Dorei
Powiedz co ja Ci powiem za Ile
Charakter
Dorei Jest lekko arogancki, zarazem gadatliwy. Ma luźne usposobienie mimo swojej ciężkiej przeszłości po nim nie widać co przeszedł za dzieciaka. Podejście do ludzi ma zdystansowane, nie przywiązuje się do nich, ponieważ praca lub życie z nimi bywa chwilowa z powodu jego koczowniczego trybu życia. Zazwyczaj zostaje tam gdzie ma okazje zarobić lub się doszkolić. Nigdy siebie nie nazywał Shinobim, ponieważ jest samoukiem, dlatego tez z tymi osobnikami średnio się utożsamia mimo iż wyszkolenie miał podobne. Dorei może być nawet najlepszym twoim przyjacielem o ile dobrze mu zapłacisz, dlatego też waluta ma wiele wspólnego z jego moralnością, ponieważ jak to człowiek do wynajęcia wszystko ma swoją cenę, nawet się tobie odda o ile cena będzie adekwatna. Żadne religie, polityka go nie interesuje ponieważ jest wolnym strzelcem. Chłopak uważa siebie za margines społeczny, przez co jego poczucie wartości jako człowieka jest zaburzone. W skrajnych sytuacjach może nie dokończyć zlecenia jeżeli faktycznie sytuacja jest jest na totalnej granicy moralności to w grę chodzi zwyczajne wszędzie człowieczeństwo.
Wygląd
Włosy koloru pochmurnego nieba zawsze rozczochrane i zachodzące na oczy. Chłopak posiada iście szlacheckie rysy twarzy oraz złote pewne siebie oczy, jednak wszystko ukrywa za włosami. Jakby ogarnąć i trochę tu i ówdzie wyczesać wyglądał by jak członek rodziny szlacheckiej. Ubrany jest luźny ubiór o zabarwieniu szaro kremowo beżowym. Stylizacja wygląda na typowego człowieka pustyni, który swoje przeszedł, sporo łat oraz widoczne szwy. Spodnie są do podudzia, gdzie górna część ubioru zwisa do połowy uda. Ubrania luźne nosi po to by w nich przechowywać i ukrywać różnego rodzaju uzbrojenie. Dorei generalnie podczas walki ma charakterystyczne ruchy niczym zwinne zwierze, najczęściej porównują go do kota. Figura chłopaka jest lekkoatletyczna, widać bardziej po jego postawie refleks, spryt niż siłę mięśniową
Dorei Jest lekko arogancki, zarazem gadatliwy. Ma luźne usposobienie mimo swojej ciężkiej przeszłości po nim nie widać co przeszedł za dzieciaka. Podejście do ludzi ma zdystansowane, nie przywiązuje się do nich, ponieważ praca lub życie z nimi bywa chwilowa z powodu jego koczowniczego trybu życia. Zazwyczaj zostaje tam gdzie ma okazje zarobić lub się doszkolić. Nigdy siebie nie nazywał Shinobim, ponieważ jest samoukiem, dlatego tez z tymi osobnikami średnio się utożsamia mimo iż wyszkolenie miał podobne. Dorei może być nawet najlepszym twoim przyjacielem o ile dobrze mu zapłacisz, dlatego też waluta ma wiele wspólnego z jego moralnością, ponieważ jak to człowiek do wynajęcia wszystko ma swoją cenę, nawet się tobie odda o ile cena będzie adekwatna. Żadne religie, polityka go nie interesuje ponieważ jest wolnym strzelcem. Chłopak uważa siebie za margines społeczny, przez co jego poczucie wartości jako człowieka jest zaburzone. W skrajnych sytuacjach może nie dokończyć zlecenia jeżeli faktycznie sytuacja jest jest na totalnej granicy moralności to w grę chodzi zwyczajne wszędzie człowieczeństwo.
Wygląd
Włosy koloru pochmurnego nieba zawsze rozczochrane i zachodzące na oczy. Chłopak posiada iście szlacheckie rysy twarzy oraz złote pewne siebie oczy, jednak wszystko ukrywa za włosami. Jakby ogarnąć i trochę tu i ówdzie wyczesać wyglądał by jak członek rodziny szlacheckiej. Ubrany jest luźny ubiór o zabarwieniu szaro kremowo beżowym. Stylizacja wygląda na typowego człowieka pustyni, który swoje przeszedł, sporo łat oraz widoczne szwy. Spodnie są do podudzia, gdzie górna część ubioru zwisa do połowy uda. Ubrania luźne nosi po to by w nich przechowywać i ukrywać różnego rodzaju uzbrojenie. Dorei generalnie podczas walki ma charakterystyczne ruchy niczym zwinne zwierze, najczęściej porównują go do kota. Figura chłopaka jest lekkoatletyczna, widać bardziej po jego postawie refleks, spryt niż siłę mięśniową
Nazwisko i imięDorei
Przynależnośćbrak
Pseudonimybrak
PłećMężczyzna
Tytułybrak
Wiek16
Wzrost150
Waga60
Rangi
brak
Wspomagania
brak
Wykonane wątki (oficjalne/wszystkie)
D
0
C
0
B
0
A
0
S
0
Odbyte walki
Zwycięstwa:
Remisy:
Porażki:
Siła:
Poz. 5
Szybkość:
Poz. 6
Wytrzymałość:
Poz. 4
Refleks:
Poz. 7
Siła Woli:
Poz. 4
Kontrola Chakry:
Poz. 4
Ilość Chakry:
1 000E:
30 |
D:
100 |
C:
250 |
B:
x |
A:
x |
S:
x
Posiadane Dziedziny
Ninjutsu
D
Genjutsu
D
Tanken-Ryū
C
Pusta specjalizacjaSpecjalizacja
SensorAtut wrodzony
Wrodzona zdolność do wyczuwania chakry. Aby wykrywać chakrę, postać musi się w tej kwestii skoncentrować i złożyć pieczęć. Dłuższa koncentracja lub próba robieniu wielu rzeczy naraz może skończyć się potężnym bólem głowy i krwawieniem z nosa. Im dłużej się skupia i koncentruje, tym większy zasięg i dokładność wykrywanej chakry.
Na zasięg wpływa również poziom Kontroli Chakry użytkownika. Jest możliwe wykrywanie bez pieczęci, jednak jest to ciężka sztuka i wymaga posiadania KC rozwiniętego minimum na poziom 7. Zasięgi wtedy nie są również takie imponujące. Wielkie kumulacje chakry, takie jak Bijūdama lub Bijū, jesteśmy w stanie wykryć bez problemu z około kilometra nawet bez składania pieczęci i niezależnie od naszego poziomu KC.
Od 6 rangi w KC możliwe jest wykrywanie jutsu. Łatwiej jest wykrywać techniki ofensywne, jak np. kula ognia, a bardzo trudno techniki bardziej subtelne np. Fūinjutsu. Jeżeli obserwujemy czyjś układ chakry, od tego poziomu wykryjemy też, gdy miesza on ją do jakiegoś jutsu.
Dodatkowo wykrywanie chakry ze złożoną pieczęcią nas kosztuje. Jest to koszt o wysokości połowy techniki B. Możliwe jest zapamiętanie chakry, jednak potrzebny jest do tego dłuższy kontakt z taką osobą. Przyjmujemy że 3 dni spędzone w towarzystwie tej osoby wystarczą na zapamiętanie. Wyjątkiem jest charakterystyczna chakra osoby np. Jinchūriki. Zdolność ta nie jest jednak idealna. Ma problemy z działaniem w tłumach, utrudniając precyzyjne określenie chakry konkretnych osób. Łatwiej wykryć jednak osoby zapamiętane i te z nietypową chakrą.
Dodatkowo osoby wyjątkowo utalentowane w tym zakresie posiadają możliwość rozróżnienia żywiołów chakry, jakimi dana osoba włada, jak bardzo na wykrywaniu musi się koncentrować, jak łatwo rozpoznać chakrę w tłumie czy wykryć sensora, kiedy on nas wykryje. Wymaga to jednak bardzo dużo treningu i uwagi (misja/fabuła po Biegłości związane ze zdolnościami sensorycznymi).
Na zasięg wpływa również poziom Kontroli Chakry użytkownika. Jest możliwe wykrywanie bez pieczęci, jednak jest to ciężka sztuka i wymaga posiadania KC rozwiniętego minimum na poziom 7. Zasięgi wtedy nie są również takie imponujące. Wielkie kumulacje chakry, takie jak Bijūdama lub Bijū, jesteśmy w stanie wykryć bez problemu z około kilometra nawet bez składania pieczęci i niezależnie od naszego poziomu KC.
Od 6 rangi w KC możliwe jest wykrywanie jutsu. Łatwiej jest wykrywać techniki ofensywne, jak np. kula ognia, a bardzo trudno techniki bardziej subtelne np. Fūinjutsu. Jeżeli obserwujemy czyjś układ chakry, od tego poziomu wykryjemy też, gdy miesza on ją do jakiegoś jutsu.
Dodatkowo wykrywanie chakry ze złożoną pieczęcią nas kosztuje. Jest to koszt o wysokości połowy techniki B. Możliwe jest zapamiętanie chakry, jednak potrzebny jest do tego dłuższy kontakt z taką osobą. Przyjmujemy że 3 dni spędzone w towarzystwie tej osoby wystarczą na zapamiętanie. Wyjątkiem jest charakterystyczna chakra osoby np. Jinchūriki. Zdolność ta nie jest jednak idealna. Ma problemy z działaniem w tłumach, utrudniając precyzyjne określenie chakry konkretnych osób. Łatwiej wykryć jednak osoby zapamiętane i te z nietypową chakrą.
Dodatkowo osoby wyjątkowo utalentowane w tym zakresie posiadają możliwość rozróżnienia żywiołów chakry, jakimi dana osoba włada, jak bardzo na wykrywaniu musi się koncentrować, jak łatwo rozpoznać chakrę w tłumie czy wykryć sensora, kiedy on nas wykryje. Wymaga to jednak bardzo dużo treningu i uwagi (misja/fabuła po Biegłości związane ze zdolnościami sensorycznymi).
Ranga KC | Zasięg bez pieczęci | Zasięg z pieczęcią |
---|---|---|
1 | - | - |
2 | - | 5 |
3 | - | 10 |
4 | - | 20 |
5 | - | 40 |
6 | - | 60 |
7 | 2 | 120 |
8 | 5 | 200 |
9 | 8 | 350 |
10 | 12 | 500 |
Instynkt niebezpieczeństwaAtut wrodzony
Postać posiada swoisty szósty zmysł. Dzięki temu jest w stanie wyczuć niebezpieczeństwo, zanim normalnie byłaby w stanie je dostrzec. Czy to mina, na którą właśnie miała nadepnąć, czy czający się za rogiem nieprzyjaciele - postać może się zorientować, że coś jest nie tak. Nie oznacza to jednak, że jest w stanie wszystko przewidzieć.
Regeneracja chakryAtut wrodzony
Postać posiada siłę życiową pozwalającą jej działać dłużej i regenerować chakrę o wiele szybciej niż przeciętna osoba. Umiejętność ta pozwala regenerować 5% maksymalnej chakry użytkownika na turę, tak długo, jak nie korzysta ona z technik podtrzymywanych, nie używała technik w tej turze bądź nie traciła chakry w inny sposób. Można zregenerować maksymalnie 50% maksymalnej many na misję/walkę/event.
Atut nabyty
Biegłość
Wada