Tokui-ten | Singularity特異点
KlasyfikacjaNinjutu Czasoprzestrzenne
PieczęcieSmok → Zając → Smok → Ptak → Szczur → Dzik → Małpa → Dzik → Wąż → Pies → Wół → Pies
KosztDwukrotny
ZasięgPowstaje przy postaci, zasięg samego Singularity to 25 metrów
WymaganiaSennin Ninjutsu, Znajomość przynajmniej jednego jutsu czasoprzestrzennego
Technika ta tworzy punkt w czasie i przestrzeni którego jedynym celem jest przyciągać i zaburzać chakrę w okolicy. Tym samym w promieniu działania osobliwości:
- Wszystkie techniki oparte na chakrze lub innej formie energii są przyciągane w kierunku Singularity co powoduje zakrzywienie ich toru lotu w kierunku punktu o 25% na każde 4 metry przebyte w granicy działania jutsu
- Osłabia wszystkie techniki oparte na chakrze lub innej formie energii o rangę w dół
- Każda teleportacja której punkt startowy znajduje się w obrębie działania osobliwości, zakończy się pod osobliwością, jeśli punkt docelowy był poza działaniem techniki, teleportacja zabierze chakrę, ale nie zadziała.
- Wszelkie portale, wejścia lub wyjścia łączące ten wymiar z jakimkolwiek innym ulegają natychmiastowemu zamknięciu jeśli znajdują się na terenie osobliwości. Tym samym możliwe jest otwarcie portalu/przejścia do innego wymiaru i stracenia na to chakry, jednakże przejście to zamyka się w tym samym momencie w którym zostało otwarte ostatecznie jedynie marnując chakrę użytkownika.
Singularity działa przez 4 posty, co może przedłużyć jeśli w ostatniej turze działania ktoś w jej zasięgu użył jutsu, lub przeleciało w jej granicach jutsu oparte na chakrze lub innej formie energii. W takim wypadku czas działania wydłuża się o turę i powtarzało się to będzie tak długo, aż w ostatniej turze działania żadna z dwóch powyższych czynności nie zostanie wykonana. Ilość zasysanej do techniki chakry to po prostu koszt docelowy - koszt techniki o rangę niższej = ilość zassanej chakry. W momencie zakończenia działania jutsu, następuje zapaść osobliwości. W momencie zapaści, osobliwość imploduje uwalniając falę uderzeniową o zasięgu odpowiadającym standardowemu zasięgowi dla techniki danej rangi, zależnie od ilości zebranej przeez osobliwość chakry. Standardowo zawsze osiągnie siłę jutsu rangi D, następnie po zassaniu 1.000 chakry osiąga rangę C, 2.000 dla rangi B, 3.000 dla rangi A, 5.000 dla rangi S. Większe ilości zassanej chakry przekładają się na większy zasięg i siłę a konkrety zależne są od MG.
Posiadając Specjalizację w Ninjutsu: Osoby znajdujące się w zasięgu działania Singularity mają zaburzony układ chakry tym samym każde jutsu jest droższe o 10%. W przypadku darmowych jutsu zostaje naliczony koszt w postaci 10 chakry oraz ze względu na zaburzenie układu chakry w promieniu działania techniki, niemożliwe jest pomijanie pieczęci żadnym sposobem ani przez lepszą znajomość jutsu ani przez atuty, zapanowanie nad chakrą staje się na tyle trudne że trzeba złożyć wszystkie pieczęci. Jutsu nie wymagające pieczęci mają dwa razy dłuższy czas kumulacji chakry niż normalnie.
Posiadając Specjalizację i Sennina w Ninjutsu: Możliwe jest przesuwanie osobliwości jeśli znajduje się w jej zasięgu o 5 metrów na post
PRYWATNA- Wszystkie techniki oparte na chakrze lub innej formie energii są przyciągane w kierunku Singularity co powoduje zakrzywienie ich toru lotu w kierunku punktu o 25% na każde 4 metry przebyte w granicy działania jutsu
- Osłabia wszystkie techniki oparte na chakrze lub innej formie energii o rangę w dół
- Każda teleportacja której punkt startowy znajduje się w obrębie działania osobliwości, zakończy się pod osobliwością, jeśli punkt docelowy był poza działaniem techniki, teleportacja zabierze chakrę, ale nie zadziała.
- Wszelkie portale, wejścia lub wyjścia łączące ten wymiar z jakimkolwiek innym ulegają natychmiastowemu zamknięciu jeśli znajdują się na terenie osobliwości. Tym samym możliwe jest otwarcie portalu/przejścia do innego wymiaru i stracenia na to chakry, jednakże przejście to zamyka się w tym samym momencie w którym zostało otwarte ostatecznie jedynie marnując chakrę użytkownika.
Singularity działa przez 4 posty, co może przedłużyć jeśli w ostatniej turze działania ktoś w jej zasięgu użył jutsu, lub przeleciało w jej granicach jutsu oparte na chakrze lub innej formie energii. W takim wypadku czas działania wydłuża się o turę i powtarzało się to będzie tak długo, aż w ostatniej turze działania żadna z dwóch powyższych czynności nie zostanie wykonana. Ilość zasysanej do techniki chakry to po prostu koszt docelowy - koszt techniki o rangę niższej = ilość zassanej chakry. W momencie zakończenia działania jutsu, następuje zapaść osobliwości. W momencie zapaści, osobliwość imploduje uwalniając falę uderzeniową o zasięgu odpowiadającym standardowemu zasięgowi dla techniki danej rangi, zależnie od ilości zebranej przeez osobliwość chakry. Standardowo zawsze osiągnie siłę jutsu rangi D, następnie po zassaniu 1.000 chakry osiąga rangę C, 2.000 dla rangi B, 3.000 dla rangi A, 5.000 dla rangi S. Większe ilości zassanej chakry przekładają się na większy zasięg i siłę a konkrety zależne są od MG.
Posiadając Specjalizację w Ninjutsu: Osoby znajdujące się w zasięgu działania Singularity mają zaburzony układ chakry tym samym każde jutsu jest droższe o 10%. W przypadku darmowych jutsu zostaje naliczony koszt w postaci 10 chakry oraz ze względu na zaburzenie układu chakry w promieniu działania techniki, niemożliwe jest pomijanie pieczęci żadnym sposobem ani przez lepszą znajomość jutsu ani przez atuty, zapanowanie nad chakrą staje się na tyle trudne że trzeba złożyć wszystkie pieczęci. Jutsu nie wymagające pieczęci mają dwa razy dłuższy czas kumulacji chakry niż normalnie.
Posiadając Specjalizację i Sennina w Ninjutsu: Możliwe jest przesuwanie osobliwości jeśli znajduje się w jej zasięgu o 5 metrów na post