• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Pakt z Niedźwiedziami

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Pakt z Niedźwiedziami

Pakt z Niedźwiedziami
ProfilŻywiołowy
Żywioł paktuWszystkie + Mokuton
Powiernik paktu---
Niedźwiedzie są zdecydowanie jednym z bardziej spokojnych gatunków - łagodne, dobroduszne i rodzinne, jednak nie brak im odwagi by stanąć do walki z zagrożeniem. Ich masywna budowa wzbudza respekt wśród zwierząt dzielących z nimi habitat. Ciężko mówić u nich o bardziej złożonej hierarchii - co prawda można wyszczególnić wśród nich Niedźwiedziego Króla, będącym najczęściej najsilniejszym i najbardziej doświadczonym z niedźwiedziej braci, jednak wszelakie decyzje podejmują wspólnie, całą społecznością. Nie posiadają też większego zróżnicowania funkcji - każdy jednakowo poluje, dba o siebie i swoich pobratymców oraz opiekuje się młodszym pokoleniem, które uważają za swój największy skarb.
Kraina paktuPrastary Matecznik [Kodai no Kakurega 古代の隠れ家]
To, co okalają Niedźwiedzie Szczyty to część ciemnego boru nieskażonego ludzką obecnością. Jest to ścisłe centrum niedźwiedziej cywilizacji, składające się głównie z tych przedstawicieli, którym nie przeszkadza nieco cieplejszy klimat. Pod grubymi korzeniami drzew znajdują się wejścia do przestronnych nor stanowiących nie tylko ich domy, ale różne miejsca użyteczności publicznej niedźwiedziej społeczności. Łatwo znaleźć wiele wydeptanych w gęstej trawie ścieżek czy nawet dostrzec elementy ozdobne wykonane z kości zawieszone na rozłożystych, nisko usytuowanych gałęziach.
Podpisy
Techniki paktu
Shimo Suimin | Winter Sleep of the Beast King霜睡眠­
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieZając → Tygrys → Pies → Wąż
KosztStandardowy
ZasięgNa siebie bądź na dotyk
WymaganiaPakt z Niedźwiedziami lub bycie niedźwiedziem
Poprzez wysłanie odpowiednio dużego impulsu chakry do organizmu, swojego bądź cudzego, możemy wprowadzić go w stan niezwykle zbliżony do hibernacji przeprowadzanej przez niedźwiedzie w okresie zimowym. W efekcie tego organizm zwalnia: praca serca drastycznie spada, tak samo jak wszelaka fizjologia i zapotrzebowanie na składniki odżywcze. Rzecz jasna osoba pod wpływem techniki nie jest w stanie funkcjonować w ten sposób rzeczywiście zapadając w sen. Krwotoki przestają zagrażać życiu, a trucizny znajdujące się w krwiobiegu również nie mają łatwo: czas pomiędzy kolejnymi uszkodzeniami wynikających z ich obecności wydłuża się w ten sam sposób, co w przypadku utraty krwi. Istnieją dwie metody użycia:

Na siebie - nie trzeba spełniać do tego żadnych wymogów. Starczy jedynie użyć techniki by drastycznie spowolnić wszystkie procesy w organizmie bez natychmiastowych ubocznych skutków. Nie mniej, każde dwa dni w tym stanie sprawiają, że siła postaci spada o 1 na okres kolejnych dwóch dni do maksymalnie 1 punktu siły. Organizm wtedy nie jest w stanie po tym czasie dalej utrzymywać stanu hibernacji, wybudzając tym samym daną osobę. Inną metodą wybudzenia się jest uzyskanie pomocy medycznej bądź stabilizacja własnego stanu zdrowia. W przypadku zastosowania techniki na sobie będąc w pełni sił, ninja budzi się po kilku godzinach lub będąc zbudzonym bardziej "siłowymi" metodami.

Na kogoś - możliwe użycie tylko, jeżeli dana osoba jest nieprzytomna (nie może po prostu spać), bliska tego stanu lub jeśli wyrazi zgodę bądź nie będzie stawiać oporu. Wymagany jest z nią również przynajmniej krótki kontakt fizyczny. Każde dwa dni w tym stanie sprawiają, że siła postaci spada o 1 na okres kolejnych dwóch dni do maksymalnie 1 punktu siły. Organizm wtedy nie jest w stanie po tym czasie dalej utrzymywać stanu hibernacji, tym samym wybudzając daną osobę. Inną metodą wybudzenia się jest uzyskanie pomocy medycznej bądź stabilizacja własnego stanu zdrowia. Użycie na osobie wyczerpanej, ale zdrowej sprawia, że ten wybudzi się po kilku godzinach lub będąc zbudzonym bardziej "siłowymi" metodami.

Posiadając rangę S w Ninjutsu można pominąć pieczęcie.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=霜睡眠­]Shimo Suimin | Winter Sleep of the Beast King[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/hA8ld6l.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Ninjutsu, Kontrola Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]Zając → Tygrys → Pies → Wąż[/row]
[row title=Koszt]Standardowy[/row]
[row title=Zasięg]Na siebie bądź na dotyk[/row]
[row title=Wymagania]Pakt z Niedźwiedziami lub bycie niedźwiedziem[/row]
[description]Poprzez wysłanie odpowiednio dużego impulsu chakry do organizmu, swojego bądź cudzego, możemy wprowadzić go w stan niezwykle zbliżony do hibernacji przeprowadzanej przez niedźwiedzie w okresie zimowym. W efekcie tego organizm zwalnia: praca serca drastycznie spada, tak samo jak wszelaka fizjologia i zapotrzebowanie na składniki odżywcze. Rzecz jasna osoba pod wpływem techniki nie jest w stanie funkcjonować w ten sposób rzeczywiście zapadając w sen. Krwotoki przestają zagrażać życiu, a trucizny znajdujące się w krwiobiegu również nie mają łatwo: czas pomiędzy kolejnymi uszkodzeniami wynikających z ich obecności wydłuża się w ten sam sposób, co w przypadku utraty krwi. Istnieją dwie metody użycia:

Na siebie - nie trzeba spełniać do tego żadnych wymogów. Starczy jedynie użyć techniki by drastycznie spowolnić wszystkie procesy w organizmie bez natychmiastowych ubocznych skutków. Nie mniej, każde dwa dni w tym stanie sprawiają, że siła postaci spada o 1 na okres kolejnych dwóch dni do maksymalnie 1 punktu siły. Organizm wtedy nie jest w stanie po tym czasie dalej utrzymywać stanu hibernacji, wybudzając tym samym daną osobę. Inną metodą wybudzenia się jest uzyskanie pomocy medycznej bądź stabilizacja własnego stanu zdrowia. W przypadku zastosowania techniki na sobie będąc w pełni sił, ninja budzi się po kilku godzinach lub będąc zbudzonym bardziej "siłowymi" metodami.

Na kogoś - możliwe użycie tylko, jeżeli dana osoba jest nieprzytomna (nie może po prostu spać), bliska tego stanu lub jeśli wyrazi zgodę bądź nie będzie stawiać oporu. Wymagany jest z nią również przynajmniej krótki kontakt fizyczny. Każde dwa dni w tym stanie sprawiają, że siła postaci spada o 1 na okres kolejnych dwóch dni do maksymalnie 1 punktu siły. Organizm wtedy nie jest w stanie po tym czasie dalej utrzymywać stanu hibernacji, tym samym wybudzając daną osobę. Inną metodą wybudzenia się jest uzyskanie pomocy medycznej bądź stabilizacja własnego stanu zdrowia. Użycie na osobie wyczerpanej, ale zdrowej sprawia, że ten wybudzi się po kilku godzinach lub będąc zbudzonym bardziej "siłowymi" metodami.

[b]Posiadając rangę S w Ninjutsu[/b] można pominąć pieczęcie.[/description]

Take no Hashira | Bamboo Fillars竹の柱 ­
KlasyfikacjaMokuton, Transformacja Natury
PieczęcieMałpa → Tygrys → Zając → Wół
KosztStandardowy
ZasięgDo 30 metrów
WymaganiaPakt z Niedźwiedziami lub bycie niedźwiedziem
Po złożeniu pieczęci i wystawieniu ręki w przód, zostaje ona pokryta bambusem kształtującym się w paszczę niedźwiedzia. Następnie zostaje z niej wystrzelonych do pięciu bambusowych "włóczni" o zakończonym, ostrym czubku. Są one wytrzymałe jak z metalu i tak samo ciężkie. Osiągają 50 centymetrów długości. Po wystrzeleniu można pozostawić paszczę okalającą dłoń zarówno jako forma ochrony kończyny, jak i do jej "przeładowania" za połowę kosztu standardowego techniki. Paszczę można stworzyć na ręce towarzysza "pożyczając" mu ją, jednak dalej jest ona zależna od twórcy, jego woli i pokładów chakry.

Istnieje również drugi "tryb" techniki, polegający na stworzeniu tylko jednego bambusa w formie nieprzytwierdzonej do podłoża. Takowy osiąga maksymalnie do 2,5 metra długości zachowując wytrzymałość i masę swoich "pobratymców". Jest również na tyle gruby, by można było go chwycić w ręce i walczyć jak kijem. W przypadku jego złamania, ninja może uiścić połowiczny koszt celem naprawy oręża. Do naprawy bambusa nie potrzeba z nim kontaktu fizycznego. Musi jednak znajdować się w zasięgu techniki.

Pomiędzy miotaczem, a kijem można dowolnie przechodzić, zamieniając jeden w drugi za uiszczenie standardowego kosztu techniki. Zmiana kształtu jest niemal natychmiastowa, zaś wszelakie uszkodzenia broni zostają przy niej naprawione. Również amunicja zostaje na powrót napełniona, jeśli zmieniona zostanie z powrotem w miotacz. Broń jest więc "jak nowa".

Niedźwiedzie mają wyjątkową możliwość wystrzelenia pocisków z własnego pyska, zamiast z tworu na łapie.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=竹の柱 ­]Take no Hashira | Bamboo Fillars[/title]
[pic rank=A]https://i.imgur.com/qwFPc9y.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Mokuton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Małpa → Tygrys → Zając → Wół[/row]
[row title=Koszt]Standardowy[/row]
[row title=Zasięg]Do 30 metrów[/row]
[row title=Wymagania]Pakt z Niedźwiedziami lub bycie niedźwiedziem[/row]
[description]Po złożeniu pieczęci i wystawieniu ręki w przód, zostaje ona pokryta bambusem kształtującym się w paszczę niedźwiedzia. Następnie zostaje z niej wystrzelonych do pięciu bambusowych "włóczni" o zakończonym, ostrym czubku. Są one wytrzymałe jak z metalu i tak samo ciężkie. Osiągają 50 centymetrów długości. Po wystrzeleniu można pozostawić paszczę okalającą dłoń zarówno jako forma ochrony kończyny, jak i do jej "przeładowania" za połowę kosztu standardowego techniki. Paszczę można stworzyć na ręce towarzysza "pożyczając" mu ją, jednak dalej jest ona zależna od twórcy, jego woli i pokładów chakry.

Istnieje również drugi "tryb" techniki, polegający na stworzeniu tylko jednego bambusa w formie nieprzytwierdzonej do podłoża. Takowy osiąga maksymalnie do 2,5 metra długości zachowując wytrzymałość i masę swoich "pobratymców". Jest również na tyle gruby, by można było go chwycić w ręce i walczyć jak kijem. W przypadku jego złamania, ninja może uiścić połowiczny koszt celem naprawy oręża. Do naprawy bambusa nie potrzeba z nim kontaktu fizycznego. Musi jednak znajdować się w zasięgu techniki. 

Pomiędzy miotaczem, a kijem można dowolnie przechodzić, zamieniając jeden w drugi za uiszczenie standardowego kosztu techniki. Zmiana kształtu jest niemal natychmiastowa, zaś wszelakie uszkodzenia broni zostają przy niej naprawione. Również amunicja zostaje na powrót napełniona, jeśli zmieniona zostanie z powrotem w miotacz. Broń jest więc "jak nowa".

Niedźwiedzie mają wyjątkową możliwość wystrzelenia pocisków z własnego pyska, zamiast z tworu na łapie.[/description]
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Zwierzęta rangi E

E
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Zwierzęta rangi D

D
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Zwierzęta rangi C

Guoba | The Great Devouer
GatunekNiedźwiedź Brunatny
RozmiarŚredni
Posiadane dziedzinyMokuton B | Fūton C | Katon C
Siła4
Szybkość4
Wytrzymałość7
Refleks5
Siła woli4
Kontrola Chakry6
Ilosc chakry5 000 E: 10 | D: 50 | C: 100 | B: 400 | A: 1 500 | S: ---
Jeżeli ktoś byłby zainteresowany tym, kto był pierwszym niedźwiadkiem dokonującego włamania do pszczelego ula - Guoba. Tym niedźwiedziem Guoba był. Naturalny wróg Ibarakiego. Nie dlatego, że się nie lubią rzecz jasna. Pasje obu jednak momentami nakładają się w sposób mało kompatybilny, przez co w brzuszku Wielkiego Pożeracza wylądowały już dwie talie kart, trzy zestawy kości, cały set do Mahjonga oraz Ibaraki. Tego ostatniego jednak dało radę wyciągnąć dość szybko po tym, jak jego zgrabny kuper utknął w szerokim gardle Gouby. Jeżeli coś mieści się w pyszczku niedźwiadka - jest spora szansa, że odczuwając nawet delikatny głód spróbuje to pochłonąć. A że niemal nigdy nie jest w pełni najedzony, należy strzec się tego stworka o każdej porze dnia i nocy. Wieli fan jedzenia do tego stopnia, że sam nauczył się obsługi garnka i patelni, a w miarę sprawne, uzbrojone w pazurki łapki pozwalają na przygotowanie sporej części produktów - no, dopóki nie wymaga się od niego doskonałej precyzji czy krojenia cebuli "w piórka". Co więcej po latach jedzenia dziwnych rzeczy, dorobił się niemal stalowego żołądka. Dużo mniej substancji jest również dla niego szkodliwa. Nie jest zbyt werbalny, jednak jego zdolności gestykulacji są tak wyborne, że nie da się go nie zrozumieć.

Guoba jest przykładem, że jedzenie nie zawsze idzie w łapki. Czasem idzie w brzuszek. Co prawda odrósł od ziemi bardziej niż Ibaraki, jednak dalej daleko mu od górowania nad ludźmi, sięgając im gdzieś do pasa. Jasnobrązowe, miłe w dotyku futerko zapewnia ciepełko nie tylko niedźwiadkowi, ale również tym, którzy postanowiliby się w niego wtulić. Czasami użycza nawet własny brzuszek za poduszkę po zapłaceniu daniny z czegoś dobrego, jednak bywa, że obywa się i bez wcześniejszego haraczu. Brzuszek, okolice noska i część łapek jaśnieje, przybierając kremową barwę kontrastującą z czarnymi obwódkami wokół oczu - i nawet nie pytajcie, ile niedźwiedzi sobie żartuje z tego, że ten ma w sobie pand krew - oraz ciemnym wykończeniem łapek. Łebek zdobi również jasny, odwrócony półksiężyc rozciągający się pomiędzy jego brwiami.
Techniki zwierzęcia
Mokuton B // Mokuton: Mokujōheki | Wood Release: Wood Locking Wall // Standardowy
Katon E // Kaen | Flame // Standardowy
Katon E // Taiyō Sesshoku | Touch of the Sun // Standardowy na turę
Katon D // Keikoku Furea | Warning Flare // Pięciokrotny
Katon C // Katon: Hōsenka no Jutsu | Fire Release: Phoenix Sage Fire Technique // Standardowy na 5 pocisków
Katon C // Katon: Kasumi Enbu no Jutsu | Fire Release: Mist Blaze Dance Technique // Standardowy
Fūton E // Habuyō | Leaf Dance // Standardowy na turę
Fūton E // Kaze Hitokuchi | Breeze Bite // Standardowy na turę
Fūton D // Hatsukaze | First Wind // Standardowy
Współpracuje z

Kod: Zaznacz cały

[title]Guoba | The Great Devouer[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/Nor5yUG.png[/pic]
[row title=Gatunek]Niedźwiedź Brunatny[/row]
[row title=Rozmiar]Średni[/row]
[row title=Posiadane dziedziny]Mokuton B | Fūton C | Katon C [/row]
[sum sila=4 szybkosc=4 wytrzymalosc=7 refleks=5 sila_woli=4 kontrola_chakry=6 e=10 d=50 c=100 b=400 a=1 500 s=---]5 000[/sum]
[description]Jeżeli ktoś byłby zainteresowany tym, kto był pierwszym niedźwiadkiem dokonującego włamania do pszczelego ula - Guoba. Tym niedźwiedziem Guoba był. Naturalny wróg Ibarakiego. Nie dlatego, że się nie lubią rzecz jasna. Pasje obu jednak momentami nakładają się w sposób mało kompatybilny, przez co w brzuszku Wielkiego Pożeracza wylądowały już dwie talie kart, trzy zestawy kości, cały set do Mahjonga oraz Ibaraki. Tego ostatniego jednak dało radę wyciągnąć dość szybko po tym, jak jego zgrabny kuper utknął w szerokim gardle Gouby. Jeżeli coś mieści się w pyszczku niedźwiadka - jest spora szansa, że odczuwając nawet delikatny głód spróbuje to pochłonąć. A że niemal nigdy nie jest w pełni najedzony, należy strzec się tego stworka o każdej porze dnia i nocy. Wieli fan jedzenia do tego stopnia, że sam nauczył się obsługi garnka i patelni, a w miarę sprawne, uzbrojone w pazurki łapki pozwalają na przygotowanie sporej części produktów - no, dopóki nie wymaga się od niego doskonałej precyzji czy krojenia cebuli "w piórka". Co więcej po latach jedzenia dziwnych rzeczy, dorobił się niemal stalowego żołądka. Dużo mniej substancji jest również dla niego szkodliwa. Nie jest zbyt werbalny, jednak jego zdolności gestykulacji są tak wyborne, że nie da się go nie zrozumieć. 

Guoba jest przykładem, że jedzenie nie zawsze idzie w łapki. Czasem idzie w brzuszek. Co prawda odrósł od ziemi bardziej niż Ibaraki, jednak dalej daleko mu od górowania nad ludźmi, sięgając im gdzieś do pasa. Jasnobrązowe, miłe w dotyku futerko zapewnia ciepełko nie tylko niedźwiadkowi, ale również tym, którzy postanowiliby się w niego wtulić. Czasami użycza nawet własny brzuszek za poduszkę po zapłaceniu daniny z czegoś dobrego, jednak bywa, że obywa się i bez wcześniejszego haraczu. Brzuszek, okolice noska i część łapek jaśnieje, przybierając kremową barwę kontrastującą z czarnymi obwódkami wokół oczu - i nawet nie pytajcie, ile niedźwiedzi sobie żartuje z tego, że ten ma w sobie pand krew - oraz ciemnym wykończeniem łapek. Łebek zdobi również jasny, odwrócony półksiężyc rozciągający się pomiędzy jego brwiami. 
[/description]
[row]Techniki zwierzęcia[/row]
[description][row title=Mokuton] B // Mokuton: Mokujōheki | Wood Release: Wood Locking Wall // Standardowy[/row]
[row title=Katon] E // Kaen | Flame // Standardowy[/row]
[row title=Katon] E // Taiyō Sesshoku | Touch of the Sun // Standardowy na turę[/row]
[row title=Katon] D // Keikoku Furea | Warning Flare // Pięciokrotny[/row]
[row title=Katon] C // Katon: Hōsenka no Jutsu | Fire Release: Phoenix Sage Fire Technique // Standardowy na 5 pocisków[/row]
[row title=Katon] C // Katon: Kasumi Enbu no Jutsu | Fire Release: Mist Blaze Dance Technique // Standardowy[/row]
[row title=Fūton] E // Habuyō | Leaf Dance // Standardowy na turę[/row]
[row title=Fūton] E // Kaze Hitokuchi | Breeze Bite // Standardowy na turę[/row]
[row title=Fūton] D // Hatsukaze | First Wind // Standardowy[/row][/description]
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Zwierzęta rangi B

Raijin | The Brawler
GatunekPanda Wielka
RozmiarDuży
Posiadane dziedzinySen no Ichigeki A | Tenjō no Yari B | Iaidō B | Nagurujutsu C
Siła8
Szybkość8
Wytrzymałość7
Refleks7
Siła woli5
Kontrola Chakry0
Ilosc chakry7 500 E: --- | D: --- | C: --- | B: --- | A: --- | S: ---
Niedźwiedź oświecony! W sensie nie, że światło żarówki na niego świeci, ale że faktycznie próbował wielu rzeczy w życiu, nim znalazł swe powołanie. Poezja? Zna kilka wierszy na pamięć. Śpiew? Dajcie mu scenę, a zaśpiewa. Niekoniecznie dobrze, ale zaśpiewa. Matematyka? Liznął trochę mnożenia czy dodawania, także jak nic "swój człowiek". Architektura? Dajcie mu ołówek, a zaraz zaprojektuje willę za darmo. Językoznawstwo? Zna kilka słów w dialekcie Shijimy. A może potrzeba kucharza? Może nie jest takim specem jak Gordon Ramsay, ale gotując nie wezwie przez przypadek Gondoru na pomoc. A może potrzeba kogoś do uszycia sweterka? Da się pomyśleć. Ma wiedzę i umiejętności w ogromnej ilości dziedzin, jednak bardzo często jest ona płytka, niekonkretna i chociaż może być pomocna, tak nie jest osobą, którą powinno się pytać o bardziej zaawansowane zagadnienia. Jego ciekawość i pogodne usposobienie czyni go duszą towarzystwa... do momentu, aż nie zacznie opowiadać żartów. To nie tak, że ich nie zna. To nie tak, że nie są śmieszne, ale ZA KAŻDYM RAZEM można usłyszeć "...a wiecie, czemu to jest śmieszne? Bo..." i nikt mu nie przerwie. Zostało mu po tym, jak niedźwiedzia społeczność nie łapała jego dowcipów i przez lata zmuszony był je wyjaśniać. Bardzo pomaga to jednak Guobie. Guoba rozumie jego żarty dopiero po wyjaśnieniu. I dopiero wtedy się śmieje.

Pomimo bycia dużym niedźwiadkiem z dość sporą ilością chakry, od urodzenia pokłady te nie były w zasięgu łap Raijina. Innymi słowy - nigdy nie miał ani krzty talentu do używania chakry, nie radząc sobie nawet z taką podstawą jak chodzenie po wodzie. Jeśli jednak gdzieś Matka Natura daje nam mniej, gdzieś musi dać nam więcej. Nie zawsze, jednak w tym wypadku stwierdzenie to nie jest błędne. Wykształcił sporą siłę oraz szybkość, przez co fizycznie zdecydowanie wpisuje się w definicję solidnego wojownika. Nie tylko jest w stanie pomieścić na swym grzbiecie co najmniej dwie osoby nie tracąc przy tym na własnej prędkości robiąc za transport, ale jego własne łapy przystosowane są do dzierżenia broni bardziej ludzkich. Ciężki i z dość pokaźną tuszą posiada dużo więcej ciemnego futra na nogach oraz barkach. Jej ilość sprawia, że długa szata tworzy z tyłu coś, co wielu mogłoby nazwać peleryną. Białe futro jest widocznie krótsze na brzuchu, podczas gdy samą głowę Raijina pokrywa w sposób dość standardowy, porastając ją tam, gdzie brak ciemnych kręgów w miejscu oczu czy czarnego futra pokrywającego odstające uszy.
Techniki zwierzęcia
---
Współpracuje z

Kod: Zaznacz cały

[title]Raijin | The Brawler[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/vFRQAK7.png[/pic]
[row title=Gatunek]Panda Wielka[/row]
[row title=Rozmiar]Duży[/row]
[row title=Posiadane dziedziny]Sen no Ichigeki A | Tenjō no Yari B | Iaidō B | Nagurujutsu C[/row]
[sum sila=8 szybkosc=8 wytrzymalosc=7 refleks=7 sila_woli=5 kontrola_chakry=0 e=--- d=--- c=--- b=--- a=--- s=---]7 500[/sum]
[description]Niedźwiedź oświecony! W sensie nie, że światło żarówki na niego świeci, ale że faktycznie próbował wielu rzeczy w życiu, nim znalazł swe powołanie. Poezja? Zna kilka wierszy na pamięć. Śpiew? Dajcie mu scenę, a zaśpiewa. Niekoniecznie dobrze, ale zaśpiewa. Matematyka? Liznął trochę mnożenia czy dodawania, także jak nic "swój człowiek". Architektura? Dajcie mu ołówek, a zaraz zaprojektuje willę za darmo. Językoznawstwo? Zna kilka słów w dialekcie Shijimy. A może potrzeba kucharza? Może nie jest takim specem jak Gordon Ramsay, ale gotując nie wezwie przez przypadek Gondoru na pomoc. A może potrzeba kogoś do uszycia sweterka? Da się pomyśleć. Ma wiedzę i umiejętności w ogromnej ilości dziedzin, jednak bardzo często jest ona  płytka, niekonkretna i chociaż może być pomocna, tak nie jest osobą, którą powinno się pytać o bardziej zaawansowane zagadnienia. Jego ciekawość i pogodne usposobienie czyni go duszą towarzystwa... do momentu, aż nie zacznie opowiadać żartów. To nie tak, że ich nie zna. To nie tak, że nie są śmieszne, ale ZA KAŻDYM RAZEM można usłyszeć "...a wiecie, czemu to jest śmieszne? Bo..." i nikt mu nie przerwie. Zostało mu po tym, jak niedźwiedzia społeczność nie łapała jego dowcipów i przez lata zmuszony był je wyjaśniać. Bardzo pomaga to jednak Guobie. Guoba rozumie jego żarty dopiero po wyjaśnieniu. I dopiero wtedy się śmieje. 

Pomimo bycia dużym niedźwiadkiem z dość sporą ilością chakry, od urodzenia pokłady te nie były w zasięgu łap Raijina. Innymi słowy - nigdy nie miał ani krzty talentu do używania chakry, nie radząc sobie nawet z taką podstawą jak chodzenie po wodzie. Jeśli jednak gdzieś Matka Natura daje nam mniej, gdzieś musi dać nam więcej. Nie zawsze, jednak w tym wypadku stwierdzenie to nie jest błędne. Wykształcił sporą siłę oraz szybkość, przez co fizycznie zdecydowanie wpisuje się w definicję solidnego wojownika. Nie tylko jest w stanie pomieścić na swym grzbiecie co najmniej dwie osoby nie tracąc przy tym na własnej prędkości robiąc za transport, ale jego własne łapy przystosowane są do dzierżenia broni bardziej ludzkich. Ciężki i z dość pokaźną tuszą posiada dużo więcej ciemnego futra na nogach oraz barkach. Jej ilość sprawia, że długa szata tworzy z tyłu coś, co wielu mogłoby nazwać peleryną. Białe futro jest widocznie krótsze na brzuchu, podczas gdy samą głowę Raijina pokrywa w sposób dość standardowy, porastając ją tam, gdzie brak ciemnych kręgów w miejscu oczu czy czarnego futra pokrywającego odstające uszy.[/description]
[row]Techniki zwierzęcia[/row]
[description]---[/description]
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Zwierzęta rangi A

Ibaraki | The Great Bamboo Sage (or not)
GatunekPanda wielka
RozmiarMały
Posiadane dziedzinyMokuton S | Doton A | Ninjutsu A | Katon B
Siła4
Szybkość8
Wytrzymałość5
Refleks8
Siła woli6
Kontrola Chakry9
Ilosc chakry10 000 E: 0 | D: 5 | C: 30 | B: 150 | A: 375 | S: 1 000
Panda, która zawsze miała być dużym misiem, ale nigdy bardziej nie urosła. Ktoś jej kiedyś wmówił, że jak opanuje Mokuton to urośnie, ale nie urósł. Z zaciekawieniem podchodzi do świata. Jedyne, co potrafi powiedzieć to "Umu", ale z jakiegoś powodu wszyscy rozumieją, co ma na myśli. Pocieszne stworzenie, lubiące siedzieć na głowie czy ramieniu innych ludzi, nie bardzo zaś preferuje przemieszczanie się na własnych łapkach. Lubi układać puzzle i gry hazardowe. Zwłaszcza, jeśli stawką są bambusy.
Panda jaka jest, każdy widzi. Prócz małego rozmiaru i uroczego pyszczka, ma typowe czarno-białe umaszczenie. Przykrótkie pazurki, okrągły ogonek i miłe w dotyku futerko. Dalej wierzy, że kiedyś urośnie, to i nie ma oporów z wpychaniem w siebie większej ilości jedzenia z nadzieją, że pójdzie w łapki.
Techniki
Ninjutsu // Pakt C // Shimo Suimin | Winter Sleep of the Beast King // standardowy
Ninjutsu C // Kuchiyose no Jutsu | Summoning Technique // różny
Ninjutsu C // Gyaku Kuchiyose no Jutsu | Reverse Summoning Technique // standardowy
Ninjutsu B // Kekkai: Tengai Hōjin | Barrier: Canopy Method Formation // standardowy na turę
MOKUTON C // Mokuton no Jutsu | Wood Creation Technique // różny
MOKUTON // Pakt A // Take no Hashira | Bamboo Fillars // standardowy
MOKUTON S // Mokuton: Hōbi no Jutsu |Wood Release: Hōbi Technique // standardowy
KATON C // Katon: Gōkakyū no Jutsu | Fire Release: Great Fireball Technique // różny
DOTON C // Doton: Daichi Ganshō | Earth Release: Ground Bedrock // standardowy
Współpracuje z

Kod: Zaznacz cały

[title]Ibaraki | The Great Bamboo Sage (or not)[/title]
[pic rank=A]https://i.imgur.com/0kdPQXt.png[/pic]
[row title=Gatunek]Panda wielka[/row]
[row title=Rozmiar]Mały[/row]
[row title=Posiadane dziedziny]Mokuton S | Doton A | Ninjutsu A | Katon B[/row]
[sum sila=4 szybkosc=8 wytrzymalosc=5 refleks=8 sila_woli=6 kontrola_chakry=9 e=0 d=5 c=30 b=150 a=375 s=1 000]10 000[/sum]
[description]Panda, która zawsze miała być dużym misiem, ale nigdy bardziej nie urosła. Ktoś jej kiedyś wmówił, że jak opanuje Mokuton to urośnie, ale nie urósł. Z zaciekawieniem podchodzi do świata. Jedyne, co potrafi powiedzieć to "Umu", ale z jakiegoś powodu wszyscy rozumieją, co ma na myśli. Pocieszne stworzenie, lubiące siedzieć na głowie czy ramieniu innych ludzi, nie bardzo zaś preferuje przemieszczanie się na własnych łapkach. Lubi układać puzzle i gry hazardowe. Zwłaszcza, jeśli stawką są bambusy.
Panda jaka jest, każdy widzi. Prócz małego rozmiaru i uroczego pyszczka, ma typowe czarno-białe umaszczenie. Przykrótkie pazurki, okrągły ogonek i miłe w dotyku futerko. Dalej wierzy, że kiedyś urośnie, to i nie ma oporów z wpychaniem w siebie większej ilości jedzenia z nadzieją, że pójdzie w łapki.[/description]
[row]Techniki[/row]
[description][row title=Ninjutsu // Pakt] C // Shimo Suimin | Winter Sleep of the Beast King  // standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu] C // Kuchiyose no Jutsu | Summoning Technique // różny[/row]
[row title=Ninjutsu] C // Gyaku Kuchiyose no Jutsu | Reverse Summoning Technique // standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu] B // Kekkai: Tengai Hōjin | Barrier: Canopy Method Formation // standardowy na turę[/row]
[row title=MOKUTON] C // Mokuton no Jutsu | Wood Creation Technique // różny[/row]
[row title=MOKUTON // Pakt ] A // Take no Hashira | Bamboo Fillars // standardowy[/row]
[row title=MOKUTON]  S // Mokuton: Hōbi no Jutsu |Wood Release: Hōbi Technique // standardowy[/row]
[row title=KATON]  C // Katon: Gōkakyū no Jutsu | Fire Release: Great Fireball Technique // różny[/row]
[row title=DOTON]  C // Doton: Daichi Ganshō | Earth Release: Ground Bedrock // standardowy[/row][/description]
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Zwierzęta rangi S

Kahaku | The All-Mother河伯
GatunekNiedźwiedź polarny
RozmiarMonstrualny
Posiadane dziedzinySuiton S | Doton S | Fūton S | Mokuton A | Ninjutsu A
Siła8
Szybkość10
Wytrzymałość8
Refleks7
Siła woli5
Kontrola Chakry7
Ilosc chakry15 000 E: 5 | D: 25 | C: 75 | B: 300 | A: 750 | S: 3 500
Dzika niedźwiedzica mieszkająca w wysokich partiach gór. Pomimo życia w pojedynkę w dość trudnym habitacie bez większej interakcji z innymi niedźwiedziami, cechuje ją wyjątkowa nadopiekuńczość: zarówno nad innymi niedźwiedziami jak i osobami podpisanymi pod paktem. Przy innych emanuje dość przytłaczającą aurą - nie wydaje się misiem będącym zupełnie bezbronnym pluszakiem, pomijając już fakt, że jest dość... Duża.
Jest wystarczająco potężnej budowy, by rzeczywiście móc nazwać ją monstrum. Nie posiada jednak żadnych rogów ani innych nienaturalnych elementów. Biały niedźwiedź o bardzo grubym futrze, na czole ma wymalowany szarym barwnikiem romboidalny symbol, charakteryzujący niedźwiedzie z północnych stoków. Na szyi przewieszony ma naszyjnik z dużych, kolorowych paciorków.
Techniki
Ninjutsu // Pakt C // Shimo Suimin | Winter Sleep of the Beast King // standardowy
Ninjutsu C // Konbi Henge | Combination Transformation // podwójny
Ninjutsu C // Kuchiyose no Jutsu | Summoning Technique // różny
Ninjutsu C // Gyaku Kuchiyose no Jutsu | Reverse Summoning Technique // standardowy
Ninjutsu B // Shunshin no Jutsu | Body Flicker Technique // standardowy za 20 metrów
Suiton D // Kirigakure no Jutsu | Hiding in Mist Technique // standardowy na turę
Suiton C // Suiton: Hatō | Water Release: Surging Sea // różny
Suiton S // Suiton: Suijinchū | Water Release: Water Formation Pillar//standardowy
FŪTON C // Fūton: Daitoppa | Wind Release: Great Breakthrough // standardowy
DOTON A // Doton: Arijigoku no Jutsu | Earth Release: Antlion Technique //standardowy
MOKUTON C // Mokuton no Jutsu | Wood Creation Technique //różny
MOKUTON // Pakt A // Take no Hashira | Bamboo Fillars //standardowy
Współpracuje z

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=河伯]Kahaku | The All-Mother[/title]
[pic rank=S]https://i.imgur.com/QC8fLEY.png[/pic]
[row title=Gatunek]Niedźwiedź polarny[/row]
[row title=Rozmiar]Monstrualny[/row]
[row title=Posiadane dziedziny]Suiton S | Doton S | Fūton S | Mokuton A | Ninjutsu A[/row]
[sum sila=8 szybkosc=10 wytrzymalosc=8 refleks=7 sila_woli=5 kontrola_chakry=7 e=5 d=25 c=75 b=300 a=750 s=3 500]15 000[/sum]
[description]Dzika niedźwiedzica mieszkająca w wysokich partiach gór. Pomimo życia w pojedynkę w dość trudnym habitacie bez większej interakcji z innymi niedźwiedziami, cechuje ją wyjątkowa nadopiekuńczość: zarówno nad innymi niedźwiedziami jak i osobami podpisanymi pod paktem. Przy innych emanuje dość przytłaczającą aurą - nie wydaje się misiem będącym zupełnie bezbronnym pluszakiem, pomijając już fakt, że jest dość... Duża.
Jest wystarczająco potężnej budowy, by rzeczywiście móc nazwać ją monstrum. Nie posiada jednak żadnych rogów ani innych nienaturalnych elementów. Biały niedźwiedź o bardzo grubym futrze, na czole ma wymalowany szarym barwnikiem romboidalny symbol, charakteryzujący niedźwiedzie z północnych stoków. Na szyi przewieszony ma naszyjnik z dużych, kolorowych paciorków.[/description]
[row]Techniki[/row]
[description][row title=Ninjutsu // Pakt] C // Shimo Suimin | Winter Sleep of the Beast King // standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu] C // Konbi Henge | Combination Transformation // podwójny[/row]
[row title=Ninjutsu] C // Kuchiyose no Jutsu | Summoning Technique // różny[/row]
[row title=Ninjutsu] C // Gyaku Kuchiyose no Jutsu | Reverse Summoning Technique // standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu] B // Shunshin no Jutsu | Body Flicker Technique // standardowy za 20 metrów[/row]
[row title=Suiton] D // Kirigakure no Jutsu | Hiding in Mist Technique // standardowy na turę[/row]
[row title=Suiton] C // Suiton: Hatō | Water Release: Surging Sea // różny[/row]
[row title=Suiton] S // Suiton: Suijinchū | Water Release: Water Formation Pillar//standardowy[/row]
[row title=FŪTON] C // Fūton: Daitoppa | Wind Release: Great Breakthrough // standardowy[/row]
[row title=DOTON] A // Doton: Arijigoku no Jutsu | Earth Release: Antlion Technique //standardowy[/row]
[row title=MOKUTON] C // Mokuton no Jutsu | Wood Creation Technique //różny[/row]
[row title=MOKUTON // Pakt ] A // Take no Hashira | Bamboo Fillars //standardowy[/row][/description]
Zablokowany

Wróć do „Pakty”