Pakt ze ślimakami
ProfilSpecjalistyczny
Żywioł paktuSuiton
Powiernik paktu---
Jedna z najliczniejszych i najbardziej zróżnicowanych gromad mięczaków, zaliczana niekiedy do podtypu muszlowców. Brzuchonogi występują w wodzie i na lądzie, nie ma natomiast wśród nich gatunków zdolnych do lotu. Gromada jest niezwykle bogata w gatunki i bardzo zróżnicowana. Większość gatunków żyje w morzu – zwykle charakteryzuje je bogactwo barw i kształtów, przy czym nie brakuje też takich słodkowodnych, ziemno-wodnych i lądowych. Wymagają zwykle dużej wilgotności środowiska. Wielkość standardowych osobników waha się od poniżej jednego milimetra do kilkudziesięciu centymetrów. Ślimaki mogą być rozdzielnopłciowe lub obojnakami. Przechodzą rozwój prosty, rzadziej złożony. W rozwoju złożonym występuje larwa trochofora. Widoczny jest u nich dymorfizm płciowy. Wśród ślimaków występują zarówno formy glonożerne, roślinożerne, jak też drapieżne i pasożytnicze.
Kraina paktuLas Shikkotsu (湿骨林, Shikkotsurin; dosł. „Las Wilgotnej Kości”)
Jest legendarnym miejscem oraz jednym z trzech niezbadanych regionów, które znają ścieżkę mędrca, podobnie jak pozostałe dwa czyli Góra Myōboku i Jaskinia Ryūchi. To siedziba wielu gatunków zwierząt lubujących wilgoć oraz mokre podłoże, co idealnie charakteryzuje domowe pielesze wszelkiej maści ślimaków.
Podpisy
- Fujiwara Itsumi (NPC)
- Kojima Haruhiro (NPC)
- Terumi Retsu (NPC)
- Fujiwara Mikio (NPC - Tora)
- Sabataya Tamura
Techniki paktu
San Tsuba | Acid Spit酸唾
KlasyfikacjaSuiton, Transformacja Natury, Kontrola Chakry
PieczęciePies → Baran → Szczur → Dzik → Małpa
KosztStandardowy
Zasięg10m metrów splunięcie, 20m2 obszarowo
WymaganiaPakt ze ślimakami lub bycie ślimakiem
Główna, a jednocześnie podstawowa technika ofensywna tych stworzeń, która polega na wypluciu żrącego kwasu w postaci strumienia w kierunku przeciwnika. To acidum pochodzi bezpośrednio z organizmu każdego mięczaka, toteż nie jest wiadome czy jego produkcja jest w jakiś sposób ograniczona (poza skumulowaniem czakry do każdego wyplucia cieczy). Pewne jest jednak to, że ta toksyczna substancja potrafi stopić większość minerałów znanych ludziom w odpowiednich warunkach.
Większe okazy ślimaków potrafią wyprodukować więcej kwasu naraz, toteż objętość pokrycia tymże przedmiotu lub żywej istoty ma duże znaczenie w kwestii przełamania wytrzymałości, co może skutkować totalnym zniszczeniem rzeczy lub śmiercią przeciwnika. Ranga przywołańca wpływa na siłę kwasu, począwszy od zwykłego poparzenia, kończąc na topieniu najtwardszych metali.
Osoba posiadająca podpis może nauczyć się tej techniki podczas misji fabularnej rangi B przy wyuczonym Suitonie na co najmniej tym samym poziomie.
Posiadając rangę B w Suiton można zmienić tor lotu o 1 metr, za każde przebyte 10 metrów.
Większe okazy ślimaków potrafią wyprodukować więcej kwasu naraz, toteż objętość pokrycia tymże przedmiotu lub żywej istoty ma duże znaczenie w kwestii przełamania wytrzymałości, co może skutkować totalnym zniszczeniem rzeczy lub śmiercią przeciwnika. Ranga przywołańca wpływa na siłę kwasu, począwszy od zwykłego poparzenia, kończąc na topieniu najtwardszych metali.
Osoba posiadająca podpis może nauczyć się tej techniki podczas misji fabularnej rangi B przy wyuczonym Suitonie na co najmniej tym samym poziomie.
Posiadając rangę B w Suiton można zmienić tor lotu o 1 metr, za każde przebyte 10 metrów.
Kod: Zaznacz cały
[description][title kanji=酸唾]San Tsuba | Acid Spit[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/8uBxZ7Z.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Suiton, Transformacja Natury, Kontrola Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]Pies → Baran → Szczur → Dzik → Małpa[/row]
[row title=Koszt]Standardowy[/row]
[row title=Zasięg]10m metrów splunięcie, 20m[sup]2[/sup] obszarowo[/row]
[row title=Wymagania]Pakt ze ślimakami lub bycie ślimakiem[/row]
[description]
Główna, a jednocześnie podstawowa technika ofensywna tych stworzeń, która polega na wypluciu żrącego kwasu w postaci strumienia w kierunku przeciwnika. To acidum pochodzi bezpośrednio z organizmu każdego mięczaka, toteż nie jest wiadome czy jego produkcja jest w jakiś sposób ograniczona (poza skumulowaniem czakry do każdego wyplucia cieczy). Pewne jest jednak to, że ta toksyczna substancja potrafi stopić większość minerałów znanych ludziom w odpowiednich warunkach.
Większe okazy ślimaków potrafią wyprodukować więcej kwasu naraz, toteż objętość pokrycia tymże przedmiotu lub żywej istoty ma duże znaczenie w kwestii przełamania wytrzymałości, co może skutkować totalnym zniszczeniem rzeczy lub śmiercią przeciwnika. Ranga przywołańca wpływa na siłę kwasu, począwszy od zwykłego poparzenia, kończąc na topieniu najtwardszych metali.
[b]Osoba posiadająca podpis może nauczyć się tej techniki podczas misji fabularnej rangi B przy wyuczonym Suitonie na co najmniej tym samym poziomie.[/b]
[b]Posiadając rangę B w Suiton[/b] można zmienić tor lotu o 1 metr, za każde przebyte 10 metrów.
[/description]
Namekuji Bumon | Slug Divisionナメクジ部門
KlasyfikacjaIryō Ninjutsu, Kontrola Chakry, Technika Klonująca
Pieczęcie---
Koszt---
ZasięgNa siebie
WymaganiaBycie ślimakiem
Niezwykle potężna zdolność przynależąca wyłącznie do tych stworzeń, a do tego również świadcząca o ich pewnego rodzaju nieśmiertelności. W przypadku otrzymania obrażeń lub własnej woli - każdy ślimak (poza naturalnie malutkim) może podzielić swoje ciało na mniejsze jednostki, dzięki czemu multiplikuje własną materię. Każdy taki nowy odłamek przywołańca błyskawicznie formuje się w jego mniejszą kopię, która zachowuje wszystkie cechy pierwowzoru, funkcjonując tym samym jako odrębny byt do czasu ponownego wchłonięcia do oryginalnego rozmiaru bestii. Jedynie taki mniejszy klon otrzymuje część czakry większego "siebie". Dla ułatwienia została stworzona tabela poniżej:
Wielkość | Monstrualny | Olbrzymi | Wielki | Duży | Spory | Średni | Mały | Malutki |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Monstrualny | - | 2 | 5 | 10 | 25 | 50 | 100 | 200 |
Olbrzymi | - | - | 2 | 5 | 10 | 25 | 50 | 100 |
Wielki | - | - | - | 2 | 5 | 10 | 25 | 50 |
Duży | - | - | - | - | 2 | 5 | 10 | 25 |
Spory | - | - | - | - | - | 2 | 5 | 10 |
Średni | - | - | - | - | - | - | 2 | 5 |
Mały | - | - | - | - | - | - | - | 2 |
Malutki | - | - | - | - | - | - | - | - |
- Należy ją czytać od lewej strony tzn: monstrualny ślimak może podzielić się na 2 olbrzymie, 5 wielkich itd.
- Podział dotyczy również czakry, czyli w powyższym przypadku pozostała czakra monstrualnego przywołańca również dzieli się na 2 w przypadku olbrzymich, toteż analogicznie to działa przy pozostałych podziałach.
- Jeżeli jeden ze ślimaków "zginie" podczas potyczki to jego czakra nie wraca do reszty klonów, a ucieka z powrotem do Lasu Shikkotsu (do regeneracji).
- Następuje osłabienie statystyk fizycznych (siła, szybkość, wytrzymałość, refleks) przy podziale danego ślimaka:
- Co drugi rozmiar w dół, względem bazowego, atrybuty pomniejszają się o 1 (np: z Monstrualnego na Wielkiego, z Wielkiego na Sporego itd.)
- Minimalna wartość do jakiej statystyki mogą spaść to 2.
- W przypadku ponownego odbudowania do pierwotnego rozmiaru czakra także powraca do sumy wartości czakry każdego mniejszego klona wraz z wielkością oraz statystykami.
Kod: Zaznacz cały
[title kanji=ナメクジ部門]Namekuji Bumon | Slug Division[/title]
[pic rank=A]https://i.imgur.com/aQOGeCy.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Iryō Ninjutsu, Kontrola Chakry, Technika Klonująca[/row]
[row title=Pieczęcie]---[/row]
[row title=Koszt]---[/row]
[row title=Zasięg]Na siebie[/row]
[row title=Wymagania]Bycie ślimakiem[/row]
[description]
Niezwykle potężna zdolność przynależąca wyłącznie do tych stworzeń, a do tego również świadcząca o ich pewnego rodzaju nieśmiertelności. W przypadku otrzymania obrażeń lub własnej woli - każdy ślimak (poza naturalnie malutkim) może podzielić swoje ciało na mniejsze jednostki, dzięki czemu multiplikuje własną materię. Każdy taki nowy odłamek przywołańca błyskawicznie formuje się w jego mniejszą kopię, która zachowuje wszystkie cechy pierwowzoru, funkcjonując tym samym jako odrębny byt do czasu ponownego wchłonięcia do oryginalnego rozmiaru bestii. Jedynie taki mniejszy klon otrzymuje część czakry większego "siebie". Dla ułatwienia została stworzona tabela poniżej:
| Wielkość | Monstrualny | Olbrzymi | Wielki | Duży | Spory | Średni | Mały | Malutki |
|:----------:|:----------:|:----------:|:----------:|:----------:|:----------:|:----------:|:----------:|:----------:|
| Monstrualny | - | 2 | 5 | 10 | 25 | 50 | 100 | 200 |
| Olbrzymi | - | - | 2 | 5 | 10 | 25 | 50 | 100 |
| Wielki | - | - | - | 2 | 5 | 10 | 25 | 50 |
| Duży | - | - | - | - | 2 | 5 | 10 | 25 |
| Spory | - | - | - | - | - | 2 | 5 | 10 |
| Średni | - | - | - | - | - | - |2 | 5 |
| Mały | - | - | - | - | - | - | - | 2 |
| Malutki | - | - | - | - | - | - | - | - |
[list]
[*] Należy ją czytać od lewej strony tzn: monstrualny ślimak może podzielić się na 2 olbrzymie, 5 wielkich itd.
[*] Podział dotyczy również czakry, czyli w powyższym przypadku pozostała czakra monstrualnego przywołańca również dzieli się na 2 w przypadku olbrzymich, toteż analogicznie to działa przy pozostałych podziałach.
[*] Jeżeli jeden ze ślimaków "zginie" podczas potyczki to jego czakra nie wraca do reszty klonów, a ucieka z powrotem do Lasu Shikkotsu (do regeneracji).
[*] Następuje osłabienie statystyk fizycznych (siła, szybkość, wytrzymałość, refleks) przy podziale danego ślimaka:
[list=]
[*]Co drugi rozmiar w dół, względem bazowego, atrybuty pomniejszają się o 1 (np: z Monstrualnego na Wielkiego, z Wielkiego na Sporego itd.)
[*]Minimalna wartość do jakiej statystyki mogą spaść to 2.
[/list]
[*] W przypadku ponownego odbudowania do pierwotnego rozmiaru czakra także powraca do sumy wartości czakry każdego mniejszego klona wraz z wielkością oraz statystykami.[/list]
[b]Pasywna umiejętność:[/b] Technicznie ślimaki potrafią żyć milenia. Gdy część ślimaka zostaje uśmiercona w świecie ludzi to jego energia powraca do miejsca, z którego pochodzi. Przejawia to się tym, że na długi czas dany przywołaniec może zostać zablokowany, gdyż musi w pełni odzyskać siły. Cały ślimak regeneruje się do pełni sił (od 1% do 100%) przez rok realnego czasu. Im wyższa ranga Iryojutsu danego zwierzęcia paktowego, tym mniej miesięcy jest potrzebnych do powrotu (pod kontrolą MG względem odniesionych obrażeń w walce). Jeżeli każda pojedyncza jednostka muszlowca zostanie unicestwiona to wtedy ginie on bezpowrotnie.[/description]