Pakt z Pancerzowcami (Sōkō-kan)装甲艦
ProfilSenjutsu
Żywioł paktuSuiton
Powiernik paktu---
Istoty wchodzące w skład Sōkō-kan są to z reguły olbrzymie stworzenia. Mniejsze sztuki czasem pełnią w nim jakieś funkcje, lecz nie zwraca się na nie uwagi, większość z nich nie ma nawet imion. Całe plemię gromadzi się na wulkanicznej wyspie, gdzie mieszka rodzina królewska. Członkowie rodziny królewskiej bronią swego domu przed intruzami i nie lubią obcych na swoim terytorium. Mimo to chętnie zawierają pakty z ludźmi i wybierają spośród nich przywoływaczy, ludzi, którzy podpisują się na pakcie pancerzowców i mogą ich przyzywać i łączyć się w pary. Każdy pancerzowiec jest obleczony w wytrzymały naturalny pancerz oraz uzbrojony w przyrodzone szczypce, mogące rozerwać nie jednego wroga na strzępy. Skorupiaki te poruszają się zwykle na ośmiu odnóżach, a pozostałych dwóch używa jako kończyny chwytne oraz broń.
Kraina paktu Kushi no Kuni
Kushi no Kuni to wulkaniczna wyspa w kształcie półksiężyca lub kraba, leżąca na odległym południowym morzu. Otoczona jest głównie wysokimi klifami, o które dzień w dzień rozbijają się morskie fale. Z jednej tylko strony znajduje się wielka plaża, okalająca wewnętrzną zatokę wyspy. W zatoce i na wybrzeżu zwykle rezydują skorupiaki. W samym środku półksiężyca od strony plaży znajduje się wejście do kompleksu jaskiń w kompletnie wygasłym wulkanie, w którego jamach kryją się najstarsi i najwięksi przedstawiciele Kushi no Kuni. Jaskinie stanowią swoisty pałac dla rodziny królewskiej. Nieopodal wulkanu znajduje się niewielki tropikalny las, w którym rośnie wiele egzotycznych owocowych drzew, wyrosłych na żyznej post-wulkanicznej glebie. Dookoła tereny porastają trawy i nieliczne kwiaty. Przez zorganizowaną dominacje pancerzowców w tym terenie, na wyspie prawie nie ma żadnych innych zwierząt, tylko pancerzowce, nieliczne owady i ptaki.
Podpisy
Techniki paktu
Zōen | Landscaping造園
KlasyfikacjaNinjutsu, Technika Transformacji
PieczęcieKoń → Królik → Tygrys → Dzik → Wąż
KosztStandardowy
ZasięgNa siebie
WymaganiaBycie pancerzowcem
Technika polega na manipulacji posiadanym przez danego kraba naturalnym pancerzem. Bryłą karapaksu, którą nosi krab może zostać znacząco rozrośnięta przy użyciu tej techniki. W ramach niej, użytkownik może stworzyć, ściany, kolumny kolce, bloki, puste w środku bryły. Tworzenie prymitywnej architektury leży w zasięgu tego ninjutsu. Stworzone tą techniką bryły nie znikają oraz nie wymagają podtrzymania, są nową formą karapaksowego pancerza. Tworzony obiekt objętością nie może przekraczać 10m3.
Ścianami zmodyfikowanego karapaksu można modyfikować dodając np. półki albo ornamenty. Koszt takiej modyfikacji to Standardowy D.
Technikę można dezaktywować całkowicie lub usunąć tylko część zmodyfikowanego pancerza ponownie uiszczając Standardowym koszt B. Tak usunięty pancerz bądź jego część odrywa się od zmodyfikowanego pancerza i rozpada się w pył. Nie można jednocześnie usuwać i zmieniać karapaksu.
Pancerzowce używając tej techniki potrafią się łączyć swoimi pancerzami ze sobą.
Posiadając rangę A w Ninjutsu maksymalna objętość tworzonego obiektu wynosi 15m3.
Posiadając rangę S w Ninjutsu maksymalna objętość tworzonego obiektu wynosi 20m3.
Posiadając Specjalizację w Ninjutsu do wykonania techniki wystarczy chwila skupienia równa złożeniu jednej pieczęci.
Mając aktywny Tryb Mędrca oraz posiadając pakt z Pancerzowcami przywołujący może sam tworzyć pancerz na powierzchni swojej skóry. Działa to dokładnie tak, jak w przypadku krabów. W przypadku użytkowania techniki przez człowieka, ze skóry wyrasta dowolny twór z karpaksu mieszczący się ramach określonych w opisie techniki.
Ścianami zmodyfikowanego karapaksu można modyfikować dodając np. półki albo ornamenty. Koszt takiej modyfikacji to Standardowy D.
Technikę można dezaktywować całkowicie lub usunąć tylko część zmodyfikowanego pancerza ponownie uiszczając Standardowym koszt B. Tak usunięty pancerz bądź jego część odrywa się od zmodyfikowanego pancerza i rozpada się w pył. Nie można jednocześnie usuwać i zmieniać karapaksu.
Pancerzowce używając tej techniki potrafią się łączyć swoimi pancerzami ze sobą.
Posiadając rangę A w Ninjutsu maksymalna objętość tworzonego obiektu wynosi 15m3.
Posiadając rangę S w Ninjutsu maksymalna objętość tworzonego obiektu wynosi 20m3.
Posiadając Specjalizację w Ninjutsu do wykonania techniki wystarczy chwila skupienia równa złożeniu jednej pieczęci.
Mając aktywny Tryb Mędrca oraz posiadając pakt z Pancerzowcami przywołujący może sam tworzyć pancerz na powierzchni swojej skóry. Działa to dokładnie tak, jak w przypadku krabów. W przypadku użytkowania techniki przez człowieka, ze skóry wyrasta dowolny twór z karpaksu mieszczący się ramach określonych w opisie techniki.
Kod: Zaznacz cały
[title kanji=造園]Zōen | Landscaping[/title]
[pic rank=B]https://i.pinimg.com/originals/c2/0f/d2/c20fd25ec4418e4ad552d053c561fb71.jpg[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Ninjutsu, Technika Transformacji[/row]
[row title=Pieczęcie]Koń → Królik → Tygrys → Dzik → Wąż[/row]
[row title=Koszt]Standardowy[/row]
[row title=Zasięg]Na siebie[/row]
[row title=Wymagania]Bycie pancerzowcem[/row]
[description]Technika polega na manipulacji posiadanym przez danego kraba naturalnym pancerzem. Bryłą karapaksu, którą nosi krab może zostać znacząco rozrośnięta przy użyciu tej techniki. W ramach niej, użytkownik może stworzyć, ściany, kolumny kolce, bloki, puste w środku bryły. Tworzenie prymitywnej architektury leży w zasięgu tego ninjutsu. Stworzone tą techniką bryły nie znikają oraz nie wymagają podtrzymania, są nową formą karapaksowego pancerza. Tworzony obiekt objętością nie może przekraczać 10m[sup]3[/sup].
Ścianami zmodyfikowanego karapaksu można modyfikować dodając np. półki albo ornamenty. Koszt takiej modyfikacji to Standardowy D.
Technikę można dezaktywować całkowicie lub usunąć tylko część zmodyfikowanego pancerza ponownie uiszczając Standardowym koszt B. Tak usunięty pancerz bądź jego część odrywa się od zmodyfikowanego pancerza i rozpada się w pył. Nie można jednocześnie usuwać i zmieniać karapaksu.
Pancerzowce używając tej techniki potrafią się łączyć swoimi pancerzami ze sobą.
[b]Posiadając rangę A w Ninjutsu[/b] maksymalna objętość tworzonego obiektu wynosi 15m[sup]3[/sup].
[b]Posiadając rangę S w Ninjutsu[/b] maksymalna objętość tworzonego obiektu wynosi 20m[sup]3[/sup].
[b]Posiadając Specjalizację w Ninjutsu[/b] do wykonania techniki wystarczy chwila skupienia równa złożeniu jednej pieczęci.
[b]Mając aktywny Tryb Mędrca oraz posiadając pakt z Pancerzowcami[/b] przywołujący może sam tworzyć pancerz na powierzchni swojej skóry. Działa to dokładnie tak, jak w przypadku krabów. W przypadku użytkowania techniki przez człowieka, ze skóry wyrasta dowolny twór z karpaksu mieszczący się ramach określonych w opisie techniki.[/description]
Kanihagu | Crab Hug カニハグ
KlasyfikacjaNINJUTSU, TECHNIKA PANCERZOWCÓW, TECHNIKA WSPÓŁPRACY
PieczęcieDzik → Baran → Wąż → Pies → Szczur → Wół → Koń → Wąż → Baran → Dzik
KosztPodwójny
ZasięgDotyk
WymaganiaBycie pancerzowcem do rozmiaru średniego, Zōen
Technika ta jest rozwinięciem podstawowego ninjutsu pancerzowców. W tym wypadku wykwalifikowany przedstawiciel gatunku pancerzowców obdarzając głębokim zaufaniem swojego przywołującego, siada mu na plecach i rozpościera karapaks po całej powierzchni jego ciala. Tworzony przez stworzenie pancerz jest tak wytrzymały jak ono same. Dopasowuje się do ciała i ekwipunku nosiciela.
Przed rozrostem pancerza, zwierzak wbija delikatnie swoje nogi w okolice kręgosłupa, tworząc połączenie z układem czakry przywoływacza, będącego celem techniki. Dzięki temu, gdy ubrany przywołujący będzie korzystał z technik, pancerzowiec oraz zbroja, będą traktowane jak część jego ciała.
Zbroja ta nie wymaga podtrzymywania, gdyż jest rozrośniętą tkanką organiczną użytkownika techniki. Wytrzymałość zbroi jest równa atrybutowi wytrzymałości użytkownika.
Obok wytrzymałości główną zaletą zbroi jest jej lekkość. Pancerz ten nie obciąża w żaden sposób użytkownika, to pancerzowiec bierze na siebie ciężar operowania nim w synchronizacji z ruchami nosiciela, przez co nie może używać innych technik gdy nosiciel wykonuje jakieś zaawansowane ruchy lub porusza się szybciej niż pancerzowiec jest do tego zdolny. Karapaks formującego się pancerza może zmienić kolor oraz kształt zgodnie z wolą podłączonego przywołującego.
Posiadając Sennina Ninjutsu możemy kosztem Połowicznym rangi Bwprowadzić zmiany w karapaksie. Modyfikacje te są potrzebne gdy chcemy sięgnąć po coś lub użyć jakiegoś przedmiotu z naszego ekwipunku.
Uwaga: W momencie gdy pancerzowiec jest połączony z układem czakry przywołującego, nie może przejść w tryb mędrca podobnie jak przywołujący. Wyjątkiem jest sytuacja, gdy zrobią to symultanicznie. Podobnie, gdy chce użyć jakiejś innej swojej techniki, musi prosić przywoływacza o chwilowe oddanie kontroli nad ruchem.
Uwaga: W momencie gdy genjutsu jest rzucone na ubranego w pancerz przywoływacza, atakowany jest zarówno krab, jak i użytkownik w tym samym momencie. Z genjutsu jednak wychodzą osobno. Pancerzowiec może uwolnić swojego partnera poprzez impuls czakry wysłany bezpośrednio między ich układami i vice versa - przywołujący może tą samą drogą uwolnić pancerzowca.
Przed rozrostem pancerza, zwierzak wbija delikatnie swoje nogi w okolice kręgosłupa, tworząc połączenie z układem czakry przywoływacza, będącego celem techniki. Dzięki temu, gdy ubrany przywołujący będzie korzystał z technik, pancerzowiec oraz zbroja, będą traktowane jak część jego ciała.
Zbroja ta nie wymaga podtrzymywania, gdyż jest rozrośniętą tkanką organiczną użytkownika techniki. Wytrzymałość zbroi jest równa atrybutowi wytrzymałości użytkownika.
Obok wytrzymałości główną zaletą zbroi jest jej lekkość. Pancerz ten nie obciąża w żaden sposób użytkownika, to pancerzowiec bierze na siebie ciężar operowania nim w synchronizacji z ruchami nosiciela, przez co nie może używać innych technik gdy nosiciel wykonuje jakieś zaawansowane ruchy lub porusza się szybciej niż pancerzowiec jest do tego zdolny. Karapaks formującego się pancerza może zmienić kolor oraz kształt zgodnie z wolą podłączonego przywołującego.
Posiadając Sennina Ninjutsu możemy kosztem Połowicznym rangi Bwprowadzić zmiany w karapaksie. Modyfikacje te są potrzebne gdy chcemy sięgnąć po coś lub użyć jakiegoś przedmiotu z naszego ekwipunku.
Uwaga: W momencie gdy pancerzowiec jest połączony z układem czakry przywołującego, nie może przejść w tryb mędrca podobnie jak przywołujący. Wyjątkiem jest sytuacja, gdy zrobią to symultanicznie. Podobnie, gdy chce użyć jakiejś innej swojej techniki, musi prosić przywoływacza o chwilowe oddanie kontroli nad ruchem.
Uwaga: W momencie gdy genjutsu jest rzucone na ubranego w pancerz przywoływacza, atakowany jest zarówno krab, jak i użytkownik w tym samym momencie. Z genjutsu jednak wychodzą osobno. Pancerzowiec może uwolnić swojego partnera poprzez impuls czakry wysłany bezpośrednio między ich układami i vice versa - przywołujący może tą samą drogą uwolnić pancerzowca.
Kod: Zaznacz cały
[title kanji= カニハグ]Kanihagu | Crab Hug[/title]
[pic rank=S]https://i.pinimg.com/originals/55/61/45/5561455373880bcf18a3a80bac59f630.jpg[/pic]
[row title=Klasyfikacja]NINJUTSU, TECHNIKA PANCERZOWCÓW, TECHNIKA WSPÓŁPRACY[/row]
[row title=Pieczęcie]Dzik → Baran → Wąż → Pies → Szczur → Wół → Koń → Wąż → Baran → Dzik[/row]
[row title=Koszt]Podwójny[/row]
[row title=Zasięg]Dotyk[/row]
[row title=Wymagania]Bycie pancerzowcem do rozmiaru średniego, Zōen[/row]
[description]Technika ta jest rozwinięciem podstawowego ninjutsu pancerzowców. W tym wypadku wykwalifikowany przedstawiciel gatunku pancerzowców obdarzając głębokim zaufaniem swojego przywołującego, siada mu na plecach i rozpościera karapaks po całej powierzchni jego ciala. Tworzony przez stworzenie pancerz jest tak wytrzymały jak ono same. Dopasowuje się do ciała i ekwipunku nosiciela.
Przed rozrostem pancerza, zwierzak wbija delikatnie swoje nogi w okolice kręgosłupa, tworząc połączenie z układem czakry przywoływacza, będącego celem techniki. Dzięki temu, gdy ubrany przywołujący będzie korzystał z technik, pancerzowiec oraz zbroja, będą traktowane jak część jego ciała.
Zbroja ta nie wymaga podtrzymywania, gdyż jest rozrośniętą tkanką organiczną użytkownika techniki. Wytrzymałość zbroi jest równa atrybutowi wytrzymałości użytkownika.
Obok wytrzymałości główną zaletą zbroi jest jej lekkość. Pancerz ten nie obciąża w żaden sposób użytkownika, to pancerzowiec bierze na siebie ciężar operowania nim w synchronizacji z ruchami nosiciela, przez co nie może używać innych technik gdy nosiciel wykonuje jakieś zaawansowane ruchy lub porusza się szybciej niż pancerzowiec jest do tego zdolny. Karapaks formującego się pancerza może zmienić kolor oraz kształt zgodnie z wolą podłączonego przywołującego.
[b]Posiadając Sennina Ninjutsu[/b] możemy kosztem Połowicznym rangi Bwprowadzić zmiany w karapaksie. Modyfikacje te są potrzebne gdy chcemy sięgnąć po coś lub użyć jakiegoś przedmiotu z naszego ekwipunku.
[b]Uwaga:[/b] W momencie gdy pancerzowiec jest połączony z układem czakry przywołującego, nie może przejść w tryb mędrca podobnie jak przywołujący. Wyjątkiem jest sytuacja, gdy zrobią to symultanicznie. Podobnie, gdy chce użyć jakiejś innej swojej techniki, musi prosić przywoływacza o chwilowe oddanie kontroli nad ruchem.
[b]Uwaga:[/b] W momencie gdy genjutsu jest rzucone na ubranego w pancerz przywoływacza, atakowany jest zarówno krab, jak i użytkownik w tym samym momencie. Z genjutsu jednak wychodzą osobno. Pancerzowiec może uwolnić swojego partnera poprzez impuls czakry wysłany bezpośrednio między ich układami i vice versa - przywołujący może tą samą drogą uwolnić pancerzowca.[/description]