• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Taiyō Rengoku ZAPRASZAM

Moderator: Moderatorzy Kart Postaci

Awatar użytkownika
Yuki Azuma
Posty: 17
Rejestracja: 13 cze 2021, 21:10
Ranga: Genin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Taiyō Rengoku ZAPRASZAM

Taiyō Rengoku
Sakuragakure no Sato
Wygląd

Rengoku jest młodym dorosłym o wysokim wzroście i atletycznej budowie. Jest znany z tego, że otacza go aura wielkiego optymizmu, prawie przez cały czas chodzi z entuzjastycznym uśmiechem przyklejonym do twarzy. Ma długie jasnożółte włosy z czerwonymi pasemkami podobnymi do płomieni, a także dwie grzywki do ramion i dwie grzywki do brody z boku głowy. Co do samej twarzy to ma czarne rozwidlone brwi i złote oczy, które bledną na czerwono z białymi źrenicami. Na co dzień nosi czarną kurtkę gakuran, również takiego koloru przewiewne, nie krępujące ruchów spodnie tattsuke-hakama. Górę stroju od dołu oddziela biały pas. Na stopach ma sandały ninja. Kiedyś nosił też płaszcz po jego ojcu ale stwierdził że nie jest go godzien więc leży schowany gdzieś w domu chłopaka. Do jego wyglądu można dodać katanę którą otrzymał od swojego ojca na łożu śmierci. Miecz sam w sobie nie posiadał żadnych specjalnych właściwości. Jedynego co go wyróżniało to ozdoby. A mianowicie, tsuba była w kształcie płomienia, tsuka była z białego materiału a kashira również posiadała mały wzorek płomienia. Ostrze było takie jak przy każdej katanie.

Charakter

Rengoku jest optymistycznym i pełnym entuzjazmu chłopakiem. Zawsze stanie w obronie słabszych. Jest również mocno bezpośredni ale jednocześnie zdaje się nie mówić zbędnych rzeczy. W każdym razie w jego mniemaniu zbędnych. Kieruje się w życiu zasadami które wpoiła mu w młodości matka. Dla siebie zawsze jest surowy i kieruje się dyscypliną. Można rzec że jest perfekcjonistą. Karci się jeśli wykona zły lub niedokładny ruch. Pokłada wiarę w ludzi, za to nie ufa złym lub o złych bądź nie jasnych intencjach. Mimo wszystko zawsze stara się rozwiązywać sprawy polubownie, jedynie w ostateczności uciekając się do przemocy. Oczywiście w walce jest opanowany i myśli szybko i taktycznie. Zawsze będzie dbał o to by nikt nie poległ w jego pobliżu. Co można dodać to to że roztacza on aurę optymizmu, co sprawia że jest dosyć specyficznym człowiekiem ale ogólnie przez wszystkich jest on lubiany. Bardzo się troszczy o swoich przyjaciół i o tych którzy okazali mu dobroć.

Historia

Jak to mawiają, dobrze jest żyć w ciekawych czasach. A te w których narodził się Ren były naprawdę ciekawe. Jego ojciec był naprawdę potężnym shinobi władającym katonem na niesamowitym poziomie. Na dodatek był niezwykłym szermierzem. Ale no miał swoje lata. Późno zdecydował się na małżeństwo. Jak to zawsze mawiał, "czekałem na tą jedyną". No i się doczekał. Matka Rena była jednocześnie twardą ale też i ciepłą kobietą o niezwykłym temperamencie i niezwykłej urodzie. Mimo późnego wieku w którym wielki mistrz Bahus Taiyō spłodził syna który miał być jego następcą, udało mu się co nieco chłopaka nauczyć. Oczywiście wojna nieco pokrzyżowała plany. Mimo tego że jego ojciec wybierał się na emeryturę to jednak chęć chronienia swojej rodziny była ważniejsza. Mimo tego młody Ren nie był głupi a nawet można powiedzieć że był utalentowany. Ojciec władał Iaidō i tego stylu próbował nauczyć swojego syna jednak ten niezbyt go lubił.
-Taaato, ten styl jest za wolny. No i za łatwo mnie trafić! Tak często powiadał Ren w stronę swojego ojca gdy ten znajdywał czas by go uczyć. Stary mistrz reagował na to uśmiechem i odpowiadał.
-W takim razie zrób to lepiej! I o dziwo Ren zawsze entuzjastycznie brał się do roboty. Przerobił podstawowy styl na coś co nazwał Sairentofenikkusu(サイレントフェニックス) co miało oznaczać Cichego Feniksa. Chłopak bardzo podziwiał swojego ojca stąd też drugi człon nazwy, pierwszy odnosi się do stylu samego w sobie. Miesiącami, latami wręcz szlifował ten styl. W ciężkich chwilach wspierała go matka zawsze podnosząc go na duchu i twierdząc że on ma tą siłę, ten talent by jak jego ojciec móc bronić słabszych. To zawsze go motywowało by płonąć optymizmem i pewnością siebie.
Niestety jego matka zmarła z powodu choroby a ojciec w na polu bitwy... Nawet nie mógł zobaczyć jego ciała. Konoha musiała uciekać to i on wziął katanę i płaszcz który zostawił mu ojciec w spadku i ruszył tam gdzie wszyscy z wioski liścia. Do nowo powstającej Sakuragakure. Wizja Sakurakage jak najbardziej do niego przemawiała. Po za tym, chciał zemścić się na odpowiedzialnych za śmierć jego ojca. Wiedział że mimo wszystko do tego jeszcze daleka droga ale wiedział też że nie może się poddawać. Właśnie dla swoich rodziców musi przeć do przodu z podniesionym czołem i wielkim uśmiechem na twarzy. Piąć się po strukturach wioski, stawać się silniejszy by móc bronić słabszych i pomścić swojego ojca.

Nazwisko i ImięTaiyō Rengoku
PrzynależnośćSakuragakure no Sato
PseudonimyRen
PłećMęska
TytułyBrak
Wiek22
Wzrost177 cm
Waga72 kg
Rangi
Genin
Wspomagania
Brak
Wykonane wątki (oficjalne/wszystkie)
D
0
C
0
B
0
A
0
S
0
Odbyte walki
Zwycięstwa:
Remisy:
Porażki:
Siła:
Poz. 4
Szybkość:
Poz. 7
Wytrzymałość:
Poz. 5
Refleks:
Poz. 7
Siła Woli:
Poz. 4
Kontrola Chakry:
Poz. 3
Ilość Chakry:
1000 PCE: 50 | D: 150 | C: x | B: x | A: x | S: x
Posiadane Dziedziny
Sairentofenikkusu
C
FŪTON
D
NINJUTSU
D
SairentofenikkusuSpecjalizacja
Ninja przejawia naturalny talent w jednej konkretnej dziedzinie ninpō czy stylu walki. Objawia się to różnego rodzaju "drygiem" do technik tej konkretnej dziedziny bądź stylu walki. W konkretnych stylach i technikach znajduje się opis, w jaki sposób specjalizacja na nie wpływa. Jest to atut obrazujący predyspozycję naszej postaci w konkretnym kierunku.
Instynkt niebezpieczeństwaAtut wrodzony
Postać posiada swoisty szósty zmysł. Dzięki temu jest w stanie wyczuć niebezpieczeństwo, zanim normalnie byłaby w stanie je dostrzec. Czy to mina, na którą właśnie miała nadepnąć, czy czający się za rogiem nieprzyjaciele - postać może się zorientować, że coś jest nie tak. Nie oznacza to jednak, że jest w stanie wszystko przewidzieć.
Regeneracja zdrowiaAtut wrodzony
Postać posiada bardzo rozwinięte zdolności regeneracyjne. Drobne rany są w stanie zaleczyć się nawet w trakcie walki, a te poważniejsze leczą się o wiele lepiej. Postać też wolniej się wykrwawia i posiada nieznacznie mniejszą szansę, że otrzymane obrażenia przełożą się na stałe uszkodzenia ciała.
Zwiększona odpornośćAtut wrodzony
Organizm postaci jest wyjątkowy. O wiele lepiej znosi działanie wszelkiego rodzaju trucizn, środków halucynogennych, a także rzadziej choruje. Nie oznacza to, że jest ona odporna na ich negatywne działanie. Zwyczajnie znosi to lepiej niż przeciętna osoba.
Atut nabyty
Biegłość
Wada
1000 Ryu
► Pokaż Spoiler | FŪTON
► Pokaż Spoiler | Ranga E
Doraiyā | Dryerドライヤー
KlasyfikacjaFūton, Transformacja Natury
PieczęciePtak
KosztStandardowy na turę, minimum 3
ZasięgMetr
Wymagania---
Co tu dużo opowiadać, standardowa "Suszarka" z funkcją wiania zimnym albo ciepłym powietrzem. Wiaterek rozchodzi się od dłoni użytkownika w kierunku przez dłoń wskazywanym i jest jedynie wstanie ochłodzić lub ogrzać to, na co wieje.
Habuyō | Leaf Dance葉舞踊
KlasyfikacjaFūton, Transformacja Natury
Pieczęcie---
KosztStandardowy na turę
Zasięg5m
WymaganiaFūton D
Technika czysto pokazowa, nie stanowiąca problemu dla nikogo, kto opanował podstawy tego żywiołu. Pozwala na wytworzenie niewielkiego wiaterku zdolnego porwać liście czy potargać czyjeś włosy. Nie ma jednak siły zdolnej stanowić jakiekolwiek zagrożenie w walce per se. Tak jak wytworzenie delikatnego podmuchu i posłanie go w jednym kierunku wymaga jedynie odpowiedniego impulsu chakry wysłanego z ciała, tak kontrola tego niewielkiego wiaterku celem pokierowania lekkimi obiektami wymaga już gestykulacji ze strony używającego techniki. Ich prędkość poruszania się nie jest jednak zbyt wielka.
Kaze Hitokuchi | Breeze Bite風一口
KlasyfikacjaFūton, Transformacja Natury
Pieczęcie---
KosztStandardowy na turę (minimum 3)
ZasięgNa siebie
WymaganiaFūton D
Ninja jest w stanie ochłodzić własny organizm. Poprzez ostrożne kumulowanie chakry wiatru i rozprowadzenie jej po ciele, możliwe jest sprowadzenie jej do zdrowej temperatury bądź niewiele mniejszej, acz nie zagrażającej zdrowiu. Technika jest skuteczna tak długo, jak przegrzanie spowodowane jest naturalnymi warunkami, a nie sztukami ninja wykorzystującymi chakrę. Jej skuteczność spada również w wypadku ekstremalnych warunków pogodowych, podczas których przeżycie ze względu na zbyt wysokie temperatury jest bardzo nikłe. W takim przypadkach technika spowalnia przegrzanie, będąc w stanie kupić takowej osobie nieco czasu. Ile zaś, określa MG prowadzący wątek. Utrzymując z kimś kontakt fizyczny możliwe jest użycie techniki na ów osobie bądź nawet przedmiocie. Niemożliwe jest jednak wykorzystywanie jej do schładzania jednocześnie siebie i drugiej osoby/obiektu. Płacąc potrójny koszt na turę ninja jest w stanie schłodzić się na znacznie dłuższy czas. Technika staje się tak samo skuteczna podczas ekstremalnych warunkach pogodowych, jak w przypadku tych łagodniejszych. Nie chroni jednak przed innymi skutkami ubocznymi przebywania w upale.
► Pokaż Spoiler | Ranga D
Gōkūhō | Great Vacuum Cannon豪空砲
KlasyfikacjaFūton, Transformacja Natury
PieczęciePtak → Baran → Szczur
KosztStandardowy
Zasięg25 metrów
Wymagania---
Kolejna podstawowa technika Uwolnienia Wiatru. Ta jednak, zamiast skupiać się na uwolnieniu podmuchu dookoła shinobi, który ją wykorzysta, skupia się na wąskim, skoncentrowanym pchnięciu w jednym kierunku. Sama koncentracja chakry trwa, krótką chwilę (poniżej sekundy). Po wykonaniu pieczęci niezbędne jest wykonanie swoistego "pchnięcia" w kierunku, w którym planujemy wypuścić powiew wiatru. Można to pchnięcie wykonać ręką, ale też i orężem.

Posiadając rangę B w Fūton wystarczy sama Pieczęć Konfrontacji.
Posiadając rangę A w Fūton technikę można wykonać bez składania pieczęci.
Hatsukaze | First Wind初風
KlasyfikacjaFūton, Transformacja Natury
PieczęcieWąż → Baran → Szczur → Pies
KosztStandardowy
Zasięg15m
Wymagania---
Podstawowa technika Uwolnienia Wiatru. Po skumulowaniu odpowiedniej ilości chakry, ninja uwalnia ją wokół siebie pod postacią silnego podmuchu wiatru rozchodzącego się we wszystkie kierunki, mając shinobi jako centrum. Nie tylko jest w stanie odbić lżejsze bronie lecące w przeciwnika, ale również zachwiać osobami niezdolnymi zachować równowagi przez napór powietrza. Skumulowanie chakry i wypuszczenie jej w odpowiedniej chwili trwa bardzo krótki moment (poniżej sekundy), nie jest więc czynnością mającą miejsce "od razu". Część ninja do użycia techniki używa prostego gestu jak uniesienie ramion czy dłoni, jednak nie jest to ruch wymagany.
Posiadając rangę B w Fūton wystarczy sama Pieczęć Konfrontacji.
Posiadając rangę A w Fūton technikę można wykonać bez składania pieczęci.
► Pokaż Spoiler | Ninjutsu
► Pokaż Spoiler | Ranga E
Bunshin no Jutsu | Clone Technique分身の術
KlasyfikacjaNinjutsu, Technika Klonująca
PieczęcieBaran → Wąż → Tygrys
KosztStandardowy za klona
Zasięg25m
Wymagania---
Podstawowa technika klonowania uczona już na poziomie akademii. Po złożeniu odpowiednich pieczęci w niewielkich kłębach dymu pojawiają się kopie shinobi. Są one niematerialne, przez co uważna obserwacja pozwala odróżnić je od oryginału; nie są w stanie zadań obrażeń, ruszać źdźbłami trawy podczas biegu czy rzucać cienia, zaś jakikolwiek atak wyprowadzony w ich kierunku niszczy wykonane kopie. Służą więc głównie do zmylenia wroga niż ofensywy, zaś niewielki koszt chakry pozwala klonom odejść na maksymalnie 25 metrów od użytkownika, nim zaczną tracić swoją formę zamieniając się z powrotem w kłębek białego dymu.

Posiadając rangę A Ninjutsu najprostsze klony stworzone tą techniką nie wymagają składania pieczęci. Czas kumulacji chakry wynosi jednak tyle, ile zajęłoby ich złożenie.
Henge no Jutsu | Transformation Technique変化の術
KlasyfikacjaNinjutsu, Technika Transformacji
PieczęciePies → Dzik → Baran
KosztStandardowy
ZasięgNa siebie
Wymagania---
Technika transformacji polega dokładnie na tym, co głosi nazwa. Po złożeniu pieczęci pojawia się niewielka chmurka białego dymu, która na moment otacza postać ninja. Po opadnięciu zaś - wygląd tego zostaje całkowicie odmieniony. Technika ta rządzi się jednak kilkoma zasadami, które sprawiają, że jest ona skuteczniejsza. Im lepiej znamy cel, w jaki chcemy się zamienić, tym bardziej dokładna transformacja. Im lepsza i dokładniejsza wizualizacja, tym łatwiej zmylić przeciwnika. Modyfikacji podlega również głos, jednak nie takie rzeczy jak zachowania czy charakter. Jakiekolwiek doznane obrażenia są w stanie rozproszyć transformację, co następuje po krótkiej chwili po otrzymaniu ciosu. Istnieje również ograniczenie co do wielkości celu, w jaki można się zamienić. Henge jest w stanie dodać nam lub odjąć kilkanaście centymetrów. Nie więcej, nie mniej. Niemożliwe jest więc zamienienie się w skrajnie małe czy duże obiekty. Nie zyskamy też właściwości takowych, bowiem zmienia się tylko nasz "wygląd", a nie fizjonomia. Zamieniając się w ptaka nie polecimy, a zamieniając w rekina - nie będziemy w stanie oddychać pod wodą.
Kawarimi no Jutsu | Body Replacement Technique変わり身の術­
KlasyfikacjaNinjutsu, Technika Podmiany
PieczęcieTygrys → Dzik → Wół → Pies → Wąż
KosztStandardowy
ZasięgNa siebie/30m
Wymagania---
Technika ta pozwala na zamienienie się miejscami z przygotowanym wcześniej przedmiotem na moment przed otrzymaniem obrażeń. Chociaż prosta w swoim zamyśle, rządzi się pewnymi prawami. Technikę trzeba przygotować wcześniej. Jest to podstawowy warunek, by w przypadku zagrożenia technika odniosła sukces. Wcześniej należy wybrać przedmiot, który nie może znajdować się podczas przemiany dalej niż 30 metrów od shinobi. Ninja musi też być świadom ataku. Podmiana następuje świadomie, wedle woli wykonującego. Posiadając przygotowane Kawarimi, użycie jakiejkolwiek techniki używającej chakry, innej niż techniki E czy skupiające się na samej kontroli chakry, jest w stanie rozproszyć Technikę Podmiany przed jej właściwym użyciem. Po nastąpieniu zamiany, przez krótką chwilę zdaje się jakby atak faktycznie dosięgnął celu. Dopiero po sekundzie widać rzeczywiste skutki techniki. Czas ten wprawiony ninja może wykorzystać do wyprowadzenia kontrataku.

Posiadając rangę A Ninjutsu podmiany tą techniką nie wymagają składania pieczęci. Czas kumulacji chakry wynosi jednak tyle, ile zajęłoby ich złożenie.
Ki Nobori no Shugyō | Tree Climbing Practice木登り修業­­
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieBaran
KosztStandardowy na turę
ZasięgNa siebie
Wymagania---
Kolejna podstawowa zdolność ninja. Poprzez odpowiednio precyzyjne skupienie chakry w podeszwach stóp, ten może bez problemów przyczepić się do dowolnej powierzchni, chodząc wzdłuż niej jak po prostej drodze. To dzięki tej zdolności możliwe jest wbieganie po ścianach czy wchodzenie po drzewach bez użycia dłoni. Zdolność ta wymaga jednak konkretnych zdolności kontroli chakry (4 i więcej) dla szybszego opanowania. Jej za mała ilość skupiona w tak problematycznym miejscu jak stopy jest w stanie odczepić shinobi od powierzchni. Za duża zaś - pozwala wybić się od powierzchni, po której ten stąpa, jednocześnie uszkadzając te bardziej podatne na zniszczenia pozostawiając widoczny ślad. Kluczem jest stałe utrzymywanie idealnie określonej ilości energii w chcianym miejscu.

Posiadając rangę B Ninjutsu chodzenie po płaskich powierzchniach nie wymagają składania pieczęci. Czas kumulacji chakry wynosi jednak tyle, ile zajęłoby ich złożenie.
Nawanuke no Jutsu | Rope Escape Technique縄抜けの術­­
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
Pieczęcie---
KosztStandardowy
ZasięgDotykowy
Wymagania---
Jedną z domen ninja jest możliwość umknięcia z każdej sytuacji i nie pozwolenie na złapanie swojej osoby. Gdyby jednak miało się to stać, wymyślono szereg technik pozwalających umknąć z niewoli. Najbardziej bazową sztuką, jednocześnie nauczanej już na wczesnych etapach akademii, stanowi Nawanuke no Jutsu. Poprzez przelanie stosunkowo niewielkiej ilości chakry na pętające ninja więzy, te stają się pod wpływem techniki luźniejsze i śliskie, przez co dużo łatwiej je zrzucić. Technika ta często łączona jest, przynajmniej przez tych bardziej wprawnych shinobi, ze zdolnością wyciągania własnych kończyn ze stawów jeszcze bardziej ułatwiając sobie ucieczkę i zwiększając swoją szansę na przeżycie.
Sakki | Killing Intent殺気
KlasyfikacjaNinjutsu
Pieczęcie---
Koszt---
ZasięgZasięg wzroku
Wymagania---
Specyficzna technika pozwalająca wywrzeć swoją wolą presję na innych. Porównuje się wówczas Siłę Woli celu do Siły Woli użytkownika i korzysta z poniższej tabeli:
Różnica Siły Woli celu do użytkownikaEfekt
Większa bądź równa 0Cel odporny na technikę
-1 lub -2Cel czuje niepokój
-3 lub -4Cel czuje strach
-5Cel jest przerażony
-6 i dalejCel jest sparaliżowany ze strachu
Posiadając Kontrolę Chakry na poziomie 9 możemy zapłacić koszt standardowy A na turę, by za jej pomocą zmaterializować za użytkownikiem "wizję". Może być to demoniczna postać, czysta aura, cokolwiek. Dodaje to dodatkowej presji w postaci +1 przy przeliczaniu różnic na korzyść użytkownika tej techniki.
Suimen Hokō no Gyō | Water Surface Walking Practice水面歩行の業­­
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieBaran
KosztStandardowy na turę
ZasięgNa siebie
Wymagania---
Technika bliźniacza do Ki Nobori no Shugyō. Różnica? Zamiast chodzić po stromych, praktycznie pionowych powierzchniach, ów sztuka pozwala poruszać się po tafli wody niczym jak po prostej drodze. Odpowiednie użycie pozwala nawet uniknąć utknięcia na kleistych powierzchniach, nie tracąc przy tym szybkości. Największa różnica pomiędzy tymi dwoma technikami polega na sposobie kumulowania chakry w stopach. Chociaż docelowo jej ilość jest taka sama, Suimen Hokō no Gyō wymaga przesyłania energii w różnej ilości dostosowując się do ruchów cieczy pod sobą. Chociaż sztuka jest ta wymagająca dla początkujących, z czasem - tak jak chodzenie po drzewach - staje się zdolnością tak naturalną jak oddychanie. Ci bardziej wprawieni są w stanie pominąć wymaganą pieczęć.

Posiadając rangę B Ninjutsu chodzenie po wodzie nie wymagają składania pieczęci. Czas kumulacji chakry wynosi jednak tyle, ile zajęłoby ich złożenie.
► Pokaż Spoiler | Ranga D
Oboro Bunshin no Jutsu | Haze Clone Technique朧分身の術
KlasyfikacjaNinjutsu, Technika Klonująca
PieczęcieBaran → Koń → Szczur → Wąż
KosztStandardowy za 5 klonów
Zasięg25m
Wymagania---
Technika w zamyśle bardzo podobna do podstawowego Bunshin no Jutsu. Tworzone przy jej pomocy klony są niematerialne, nie wydają dźwięku, nie zostawiają cienia i nie mogą nikogo zranić. Ich cechą wyjątkową jest to, że te nie niszczą się po ataku oraz, co ważniejsze, ich ilość. Ich celem jest rozkojarzenie wroga, by ten stracił z wzroku oryginał.

Posiadając rangę C w Ninjutsu za standardowy koszt techniki tworzymy 10 klonów.
Posiadając rangę B w Ninjutsu za standardowy koszt techniki tworzymy 15 klonów.
Posiadając rangę A w Ninjutsu za standardowy koszt techniki tworzymy 20 klonów.
Posiadając rangę S w Ninjutsu za standardowy koszt techniki tworzymy 25 klonów.
Utsusemi no Jutsu | Empty Cicada Shell Technique空蝉の術­
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieBaran
KosztStandardowy za turę
ZasięgZasięg głosu
Wymagania---
Technika służąca głównie do zmylenia przeciwnika. Poprzez złożenie pieczęci Barana i trzymanie jej, ninja jest w stanie zakamuflować miejsce, z którego mówi. Dźwięk głosu zaczyna dobiegać zewsząd, przez co zlokalizowanie go po samym głosie staje się niemożliwe. Zasięg zdolności jest równy zasięgowi, na jaki dociera jego głos. Chociaż ta metoda namierzenia przeciwnika jest niedostępna, dalej jest to możliwe za pośrednictwem innych metod. Zdolność nie maskuje innych dźwięków wydawanych przez shinobi jak np. złamanie gałęzi czy rzut kamieniem.
Ostatnio zmieniony 11 lut 2022, 19:06 przez Yuki Azuma, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Awatar użytkownika
Cerberus
Posty: 229
Rejestracja: 28 kwie 2021, 14:53
Discord: lamozaur
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Taiyō Rengoku ZAPRASZAM

Obrazek
► Pokaż Spoiler | status
  • Charakterystyka: OK
  • Atrybuty i dziedziny: OK - 4/7/5/7/4/3 || SAIRENTOFENIKKUSU C / FŪTON D / NINJUTSU D
  • Atuty i wady: OK
    ► Pokaż Spoiler | Atuty/Specjalizacja
    Specjalizacja:
    • SAIRENTOFENIKKUSU - WIP
    Atuty:
    • INSTYNKT NIEBEZPIECZEŃSTWA
    • REGENERACJA ZDROWIA
    • ZWIĘKSZONA ODPORNOŚĆ
  • Ekwipunek: OK
  • Techniki: OK
► Pokaż Spoiler | Techniki
► Pokaż Spoiler | Futon
D
  • GŌKŪHŌ
  • HATSUKAZE
► Pokaż Spoiler | Ninjutsu
D
  • OBORO BUNSHIN NO JUTSU
  • UTSUSEMI NO JUTSU
Ostatnio zmieniony 11 lut 2022, 19:45 przez Cerberus, łącznie zmieniany 4 razy.
Awatar użytkownika
Yuki Azuma
Posty: 17
Rejestracja: 13 cze 2021, 21:10
Ranga: Genin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: Taiyō Rengoku ZAPRASZAM

Poprawione!
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Sakuragakure no Sato”