• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Inuzuka Makoto

Moderator: Moderatorzy Kart Postaci

Awatar użytkownika
Inuzuka Makoto
Posty: 63
Rejestracja: 21 lut 2022, 17:49
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Kuźnia:
Bank:

Inuzuka Makoto

Inuzuka Makoto
Wild Child
Obrazek
Charakter
Makoto nie pojmuje czym jest dobro a czym jest zło w spojrzeniu ludzi. Wszystkiego się dopiero uczy o świecie przez co niektóre jej zachowania można uznać po prostu za dziwne lub dzikie. Zamiast siedzieć normalnie na krześle często na nim kuca, nie radzi sobie z jedzeniem pałeczkami więc je rękoma, rzadko kiedy się wita gdyż po prostu zapomina, że coś takiego trzeba robić. Te i inne podobne sytuacje się na poziomie dziennym u dziewczyny. Mimo iż kontakty międzyludzkie sprawiają jej nadal trudności to perfekcyjnie radzi sobie ze zwierzętami, głównie psowatymi. Stawia i uważa je nawet za bardziej wartościowych towarzyszy aniżeli ludzi. Przeważnie komunikuje się z nimi bezsłownie, gestami oraz mową ciała lecz zdarza się z nimi normalnie rozmawiać. W stosunkach z ludźmi jest zawsze zdystansowana i wycofana. Nie ufa swojemu gatunkowi jeszcze na tyle, by się przed innymi otworzyć. Zawsze jest poważna albo neutralna. Uśmiechem obdarza jedynie zwierzęta a i tak robi to dość rzadko. Jej nowe życie w społeczności oraz dużej wiosce napawa ją lekką dezorientacją. Swobodnie czuje się jedynie w parkach oraz poza wioską, którą zdarza jej się opuszczać by po prostu pospacerować znikając na całe dnie. Ciągle nie przyzwyczaiła się do takich rzeczy jak łóżko czy wygoda. Wchodząc w nocy do jej pokoju można ją zastać śpiącą na dywanie niż na wygodnym materacu. Pod spokojną powłoką zdystansowanej dziewczyny jednak skrywa się prawdziwa bestia wychowana w dziczy. Nie cofnie się przed niczym by osiągnąć swój cel jaki sobie zaplanowała. Inną sprawą jest fakt, że jej cele są raczej dość przyziemne jak zdobycie pożywienia.
Obrazek
Wygląd
Cały ubiór jaki posiada Makoto został zrobiony przez nią własnoręcznie. Gdy żyła jeszcze poza wioską musiała się niejednokrotnie bronić przed bandytami z których to pozyskiwała materiały do swoich kreacji. Dlatego więc to co nosi jest raczej dość proste i mocno zacofane. Podstawą jej garderoby jest luźna, ciemnofioletowa sukienka na którą nakłada drugą, białą. Obie są przewiązane w pasie zwykłym sznurkiem. Na bicepsach oraz czole znajdują się rzemyki przy czym pierwsze dwa pełnią funkcje jedynie dekoracyjną podczas gdy trzecia przytrzymuje jej włosy by nie latały. Oczywiście nie jest to jakoś specjalnie wymagane gdyż jej brązowe włosy są obecnie dość krótko ostrzyżone. Grzywka sięgająca ledwo do oczu a z tyłu nie sięgają nawet ramion. Nie zawsze jednak tak było. Nim przybyła do wioski miała jeden wielki kołtun na głowie sięgający kolan lecz to były stare czasy. Mimo swojej dzikości i życia poza wioską jest dość ładną i zgrabną dziewczyną. Na gładkiej cerze twarzy często znajdują się klasyczne dla jej klanu czerwone kły jakie dziewczyna sobie niemal zawsze maluje. Dwa pod oczami oraz jeden na środku czoła. W uszach wiszą owalne kolczyki jakie wzięła na pamiątkę po swoim pierwszym pokonanym przeciwniku. Z ważnych dla niej pamiątek posiada również naszyjnik z kłami wilka będący swoistą pamiątką po jej poprzedniej rodzinie jaka ją chroniła i wychowała. Jedyną normalną częścią ubioru są klasyczne buty noszone przez ninja jakie dostała od swojego klanu gdy przybyła z nimi do Ame.
Historia
Gdzie dokładnie zaczyna się historia Makoto tego dziewczyna nie wie. Nigdy nie poznała swoich biologicznych rodziców gdyż najdalsze wspomnienia jakie posiada zaczynają się w lasach Hi no Kuni. Całe życie spędziła wśród stada wilków jakie ją z jakiegoś powodu nie pożarły. Dziewczynka posiadała niesamowitą więź z zwierzętami i najprawdopodobniej tylko to uchroniło ją przed fatum śmierci. Swoje początkowe lata spędzała myśląc, że jest po prostu zwierzęciem. Była dzika. Jadła to co upolowała albo uzbierała z drzew lub krzewów. Niejednokrotnie walczyła i polowała wraz z swoim stadem zwłaszcza im starsza się stawała. Biła się bardzo brutalnie często używając swoich paznokci oraz zębów jako broni, wzorując się na zwierzętach jakie ją wychowywały. Z czasem jej ludzka natura się w niej coraz częściej odzywała. Zaczynała tworzyć proste ubrania dla siebie oraz bronie by mieć czym walczyć i nie biegać w starych, za małych już i podartych ubraniach w których wilcza rodzina ją znalazła.
Żyło jej się dobrze pod okiem oraz opieką Maro, wilczycy jaką uznawała za swoją matkę. W stadzie poza ich dwójką było jeszcze kilka innych wilków lecz te dorosłe z nich osiągały na tyle duże rozmiary, że Makoto mogła spokojnie na nich jeździć niczym na wierzchowcach. Nic co dobre jednak nie trwało wiecznie. Grupa kłusowników kiedyś odnalazła ich i przeprowadziła najazd. Zapewne by pozyskać drogocenne skóry wielkich bestii. Najsilniejsze z wilków oraz dziewczyna rzuciła się do obrony stada lecz wróg miał przewagę w postaci chakry. Potyczka była niezwykle brutalna lecz finalnie udało im się wygrać. O ile można było patrzeć tak na to przez pryzmat strat jakie Makoto poniosła. Niemal wszystkie zwierzęta, jej matka, bracia i siostry, zostali zabici. Klęcząc nad konającą Maro, dziewczyna płakała pierwszy raz w życiu. Spod jej ciała wyłoniła się mała, biała kruszynka umorusana krwią przywódczyni. Makoto wzięła ją obiecując sobie chronić ją jak tylko mogła najlepiej. Nim jednak to zrobiła, opadła całkowicie z sił od wysiłku i odniesionych ran.
Gdy się ocknęła jechała na jakimś wozie. Obok niej leżał wilczek jaki przeżył rzeź. Widząc kobietę wiozącą wóz wpierw zauważyła człowieka, agresora. Rzuciła się na nią bez zastanowienia zrzucając ją z pojazdu jakim jechały. Jej przeciwniczka była jednak dużo lepiej wyszkolona od niej więc szybko role się odwróciły i to ona po chwili leżała na ziemi będąc mocno przyciskana. Długie chwile mijały nim się uspokoiła i została puszczona. Kobieta przedstawiła się jako Sekine lecz niestety dziewczyna z dziczy nic nie rozumiała. Jedyny powód dla którego przestała się rzucać był fakt, że ludzie mieli dokładnie takie same barwy wojenne jak ona. Kły pod oczami. Różnica była taka, że jej były zwykłymi kreskami z krwi a ich dokładne malowane farbą. Dodatkowo wozy ciągnęły ogromne psy a nie konie. Zrozumiała wtedy, że to nie są kłusownicy, lecz ludzie tacy jak ona. Kobieta starała się z nią porozumieć lecz bezskutecznie więc gestami próbowała jej powiedzieć, że nie ma się czego obawiać oraz, że się nią zaopiekują. Tak też się stało. Dziewczyna, która była od zawsze Inuzuką ponownie połączyła się ze swoim klanem. Sekine wzięła ją pod swoje skrzydła dając jej pokój w Amegakure w jej domu oraz zajmując się wychowaniem, czy też raczej, ucywilizowaniu Makoto. Po roku intensywnej nauki dziewczyna zaczynała normalnie mówić, pisać oraz rozumować jak działa ludzkie społeczeństwo. Były to wręcz dziecięce kroczki na jej drodze lecz kobieta się nie poddawała, ciągle ja wspierając. Gdy uznała, że nowa Inuzuka jest gotowa, posłała ją do Akademii ninja gdyż jej umiejętności mogły się wiosce przydać oraz nadać jakiś sens jej życiu.
Nazwisko i imięInuzuka Makoto
PrzynależnośćAmegakure no Sato
Pseudonimy
PłećKunoichi
Tytuły
Wiek17
Wzrost169cm
Waga60kg
Rangi
Genin
Wspomagania
Wykonane wątki (oficjalne/wszystkie)
D
7
C
1
B
A
S
Odbyte walki
Zwycięstwa:
Remisy:
Porażki:
Siła:
Poz. 7
Szybkość:
Poz. 7
Wytrzymałość:
Poz. 7
Refleks:
Poz. 7
Siła Woli:
Poz. 5
Kontrola Chakry:
Poz. 2
Ilość Chakry:
1000E: 100 | D: x | C: x | B: x | A: x | S: x
Posiadane Dziedziny
Itamiken
A
Jūjin
E
Ninjutsu
E
Genjutsu
E
Shokunin-waza
C
JūjinSpecjalizacja
Ninja przejawia naturalny talent w jednej konkretnej dziedzinie ninpō czy stylu walki. Objawia się to różnego rodzaju "drygiem" do technik tej konkretnej dziedziny bądź stylu walki. W konkretnych stylach i technikach znajduje się opis, w jaki sposób specjalizacja na nie wpływa. Jest to atut obrazujący predyspozycję naszej postaci w konkretnym kierunku.
Instynkt niebezpieczeństwaAtut wrodzony
Postać posiada swoisty szósty zmysł. Dzięki temu jest w stanie wyczuć niebezpieczeństwo, zanim normalnie byłaby w stanie je dostrzec. Czy to mina, na którą właśnie miała nadepnąć, czy czający się za rogiem nieprzyjaciele - postać może się zorientować, że coś jest nie tak. Nie oznacza to jednak, że jest w stanie wszystko przewidzieć.
SurvivalAtut nabyty
Postać posiada wiedzę niezbędną do przetrwania w dziczy. Wie, gdzie szukać schronienia, jakie rośliny są jadalne czy choćby jak rozpalić ogień.
Mowa Zwierząt (Wilki)Biegłość
Osoba najzwyczajniej w świecie rozumie mowę zwierząt danego gatunku. Dzięki odpowiednio długiemu czasu spędzonym z danymi zwierzętami, rozumie ich zachowania oraz gesty. Potrafi również się z nimi porozumiewać mową ciała, syczeniem, wyciem, ćwierkaniem bądź też innymi dźwiękonaśladowczymi odgłosami charakterystycznymi dla danego gatunku.
Ubranie:

Pozostały Ekwipunek:
  • Maro no Kegawa
  • Kemono no Kiba
W domu
  • 2x Kastet z ćwiekami
  • 5x Notka wybuchowa
  • 25m Bandaża
Jūjin
Ranga E

Ninjutsu
Ranga E
Bunshin no Jutsu
Henge no Jutsu
Kawarimi no Jutsu
Ki Nobori no Shugyō
Nawanuke no Jutsu
Sakki
Suimen Hokō no Gyō

Genjutsu
Ranga E
Genjutsu Kai
► Pokaż Spoiler | Maro
Maroまろ
PoziomC
AtrybutySiła 6 | Szybkość 7 | Wytrzymałość 5 | Refleks 7 | Siła Woli 5 | Kontrola Chakry 5
Chakra3 000
RozmiarMały
Maro jest ostatnią żywą córką przywódczyni stada do jakiego należała wcześniej Makoto. Została nazwana tak po swojej matce ku jej czci i pamięci. Jest ona małym, białym wilczurkiem, która słucha się swojej pani, widząc w niej matkę. Jako iż zna ją od urodzenia i niemal wychowała się zawsze przy niej, mocno podziela jej charakter i temperament.
Znane techniki
Misje do AwansuLV C | D:1/3 lub C:1/1
LV B | C:0/3 lub B:0/1
LV A | B:0/3 lub A:0/1
LV S | A:0/3 lub S:0/1
► Pokaż Spoiler | Ranga
Ranga嵐牙 | ランガ
PoziomC
AtrybutySiła 6 | Szybkość 7 | Wytrzymałość 5 | Refleks 7 | Siła Woli 5 | Kontrola Chakry 5
Chakra3 000
RozmiarMały
Ranga to wilczur o ciemnej, czarno-granatowym futrze. Przez to, że Makoto musiała się sporo natrudzić by móc dostać go z hodowli jej klanu, zajął w jej sercu specjalne miejsce. Mimo iż nie należał do jej pierwotnego stada, traktowany jest jak rodzina zarówno przez nią, jak i przez Maro. Uwielbia treningi, zwłaszcza te bojowe, zawsze się ciesząc gdy może powalczyć z kimś ze swojego stada. Jest dużo bardziej otwarty na ludzi oraz na okazywanie emocji w porównaniu do dziewczyn.
Znane techniki
Misje do AwansuLV C | D:0/3 lub C:1/1
LV B | C:0/3 lub B:0/1
LV A | B:0/3 lub A:0/1
LV S | A:0/3 lub S:0/1
Ostatnio zmieniony 09 lip 2023, 23:57 przez Inuzuka Makoto, łącznie zmieniany 14 razy.
Obrazek
wof wof
Awatar użytkownika
Cerberus
Posty: 229
Rejestracja: 28 kwie 2021, 14:53
Discord: lamozaur
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Inuzuka Makoto

Obrazek
► Pokaż Spoiler | status
  • Charakterystyka: OK
  • Atrybuty i dziedziny: OK - 6/7/6/7/4/0 || ITAMIKEN C / SHOKUNIN-WAZA C
  • Atuty i wady: OK
    ► Pokaż Spoiler | Atuty/Specjalizacja
    Specjalizacja:
    • JŪJIN
    Atuty:
    • INSTYNKT NIEBEZPIECZEŃSTWA
  • Ekwipunek: OK
  • Techniki: OK
  • Pies - MARO - 5/5/5/5/5/0
Ostatnio zmieniony 21 lut 2022, 22:12 przez Cerberus, łącznie zmieniany 2 razy.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Amegakure no Sato”