Kotegawa Hakaze
Wolny Strzelec
WyglądNie sen jest najgorszy, najgorsze jest przebudzenie...
Hakaze jest dosyć ładną dziewczyną, która swoim wzrostem nie wyróżnia się w tłumie. Jej duże, czerwone oczy pięknie komponują się z jej czarnym włosami, które zazwyczaj przyozdobione są czerwoną wstążką. Jej górna część ubioru zazwyczaj jest taka sama, upodobała sobie koszule, chociaż zdarza jej się nosić zwykłą koszulkę, a i nie ma oporów do założenia czegoś bardziej eleganckiego. Podobnie jest z jej dolną częścią, zazwyczaj jest to krótka spódniczka, okazjonalnie coś dłuższego. Swoje nogi zawsze zakrywa rajstopami. Rzadko kiedy decyduje się na zwykłe zakolanówki. Nie wspominając już o odkryciu całych nóg. Nosi wygodne buty, jednak odświętnie na jej stopach pojawią się i szpilki. Często nosi czarny płaszcz z kapturem, długi do ziemi, a także i chustą zakrywa swoją twarz.
CharakterystykaTylko ci którym ufasz, mogą cię zdradzić.
Charakter Kotegawy zmieniał się na przestrzeni lat, jednak największe różnice pojawiły się, kiedy to wylądowała na ulicy. Kiedyś była radosną dziewczyną, bardzo ciekawą życia. Nie sprawiała problemów rodzicom, pomimo tego że byli dość surowi, a często mogłoby się wydawać, że najmłodsza córka jest w rodzinie w ogóle nie potrzebna, jednak nigdy, nikt tego otwarcie nie przyznał. Każdy smutek ukrywała pod "maską" uśmiechniętej dziewczyny. W głębi jednak mocno przeżywała każdą porażkę czy też niepowodzenie. Obecna Hakaze nie przypomina niczym swojego starego charakteru. Ulica zmienia ludzi, a dziewczyna jest tego bardzo dobrym przykładem. Aby przetrwać, trzeba stać się silnym, i taką osobą stała się Hakaze. Swoim charakterem odstrasza ludzi. Uśmiech na jej twarzy, nie gościł od długiego czasu, cała jej radość z życia została wyssana. Stała się oziębła, od niej nie usłyszy się miłych słów. Nie przejmuje się problemami innych, najważniejsze dla niej jest przetrwanie, i robi wszystko, aby się to udało. Całą swoją nienawiść kieruje w swoją rodzinę, która to pozbyła się jej od tak. Nie ma żadnych skrupułów przed dokonaniem czynu zakazanego, jeżeli trzeba coś ukraść to ukradnie, jeżeli kogoś zabić, zabije. Emocje nie gościły u niej na twarzy, ani te złe, ani te dobre. Zamknęła je wszystkie głęboko.
HistoriaWszystko trzeba odkryć samemu. I również przejść przez to zupełnie samemu.
Historia Hakaze w głównej mierze zaczyna się od pewnego incydentu. Jej rodzice, Kotegawa Daichi oraz Rachel byli kupcami w kraju kupców. Pech, a być może zbyt wielka chciwość Ojca doprowadziły do problemu, którym rozwiązaniem miała być dziewczyna. Dokładniej mówiąc, sprzedaż Hakaze. O takich sprawach nie mówi się zbyt głośno, wszystko było załatwione po cichu, a dziewczyna nie miała innej opcji niż tylko się podporządkować. Rodzina ją odrzuciła, tak więc I Hakaze odrzuciła rodzinę, ale pamięć o tym pozostała, a sama nienawiść do rodziny, zaczęła się pogłębiać. Pewnie resztę swych dni spędziłaby w niewoli, jednak los chciał, aby Kotegawa mogła poczuć się wolna. Dziewczynie udało się zbiec, a gdy tylko mogła, opuściła kraj kupców. Od tego zdarzenia minęły cztery lata, dziewczyna błąkała się po świecie, walcząc o przetrwanie.
Nazwisko i imięKotegawa Hakaze
PrzynależnośćWolny Strzelec
Pseudonimy
PłećKobieta
Tytuły
Wiek20
Wzrost170
Waga60
Rangi
Wspomagania
Wykonane wątki (oficjalne/wszystkie)
D
0
C
0
B
0
A
0
S
0
Odbyte walki
Zwycięstwa:
Remisy:
Porażki:
Siła:
Poz. 4
Szybkość:
Poz. 6
Wytrzymałość:
Poz. 4
Refleks:
Poz. 6
Siła Woli:
Poz. 7
Kontrola Chakry:
Poz. 4
Ilość Chakry:
1000E:
30 |
D:
100 |
C:
250 |
B:
- |
A:
- |
S:
-
Posiadane Dziedziny
Ittō-Ryū
C
Genjutsu
B
BrakSpecjalizacja
Ninja przejawia naturalny talent w jednej konkretnej dziedzinie ninpō czy stylu walki. Objawia się to różnego rodzaju "drygiem" do technik tej konkretnej dziedziny bądź stylu walki. W konkretnych stylach i technikach znajduje się opis, w jaki sposób specjalizacja na nie wpływa. Jest to atut obrazujący predyspozycję naszej postaci w konkretnym kierunku.
SensorAtut wrodzony
wrodzona zdolność do wyczuwania chakry. Aby wykrywać chakrę, postać musi się w tej kwestii skoncentrować i złożyć pieczęć. Dłuższa koncentracja lub próba robieniu wielu rzeczy naraz może skończyć się potężnym bólem głowy i krwawieniem z nosa. Im dłużej się skupia i koncentruje, tym większy zasięg i dokładność wykrywanej chakry.
Na zasięg wpływa również poziom Kontroli Chakry użytkownika. Jest możliwe wykrywanie bez pieczęci, jednak jest to ciężka sztuka i wymaga posiadania KC rozwiniętego minimum na poziom 7. Zasięgi wtedy nie są również takie imponujące. Wielkie kumulacje chakry, takie jak Bijūdama lub Bijū, jesteśmy w stanie wykryć bez problemu z około kilometra nawet bez składania pieczęci i niezależnie od naszego poziomu KC.
Od 6 rangi w KC możliwe jest wykrywanie jutsu. Łatwiej jest wykrywać techniki ofensywne, jak np. kula ognia, a bardzo trudno techniki bardziej subtelne np. Fūinjutsu. Jeżeli obserwujemy czyjś układ chakry, od tego poziomu wykryjemy też, gdy miesza on ją do jakiegoś jutsu.
Dodatkowo wykrywanie chakry ze złożoną pieczęcią nas kosztuje. Jest to koszt o wysokości połowy techniki B. Możliwe jest zapamiętanie chakry, jednak potrzebny jest do tego dłuższy kontakt z taką osobą. Przyjmujemy że 3 dni spędzone w towarzystwie tej osoby wystarczą na zapamiętanie. Wyjątkiem jest charakterystyczna chakra osoby np. Jinchūriki. Zdolność ta nie jest jednak idealna. Ma problemy z działaniem w tłumach, utrudniając precyzyjne określenie chakry konkretnych osób. Łatwiej wykryć jednak osoby zapamiętane i te z nietypową chakrą.
Dodatkowo osoby wyjątkowo utalentowane w tym zakresie posiadają możliwość rozróżnienia żywiołów chakry, jakimi dana osoba włada, jak bardzo na wykrywaniu musi się koncentrować, jak łatwo rozpoznać chakrę w tłumie czy wykryć sensora, kiedy on nas wykryje. Wymaga to jednak bardzo dużo treningu i uwagi (misja/fabuła po Biegłości związane ze zdolnościami sensorycznymi).
Zasięg bez pieczęci: -
Zasięg z pieczęcią 20m
Na zasięg wpływa również poziom Kontroli Chakry użytkownika. Jest możliwe wykrywanie bez pieczęci, jednak jest to ciężka sztuka i wymaga posiadania KC rozwiniętego minimum na poziom 7. Zasięgi wtedy nie są również takie imponujące. Wielkie kumulacje chakry, takie jak Bijūdama lub Bijū, jesteśmy w stanie wykryć bez problemu z około kilometra nawet bez składania pieczęci i niezależnie od naszego poziomu KC.
Od 6 rangi w KC możliwe jest wykrywanie jutsu. Łatwiej jest wykrywać techniki ofensywne, jak np. kula ognia, a bardzo trudno techniki bardziej subtelne np. Fūinjutsu. Jeżeli obserwujemy czyjś układ chakry, od tego poziomu wykryjemy też, gdy miesza on ją do jakiegoś jutsu.
Dodatkowo wykrywanie chakry ze złożoną pieczęcią nas kosztuje. Jest to koszt o wysokości połowy techniki B. Możliwe jest zapamiętanie chakry, jednak potrzebny jest do tego dłuższy kontakt z taką osobą. Przyjmujemy że 3 dni spędzone w towarzystwie tej osoby wystarczą na zapamiętanie. Wyjątkiem jest charakterystyczna chakra osoby np. Jinchūriki. Zdolność ta nie jest jednak idealna. Ma problemy z działaniem w tłumach, utrudniając precyzyjne określenie chakry konkretnych osób. Łatwiej wykryć jednak osoby zapamiętane i te z nietypową chakrą.
Dodatkowo osoby wyjątkowo utalentowane w tym zakresie posiadają możliwość rozróżnienia żywiołów chakry, jakimi dana osoba włada, jak bardzo na wykrywaniu musi się koncentrować, jak łatwo rozpoznać chakrę w tłumie czy wykryć sensora, kiedy on nas wykryje. Wymaga to jednak bardzo dużo treningu i uwagi (misja/fabuła po Biegłości związane ze zdolnościami sensorycznymi).
Zasięg bez pieczęci: -
Zasięg z pieczęcią 20m
Regeneracja zdrowiaAtut wrodzony
Postać posiada bardzo rozwinięte zdolności regeneracyjne. Drobne rany są w stanie zaleczyć się nawet w trakcie walki, a te poważniejsze leczą się o wiele lepiej. Postać też wolniej się wykrwawia i posiada nieznacznie mniejszą szansę, że otrzymane obrażenia przełożą się na stałe uszkodzenia ciała.
Instynkt niebezpieczeństwaAtut wrodzony
Postać posiada swoisty szósty zmysł. Dzięki temu jest w stanie wyczuć niebezpieczeństwo, zanim normalnie byłaby w stanie je dostrzec. Czy to mina, na którą właśnie miała nadepnąć, czy czający się za rogiem nieprzyjaciele - postać może się zorientować, że coś jest nie tak. Nie oznacza to jednak, że jest w stanie wszystko przewidzieć.
Opaska Shinobi: Brak.
Ubranie: Krótka spódniczka w kolorze czerwony, na nogach rajstopy. Biała koszula oraz czerwona wstążką zawiązana na włosach. Strój jest przysłaniany przez brązowy płaszcz.
Wakizashi przypięte do pasa po prawej stronie
Katana przypięta do pasa po lewej stronie
Ubranie: Krótka spódniczka w kolorze czerwony, na nogach rajstopy. Biała koszula oraz czerwona wstążką zawiązana na włosach. Strój jest przysłaniany przez brązowy płaszcz.
Wakizashi przypięte do pasa po prawej stronie
Katana przypięta do pasa po lewej stronie
Ninjutsu
► Pokaż Spoiler
Ranga E:
Henge no Jutsu
Kawarimi no Jutsu
Ki Nobori no Shugyō
Nawanuke no Jutsu
Suimen Hokō no Gyō
Sakki
Henge no Jutsu
Kawarimi no Jutsu
Ki Nobori no Shugyō
Nawanuke no Jutsu
Suimen Hokō no Gyō
Sakki
Genjutsu
► Pokaż Spoiler
Ranga E:
Genjutsu Kai
Ranga D:
Kasumi Jūsha no Jutsu
Koishi
Konoha-Ryū Yanagi
Magen: Narakumi no Jutsu
Senkō
Tokushu kōka-waza
Ranga C:
Hana Kahen Tōsō
Hyaku saku hana no tekunikku
Kaimamiru
Kori Shinchū no Jutsu
Magen: Jigoku Kōka no Jutsu
Magen: Kokoni Arazu no Jutsu
Genjutsu Kai
Ranga D:
Kasumi Jūsha no Jutsu
Koishi
Konoha-Ryū Yanagi
Magen: Narakumi no Jutsu
Senkō
Tokushu kōka-waza
Ranga C:
Hana Kahen Tōsō
Hyaku saku hana no tekunikku
Kaimamiru
Kori Shinchū no Jutsu
Magen: Jigoku Kōka no Jutsu
Magen: Kokoni Arazu no Jutsu