Uragirimono Gan
Jeśli nie możesz czegoś dostać, weź to siłą.
O ile kiedyś nie wyróżniał się wśròd swoich rówieśników zachowaniem, tak dzisiaj te stwierdzenie mijałoby się z prawdą. Wojna, a wraz z nią terror jakich doznał odcisnęły na nim ogromne piętno. Wszystkie dobre wartości jakie w nim pielęgnowano zostały doszczętnie zrujnowane, jakby wymazano je z pamięci, a w ich miejsce wszczepiono brutalną i gorzką prawdę. Przez to zaklasyfikował się do grupy ludzi trudnych i zamkniętych w sobie. Nie darzy zaufaniem nikogo prócz samego siebie, zatem nawiązywanie z nim znajomości nie należy do najprostszych zadań. Nawet jeśli już się komuś uda to raczej nie ma co liczyć na swobodne pogaduszki. Odzywa się wtedy, gdy naprawdę trzeba lub ktoś zaczyna działać mu na nerwy. To zaś wiąże się z jego ukrytą, niestabilną i chaotyczną osobowością. Potrafi z zimną krwią i bez krzty zawahania pozbawić życia Bogu ducha winną osobę. Wierzy, że tylko siła mierzona miarą zdolności wygrania z innym człowiekiem pozwoli mu przetrwać i żyć w spokoju, w sposòb jaki sam wybierze.
Na pierwszy rzut oka Gan wygląda na zdecydowanie starszego, aniżeli w rzeczywistości jest. Dzieje się to głównie za sprawą jego wzrostu i dość postawnej postury. Mimo atletycznego kształtu sylwetki nie można równać go pod tym względem z mistrzami sztuk walk. Fakt ten zawdzięcza jedynie swoim genom, a nie włożonemu wysiłkowi, czy zdolnościom. Do tego dochodzi jeszcze zimne, przeszywające na wylot spojrzenie jego grafitowych oczu, ostre rysy twarzy i wiecznie nieprzyjazna mina. Długie do ramion, rzadkie włosy w kolorze czerni zwykł upinać w koka, z którego co rusz wydostają się pojedyńcze pasma. Zwisają lekko w okolicach skroni i policzków kontrastując z bladą cerą i białymi zębami. Szpiczasy i zadarty do góry nos idealnie odzwierciedla jego podejście do innych, zaś wąskie i pociągłe usta, cóż po prostu takie są...
Ze względu na komfort i powszechną dostępność chłopak nosi się głównie w kompletach sztuk walk. Obcisła koszula o długich rękawach, na niej zakładana przez głowę bluza z niewysokim kołnierzem, luźne spodnie i materiałowe sandały ninja z zakrytymi palcami. Jedyną biżuterią jaką posiada to dwa, czarne kolczyki w uszach. Zimową porą do całości dochodzi także długi za kolana, ocieplany płaszcz z kaputrem - wszystko w kolorze czerni.
Na pierwszy rzut oka Gan wygląda na zdecydowanie starszego, aniżeli w rzeczywistości jest. Dzieje się to głównie za sprawą jego wzrostu i dość postawnej postury. Mimo atletycznego kształtu sylwetki nie można równać go pod tym względem z mistrzami sztuk walk. Fakt ten zawdzięcza jedynie swoim genom, a nie włożonemu wysiłkowi, czy zdolnościom. Do tego dochodzi jeszcze zimne, przeszywające na wylot spojrzenie jego grafitowych oczu, ostre rysy twarzy i wiecznie nieprzyjazna mina. Długie do ramion, rzadkie włosy w kolorze czerni zwykł upinać w koka, z którego co rusz wydostają się pojedyńcze pasma. Zwisają lekko w okolicach skroni i policzków kontrastując z bladą cerą i białymi zębami. Szpiczasy i zadarty do góry nos idealnie odzwierciedla jego podejście do innych, zaś wąskie i pociągłe usta, cóż po prostu takie są...
Ze względu na komfort i powszechną dostępność chłopak nosi się głównie w kompletach sztuk walk. Obcisła koszula o długich rękawach, na niej zakładana przez głowę bluza z niewysokim kołnierzem, luźne spodnie i materiałowe sandały ninja z zakrytymi palcami. Jedyną biżuterią jaką posiada to dwa, czarne kolczyki w uszach. Zimową porą do całości dochodzi także długi za kolana, ocieplany płaszcz z kaputrem - wszystko w kolorze czerni.
Nazwisko i imięUragirimono Gan
PrzynależnośćEx. Kirigakure no Sato
Pseudonimy-/-
PłećShinobi
Tytuły-/-
Wiek19
Wzrost183 cm.
Waga77 kg.
Rangi
Ex. Genin Kirigakure no Sato, Mūryo no ninja
Wspomagania
-/-
Wykonane wątki (oficjalne/wszystkie)
D
0
C
0
B
0
A
0
S
0
Odbyte walki
Zwycięstwa:
-/-
Remisy:
-/-
Porażki:
-/-
Siła:
Poz. 3
Szybkość:
Poz. 5
Wytrzymałość:
Poz. 5
Refleks:
Poz. 7
Siła Woli:
Poz. 3
Kontrola Chakry:
Poz. 9
Ilość Chakry:
1 0000E:
0 |
D:
5 |
C:
30 |
B:
150 |
A:
375 |
S:
1000
Posiadane Dziedziny
Doton
B
Ninjutsu
C
Ninpo: Bukijutsu
D
Renkinjutsu
D
DotonSpecjalizacja
Mistrz AlchemicznyAtut wrodzony
Posiadanie tego atutu pozwala na tworzenie specyfików, które czasowo zwiększają atrybuty postaci, sprawiając że ta staje się np. szybsza bądź bardziej spostrzegawcza, a jej Uwolnienie Ognia także ulega wzmocnieniu. Atut ten umożliwia więc tworzenie specyfików, które dają jasno określony bonus do statystyk, jak np. +2 do Refleksu. Medykamenty wzmacniające atrybuty w sposób delikatniejszy, opisowy można jednak tworzyć także i bez tego atutu, jednak będą one definitywnie słabsze od tych wymienionych przed chwilą. Należy pamiętać, że atut ten nie usuwa pozostałych wymagań do opracowania takich specyfików i jest on zwyczajnie pierwszym etapem w podróży do tworzenia najpotężniejszych medykamentów.
Bóg kowadłaAtut wrodzony
Posiadanie tego atutu pozwala na tworzenie unikatów. Bez niego nie ma takiej możliwości. Rzecz jasna, atut ten nie usuwa pozostałych wymagań. Jest on po prostu pierwszym krokiem na drodze do tworzenia najciekawszych przedmiotów.
Monstrualna chakraAtut wrodzony
Postać posiada naturalny talent, dzięki któremu jego zasoby chakry rozwijają się w o wiele szybszym tempie niż normalnie. Rozwijając swoje zapasy chakry postać dostaje dodatkowe 50% tego co kupiła. Innymi słowy, postać zamiast wykupywać 500 chakry, wykupuje po 750. W sytuacjach, gdzie posiada np. 19750 chakry, wykupuje po koszcie aktualnego progu kosztowego.
Atut nabyty
Biegłość
Wada