• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Pracownia Techniczna Pewnego Pana

Awatar użytkownika
Yōgan Sayu
Posty: 135
Rejestracja: 11 lis 2021, 19:18
Ranga: Muryō no ninja
Discord: meei#6947
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:

Re: Pracownia Techniczna Pewnego Pana

Bo co
Obrazek
think twice? I don't even think once
słowa
myśli
głos
Awatar użytkownika
Fawkes
Posty: 407
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:29
Ranga dodatkowa: Moderator Kuźni | Mistrz Gry
Discord: poprostujakub
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Pracownia Techniczna Pewnego Pana

Obrazek

BO JAJCO.

Obrazek

Prowadzenie misjiRangi Dowolne
  1. Find Your Own Way - Przygoda Rangi A dla Kurogane Hao.
  2. Lekarzu lecz się sam! - Misja Rangi D dla Orochi Sairai.
Awatar użytkownika
Yōgan Sayu
Posty: 135
Rejestracja: 11 lis 2021, 19:18
Ranga: Muryō no ninja
Discord: meei#6947
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:

Re: Pracownia Techniczna Pewnego Pana

Obrazek
Obrazek
think twice? I don't even think once
słowa
myśli
głos
Awatar użytkownika
Fawkes
Posty: 407
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:29
Ranga dodatkowa: Moderator Kuźni | Mistrz Gry
Discord: poprostujakub
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Pracownia Techniczna Pewnego Pana

Moją ulubioną częścią grania Majim jest ta, w której moja postać wyskakuje, krzyczy "It's Jitonin' time" i wszyscy giną od latającego metalu.
► Pokaż Spoiler | Shitate-ya no Fukushū
Shitate-ya no Fukushū | Revenge of Tailor仕立屋の復讐
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęciePieczęć Konfrontacji
KosztStandardowy na turę za 20 metrów żyłki
Zasięgna broń
WymaganiaZnajmość Hien
Spośród licznych narzędzi do dyspozycji shinobi, jedno zasługuje na specjalne miejsce - stalowa żyłka. Stosunkowo tania, elastyczna w użyciu, a przy wzmocnieniu przez techniki bardzo niebezpieczna. W przypadku tego jutsu, jesteśmy w stanie pokryć naszą żyłkę warstwą chakry, która sprawia, że ta broń ze zwykłej nitki, którą możemy unieruchomić naszego przeciwnika, staje się śmiertelną bronią. Warstwa chakry nadaje właściwości tnących, w wyniku czego trafienie taką żyłką może zadać mniej lub bardziej poważne obrażenia. Wszystko zależy od tego, jak używamy naszej broni.

Posiadając otwartą dziedzinę żywiołową, użytkownik jest w stanie dodatkowo wzmocnić żyłkę posiadanym żywiołem. Każdy z nich wpływa na nią w inny sposób sprawiając, że ta sama technika w rękach różnych osób może mieć zupełnie inne efekty. By wzmocnić żyłkę w ten sposób, należy mieć Kontrolę Chakry na poziomie 7 bądź wyższym.
  • Katon - żyłka staje w płomieniach, zwiększając zadawane obrażenia i zostawiając dotkliwe poparzenia na ciele przeciwnika.
  • Fūton - żyłka nabiera silniejszych właściwości tnących, mogąc przecinać metal i skały.
  • Raiton - przez żyłkę przebiegają liczne błyskawice, które po trafieniu porażają cel. Może to spowodować tymczasowy paraliż kończyny.
  • Suiton - żyłka zostaje pokryta cienką warstwą wody, która jest w ciągłym ruchu. Trafienie nią pozostawia głębsze rany niż zazwyczaj.
  • Doton - żyłka staje się twardsza i mniej giętka, dzięki czemu jest mniej wrażliwa na wrogie ataki i może skutecznie utrudnić się oswobodzenie z więzów.
Powłoka utrzymuje się tak długo, jak znajduje się w rękach shinobi, oraz przez krótki moment po jej wypuszczeniu.

Posiadając rangę S w Ninjutsu można pominąć pieczęć kumulując chakrę tyle czasu, ile zajęłoby jej złożenie.
► Pokaż Spoiler | Amatsumara
Amatsumara | Heavenly Forge天津麻羅
KlasyfikacjaJiton, Transformacja Natury, Transformacja Kształtu
PieczęciePies → Małpa → Dzik → Szczur → Baran
KosztZmienny na turę
ZasięgNa siebie
WymaganiaOdpowiednia ilość żelaznego piachu
Dość elastyczna technika Jitonu. Skupiając chakrę i odpowiednio formując żelazny piach, jesteśmy w stanie stworzyć z niego różne metalowe bronie. Oczywiście, ich jakość jest dość daleka od rynkowej, zważając na to, że została stworzona w większość przypadków przez osoby, które nie mają za dużo wspólnego z płatnerstwem. Stworzoną tak kataną można walczyć i ciąć, jednak jej wytrzymałość lub ostrość będzie gorsza od kupnej katany. Głównym zastosowaniem jest jednak stworzenie broni, gdy nie mamy lepszej w pobliżu lub zostaliśmy chwilowo jej pozbawieni. Z oczywistych względów, nie możemy stworzyć w ten sposób skomplikowanych mechanizmów (np. wyrzutnie).

Koszt techniki jest zmienny w zależności od ilości i rozmiaru stworzonych broni.
Rozmiar BroniPrzykłady BroniKoszt na turę od sztukiShokunin-Waza wymagana do stworzenia broni dobrej jakości
Broń MałaSenbony, Kunaie, Shurikeny itd.Koszt D (min. 3)C
Broń ŚredniaKama, Wakizashi, Katar itd.Koszt CB
Broń DużaKatana, Bo, Tsurugi itd.Koszt BA
Posiadając otwartą dziedzinę Katon możemy złożyć dodatkowo pieczęci (Szczur → Pies → Smok → Koń) by nieco lepiej zespoić żelazny piasek. W ten sposób broń staje się znacznie wytrzymalsza, jednak jej ostrość wciąż odbiega od prawdziwych broni.
Posiadając dziedzinę Shokunin-Waza użytkownik techniki potrafi znacznie lepiej tworzyć bronie. Są o wiele lepsze i mogą walczyć bez większych przeszkód z tymi stworzonymi we warsztacie. By broń posiadała taką jakość, Ranga Dziedziny musi być równa tej w podanej tabelce.
► Pokaż Spoiler | Ken no Hakaimono
Ken no Hakaimono | Destroyer of Swords剣の破壊者
KlasyfikacjaJiton, Transformacja Natury
PieczęcieBaran → Zając → Ptak → Baran → Małpa → Wół → Małpa → Ptak → Szczur → Smok
KosztStandardowy
ZasięgDotyk
Wymagania---
Technika, która najbardziej zagraża użytkownikom metalowych broni. Uderzając lub dotykając wybrany metalowy przedmiot, Maji przekazuje mu niestabilny ładunek chakry Jitonu. Sprawia to, że różne części przedmiotu są naładowane różnymi ładunkami, które stale się zmieniają. Powoduje to silne drgania, które ostatecznie doprowadzają do jego zniszczenia. Niezależnie, czy to zbroja, tarcza czy stojące na drodze stalowe drzwi. Zastosowanie jej w bezpośrednim starciu może być jednak trudne, bo dotknięcie zmierzającego w naszą stronę miecza może się raczej skończyć odcięciem naszych palców. Technika wymaga więc odpowiedniego momentu użycia i taktycznego myślenia.

Uwaga: Wszelkie unikaty zostały stworzone różnymi specjalnymi metodami, które skutecznie uniemożliwiają użytkownikowi tej techniki ich zniszczenia w ten sposób.

Posiadając Rangę S w Jiton możemy pominąć pierwsze 4 pieczęci.
Posiadając Sennina w Jitonie możemy przekazać niestabilny ładunek techniki poprzez inny metalowy przedmiot (chociażby naszą broń). Magazynujący przedmiot nie ulegnie wówczas zniszczeniu, w przeciwieństwie do tego, z którym się zetknie.
► Pokaż Spoiler | Hagane no Higo-Sha no Yoroi
Hagane no Higo-Sha no Yoroi | Armour of Steel Guardian鋼の庇護者の鎧
KlasyfikacjaJiton, Transformacja Natury
PieczęcieMałpa → Dzik → Małpa → Smok → Wąż → Baran → Zając → Ptak
KosztStandardowy na Turę
ZasięgNa siebie
Wymagania
Opis techniki
► Pokaż Spoiler | Tetsuryū no Kakusei
Tetsuryū no Kakusei | The Awakening of Iron Dragon鉄竜の覚醒
KlasyfikacjaJiton, Transformacja Natury, Kontrola Chakry
PieczęciePies → Koń → Smok → Baran → Wół → Małpa → Baran → Pies → Baran → Smok
KosztZmienny na Turę
ZasięgNa siebie
WymaganiaZnajomość Hagane no Kengen, Odpowiednia Ilość Metalu
► Pokaż Spoiler | Jiton Chakra Mode
Jiton Chakura Mōdo | Magnet Release Chakra Mode磁遁チャクラモード
KlasyfikacjaJiton, Transformacja Natury
Pieczęcie---
KosztPołowiczny na Turę
ZasięgNa siebie | 20 metrów
Wymagania---
DodatkoweTechnika traktowana jest jako Wspomaganie
Technika ta polega na wytworzeniu wokół użytkownika powłoki z chakry Magnetyzmu. Inne osoby widzą, jak użytkownika Jitonu pokrywa fioletowa poświata, której towarzyszy ciche buczenie. Wytworzona warstwa nie chroni użytkownika bezpośrednio - ataki pięściami i większość technik nie napotka przeszkody na swojej drodze. A więc w jaki sposób ta technika może być przydatna?

Przez pole magnetyczne, wytworzone wokół użytkownika. Jest ono na tyle silne, że rzucone w stronę Majiego pociski lub wystrzelone strzały zaginają swój kurs, omijając go szerokim łukiem. Jeszcze większy problem napotykają osoby, które dzierżą broń do walki wręcz lub, co gorsza, walczą w pełnej metalowej zbroi. Gdy tylko spróbują się zbliżyć na mniej niż 20 metrów, broń zostaje wypychana poza obszar powstałego pola magnetycznego. Jedynie wystarczająco silni oponenci (Siła X) są w stanie się zbliżyć, wciąż utrzymując swoje wyposażenie. Efekt nie działa na ekwipunek Majiego - powłoka otaczająca go przechodzi również na dzierżoną broń, zapobiegając wyrzucenia jej poza obszar techniki.

Samo pole nie oddziałuje negatywnie na użytkownika. Wręcz przeciwnie - pole magnetyczne stymuluje jego układ nerwowy, poprawiają czas reakcji. Podczas gdy technika jest aktywna, użytkownik otrzymuje bonus +4 do Refleksu.

Posiadając Specjalizację w Jitonie na czas działania techniki, użytkownik otrzymuje dodatkowo +2 do Wytrzymałości.
Posiadając Sennina Jitonu użytkownik jest w stanie zwiększyć siłę indukcji pola magnetycznego do tego stopnia, że zaburza pracę układu nerwowego przeciwników. Gdy przeciwnik znajduje się obszarze działania pola magnetycznego, otrzymuje karę -3 do Refleksu.
Zwój---
Zwój---
Ostatnio zmieniony 15 paź 2022, 14:24 przez Fawkes, łącznie zmieniany 9 razy.

Obrazek

Prowadzenie misjiRangi Dowolne
  1. Find Your Own Way - Przygoda Rangi A dla Kurogane Hao.
  2. Lekarzu lecz się sam! - Misja Rangi D dla Orochi Sairai.
Awatar użytkownika
Fawkes
Posty: 407
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:29
Ranga dodatkowa: Moderator Kuźni | Mistrz Gry
Discord: poprostujakub
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Pracownia Techniczna Pewnego Pana

Topór
Koszt600 Ryō
Stack/Slot1/1
Jedno- lub obusieczny topór wykonany z metalowej głowni i drewnianego drzewca o długości od 0,9 do 1,4 metra. Powierzchnia tnąca broni wynosi 20-40 centymetrów. Z drugiej strony głownia jest zakończona drugim ostrzem lub tępym końcem, który może służyć jako broń obuchowa.
Tarcza
Koszt1000 Ryō
Stack/Slot1/2
Mało popularna wśród shinobi broń defensywna. Tarczę upodobały natomiast inne organizacje i jednostki, które nie są w stanie uniknąć nadciągających ciosów lub pocisków, zamiast tego zasłaniając się nią. Produkowane w całym świecie tarcze różnią się wyglądem i rozmiarem, ale najbardziej popularnym wariantem jest ten wykonany z twardego, wytrzymałego drewna wzmocnionego stalowymi częściami. W niektórych warsztatach można znaleźć cięższą wersję, wykonaną w całości z metalu, który posiada jeszcze lepsze możliwości defensywne. W tej postaci tarcza kosztuje 1500 Ryō.
Ostatnio zmieniony 14 paź 2022, 20:04 przez Fawkes, łącznie zmieniany 2 razy.

Obrazek

Prowadzenie misjiRangi Dowolne
  1. Find Your Own Way - Przygoda Rangi A dla Kurogane Hao.
  2. Lekarzu lecz się sam! - Misja Rangi D dla Orochi Sairai.
Awatar użytkownika
Fawkes
Posty: 407
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:29
Ranga dodatkowa: Moderator Kuźni | Mistrz Gry
Discord: poprostujakub
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Pracownia Techniczna Pewnego Pana

Techniki Sumitsukai
  • Chōjū Giga|超獣偽画 - Ranga D
  • Chōshin Giga|超神偽画 - ???
  • Fūinjutsu: Koshi Tandan|封印術・虎視眈弾 - Ranga S
  • Sumi Bunshin no Jutsu|墨分身の術 - Ranga B
  • Sumigasumi no Jutsu|墨霞の術 - Ranga C
Choju Giga - Ranga D, bo to podstawowa technika klanu. Do omówienia:
  • Koszt Techniki w PT
  • Czas rysowania
  • Czy koszt pojedynczy czy na turę
  • Czy może rozbijamy to na kilka technik? W sumie nie wiem, bo inne klany nie maja takiego problemu
► Pokaż Spoiler | Choju Giga
Chōjū Giga | Super Beast Imitating Drawing超獣偽画
KlasyfikacjaSumijutsu, Transformacja Kształtu
PieczęciePieczęć Konfrontacji
KosztStandardowy Rangi Tworu
ZasięgN/D
Wymagania---
DodatkoweTechnika kosztuje XX PT
Podstawowa technika Sumitsukai. Dzięki niej, użytkownicy tego Hiden jest w stanie sprawić, że narysowane przez nich stwory ożywają. Każdy członek tej organizacji nosi przy sobie odpowiednie materiały do użycia tego jutsu - są nimi atrament i powierzchnia, na której może stworzyć swój rysunek. Narysowane i ożywione w ten sposób zwierzęta są w pełni posłuszne swojemu twórcy, który może znaleźć dla nich szeroki wachlarz zastosowań. Mogą go wspomagać w walce, służyć jako zwiad, odwrócenie uwagi, a nawet jako środek transportu. Wszystko jest zależne od rozmiaru i formy stworzenia. Zaletą jest to, że możemy narysować zwierzęta zawczasu i przywołać je dopiero wtedy, jak będziemy potrzebować ich wsparcia.
Rozmiar StworzeniaPrzykładyCzas Rysowania (w pieczęciach)Standardowy Koszt za Stworzenie
MalutkiMysz, Żaba, Wiewiórka1Ranga E
MałyKot, Zając3Ranga D
ŚredniPies5Ranga C
SporyCzłowiek, Lew7Ranga B
DużyKoń, Ogromny Sokół10Ranga A
WielkiSłoń20Ranga S
Posiadając Specjalizację w Sumijutsu
Posiadając Sennina w Sumijutsu
► Pokaż Spoiler | Sumigasumi no Jutsu
Sumigasumi no Jutsu | Ink Mist Technique墨霞の術
KlasyfikacjaSumijutsu, Transformacja Kształtu
Pieczęcie
Koszt
Zasięg
WymaganiaZnajmość Choju Giga
Opis techniki
► Pokaż Spoiler | Sumi Bunshin no Jutsu
Sumi Bunshin no Jutsu | Ink Clone Technique墨分身の術
KlasyfikacjaSumijutsu, Transformacja Kształtu, Technika Klonująca
Pieczęcie
Koszt
Zasięg
WymaganiaZnajomość Choju Giga
Opis techniki
► Pokaż Spoiler | Fūinjutsu: Koshi Tandan
Fūinjutsu: Koshi Tandan | Sealing Technique: Tiger Vision Staring Bullet封印術・虎視眈弾
KlasyfikacjaSumijutsu, Transformacja Kształtu
Pieczęcie
Koszt
Zasięg
WymaganiaFuinjutsu A, Znajomość Choju Giga
Opis techniki

Obrazek

Prowadzenie misjiRangi Dowolne
  1. Find Your Own Way - Przygoda Rangi A dla Kurogane Hao.
  2. Lekarzu lecz się sam! - Misja Rangi D dla Orochi Sairai.
Awatar użytkownika
Fawkes
Posty: 407
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:29
Ranga dodatkowa: Moderator Kuźni | Mistrz Gry
Discord: poprostujakub
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Pracownia Techniczna Pewnego Pana

Dobra dość opierdalania się, pora brać się do roboty, bo za długo sobie odpoczywałem od forka.


Jakubowa Lista Reczy Do Zrobienia, edycja 2k23, o kolejności dowolnej, pasywno-agresywnie zapisana

  1. DOKOŃCZYĆ OPIS JEBANEGO KRAJU PAWII BO JUŻ 2 RAZY PODCHODZIŁEM I NIC NIE WYSZŁO.
  2. Może opisać Sumitsukai, bo zaczynałem to robić.
  3. Może zrobić minirework Jitonu, bo kurwa pierwsza wersja tych technik jest zjebana i nie ma Senninów (Dobrze wiadomo przez kogo. Jeśli nie wiesz, odwiedź pierwszą stronę tego tematu, czy coś.)
    • I mean serio, na 18 technik tylko 2 mają to w opisie, NA RAZIE TO JEST USELESS ATUT
  4. KURWA RUSZYĆ KAIZENA I JEGO IMPERIUM W HANIE.
    • Więc robić więcej potek i trutek:
      • Trucizna/lek co zwiększa krzepliwość krwi (by robiły się zatory i jak żyła pęknie przeciwnik się wykrwawiał wewnętrznie)
      • Trucizna/lek co zmniejsza krzepliwość krwi (by nie robiły się zatory i przeciwnik się wykrwawiał szybciej)
      • W końcu zrobić jakiś fajny narkotyk, którym można handlować w tej dziurze zwanej Haną
      • Zrobić tak zajebisty Bimber, że jest się zbyt upitym by w ogóle ogarniać co się dzieje dookoła (Buff do SW, Debuff do Refleksu)
      • Może zrobić w końcu afrodyzjak, by wkurwić tą babkę z haremu Hanakage i w końcu mieć jakąś fajną fabułę (czyt: wpierdol)
      • W ogóle jakiś trujący gaz, by mieć AoE broń. Może po prostu zrobię Chlor.
    • I ITEMKÓW W SUMIE TEŻ:
      • Potencjalnie granatnik, by móc w ogóle używać sensownie gazowych broni.
      • Bateryjki Raitonowe, by mieć czym zasilać te z dupy wyciągnięte machiny
      • Trebusz dla szpanu
      • Wyrzutnię linki
      • MIECZ ŁAŃCUCHOWY DLA SZPANU
    • No i pójść po Kugutsujutsu, by robić potem stuff do walki i jakieś lepsze wynalazki. Pewnie się przyda do argumentacji jak chcę zbudować Mecha Rozmiaru Moloch.
  5. Na Serazie, babsztylu jebanym, poexpić, wbić wyższe Ninjutsu i Fuinjutsu, by w końcu zrobić to zjebane wspomaganie do łapania demonów jak Pokemony.
  6. No i pójść na jakieś łapanie demonów.
  7. Hitoshi musi w końcu wziąć dupę w troki i jakieś wspomaganie ogarnąć, potencjalnie pakt.
  8. POSTARAĆ SIĘ MIEĆ SIŁĘ NA SPRAWDZANIE RZECZY W KUŹNI.
  9. Jeszcze sporo innych krajów potrzebuje opisu, POMIJAJĄC JEBANE PAWIE z punktu 1.
  10. A i Kaizen potrzebuje zdobyć Konia i przejechać się tym Pociągiem co z Królestwa Kupców jedzie do Smoczego Imperium. WCALE NIE PO TO BY GO ROZMONTOWAĆ I UKRAŚĆ CZĘŚCI, PO CZYM UŻYĆ SCHEMATU SILNIKA PAROWEGO DO ZROBIENIA JAKIEGOŚ KOLEJNEGO WYNALAZKU.
  11. Może wreszcie skończyć jeden z tych wątków co się prowadzi XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
  12. I przy okazji nauczyć się robić je w lepszym quality, bo na razie bida z nyndzom.
  13. I kurwa skoro proponowałem ten klan Yota te lata temu przy robieniu forka to może coś do nich zrobić, bo obecnie stoją pustkami i wydają się useless że ja jebe. Wtedy kolejny klan będzie do wyrzucenia po tych bąbelkach.
    • Gdy to piszę, to wsm myślę, że to niegłupie, by technika kontroli pogody była po prostu ozwojowana. Mamy w końcu Ninjutsu do robienia deszczu for SOME REASON.
  14. Jak już mówię o lepszych wątkach, to może coś w tej pustej łepetynie zaświeci i jakiś minievent wymyślę, jak już będzie ze mną lepiej.

Obrazek

Prowadzenie misjiRangi Dowolne
  1. Find Your Own Way - Przygoda Rangi A dla Kurogane Hao.
  2. Lekarzu lecz się sam! - Misja Rangi D dla Orochi Sairai.
Awatar użytkownika
Yamanaka Aiko
Posty: 476
Rejestracja: 27 kwie 2021, 4:55
Ranga: Jōnin
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: meei#6947
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:

Re: Pracownia Techniczna Pewnego Pana

Ban
Obrazek
w tobie jest dość miłości, by ogrzać cały świat
i dość gniewu, by cały świat zniszczyć
aria of the soul

telepatia | słowa #9c6cb5
myśli
głos
Zasięg sensora bez pieczęci | z pieczęcią24 metry | 1000 metrów
► Pokaż Spoiler
Inna odsłona Jajko
Was it a good choice, tho? - Fabuła D | Senju Rie
► Pokaż Spoiler
ja: Don przy sprawdzaniu mojej karty postaci czytał na głos na voice historię i prawie płakał ze śmiechu.
Ja też płakałam, ale bardziej z zażenowania

Hefajstos: Przepraszam. Moje są równie słabe, też się możesz pośmiać.
Znaczy nie słabe.
Przepraszam.
Śmieszne


Obrazek
According to Eiji, I'm officially Norka's balls
Awatar użytkownika
Fawkes
Posty: 407
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:29
Ranga dodatkowa: Moderator Kuźni | Mistrz Gry
Discord: poprostujakub
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Pracownia Techniczna Pewnego Pana

Nie.
Za karę nie przepuszczę ci tej potki której celem jest wyłączenie.

Obrazek

Prowadzenie misjiRangi Dowolne
  1. Find Your Own Way - Przygoda Rangi A dla Kurogane Hao.
  2. Lekarzu lecz się sam! - Misja Rangi D dla Orochi Sairai.
Awatar użytkownika
Yamanaka Aiko
Posty: 476
Rejestracja: 27 kwie 2021, 4:55
Ranga: Jōnin
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: meei#6947
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:

Re: Pracownia Techniczna Pewnego Pana

Ty chuju Affcia mi to sprawdzi
Obrazek
w tobie jest dość miłości, by ogrzać cały świat
i dość gniewu, by cały świat zniszczyć
aria of the soul

telepatia | słowa #9c6cb5
myśli
głos
Zasięg sensora bez pieczęci | z pieczęcią24 metry | 1000 metrów
► Pokaż Spoiler
Inna odsłona Jajko
Was it a good choice, tho? - Fabuła D | Senju Rie
► Pokaż Spoiler
ja: Don przy sprawdzaniu mojej karty postaci czytał na głos na voice historię i prawie płakał ze śmiechu.
Ja też płakałam, ale bardziej z zażenowania

Hefajstos: Przepraszam. Moje są równie słabe, też się możesz pośmiać.
Znaczy nie słabe.
Przepraszam.
Śmieszne


Obrazek
According to Eiji, I'm officially Norka's balls
Awatar użytkownika
Fawkes
Posty: 407
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:29
Ranga dodatkowa: Moderator Kuźni | Mistrz Gry
Discord: poprostujakub
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Pracownia Techniczna Pewnego Pana

Pakt z Lisami
ProfilSpecjalistyczny
Żywioł paktuKaton
Powiernik paktu---
Lisy to małe, niepozorne stworzenia. Niech was to nie zwiedzie, oj nie! Może i w porównaniu z innymi zwierzętami są mniej silne i wydają się niegroźnymi futrzakami, ale to jedne z najsprytniejszych, najprzebieglejszych, a do tego najzłośliwszych stworzeń po tej stronie globu. Jedną z najgorszych rzeczy, jakie można zrobić, to nie docenić intelektu lisa - o czym ci, co postanowili z nimi zadrzeć lub próbowali znaleźć ich krainę, szybko się przekonali, wpadając w zastawione przez nich pułapki lub padając ofiarą któregoś z ich przemyślanych żartów. Bo to właśnie wszelkie psikusy są tym, czym się szczycą najbardziej. Często ofiarą lisich dowcipów padają mieszkańcy i podróżni Kraju Lisów. Czasem jest to coś prostego, jak schowanie czegoś, co nieuważny człowiek zostawił niepilnowane i potem patrzeć, jak skonfundowany szuka przedmiotu, który "jeszcze chwilę temu tutaj leżał". A czasem to może być coś gorszego - na przykład jak pewnego razu żona zobaczyła swojego męża, jak obściskiwał się z inną babą. Mimo wszystko to mają być głównie niewinne psikusy, ale niezależnie od skali przedsięwzięcia lisy nigdy nie wyrządzają poważnych szkód na ciele. Oczywiście zwykli ludzie nie wiedzą, że padają ofiarą sztuczek i psot lisów, które polubiły wykorzystywanie chakry do nawet tak trywialnych rzeczy. Wiedzą jednak, że nie mogą z tym przeholować, bo może i ludzie są na tyle głupi, by dać się nabrać raz czy dwa, ale gdy nagle we wiosce każdemu zaczną się przydarzać dziwne rzeczy, to mogą zacząć coś podejrzewać. To mogłoby zniszczyć ulubione źródło rozrywki tej bandy futrzaków. A co jak co, ale te zwierzęta kochają wchodzić w interakcje z ludźmi - a najbardziej 23 września, gdy mieszkańcy kraju oddają cześć Lisiej Bogini. Wykorzystując fakt, że ta okazja przyciąga również osoby z daleka, mają szansę łatwo wtopić się w tłum przyjezdnych - oczywiście za pomocą technik przemiany - i dzięki temu brać udział w organizowanych festynach i zabawach. Oraz organizować ludziom jeszcze więcej psikusów.

Jednak nie wolno też zapominać, że to szybkie i zwinne zwierzęta. Jeśli nie zna się terenu Kitsune no Kuni, to gonitwa za jednym z lisów nie należy do najłatwiejszych - zwierzęta doskonale znają swoje skróty, kryjówki i tajne przejścia. Z resztą, same budują większość z nich, by móc szybko przemieszczać się do swojej głównej siedziby - Sugoiyamy. Ponadto mają doskonały słuch i są mistrzami w tropieniu - chociaż ich więksi kuzyni, wilki i psy mają o wiele lepszy węch. Jeśli te futrzaki muszą polować, to ich ofiarą padają mniejsze zwierzęta.

Wbrew temu co może się wydawać, Lisy mają ustaloną hierarchię. Bo jest pewna rzecz, z którą każdy się zgodzi - jeśli nikt by nie zapanował nad tą zgrają lekkoduchów, to pewnie ich obecność w Kitsune no Kuni byłaby wszystkim dobrze znana. Dlatego najstarsi mieszkańcy Sugoiyamy pełnią poniekąd rolę zwierzchników i gdy ktoś z lisiego ludu przesadzi z wybrykiem lub dopuści się jakiegoś niedopuszczalnego czynu to właśnie Starsi zajmują się delikwentami. Dlatego nie bez powodu wszelkie młodsze lisy łaszą się do nich i starają zaskarbić sobie ich sympatię - dzięki temu liczą, że jeśli coś przeskrobią, to może spojrzą na nie bardziej łaskawym okiem. Każdy członek Starszyzny może działać samodzielnie i nie potrzebuje innych, by wydawać swoje werdykty i osądy. Pomimo istnienia takowej hierarchii, to zasady i prawa lisów nie są bardzo sztywne. Członkowie lisiego ludu mogą sobie chadzać gdzie chcą i wchodzić w interakcje z innymi zwierzętami, w tym ludźmi. Jednak istnieje wewnętrzna lista zakazów, którą muszą przestrzegać wszystkie futrzaki. Po pierwsze, nie mogą wprowadzać nieupoważnionych ludzi na teren Sugoiyamy. Lisy pod żadnym pozorem nie pozwoliłyby, by lokalizacja ich domu była znana komuś kto nie jest lisem lub osobą podpisaną pod paktem. Wyjątkiem od tej zasady są Starsi, którzy mogą uznać, że ktoś zaskarbił sobie sympatię lisów na tyle, by zostać wpuszczonym do środka (a w związku z czym najpewniej godnym złożenia podpisu na pakcie). Po drugie, w ich społeczeństwie zakazane jest jakiekolwiek morderstwo. Oczywiście nie obejmuje to zabicia w obronie własnej, bo nie ukrywajmy, taka sytuacja może się zdarzyć. Większość futrzaków zgodzi się jednak, że morderstwo jest jedną z najgorszych rzeczy, jakich można dokonać - bo jest nudne i mało kreatywne. Więcej rozrywki przynosi im poniżenie lub upokorzenie przeciwnika. Jeśli ktoś złamie któryś z tych dwóch zakazów, czekają go dość poważne konsekwencje. Same lisy zostają publicznie ośmieszone przed wszystkimi mieszkańcami góry, a następnie wygnane z krainy. Nie znaczy to jednak, że na tym to się kończy. Gdy lisy spotkają kogoś z wygnańców tym bardziej nie mogą sobie odmówić kolejnej uknutej intrygi. Na szczęście wśród samych lisów rzadko dochodzi do tak poważnych pojedynków, by doszło do poważnych obrażeń na ciele i w związku z czym śmierci. Nie bawią się w zemsty, żale i poważne sentymenty - najzwyczajniej nie widzą sensu, by rozpamiętywać dzień wczorajszy, Z resztą większość lisich konfliktów dość szybko się rozwiązuje na drodze rozmowy - lub raczej bardzo głośnego pojedynku wyzwisk. Zazwyczaj to wystarczy, by futrzaki ostudziły emocje i zakopały topór wojenny. Niemniej tego typu batalie mogą trwać dość długo, bo lisy podczas swojego długiego życia nabierają całkiem dobrej wprawy w takich potyczkach.

Patrząc na zachowanie lisów, ich niezależność, ulubione zainteresowanie i ogólnie fakt, że to banda lekkoduchów, które przejmują się tylko sobą i swoją potrzebą zabawy, nasuwa się jedno zasadnicze pytanie: jak te zwierzęta współdziałają z ludźmi? Jak można zmusić do pomocy takie istoty? Otóż moi drodzy... Nie da się. Współpracują z ludźmi tylko wtedy, gdy mają na to ochotę i w grę wchodzi dostarczenie sobie rozrywki. Dlatego przywołując lisa musimy się liczyć z tym, że mogą nie być zawsze skłonne do pomocy.

Dla nich jesteś człowiekiem podobnym do stu tysięcy innych ludzi. I wcale cię nie potrzebują. Ty też pewnie ich nie potrzebujesz. Są dla ciebie tylko lisami podobnymi do stu tysięcy innych, dzikich lisów. Jeżeli jednak zaskarbisz ich sympatie i je oswoisz, będziecie sobie wzajemnie potrzebni. Na pewno nie uchroni cię to przed ich wybrykami, ale bez wątpienia uratuje ci życie, gdy znajdziesz się w patowej sytuacji...
Kraina paktuSugoiyama (凄い山)
Gdzieś na południu kraju, w wielkich lasach na południu, jest miejsce skryte przed oczami śmiertelników...

W tym przypadku nie jest to jednak metafora, ale fakt. Kraina Lisów jest bowiem ukryta pod wpływem permanentnego Genjutsu. Bo prawda jest taka, że gdyby ludzie byli w stanie zobaczyć Górę, to by zaraz poszli się na nią wspinać. A w ten sposób, wszelcy nieproszeni goście, którzy się zbliżą do siedziby zwierząt, nieświadomie zmieniają swoją trasę, czasem wracając na utarte szlaki, a czasem gubiąc się w lesie. Jednak osoby, które lisy uznały za godne zwiedzenia ich siedziby, wiedzą gdzie znajduje się Sugoiyama. I przekonały się, że nazwa nie jest do końca adekwatna.

Sugoiyama to nie tyle góra, co pozostałość po wygasłym wulkanie. Jest wysoki na półtora tysiąca metrów, ale ponieważ wybrańcy mogą go zobaczyć tylko u jego podnóża, wydaje się jeszcze większy. Z jego stoków wychodzi kilkanaście różnych tuneli - część jest tak mała, że tylko lisy się przez nie przecisną, ale niektóre są na tyle duże, że osoby podpisane pod paktem mogą przez nie spokojnie przechodzić wyprostowane. Wszystkie prowadzą do środka krateru. A co we wnętrzu? Bliskość do chakry natury sprawiło, że tętni życiem. Wyrósł tu bowiem las, który był idealnym domem dla lisów. Zwierzęta pod korzeniami drzew wykopały swoje jamy i nory, w których żyją na co dzień, gdy akurat nie zajmują się uprzykrzaniem życia mieszkańców kraju. Flora tego miejsca jest znacznie przerośnięta i ogromne drzewa są tutaj normą. Do tego masa różnych krzewów i traw, w których ta banda psotników znajduje swoje jedzenie - małe gryzonie, małe ptaki, ale też owoce leśne jak jeżyny, maliny, czy borówki. Jedno jest pewne, nie muszą się martwić o pusty brzuch i spędzać cały dzień na swoich własnych sprawach. O wodę też nie muszą się martwić, bo ta bije z licznych mniejszych strumyków, które wydostają się tu i ówdzie spod ziemi. Jednak ten cud natury jest również domem innych zwierząt, które można znaleźć w Kitsue no Kuni. Choć lisy uważają, że to miejsce jest na ich własność, to natura sama się ciągnie do tego miejsca. Można nawet powiedzieć, że "Robi im to na złość." A bądź co bądź, ale balans we wszechświecie musi być.

W samym centrum wyrasta wielki i wiekowy dąb. Jego rozłożyste gałęzie tylko utwierdzają obserwatorów, że większego drzewa nie znajdzie się na terenie Sugoiyamy. To właśnie pod jego korzeniami znajdują się najważniejsze nory i korytarze, w których mieszkają najważniejsi przedstawiciele lisiej nacji. Ponadto, to w tym miejscu znajdują się główne przejścia lisiej sieci korytarzy. Prowadzą one w różne miejsca - w pobliża wiosek Pięciu Plemion, pod niektóre z kapliczek poświęconych lisiej bogini, konkretne punkty na granicach Kraju, a nawet mówi się, że niektóre prowadzą w jeszcze dalsze zakamarki świata. Jednak nie wiadomo, jak jest naprawdę, bo równie dobrze to mógł być kolejny psikus lisów...
Podpisy
  1. ---
Techniki paktu
Ostatnio zmieniony 14 lut 2023, 19:14 przez Fawkes, łącznie zmieniany 6 razy.

Obrazek

Prowadzenie misjiRangi Dowolne
  1. Find Your Own Way - Przygoda Rangi A dla Kurogane Hao.
  2. Lekarzu lecz się sam! - Misja Rangi D dla Orochi Sairai.
Awatar użytkownika
Fawkes
Posty: 407
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:29
Ranga dodatkowa: Moderator Kuźni | Mistrz Gry
Discord: poprostujakub
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Pracownia Techniczna Pewnego Pana

Henge no Jutsu: Giman-Tekina Ninsō - Okej, ostatnia informację dopisałem, bo tego nie ma w normalnym Henge, a jakoś trzeba to zrobić. A nie chcemy, by przy każdej zmianie w lisa nasz strój zostawał zostawiony na ziemi.
Henge no Jutsu: Giman-Tekina Ninsō | Transformation Technique: Deceitful Physiognomy変化の術・欺瞞的な人相
KlasyfikacjaNinjutsu, Technika Transformacji
PieczęcieSmok → Pies → Małpa → Baran → Szczur → Wół → Wąż
KosztPodwójny
ZasięgNa siebie
WymaganiaPakt z Lisami lub bycie Lisem, znajomość Henge no Jutsu
Jutsu umożliwia lisowi lub osobie podpisanej pod paktem zmianę wyglądu. Działanie jest podobne jak do zwykłego Henge no Jutsu - użytkownik aktywuje technikę, znika w chmurze dymu i po chwili wyłania się w przebraniu. Jeśli chcemy, to możemy wrócić do naszej oryginalnej postaci na życzenie. W porównaniu do podstawowej formy, ta wersja jest bardziej stabilna i możemy mieć pewność, że nasze przebranie nie zniknie od pojedynczego ciosu. Krytyczne obrażenia, utrata przytomności lub śmierć wciąż przywrócą nas do oryginalnej formy. Ponieważ technika powstała jako metoda kamuflażu dla zwierząt z tego paktu, korzystając z niej nie mamy możliwości zamieniania się przedmioty i stworzenia inne niż lis lub człowiek. Musimy pamiętać, że chociaż technika pozwala zmienić wygląd, to nie zmieni cech takich jak zapach lub sygnatura chakry. Nie potrafi również zwieść Dojutsu, które mogłyby odkryć nasze przebranie.
W przypadku zamiany wyglądu na ludzki nie ma ograniczeń co do płci, wieku, wzrostu i masy, tak długo jak mieści się on w granicach ludzkiej biologii (więc o 3 metrach wzrostu możemy tylko pomarzyć). Fizjonomia jaką przyjmiemy jest zależna tylko od naszej wyobraźni, jednak ma to też wadę - gdy chcemy przybrać postać konkretnego człowieka, to do nas należy zapamiętanie szczegółów jego wyglądu. Nie mamy tutaj nic na gotowca. Ponadto, możemy nasze przebranie nieznacznie zmodyfikować, dodając lisie cechy wyglądu, jak uszy, ogon i pazury (które mogą się przydać do niektórych czynności). Przy transformacji możemy też określić strój, w który jest ubrana nasza postać. Dodatkowo, istnieje też możliwość zmiany w dowolnego lisa - nawet jako człowiek możemy przybrać postać konkretnego zwierzęcia. Dla większości ludzi wygląd pomiędzy konkretnymi osobnikami nie musi być tak oczywisty, ale zwierzęta dość łatwo poznają pyski innych lisów należących do paktu. Gdy zmieniamy się w zwierzę, określamy wygląd pyska i umaszczenie lisa. Statystyki nie ulegają zmianie, jednak stajemy się rozmiaru małego (jak przeciętny lis) przez co podlegają one odpowiedniemu przeskalowaniu (Mając Wytrzymałość 5 mamy przeciętną wytrzymałość jak na człowieka, ale gdy zmieniamy się w zwierzę, odpowiada ona przeciętnej wartości dla lisa). Jednak nie można zapominać, że tego typu transformacja wciąż może się okazać przydatną metodą kamuflażu. W końcu mało kto się spodziewa, że dzikie zwierzę może ich dla kogoś szpiegować.
Zamiana w lisa ma jednak wadę dla posiadaczy Paktu - podczas niej nie są w stanie używać technik wymagających składania pieczęci. W przeciwieństwie do ludzi, lisy, które opanowały tą technikę, są uczone korzystania z pieczęci i są w stanie bez przeszkód korzystać ze znanych technik w przebraniu. Jeśli chcemy mieć możliwość używania naszych Jutsu jako zwierzę, wymagana jest odpowiednia biegłość, która reprezentuje nasz trening nad lisią formą.
Niezależnie od rodzaju transformacji, nasz ekwipunek staje się częścią przebrania, chyba że specyficznie wybierzemy, że jakaś jego część pozostanie niezmieniona.

Posiadając Rangę A w Ninjutsu ilość niezbędnych pieczęci spada do 4.
Posiadając Rangę S w Ninjutsu wystarczy wyłącznie złożyć pieczęć Smoka do użycia techniki.
Posiadając Sennina w Ninjutsu będąc pod wpływem techniki możemy zapłacić koszt Standardowy Rangi D (minimum 3 chakry) by szybko modyfikować naszą formę. Taka zmiana wyglądu zajmuje parę sekund, w zależności jak duże zmiany chcemy wprowadzić. Dzięki temu nie musimy składać pieczęci za każdym razem gdy chcemy zmienić naszą formę.


Propka tej biegłości??? Idk
Kontrola Lisiej PostaciBiegłość
Postać po odpowiednim treningu pod okiem Paktowych Lisów opanowała swoją lisią formę na tyle, że brak możliwości składania pieczęci nie stanowi już dla niej problemu. Posiadacz Biegłości może korzystać z Jutsu, gdy przybrał postać lisa. Nie musi składać wymaganych pieczęci, ale czas potrzebny do kumulacji techniki pozostaje bez zmian. Dodatkowo, za każdym razem musi zapłacić 1,5-krotność techniki, tak jak zwierzęta paktowe, w ten sposób rekompensując brak potrzeby składania pieczęci.
Biegłość działa tylko wtedy, gdy postać korzysta z Henge no Jutsu: Giman-Tekina Ninsō. Nie uzyskuje zdolności ignorowania pieczęci w ludzkiej postaci.

Uwaga: Biegłość dostępna tylko dla osób posiadających pakt z Lisami i znających Henge no Jutsu: Giman-Tekina Ninsō.


Shinpi-Tekina Kitsunedzuka Hiraishin Lite, który wymaga by osoba poszła w dwa konkretne miejsca w zasięgu, zapłaciła 2 razy koszt i tylko w tych dwóch miejsach może wejść i wyjść.
Shinpi-Tekina Kitsunedzuka | Mystical Foxhole神秘的な狐塚
KlasyfikacjaFuinjutsu, Ninjutsu, Technika Czasoprzestrzenna
PieczęciePies → Zając → Ptak → Smok → Wół → Zając → Wąż → Koń → Wół → Koń → Zając → Szczur → Smok → Baran → Zając → Smok → Szczur → Ptak → Baran → Tygrys → Wół → Małpa → Koń → Dzik → Tygrys → Ptak → Wół → Tygrys → Pies → Szczur
KosztSześciokrotny
Zasięg500 km
WymaganiaPakt z Lisami lub bycie Lisem, Ninjutsu A, Specjalnie przygotowana lokacja
Bardzo zaawansowana technika lisów - to właśnie dzięki niej lisy mogły stworzyć sieć swoich korytarzy i przejść, które pozwalają im podróżować na bardzo wielkie odległości. Do stworzenia techniki potrzebujemy dwóch specjalnie przygotowanych nor, na które są nakładane odpowiednie pieczęci. Dzięki temu pomiędzy nimi powstaje specjalne połączenie, które pozwala na podróż między nimi (i tylko pomiędzy nimi). Metodę aktywacji przejścia znają wszystkie lisy i posiadacze paktu - nie trzeba posiadać wiedzy jak stworzyć niezbędny portal. Jednak każdorazowe użycie wymaga dotknięcia odpowiedniej pieczęci nałożonej przez twórcę. Dopiero wtedy nora zaczyna działać i można ją wykorzystywać do podróży. Jednakże nie jest ona natychmiastowa, ale skraca dystans do 1/100 (korytarz łączący dwa punkty odległe o 200 km ma długość 2 km). Tunel przypomina zwykłą, wykopaną norę i nie daje użytkownikom żadnych luksusów. Ponadto, technika podczas swojego działania pobiera od podróżnych po 500 chakry - pozwala to utrzymać tunel podczas podróży.

Zniszczenie jednego z wejść blokuje możliwość podróży między nimi. Jeśli w tym momencie ktoś podróżował pomiędzy nimi, to tunel czaso-przestrzenny się nie zawala, dzięki pobieraniu chakry od podróżnych. W momencie wyjścia z tunelu zapada się on, przez co potrzeba ponownie zbudować przejście.

Posiadając Specjalizację w Ninjutsu można zmniejszyć ilość wymaganych pieczęci do 15.
Posiadając Sennina w Ninjutsu możemy stworzyć przejście do znanego nam miejsca w zasięgu techniki. Wymaga to poprzedniej obecności w miejscu docelowym i ponadto trzeba uiścić koszt Dwunastokrotny, by pokryć stworzenie wejścia i wyjścia.
Ostatnio zmieniony 16 cze 2023, 23:29 przez Fawkes, łącznie zmieniany 8 razy.

Obrazek

Prowadzenie misjiRangi Dowolne
  1. Find Your Own Way - Przygoda Rangi A dla Kurogane Hao.
  2. Lekarzu lecz się sam! - Misja Rangi D dla Orochi Sairai.
Awatar użytkownika
Fawkes
Posty: 407
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:29
Ranga dodatkowa: Moderator Kuźni | Mistrz Gry
Discord: poprostujakub
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Pracownia Techniczna Pewnego Pana

► Pokaż Spoiler | Summon D | Masako
Masako誠子
GatunekLis Rudy
RozmiarŚredni
Posiadane dziedzinyDoton D | Ninjutsu D | Genjutsu C
Posiadane atutySensor (0 m bez pieczęci | 20 m z pieczęcią)
Siła3
Szybkość5
Wytrzymałość4
Refleks4
Siła woli5
Kontrola Chakry4
Ilosc chakry2 500 E: 30 | D: 100 | C: 250 | B: x | A: x | S: x
Może i jest młoda, ale nie dajcie się zwieść! Masako, wbrew temu co mówi jej imię, wcale nie jest szczerą lisicą. Od kiedy była małą lisicą, wykazywała znaczny talent do kłamania, zwodzenia i ogólnie wciskania innym lisom kitu. Te umiejętności pomagały jej w codziennym życiu na różne sposoby - czasem po prostu robiła to dla rozrywki, a czasem dla poprawienia własnego komfortu. Komfortem oczywiście było jedzenie lub uwielbiane przez Masako błyskotki. Lisica uwielbia wszystko co się świeci i/lub błyszczy, a dodatkowo ma jakąś wartość. Dlatego w przeszłości wielokrotnie podbierała mieszkańcom Kraju Lisów drobiazgi, które kolekcjonowała. Skąd potrafiła ocenić, czy ten przedmiot jest drogocenny? No nie wiedziała - po prostu ma do tego zmysł. To, w połączeniu z jej talentem do wciskania kitu innym sprawiło, że w dorosłym życiu postanowiła połączyć swoje obie specjalizacje i wyruszyła na szlak w ludzkim przebraniu, by sprawić się w najlepszej możliwej dla niej profesji - wędrownego pasera. Przez ten krótki czas zdążyła nieco zarobić (czym zaskarbiła sobie kilku wrogów, w postaci przydrożnych bandziorów w pobliskich krajach), co sprawiło, że zaczęła jeszcze bardziej szlifować swoje umiejętności, by lepiej się wtapiać w ludzi i przeprowadzać swoje przemyślane oszustwa.
Życie z Masako może być nieco skomplikowane. Nie tylko jest bardzo energiczna i nieco "zbzikowana", ale również są problemy innej natury. Zarobek jest jej jedyną motywacją - chociaż nie chodzi tutaj o faktyczną wartość w Ryo, tylko pozyskanie przedmiotu, który wpadł jej w oko. Te kolekcjonuje w swoim bagażu lub lisiej norce w Sugoiyamie - ci co do niej wchodzą widzą wszędzie składowane błyskotki ze złota, srebra, tanich kryształów lub szkiełek. Ile są warte to nikt właściwie nie wie, ale Masako za nic na świecie ich nie odda. No chyba, że znajdzie coś ładniejszego w zamian. Każdy kto się decyduje na współpracę z nią, musi się liczyć z tym, że - jak sama mówi - "nie jest fundacją charytatywną". W bezpośredniej konfrontacji z kimkolwiek - a zwłaszcza z kilkoma wierzycielami z Kraju Bananów - będzie starała się uciekać lub używając swoich talentów zwieść osobników. Właściwie Masako jest do niczego w walce i jedynie co może zaoferować we współpracy z osobami podpisanymi na pakcie to jej własne umiejętności.
Techniki zwierzęcia
NinjutsuE | Ki Nobori no Shugyō | Standardowy na Turę
NinjutsuE | Henge no Jutsu | Standardowy
NinjutsuE | Suimen Hokō no Gyō | Standardowy na Turę
NinjutsuD | Oboro Bunshin no Jutsu | Standardowy za 5 klonów
NinjutsuD | Kawa Koe no Jutsu | Standardowy na Turę
NinjutsuD | Habatobi | Standardowy za 2 metry
GenjutsuE | Genjutsu Kai | Standardowy
GenjutsuC | Magen: Kokoni Arazu no Jutsu | Potrójny
DotonD | Doton: Moguragakure no Jutsu | Standardowy na Turę
Masako PT
► Pokaż Spoiler | Summon C | Yoshiaki
Yoshiaki賢明
GatunekLis Rudy
RozmiarWielki
Posiadane dziedzinyKaton D | Ninjutsu C | Raiton C | Itamkien B
Posiadane atutyAbsorpcja Chakry
Siła7
Szybkość4
Wytrzymałość7
Refleks4
Siła woli4
Kontrola Chakry4
Ilosc chakry5 000 E: 30 | D: 100 | C: 250 | B: x | A: x | S: x
Gdy rodzice Yoshiakiego go tak nazywali ("Mądrość" i "Jasny") pewnie liczyli, że ich dziecko swoim intelektem pobije inne lisy w całej Sugoiyamie. Czy tak się stało? Otóż nie. W sumie jest przeciwieństwem przeciętnego paktowego lisa. Ani mądry, ani mały, ani zwinny. Jednak mały rozumek nadrabia ogromnym ciałem i równie ogromnym sercem - co jednak nie chroni go przed negatywnym wpływem innych mieszkańców Sugoiyamy, którzy w pewnej liczbie lubią wykorzystywać Yoshiakiego, by wyręczył ich w wielu zadaniach. Głównie są to zadania siłowe, ale czasem zdarzają się psikusy. Niestety, jego nierozgarniętość i ogólna chęć pomocy rodakom nie ułatwia ich uniknięcia. Jednak wszelkie śmiechy i żarty z jego zachowania wcale go nie ruszają. Dlaczego? Możliwe, że Yoshiaki po prostu ich nie rozumie i po prostu jest za głupi, by ich ataki mogły coś zdziałać. A może tak naprawdę pogodził się ze swoim stanem i cieszy się, gdy tylko może pomóc, nawet gdy intencje innych nie są tak szczerze...
Pomijając oczywisty rozmiar i siłę, Yoshiaki jest bardzo otwarty w stosunku do lisów i ludzi, chociaż mówi bardzo powoli (czyli tak szybko, jak jego głowa pracuje). Jest wielkim gadułą, głównie dlatego, że w jego mały móżdżek nie wie kiedy przestać mówić i kiedy czegoś nie mówić. Również podczas długich podróży lubi rozmawiać z innymi na bardzo dziwne tematy. Wiele lisów uznaje za rozmowę z nim za bardzo męczącą, więc często wolą go wysyłać samemu, trzymać się od niego na dystans lub po prostu go ignorować. To jednak nie przeszkadza Yoshiakiemu, który przyzwyczaił się do rozmowy z powietrzem. Mimo swojej siły, nasz lis jest bardzo płochliwy i nie jest trudno go przestraszyć. Wszelka walka z jego strony to mało zwinne ataki jego ogromnym cielskiem, które najczęściej wykonuje gdy się boi - co jak co, ale nasz lis nie ma duszy wojownika. Yoshiaki rzadko przyjmuje ludzką postać, ale gdy to robi, przyjmuje postać wysokiego i pulchnego mężczyzny. Niezależnie od formy, istota tak dużego rozmiaru ma równie wielki głód, który musi być zaspokajany. Na szczęście nasz lis nie jest wybredny i potrafi zjeść naprawdę wszystko.
Techniki zwierzęcia
NinjutsuE | Ki Nobori no Shugyō | Standardowy na Turę
NinjutsuE | Henge no Jutsu | Standardowy
NinjutsuE | Suimen Hokō no Gyō | Standardowy na Turę
NinjutsuC | Kuchiyose no Jutsu | Różny
NinjutsuC | Gyaku Kuchiyose no Jutsu | Standardowy
NinjutsuC | Kemono no Haji | Połowiczny za użycie na jednej kończynie
GenjutsuE | Genjutsu Kai | Standardowy
RaitonC | Raiton: Raikyū | Standardowy
RaitonC | Raiton: Kumo no su | Standardowy na Turę
RaitonC | Torunēdo Raitoningu | Standardowy na turę przez podtrzymanie jutsu + połowiczny od wyładowania
KatonE | Taiyō Sesshoku | Standardowy na turę, minimum 3 chakry
KatonD | Hi no Te | Standardowy na turę od dłoni, minimum 3 chakry
Yoshiaki PT
► Pokaż Spoiler | Summon B | Taichi
Taichi太一
GatunekFenek Pustynny
RozmiarMały
Posiadane dziedzinyKaton C | Genjutsu B | Ninjutsu B | Iryō Ninjutsu A
Posiadane atutyChirurgiczna Precyzja
Siła3
Szybkość6
Wytrzymałość4
Refleks6
Siła woli8
Kontrola Chakry8
Ilosc chakry7 500 E: - | D: 10 | C: 50 | B: 250 | A: 500 | S: 2500
Fenki pustynne to jedne z najmniejszych członków lisiego ludu, więc chyba większość się zgodzi, że nazwanie swojego dziecka Taichi (太 (ta) oznaczającego "duży" i 一 (ichi) oznaczającego "jeden") jest całkiem ironiczne. Zwłaszcza, że ten zwierzak na pewno nie jest jednym z większych fenków. Szczerze? Jest nawet przeciwnie - Taichi zawsze był dość słabszy i bardziej chorowity, nawet w porównaniu ze swoimi bliskimi krewnymi. Ponadto biedaczysko urodził się z dość sporą wadą wzroku - jest krótkowidzem i jeśli nie nosi swoich okrągłych okularów, to całe otoczenie to dla niego wielka rozmazana plama. Właśnie dlatego rzadko opuszczał Sugoiyamę i ogólnie za młodu był wyśmiewany przez innych rówieśników. Na szczęście małym Taichim zainteresowała się jedna starsza lisica, która udowodniła mu, że może zaskarbić sobie szacunek futrzaków w inny sposób. To właśnie Atsuko-sama nauczyła go wiedzy medycznej i przekazała mu swoją ideę, która utrzymywała ją na duchu przez te wszystkie lata jako główny medyk w krainie lisów. Taichi wziął sobie do serca to motto - "Ktoś musi im pomagać, bo w przeciwnym razie ta banda gamoni się pozabija."
Z charakteru Taichi wciąż jest w środku ciekawskim dzieckiem - mimo że dawna jest dorosły. Wynika to z tego, że mimo swoich największych chęci, nie miał dużo okazji pozwiedzać świata poza Sugoiyamą. Był zaledwie parę razy poza lisią krainą, więc gdziekolwiek by się nie znalazł to zawsze chce zobaczyć i zbadać jak najwięcej. Często jest przy tym bardzo energiczny i trudno nad nim zapanować lub go uspokoić. Niestety, wiele jego wojaży szybko się kończy, ze względu na jego kondycję. Prawie zawsze, gdy zwiedza świat zewnętrzny, kończy się to złapaniem jakiejś niezbyt poważnej choroby - najczęściej przeziębienia. Dodatkowo, sam źle znosi zimne temperatury... I wodę. Taichi nie cierpi wody, wilgoci i ogólnie bycia mokrym. W przeciwieństwie do wielu lisów, nie przepada za używaniem techniki przemiany i przebywać w ludzkiej postaci, twierdząc, że korzystanie z palców tylko utrudnia mu jego pracę. Hobbystycznie bardzo lubi wszelkie rodzaju gry karciane. No i rzecz, którą każdy z mieszkańców Sugoiyamy ci powie - nasz fenek absolutnie nie umie opowiedzieć dobrego żartu. Często próbuje, ale większość to niewypały - chociaż sam nie jest tego świadomy i się zwija ze śmiechu, gdy tylko opowie któryś ze swoich kawałów.
Ekwipunek zwierzęcia
  • Okulary
  • Torba z zestawem medycznym
Techniki zwierzęcia
Iryō NinjutsuE | Ketsueki Kensa | Standardowy
Iryō NinjutsuE | Saikin no Jutsu | Standardowy
Iryō NinjutsuE | Masui no Jutsu | Standardowy
Iryō NinjutsuD | Bunseki no Jutsu | Standardowy
Iryō NinjutsuC | Shosen Jutsu | Różny na Turę
Iryō NinjutsuB | Saikan Chūshutsu no Jutsu | Potrójny
NinjutsuE | Bunshin no Jutsu | Standardowy
NinjutsuE | Henge no Jutsu | Standardowy
NinjutsuE | Kawarimi no Jutsu | Standardowy
NinjutsuE | Ki Nobori no Shugyo | Standardowy na Turę
NinjutsuE | Nawanuke no Jutsu | Standardowy
NinjutsuE | Suimen Hoko no Gyo | Standardowy na Turę
NinjutsuC | Kuchiyose no Jutsu | Różny
NinjutsuC | Gyaku Kuchiyose no Jutsu | Standardowy
NinjutsuB | Henge no Jutsu: Giman-Tekina Ninsō | Podwójny
GenjutsuE | Genjutsu Kai | Standardowy na Turę
GenjutsuD | Kasumi Jūsha no Jutsu | Standardowy na Turę
GenjutsuD | Koishi | Standardowy na Nałożenie/Standardowy na Turę na Utrzymanie
GenjutsuB | Genjutsu: Seishin-teki Boratiriti | Standardowy na Turę
KatonE | Kaen | Standardowy
KatonC | Katon: Hōsenka no Jutsu | Standardowy za 5 pocisków
Taichi PT
Ostatnio zmieniony 22 cze 2023, 20:30 przez Fawkes, łącznie zmieniany 11 razy.

Obrazek

Prowadzenie misjiRangi Dowolne
  1. Find Your Own Way - Przygoda Rangi A dla Kurogane Hao.
  2. Lekarzu lecz się sam! - Misja Rangi D dla Orochi Sairai.
Awatar użytkownika
Fawkes
Posty: 407
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:29
Ranga dodatkowa: Moderator Kuźni | Mistrz Gry
Discord: poprostujakub
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Pracownia Techniczna Pewnego Pana

► Pokaż Spoiler | Summon A | Mayuki
Mayuki真優貴
GatunekLis Polarny
RozmiarŚredni
Posiadane dziedzinySuiton B | Yajū A | Ninjutsu A | Genjutsu S
Posiadane atutySensor (5 m bez pieczęci | 200 m z pieczęcią)
Siła4
Szybkość7
Wytrzymałość5
Refleks8
Siła woli8
Kontrola Chakry8
Ilosc chakry10 000 E: - | D: 10 | C: 50 | B: 250 | A: 500 | S: 2 000
Wielu ludzi przekonało się, że zachowanie Mayuki to tylko fasada. Pod twarzą szczerej, troskliwej i szlachetnej kobiety kryje się bardzo inteligentna i manipulacyjna lisica. Prawdopodobnie wynika to z jej przeszłości, ponieważ urodziła się jako najmłodsza z rodzeństwa. Nie tylko rodzina pozwalała jej na dużo, ale też chciała w ten sposób dorównać starszym braciom i siostrom. Jednak okazało się to o wiele prostsze, niż mogło się jej wydawać. Wrodzony intelekt pozwalał jej bardzo łatwo wykorzystywać inne lisy do spełniania jej zachcianek. Z biegiem czasu stawało się to coraz mniej interesujące. W poszukiwaniu nowych wrażeń, postanowiła opuścić Sugoiyamę i zaczęła podróżować po Nowym Kontynencie. Odkryła w ten sposób, że większość ludzi to totalne głąby, których łatwo kontrolować jak ma się dobrze gadane i ładną (ludzką) twarz. Zaczęła się więc nimi bawić, ale ku jej niezadowoleniu sytuacja ponownie się powtórzyła. Teraz wykorzystując nabyte zdolności i kontakty szuka coraz to nowszych doznań, kierując się wszędzie gdzie jest dość bogato i wystawnie.
Zdolności Mayuki znacząco wpłynęły na rozmiar jej ego. Lisica nie podejmie się zadań, które uzna za poniżej swojego poziomu. Poza tym, nie uważa się za niczyją służącą - to ONA jest tą, co jest tutaj lepsza i to gdyby nie ona inni by pewnie sobie nie poradzili. By skłonić ją do współpracy trzeba połechtać jej ego i odpowiednio naschlebiać lub nacisnąć na odcisk i zmusić ją w ten sposób do udowodnienia swojej wyższości. Dodatkowo można ją łatwo przekupić, jeśli ma się coś, czym można ją zainteresować - najczęściej to wartościowe przedmioty, mające wartość estetyczną lub zwyczajne dla niej nowe. Dotyczy to zwłaszcza żywności, bo drogie jedzenie i napoje to jedna z jej ulubionych rzeczy (nawet jakby wcale jej tak bardzo nie smakowały).
Techniki zwierzęcia
NinjutsuE | Ki Nobori no Shugyō | Standardowy na Turę
NinjutsuE | Henge no Jutsu | Standardowy
NinjutsuE | Suimen Hokō no Gyō | Standardowy na Turę
NinjutsuE | Bunshin no Jutsu | Standardowy za Klona
NinjutsuE | Kawarimi no Jutsu | Standardowy
NinjutsuE | Nawanuke no Jutsu | Standardowy
NinjutsuC | Kuchiyose no Jutsu | Różny
NinjutsuC | Gyaku Kuchiyose no Jutsu | Standardowy
NinjutsuB | Shunshin no Jutsu | Standardowy
NinjutsuB | Henge no Jutsu: Giman-Tekina Ninsō | Podwójny
NinjutsuA | Kagura Shingan | Połowiczny na Turę
GenjutsuE | Genjutsu Kai | Standardowy
GenjutsuB | Hebinirami | Podwójny
GenjutsuA | Akumu | Podwójny
SuitonB | Suiton: Gekiryūdan | Standardowy
SuitonB | Suiton: Suishū Gorugon | Standardowy
SuitonB | Suiton: Haran Banshō | Standardowy
Mayuki PT
► Pokaż Spoiler | Summon S | Kimihide
Old Man Kimihide王偉
GatunekLis Srebrzysty
RozmiarŚredni
Posiadane dziedzinyGenjutsu A | Yajū A | Doton S | Ninjutsu S | Fuinjutsu S
Posiadane atutyAbsorpcja Chakry
Siła5
Szybkość7
Wytrzymałość6
Refleks7
Siła woli10
Kontrola Chakry10
Ilosc chakry15 000 E: - | D: - | C: 20 | B: 100 | A: 250 | S: 500
Kimihide jest jednym z tych, którzy należą do Starszyzny lisiego ludu. I w sumie zasłużył sobie na ten tytuł, bo jest naprawdę stary i pamięta wydarzenia sprzed dekad. Dlatego, nie bez powodu jest nazywany z przekąsem przez innych mieszkańców Sugoiyamy Staruchem. Jednak mimo swojego wielkiego doświadczenia, rzadko stanowi autorytet dla któregokolwiek z lisów, co wynika z faktu, że jest najpewniej najmniej konfliktowym spośród nich. Mało kto jest w stanie podważyć jego intelekt, ale większość znających go lisów wie, że bardzo nie lubi wykorzystywać bawić się i kontrolować innych, co nie przypadło wielu młodym lisom, które uznają to za znakomitą rozrywkę. Niezbyt się tym przejmuje, zważając na to, że rzadko przebywa w Sugoiyamie, zamiast tego będąc w ciągłej podróży. Na swoje barki przejął dość ważny obowiązek nadzorowania stanu siatki lisich przejść i tworzenie nowych. Te tunele są dość ważnymi konstrukcjami dla tych zwierząt, bo umożliwiają im łatwiejszą podróż pomiędzy odległymi lokacjami, ale trzeba się liczyć z faktem, że wiele może się z nimi wydarzyć. Z każdym rokiem część z nich zostaje uszkodzona przez czynniki naturalne lub działalność ludzi - dlatego czasem trzeba przenosić wyjścia w inne lokacje, wyłączać je w ogóle z użytku lub likwidować problemy uniemożliwiające podróż. To jest właśnie rola Kimihide w lisim społeczeństwie.
Może właśnie przez te długie okresy przebywania w samotności zmieniły lisa. Niektórzy mówią, że kiedyś był arogancki i butny, ale podczas rozmowy z nim w ogóle tego nie widać, jakby stracił ten królewski pierwiastek który niegdyś prezentował (jego imię w końcu oznacza "Wielkiego Króla"). Teraz natomiast wydaje się ostoją spokoju, ale również emanuje pewną niespotykaną wśród lisów odpowiedzialnością. Swoje zadanie traktuje bardzo poważnie i będąc w pobliżu któregoś z przejść będzie chciał zbadać jego stan. Współpraca z Kimihide jest często łatwa ze względu na jego usposobienie. Zawsze chętnie podzieli się swoim doświadczeniem i opinią na dany temat. Najczęściej problematycznym pierwiastkiem w relacji z przywołującym może być sam człowiek. Kimihide nie przepada za towarzystwem ludzi agresywnych, głupich, upartych lub jakiegokolwiek połączenia. Brzydzi się też bezpodstawną przemocą. Podobnie jak inne lisy, nie patrzy na relację z posiadaczami paktu jako służbę i próba zmuszenia go do wykonania naszych rozkazów spełźnie na niczym.
Ekwipunek zwierzęcia
Tobołek zawierający:
  • Mapę znanych lisich tuneli
  • Kocyk
  • Dodatkowe zapasy żywności
  • Inne rzeczy, które mogą przydać się lisowi na szlaku
Techniki zwierzęcia
NinjutsuE | Ki Nobori no Shugyō | Standardowy na Turę
NinjutsuE | Henge no Jutsu | Standardowy
NinjutsuE | Suimen Hokō no Gyō | Standardowy na Turę
NinjutsuE | Bunshin no Jutsu | Standardowy za Klona
NinjutsuE | Kawarimi no Jutsu | Standardowy
NinjutsuE | Nawanuke no Jutsu | Standardowy
NinjutsuC | Kuchiyose no Jutsu | Różny
NinjutsuC | Gyaku Kuchiyose no Jutsu | Standardowy
NinjutsuB | Henge no Jutsu: Giman-Tekina Ninsō | Podwójny
NinjutsuA | Kumoshin no Jutsu | Podwójny
NinjutsuS | Kyū Kumoshin no Jutsu | Połowiczny za skok
FuinjutsuC | Isshi Tōjin | Różny na Turę
FuinjutsuS | Shinpi-Tekina Kitsunedzuka | Potrójny
DotonD | Doton: Moguragakure no Jutsu | Różny
DotonC | Doton: Doryūheki | Różny
DotonB | Doton: Ganban Kyū | Potrójny
DotonB | Doton: Chikyū no Ugoki | Standardowy B za każde 10m3
DotonB | Iwa Bunshin no Jutsu | Chakra dzielona dowolnie pomiędzy oryginał i kopie. Każdy klon musi posiadać minimum 100 chakry
standardowy D utrzymania od klona (minimum 3) płacone przez stworzone kopie
GenjutsuE | Genjutsu: Kai | Standardowy
GenjutsuB | Asoko Janai | Standardowy
GenjutsuA | Sekai o tometa giman | Podwójny
Kimihide PT
Ostatnio zmieniony 22 cze 2023, 20:27 przez Fawkes, łącznie zmieniany 21 razy.

Obrazek

Prowadzenie misjiRangi Dowolne
  1. Find Your Own Way - Przygoda Rangi A dla Kurogane Hao.
  2. Lekarzu lecz się sam! - Misja Rangi D dla Orochi Sairai.
Awatar użytkownika
Mirai Sereza
Posty: 84
Rejestracja: 11 lis 2021, 17:54
Ranga: Muryō no ninja
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Bank:

Re: Pracownia Techniczna Pewnego Pana

Techniczka do unieruchomienia pokemonów
Ten no Kizuna | Bonds of Heaven天の絆
KlasyfikacjaJikagan, Anty-Demoniczna Technika
PieczęcieSmok → Baran → Małpa → Wół → Smok → Baran → Dzik
KosztStandardowy na Turę
Zasięg20 metrów
Wymagania---
Technika Mirai, której celem jest nie tyle co zranienie demona, co jego spętanie. Po złożeniu pieczęci kapłanka materializuje ze swojej ręki kilka pęt stworzonych z antydemonicznej chakry. Poprzez ich kontrolę jest w stanie owinąć nie wokół celu, ograniczając jego mobilność i powodując znaczny ból. Technika nie jest w stanie wyrządzić faktycznej krzywdy demonowi lub zwykłej istocie. Dzięki niej Mirai są w stanie unieruchomić demona, by nie powodował dalszych zniszczeń lub ułatwić sobie w ten sposób jego zapieczętowanie.

To, czy technika faktycznie będzie w stanie unieruchomić demona wynika z jego potęgi w porównaniu z Kontrolą Chakry Kapłanki:
Różnica KC użytkownika do Siły/SW celuEfekt
KC wyższa o 3 lub więcej od Statystyki DemonaDemon zostaje z sukcesem unieruchomiony
KC wyższa o 1 lub 2 od Statystki DemonaDemon może poruszać się z wielką trudnością, odczuwając potworny ból
KC równa Statystyce DemonaWięzy nie są dość silne by całkowicie unieruchomić cel, jednak są w stanie ograniczyć jego ruch
KC niższa o 1 lub 2 od Statystyki DemonaWięzy są trudne w utrzymaniu, demon odczuwa tylko nieznaczne problemy z poruszaniem się
KC niższa o 3 lub więcejNiepowodzenie, technika może co najwyżej rozjuszyć demona
Posiadając rangę A w Jikagan zasięg techniki wzrasta do 30 metrów.
Posiadając rangę S w Jikagan zasięg techniki wzrasta do 40 metrów.
Posiadając Sennina w Jikagan i zwiększając koszt techniki do Standardowego Rangi S na Turę możemy nasycić nasze łańcuchy jeszcze większą ilością antydemonicznej chakry, powodując faktyczne rany na naszym celu, zostawiając na nim poważne poparzenia, odbijające nałożone pęta.
Posiadając Specjalizację w Jikagan nasza Kontrola Chakry jest traktowana o 1 wyżej na potrzeby liczenia siły techniki.

Fuinjutsu do kitrania pokemonów
Kodoku no Fūin | Seal of Solitude孤独の封印
KlasyfikacjaJikagan, Fuinjutsu, Anty-Demoniczna Technika, Technika pieczętująca
PieczęciePtak → Pies → Małpa → Ptak → Baran → Ptak → Dzik → Małpa → Dzik → Ptak
KosztStandardowy
ZasięgDotykowy
WymaganiaKontrola Chakry 9, Kekkai Shihō Fūjin, Przygotowany zwój lub pojemnik

Techniczka do kontrolowania pokemonów
Jigoku no Dorei | Infernal Slave地獄の奴隷
KlasyfikacjaJikagan, Fuinjutsu, Anty-Demoniczna Technika
PieczęcieDzik → Wół → Małpa → Koń → Wąż → Małpa → Pies → Smok → Wąż → Ptak
KosztNałożenie: Dwukrotny
Kontrola: Standardowy Rangi Demona
Zasięg50 metrów
WymaganiaSennin Jikagan, Kodoku no Fūin, Technika traktowana jest jako wspomaganie
Opis techniki

Techniczna do swapowania dripu
Japońska nazwa | Angielska nazwaJapońskie znaczki
KlasyfikacjaFūinjutsu, Technika Pieczętująca
PieczęcieWąż → Szczur → Zając → Szczur → Wąż (Nałożenie)
Pieczęć Konfrontacji (Aktywacja)
KosztStandardowy
ZasięgDotykowy
WymaganiaZnajomość Fūin no Jutsu i Kuchiyose: Raikō Kenka, przygotowane przedmioty
Opis techniki
Zwój
Ostatnio zmieniony 14 cze 2023, 20:55 przez Mirai Sereza, łącznie zmieniany 3 razy.
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pracownie”