ZAAKCEPTOWANE:
► Pokaż Spoiler
Hiraishin no Jutsu: Shittakaburi | Flying Thunder God Technique: Trickster飛雷神の術 詐欺 知
KlasyfikacjaNinjutsu, Technika Czasoprzestrzenna
PieczęcieNa nawiązanie połączenia: Wół → Pies → Smok → Wół → Małpa → Tygrys → Małpa → Ptak → Zając → Wąż → Dzik → Koń → Wąż → Baran → Małpa
KosztCzterokrotny S na nawiązanie połączenia, skok zgodny z Hiraishin no Jutsu
ZasięgNieograniczony
WymaganiaHiraishin no Jutsu
Technika nie bez powodu nosząca w swojej nazwie oszusta, szachraja. Sprowadza się ona bowiem do następującego działania: W kontakcie z cudzym znacznikiem Hiraishina użytkownik skupia swoją chakrę i tworzy połączenie widzialne jedynie dla dojutsu widzących chakrę, jako wiązka energii łącząca znak i jej twórcę. Na około wybranej pieczęci tworzy się poszarpany okrąg oznaczający usidlenie. W efekcie dzięki tej technice użytkownik przy wykorzystaniu tradycyjnego Hiraishina jest w stanie przenieść się do twórcy pozostawionej pieczęci dzięki ustanowionemu połączeniu, nawet jeśli na nim samym nigdy nie znalazła się żaden znacznik Hiraishin. Nie jest to jednak teleportacja bezpośrednia do danej osoby, a jedynie w obręb 10m. Czas tworzenia połączenia jest równy złożeniu dwudziestu pieczęci. Ustanowione połączenie jest niestety jednorazowe i nie można kolejny raz nałożyć pieczęci na ten sam znak. Co więcej, osoba której znak został objęty tą techniką odnosi wrażenie, że coś jest nie tak z jej pieczęcią. Nie wie którą, nie wie gdzie i uczucie to po chwili zanika. Impuls ponawia się gdy użytkownik techniki teleportuje się do celu i również trwa on jedynie chwilkę.
Posiadając rangę S w Fūinjutsu możemy pominąć pieczęci potrzebne do nawiązania połączenia.
Posiadając Specjalizację i Sennina Ninjutsu teleportujemy się w obrębie 5m od osoby. Dokładne miejsce jest losowe, a więc zależne od decyzji MG.
Posiadając rangę S w Fūinjutsu możemy pominąć pieczęci potrzebne do nawiązania połączenia.
Posiadając Specjalizację i Sennina Ninjutsu teleportujemy się w obrębie 5m od osoby. Dokładne miejsce jest losowe, a więc zależne od decyzji MG.
Kod: Zaznacz cały
[title kanji=飛雷神の術 詐欺 知]Hiraishin no Jutsu: Shittakaburi | Flying Thunder God Technique: Trickster[/title][pic rank=S][/pic]
[row title=Klasyfikacja]Ninjutsu, Technika Czasoprzestrzenna[/row]
[row title=Pieczęcie]Na nawiązanie połączenia: Wół → Pies → Smok → Wół → Małpa → Tygrys → Małpa → Ptak → Zając → Wąż → Dzik → Koń → Wąż → Baran → Małpa[/row]
[row title=Koszt]Czterokrotny S na nawiązanie połączenia, skok zgodny z Hiraishin no Jutsu[/row]
[row title=Zasięg]Nieograniczony[/row]
[row title=Wymagania]Hiraishin no Jutsu[/row]
[description]Technika nie bez powodu nosząca w swojej nazwie oszusta, szachraja. Sprowadza się ona bowiem do następującego działania: W kontakcie z cudzym znacznikiem Hiraishina użytkownik skupia swoją chakrę i tworzy połączenie widzialne jedynie dla dojutsu widzących chakrę, jako wiązka energii łącząca znak i jej twórcę. Na około wybranej pieczęci tworzy się poszarpany okrąg oznaczający usidlenie. W efekcie dzięki tej technice użytkownik przy wykorzystaniu tradycyjnego Hiraishina jest w stanie przenieść się do twórcy pozostawionej pieczęci dzięki ustanowionemu połączeniu, nawet jeśli na nim samym nigdy nie znalazła się żaden znacznik Hiraishin. Nie jest to jednak teleportacja bezpośrednia do danej osoby, a jedynie w obręb 10m. Czas tworzenia połączenia jest równy złożeniu dwudziestu pieczęci. Ustanowione połączenie jest niestety jednorazowe i nie można kolejny raz nałożyć pieczęci na ten sam znak. Co więcej, osoba której znak został objęty tą techniką odnosi wrażenie, że coś jest nie tak z jej pieczęcią. Nie wie którą, nie wie gdzie i uczucie to po chwili zanika. Impuls ponawia się gdy użytkownik techniki teleportuje się do celu i również trwa on jedynie chwilkę.
[b]Posiadając rangę S w Fūinjutsu[/b] możemy pominąć pieczęci potrzebne do nawiązania połączenia.
[b]Posiadając Specjalizację i Sennina Ninjutsu[/b] teleportujemy się w obrębie 5m od osoby. Dokładne miejsce jest losowe, a więc zależne od decyzji MG.[/description]
Senpō: Raijin no Ikari | Sage Art: Wrath of Thunder God仙法・雷神の怒り
KlasyfikacjaSenjutsu, Raiton, Transformacja kształtu, Transformacja natury
PieczęcieWół → Szczur → Wół → Baran → Szczur → Wąż → Pies → Małpa → Pies → Smok → Ptak → Dzik → Wąż → Baran → Koń → Zając → Małpa → Baran → Małpa → Smok
KosztDwukrotny za wytworzenie + standardowy na turę za podtrzymanie
ZasięgZależny od pogody, w obrębie chmur burzowych
WymaganiaChmury deszczowe lub burzowe o wielkości minimum 50m dla olbrzymiego tworu i 100m dla monstrualnego, Aktywne Senjutsu, Sennin Raitonu, Kontrola Chakry 10
Kwintesencja uwolnienia błyskawic, godna prawdziwych mistrzów tego żywiołu. Użytkownik, wykorzystując chmury nad sobą tworzy istotę rozmiaru odpowiadającym Olbrzymim summonom. Można na raz stworzyć jedną istotę jaka to może przyjąć różne, niżej wymienione formy. Twory wyłaniają się z chmur i mogą dowolnie przemieszczać się w ustalonym zasięgu oraz atakować. Twór taki jest całkowicie odporny na inne techniki raitonu, a suiton może wzmocnić z racji przewodnictwa. Jedynie techniki futonu dobrze przeciwdziałają, gdzie i tak dopiero techniki rangi A są w stanie uszkodzić twór, a S zniszczyć go po paru trafieniach. W pobliżu pięciu metrów od stwora powstają wyładowania mające siłę rangi A, a więc każdy, kto nie dostanie techniką bezpośrednio nadal może zostać porażony. Szybkość tworzonej istoty to 9, jednak za dużą siłą ofensywną idzie wada w postaci uwagi, jaką użytkownik musi poświęcić technice. Szacuje się, że bezpośrednia siła uderzenia jest w stanie uszkodzić tkanki, doprowadzić do paraliżu trafionego miejsca lub całego ciała jeżeli trafiona ofiara posiada Wytrzymałość mniejszą od 7. Osoby z wyższą Wytrzymałością oprócz tradycyjnych obrażeń spowodowanych samą siłą fizyczną ciosu mogą zostać w całości sparaliżowane dopiero po kilku solidnych ciosach, co ocenia MG.
Stworzyć można następujące istoty, każda o innym stylu walki.
Posiadając Specjalizację w Raitonie użytkownik jest w stanie stworzyć istoty o rozmiarze monstrualnym. Koszt jej wytworzenia wynosi jednak Czterokrotny, zamiast Dwukrotnego.
Stworzyć można następujące istoty, każda o innym stylu walki.
- Smok (竜 Ryū): Stworzenie najbardziej mobilne w walce w przestworzach, nieco mniej sprawdza się na ziemi, gdyż kontrolowanie tego tworu jest nieco łatwiejsze gdy sunie po niebie. Potrafi zadawać ciosy pazurami przyobleczonymi w błyskawice, a także ziać elektrycznością, której siła porównywalna jest do Jibashi na randze A, tyle że z zasięgiem wynoszącym 30m. Użytkownik może na takim stworzeniu stanąć i się na nim przemieszczać, jeżeli jego refleks na to pozwala.
- Avatar (アバター Abataa): w tej wersji powstaje humanoidalna postać, która od pozostałych cechuje się innym stylem walki. Potrafi kopnąć, uderzyć pięścią czy sprawniej wykonywać uniki od innych form tej techniki. W gruncie rzeczy zachowuje się jak człowiek i nawet zdaje się z wyglądu przypominać swojego stwórcę. Dodatkowo jest w stanie tworzyć bronie z chmur burzowych np. katanę czy włócznię. Ich rozmiar jest proporcjonalny do rozmiaru istoty, a koszt stworzenia pojedynczej broni wynosi Standardowy B. Może również wedle woli użytkownika wytworzyć sobie dodatkową rękę do trzymania kolejnej broni. Koszt takiej kolejnej ręki to Standardowy B na turę. Im ich więcej, tym większy Refleks jest wymagany to poprawnej walki nimi wszystkimi.
- Lew (ライオン Raion): stwór łudząco podobny Raiton: Kuropansa, jednak nieposiadający tak precyzyjnego kształtu i ciemnej barwy. Ta forma techniki idealnie nadaje się do szybkich ataków naziemnych. Podobnie jak w przypadku smoka pazury i kły przyobleczone są błyskawicą i, co oczywiste, jest to główna broń tej formy. Dopłacając dodatkowy koszt równy Standardowemu B podczas atakowaniu pazurami jest w stanie posłać błyskawicę z każdego pazura jaka zadaje obrażenia równe normalnemu atakowi stwora. Ich forma nadawana jest przez zamachnięcie pazurem, najczęściej będąc półksiężycem, a zasięg błyskawic wynosi 10 metrów.
Posiadając Specjalizację w Raitonie użytkownik jest w stanie stworzyć istoty o rozmiarze monstrualnym. Koszt jej wytworzenia wynosi jednak Czterokrotny, zamiast Dwukrotnego.
Kod: Zaznacz cały
[title kanji=仙法・雷神の怒り]Senpō: Raijin no Ikari | Sage Art: Wrath of Thunder God[/title]
[pic rank=S]https://imgur.com/eqA4GAF.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Senjutsu, Raiton, Transformacja kształtu, Transformacja natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Wół → Szczur → Wół → Baran → Szczur → Wąż → Pies → Małpa → Pies → Smok → Ptak → Dzik → Wąż → Baran → Koń → Zając → Małpa → Baran → Małpa → Smok[/row]
[row title=Koszt]Dwukrotny za wytworzenie + standardowy na turę za podtrzymanie[/row]
[row title=Zasięg]Zależny od pogody, w obrębie chmur burzowych[/row]
[row title=Wymagania]Chmury deszczowe lub burzowe o wielkości minimum 50m dla olbrzymiego tworu i 100m dla monstrualnego, Aktywne Senjutsu, Sennin Raitonu, Kontrola Chakry 10[/row]
[description]Kwintesencja uwolnienia błyskawic, godna prawdziwych mistrzów tego żywiołu. Użytkownik, wykorzystując chmury nad sobą tworzy istotę rozmiaru odpowiadającym Olbrzymim summonom. Można na raz stworzyć jedną istotę jaka to może przyjąć różne, niżej wymienione formy. Twory wyłaniają się z chmur i mogą dowolnie przemieszczać się w ustalonym zasięgu oraz atakować. Twór taki jest całkowicie odporny na inne techniki raitonu, a suiton może wzmocnić z racji przewodnictwa. Jedynie techniki futonu dobrze przeciwdziałają, gdzie i tak dopiero techniki rangi A są w stanie uszkodzić twór, a S zniszczyć go po paru trafieniach. W pobliżu pięciu metrów od stwora powstają wyładowania mające siłę rangi A, a więc każdy, kto nie dostanie techniką bezpośrednio nadal może zostać porażony. Szybkość tworzonej istoty to 9, jednak za dużą siłą ofensywną idzie wada w postaci uwagi, jaką użytkownik musi poświęcić technice. Szacuje się, że bezpośrednia siła uderzenia jest w stanie uszkodzić tkanki, doprowadzić do paraliżu trafionego miejsca lub całego ciała jeżeli trafiona ofiara posiada Wytrzymałość mniejszą od 7. Osoby z wyższą Wytrzymałością oprócz tradycyjnych obrażeń spowodowanych samą siłą fizyczną ciosu mogą zostać w całości sparaliżowane dopiero po kilku solidnych ciosach, co ocenia MG.
Stworzyć można następujące istoty, każda o innym stylu walki.
[list][*][b]Smok (竜 Ryū):[/b] Stworzenie najbardziej mobilne w walce w przestworzach, nieco mniej sprawdza się na ziemi, gdyż kontrolowanie tego tworu jest nieco łatwiejsze gdy sunie po niebie. Potrafi zadawać ciosy pazurami przyobleczonymi w błyskawice, a także ziać elektrycznością, której siła porównywalna jest do Jibashi na randze A, tyle że z zasięgiem wynoszącym 30m. Użytkownik może na takim stworzeniu stanąć i się na nim przemieszczać, jeżeli jego refleks na to pozwala.
[*][b]Avatar (アバター Abataa):[/b] w tej wersji powstaje humanoidalna postać, która od pozostałych cechuje się innym stylem walki. Potrafi kopnąć, uderzyć pięścią czy sprawniej wykonywać uniki od innych form tej techniki. W gruncie rzeczy zachowuje się jak człowiek i nawet zdaje się z wyglądu przypominać swojego stwórcę. Dodatkowo jest w stanie tworzyć bronie z chmur burzowych np. katanę czy włócznię. Ich rozmiar jest proporcjonalny do rozmiaru istoty, a koszt stworzenia pojedynczej broni wynosi Standardowy B. Może również wedle woli użytkownika wytworzyć sobie dodatkową rękę do trzymania kolejnej broni. Koszt takiej kolejnej ręki to Standardowy B na turę. Im ich więcej, tym większy Refleks jest wymagany to poprawnej walki nimi wszystkimi.
[*][b]Lew (ライオン Raion): [/b]stwór łudząco podobny Raiton: Kuropansa, jednak nieposiadający tak precyzyjnego kształtu i ciemnej barwy. Ta forma techniki idealnie nadaje się do szybkich ataków naziemnych. Podobnie jak w przypadku smoka pazury i kły przyobleczone są błyskawicą i, co oczywiste, jest to główna broń tej formy. Dopłacając dodatkowy koszt równy Standardowemu B podczas atakowaniu pazurami jest w stanie posłać błyskawicę z każdego pazura jaka zadaje obrażenia równe normalnemu atakowi stwora. Ich forma nadawana jest przez zamachnięcie pazurem, najczęściej będąc półksiężycem, a zasięg błyskawic wynosi 10 metrów.[/list]
[b]Posiadając Refleks na poziomie 10[/b] użytkownik jest w stanie podzielić swoją uwagę i reagować na rzeczy wokół siebie. Może również się poruszać, jednak umiejętna walka jest dalej dla niego ciężka przez skupienie jakie musi poświęcać technice. Im wyższy Refleks, tym łatwiejsza ona się staje.
[b]Posiadając Specjalizację w Raitonie[/b] użytkownik jest w stanie stworzyć istoty o rozmiarze monstrualnym. Koszt jej wytworzenia wynosi jednak Czterokrotny, zamiast Dwukrotnego.[/description]
Rengoku | Purgatory煉獄
KlasyfikacjaNinjutsu, Technika Czasoprzestrzenna, Kinjutsu
PieczęcieZając → Wąż → Ptak → Baran → Smok → Zając → Koń → Wół → Zając → Smok → Zając → Baran → Koń → Pies → Szczur → Pies → Zając → Pies → Dzik → Szczur → Baran → Pies → Tygrys → Ptak → Koń → Dzik → Koń → Pies → Zając → Szczur → Wół → Tygrys → Koń → Pies → Tygrys → Smok → Szczur → Zając → Smok → Małpa → Ptak → Pies → Szczur → Zając → Dzik → Ptak → Szczur → Zając → Wąż → Smok
KosztDwukrotny za portal + połowiczny standardowego za osobę
ZasięgPortal pojawia się dwa metry przed użytkownikiem
WymaganiaMisja/fabuła rangi A celem podróży do zaginionej świątyni i poznania tam techniki, sennin ninjutsu
Dzięki tej technice użytkownik zyskuje dostęp do tytułowego Czyśćca. Jest to wymiar o nieokreślonym rozmiarze, bowiem osoba, która spróbuje dotrzeć na jego skraj zorientuje się, że trafiła na jego początek. Jest to miejsce bardzo zróżnicowane pod względem tego, co można tu znaleźć. Są tu obecne bezkresne wydmy z wiecznie wiejącym wiatrem, a gdzie indziej wszechobecna mgła i groteskowe budynki, formacje skalne, cmentarze, niezliczone pomniki nieznanych postaci i wszystko inne, co można spotkać w rzeczywistym świecie, a co zostało przekształcone w groteskowy i niepokojący sposób. Całe miejsce cechuje surrealizm wyciągnięty prosto z najgorszych koszmarów. Wszędzie da się spotkać lamentujące dusze przemierzające pustkowia w tylko sobie znanym celu, a wraz z nimi strażników wszelakiego kształtu i rozmiaru, z czego każdy przerażający i wrogi dla gości odwiedzających wymiar. Spotkanie takiego Strażnika rzadko kiedy kończy się dobrze dla postaci z Siłą Woli 7 i niżej. Wówczas paraliżuje je strach, a po dłuższym oddziaływaniu tracą rozum i stają się częścią pochodu dusz. Nawet jeśli nie spotka się Strażników, to atmosfera miejsca przytłaczająca jest sama w sobie i nawet postaci z Siłą Woli 8 przebywające w wymiarze dłużej niż jeden dzień powoli popadają w obłęd. Można temu zapobiec mając wymieniony atrybut na dziesiątym poziomie, jednak nawet wtedy ogólny niepokój nie przestaje opuszczać postaci. Zdecydowanie nie jest to miejsce komfortowe dla kogokolwiek. Nic nie stoi jednak na przeszkodzie, by stoczyć tu walki, o ile nie rozjuszy się strażników. Wszelkie rany tutaj się szybko regenerują, a poniesienie śmierci nawet w wyniku najpotężniejszej techniki jest niemożliwe. Dotyczy to jedynie ran zadanych w Czyśćcu i o ile nie zostały oczywiście zadane przez Strażników. Ponadto nie istnieje pojęcie czasu. Lata spędzone tutaj mogą być jedną sekundą w świecie rzeczywistym. Wspaniały poligon, można rzec.
Użytkownik techniki staje się jedynie gościem w tym wymiarze, a nie jego panem. Istnieje legenda jakoby panem tego miejsca miała być nieokreślona z wyglądu istota o imieniu Baal i jedynie jej ujarzmienie bądź pokonanie pozwala decydować o porządku wymiaru. Dopóki nim nie jest nie ma prawa decydować o tym, kto jest mile widziany, a kto nie. Nie może też nawiązać kontaktu z wędrującymi duszami i innymi nadnaturalnymi istotami zamieszkującymi ten świat, nie może też wydawać rozkazów strażnikom ani decydować o wyglądzie przedstawionego świata. Ile jest w tym prawdy? O tym może przekonać się jedynie ten, kto wkroczy do wymiaru i w nim przetrwa. W Czyśćcu nie istnieje naturalne życie, poza tym, które samo do niego przybędzie. Nie istnieją tu żadne rośliny, ani woda. Próba zmienienia tego stanu rzeczy nie powiedzie się. Wytworzone rośliny od razu zwiędną, prowiant zamieni się w proch, zwykłe drewno natychmiast zbutwieje, a woda wyparuje. Odporne na ten efekt są przedmioty nieorganiczne, a więc, przykładowo, metal czy papier zdołają przetrwać fatalne warunki. O dziwo da się tutaj normalnie oddychać, a także czerpać energię natury, choć wydawałoby się to niemożliwe z racji specyfiki tego miejsca. Wszystkie powyższe niedogodności da się wyeliminować nabywając odpowiednie biegłości na drodze fabuły w Czyśćcu.
W całym katalogu wymiarów, jakie mogą istnieć we wszechświecie ten jest na tyle specyficzny, że jego dostęp do niego można nabyć jedynie za pośrednictwem tej techniki. Osoby chcące dostać się do tego wymiaru przy pomocy innej techniki spotkają się z gniewem Strażników i gdzie nie pójdzie, w przypadku trafienia na takowego będzie musiał stoczyć z nim walkę. Przyjmuje się, że są oni przeciętnymi przeciwnikami rangi S. Sama forma przenoszenia się do wymiaru nie jest taka szybka i prosta. Użytkownik najpierw musi złożyć serię pieczęci i kumulować chakrę przez drugie tyle czasu i dopiero po tym na przeciwko niego powstaje portal w postaci ciemnego, bezkresnego wiru. Posiadacz techniki decyduje o tym, kto może pojawić się w wymiarze. Próba przyczepienia się do twórcy i przekroczenia portalu spowoduje mimowolne oderwanie się i pozostanie w prawdziwym świecie. Portal ma 3 metry wysokości i 2 metry szerokości, więc nie przedostanie się przez niego nic większego od bardzo rosłego człowieka. Metoda wyjścia jest identyczna, ale opłaca się jedynie koszt za osobę, nie za portal, który to zresztą pojawia się w tym samym miejscu, w którym został najpierw stworzony. Nie jest to więc technika czasoprzestrzenna pozwalająca przenieść się w inne, dowolne znane miejsce. Jest to też swoiste więzienie, bowiem osoba, która nie zostanie wypuszczona przez użytkownika zostaje skazana na pastwę losu, o ile nie posiada własnych sposobów na ucieczkę. Nie można tu wejść, ale w zależności od posiadanych zdolności ucieczka jest możliwa np. przy pomocy innych technik czasoprzestrzennych pozwalających na przemierzanie wymiarów.
Dodatkowa zasada: Wszystkie wątki dążące do interakcji z wszelkimi postaciami niezależnymi w Czyśćcu wymagają nadzoru GMF, MF lub upoważnionego MG.
Posiadając technikę Kuchyiose: Kokuhaku Ano Yo możliwe jest spotkanie duszy, która w realnym świecie została potraktowana tą techniką. Interakcja z taką duszą możliwa jest jedynie pod pieczą MG.
Stając się Panem Czyśćca użytkownik oddziałuje nieprzyjemną aurą na innych w rzeczywistym świecie. Efekt jest porównywalny do wpływu wymiaru na osobę z Siłą Woli 10. Nic, oprócz niepokoju. Jednak gdy użytkownik próbuje użyć Sakki zyskuje +1 do siły techniki, w karcie postaci gracza musi znaleźć się stosowna biegłość informująca o tym.
Posiadając Specjalizację w Ninjutsu możliwe jest pominięcie połowy pieczęci
Użytkownik techniki staje się jedynie gościem w tym wymiarze, a nie jego panem. Istnieje legenda jakoby panem tego miejsca miała być nieokreślona z wyglądu istota o imieniu Baal i jedynie jej ujarzmienie bądź pokonanie pozwala decydować o porządku wymiaru. Dopóki nim nie jest nie ma prawa decydować o tym, kto jest mile widziany, a kto nie. Nie może też nawiązać kontaktu z wędrującymi duszami i innymi nadnaturalnymi istotami zamieszkującymi ten świat, nie może też wydawać rozkazów strażnikom ani decydować o wyglądzie przedstawionego świata. Ile jest w tym prawdy? O tym może przekonać się jedynie ten, kto wkroczy do wymiaru i w nim przetrwa. W Czyśćcu nie istnieje naturalne życie, poza tym, które samo do niego przybędzie. Nie istnieją tu żadne rośliny, ani woda. Próba zmienienia tego stanu rzeczy nie powiedzie się. Wytworzone rośliny od razu zwiędną, prowiant zamieni się w proch, zwykłe drewno natychmiast zbutwieje, a woda wyparuje. Odporne na ten efekt są przedmioty nieorganiczne, a więc, przykładowo, metal czy papier zdołają przetrwać fatalne warunki. O dziwo da się tutaj normalnie oddychać, a także czerpać energię natury, choć wydawałoby się to niemożliwe z racji specyfiki tego miejsca. Wszystkie powyższe niedogodności da się wyeliminować nabywając odpowiednie biegłości na drodze fabuły w Czyśćcu.
W całym katalogu wymiarów, jakie mogą istnieć we wszechświecie ten jest na tyle specyficzny, że jego dostęp do niego można nabyć jedynie za pośrednictwem tej techniki. Osoby chcące dostać się do tego wymiaru przy pomocy innej techniki spotkają się z gniewem Strażników i gdzie nie pójdzie, w przypadku trafienia na takowego będzie musiał stoczyć z nim walkę. Przyjmuje się, że są oni przeciętnymi przeciwnikami rangi S. Sama forma przenoszenia się do wymiaru nie jest taka szybka i prosta. Użytkownik najpierw musi złożyć serię pieczęci i kumulować chakrę przez drugie tyle czasu i dopiero po tym na przeciwko niego powstaje portal w postaci ciemnego, bezkresnego wiru. Posiadacz techniki decyduje o tym, kto może pojawić się w wymiarze. Próba przyczepienia się do twórcy i przekroczenia portalu spowoduje mimowolne oderwanie się i pozostanie w prawdziwym świecie. Portal ma 3 metry wysokości i 2 metry szerokości, więc nie przedostanie się przez niego nic większego od bardzo rosłego człowieka. Metoda wyjścia jest identyczna, ale opłaca się jedynie koszt za osobę, nie za portal, który to zresztą pojawia się w tym samym miejscu, w którym został najpierw stworzony. Nie jest to więc technika czasoprzestrzenna pozwalająca przenieść się w inne, dowolne znane miejsce. Jest to też swoiste więzienie, bowiem osoba, która nie zostanie wypuszczona przez użytkownika zostaje skazana na pastwę losu, o ile nie posiada własnych sposobów na ucieczkę. Nie można tu wejść, ale w zależności od posiadanych zdolności ucieczka jest możliwa np. przy pomocy innych technik czasoprzestrzennych pozwalających na przemierzanie wymiarów.
Dodatkowa zasada: Wszystkie wątki dążące do interakcji z wszelkimi postaciami niezależnymi w Czyśćcu wymagają nadzoru GMF, MF lub upoważnionego MG.
Posiadając technikę Kuchyiose: Kokuhaku Ano Yo możliwe jest spotkanie duszy, która w realnym świecie została potraktowana tą techniką. Interakcja z taką duszą możliwa jest jedynie pod pieczą MG.
Stając się Panem Czyśćca użytkownik oddziałuje nieprzyjemną aurą na innych w rzeczywistym świecie. Efekt jest porównywalny do wpływu wymiaru na osobę z Siłą Woli 10. Nic, oprócz niepokoju. Jednak gdy użytkownik próbuje użyć Sakki zyskuje +1 do siły techniki, w karcie postaci gracza musi znaleźć się stosowna biegłość informująca o tym.
Posiadając Specjalizację w Ninjutsu możliwe jest pominięcie połowy pieczęci
Kod: Zaznacz cały
[title kanji=煉獄]Rengoku | Purgatory[/title][pic rank=S]https://imgur.com/A3V6F3S.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Ninjutsu, Technika Czasoprzestrzenna, Kinjutsu[/row]
[row title=Pieczęcie]Zając → Wąż → Ptak → Baran → Smok → Zając → Koń → Wół → Zając → Smok → Zając → Baran → Koń → Pies → Szczur → Pies → Zając → Pies → Dzik → Szczur → Baran → Pies → Tygrys → Ptak → Koń → Dzik → Koń → Pies → Zając → Szczur → Wół → Tygrys → Koń → Pies → Tygrys → Smok → Szczur → Zając → Smok → Małpa → Ptak → Pies → Szczur → Zając → Dzik → Ptak → Szczur → Zając → Wąż → Smok[/row]
[row title=Koszt]Dwukrotny za portal + połowiczny standardowego za osobę[/row]
[row title=Zasięg]Portal pojawia się dwa metry przed użytkownikiem[/row]
[row title=Wymagania]Misja/fabuła rangi A celem podróży do zaginionej świątyni i poznania tam techniki, sennin ninjutsu[/row]
[description]Dzięki tej technice użytkownik zyskuje dostęp do tytułowego Czyśćca. Jest to wymiar o nieokreślonym rozmiarze, bowiem osoba, która spróbuje dotrzeć na jego skraj zorientuje się, że trafiła na jego początek. Jest to miejsce bardzo zróżnicowane pod względem tego, co można tu znaleźć. Są tu obecne bezkresne wydmy z wiecznie wiejącym wiatrem, a gdzie indziej wszechobecna mgła i groteskowe budynki, formacje skalne, cmentarze, niezliczone pomniki nieznanych postaci i wszystko inne, co można spotkać w rzeczywistym świecie, a co zostało przekształcone w groteskowy i niepokojący sposób. Całe miejsce cechuje surrealizm wyciągnięty prosto z najgorszych koszmarów. Wszędzie da się spotkać lamentujące dusze przemierzające pustkowia w tylko sobie znanym celu, a wraz z nimi strażników wszelakiego kształtu i rozmiaru, z czego każdy przerażający i wrogi dla gości odwiedzających wymiar. Spotkanie takiego Strażnika rzadko kiedy kończy się dobrze dla postaci z Siłą Woli 7 i niżej. Wówczas paraliżuje je strach, a po dłuższym oddziaływaniu tracą rozum i stają się częścią pochodu dusz. Nawet jeśli nie spotka się Strażników, to atmosfera miejsca przytłaczająca jest sama w sobie i nawet postaci z Siłą Woli 8 przebywające w wymiarze dłużej niż jeden dzień powoli popadają w obłęd. Można temu zapobiec mając wymieniony atrybut na dziesiątym poziomie, jednak nawet wtedy ogólny niepokój nie przestaje opuszczać postaci. Zdecydowanie nie jest to miejsce komfortowe dla kogokolwiek. Nic nie stoi jednak na przeszkodzie, by stoczyć tu walki, o ile nie rozjuszy się strażników. Wszelkie rany tutaj się szybko regenerują, a poniesienie śmierci nawet w wyniku najpotężniejszej techniki jest niemożliwe. Dotyczy to jedynie ran zadanych w Czyśćcu i o ile nie zostały oczywiście zadane przez Strażników. Ponadto nie istnieje pojęcie czasu. Lata spędzone tutaj mogą być jedną sekundą w świecie rzeczywistym. Wspaniały poligon, można rzec.
Użytkownik techniki staje się jedynie gościem w tym wymiarze, a nie jego panem. Istnieje legenda jakoby panem tego miejsca miała być nieokreślona z wyglądu istota o imieniu [i]Baal[/i] i jedynie jej ujarzmienie bądź pokonanie pozwala decydować o porządku wymiaru. Dopóki nim nie jest nie ma prawa decydować o tym, kto jest mile widziany, a kto nie. Nie może też nawiązać kontaktu z wędrującymi duszami i innymi nadnaturalnymi istotami zamieszkującymi ten świat, nie może też wydawać rozkazów strażnikom ani decydować o wyglądzie przedstawionego świata. Ile jest w tym prawdy? O tym może przekonać się jedynie ten, kto wkroczy do wymiaru i w nim przetrwa. W Czyśćcu nie istnieje naturalne życie, poza tym, które samo do niego przybędzie. Nie istnieją tu żadne rośliny, ani woda. Próba zmienienia tego stanu rzeczy nie powiedzie się. Wytworzone rośliny od razu zwiędną, prowiant zamieni się w proch, zwykłe drewno natychmiast zbutwieje, a woda wyparuje. Odporne na ten efekt są przedmioty nieorganiczne, a więc, przykładowo, metal czy papier zdołają przetrwać fatalne warunki. O dziwo da się tutaj normalnie oddychać, a także czerpać energię natury, choć wydawałoby się to niemożliwe z racji specyfiki tego miejsca. Wszystkie powyższe niedogodności da się wyeliminować nabywając odpowiednie biegłości na drodze fabuły w Czyśćcu.
W całym katalogu wymiarów, jakie mogą istnieć we wszechświecie ten jest na tyle specyficzny, że jego dostęp do niego można nabyć jedynie za pośrednictwem tej techniki. Osoby chcące dostać się do tego wymiaru przy pomocy innej techniki spotkają się z gniewem Strażników i gdzie nie pójdzie, w przypadku trafienia na takowego będzie musiał stoczyć z nim walkę. Przyjmuje się, że są oni przeciętnymi przeciwnikami rangi S. Sama forma przenoszenia się do wymiaru nie jest taka szybka i prosta. Użytkownik najpierw musi złożyć serię pieczęci i kumulować chakrę przez drugie tyle czasu i dopiero po tym na przeciwko niego powstaje portal w postaci ciemnego, bezkresnego wiru. Posiadacz techniki decyduje o tym, kto może pojawić się w wymiarze. Próba przyczepienia się do twórcy i przekroczenia portalu spowoduje mimowolne oderwanie się i pozostanie w prawdziwym świecie. Portal ma 3 metry wysokości i 2 metry szerokości, więc nie przedostanie się przez niego nic większego od bardzo rosłego człowieka. Metoda wyjścia jest identyczna, ale opłaca się jedynie koszt za osobę, nie za portal, który to zresztą pojawia się w tym samym miejscu, w którym został najpierw stworzony. Nie jest to więc technika czasoprzestrzenna pozwalająca przenieść się w inne, dowolne znane miejsce. Jest to też swoiste więzienie, bowiem osoba, która nie zostanie wypuszczona przez użytkownika zostaje skazana na pastwę losu, o ile nie posiada własnych sposobów na ucieczkę. Nie można tu wejść, ale w zależności od posiadanych zdolności ucieczka jest możliwa np. przy pomocy innych technik czasoprzestrzennych pozwalających na przemierzanie wymiarów.
[b]Dodatkowa zasada:[/b] Wszystkie wątki dążące do interakcji z wszelkimi postaciami niezależnymi w Czyśćcu wymagają nadzoru GMF, MF lub upoważnionego MG.
[b]Posiadając technikę Kuchyiose: Kokuhaku Ano Yo[/b] możliwe jest spotkanie duszy, która w realnym świecie została potraktowana tą techniką. Interakcja z taką duszą możliwa jest jedynie pod pieczą MG.
[b] Stając się Panem Czyśćca[/b] użytkownik oddziałuje nieprzyjemną aurą na innych w rzeczywistym świecie. Efekt jest porównywalny do wpływu wymiaru na osobę z Siłą Woli 10. Nic, oprócz niepokoju. Jednak gdy użytkownik próbuje użyć Sakki zyskuje +1 do siły techniki, w karcie postaci gracza musi znaleźć się stosowna biegłość informująca o tym.
[b]Posiadając Specjalizację w Ninjutsu [/b]możliwe jest pominięcie połowy pieczęci[/description]/code][/spoiler]