• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Pakt z Pancerzowcami

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Pakt z Pancerzowcami

Pakt z Pancerzowcami (Sōkō-kan)装甲艦
ProfilSenjutsu
Żywioł paktuSuiton
Powiernik paktu---
Istoty wchodzące w skład Sōkō-kan są to z reguły olbrzymie stworzenia. Mniejsze sztuki czasem pełnią w nim jakieś funkcje, lecz nie zwraca się na nie uwagi, większość z nich nie ma nawet imion. Całe plemię gromadzi się na wulkanicznej wyspie, gdzie mieszka rodzina królewska. Członkowie rodziny królewskiej bronią swego domu przed intruzami i nie lubią obcych na swoim terytorium. Mimo to chętnie zawierają pakty z ludźmi i wybierają spośród nich przywoływaczy, ludzi, którzy podpisują się na pakcie pancerzowców i mogą ich przyzywać i łączyć się w pary. Każdy pancerzowiec jest obleczony w wytrzymały naturalny pancerz oraz uzbrojony w przyrodzone szczypce, mogące rozerwać nie jednego wroga na strzępy. Skorupiaki te poruszają się zwykle na ośmiu odnóżach, a pozostałych dwóch używa jako kończyny chwytne oraz broń.
Kraina paktu Kushi no Kuni
Obrazek
Kushi no Kuni to wulkaniczna wyspa w kształcie półksiężyca lub kraba, leżąca na odległym południowym morzu. Otoczona jest głównie wysokimi klifami, o które dzień w dzień rozbijają się morskie fale. Z jednej tylko strony znajduje się wielka plaża, okalająca wewnętrzną zatokę wyspy. W zatoce i na wybrzeżu zwykle rezydują skorupiaki. W samym środku półksiężyca od strony plaży znajduje się wejście do kompleksu jaskiń w kompletnie wygasłym wulkanie, w którego jamach kryją się najstarsi i najwięksi przedstawiciele Kushi no Kuni. Jaskinie stanowią swoisty pałac dla rodziny królewskiej. Nieopodal wulkanu znajduje się niewielki tropikalny las, w którym rośnie wiele egzotycznych owocowych drzew, wyrosłych na żyznej post-wulkanicznej glebie. Dookoła tereny porastają trawy i nieliczne kwiaty. Przez zorganizowaną dominacje pancerzowców w tym terenie, na wyspie prawie nie ma żadnych innych zwierząt, tylko pancerzowce, nieliczne owady i ptaki.
Podpisy
Techniki paktu
Zōen | Landscaping造園
KlasyfikacjaNinjutsu, Technika Transformacji
PieczęcieKoń → Królik → Tygrys → Dzik → Wąż
KosztStandardowy
ZasięgNa siebie
WymaganiaBycie pancerzowcem
Technika polega na manipulacji posiadanym przez danego kraba naturalnym pancerzem. Bryłą karapaksu, którą nosi krab może zostać znacząco rozrośnięta przy użyciu tej techniki. W ramach niej, użytkownik może stworzyć, ściany, kolumny kolce, bloki, puste w środku bryły. Tworzenie prymitywnej architektury leży w zasięgu tego ninjutsu. Stworzone tą techniką bryły nie znikają oraz nie wymagają podtrzymania, są nową formą karapaksowego pancerza. Tworzony obiekt objętością nie może przekraczać 10m3.

Ścianami zmodyfikowanego karapaksu można modyfikować dodając np. półki albo ornamenty. Koszt takiej modyfikacji to Standardowy D.

Technikę można dezaktywować całkowicie lub usunąć tylko część zmodyfikowanego pancerza ponownie uiszczając Standardowym koszt B. Tak usunięty pancerz bądź jego część odrywa się od zmodyfikowanego pancerza i rozpada się w pył. Nie można jednocześnie usuwać i zmieniać karapaksu.

Pancerzowce używając tej techniki potrafią się łączyć swoimi pancerzami ze sobą.

Posiadając rangę A w Ninjutsu maksymalna objętość tworzonego obiektu wynosi 15m3.
Posiadając rangę S w Ninjutsu maksymalna objętość tworzonego obiektu wynosi 20m3.
Posiadając Specjalizację w Ninjutsu do wykonania techniki wystarczy chwila skupienia równa złożeniu jednej pieczęci.
Mając aktywny Tryb Mędrca oraz posiadając pakt z Pancerzowcami przywołujący może sam tworzyć pancerz na powierzchni swojej skóry. Działa to dokładnie tak, jak w przypadku krabów. W przypadku użytkowania techniki przez człowieka, ze skóry wyrasta dowolny twór z karpaksu mieszczący się ramach określonych w opisie techniki.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=造園]Zōen | Landscaping[/title]
[pic rank=B]https://i.pinimg.com/originals/c2/0f/d2/c20fd25ec4418e4ad552d053c561fb71.jpg[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Ninjutsu, Technika Transformacji[/row]
[row title=Pieczęcie]Koń → Królik → Tygrys → Dzik → Wąż[/row]
[row title=Koszt]Standardowy[/row]
[row title=Zasięg]Na siebie[/row]
[row title=Wymagania]Bycie pancerzowcem[/row]
[description]Technika polega na manipulacji posiadanym przez danego kraba naturalnym pancerzem. Bryłą karapaksu, którą nosi krab może zostać znacząco rozrośnięta przy użyciu tej techniki. W ramach niej, użytkownik może stworzyć, ściany, kolumny kolce, bloki, puste w środku bryły. Tworzenie prymitywnej architektury leży w zasięgu tego ninjutsu. Stworzone tą techniką bryły nie znikają oraz nie wymagają podtrzymania, są nową formą karapaksowego pancerza. Tworzony obiekt objętością nie może przekraczać 10m[sup]3[/sup].

Ścianami zmodyfikowanego karapaksu można modyfikować dodając np. półki albo ornamenty. Koszt takiej modyfikacji to Standardowy D.

Technikę można dezaktywować całkowicie lub usunąć tylko część zmodyfikowanego pancerza ponownie uiszczając Standardowym koszt B. Tak usunięty pancerz bądź jego część odrywa się od zmodyfikowanego pancerza i rozpada się w pył. Nie można jednocześnie usuwać i zmieniać karapaksu. 

Pancerzowce używając tej techniki potrafią się łączyć swoimi pancerzami ze sobą.

[b]Posiadając rangę A w Ninjutsu[/b] maksymalna objętość tworzonego obiektu wynosi 15m[sup]3[/sup].
[b]Posiadając rangę S w Ninjutsu[/b] maksymalna objętość tworzonego obiektu wynosi 20m[sup]3[/sup].
[b]Posiadając Specjalizację w Ninjutsu[/b] do wykonania techniki wystarczy chwila skupienia równa złożeniu jednej pieczęci.
[b]Mając aktywny Tryb Mędrca oraz posiadając pakt z Pancerzowcami[/b] przywołujący może sam tworzyć pancerz na powierzchni swojej skóry. Działa to dokładnie tak, jak w przypadku krabów. W przypadku użytkowania techniki przez człowieka, ze skóry wyrasta dowolny twór z karpaksu mieszczący się ramach określonych w opisie techniki.[/description]

Kanihagu | Crab Hug カニハグ
KlasyfikacjaNINJUTSU, TECHNIKA PANCERZOWCÓW, TECHNIKA WSPÓŁPRACY
PieczęcieDzik → Baran → Wąż → Pies → Szczur → Wół → Koń → Wąż → Baran → Dzik
KosztPodwójny
ZasięgDotyk
WymaganiaBycie pancerzowcem do rozmiaru średniego, Zōen
Technika ta jest rozwinięciem podstawowego ninjutsu pancerzowców. W tym wypadku wykwalifikowany przedstawiciel gatunku pancerzowców obdarzając głębokim zaufaniem swojego przywołującego, siada mu na plecach i rozpościera karapaks po całej powierzchni jego ciala. Tworzony przez stworzenie pancerz jest tak wytrzymały jak ono same. Dopasowuje się do ciała i ekwipunku nosiciela.

Przed rozrostem pancerza, zwierzak wbija delikatnie swoje nogi w okolice kręgosłupa, tworząc połączenie z układem czakry przywoływacza, będącego celem techniki. Dzięki temu, gdy ubrany przywołujący będzie korzystał z technik, pancerzowiec oraz zbroja, będą traktowane jak część jego ciała.

Zbroja ta nie wymaga podtrzymywania, gdyż jest rozrośniętą tkanką organiczną użytkownika techniki. Wytrzymałość zbroi jest równa atrybutowi wytrzymałości użytkownika.

Obok wytrzymałości główną zaletą zbroi jest jej lekkość. Pancerz ten nie obciąża w żaden sposób użytkownika, to pancerzowiec bierze na siebie ciężar operowania nim w synchronizacji z ruchami nosiciela, przez co nie może używać innych technik gdy nosiciel wykonuje jakieś zaawansowane ruchy lub porusza się szybciej niż pancerzowiec jest do tego zdolny. Karapaks formującego się pancerza może zmienić kolor oraz kształt zgodnie z wolą podłączonego przywołującego.

Posiadając Sennina Ninjutsu możemy kosztem Połowicznym rangi Bwprowadzić zmiany w karapaksie. Modyfikacje te są potrzebne gdy chcemy sięgnąć po coś lub użyć jakiegoś przedmiotu z naszego ekwipunku.
Uwaga: W momencie gdy pancerzowiec jest połączony z układem czakry przywołującego, nie może przejść w tryb mędrca podobnie jak przywołujący. Wyjątkiem jest sytuacja, gdy zrobią to symultanicznie. Podobnie, gdy chce użyć jakiejś innej swojej techniki, musi prosić przywoływacza o chwilowe oddanie kontroli nad ruchem.
Uwaga: W momencie gdy genjutsu jest rzucone na ubranego w pancerz przywoływacza, atakowany jest zarówno krab, jak i użytkownik w tym samym momencie. Z genjutsu jednak wychodzą osobno. Pancerzowiec może uwolnić swojego partnera poprzez impuls czakry wysłany bezpośrednio między ich układami i vice versa - przywołujący może tą samą drogą uwolnić pancerzowca.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji= カニハグ]Kanihagu | Crab Hug[/title]
[pic rank=S]https://i.pinimg.com/originals/55/61/45/5561455373880bcf18a3a80bac59f630.jpg[/pic]
[row title=Klasyfikacja]NINJUTSU, TECHNIKA PANCERZOWCÓW, TECHNIKA WSPÓŁPRACY[/row]
[row title=Pieczęcie]Dzik → Baran → Wąż → Pies → Szczur → Wół → Koń → Wąż → Baran → Dzik[/row]
[row title=Koszt]Podwójny[/row]
[row title=Zasięg]Dotyk[/row]
[row title=Wymagania]Bycie pancerzowcem do rozmiaru średniego, Zōen[/row]
[description]Technika ta jest rozwinięciem podstawowego ninjutsu pancerzowców. W tym wypadku wykwalifikowany przedstawiciel gatunku pancerzowców obdarzając głębokim zaufaniem swojego przywołującego, siada mu na plecach i rozpościera karapaks po całej powierzchni jego ciala. Tworzony przez stworzenie pancerz jest tak wytrzymały jak ono same. Dopasowuje się do ciała i ekwipunku nosiciela.

Przed rozrostem pancerza, zwierzak wbija delikatnie swoje nogi w okolice kręgosłupa, tworząc połączenie z układem czakry przywoływacza, będącego celem techniki. Dzięki temu, gdy ubrany przywołujący będzie korzystał z technik, pancerzowiec oraz zbroja, będą traktowane jak część jego ciała.

Zbroja ta nie wymaga podtrzymywania, gdyż jest rozrośniętą tkanką organiczną użytkownika techniki. Wytrzymałość zbroi jest równa atrybutowi wytrzymałości użytkownika.

Obok wytrzymałości główną zaletą zbroi jest jej lekkość. Pancerz ten nie obciąża w żaden sposób użytkownika, to pancerzowiec bierze na siebie ciężar operowania nim w synchronizacji z ruchami nosiciela, przez co nie może używać innych technik gdy nosiciel wykonuje jakieś zaawansowane ruchy lub porusza się szybciej niż pancerzowiec jest do tego zdolny. Karapaks formującego się pancerza może zmienić kolor oraz kształt zgodnie z wolą podłączonego przywołującego.

[b]Posiadając Sennina Ninjutsu[/b] możemy kosztem Połowicznym rangi Bwprowadzić zmiany w karapaksie. Modyfikacje te są potrzebne gdy chcemy sięgnąć po coś lub użyć jakiegoś przedmiotu z naszego ekwipunku. 
[b]Uwaga:[/b] W momencie gdy pancerzowiec jest połączony z układem czakry przywołującego, nie może przejść w tryb mędrca podobnie jak przywołujący. Wyjątkiem jest sytuacja, gdy zrobią to symultanicznie. Podobnie, gdy chce użyć jakiejś innej swojej techniki, musi prosić przywoływacza o chwilowe oddanie kontroli nad ruchem.
[b]Uwaga:[/b] W momencie gdy genjutsu jest rzucone na ubranego w pancerz przywoływacza, atakowany jest zarówno krab, jak i użytkownik w tym samym momencie. Z genjutsu jednak wychodzą osobno. Pancerzowiec może uwolnić swojego partnera poprzez impuls czakry wysłany bezpośrednio między ich układami i vice versa - przywołujący może tą samą drogą uwolnić pancerzowca.[/description]
Ostatnio zmieniony 03 lut 2023, 13:29 przez Tora, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Zwierzęta rangi E

E
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Zwierzęta rangi D

D
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Zwierzęta rangi C

C
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Zwierzęta rangi B

B
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Zwierzęta rangi A

Toride
GatunekKrab olbrzymi
RozmiarMonstrualny
Posiadane dziedzinyDoton S | Suiton A | Ninjutsu A | Itamiken B
Siła9
Szybkość6
Wytrzymałość9
Refleks5
Siła woli5
Kontrola Chakry6
Ilosc chakry10 000 E: 10 | D: 50 | C: 100 | B: 400 | A: 1500 | S: 0
Toride jest jednym z bezpośrednich podwładnych prastarego Reikyshii. Służy mu on jako jego obrońca. Krab ten jest niemalże wielką twierdzą, godnym swego imienia bastionem. Wszędzie gdzie pojawia się na polu bitwy, od razu zmienia sytuację. Przytłacza swoją wielkością i zdolnościami w manipulowaniu żywiołami ziemi i wody na ogromną skalę. Choć jego techniki są widowiskowe ze względu na rozmiar, to jest on przede wszystkim potwornie silną i wytrzymałą istotą. Zdolny do wybudowania niejednego schronienia na swym grzbiecie, pomagał w ciągu swojego żywota wielu drobniejszym pancerzowcom i ludzkim przywoływaczom. Nie jest tak stary jak jego zwierzchnik. Charakter jego nie jest zbyt problemowy, to posłuszny osobnik, który wie gdzie jest jego miejsce i jakie jest jego przeznaczenie.
Techniki zwierzęcia
Ninjutsu E // Bunshin no Jutsu | Clone Technique // Standardowy za klona
Ninjutsu E // Henge no Jutsu | Transformation Technique // Standardowy
Ninjutsu E // Kawarimi no Jutsu | Body Replacement Technique // Standardowy
Ninjutsu E // Ki Nobori no Shugyō | Tree Climbing Practice // Standardowy na turę
Ninjutsu E // Sakki | Killing Intent // ---
Ninjutsu E // Suimen Hokō no Gyō | Water Surface Walking Practice // Standardowy na turę
Ninjutsu C // Gyaku Kuchiyose no Jutsu | Reverse Summoning Technique // Standardowy
Ninjutsu C // Kuchiyose no Jutsu | Summoning Technique // Różny
Ninjutsu B // Zōen | Landscaping // Standardowy
Doton C // Doton: Doryūsō | Earth Release: Earth Flow Spears // Standardowy za kolec
Doton B // Doton: Iwadeppō no Jutsu | Earth Release: Rock Gun Technique // Standardowy za 5 pocisków
Doton B // Iwa Bunshin no Jutsu | Rock Clone Technique // Każdy klon musi posiadać minimum 100 chakry
Doton A // Doton: Dorobodi | Earth Release: Mud Body Technique // Standardowy za przemianę, połowiczny na turę za utrzymanie
Doton A // Mogura Tataki no Jutsu | Whac-A-Mole Technique // Standardowy
Suiton E // Mizu Moji | Water Characters // Standardowy
Suiton E // Susuru Izumi | Sip of Spring // Standardowy na turę (minimum 3)
Suiton D // Kirigakure no Jutsu | Hiding in Mist Technique // Standardowy na turę
Suiton D // Mizugakure no Jutsu | Hiding in Water Technique // Standardowy na turę
Suiton C // Suiton: Hatō | Water Release: Surging Sea // Różny na turę
Współpracuje z

Kod: Zaznacz cały

[title]Toride[/title]
[pic rank=A]https://dwarffortresswiki.org/images/thumb/d/d8/Giant_crab_preview.jpg/350px-Giant_crab_preview.jpg[/pic]
[row title=Gatunek]Krab olbrzymi[/row]
[row title=Rozmiar]Monstrualny[/row]
[row title=Posiadane dziedziny]Doton S | Suiton A | Ninjutsu A | Itamiken B[/row]
[sum sila=9 szybkosc=6 wytrzymalosc=9 refleks=5 sila_woli=5 kontrola_chakry=6 e=10 d=50 c=100 b=400 a=1500 s=0]10 000[/sum]
[description]Toride jest jednym z bezpośrednich podwładnych prastarego Reikyshii. Służy mu on jako jego obrońca. Krab ten jest niemalże wielką twierdzą, godnym swego imienia bastionem. Wszędzie gdzie pojawia się na polu bitwy, od razu zmienia sytuację. Przytłacza swoją wielkością i zdolnościami w manipulowaniu żywiołami ziemi i wody na ogromną skalę. Choć jego techniki są widowiskowe ze względu na rozmiar, to jest on przede wszystkim potwornie silną i wytrzymałą istotą. Zdolny do wybudowania niejednego schronienia na swym grzbiecie, pomagał w ciągu swojego żywota wielu drobniejszym pancerzowcom i ludzkim przywoływaczom. Nie jest tak stary jak jego zwierzchnik. Charakter jego nie jest zbyt problemowy, to posłuszny osobnik, który wie gdzie jest jego miejsce i jakie jest jego przeznaczenie.[/description]
[row]Techniki zwierzęcia[/row]
[description][row title=Ninjutsu] E // Bunshin no Jutsu | Clone Technique // Standardowy za klona[/row]
[row title=Ninjutsu] E // Henge no Jutsu | Transformation Technique // Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu] E // Kawarimi no Jutsu | Body Replacement Technique // Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu] E // Ki Nobori no Shugyō | Tree Climbing Practice // Standardowy na turę[/row]
[row title=Ninjutsu] E // Sakki | Killing Intent // ---[/row]
[row title=Ninjutsu] E // Suimen Hokō no Gyō | Water Surface Walking Practice // Standardowy na turę[/row]
[row title=Ninjutsu] C // Gyaku Kuchiyose no Jutsu | Reverse Summoning Technique // Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu] C // Kuchiyose no Jutsu | Summoning Technique // Różny[/row]
[row title=Ninjutsu] B // Zōen | Landscaping // Standardowy[/row]
[row title=Doton] C // Doton: Doryūsō | Earth Release: Earth Flow Spears // Standardowy za kolec[/row]
[row title=Doton] B // Doton: Iwadeppō no Jutsu | Earth Release: Rock Gun Technique // Standardowy za 5 pocisków[/row]
[row title=Doton] B // Iwa Bunshin no Jutsu | Rock Clone Technique // Każdy klon musi posiadać minimum 100 chakry[/row]
[row title=Doton] A // Doton: Dorobodi | Earth Release: Mud Body Technique // Standardowy za przemianę, połowiczny na turę za utrzymanie[/row]
[row title=Doton] A // Mogura Tataki no Jutsu | Whac-A-Mole Technique // Standardowy[/row]
[row title=Suiton] E // Mizu Moji | Water Characters // Standardowy[/row]
[row title=Suiton] E // Susuru Izumi | Sip of Spring // Standardowy na turę (minimum 3)[/row]
[row title=Suiton] D // Kirigakure no Jutsu | Hiding in Mist Technique // Standardowy na turę[/row]
[row title=Suiton] D // Mizugakure no Jutsu | Hiding in Water Technique // Standardowy na turę[/row]
[row title=Suiton] C // Suiton: Hatō | Water Release: Surging Sea // Różny na turę[/row][/description]
Ostatnio zmieniony 04 lis 2022, 23:52 przez Tora, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Zwierzęta rangi S

Rekishiya
GatunekKrab brzegowy
RozmiarŚredni
Posiadane dziedzinyNinjutsu S | Suiton S | Katon S | Fūinjutsu A | Itamiken A
Siła5
Szybkość5|8
Wytrzymałość10|15
Refleks5|7
Siła woli10
Kontrola Chakry10
Ilosc chakry15 000 E: 0 | D: 0 | C: 20 | B: 100 | A: 250 | S: 500
Rakishiya jest jednym z najstarszych przedstawicieli swego gatunku oraz jednym z najstarszych żyjących wśród pancerzowców. Tak jak inne kraby podkowiaste nie zna śmierci ze starości. Jego pamięć również nie zna granic. Podobno pamięta nawet początki zaawansowanego życia na planecie. Duża część jego wiedzy jest niezrozumiała dla ludzi. W swym długim żywocie osiągnął mistrzostwo w manipulowaniu czakrą natury. Jego motyw działania jest nieznany. Ciężko tez jednoznacznie wydedukować jaką korzyść czerpie on ze współpracy z ludzkimi przywoływaczami. Jeśli jest o to pytany, jego odpowiedź sprowadza się jedynie do tego, że ludzki przywoływacz miałby w razie kłopotów być zobowiązany do pomocy pancerzowcom. Jak tylko to pozostaje częścią umowy Rekishiya będzie służył danemu przywołającemu we wszystkich jego dążeniach, jakiekolwiek by one nie były. Sprawy ludzi oraz ich moralność nie obchodziła go, Dla niego liczy się jedynie przetrwanie pancerzowców i życia w ogóle.
Techniki zwierzęcia
Ninjutsu E // Bunshin no Jutsu | Clone Technique // Standardowy za klona
Ninjutsu E // Henge no Jutsu | Transformation Technique // Standardowy
Ninjutsu E // Kawarimi no Jutsu | Body Replacement Technique // Standardowy
Ninjutsu E // Ki Nobori no Shugyō | Tree Climbing Practice // Standardowy na turę
Ninjutsu E // Sakki | Killing Intent // ---
Ninjutsu E // Suimen Hokō no Gyō | Water Surface Walking Practice // Standardowy na turę
Ninjutsu D // Oboro Bunshin no Jutsu | Haze Clone Technique // Standardowy za 5 klonów
Ninjutsu C // Gyaku Kuchiyose no Jutsu | Reverse Summoning Technique // Standardowy
Ninjutsu C // Kuchiyose no Jutsu | Summoning Technique // Różny
Ninjutsu B // Zōen | Landscaping // Standardowy
Ninjutsu A // Chakura Tensō no Jutsu | Chakra Transfer Technique // Przekazywana chakra
Ninjutsu S // Chikara-zeme | Attacking With All One's Might // Poczwórny
Ninjutsu S // Kanihagu | Crab Hug // Podwójny
Ninjutsu S // Senpō: Chakura Tensō no Jutsu | Sage Art: Chakra Transfer Technique // Przekazywana chakra
Suiton E // Harugakudan | Orchestra at the End of the Winter // Standardowy na turę
Suiton E // Mizu Moji | Water Characters // Standardowy
Suiton E // Susuru Izumi | Sip of Spring // Standardowy na turę (minimum 3)
Suiton S // Suiton: Suishōha | Water Release: Water Colliding Wave // Podwójny
Katon E // Kaen | Flame // Standardowy
Katon E // Taiyō Sesshoku | Touch of the Sun // Standardowy na turę (minimum 3)
Katon D // Hi no Te | Fire hands // Standardowy na turę od dłoni, minimum 3 chakry
Katon C // Katon: Ryūka no Jutsu | Fire Release: Dragon Fire Technique // Standardowy na turę
Katon B // Jetto Suishin | Jet Propulsion // Standardowy za aktywację, Połowiczny na turę za utrzymanie
Współpracuje z

Kod: Zaznacz cały

[title]Rekishiya[/title]
[pic rank=S]https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/b/b0/Ocypode_convexa_-_1824_illustration.jpg/440px-Ocypode_convexa_-_1824_illustration.jpg[/pic]
[row title=Gatunek]Krab brzegowy[/row]
[row title=Rozmiar]Średni[/row]
[row title=Posiadane dziedziny]Ninjutsu S | Suiton S | Katon S | Fūinjutsu A | Itamiken A[/row]
[sum sila=5 szybkosc=5|8 wytrzymalosc=10|15 refleks=5|7 sila_woli=10 kontrola_chakry=10 e=0 d=0 c=20 b=100 a=250 s=500]15 000[/sum]
[description]Rakishiya jest jednym z najstarszych przedstawicieli swego gatunku oraz jednym z najstarszych żyjących wśród pancerzowców. Tak jak inne kraby podkowiaste nie zna śmierci ze starości. Jego pamięć również nie zna granic. Podobno pamięta nawet początki zaawansowanego życia na planecie. Duża część jego wiedzy jest niezrozumiała dla ludzi. W swym długim żywocie osiągnął mistrzostwo w manipulowaniu czakrą natury. Jego motyw działania jest nieznany. Ciężko tez jednoznacznie wydedukować jaką korzyść czerpie on ze współpracy z ludzkimi przywoływaczami. Jeśli jest o to pytany, jego odpowiedź sprowadza się jedynie do tego, że ludzki przywoływacz miałby w razie kłopotów być zobowiązany do pomocy pancerzowcom. Jak tylko to pozostaje częścią umowy Rekishiya będzie służył danemu przywołającemu we wszystkich jego dążeniach, jakiekolwiek by one nie były. Sprawy ludzi oraz ich moralność nie obchodziła go, Dla niego liczy się jedynie przetrwanie pancerzowców i życia w ogóle.[/description]
[row]Techniki zwierzęcia[/row]
[description][row title=Ninjutsu] E // Bunshin no Jutsu | Clone Technique // Standardowy za klona[/row]
[row title=Ninjutsu] E // Henge no Jutsu | Transformation Technique // Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu] E // Kawarimi no Jutsu | Body Replacement Technique // Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu] E // Ki Nobori no Shugyō | Tree Climbing Practice // Standardowy na turę[/row]
[row title=Ninjutsu] E // Sakki | Killing Intent // ---[/row]
[row title=Ninjutsu] E // Suimen Hokō no Gyō | Water Surface Walking Practice // Standardowy na turę[/row]
[row title=Ninjutsu] D // Oboro Bunshin no Jutsu | Haze Clone Technique // Standardowy za 5 klonów[/row]
[row title=Ninjutsu] C // Gyaku Kuchiyose no Jutsu | Reverse Summoning Technique // Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu] C // Kuchiyose no Jutsu | Summoning Technique // Różny[/row]
[row title=Ninjutsu] B // Zōen | Landscaping // Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu] A // Chakura Tensō no Jutsu | Chakra Transfer Technique // Przekazywana chakra[/row]
[row title=Ninjutsu] S // Chikara-zeme | Attacking With All One's Might // Poczwórny[/row]
[row title=Ninjutsu] S // Kanihagu | Crab Hug // Podwójny[/row]
[row title=Ninjutsu] S // Senpō: Chakura Tensō no Jutsu | Sage Art: Chakra Transfer Technique // Przekazywana chakra[/row]
[row title=Suiton] E // Harugakudan | Orchestra at the End of the Winter // Standardowy na turę[/row]
[row title=Suiton] E // Mizu Moji | Water Characters // Standardowy[/row]
[row title=Suiton] E // Susuru Izumi | Sip of Spring // Standardowy na turę (minimum 3)[/row]
[row title=Suiton] S // Suiton: Suishōha | Water Release: Water Colliding Wave // Podwójny[/row]
[row title=Katon] E // Kaen | Flame // Standardowy[/row]
[row title=Katon] E // Taiyō Sesshoku | Touch of the Sun // Standardowy na turę (minimum 3)[/row]
[row title=Katon] D // Hi no Te | Fire hands // Standardowy na turę od dłoni, minimum 3 chakry[/row]
[row title=Katon] C // Katon: Ryūka no Jutsu | Fire Release: Dragon Fire Technique // Standardowy na turę[/row]
[row title=Katon] B // Jetto Suishin | Jet Propulsion // Standardowy za aktywację, Połowiczny na turę za utrzymanie[/row][/description]
Ostatnio zmieniony 05 lis 2022, 0:05 przez Tora, łącznie zmieniany 1 raz.
Zablokowany

Wróć do „Pakty”