• Ogłoszenia
  •  

    Kadra forum


    W przypadku pytań i niejasności, powyższe osoby z chęcią udzielą wszelakich odpowiedzi. Ze względu na fakt, że część administracji nie przebywa zalogowanymi przez cały czas na swoich kontach administratorskich, warto w profilu każdego z nich zapoznać się z zakładką "Połączone profile". Wsparcia można poszukiwać również wśród reszty kadry, bądź szukając odpowiedzi na MChacie/Discordzie. Warto jednak pamiętać, że to kadra forum posiada najbardziej dokładne informacje.

    Obecny rok: Jesień 162 rok


    Aktualności fabularnePrzedstawienie świataHistoria i chronologiaReputacja i BingoMapa świataInformacje o wioskachNiniejsze tematy stanowią podsumowanie aktualnej sytuacji fabularnej. Przedstawiają nie tylko realia, w jakich miejsce ma rozgrywka, ale również daje wgląd w przeszłe wydarzenia i sytuację w wybranych krajach, dzięki czemu łatwiej wdrożyć się w grę. Tematy te z czasem będą aktualizowane o nowe informacje, zmieniając się wraz z poczynaniami postaci.

    Kącik nowego gracza


    SamouczekRozwój i koszta chakryAtrybutyAtutyWzór Karty PostaciTransfer Kart PostaciSpecjalnie dla osób, które dopiero grę rozpoczynają, zebraliśmy wszystkie najważniejsze linki w jednym miejscu. Tak jak szybki dostęp do tematu rozwoju i atrybutów zapewne przyda się osobom na każdym etapie rozgrywki, tak samouczek zbiera wszystkie kluczowe informacje, porządkując je i oferując wszelakie objaśnienia zarówno dla osób zaznajomionym z realiami, jak i bardziej świeżym graczom.

    Nowości i ogłoszenia



    ADMINISTRACJA PRZYPOMINA o konieczności dostosowania nazwy konta do istniejących zapisów w regulaminie. Login konta = nazwisko i imię postaci. Administracja zastrzega sobie prawo do zmienienia nicków graczy wedle obowiązującego wzoru od 8.07.2021 bez wcześniejszego informowania pojedynczo właścicieli kont.

    [2022/09/08] Wydarzenie w Baibai ewoluowało! Zapraszamy wszystkich do zapoznania się z jego nową, znacznie zmienioną wersją z wyjątkowymi nagrodami - Chapter I-B: Pod Rzekami Cieni. Zachęcamy też przy okazji do zapoznania się z nowym wydarzeniem wioskowym, o jakim informacje znajdziecie w temacie Aktualności fabularnych!
     

Pakt z Wilkami

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 664
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:

Pakt z Wilkami

#1

Pakt z wilkami
ProfilSenjutsu
Żywioł paktuDoton
Powiernik paktu---
Przysłowie o tym, że w każdym żyją dwa wilki - zły i dobry - nie wzięło się znikąd. Przedstawiciele tej rodziny charakteryzują się sporą rozbieżnością w przejawianych na co dzień zachowaniach. Każdy z osobna potrafi być łagodny jak baranek lub rozwścieczony niczym byk, a wszystko to zależy od tego z kim i w jakiej sytuacji mają do czynienia. Istnieją jednak przypadki odbiegające od reguły, osobniki na które nie są w stanie wpłynąć nawet najbliżsi, czy silniejsi... Ponad wszystko cenią sobie szacunek oraz wierność, gotowi poświęcić własne życie dla pozostałych ze stada i tropić latami tych, którzy przelali rodzinną krew.
Kraina paktuLas dusz
Gdzieś głęboko w dolinie, pomiędzy dwoma wysokimi pasmami gór - gdzie zima nigdy się nie kończy -, rozciągają się gęsto posadzone świerki, jodły i tuje. Właśnie one nazywane są lasem dusz, rodzinnym domem psowatych, gdzie obcy mają kategoryczny zakaz wstępu. Ciężko się tu odnaleźć, bo nie dość, że wszystko wygląda tak samo, to nie brak tu obfitych zamieci, czy mglistych poranków. Z tego też powodu większość przedstawicieli rodziny ukrywa się w jaskiniach, norach i tunelach, będącymi jednocześnie punktami skromnych infrastruktur.
Podpisy
  1. ---
Techniki paktu
Kemono | Beast
KlasyfikacjaNinjutsu, Technika Transformacji
PieczęciePies → Wół → Świnia → Wąż → Pies
KosztPodwójny za aktywację, standardowy za utrzymanie
ZasięgNa siebie
WymaganiaBycie wilkiem
Po aktywacji, wilki zyskują możliwość poruszania się na dwóch, tylnych kończynach w nieco przygarbionej pozycji. Zmienia się również budowa ich przednich łap, dzięki czemu zdolne są do chwytania przedmiotów i składania pieczęci ninja. W tej formie nie mają też żadnych problemów z korzystaniem stylów Tai/Kenjutsu przystosowanych dla ludzkich przedstawicieli. Taka przemiana budzi w nich wewnętrzne instynkty przez co stają się agresywniejsze, a ich zmysły nieco bardziej wyczulone. Istotnym faktem jest to, że techniki nie da się przerwać nawet zranieniem wilka. Będzie utrzymywała się dopóty, dopóki poświęcana jest na nią chakra.

Posiadając Ninjutsu B: Można pominąć trzy pieczęcie.
Posiadając Ninjutsu A: Można pominąć pozostałe pieczęcie, ale czas mieszania chakry zajmuje tyle, co ich złożenie.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=獣]Kemono | Beast[/title]
[pic rank=C]link do obrazka[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Ninjutsu, Technika Transformacji[/row]
[row title=Pieczęcie]Pies → Wół → Świnia → Wąż → Pies[/row]
[row title=Koszt]Podwójny za aktywację, standardowy za utrzymanie[/row]
[row title=Zasięg]Na siebie[/row]
[row title=Wymagania]Bycie wilkiem[/row]
[description]Po aktywacji, wilki zyskują możliwość poruszania się na dwóch, tylnych kończynach w nieco przygarbionej pozycji. Zmienia się również budowa ich przednich łap, dzięki czemu zdolne są do chwytania przedmiotów i składania pieczęci ninja. W tej formie nie mają też żadnych problemów z korzystaniem stylów Tai/Kenjutsu przystosowanych dla ludzkich przedstawicieli. Taka przemiana budzi w nich wewnętrzne instynkty przez co stają się agresywniejsze, a ich zmysły nieco bardziej wyczulone. Istotnym faktem jest to, że techniki nie da się przerwać nawet zranieniem wilka. Będzie utrzymywała się dopóty, dopóki poświęcana jest na nią chakra.

[b]Posiadając Ninjutsu B:[/b] Można pominąć trzy pieczęcie.
[b]Posiadając Ninjutsu A:[/b] Można pominąć pozostałe pieczęcie, ale czas mieszania chakry zajmuje tyle, co ich złożenie. [/description]
[/description]

Ōkami Azarashi | Wolf Seal狼アザラシ
KlasyfikacjaFūinjutsu, Technika Pieczętująca
PieczęcieBrak, czas mieszania chakry zajmuje tyle, co złożenie 10 pieczęci
KosztStandardowy za nałożenie, zerowy za zdjęcie
ZasięgDotykowy podczas nakładania i zdejmowania, różny podczas tropienia
WymaganiaPakt z wilkami lub bycie wilkiem
Po zmieszaniu odpowiednich ilości chakry użytkownik może nałożyc pieczęć na dowolną istotę żywą w trzy sposoby: wgryzienie, zadrapanie i zwykłe dotknięcie. Właściwości pozostawionego znaku potrafią wzmożyć zapach oraz wyczuwalność chakry celu ponad trzykrotnie, tym samym pozwalając tropić go na większych odległościach lub kompletnie je stłumić. W przypadku drugiego zastosowania, korzystanie z jakichkolwiek ilości chakry niweluje ukrywanie, a także niszczy symbol. Pieczęci można pozbyć się również z pomocą owej techniki, specjalnych technik do "łamania" pieczęci, lub najzwyczajniej przeczekując odpowiedni czas, aż zawarta w niej chakra wyparuje. Czas trwania tego procesu zależny jest od metody nałożenia, a więc i głębokości na jaką została wprowadzona chakra, ugryzienie - 3 doby, zadrapanie - 2 doby, dotknięcie - 1 doba. Wystarczy chwila skupienia, by mnie więcej określić kierunek położenia znaku.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=狼アザラシ]Ōkami Azarashi | Wolf Seal[/title]
[pic rank=A]link do obrazka[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Fūinjutsu, Technika Pieczętująca[/row]
[row title=Pieczęcie]Brak, czas mieszania chakry zajmuje tyle, co złożenie 10 pieczęci[/row]
[row title=Koszt]Standardowy za nałożenie, zerowy za zdjęcie[/row]
[row title=Zasięg]Dotykowy podczas nakładania i zdejmowania, różny podczas tropienia[/row]
[row title=Wymagania]Pakt z wilkami lub bycie wilkiem[/row]
[description]Po zmieszaniu odpowiednich ilości chakry użytkownik może nałożyc pieczęć na dowolną istotę żywą w trzy sposoby: wgryzienie, zadrapanie i zwykłe dotknięcie. Właściwości pozostawionego znaku potrafią wzmożyć zapach oraz wyczuwalność chakry celu ponad trzykrotnie, tym samym pozwalając tropić go na większych odległościach lub kompletnie je stłumić. W przypadku drugiego zastosowania, korzystanie z jakichkolwiek ilości chakry niweluje ukrywanie, a także niszczy symbol. Pieczęci można pozbyć się również z pomocą owej techniki, specjalnych technik do "łamania" pieczęci,  lub najzwyczajniej przeczekując odpowiedni czas, aż zawarta w niej chakra wyparuje. Czas trwania tego procesu zależny jest od metody nałożenia, a więc i głębokości na jaką została wprowadzona chakra, ugryzienie - 3 doby, zadrapanie - 2 doby, dotknięcie - 1 doba. Wystarczy chwila skupienia, by mnie więcej określić kierunek położenia znaku.[/description]
Ostatnio zmieniony 26 sie 2022, 19:16 przez Tora, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 664
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:

Zwierzęta rangi E

#2

Zwierzęta rangi E
Ostatnio zmieniony 26 sie 2022, 12:29 przez Hefajstos, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 664
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:

Zwierzęta rangi D

#3

Zwierzęta rangi D
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 664
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:

Zwierzęta rangi C

#4

Nishi
GatunekWilk leśny
RozmiarŚredni
Posiadane dziedziny
Siła4
Szybkość7
Wytrzymałość7
Refleks7
Siła woli5
Kontrola Chakry0
Ilosc chakry5000 E: 0 | D: 0 | C: 0 | B: 0 | A: 0 | S: 0
Dumna i wyniosła samica będąca życiową partnerką Shiro. Twierdzi, że ich Kraina jest wyjątkowo dołująca i bez polotu, dlatego chętnie odwiedza oba kontynenty w poszukiwaniu lepszych widoków. Posiada wysoką kulturę osobistą i tego samego oczekuje wobec siebie, często lubi też ponarzekać, nawet bez konkretnych powodów. Jak można się spodziewać, nie należy do sporych gabarytowo. Przeciętnej osobie sięga do pasa, jej futro mieni się odcieniami brązu, zaś tęczówki dużych oczu jasną, wyrazistą zielenią.
Współpracuje z
  • ---

Kod: Zaznacz cały

[title]Nishi[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/7Pbaqoa.png[/pic]
[row title=Gatunek]Wilk leśny[/row]
[row title=Rozmiar]Średni[/row]
[row title=Posiadane dziedziny][/row]
[sum sila=4 szybkosc=7 wytrzymalosc=7 refleks=7 sila_woli=5 kontrola_chakry=0 e=0 d=0 c=0 b=0 a=0 s=0]5000[/sum]
[description]Dumna i wyniosła samica będąca życiową partnerką Shiro. Twierdzi, że ich Kraina jest wyjątkowo dołująca i bez polotu, dlatego chętnie odwiedza oba kontynenty w poszukiwaniu lepszych widoków. Posiada wysoką kulturę osobistą i tego samego oczekuje wobec siebie, często lubi też ponarzekać, nawet bez konkretnych powodów. Jak można się spodziewać, nie należy do sporych gabarytowo. Przeciętnej osobie sięga do pasa, jej futro mieni się odcieniami brązu, zaś tęczówki dużych oczu jasną, wyrazistą zielenią. [/description]
[row]Współpracuje z[/row]
[description][list][*]---[/list][/description]
Ostatnio zmieniony 26 sie 2022, 12:33 przez Hefajstos, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 664
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:

Zwierzęta rangi B

#5

Shiro
GatunekWilk Biały
RozmiarŚredni
Posiadane dziedzinyNinjutsu C | Doton B | Suiton B | Fuuinjutsu A
Siła3
Szybkość8
Wytrzymałość8
Refleks5
Siła woli3
Kontrola Chakry8
Ilosc chakry7500 E: 0 | D: 10 | C: 50 | B: 250 | A: 500 | S: 2000
Otwarty, spokojny, o przyjaznym usposobieniu nawet dla ludzi. Uwielbia dyskutować, a to ze względu na obszerną wiedzę jaką posiadł podczas podróży. Są jego pasją, dlatego chętnie współpracuje z ludźmi, gdyż każde przywołanie staje się okazją na spacer i nowe doświadczenia. Mimo swojego wieku nie wyrósł poza normy gatunkowe. Białe umaszczenie, długie i stojące uszy oraz oczy w pomarańczowym kolorze. Cechą szczególną wyglądu jest pozioma blizna na prawym oku, którą zafundował mu Ajin jeszcze za czasów, gdy byli szczeniakami.
Techniki zwierzęcia
Ninjutsu E // Bunshin no Jutsu | Clone Technique // Standardowy za klona
Ninjutsu E // Henge no Jutsu | Transformation Technique // Standardowy
Ninjutsu E // Kawarimi no Jutsu | Body Replacement Technique // Standardowy
Ninjutsu E // Ki Nobori no Shugyō | Tree Climbing Practice // Standardowy na turę
Ninjutsu E // Nawanuke no Jutsu | Rope Escape Technique // Standardowy
Ninjutsu E // Suimen Hokō no Gyō | Water Surface Walking Practice // Standardowy na turę
NinjutsuC // Gyaku Kuchiyose no Jutsu | Reverse Summoning Technique // Standardowy
NinjutsuC // Kuchiyose no Jutsu | Summoning Technique // Standardowy
NinjutsuC // Kemono | Beast // Podwójny za aktywację, standardowy za utrzymanie
DotonC // Doton: Doro Ōkami | Earth Release: Mud Wolves // Standardowy na turę za wilka
SuitonD // Kirigakure no Jutsu | Hiding in Mist Technique // Standardowy na turę
SuitonD // Mizugakure no Jutsu | Hiding in Water Technique // Standardowy na turę
SuitonC // Suiton: Hatō | Water Release: Surging Sea // Różny na turę
FūinjutsuD // Fūin no Jutsu | Sealing Technique // Standardowy (pieczętowanie), Brak (odpieczętowanie)
FūinjutsuB // Gofū Kekkai | Five-Seal Barrier // Pięciokrotny
FūinjutsuB // Gofū Kekkai Tōge no Jutsu | Five-Seal Barrier Pass Technique // Standardowy od osoby
FūinjutsuA // Ōkami Azarashi | Wolf Seal // Standardowy za nałożenie, zerowy za zdjęcie
Współpracuje z
  • ---

Kod: Zaznacz cały

[title]Shiro[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/obOu72B.png[/pic]
[row title=Gatunek]Wilk Biały[/row]
[row title=Rozmiar]Średni[/row]
[row title=Posiadane dziedziny]Ninjutsu C | Doton B | Suiton B | Fuuinjutsu A[/row]
[sum sila=3 szybkosc=8 wytrzymalosc=8 refleks=5 sila_woli=3 kontrola_chakry=8 e=0 d=10 c=50 b=250 a=500 s=2000]7500[/sum]
[description]Otwarty, spokojny, o przyjaznym usposobieniu nawet dla ludzi. Uwielbia dyskutować, a to ze względu na obszerną wiedzę jaką posiadł podczas podróży. Są jego pasją, dlatego chętnie współpracuje z ludźmi, gdyż każde przywołanie staje się okazją na spacer i nowe doświadczenia. Mimo swojego wieku nie wyrósł poza normy gatunkowe. Białe umaszczenie, długie i stojące uszy oraz oczy w pomarańczowym kolorze. Cechą szczególną wyglądu jest pozioma blizna na prawym oku, którą zafundował mu Ajin jeszcze za czasów, gdy byli szczeniakami.
[/description]
[row]Techniki zwierzęcia[/row]
[description]
[row title=Ninjutsu] E // Bunshin no Jutsu | Clone Technique // Standardowy za klona[/row]
[row title=Ninjutsu] E // Henge no Jutsu | Transformation Technique // Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu] E // Kawarimi no Jutsu | Body Replacement Technique // Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu] E // Ki Nobori no Shugyō | Tree Climbing Practice // Standardowy na turę[/row]
[row title=Ninjutsu] E // Nawanuke no Jutsu | Rope Escape Technique // Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu] E // Suimen Hokō no Gyō | Water Surface Walking Practice // Standardowy na turę[/row]
[row title=Ninjutsu]C // Gyaku Kuchiyose no Jutsu | Reverse Summoning Technique // Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu]C // Kuchiyose no Jutsu | Summoning Technique // Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu]C // Kemono | Beast // Podwójny za aktywację, standardowy za utrzymanie[/row]
[row title=Doton]C // Doton: Doro Ōkami | Earth Release: Mud Wolves // Standardowy na turę za wilka[/row]
[row title=Suiton]D // Kirigakure no Jutsu | Hiding in Mist Technique // Standardowy na turę[/row]
[row title=Suiton]D // Mizugakure no Jutsu | Hiding in Water Technique // Standardowy na turę[/row]
[row title=Suiton]C // Suiton: Hatō | Water Release: Surging Sea // Różny na turę[/row]
[row title=Fūinjutsu]D // Fūin no Jutsu | Sealing Technique // Standardowy (pieczętowanie), Brak (odpieczętowanie)[/row]
[row title=Fūinjutsu]B // Gofū Kekkai | Five-Seal Barrier // Pięciokrotny[/row]
[row title=Fūinjutsu]B // Gofū Kekkai Tōge no Jutsu | Five-Seal Barrier Pass Technique // Standardowy od osoby[/row]
[row title=Fūinjutsu]A // Ōkami Azarashi | Wolf Seal // Standardowy za nałożenie, zerowy za zdjęcie[/row][/description]
[row]Współpracuje z[/row]
[description][list][*]---[/list][/description]
Ostatnio zmieniony 26 sie 2022, 19:30 przez Tora, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 664
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:

Zwierzęta rangi A

#6

Ajin
GatunekWilk Czarny
RozmiarDuży
Posiadane dziedzinyRaiton B | Ninjutsu A | Doton A | SEN NO ICHIGEKI S
Siła8
Szybkość8
Wytrzymałość5
Refleks7
Siła woli4
Kontrola Chakry8
Ilosc chakry10 000 E: 5 | D: 10 | C: 50 | B: 250 | A: 500 | S: 2000
Prawdziwe wcielenie zła, uosobienie negatywnych emocji, bestia o czerwonych oczach. Jest zawsze wściekły i narwany, nie słucha nikogo poza samym sobą i Zanzą. Jest w stanie zrobić wszystko, by sprowokować walkę i dać się ponieść swojemu instynktowi. Wysoki na dwa i pół metra, o czterech metrach długości i czarnej niczym najciemniejsza noc, długiej sierści. Wąska talia, długie łapy i nastroszony ogon. Jego zęby są ostre niczym brzytwa, nader często eksponowane i gotowe wgryźć się we wszystko.
Techniki zwierzęcia
Ninjutsu E // Bunshin no Jutsu | Clone Technique // Standardowy za klona
Ninjutsu E // Henge no Jutsu | Transformation Technique // Standardowy
Ninjutsu E // Kawarimi no Jutsu | Body Replacement Technique // Standardowy
Ninjutsu E // Ki Nobori no Shugyō | Tree Climbing Practice // Standardowy na turę
Ninjutsu E // Nawanuke no Jutsu | Rope Escape Technique // Standardowy
Ninjutsu E // Suimen Hokō no Gyō | Water Surface Walking Practice // Standardowy na turę
NinjutsuC // Gyaku Kuchiyose no Jutsu | Reverse Summoning Technique // Standardowy
NinjutsuC // Kuchiyose no Jutsu | Summoning Technique // Standardowy
NinjutsuC // Kemono | Beast // Podwójny za aktywację, standardowy za utrzymanie
NinjutsuB // Shunshin no Jutsu | Body Flicker Technique // Standardowy
NinjutsuB // Ranjishigami no Jutsu | Wild Lion's Mane Technique // Podwójny na aktywację, Standardowy na turę
NinjutsuA // Chakura no Kujaku | Chakra Paw // Podwójny na turę za ramię
DotonB // Doton: Kengan no Jutsu | Earth Release: Fist Rock Technique // Standardowy od ręki
DotonB // Iwa Bunshin no Jutsu | Rock Clone Technique // Chakra dzielona dowolnie pomiędzy oryginał i kopie
RaitonC // Raiton: Raikyū | Lightning Release: Lightning Ball // Standardowy
RaitonB // Denji Sōkō | Electrical Armor // Podwójny w pierwszej turze, standardowy w kolejnych
RaitonB // Gian | False Darkness // Podwójny
Współpracuje z
  • ---

Kod: Zaznacz cały

[title]Ajin[/title]
[pic rank=A]https://i.imgur.com/RSeF7gI.png[/pic]
[row title=Gatunek]Wilk Czarny[/row]
[row title=Rozmiar]Duży[/row]
[row title=Posiadane dziedziny]Raiton B | Ninjutsu A | Doton A | SEN NO ICHIGEKI S[/row]
[sum sila=8 szybkosc=8 wytrzymalosc=5 refleks=7 sila_woli=4 kontrola_chakry=8 e=5 d=10 c=50 b=250 a=500 s=2000]10 000[/sum]
[description]Prawdziwe wcielenie zła, uosobienie negatywnych emocji, bestia o czerwonych oczach. Jest zawsze wściekły i narwany, nie słucha nikogo poza samym sobą i Zanzą. Jest w stanie zrobić wszystko, by sprowokować walkę i dać się ponieść swojemu instynktowi. Wysoki na dwa i pół metra, o czterech metrach długości i czarnej niczym najciemniejsza noc, długiej sierści. Wąska talia, długie łapy i nastroszony ogon. Jego zęby są ostre niczym brzytwa, nader często eksponowane i gotowe wgryźć się we wszystko.[/description]
[row]Techniki zwierzęcia[/row]
[description]
[row title=Ninjutsu] E // Bunshin no Jutsu | Clone Technique // Standardowy za klona[/row]
[row title=Ninjutsu] E // Henge no Jutsu | Transformation Technique // Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu] E // Kawarimi no Jutsu | Body Replacement Technique // Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu] E // Ki Nobori no Shugyō | Tree Climbing Practice // Standardowy na turę[/row]
[row title=Ninjutsu] E // Nawanuke no Jutsu | Rope Escape Technique // Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu] E // Suimen Hokō no Gyō | Water Surface Walking Practice // Standardowy na turę[/row]
[row title=Ninjutsu]C // Gyaku Kuchiyose no Jutsu | Reverse Summoning Technique // Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu]C // Kuchiyose no Jutsu | Summoning Technique // Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu]C // Kemono | Beast // Podwójny za aktywację, standardowy za utrzymanie[/row]
[row title=Ninjutsu]B // Shunshin no Jutsu | Body Flicker Technique // Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu]B // Ranjishigami no Jutsu | Wild Lion's Mane Technique // Podwójny na aktywację, Standardowy na turę[/row]
[row title=Ninjutsu]A // Chakura no Ashi | Chakra Paw // Podwójny na turę za ramię[/row]
[row title=Doton]B // Doton: Kengan no Jutsu | Earth Release: Fist Rock Technique // Standardowy od ręki[/row]
[row title=Doton]B // Iwa Bunshin no Jutsu | Rock Clone Technique // Chakra dzielona dowolnie pomiędzy oryginał i kopie[/row]
[row title=Raiton]C // Raiton: Raikyū | Lightning Release: Lightning Ball // Standardowy[/row]
[row title=Raiton]B // Denji Sōkō | Electrical Armor // Podwójny w pierwszej turze, standardowy w kolejnych[/row]
[row title=Raiton]B // Gian | False Darkness // Podwójny[/row][/description]
[row]Współpracuje z[/row]
[description][list][*]---[/list][/description]
Ostatnio zmieniony 26 sie 2022, 19:52 przez Tora, łącznie zmieniany 4 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 664
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:

Zwierzęta rangi S

#7

Zanza
GatunekWilk Szary
RozmiarMonstrualny
Posiadane dziedziny Itamiken A | Tate to Ken A | Doton S | Fūton S | Ninjutsu S
Siła6|9
Szybkość6|9
Wytrzymałość9/10
Refleks7/10
Siła woli7
Kontrola Chakry10
Ilosc chakry15 000 E: 0 | D: 0 | C: 20 | B: 100 | A: 250 | S: 500
Największy i najniebezpieczniejszy z watahy. Niepodważalny samiec alfa, z którego zdaniem liczą się wszyscy mieszkańcy Lasu Dusz. Jako najsilniejszy poczuwa się odpowiedzialny za bezpieczeństwo pozostałych, dlatego nie wypada o nich źle mówić w jego obecności. Jest dumny, odważny i prostolinijny, zawsze mówi dokładnie to co myśli niezależnie od tego z kim ma do czynienia. Niełatwo zdobyć jego zaufanie, a zwłaszcza ludziom, których świat kompletnie go nie interesuje. Mierzy około dzwudziestu metrów wysokości w grzbiecie i trzydziestu metrów długości wraz z ogonem. Ciemnoszare futro prześwituje czarnym kolorem na większości ciała z wyjątkiem jaśniejszego podbrzusza. Zarówno kły jak i pazury są niezwykle grube i ostre, zdolne do rozszarpywania najwytrzymalszych przeciwników
Techniki zwierzęcia
Ninjutsu E // Bunshin no Jutsu | Clone Technique // Standardowy za klona
Ninjutsu E // Henge no Jutsu | Transformation Technique // Standardowy
Ninjutsu E // Kawarimi no Jutsu | Body Replacement Technique // Standardowy
Ninjutsu E // Ki Nobori no Shugyō | Tree Climbing Practice // Standardowy na turę
Ninjutsu E // Nawanuke no Jutsu | Rope Escape Technique // Standardowy
Ninjutsu E // Suimen Hokō no Gyō | Water Surface Walking Practice // Standardowy na turę
NinjutsuC // Gyaku Kuchiyose no Jutsu | Reverse Summoning Technique // Standardowy
NinjutsuC // Kuchiyose no Jutsu | Summoning Technique // Standardowy
NinjutsuC // Kemono | Beast // Podwójny za aktywację, standardowy za utrzymanie
NinjutsuB // Hien | Flying Swallow // Standardowy na turę
NinjutsuB // Shunshin no Jutsu | Body Flicker Technique // Standardowy
NinjutsuB // Ranjishigami no Jutsu | Wild Lion's Mane Technique // Podwójny na aktywację, Standardowy na turę
NinjutsuA // Chakura no Kujaku | Chakra Paw // Podwójny na turę za ramię
NinjutsuA // Chakura Tensō no Jutsu | Chakra Transfer Technique // Przekazywana chakra
DotonB // Doton: Yomi Numa | Earth Release: Swamp of the Underworld // Standardowy za obszar o średnicy 20 metrów
DotonB // Ishi no Kami no Abatā | God of Stones Avatar // Dwukrotny, standardowy C na turę
DotonB // Iwa Bunshin no Jutsu | Rock Clone Technique // Chakra dzielona dowolnie pomiędzy oryginał i kopie
FūtonB // Fūton: Shinkūgyoku | Wind Release: Vacuum Sphere // Standardowy
FūtonA // Fūton: Shinkū Renpa | Wind Release: Vacuum Serial Waves // Standardowy za 5 ostrzy
Współpracuje z
  • ---

Kod: Zaznacz cały

[title]Zanza[/title]
[pic rank=S]https://i.imgur.com/CM6qmGP.png[/pic]
[row title=Gatunek]Wilk Szary[/row]
[row title=Rozmiar]Monstrualny [/row]
[row title=Posiadane dziedziny] Itamiken A | Tate to Ken A | Doton S | Fūton S | Ninjutsu S   [/row]
[sum sila=6|9 szybkosc=6|9 wytrzymalosc=9/10 refleks=7/10 sila_woli=7 kontrola_chakry=10 e=0 d=0 c=20 b=100 a=250 s=500]15 000[/sum]
[description]Największy i najniebezpieczniejszy z watahy. Niepodważalny samiec alfa, z którego zdaniem liczą się wszyscy mieszkańcy Lasu Dusz. Jako najsilniejszy poczuwa się odpowiedzialny za bezpieczeństwo pozostałych, dlatego nie wypada o nich źle mówić w jego obecności. Jest dumny, odważny i prostolinijny, zawsze mówi dokładnie to co myśli niezależnie od tego z kim ma do czynienia. Niełatwo zdobyć jego zaufanie, a zwłaszcza ludziom, których świat kompletnie go nie interesuje. Mierzy około dzwudziestu metrów wysokości w grzbiecie i trzydziestu metrów długości wraz z ogonem. Ciemnoszare futro prześwituje czarnym kolorem na większości ciała z wyjątkiem jaśniejszego podbrzusza. Zarówno kły jak i pazury są niezwykle grube i ostre, zdolne do rozszarpywania najwytrzymalszych przeciwników
[/description]
[row]Techniki zwierzęcia[/row]
[description]
[row title=Ninjutsu] E // Bunshin no Jutsu | Clone Technique // Standardowy za klona[/row]
[row title=Ninjutsu] E // Henge no Jutsu | Transformation Technique // Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu] E // Kawarimi no Jutsu | Body Replacement Technique // Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu] E // Ki Nobori no Shugyō | Tree Climbing Practice // Standardowy na turę[/row]
[row title=Ninjutsu] E // Nawanuke no Jutsu | Rope Escape Technique // Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu] E // Suimen Hokō no Gyō | Water Surface Walking Practice // Standardowy na turę[/row]
[row title=Ninjutsu]C // Gyaku Kuchiyose no Jutsu | Reverse Summoning Technique // Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu]C // Kuchiyose no Jutsu | Summoning Technique // Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu]C // Kemono | Beast // Podwójny za aktywację, standardowy za utrzymanie[/row]
[row title=Ninjutsu]B // Hien | Flying Swallow // Standardowy na turę[/row]
[row title=Ninjutsu]B // Shunshin no Jutsu | Body Flicker Technique // Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu]B // Ranjishigami no Jutsu | Wild Lion's Mane Technique // Podwójny na aktywację, Standardowy na turę[/row]
[row title=Ninjutsu]A // Chakura no Kujaku | Chakra Paw // Podwójny na turę za ramię[/row]
[row title=Ninjutsu]A // Chakura Tensō no Jutsu | Chakra Transfer Technique // Przekazywana chakra[/row]
[row title=Doton]B // Doton: Yomi Numa | Earth Release: Swamp of the Underworld // Standardowy za obszar o średnicy 20 metrów[/row]
[row title=Doton]B // Ishi no Kami no Abatā | God of Stones Avatar // Dwukrotny, standardowy C na turę[/row]
[row title=Doton]B // Iwa Bunshin no Jutsu | Rock Clone Technique // Chakra dzielona dowolnie pomiędzy oryginał i kopie[/row]
[row title=Fūton]B // Fūton: Shinkūgyoku | Wind Release: Vacuum Sphere // Standardowy[/row]
[row title=Fūton]A // Fūton: Shinkū Renpa | Wind Release: Vacuum Serial Waves // Standardowy za 5 ostrzy[/row][/description]
[row]Współpracuje z[/row]
[description][list][*]---[/list][/description]
Ostatnio zmieniony 26 sie 2022, 19:52 przez Tora, łącznie zmieniany 3 razy.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pakty”