• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Burēdo

Dział w pełni poświęcony zawiązanymi ugrupowaniom. Czy jest to niewielka, oficjalna drużyna działająca w tym samym, pewnym składzie, czy może dużo większa organizacja dążąca do ambitnego (bądź i nie) celu: jest to miejsce właśnie dla nich. Każde zgłoszone oficjalne zgrupowanie ma miejsce właśnie w tym miejscu.

Moderator: Mistrzowie fabularni

Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Burēdo

Burēdo | Bladesブレード
LiderAkuma Yomei
PrzynależnośćHanagakure no Sato
SiedzibaDojo Dankyoku
Cechy rozpoznawczeKimono z narysowanym na plecach znakiem Hany i mieczem na jego tle
Organizacja zrzeszająca fanatyków Bukijutsu oraz Taijutsu stacjonujących w Hanie. Służy jako miejsce do rozwijania, pogłębiania oraz dzielenia się, stylami oraz technikami posiadanymi przez członków organizacji. Dostanie się w jej szeregi nie jest proste, niemniej każdy kto chciałby się nauczyć czegokolwiek o walce ciałem lub bronią, nie znajdzie lepszego miejsca, posiadającego większej ilości ekspertów i mistrzów w tych dziedzinach.
Cele i statut
  1. Krzewienie sportowego ducha w mieszkańcach Hany i świata
  2. Dbanie o poprawny rozwój duchowy i fizyczny młodych podopiecznych
  3. Rozwijanie pasji do sztuk walki i zamiłowania do walki per se
  4. Propagowanie i reklamowanie kultury sztuk walk w granicach kraju i poza nim
  5. Dążenie do stania się lepszym sobą niż było się wczoraj
  6. Poszerzanie wiedzy z zakresu sztuk walk, odkrywanie nowych styli i technik oraz osiaganie szczytu jaki człowiek ze swym ciałem może osiągnąć.
Struktura
Liderem organizacji jest Hanakage. Jest to nieoficjalne stanowisko, w myśl zasady wszystko co Hana ma do zaoferowania i tak należy do niego. Oficjalnie organizacja nie posiada lidera a za wszystkie decyzje odpowiadają "Czterech Daeva sztuk walki", którzy stanowią najsilniejsze jednostki pod względem umiejętności korzystania z broni i ciała jakie znajdzie się w Hanie i jedne z najsilniejszych na świecie.
  1. Najniższą rangą w organizacji dającą dostęp jedynie do placu i głównego budynku są Żółtodzioby, nie posiadają oni żadnych cech rozpoznawczych i równie dobrze swoich sił mogą spróbować nawet cywile. Ostrza otwarte są dla każdego kto chciałby spróbować swoich możliwości w sztukach walki. By awansować w szeregach organizacji na wyższy stopień trzeba:
    • Posiadać dowolną sztukę walki na randze D
    • Wykonać test zlecony przez nadzorcę(walka z trzema cywilami bez żadnych stylów walki, zwykły cannon fodder)
    • Napić się sake z nadzorcą, przysięgając oddanie się sztukom walki
  2. Kolejną rangą w organizacji jest tak zwany "Zewnętrzny krąg". Uczniowie zewnętrznego kręgu zyskują dostęp do piętra -1 oraz pierwszych stacjonujących tutaj mistrzów. Jest to pierwszy krok ku opanowaniu jakiegoś stylu walki. Otrzymują również żółte kimona z czarnym znakiem Hany i mieczem na jego tle narysowanym na plecach. By awansować wyżej trzeba:
    • Posiadać dowolną sztukę walki na randze B
    • Wykonać test zlecony przez nadzorcę(walka z innym członkiem kręgu i zaprezentowanie swojego stylu walki)
    • Napić się sake z nadzorcą, przysięgając oddanie się sztukom walki
  3. Wewnętrzny krąg to kolejny ze stopni w organizacji dający dostęp do -2 piętra a także do rzadszych stylów walki będących w posiadaniu organizacji. Dzięki temu ten kto postawił już nogę na ścieżce do zostania wojownikiem, może zmienić jeszcze swój "Pierwszy styl" mając teraz dostęp do rzadszych i wybitniejszych stylów. Znajduje się tutaj również wielu mistrzów którzy przychodzą dzielić się swoją wiedzą z "młodszym" pokoleniem. Członkowie wewnętrznego kręgu otrzymują czarne kimona z czerwonym znakiem. By awansować dalej należy:
    • Posiadać dowolną sztukę walki na randze S
    • Wykonać test zlecony przez nadzorcę(walka z innym członkiem kręgu i pokonanie go)
    • Napić się sake z nadzorcą, przysięgając oddanie się sztukom walki
  4. Młody mistrz, kolejny ze stopni obrazuje osobę która osiągnęła wszystko co się dało w jednym ze styli. Uzyskuje zezwolenie na zejście na poziom minus trzeci. Każdy kto chce nauczyć się stylu opartego na chakrze, powinien tutaj właśnie się pojawić. To tutaj znajduje się największa ilość mistrzów którzy to opanowali i tego nauczają. Kimono młodego mistrza nie zmienia już koloru, zamiast tego na sercu dochodzi jego własny znak który należy podać szwaczkom po awansie, by naniosły go na kimono. By awansować dalej należy:
    • Posiadać sztukę walki opartą na chakrze rangi S lub dwa dowolne style walki rangi S
    • Wykonać test zlecony przez nadzorcę(walka z innym członkiem kręgu i pokonanie go)
    • Napić się sake z nadzorcą, przysięgając oddanie się sztukom walki
  5. Wielki mistrz, przedostatni ze stopni, ten na którym zatrzymuje się niemal każdy i tylko nieliczni przechodzą dalej. Uznaje się to za "Szczyt" tego czego może nauczyć się jednostka. Poziom minus czwarty staje dla nich otworem. To tutaj również należy szukać informacji o mieczach siedmiu mistrzów czy stylach których używali. Chociaż organizacja oficjalnie nie jest w posiadaniu żadnego unikatu, to nieoficjalne jeśli jakiś ma to właśnie gdzieś tutaj. Z całą jednak pewnością dysponują teorią i szeroką wiedzą na ich temat. Zostają wielkim mistrzem członek ostrzy zostaje obdarzony przez Daeva przydomkiem, nawiązującym do ich sposobu walki. Na ich kimono zostaje również naniesiony motyw, temu właśnie odpowiadający. Spośród wielkich mistrzów, Daeva często wybierają swoich uczniów.
    By awansować dalej należy:
    • Posiadać dowolną sztukę walki opartą na chakrze rangi S i dodatkowy styl walki rangi S lub 3 dowolne style walki rangi S z czego przynajmniej jeden musi dotyczyć Taijutsu i przynajmniej jeden Bukijutsu.
    • Wykonać test zlecony przez Daeva(Fabuła rangi minimum S)
    • Napić się sake z Daeva
  6. Oświecony - Stopień ostateczny, każdy z Daeva nim jest, oprócz tego zaledwie garstka członków organizacji osiągnęła ten poziom. Jeśli ktoś chce poznać najpotężniejsze techniki Taijutsu i Bukijutsu tutaj właśnie powinien ich szukać. Nawet legendarny "Hachimon" jest możliwy do nauczenia w tym miejscu. Nie zachodzą żadne zmiany w stroju Oświeconych. Powinni być rozpoznawani samym przydomkiem oraz "Aurą" którą powinni wokół siebie roztaczać. Mają dostęp do poziomu minus piątego.
  7. Daeva - Nie do końca formalna ranga. Po prostu czterech najsilniejszych ludzi w organizacji którzy zajmują się jej zarządzaniem w imieniu Hanakage. By takowym zostać, należy pokonać poprzednika.
Reputacja
Sama w sobie nie posiada szczególnie złej czy dobrej reputacji ponieważ nie jest to organizacja w najmniejszym stopniu nawet upolityczniona. Każdy może być kim chce, tak długo jak podąża drogą sztuk walki. Na terenie szkoły każdy jest po prostu bratem i siostrom i uczy się w swoim zakresie. A co uczniowie szkoły robią poza nią, to ich prywatna decyzja, tak jak i prywatna decyzją Daeva może być zabicie zbyt niesfornego ucznia - rzecz jasna, wszystko poza terenem organizacji. Z tego też powodu ludzie mają mieszane odczucia wobec nich. Niektórzy są źli, inni dobrzy... po prostu ludzie. Nauczono się rozgraniczać "Ostrza" jako organizację od osób którzy są jej częścią. Nienawiść kierowana jest wobec jednostek, nie wobec zrzeszenia, działa to jednak też w druga stronę i wszelka admiracja i wdzięczność również kierowana jest w stronę jednostek, a nie stowarzyszenia.
Historia
Założeni zaraz po wybudowaniu Hany przez jednego z obecnych Daeva i członka kwiatów śmierci za zgodą Hanakage. Ich historia nie jest więc zbyt długa aczkolwiek liczni mistrzowie którzy zebrali się pod sztandarem Ostrzy są historią samą w sobie, przez co nikt nie podważa autorytetu organizacji.
Przywileje i korzyści
Siedzibą Ostrzy jest Dojo Dankyoku znajdujące się nieopodal wieży Hanakage, ale na obrzeżach samej wioski. Jest to dość spora połać terenu, w centrum której znajduje się mały piętrowy budyneczek z hebanowego drewna. Pole otaczające budynek zwane dalej "Placem" wyłożone jest w części betonem w innej zaś piachem. Tutaj trenują nowicjusze, walcząc między sobą, a czasem z nieco silniejszymi braćmi z organizacji. Na parterze budynku znajduje się recepcja, kantyna, łazienki z prysznicami oraz szatnie. Na piętrze znajdują się biura osób nie praktykujących buki oraz taijutsu ale powiązanych z organizacją i pracujących dla niej jako księgowi, tragarze, posłańcy etc. W większości są to członkowie rodzin wyżej postawionych tai i bukiuserów należących do organizacji. Większa część terenu znajduje się jednak w skomplikowanym podziemnym kompleksie. Budynek ten posiada pięć podziemnych pięter. Na każdym znajduje się arena, wielka sala treningowa oraz trzynaście prywatnych pokoi służących do samotnego trenowania. Na piętrze -1 znajduje się dodatkowo zbrojownia w której można zaopatrzyć się w broń lub w jeden z dostępnych na wyposażeniu organizacji kontrolerów chakry. Na poziomie -5 znajdują się natomiast dodatkowo siedziby Czterech Daeva. Im niższe piętro do którego masz dostęp, tym większe twe mistrzostwo w sztukach walki.
  1. Każdy Zewnętrzny krąg oraz wyższe stopniem jednostki mają dostęp do zbrojowni organizacji, poza jednym wyjątkiem można te przedmioty na dodatek wynosić poza teren organizacji i sobie "Przywłaszczać". Każdy może sobie jednak przywłaszczyć tylko jedną sztukę uzbrojenia. W przypadku zniszczenia lub zgubienia można jednak skontaktowa się z zarządcą zbrojowni celem uzyskania dodatkowego wyposażenia. W skład zbrojowni wchodzą:
    • Kije Bo
    • Katany
    • Długie łuki
    • Tonfy
    • Kontrolery chakry* - tych nie wolno ani przywłaszczyć ani wynieść
    Od poziomu Wewnętrznego kręgu dochodzą:
    • Naginata
    • Yari
    • Zanbato
    • Sai
    • Nunchaku
  2. Każdy członek Wewnętrznego kręgu oraz wyżej, posiada dostęp do ozwojowanych stylów walki w posiadaniu organizacji, tak długo jak nie korzystają one z chakry
  3. Każdy Młody mistrz oraz wyżej posiada dostęp do ozwojowanych stylów walki opartych na chakrze, będących w posiadaniu organizacji.
  4. Każdy Wielki mistrz oraz wyżej zyskuje automatyczną wiedzę o unikatach kanonicznych oraz zostaje dla nich wykuty unikat przez kowala organizacji.
  5. Każdy Oświecony może bez problemu znaleźć nauczyciela największych tajników sztuk walki, jak np. Hachimon - jedna prośba o wspomaganie dotyczące sztuk walki zostaje automatycznie rozstrzygnięta pozytywnie.
Organizacja posiada następujące zwoje w swoich bibliotekach:
  1. Taijutsu:
    • Zwykłe:
      • Kyotoryu (ranga A)
      • Migatte no Gokui (ranga S)
      • Hiraishin Ryū (ranga S)
    • Chakrowe:
      • Namekujihime no Ken (ranga B)
      • Kurai Ten To Ji no Kakugi (ranga B)
  2. Bukijutsu:
    • Zwykłe:
      • Kimyonaryu (ranga A)
      • Kojiki no omo no odori (ranga A)
    • Chakrowe:
      • Tada Shinde Kudasai (ranga B)
Sposób dołączenia
Otwarte dla każdego, wystarczy udać się do ich siedziby.
Znani członkowie
  1. Akuma Yomei - lider
  2. Ryugane Tachi - Bóg Mieczy. Daeva. Krzesło Wyroku. Wedle plotek najsilniejszy z Ostrzy, co jego pozycja w Kwiatach Śmierci częściowo potwierdza. Opanowany, chłodny i bezlitosny. Zdaje się nigdy nie oddawać emocjom, podążając jedynie za drogą ostrza której to podobno jeszcze nie poznał granicy. Jego siła jest w sporej wielkości niewiadomą, jednak nigdy nie słyszano aby przegrał on z innym szermierzem. Zdarzenie jakie dało mu renomę wśród ludzi, była jego walka z mityczną kreaturą zwaną smokiem. Wedle tych co starcie widzieli, bestia potęgą nie odstawała Bijuu, a ten przeciął ją w pół. Ile w tym prawdy? Nie było wiadomo, jednak nikt nie był na tyle głupi aby go kwestionować, preferując zatrzymać głowę na karku. Ciężko zostać jego uczniem, jednak jeżeli ktoś już wzbudzi w nim takie zainteresowanie, to jest na dobrej drodze do zostania jedną z najsilniejszych osób na świecie. Jak wszyscy Daeva potrafi wypić, jednak nikt nigdy nie widział go pijanego.
  3. Moo-Yang Jin - Bóg Pięści. Daeva. Nadpobudliwy obżartuch przez wielu nazywany "Protagonistą komiksów dla dzieci". Wykrzykuje nazwy ataków oraz walczy w sposób bardziej efektowny niż efektywny. Mimo to dzięki ogromnej sile, serce i wspaniałym stylom walki jest najsilniejszym Taiuserem w Hanie. Niestety jest poniżej przeciętnej w korzystaniu z Chakry więc istnieje wiele silniejszych osób. Poza tym brzydzi się bronią białą. Posiada wielu uczniów i zawsze chętnie bierze nowych. Jeśli jego uczniowie zboczą z drogi prawości osobiście zajmuje się ich eliminacją.
  4. Sony Daewoo - Bóg Włóczni. Daeva. Utalentowany wojownik i jeden z najsilniejszych użytkowników broni drzewcowych na świecie. Nie za bardzo przejmuje się prawem, dobrem moralnym czy etykietą, jest lekko duchem i człowiekiem pożądającym przede wszystkim nieskrępowanej wolności - z tego tytułu raczej rzadko bywa w siedzibie organizacji i raczej nie bierze sobie uczniów. Bardzo nie lubi Jashinistów i raczej jak jakiegoś spotyka to nie ma problemu z jego eliminacją w imię zasad.
  5. Iiota Kappatau - Bóg Łuków. Daeva. Nikt do końca nie wie, jak to jest że raz jest napakowaną wielką kobietą, a innym razem małą słodką dziewczynką. Niektórzy podejrzewają że jest lalką, inni że to działanie jakiegoś specyfiku, a jeszcze inni zwalają winę na jakieś nietypowe Ninjutsu lub więzy krwi. Co by prawdą nie było Iiota posiada dwie "Formy". Napakowaną i mocarną która posiada niebywałą siłę i wytrzymałość oraz małą i zwinną dziecięcą formę o niebywałej szybkości i refleksie. Iiota jest poza tym chodzącą enigmą i nikt tak naprawdę nie wie, co myśli, co czuje, czego chce... jeśli już siedzi w organizacji to strzela z Łuku. Twierdzi też że szuka ucznia, aczkolwiek nie znalazł się "Nikt godny".
  6. Hoshigaki Vritra - Krwawy Lotus. Oświecona
  7. Małpi Król (?) - Oświecony
Ostatnio zmieniony 01 lut 2024, 14:05 przez Jelonek, łącznie zmieniany 3 razy.
Zablokowany

Wróć do „Drużyny i Organizacje”