• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Pakt z Ślimakami

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Pakt z Ślimakami

Pakt ze ślimakami
ProfilSpecjalistyczny
Żywioł paktuSuiton
Powiernik paktu---
Jedna z najliczniejszych i najbardziej zróżnicowanych gromad mięczaków, zaliczana niekiedy do podtypu muszlowców. Brzuchonogi występują w wodzie i na lądzie, nie ma natomiast wśród nich gatunków zdolnych do lotu. Gromada jest niezwykle bogata w gatunki i bardzo zróżnicowana. Większość gatunków żyje w morzu – zwykle charakteryzuje je bogactwo barw i kształtów, przy czym nie brakuje też takich słodkowodnych, ziemno-wodnych i lądowych. Wymagają zwykle dużej wilgotności środowiska. Wielkość standardowych osobników waha się od poniżej jednego milimetra do kilkudziesięciu centymetrów. Ślimaki mogą być rozdzielnopłciowe lub obojnakami. Przechodzą rozwój prosty, rzadziej złożony. W rozwoju złożonym występuje larwa trochofora. Widoczny jest u nich dymorfizm płciowy. Wśród ślimaków występują zarówno formy glonożerne, roślinożerne, jak też drapieżne i pasożytnicze.
Kraina paktuLas Shikkotsu (湿骨林, Shikkotsurin; dosł. „Las Wilgotnej Kości”)
Jest legendarnym miejscem oraz jednym z trzech niezbadanych regionów, które znają ścieżkę mędrca, podobnie jak pozostałe dwa czyli Góra Myōboku i Jaskinia Ryūchi. To siedziba wielu gatunków zwierząt lubujących wilgoć oraz mokre podłoże, co idealnie charakteryzuje domowe pielesze wszelkiej maści ślimaków.
Podpisy
  1. Fujiwara Itsumi (NPC)
  2. Kojima Haruhiro (NPC)
  3. Terumi Retsu (NPC)
  4. Fujiwara Mikio (NPC - Tora)
  5. Sabataya Tamura
Techniki paktu
San Tsuba | Acid Spit酸唾­
KlasyfikacjaSuiton, Transformacja Natury, Kontrola Chakry
PieczęciePies → Baran → Szczur → Dzik → Małpa
KosztStandardowy
Zasięg10m metrów splunięcie, 20m2 obszarowo
WymaganiaPakt ze ślimakami lub bycie ślimakiem
Główna, a jednocześnie podstawowa technika ofensywna tych stworzeń, która polega na wypluciu żrącego kwasu w postaci strumienia w kierunku przeciwnika. To acidum pochodzi bezpośrednio z organizmu każdego mięczaka, toteż nie jest wiadome czy jego produkcja jest w jakiś sposób ograniczona (poza skumulowaniem czakry do każdego wyplucia cieczy). Pewne jest jednak to, że ta toksyczna substancja potrafi stopić większość minerałów znanych ludziom w odpowiednich warunkach.

Większe okazy ślimaków potrafią wyprodukować więcej kwasu naraz, toteż objętość pokrycia tymże przedmiotu lub żywej istoty ma duże znaczenie w kwestii przełamania wytrzymałości, co może skutkować totalnym zniszczeniem rzeczy lub śmiercią przeciwnika. Ranga przywołańca wpływa na siłę kwasu, począwszy od zwykłego poparzenia, kończąc na topieniu najtwardszych metali.

Osoba posiadająca podpis może nauczyć się tej techniki podczas misji fabularnej rangi B przy wyuczonym Suitonie na co najmniej tym samym poziomie.

Posiadając rangę B w Suiton można zmienić tor lotu o 1 metr, za każde przebyte 10 metrów.

Kod: Zaznacz cały

[description][title kanji=酸唾­]San Tsuba | Acid Spit[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/8uBxZ7Z.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Suiton, Transformacja Natury, Kontrola Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]Pies → Baran → Szczur → Dzik → Małpa[/row]
[row title=Koszt]Standardowy[/row]
[row title=Zasięg]10m metrów splunięcie, 20m[sup]2[/sup] obszarowo[/row]
[row title=Wymagania]Pakt ze ślimakami lub bycie ślimakiem[/row]
[description]
Główna, a jednocześnie podstawowa technika ofensywna tych stworzeń, która polega na wypluciu żrącego kwasu w postaci strumienia w kierunku przeciwnika. To acidum pochodzi bezpośrednio z organizmu każdego mięczaka, toteż nie jest wiadome czy jego produkcja jest w jakiś sposób ograniczona (poza skumulowaniem czakry do każdego wyplucia cieczy). Pewne jest jednak to, że ta toksyczna substancja potrafi stopić większość minerałów znanych ludziom w odpowiednich warunkach.

Większe okazy ślimaków potrafią wyprodukować więcej kwasu naraz, toteż objętość pokrycia tymże przedmiotu lub żywej istoty ma duże znaczenie w kwestii przełamania wytrzymałości, co może skutkować totalnym zniszczeniem rzeczy lub śmiercią przeciwnika. Ranga przywołańca wpływa na siłę kwasu, począwszy od zwykłego poparzenia, kończąc na topieniu najtwardszych metali. 

[b]Osoba posiadająca podpis może nauczyć się tej techniki podczas misji fabularnej rangi B przy wyuczonym Suitonie na co najmniej tym samym poziomie.[/b]

[b]Posiadając rangę B w Suiton[/b] można zmienić tor lotu o 1 metr, za każde przebyte 10 metrów.
[/description]

Namekuji Bumon | Slug Divisionナメクジ部門­
KlasyfikacjaIryō Ninjutsu, Kontrola Chakry, Technika Klonująca
Pieczęcie---
Koszt---
ZasięgNa siebie
WymaganiaBycie ślimakiem
Niezwykle potężna zdolność przynależąca wyłącznie do tych stworzeń, a do tego również świadcząca o ich pewnego rodzaju nieśmiertelności. W przypadku otrzymania obrażeń lub własnej woli - każdy ślimak (poza naturalnie malutkim) może podzielić swoje ciało na mniejsze jednostki, dzięki czemu multiplikuje własną materię. Każdy taki nowy odłamek przywołańca błyskawicznie formuje się w jego mniejszą kopię, która zachowuje wszystkie cechy pierwowzoru, funkcjonując tym samym jako odrębny byt do czasu ponownego wchłonięcia do oryginalnego rozmiaru bestii. Jedynie taki mniejszy klon otrzymuje część czakry większego "siebie". Dla ułatwienia została stworzona tabela poniżej:
WielkośćMonstrualnyOlbrzymiWielkiDużySporyŚredniMałyMalutki
Monstrualny-25102550100200
Olbrzymi--25102550100
Wielki---25102550
Duży----251025
Spory-----2510
Średni------25
Mały-------2
Malutki--------
  • Należy ją czytać od lewej strony tzn: monstrualny ślimak może podzielić się na 2 olbrzymie, 5 wielkich itd.
  • Podział dotyczy również czakry, czyli w powyższym przypadku pozostała czakra monstrualnego przywołańca również dzieli się na 2 w przypadku olbrzymich, toteż analogicznie to działa przy pozostałych podziałach.
  • Jeżeli jeden ze ślimaków "zginie" podczas potyczki to jego czakra nie wraca do reszty klonów, a ucieka z powrotem do Lasu Shikkotsu (do regeneracji).
  • Następuje osłabienie statystyk fizycznych (siła, szybkość, wytrzymałość, refleks) przy podziale danego ślimaka:
    • Co drugi rozmiar w dół, względem bazowego, atrybuty pomniejszają się o 1 (np: z Monstrualnego na Wielkiego, z Wielkiego na Sporego itd.)
    • Minimalna wartość do jakiej statystyki mogą spaść to 2.
  • W przypadku ponownego odbudowania do pierwotnego rozmiaru czakra także powraca do sumy wartości czakry każdego mniejszego klona wraz z wielkością oraz statystykami.
Pasywna umiejętność: Technicznie ślimaki potrafią żyć milenia. Gdy część ślimaka zostaje uśmiercona w świecie ludzi to jego energia powraca do miejsca, z którego pochodzi. Przejawia to się tym, że na długi czas dany przywołaniec może zostać zablokowany, gdyż musi w pełni odzyskać siły. Cały ślimak regeneruje się do pełni sił (od 1% do 100%) przez rok realnego czasu. Im wyższa ranga Iryojutsu danego zwierzęcia paktowego, tym mniej miesięcy jest potrzebnych do powrotu (pod kontrolą MG względem odniesionych obrażeń w walce). Jeżeli każda pojedyncza jednostka muszlowca zostanie unicestwiona to wtedy ginie on bezpowrotnie.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=ナメクジ部門­]Namekuji Bumon | Slug Division[/title]
[pic rank=A]https://i.imgur.com/aQOGeCy.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Iryō Ninjutsu, Kontrola Chakry, Technika Klonująca[/row]
[row title=Pieczęcie]---[/row]
[row title=Koszt]---[/row]
[row title=Zasięg]Na siebie[/row]
[row title=Wymagania]Bycie ślimakiem[/row]
[description]
Niezwykle potężna zdolność przynależąca wyłącznie do tych stworzeń, a do tego również świadcząca o ich pewnego rodzaju nieśmiertelności. W przypadku otrzymania obrażeń lub własnej woli - każdy ślimak (poza naturalnie malutkim) może podzielić swoje ciało na mniejsze jednostki, dzięki czemu multiplikuje własną materię. Każdy taki nowy odłamek przywołańca błyskawicznie formuje się w jego mniejszą kopię, która zachowuje wszystkie cechy pierwowzoru, funkcjonując tym samym jako odrębny byt do czasu ponownego wchłonięcia do oryginalnego rozmiaru bestii. Jedynie taki mniejszy klon otrzymuje część czakry większego "siebie". Dla ułatwienia została stworzona tabela poniżej:

| Wielkość | Monstrualny | Olbrzymi | Wielki | Duży | Spory | Średni | Mały | Malutki |
|:----------:|:----------:|:----------:|:----------:|:----------:|:----------:|:----------:|:----------:|:----------:|
| Monstrualny | - | 2 | 5 | 10 | 25 | 50 | 100 | 200 |
| Olbrzymi | - | - | 2 | 5 | 10 | 25 | 50 | 100 |
| Wielki | - | - | - | 2 | 5 | 10 | 25 | 50 | 
| Duży | - | - | - | - | 2 | 5 | 10 | 25 |
| Spory | - | - | - | - | - | 2 | 5 | 10 |
| Średni | - | - | - | - | - | - |2 | 5 |   
| Mały | - | - | - | - | - | - | - | 2 | 
| Malutki | - | - | - | - | - | - | - | - |

[list]
[*] Należy ją czytać od lewej strony tzn: monstrualny ślimak może podzielić się na 2 olbrzymie, 5 wielkich itd.
[*] Podział dotyczy również czakry, czyli w powyższym przypadku pozostała czakra monstrualnego przywołańca również dzieli się na 2 w przypadku olbrzymich, toteż analogicznie to działa przy pozostałych podziałach.
[*] Jeżeli jeden ze ślimaków "zginie" podczas potyczki to jego czakra nie wraca do reszty klonów, a ucieka z powrotem do Lasu Shikkotsu (do regeneracji).
[*] Następuje osłabienie statystyk fizycznych (siła, szybkość, wytrzymałość, refleks) przy podziale danego ślimaka:
[list=]
[*]Co drugi rozmiar w dół, względem bazowego, atrybuty pomniejszają się o 1 (np: z Monstrualnego na Wielkiego, z Wielkiego na Sporego itd.)
[*]Minimalna wartość do jakiej statystyki mogą spaść to 2.
[/list]

[*] W przypadku ponownego odbudowania do pierwotnego rozmiaru czakra także powraca do sumy wartości czakry każdego mniejszego klona wraz z wielkością oraz statystykami.[/list]

[b]Pasywna umiejętność:[/b] Technicznie ślimaki potrafią żyć milenia. Gdy część ślimaka zostaje uśmiercona w świecie ludzi to jego energia powraca do miejsca, z którego pochodzi. Przejawia to się tym, że na długi czas dany przywołaniec może zostać zablokowany, gdyż musi w pełni odzyskać siły. Cały ślimak regeneruje się do pełni sił (od 1% do 100%) przez rok realnego czasu. Im wyższa ranga Iryojutsu danego zwierzęcia paktowego, tym mniej miesięcy jest potrzebnych do powrotu (pod kontrolą MG względem odniesionych obrażeń w walce). Jeżeli każda pojedyncza jednostka muszlowca zostanie unicestwiona to wtedy ginie on bezpowrotnie.[/description]
Ostatnio zmieniony 17 lip 2023, 15:11 przez Tora, łącznie zmieniany 5 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Zwierzęta rangi E

Zwierzęta rangi E
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Zwierzęta rangi D

Kinari | Shore
GatunekHelix pomatia
RozmiarMalutki
Posiadane dziedzinyIryō Ninjutsu C | Suiton D | Doton D
Siła2
Szybkość5
Wytrzymałość2
Refleks2
Siła woli7
Kontrola Chakry7
Ilosc chakry2500 E: 5 | D: 25 | C: 75 | B: 300 | A: 750 | S: 3500
Typowy przedstawiciel brzuchonogów, który aparycją nie wyróżnia się spośród członków własnej gromady. Porusza się niesamowicie wolno, zostawiając sporo śluzu na swej drodze, a jego jedynym pożywieniem jest niewielkie robactwo gnieżdżące się w ziemi czy szczątki roślinne. Potrafi przebadać pacjenta w odpowiedniej odległości, komunikując wyniki analizy poprzez napisanie zdania na kartce lub jakimkolwiek odmiennym, dostępnym jemu miejscu. Z bliżej nieokreślonej przyczyny nie porozumiewa się tradycyjną mową z ludźmi, a wyłącznie taką metodą. Posiada również możliwość aplikowania leków (w tym znieczulenia) przy pomocy czułek na zasadzie mocnego chwytu przedmiotów lub z użyciem czakry, tak jakby został tego nauczony przez doświadczonego shinobiego. Te rzeczy czynią z niego przydatnego asystenta w trakcie operacji lub opieki nad chorymi. Jedyną trudnością pozostaje szybkość mięczaka, przez co powiernik paktu lub osoba posiadająca podpis muszą umieścić Kinariego w pobliżu miejsca naniesionych obrażeń, gdyż samodzielne dojście do ran osoby trzeciej zajęłoby mu sporo czasu. Ten członek mięczaków nie ma możliwości dzielenia ciała jak jego inteligentni pobratymcy, a jest tak ze względu na naturalną wielkość tego zwierzęcia.

Poza wyżej wymienionymi cechami jest typowym muszlowcem jak inni przedstawiciele tej gromady. Gdzie woda i wilgoć, tam i on. Bez jedzenia i snu będzie niechętnie wykonywał wydane mu polecenia, aczkolwiek próbuje się zmobilizować do działania gdy sytuacja tego wymaga. Przy braku H2O w otoczeniu "Shore" będzie starał się samodzielnie nawodnić dzięki technikom suitonu, co dodając do powyższych talentów czyni z tego ślimaka poniekąd istotę samowystarczalną. Sprawa wygląda podobnie z mechanizmami obronnymi, które przywołaniec wyrobił u siebie na przestrzeni lat. Będzie unikał walki, schowamy w tunelu podziemnym, toteż w ostateczności użyje igiełek z przezroczystej cieczy do odstraszenia, bądź sparaliżowania napastnika. Nie ma problemu z bycia przemieszczanym przez towarzyszy, a wręcz niekiedy wydaje się być nader wdzięcznym za dodatkowy transport.
Techniki zwierzęcia
Iryō Ninjutsu D // BUNSEKI NO JUTSU | ANALYSIS TECHNIQUE // Standardowy na turę
Suiton D // KIRIGAKURE NO JUTSU | HIDING IN MIST TECHNIQUE // Standardowy na turę
Suiton D // MIZUGAKURE NO JUTSU | HIDING IN WATER TECHNIQUE // Standardowy
Suiton D // TENKYŪ | HEAVENLY WEEPING // STANDARDOWY ZA SENBON, MINIMUM 3 ZA JEDEN
Doton D // DOTON: CHIKA HITOKU | EARTH RELEASE: UNDERGROUND HIDING // STANDARDOWY
Doton D // DOTON: MOGURAGAKURE NO JUTSU | EARTH RELEASE: HIDING LIKE A MOLE TECHNIQUE // STANDARDOWY NA TURĘ
Suiton E // SUSURU IZUMI | SIP OF SPRING // STANDARDOWY NA TURĘ (MINIMUM 3)
Suiton E // HARUGAKUDAN | ORCHESTRA AT THE END OF THE WINTER // STANDARDOWY NA TURĘ
Suiton E // MIZU MOJI | WATER CHARACTERS // STANDARDOWY
Doton E // DOTON: RENGA NO JUTSU | EARTH RELEASE: PRACTICE BRICK TECHNIQUE //
STANDARDOWY, ZALEŻNY OD TWORZONEJ ŚCIANY
Iryō Ninjutsu E // MASUI NO JUTSU | ANESTHESIA TECHNIQUE // STANDARDOWY
Iryō Ninjutsu E // SAIKIN NO JUTSU | BACTERIUM TECHNIQUE // STANDARDOWY
Współpracuje z

Kod: Zaznacz cały

[title]Kinari | Shore[/title]
[pic rank=D]https://i.imgur.com/YFZw414.png[/pic]
[row title=Gatunek]Helix pomatia[/row]
[row title=Rozmiar]Malutki[/row]
[row title=Posiadane dziedziny]Iryō Ninjutsu C | Suiton D | Doton D[/row]
[sum sila=2 szybkosc=5 wytrzymalosc=2 refleks=2 sila_woli=7 kontrola_chakry=7 e=5 d=25 c=75 b=300 a=750 s=3500]2500[/sum]
[description][p][/p]Typowy przedstawiciel brzuchonogów, który aparycją nie wyróżnia się spośród członków własnej gromady. Porusza się niesamowicie wolno, zostawiając sporo śluzu na swej drodze, a jego jedynym pożywieniem jest niewielkie robactwo gnieżdżące się w ziemi czy szczątki roślinne. Potrafi przebadać pacjenta w odpowiedniej odległości, komunikując wyniki analizy poprzez napisanie zdania na kartce lub jakimkolwiek odmiennym, dostępnym jemu miejscu. Z bliżej nieokreślonej przyczyny nie porozumiewa się tradycyjną mową z ludźmi, a wyłącznie taką metodą. Posiada również możliwość aplikowania leków (w tym znieczulenia) przy pomocy czułek na zasadzie mocnego chwytu przedmiotów lub z użyciem czakry, tak jakby został tego nauczony przez doświadczonego shinobiego. Te rzeczy czynią z niego przydatnego asystenta w trakcie operacji lub opieki nad chorymi. Jedyną trudnością pozostaje szybkość mięczaka, przez co powiernik paktu lub osoba posiadająca podpis muszą umieścić Kinariego w pobliżu miejsca naniesionych obrażeń, gdyż samodzielne dojście do ran osoby trzeciej zajęłoby mu sporo czasu. Ten członek mięczaków nie ma możliwości dzielenia ciała jak jego inteligentni pobratymcy, a jest tak ze względu na naturalną wielkość tego zwierzęcia.


[p][/p]Poza wyżej wymienionymi cechami jest typowym muszlowcem jak inni przedstawiciele tej gromady. Gdzie woda i wilgoć, tam i on. Bez jedzenia i snu będzie niechętnie wykonywał wydane mu polecenia, aczkolwiek próbuje się zmobilizować do działania gdy sytuacja tego wymaga. Przy braku H2O w otoczeniu "Shore" będzie starał się samodzielnie nawodnić dzięki technikom suitonu, co dodając do powyższych talentów czyni z tego ślimaka poniekąd istotę samowystarczalną. Sprawa wygląda podobnie z mechanizmami obronnymi, które przywołaniec wyrobił u siebie na przestrzeni lat. Będzie unikał walki, schowamy w tunelu podziemnym, toteż w ostateczności użyje igiełek z przezroczystej cieczy do odstraszenia, bądź sparaliżowania napastnika. Nie ma problemu z bycia przemieszczanym przez towarzyszy, a wręcz niekiedy wydaje się być nader wdzięcznym za dodatkowy transport.[/description]
[row]Techniki zwierzęcia[/row]
[description][row title=Iryō Ninjutsu] D // BUNSEKI NO JUTSU | ANALYSIS TECHNIQUE // Standardowy na turę[/row]
[row title=Suiton] D // KIRIGAKURE NO JUTSU | HIDING IN MIST TECHNIQUE // Standardowy na turę[/row]
[row title=Suiton] D // MIZUGAKURE NO JUTSU | HIDING IN WATER TECHNIQUE // Standardowy[/row]
[row title=Suiton] D // TENKYŪ | HEAVENLY WEEPING // STANDARDOWY ZA SENBON, MINIMUM 3 ZA JEDEN[/row]
[row title=Doton] D // DOTON: CHIKA HITOKU | EARTH RELEASE: UNDERGROUND HIDING // STANDARDOWY[/row]
[row title=Doton] D // DOTON: MOGURAGAKURE NO JUTSU | EARTH RELEASE: HIDING LIKE A MOLE TECHNIQUE // STANDARDOWY NA TURĘ[/row]
[row title=Suiton] E // SUSURU IZUMI | SIP OF SPRING // STANDARDOWY NA TURĘ (MINIMUM 3)[/row]
[row title=Suiton] E // HARUGAKUDAN | ORCHESTRA AT THE END OF THE WINTER // STANDARDOWY NA TURĘ[/row]
[row title=Suiton] E // HARUGAKUDAN | MIZU MOJI | WATER CHARACTERS // STANDARDOWY[/row]
[row title=Doton] E // DOTON: RENGA NO JUTSU | EARTH RELEASE: PRACTICE BRICK TECHNIQUE // 
STANDARDOWY, ZALEŻNY OD TWORZONEJ ŚCIANY[/row]
[row title=Iryō Ninjutsu] E // MASUI NO JUTSU | ANESTHESIA TECHNIQUE // STANDARDOWY[/row]
[row title=Iryō Ninjutsu] E // SAIKIN NO JUTSU | BACTERIUM TECHNIQUE // STANDARDOWY[/row][/description]
Ostatnio zmieniony 21 sty 2023, 18:10 przez Norka, łącznie zmieniany 7 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Zwierzęta rangi C

Chō (蝶)
GatunekRingomaimai ♂
RozmiarMalutki
Posiadane dziedzinyNinjutsu D | Iryō Ninjutsu C | Suiton C | Genjutsu B
Siła4
Szybkość4
Wytrzymałość3
Refleks5
Siła woli7
Kontrola Chakry7
Ilosc chakry5 000 E: 5 | D: 25 | C: 75 | B: 300 | A: 750 | S: 3 500
Chō jest małym ślimaczkiem ze zdecydowanie zbyt wielkim sercem. Wie, że nie ma za wiele siły, a jego wysoki, piskliwy głosik raczej nie wzbudzi niczyjego respektu, jednak zawsze daje z siebie 110%. Jest typem tego najlepszego przyjaciela, który byłby gotów poświęcić się dla drugiej osoby. Nie lubi walki, stroniąc od niej przy każdej okazji. Można nawet powiedzieć, że jest lekko tchórzliwy, choć w rzeczywistości posiada zdecydowanie mocniejszy żołądek niż co poniektórzy. Posiada swoisty kodeks honorowy, którego będzie się trzymać nawet jeśli oznaczałoby to sprzeciwianie się większości swoich współtowarzyszy z Lasu Shikkotsu. Wielce oddany swojemu przywoływaczowi, często zostaje z nim na znacznie dłużej niż jedna walka czy misja - raczej na dni, czasami tygodnie. Gdy jest zmęczony lubi sobie pospać te kilka godzin dłużej niż normalnie byłoby to mu potrzebne, choć gdy obowiązki wzywają jest w stanie odłożyć swoje wygodnictwo na bok.

Posiada on atut Sensora.
Techniki zwierzęcia
Ninjutsu E // Bunshin no Jutsu | Clone Technique // Standardowy za klona
Ninjutsu E // Henge no Jutsu | Transformation Technique // Standardowy
Ninjutsu E // Kawarimi no Jutsu | Body Replacement Technique // Standardowy
Ninjutsu E // Ki Nobori no Shugyō | Tree Climbing Practice // Standardowy na turę
Ninjutsu E // Nawanuke no Jutsu | Rope Escape Technique // Standardowy
Ninjutsu E // Suimen Hokō no Gyō | Water Surface Walking Practice // Standardowy na turę
Iryō Ninjutsu E // Masui no Jutsu | Anesthesia Technique // Standardowy
Iryō Ninjutsu E // Saikin no Jutsu | Bacterium Technique // Standardowy
Iryō Ninjutsu D // Bunseki no Jutsu | Analysis Technique // Standardowy
Suiton E // Harugakudan | Orchestra at the End of the Winter // Standardowy na turę
Suiton E // Mizu Moji | Water Characters // Standardowy
Suiton E // Susuru Izumi | Sip of Spring // Standardowy na turę (minimum 3)
Suiton D // Kirigakure no Jutsu | Hiding in Mist Technique // Standardowy na turę
Suiton D // Mizugakure no Jutsu | Hiding in Water Technique // Standardowy na turę
Genjutsu E // Genjutsu Kai | Genjutsu Dissipation // Standardowy
Genjutsu D // Koishi | Pebbles // Standardowy
Genjutsu D // Magen: Narakumi no Jutsu | Demonic Illusion: Hell Viewing Technique // Standardowy
Genjutsu C // Magen: Kokoni Arazu no Jutsu | Demonic Illusion: False Surroundings Technique // Potrójny
Genjutsu B // Magen: Jubaku Satsu | Demonic Illusion: Tree Binding Death // Standardowy
Współpracuje z

Kod: Zaznacz cały

[title]Chō (蝶)[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/rsVjJrg.png[/pic]
[row title=Gatunek]Ringomaimai ♂[/row]
[row title=Rozmiar]Malutki[/row]
[row title=Posiadane dziedziny]Ninjutsu D | Iryō Ninjutsu C | Suiton C | Genjutsu B[/row]
[sum sila=4 szybkosc=4 wytrzymalosc=3 refleks=5 sila_woli=7 kontrola_chakry=7 e=5 d=25 c=75 b=300 a=750 s=3 500]5 000[/sum]
[description]Chō jest małym ślimaczkiem ze zdecydowanie zbyt wielkim sercem. Wie, że nie ma za wiele siły, a jego wysoki, piskliwy głosik raczej nie wzbudzi niczyjego respektu, jednak zawsze daje z siebie 110%. Jest typem tego najlepszego przyjaciela, który byłby gotów poświęcić się dla drugiej osoby. Nie lubi walki, stroniąc od niej przy każdej okazji. Można nawet powiedzieć, że jest lekko tchórzliwy, choć w rzeczywistości posiada zdecydowanie mocniejszy żołądek niż co poniektórzy. Posiada swoisty kodeks honorowy, którego będzie się trzymać nawet jeśli oznaczałoby to sprzeciwianie się większości swoich współtowarzyszy z Lasu Shikkotsu. Wielce oddany swojemu przywoływaczowi, często zostaje z nim na znacznie dłużej niż jedna walka czy misja - raczej na dni, czasami tygodnie. Gdy jest zmęczony lubi sobie pospać te kilka godzin dłużej niż normalnie byłoby to mu potrzebne, choć gdy obowiązki wzywają jest w stanie odłożyć swoje wygodnictwo na bok.

[b]Posiada on atut Sensora.[/b][/description]
[row]Techniki zwierzęcia[/row]
[description][row title=Ninjutsu] E // Bunshin no Jutsu | Clone Technique // Standardowy za klona[/row]
[row title=Ninjutsu] E // Henge no Jutsu | Transformation Technique // Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu] E // Kawarimi no Jutsu | Body Replacement Technique // Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu] E // Ki Nobori no Shugyō | Tree Climbing Practice // Standardowy na turę[/row]
[row title=Ninjutsu] E // Nawanuke no Jutsu | Rope Escape Technique // Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu] E // Suimen Hokō no Gyō | Water Surface Walking Practice // Standardowy na turę[/row]
[row title=Iryō Ninjutsu] E // Masui no Jutsu | Anesthesia Technique // Standardowy[/row]
[row title=Iryō Ninjutsu] E // Saikin no Jutsu | Bacterium Technique // Standardowy[/row]
[row title=Iryō Ninjutsu] D // Bunseki no Jutsu | Analysis Technique // Standardowy[/row]
[row title=Suiton] E // Harugakudan | Orchestra at the End of the Winter // Standardowy na turę[/row]
[row title=Suiton] E // Mizu Moji | Water Characters // Standardowy[/row]
[row title=Suiton] E // Susuru Izumi | Sip of Spring // Standardowy na turę (minimum 3)[/row]
[row title=Suiton] D // Kirigakure no Jutsu | Hiding in Mist Technique // Standardowy na turę[/row]
[row title=Suiton] D // Mizugakure no Jutsu | Hiding in Water Technique // Standardowy na turę[/row]
[row title=Genjutsu] E // Genjutsu Kai | Genjutsu Dissipation // Standardowy[/row]
[row title=Genjutsu] D // Koishi | Pebbles // Standardowy[/row]
[row title=Genjutsu] D // Magen: Narakumi no Jutsu | Demonic Illusion: Hell Viewing Technique // Standardowy[/row]
[row title=Genjutsu] C // Magen: Kokoni Arazu no Jutsu | Demonic Illusion: False Surroundings Technique // Potrójny[/row]
[row title=Genjutsu] B // Magen: Jubaku Satsu | Demonic Illusion: Tree Binding Death // Standardowy[/row][/description]

Ozawa Tadao | Loyal man
GatunekNudibranchia
RozmiarMały
Posiadane dziedzinyIryō Ninjutsu B | Suiton C | Doton C | Fūinjutsu D
AtutAbsorpcja chakry
Siła4
Szybkość6
Wytrzymałość4
Refleks4
Siła woli5
Kontrola Chakry7
Ilosc chakry5000 E: 5 | D: 25 | C: 75 | B: 300 | A: 750 | S: 3500
Cudaczna istota, bo tak najłatwiej ją opisać w dwóch słowach to prawdziwe świadectwo na to jakimi pokrętnymi ścieżkami kierują się niektóre jednostki niezwykłych zwierząt. Ten przedstawiciel jednego z gatunków morskich ślimaków to prawdziwy gawędziarz, lubujący rzucać żartami na prawo i lewo, choć w większości te pozostają według opinii osób trzecich cały czas “suche”. Zapytany mówi, że wszystkich nauczył się od człowieka o imieniu Ozawa Tadao, wielkiego poety Sakura no Kuni sprzed ponad dwustu lat. Po śmierci owego artysty obrał sobie jego imię, kontynuując dziedzictwo niezwykłego pisarza-prozaika. Od tamtej pory rzekomo nigdy nie mówi o swoim prawdziwym jestestwie, toteż obrał pewnego rodzaju rolę z którą funkcjonuje po dziś dzień. “Wierny człek” obrał także ścieżkę wychowanego osobnika. Oznacza to, że nie zje byle czego w towarzystwie gości. Ba! Potrzebuje pewnych rytuałów, tak jak wysoko postawieni urzędnicy konsumujący potrawy w pięknych jadalniach. Nie mniej jednak ma sporo dziwnych przekonań, bo choć docenia kunszt bogatych możnowładców to krytykuje ich w każdym momencie, jeżeli dyskusja schodzi na tory polityki czy społeczeństwa. Chciałby wytępić całe zło tego świata, aby każdy mógł delektować się dobrym, herbacianym naparem w spokoju. I to jest życie!

Pod kątem umiejętności dorównuje części swoich utalentowanych braci, aczkolwiek posiada unikatową zdolność, dostępną praktycznie garstce pobratymców. Otóż jest w stanie pochłaniać czakrę z otoczenia, szczególnie istot żywych w boju, a także poza nim. Naturalnie musi wystarczająco długo wbijać się nogami w ciało ofiary nieprzerwanie, aby regeneracja nastąpiła chociaż w małym stopniu. Z tego też powodu używa tej umiejętności głównie na indywiduum od paktu za jego zgodą lub przy jeszcze dogorywającym przeciwniku w pozycji leżącej. Nie ma problemu z leczeniem pacjentów w razie potrzeby, toteż zna zazwyczaj cel swojego przybycia w razie przywołania. Oczywiście lepsze jest gadanie z chodzącymi pionowo ssakami niżeli jakieś tam zabawy w doktora, prawda?
Techniki zwierzęcia
Iryō Ninjutsu C // SHŌSEN JUTSU | MYSTICAL PALM TECHNIQUE // RÓŻNY NA TURĘ
Iryō Ninjutsu D // BUNSEKI NO JUTSU | ANALYSIS TECHNIQUE // STANDARDOWY NA TURĘ
FŪINJUTSU D // FŪIN NO JUTSU | SEALING TECHNIQUE // STANDARDOWY NA TURĘ
Suiton D // MIZUGAKURE NO JUTSU | HIDING IN WATER TECHNIQUE // STANDARDOWY NA TURĘ
Suiton E // SUSURU IZUMI | SIP OF SPRING // STANDARDOWY NA TURĘ (MINIMUM 3)
Suiton E // HARUGAKUDAN | ORCHESTRA AT THE END OF THE WINTER // STANDARDOWY NA TURĘ
Suiton E // MIZU MOJI | WATER CHARACTERS // STANDARDOWY
Iryō Ninjutsu E // MASUI NO JUTSU | ANESTHESIA TECHNIQUE // STANDARDOWY
Iryō Ninjutsu E // SAIKIN NO JUTSU | BACTERIUM TECHNIQUE // STANDARDOWY
Suiton C // San Tsuba | Acid Spit // standardowy
Współpracuje z

Kod: Zaznacz cały

[title]Ozawa Tadao | Loyal man[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/tgAmYAq.png[/pic]
[row title=Gatunek]Nudibranchia[/row]
[row title=Rozmiar]Mały[/row]
[row title=Posiadane dziedziny]Iryō Ninjutsu B | Suiton C | Doton C | Fūinjutsu D[/row]
[row title=Atut]Absorpcja chakry[/row]
[sum sila=4 szybkosc=6 wytrzymalosc=4 refleks=4 sila_woli=5 kontrola_chakry=7 e=5 d=25 c=75 b=300 a=750 s=3500]5000[/sum]
[description][p][/p]Cudaczna istota, bo tak najłatwiej ją opisać w dwóch słowach to prawdziwe świadectwo na to jakimi pokrętnymi ścieżkami kierują się niektóre jednostki niezwykłych zwierząt. Ten przedstawiciel jednego z gatunków morskich ślimaków to prawdziwy gawędziarz, lubujący rzucać żartami na prawo i lewo, choć w większości te pozostają według opinii osób trzecich cały czas “suche”. Zapytany mówi, że wszystkich nauczył się od człowieka o imieniu Ozawa Tadao, wielkiego poety Sakura no Kuni sprzed ponad dwustu lat. Po śmierci owego artysty obrał sobie jego imię, kontynuując dziedzictwo niezwykłego pisarza-prozaika. Od tamtej pory rzekomo nigdy nie mówi o swoim prawdziwym jestestwie, toteż obrał pewnego rodzaju rolę z którą funkcjonuje po dziś dzień. “Wierny człek” obrał także ścieżkę wychowanego osobnika. Oznacza to, że nie zje byle czego w towarzystwie gości. Ba! Potrzebuje pewnych rytuałów, tak jak wysoko postawieni urzędnicy konsumujący potrawy w pięknych jadalniach. Nie mniej jednak ma sporo dziwnych przekonań, bo choć docenia kunszt bogatych możnowładców to krytykuje ich w każdym momencie, jeżeli dyskusja schodzi na tory polityki czy społeczeństwa. Chciałby wytępić całe zło tego świata, aby każdy mógł delektować się dobrym, herbacianym naparem w spokoju. I to jest życie!


[p][/p]Pod kątem umiejętności dorównuje części swoich utalentowanych braci, aczkolwiek posiada unikatową zdolność, dostępną praktycznie garstce pobratymców. Otóż jest w stanie pochłaniać czakrę z otoczenia, szczególnie istot żywych w boju, a także poza nim. Naturalnie musi wystarczająco długo wbijać się nogami w ciało ofiary nieprzerwanie, aby regeneracja nastąpiła chociaż w małym stopniu. Z tego też powodu używa tej umiejętności głównie na indywiduum od paktu za jego zgodą lub przy jeszcze dogorywającym przeciwniku w pozycji leżącej. Nie ma problemu z leczeniem pacjentów w razie potrzeby, toteż zna zazwyczaj cel swojego przybycia w razie przywołania. Oczywiście lepsze jest gadanie z chodzącymi pionowo ssakami niżeli jakieś tam zabawy w doktora, prawda?[/description]
[row]Techniki zwierzęcia[/row]
[description][row title=Iryō Ninjutsu] C // SHŌSEN JUTSU | MYSTICAL PALM TECHNIQUE // RÓŻNY NA TURĘ[/row]
[row title=Iryō Ninjutsu] D // BUNSEKI NO JUTSU | ANALYSIS TECHNIQUE // STANDARDOWY NA TURĘ[/row]
[row title=Iryō FŪINJUTSU] D // FŪIN NO JUTSU | SEALING TECHNIQUE // STANDARDOWY NA TURĘ[/row]
[row title=Suiton] D // MIZUGAKURE NO JUTSU | HIDING IN WATER TECHNIQUE // STANDARDOWY NA TURĘ[/row]
[row title=Suiton] E // SUSURU IZUMI | SIP OF SPRING // STANDARDOWY NA TURĘ (MINIMUM 3)[/row]
[row title=Suiton] E // HARUGAKUDAN | ORCHESTRA AT THE END OF THE WINTER // STANDARDOWY NA TURĘ[/row]
[row title=Suiton] E // MIZU MOJI | WATER CHARACTERS // STANDARDOWY[/row]
[row title=Iryō Ninjutsu] E // MASUI NO JUTSU | ANESTHESIA TECHNIQUE // STANDARDOWY[/row]
[row title=Iryō Ninjutsu] E // SAIKIN NO JUTSU | BACTERIUM TECHNIQUE // STANDARDOWY[/row]
[row title=Suiton] C // San Tsuba | Acid Spit // standardowy[/row][/description]
Ostatnio zmieniony 21 sty 2023, 18:11 przez Norka, łącznie zmieniany 8 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Zwierzęta rangi B

Hanako | Flower child
GatunekTriboniophorus graeffei
RozmiarDuży
Posiadane dziedzinyIryō Ninjutsu A | Suiton B | Genjustu B | Doton C
Siła5
Szybkość5
Wytrzymałość8
Refleks4
Siła woli5
Kontrola Chakry8
Ilosc chakry7500 E: - | D: 10 | C: 50 | B: 250 | A: 500 | S: 2000
Ta przepiękna kupa przeźroczystego gluta to tak naprawdę istna owieczka w ciele mięczaka. Zachowuje się nad wyraz spokojnie, przebierając z gracją swoimi nóżkami w kierunku, gdzie zamierza się udać, a są to zazwyczaj podmokłe lasy pełne pyszne robactwa lub dłonie człowieka. Z jakiegoś powodu polubił kontakt z przedstawicielami naczelnych ssaków planety, których tekstura skóry wyjątkowo przypadła mu do gustu. Można nawet zaryzykować stwierdzeniem, że lata poznawania rasy wyprostowanych istot dała mu łatkę zwierzęcia domowego. Hanako jest skory opuszczać przyjemne mu pielesze, ażeby poprzebywać w czyjejś chacie za pozwoleniem, gdzie jedynie mu do szczęścia potrzeba wody, jedzenia oraz bezcennej uwagi. Względem samej aparycji ślimaka to rzeczywiście jest ona niezwykła. Powłoka ciała ma delikatne właściwości luminescencyjne, a zatem bardzo dokładnie można dojrzeć jego sylwetkę w ciemniejszym pomieszczeniu, skąd dobiega do oczu obserwatorów delikatny, czerwonawy blask.

Jako jeden z niewielu z własnego gatunku opanował techniki iluzji, przez co potrafi doskonale zmylić przeciwnika, gdy sytuacja się ku temu nadaży. Należy też to do jego głównego arsenalu, ażeby pozbawić przeciwnika jego zmysłów czy nawet zmusić do poddaństwa. Nie mniej jednak nadal pozostaje mu sporo do nauki, ponieważ ten talent został niedawno przez niego odkryty. Jak większość muszlowców preferuje dyplomację niżeli bezmyślne tłuczenie się po głowach, toteż wykorzystuje to w postaci narzędzia samoobronnego. Czasami pogada, czasami spróbuje wręcz alkoholu... Prawdziwie pocieszny to zwierzak, czyż nie? Lepiej mu jednak nie zaleźć za skórę jak to zrobił niejaki "Loyal Man", gdzie utracił poniekąd zaufanie do kuzyna z powodu wywyższania się drugiego brzuchonoga. Będzie rzecz jasna z nim współpracował, ale nie tak dobrze jak z innymi albo pojęczy tu i ówdzie. Lepsi są ludzie tak czy inaczej! Oni tak są nim zafascynowani.
Techniki zwierzęcia
Iryō Ninjutsu C // SHŌSEN JUTSU | MYSTICAL PALM TECHNIQUE // RÓŻNY NA TURĘ
Iryō Ninjutsu D // BUNSEKI NO JUTSU | ANALYSIS TECHNIQUE // STANDARDOWY NA TURĘ
Genjutsu B // ASOKO JANAI | NOT OVER THERE // STANDARDOWY
Genjutsu C // HANA KAHEN TŌSŌ | FLOWER PETAL ESCAPE // STANDARDOWY
Genjutsu C // MAGEN: JIGOKU KŌKA NO JUTSU | DEMONIC ILLUSION: DESCENDING HELL TECHNIQUE // STANDARDOWY
Genjutsu D // KASUMI JŪSHA NO JUTSU | MIST SERVANT TECHNIQUE // STANDARDOWY ZA TURĘ
Genjutsu D // MAGEN: NARAKUMI NO JUTSU | DEMONIC ILLUSION: HELL VIEWING TECHNIQUE // STANDARDOWY ZA TURĘ
Suiton D // MIZUGAKURE NO JUTSU | HIDING IN WATER TECHNIQUE // STANDARDOWY NA TURĘ
Doton D // DOTON: CHIKA HITOKU | EARTH RELEASE: UNDERGROUND HIDING // STANDARDOWY
Suiton E // SUSURU IZUMI | SIP OF SPRING // STANDARDOWY NA TURĘ (MINIMUM 3)
Suiton E // HARUGAKUDAN | ORCHESTRA AT THE END OF THE WINTER // STANDARDOWY NA TURĘ
Suiton E // MIZU MOJI | WATER CHARACTERS // STANDARDOWY
Iryō Ninjutsu E // MASUI NO JUTSU | ANESTHESIA TECHNIQUE // STANDARDOWY
Iryō Ninjutsu E // SAIKIN NO JUTSU | BACTERIUM TECHNIQUE // STANDARDOWY
Genjutsu E // GENJUTSU KAI | GENJUTSU DISSIPATION // STANDARDOWY
Suiton C // San Tsuba | Acid Spit // standardowy
Iryō Ninjutsu A // Namekuji Bumon | Slug Division // -
Współpracuje z

Kod: Zaznacz cały

[title]Hanako | Flower child[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/JvU9V4D.png[/pic]
[row title=Gatunek]Triboniophorus graeffei[/row]
[row title=Rozmiar]Duży[/row]
[row title=Posiadane dziedziny]Iryō Ninjutsu A | Suiton B | Genjustu B | Doton C[/row]
[sum sila=5 szybkosc=5 wytrzymalosc=8 refleks=4 sila_woli=5 kontrola_chakry=8 e=- d=10 c=50 b=250 a=500 s=2000]7500[/sum]
[description][p][/p]Ta przepiękna kupa przeźroczystego gluta to tak naprawdę istna owieczka w ciele mięczaka. Zachowuje się nad wyraz spokojnie, przebierając z gracją swoimi nóżkami w kierunku, gdzie zamierza się udać, a są to zazwyczaj podmokłe lasy pełne pyszne robactwa lub dłonie człowieka. Z jakiegoś powodu polubił kontakt z przedstawicielami naczelnych ssaków planety, których tekstura skóry wyjątkowo przypadła mu do gustu. Można nawet zaryzykować stwierdzeniem, że lata poznawania rasy wyprostowanych istot dała mu łatkę zwierzęcia domowego. Hanako jest skory opuszczać przyjemne mu pielesze, ażeby poprzebywać w czyjejś chacie za pozwoleniem, gdzie jedynie mu do szczęścia potrzeba wody, jedzenia oraz bezcennej uwagi. Względem samej aparycji ślimaka to rzeczywiście jest ona niezwykła. Powłoka ciała ma delikatne właściwości luminescencyjne, a zatem bardzo dokładnie można dojrzeć jego sylwetkę w ciemniejszym pomieszczeniu, skąd dobiega do oczu obserwatorów delikatny, czerwonawy blask.


[p][/p]Jako jeden z niewielu z własnego gatunku opanował techniki iluzji, przez co potrafi doskonale zmylić przeciwnika, gdy sytuacja się ku temu nadaży. Należy też to do jego głównego arsenalu, ażeby pozbawić przeciwnika jego zmysłów czy nawet zmusić do poddaństwa. Nie mniej jednak nadal pozostaje mu sporo do nauki, ponieważ ten talent został niedawno przez niego odkryty. Jak większość muszlowców preferuje dyplomację niżeli bezmyślne tłuczenie się po głowach, toteż wykorzystuje to w postaci narzędzia samoobronnego. Czasami pogada, czasami spróbuje wręcz alkoholu... Prawdziwie pocieszny to zwierzak, czyż nie? Lepiej mu jednak nie zaleźć za skórę jak to zrobił niejaki "Loyal Man", gdzie utracił poniekąd zaufanie do kuzyna z powodu wywyższania się drugiego brzuchonoga. Będzie rzecz jasna z nim współpracował, ale nie tak dobrze jak z innymi albo pojęczy tu i ówdzie. Lepsi są ludzie tak czy inaczej! Oni tak są nim zafascynowani.[/description]
[row]Techniki zwierzęcia[/row]
[description][row title=Iryō Ninjutsu] C // SHŌSEN JUTSU | MYSTICAL PALM TECHNIQUE // RÓŻNY NA TURĘ[/row]
[row title=Iryō Ninjutsu] D // BUNSEKI NO JUTSU | ANALYSIS TECHNIQUE // STANDARDOWY NA TURĘ[/row]
[row title=Genjutsu] B // ASOKO JANAI | NOT OVER THERE // STANDARDOWY[/row]
[row title=Genjutsu] C // HANA KAHEN TŌSŌ | FLOWER PETAL ESCAPE // STANDARDOWY[/row]
[row title=Genjutsu] C // MAGEN: JIGOKU KŌKA NO JUTSU | DEMONIC ILLUSION: DESCENDING HELL TECHNIQUE // STANDARDOWY[/row]
[row title=Genjutsu] D // KASUMI JŪSHA NO JUTSU | MIST SERVANT TECHNIQUE // STANDARDOWY ZA TURĘ[/row]
[row title=Genjutsu] D // MAGEN: NARAKUMI NO JUTSU | DEMONIC ILLUSION: HELL VIEWING TECHNIQUE // STANDARDOWY ZA TURĘ[/row]
[row title=Suiton] D // MIZUGAKURE NO JUTSU | HIDING IN WATER TECHNIQUE // STANDARDOWY NA TURĘ[/row]
[row title=Doton] D // DOTON: CHIKA HITOKU | EARTH RELEASE: UNDERGROUND HIDING // STANDARDOWY[/row]
[row title=Suiton] E // SUSURU IZUMI | SIP OF SPRING // STANDARDOWY NA TURĘ (MINIMUM 3)[/row]
[row title=Suiton] E // HARUGAKUDAN | ORCHESTRA AT THE END OF THE WINTER // STANDARDOWY NA TURĘ[/row]
[row title=Suiton] E // MIZU MOJI | WATER CHARACTERS // STANDARDOWY[/row]
[row title=Iryō Ninjutsu] E // MASUI NO JUTSU | ANESTHESIA TECHNIQUE // STANDARDOWY[/row]
[row title=Iryō Ninjutsu] E // SAIKIN NO JUTSU | BACTERIUM TECHNIQUE // STANDARDOWY[/row]
[row title=Genjutsu] E // GENJUTSU KAI | GENJUTSU DISSIPATION // STANDARDOWY[/row]
[row title=Suiton] C // San Tsuba | Acid Spit // standardowy[/row]
[row title=Iryō Ninjutsu] A // Namekuji Bumon | Slug Division // -[/row][/description]
Ostatnio zmieniony 21 sty 2023, 18:12 przez Norka, łącznie zmieniany 5 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Zwierzęta rangi A

Toyotama | Dragon princess of the sea
GatunekLimax maximus
RozmiarSpory
Posiadane dziedzinyIryō Ninjutsu S | SUITON A | NINJUTSU A | DOTON B
AtutChirurgiczna precyzja
Siła4
Szybkość8
Wytrzymałość5
Refleks6
Siła woli8
Kontrola Chakry9
Ilosc chakry10000 E: 0 | D: 5 | C: 30 | B: 150 | A: 375 | S: 1000
Obrazek
Prawdziwy wygląd Toyotamy

Osobnik, który z bliżej nieokreślonej przyczyny obrał sobie ludzi jako obiekt własnych fascynacji. Przy każdej możliwej okazji utożsamia się jako jeden z nich, a ze względu na jego naturalną wielkość może bez problemu przybrać należytą postać. Z tego powodu wymyślił sobie, że w obecności przedstawicieli tych naczelnych ssaków będzie przedstawiał fizycznie uosobienie młodej kobiety. Nie tak kompletnej, bo odnóża postanowił zostawić takie jakie miał pierwotnie, aczkolwiek od pasa w górę niczym się nie różni od większości dziewczyn (można to nazwać połowicznym Henge no Jutsu). Obsesyjne wręcz zainteresowanie rasą ludzką wynika rzekomo z chęci zakosztowania przyjemności, które to są ogólnodostępne dla każdego człowieka - mowa tutaj o narkotykach, alkoholu, seksie itp. uciechach dla zmysłów. Prawie nigdy nie ujawnia prawdziwego “ja”, zwłaszcza jak jego fascynujące istoty znajdując się w pobliskim środowisku. Podobno zamierza spróbować randkowania, idąc w ślady młodzieży, lecz czy to na pewno dobry pomysł? Toyotama może tak myśleć, nie pojmując pewnych spraw związanych z uczuciami lub emocjami jak u przeciętnego zjadacza chleba.


Odchodząc od ciekawego opisu charakteru brzuchonoga to jest on znamienitym medykiem, posługującym się każdym aspektem Iryō Ninjutsu dla dobra pacjentów. Dumnie nosi miano pielęgniarki z wykształceniem doktorskim, ponieważ woli określać siebie damą (niżeli dżentelmenem, co może nieść pewnego rodzaju sens biorąc pod uwagę, że jest obojnakiem). Dba o wszystkich tak samo dobrze, dążąc chorych niemal matczyną miłością. Zawsze otwarty na rozmowy o życiu czy sprawach przyziemnych, będzie dążył do pogłębiania więzi z tymi, którzy zapewnili mu doborowe towarzystwo oraz niosą w sercu anielskie wartości. Bez wątpliwości rzuci się na ratunek tym, którzy go najbardziej potrzebują. W ten oto sposób definitywnie ukazuje swą osobę jako lekarza z powołania. W wolnej chwili czyta książki naukowe czy też pogrąża się w relaksie po ciężko wykonanej pracy. Uwielbia być przywoływanym z domowego leża. Nie jest jednak zalecane karmienie tego ślimaka jakimkolwiek trunkiem albo słodkościami. Będzie uparty w utrzymaniu takiej wymiany dóbr.
Techniki zwierzęcia
Iryō Ninjutsu A // CHIKATSU SAISEI NO JUTSU | HEALING RESUSCITATION REGENERATION TECHNIQUE // STANDARDOWY NA TURĘ
Iryō Ninjutsu B // SAIKAN CHŪSHUTSU NO JUTSU | DELICATE ILLNESS EXTRACTION TECHNIQUE // POTRÓJNY
Iryō Ninjutsu B // DOKUGIRI | POISON MIST // STANDARDOWY
Iryō Ninjutsu B // CHAKURA NO MESU | CHAKRA SCALPEL // POŁOWICZNY NA TURĘ OD RĘKI
Iryō Ninjutsu B // KIZU NO JOKYO | REMOVAL OF BLEMISH // POŁOWICZNY
Iryō Ninjutsu C // SHŌSEN JUTSU | MYSTICAL PALM TECHNIQUE // RÓŻNY NA TURĘ
Iryō Ninjutsu D // BUNSEKI NO JUTSU | ANALYSIS TECHNIQUE // STANDARDOWY NA TURĘ
Ninjutsu D // OBORO BUNSHIN NO JUTSU | HAZE CLONE TECHNIQUE // STANDARDOWY ZA 5 KLONÓW
Ninjutsu D // UTSUSEMI NO JUTSU | EMPTY CICADA SHELL TECHNIQUE // STANDARDOWY ZA TURĘ
Suiton D // MIZUGAKURE NO JUTSU | HIDING IN WATER TECHNIQUE // STANDARDOWY NA TURĘ
Doton D // DOTON: CHIKA HITOKU | EARTH RELEASE: UNDERGROUND HIDING // STANDARDOWY
Suiton E // SUSURU IZUMI | SIP OF SPRING // STANDARDOWY NA TURĘ (MINIMUM 3)
Suiton E // HARUGAKUDAN | ORCHESTRA AT THE END OF THE WINTER // STANDARDOWY NA TURĘ
Suiton E // MIZU MOJI | WATER CHARACTERS // STANDARDOWY
Iryō Ninjutsu E // MASUI NO JUTSU | ANESTHESIA TECHNIQUE // STANDARDOWY
Iryō Ninjutsu E // SAIKIN NO JUTSU | BACTERIUM TECHNIQUE // STANDARDOWY
Ninjutsu E // BUNSHIN NO JUTSU | CLONE TECHNIQUE // STANDARDOWY ZA KLONA
Ninjutsu E // SUIMEN HOKŌ NO GYŌ | WATER SURFACE WALKING PRACTICE // STANDARDOWY NA TURĘ
Ninjutsu E // SAKKI | KILLING INTENT // ---
Ninjutsu E // NAWANUKE NO JUTSU | ROPE ESCAPE TECHNIQUE // STANDARDOWY
Ninjutsu E // KAWARIMI NO JUTSU | BODY REPLACEMENT TECHNIQUE // STANDARDOWY
Ninjutsu E // KI NOBORI NO SHUGYŌ | TREE CLIMBING PRACTICE // STANDARDOWY ZA TURĘ
Ninjutsu E // HENGE NO JUTSU | TRANSFORMATION TECHNIQUE // STANDARDOWY
Ninjutsu C // Gyaku Kuchiyose no Jutsu | Reverse Summoning Technique // standardowy
Ninjutsu C // Kuchiyose no Jutsu | Summoning Technique // standardowy
Suiton C // San Tsuba | Acid Spit // standardowy
Iryō Ninjutsu A // Namekuji Bumon | Slug Division // -
Współpracuje z

Kod: Zaznacz cały

[title]Toyotama | Dragon princess of the sea[/title]
[pic rank=A]https://i.imgur.com/HSuUCzC.png[/pic]
[row title=Gatunek]Limax maximus[/row]
[row title=Rozmiar]Spory[/row]
[row title=Posiadane dziedziny]Iryō Ninjutsu S | SUITON A | NINJUTSU A | DOTON B[/row]
[row title=Atut]Chirurgiczna precyzja[/row]
[sum sila=4 szybkosc=8 wytrzymalosc=5 refleks=6 sila_woli=8 kontrola_chakry=9 e=0 d=5 c=30 b=150 a=375 s=1000]10000[/sum]
[description][align=center][img]https://i.imgur.com/b355kTg.png[/img]
[i]Prawdziwy wygląd Toyotamy[/i][/align]



[p][/p]Osobnik, który z bliżej nieokreślonej przyczyny obrał sobie ludzi jako obiekt własnych fascynacji. Przy każdej możliwej okazji utożsamia się jako jeden z nich, a ze względu na jego naturalną wielkość może bez problemu przybrać należytą postać. Z tego powodu wymyślił sobie, że w obecności przedstawicieli tych naczelnych ssaków będzie przedstawiał fizycznie uosobienie młodej kobiety. Nie tak kompletnej, bo odnóża postanowił zostawić takie jakie miał pierwotnie, aczkolwiek od pasa w górę niczym się nie różni od większości dziewczyn (można to nazwać połowicznym Henge no Jutsu). Obsesyjne wręcz zainteresowanie rasą ludzką wynika rzekomo z chęci zakosztowania przyjemności, które to są ogólnodostępne dla każdego człowieka - mowa tutaj o narkotykach, alkoholu, seksie itp. uciechach dla zmysłów. Prawie nigdy nie ujawnia prawdziwego “ja”, zwłaszcza jak jego fascynujące istoty znajdując się w pobliskim środowisku. Podobno zamierza spróbować randkowania, idąc w ślady młodzieży, lecz czy to na pewno dobry pomysł? Toyotama może tak myśleć, nie pojmując pewnych spraw związanych z uczuciami lub emocjami jak u przeciętnego zjadacza chleba.



[p][/p]Odchodząc od ciekawego opisu charakteru brzuchonoga to jest on znamienitym medykiem, posługującym się każdym aspektem Iryō Ninjutsu dla dobra pacjentów. Dumnie nosi miano pielęgniarki z wykształceniem doktorskim, ponieważ woli określać siebie damą (niżeli dżentelmenem, co może nieść pewnego rodzaju sens biorąc pod uwagę, że jest obojnakiem). Dba o wszystkich tak samo dobrze, dążąc chorych niemal matczyną miłością. Zawsze otwarty na rozmowy o życiu czy sprawach przyziemnych, będzie dążył do pogłębiania więzi z tymi, którzy zapewnili mu doborowe towarzystwo oraz niosą w sercu anielskie wartości. Bez wątpliwości rzuci się na ratunek tym, którzy go najbardziej potrzebują. W ten oto sposób definitywnie ukazuje swą osobę jako lekarza z powołania. W wolnej chwili czyta książki naukowe czy też pogrąża się w relaksie po ciężko wykonanej pracy. Uwielbia być przywoływanym z domowego leża. Nie jest jednak zalecane karmienie tego ślimaka jakimkolwiek trunkiem albo słodkościami. Będzie uparty w utrzymaniu takiej wymiany dóbr.[/description]
[row]Techniki zwierzęcia[/row]
[description][row title=Iryō Ninjutsu] A // CHIKATSU SAISEI NO JUTSU | HEALING RESUSCITATION REGENERATION TECHNIQUE // STANDARDOWY NA TURĘ[/row]
[row title=Iryō Ninjutsu] B // SAIKAN CHŪSHUTSU NO JUTSU | DELICATE ILLNESS EXTRACTION TECHNIQUE // POTRÓJNY[/row]
[row title=Iryō Ninjutsu] B // DOKUGIRI | POISON MIST // STANDARDOWY[/row]
[row title=Iryō Ninjutsu] B // CHAKURA NO MESU | CHAKRA SCALPEL // POŁOWICZNY NA TURĘ OD RĘKI[/row]
[row title=Iryō Ninjutsu] B // KIZU NO JOKYO | REMOVAL OF BLEMISH // POŁOWICZNY[/row]
[row title=Iryō Ninjutsu] C // SHŌSEN JUTSU | MYSTICAL PALM TECHNIQUE // RÓŻNY NA TURĘ[/row]
[row title=Iryō Ninjutsu] D // BUNSEKI NO JUTSU | ANALYSIS TECHNIQUE // STANDARDOWY NA TURĘ[/row]
[row title=Ninjutsu] D // OBORO BUNSHIN NO JUTSU | HAZE CLONE TECHNIQUE // STANDARDOWY ZA 5 KLONÓW[/row]
[row title=Ninjutsu] D // UTSUSEMI NO JUTSU | EMPTY CICADA SHELL TECHNIQUE // STANDARDOWY ZA TURĘ[/row]
[row title=Suiton] D // MIZUGAKURE NO JUTSU | HIDING IN WATER TECHNIQUE // STANDARDOWY NA TURĘ[/row]
[row title=Doton] D // DOTON: CHIKA HITOKU | EARTH RELEASE: UNDERGROUND HIDING // STANDARDOWY[/row]
[row title=Suiton] E // SUSURU IZUMI | SIP OF SPRING // STANDARDOWY NA TURĘ (MINIMUM 3)[/row]
[row title=Suiton] E // HARUGAKUDAN | ORCHESTRA AT THE END OF THE WINTER // STANDARDOWY NA TURĘ[/row]
[row title=Suiton] E // MIZU MOJI | WATER CHARACTERS // STANDARDOWY[/row]
[row title=Iryō Ninjutsu] E // MASUI NO JUTSU | ANESTHESIA TECHNIQUE // STANDARDOWY[/row]
[row title=Iryō Ninjutsu] E // SAIKIN NO JUTSU | BACTERIUM TECHNIQUE // STANDARDOWY[/row]
[row title=Ninjutsu] E // BUNSHIN NO JUTSU | CLONE TECHNIQUE // STANDARDOWY ZA KLONA[/row]
[row title=Ninjutsu] E // SUIMEN HOKŌ NO GYŌ | WATER SURFACE WALKING PRACTICE // STANDARDOWY NA TURĘ[/row]
[row title=Ninjutsu] E // SAKKI | KILLING INTENT // ---[/row]
[row title=Ninjutsu] E // NAWANUKE NO JUTSU | ROPE ESCAPE TECHNIQUE // STANDARDOWY[/row]
[row title=Ninjutsu] E // KAWARIMI NO JUTSU | BODY REPLACEMENT TECHNIQUE // STANDARDOWY[/row]
[row title=Ninjutsu] E // KI NOBORI NO SHUGYŌ | TREE CLIMBING PRACTICE // STANDARDOWY ZA TURĘ[/row]
[row title=Ninjutsu] E // HENGE NO JUTSU | TRANSFORMATION TECHNIQUE // STANDARDOWY[/row]
[row title=Ninjutsu] C // Gyaku Kuchiyose no Jutsu | Reverse Summoning Technique // standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu] C // Kuchiyose no Jutsu | Summoning Technique // standardowy[/row]
[row title=Suiton] C // San Tsuba | Acid Spit // standardowy[/row]
[row title=Iryō Ninjutsu] A // Namekuji Bumon | Slug Division // -[/row][/description]
Ostatnio zmieniony 21 sty 2023, 18:13 przez Norka, łącznie zmieniany 4 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Zwierzęta rangi S

Jurojin | God of longevity
GatunekCapaea nemoralis
RozmiarMonstrualny
Posiadane dziedzinyIryō Ninjutsu S | SUITON S | Genjutsu S | Ninjutsu A | DOTON A
AtutSensor
Siła10
Szybkość6
Wytrzymałość10
Refleks5
Siła woli7
Kontrola Chakry7
Ilosc chakry15000 E: 5 | D: 25 | C: 75 | B: 300 | A: 750 | S: 3500
Prawdopodobnie jeden z najstarszych przedstawicieli gromady to prawdziwa potęga wśród tego gatunku. Legenda głosi, że żyje od co najmniej kilku tysięcy lat, a jego nabyta przez ten czas wiedza wykracza poza jakiekolwiek wyobrażenie człowieka. Możliwe, że zaledwie garść ludzi na przestrzeni kart historii miało okazję dojrzeć ten okaz na własne oczy, który tak naprawdę osobiście wybiera godnego przedstawiciela rasy ssaków do podpisania z nim paktu. W rzeczywistości to monstrum nosi w sobie wiele śladów konfliktów w kontekście biegu rozwoju wielu cywilizacji i nie jest skore do ujawniania swego jestestwa byle komu. Jurojin wymaga zaufania, oddania oraz prawdy. Tylko wtedy stanie przed wybrańcem z garścią pytań, aby w ostatecznym egzaminie podjąć decyzję o wsparciu kogoś w jego celach. Ważne jest też, aby intencje shinobiego leżały na płaszczyźnie szerzenia dobra dla ogółu. Nie jest zwolennikiem istot samolubnych czy pragnących wyłącznie własnego zysku.

Istnieje też wiele zwierząt nazywających go mistrzem Suitonu, a wykazuje on tutaj niebotyczne zdolności manipulacji przezroczystą cieczą, dodatkowo formując wodę dowolnie według własnej woli w ofensywie lub defensywie. Swym jednym splunięciem bez większego problemu jest w stanie posłać wioskę w zaświaty razem z całą zabudową, do czego jeszcze nie miał potrzeby się nigdy uciekać. Ma umiejętność chronienia towarzyszy czy leczenia jak nikt inny, stojąc na straży porządku. Jego niezwykłe powłoki brzucha, skorupy i czułka są kuriozalnie wytrzymałe, bo rzadko który materiał jest w stanie je przebić. Można by rzec całość jest pokryta twardym zrogowaceniem w kolorze ciemnej zieleni. Siła też tutaj stoi na granicy możliwości jakiejkolwiek bestii. Wielu nie podjęłoby z nim walki bez odpowiedniego wsparcia równie potężnych stworzeń. Sporo tajemnic skrywa odnośnie swych talentów z tych nadmienionych, ale być może kiedyś ktoś pozna jako przyjaciel co naprawdę potrafi “bóg długowiecznych”. Nie mniej jednak nie odstąpi od potyczki, jeżeli jest ona jedyną opcją uratowania uciśnionych. Ba! Wręcz niekiedy zdaje się być zadowolony z takiego obrotu spraw, dopóki posiada przewagę nad przeciwnikiem.

Warto też wspomnieć, że zgodnie z plotkami posiada ogrom informacji o Ogoniastych Bestiach oraz historii niektórych Biju, jednak pozostaje to dobrze skrytym sekretem. Pomimo wielkiego serca nienawidzi skrajności, uważając że fanatyzm po obu stronach barykady charakteru powoduje chaos albo zaburzenia egzystencji istot na planecie. W istocie potwory z czakry należą do tego problemu, a więc spotykając jedną z nich na pewno podejmie próby głębokich rozmów (choć może to też być pojedynek), będąc negatywnie nastawionych do ich istnienia. O dziwo tylko Sześcioogoniasty wkupił się w jego łaski. W jaki sposób? Tego raczej nie wie nikt poza Jurojinem.
Techniki zwierzęcia
Suiton S // SUITON: SUIJINCHŪ | WATER RELEASE: WATER FORMATION PILLAR // STANDARDOWY
Suiton A // SUITON: SUIJINHEKI | WATER RELEASE: WATER FORMATION WALL // STANDARDOWY
Suiton C // SUITON: HATŌ | WATER RELEASE: SURGING SEA // STANDARDOWY
Genjutsu C // HANA KAHEN TŌSŌ | FLOWER PETAL ESCAPE // STANDARDOWY
Ninjutsu B // SHUNSHIN NO JUTSU | BODY FLICKER TECHNIQUE // STANDARDOWY
Ninjutsu C // KAWARA SHURIKEN | ROOF TILE SHURIKEN // STANDARDOWY
Iryō Ninjutsu B // DOKUGIRI | POISON MIST // STANDARDOWY
Iryō Ninjutsu C // SHŌSEN JUTSU | MYSTICAL PALM TECHNIQUE // RÓŻNY NA TURĘ
Iryō Ninjutsu D // BUNSEKI NO JUTSU | ANALYSIS TECHNIQUE // STANDARDOWY NA TURĘ
Doton C // DOTON: RETSUDO TENSHŌ | EARTH RELEASE: TEARING EARTH TURNING PALM // STANDARDOWY
Suiton E // SUSURU IZUMI | SIP OF SPRING // STANDARDOWY NA TURĘ (MINIMUM 3)
Suiton E // HARUGAKUDAN | ORCHESTRA AT THE END OF THE WINTER // STANDARDOWY NA TURĘ
Suiton E // MIZU MOJI | WATER CHARACTERS // STANDARDOWY
Iryō Ninjutsu E // MASUI NO JUTSU | ANESTHESIA TECHNIQUE // STANDARDOWY
Iryō Ninjutsu E // SAIKIN NO JUTSU | BACTERIUM TECHNIQUE // STANDARDOWY
Ninjutsu E // BUNSHIN NO JUTSU | CLONE TECHNIQUE // STANDARDOWY ZA KLONA
Ninjutsu E // SUIMEN HOKŌ NO GYŌ | WATER SURFACE WALKING PRACTICE // STANDARDOWY NA TURĘ
Ninjutsu E // SAKKI | KILLING INTENT // ---
Ninjutsu E // NAWANUKE NO JUTSU | ROPE ESCAPE TECHNIQUE // STANDARDOWY
Ninjutsu E // KAWARIMI NO JUTSU | BODY REPLACEMENT TECHNIQUE // STANDARDOWY
Ninjutsu E // KI NOBORI NO SHUGYŌ | TREE CLIMBING PRACTICE // STANDARDOWY ZA TURĘ
Ninjutsu E // HENGE NO JUTSU | TRANSFORMATION TECHNIQUE // STANDARDOWY
Genjutsu E // GENJUTSU KAI // STANDARDOWY
Ninjutsu C // Gyaku Kuchiyose no Jutsu | Reverse Summoning Technique // standardowy
Ninjutsu C // Kuchiyose no Jutsu | Summoning Technique // standardowy
Suiton C // San Tsuba | Acid Spit // standardowy
Iryō Ninjutsu A // Namekuji Bumon | Slug Division // -
Współpracuje z

Kod: Zaznacz cały

[title]Jurojin | God of longevity[/title]
[pic rank=S]https://i.imgur.com/SJO3itU.png[/pic]
[row title=Gatunek]Capaea nemoralis[/row]
[row title=Rozmiar]Monstrualny[/row]
[row title=Posiadane dziedziny]Iryō Ninjutsu S | SUITON S | Genjutsu  S | Ninjutsu A | DOTON A[/row]
[row title=Atut]Sensor[/row]
[sum sila=10 szybkosc=6 wytrzymalosc=10 refleks=5 sila_woli=7 kontrola_chakry=7 e=5 d=25 c=75 b=300 a=750 s=3500]15000[/sum]
[description][p][/p]Prawdopodobnie jeden z najstarszych przedstawicieli gromady to prawdziwa potęga wśród tego gatunku. Legenda głosi, że żyje od co najmniej kilku tysięcy lat, a jego nabyta przez ten czas wiedza wykracza poza jakiekolwiek wyobrażenie człowieka. Możliwe, że zaledwie garść ludzi na przestrzeni kart historii miało okazję dojrzeć ten okaz na własne oczy, który tak naprawdę osobiście wybiera godnego przedstawiciela rasy ssaków do podpisania z nim paktu. W rzeczywistości to monstrum nosi w sobie wiele śladów konfliktów w kontekście biegu rozwoju wielu cywilizacji i nie jest skore do ujawniania swego jestestwa byle komu. Jurojin wymaga zaufania, oddania oraz prawdy. Tylko wtedy stanie przed wybrańcem z garścią pytań, aby w ostatecznym egzaminie podjąć decyzję o wsparciu kogoś w jego celach. Ważne jest też, aby intencje shinobiego leżały na płaszczyźnie szerzenia dobra dla ogółu. Nie jest zwolennikiem istot samolubnych czy pragnących wyłącznie własnego zysku.


[p][/p]Istnieje też wiele zwierząt nazywających go mistrzem Suitonu, a wykazuje on tutaj niebotyczne zdolności manipulacji przezroczystą cieczą, dodatkowo formując wodę dowolnie według własnej woli w ofensywie lub defensywie. Swym jednym splunięciem bez większego problemu jest w stanie posłać wioskę w zaświaty razem z całą zabudową, do czego jeszcze nie miał potrzeby się nigdy uciekać. Ma umiejętność chronienia towarzyszy czy leczenia jak nikt inny, stojąc na straży porządku. Jego niezwykłe powłoki brzucha, skorupy i czułka są kuriozalnie wytrzymałe, bo rzadko który materiał jest w stanie je przebić. Można by rzec całość jest pokryta twardym zrogowaceniem w kolorze ciemnej zieleni. Siła też tutaj stoi na granicy możliwości jakiejkolwiek bestii. Wielu nie podjęłoby z nim walki bez odpowiedniego wsparcia równie potężnych stworzeń. Sporo tajemnic skrywa odnośnie swych talentów z tych nadmienionych, ale być może kiedyś ktoś pozna jako przyjaciel co naprawdę potrafi “bóg długowiecznych”. Nie mniej jednak nie odstąpi od potyczki, jeżeli jest ona jedyną opcją uratowania uciśnionych. Ba! Wręcz niekiedy zdaje się być zadowolony z takiego obrotu spraw, dopóki posiada przewagę nad przeciwnikiem.


[p][/p]Warto też wspomnieć, że zgodnie z plotkami posiada ogrom informacji o Ogoniastych Bestiach oraz historii niektórych Biju, jednak pozostaje to dobrze skrytym sekretem. Pomimo wielkiego serca nienawidzi skrajności, uważając że fanatyzm po obu stronach barykady charakteru powoduje chaos albo zaburzenia egzystencji istot na planecie. W istocie potwory z czakry należą do tego problemu, a więc spotykając jedną z nich na pewno podejmie próby głębokich rozmów (choć może to też być pojedynek), będąc negatywnie nastawionych do ich istnienia. O dziwo tylko Sześcioogoniasty wkupił się w jego łaski. W jaki sposób? Tego raczej nie wie nikt poza Jurojinem.[/description]
[row]Techniki zwierzęcia[/row]
[description][row title=Suiton] S // SUITON: SUIJINCHŪ | WATER RELEASE: WATER FORMATION PILLAR // STANDARDOWY[/row]
[row title=Suiton] A // SUITON: SUIJINHEKI | WATER RELEASE: WATER FORMATION WALL // STANDARDOWY[/row]
[row title=Suiton] C // SUITON: HATŌ | WATER RELEASE: SURGING SEA // STANDARDOWY[/row]
[row title=Genjutsu] C // HANA KAHEN TŌSŌ | FLOWER PETAL ESCAPE // STANDARDOWY[/row]
[row title=Ninjutsu] B // SHUNSHIN NO JUTSU | BODY FLICKER TECHNIQUE // STANDARDOWY[/row]
[row title=Ninjutsu] C // KAWARA SHURIKEN | ROOF TILE SHURIKEN // STANDARDOWY[/row]
[row title=Iryō Ninjutsu] B // DOKUGIRI | POISON MIST // STANDARDOWY[/row]
[row title=Iryō Ninjutsu] C // SHŌSEN JUTSU | MYSTICAL PALM TECHNIQUE // RÓŻNY NA TURĘ[/row]
[row title=Iryō Ninjutsu] D // BUNSEKI NO JUTSU | ANALYSIS TECHNIQUE // STANDARDOWY NA TURĘ[/row]
[row title=Doton] C // DOTON: RETSUDO TENSHŌ | EARTH RELEASE: TEARING EARTH TURNING PALM // STANDARDOWY[/row]
[row title=Suiton] E // SUSURU IZUMI | SIP OF SPRING // STANDARDOWY NA TURĘ (MINIMUM 3)[/row]
[row title=Suiton] E // HARUGAKUDAN | ORCHESTRA AT THE END OF THE WINTER // STANDARDOWY NA TURĘ[/row]
[row title=Suiton] E // MIZU MOJI | WATER CHARACTERS // STANDARDOWY[/row]
[row title=Iryō Ninjutsu] E // MASUI NO JUTSU | ANESTHESIA TECHNIQUE // STANDARDOWY[/row]
[row title=Iryō Ninjutsu] E // SAIKIN NO JUTSU | BACTERIUM TECHNIQUE // STANDARDOWY[/row]
[row title=Ninjutsu] E // BUNSHIN NO JUTSU | CLONE TECHNIQUE // STANDARDOWY ZA KLONA[/row]
[row title=Ninjutsu] E // SUIMEN HOKŌ NO GYŌ | WATER SURFACE WALKING PRACTICE // STANDARDOWY NA TURĘ[/row]
[row title=Ninjutsu] E // SAKKI | KILLING INTENT // ---[/row]
[row title=Ninjutsu] E // NAWANUKE NO JUTSU | ROPE ESCAPE TECHNIQUE // STANDARDOWY[/row]
[row title=Ninjutsu] E // KAWARIMI NO JUTSU | BODY REPLACEMENT TECHNIQUE // STANDARDOWY[/row]
[row title=Ninjutsu] E // KI NOBORI NO SHUGYŌ | TREE CLIMBING PRACTICE // STANDARDOWY ZA TURĘ[/row]
[row title=Ninjutsu] E // HENGE NO JUTSU | TRANSFORMATION TECHNIQUE // STANDARDOWY[/row]
[row title=Genjutsu] E // GENJUTSU KAI // STANDARDOWY[/row]
[row title=Ninjutsu] C // Gyaku Kuchiyose no Jutsu | Reverse Summoning Technique // standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu] C // Kuchiyose no Jutsu | Summoning Technique // standardowy[/row]
[row title=Suiton] C // San Tsuba | Acid Spit // standardowy[/row]
[row title=Iryō Ninjutsu] A // Namekuji Bumon | Slug Division // -[/row][/description]
Ostatnio zmieniony 21 sty 2023, 18:13 przez Norka, łącznie zmieniany 4 razy.
Zablokowany

Wróć do „Pakty”