• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

[WT] Maji Hitoshi

Osoby chcące stworzyć własne techniki, będące unikatowe i niewystępujące do tej pory na forum, mogą być zainteresowane ów miejscem. Możliwe jest bowiem zgłaszanie w nim własnych pomysłów na techniki, które następnie oceniane są przez Głównego Moderatora Technik wraz z podwładnymi mu osobami. Dział ten posiada swój własny regulamin tworzenia takowych, do którego należy się stosować podczas zgłaszania propozycji.

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Maji Hitoshi
Posty: 217
Rejestracja: 02 maja 2021, 16:24
Ranga: Jōnin
Ranga dodatkowa: ex-Kapitan ANBU
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: [WT] Maji Hitoshi

Changelog

Katon: Hono no Kabe - Jeśli ma gasnąć po turze, to wolę by cały czas była podtrzymywana XD
Katon: Shoka no Jutsu - Dopisane. Shakuton nie jest ogniem, więc się nie liczy i tak XD
Katon: Tenro - Zmieniono nieco zasady, zgodnie z zaleceniami. Dopisek do Specek i Senninów
Katon: Hi no Kazuna - W sumie niegłupie. Na razie nie mam czasu przerobić technikę na ogólnodostępne Ninjutsu, więc na chwilę się z nią żegnamy i życzymy powodzenia w przyszłości
Zanmai no Shinka - Sennin dodany. Ogólnie technika w zamyśle ma zadawać spore obrażenia pojedynczej osobie, więc odporność na techniki Suitonu niższe niż S chyba brzmi okej. Jeśli jednak nadal uważasz że to przesada, to mogę dopisać.
Hagane no Kengen - Przyciąga jedynie co dotkniesz ty lub dotknie element stworzonego tworu. Koszt C/B/A wziął się z Satetsu no Soju, więc jeśli uważasz że pomimo takiej samej ilości technika powinna mieć inne koszta, to daj znać.
Tetsuryū no Kakusei - Po rozmowach na pv przerobimy to na inne jutsu, więc żegnamy się na razie.
Katon
► Pokaż Spoiler | Katon: Hono no Kabe
Katon: Honō no Kabe | Fire Release: Wall of Flames火遁・炎の壁
KlasyfikacjaKaton, Transformacja Natury
PieczęcieSzczur → Wół → Zając → Małpa → Smok → Szczur → Tygrys → Ruch Dłonią
KosztStandardowy za każde 10 metrów bariery na turę
ZasięgDo 20 metrów od użytkownika
Wymagania---
Uwolnienie Ognia to przede wszystkim zdolności ofensywne, jednak to nie znaczy, że nie można ognia używać do obrony. Użytkownik tej techniki jest w stanie stworzyć ścianę ognia we wskazanym miejscu - shinobi ruchem ręki wyznacza linię, po której będzie przebiegała bariera. Dzięki temu mam dużą dowolność co do kształtu, więc nie ma przeszkód postawić prostą ścianę w ciasnym przejściu lub dookoła siebie, by odgrodzić się od przeciwników. Sama ściana ma 3 metry wysokości, a wejście w nią może dotkliwie poparzyć cel. Jednak z tego samego powodu, łatwo ją ugasić technikami Suitonu lub chociażby zwykłą wodą.

Posiadając rangę A w Katon liczba pieczęci maleje do 6.
Posiadając rangę S w Katon liczba pieczęci maleje do 4.
Posiadając Specjalizację w Katonie Standardowym kosztem możemy stworzyć 20 metrów bariery.
Posiadając Sennina Katonu ogień tworzący ścianę jest o wiele silniejszy - poparzenia są jeszcze dotkliwsze, a do tego może zostać stworzony w wilgotnym środowisku, a nawet na wodzie. W nieprzyjaznym środowisku musimy jednak
► Pokaż Spoiler | Katon: Shōka no Jutsu
Katon: Shōka no Jutsu | Fire Release: Extinguishing Technique火遁・消火の壁
KlasyfikacjaKaton, Transformacja Natury
PieczęcieSzczur → Tygrys → Baran → Małpa → Dzik → Wąż → Wół → Szczur → Smok → Wąż → Szczur → Wąż → Zając
KosztZależny od Rangi
Zasięg30 metrów
WymaganiaSpecjalizacja w Katonie, Kontrola Chakry 7
Stare powiedzenie mówi: "Ogień zwalczaj ogniem". Gdyby ten idiom mógł stać się techniką, to stałby się właśnie tą. Shinobi specjalizujący się w Uwolnieniu Ognia są w stanie używać swoich umiejętności do wygaszania naturalnego ognia lub nawet całych technik. Powodzenie jednak zależy od jego zdolności Kontroli Chakry i kosztu jaki w to włoży.
Koszt techniki jest równy kosztowi jutsu, które użytkownik próbuje wygasić. W przypadku naturalnego ognia, koszt jest zależny od rozmiarów pożaru - dla porównania wygaszenie małego ogniska to koszt techniki D, zagajnika to Koszt Rangi A, a pożar lasu to Koszt Rangi S, a w przypadkach dużych połaci terenu nawet wielokrotny. Ostateczna decyzja należy do prowadzącego Mistrza Gry.

Różnica KC Użytkownia a CeluEfekt
-3Porażka: Gdy użytkownik próbuje wygasić technikę, ta rozpala się na nowo.
-2 lub -1Częściowa Porażka: Mimo prób, użytkownik nie jest w stanie ugasić całego ognia, jest w stanie wygasić tylko około 1/4 techniki.
0Częściowy Sukces: Użytkownik jest w stanie wygasić tylko część techniki. Podczas swojej tury może wygasić zaledwie 1/2 ognia.
1 lub 2Sukces: Użytkownik po czasie jest w stanie ugasić całą technikę.
3 lub więcejPełen Sukces: Użytkownik wygasza technikę w mgnieniu oka, zanim ta zdąży się rozpalić na dobre.

Uwaga: Niezależnie od naszej kontroli chakry, nie jesteśmy w stanie ugasić bardziej zaawansowanych odmian ognia, jak czarne płomienie z techniki Amaterasu.
Zwój---
Zwój---
Zwój---
Zwój---
Zwój---
► Pokaż Spoiler | Katon: Tenrō
Katon: Tenrō | Fire Release: Heavenly Prison火遁・天牢
KlasyfikacjaFuinjutsu, Katon Transformacja Natury, Technika Pieczętująca
PieczęcieZając → Smok → Ptak → Wół → Smok → Pies → Zając → Baran → Dzik → Wół → Zając → Smok → Zając → Wąż → Małpa → Baran → Wąż → Ptak → Wąż → Małpa → Baran → Ptak → Baran → Pies → Smok → Małpa → Tygrys → Pies → Zając → Baran
KosztPięciokrotny
ZasięgDotyk / 50 metrów
WymaganiaKaton B
Potężna technika Fuinjutsu, używana niegdyś w więzieniach dla shinobi. Dzięki jej nakładaniu, straż obiektu mogła bez większego problemu uniemożliwić więźniom ucieczkę. Osoba z nałożoną pieczęcią ma znacznie utrudnioną możliwość korzystania z chakry - użycie większości technik kończy się piekącym bólem, rozrywającym ofiarę od środka. Przyjmuje się, że ofiara zapłacić dodatkowy koszt równy swojej Kontroli Chakry razy 200 (osoba z KC 8 za technikę S musi więc zapłacić podstawowe 2000 chakry i dopłacić 8*200=1600 chakry, co daje w sumie aż 3600 punktów). Ponadto, ofiara nie może się oddalić od użytkownika na więcej niż 50 metrów, ponieważ wtedy technika aktywuje się w pełni, doprowadzając do samozapłonu celu.
Technika posiada pewną nieprzewidzianą lukę - cel dalej może korzystać z technik tak długo, jak polega na chakrze z zewnątrz (chociażby chakra Senjutsu).

Posiadając Specjalizację Fuinjutsu użytkownik jest w stanie nakładać technikę nawet na Olbrzymich istotach. Koszt wtedy jest Dziesięciokrotny.
Posiadając Specjalizację w Katonie rany wywołane przez technikę są jeszcze bardziej dotkliwsze i wystarczy kilka chwil, by spalić cel żywcem.
Posiadając Sennina Fuinjutsu składając pieczęci (Zając → Pies → Wół → Dzik → Koń → Baran → Zając → Ptak → Wąż → Małpa → Ptak → Wąż → Małpa → Szczur → Ptak) użytkownik jest w stanie aktywować pełną wersję techniki, powodującej te same skutki, gdyby cel opuścił wyznaczony zasięg.
Posiadając Sennina Katonu składając pieczęci (Smok → Wół → Dzik → Małpa → Zając → Tygrys → Pies → Dzik → Wąż → Wół) użytkownik jest w stanie wywołać u celu ból, dorównujący temu, który dotyka ofiarę przy próbie użycia chakry.
Zwój---
Zwój---
► Pokaż Spoiler | Zanmai no Shinka
Zanmai no Shinka | True Fire of Samadhi三昧の真火
KlasyfikacjaKaton, Transformacja Natury
PieczęcieTygrys →Smok→Pies→Dzik→Baran→Koń→Wół→Szczur
KosztPodwójny za aktywację
Zasięg20 metrów od celu
WymaganiaPrzedmiot jako medium dla techniki
Bardzo zaawansowana technika Uwolnienia Ognia. Poprzez naładowanie zwykłego obiektu chakrą Katonu, jesteśmy go przemienić w śmiertelną broń - wejście w kontakt z przedmiotem sprawia, że ofiara staje się celem samozapłonu. Płomienie palą ofiarę od środka, znacznie utrudniając ugaszenie płomieni. Głównym celem techniki jest zadanie potężnych, często śmiertelnych obrażeń jednemu celowi, niż zniszczeń na dużym obszarze. Tylko jedni z najbardziej wytrzymałych shinobi (Wytrzymałość 9/Siła Woli 9) potrafią przeżyć mimo rozległych poparzeń, a jedynie najsilniejsze techniki Suitonu (Ranga S) są w stanie ugasić płomienie tego Jutsu. Jednak zazwyczaj i to nie jest wystarczające, bo użytkownik może utrzymywać złożoną pieczęć Szczura, by płomienie dalej trawiły ofiarę.

Posiadając Sennina Katonu użytkownik może sprawić, że płomienie utrzymują się na celu tak długo, jak ma utrzymaną pieczęć Szczura. Koszt wtedy jest Standardowy na Turę, za każdą następną turę po wstępnej aktywacji.
Zwój---
Zwój---
Zwój---
Jiton
► Pokaż Spoiler | Hagane no Kengen | Ranga B
Hagane no Kengen | The Authority of Steel鋼の権限
KlasyfikacjaJiton, Transformacja Natury, Kontrola Chakry
PieczęcieWąż → Smok → Ptak → Pies → Baran → Wół → Koń
KosztZmienny na Turę
ZasięgNa siebie
WymaganiaMetalowe obiekty
Nauka użytkowników Jitonu zaczyna się od kontroli żelaznego piasku - materiału dość łatwego do znalezienia i dość elastycznego w zastosowaniu. Jednak dla niektórych, może to być przerost formy nad treścią. Z tego powodu niektórzy shinobi uczą się wykorzystywać nieco mniej elastyczne materiały, czyli zwykłe, metalowe obiekty. Je również łatwo znaleźć w otoczeniu, bo metalowe blachy, żelazne gwoździe i stalowe koła do wozów nie są niczym niecodziennym. No i również broń, jak katany. Chociaż w rękach wykwalifikowanego Majiego, każdy metalowy obiekt może stać się bronią. Ta technika polega na wytworzeniu pola magnetycznego wokół którejś z kończyn użytkownika. Wejście w kontakt z jakimkolwiek obiektem z metalu, który jest w stanie się namagnesować sprawia, że przedmiot przylega do Majiego. W ten sposób, pole przechodzi również na ten obiekt i, jeśli użytkownik tego chce, może przyciągnąć kolejny metalowy przedmiot do powstającej konstrukcji, która otacza jego kończynę. Ta warstwa pełni funkcje zarówno ofensywne, jak i obronne - w końcu uderzenie kupą metalu zazwyczaj zaboli bardziej niż uderzenie gołą ręką, a stalowa powłoka zwykle obroni nas przed nadlatującym kunaiem (pomijając oczywiście fakt, że kunai mógłby dołączyć do powstającej konstrukcji). Do techniki można użyć nawet żelaznego piasku, ale ze względu na sproszkowany stan nie jest zwykle używany. Ponieważ całość jest namagnesowana, nie ogranicza ruchu użytkownika. Wyjątkiem może być sytuacja, w której rozmiar techniki jest nieadekwatny to do rozmiaru przestrzeni, w której walczy - próba wykorzystywania kilkumetrowego ramienia w małym pokoju może być znacznie utrudniona.
Wraz z wzrostem ilość kontrolowanego metalu, wzrasta również koszt utrzymania techniki.
  1. Duża - Koszt Standardowy C. Ilość ta odpowiada kilku zbitkowi większych metalowych mebli, wyrwanym stalowym drzwiom i znacznej ilości mniejszych przedmiotów. Z takich ilości metalu korzystać może każdy Maji z dziedziną na poziomie C.
  2. Ogromna - Koszt Standardowy B. Ilość materiału potrzebna do wypełnienia basenu olimpijskiego. Najłatwiej ją znaleźć na złomowiskach i innych podobnych temu obiektach (jak slumsy Hanagakure). Z takich ilości metalu korzystać może każdy Maji z dziedziną na poziomie B.
  3. Gigantyczna - Koszt Standardowy A. Ilość wystarczająca do zapełnienia dwóch olimpijskich basenów. Z takich ilości metalu korzystać może każdy Maji, posiadający Specjalizację w Dziedzinie Klanowej oraz dziedzinę na poziomie A.
Posiadając Rangę A w Jitonie jesteśmy w stanie zredukować ilość potrzebnych pieczęci do 4. Ponadto jesteśmy w stanie objąć efektem dwie nasze kończyny. Koszt od każdej trzeba płacić oddzielnie.
Posiadając Rangę S w Jitonie wystarczy tylko pieczęć Konia do aktywacji techniki.
Posiadajać Sennina w Jitonie możemy użyć techniki na wszystkich naszych kończynach jednocześnie.
Ostatnio zmieniony 10 paź 2022, 22:07 przez Maji Hitoshi, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2744
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Maji Hitoshi

Katon: Honō no Kabe - Nie podoba mi się w Senninie to wzmocnienie poparzenia. Stworzenie ognia w wilgotnym środowisku jest spoko, ale chyba zdanie urwane nagle. Ogólnie bym raczej to widział, co może się nie zrozumieliśmy, że tworzysz ogień, ale jeśli on niczego nie "złapie", jak np. drewna czy ściółki leśnej, to po turze on gaśnie. I wtedy utrzymujesz. No i po turze traciłby on te właściwości "3 metrów wysokości". Chyba, że chcesz tak jak teraz, to przy Senninie, w niesprzyjających okolicznościach koszt musiałby być minimum podwójny.
Katon: Shōka no Jutsu - powtórzę się, bo nadal nie wiem jak działa na techniki Katonu. Czy na randze A Katonu mogę już gasić Katon S? Jak z kosztami chakry wówczas wychodzi? Należy to doprecyzować.
Katon: Tenrō - czysto teoretycznie nie spełniasz obecnie na tę technikę wymagań (Fūinjutsu S), jednak by uniknąć rozbijania tego na dwa tematy, będziemy kontynuować tutaj. Miej jednak na uwadze w przyszłości, że jeśli nie masz wymagań do techniki - może nie zostać ona tu sprawdzona. Ale jak tak patrzę, jest okej, akcept i przenoszę, trochę przeredaguję, ale nie powinno nic się stracić z sensu.
Zanmai no Shinka - bonus z sennina wywal z głównego opisu, bo to brzmi tak, jakby mogło działać. Wciąż widziałbym albo w wymaganiach Specjalizację, albo opis, że potężne techniki Suitonu rangi A i S są w stanie ugasić (gdzie A musi np. być ozwojowane czy posiadać wielokrotny koszt - tak na szybko), a ze specką tylko S.
Hagane no Kengen - ze względu na samą ilość materiału, zachowałbym B/A/S koszta. Podobnie wymogi. Sam koszt C dałbym, gdy są to pojedyncze przedmioty, jak katana czy jakieś rurki metalowe, nie kiedy są to całe metalowe drzwi. Wtedy jednak kojarzy mi się z techniką za 15 PT. Ogólnie Sennina zamieniłbym na Specjalizację, a na Senninie dodał może, że możesz wytworzyć pole w promieniu np. 5-10 metrów (musiałbym zobaczyć/pomyśleć dokładniej), w obrębie którego przyciągasz metalowe przedmioty. Jeśli ktoś je trzyma, lub są one częścią czegoś większego, wówczas jest to traktowane jak przyciąganie z Siłą... 6 (jak przy dystansie), przez co nie musisz się bawić w dotykanie 40 przedmiotów, tylko od razu je przyciągasz. A jeśli sobie leżą, to po prostu się przyciągną. I koszt takiego patentu by zależał od ilości przyzywanego materiału?
Awatar użytkownika
Maji Hitoshi
Posty: 217
Rejestracja: 02 maja 2021, 16:24
Ranga: Jōnin
Ranga dodatkowa: ex-Kapitan ANBU
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: [WT] Maji Hitoshi

Changelog

Katon: Hono no Kabe - No to zrobimy opcję z kosztem na turę i podwójnym na senninie jeśli się chce utrzymać w nieprzyjaznym środowisku.
Katon: Shoka no Jutsu - Fixed, zapomniałem o tym XD
Katon: Tenro - Luz, jak mówiłem, sam nie wiedziałem czy to Katon czy Fuinjutsu, więc na potrzeby wstępnego sprawdzania przyjąłem że Katon, by wstępnie wrzucić XD Jak będę miał pomysł na takie, na które nie mam wymagań na 100% to będę wrzucał do propek.
Zanmai no Shinka - Fixed
Hagane no Kengen - Koszta poprawione, dopisano Małą Ilość z Kosztem C. Specka się nie pojawiła, bo w pozostałych technikach Jitonu wpływa tylko na ilość materiału - w opisie techniki tylko osoba ze specką może użyć gigantycznej ilości. Można coś porobić, ale wolę znać twoja opinię. Co do kwestii twojego sennina, nasunęło mi to pomysł, czy nie dałoby rady zrobić wariacji tej propozycji w bazowej wersji techniki. Bo im dłużej myślę, to zbieranie tych części faktycznie może zająć zbyt wiele czasu, by można było ich użyć. A co do podniesionego kosztu to nie mam nic przeciwko, więc dorzuciłem XD
Katon
► Pokaż Spoiler | Katon: Hono no Kabe
Katon: Honō no Kabe | Fire Release: Wall of Flames火遁・炎の壁
KlasyfikacjaKaton, Transformacja Natury
PieczęcieSzczur → Wół → Zając → Małpa → Smok → Szczur → Tygrys → Ruch Dłonią
KosztStandardowy za każde 10 metrów bariery na turę
ZasięgDo 20 metrów od użytkownika
Wymagania---
Uwolnienie Ognia to przede wszystkim zdolności ofensywne, jednak to nie znaczy, że nie można ognia używać do obrony. Użytkownik tej techniki jest w stanie stworzyć ścianę ognia we wskazanym miejscu - shinobi ruchem ręki wyznacza linię, po której będzie przebiegała bariera. Dzięki temu mam dużą dowolność co do kształtu, więc nie ma przeszkód postawić prostą ścianę w ciasnym przejściu lub dookoła siebie, by odgrodzić się od przeciwników. Sama ściana ma 3 metry wysokości, a wejście w nią może dotkliwie poparzyć cel. Jednak z tego samego powodu, łatwo ją ugasić technikami Suitonu lub chociażby zwykłą wodą.

Posiadając rangę A w Katon liczba pieczęci maleje do 6.
Posiadając rangę S w Katon liczba pieczęci maleje do 4.
Posiadając Specjalizację w Katonie Standardowym kosztem możemy stworzyć 20 metrów bariery.
Posiadając Sennina Katonu ogień tworzący ścianę jest o wiele silniejszy, dzięki czemu może zostać stworzony w wilgotnym środowisku, a nawet na wodzie. W nieprzyjaznym środowisku musimy jednak płacić koszt Dwukrotny na turę, by utrzymać technikę.
► Pokaż Spoiler | Katon: Shōka no Jutsu
Katon: Shōka no Jutsu | Fire Release: Extinguishing Technique火遁・消火の壁
KlasyfikacjaKaton, Transformacja Natury
PieczęcieSzczur → Tygrys → Baran → Małpa → Dzik → Wąż → Wół → Szczur → Smok → Wąż → Szczur → Wąż → Zając
KosztZależny od Rangi
Zasięg30 metrów
WymaganiaSpecjalizacja w Katonie, Kontrola Chakry 7
Stare powiedzenie mówi: "Ogień zwalczaj ogniem". Gdyby ten idiom mógł stać się techniką, to stałby się właśnie tą. Shinobi specjalizujący się w Uwolnieniu Ognia są w stanie używać swoich umiejętności do wygaszania naturalnego ognia lub nawet całych technik. Powodzenie jednak zależy od jego zdolności Kontroli Chakry i kosztu jaki w to włoży.
Koszt techniki jest zależny od rodzaju ognia, który użytkownik próbuje wygasić. W przypadku naturalnego ognia, koszt jest zależny od rozmiarów pożaru - dla porównania wygaszenie małego ogniska to koszt techniki D, zagajnika to Koszt Rangi A, a pożar lasu to Koszt Rangi S, a w przypadkach dużych połaci terenu nawet wielokrotny. W przypadku wrogich technik, musimy zapłacić koszt techniki, którą próbujemy ugasić. Możemy ugasić tylko te jutsu, których ranga jest równa lub niższa randze dziedziny Katonu użytkownika. Ostateczna decyzja należy do prowadzącego Mistrza Gry.

Różnica KC Użytkownia a CeluEfekt
-3Porażka: Gdy użytkownik próbuje wygasić technikę, ta rozpala się na nowo.
-2 lub -1Częściowa Porażka: Mimo prób, użytkownik nie jest w stanie ugasić całego ognia, jest w stanie wygasić tylko około 1/4 techniki.
0Częściowy Sukces: Użytkownik jest w stanie wygasić tylko część techniki. Podczas swojej tury może wygasić zaledwie 1/2 ognia.
1 lub 2Sukces: Użytkownik po czasie jest w stanie ugasić całą technikę.
3 lub więcejPełen Sukces: Użytkownik wygasza technikę w mgnieniu oka, zanim ta zdąży się rozpalić na dobre.

Uwaga: Niezależnie od naszej kontroli chakry, nie jesteśmy w stanie ugasić bardziej zaawansowanych odmian ognia, jak czarne płomienie z techniki Amaterasu.
Zwój---
Zwój---
Zwój---
Zwój---
Zwój---
► Pokaż Spoiler | Zanmai no Shinka
Zanmai no Shinka | True Fire of Samadhi三昧の真火
KlasyfikacjaKaton, Transformacja Natury
PieczęcieTygrys →Smok→Pies→Dzik→Baran→Koń→Wół→Szczur
KosztPodwójny za aktywację | Standardowy za podtrzymanie
Zasięg20 metrów od celu
WymaganiaPrzedmiot jako medium dla techniki
Bardzo zaawansowana technika Uwolnienia Ognia. Poprzez naładowanie zwykłego obiektu chakrą Katonu, jesteśmy go przemienić w śmiertelną broń - wejście w kontakt z przedmiotem sprawia, że ofiara staje się celem samozapłonu. Płomienie palą ofiarę od środka, znacznie utrudniając ugaszenie płomieni. Głównym celem techniki jest zadanie potężnych, często śmiertelnych obrażeń jednemu celowi, niż zniszczeń na dużym obszarze. Tylko jedni z najbardziej wytrzymałych shinobi (Wytrzymałość 9/Siła Woli 9) potrafią przeżyć mimo rozległych poparzeń, a jedynie najsilniejsze techniki Suitonu (Ranga A/S) są w stanie ugasić płomienie tego Jutsu. Jednak zazwyczaj i to nie jest wystarczające, bo użytkownik może utrzymywać złożoną pieczęć Szczura, by płomienie dalej trawiły ofiarę.

Posiadając Specjalizację w Katonie temperatura ognia znacznie rośnie, zadając dotkliwsze obrażenia. Odparowuje również silniejsze techniki Suitonu i tylko te Rangi S są w stanie zgasić płomienie.
Zwój---
Zwój---
Zwój---
Jiton
► Pokaż Spoiler | Hagane no Kengen
Hagane no Kengen | The Authority of Steel鋼の権限
KlasyfikacjaJiton, Transformacja Natury, Kontrola Chakry
PieczęcieWąż → Smok → Ptak → Pies → Baran → Wół → Koń
KosztZmienny na Turę
ZasięgNa siebie
WymaganiaMetalowe obiekty
DodatkoweTechnika kosztuje 15 pt
Nauka użytkowników Jitonu zaczyna się od kontroli żelaznego piasku - materiału dość łatwego do znalezienia i dość elastycznego w zastosowaniu. Jednak dla niektórych, może to być przerost formy nad treścią. Z tego powodu niektórzy shinobi uczą się wykorzystywać nieco mniej elastyczne materiały, czyli zwykłe, metalowe obiekty. Je również łatwo znaleźć w otoczeniu, bo metalowe blachy, żelazne gwoździe i stalowe koła do wozów nie są niczym niecodziennym. No i również broń, jak katany. Chociaż w rękach wykwalifikowanego Majiego, każdy metalowy obiekt może stać się bronią. Ta technika polega na wytworzeniu pola magnetycznego wokół którejś z kończyn użytkownika. Wejście w kontakt z jakimkolwiek obiektem z metalu, który jest w stanie się namagnesować sprawia, że przedmiot przylega do Majiego. W ten sposób, pole przechodzi również na ten obiekt i, jeśli użytkownik tego chce, może przyciągnąć kolejny metalowy przedmiot do powstającej konstrukcji, która otacza jego kończynę. Ta warstwa pełni funkcje zarówno ofensywne, jak i obronne - w końcu uderzenie kupą metalu zazwyczaj zaboli bardziej niż uderzenie gołą ręką, a stalowa powłoka zwykle obroni nas przed nadlatującym kunaiem (pomijając oczywiście fakt, że kunai mógłby dołączyć do powstającej konstrukcji). Do techniki można użyć nawet żelaznego piasku, ale ze względu na sproszkowany stan nie jest zwykle używany. Ponieważ całość jest namagnesowana, nie ogranicza ruchu użytkownika. Wyjątkiem może być sytuacja, w której rozmiar techniki jest nieadekwatny to do rozmiaru przestrzeni, w której walczy - próba wykorzystywania kilkumetrowego ramienia w małym pokoju może być znacznie utrudniona.
Wraz z wzrostem ilość kontrolowanego metalu, wzrasta również koszt utrzymania techniki.
  1. Mała - Koszt Standardowy C. Ilość ta odpowiada pojedynczym przedmiotom, jak katana, krzesło lub metalowe rury. Z takich ilości metalu korzystać może każdy Maji z dziedziną na poziomie D.
  2. Duża - Koszt Standardowy B. Ilość ta odpowiada kilku zbitkowi większych metalowych mebli, wyrwanym stalowym drzwiom i znacznej ilości mniejszych przedmiotów. Z takich ilości metalu korzystać może każdy Maji z dziedziną na poziomie C.
  3. Ogromna - Koszt Standardowy A. Ilość materiału potrzebna do wypełnienia basenu olimpijskiego. Najłatwiej ją znaleźć na złomowiskach i innych podobnych temu obiektach (jak slumsy Hanagakure). Z takich ilości metalu korzystać może każdy Maji z dziedziną na poziomie B.
  4. Gigantyczna - Koszt Standardowy S. Ilość wystarczająca do zapełnienia dwóch olimpijskich basenów. Z takich ilości metalu korzystać może każdy Maji, posiadający Specjalizację w Dziedzinie Klanowej oraz dziedzinę na poziomie A.
Posiadając Rangę A w Jitonie jesteśmy w stanie zredukować ilość potrzebnych pieczęci do 4. Ponadto jesteśmy w stanie objąć efektem dwie nasze kończyny. Koszt od każdej trzeba płacić oddzielnie.
Posiadając Rangę S w Jitonie wystarczy tylko pieczęć Konia do aktywacji techniki.
Posiadajać Sennina w Jitonie możemy użyć techniki na wszystkich naszych kończynach jednocześnie.
Obrazek
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2744
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Maji Hitoshi

Katon: Honō no Kabe - usuń w Senninie tę wzmiankę o silniejszym ogniu. To nie wzmocnienie. Po prostu sam opis, że posiadając sennina można utworzyć ścianę także w wilgotnym środowisku, a nawet na wodzie itp. Itp. dość ważne, bo nie ograniczymy wtedy tylko do tych przypadków, ale też innych, które MG by uznał za... niesprzyjające.
Katon: Shōka no Jutsu - w sumie nie wiem czemu jest tu Specka w wymaganiach? Jest tu coś aż tak... wyjątkowego, że tylko tak wąskie grono miałoby nad tym zapanować? Ogólnie mam dylemat, jeśli chodzi o koszta negacji cudzych technik Katonu, bo działa to na dość wąskie grono, więc w sumie skonsultuję to zaraz i jeszcze do tego wrócę. Do tego jeszcze ta różnica KC u użytkownika i przeciwnika jest taka... dziwna. Dodaje dodatkowe utrudnienia. Do "Uwagi", dodaj przed "jak" "np.". By nie było, że dotyczy to tylko tego, bo już miałem przypadki, gdzie tego typu niedopowiedzenia były zgłaszane jako błąd.
Zanmai no Shinka - imo teraz jest ok, akcept i przenoszę. Z opisu tylko wywaliłem to, co było w Senninie, który miał zostać, a Sennina dopisałem i lekko przeredagowałem.
Hagane no Kengen - wymogi C/B/A/S bym zrobił, gdzie przy C i B nie trzeba o nich pisać - w końcu technika już jest rangi B. Co do mojej propozycji sennina - po to była to propozycja, by ją dodać ;) Jeśli Ci się podoba, to śmiało dorzucaj.
Ostatnio zmieniony 19 paź 2022, 17:36 przez Tora, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Maji Hitoshi
Posty: 217
Rejestracja: 02 maja 2021, 16:24
Ranga: Jōnin
Ranga dodatkowa: ex-Kapitan ANBU
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: [WT] Maji Hitoshi

Changelog

Katon: Hono no Kabe - Bullet przy Senninie naprawiony.
Katon: Shoka no Jutsu - Usunięto Speckę i poprawiono dopisek. Inne kwestie do ugadania. Stay tuned!
Hagane no Kengen - Fixed, dopisane że w normalnej wersji przyciąga rzeczy, które są luzem, a na Senninie że z Siłą 6. Więc dziecku wyrwiemy lizaka, ale większość shinobi i tak da sobie radę.
Katon
► Pokaż Spoiler | Katon: Hono no Kabe
Katon: Honō no Kabe | Fire Release: Wall of Flames火遁・炎の壁
KlasyfikacjaKaton, Transformacja Natury
PieczęcieSzczur → Wół → Zając → Małpa → Smok → Szczur → Tygrys → Ruch Dłonią
KosztStandardowy za każde 10 metrów bariery na turę
ZasięgDo 20 metrów od użytkownika
Wymagania---
Uwolnienie Ognia to przede wszystkim zdolności ofensywne, jednak to nie znaczy, że nie można ognia używać do obrony. Użytkownik tej techniki jest w stanie stworzyć ścianę ognia we wskazanym miejscu - shinobi ruchem ręki wyznacza linię, po której będzie przebiegała bariera. Dzięki temu mam dużą dowolność co do kształtu, więc nie ma przeszkód postawić prostą ścianę w ciasnym przejściu lub dookoła siebie, by odgrodzić się od przeciwników. Sama ściana ma 3 metry wysokości, a wejście w nią może dotkliwie poparzyć cel. Jednak z tego samego powodu, łatwo ją ugasić technikami Suitonu lub chociażby zwykłą wodą.

Posiadając rangę A w Katon liczba pieczęci maleje do 6.
Posiadając rangę S w Katon liczba pieczęci maleje do 4.
Posiadając Specjalizację w Katonie Standardowym kosztem możemy stworzyć 20 metrów bariery.
Posiadając Sennina Katonu jesteśmy w stanie wzmocnić naszą technikę, dzięki czemu ogień może zostać stworzony w wilgotnym środowisku, a nawet na wodzie. W nieprzyjaznym środowisku musimy jednak płacić koszt Dwukrotny na turę, by utrzymać technikę.
► Pokaż Spoiler | Katon: Shōka no Jutsu
Katon: Shōka no Jutsu | Fire Release: Extinguishing Technique火遁・消火の壁
KlasyfikacjaKaton, Transformacja Natury
PieczęcieSzczur → Tygrys → Baran → Małpa → Dzik → Wąż → Wół → Szczur → Smok → Wąż → Szczur → Wąż → Zając
KosztZależny od Rangi
Zasięg30 metrów
WymaganiaKontrola Chakry 7
Stare powiedzenie mówi: "Ogień zwalczaj ogniem". Gdyby ten idiom mógł stać się techniką, to stałby się właśnie tą. Shinobi specjalizujący się w Uwolnieniu Ognia są w stanie używać swoich umiejętności do wygaszania naturalnego ognia lub nawet całych technik. Powodzenie jednak zależy od jego zdolności Kontroli Chakry i kosztu jaki w to włoży.
Koszt techniki jest zależny od rodzaju ognia, który użytkownik próbuje wygasić. W przypadku naturalnego ognia, koszt jest zależny od rozmiarów pożaru - dla porównania wygaszenie małego ogniska to koszt techniki D, zagajnika to Koszt Rangi A, a pożar lasu to Koszt Rangi S, a w przypadkach dużych połaci terenu nawet wielokrotny. W przypadku wrogich technik, musimy zapłacić koszt techniki, którą próbujemy ugasić. Możemy ugasić tylko te jutsu, których ranga jest równa lub niższa randze dziedziny Katonu użytkownika. Ostateczna decyzja należy do prowadzącego Mistrza Gry.

Różnica KC Użytkownia a CeluEfekt
-3Porażka: Gdy użytkownik próbuje wygasić technikę, ta rozpala się na nowo.
-2 lub -1Częściowa Porażka: Mimo prób, użytkownik nie jest w stanie ugasić całego ognia, jest w stanie wygasić tylko około 1/4 techniki.
0Częściowy Sukces: Użytkownik jest w stanie wygasić tylko część techniki. Podczas swojej tury może wygasić zaledwie 1/2 ognia.
1 lub 2Sukces: Użytkownik po czasie jest w stanie ugasić całą technikę.
3 lub więcejPełen Sukces: Użytkownik wygasza technikę w mgnieniu oka, zanim ta zdąży się rozpalić na dobre.

Uwaga: Niezależnie od naszej kontroli chakry, nie jesteśmy w stanie ugasić bardziej zaawansowanych odmian ognia, jak np. czarne płomienie z techniki Amaterasu.
Zwój---
Zwój---
Zwój---
Zwój---
Zwój---
Jiton
► Pokaż Spoiler | Hagane no Kengen
Hagane no Kengen | The Authority of Steel鋼の権限
KlasyfikacjaJiton, Transformacja Natury, Kontrola Chakry
PieczęcieWąż → Smok → Ptak → Pies → Baran → Wół → Koń
KosztZmienny na Turę
Zasięg10 metrów
WymaganiaMetalowe obiekty
DodatkoweTechnika kosztuje 15 pt
Nauka użytkowników Jitonu zaczyna się od kontroli żelaznego piasku - materiału dość łatwego do znalezienia i dość elastycznego w zastosowaniu. Jednak dla niektórych, może to być przerost formy nad treścią. Z tego powodu niektórzy shinobi uczą się wykorzystywać nieco mniej elastyczne materiały, czyli zwykłe, metalowe obiekty. Je również łatwo znaleźć w otoczeniu, bo metalowe blachy, żelazne gwoździe i stalowe koła do wozów nie są niczym niecodziennym. No i również broń, jak katany. Chociaż w rękach wykwalifikowanego Majiego, każdy metalowy obiekt może stać się bronią. Ta technika polega na wytworzeniu pola magnetycznego wokół którejś z kończyn użytkownika, dzięki czemu pobliskie obiekty metalowe są przyciągane do shinobi, tworząc warstwę metalu. Ta warstwa pełni funkcje zarówno ofensywne, jak i obronne - w końcu uderzenie kupą metalu zazwyczaj zaboli bardziej niż uderzenie gołą ręką, a stalowa powłoka zwykle obroni nas przed nadlatującym kunaiem (pomijając oczywiście fakt, że kunai mógłby dołączyć do powstającej konstrukcji). Do techniki można użyć nawet żelaznego piasku, ale ze względu na sproszkowany stan nie jest zwykle używany. Ponieważ całość jest namagnesowana, nie ogranicza ruchu użytkownika. Wyjątkiem może być sytuacja, w której rozmiar techniki jest nieadekwatny to do rozmiaru przestrzeni, w której walczy - próba wykorzystywania kilkumetrowego ramienia w małym pokoju może być znacznie utrudniona. Siła pola magnetycznego nie jest również wspaniała, bo możemy tylko przyciągnąć obiekty znajdujące się luzem. Nie jesteśmy więc w stanie wyrwać naszym przeciwnikom broni.
Wraz z wzrostem ilość kontrolowanego metalu, wzrasta również koszt utrzymania techniki.
  1. Mała - Koszt Standardowy C. Ilość ta odpowiada pojedynczym przedmiotom, jak katana, krzesło lub metalowe rury.
  2. Duża - Koszt Standardowy B. Ilość ta odpowiada kilku zbitkowi większych metalowych mebli, wyrwanym stalowym drzwiom i znacznej ilości mniejszych przedmiotów.
  3. Ogromna - Koszt Standardowy A. Ilość materiału potrzebna do wypełnienia basenu olimpijskiego. Najłatwiej ją znaleźć na złomowiskach i innych podobnych temu obiektach (jak slumsy Hanagakure). Z takich ilości metalu korzystać może każdy Maji z dziedziną na poziomie A.
  4. Gigantyczna - Koszt Standardowy S. Ilość wystarczająca do zapełnienia dwóch olimpijskich basenów. Z takich ilości metalu korzystać może każdy Maji, posiadający Specjalizację w Dziedzinie Klanowej oraz dziedzinę na poziomie S.
Posiadając Rangę A w Jitonie jesteśmy w stanie zredukować ilość potrzebnych pieczęci do 4. Ponadto jesteśmy w stanie objąć efektem dwie nasze kończyny. Koszt od każdej trzeba płacić oddzielnie.
Posiadając Rangę S w Jitonie wystarczy tylko pieczęć Konia do aktywacji techniki.
Posiadajać Sennina w Jitonie siła pola magnetycznego znacznie się zwiększa, dzięki czemu możemy przyciągać obiekty z o wiele większą siłą. Przyciągając przedmioty, technika jest traktowana jakby miała Siłę 6. Dzięki temu jest szansa na przyciągnięcie chociażby przedmiotów trzymanych przez przeciwników.
Obrazek
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2744
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Maji Hitoshi

Katon: Honō no Kabe - imo ok, akcept, przenoszę. Lekką literówkę poprawię przy okazji
Katon: Shōka no Jutsu - ogólnie opis dość dobry, tylko ta różnica KC mi się nie podoba. Prędzej bym widział, że na 0 masz sukces, a od -1 do -4 masz kolejne ćwiartki aż do kompletnego failu. Ale jeśli ty nie masz nic przeciwko, możemy to zaakceptować i przenieść, i w razie, gdyby było to underwhelming zmienić. Co ty na to?
Hagane no Kengen - "Chociaż w rękach wykwalifikowanego Majiego, każdy metalowy obiekt może stać się bronią." nie wiem po co jest to zdanie, zdaje mi się, jakby brakowało mu czegoś :D Ale poza tym jest okej, akcept i przenoszę
Awatar użytkownika
Maji Hitoshi
Posty: 217
Rejestracja: 02 maja 2021, 16:24
Ranga: Jōnin
Ranga dodatkowa: ex-Kapitan ANBU
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: [WT] Maji Hitoshi

Spoko, lepiej coś zbuffować, niż znerfić bo ludzie wtedy płaczą kappa
► Pokaż Spoiler | Katon: Shōka no Jutsu
Katon: Shōka no Jutsu | Fire Release: Extinguishing Technique火遁・消火の壁
KlasyfikacjaKaton, Transformacja Natury
PieczęcieSzczur → Tygrys → Baran → Małpa → Dzik → Wąż → Wół → Szczur → Smok → Wąż → Szczur → Wąż → Zając
KosztZależny od Rangi
Zasięg30 metrów
WymaganiaKontrola Chakry 7
Stare powiedzenie mówi: "Ogień zwalczaj ogniem". Gdyby ten idiom mógł stać się techniką, to stałby się właśnie tą. Shinobi specjalizujący się w Uwolnieniu Ognia są w stanie używać swoich umiejętności do wygaszania naturalnego ognia lub nawet całych technik. Powodzenie jednak zależy od jego zdolności Kontroli Chakry i kosztu jaki w to włoży.
Koszt techniki jest zależny od rodzaju ognia, który użytkownik próbuje wygasić. W przypadku naturalnego ognia, koszt jest zależny od rozmiarów pożaru - dla porównania wygaszenie małego ogniska to koszt techniki D, zagajnika to Koszt Rangi A, a pożar lasu to Koszt Rangi S, a w przypadkach dużych połaci terenu nawet wielokrotny. W przypadku wrogich technik, musimy zapłacić koszt techniki, którą próbujemy ugasić. Możemy ugasić tylko te jutsu, których ranga jest równa lub niższa randze dziedziny Katonu użytkownika. Ostateczna decyzja należy do prowadzącego Mistrza Gry.

Różnica KC Użytkownia a CeluEfekt
-4Porażka: Gdy użytkownik próbuje wygasić technikę, ta rozpala się na nowo.
-3Częściowa Porażka: Mimo prób, użytkownik nie jest w stanie ugasić całego ognia, jest w stanie wygasić tylko około 1/4 techniki.
-2Częściowy Sukces: Użytkownik jest w stanie wygasić tylko część techniki. Podczas swojej tury może wygasić zaledwie 1/2 ognia.
-1Sukces: Użytkownik po czasie jest w stanie ugasić całą technikę.
0Pełen Sukces: Użytkownik wygasza technikę w mgnieniu oka, zanim ta zdąży się rozpalić na dobre.

Uwaga: Niezależnie od naszej kontroli chakry, nie jesteśmy w stanie ugasić bardziej zaawansowanych odmian ognia, jak np. czarne płomienie z techniki Amaterasu.
Zwój---
Zwój---
Zwój---
Zwój---
Zwój---
Obrazek
Awatar użytkownika
Maji Hitoshi
Posty: 217
Rejestracja: 02 maja 2021, 16:24
Ranga: Jōnin
Ranga dodatkowa: ex-Kapitan ANBU
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: [WT] Maji Hitoshi

Moją ulubioną częścią grania Majim jest ta, w której moja postać wyskakuje, krzyczy "It's Jitonin' time" i wszyscy giną od latającego metalu.
Pora wytoczyć ciężką atylerię, którą zacząłem pisać w październiku kappa

Techniczka pod pokrycie żyłki. Wg dawnych ustaleń nie mogę tego robić Hienem, więc zrobilem to. Jeśli okaże się, że ustalenia się zmieniły to mogę wyrzucić XD
► Pokaż Spoiler | Hijū
Hijū | Soaring Eagle飛鷲
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęciePieczęć Konfrontacji
KosztStandardowy na turę za 20 metrów żyłki
Zasięgna broń
WymaganiaZnajmość Hien
Spośród licznych narzędzi do dyspozycji shinobi, jedno zasługuje na specjalne miejsce - stalowa żyłka. Stosunkowo tania, elastyczna w użyciu, a przy wzmocnieniu przez techniki bardzo niebezpieczna. W przypadku tego jutsu, jesteśmy w stanie pokryć naszą żyłkę warstwą chakry, która sprawia, że ta broń ze zwykłej nitki, którą możemy unieruchomić naszego przeciwnika, staje się śmiertelną bronią. Warstwa chakry nadaje właściwości tnących, w wyniku czego trafienie taką żyłką może zadać mniej lub bardziej poważne obrażenia. Wszystko zależy od tego, jak używamy naszej broni.

Posiadając otwartą dziedzinę żywiołową, użytkownik jest w stanie dodatkowo wzmocnić żyłkę posiadanym żywiołem. Każdy z nich wpływa na nią w inny sposób sprawiając, że ta sama technika w rękach różnych osób może mieć zupełnie inne efekty. By wzmocnić żyłkę w ten sposób, należy mieć Kontrolę Chakry na poziomie 7 bądź wyższym.
  • Katon - żyłka staje w płomieniach, zwiększając zadawane obrażenia i zostawiając dotkliwe poparzenia na ciele przeciwnika.
  • Fūton - żyłka nabiera silniejszych właściwości tnących, mogąc przecinać metal i skały.
  • Raiton - przez żyłkę przebiegają liczne błyskawice, które po trafieniu porażają cel. Może to spowodować tymczasowy paraliż kończyny.
  • Suiton - żyłka zostaje pokryta cienką warstwą wody, która jest w ciągłym ruchu. Trafienie nią pozostawia głębsze rany niż zazwyczaj.
  • Doton - żyłka staje się twardsza i mniej giętka, dzięki czemu jest mniej wrażliwa na wrogie ataki i może skutecznie utrudnić się oswobodzenie z więzów.
Powłoka utrzymuje się tak długo, jak znajduje się w rękach shinobi, oraz przez krótki moment po jej wypuszczeniu.

Posiadając rangę S w Ninjutsu można pominąć pieczęć kumulując chakrę tyle czasu, ile zajęłoby jej złożenie.
Fancy zabawka do Jitonu. Były złomowe ręce, pora na złomowe przedmioty.
► Pokaż Spoiler | Amatsumara
Amatsumara | Heavenly Forge天津麻羅
KlasyfikacjaJiton, Transformacja Natury, Transformacja Kształtu
PieczęciePies → Małpa → Dzik → Szczur → Baran
KosztZmienny na turę
ZasięgNa siebie
WymaganiaOdpowiednia ilość żelaza
Dość elastyczna technika Jitonu. Skupiając chakrę i odpowiednio formując żelazno, jesteśmy w stanie stworzyć z niego różne metalowe bronie lub przedmioty. Oczywiście, ich jakość jest dość daleka od rynkowej, zważając na to, że została stworzona w większość przypadków przez osoby, które nie mają za dużo wspólnego z płatnerstwem. Stworzoną tak kataną można walczyć i ciąć, jednak jej wytrzymałość lub ostrość będzie gorsza od kupnej katany. Głównym zastosowaniem jest jednak stworzenie broni, gdy nie mamy lepszej w pobliżu lub zostaliśmy chwilowo jej pozbawieni. Z oczywistych względów, nie możemy stworzyć w ten sposób skomplikowanych mechanizmów (np. wyrzutnie), a jedynie proste bronie - shurikeny, kunaie, wszelkie miecze itd. - oraz przedmioty - klucze, proste narzędzia itd.

Koszt techniki jest zmienny w zależności od ilości i rozmiaru stworzonych broni. Za podtrzymywanie każdego przedmiotu musimy płacić koszt chakry na turę, w przeciwnym razie konstrukcja się rozpada, pozostawiając po sobie metalowe obiekty użyte do jej stworzenia.
Rozmiar BroniPrzykłady BroniKoszt na turę od sztukiShokunin-Waza wymagana do stworzenia broni dobrej jakości
Broń MałaSenbony, Kunaie, Shurikeny itd.Koszt D (min. 3)C
Broń ŚredniaKama, Wakizashi, Katar itd.Koszt CB
Broń DużaKatana, Bo, Tsurugi itd.Koszt BA
Posiadając otwartą dziedzinę Katon możemy złożyć dodatkowo pieczęci (Szczur → Pies → Smok → Koń) by nieco lepiej zespoić żelazny piasek. W ten sposób broń staje się znacznie wytrzymalsza, jednak jej ostrość wciąż odbiega od prawdziwych broni.
Posiadając dziedzinę Shokunin-Waza użytkownik techniki potrafi znacznie lepiej tworzyć bronie. Są o wiele lepsze i mogą walczyć bez większych przeszkód z tymi stworzonymi we warsztacie. By broń posiadała taką jakość, Ranga Dziedziny musi być równa tej w podanej tabelce.
To co kiedyś wspominałem, na pewno potrzeba balansu.
► Pokaż Spoiler | Ken no Hakaimono
Ken no Hakaimono | Destroyer of Swords剣の破壊者
KlasyfikacjaJiton, Transformacja Natury
PieczęcieBaran → Zając → Ptak → Baran → Małpa → Wół → Małpa → Ptak → Szczur → Smok
KosztStandardowy
ZasięgDotyk
Wymagania---
Technika, która najbardziej zagraża użytkownikom metalowych broni. Uderzając lub dotykając wybrany metalowy przedmiot, Maji przekazuje mu niestabilny ładunek chakry Jitonu. Sprawia to, że różne części przedmiotu są naładowane różnymi ładunkami, które stale się zmieniają. Powoduje to silne drgania, które ostatecznie doprowadzają do jego zniszczenia. Niezależnie, czy to zbroja, tarcza czy stojące na drodze stalowe drzwi. Zastosowanie jej w bezpośrednim starciu może być jednak trudne, bo dotknięcie zmierzającego w naszą stronę miecza może się raczej skończyć odcięciem naszych palców. Technika wymaga więc odpowiedniego momentu użycia i taktycznego myślenia.

Uwaga: Wszelkie unikaty zostały stworzone różnymi specjalnymi metodami, które skutecznie uniemożliwiają użytkownikowi tej techniki ich zniszczenia w ten sposób.

Posiadając Rangę S w Jiton możemy pominąć pierwsze 4 pieczęci.
Posiadając Sennina w Jitonie możemy przekazać niestabilny ładunek techniki poprzez inny metalowy przedmiot trzymany w naszych dłoniach (chociażby naszą broń). Magazynujący technikę przedmiot nie ulegnie wówczas zniszczeniu, w przeciwieństwie do tego, z którym się zetknie.
No i największy rak. Ogólnie przez tego fancy Sennina mocno zmniejszyłem bonusy do statów, ale zobaczymy. Jestem prawie pewien że trzeba Sennina przrobić, tylko nie wiem jak to ugryźć. No i cyferki obviously.
► Pokaż Spoiler | Jiton Chakra Mode
Jiton Chakura Mōdo | Magnet Release Chakra Mode磁遁チャクラモード
KlasyfikacjaJiton, Transformacja Natury
Pieczęcie---
KosztPołowiczny na Turę
ZasięgNa siebie | 20 metrów
Wymagania---
DodatkoweTechnika traktowana jest jako Wspomaganie
Technika ta polega na wytworzeniu wokół użytkownika powłoki z chakry Magnetyzmu. Inne osoby widzą, jak użytkownika Jitonu pokrywa fioletowa poświata, której towarzyszy ciche buczenie. Wytworzona warstwa nie chroni użytkownika bezpośrednio - ataki pięściami i większość technik nie napotka przeszkody na swojej drodze. A więc w jaki sposób ta technika może być przydatna?

Przez pole magnetyczne, wytworzone wokół użytkownika. Jest ono na tyle silne, że rzucone w stronę Majiego pociski lub wystrzelone strzały zaginają swój kurs, omijając go szerokim łukiem. Jeszcze większy problem napotykają osoby, które dzierżą broń do walki wręcz lub, co gorsza, walczą w pełnej metalowej zbroi. Gdy tylko spróbują się zbliżyć na mniej niż 20 metrów, broń zostaje wypychana poza obszar powstałego pola magnetycznego. Jedynie wystarczająco silni oponenci (Siła X) są w stanie się zbliżyć, wciąż utrzymując swoje wyposażenie. Efekt nie działa na ekwipunek Majiego - powłoka otaczająca go przechodzi również na dzierżoną broń, zapobiegając wyrzucenia jej poza obszar techniki.

Samo pole nie oddziałuje negatywnie na użytkownika. Wręcz przeciwnie - pole magnetyczne stymuluje jego układ nerwowy, poprawiają czas reakcji. Podczas gdy technika jest aktywna, użytkownik otrzymuje bonus +4 do Refleksu.

Posiadając Specjalizację w Jitonie na czas działania techniki, użytkownik otrzymuje dodatkowo +2 do Wytrzymałości.
Posiadając Sennina Jitonu użytkownik jest w stanie zwiększyć siłę indukcji pola magnetycznego do tego stopnia, że zaburza pracę układu nerwowego przeciwników. Gdy przeciwnik znajduje się obszarze działania pola magnetycznego, otrzymuje karę -3 do Refleksu.
Zwój---
Zwój---
Ostatnio zmieniony 05 lut 2023, 18:16 przez Maji Hitoshi, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 1991
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [WT] Maji Hitoshi

Na razie se pan wyjeb to wspomaganie se pan do tego wrócisz jak reszte sprawdzimy bo to wtedy Tora się będzie musiał przyjść.

1.

No mam lekki problem z tą techniką, bo nadajesz nici właściwości tnących co już robi Ayametori, no i ja wiem, że te techniki trochę się od siebie różnią, nie mniej moment w którym tworzysz "Lepsze Ayametori" sprawia że musi być ono też bardziej kosztowne. Aktualnie to po prostu lepsza wersja Ayametori i tyle. Także no niestety w takiej formie nie jestem w stanie tego zaakceptować. Swoją drogą warto również zauważyć że istnieje już technika o nazwie Hiju, więc warto zmienić również nazwę. Proponowałbym ci to ugryźć w ten sposób -> Ranga A i rozwinięcie Hien które pozwala pokryć chakrą każdą broń, w tym obuchową. Myślę że tak będzie najprościej. Anyway, przez Ayametori to nie przejdzie w tej formie i jest tu wiele do poprawy.

2.

Więc... ranga C, koszt standardowy C na turę od stworzonej broni i możesz sobie robić bronie od małych po nawet dwuręczne, byle nie przesadzać ale te przykłady co podałeś są spoko i jak w tym się zamkniemy to będzie ok w tej formie co podałem. Dodaj że z Shokunin-Waza na C, tworzone bronie są dobrej jakości i tyle. Zmień ten Katon na posiadając otwarty Katon i specjalizacje w Jiton, możemy płacąc potrójny rangi C utrwalić naszą broń tak, by nie rozpadła się wcale, nie ma wtedy kosztu turowego i masz broń na stałe. Taka broń jednak zawsze będzie gorszej jakości.

3.

Sennin do wywalenia. Ranga B, koszt standardowy B. I jest to koszt zniszczenia komuś miecza. Taki miecz niszczy się w turę od dotknięcia. Im większy przedmiot tym większy koszt, czas i długość stykania się z Hitoshim, by technika faktycznie zadziałała. Technikę można zanegować posyłając impuls chakry Jitonu do przedmiotu pod jej wpływem co może zrobić każdy kto posiada otwartą dziedzinę Jitonu.

To tak na wstępie, zobaczymy co dalej.
Prowadzone Wątki:
Senka - Se jest, od roku, gdzieś tam
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy...
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało
YuYuYu - Jest ich trzech i pewnie coś odpierdolą
Jo X Hom - Czy będzie segz? Czy będą z tego dzieci? Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi...
Midoro - Flying thunder criminal scam
Hikari - Rendez-vous with Yuri (And Bulldog)
Więcej grzechów nie pamiętam.
Awatar użytkownika
Maji Hitoshi
Posty: 217
Rejestracja: 02 maja 2021, 16:24
Ranga: Jōnin
Ranga dodatkowa: ex-Kapitan ANBU
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: [WT] Maji Hitoshi

Ta, już domyśliłem się, że do tego raka potrzebny Tora XD

Hij... A chuj, jakkolwiek to sobie nazwiemy: Yep, I understand that. Pomyślę jeszcze jak to ugryźć, ale robienie Hien, które jest "lepszym Hien, ale na każdy rodzaj broni" mi jednak nie pasuje. Bo to ten sam przypadek jak z obecną wersją i Ayametori. I też jest zupełnie inny problem - że jedna technika do zwiększenia cięcia żyłki i wzmocnienia siły obuchu w ogóle nie grają ze sobą w zestawie - i jeszcze kolejny, związany z technikami Hienopodobnymi (jak teraz patrzę), gdzie Ninja mają Hien (tylko na ostrza), Engyo (na strzały) i Samuraje mają Hien (na wszystko). Myślę, że tutaj będzie potrzeba więcej pracy, ale to pewnie jak zwykle Jakub Overthinkuje, gdzie nie potrzeba.


Amatsumara: Okej... Powiem tak, wizja, by to była technika C, w ogóle mi nie przeszkadza. Jednak mam pewne uzasadnienie, dlaczego coś jakoś zrobiłem. Kwestia Rangi - Techniki Jitonu mają zasadniczo prostą koncepcję - skomplikowanie formy zwiększa się z Rangą techniki. Podstawowa technika D to zasadniczo luźny piach, Techniki B to już normalne, stabilne twory. Więc jeśli chcemy robić z tego technikę C, to może z nieco zwiększonym kosztem PT - bo byłoby fajnie, gdyby poszła ogólnie do Majich (może i mało kto tym gra, ale myślę, że pomysł "ej, a gdyby tak połączyć ten złom w broń" nie jest bardzo oryginalny i pasowałby jako ogólnodostępne jutsu), ale mimo wszystko do tego jest wymagana odrobinka wiedzy, by stworzone przedmioty nie były absolutnymi śmieciami. No i kwestia kosztu na turę - zasadniczo, im więcej materiału, tym więcej chakry Maji muszą włożyć by utrzymać nadany metalowi kształt. Dlatego też wprowadziłem ten skalowalny koszt na samym początku. Więc moim zdaniem powinno być jakieś skalowanie, ale to nie jest jakiś wielki problem. Do Katonu dopisałem Speckę z Jitonem i to co dodałeś, bo to w sumie pasuje. Co do wymagań Shokunin-Wazy, mogę to tak zmienić. Po prostu miejmy nadzieję, że żaden Maji nie pójdzie w maksowanie Shokunin Wazy i nie będzie składał SuperMegaMieczorówRangiS w środku walki ze znalezionego złomu.
Więc zmieniłem rangę na C, dodałem speckę Jitonu na dodatku z Katonu i poprawkę na Shokunin Waza. Czekam na odpowiedź ws reszty.

► Pokaż Spoiler | Amatsumara
Amatsumara | Heavenly Forge天津麻羅
KlasyfikacjaJiton, Transformacja Natury, Transformacja Kształtu
PieczęciePies → Małpa → Dzik → Szczur → Baran
KosztZmienny na turę
ZasięgNa siebie
WymaganiaOdpowiednia ilość żelaza
Dość elastyczna technika Jitonu. Skupiając chakrę i odpowiednio formując żelazno, jesteśmy w stanie stworzyć z niego różne metalowe bronie lub przedmioty. Oczywiście, ich jakość jest dość daleka od rynkowej, zważając na to, że została stworzona w większość przypadków przez osoby, które nie mają za dużo wspólnego z płatnerstwem. Stworzoną tak kataną można walczyć i ciąć, jednak jej wytrzymałość lub ostrość będzie gorsza od kupnej katany. Głównym zastosowaniem jest jednak stworzenie broni, gdy nie mamy lepszej w pobliżu lub zostaliśmy chwilowo jej pozbawieni. Z oczywistych względów, nie możemy stworzyć w ten sposób skomplikowanych mechanizmów (np. wyrzutnie), a jedynie proste bronie - shurikeny, kunaie, wszelkie miecze itd. - oraz przedmioty - klucze, proste narzędzia itd.

Koszt techniki jest zmienny w zależności od ilości i rozmiaru stworzonych broni. Za podtrzymywanie każdego przedmiotu musimy płacić koszt chakry na turę, w przeciwnym razie konstrukcja się rozpada, pozostawiając po sobie metalowe obiekty użyte do jej stworzenia.
Rozmiar BroniPrzykłady BroniKoszt na turę od sztuki
Broń MałaSenbony, Kunaie, Shurikeny itd.Koszt D (min. 3)
Broń ŚredniaKama, Wakizashi, Katar itd.Koszt C
Broń DużaKatana, Bo, Tsurugi itd.Koszt B
Posiadając otwartą dziedzinę Katon i Specjalizację w Jitonie możemy złożyć dodatkowo pieczęci (Szczur → Pies → Smok → Koń) by zespolić wykorzystywany metal. W ten sposób, jesteśmy w stanie stworzyć faktyczny przedmiot, który nie musi być podtrzymywany techniką. Pomimo tego, ich jakoś wciąż pozostaje wiele do życzenia i w starciu z bronią stworzoną przez profesjonalnego płatnerza może się uszkodzić lub złamać.
Posiadając dziedzinę Shokunin-Waza C użytkownik techniki potrafi znacznie lepiej tworzyć bronie. Są o wiele lepsze i mogą walczyć bez większych przeszkód z tymi stworzonymi we warsztacie.

Ken no Hakaimono: Może być Ranga B, tylko wtedy chyba spada również ilość pieczęci, racja? Wolę się upewnić. Drugą uwagę dopisałem ws wielkości przedmiotu, dopisałem, że ten niszczy się w domyślnej sytuacji po jednej turze. Chciałbym też usłyszeć twoją opinię, dlaczego dodatek z Sennina musi pójść. Czy tylko dlatego, że pozbawia użytkownika ryzyka zranienia się przy próbie zniszczenia ostrej broni? Czy jest też coś, czego nie widzę?

► Pokaż Spoiler | Ken no Hakaimono
Ken no Hakaimono | Destroyer of Swords剣の破壊者
KlasyfikacjaJiton, Transformacja Natury
Pieczęcie→ Baran → Małpa → Wół → Małpa → Ptak → Szczur → Smok
KosztStandardowy
ZasięgDotyk
Wymagania---
Technika, która najbardziej zagraża użytkownikom metalowych broni. Uderzając lub dotykając wybrany metalowy przedmiot, Maji przekazuje mu niestabilny ładunek chakry Jitonu. Sprawia to, że różne części przedmiotu są naładowane różnymi ładunkami, które stale się zmieniają. Powoduje to silne drgania, które ostatecznie doprowadzają do jego zniszczenia. Niezależnie, czy to zbroja, tarcza czy stojące na drodze stalowe drzwi. Po dotknięciu przedmiotu, ten rozpada się na kawałki po jednej turze. Zastosowanie jej w bezpośrednim starciu może być jednak trudne, bo dotknięcie zmierzającego w naszą stronę miecza może się raczej skończyć odcięciem naszych palców. Technika wymaga więc odpowiedniego momentu użycia i taktycznego myślenia.
Koszt standardowy techniki odnosi się do kosztu zniszczenia komuś miecza. W przypadku większych lub mniejszych przedmiotów, koszt, wymagany czas dotknięcia oraz czas po jakim technika zadziała odpowiednio się zmienia. Wszelka decyzja w tej kwestii należy do Mistrza Gry.

Uwaga: Wszelkie unikaty zostały stworzone różnymi specjalnymi metodami, które skutecznie uniemożliwiają użytkownikowi tej techniki ich zniszczenia w ten sposób.
Uwaga 2: Technikę można zanegować, wysyłając implus Jitonu przez żelazny przedmiot. Może tego dokonać każdy, kto posiada otwartą dziedzinę Jitonu.

Posiadając Rangę S w Jiton możemy pominąć pierwsze 4 pieczęci.
Posiadając Sennina w Jitonie możemy przekazać niestabilny ładunek techniki poprzez inny metalowy przedmiot trzymany w naszych dłoniach (chociażby naszą broń). Magazynujący technikę przedmiot nie ulegnie wówczas zniszczeniu, w przeciwieństwie do tego, z którym się zetknie.
Obrazek
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 1991
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [WT] Maji Hitoshi

1.

To wróć z tym jak będziesz wiedział co chcesz.

2.

W sumie wywal to z Shoukunin wazą, zostaw koszt standardowy C jak mówiłem i dodaj zwoje. Będzie wtedy technika trudniejsza trochę w zdobyciu no i o "Nie doskonałej" jakości efektach tworzenia, przez co dalej będzie "Crude". Mozemy też pokombinować nad wyżsżą rangą żeby zmienić te wady techniki ale średnio na jeża to widzę.

3.

I pozbawienie ryzyka, i dodanie zasięgu, i brak logiki sennina. "Na jeden metal działa tak, ale na inny metal działa już inaczej, ale ja nic nie muszę robić by nastąpiła ta zmiana działania".
Prowadzone Wątki:
Senka - Se jest, od roku, gdzieś tam
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy...
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało
YuYuYu - Jest ich trzech i pewnie coś odpierdolą
Jo X Hom - Czy będzie segz? Czy będą z tego dzieci? Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi...
Midoro - Flying thunder criminal scam
Hikari - Rendez-vous with Yuri (And Bulldog)
Więcej grzechów nie pamiętam.
Awatar użytkownika
Maji Hitoshi
Posty: 217
Rejestracja: 02 maja 2021, 16:24
Ranga: Jōnin
Ranga dodatkowa: ex-Kapitan ANBU
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: [WT] Maji Hitoshi

Amatsumara: Done

► Pokaż Spoiler | Amatsumara
Amatsumara | Heavenly Forge天津麻羅
KlasyfikacjaJiton, Transformacja Natury, Transformacja Kształtu
PieczęciePies → Małpa → Dzik → Szczur → Baran
KosztStandardowy na Turę
ZasięgNa siebie
WymaganiaOdpowiednia ilość żelaza
Dość elastyczna technika Jitonu. Skupiając chakrę i odpowiednio formując żelazno, jesteśmy w stanie stworzyć z niego różne metalowe bronie lub przedmioty. Oczywiście, ich jakość jest dość daleka od rynkowej, zważając na to, że została stworzona w większość przypadków przez osoby, które nie mają za dużo wspólnego z płatnerstwem. Stworzoną tak kataną można walczyć i ciąć, jednak jej wytrzymałość lub ostrość będzie gorsza od kupnej katany. Głównym zastosowaniem jest jednak stworzenie broni, gdy nie mamy lepszej w pobliżu lub zostaliśmy chwilowo jej pozbawieni. Z oczywistych względów, nie możemy stworzyć w ten sposób skomplikowanych mechanizmów (np. wyrzutnie), a jedynie proste bronie - shurikeny, kunaie, wszelkie miecze itd. - oraz przedmioty - klucze, proste narzędzia itd.

Koszt techniki jest zmienny w zależności od ilości i rozmiaru stworzonych broni. Za podtrzymywanie każdego przedmiotu musimy płacić koszt chakry na turę, w przeciwnym razie konstrukcja się rozpada, pozostawiając po sobie metalowe obiekty użyte do jej stworzenia.

Posiadając otwartą dziedzinę Katon i Specjalizację w Jitonie możemy złożyć dodatkowo pieczęci (Szczur → Pies → Smok → Koń) by zespolić wykorzystywany metal. W ten sposób, jesteśmy w stanie stworzyć faktyczny przedmiot, który nie musi być podtrzymywany techniką. Pomimo tego, ich jakoś wciąż pozostaje wiele do życzenia i w starciu z bronią stworzoną przez profesjonalnego płatnerza może się uszkodzić lub złamać.
Średni ZwójMaji Hitoshi
Średni Zwój---
Średni Zwój---
Średni Zwój---
Średni Zwój---

Ken no Hakaimono: W porządku

► Pokaż Spoiler | Ken no Hakaimono
Ken no Hakaimono | Destroyer of Swords剣の破壊者
KlasyfikacjaJiton, Transformacja Natury
Pieczęcie→ Baran → Małpa → Wół → Małpa → Ptak → Szczur → Smok
KosztStandardowy
ZasięgDotyk
Wymagania---
Technika, która najbardziej zagraża użytkownikom metalowych broni. Uderzając lub dotykając wybrany metalowy przedmiot, Maji przekazuje mu niestabilny ładunek chakry Jitonu. Sprawia to, że różne części przedmiotu są naładowane różnymi ładunkami, które stale się zmieniają. Powoduje to silne drgania, które ostatecznie doprowadzają do jego zniszczenia. Niezależnie, czy to zbroja, tarcza czy stojące na drodze stalowe drzwi. Po dotknięciu przedmiotu, ten rozpada się na kawałki po jednej turze. Zastosowanie jej w bezpośrednim starciu może być jednak trudne, bo dotknięcie zmierzającego w naszą stronę miecza może się raczej skończyć odcięciem naszych palców. Technika wymaga więc odpowiedniego momentu użycia i taktycznego myślenia.
Koszt standardowy techniki odnosi się do kosztu zniszczenia komuś miecza. W przypadku większych lub mniejszych przedmiotów, koszt, wymagany czas dotknięcia oraz czas po jakim technika zadziała odpowiednio się zmienia. Wszelka decyzja w tej kwestii należy do Mistrza Gry.

Uwaga: Wszelkie unikaty zostały stworzone różnymi specjalnymi metodami, które skutecznie uniemożliwiają użytkownikowi tej techniki ich zniszczenia w ten sposób.
Uwaga 2: Technikę można zanegować, wysyłając implus Jitonu przez żelazny przedmiot. Może tego dokonać każdy, kto posiada otwartą dziedzinę Jitonu.

Posiadając Rangę S w Jiton możemy pominąć pierwsze 4 pieczęci.
Obrazek
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 1991
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [WT] Maji Hitoshi

1.

"Koszt techniki jest zmienny w zależności od ilości i rozmiaru stworzonych broni." Nah, rozmiar nie ma wpływu, tylko dać znać że nie zrobisz czegoś dziwnego a jedynie proste bronie dwuręczne. No i normalnie zaznaczyć że płacisz za każdą stworzoną broń oddzielnie.

Posiadając otwartą dziedzinę Katon i Specjalizację w Jitonie -> Zaznacz że zrobienie tego wymaga potrójnego kosztu

2.

Popraw pieczęci. 8 będzie spoko
Prowadzone Wątki:
Senka - Se jest, od roku, gdzieś tam
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy...
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało
YuYuYu - Jest ich trzech i pewnie coś odpierdolą
Jo X Hom - Czy będzie segz? Czy będą z tego dzieci? Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi...
Midoro - Flying thunder criminal scam
Hikari - Rendez-vous with Yuri (And Bulldog)
Więcej grzechów nie pamiętam.
Awatar użytkownika
Maji Hitoshi
Posty: 217
Rejestracja: 02 maja 2021, 16:24
Ranga: Jōnin
Ranga dodatkowa: ex-Kapitan ANBU
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: [WT] Maji Hitoshi

Amatsumara: Sam wiesz, że umierałem podczas pisania tego, więc zapomniałem po prostu wyciąć kappa Napisane jest od dawna, że mogę robić tylko proste bronie i narzędzia, ale nie mogę robić jakiś skomplikowanych mechanizmów jak wyrzutnie, ale nieco przeredagowałem to, by było wiadomo, że mogę robić bronie od małych jak shurikeny po wielkie jak broń dwuręczną.

► Pokaż Spoiler | Amatsumara
Amatsumara | Heavenly Forge天津麻羅
KlasyfikacjaJiton, Transformacja Natury, Transformacja Kształtu
PieczęciePies → Małpa → Dzik → Szczur → Baran
KosztStandardowy na Turę
ZasięgNa siebie
WymaganiaOdpowiednia ilość żelaza
Dość elastyczna technika Jitonu. Skupiając chakrę i odpowiednio formując żelazno, jesteśmy w stanie stworzyć z niego różne metalowe bronie lub przedmioty. Oczywiście, ich jakość jest dość daleka od rynkowej, zważając na to, że została stworzona w większość przypadków przez osoby, które nie mają za dużo wspólnego z płatnerstwem. Stworzoną tak kataną można walczyć i ciąć, jednak jej wytrzymałość lub ostrość będzie gorsza od kupnej katany. Głównym zastosowaniem jest jednak stworzenie broni, gdy nie mamy lepszej w pobliżu lub zostaliśmy chwilowo jej pozbawieni. Z oczywistych względów, nie możemy stworzyć w ten sposób skomplikowanych mechanizmów (np. wyrzutnie), a jedynie proste bronie - których rozmiar może się wachać od małych shurikenów po prostą broń dwuręczną jak miecze i topory - oraz przedmioty - klucze, proste narzędzia itd.
Koszt Standardowy odnosi się do kosztu utrzymania pojedynczego przedmiotu. Zakończenie podtrzymywania techniki oznacza, że ten rozpada się, pozostawiając po sobie metalowe części, które wykorzystaliśmy do techniki.

Posiadając otwartą dziedzinę Katon i Specjalizację w Jitonie możemy złożyć dodatkowo pieczęci (Szczur → Pies → Smok → Koń) by zespolić wykorzystywany metal. W ten sposób, jesteśmy w stanie stworzyć faktyczny przedmiot, który nie musi być podtrzymywany techniką. Koszt techniki w tym przypadku jest Trzykrotny, ale pojedynczy. Pomimo tego, ich jakoś wciąż pozostaje wiele do życzenia i w starciu z bronią stworzoną przez profesjonalnego płatnerza może się uszkodzić lub złamać.
Średni ZwójMaji Hitoshi
Średni Zwój---
Średni Zwój---
Średni Zwój---
Średni Zwój---

Ken no Hakaimono: Dobra, poprawiłem xD

► Pokaż Spoiler | Ken no Hakaimono
Ken no Hakaimono | Destroyer of Swords剣の破壊者
KlasyfikacjaJiton, Transformacja Natury
PieczęciePies → Baran → Małpa → Wół → Tygrys → Ptak → Szczur → Smok
KosztStandardowy
ZasięgDotyk
Wymagania---
Technika, która najbardziej zagraża użytkownikom metalowych broni. Uderzając lub dotykając wybrany metalowy przedmiot, Maji przekazuje mu niestabilny ładunek chakry Jitonu. Sprawia to, że różne części przedmiotu są naładowane różnymi ładunkami, które stale się zmieniają. Powoduje to silne drgania, które ostatecznie doprowadzają do jego zniszczenia. Niezależnie, czy to zbroja, tarcza czy stojące na drodze stalowe drzwi. Po dotknięciu przedmiotu, ten rozpada się na kawałki po jednej turze. Zastosowanie jej w bezpośrednim starciu może być jednak trudne, bo dotknięcie zmierzającego w naszą stronę miecza może się raczej skończyć odcięciem naszych palców. Technika wymaga więc odpowiedniego momentu użycia i taktycznego myślenia.
Koszt standardowy techniki odnosi się do kosztu zniszczenia komuś miecza. W przypadku większych lub mniejszych przedmiotów, koszt, wymagany czas dotknięcia oraz czas po jakim technika zadziała odpowiednio się zmienia. Wszelka decyzja w tej kwestii należy do Mistrza Gry.

Uwaga: Wszelkie unikaty zostały stworzone różnymi specjalnymi metodami, które skutecznie uniemożliwiają użytkownikowi tej techniki ich zniszczenia w ten sposób.
Uwaga 2: Technikę można zanegować, wysyłając implus Jitonu przez żelazny przedmiot. Może tego dokonać każdy, kto posiada otwartą dziedzinę Jitonu.

Posiadając Rangę S w Jiton możemy pominąć pierwsze 4 pieczęci.
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Własne Techniki”