• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    24.04.2024 - podsumowanie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Pakt z Gryzoniami

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Pakt z Gryzoniami

Gryzonie
ProfilŻywiołowy
Żywioł paktuWszystkie + Hyōton
Powiernik paktu---
Zwierzętami paktu są ogólnie pojęte gryzonie: wiewiórki, szczury, myszy, myszoskoczki, kapibary itp. Są to w większości małe stworzonka, obdarzone chwytnymi, małymi łapkami i piskliwymi głosikami. Są to stworki w większości kudłate, z łysymi długimi ogonkami - chociaż są wyjątki od tej reguły - mają silne przednie siekacze i drobne oczka. W większości prowadzą raczej nocny tryb życia, lubią wspinać się, pływać i krzątać pod ziemią. Są to zwierzęta stadne, lubiące przebywać w sporych grupach. Paktowe gryzonie posiadają wysoko rozwiniętą kulturę sportową, ze szczególnym zamiłowaniem do wrestlingu. Z tego też powodu dużym szacunkiem gryzoniowej społeczności cieszą się luchadorzy, dominują zaś ostre pożywienia na bazie papryki, kukurydzy i fasoli. Gryzonie są w większości bardzo inteligentne, ale leniwe. Wiele z nich jest cwanych, szukając sobie zysków tu i ówdzie. Z podpisanymi osobami łączą ich różne relacje, zazwyczaj zaczyna się od czystego biznesu, ale szybko można się z nimi zaprzyjaźnić, a nawet, zostać członkami familii. W gryzoniowym świecie dominują dwie "nacje" - luchadorzy, dobrzy obrońcy sprawiedliwości, oraz gang - źli mafiozi. Mimo tego podziału wszystkie gryzonie się lubią i szanują, a cały ten podział powstał głównie przez wzgląd na ich dziwne upodobania. Władcą dobrej części ich światka jest Szczurzy Król, a władcą złej części światka jest Szczur Plagi.
Kraina paktuWielki Kanał [Idaina Chaneru 偉大なチャネル]
Kraina w której znajduje się Szczurzy Dystrykt. Jest to niekończący się ściek znajdujący się głęboko w w ziemi gdzieś w górach na zachodzie. Nie wiadomo kto i kiedy go wybudował, według mieszkających tu gryzoni istnieje on od zawsze. Każdy kto udał się na poszukiwania jego końca nie powrócił ze swojej wyprawy. Krążą pogłoski o ludziach, którym udało się tam trafić przez przypadek, jednak nikt nie jest w stanie tego potwierdzić. Każdy kto to rozpowiadał, znikał w nieznanych okolicznościach. W samym środku ścieku są ruiny starego miasta, w którym żyje sporo szczurów. Na pierwszy rzut oka, jest to ciemne miasto, gdzie nie da się przeżyć bez walki. Jednak tak naprawdę, ścisła hierarchia i układy spowodowały, że nie jest tam tak źle. Obecny władca rządzi krainą od setek lat i to on gości powierników paktów w swoich skromnych progach. W samym środku wielkiego, szczurzego miasta znajduje się arena w kształcie sera - serce luchadorskiej kultury, panującej wśród szczurzej społeczności.
Podpisy
Techniki paktu
Hadakadebanezumi kaitai-tai | Mole-rat demolition squadハダカデバネズミ解体隊
KlasyfikacjaDoton, technika czasoprzestrzenna
PieczęcieSzczur -> Koń -> Ptak -> Pieczęć konfrontacji
KosztTrzykrotny
Zasięg---
WymaganiaPakt z gryzoniami lub bycie gryzoniem
Technika ta sprawia, że przywołujemy cztery golce, które natychmiast wskakują pod ziemię i rozpoczynają swoją pracę, jaką jest podkopanie fundamentów budowli i doprowadzenie do jej samozawalenia. Te wprawione w kopanie stworki nie potrzebują wiele czasu na to, by zawalić jeden budynek i coś wielkości domku rodzinnego posyłają pod ziemię już w ciągu 1 tury. Podkopane fundamenty sprawiają, że dom "Osuwa" się 12 metrów w dół co, prócz faktycznego osunięcia budynku, powoduje dodatkowe uszkodzenia, ponieważ konstrukcje te nie są do takich rzeczy przystosowane. Dodatkowo, jeśli w momencie przywołania otrzymają notki wybuchowe, mogą połączyć swoje prace budowlane z efektywnym rozłożeniem notek wybuchowych, pozwalając użytkownikowi paktu na ich detonację w dogodnym dla niego momencie. Golce znikają jak tylko wykonają swoją robotę.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=ハダカデバネズミ解体隊]Hadakadebanezumi kaitai-tai | Mole-rat demolition squad[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/RjGotCa.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Doton, technika czasoprzestrzenna[/row]
[row title=Pieczęcie]Szczur -> Koń -> Ptak -> Pieczęć konfrontacji[/row]
[row title=Koszt]Trzykrotny[/row]
[row title=Zasięg]---[/row]
[row title=Wymagania]Pakt z gryzoniami lub bycie gryzoniem[/row]
[description]Technika ta sprawia, że przywołujemy cztery golce, które natychmiast wskakują pod ziemię i rozpoczynają swoją pracę, jaką jest podkopanie fundamentów budowli i doprowadzenie do jej samozawalenia. Te wprawione w kopanie stworki nie potrzebują wiele czasu na to, by zawalić jeden budynek i coś wielkości domku rodzinnego posyłają pod ziemię już w ciągu 1 tury. Podkopane fundamenty sprawiają, że dom "Osuwa" się 12 metrów w dół co, prócz faktycznego osunięcia budynku, powoduje dodatkowe uszkodzenia, ponieważ konstrukcje te nie są do takich rzeczy przystosowane. Dodatkowo, jeśli w momencie przywołania otrzymają notki wybuchowe, mogą połączyć swoje prace budowlane z efektywnym rozłożeniem notek wybuchowych, pozwalając użytkownikowi paktu na ich detonację w dogodnym dla niego momencie. Golce znikają jak tylko wykonają swoją robotę.[/description]

Densenbyō | The Plague伝染病
KlasyfikacjaNinjutsu, technika czaso-przestrzenna, kinjutsu, technika klonująca
PieczęcieSzczur -> Koń -> Szczur -> Koń -> Tygrys -> Pies -> Wół -> Koń -> Małpa -> Szczur -> Ptak -> Szczur -> Koń -> Tygrys -> Szczur -> Pies -> Tygrys -> Szczur -> Ptak -> Małpa -> Szczur -> Koń -> Tygrys -> Wół -> Koń -> Szczur -> Małpa -> Ptak -> Pies -> Szczur -> Tygrys -> Koń -> Pies -> Wół -> Małpa -> Ptak -> Koń -> Tygrys -> Szczur -> Koń -> Szczur -> Koń -> Szczur -> Pies -> Tygrys -> Małpa -> Koń -> Szczur -> Koń -> Pieczęć konfrontacji -> Szczur -> Koń -> Szczur -> Koń -> Tygrys -> Pies -> Wół -> Koń -> Małpa -> Szczur -> Ptak -> Szczur -> Koń -> Tygrys -> Szczur -> Pies -> Tygrys -> Szczur -> Ptak -> Małpa -> Szczur -> Koń -> Tygrys -> Wół -> Koń -> Szczur -> Małpa -> Ptak -> Pies -> Szczur -> Tygrys -> Koń -> Pies -> Wół -> Małpa -> Ptak -> Koń -> Tygrys -> Szczur -> Koń -> Szczur -> Koń -> Szczur -> Pies -> Tygrys -> Małpa -> Koń -> Szczur -> Koń -> Pieczęć konfrontacji
KosztTrzykrotny, minimum 10 000 Chakry
Zasięg---
WymaganiaPakt z gryzoniami lub bycie gryzoniem
Technika ta powoduje przywołanie 10 000 szczurów. Są to niemalże zwykłe szczury, takie jak znajdzie się wszędzie. Nieco większe od dłoni, o czarnym futerku, krwisto czerwonych oczach i ostrych siekaczach. To, co odróżnia je od normalnych szczurów to niespożyty apetyt oraz przerażająca zdolność do reprodukcji. Zaraz po przywołaniu, szczury ruszają przed siebie i pożerają każdą organiczną materię na swojej drodze na jaką się natkną. Drzewa, rośliny, kwiaty, zwierzęta, ludzie - nic nie umknie ich głodowi. Zeżrą wszystko, co zeżreć się da i nie pozostawią na swojej drodze nic prócz obgryzionych kości i zdemolowanych ziem. Szczurza plaga nie poprzestanie jednak na jednym człowieku czy jednej wiosce - będzie szła dalej. W nieskończoność, szukając pożywienia póki nie zostanie zniszczona lub nie zniszczy całego świata. Jak ją zatrzymać? Jest to w teorii dość proste - wystarczy zabić je wszystkie. To wszak tylko zwykłe szczury, czyż nie? Trzeba jedna uważać, bo niechaj umknie choć jeden! I zaraz odtworzą swoją kolonię. Szczurów tych nigdy nie może być więcej niż 10 000, jednak za każdym razem gdy zginie chociaż jeden z nich, pozostałe mogą się sklonować. Zajmuje to im 3 tury, jeśli więc w 3 tury nie zostaną wybite ich aktualna populacja podwoi się - nie przekroczy jednak 10 000. I tak w kółko, póki ktoś nie wybije wszystkich. I chociaż poruszają się w zwartej kupie, to jednak w takiej masie szczurzych ciałek, łatwo przeoczyć pojedyncze osobniki. Atakują one również tego kto je przyzwał, nie będąc specjalnie wybredne w doborze posiłku. Jedynym czego nie atakują, są one same. Podświadomie wiedzą kto jest częścią plagi, a kto nie.

Technika ta jest tabu w szczurzym świecie. Chociaż niektóre szczury ją znają to szansa na to, że jej użyją jest niemal zerowa. Woląc umrzeć niż spuścić na świat chaos i zniszczenie. By osoba posiadająca podpisany pakt z gryzoniami mogła się tego nauczyć, wymagana jest wizyta w szczurzym świecie i rozmowa z jednym z tamtejszych władców, który to musi osobiście zezwolić na naukę tej techniki i nauczyć jej osoby pod paktem podpisanej. Rzecz jasna wpierw trzeba wiedzieć o jej istnieniu co... nie jest wcale takie łatwe.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=伝染病]Densenbyō | The Plague[/title]
[pic rank=S]https://i.imgur.com/eqBqvvz.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Ninjutsu, technika czaso-przestrzenna, kinjutsu, technika klonująca[/row]
[row title=Pieczęcie]Szczur -> Koń -> Szczur -> Koń -> Tygrys -> Pies -> Wół -> Koń -> Małpa -> Szczur -> Ptak -> Szczur -> Koń -> Tygrys -> Szczur -> Pies -> Tygrys -> Szczur -> Ptak -> Małpa -> Szczur -> Koń -> Tygrys -> Wół -> Koń -> Szczur -> Małpa -> Ptak -> Pies -> Szczur -> Tygrys -> Koń -> Pies -> Wół -> Małpa -> Ptak -> Koń -> Tygrys -> Szczur -> Koń -> Szczur -> Koń -> Szczur -> Pies -> Tygrys -> Małpa -> Koń -> Szczur -> Koń -> Pieczęć konfrontacji -> Szczur -> Koń -> Szczur -> Koń -> Tygrys -> Pies -> Wół -> Koń -> Małpa -> Szczur -> Ptak -> Szczur -> Koń -> Tygrys -> Szczur -> Pies -> Tygrys -> Szczur -> Ptak -> Małpa -> Szczur -> Koń -> Tygrys -> Wół -> Koń -> Szczur -> Małpa -> Ptak -> Pies -> Szczur -> Tygrys -> Koń -> Pies -> Wół -> Małpa -> Ptak -> Koń -> Tygrys -> Szczur -> Koń -> Szczur -> Koń -> Szczur -> Pies -> Tygrys -> Małpa -> Koń -> Szczur -> Koń -> Pieczęć konfrontacji [/row]
[row title=Koszt]Trzykrotny, minimum 10 000 Chakry[/row]
[row title=Zasięg]---[/row]
[row title=Wymagania]Pakt z gryzoniami lub bycie gryzoniem [/row]
[description]Technika ta powoduje przywołanie 10 000 szczurów. Są to niemalże zwykłe szczury, takie jak znajdzie się wszędzie. Nieco większe od dłoni, o czarnym futerku, krwisto czerwonych oczach i ostrych siekaczach. To, co odróżnia je od normalnych szczurów to niespożyty apetyt oraz przerażająca zdolność do reprodukcji. Zaraz po przywołaniu, szczury ruszają przed siebie i pożerają każdą organiczną materię na swojej drodze na jaką się natkną. Drzewa, rośliny, kwiaty, zwierzęta, ludzie - nic nie umknie ich głodowi. Zeżrą wszystko, co zeżreć się da i nie pozostawią na swojej drodze nic prócz obgryzionych kości i zdemolowanych ziem. Szczurza plaga nie poprzestanie jednak na jednym człowieku czy jednej wiosce - będzie szła dalej. W nieskończoność, szukając pożywienia póki nie zostanie zniszczona lub nie zniszczy całego świata. Jak ją zatrzymać? Jest to w teorii dość proste - wystarczy zabić je wszystkie. To wszak tylko zwykłe szczury, czyż nie? Trzeba jedna uważać, bo niechaj umknie choć jeden! I zaraz odtworzą swoją kolonię. Szczurów tych nigdy nie może być więcej niż 10 000, jednak za każdym razem gdy zginie chociaż jeden z nich, pozostałe mogą się sklonować. Zajmuje to im 3 tury, jeśli więc w 3 tury nie zostaną wybite ich aktualna populacja podwoi się - nie przekroczy jednak 10 000. I tak w kółko, póki ktoś nie wybije wszystkich. I chociaż poruszają się w zwartej kupie, to jednak w takiej masie szczurzych ciałek, łatwo przeoczyć pojedyncze osobniki. Atakują one również tego kto je przyzwał, nie będąc specjalnie wybredne w doborze posiłku. Jedynym czego nie atakują, są one same. Podświadomie wiedzą kto jest częścią plagi, a kto nie.

[b]Technika ta jest tabu w szczurzym świecie[/b]. Chociaż niektóre szczury ją znają to szansa na to, że jej użyją jest niemal zerowa. Woląc umrzeć niż spuścić na świat chaos i zniszczenie. By osoba posiadająca podpisany pakt z gryzoniami mogła się tego nauczyć, wymagana jest wizyta w szczurzym świecie i rozmowa z jednym z tamtejszych władców, który to musi osobiście zezwolić na naukę tej techniki i nauczyć jej osoby pod paktem podpisanej. Rzecz jasna wpierw trzeba wiedzieć o jej istnieniu co... nie jest wcale takie łatwe.[/description]
Ostatnio zmieniony 17 lip 2023, 15:02 przez Tora, łącznie zmieniany 4 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Zwierzęta rangi E

E
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Zwierzęta rangi D

Pinky
GatunekMysz
RozmiarMały
Posiadane dziedzinyHyōton D
Katon D
Ninjutsu C
Siła5
Szybkość4
Wytrzymałość4
Refleks4
Siła woli4
Kontrola Chakry4
Ilosc chakry2.500 E: 30 | D: 100 | C: 250 | B: x | A: x | S: x
Pinky jest debilem. Ale kocha Mózga. Ale jest głupi. Głupi jest jak but. Generalnie robi to, co każe mu Mózg, tak jak mu każe Mózg i najlepiej - kiedy każe mu Mózg. Pinky lubi Mózga i patrzeć w ścianę. Jego ulubioną potrawą jest woda z podajnika i sianko, a o walkach luchadorów wie tyle, że nie umie tego wymówić. Kamaboko wręcz uwielbia. To jego ulubiony człowiek i zrobi dla niego wszystko - tak długo, jak Mózg mu nie zabroni. Pinky jest wysoką białą myszą o czarnych oczach. Posiada długi różowiutki ogon i pchły.
Techniki zwierzęcia
Hyōton D // Kōri no Kishitsu | Ice substrate // Standardowy za pole o promieniu 3m
Hyōton D // Hyō | Hail // Standardowy za trzy pociski
Katon D // Hinote | Fire hands // Standardowy na turę od dłoni, minimum 3 chakry
Katon D // Katon: Hōsenka Tsumabeni | Fire Release: Phoenix Sage Flower Nail Crimson // Standardowy za 5 broń miotaną na turę
Ninjutsu C // Kawara Shuriken | Roof Tile Shuriken // Standardowy za 5 przedmiotów
Ninjutsu C // Gyaku Kuchiyose no Jutsu | Reverse summoning technique // Standardowy
Ninjutsu C // Kuchiyose no Jutsu | Summoning Technique // Różny
Współpracuje z

Kod: Zaznacz cały

[title]Pinky[/title]
[pic rank=D]https://i.imgur.com/cS1YiFM.png[/pic]
[row title=Gatunek]Mysz[/row]
[row title=Rozmiar]Mały[/row]
[row title=Posiadane dziedziny]Hyōton D
Katon D
Ninjutsu C[/row]
[sum sila=5 szybkosc=4 wytrzymalosc=4 refleks=4 sila_woli=4 kontrola_chakry=4 e=30 d=100 c=250 b=x a=x s=x]2.500[/sum]
[description]Pinky jest debilem. Ale kocha Mózga. Ale jest głupi. Głupi jest jak but. Generalnie robi to, co każe mu Mózg, tak jak mu każe Mózg i najlepiej - kiedy każe mu Mózg. Pinky lubi Mózga i patrzeć w ścianę. Jego ulubioną potrawą jest woda z podajnika i sianko, a o walkach luchadorów wie tyle, że nie umie tego wymówić. Kamaboko wręcz uwielbia. To jego ulubiony człowiek i zrobi dla niego wszystko - tak długo, jak Mózg mu nie zabroni. Pinky jest wysoką białą myszą o czarnych oczach. Posiada długi różowiutki ogon i pchły.[/description]
[row]Techniki zwierzęcia[/row]
[description][row title=Hyōton] D // Kōri no Kishitsu | Ice substrate // Standardowy za pole o promieniu 3m[/row]
[row title=Hyōton] D // Hyō | Hail // Standardowy za trzy pociski[/row]
[row title=Katon] D // Hinote | Fire hands // Standardowy na turę od dłoni, minimum 3 chakry[/row]
[row title=Katon] D // Katon: Hōsenka Tsumabeni | Fire Release: Phoenix Sage Flower Nail Crimson // Standardowy za 5 broń miotaną na turę[/row]
[row title=Ninjutsu] C // Kawara Shuriken | Roof Tile Shuriken // Standardowy za 5 przedmiotów[/row]
[row title=Ninjutsu] C // Gyaku Kuchiyose no Jutsu | Reverse summoning technique // Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu] C // Kuchiyose no Jutsu | Summoning Technique // Różny[/row][/description]
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Zwierzęta rangi C

Barakapi
GatunekKapibara
RozmiarMonstrualny
Posiadane dziedzinyNinjutsu B
Hyōton C
Doton C
Katon D
Siła5
Szybkość5
Wytrzymałość5
Refleks5
Siła woli5
Kontrola Chakry5
Ilosc chakry5.000 E: 20 | D: 75 | C: 150 | B: 500 | A: 0 | S: 0
Barakapi jest ogromną kapibarą o brązowym futerku i czarnych oczach. Uważa się za najbardziej majestatyczne stworzenie, jakie kiedykolwiek stąpało po tej ziemi. Generalnie jest nieziemsko leniwy i jedyne na co zezwala innym to jeżdżenie na sobie. Posłucha gdzie ma się udać, ale to tyle. Jeśli chodzi o inne polecenia to nie są możliwe. Technik i innych rzeczy może użyć, ale tylko jeśli sam tego zechce. Jak dostanie polecenie, to na pewno nie zechce. Z Kamaboko... no ciężko mówić o dogadywaniu się. Relacja uber-klient, z usługami ekstra jak się uberowi przejazd spodoba.
Techniki zwierzęcia
NinjutsuC // Gyaku Kuchiyose no Jutsu | Reverse summoning technique // Standardowy
NinjutsuC // Kuchiyose no Jutsu | Summoning Technique // Różny
NinjutsuB // Shunshin no Jutsu | Body Flicker Technique // Standardowy
DotonC // Doton: Dochū Eigyo no Jutsu | Earth Release: Underground Projection Fish Technique // Standardowy na turę
HyōtonC // Yukidama | Snowball // Standardowy
Katon D // Hinote | Fire hands // Standardowy na turę od dłoni, minimum 3 chakry
Katon D // Keikoku furea | Warning Flare // Pięciokrotny, minimum 15 chakry
Współpracuje z

Kod: Zaznacz cały

[title]Barakapi[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/eeBzj6D.gif[/pic]
[row title=Gatunek]Kapibara[/row]
[row title=Rozmiar]Monstrualny[/row]
[row title=Posiadane dziedziny]Ninjutsu B
Hyōton C
Doton C
Katon D[/row]
[sum sila=5 szybkosc=5 wytrzymalosc=5 refleks=5 sila_woli=5 kontrola_chakry=5 e=20 d=75 c=150 b=500 a=0 s=0]5.000[/sum]
[description]Barakapi jest ogromną kapibarą o brązowym futerku i czarnych oczach. Uważa się za najbardziej majestatyczne stworzenie, jakie kiedykolwiek stąpało po tej ziemi. Generalnie jest nieziemsko leniwy i jedyne na co zezwala innym to jeżdżenie na sobie. Posłucha gdzie ma się udać, ale to tyle. Jeśli chodzi o inne polecenia to nie są możliwe. Technik i innych rzeczy może użyć, ale tylko jeśli sam tego zechce. Jak dostanie polecenie, [b]to na pewno[/b] nie zechce. Z Kamaboko... no ciężko mówić o dogadywaniu się. Relacja uber-klient, z usługami ekstra jak się uberowi przejazd spodoba.[/description]
[row]Techniki zwierzęcia[/row]
[description][row title=Ninjutsu]C // Gyaku Kuchiyose no Jutsu | Reverse summoning technique // Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu]C // Kuchiyose no Jutsu | Summoning Technique // Różny[/row]
[row title=Ninjutsu]B // Shunshin no Jutsu | Body Flicker Technique // Standardowy[/row]
[row title=Doton]C // Doton: Dochū Eigyo no Jutsu | Earth Release: Underground Projection Fish Technique // Standardowy na turę[/row]
[row title=Hyōton]C // Yukidama | Snowball // Standardowy[/row]
[row title=Katon] D // Hinote | Fire hands // Standardowy na turę od dłoni, minimum 3 chakry[/row]
[row title=Katon] D // Keikoku furea | Warning Flare // Pięciokrotny, minimum 15 chakry[/row][/description]
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Zwierzęta rangi B

Speedy
GatunekMyszoskoczek
RozmiarMały
Posiadane dziedzinyNinjutsu A
Hyōton B
Futon B
Raiton C
Siła4
Szybkość8
Wytrzymałość4
Refleks8
Siła woli5
Kontrola Chakry6
Ilosc chakry7.500 E: 10 | D: 50 | C: 100 | B: 400 | A: 1500 | S: x
Speedy jest niewielkim myszoskoczkiem o brązowym futerku. Ma długi i cieniutki ogonek. Ubrany chodzi w białe spodenki i koszulkę, zaś na głowie nosi sombrero. Uwielbia grać na mandolinie i marakasach, a poza tym biegać, ruszać się i płatać figle! Jest wiecznie wesoły, rozradowany i wręcz wypełniony energią. Nienawidzi nudy. W większości wykonując zadania, opiera się na tym, czy będzie co robić, czy nie bardzo. Zadania pokroju czujki czy strażnika to nie dla niego. Ale bieganie? Zabijanie? Figlów płatanie? Zawsze. Z Kamaboko się zwyczajnie nie dogadują. Pracuje dla niego, ale lubi wykręcać mu numery czy robić rzeczy "po swojemu".
Techniki zwierzęcia
NinjutsuC // Gyaku Kuchiyose no Jutsu | Reverse summoning technique // Standardowy
NinjutsuC // Kuchiyose no Jutsu | Summoning Technique // Różny
NinjutsuA // Kumoshin no Jutsu | Cloud Transport Technique // Dwukrotny
Hyōton D // Kōri no Kishitsu | Ice substrate // Standardowy za pole o promieniu 3m
HyōtonC // Yukidama | Snowball // Standardowy
FūtonB // Fūton: Hane no Mai | Wind Release: Feather Dance // Standardowy na turę
RaitonC // Hagane piasuinparusu | Steel-piercing impulse // Dwukrotny
RaitonC // Ka jūden | Overcharge // Różny
Współpracuje z

Kod: Zaznacz cały

[title]Speedy[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/jLb5nbI.png[/pic]
[row title=Gatunek]Myszoskoczek[/row]
[row title=Rozmiar]Mały[/row]
[row title=Posiadane dziedziny]Ninjutsu A
Hyōton B
Futon B
Raiton C[/row]
[sum sila=4 szybkosc=8 wytrzymalosc=4 refleks=8 sila_woli=5 kontrola_chakry=6 e=10 d=50 c=100 b=400 a=1500 s=x]7.500[/sum]
[description]Speedy jest niewielkim myszoskoczkiem o brązowym futerku. Ma długi i cieniutki ogonek. Ubrany chodzi w białe spodenki i koszulkę, zaś na głowie nosi sombrero. Uwielbia grać na mandolinie i marakasach, a poza tym biegać, ruszać się i płatać figle! Jest wiecznie wesoły, rozradowany i wręcz wypełniony energią. Nienawidzi nudy. W większości wykonując zadania, opiera się na tym, czy będzie co robić, czy nie bardzo. Zadania pokroju czujki czy strażnika to nie dla niego. Ale bieganie? Zabijanie? Figlów płatanie? Zawsze. Z Kamaboko się zwyczajnie nie dogadują. Pracuje dla niego, ale lubi wykręcać mu numery czy robić rzeczy "po swojemu".[/description]
[row]Techniki zwierzęcia[/row]
[description][row title=Ninjutsu]C // Gyaku Kuchiyose no Jutsu | Reverse summoning technique // Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu]C // Kuchiyose no Jutsu | Summoning Technique // Różny[/row]
[row title=Ninjutsu]A // Kumoshin no Jutsu | Cloud Transport Technique // Dwukrotny[/row]
[row title=Hyōton] D // Kōri no Kishitsu | Ice substrate // Standardowy za pole o promieniu 3m[/row]
[row title=Hyōton]C // Yukidama | Snowball // Standardowy[/row]
[row title=Fūton]B // Fūton: Hane no Mai | Wind Release: Feather Dance // Standardowy na turę[/row]
[row title=Raiton]C // Hagane piasuinparusu | Steel-piercing impulse // Dwukrotny[/row]
[row title=Raiton]C // Ka jūden | Overcharge // Różny[/row][/description]
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Zwierzęta rangi A

Zią
GatunekGolec
RozmiarŚredni
Posiadane dziedzinyDoton S
Ninjutsu A
Hyōton A
Katon B
Siła6
Szybkość6
Wytrzymałość6
Refleks8
Siła woli7
Kontrola Chakry7
Ilosc chakry10.000 E: 5 | D: 25 | C: 75 | B: 300 | A: 750 | S: 3500
Zią jest ziomkiem. Przyjacielem każdego. Władcą leżingu, imprez i pieniędzy. Naczelny alkoholik krainy szczurów. Szef kasyna i nielegalnych zakładów luchadorskich. Fan narkotyków i nikotyny. Z Kamaboko dogaduje się znakomicie, widząc w nim pokrewną duszę. Zawsze chętnie mu pomaga - tylko nie zawsze jest przy tym trzeźwy. Krążą plotki, że od używek wyłysiał, ale to tylko plotki. Jest golcem - one z reguły są gołe. No i ślepe, więc i Zią jest niemal ślepy. Widzi baaaaaardzo słabo. Dlatego woli siedzieć pod ziemią, gdzie jest chłodniej i ciemniej.
Techniki zwierzęcia
NinjutsuC // Gyaku Kuchiyose no Jutsu | Reverse summoning technique // Standardowy
NinjutsuC // Kuchiyose no Jutsu | Summoning Technique // Różny
NinjutsuA // Kumoshin no Jutsu | Cloud Transport Technique // Dwukrotny
Doton // PaktB // Hadakadebanezumi kaitai-tai | Mole-rat demolition squad // Trzykrotny
DotonB // Ishi no kami no abatā | God of Stones avatar // Dwukrotny, standardowy C na turę za utrzymanie
KatonC // Katon: Gōkakyū no Jutsu | Fire Release: Great Fireball Technique // Różny
HyōtonA // Ekitai chisso | Liquid Nitrogen // Dwukrotny
Współpracuje z

Kod: Zaznacz cały

[title]Zią[/title]
[pic rank=A]https://i.imgur.com/jTnzZSX.png[/pic]
[row title=Gatunek]Golec[/row]
[row title=Rozmiar]Średni[/row]
[row title=Posiadane dziedziny]Doton S
Ninjutsu A
Hyōton A
Katon B[/row]
[sum sila=6 szybkosc=6 wytrzymalosc=6 refleks=8 sila_woli=7 kontrola_chakry=7 e=5 d=25 c=75 b=300 a=750 s=3500]10.000[/sum]
[description]Zią jest ziomkiem. Przyjacielem każdego. Władcą leżingu, imprez i pieniędzy. Naczelny alkoholik krainy szczurów. Szef kasyna i nielegalnych zakładów luchadorskich. Fan narkotyków i nikotyny. Z Kamaboko dogaduje się znakomicie, widząc w nim pokrewną duszę. Zawsze chętnie mu pomaga - tylko nie zawsze jest przy tym trzeźwy. Krążą plotki, że od używek wyłysiał, ale to tylko plotki. Jest golcem - one z reguły są gołe. No i ślepe, więc i Zią jest niemal ślepy. Widzi baaaaaardzo słabo. Dlatego woli siedzieć pod ziemią, gdzie jest chłodniej i ciemniej.[/description]
[row]Techniki zwierzęcia[/row]
[description][row title=Ninjutsu]C // Gyaku Kuchiyose no Jutsu | Reverse summoning technique // Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu]C // Kuchiyose no Jutsu | Summoning Technique // Różny[/row]
[row title=Ninjutsu]A // Kumoshin no Jutsu | Cloud Transport Technique // Dwukrotny[/row]
[row title=Doton // Pakt]B // Hadakadebanezumi kaitai-tai | Mole-rat demolition squad // Trzykrotny[/row]
[row title=Doton]B // Ishi no kami no abatā | God of Stones avatar // Dwukrotny, standardowy C na turę za utrzymanie[/row]
[row title=Katon]C // Katon: Gōkakyū no Jutsu | Fire Release: Great Fireball Technique // Różny[/row]
[row title=Hyōton ]A // Ekitai chisso | Liquid Nitrogen // Dwukrotny[/row][/description]
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Zwierzęta rangi S

Mózg
GatunekSzczur
RozmiarMały
Posiadane dziedzinyHyōton S
Ninjutsu S
Fūinjutsu S
Suiton A
Doton A
Siła5
Szybkość7
Wytrzymałość5
Refleks8
Siła woli10
Kontrola Chakry10
Ilosc chakry15.000 E: - | D: - | C: 20 | B: 100 | A: 250 | S: 500
Mózg jest geniuszem zbrodni. Wielkim mastermindem planów. Uwielbia knuć, szydzić i wywyższać się nad innymi. Uwielbia żółty ser i nachosy z sosem serowym. Gderliwy i marudny. Udaje niedostępnego i chłodnego, ale tak naprawdę kocha Pinkiego i łatwo przywiązuje się do innych. Osoby pod paktem traktuje jak dostawców sera, więc z łatwością można mu się podlizać i uzyskać jego względy, obdarowując go ów dobrem. Do Kamaboko pochodzi z dystansem - lubi go, ale nie bardzo mu ufa ze względu na jego dziwne i często niejasne zachowania. Z wyglądu jest to biały szczur z nieco przerośniętą główką, co utrudnia mu walki luchadorskie. Ma czerwone oczka i typowy, szczurzy ogon.
Techniki zwierzęcia
NinjutsuC // Gyaku Kuchiyose no Jutsu | Reverse summoning technique // Standardowy
NinjutsuC // Kuchiyose no Jutsu | Summoning Technique // Różny
NinjutsuA // Chakura Tensō no Jutsu | Chakra Transfer Technique // Przekazywana chakra
Ninjutsu // PaktS // Densenbyō | The Plague // Trzykrotny, minimum 10 000 Chakry
HyōtonS // Hyōgaki | Ice Age // Dwukrotny za użycie, standardowy B na turę za utrzymanie
FūinjutsuS // Bōkyaku no tatchi | A touch of oblivion // Standardowy C za dzień
SuitonA // Suiton: Daibakuryū no Jutsu | Water Release: Great Waterfall Flow Technique // Standardowy
Doton // PaktB // Hadakadebanezumi kaitai-tai | Mole-rat demolition squad // Trzykrotny
DotonA // Doton: Arijigoku no Jutsu | Earth Release: Antlion Technique // Standardowy na turę
Współpracuje z

Kod: Zaznacz cały

[title]Mózg[/title]
[pic rank=S]https://i.imgur.com/hMbw6q4.png[/pic]
[row title=Gatunek]Szczur[/row]
[row title=Rozmiar]Mały[/row]
[row title=Posiadane dziedziny]Hyōton S
Ninjutsu S
Fūinjutsu S
Suiton A
Doton A[/row]
[sum sila=5 szybkosc=7 wytrzymalosc=5 refleks=8 sila_woli=10 kontrola_chakry=10 e=- d=- c=20 b=100 a=250 s=500]15.000[/sum]
[description]Mózg jest geniuszem zbrodni. Wielkim mastermindem planów. Uwielbia knuć, szydzić i wywyższać się nad innymi. Uwielbia żółty ser i nachosy z sosem serowym. Gderliwy i marudny. Udaje niedostępnego i chłodnego, ale tak naprawdę kocha Pinkiego i łatwo przywiązuje się do innych. Osoby pod paktem traktuje jak dostawców sera, więc z łatwością można mu się podlizać i uzyskać jego względy, obdarowując go ów dobrem. Do Kamaboko pochodzi z dystansem - lubi go, ale nie bardzo mu ufa ze względu na jego dziwne i często niejasne zachowania. Z wyglądu jest to biały szczur z nieco przerośniętą główką, co utrudnia mu walki luchadorskie. Ma czerwone oczka i typowy, szczurzy ogon.[/description]
[row]Techniki zwierzęcia[/row]
[description][row title=Ninjutsu]C // Gyaku Kuchiyose no Jutsu | Reverse summoning technique // Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu]C // Kuchiyose no Jutsu | Summoning Technique // Różny[/row]
[row title=Ninjutsu]A // Chakura Tensō no Jutsu | Chakra Transfer Technique // Przekazywana chakra[/row]
[row title=Ninjutsu // Pakt]S // Densenbyō | The Plague // Trzykrotny, minimum 10 000 Chakry[/row]
[row title=Hyōton]S // Hyōgaki | Ice Age // Dwukrotny za użycie, standardowy B na turę za utrzymanie[/row]
[row title=Fūinjutsu]S // Bōkyaku no tatchi | A touch of oblivion // Standardowy C za dzień[/row]
[row title=Suiton]A // Suiton: Daibakuryū no Jutsu | Water Release: Great Waterfall Flow Technique // Standardowy[/row]
[row title=Doton // Pakt]B // Hadakadebanezumi kaitai-tai | Mole-rat demolition squad // Trzykrotny[/row]
[row title=Doton]A // Doton: Arijigoku no Jutsu | Earth Release: Antlion Technique // Standardowy na turę[/row][/description]
Uma
GatunekSzczur
RozmiarMały
Posiadane dziedzinyKaton S, Ninjutsu S, Doton S, Iaidō A, Suna no Ken A
Siła4
Szybkość8
Wytrzymałość8
Refleks9
Siła woli6
Kontrola Chakry10
Ilosc chakry15 000 E: - | D: - | C: 20 | B: 100 | A: 250 | S: 500
Uma jest trochę większy niż przeciętny Szczur. Ma brązowo rude futerko oraz długi, ciemny ogonek. Na jego plecach i u nasady ogona znajdują się wypustki w dotyku przypominające kamień. Kiedy używa technik Katonu, da się dostrzec żarzenie pod tymi wypustkami.

Uma jest radosnym, Szczurem. Lubi się bawić i jeść dobre rzeczy. Jest bardzo przyjazny i lojalny. Doskonale rozumie język ludzi, chociaż nie jest w stanie się nim posługiwać.

Uma przez wiele lat był opiekunem Zwoju Paktu. Spędzał czas z powiernikiem, towarzysząc mu w jego przygodach i pilnując aby pradawny zwój z podpisami był bezpieczny. Niestety w wyniku pewnych zawirować, Zwój został utracony przez aktualnego powiernika - Rindou Arashi'ego, co sprowadziło na Umę niesławę. Został zwolniony ze swojej zaszczytnej roli i wręcz wygnany z krainy szczurów, dlatego też rzadko tam wraca. Większość czasu spędza na głowie Arashiego, z którym połączyła go więź. Obaj liczą, że uda im się odzyskać zwój a Uma będzie mógł wrócić na Szczurzego Króla.
Techniki zwierzęcia
  • Katon:
    • Katon: Gōryūka no Jutsu(A)
    • Katon: Gōenka(S)
  • Doton:
    • Hadakadebanezumi kaitai-tai (Paktowa B)
    • Ishi no kami no abatā(B)
    • Mogura Tataki no Jutsu(A)
  • Ninjutsu:
    • Wszystkie rangi E
    • Kuchiyose no Jutsu(D)
    • Hien(B)
    • Kumoshin no Jutsu(A)
    • Chakura Tensō no Jutsu(A)
Współpracuje z

Kod: Zaznacz cały

[title]Uma[/title]
[pic rank=S]https://i.imgur.com/fNjJJhN.png[/pic]
[row title=Gatunek]Szczur[/row]
[row title=Rozmiar]Mały[/row]
[row title=Posiadane dziedziny]Katon S, Ninjutsu S, Doton S, Iaidō A, Suna no Ken A [/row]
[sum sila=4 szybkosc=8 wytrzymalosc=8 refleks=9 sila_woli=6 kontrola_chakry=10 e=- d=- c=20 b=100 a=250 s=500]15 000[/sum]
[description]Uma jest trochę większy niż przeciętny Szczur. Ma brązowo rude futerko oraz długi, ciemny ogonek. Na jego plecach i u nasady ogona znajdują się wypustki w dotyku przypominające kamień. Kiedy używa technik Katonu, da się dostrzec żarzenie pod tymi wypustkami.

Uma jest radosnym, Szczurem. Lubi się bawić i jeść dobre rzeczy. Jest bardzo przyjazny i lojalny. Doskonale rozumie język ludzi, chociaż nie jest w stanie się nim posługiwać.

Uma przez wiele lat był opiekunem Zwoju Paktu. Spędzał czas z powiernikiem, towarzysząc mu w jego przygodach i pilnując aby pradawny zwój z podpisami był bezpieczny. Niestety w wyniku pewnych zawirować, Zwój został utracony przez aktualnego powiernika - Rindou Arashi'ego, co sprowadziło na Umę niesławę. Został zwolniony ze swojej zaszczytnej roli i wręcz wygnany z krainy szczurów, dlatego też rzadko tam wraca. Większość czasu spędza na głowie Arashiego, z którym połączyła go więź. Obaj liczą, że uda im się odzyskać zwój a Uma będzie mógł wrócić na Szczurzego Króla. [/description]
[row]Techniki zwierzęcia[/row]
[description][list][*]Katon:
[list][*] Katon: Gōryūka no Jutsu(A)
[*]Katon: Gōenka(S)[/list]
[*]Doton:
[list][*]Hadakadebanezumi kaitai-tai (Paktowa B)
[*] Ishi no kami no abatā(B)
[*]Mogura Tataki no Jutsu(A)[/list]
[*]Ninjutsu:
[list][*]Wszystkie rangi E
[*]Kuchiyose no Jutsu(D)
[*]Hien(B)
[*]Kumoshin no Jutsu(A)
[*]Chakura Tensō no Jutsu(A)[/list][/list][/description]
[row]Współpracuje z[/row]
[description][list][*][url=http://sakuranohana.pl/memberlist.php?mode=viewprofile&u=110]Rindou Arashi[/url][/list][/description]
Zablokowany

Wróć do „Pakty”