► Pokaż Spoiler | Zaakceptowane
-
- Ogłoszenia
-
Aktualności fabularne
Obecna pora roku: Wiosna 164r.
Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.
24.04.2024 - podsumowanie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.AdministracjaPingwinek Chaosu
Główny AdministratorNorka
Główna Mistrzyni FabularnaHefajstos
Główny Moderator KuźniTora
Główny Moderator Technik
W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
[WT] Yamanaka Sora
Moderator: Moderatorzy technik
- Yamanaka Sora
- Posty: 31
- Rejestracja: 14 cze 2021, 23:21
- Ranga: Genin
- Yamanaka Sora
- Posty: 31
- Rejestracja: 14 cze 2021, 23:21
- Ranga: Genin
- Karta Postaci:
- Punkty Doświadczenia:
- Punkty Technik:
- Bank:
Re: [WT] Yamanaka Sora
Chakura Kōdo Wana Hōhō | Chakra string Trap Technique チャクラコード 罠方法
KlasyfikacjaShintenshin no Jutsu, Przepływ chakry
PieczęcieCzas utworzenia połączenia i więzów jest równy czasowi złożenia 7 pieczęci
KosztStandardowy za osobę, na turę
ZasięgZależny od użytego medium, Max 25 metrow
WymaganiaPrzekaźnik w postaci linki, żyłki, włosów. Ciągły kontakt z medium. Technika kosztuje 10 PT
Dzięki tej technice Yamanaka jest w stanie unieruchomić wybranego przez siebie człowieka bądź też zwierzę. Nie uzyskuje on w ten sposób nad nim żadnej kontroli, jednak sprawia, że ten zastyga w pozycji, w której został pochwycony i nie może się poruszyć. By wykonać technikę, należy posiadać przygotowane medium i na nie przelać chakrę, musi ono znajdować się w stosunkowo bliskim kontakcie z ofiarą. (nie musi dotykać, wystarczy, by było kilka centymetrów od niej). Wystarczy by chakra pochwyciła ofiarę za jakąkolwiek część ciała by ten nie mógł się poruszyć. Do prób oswobodzenia się z tej techniki wyjątkowo należy wykorzystać własną siłę, by zerwać więzy. Technika zostanie również przerwana gdy Yamanaka utraci kontakt z użytym medium. Technika i jej siła zakłada istoty rozmiaru takiego jak użytkownik, jeśli pochwycone istoty są mniejsza bądź większe wymagany próg siły może ulec zmianie według woli MG.
Posiadając Specjalizację w Shintenshin no Jutsu technika umożliwia pochwycenie do trzech celi jednocześnie. Dla każdego potrzebne jest oddzielne medium. Trudność oswobodzenia każdego z nich liczona jest oddzielnie. Za każdy należy zapłacić oddzielny koszt.
Posiadając Sennina w Shintenshin no Jutsu technika zyskuje +1 do siły.
Posiadając rangę B w Shintenshin no Jutsu Czas powstawania połączenia zostaje zmniejszony o czas dwóch pieczęci
Posiadając rangę A w Shintenshin no Jutsu Czas powstawania połączenia zostaje zmniejszony o czas czterech pieczęci
Posiadając rangę S w Shintenshin no Jutsu Zasięg techniki zostaje zwiększony o 15 metrów
Posiadając Atut Absorbcji chakry w trakcie wykonywania techniki istnieje również możliwość jednoczesnego wysysania chakry ze swojego celu
Ranga Shintenshin no Jutsu | Siła techniki |
---|---|
D | 2 |
C | 4 |
B | 6 |
A | 8 |
S | 10 |
Powodzenie techniki w dużej mierze zależy od różnicy poziomów pomiędzy Siłą techniki a Siłą przeciwnika:
Różnica pomiędzy Siłą techniki a Siłą przeciwnika | Efekt |
---|---|
S silniejsze o >2 | Zatrzymanie następuje na ledwie krótką chwilę, jest odczuwalne dla trafionego, lecz ten może się swobodnie poruszać. Niepowodzenie |
S silniejsze o 2 | Znaczne trudności w utrzymaniu przeciwnika; duże ryzyko oswobodzenia się przez przeciwnika, jest w stanie się powoli poruszać |
S silniejsze o 1 | Trudność w zatrzymaniu przeciwnika, może on próbować wykonywać niewielkie ruchy |
S równe lub słabsze | Powodzenie; niewielka szansa na oswobodzenie się przez przeciwnika |
Posiadając Specjalizację w Shintenshin no Jutsu technika umożliwia pochwycenie do trzech celi jednocześnie. Dla każdego potrzebne jest oddzielne medium. Trudność oswobodzenia każdego z nich liczona jest oddzielnie. Za każdy należy zapłacić oddzielny koszt.
Posiadając Sennina w Shintenshin no Jutsu technika zyskuje +1 do siły.
Posiadając rangę B w Shintenshin no Jutsu Czas powstawania połączenia zostaje zmniejszony o czas dwóch pieczęci
Posiadając rangę A w Shintenshin no Jutsu Czas powstawania połączenia zostaje zmniejszony o czas czterech pieczęci
Posiadając rangę S w Shintenshin no Jutsu Zasięg techniki zostaje zwiększony o 15 metrów
Posiadając Atut Absorbcji chakry w trakcie wykonywania techniki istnieje również możliwość jednoczesnego wysysania chakry ze swojego celu
Ostatnio zmieniony 09 mar 2022, 0:47 przez Yamanaka Sora, łącznie zmieniany 2 razy.
- Makaveli
- Posty: 153
- Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:49
- Discord: Makaveli#0301
- Karta Postaci:
- Punkty Bonusowe:
Re: [WT] Yamanaka Sora
Dobry, dzisiaj ja się zajmę wiec zaczynajmy
1. Zakładam że ogólnodostępna?
2.Rzuciłbym na start tą technikę na C
3.Zamieniłbym wzmocnienia między specką a seniniem dodatkowo, ograniczyłbym liczbę do dwóch osób
4.Absorpcje bym usunął, od absorpcji przez medium są inne techniki, i myślę że nie będzie problemu w takim momencie używać oby dwóch.
Na ten moment wszystko więc czekam za poprawkami, jak coś znajdę jeszcze to się i do tego przyczepie. xD
1. Zakładam że ogólnodostępna?
2.Rzuciłbym na start tą technikę na C
3.Zamieniłbym wzmocnienia między specką a seniniem dodatkowo, ograniczyłbym liczbę do dwóch osób
4.Absorpcje bym usunął, od absorpcji przez medium są inne techniki, i myślę że nie będzie problemu w takim momencie używać oby dwóch.
Na ten moment wszystko więc czekam za poprawkami, jak coś znajdę jeszcze to się i do tego przyczepie. xD
- Yamanaka Sora
- Posty: 31
- Rejestracja: 14 cze 2021, 23:21
- Ranga: Genin
- Karta Postaci:
- Punkty Doświadczenia:
- Punkty Technik:
- Bank:
- Sennin i specka zamienione
- Sennin ograniczony do dwóch celi.
- Ranga zmieniona na C
- Absorbcje wyrzucono, skoro nie musi to być zaznaczane
Re: [WT] Yamanaka Sora
Tak, może być ogólna — w końcu to kanoniczna. Jakieś wariacje na jej temat będą już jednak prywatne
► Pokaż Spoiler | Changelog
Chakura Kōdo Wana Hōhō | Chakra string Trap Technique チャクラコード 罠方法
KlasyfikacjaShintenshin no Jutsu, Przepływ chakry
PieczęcieCzas utworzenia połączenia i więzów jest równy czasowi złożenia 7 pieczęci
KosztStandardowy za osobę, na turę
ZasięgZależny od użytego medium, Max 25 metrow
WymaganiaPrzekaźnik w postaci linki, żyłki, włosów etc. Ciągły kontakt z medium. Technika kosztuje 10 PT
Dzięki tej technice Yamanaka jest w stanie unieruchomić wybranego przez siebie człowieka bądź też zwierzę. Nie uzyskuje on w ten sposób nad nim żadnej kontroli, jednak sprawia, że ten zastyga w pozycji, w której został pochwycony i nie może się poruszyć. By wykonać technikę, należy posiadać przygotowane medium i na nie przelać chakrę, musi ono znajdować się w stosunkowo bliskim kontakcie z ofiarą. (nie musi dotykać, wystarczy, by było kilka centymetrów od niej). Wystarczy by chakra pochwyciła ofiarę za jakąkolwiek część ciała by ten nie mógł się poruszyć. Do prób oswobodzenia się z tej techniki wyjątkowo należy wykorzystać własną siłę, by zerwać więzy. Technika zostanie również przerwana gdy Yamanaka utraci kontakt z użytym medium. Technika i jej siła zakłada istoty rozmiaru takiego jak użytkownik, jeśli pochwycone istoty są mniejsza bądź większe wymagany próg siły może ulec zmianie według woli MG.
Posiadając Specjalizację w Shintenshin no Jutsu technika zyskuje +1 do siły.
Posiadając Sennina w Shintenshin no Jutsu technika umożliwia pochwycenie do dwóch celi jednocześnie. Dla każdego potrzebne jest oddzielne medium. Trudność oswobodzenia każdego z nich liczona jest oddzielnie. Za każdy należy zapłacić oddzielny koszt.
Posiadając rangę B w Shintenshin no Jutsu Czas powstawania połączenia zostaje zmniejszony o czas dwóch pieczęci
Posiadając rangę A w Shintenshin no Jutsu Czas powstawania połączenia zostaje zmniejszony o czas czterech pieczęci
Posiadając rangę S w Shintenshin no Jutsu Zasięg techniki zostaje zwiększony o 15 metrów
Ranga Shintenshin no Jutsu | Siła techniki |
---|---|
C | 4 |
B | 6 |
A | 8 |
S | 10 |
Powodzenie techniki w dużej mierze zależy od różnicy poziomów pomiędzy Siłą techniki a Siłą przeciwnika:
Różnica pomiędzy Siłą techniki a Siłą przeciwnika | Efekt |
---|---|
S silniejsze o >2 | Zatrzymanie następuje na ledwie krótką chwilę, jest odczuwalne dla trafionego, lecz ten może się swobodnie poruszać. Niepowodzenie |
S silniejsze o 2 | Znaczne trudności w utrzymaniu przeciwnika; duże ryzyko oswobodzenia się przez przeciwnika, jest w stanie się powoli poruszać |
S silniejsze o 1 | Trudność w zatrzymaniu przeciwnika, może on próbować wykonywać niewielkie ruchy |
S równe lub słabsze | Powodzenie; niewielka szansa na oswobodzenie się przez przeciwnika |
Posiadając Sennina w Shintenshin no Jutsu technika umożliwia pochwycenie do dwóch celi jednocześnie. Dla każdego potrzebne jest oddzielne medium. Trudność oswobodzenia każdego z nich liczona jest oddzielnie. Za każdy należy zapłacić oddzielny koszt.
Posiadając rangę B w Shintenshin no Jutsu Czas powstawania połączenia zostaje zmniejszony o czas dwóch pieczęci
Posiadając rangę A w Shintenshin no Jutsu Czas powstawania połączenia zostaje zmniejszony o czas czterech pieczęci
Posiadając rangę S w Shintenshin no Jutsu Zasięg techniki zostaje zwiększony o 15 metrów
Ostatnio zmieniony 12 mar 2022, 16:35 przez Yamanaka Sora, łącznie zmieniany 1 raz.
- Makaveli
- Posty: 153
- Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:49
- Discord: Makaveli#0301
- Karta Postaci:
- Punkty Bonusowe:
Re: [WT] Yamanaka Sora
Z mojego niedopatrzenia okazało się że ta technika jest po prostu za silna. Dodatkowo po rozmowie w gronie, bardziej pasuje do ninjutsu niż Yamanak, a z racji że to ty ją wrzucałeś to wracam tutaj do tematu.
W obecnej formie techniki po uwzględnieniu trzech zmian będzie ta technika dostępna, możesz również przerobić ją, po swojemu. W każdym razie
Zmiany będą dotyczyć
1. Siły, musi polecieć nerf, technika okazała się po prostu za silna.
2. Dziedzina, z Yamanakami wspólnego ma to, że Ino jej użyła.
3, Koszt PT, po zmianach koszt PT wróci do standardu.
Tak więc czekam za reakcja.
W obecnej formie techniki po uwzględnieniu trzech zmian będzie ta technika dostępna, możesz również przerobić ją, po swojemu. W każdym razie
Zmiany będą dotyczyć
1. Siły, musi polecieć nerf, technika okazała się po prostu za silna.
2. Dziedzina, z Yamanakami wspólnego ma to, że Ino jej użyła.
3, Koszt PT, po zmianach koszt PT wróci do standardu.
Tak więc czekam za reakcja.
- Yamanaka Sora
- Posty: 31
- Rejestracja: 14 cze 2021, 23:21
- Ranga: Genin
- Karta Postaci:
- Punkty Doświadczenia:
- Punkty Technik:
- Bank:
Re: [WT] Yamanaka Sora
Teraz pytanie, czy skoro była w anime to ogólna, czy prywata
Chakura Kōdo Wana Hōhō | Chakra string Trap Technique チャクラコード 罠方法
KlasyfikacjaNinjutsu, Przepływ chakry
PieczęcieCzas utworzenia połączenia i więzów jest równy czasowi złożenia 7 pieczęci
KosztStandardowy za osobę, na turę
ZasięgZależny od użytego medium, Max 25 metrow
WymaganiaPrzekaźnik w postaci linki, żyłki, włosów etc. Ciągły kontakt z medium.
Dzięki tej technice ninja jest w stanie unieruchomić wybranego przez siebie człowieka bądź też zwierzę. Nie uzyskuje on w ten sposób nad nim żadnej kontroli, jednak sprawia, że ten zastyga w pozycji, w której został pochwycony i nie może się poruszyć. By wykonać technikę, należy posiadać przygotowane medium i na nie przelać chakrę, musi ono znajdować się w stosunkowo bliskim kontakcie z ofiarą. (nie musi dotykać, wystarczy, by było kilka centymetrów od niej). Wystarczy by chakra pochwyciła ofiarę za jakąkolwiek część ciała by ten nie mógł się poruszyć. Do prób oswobodzenia się z tej techniki wyjątkowo należy wykorzystać własną siłę, by zerwać więzy. Technika zostanie również przerwana gdy shinobi utraci kontakt z użytym medium. Technika i jej siła zakłada istoty rozmiaru takiego jak użytkownik, jeśli pochwycone istoty są mniejsza bądź większe wymagany próg siły może ulec zmianie według woli MG.
Posiadając Specjalizację w Ninjutsu technika zyskuje +1 do siły przy uwzględnianiu jej siły.
Posiadając Sennina w Ninjutsu technika umożliwia pochwycenie do dwóch celi jednocześnie. Dla każdego potrzebne jest oddzielne medium. Trudność oswobodzenia każdego z nich liczona jest oddzielnie. Za każdy należy zapłacić oddzielny koszt.
Posiadając rangę B w Ninjutsu Czas powstawania połączenia zostaje zmniejszony o czas dwóch pieczęci
Posiadając rangę A w Ninjutsu Czas powstawania połączenia zostaje zmniejszony o czas czterech pieczęci
Posiadając rangę S w Ninjutsu Zasięg techniki zostaje zwiększony o 15 metrów
Powodzenie techniki w dużej mierze zależy od różnicy poziomów pomiędzy Siłą techniki a Siłą przeciwnika. Siła techniki zwiększa się wraz z poziomem kontroli czakry użytkownika:
Różnica pomiędzy Siłą techniki a Siłą przeciwnika | Efekt |
---|---|
ST silniejsze o 3 | Powodzenie; pełne unieruchomienie |
ST silniejsze o 2 | Powodzenie; niewielka szansa na oswobodzenie się przez przeciwnika |
ST silniejsze o 1 | Powodzenie częściowe; przeciwnik jest w stanie się ruszać, jednak bardzo powoli, jest to dla niego duży wysiłek |
ST równe S | Porażka; Złapanie w więzy jedynie zatrzyma ofiarę, ta jednak chwilę później wyrywa się z techniki i może działać swobodnie. |
ST mniejsze o 1 | Krytyczna porażka: Zatrzymanie następuje na ledwie krótką chwilę, jest odczuwalne dla trafionego, lecz ten może się swobodnie poruszać. |
Posiadając Specjalizację w Ninjutsu technika zyskuje +1 do siły przy uwzględnianiu jej siły.
Posiadając Sennina w Ninjutsu technika umożliwia pochwycenie do dwóch celi jednocześnie. Dla każdego potrzebne jest oddzielne medium. Trudność oswobodzenia każdego z nich liczona jest oddzielnie. Za każdy należy zapłacić oddzielny koszt.
Posiadając rangę B w Ninjutsu Czas powstawania połączenia zostaje zmniejszony o czas dwóch pieczęci
Posiadając rangę A w Ninjutsu Czas powstawania połączenia zostaje zmniejszony o czas czterech pieczęci
Posiadając rangę S w Ninjutsu Zasięg techniki zostaje zwiększony o 15 metrów
Ostatnio zmieniony 18 mar 2022, 22:10 przez Yamanaka Sora, łącznie zmieniany 2 razy.
- Makaveli
- Posty: 153
- Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:49
- Discord: Makaveli#0301
- Karta Postaci:
- Punkty Bonusowe:
Re: [WT] Yamanaka Sora
Generalnie, wiem że mogą być z tego niedomówienia, nieścisłości itp, jeżeli chcesz aby można było coś takiego zrobić to prędzej to widzę na senninie, i z określonym zasięgiem{Oczywiście nie do przesady)(nie musi dotykać, wystarczy, by było kilka centymetrów od niej)
Ostatnio zmieniony 20 mar 2022, 8:13 przez Makaveli, łącznie zmieniany 1 raz.
- Yamanaka Sora
- Posty: 31
- Rejestracja: 14 cze 2021, 23:21
- Ranga: Genin
- Karta Postaci:
- Punkty Doświadczenia:
- Punkty Technik:
- Bank:
Re: [WT] Yamanaka Sora
Chakura Kōdo Wana Hōhō | Chakra string Trap Technique チャクラコード 罠方法
KlasyfikacjaNinjutsu, Przepływ chakry
PieczęcieCzas utworzenia połączenia i więzów jest równy czasowi złożenia 7 pieczęci
KosztStandardowy za osobę, na turę
ZasięgZależny od użytego medium, Max 25 metrow
WymaganiaPrzekaźnik w postaci linki, żyłki, włosów etc. Ciągły kontakt z medium.
Dzięki tej technice ninja jest w stanie unieruchomić wybranego przez siebie człowieka bądź też zwierzę. Nie uzyskuje on w ten sposób nad nim żadnej kontroli, jednak sprawia, że ten zastyga w pozycji, w której został pochwycony i nie może się poruszyć. By wykonać technikę, należy posiadać przygotowane medium i na nie przelać chakrę, musi ono znajdować się w bliskim kontakcie z ofiarą. Wystarczy by chakra pochwyciła ofiarę za jakąkolwiek część ciała by ten nie mógł się poruszyć. Do prób oswobodzenia się z tej techniki wyjątkowo należy wykorzystać własną siłę, by zerwać więzy. Technika zostanie również przerwana gdy shinobi utraci kontakt z użytym medium. Technika i jej siła zakłada istoty rozmiaru takiego jak użytkownik, jeśli pochwycone istoty są mniejsza bądź większe wymagany próg siły może ulec zmianie według woli MG.
Posiadając Specjalizację w Ninjutsu technika zyskuje +1 do siły przy uwzględnianiu siły techniki.
Posiadając Sennina w Ninjutsu Technika nie wymaga bezpośredniego kontaktu ze swoją ofiarą. Wystarczy by medium znajdowało się do około metra od jakiejś części ciała ofiary a posłana po medium chakra będzie w stanie dalej ją pochwycić.
Posiadając rangę B w Ninjutsu Czas powstawania połączenia zostaje zmniejszony o czas dwóch pieczęci
Posiadając rangę A w Ninjutsu Czas powstawania połączenia zostaje zmniejszony o czas czterech pieczęci
Posiadając rangę S w Ninjutsu Zasięg techniki zostaje zwiększony o 15 metrów
Powodzenie techniki w dużej mierze zależy od różnicy poziomów pomiędzy Siłą techniki a Siłą przeciwnika. Siła techniki zwiększa się wraz z poziomem kontroli czakry użytkownika:
Różnica pomiędzy Siłą techniki a Siłą przeciwnika | Efekt |
---|---|
ST silniejsze o 3 | Powodzenie; pełne unieruchomienie |
ST silniejsze o 2 | Powodzenie; niewielka szansa na oswobodzenie się przez przeciwnika |
ST silniejsze o 1 | Powodzenie częściowe; przeciwnik jest w stanie się ruszać, jednak bardzo powoli, jest to dla niego duży wysiłek |
ST równe S | Porażka; Złapanie w więzy jedynie zatrzyma ofiarę, ta jednak chwilę później wyrywa się z techniki i może działać swobodnie. |
ST mniejsze o 1 | Krytyczna porażka: Zatrzymanie następuje na ledwie krótką chwilę, jest odczuwalne dla trafionego, lecz ten może się swobodnie poruszać. |
Posiadając Specjalizację w Ninjutsu technika zyskuje +1 do siły przy uwzględnianiu siły techniki.
Posiadając Sennina w Ninjutsu Technika nie wymaga bezpośredniego kontaktu ze swoją ofiarą. Wystarczy by medium znajdowało się do około metra od jakiejś części ciała ofiary a posłana po medium chakra będzie w stanie dalej ją pochwycić.
Posiadając rangę B w Ninjutsu Czas powstawania połączenia zostaje zmniejszony o czas dwóch pieczęci
Posiadając rangę A w Ninjutsu Czas powstawania połączenia zostaje zmniejszony o czas czterech pieczęci
Posiadając rangę S w Ninjutsu Zasięg techniki zostaje zwiększony o 15 metrów
Ostatnio zmieniony 01 kwie 2022, 0:25 przez Yamanaka Sora, łącznie zmieniany 1 raz.