• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Hanatora Jinsei

Moderator: Moderatorzy Kart Postaci

Awatar użytkownika
Hanatora Jinsei
Posty: 46
Rejestracja: 27 lut 2022, 23:09
Ranga dodatkowa: Rycerz
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Bank:

Hanatora Jinsei

Hanatora Jinsei
Vows are words, and words are wind.
WYGLĄD
♦♞♦
Młody rycerz nie jest za bardzo wyróżniającym się człowiekiem wśród społeczeństwa, można powiedzieć, że jest nader przeciętny pomijając jego budowę ciała (dosyć umięśnioną z widocznym zarysem kaloryfera) i faktem, że nie wyróżnia się niczym innym z wierzchu. Ot, ma po prostu wygląd typowego kogoś, kto zaczyna wkraczać w świat boju po odpowiednim treningu - jest po prostu podlotkiem rzuconym na głęboką wodę przez swojego mistrza. Jego twarz jest tak bardzo normalna, że aż charakterystyczna - głównie przez twarz przechodzi uśmiech od ucha do ucha. Chyba, że zaczyna się poważniejsza bitwa - wtedy jego mimika zmienia się na zdecydowanie poważną i zaczyna dominować zwężenie brwi w dół i zagryzanie dolniejszej wargi. Chłopak wyróżnia się ten delikatnie miodowymi oczami, które posiadają czasem plamki brązowej barwy. Co go najbardziej zdradza po zdjęciu wszelkiego górnego nakrycia? Tatuaż, a może bardziej runa przypominająca gołębia, nałożona przez jednego z Mistrzów Runicznych między jego łopatkami, która ma go chronić przed niszczeniem się jego ciała przez nadużywanie niekontrolowanej czakry, dlatego chłopak zamienił zdolności czakry na atrybuty fizyczne do momentu, kiedy jego sytuacja z czakrą nie ustabilizuje się.
Naturalnie długie włosy Jinseia są splątywane w warkocz, który następnie chłopak opuszcza na swoje plecy, dopóty nie nosi swojej lekkiej zbroi. Dłonie naznaczone zostały śladami ciężkiego wypracowania walki mieczem i tarczą.
CHARAKTER
♦♞♦
Jinsei to jeden z przykładów ludzi, który pomimo swojego wieku jeszcze wiele musi nauczyć się o świecie i na pewno wiedzieć komu ufać. Chłopak nie ma łatwo ze względu na fakt, że jego kontrola czakry została zaburzona i pieczęć na jego plecach bardzo dobrze mu o tym przypomina. Dlatego pomimo, że nie umie posługiwać się na ten moment doskonale czakrą, bardzo stara się, aby ta powróciła do swoich naturalnych możliwości. Z tego powodu pracuje znacznie ciężej niż typowy człowiek lub shinobi, starając się każdego dnia być lepszym od siebie. Nie jest osobą, która chowa zbytnio urazę do innych ludzi, ale wie też, że nie każdy zasługuje na drugą szansę. Z tego powodu nawet jeśli komuś wybaczy, często będzie wytykał tej osobie błędy z przeszłości, aby wiedział, że ma za co się wstydzić. Ewentualnie w którymś momencie oczywiście przestanie to robić, a zamieni się to po prostu w running joke. Często zapomina też o paru rzeczach, ale zwykle stara się pamiętać wszystko o czym mówią do niego ludzie. Wczuwa się w swoją rolę poszukiwacza Dwunastu Sygnatur, które mogą otworzyć mu możliwości zostania posiadaczem miecza, który ochroni świat przed potencjalnym atakiem Ogoniastych Bestii zza kontynentu. Jeśli ktoś zamierza wyśmiewać jego cel w życiu jako rycerza lub Legendę o Dwunastu Sygnaturach, widocznie zbulwersuje się i z tego powodu zacznie zachowywać się hałaśliwie.
Nazwisko i imięHanatora Jinsei
PrzynależnośćNichibotsu no Kuni
PseudonimyJin
PłećMężczyzna
Tytuły--
Wiek20
Wzrost173cm
Waga82kg
Rangi
Muryō no Ninja
Wspomagania
1#:
2#:
3#:
4#:
5#:
Wykonane wątki (oficjalne/wszystkie)
D
2
C
B
A
S
Odbyte walki
Zwycięstwa:
Brak
Remisy:
Brak
Porażki:
Brak
Siła:
Poz. 7
Szybkość:
Poz. 7
Wytrzymałość:
Poz. 7
Refleks:
Poz. 6
Siła Woli:
Poz. 3
Kontrola Chakry:
Poz. 4
Ilość Chakry:
1,000E: 30 | D: 100 | C: 250 | B: x | A: x | S: x
Posiadane Dziedziny
TATE TO KEN
B
JŪ HOHEI
C
BAJUTSU
E
FUUINJUTSU
E
NINJUTSU
E
SHOKUNIN-WAZA
E
RAITON
E
KATON
-
NULL
E
NULL
E
NieokreślonySpecjalizacja
Ninja przejawia naturalny talent w jednej konkretnej dziedzinie ninpō czy stylu walki. Objawia się to różnego rodzaju "drygiem" do technik tej konkretnej dziedziny bądź stylu walki. W konkretnych stylach i technikach znajduje się opis, w jaki sposób specjalizacja na nie wpływa. Jest to atut obrazujący predyspozycję naszej postaci w konkretnym kierunku.
BÓG KOWADŁAAtut wrodzony
Posiadanie tego atutu pozwala na tworzenie unikatów. Bez niego nie ma takiej możliwości. Rzecz jasna, atut ten nie usuwa pozostałych wymagań. Jest on po prostu pierwszym krokiem na drodze do tworzenia najciekawszych przedmiotów.
INSTYNKT NIEBEZPIECZEŃSTWAAtut wrodzony
Postać posiada swoisty szósty zmysł. Dzięki temu jest w stanie wyczuć niebezpieczeństwo, zanim normalnie byłaby w stanie je dostrzec. Czy to mina, na którą właśnie miała nadepnąć, czy czający się za rogiem nieprzyjaciele - postać może się zorientować, że coś jest nie tak. Nie oznacza to jednak, że jest w stanie wszystko przewidzieć.
ŚWIATOWE BOGACTWOAtut wrodzony
Większość osób, rodzi się biedna i pozostaje nimi na całe życie. Trafiają się jednak tacy, którym to bogactwo było wręcz pisane, czy to z racji bogatych rodziców, czy majątku po dziadkach, czy szczęśliwego trafienia na skrzynie pełną skarbów. Jaki by powód nie był, ludzie Ci często pływają w pieniądzach - tak długo, jak nie wydadzą je na głupoty, a zainwestują! A te osoby, właśnie inwestują! Postać posiadająca ten atut zaczyna z 10 000 Ryō do wydania i co miesiąc otrzymuje kolejne 1000 Ryō z racji na inwestycje jakich dokonała lub kieszonkowe od rodziców.
Ulepszony ZmysłAtut nabyty
Atut wielokrotnego wyboru. Oznacza to, że postać ma bardziej wyczulony wybrany zmysł. Atut ten ściśle współpracuje z Refleksem, znacząco zwiększając jego możliwości. Jeżeli atrybut ten umożliwia np. dostrzeżenie szczegółu z dwudziestu metrów - posiadacze tego atutu ze zmysłem wzroku ten sam szczegół dostrzegą z dwukrotnie większej odległości itd. Analogicznie, jeśli wzmocniony zmysł wykrywa coś z dystansu dwudziestu metrów - osoby z wyższą wartością atrybuty Refleks wykryją coś z dalszego dystansu.
Wykupione zmysły: Węch
Atut nabyty
Biegłość
Niekontrolowana chakraWada
Jinsei urodził się z pewną specyfiką jego własnego układu chakry. Bezpiecznie mógłby używać tylko technik do rangi B, a i tak tylko takich, których koszt maksymalny jest Standardowy. W przeciwnym razie nadmiar chakry niszczyłby jego tenketsu doprowadzając do fizycznych uszkodzeń jego ciała w miejscach, gdzie była ona koncentrowana. I były to uszkodzenia, które dla medycznego oka przypominały powoli postępującą martwicę ciała, której nie dało się wyleczyć. W skrajnych przypadkach - nawet niszcząc mu układ chakry i trwale uniemożliwiając korzystanie z tej energii. Dodatkowo, maksymalny osiągalny przez niego poziom Kontroli Chakry wynosi 7.
Szczęśliwie, jeden z Mistrzów Run nałożył na niego znaki ochronne. Te uniemożliwiają mu korzystanie z chakry, ale w zamian - jego organizm się nie wyniszcza. Coś za coś.
UBIÓR
Codzienny/Podróżny
Jinsei nie stara się przeważnie nosić jakichś wyszukanych ubrań, które będą pokazywały jakby kolwiek miał się wywyższać ponad swój stan. Chłopak nosi na sobie płócienną koszulę, do tego dołączone są czarne spodnie i najchętniej jeszcze ciężkie obuwie, które w gorącym klimacie mogą mu przeszkadzać, ale zdecydowanie zmienia je kiedy tylko będzie ku temu okazja. Najczęściej lubi nosić jasne kolory, ale szary jest też jedną z jego ulubionych barw. Kiedy nie nosi zbroi, często widać też na jego szyi chustę, a także słomiany kapelusz.
Bojowy
Obecnie nie posiada kompletnego stroju bojowego.

BRONIE
✩ Dystansowe
Nazwa | Gdzie
--
✩ Amunicja/Miotane
Nazwa | Gdzie
--
✩ Białe
Tsurugi | Przy pasie
--


UZBROJENIE

ŚRODKI TRANSPORTU

PRZEDMIOTY UŻYTKOWE

PRZEDMIOTY FABULARNE
Fuuinjutsu
--
Ninjutsu
E BUNSHIN NO JUTSU
E HENGE NO JUTSU
E KAWARIMI NO JUTSU
E KI NOBORI NO SHUGYŌ
E SUIMEN HOKŌ NO GYŌ
E NAWANUKE NO JUTSU
E SAKKI
Genjutsu
♢ E ♢ GENJUTSU KAI
Bukijutsu | Taijutsu
--
Raiton
--
Katon
--
Zakon Kwiecistego Tygrysa
► Pokaż Spoiler
Zakon Kwiecistego Tygrysa (inaczej Hanatora) to nic innego jak utworzony przez Hanatorę Shiwę I zakon, który powstał w Kraju Zachodzącego Słońca w celu stawiania czołom przeciwko największym zagrożeniem w całym świecie. Tak przynajmniej oni rozgłaszali swój zakon, chociaż nigdy w czasie swojego istnienia nie osiągnął on ogromnej reputacji. Nawet w najlepszych światowych zbiorach wiedzy ciężko znaleźć o nich jakieś wspominki z tamtych czasów. Jedynym źródłem informacji o zakonie jest tak naprawdę sama jego siedziba znajduje się w ruinach zamku na terenach Nichibotsu no Kuni w jakich to przebywa ich Wielki Mistrz Hanatora Shiwa XXIII. W dzisiejszych czasach zakon ma zaledwie kilkunastu członków, jacy nie są żadnymi wybitnymi jednostkami i nie ma on żadnej mocy na świecie. Niektórzy traktują ich wręcz niczym jakiś chory kult, choć w praktyce raczej nikt o nim nie pamięta.

Lider organizacji tej nazywany jest Wielkim Mistrzem. Do momentu zanim pojawiły się Mityczne Bestie stworzone przez Mędrca Sześciu Ścieżek, członkowie Hanatory (którzy po przyjęciu przez Wielkiego Mistrza także przyjmowali nowe imiona i nazwiska "Hanatora") zajmowali się rozwiązywaniem zadań zleconych przez Wielkiego Mistrza. Te skupiały się na ochronie świata przed niebezpieczeństwami na szlakach krajowych i nie tylko. Wszystko zmieniło się w momencie przybycia Ogoniastych Bestii, które według Hanatory były zagrożeniem na tamtejsze czasy. W momencie, kiedy wiedza o ich istnieniu do nich dotarła, ich celem była zdobycie nad nimi kontroli lub unicestwienie ich w momencie, kiedy nie będą chciały podążać za naturalnym biegiem świata.

Nic nie wiadomo jednak, aby kiedykolwiek odnieśli wielki sukces. Wedle zapisków samego zakonu, jakie nie miały poparcia w światowych zbiorach wiedzy, jeden z ogoniastych demonów oparł się ich działaniom. Wtedy dwunastu rzemieślników wspólnymi siłami stworzyło artefakt, będący potężnym orężem nasycanym siłą życiową - gdzie w późniejszych przełożeniach określenie to zmieniło się na chakrę - i emocjami odważnego, prawego wojownika Hanatory. Jego celem miało być zgładzenie istot zarówno o siłach Ogoniastych Bestii lub ich dorównujących. Poza członkami zakonu, jedynie bardzo niewielka garść osób interesująca się kultami czy pomniejszymi zakonami słyszała coś o tej legendzie. Sama historia Nichibotsu no Kuni w żaden sposób nawet o niej nie wspomina. Nie była ona szeroko znana nawet w dawnych czasach, przez to jak niewiele osób widziało wspomniany artefakt. Nie wiadomo nawet czy on faktycznie istnieje, czy nie. Wojownicy Hanatory bardzo jednak w tą legendę wierzą i uzasadniają niewiarę innych dwunastoma próbami pozostawionymi przez rzemieślników, jakie to określały czy rycerz jest godny czy nie. Ich nazwami są:
  1. Próba Odwagi
  2. Próba Męstwa
  3. Próba Pychy
  4. Próba Miłości
  5. Próba Zazdrości
  6. Próba Sprawiedliwości
  7. Próba Oszustwa
  8. Próba Złamania
  9. Próba Odrodzenia
  10. Próba Potęgi
  11. Próba Upadłości
  12. Nieznana Próba
Każda z prób opiera się na dwuznaczności i tego w jaki sposób faktycznie zachowa się prawowity następca artefaktu Hanatory. Niestety nikomu nie udało się dowiedzieć czym jest dwunasta próba. Wiadome po wielu latach badań i poszukiwań, że każdej próbie odpowiada nagroda, którą jest element umożliwiający po całkowitym skompletowaniu przekucie ponownie dzięki siłom "godnego wojownika" artefaktu według instrukcji, które są dodatkowym zadaniem, wręcz ostatecznym, zanim sięgnie się po wykute ostrze o dużej mocy. Na każdym z Dwunastu Sygnatur jest wskazówka pomagająca w kolejnym zdobyciu artefaktu, a zebranie ich wszystkich - instrukcją do Nieznanej Próby.

Co ciekawe, zakon ten nie jest jakkolwiek historycznie odnotowaną organizacją. W praktyce, bardzo ciężko znaleźć nawet jakiekolwiek informacje o ich istnieniu, nie wspominając już o samej renomie jaka sugerowałaby potęgę organizacji. Nawet uczeni ludzie często traktują sam zakon jak grupkę wariatów wierzących w jakąś bujdę bez poparcia.
Ostatnio zmieniony 11 sty 2024, 22:02 przez Hanatora Jinsei, łącznie zmieniany 13 razy.
Awatar użytkownika
Hanatora Jinsei
Posty: 46
Rejestracja: 27 lut 2022, 23:09
Ranga dodatkowa: Rycerz
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Bank:

Re: Hanatora Jinsei

Gomtowe
Awatar użytkownika
Pomarańcz
Posty: 231
Rejestracja: 02 lut 2022, 14:11
Ranga dodatkowa: Mod KP/Transferów, mod Kuźni.
Discord: Pumpkin#1104
Karta Postaci:

Re: Hanatora Jinsei

Metryka: Ok ale na bycie częścią Nichibotsu no Kuni, potrzebuję opinię Jelenia, poproszę go o odpowiedź i editnę posta z informacją.
Inne i Charakterystyka: Jest tu dużo... lore? Dlatego ponownie potrzebna jest okejka Jelenia. "Tatuaż, a może bardziej runa przypominająca gołębia, nałożona przez jednego z Mistrzów Runicznych między jego łopatkami, która ma go chronić przed niszczeniem się jego ciała przez nadużywanie niekontrolowanej czakry, dlatego chłopak zamienił zdolności czakry na atrybuty fizyczne do momentu, kiedy jego sytuacja z czakrą nie ustabilizuje się i przez to pieczęć przy każdym używaniu przestanie świecić się na krwistoczerwony kolor." - A ten fragment to fluff czy mechanika?
Atrybuty i dziedziny: 7,6,7,6,3,1 Czysto technicznie, nie możesz mieć Raitonu i Katonu na E a... tylko jedno z nich. Bo masz tylko jeden żywioł odblokowany na ten moment. Popraw to proszę.
Atuty: Specka-TBD, Instynkt Niebezpieczeństwa, Światowe Bogactwo, Bóg Kowadła.
Eq: Ładnie zorganizowane.
Techniki:
► Pokaż Spoiler
NINJUTSU
♢ E ♢ BUNSHIN NO JUTSU
♢ E ♢ HENGE NO JUTSU
♢ E ♢ KAWARIMI NO JUTSU
♢ E ♢ KI NOBORI NO SHUGYŌ
♢ E ♢ SUIMEN HOKŌ NO GYŌ
♢ E ♢ NAWANUKE NO JUTSU
♢ E ♢ SAKKI
GENJUTSU
♢ E ♢ GENJUTSU KAI
Na ten moment brak akceptu, popraw co wspomniane i poczekaj proszę, aż otrzymam info od fabularnych.
Awatar użytkownika
Hanatora Jinsei
Posty: 46
Rejestracja: 27 lut 2022, 23:09
Ranga dodatkowa: Rycerz
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Bank:

Re: Hanatora Jinsei

"Tatuaż, a może bardziej runa przypominająca gołębia, nałożona przez jednego z Mistrzów Runicznych między jego łopatkami, która ma go chronić przed niszczeniem się jego ciała przez nadużywanie niekontrolowanej czakry, dlatego chłopak zamienił zdolności czakry na atrybuty fizyczne do momentu, kiedy jego sytuacja z czakrą nie ustabilizuje się i przez to pieczęć przy każdym używaniu przestanie świecić się na krwistoczerwony kolor." - Fluffowa mechaniczka, którą zostawiam sobie na pewien czas dopóty fabularnie nie uznam, że może powoli sama zanikać (ewentualnie dam znak MG/prowadzacemu, ze kiedy chce moze uznac, ze zanika po osiagnieciu okreslonego przeze mniedanego pułapu KC - tez dam znac)
Awatar użytkownika
Jelonek
Posty: 1113
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:38
Ranga dodatkowa: Daimyo
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:

Re: Hanatora Jinsei

Przynależność: albo Nichibotsu no Kuni, albo Wolny Strzelec. Do wyboru masz jedno.
Tatuaż, a może bardziej runa przypominająca gołębia, nałożona przez jednego z Mistrzów Runicznych między jego łopatkami, która ma go chronić przed niszczeniem się jego ciała przez nadużywanie niekontrolowanej czakry, dlatego chłopak zamienił zdolności czakry na atrybuty fizyczne do momentu, kiedy jego sytuacja z czakrą nie ustabilizuje się i przez to pieczęć przy każdym używaniu przestanie świecić się na krwistoczerwony kolor.
Hakai-kun, czy to ty? Generalnie, sprawa prosta. Wywal to świecenie się i będzie git. Nie masz bazowo na start "runy" faktycznie działającej. Twoja postać może oczywiście w nią wierzyć, ale w praktyce będzie to zwykły tatuaż. Jak chcesz runę jaka faktycznie by coś takiego robiła, to już na fabule byś musiał mieć ją wyrobioną.

Okej, co do kwestii fabułkowej/lorowej. Generalnie, parę kwestii. Jeżeli prywatnie tworzysz sobie zakon i nie jest on swego rodzaju organizacją na forum do której to po prostu gracze mogą dołączyć, to z automatu daję Ci znać że ten zakon nie będzie wielki. Setki lat temu mógł mieć jakąś siłę i renomę (też nie zbytnio wielką, ale jakąś), ale w dzisiejszych czasach będzie niewielki i praktycznie nikt o jego istnieniu nie będzie wiedział z wyjątkiem jakichś największych uczonych ludzi czy znających bardzo dokładnie historię wszystkiego co działo się w Nichibotsu. Generalnie, przerobię Ci teraz ten opis aby bardziej był bliski temu co mogę zaakceptować. Jak coś w nim chciałbyś więcej, możesz negocjować.

Zakon Kwiecistego Tygrysa (inaczej Hanatora) to nic innego jak utworzony przez Hanatorę Shiwę I zakon, który powstał w Kraju Zachodzącego Słońca w celu stawiania czołom przeciwko największym zagrożeniem w całym świecie. Tak przynajmniej oni rozgłaszali swój zakon, chociaż nigdy w czasie swojego istnienia nie osiągnął on ogromnej reputacji. Nawet w najlepszych światowych zbiorach wiedzy ciężko znaleźć o nich jakieś wspominki z tamtych czasów. Jedynym źródłem informacji o zakonie jest tak naprawdę sama jego siedziba znajduje się w ruinach zamku na terenach Nichibotsu no Kuni w jakich to przebywa ich Wielki Mistrz Hanatora Shiwa XXIII. W dzisiejszych czasach zakon ma zaledwie kilkunastu członków, jacy nie są żadnymi wybitnymi jednostkami i nie ma on żadnej mocy na świecie. Niektórzy traktują ich wręcz niczym jakiś chory kult, choć w praktyce raczej nikt o nim nie pamięta.

Lider organizacji tej nazywany jest Wielkim Mistrzem. Do momentu zanim pojawiły się Mityczne Bestie stworzone przez Mędrca Sześciu Ścieżek, członkowie Hanatory (którzy po przyjęciu przez Wielkiego Mistrza także przyjmowali nowe imiona i nazwiska "Hanatora") zajmowali się rozwiązywaniem zadań zleconych przez Wielkiego Mistrza. Te skupiały się na ochronie świata przed niebezpieczeństwami na szlakach krajowych i nie tylko. Wszystko zmieniło się w momencie przybycia Ogoniastych Bestii, które według Hanatory były zagrożeniem na tamtejsze czasy. W momencie, kiedy wiedza o ich istnieniu do nich dotarła, ich celem była zdobycie nad nimi kontroli lub unicestwienie ich w momencie, kiedy nie będą chciały podążać za naturalnym biegiem świata.

Nic nie wiadomo jednak, aby kiedykolwiek odnieśli wielki sukces. Wedle zapisków samego zakonu, jakie nie miały poparcia w światowych zbiorach wiedzy, jeden z ogoniastych demonów oparł się ich działaniom. Wtedy dwunastu rzemieślników wspólnymi siłami stworzyło artefakt, będący potężnym orężem nasycanym siłą życiową - gdzie w późniejszych przełożeniach określenie to zmieniło się na chakrę - i emocjami odważnego, prawego wojownika Hanatory. Jego celem miało być zgładzenie istot zarówno o siłach Ogoniastych Bestii lub ich dorównujących. Poza członkami zakonu, jedynie bardzo niewielka garść osób interesująca się kultami czy pomniejszymi zakonami słyszała coś o tej legendzie. Sama historia Nichibotsu no Kuni w żaden sposób nawet o niej nie wspomina. Nie była ona szeroko znana nawet w dawnych czasach, przez to jak niewiele osób widziało wspomniany artefakt. Nie wiadomo nawet czy on faktycznie istnieje, czy nie. Wojownicy Hanatory bardzo jednak w tą legendę wierzą i uzasadniają niewiarę innych dwunastoma próbami pozostawionymi przez rzemieślników, jakie to określały czy rycerz jest godny czy nie. Ich nazwami są:
  1. Próba Odwagi
  2. Próba Męstwa
  3. Próba Pychy
  4. Próba Miłości
  5. Próba Zazdrości
  6. Próba Sprawiedliwości
  7. Próba Oszustwa
  8. Próba Złamania
  9. Próba Odrodzenia
  10. Próba Potęgi
  11. Próba Upadłości
  12. Nieznana Próba
Każda z prób opiera się na dwuznaczności i tego w jaki sposób faktycznie zachowa się prawowity następca artefaktu Hanatory. Niestety nikomu nie udało się dowiedzieć czym jest dwunasta próba. Wiadome po wielu latach badań i poszukiwań, że każdej próbie odpowiada nagroda, którą jest element umożliwiający po całkowitym skompletowaniu przekucie ponownie dzięki siłom "godnego wojownika" artefaktu według instrukcji, które są dodatkowym zadaniem, wręcz ostatecznym, zanim sięgnie się po wykute ostrze o dużej mocy. Na każdym z Dwunastu Sygnatur jest wskazówka pomagająca w kolejnym zdobyciu artefaktu, a zebranie ich wszystkich - instrukcją do Nieznanej Próby.

Co ciekawe, zakon ten nie jest jakkolwiek historycznie odnotowaną organizacją. W praktyce, bardzo ciężko znaleźć nawet jakiekolwiek informacje o ich istnieniu, nie wspominając już o samej renomie jaka sugerowałaby potęgę organizacji. Nawet uczeni ludzie często traktują sam zakon jak grupkę wariatów wierzących w jakąś bujdę bez poparcia.
Wcielenie Jelenia
Moderator Fabularny | Moderator Techniczny | Miły człek jakiego można pytać o rzeczy i pomoc | Hidden Admin
Prowadzone wątki 6/4 [aktywne wątki]
  • Za tym co odległe - Kamaboko Gonpachiro, Sabataya Shuten & Mirai Akane
  • Tam gdzie bogowie poprowadzą... - Kaguya Kaede
  • Bliźniacze zabawy - Kasane Mitsuki & Kasane Kirara
  • Ranny ptaszek - Uzumaki Chiyo & Fuuka
  • Gorycz zemsty - Inuzuka Nana
  • The Inquisitor's Journey - Ichijou Michiru
Awatar użytkownika
Hanatora Jinsei
Posty: 46
Rejestracja: 27 lut 2022, 23:09
Ranga dodatkowa: Rycerz
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Bank:

Re: Hanatora Jinsei

Done. Akceptuję opis - to jest to co chciałem.
Awatar użytkownika
Pomarańcz
Posty: 231
Rejestracja: 02 lut 2022, 14:11
Ranga dodatkowa: Mod KP/Transferów, mod Kuźni.
Discord: Pumpkin#1104
Karta Postaci:

Re: Hanatora Jinsei

Skoro zastosowałeś się do lore Jelonka, to
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Wolni Strzelcy”