• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

[WT] Dōhito Midoro

Osoby chcące stworzyć własne techniki, będące unikatowe i niewystępujące do tej pory na forum, mogą być zainteresowane ów miejscem. Możliwe jest bowiem zgłaszanie w nim własnych pomysłów na techniki, które następnie oceniane są przez Głównego Moderatora Technik wraz z podwładnymi mu osobami. Dział ten posiada swój własny regulamin tworzenia takowych, do którego należy się stosować podczas zgłaszania propozycji.

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 1959
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [WT] Dōhito Midoro

Akcept
Prowadzone Wątki:
Senka - Se jest, od roku, gdzieś tam
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy...
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało
YuYuYu - Jest ich trzech i pewnie coś odpierdolą
Jo X Hom - Czy będzie segz? Czy będą z tego dzieci? Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi...
Midoro - Flying thunder criminal scam
Hikari - Rendez-vous with Yuri (And Bulldog)
Więcej grzechów nie pamiętam.
Awatar użytkownika
Dōhito Midoro
Posty: 538
Rejestracja: 06 cze 2021, 22:58
Ranga: Muryō no ninja
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: [WT] Dōhito Midoro

Doton: Chikyū no Ugoki | Doton: Earth Movement地球の動き
KlasyfikacjaDoton, Transformacja Natury
PieczęciePies → Koń → Tygrys → Zając → Ptak → Baran → Uderzenie dłonią w skałę
KosztRóżny
Zasięg20m
WymaganiaDoton: Doryūheki
Technika polegająca na dość szybkim wprawieniu masy skalnej lub kamiennej ściany w ruch. Po złożeniu odpowiednich pieczęci oraz uderzeniu ręką skały, ninja jest w stanie przelewając w nią swoją chakrę, dość szybko ją od siebie odepchnąć. Mimo swojej prostoty, technika posiada kilka ograniczeń. Przede wszystkim, można wpłynąć jedynie na masy skalne, w których nie są natchnione chakrą bądź jest to nasza chakra. Co za tym idzie nie przesuniemy Dotonowej ściany jaką postawił inny użytkownik, dopóki jego chakra się z niej nie ulotni. Tak samo uderzając ręką w ziemię lub zbocze góry nie zrobimy niczego poza niewielkim wgnieceniem. O ile w przypadku dużych kamieni czy głazów sprawa jest łatwa, inaczej jest w przypadku czegoś, co jest ściśle powiązane z ziemią lub jest elementem budynku. W przypadku użycia techniki na Dotonowej ścianie jaka wyrosła z ziemi, masyw skalny jest odrywany o podłoża po czym sunie do przodu. Tak samo jest w przypadku ścian budynków. Jeśli ściana nie ma w środku metalowych zbrojeń, można ją oderwać od krawędzi i wystrzelić do przodu. Jeśli jednak jest ona wzmacniana w ten czy inny sposób, ostateczna decyzja należy do MG. Objętość jaką jesteśmy w stanie poruszyć oraz koszt chakry zależna jest od rozwinięcia dziedziny Dotonu:
  • D: koszt Standardowy D, można przesunąć 10m3
  • C: koszt Standardowy C, można przesunąć 15m3
  • B: koszt Standardowy B, można przesunąć 20m3
  • A: koszt Standardowy A, można przesunąć 30m3, Wymagania: Doton A
  • S: koszt Standardowy S, można przesunąć 40m3, Wymagania: Doton S
Szybkość, z jaką ściana się przemieszcza jest z kolei ściśle powiązany z Kontrolą Chakry użytkownika. Masyw skalny rusza momentalnie w momencie dotknięcia jej dłonią i od razu uzyskuje maksymalną prędkość wytracając ją dopiero po przebyciu 10 metrów, zatrzymując się całkowicie po przebyciu 20m. Przyjmuje się, że porusza się z Szybkością o 2 mniejszą od KC osoby jaka wykonuje tę technikę.
Posiadając Sennina Dotonu można pominąć 4 pierwsze pieczęci.
prywatna albo zwojed :kannasip:
jeśli zwojed miała by być to dodam specke jeszcze
Ostatnio zmieniony 10 lis 2022, 1:02 przez Dōhito Midoro, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
九死一生。
Awatar użytkownika
Vampiro
Posty: 184
Rejestracja: 05 sie 2022, 15:39
Discord: Vampiro#7869
Karta Postaci:

Re: [WT] Dōhito Midoro

Kilka spraw na start:
  • Czy jesteś w stanie mi podać wartość tej techniki? Jakby rozumiem, że chodzi o pchanie/rzucanie masywami skalnymi, tak? Brzmi jak DOTON: CHIDŌKAKU tylko dodatkowo w inne strony. Jakby nie widzę potrzeby używania tutaj dotonu. To podchodzi bardziej pod opcję stylu chakrowego, który pozwala ci (wraz z odpowiednią siłą) przenosić “góry” i takie tam. Tutaj opcja manipulacji ziemią nie jest moim zdaniem opcjonalna a tym bardziej taka klasyfikacja. Imo to nie wymaga techniki (a wyciąganie skał itp. to już technika wyżej wspomniana). Póki co my jesteśmy w trakcie sprawdzania technik dotonu,. których jest masa i które będą możliwie scalane itd., także dodawanie kolejnego, prostego ruchu kamieniami może w przyszłości zostać dodane do atrybutu innej techniki;
  • Takie proste jutsu nie powinno być prywatne. To nic skomplikowanego dla innych użytkowników chakry bym powiedział. Tak samo sprawa wygląda ze zwojem;
  • No ta kwestia przesuwania się głazu po dotknięciu w kwestii szybkości to nie do końca bym to tak widział. Wprawienie czegoś w ruch chakrą nie będzie raczej natychmiastowe. Dotknięcie i że leci z maksymalną prędkością? No nie, musi się jakoś rozpędzić. Ten akapit trzeba przeredagować zupełnie. To bardziej podlega pod sytuację (czyt. MG) i to, jaki masyw przesuwamy;

Póki co czekam na wyjaśnienie, aby dalej ruszyć w detalami. Zalecam jednak przemyślenie koncepcji całego tworu, by to dla ciebie było w istocie warte zachodu ani nie trafiło do ogólnych.
Ostatnio zmieniony 10 lis 2022, 11:37 przez Vampiro, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
Kakarotto
Posty: 1188
Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Dōhito Midoro

  • No zupełnie nie jak Chidokaku. Chidokaku sprawia, że jakiś masyw skalny obniżasz, opuszczasz lub jak jesteś super, ruszasz go na boki. Nadal jednak potrzebujesz do tego ziemi. Ta technika nie wykozystuje ziemi by coś z niej wysunac albo wsunac, tylko by Dotonową ścianę o odpowiedniej objętości kopnac do przodu. Tak samo nie zgodzę się, ze to powinno być stylem chakrowym. tzn nie mówię, że się nie da, bo się pewnie da, ale nie w tym przypadku. Specjalnie używam do tego Dotonu by wpływać tylko na kamienne bryły a nie na wszystko czego dotknę, gdyż wtedy to bym to pewnie robił Bakutonem. Przez to właśnie, że to się tyczy tylko Dotonu i potrzeba do tego skał, zostawiam to w Dotonie.
  • No z prywatną się zgodzę a jak ustalimy co i jak to obgadamy czy zwojowana czy publiczna w pelni.
  • Also nie. Zobacz jak działa pistolet albo zwyczajnie jak uderzasz pięścią idk w worek treningowy. Obiekt uderzany przejmuję energię kinetyczną pięści i przyspiesza do maksymalnej prędkości niemal natychniastowo i dopiero potem wytraca prędkość. Tu się dzieje to samo tylko zamiast rozwalać sobię pięść, robie to chakrą. Uderzam dłonią skałę a ona w zależności od tego jak ktoś dobrze umie tą chakrę kontrolować, leci momentalnie do przodu powoli wytracając prędość ze względu na takie pierdoły jak opór powietrza, to co napotka czy też dla tego, że skała szura po ziemi.
Awatar użytkownika
Vampiro
Posty: 184
Rejestracja: 05 sie 2022, 15:39
Discord: Vampiro#7869
Karta Postaci:

Re: [WT] Dōhito Midoro

  • Tym bardziej jeżeli mówisz o kopaniu skały to gdzie tu doton? Przesuwanie głazów to nie tworzenie głazów. Jakby wpływanie na kamienne bryły opiera się na manipulacją strukturami czyli de facto byśmy coś robili na zasadzie jak tworzyłeś “water bending” technikę. Ot tworzę kamień/ziemię i nimi manipuluje. W pozostałych przypadkach, zgodnie z tym co stworzyłeś, ta technika jest… słaba. Ot mogę sobie skupić chakrę na kamieniu i go kopnąć, uderzyć itp.. To definitywnie brzmi bardziej jak styl chakrowy taijutsu niż taka klasyfikacja. Na razie mi to mówi tyle, że używam chakry na skale, by ją przestawić. Imo nie widzę składu z tym nadal dlaczego to technika dotonu. Jest duża szansa, że to coś trafi jako atrybut innej techniki, chociażby tworzenia w przyszłości. Nie widzę na razie powodu, by to przepychać na siłę;
  • Tylko, że nadal to zostaje w ocenie MG przy danych warunkach na misji czy fabule. Poza tym tarcie danej powierzchni ma duże znaczenie, podobnie jak ten “pierdołowaty” opór powietrza ze względu na objęcie tego większym obszarem, but anyway… załóżmy, że chakra things. Tak czy inaczej wolę zobaczyć wpis, że względem warunków ocena MG decyduje jak szybko ten cel dociera. Wiele zmiennych jest niżeli tylko prędkość głazu;
  • Skoro to pchanie skał to czemu dałeś DOTON: DORYŪHEKI w wymogach? Jakby jak masz jakąkolwiek powierzchnię skalną to możesz ją pchnąć tak rozumiem. Jak konstrukcja zaczyna się w ziemi to wpierw używasz Doryuheki, a potem dopiero tego jutsu. Ten wymóg sugeruje jakoby rozwinięcie Doryuheki, a tym nie jest;
  • Względem objętości skał, jakie możemy przesunąć bardziej wchodzi tutaj w tym wypadku Kontrola Chakry niżeli Doton. Wciąż mi to sugeruje coś innego niżeli jutsu żywiołowe. Przelewamy chakrę po złożeniu pieczęci w cios na skale. Why Doton? Gdzie tutaj manipulacja żywiołem? Równie dobrze można to zastosować na coś innego niż skały w tej formie;
Ostatnio zmieniony 10 lis 2022, 16:34 przez Vampiro, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Kakarotto
Posty: 1188
Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Dōhito Midoro

  • Skoro kopie skałę to już samo to mi to podpisuje technike pod Doton jaki polega na manipulacji ziemią XD Ską też pomysł, że Doton tylko "tworzy" skały. Są właśnie techniki takie jak ruszanie wodą, ktora juz jest albo manipulacja powietrzem czy chmurami a nie może być czegos co rusza skały? Ponadto nie wiem jakie techniki sa robione ani jakie beda robione kiedys? Tym tropem po co robic jakas technike skoro kiedys (za tydzien albo 10 lat) ktos wpadnie na cos lepszego co moze polaczyc 2 techniki? Wtedy z tego co wiem robilo by sie rozwiniecie istniejacych technik.
  • Co do stylu chakrowego na ktory sie upierasz i nawiazujac do ostatniego podpunktu. Nadal nie. Nie chce kopac drzewa, krzesla, babci, metalowego stojaka, wody czy czegos innego. Mowimy o przesuwaniu kamieni, skał, głazów. Dlatego Doton.
  • Owszem co do decyzji MG o tym, jak szybko skała wyhamuje jestem w stanie się zgodzić. Bo czaje, że jak skała wjedzie w jezioro to szybciej wytraci prędkość niż jak będzie sunęła po gołej glebie.
  • Doryuheki dałem do wymagań by było wyjaśniona kontrola ziemi oraz była jakaś technika, którą można coś przesunąć. Moj Doton ma niemal takie same objetosci skal jakie mozna przesunac + jest to niejako rozwiniecie wlasnie tej techniki. Nie jest wymagana sciana zrobiona przez Doryuheki lecz skoro jestes w stanie wysunac kawal skaly z gleby to mozesz tez go przesunac/wystrzelic.
  • To czemu każda technika Dotonu/Suitonu/Mokutonu/Sabaku/Maji i innych pierdół, skaluje się z odpowiednią dziedziną a nie z KC? Czemu muszę mieć Sabaku na S by ruszać absurdalne ilości piochu a nie KC na 10 i klanówke na D? Bo tak działa forko. Tak samo Doryuheki wymaga większego Dotonu, by przesunąć większą ilość ziemi, tak samo tutaj. Im większy Doton, tym większą skałę mogę ruszyć tym samym kosztem. KC ma jedynie kontrolować jak dużą prędkość jestem w stanie nadać skale.
    I ponownie wracamy do tematu Dotonu. Doton dlatego, że wpływam na skałę. Manipuluje ziemią jaka już jest, albo jaką sam se zrobię. Manipuluję Żywiołem Ziemi. Równie dobrze można to zastosować na czymś innym lecz nikt tego nie zrobił więc ja robie taką wersję, jaką uważam, że mi się przyda.
Awatar użytkownika
Vampiro
Posty: 184
Rejestracja: 05 sie 2022, 15:39
Discord: Vampiro#7869
Karta Postaci:

Re: [WT] Dōhito Midoro

*ciężki wdech i wydech*
  • W przypadku, gdy mówimy o poruszaniu jakimkolwiek obiektem czy materią, musimy mieć na względzie jak ta technika będzie działać i czy faktycznie... wpisuje się wyłącznie w kontrolę żywiołu, by tak ją klasyfikować lub nie może być częścią czegoś, co już istnieje. Czy manipulacja żywiołem pozwala popychać mi skały, ziemie, wodę itd.? Tak, jednak nie jest jedynym rozwiązaniem. To wręcz jedna z możliwości takiej kontroli, nie wybijająca się na tle innych. Tym samym nadal nie widzę solidnego argumentu do tworzenia ku temu oddzielnej techniki. To wpisuje się jedynie w bonus do już istniejącej techniki np: DOTON: CHIDŌKAKU lub DOTON: DORYŪHEKI jako sennin i w takiej formie bym mógł zobaczyć edycję istniejącego jutsu. Wtedy taka opcja ma sens. Bo po co tworzyć nową technikę do wykupienia, skoro mamy już techniki które de facto mogą to pokryć? Widzę to jako nieproduktywne działanie. Przy okazji - zaznaczając uprzednio, że techniki Dotonu są przerabiane, nie żartowałem. Właśnie miałem zamiar ci takie wieści przekazać so… już wiesz ;);
  • Styl czakrowy to była sugestia, do której nie musisz się stosować. Podałem przykład zastosowania tego w innym miejscu, ot co. Przesuwanie samych głazów to może być też część techniki ninjutsu, gdzie możesz przesunąć… wszystko, bez względu na materiał celu z ograniczeniem wielkości czy ciężaru. Opcji jest wiele. Moje przeciwne nastawienie do tego jutsu wiąże się z tym, że to ma jedno zastosowanie, możliwe do realizacji bez wydawania PT (podałem kolejną sugestię w punkcie pierwszym) oraz fakt, iż to nadal nie musi nawet wymagać manipulacji ziemią. Na upartego da się stworzyć każdą czynność przy pomocy chakry żywiołu np: podrzucanie głazów, przyciąganie głazów, pomniejszanie głazów, powiększanie głazów, zamiana nizin w wyżyny… Tylko chcemy tak każdą technikę klepać i mieć ich setkę lub więcej?;
  • Tak, tutaj się zgadzamy;
  • Czyli podnosząc znowu to, co wyżej napisałem - zamyka się to niemalże w senninie Doryuheki. Rozwinięcie techniki w formie bonusu. Nie potrzeba tutaj tworzenia oddzielnego jutsu. Skoro umiem wysunąć ziemię to fakt - czemu nie mogę rzucić lub przesunąć? Jestem dobry w Dotonie i poznaję te technikę. Cool. Zdołam zatem jej użyć w nowy, bardziej interesujący sposób. Po prostu.;
  • Kontrole Chakry podniosłem wyłącznie w kwestii tego, że tutaj nie jest ten Doton potrzebny do takiej czynności. Manipulujesz Dotonem lepiej to technicznie więcej podniesiesz, tak jak mamy w Doryuheki. A zatem… odwołuję się do punktu wyżej. Tamta technika ma już skalowanie;
  • I ponownie wracamy do tematu Dotonu. Doton dlatego, że wpływam na skałę.
    Dodam jeszcze punkt z wyjaśnieniem - logika mówiąca, że jak na coś wpływam to taka jest klasyfikacja jest błędna. Why? Bo jak na coś wpływasz to nie musi być żywioł. Podaję przykłady:

    - Człowiek popychający kamień nie musi umieć dotonu. Zgodnie z tym napisałeś to podchodzi to pod doton.

    - Shinobi używający kontroli chakry/innej techniki np: ninjutsu lub klanowej do przesuwania kamienia nie musi umieć dotonu. Zgodnie z tym napisałeś podchodzi to pod doton.

    Jak ma doton to może wpływać? Tak, ale nie musi go mieć. To jest istotne.

I zdziwiło mnie, że miałaby to być technika prywatna lub zwojowana. Taka zdolność… prawdopodobnie wpisuje się w możliwości większości ninja, dopóki mają wyższą kontrolę chakry. Znowu wracamy do punktu, że tutaj żywioł nie jest konieczny.

Także ostatecznie widzę to tak, że to wpisuje się w jedną z możliwości Doryuheki lub chidokaku przy posiadanym mędrcu dziedziny. Coś dla kogoś, kto faktycznie już posiada takie jutsu i zwyczajnie lepiej chce go używać, zaskakując przeciwnika itd. To wtedy ma taką faktyczną manipulacje z bagatelnie prostej techniki. Jednak robienie dodatkowego jutsu by wykonywać dwa czy trzy ruchy? Nie widzę tego.
Ostatnio zmieniony 14 lis 2022, 20:24 przez Vampiro, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Kakarotto
Posty: 1188
Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Dōhito Midoro

*lekki wydech i wdech* xd
  • Na to co zrobicie z Dotonem nie mam zbytnio wpływu więc jedynie zobacze koncowy efekt. Co do reszty wypowiedzi jaka się sprowadza do "nie wybijania sie na tle innych" oraz dodania jej jako bonusu sennina. Owszem, spoko, posiadając sennina można by bylo robic takie rzeczy w innej technice ale zaraz wyjdzie na to, że latwiej mi bedzie zrobic Earth Bending, tak jak zrobilem Water Bending, niz przepchnac cos tak prostego. Bo po co robic technike skoro moze byc czescia innej techniki. Po co robic technike do dotonowych kolcow, scian i innych pierdol, skoro moge zrobic Earth Bending? Opcja wydawania/niewydawania PT tez jest taka srednia. Bo to co oferuje, to wydanie kilku PT by zustac jakas technike a to co ty oferujesz, to za 10PT (bo tyle kosztuje Doryuheki) jeszcze bardziej zbustoowac i rozbudowac technike. To wtedy albo bym glosowal by klasyczna technika C byla B wiec juz by nie byla core, albo by Chidoryaku (ktore dziala zupelnie inaczej) bylo technika za 15PT.

    Jestem gotow wpisac w wymagania Sennina oraz Doriyuheki jako swoiste "rozwiniecie" tej techniki, czyli to o czym mowisz. Nadal jednak bym to zostawil jako osobna technika, by nie dodawac banalnemu doryuheki kolejnych linijek i laczyc troche na sile wszystkie techniki w jedna.
  • To sie sprowadza do tego co pisalem wyzej. Moge zrobic technike do szybkiego przesuwania skal albo zrobic ogolne Earth Bending (z czym tez jestem oke). Tylko tak samo jak w przypadku Water Bending jakie zrobilem, technika jest od wszystkiego czyli od niczego. To samo by bylo tutaj, gdyby to mialo przejsc. Bylo by Earth Bending jakim moge se przesunac sciane ale nie z takim efektem jaki chce. Po to robie specjalna technike do tego, by osiagnac jakis kakretny efekt, jakim jest szybkie wystrzelenie tej sciany by kogos z drugiej strony zlapac, zaskoczyc, zmiazdzyc. Nie po to by skala sie ruszala z jakas mala predkoscia i jeszcze tej predkosci musiala nabrac.
  • zgoda
  • again to co bylo juz pisane. Bonus Senninowy Doryuheki spoko ale w drugiej technice. Nie ma po co dodawac wszystkiego na chama do 1 techniki. Idac tym tropem, skoro umiem Doriyuheki, czyli wysuwanie ziemi z gleby, to po co jest Doton: Renga no Jutsu, Doton: Daichi Ganshō, Doton: Doryūsō, Doton: Ganchūrō no Jutsu, Doton: Iwakageiseki, Doton: Chidōkaku, Doton: Doryūkatsu, Doton: Tōjinbō? Każda z tych technik, to wysunięcie kawałka ziemi z gleby. Jeden jest ostry, inny okragly, inne sa 2 ale mniejsze i tak dalej i tak dalej. I każdy inny żywioł ma to samo. Tu pluje takim ogniem a tu takim a tu śmakim. Ten wiatr jest od lewej a ten prawej a tego uzywasz daleko a nie blisko.
  • Jak to ujmiesz w taki sposob to nic nie musi byc klasyfikacja. Bo co jesli uzyje hien na mieczu, wytne kawalek skaly i go postawie przed soba? To nie Doton a kamienna sciana stoi przede mna. Co do twoich przykladow: czlowiek pchajacy skale, to czlowiek pchajacy skale. Nie wiem co jakis Taiuser ma wspolnego z technika zywiolowa.
    Ninja uzywajacy techniki ninjutsu albo klanowki mogacej przesunac skale lub cos innego, podchodzi pod klasyfikacje ninjustu lub klanowke bo to wlansie ich uzywa do przesuniecia skaly. Ziomek z Rinneganem przyciagajacy/odpychajacy kamien nie uzywa Dotonu tylko Rinnegana. Ziomek uzywajacy Hiraishina by przeniesc kamien nie uzywa Dotonu tylko ninjutsu. To jest wlasnie klasyfikacja. Ja używam Dotonu, by przesunac Doton. Jak bede chcial przesunac cokolwiek, to wtedy zrobie technike uniwersalna w ninjutsu, lecz tego nie chce. Chce przesowac kamulce. Dlatego, taka a nie inna klasyfikacja. Owszem, te technike mozna wykonac na wiele innych sposobow lecz ja podaje taki a nie inny.
  • kwestie techniki prywatnej czy zwojowanej zostawiam ocenie tobie gdyz jako osoba ktora cos robi, zawsze wole by to bylo moje a nie czyjes. Jesli bedzie publiczna to tez nie bedzie z tym problemu, przy czym de facto sie zgadzam XD
Podsumowywujac. Technike jaka prezetuje (wystrzelenie skaly) mozna zrobic innymi technikami jakie to nie istnieja i mozliwe, ze nigdy nie beda istniec. Ja jednak proponuje cos takiego. To co mowisz o Doriyuheki (ze skoro umiesz wysunac ziemie to czemu ja nie strzelic) ma sens, lecz nadal to widze jako osobna technike. Dodawanie tak rozbudowanego sennina do i tak sporej juz techniki jest bez sensu. Można dodac do wymagan Sennina Dotonu i Doriyuheki lecz nadal jako osobna technika. Zwłaszcza, że ja nie chce tylko "przesunąć" ściany lecz chce ją wystrzelić co wymaga dużo wiecej umiejetnosci niż poziom C/B. Dlatego zostal bym przy Senninie w wymaganiach oraz mozna dodac jakies wysokie KC jak np 8-9, by sam wystrzal strzaly mial sens.
Awatar użytkownika
Vampiro
Posty: 184
Rejestracja: 05 sie 2022, 15:39
Discord: Vampiro#7869
Karta Postaci:

Re: [WT] Dōhito Midoro

  • Ze względu na to, że już się naprodukowałem wcześniej to podsumuję tutaj, by ponownie nie rozwijać zbytnio tych myśli - mamy obecnie dużo technik od wielu pojedynczych czynności w żywiołach, dlatego pracujemy nad tym, aby nie było ich... tak wiele jak teraz. O to całość się rozbija, żeby nie dodawać kolejnej techniki, która de facto ma tak proste działanie i może wpisywać się w inną. No jest proste. Ani za mało technik nie jest super dobre, ale też tworzenie pierdyliard nie daje żadnej satysfakcji czy uproszczenia. Bo jak jest pierdyliard to może ich być pierdyliard +10, bo o czymś zapomnieliśmy w całej grupie pozostałych. Szukamy middle ground. Także to chciałem zaznaczyć. Jak rozumiesz? Spoko. Jak nie no to nic więcej tutaj nie wskóram. Decyzja jednak jest jaka jest.;
  • No w tym wypadku już powiedziałem - robimy to jako bonus do jednej z wymienionych technik, ale nie jako oddzielną. Inaczej no to idzie na wstrzymanie. Nie czuję się przekonany do pchania/rzucania skały jako oddzielnego jutsu. Skoro możemy na senninie Dotonu (czyli też wbitej randze S, czyli więcej niż C/B) na jednej technice to umieć, to tym bardziej rozwiązuje mi to całą dyskusję o to, żeby nie dodawać to jako kolejną technikę;
  • Inna propozycja poza niechcianym stylem chakrowym? Telekineza. Technika, która pozwala ci przesuwać czy ciskać multum rzeczami. Szersze zastosowanie i nie musi być żywiołowa, gdzie jest tego mnóstwo. Nie byłoby to super trudne do opisania. Powtarzam, że to tylko moje pomysły. Czy z tego byś chciał skorzystać to już twoja sprawa;
  • Tego sennina można odpowiednio zapisać w dwóch zdaniach nawet, także nie wiem skąd to rozbudowanie potrzebne. Jak pomyślisz czy popracujesz nad tym troszeczkę to sobie poradzisz. Wierzę w ciebie.;
  • No water bending jest od wszystkiego, czyli niczego. Tu się zgodzę. Nie każę ci na siłę przepychać podobnego tworu, który właściwie wpisuje się w posiadanie żywiołu na odpowiedniej randze dziedziny. Dla mnie jako MG prostą kontrolę można potrafić już wtedy. Więcej materii do kontroli? No są techniki, które mogą to rozwiązywać. Skoro są to dodawanie czegoś ekstra... equals nieproduktywne. Nie czuję się w żaden sposób przekonany.;
  • A zatem wiesz, co robić. W razie niepewności lub chęci dalszego argumentowania - kontaktuj się z resztą technicznych. Ja część wstępnych dyskusji przeprowadziłem z Torą o tym. Sugestie/propozycje/pomysły podałem. Moje zdanie już znasz.;
    Ostatnio zmieniony 15 lis 2022, 9:26 przez Vampiro, łącznie zmieniany 1 raz.
    Awatar użytkownika
    Kakarotto
    Posty: 1188
    Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
    Discord: Midoro#5831
    Karta Postaci:
    Punkty Bonusowe:
    Osiągnięcia:

    Re: [WT] Dōhito Midoro

    Dobra vampirku zróbmy tak. Technikę sobię zawiesimy i ja na chwillu zaczekam na ten rework Dotonu. Bo ani nie mam już pomysłu jak cię przekonać ani co w sumie dalej XD Zobaczę jak te techniki będą wygladały i wtedy zedytuję tę, by to miało ręcę i nogi.
    Awatar użytkownika
    Dōhito Midoro
    Posty: 538
    Rejestracja: 06 cze 2021, 22:58
    Ranga: Muryō no ninja
    Discord: Midoro#5831
    Karta Postaci:
    Punkty Doświadczenia:
    Punkty Technik:
    Punkty Bonusowe:
    Techniki:
    Bank:

    Re: [WT] Dōhito Midoro

    Jako iż rework Dotonu się "skończył" a nic nie zostało wprowadzone co by zmieniało w dyskusji, to wstawiam ponownie. Może ponownie to vampiro sprawdzać wracając do naszych przepychanek albo ktoś inny :kannasip:
    Doton: Chikyū no Ugoki | Doton: Earth Movement地球の動き
    KlasyfikacjaDoton, Transformacja Natury
    PieczęciePies → Koń → Tygrys → Zając → Ptak → Baran → Uderzenie dłonią w skałę
    KosztRóżny
    Zasięg20m
    WymaganiaDoton: Doryūheki
    Technika polegająca na dość szybkim wprawieniu masy skalnej lub kamiennej ściany w ruch. Po złożeniu odpowiednich pieczęci oraz uderzeniu ręką skały, ninja jest w stanie przelewając w nią swoją chakrę, dość szybko ją od siebie odepchnąć. Mimo swojej prostoty, technika posiada kilka ograniczeń. Przede wszystkim, można wpłynąć jedynie na masy skalne, w których nie są natchnione chakrą bądź jest to nasza chakra. Co za tym idzie nie przesuniemy Dotonowej ściany jaką postawił inny użytkownik, dopóki jego chakra się z niej nie ulotni. Tak samo uderzając ręką w ziemię lub zbocze góry nie zrobimy niczego poza niewielkim wgnieceniem. O ile w przypadku dużych kamieni czy głazów sprawa jest łatwa, inaczej jest w przypadku czegoś, co jest ściśle powiązane z ziemią lub jest elementem budynku. W przypadku użycia techniki na Dotonowej ścianie jaka wyrosła z ziemi, masyw skalny jest odrywany o podłoża po czym sunie do przodu. Tak samo jest w przypadku ścian budynków. Jeśli ściana nie ma w środku metalowych zbrojeń, można ją oderwać od krawędzi i wystrzelić do przodu. Jeśli jednak jest ona wzmacniana w ten czy inny sposób, ostateczna decyzja należy do MG. Objętość jaką jesteśmy w stanie poruszyć oraz koszt chakry zależna jest od rozwinięcia dziedziny Dotonu:
    • D: koszt Standardowy D, można przesunąć 10m3
    • C: koszt Standardowy C, można przesunąć 15m3
    • B: koszt Standardowy B, można przesunąć 20m3
    • A: koszt Standardowy A, można przesunąć 30m3, Wymagania: Doton A
    • S: koszt Standardowy S, można przesunąć 40m3, Wymagania: Doton S
    Szybkość, z jaką ściana się przemieszcza jest z kolei ściśle powiązany z Kontrolą Chakry użytkownika. Masyw skalny rusza momentalnie w momencie dotknięcia jej dłonią i od razu uzyskuje maksymalną prędkość wytracając ją dopiero po przebyciu 10 metrów, zatrzymując się całkowicie po przebyciu 20m. Przyjmuje się, że porusza się z Szybkością o 2 mniejszą od KC osoby jaka wykonuje tę technikę.
    Posiadając Sennina Dotonu można pominąć 4 pierwsze pieczęci.

    Doton: Ryūsei | Doton: Meteor土遁・流星
    KlasyfikacjaDoton, Transformacja Natury, Technika Czasoprzestrzenna
    PieczęcieWół → Koń → Pies → Baran → Ptak → Wół → Szczur → Koń → Baran → Smok
    KosztCzterokrotny
    Zasięg150m portal, bazowo 75m obszar
    WymaganiaInna technika czasoprzestrzenna
    Potężna technika przyzywająca z otchłani wielki głaz mający 50m średnicy, który przyspieszany grawitacją zmierza w dół. Użytkownik po złożeniu pieczęci otwiera w dowolnym miejscu portal, który musi znajdować się 150m od jego aktualnej pozycji. Brama między wymiarami wypluwa z sporą szybkością ogromną skałę, jaka z każdym przebytym metrem nabiera dodatkowej prędkości. Za każde 10 metrów jakie meteor przebędzie nim uderzy w ziemie, fala uderzeniowa zwiększa się o 5m. Centralne uderzenie kosmicznym kamieniem wiąże się z śmiercią na miejscu ze względu na jej masę. Obrażenia od fali uderzeniowej ocenia MG w zależności od odległości od epicentrum. Jest to głównie ciśnienie powietrza oraz ziemia, skały lub inne zniszczone przedmioty jakie uległy destrukcyjnej sile.
    Posiadając Sennina Dotonu można podzielić zmasowany atak na wiele mniejszych. Płacąc Standardowy koszt, otwieramy 10 mniejszych portali, które wystrzeliwują mniejsze skały, o średnicy 1m. Można zapłacić dodatkowe Standardowe koszty, w celu stworzenia kolejnych 10 portali, lecz łączny koszt nie może przekroczyć początkowego kosztu techniki, czyli Czterokrotnego. Rezygnując z meteoru, zyskujemy dużo liczniejsze pociski jakie wylatują z zabójczą szybkością. Przez ich prędkość i względnie niewielki rozmiar, zyskują na penetracji. Oberwanie takim pociskiem kończy się licznymi złamaniami, urwanymi kończynami, czy też w mniej fortunnym wypadku, śmiercią. Bez względu na przebyty dystans, kule nie robią większych fal uderzeniowych, które za lekkim podmuchem nie wyrządzają nikomu szkód, w przeciwieństwie do bezpośredniego uderzenia.
    Duży zwójDoczito Pomidoro
    Duży zwój---
    ogólna zwojed


    Bakuhatsu Yuka | Exploding Floor爆発床
    KlasyfikacjaBakuton, Transformacja Natury
    PieczęcieSzczur → Dzik → Wąż → Wół → Dzik → Smok
    KosztStandardowy
    Zasięg20m zasięgu, 5m obszar
    WymaganiaBakuhatsu no Jutsu, Bakuhatsu Enchanto
    Dystansowa technika Uwolnienia Wybuchu, będąca swoistym rozwinięciem klasycznej eksplozji jak i możliwości natchnienia nią przedmiotów. Zamiast zamieniać zwykłe przedmioty w bomby, przesyłamy chakrę Bakutonu w powierzchnię z jaką mamy styczność, by wybuch nastąpił gdzie indziej. W zasięgu 25m od nas, obszar 5m zamienia się w tykającą minę, którą aktywuje się gdy ktoś na niej stanie, lub na nasze życzenie. Po złożeniu serii pieczęci, chakra jest wysyłana w linii prostej, nie dalej niż zasięg techniki. Może ona poruszać się po nierównych powierzchniach, więc eksplozja zamiast na podłodze, może pojawić się na ścianie lub suficie o ile starczy nam zasięgu. Eksplozja ma siłę rangi B. Przyjmuje się, że każde 2m jakie chakra musi przebyć w ziemi, zajmuje tyle czasu, ile zajęło by złożenie 1 pieczęci. Czas ten można zmniejszyć odpowiednimi atutami. Co za tym idzie, chakra nie może pokonywać dystansu po powierzchni albo rzeczach, w którym jest już czyjaś chakra jak np. woda z techniki Suitonu czy też po Dotonowej ścianie, oraz turę po tym jak ów chakra się ulotni. Dodatkowo osoby posiadające Sensora lub Dojutsu pozwalające widzieć chakrę, są w stanie wyczuć ruchy chakry, nim ta wybuchnie.
    Posiadając rangę A w Bakutonie zasięg rośnie do 30m.
    Posiadając rangę S w Bakutonie obszar rośnie do 15m.
    Posiadając Specjalizację w Bakutonie, oraz płacąc koszt Standardowy S, siła wybuchu jest rangi S.
    Posiadając Sennina w Bakutonie, oraz trzymając ostatnią pieczęć, można zapłacić wielokrotny koszt techniki, by posyłać nową chakrę jaka utworzy zaminowane obszary.
    Średni zwójDoczito Pomidoro
    Średni zwój---
    Średni zwój---
    Średni zwój---
    Średni zwój---
    ogolna zwojed
    Ostatnio zmieniony 02 lut 2023, 2:42 przez Dōhito Midoro, łącznie zmieniany 1 raz.
    Obrazek
    九死一生。
    Awatar użytkownika
    Hefajstos
    Posty: 1959
    Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
    Karta Postaci:
    Punkty Bonusowe:

    Re: [WT] Dōhito Midoro

    1.

    a) Po co w wymaganiach Doryuheki?
    b) Nie podoba mi się to o odrywaniu ściany. Powiedzmy że możesz to zrobić tylko wtedy kiedy popychany fragment przylega do czegoś jedynie jednym ze swoich boków. W tym wypadku nie oderwiesz ściany od domu, ale ścianę wyrośniętą już z ziemi tak. Nie rozerwiesz też tym "Fragmentu muru". -> Możesz to ominąć dodając że posiadając specjalizację w Dotonie zamiast jednego boku, możesz popychać "Fragmenty" ściany jeśli nie przylegają do czegoś innego więcej niż 1/2 swojej objętości.
    c) Koszt podwójny jeśli chcesz taką szybkość
    d) Zmniejsz objętości na A i S o 5m3
    e) Ogólnodostępna

    2.

    a) Dodaj jeszcze z 20 pieczęci
    b) "Centralne uderzenie kosmicznym kamieniem wiąże się z śmiercią na miejscu" Do wywalenia
    c) "Użytkownik po złożeniu pieczęci otwiera w dowolnym miejscu portal, który musi znajdować się 150m od jego aktualnej pozycji. " To pozwala ci otworzyć portal tuż nad głową przeciwnika, byle stał 150m od ciebie. To edycji, musi być minimalna wysokość na której możesz otworzyć portal
    d) Sposób liczenia obrażeń jest totalnie przekombinowany, tak jak i fala uderzeniowa(Która zresztą zależna jest od tego w co uderzy meteor) więc zostańmy przy "Przyzwnaiu meteoru" demejdż i fale uderzeniowe zostaw MG to zależy od zbyt wielu zmiennych.
    e) Jaka jest podstawowa prędkość meteoru
    f) Zapewne będziemy musieli zmniejszyć te rozmiary bo aktualnie to nie jest jutsu S tylko apokaliptyczne. 50 meteor z odpowiednią prędkością i pod odpowiednim kątem to dostatecznie dużo mocy by sprawić że Paryż zniknąłby z map świata. To za dużo na tą technikę
    g) Ozwojowaned

    3.

    a) Ozwojowaned
    b) Raczej widzę damaż o rangę niższy niż siła techniki. Za duży obszar i dystans i generalna wygoda tej techniki (Ale możesz mnie przekonać że powinno być inaczej. Wymęczyły mnie też poprzednie techniki więc yea, wrócimy do tego)

    No, od tego może zacznijmy... zobaczymy co będzie dalej.
    Prowadzone Wątki:
    Senka - Se jest, od roku, gdzieś tam
    Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy...
    Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja
    Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało
    YuYuYu - Jest ich trzech i pewnie coś odpierdolą
    Jo X Hom - Czy będzie segz? Czy będą z tego dzieci? Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi...
    Midoro - Flying thunder criminal scam
    Hikari - Rendez-vous with Yuri (And Bulldog)
    Więcej grzechów nie pamiętam.
    Awatar użytkownika
    Kakarotto
    Posty: 1188
    Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
    Discord: Midoro#5831
    Karta Postaci:
    Punkty Bonusowe:
    Osiągnięcia:

    Re: [WT] Dōhito Midoro

    1. Doton
    • Dałem technike jaka tworzy ci kawał gleby, jakim możesz ruszyć. De facto, technika jest tego swoistym rozwinięciem, pozwalajaca atakować ci czyms, co juz zrobisz. Ergo, mozna w wymaganiach dac dowolna technike tworzaca konstrukt z ziemi albo totalnie wywalic. as u wish
    • Specka to bol dupy dla mnie XD ale spoczko. jestem w stanie na to pojsc. Normalnie sciane przylegajaca 1 bokiem do czegos, a specka to dwolony fragment sciany. Skoro i tak ma byc ogolna. Ewentualnie co powiesz na zmiane tego? Specka zdejmuje pieczeci a Sennin pozwala ruszac cala sciana?
    • guess i can accept that
    • kaaay
    • guess i have no choice
    • Extra pomysl. Co powiesz na to, by specke zostawic jak chcesz, czyli fragment sciany, a Sennin pozwala zwiekszyc koszt, by ruszyc wieksza skale?
    2. Meteor
    • Nooo, nie. Po to daje duzy koszt i technika jest zwojowana, by zejsc wlasnie z pieczeci oraz dodac jej zasiegu i obszaru dzialania. Basic technika S ma 50m / 25m obszar / 20 pieczeci. Pale wiecej chakry, by zejsc z pieczeci czyli do 10 + zwiekszajac ponownie koszta, zwiekszam zasieg techniki.
    • why tho?
    • To był jeden z moich easter eggow XD ale spoczko. Zakladajac, ze skala ma 50m to co, minimim 50m nad ziemia?
    • hmmm. spoczko jakos to przepisze sensownie
    • zaczyna z idk 7 speeda i przyspiesza? ile przyspieszy nim walnie w glebe to ocenia mg
    • Może i tak, nie robilem matmy do tego xd ale miej na uwadze, ze meteor 50m nie spada z kosmosu by przywalic w ziemie, tylko spada kamulec z 150m robiac duzo mniejszy dmg. Jesli uznajesz ze to teleport z kosmosu, to mozna zmniejszyc kamien do idk 25m, ale zwiekszyc krater jaki zrobi.
    • ozwojowaned
    3. Reze chan
    • ozwojowaned
    • Wszystko jest "basic" wedle regulaminu technik. Mało tego, obszar działania jest zmniejszony o połowę. O ile rozumiem, ze zwoj moze byc do wygody/trudnosci techniki, tak wszystko inne jest standardowymi liczbami bez zadnych zmian.
    Awatar użytkownika
    Hefajstos
    Posty: 1959
    Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
    Karta Postaci:
    Punkty Bonusowe:

    Re: [WT] Dōhito Midoro

    1.

    a) Ale ty nie musisz stworzyć kawału gleby by go przesunąć, po chuju to tam jest, wyjeb to
    b) Tak, w sumie tak zróbmy
    c) Extra pomysł - Na razie zmień w odniesieniu do punktu a i popraw technikę jak zobacze całość wrócimy do zmian/dodatkowych nerfów/buffów

    2.

    a) Istotnym fragmentem tego PRZYKŁADU mówiącym o tym że to nie jest święta biblia technicznych jest to "Poniższa tabela prezentuje uogólnione zasięgi i obszary technik na każdej randze. Wartości te są jednak za każdym razem rozpatrywane indywidualnie dla każdej techniki i może się tak zdarzyć, że jedna technika posiada zasięg dwukrotnie większy od innej na tej samej randze." - Ergo, dla mnie ta technika pomimo większego kosztu, wymaga też większej ilości pieczęci, zwyczajnie przez swoją siłę i działanie. Być może w toku rozmów z tego zrezygnujemy kiedy zobaczę już poprawione jutsu i uznam że poszliśmy z tym daleko, na chwilę obecną jednak wymagam 30 pieczęci łącznie a przedstawiona przez ciebie argumentacja obronna nie jest dla mnie argumentem.
    b) Bo istnieje zbyt wiele zmiennych dyecydujących o tym czy to faktycznie zakończy się czyjąś śmiercią. Zostaw to ocenie MG
    c) Nie dawałbym "minimum" tylko jedną konkretną wysokość, potem ewentualnie jej zwiększanie dodatkowym kosztem
    e) Speed - tak na razie zostawmy i jak już będzie poprawione to się zobaczy czy faktycznie jest ok
    f) Tak może by było gdyby spadający meteor miał szybkość 0 a cała jego energia zbierałaby się tylko przez czas jego spadania. Problem polega na tym że ten meteor posiada już szybkość wyjściową uzupełnianą w czasie lotu a na dodatek nie ulega spaleniu przy wchodzeniu do atmosfery, ergo, osiągnie dużą siłę w zależności od tego jak znerfimy wiele rzeczy po drodze

    3.

    a) Nie przekonuje mnie odwoływanie się do tabelki z regulaminu bo jak się można domyślić spojrzałem na nią i mimo tego stwierdziłem że siła - obszar techniki w tej postaci są ciut za silne. Ergo wymaga to nerfa obszaru/siły lub lepszego argumentu do przekonania mnie że tak być powinno, niż odwołanie się do czegoś co już widziałem i mnie nie przekonało xd
    Prowadzone Wątki:
    Senka - Se jest, od roku, gdzieś tam
    Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy...
    Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja
    Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało
    YuYuYu - Jest ich trzech i pewnie coś odpierdolą
    Jo X Hom - Czy będzie segz? Czy będą z tego dzieci? Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi...
    Midoro - Flying thunder criminal scam
    Hikari - Rendez-vous with Yuri (And Bulldog)
    Więcej grzechów nie pamiętam.
    Awatar użytkownika
    Kakarotto
    Posty: 1188
    Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
    Discord: Midoro#5831
    Karta Postaci:
    Punkty Bonusowe:
    Osiągnięcia:

    Re: [WT] Dōhito Midoro

    Po wstępnych ustaleniach wklejam techniczki po poprawkach.
    Doton: Chikyū no Ugoki | Doton: Earth Movement地球の動き
    KlasyfikacjaDoton, Transformacja Natury
    PieczęciePies → Koń → Tygrys → Zając → Ptak → Baran → Uderzenie dłonią w skałę
    KosztRóżny
    Zasięg20m
    Wymagania---
    Technika polegająca na dość szybkim wprawieniu masy skalnej lub kamiennej ściany w ruch. Po złożeniu odpowiednich pieczęci oraz uderzeniu ręką skały, ninja jest w stanie przelewając w nią swoją chakrę, dość szybko ją od siebie odepchnąć. Mimo swojej prostoty, technika posiada kilka ograniczeń. Przede wszystkim, można wpłynąć jedynie na masy skalne, w których nie są natchnione chakrą bądź jest to nasza chakra. Co za tym idzie nie przesuniemy Dotonowej ściany jaką postawił inny użytkownik, dopóki jego chakra się z niej nie ulotni. Tak samo uderzając ręką w ziemię lub zbocze góry nie zrobimy niczego poza niewielkim wgnieceniem. O ile w przypadku dużych kamieni czy głazów sprawa jest łatwa, inaczej jest w przypadku czegoś, co jest ściśle powiązane z ziemią lub jest elementem budynku. W przypadku użycia techniki na Dotonowej ścianie jaka wyrosła z ziemi, masyw skalny jest odrywany o podłoża po czym sunie do przodu. Tak samo jest w przypadku ścian budynków. Jeśli ściana nie ma w środku metalowych zbrojeń, można ją oderwać od krawędzi i wystrzelić do przodu. Jeśli jednak jest ona wzmacniana w ten czy inny sposób, ostateczna decyzja należy do MG. Zarówno ściana budynku, skała lub Dotonowy twór, muszą stykać się z podłożem tylko jedną krawędzią. Objętość jaką jesteśmy w stanie poruszyć oraz koszt chakry zależna jest od rozwinięcia dziedziny Dotonu:
    • D: koszt Podwójny D, można przesunąć 10m3
    • C: koszt Podwójny C, można przesunąć 15m3
    • B: koszt Podwójny B, można przesunąć 20m3
    • A: koszt Podwójny A, można przesunąć 25m3, Wymagania: Doton A
    • S: koszt Podwójny S, można przesunąć 35m3, Wymagania: Doton S
    Szybkość, z jaką ściana się przemieszcza jest z kolei ściśle powiązany z Kontrolą Chakry użytkownika. Masyw skalny rusza momentalnie w momencie dotknięcia jej dłonią i od razu uzyskuje maksymalną prędkość wytracając ją dopiero po przebyciu 10 metrów, zatrzymując się całkowicie po przebyciu 20m. Przyjmuje się, że porusza się z Szybkością o 2 mniejszą od KC osoby jaka wykonuje tę technikę.
    Posiadając Specjalizację w Doton możemy wprawić w ruch dowolny fragment ściany. Nie musi ona już przylegać tylko jedną krawędzią do podłoża, lecz jesteśmy w stanie "wyciąć" z niej odpowiedni fragment i jego popchnąć.
    Posiadając Sennina Dotonu można pominąć 4 pierwsze pieczęci.
    Dopisana specka, zmniejszona obietosc, poprawione uderzanie skaly, ze musi przylegac 1 krawedzia do gleby


    Doton: Ryūsei | Doton: Meteor土遁・流星
    KlasyfikacjaDoton, Transformacja Natury, Technika Czasoprzestrzenna
    PieczęcieWół → Koń → Pies → Baran → Ptak → Wół → Szczur → Koń → Baran → Smok
    KosztCzterokrotny
    Zasięg150m portal, bazowo 50m obszar
    WymaganiaInna technika czasoprzestrzenna
    Potężna technika przyzywająca z otchłani wielki głaz mający 25m średnicy, który przyspieszany grawitacją zmierza w dół. Użytkownik po złożeniu pieczęci otwiera w dowolnym miejscu portal, który musi znajdować się 150m od jego aktualnej pozycji oraz 50m wyżej od obecnej pozycji użytkownika. Brama między wymiarami wypluwa z sporą szybkością (7) ogromną skałę, jaka z każdym przebytym metrem nabiera dodatkowej prędkości. Za każde 10 metrów jakie meteor przebędzie nim uderzy w ziemie, fala uderzeniowa zwiększa się o 5m. Centralne uderzenie kosmicznym kamieniem oraz obrażenia od fali uderzeniowej ocenia MG w zależności od odległości od epicentrum. Jest to głównie ciśnienie powietrza oraz ziemia, skały lub inne zniszczone przedmioty jakie uległy destrukcyjnej sile, oraz sama masa kamienia.
    Posiadając Sennina Dotonu można podzielić zmasowany atak na wiele mniejszych. Płacąc Standardowy koszt, otwieramy 10 mniejszych portali, które wystrzeliwują mniejsze skały, o średnicy 1m. Można zapłacić dodatkowe Standardowe koszty, w celu stworzenia kolejnych 10 portali, lecz łączny koszt nie może przekroczyć początkowego kosztu techniki, czyli Czterokrotnego. Rezygnując z meteoru, zyskujemy dużo liczniejsze pociski jakie wylatują z zabójczą szybkością. Przez ich prędkość i względnie niewielki rozmiar, zyskują na penetracji. Oberwanie takim pociskiem kończy się licznymi złamaniami, urwanymi kończynami, czy też w mniej fortunnym wypadku, śmiercią. Bez względu na przebyty dystans, kule nie robią większych fal uderzeniowych, które za lekkim podmuchem nie wyrządzają nikomu szkód, w przeciwieństwie do bezpośredniego uderzenia.
    Duży zwójDoczito Pomidoro
    Duży zwój---
    zmniejszony glaz o polowe do 25m, zmniejszony obszar techniki do standardowego 50m(25m glaz, 25m fala przy 50m), rozpisana wysokosc portalu, dodana szybkosc startowa kamyka. Zobacz czy to wystarczy na 10 pieczeci czy trzeba bedzie dodac jakies kolejne (20 jestem w stanie przyjac na klate)


    Bakuhatsu Yuka | Exploding Floor爆発床
    KlasyfikacjaBakuton, Transformacja Natury
    PieczęcieSzczur → Dzik → Wąż → Wół → Dzik → Smok
    KosztStandardowy
    Zasięg10m zasięgu, 1m obszar
    WymaganiaBakuhatsu no Jutsu, Bakuhatsu Enchanto
    Dystansowa technika Uwolnienia Wybuchu, będąca swoistym rozwinięciem klasycznej eksplozji jak i możliwości natchnienia nią przedmiotów. Zamiast zamieniać zwykłe przedmioty w bomby, przesyłamy chakrę Bakutonu w powierzchnię z jaką mamy styczność, by wybuch nastąpił gdzie indziej. W zasięgu 25m od nas, obszar 5m zamienia się w tykającą minę, którą aktywuje się gdy ktoś na niej stanie, lub na nasze życzenie. Po złożeniu serii pieczęci, chakra jest wysyłana w linii prostej, nie dalej niż zasięg techniki. Może ona poruszać się po nierównych powierzchniach, więc eksplozja zamiast na podłodze, może pojawić się na ścianie lub suficie o ile starczy nam zasięgu. Eksplozja ma siłę rangi B. Przyjmuje się, że każde 2m jakie chakra musi przebyć w ziemi, zajmuje tyle czasu, ile zajęło by złożenie 1 pieczęci. Czas ten można zmniejszyć odpowiednimi atutami. Co za tym idzie, chakra nie może pokonywać dystansu po powierzchni albo rzeczach, w którym jest już czyjaś chakra jak np. woda z techniki Suitonu czy też po Dotonowej ścianie, oraz turę po tym jak ów chakra się ulotni. Dodatkowo osoby posiadające Sensora lub Dojutsu pozwalające widzieć chakrę, są w stanie wyczuć ruchy chakry, nim ta wybuchnie.
    Posiadając rangę A w Bakutonie zasięg rośnie do 15m a obszar do 3m
    Posiadając rangę S w Bakutonie zasięg rośnie do 20m a obszar do 5m.
    Posiadając Specjalizację w Bakutonie, oraz płacąc koszt Standardowy S, siła wybuchu jest rangi S.
    Posiadając Sennina w Bakutonie, oraz trzymając ostatnią pieczęć, można zapłacić wielokrotny koszt techniki, by posyłać nową chakrę jaka utworzy zaminowane obszary.
    Średni zwójDoczito Pomidoro
    Średni zwój---
    Średni zwój---
    Średni zwój---
    Średni zwój---
    Zmniejszone zasięgi oraz obszary działania techniki.
    ODPOWIEDZ

    Wróć do „Własne Techniki”