• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

[WT] Hyūga Eijiro

Osoby chcące stworzyć własne techniki, będące unikatowe i niewystępujące do tej pory na forum, mogą być zainteresowane ów miejscem. Możliwe jest bowiem zgłaszanie w nim własnych pomysłów na techniki, które następnie oceniane są przez Głównego Moderatora Technik wraz z podwładnymi mu osobami. Dział ten posiada swój własny regulamin tworzenia takowych, do którego należy się stosować podczas zgłaszania propozycji.

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Hyūga Eijiro
Posty: 171
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:31
Ranga: Jōnin
Ranga dodatkowa: ex-Kage
Ranga dodatkowa: Sennin
Discord: Tokatsu#5342
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

[WT] Hyūga Eijiro

.
Ostatnio zmieniony 07 lut 2022, 19:41 przez Hyūga Eijiro, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
W razie jakichkolwiek pytań lub jak ktoś ma do mnie jakąś sprawę to zapraszam do kontaktowania się na discordzie - Tokatsu#5342
Awatar użytkownika
Hyūga Eijiro
Posty: 171
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:31
Ranga: Jōnin
Ranga dodatkowa: ex-Kage
Ranga dodatkowa: Sennin
Discord: Tokatsu#5342
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: [WT] Eijiro

Bimyōna shingō | Subtle signal微妙な信号­
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieKrólik - pies - wół
KosztStandardowy
Zasięg5 metrów
WymaganiaKontrola chakry 8
Technika polega na wysłaniu bardzo subtelnego sygnału do kogoś z naszego otoczenia. Stworzona głównie z myślą o osobach, którym nie wolno przeszkadzać - medytujących, czy po prostu potrzebujących maksymalnego skupienia (jak np. w trakcie zbierania chakry natury). Wymaga jednak sporej kontroli chakry z racji na konieczność użycia niewielkiej jej ilości w celu zakomunikowania potrzeby powrotu tej osoby "do rzeczywistości". Sygnał jest jednak na tyle delikatny, że nie wywoła rozkojarzenia, ale zwróci celowi uwagę, że już czas zakończyć trwającą czynność.

Posiadając rangę S w Ninjutsu technikę można wykonać bez składania pieczęci.
So... Porozmawiajmy
Obrazek
W razie jakichkolwiek pytań lub jak ktoś ma do mnie jakąś sprawę to zapraszam do kontaktowania się na discordzie - Tokatsu#5342
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2744
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Eijiro

Nie rozumiem. Szczerze xD W sensie ok, wysyłasz sygnał. That's... cool? Ale jednocześnie za bardzo nie rozumiem po co. Bo taki sygnał i tak, i siak rozkojarzy kogoś. Równie dobrze możesz go popacać. Lub krzyknąć, że ej, pobudka. Trochu nie rozumiem przez to zamysłu, więc jakbyś mi powiedział w jaki sposób ty widzisz tę technikę, możliwe jej zastosowania etc. to zdecydowanie lepiej będzie można podyskutować :D

Po dyskusji na DC - nie było tematu :D
Awatar użytkownika
Hyūga Eijiro
Posty: 171
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:31
Ranga: Jōnin
Ranga dodatkowa: ex-Kage
Ranga dodatkowa: Sennin
Discord: Tokatsu#5342
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: [WT] Eijiro

Po przedyskutowaniu z Torą wrzuciłem jako nieco inną technikę
► Pokaż Spoiler
Doton: Kyūshū Doro | Earth Release: Absorbing mud土遁・地動核­
KlasyfikacjaDoton, Transformacja Natury, Technika absorpcji chakry
PieczęcieKoń → Smok → Tygrys → Wąż → Pies → Wół → Szczur
KosztStandardowy za stworzenie obszaru o średnicy 10m
Zasięg10 metrów średnicy
WymaganiaAtut absorpcja chakry, Doton: Yomi Numa
Technika podobna do techniki macierzystej z tą różnicą, że stworzone tutaj błoto posiada właściwości absorpcyjne. Każdemu (z wyłączeniem użytkownika), kto znajdzie się w kontakcie z ów błotem zostaje pobierana chakra zgodnie z wymienionym wyżej atutem. Jeśli kontakt trwał krócej niż turę ilość utraconej chakry określa MG. Aby użytkownik mógł pobierać chakrę dla siebie musi być w kontakcie z błotem - inaczej chakra przepada. Płacąc wielokrotny koszt techniki można zwiększyć rozmiar bagna. Można również wykorzystać wcześniej stworzone bagno, aby nałożyć na nie tą technikę płacąc koszt połowiczny.

Posiadając rangę A w Doton możemy wykonać technikę z pominięciem dwóch pieczęci.
Posiadając rangę S w Doton możemy wykonać technikę z pominięciem kolejnych dwóch pieczęci.
Posiadając Sennina w Doton oraz Katon B możemy w dowolnej chwili i miejscu zwiększyć temperaturę bagna sprawiając, że zaczyna się ono "gotować", co może spowodować poparzenia u przeciwnika.
Posiadając Specjalizację w Doton powodujemy u przeciwnika problemy z kumulowaniem chakry, które spowodowane są jej absorpcją.
Średni zwój---
Średni zwój---
Średni zwój---
Chciałbym jako prywatną, ewentualnie ozwojowaną
Wzbogacona wersja Yomi Numa o wariant z techniki wyżej i dodatek ode mnie:
Doton: Yomi Numa | Earth Release: Swamp of the Underworld土遁・黄泉沼­
KlasyfikacjaDoton, Transformacja natury
PieczęcieDzik → Tygrys
KosztStandardowy za obszar o średnicy 20 metrów
Zasięg20m
Wymagania---
Po złożeniu pieczęci użytkownik tworzy... bagno. Ot w promieniu 20 metrów od niego, ziemia zmienia się w gęste, głębokie bagno, które utrudnia poruszanie się, a nawet może unieruchomić. Płacąc wielokrotny koszt techniki można zwiększyć rozmiar bagna, by móc utrudnić ruch także i większym istotom. Te, choć mogą oczywiście próbować się przemieszczać, są jednak trudniejsze w unieruchomieniu od ludzi.

Posiadając rangę A w Doton możemy wykonać technikę bez składania pieczęci. Czas kumulacji chakry wynosi tyle ile zajęłoby faktyczne złożenie dwóch.
Posiadając rangę S w Doton tworzone bagno jest dość głębokie, by unieruchomić w nim istoty o rozmiarze monstrualnym.
Posiadając Sennina w Doton oraz Katon B możemy w dowolnej chwili i miejscu zwiększyć temperaturę bagna sprawiając, że zaczyna się ono "gotować", co może spowodować poparzenia u przeciwnika.
Posiadając Specjalizację w Doton zwiększa się obszar techniki o 5m.
Hakkeshō Kaiten: Zetsu | Eight Trigrams Palms Revolving Heaven: Sever八卦掌回天
KlasyfikacjaByakugan, Jūken
PieczęcieBrak, czas kumulacji chakry wynosi tyle ile zajęłoby złożenie pięciu
Kosztstandardowy za turę
Zasięgśrednica do 15 metrów
WymaganiaHakkeshō Kaiten, Szybkość: 8, Kontrola Chakry: 8, Refleks: 6, ranga A w Byakugan lub Jūken
Technika stworzona przez Godaime Hokage i udostępniona całości klanu jeszcze w Konohagakure no Sato. Jest to ulepszona technika Hakkeshō Kaiten. Użytkownik podobnie jak w macierzystej zaczyna kręcić się wokół swojej własnej osi, po czym wypuszcza chakrę ze swoich punktów Tenketsu. Jutsu to pozwala na odbicie wroga, nadlatujących pocisków czy też technik. W tym wypadku jednak technika ma znacznie zwiększoną defensywę i może mieć kształt kuli również na ziemi. Użytkownik może regulować wielkość kopuły w trakcie wykonywania techniki. Może również ochronić otaczających go towarzyszy.
Posiadając rangę S w Byakugan lub Jūken czas kumulacji chakry wynosi tyle ile zajęłoby złożenie dwóch pieczęci.
Posiadając Sennina w Byakugan lub Jūken oraz otwartą dziedzinę danego żywiołu i płacąc koszt podwójny zamiast standardowego:
Doton: technika zrywa otaczającą użytkownika ziemię tworząc swojego rodzaju krater i powoduje jej rotację na zewnątrz kopuły zwiększając defensywę techniki i maskując użytkownika. Dodatkowo za koszt połowiczny A na koniec techniki utwardzić kopułę tworząc stałą ochronę.
Katon: technika przybiera kolor czerwony od płomieni, które spowijają kopułę. Zbliżenie się do nich lub kontakt z nimi może wywołać porządne poparzenia. Dodatkowo za koszt połowiczny A na koniec techniki możemy spowodować "wybuch" kopuły co wywoła falę ognia rozchodzącą się we wszystkich kierunkach od siebie na max. zasięg techniki +10m.
Futon: Rotacja w tej technice jest o wiele większa, dodatkowo wykorzystanie natury wiatru powoduje powstawanie ostrzy, które mogą pociąć atakującego wroga. Dodatkowo za koszt połowiczny A na koniec techniki możemy spowodować "wybuch" kopuły wysyłając ostrza we wszystkich kierunkach od siebie na max. zasięg techniki +10m.
Suiton: technika na zewnątrz kopuły tworzy powłokę z wody, która zwiększa defensywę zwłaszcza przed technikami katonu. Dodatkowo za koszt połowiczny A na koniec techniki możemy spowodować "wybuch" kopuły wysyłając wodne pociski we wszystkich kierunkach od siebie na max. zasięg techniki +10m.
Raiton: kopuła otrzymuje swojego rodzaju "pole siłowe", które oprócz zwiększenia defensywy może przy kontakcie dotkliwie porazić przeciwnika. Dodatkowo za koszt połowiczny A na koniec techniki możemy spowodować "wybuch" kopuły wysyłając chakrę raitonu we wszystkich kierunkach od siebie na max. zasięg techniki +10m.
Posiadając Specjalizację w Byakugan lub Jūken średnica rośnie o 5m.
Ogólnodostępna
Ostatnio zmieniony 12 mar 2022, 18:54 przez Hyūga Eijiro, łącznie zmieniany 2 razy.
Obrazek
W razie jakichkolwiek pytań lub jak ktoś ma do mnie jakąś sprawę to zapraszam do kontaktowania się na discordzie - Tokatsu#5342
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2744
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Eijiro

Doton: Kyūshū Doro - Zastanawiam się, czy części dopisanych zdolności nie dopisać do Yomi Numa, bo wydają mi się dość... fajne i dobrze przemyślane, a jednocześnie nie na tyle "oryginalne", by zakwalifikować je jako prywatne. Samą zaś technikę może bardziej bym skupił na zdolności absorpcji chakry przez błoto/twory? Będzie wtedy trochę bardziej... zaawansowane pod kątem mechaniki i dobry balans by trzeba było wykombinować, ale też miałoby więcej zastosować. Co myślisz?

Hakkeshō Kaiten: Zetsu - dałbym Hakkeshō Kaiten w wymaganiach. Teraz tak - imo koszta powinny być zależne od rozmiaru kopuły, więc dobrze byłoby jakoś to rozpisać. Przy Dotonie mam dylemat koszt standardowy, ale jakiej rangi? I chyba bym zrobił tak, że wraz z żywiołami koszt jest zwiększany. Zamiast standardowego to podwójny.
Awatar użytkownika
Hyūga Eijiro
Posty: 171
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:31
Ranga: Jōnin
Ranga dodatkowa: ex-Kage
Ranga dodatkowa: Sennin
Discord: Tokatsu#5342
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: [WT] Eijiro

Tora pisze: 22 sty 2022, 11:08 Doton: Kyūshū Doro - Zastanawiam się, czy części dopisanych zdolności nie dopisać do Yomi Numa, bo wydają mi się dość... fajne i dobrze przemyślane, a jednocześnie nie na tyle "oryginalne", by zakwalifikować je jako prywatne. Samą zaś technikę może bardziej bym skupił na zdolności absorpcji chakry przez błoto/twory? Będzie wtedy trochę bardziej... zaawansowane pod kątem mechaniki i dobry balans by trzeba było wykombinować, ale też miałoby więcej zastosować. Co myślisz?

Hakkeshō Kaiten: Zetsu - dałbym Hakkeshō Kaiten w wymaganiach. Teraz tak - imo koszta powinny być zależne od rozmiaru kopuły, więc dobrze byłoby jakoś to rozpisać. Przy Dotonie mam dylemat koszt standardowy, ale jakiej rangi? I chyba bym zrobił tak, że wraz z żywiołami koszt jest zwiększany. Zamiast standardowego to podwójny.
Edytowane wyżej:
Doton: Kyūshū Doro - podmieniłem tamtą na tą w spoilerze tutaj, dodałem tam zaktualizowaną wersję Yomi numa.

Hakkeshō Kaiten: Zetsu - dodałem do wymagań, zwiększyłem koszt przy korzystaniu z żywiołów

Nowe techniki:
► Pokaż Spoiler
► Pokaż Spoiler
1. Ozwojowana
Ps. Nie mogę znaleźć lepszego obrazka do tej techniki :pepecry:
Doton: Kyūshū-chi | Earth Release: Absorbing ground土遁・地動核­
KlasyfikacjaDoton, Transformacja Natury, Technika absorpcji chakry
PieczęcieKoń → Smok → Tygrys → Wąż → Pies → Wół → Szczur
KosztStandardowy
Zasięg10m średnicy
WymaganiaAtut absorpcji chakry
Technika, dzięki której nakładamy na ziemię bądź jej pochodne (jak np. błoto) właściwości absorbujących chakrę. Każdemu (z wyłączeniem użytkownika), kto znajdzie się w kontakcie z ów ziemią zostaje pobierana chakra. Siła absorbcji jest równa tej, która wynika z wyżej wymienionego atutu. Jeśli kontakt trwał krócej niż turę ilość utraconej chakry określa MG. Aby użytkownik mógł pobierać chakrę dla siebie musi być w kontakcie z ziemią - inaczej chakra przepada. Można zwiększyć obszar techniki płacąc koszt wielokrotny. Można ją również zastosować w innych jutsu z zakresu Dotonu wedle ich opisu.

Posiadając rangę A w Doton możemy wykonać technikę z pominięciem dwóch pieczęci.
Posiadając rangę S w Doton możemy wykonać technikę z pominięciem kolejnych dwóch pieczęci.
Posiadając Sennina w Doton jesteśmy w stanie wyjąć spod działania techniki wyznaczone przez siebie osoby.
Posiadając Specjalizację w Doton powodujemy u przeciwnika problemy z kumulowaniem chakry, które spowodowane są jej absorpcją.
Średni zwójHyuga Eijiro
Średni zwój---
Średni zwój---


2.
Doton: Rakku no Sakusei | Doton: Racks Creationラックの作成
KlasyfikacjaDoton, Transformacja Natury
PieczęcieBudowa: Wąż → Zając → Dzik → Ptak → Tygrys → Pies → Małpa → Zając → Koń → Małpa → Zając → Smok → Zając → Baran → Pies → Wół → Szczur → Baran → Pies → Zając → Przyłożenie dłoni do ziemi
KosztRóżny
  • Jeden filar do 15m3 - Połowiczny koszt C
  • Stelaż do 2x2m - Standardowy koszt C
  • Dodanie lub usunięcie modyfikacji np. wgłębienia, ornamenty - Standardowy koszt D od pojedynczej modyfikacji
  • Pomniki malutkie tj. figurki - Połowiczny koszt C. Wymaga Specjalizacji w Doton
  • Pomniki małe i średnie tj. do rozmiaru psa - standardowy koszt C
  • Pomniki spore, duże i wielkie tj. do rozmiaru słonia - Standardowy koszt B. Wymaga rangi B w Doton
  • Pomniki olbrzymie tj. do wielkości płetwala błękitnego - koszt standardowy A. Wymaga rangi A w Doton
  • Pomniki monstrualne tj. do rozmiaru największych Ogoniastych Bestii - koszt standardowy S. Wymaga rangi S oraz Specjalizacji w Doton
Zasięg10m
WymaganiaDoton: Ganchūrō no Jutsu
Technika Dotonu pochodząca od Doton: Ganchūrō no Jutsu. Znacznie się jednak od niej różni - wykorzystywana jest do tworzenia kamiennych filarów, kolumn, czy też stelaży. Mogą one służyć do podtrzymywania innych konstrukcji, bądź w formie stelażu - same nimi być. W przeciwieństwie do tamtej techniki ta nie skupia się na ilości, tylko na jakości tworzonych tworów. Mogą być one zatem znacznie większe, a także można przyozdabiać je tworząc różnego rodzaju wzory na ich poszczególnych elementach. Możemy zwiększyć rozmiary bądź liczbę tworów płacąc koszt wielokrotny. Jutsu to pozwala również na tworzenie kamiennych pomników.

Posiadając rangę B w Doton można tworzyć okrągłe/zaokrąglone stelarze oraz pomnik do rozmiaru słonia.
Posiadając rangę A w Doton można stworzyć pomnik do rozmiaru olbrzymiego.
Posiadając Specjalizację w Doton można wzmocnić wytrzymałość tworu płacąc koszt danej rangi (np. chcąc mieć wytrzymałość B, płacimy standardowy koszt B itd.) oraz można tworzyć szczegółowe figurki bezpośrednio w dłoniach.
Posiadając Specjalizację oraz rangę S w Doton można stworzyć pomnik do rozmiaru monstrualnego.
Posiadając Sennina w Doton można wybrać z jakiego kamienia będzie wykonana konstrukcja, czy pomnik. Jeśli nie jest to jednak materiał na którym on powstaje np. skała albo piaskowiec, koszt jest mnożony dwukrotnie. Użytkownik jednak musiał mieć kiedyś styczność z tym materiałem. Nie stworzymy np. marmurowego filaru jeśli nie znamy jego dokładnej struktury oraz wyglądu.
Mały zwójHyuga Eijiro
Mały zwój---
Mały zwój---
Mały zwój---
Mały zwój---
Mały zwój---


3. Ogólnodostępna
Doton: Dōro o sakusei suru | Doton: Road Creationラックの作成
KlasyfikacjaDoton, Transformacja Natury
PieczęcieBudowa: Dzik → Małpa → Smok → Tygrys → Szczur → Dzik → Pies → Szczur → Wół → Małpa → Tygrys → Zając → Tygrys → Dzik → Wół → Przyłożenie dłoni do ziemi
KosztRóżny
  • Standardowy zasięg dla drogi - Połowiczny koszt C.
  • Niewielki most pozwalający przekroczyć strumyk - Standardowy koszt C
  • Most pozwalający przekroczyć rzekę. - Standardowy koszt B. Wymaga rangi B w Doton
  • Most wiszący/pozwalający przekroczyć sporą, głęboką rzekę bądź przesmyk, wymagający podpór . - Standardowy koszt A. Wymaga rangi A w Doton
  • Most wiszący/wymagający bardzo wysokich podpór pozwalający przekroczyć olbrzymią rzekę bądź kanion. - Standardowy koszt S. Wymaga rangi S w Doton
Zasięg10m bądź 5m średnicy dla drogi
Do 30m dla mostów
Wymagania---
Technika Dotonu pozwalająca na utwardzenie gleby w celu wytworzenia drogi ułatwiającej dotarcie z punktu A do punktu B. Technika nie jest w stanie zniszczyć przeszkód w postaci np. drzew, czy ściany, może jednak uszkodzić krzewy, czy zniszczyć trawę, korzenie lub ścięte pnie. Możemy również wybrać, czy powierzchnia będzie jednolita, czy też w formie np. "kostki". Technikę można wykorzystać również w celu wytworzenia np. okrągłego placu pod przykładowo rynek, czy też pod tworzenie innych budowli. Można zwiększyć zasięg płacąc koszt wielokrotny.

Posiadając technikę Doton: Rakku no Sakusei technika ta pozwala również na wytwarzanie kamiennych mostów. Przydatna w sytuacji, kiedy musimy pokonać dużą przepaść bądź umożliwić innym przejście przez rwącą rzekę. Te większe wymagają jednak nieco większej wiedzy w zakresie ich budownictwa, aby się nie zawaliły.

By móc budować większe mosty (te od rangi B w górę), należy udać się na misję/fabułę rangi C bądź znać w pełni technikę Ishimuro no Sakusei, by zdobyć niezbędną wiedzę na temat budownictwa. Bez niej takie mosty po prostu się zawalą.

Posiadając rangę B w Doton można tworzyć krawężniki.
Posiadając rangę B w Doton oraz znając technikę technikę Doton: Rakku no Sakusei możemy stworzyć most odpowiedniej wielkości pozwalający przekroczyć rzekę.
Posiadając rangę A w Doton można tworzyć schody ułatwiające wejście pod górę.
Posiadając rangę A w Doton oraz znając technikę technikę Doton: Rakku no Sakusei możemy stworzyć most wiszący/pozwalający przekroczyć sporą, głęboką rzekę bądź przesmyk, wymagający podpór.
Posiadając rangę S w Doton oraz znając technikę technikę Doton: Rakku no Sakusei możemy stworzyć most wiszący/wymagający bardzo wysokich podpór pozwalający przekroczyć olbrzymią rzekę bądź kanion.
Posiadając Specjalizację w Doton Zasięg zwiększa się o 10m i 5m (średnica), koszty spadają o rangę niżej.
Posiadając Sennina w Doton można wybrać z jakiego kamienia będzie wykonana droga, czy most. Jeśli nie jest to jednak materiał na którym on powstaje np. skała albo piaskowiec, koszt jest mnożony dwukrotnie. Użytkownik jednak musiał mieć kiedyś styczność z tym materiałem. Nie stworzymy marmurowej drogi jeśli nie znamy jego dokładnej struktury oraz wyglądu.

Złączone
► Pokaż Spoiler
4. Ogólnodostępna ozwojowana?
Doton: Chōzō no sakusei | Doton: Statue Creation彫像の作成
KlasyfikacjaDoton, Transformacja Natury
PieczęcieBudowa: Tygrys → Szczur → Smok → Zając → Wąż → Zając → Baran → Ptak → Zając → Smok → Wąż → Ptak → Dzik → Koń → Smok → Przyłożenie dłoni do ziemi
Obróbka: Przyłożenie dłoni do bryły
KosztRóżny
Pomniki malutkie tj. figurki - Połowiczny koszt C. Wymaga Specjalizacji w Doton
Pomniki małe i średnie tj. do rozmiaru psa - standardowy koszt C
Pomniki spore, duże i wielkie tj. do rozmiaru słonia - Standardowy koszt B. Wymaga rangi B w Doton
Pomniki olbrzymie tj. do wielkości płetwala błękitnego - koszt standardowy A. Wymaga rangi A w Doton
Pomniki monstrualne tj. do rozmiaru największych Ogoniastych Bestii - koszt standardowy S. Wymaga rangi S oraz Specjalizacji w Doton
Zasięg5m
Wymagania---
To jutsu Dotonu pozwala na tworzenie kamiennych pomników. Początkowo twór wysuwa się z ziemi w postaci odpowiedniej wielkości bryły, następnie po wyobrażeniu sobie przez użytkownika jego dokładnego wyglądu i przyłożeniu dłoni do ów bryły zostaje z niej wycięty odpowiadający wyobrażeniu kształt. Trzeba o tym pamiętać i uważać, żeby spadające odłamki czegoś nie uszkodziły.
Posiadając rangę B w Doton można stworzyć pomnik do rozmiaru słonia.
Posiadając rangę A w Doton można stworzyć pomnik do rozmiaru olbrzymiego.
Posiadając Specjalizację w Doton można tworzyć szczegółowe figurki bezpośrednio w dłoniach.
Posiadając Specjalizację oraz rangę S w Doton można stworzyć pomnik do rozmiaru monstrualnego.
Posiadając Sennina w Doton można wybrać z jakiego kamienia będzie wykonany pomnik. Jeśli nie jest to jednak materiał na którym on powstaje np. skała albo piaskowiec, koszt jest mnożony dwukrotnie. Użytkownik jednak musiał mieć kiedyś styczność z tym materiałem. Nie stworzymy marmurowego pomnika jeśli nie znamy jego dokładnej struktury oraz wyglądu.
Mały zwójHyuga Eijiro
Mały zwój---
Mały zwój---
Mały zwój---
Mały zwój---
Mały zwój---
Mały zwój---
Złączone
► Pokaż Spoiler
5. Ogólnodostępna
Ps. Nie mam pomysłu na lepszy opis
Doton: Rakku no Sakusei | Doton: Racks Creationラックの作成
KlasyfikacjaDoton, Transformacja Natury
PieczęcieBudowa: Koń → Baran → Szczur → Małpa → Baran → Pies → Zając → Baran → Pies → Smok → Koń → Baran → Wół → Smok → Zając → Zając → Baran → Pies → Smok → Koń → Przyłożenie dłoni do ziemi
KosztRóżny
  • Niewielki most pozwalający przekroczyć strumyk - Standardowy koszt C
  • Most pozwalający przekroczyć rzekę. - Standardowy koszt B. Wymaga rangi B w Doton
  • Most wiszący/pozwalający przekroczyć sporą, głęboką rzekę bądź przesmyk, wymagający podpór . - Standardowy koszt A. Wymaga rangi A w Doton
  • Most wiszący/wymagający bardzo wysokich podpór pozwalający przekroczyć olbrzymią rzekę bądź kanion. - Standardowy koszt S. Wymaga rangi S w Doton
ZasięgDo 30m
WymaganiaDoton: Rakku no Sakusei
DodatkoweBy móc budować większe mosty (te od rangi B w górę), należy udać się na misję/fabułę rangi C bądź znać w pełni technikę Ishimuro no Sakusei, by zdobyć niezbędną wiedzę na temat budownictwa. Bez niej takie mosty po prostu się zawalą.
Technika Dotonu pozwalająca na wytwarzanie kamiennych mostów. Przydatna w sytuacji, kiedy musimy pokonać dużą przepaść bądź umożliwić innym przejście przez rwącą rzekę. Te większe wymagają jednak nieco większej wiedzy w zakresie ich budownictwa, aby się nie zawaliły.

Posiadając rangę B w Doton możemy stworzyć most odpowiedniej wielkości pozwalający przekroczyć rzekę.
Posiadając rangę A w Doton możemy stworzyć most wiszący/pozwalający przekroczyć sporą, głęboką rzekę bądź przesmyk, wymagający podpór.
Posiadając rangę S w Doton możemy stworzyć most wiszący/wymagający bardzo wysokich podpór pozwalający przekroczyć olbrzymią rzekę bądź kanion.
Posiadając Specjalizację w Doton koszty spadają o rangę niżej.
Posiadając Sennina w Doton można wybrać z jakiego kamienia będzie wykonany most. Jeśli nie jest to jednak materiał na którym on powstaje np. skała albo piaskowiec, koszt jest mnożony dwukrotnie. Użytkownik jednak musiał mieć kiedyś styczność z tym materiałem. Nie stworzymy marmurowego mostu jeśli nie znamy jego dokładnej struktury oraz wyglądu.


6. Ogólnodostępna
Byakugan: Iro ga kawaru | Byakugan: Color changing白眼: 色が変わる­
KlasyfikacjaByakugan
Pieczęcie---
KosztStandardowy
ZasięgByakugana
WymaganiaAktywny byakugan
Technika pozwalająca na nałożenie różnych efektów na widziany obraz z pomocą byakugana. Przykładowo możemy zobaczyć to co widzimy w odwróconych kolorach/negatywie, biało-czarnym, czy też sepii. Technika nie działa jednak jak noktowizor - nie jesteśmy w stanie zobaczyć czegoś, czego nie widzi byakugan w podstawowej formie.



7. Technika udostępniona w Same no Kuni, w Sakurze ozwojowana
Byakugan: Me no hogo | Byakugan: Eye protection白眼: 地動核­
KlasyfikacjaByakugan, Kontrola Chakry, Technika bariery
PieczęcieSmok → Małpa → Koń
KosztStandardowy na turę
ZasięgNa siebie
WymaganiaByakugan E
DodatkoweTechnika kosztuje 5 PT
Technika stworzona przez Godaime Hokage i udostępniona dla części klanu w Same no Kuni. Nakłada ona na nasze oczy cienką, mało widoczną warstwę z chakry, która w pewnym sensie działa niczym gogle. Pozwala to na ochronę przed pyłami, szczypiącym dymem itp. W swoim podstawowym działaniu nie chroni jednak przed obrażeniami tj. wszelkie ataki, kamienie skierowane na nasze oczy z łatwością się przebiją.

Posiadając rangę C w Byakugan technikę możemy wykonać z pominięciem pieczęci. Czas kumulacji chakry wynosi tyle ile zajęłoby faktyczne ich złożenie.
Posiadając rangę B w Byakugan i płacąc koszt połowiczny B jesteśmy w stanie stworzyć mocniejszą barierę, która chroni przed drażniącymi czynnikami takimi jak wysoka temperatura, lecące kamienie, rozpylona substancja, błoto itp.
Posiadając rangę A w Byakugan technikę możemy wykonać z pominięciem kumulacji chakry.
Posiadając rangę Sennina w Byakugan oraz znając technikę Byakugan: Iro ga kawaru możemy zmienić zabarwienie bariery na ciemne, aby uchronić się przed nagłą zmianą oświetlenia, czy granatami błyskowymi, które wybuchną nie zza przeszkody. Należy jednak pamiętać, że tryb ten osłabia naszą widoczność w przypadku zwykłego oświetlenia, jednak możemy w dowolnym momencie go wyłączyć.
Posiadając specjalizację w Byakugan koszty zmniejszone są o połowę.
Mały zwójUdostępniony przez lidera klanu w Same no Kuni
Mały zwój---
Mały zwój---
Mały zwój---
Mały zwój---


8. Ogólnodostępna
Byakugan: Me no henkei | Byakugan: Eye transformation白眼: 目の変形­
KlasyfikacjaByakugan, Ninjutsu, Technika transformacji
PieczęcieBrak, czas kumulacji chakry wynosi tyle ile zajęłoby złożenie trzech
KosztStandardowy
ZasięgNa siebie
WymaganiaByakugan E, Henge no Jutsu
Technika stworzona przez Godaime Hokage i udostępniona dla części klanu w Same no Kuni. Pozwala ona na ukrycie posiadanego przez siebie kekkei genkai poprzez zmianę wyglądu oczu. Nie są już całkowicie białe - ich kolor może zostać wybrany przez użytkownika, tęczówki przybierają normalny rozmiar i pojawiają się źrenice. Jakiekolwiek doznane obrażenia są w stanie rozproszyć transformację, co następuje po krótkiej chwili po otrzymaniu ciosu.

Posiadając rangę C w Byakugan technikę możemy wykonać z pominięciem pieczęci. Czas kumulacji chakry wynosi tyle ile zajęłoby faktyczne ich złożenie.
Posiadając rangę B w Byakugan technika maskuje również używanie dojutsu - oczy podczas używania nie zmieniają wyglądu, nie pojawiają się również wybrzuszone żyły w pobliżu skroni.
Posiadając rangę A w Byakugan technikę możemy wykonać z pominięciem kumulacji chakry.
Posiadając rangę S w Byakugan oczy mogą się od siebie różnić.
Posiadając Sennina w Byakugan możemy również zmienić wygląd oczu na niestandardowy, np. całkiem białe/czarne, zmienić wygląd źrenicy na kocią itp.
Mały zwójUdostępniony przez lidera klanu w Same no Kuni
Mały zwój---
Mały zwój---
Mały zwój---
Mały zwój---




9. Prywatna
Hiraishin no Jutsu: Jikū gēto | Flying Thunder God Technique: Space-time gate時空ゲート:時空ゲート
KlasyfikacjaNinjutsu, Fūinjutsu, Technika Czasoprzestrzenna
PieczęciePołączenie pieczęci: Wąż → Baran → Tygrys → Koń → Ptak → Koń → Zając → Wół → Ptak → Szczur → Pies → Wąż → Koń → Baran → Wół → Wąż → Smok → Dzik → Wąż → Wół → Baran → Zając → Dzik → Wół → Pies
Otwarcie bramy: Ptak → Dzik → Pies → Smok → Wąż → Tygrys → Smok → Wąż → Wół → Zając
KosztPięciokrotny za połączenie pieczęci
Standardowy za otworzenie bramy
ZasięgDotykowy na połączenie pieczęci
30m na otwarcie bramy.
Nieograniczony na teleportacje, jedynie do specjalnych bram
WymaganiaHiraishin no Jutsu, jedna pieczęć (stworzone przy pomocy Hiraishina) do wytworzenia jednej bramy
Technika polega na wykorzystaniu pieczęci stworzonych przy pomocy Hiraishin no Jutsu. Po pierwsze potrzebujemy posiadać stelaż - otwartą przestrzeń z zachowanymi krawędziami (w formie ramki, może być owalna) - może być to wyrwa w skale, framuga drzwi, stworzone filary itd. Minimalna wielkość stelażu to rozmiar 1x1x0,1(grubość) metra. Po nałożeniu pieczęci na stelaż łączymy ją z nim tworząc tym samym wrota. Aby móc je otworzyć należy mieć stworzone przynajmniej takie 2, a także w przestrzeni między stelażem nie może się nic znajdować (np. jeśli w środku stoi człowiek lub jest głaz wrota się nie otworzą). Stelaż musi być kompletny, w innym wypadku wrota się nie otworzą, bądź zostaną zamknięte.
Otwarte wrota czasoprzestrzenne przyjmują postać czarnej materii - nie widzimy co znajduje się po drugiej stronie. Przejście przez nie teleportuje do połączonych wrót. Techniki lub przedmioty również zostają teleportowane (o ile nie uszkodzą przy okazji stelażu).
Użytkownik może dowolnie zmieniać połączenia między wrotami.
Aby otworzyć wrota należy znajdować się maksymalnie 20m od nich. W dowolnym momencie możemy zamknąć wrota.
Wrota pozostaną otwarte przez godzinę od ich otwarcia oraz tak długo jak stelaż będzie kompletny lub do momentu aż nie zostaną zamknięte przez użytkownika.

Posiadając Sennina w Ninjutsu użytkownik może dotknąć wrota, aby zobaczyć co znajduje się na ich końcu. Uzyskują one wtedy formę lustra weneckiego.
Ostatnio zmieniony 12 mar 2022, 19:00 przez Hyūga Eijiro, łącznie zmieniany 4 razy.
Obrazek
W razie jakichkolwiek pytań lub jak ktoś ma do mnie jakąś sprawę to zapraszam do kontaktowania się na discordzie - Tokatsu#5342
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2744
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Hyūga Eijiro

Co do Dotonu, to jeszcze muszę to chwilę przemyśleć i ewentualnie skonsultować.

Hakkeshō Kaiten: Zetsu - na pewno nie jak 3 pieczęci, prędzej 5, patrząc po koszcie standardowym - 10. Ranga S mi się nie podoba. Sam Sennin byłby spoko, gdyby nie te wybuchy. Gdyby ten wybuch coś dodatkowo "kosztował", ale był opcjonalny byłbym bardziej skłonny. I to tutaj w sumie wszystko.

Oh boi ile technik w spoilerze
Na pewno techniki bardziej "rzemieślnicze" bym połączył - czyli filary i rzeźby. Technikę od dróg i placów jest git, acz dodałbym, że posiadając tamtą od filarków etc. możesz stworzyć mosty (wtedy usuwamy tamtą).

Colorki Byakugana są dla mnie okej, tak długo jak ktoś nie robi z tego normalnej wizji. Czyli może być negatyw, czarnobiałe, sepia, z niebieskim filtrem, ale bez normalnego wzroku. I nawet bym tu pieczęci nie dawał.

Eye protection - rangę B bym doprecyzował jak wiele obroni. Ranga A mi się niezbyt podoba. Ska też jakoś tak... mam mieszane uczucia. Hmm. imo horrendalnie dużo zwojów? Możesz być, że jeden twój dałeś w Same no Kuni, ale tak to bym zostawił 2 inne i tyle. A nie... wow. 6.

Zmiana oczków - podoba mi się, ale raczej dałbym ją jako ozwojowaną. Daje zbyt wielkie pole do popisu pod kątem możliwości w walce.

Portal - ktoś mnie kopiuje kappa Sam zamysł jest dla mnie bardzo okej, jedyne co mi się nie podoba to możliwie nieskończony czas otwarcia bram. Więc mam dwie propozycje - albo utrzymywana brama na turę, albo samoistnie się zamyka po x czasu.
Ostatnio zmieniony 09 lut 2022, 20:21 przez Tora, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Hyūga Eijiro
Posty: 171
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:31
Ranga: Jōnin
Ranga dodatkowa: ex-Kage
Ranga dodatkowa: Sennin
Discord: Tokatsu#5342
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: [WT] Hyūga Eijiro

Tora pisze: 09 lut 2022, 19:13 Co do Dotonu, to jeszcze muszę to chwilę przemyśleć i ewentualnie skonsultować.

Oki
Hakkeshō Kaiten: Zetsu - na pewno nie jak 3 pieczęci, prędzej 5, patrząc po koszcie standardowym - 10. Ranga S mi się nie podoba. Sam Sennin byłby spoko, gdyby nie te wybuchy. Gdyby ten wybuch coś dodatkowo "kosztował", ale był opcjonalny byłbym bardziej skłonny. I to tutaj w sumie wszystko.

Dodałem te 5, zwłaszcza, że to technika głównie defensywna, więc zależy mi żeby można ją było szybko rozpocząć, a nie chce dowalać znowu dodatkowego kosztu, który po prostu nawiedza ten mój klan. To też zresztą głównie robię pod inne potencjalne hyugasy, bo tak patrząc po tych pieczęciach, to mi się bardziej korzystanie z szybkości i uniki przydadzą, niż zastanawianie się czy zdążę skumulować chakrę i się rozkręcić (gdzie w animcu było pokazane, jak Hiashi nagle wbija przed Nejiego milisekundy przed tym jak zostaje trafiony kolcem i momentalnie używa kaitenu, żeby go obronic). Moze w takim razie podniosę wymóg szybkości i na S jeszcze większy?

Wybuchy - temu jest koszt podwójny przy tych żywiołach... Jaki dodatkowy koszt jeszcze byś widział? Czy połowiczny A by Ci pasował?
Oh boi ile technik w spoilerze
Na pewno techniki bardziej "rzemieślnicze" bym połączył - czyli filary i rzeźby. Technikę od dróg i placów jest git, acz dodałbym, że posiadając tamtą od filarków etc. możesz stworzyć mosty (wtedy usuwamy tamtą).

Oki, złączone. A ja się tyle czasu z obrazkami bawiłem :(
Colorki Byakugana są dla mnie okej, tak długo jak ktoś nie robi z tego normalnej wizji. Czyli może być negatyw, czarnobiałe, sepia, z niebieskim filtrem, ale bez normalnego wzroku. I nawet bym tu pieczęci nie dawał.

Jest to zaznaczone w technice.
Co do pieczęci - Oki.
Eye protection - rangę B bym doprecyzował jak wiele obroni. Ranga A mi się niezbyt podoba. Ska też jakoś tak... mam mieszane uczucia. Hmm. imo horrendalnie dużo zwojów? Możesz być, że jeden twój dałeś w Same no Kuni, ale tak to bym zostawił 2 inne i tyle. A nie... wow. 6.

B - to znaczy co konkretnie mogę dopisać? Jakiś przykład? Bo nie mam koncepcji
A - why not? To i tak dopiero 3 rangi wyżej wchodzi ten bonus
S - tutaj wkradł się błąd, bo miał być jeszcze sennin. Czy teraz z senninem byłoby to ok? Zwłaszcza, że ma ograniczenie w postaci utrudnienia paczania

Co do zwojów - dałem tyle, bo bazowo technika ma range D, a np w dotonie na randze B jest technika z 5 zwojami. Zredukowałem wstępnie do tej ilości.
Zmiana oczków - podoba mi się, ale raczej dałbym ją jako ozwojowaną. Daje zbyt wielkie pole do popisu pod kątem możliwości w walce.

Dodałem zwoje, choć szczerze wolałbym zostawić jako ogólnodostępną
Portal - ktoś mnie kopiuje kappa Sam zamysł jest dla mnie bardzo okej, jedyne co mi się nie podoba to możliwie nieskończony czas otwarcia bram. Więc mam dwie propozycje - albo utrzymywana brama na turę, albo samoistnie się zamyka po x czasu.
Tbh nie widziałem Twojej techniki wcześniej.
Co do zamykania, dałem tak, bo:
1. W wymaganiach ma wspomaganie
2. Jedna brama na stałe odbiera mi 400pch, dwie bramy, żebym w ogóle mógł korzystać z portalu - to już 800pch, które nigdy mi się nie zwrócą, więc w zasadzie wydaję na używanie tej techniki PD. A zwłaszcza, że taką bramę można zniszczyć.
3. Ponadto samo połączenie pieczęci to koszt 5-krotny S na jedną bramę, kolejne tyle na drugą i jeszcze dodatkowo za otwarcie.
Stąd wolałbym, aby zostało jak jest.
Obrazek
W razie jakichkolwiek pytań lub jak ktoś ma do mnie jakąś sprawę to zapraszam do kontaktowania się na discordzie - Tokatsu#5342
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2744
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Hyūga Eijiro

Absorpcja - tak jak ustaliliśmy - w wymaganiach atut, nie jakaś dodatkowa technika.
Doton: Yomi Numa - hmmm, trochę mam mieszane uczucia z tym Katonem, ale imo jest prawie git? Nie wiem czy za katon nie dodałbym jakiegoś dodatkowego kosztu.
Hakkeshō Kaiten: Zetsu - pamiętaj, że forko to nie m&a. Tutaj nie dajemy Uchiha wszystkiego co tylko mogą, a niektóre rzeczy odbieramy. Co do poziomu S - nadal niezbyt mi się podoba. Możesz zredukować o połowę, gdzie naprawdę, złożenie 2/3 pieczęci to są "milisekundy". Co do kosztów - musiało mi to gdzieś umknąć - kwestia zasięgu tutaj to większy problem, bo wtedy dochodzi praktycznie zasięg jak na S, a nawet większy (bo z 15 metrów średnicy robi Ci się 35 metrów, bo +10 w jedną i +10 w drugą). Chyba, że chcesz to doprecyzować.
Doton: Rakku no Sakusei - czym jest wytrzymałość B? Nie mamy czegoś takiego, więc albo przyrównujemy to do statystyk, co dla mnie jest bleh, albo robimy, że możesz wybrać materiał, z którego chcesz robić i wtedy ma wytrzymałość konkretnego materiału, choć masz to na Senninie. Ale ogólnie - tak jakoś dziwna ta specka.
Doton: Dōro o sakusei suru - ten wpis w "dodatkowym" wrzuciłbym do bonusów od rang etc. Albo do opisu techniki, ale to pierdoła. Specka - o rangę niżej... że zamiast C płacisz D, a zamiast S płacisz A, czy zamiast Standardowego płacisz Połowiczny, a zamiast Podwójnego Standardowy? Doprecyzuj proszę.
Byakugan: Iro ga kawaru - Niech będzie, akcept, przenoszę
Byakugan: Me no hogo - hmm, jak połowiczny koszt B, to powiedziałbym, że obroni techniki rangi C i te z Siłą 5 wykonane. Ale tylko oczy, więc taki Katon C wciąż "spali mordę", ale oczy nieuszkodzone. Co do A - bo jest to kontra na taiuserów. Po to dodajemy pieczęci i czas koncentracji chakry, by nie powstawały raki, których nie da się skontrować, bo możesz zalać świat lawą bez pieczęci. Ta ranga S... z racji bycia wręcz idealną kontrą na konkretny typ technik czy granatów, który pomoże przeżyć w walce z Hyugasami mam bardzo mieszane uczucia. Sennin brzmi znacznie lepiej, nie wiem czy jakiś dodatkowy koszt jak np. B nie wrzucić. Co sądzisz? Co do zwojów - ranga nie określa ilości zwojów. Swoista "popularność". A imo tutaj ta technika, zwłaszcza jak piszesz, że opracowana przez Ciebie, to nie powinna być taka popularna, jakby istniała od niepamiętnych czasów. I usunąłbym z wymagań Byakugan E, gdzie teoretycznie rangę E każdy ma.
Byakugan: Me no henkei - imo teraz jest git. Akcept
Hiraishin no Jutsu: Jikū gēto - spokojnie, to był żart z kopiowaniem mnie ;) A tak na poważnie - koszt za połączenie możesz udzielić raz. To, że wykonałeś go 40 lat temu nie ma znaczenia. And this is cool. Standardowy za otwarcie - jak najbardziej cool. Ale otwarcie portalu na 40 lat? No... nie. To mój główny zarzut. I najprostsze propozycje to: koszt na turę, otwarcie na x czasu, transport osoby/przedmiotu to taki i taki koszt. I jakby - ok, rozumiem, że chcesz wykorzystać swoje wspomaganie do tego, which is cool btw. ale no... nie widzę tego w ten sposób. Owszem, niby tracisz 800 chakry, jednak po zniszczeniu bramy, te notki zostają. Nadal Ty możesz się do nich przenieść. Tbh nie wiem czy nie zrobiłbym trochę na zasadzie - jedna notka, jedna brama. Wtedy zamiast 800 miałbyś 200. Co sądzisz o tym? Też imo możesz otworzyć tę technikę nawet na np. godzinę. Ale nie w nieskończoność. Nieskończoność to w wuj za długo.
Ostatnio zmieniony 14 lut 2022, 16:03 przez Tora, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Hyūga Eijiro
Posty: 171
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:31
Ranga: Jōnin
Ranga dodatkowa: ex-Kage
Ranga dodatkowa: Sennin
Discord: Tokatsu#5342
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: [WT] Hyūga Eijiro

Absorpcja - "tak jak ustaliliśmy - w wymaganiach atut, nie jakaś dodatkowa technika." - okey, czekam na edit atutu

Doton: Yomi Numa - katon - dodatkowy koszt połowiczny/standardowy jeśli zostanie użyte?

Hakkeshō Kaiten: Zetsu - na S dodałem pieczęci. To jak byś widział kwestie tych wybuchów? No bo jeśli bez dodatkowego zasięgu no to wybuch traci sens, skoro nie jest w stanie polecieć dalej niż jest kopuła. Może w takim razie zrobić to tak, że za sam wybuch (a nie za samo użycie żywiołu) będzie się płacić dodatkowy koszt i wtedy zostawić zasięgi?

Doton: Rakku no Sakusei - no to może po prostu płacąc dodatkowy koszt danej rangi wzmacniamy dany materiał x krotnie? Czyt. C - standardowa wytrzymałość materiału, B - 2x, A - 3x, S - 4x?

Doton: Dōro o sakusei suru - done. Myślę, że zamiast S płacisz A itd.

Byakugan: Me no hogo - co więc obroni bariera bez tego bonusu? Nie dawałbym aż takiego debuffa, w końcu koszt techniki C =/= połowicznemu kosztu B. Co do uszkodzeń twarzy - to tak, oczywiście, tu chodzi tylko o ochronę oczu.
Co do rangi A - no dobra, ale to też jest klan który walczy wręcz, więc dlaczego nie miałby posiadać jakichś kontr na innych taiuserów? To nie jest technika do ataku, tylko do obrony (i to tylko i wyłącznie oczu, np. w momencie jak ktoś mi sypnie piachem w oczy albo rzuci katonem w twarz), więc nie zaleję tutaj nikogo lawą, a nawet jak by nią spamić to ona i tak nikomu nic nie zrobi, a tylko zmarnuje się chakrę.
Sennin dodany. Koszt rangi B, kiedy technika jest rangi D (+ chcąc używać lepszej bariery koszty znowu większe), przy jednoczesnym debuffie widzenia? Jeśli użyje jej w nieodpowiednim momencie to sam sobie wzrok pogorszę, więc szczerze mówiąc tutaj bym tego nie dawał.
"I usunąłbym z wymagań Byakugan E" - cóż, mogę usunąć, choć ja bym zostawił

Hiraishin no Jutsu: Jikū gēto - " jednak po zniszczeniu bramy, te notki zostają. Nadal Ty możesz się do nich przenieść." - no, o ile również nie zostaną zniszczone. A nawet gdyby, musiałbym wtedy nosić ze sobą kawał kamienia, na którym ta pieczęć by się znajdowała xD
"Wtedy zamiast 800 miałbyś 200. Co sądzisz o tym? Też imo możesz otworzyć tę technikę nawet na np. godzinę." - I'm fine with that.

Ewentualnie - jak byś widział jeszcze przedłużenie działania techniki np do 1 dnia lub tygodnia?
Lub też możliwość przedłużenia działania techniki nim ta się zamknie?
Chciałbym również dodać możliwość otwierania bramy przez wyznaczone przeze mnie osoby. Czy mam zrobić pod to osobną technikę, jeśli miałaby być ona takim "kluczem", czy też może to być na zasadzie, że technika reaguje na chakrę danej osoby?
Ostatnio zmieniony 13 mar 2022, 19:34 przez Hyūga Eijiro, łącznie zmieniany 2 razy.
Obrazek
W razie jakichkolwiek pytań lub jak ktoś ma do mnie jakąś sprawę to zapraszam do kontaktowania się na discordzie - Tokatsu#5342
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2744
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Hyūga Eijiro

Absorpcja - jaki edit atutu? o.0

Doton: Yomi Numa - standardowy byłby imo git

Hakkeshō Kaiten: Zetsu - a może połowiczny za pokrycie żywiołem i połowiczny za eksplozję? Wtedy ten koszt się rozkłoży bardziej.

Doton: Rakku no Sakusei - to nie widziałbym takiego wzmacniania materiału w tej technice, ale jako oddzielna. Tu może zostać, że posiadając Speckę, ten twór jest po prostu wytrzymalszy niż normalnie i tyle. Bez zbytecznego określania jak bardzo.

Doton: Dōro o sakusei suru - teraz chyba brzmi okej. Akcept i przeniosę

Byakugan: Me no hogo - jakiego bonusu? Co do rangi A - bo stworzy się precedens. "a dlaczego, nie mogę zalać światu lawą bez pieczęci jak Hyuuga mają, są taiuserami, to mają kontrę na taiuserów, ja jestem lavacaster, chcę mieć kontrę na lavacasterów, zalewając ich większą ilością lawyyy!!!1". W sprawie Sennina - hmm, koszt C na coś takiego i będzie git. Co do wymagania - teoretycznie KAŻDY ma Byakugan na E. Więc to jest bez sensu wymagania. Byakugan D brzmi sensowniej.

Hiraishin no Jutsu: Jikū gēto - hmm... W senninie dodałbym jakiś koszt, za tak "cwane" wykorzystanie. Np. standardowy za "podglądanie". Bo to jednak spory bonus.
Co do samego przedłużenia do dnia i tygodnia... mam mieszane uczucia. Szczerze. Już prędzej koszt standardowy za godzinę otwarcia, jeśli tak bardzo chcesz na tyle to trzymać. Ale nie na tak długi okres czasu :/ Możliwość przedłużenia kolejnym kosztem jest oczywiście git.
Co do innych osób - tu jest problem. Tu mam problem. Ta technika działa w oparciu o Hiraishina, więc teoretycznie ta inna osoba musiałaby być w stanie wykonać tę technikę. Hmmm... nie mówię temu nie, ale no... jak chcesz to robić? Prędzej widziałbym tutaj jakąś zależność od Fuinjutsu w kwestii dawania komuś "klucza". Chyba, że masz inny pomysł?
Awatar użytkownika
Makaveli
Posty: 153
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:49
Discord: Makaveli#0301
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [WT] Hyūga Eijiro

► Pokaż Spoiler
Doton: Rakku no Sakusei | Doton: Racks Creationラックの作成
KlasyfikacjaDoton, Transformacja Natury
PieczęcieBudowa: Wąż → Zając → Dzik → Ptak → Tygrys → Pies → Małpa → Zając → Koń → Małpa → Zając → Smok → Zając → Baran → Pies → Wół → Szczur → Baran → Pies → Zając → Przyłożenie dłoni do ziemi
KosztRóżny
  • Jeden filar do 15m3 - Połowiczny koszt C
  • Stelaż do 2x2m - Standardowy koszt C
  • Dodanie lub usunięcie modyfikacji np. wgłębienia, ornamenty - Standardowy koszt D od pojedynczej modyfikacji
  • Pomniki malutkie tj. figurki - Połowiczny koszt C. Wymaga Specjalizacji w Doton
  • Pomniki małe i średnie tj. do rozmiaru psa - standardowy koszt C
  • Pomniki spore, duże i wielkie tj. do rozmiaru słonia - Standardowy koszt B. Wymaga rangi B w Doton
  • Pomniki olbrzymie tj. do wielkości płetwala błękitnego - koszt standardowy A. Wymaga rangi A w Doton
  • Pomniki monstrualne tj. do rozmiaru największych Ogoniastych Bestii - koszt standardowy S. Wymaga rangi S oraz Specjalizacji w Doton
Zasięg10m
WymaganiaDoton: Ganchūrō no Jutsu
Technika Dotonu pochodząca od Doton: Ganchūrō no Jutsu. Znacznie się jednak od niej różni - wykorzystywana jest do tworzenia kamiennych filarów, kolumn, czy też stelaży. Mogą one służyć do podtrzymywania innych konstrukcji, bądź w formie stelażu - same nimi być. W przeciwieństwie do tamtej techniki ta nie skupia się na ilości, tylko na jakości tworzonych tworów. Mogą być one zatem znacznie większe, a także można przyozdabiać je tworząc różnego rodzaju wzory na ich poszczególnych elementach. Możemy zwiększyć rozmiary bądź liczbę tworów płacąc koszt wielokrotny. Jutsu to pozwala również na tworzenie kamiennych pomników.

Posiadając rangę B w Doton można tworzyć okrągłe/zaokrąglone stelarze oraz pomnik do rozmiaru słonia.
Posiadając rangę A w Doton można stworzyć pomnik do rozmiaru olbrzymiego.
Posiadając Specjalizację w Doton wytrzymałość tworu można wzmocnić, płacąc podwójny koszt stworzenia.
Posiadając Specjalizację oraz rangę S w Doton można stworzyć pomnik do rozmiaru monstrualnego.
Posiadając Sennina w Doton można wybrać z jakiego kamienia będzie wykonana konstrukcja, czy pomnik. Jeśli nie jest to jednak materiał na którym on powstaje np. skała albo piaskowiec, koszt jest mnożony dwukrotnie. Użytkownik jednak musiał mieć kiedyś styczność z tym materiałem. Nie stworzymy np. marmurowego filaru jeśli nie znamy jego dokładnej struktury oraz wyglądu. Dodatkowo można tworzyć szczegółowe figurki bezpośrednio w dłoniach.
Mały zwójHyuga Eijiro
Mały zwój---
Mały zwój---
Mały zwój---
Mały zwój---
Mały zwój---
Technika została poprawiona za zgodą gracza, wg ustaleń z rozmów z góry. Technika została potraktowana wyjątkowo pod względem szybkości akceptowania, ze względu na inną technikę, w której jest ona wykorzystywana, a jest już zaakceptowana.
W razie pytań, popędzania odpisu, proszę kierować się na Discord'a, dziękuje.

A tu parę utworów które mogą urozmaicić czytanie posta
-1-
-2-
-3-
ODPOWIEDZ

Wróć do „Własne Techniki”