będą z tego dzieci? Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi...
Midoro - Flying thunder criminal scam
Hikari - Rendez-vous with Yuri (And Bulldog)
Więcej grzechów nie pamiętam.
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2698
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Chinoike Ichigo

Chi no Kuttō -największy problem jaki mam z tą techniką - to łatwość użycia. Zaledwie dwa gesty i dystans. Zwiększyłbym ilość gestów/koncentracji chakry, zrównał z jakąś ilością pieczęci i ograniczył zasięg. Dałbym albo, że fragment twojej krwi musi być w krwioobiegu, albo, że musisz mieć kontakt fizyczny. Bo obecnie... jest zbyt łatwo. Inny problem to brak możliwości kontry tej techniki - a ja już widzę jeden. Wytrzymałość, która sprawia, że możesz się opierać bez efektów ubocznych, oraz Siła, która wyłamuje się z techniki. Samą Kontrolę Chakry nie wiem czy bym podbijał, ale też nie wiem czy nie dałbym wymogu Refleksu, podobnie jak w marionetkach. I... nie widzę tej techniki jako prywatnej? Wydaje mi się, że próba kontroli wrogów, w uniwersum gdzie mamy klany Nara czy Yamanaka, nie jest czymś na tyle wyjątkowym, by była prywatna. I na ten moment... to wszystko, bo wiele jest zmiennych, które też mocno zależą od tej argumentacji.
Awatar użytkownika
Kakarotto
Posty: 1188
Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Chinoike Ichigo

Poszło lepiej niż się spodziewałem więc czas na targowanie.
  • Gesty - generalnie uznałem, że skoro to wspomaganie, to można sobie pozwolić na więcej. Ale spoczko, to coś na co mogem przystać. Co powiesz na 7 gestów by przejąć kontrolę nad typem?
  • Zasięg/krew - na start zaznaczę, że technika bazuje na tym, że nie muszę mieć swojej krwi w kimś, gdyż ja zaczynam kontrolować jego krew. Zasięg i tak jest baaaardzo krótki, bo 5m to niemalże zasięg meele, gdzie zrobienie go zajmuje ułamek sekundy.
  • Escape - hmmm. fair point. Tak jak rozmawialiśmy przez chwile na dc, można zrobić tak, że mając Siłę > od mojego KC, można "przełamać" technikę i ruszać kończynami. To jednak wiąże się z bólem, jakbyś wyrywał sobie na żywca żyły. Dał bym idk Wytrzymkę 10 albo SW 10 by albo wytrzymac ból, albo być na tylę hardym, by go zignorować/zdusić w sobie instynkt samozachowawczy.
  • KC - można podbić, bo to jednak nie takie rurki z kremem. Pytanie ile byś proponował / na ile mnie będzie stać po evencie. Bo obecnie mam 7 i jeśli by stanęło na zbyd dużej liczbie, technika by musiała zaczekać aż podbije KC. Anyway, tu nie mam obiekcji. 9? 10?
  • Prywatna - tu bym się bardzo mocno przy tum upierał. Owszem kontrolowanie innych jest czymś... popularnym? Przez Yamanake albo Nary. Tu jednak kontrolowanie kogoś przez krew co jest połączeniem wiedzy medycznej co gdzie kto ma oraz samej dziedziny klanu już jest bardziej osobiste. Upierał bym się przy prywatnym, ale zobaczymy jak będzie wyglądał efekt końcowy, to jakoś się dogadamy.
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2698
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Chinoike Ichigo

To lećmy więc po kolei:
Gesty - przez to, że to wspomaganie, w ogóle dyskutujemy o umiejętnościach. Ciężko mówić o ilości, ale zrobiłbym 15 pieczęci, mając na uwadze wszelkie zdolności tę ilość redukujące.
Zasięg/krew - właśnie przez to, że nie wymaga twojej krwi, jest to zdecydowanie zbyt potężna zdolność, nawet jak na wspomaganie. Gdybyśmy ustalili, że podczas korzystania z tej techniki nie możesz korzystać z innych technik, a do tego w momencie kumulacji chakry ofiara musi być w promieniu tych 5 metrów cały czas to moooożeee byłbym w stanie na to przystać.
Ucieczka - ogólnie bym uznał, że ty musisz mieć KC większe o 2 od czyjejś siły, by bezproblemowo kontrolować. Co do Wytrzymałości... 8, albo 9 poziom bym tu raczej widział, aniżeli 10, który jest absolutnym maximum ludzkiego ciała wykraczającego poza ludzkie pojmowanie. Logika za tymi liczbami jest dość prosta - by w pełni skontrować tę technikę potrzebujesz rozwinąć 2 statystyki powyżej poziomu 7. A nie jedną. Więc nie może być za łatwo.
KC - to mówisz, że nie muszę sprawdzać, bo nie spełniasz wymagań? kappa Czytam sobie opis KC i nie wiem czy nie dać 10 szczerze. Gdzie twoja kontrola chakry jest precyzyjna jak nie wiadomo co i wszystkie te różne mniejsze i większe naczynia krwionośne.
Prywatna - tylko prywatność techniki nie polega na samych zdolnościach klanu, a na tym, jak ten pomysł jest oryginalny w danych warunkach. W świecie shinobi, gdzie była masa tego typu zdolności, szpiegostwo etc. stwierdzenie "ja też tak chcę" jest zbyt proste by zwyczajnie... uznać to za prywatną ideę. Ba! Klan Chinoike ma nieozwojowaną technikę kontroli ciał - Kibaku Ningen. Owszem, są to martwe ciała, ale ta idea nie jest w żaden sposób oryginalna dla tego klanu, w tym uniwersum. Podobnie zresztą było z technikami Hikariego - gdzie fakt, że jest cały klan poświęcony tamtym ideom całkowicie deklasyfikował większość jego technik z prywatnych
Awatar użytkownika
Kakarotto
Posty: 1188
Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Chinoike Ichigo

Po ustaleniach i poprawkach:
Chi no Kuttō | Bloodbending血の屈撓
KlasyfikacjaKetsuryūgan, Iryō Ninjutsu, Kontrola Chakry, Kinjutsu
PieczęcieWyciągnięcie dłoni w stronę celu → Seria specyficznych gestów zajmująca tyle, ile złożenie 15 pieczęci → Odpowiednie ruchy rękoma do kontroli celu
KosztRóżny
Każde stworzenie posiada inne ilości krwi w swoim ciele w zależności od swoich rozmiarów. Co za tym idzie, koszt aktywacji jak i utrzymania techniki różni się w tych przypadkach:
  • Malutki - Standardowy C za aktywacje, Połowiczny C za utrzymanie.
  • Mały - Standardowy B za aktywacje, Połowiczny B za utrzymanie.
  • Średni - Standardowy A za aktywacje, Połowiczny A za utrzymanie.
  • Spory - Standardowy S za aktywacje, Połowiczny S za utrzymanie.
  • Duży - Dwókrotny S za aktywacje, Standardowy S za utrzymanie.
  • Wielki - Czterokrotny S za aktywacje, Dwókrotny S za utrzymanie.
  • Olbrzymi - Sześciokrotny S za aktywacje, Potrójny S za utrzymanie. Wymagania: Sennin Ketsuryūgan
Zasięg5m aktywacja, 10m utrzymanie
WymaganiaAktywny Ketsuryūgan, Specjalizacja w Ketsuryūgan, Iryō Ninjutsu B, Kontrola Chakry 10
DodatkoweTechnika traktowana jest jako Wspomaganie
Szczyt zdolności klanu Chinoike. Kontrola krwi w najczystszej postaci. Dzięki znajomości dokładnej anatomii ludzkiego ciała oraz osiągając szczyt możliwości klanowych, jesteśmy w stanie wejść w głąb ciała obcej osoby by przejąć kontrolę nad jego krwią, i sterować nim jak marionetką. Ofiara pod wpływem ofiary jest w pełni na łasce użytkownika. Wszelka próba opierania się, wiąże się z ogromnym bólem, jakim jest de facto wyrywanie naczyń krwionośnych. Taka osoba nie dość, że powiększa swoją agonię, to tworzy wewnętrzne krwotoki w zależności od prób jakie podejmuje. Kontrolować można tylko jedną istotę naraz. By aktywować technikę, ofiara musi się znajdować nie dalej niż 5 metrów od nas i musimy ją widzieć. Może być na przykład za szybą lub innym materiałem, przez który jest widoczna a przynajmniej jej kontury. Gdy połączenie zostanie już nawiązane, możemy się oddalić do 10 metrów i nie musimy już widzieć naszej ofiary, chociaż utrudnia to jej kontrolowanie, gdyż nie wiemy w jakiej dokładnie się znajduje pozycji. By nasz cel wykonywał ruchy jakie chcemy, musimy wykonywać gesty dłońmi wpływając na krew w użytkowniku. Możemy w trakcie trwania techniki dowolnie się poruszać lub robić rękoma inne rzeczy, lecz przerwanie przelewania chakry bądź użycie innego jutsu dezaktywuje technikę, uwalniając nieszczęśnika. Można używać jedynie podstawowych technik rangi E o sile tejże rangi. Dodatkowo, kontrolowana krew nadal znajduje się w człowieku a jego ciało ogranicza jej ruchy. Znaczy to tyle, że mając kontrolę nad kimś, możemy zmusić go do ulęknięcia, bądź położenia się, walki jego ciałem niczym marionetką, chociaż ruchy będą bardzo sztywne jeśli cel się opiera, czy też wykręcić mu kończyny w nienaturalny sposób prowadząc nawet do złamania lub rozciągnąć je w przeciwne kierunki. Nie można jednak unieść krwi ponad limit ciała, czyli na przykład unieść kogoś tak, by zawisnął nad ziemią, lub wcisnąć go w płaszczyznę, w którą normalnie by to było niemożliwe.
Z techniki nie da się uwolnić w żaden sposób, poza wydostaniem się poza jej zasięg, lub gdy użytkownik przerwie technikę. Można jednak jej się opierać. Ofiara mająca Siłę o dwa poziomy mniejszą od KC użytkownika, może skutecznie się opierać technice i stawiać opór. Im większa jest różnica, tym większą swobodę ruchów ma uwięziony. Wiąże się to jednak nadal z ogromnym bólem. Posiadajac Wytrzymałość na poziomie 8, cel jest w stanie znieść ból jaki sam sobie wyrządza. Im postać jest wytrzymalsza, tym ból jest słabszy oraz mniejsze są obrażenia wewnętrzne spowodowane nienaturalnym ruchem żył w ciele.

Posiadając Specjalizację w Iryō Ninjutsu oraz rangę S w Iryō Ninjutsu znajomość anatomii ludzkiego ciała jest na jeszcze wyższym poziomie co wpływa na lepszą kontrolę celu. Przyjmuje się wtedy, że przy obliczaniu siły techniki, użytkownik jest traktowany jakby posiadał KC o 1 poziom wyżej niż normalnie. Nie wpływa to jednak na koszta chakry.

Posiadając Sennina w Ketsuryūgan możemy przejąć kontrolę tylko nad częścią ciała, takimi jak ręce, nogi, głowa czy tors. Płacąc połowę kosztu bazowego, zarówno do aktywacji jak i do utrzymania, możemy kontrolować do 2 kończyn celu. Tors liczony jest jako 2.
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2698
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Chinoike Ichigo

Nie dodałeś, że jeśli w trakcie aktywacji techniki ofiara wyjdzie poza zasięg aktywacji, technika nie działa. Może jest to logiczne, jednak mam wrażenie, że nie wszystkich takie domysły by satysfakcjonowały. Poza tym chyba jest git, ale jeszcze to potwierdzę jak zobaczę nową wersję.
Awatar użytkownika
Kakarotto
Posty: 1188
Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Chinoike Ichigo

Po ustaleniach i poprawkach:
Chi no Kuttō | Bloodbending血の屈撓
KlasyfikacjaKetsuryūgan, Iryō Ninjutsu, Kontrola Chakry, Kinjutsu
PieczęcieWyciągnięcie dłoni w stronę celu → Seria specyficznych gestów zajmująca tyle, ile złożenie 15 pieczęci → Odpowiednie ruchy rękoma do kontroli celu
KosztRóżny
Każde stworzenie posiada inne ilości krwi w swoim ciele w zależności od swoich rozmiarów. Co za tym idzie, koszt aktywacji jak i utrzymania techniki różni się w tych przypadkach:
  • Malutki - Standardowy C za aktywacje, Połowiczny C za utrzymanie.
  • Mały - Standardowy B za aktywacje, Połowiczny B za utrzymanie.
  • Średni - Standardowy A za aktywacje, Połowiczny A za utrzymanie.
  • Spory - Standardowy S za aktywacje, Połowiczny S za utrzymanie.
  • Duży - Dwókrotny S za aktywacje, Standardowy S za utrzymanie.
  • Wielki - Czterokrotny S za aktywacje, Dwókrotny S za utrzymanie.
  • Olbrzymi - Sześciokrotny S za aktywacje, Potrójny S za utrzymanie. Wymagania: Sennin Ketsuryūgan
Zasięg5m aktywacja, 10m utrzymanie
WymaganiaAktywny Ketsuryūgan, Specjalizacja w Ketsuryūgan, Iryō Ninjutsu B, Kontrola Chakry 10
DodatkoweTechnika traktowana jest jako Wspomaganie
Szczyt zdolności klanu Chinoike. Kontrola krwi w najczystszej postaci. Dzięki znajomości dokładnej anatomii ludzkiego ciała oraz osiągając szczyt możliwości klanowych, jesteśmy w stanie wejść w głąb ciała obcej osoby by przejąć kontrolę nad jego krwią, i sterować nim jak marionetką. Ofiara pod wpływem ofiary jest w pełni na łasce użytkownika. Wszelka próba opierania się, wiąże się z ogromnym bólem, jakim jest de facto wyrywanie naczyń krwionośnych. Taka osoba nie dość, że powiększa swoją agonię, to tworzy wewnętrzne krwotoki w zależności od prób jakie podejmuje. Kontrolować można tylko jedną istotę naraz. By aktywować technikę, ofiara musi się znajdować nie dalej niż 5 metrów od nas i musimy ją widzieć. Może być na przykład za szybą lub innym materiałem, przez który jest widoczna a przynajmniej jej kontury. Gdy połączenie zostanie już nawiązane, możemy się oddalić do 10 metrów i nie musimy już widzieć naszej ofiary, chociaż utrudnia to jej kontrolowanie, gdyż nie wiemy w jakiej dokładnie się znajduje pozycji. By nasz cel wykonywał ruchy jakie chcemy, musimy wykonywać gesty dłońmi wpływając na krew w użytkowniku. Możemy w trakcie trwania techniki dowolnie się poruszać lub robić rękoma inne rzeczy, lecz przerwanie przelewania chakry bądź użycie innego jutsu dezaktywuje technikę, uwalniając nieszczęśnika. Można używać jedynie podstawowych technik rangi E o sile tejże rangi. W przypadku brak gestów rękoma, jeśli nadal przelewamy chakrę do utrzymania ofiary, cel zastyga w obecnej pozycji. Dodatkowo, kontrolowana krew nadal znajduje się w człowieku a jego ciało ogranicza jej ruchy. Znaczy to tyle, że mając kontrolę nad kimś, możemy zmusić go do ulęknięcia, bądź położenia się, walki jego ciałem niczym marionetką, chociaż ruchy będą bardzo sztywne jeśli cel się opiera, czy też wykręcić mu kończyny w nienaturalny sposób prowadząc nawet do złamania lub rozciągnąć je w przeciwne kierunki. Nie można jednak unieść krwi ponad limit ciała, czyli na przykład unieść kogoś tak, by zawisnął nad ziemią, lub wcisnąć go w płaszczyznę, w którą normalnie by to było niemożliwe.
Z techniki nie da się uwolnić w żaden sposób, poza wydostaniem się poza jej zasięg, lub gdy użytkownik przerwie technikę. Można jednak jej się opierać, lub próbować uciec przed jej aktywacją. Ofiara mająca Siłę o dwa poziomy mniejszą od KC użytkownika, może skutecznie się opierać technice i stawiać opór. Im większa jest różnica, tym większą swobodę ruchów ma uwięziony. Wiąże się to jednak nadal z ogromnym bólem. Posiadajac Wytrzymałość na poziomie 8, cel jest w stanie znieść ból jaki sam sobie wyrządza. Im postać jest wytrzymalsza, tym ból jest słabszy oraz mniejsze są obrażenia wewnętrzne spowodowane nienaturalnym ruchem żył w ciele. W drugim przypadku, wystarczy wyjść poza zasięg 5m nim ostatnia pieczęć zostanie zawiązana, lub wyjść poza zasięg wzroku użytkownika.

Posiadając Specjalizację w Iryō Ninjutsu oraz rangę S w Iryō Ninjutsu znajomość anatomii ludzkiego ciała jest na jeszcze wyższym poziomie co wpływa na lepszą kontrolę celu. Przyjmuje się wtedy, że przy obliczaniu siły techniki, użytkownik jest traktowany jakby posiadał KC o 1 poziom wyżej niż normalnie. Nie wpływa to jednak na koszta chakry.

Posiadając Sennina w Ketsuryūgan możemy przejąć kontrolę tylko nad częścią ciała, takimi jak ręce, nogi, głowa czy tors. Płacąc połowę kosztu bazowego, zarówno do aktywacji jak i do utrzymania, możemy kontrolować do 2 kończyn celu. Tors liczony jest jako 2.
Dopisałem co chciałeś, + poprawiłem trochę opis trzymania celu. Że gdy nie wykonujemy gestow ale przelewamy chakre, to typ jakby zastyga w miejscu. Ofc nadal moze sie z tego wyrywac, lecz zatrzymuje sie w ostatniej pozycji, jaka Chinoike ustali.
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2698
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Chinoike Ichigo

Dobra, przeczytałem, trochę sobie pokonsultowałem i teraz tak:

1. Musisz popracować nad opisem, bo w niektórych miejscach jest zwyczajnie konfundujący. Ofiara pod wpływem ofiary, czy "uniesienie krwi nad limit ciała". Czasami kontekst zdania podpowiada, ale ogólnie - jest gubiący.

2. Kwestia kosztu - ogólnie ta technika pozwala mega abusować pakty, gdzie np. jakiś Summon S będzie kontrolowany jak szmaciana lalka za podwójny C. Padła propozycja, by koszt wynosił Standardowy S, dodatkowy koszt od rozmiary, a kontrola np. połowiczny A czy S + dodatkowy koszt zależny od tego jakie KC posiada ofiara. Bo w obliczu paktów, ta technika potrafi... za mocno pokontrować.

3. Dlaczego brak ruchu rękoma ma oznaczać paraliż? Nie masz ruchu rękoma, nie wymuszasz na ciele ofiary działania, więc powinna normalnie móc się poruszać.

4. Kwestia wyrywania się z techniki jest krzywdząca po głębszej analizie. Niby Siła pozwala się wyrwać, ale tylko tak, że zaraz umrzesz. Wytrzymałość Ci nie daje nic, poza brakiem obrażeń, gdzie Siła Woli powinna być związana z znoszeniem bólu. Bo obecnie potrzebujesz dwóch atrybutów dość wysoko rozwiniętych by coś zrobić. Bo tak to elo, albo paraliż i sam się zabijesz próbując wyrwać, albo zmuszę cię do popełnienia samobójstwa.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Własne Techniki”