• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Chinoike Rai

Moderator: Moderatorzy Kart Postaci

Awatar użytkownika
Chinoike Rai
Posty: 187
Rejestracja: 09 lut 2022, 15:14
Ranga: Cywil
Ranga dodatkowa: Rai
Discord: vR4Y#1635
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Chinoike Rai

Chinoike Rai/ta
Ex-Iwagakure no Sato || I became a monster, so no one else needs to suffer
Obrazek
Wygląd
Białe jak śnieżny pył włosy o dość artystycznym nieładzie, które jego często poważną twarz zasypują swoimi kosmykami. Jednak jak najbardziej mu pasują, więc nie zamierza jakkolwiek ingerować w ich strukturę i zmieniać ich sposobu układania się. Mogą żyć swoim własnym życiem. O oczach i samym wzroku owego młodziana można powiedzieć, że są interesujące, zarówno pierwsza jak i drugie słowo. O odcieniu pulsującego niebieskiego, zerkają na każdego z pewnego rodzaju ostrożnością i wnikaniem w podświadomość innych ludzi, mając na celu rozszyfrowanie ich zamiarów wobec niego samego. Twarz nie jest za często ruszona emocjami zwiastującymi uśmiech czy zwykłą pogodnością, jednak i owe zdarzenie może się na niej pojawić. Bardziej można wręcz powiedzieć, że jest posępna, poważna i ukrywająca wewnątrz większość jego emocji. Kiedy jednak na ustach faktycznie pojawi się uśmiech, można powiedzieć, że jest całkiem odmienną osobą. Dodaje to coś przyjemnego do jego aparycji.
O ciele można powiedzieć wiele. Jest oczywiście osobą wysoką, bo geny rodzinne dominowały w tym zakresie, a sama waga to też kwestia wygranej na loterii. Z pewnością ma dłuższe ręce, jednak nie aż tak, aby przypominał jakąś poczwarę. Dodatkiem jest dość dobra muskulatura, skupiona na umięśnieniu jego tułowia, choć dół także jest w zadbanej formie. W paru miejscach znajdują się ślady dawnych blizn, jednak nie są one zbyt widoczne i nie powodują jakiegokolwiek dyskomfortu psychicznego u młodziana. Niektórzy usilnie też mogą wyszukać u niego lekkiej dysproporcji w przedramionach, kiedy to jego mniej dominujące ramię jest skrzywione bardziej w dół, niż to, które ciągle używa.
‹♦•♦› AFTER WAR ‹♦•♦›
Wojna nadała ciału młodzieńca nowe blizny, a raczej przypomnienie, że świat się zepsuł i należało w jakiś sposób go naprawić. Mało kto będzie mógł ujrzeć na ciele Raigi nowe blizny, jeśli nie zdejmie z siebie odzienia. A jeśli już ktoś musi go łatać to… cóż… Będzie miał całkiem ładny pejzaż blizn zdobytych podczas bitwy między Suną, a Iwą. Dwie najbardziej widoczne będą na klatce piersiowej. Skrzyżowane w kształcie “X” są efektem niespodziewanego ataku, gdy skupienie uszło z niego. I ktoś ten moment wykorzystał. Źle zabliźnione z braku Iryonina w pobliżu, mogą jedynie pokazywać swoją brzydotę. Ale to nic… W końcu nie są one widoczne. Tak, jak blizny znajdujące się za kolanami czy na samych udach. Jakby ktoś potraktował go słabym Katonem i sprawiło, że rozbryzgi płomieni zostawiły po sobie echo swojego działania, gdy owe blizny przypominają owe płomienie. Albo morskie fale, bo każdy czasem określi ciało Raia jako mapę. Ostatnia nabyta blizna znalazła się na jego podbródku. Jedna, pionowa… Zwyczajna blizna. Dobrze zagojona.
Zmienił się także wygląd samego Chinoike. Jego białe jak mleko włosy nabrały lekki, zielonkawy połysk, bardziej pasujący pod odcień morskiej bryzy, gdy tylko znajdzie się w bardzo jasnym słońcu. Ostatecznie nie znając się aż zanadto na kolorach, młodzieniec jedynie mówi, że się zmieniły. Czy coś jeszcze? Chyba jego przygaszone spojrzenie. Oczy, które nie pulsują już swoim niebieskim kolorem jedynie zdradzają wewnętrzny spokój i lekkie zmęczenie przeszłością. Tylko po to, aby w pewnym momencie jego twarz nagle pokryła się delikatnym uśmieszkiem, niezmąconym żadną inną emocją. Twarz nadal pozostaje bezbarwna, skromna ilość mimiki jako wielka cecha jego twarzy. A gdy dochodzi do większych emocji - dochodzi też trochę większa mimika, acz subtelna, poskąpiona.
W ciele, oprócz blizn, także się zmieniło. Defekt związany z nierównymi odległościami ramion zostały zażegnane ciężkimi treningami, sprawiającymi, że Chinoike chodzi po świecie z wypiętą naprzód piersią, dodając swojej sylwetce dodatkowych, od dawna brakujących centymetrów. Ostatecznie przybyło trochę więcej muskulatury, a sam tułów układa się w bardziej wyraźny trójkąt z nabyciem smukłości w talii.
Ubiór? Raita pozbył się swojej mugiwary i zmienił także kolorystykę ubrań. Teraz nosi się w szarości zakrywającej jego twarz na tyle, że dopiero gdy odsłoni szal, ktoś może zauważyć, że to on. Zmieniło się także obuwie. Z sandałów przeszedł na pełne, zakrywające palce, bazowane na modelu wojskowym buty z grubą podeszwą, które młodzieniaszek wykorzystuje do lepszej przyczepności, nawet jeśli nie używa czakry. Przyzwyczaił się do różnic temperatur.
Charakter
“Marzę”. To nie jest słowo, które będzie występowało w jego słowniku wyrazów. Zamienia je na słowo “chcę” lub “będę”. Dlatego nikt nie usłyszy z jego ust zdania jak “Marzę o byciu najlepszym shinobi”, a właśnie “będę najlepszym”. Okupuje to wieloma wyrzeczeniami, ale nie jest także osoba, która powie, że nie potrafi ukazać pokory względem lepszych od siebie ludzi. Właśnie jest to jedna z jego najlepszych cech, które nieczęsto jest pokazywana na światło dzienne, lecz najczęściej skryte wewnątrz. Pokora taka będzie się objawiała w słowach, ale nie będzie to jawne, aby białowłosy swojej rosnącej reputacji nie niszczył, ani nawet nie zarysował. Ceni sobie wszechstronność w swojej pracy shinobi, więc nie będzie tylko korzystał z jednej metody działania, a szukał wielu rozwiązań i być może czasami ryzykował tę najtrudniejszą drogę, aby sięgnąć po coś bardziej cennego. Jest typem pracoholika, który większość swojego czasu spędza na wykonywaniu zadań i samodoskonaleniu się, jednak wie kiedy ma przestać i zająć się zajęciami społecznymi. Ceni w swojej pracy właśnie fakt, że może poznać w nim nawet silniejszych od siebie, którzy mogą wskazać mu następne drzwi do doskonałości. Jest typem charakteru analityka, który stara się przeczesać życiorys danego osobnika poprzez obserwowanie każdego detalu jego osoby, a ewentualnie nieścisłości dopytuje w ostateczności, nie starając się za bardzo zaprzątać sobie umysłu tymi “nieścisłościami”. W konsekwencji dostajemy zarys osoby, która stara się być doskonałą, jednak wierzy, że doskonałość nigdy nie istnieje i nie jest do osiągnięcia. Można być jedynie jej bliskim. Do tego więc dąży.
‹♦•♦› AFTER WAR ‹♦•♦›
Zmienił się tak samo jak rzeczywistość w której należało obecnie żyć każdemu shinobi po stracie swojej wioski czy nawet po prostu jako ktoś, kto błąka się po świecie w samotności. Jeśli kiedyś widziało się okazje do uśmiechania na jego twarzy, teraz zmniejszyło się to diametralnie. Wszyscy bardziej mu znajomi nadal mogą je widzieć częściej niż nowo poznani ludzie. Stał się po prostu zdecydowanie bardziej ostrożny, a zarazem nieufny wobec nowych twarzy, które widzi na Nowym i Starym Kontynencie. Rai jest też bardzo pamiętliwą osobą pomimo tego, że czasem zdarza mu się mieć mgłę mózgową po wydarzeniach na froncie bojowym. Kiedy jednak nikt nie widzi, chłopak po prostu siada i myśli na temat wszelkich wydarzeń jakie miały miejsce, aby wyciągnąć z nich naukę na przyszłość i nie nadziać się ponownie na podobne problemy w swoim życiu. Przezorna ostrożność stała się jego atutem. Jednak kolejnym atutem jest znacznie większy szacunek do tych, którzy przetrwali wojnę, a zarazem także ataki Bijuu czy “Piątki”. Rozumie ile musieli stracić czy poświęcić.
Są jednak pewne rzeczy, które nie zmieniły się diametralnie jeśli chodzi o młodego Chinoike. Nadal ma ambicję do bycia najlepszym, ale zmieniło się to znacznie. Nie ma w tym już “Będę najlepszym”, a raczej “będę najlepszym, by móc chronić innych”, nawet jeśli ceną tego wszystkiego będzie nazywanie go potworem. Tak, wie, że czasem jego decyzje mogą być uważane za potworne, jednak robi to za cenę kolejnych, lepszych wydarzeń. Istnieje w nim cienka linia, która powoduje, że jest zimnym shinobi. Ktoś, kto wspomni o wydarzeniu, które zrobił na froncie lub wypowiada się o tym co zrobił nawet nie będąc przy danych wydarzeniach. Porzucił ideę doskonałości, aby zmienić ją w “bądź jeszcze lepszą wersją siebie niż wczoraj”, a ostatecznie jedynie sprawić, że każdy dzień będzie odrobinę lepszy.
Nazwisko i imięChinoike Raita
PrzynależnośćWolni Strzelcy
PseudonimyRai
PłećShinobi
Tytuły--
Wiek22
Wzrost184cm
Waga75kg
Rangi
Ex-Tokubetsu Jounin
Wspomagania
1: Gozu Tenno (Nue); 2:
Wykonane wątki (oficjalne/wszystkie)
D
10
C
1
B
5
A
2
S
0
Odbyte walki
Zwycięstwa:
-CE- Chinoike Rai vs Nara Shikani
Remisy:
Chinoike Rai vs Yogan Hyakuzawa
Porażki:
Brak
Siła:
Poz. 7
Szybkość:
Poz. 7
Wytrzymałość:
Poz. 7
Refleks:
Poz. 7
Siła Woli:
Poz. 10
Kontrola Chakry:
Poz. 10
Ilość Chakry:
10,000E: 0 | D: 0 | C: 20 | B: 100 | A: 250 | S: 500
Posiadane Dziedziny
Ninjutsu 忍術
B
Iryo Ninjutsu 医療忍術
B
Fūinjutsu 封印
B
Genjutsu 幻
S
Ichizoku 一族
S
Gozu Tenno 牛頭天王
C
Katon 火遁
B
Doton 土遁
S
Raiton 雷遁
A
Kōshōken 高尚の拳
D
NULL
--
Chinoike IchizokuSpecjalizacja
Ninja przejawia naturalny talent w jednej konkretnej dziedzinie ninpō czy stylu walki. Objawia się to różnego rodzaju "drygiem" do technik tej konkretnej dziedziny bądź stylu walki. W konkretnych stylach i technikach znajduje się opis, w jaki sposób specjalizacja na nie wpływa. Jest to atut obrazujący predyspozycję naszej postaci w konkretnym kierunku.
SensorAtut wrodzony
Wrodzona zdolność do wyczuwania chakry. Aby wykrywać chakrę, postać musi się w tej kwestii skoncentrować i złożyć pieczęć. Dłuższa koncentracja lub próba robieniu wielu rzeczy naraz może skończyć się potężnym bólem głowy i krwawieniem z nosa. Im dłużej się skupia i koncentruje, tym większy zasięg i dokładność wykrywanej chakry.
Na zasięg wpływa również poziom Kontroli Chakry użytkownika. Jest możliwe wykrywanie bez pieczęci, jednak jest to ciężka sztuka i wymaga posiadania KC rozwiniętego minimum na poziom 7. Zasięgi wtedy nie są również takie imponujące. Wielkie kumulacje chakry, takie jak Bijūdama lub Bijū, jesteśmy w stanie wykryć bez problemu z około kilometra nawet bez składania pieczęci i niezależnie od naszego poziomu KC.
Od 6 rangi w KC możliwe jest wykrywanie jutsu. Łatwiej jest wykrywać techniki ofensywne, jak np. kula ognia, a bardzo trudno techniki bardziej subtelne np. Fūinjutsu. Jeżeli obserwujemy czyjś układ chakry, od tego poziomu wykryjemy też, gdy miesza on ją do jakiegoś jutsu.
Dodatkowo wykrywanie chakry ze złożoną pieczęcią nas kosztuje. Jest to koszt o wysokości połowy techniki B. Możliwe jest zapamiętanie chakry, jednak potrzebny jest do tego dłuższy kontakt z taką osobą. Przyjmujemy że 3 dni spędzone w towarzystwie tej osoby wystarczą na zapamiętanie. Wyjątkiem jest charakterystyczna chakra osoby np. Jinchūriki. Zdolność ta nie jest jednak idealna. Ma problemy z działaniem w tłumach, utrudniając precyzyjne określenie chakry konkretnych osób. Łatwiej wykryć jednak osoby zapamiętane i te z nietypową chakrą.
Dodatkowo osoby wyjątkowo utalentowane w tym zakresie posiadają możliwość rozróżnienia żywiołów chakry, jakimi dana osoba włada, jak bardzo na wykrywaniu musi się koncentrować, jak łatwo rozpoznać chakrę w tłumie czy wykryć sensora, kiedy on nas wykryje. Wymaga to jednak bardzo dużo treningu i uwagi (misja/fabuła po Biegłości związane ze zdolnościami sensorycznymi).
SurvivalAtut nabyty
Postać posiada wiedzę niezbędną do przetrwania w dziczy. Wie, gdzie szukać schronienia, jakie rośliny są jadalne czy choćby jak rozpalić ogień.
TropicielAtut nabyty
Postać wie jak wyszukiwać i zacierać ślady. Czy będzie to podczas polowania w lesie czy na zbiegłego ninję, nie ma to znaczenia.
TolerancjaAtut nabyty
Postać w wyniku różnych doświadczeń zyskała zwiększoną odporność na różne warunki pogodowe i ich zmienność. Dzięki temu lepiej znosi mrozy czy upały, nawet jeśli nie są one naturalne dla jego miejsca urodzenia.
Ulepszony zmysłAtut nabyty
Atut wielokrotnego wyboru. Oznacza to, że postać ma bardziej wyczulony wybrany zmysł. Atut ten ściśle współpracuje z Refleksem, znacząco zwiększając jego możliwości. Jeżeli atrybut ten umożliwia np. dostrzeżenie szczegółu z dwudziestu metrów - posiadacze tego atutu ze zmysłem wzroku ten sam szczegół dostrzegą z dwukrotnie większej odległości itd. Analogicznie, jeśli wzmocniony zmysł wykrywa coś z dystansu dwudziestu metrów - osoby z wyższą wartością atrybuty Refleks wykryją coś z dalszego dystansu. Wyróżnia się pięć zmysłów:
  1. Wzrok - wzmocnienie tego zmysłu zapewnia postaci lepszy wzrok, pozwalając patrzeć dalej i dostrzegać szczegóły tam, gdzie nikt inny by się ich nie dopatrzył. Postać też lepiej widzi przez dym czy inne warunki, które utrudniają wizję.
  2. Słuch - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że postać jest bardziej wyczulona na źródła dźwięków dookoła niej. Usłyszy jak trawa się ugina za nią czy oddech oddalonego nawet o dwadzieścia metrów przeciwnika, a podczas snu - może obudzić (jeśli użytkownik tego chce) go nawet najcichszy dźwięk, przez co bardzo ciężko ją zaskoczyć. Jeśli jednak przeciwnik np. ukrywa swój oddech i w miarę możliwości ogranicza wydawane dźwięki, wówczas dystans ten maleje, choć w pobliżu 5 metrów od użytkownika naprawdę trzeba się postarać.
  3. Smak - wzmocnienie tego zmysłu, choć nie posiada zastosowania stricte bojowego, pozwala natomiast niemalże od razu rozpoznać skład czegokolwiek co tylko spróbujemy, a także określić, czy będzie to miało pozytywny, czy negatywny wpływ na użytkownika. Nawet, jeśli trucizna nie posiada smaku sama w sobie, tak osoba, z tym wzmocnieniem wyczuje, że w napoju czy potrawie jest coś więcej, co wpłynęło na smak. Dodatkowo, jest w stanie jasno określić, składniki potraw.
  4. Węch - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że użytkownik jest w stanie zmienić się w prawdziwego psa tropiącego, bez potrzeby użycia specjalistycznych technik. Bez problemu zapamiętuje zapach swojego celu i jest w stanie go śledzić, nawet gdy ten jest oddalony o 2.5km od użytkownika. Umożliwia to także lokalizację osoby w przestrzeni, gdy np. jest ciemno, dostarczając informację o źródle zapachu w promieniu 10 metrów od użytkownika, choć jest to tylko ogólny kierunek, a nie dokładna lokalizacja. Warunki atmosferyczne, jak np. wiatr, mogą dodatkowo utrudnić tropienie.
  5. Dotyk - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że użytkownik jest w stanie wykryć najdrobniejsze zmiany w fakturze zarówno przedmiotów, jak i osób. Ba! Nawet nie musi dotykać ich bezpośrednio dłonią - jakakolwiek część ciała jest w stanie to wykryć, także najdrobniejszy impuls. W trakcie walki, pozwala także odczuć, jak ataki wypływają na ciało i elementy pancerza przeciwnika, przez co dłuższa, analityczna walka, może takiej osobie dostarczyć cennych informacji o słabych punktach, a receptory na skórze wykryją nawet najdrobniejszą zmianę temperatury - także tę nienaturalną, wywołaną np. jakimś jutsu.
Przyjaciel BaibaiBiegłość
Przez wzgląd na wkład w ustabilizowanie sytuacji politycznej Baibai oraz udział w wojnie z cieniami, postać uznawana jest za przyjaciela Baibai i tak długo jak Sorashi Yukari pozostaje u władzy, będzie w Kraju kupców mile widziana. Dodatkowo wszelkie zadania zlecone przez członków kupieckiej rady lub inne wysoko postawione osoby w Shōnin Ōkoku gwarantują premię +25% do zarobionych za to zadanie Ryō.
Znajomość cienistej chakryBiegłość
Ze względu na częstą ekspozycję na cienistą chakrę w trakcie używania sensora, postać przez krótki czas jest w stanie ją wykrywać bez poczucia obrzydzenia czy nudności. Nie jest to jednak pełna odporność i w momencie dłuższego skupiania się na źródle cienistej chakry, to postać normalnie odczuje te dolegliwości.
Long live the King!Biegłość
Od czasu zabiegu, mającego nałożyć nań Gozu Tennō, Rai czuje niezwykłą bliskość z Kaeru no Kuni. W jego opinii nacja ta mogłaby być jego domem i świadomie będzie miał problem by ją zdradzić czy wyjść przeciwko Triumwiratowi, który tu rządzi. Może spróbować, jednak będzie to dla niego bolesne przeżycie, nawet z jego Siłą Woli.
Frog and it's petBiegłość
Nue, który powstał w ciele Raia, czuje niezwykle wielką bliskość do Kaeru no Kuni. Jest oddany tej nacji niemalże całkowicie i gdyby miał wybierać między swoim nosicielem a Krajem Żab - Kraj Żab zostałby wybrany. Nigdy otwarcie i świadomie nie wystąpi przeciwko Triumwiratowi, a gdyby dostrzegł, że ktoś by coś takiego planował - nawet samodzielnie, bez zgody Raia, ruszyłby by temu zapobiec. Wciąż jednak traktuje Raia jako swojego rodzica, choć nie zdradzi Kaeru no Kuni nawet dla niego..
Nie w pełni udany zabiegWada
Proces nałożenia Gozu Tennō, będącą pieczęcią ze Starego Kontynentu, przez Gondolierów z Nowego Kontynentu nie wyszła w pełni poprawnie. Tym samym dziedziny tej nie można rozwijać w pełni samoistnie, każdy poziom musi zostać odkryty fabularnie, jednak ranga tych wątków nie jest równa poziomowi dziedziny. Przyjmuje się, że wątki te są o dwie rangi niższe niż ranga dziedziny Gozu Tennō, którą chce się opanować, a gdy nie ma tak niskiej rangi - jest to krótki wątek z MG. Dodatkowo, Kontrola Chakry użytkownika jest zredukowana o 3 poziomy. Wada stopniowo zanika wraz z rozwojem dziedziny Gozu Tennō - na randze D atrybut ten jest osłabiony o 2 poziomy, na randze B o 1 poziom, na randze S kompletnie zanika.
Poparzona TwarzWada
Ze względu na głębokie poparzenia, których doznał Rai, cała jego lewa połówka twarzy jest pokryta w bliznach. Ze względu na to może wyróżniać się z tłumu, a także NPC mogą podchodzić do niego z większą nieufnością (decyzja MG).
Sposób wyleczenia: wątek rangi B, gdzie jedyną nagrodą będzie pozbycie się wady
— Para Tebukuro
— Wielki zwój
— 3x kunai
— 10x shuriken,
— 2x notki wybuchowe,
— 100x makibishi
— Pieniądze
Ichizoku:
- CHI O MITŌSU | SEE THROUGH BLOOD - E
- GENJUTSU: KETSURYŪGAN | GENJUTSU: BLOOD DRAGON EYE - D
- KETSUEKI HENKAN | BLOOD TRANSFORMATION TECHNIQUE - C
- KETSUEKI NO HARI | BLOOD NEEDLE - C
- KIBAKU NINGEN | EXPLODING HUMAN TECHNIQUE - A
- CHIMAMIRE NO OOGAMA | BLOODY SCYTHE - A
- KETSURYŪ SHŌTEN | BLOOD DRAGON ASCENSION - S


Doton:
E
- DOJŌ SHUKUFUKU | BLESSING OF THE SOIL
- DOTON: RENGA NO JUTSU | EARTH RELEASE: PRACTICE BRICK TECHNIQUE

D
- DOTON: CHIKA HITOKU | EARTH RELEASE: UNDERGROUND HIDING
- DOTON: MOGURAGAKURE NO JUTSU | EARTH RELEASE: HIDING LIKE A MOLE TECHNIQUE

C
- DOTON: DORO ŌKAMI | EARTH RELEASE: MUD WOLVES
- DOTON: DORYŪSŌ | EARTH RELEASE: EARTH FLOW SPEARS
- DOTON: DAICHI GANSHŌ | EARTH RELEASE: GROUND BEDROCK
- DOTON: DOCHŪ SENKŌ | EARTH RELEASE: SUBTERRANEAN VOYAGE
- DOTON: GANSETSUKON | EARTH RELEASE: ROCK SECTION CANE
- DOTON: IWAKAGEISEKI | EARTH RELEASE: ROCK SHELTER
- DOTON: RETSUDO TENSHŌ | EARTH RELEASE: TEARING EARTH TURNING PALM
- DOTON: TOBI TSUBUTE | EARTH RELEASE: FLYING THROWN STONES

B
- DOTON: CHIDŌKAKU | EARTH RELEASE: MOVING EARTH CORE
- DOTON: DORYŪ TAIGA | EARTH RELEASE: EARTH FLOW RIVER
- DOTON: IWADEPPŌ NO JUTSU | EARTH RELEASE: ROCK GUN TECHNIQUE
- DOTON: TŌJINBŌ | EARTH RELEASE: FIGHTING BLADE ROD
- DOTON: TSUCHI NAMI NO JUTSU | EARTH RELEASE: EARTH WAVE TECHNIQUE
- DOTON: YOMI NUMA | EARTH RELEASE: SWAMP OF THE UNDERWORLD
- ISHI NO KAMI NO ABATĀ | GOD OF STONES AVATAR
- ISHIMURO NO SAKUSEI | STONE HOUSE CREATION

A
- NENTSUCHI OTOSHI | STICKY EARTH DROP
- DOTON: DOROBODI | EARTH RELEASE: MUD BODY TECHNIQUE
- DOTON: ARIJIGOKU NO JUTSU | EARTH RELEASE: ANTLION TECHNIQUE
- DOTON: DOSEKIRYŪ | EARTH RELEASE: EARTH AND STONE DRAGON
- MOGURA TATAKI NO JUTSU | WHAC-A-MOLE TECHNIQUE

S
- DOTON: JISHIN | EARTH RELEASE: EARTHQUAKE
- TENCHI | HEAVEN AND EARTH
- YAMA NO SOZO | MOUNTAIN CREATION


Katon:
E
- KAEN | FLAME
- TAIYŌ SESSHOKU | TOUCH OF THE SUN
D
- HI NO TE | FIRE HANDS
- KATON: HŌSENKA TSUMABENI | FIRE RELEASE: PHOENIX SAGE FLOWER NAIL CRIMSON
- KEIKOKU FUREA | WARNING FLARE

C
- KATON: GŌKAKYŪ NO JUTSU | FIRE RELEASE: GREAT FIREBALL TECHNIQUE
- KATON: HŌSENKA NO JUTSU | FIRE RELEASE: PHOENIX SAGE FIRE TECHNIQUE
- KATON: KASUMI ENBU NO JUTSU | FIRE RELEASE: MIST BLAZE DANCE TECHNIQUE
- KATON: MOERU YUBI | FIRE RELEASE: BURNING FINGER
- KATON: RYŪKA NO JUTSU | FIRE RELEASE: DRAGON FIRE TECHNIQUE
- TAIYŌ NO SŌZŌ | SUN CREATION
B
- FAIASUTŌMU | FIRESTORM
- JETTO SUISHIN | JET PROPULSION
- ­KATON: HAISEKISHŌ | FIRE RELEASE: ASH PILE BURNING
- KATON: HONŌ NO KABE | FIRE RELEASE: WALL OF FLAMES
- HINONAMI | FIRE WAVE
- KATON: KARYŪ ENDAN | FIRE RELEASE: FIRE DRAGON FLAME BULLET

Iryo Ninjutsu:
E:
- KETSUEKI KENSA | BLOOD CHECK
- MASUI NO JUTSU | ANESTHESIA TECHNIQUE
- NENREI KAKUNIN | AGE VERIFICATION
- SAIKIN NO JUTSU | BACTERIUM TECHNIQUE
D:
- BUNSEKI NO JUTSU | ANALYSIS TECHNIQUE
- HAN JUSEI NO JUTSU | ANTI-CONCEPTION TECHNIQUE
C:
- SHŌSEN JUTSU | MYSTICAL PALM TECHNIQUE
B:
- CHAKURA NO MESU | CHAKRA SCALPEL
- DOKUGIRI | POISON MIST
- KIRE | CUT
- KIZU NO JOKYO | REMOVAL OF BLEMISH
- SAIKAN CHŪSHUTSU NO JUTSU | DELICATE ILLNESS EXTRACTION TECHNIQUE



Ninjutsu:
E
- BUNSHIN NO JUTSU | CLONE TECHNIQUE
- HENGE NO JUTSU | TRANSFORMATION TECHNIQUE
- KAWARIMI NO JUTSU | BODY REPLACEMENT TECHNIQUE
- KI NOBORI NO SHUGYŌ | TREE CLIMBING PRACTICE
- NAWANUKE NO JUTSU | ROPE ESCAPE TECHNIQUE
- SAKKI | KILLING INTENT
- SUIMEN HOKŌ NO GYŌ | WATER SURFACE WALKING PRACTICE

D
- CHAKURA KAIHŌ | CHAKRA RELEASE
- OBORO BUNSHIN NO JUTSU | HAZE CLONE TECHNIQUE
- HABATOBI | LONG JUMP

C
- KAWARA SHURIKEN | ROOF TILE SHURIKEN
- KONBI HENGE | COMBINATION TRANSFORMATION
- MITSUTAMA NO JUTSU | BALL OF LIGHT TECHNIQUE
- KUCHIYOSE NO JUTSU | SUMMONING TECHNIQUE
- CHAKURA NO KONRAN | CHAKRA DISRUPTION
- KAKKŪ TŌTEKI | GLIDING THROW
- KEMONO NO HAJI | GRASP OF THE BEAST
- WANA-TSUKURI: KUBITSURI NO JUTSU | TRAP MAKING: HANGING TECHNIQUE

B
- GAMADAIRA — KAGEAYATSURI NO JUTSU | TOAD FLATNESS — SHADOW MANIPULATION TECHNIQUE
- HIEN | FLYING SWALLOW
- KAGE BUNSHIN NO JUTSU | SHADOW CLONE TECHNIQUE
- RANJISHIGAMI NO JUTSU | WILD LION'S MANE TECHNIQUE
- SHŌSHAGAN NO JUTSU | VANISHING FACIAL COPY TECHNIQUE
- SHUNSHIN NO JUTSU | BODY FLICKER TECHNIQUE
- SHURIKEN KAGE BUNSHIN NO JUTSU | SHURIKEN SHADOW CLONE TECHNIQUE
- CHAKURA NO HA: KEISEI | CHAKRA BLADE: FORMATION
- CHŌRYOKU KAIZEN | HEARING IMPROVEMENT
- SEISHIN KABE | MENTAL WALL


Genjutsu:
E:
12.02.2022; GENJUTSU KAI | GENJUTSU DISSIPATION

D:
- KASUMI JŪSHA NO JUTSU | MIST SERVANT TECHNIQUE
- KOISHI | PEBBLES
- MAGEN: NARAKUMI NO JUTSU | DEMONIC ILLUSION: HELL VIEWING TECHNIQUE
- SENKŌ | FLASH
- TOKUSHU KŌKA-WAZA | SPECIAL EFFECTS TECHNIQUE

C:
- HANA KAHEN TŌSŌ | FLOWER PETAL ESCAPE
- HYAKU SAKU HANA NO TEKUNIKKU | HUNDRED BLOOMING FLOWERS TECHNIQUE
- KORI SHINCHŪ NO JUTSU | SLY MIND AFFECT TECHNIQUE
- MAGEN: JIGOKU KŌKA NO JUTSU | DEMONIC ILLUSION: DESCENDING HELL TECHNIQUE
- MAGEN: KOKONI ARAZU NO JUTSU | DEMONIC ILLUSION: FALSE SURROUNDINGS TECHNIQUE

B:
- ASOKO JANAI | NOT OVER THERE
- GENJUTSU: SEISHIN-TEKI BORATIRITI | ILLUSION: VOLATILE MIND
- HEBINIRAMI
- MAGEN: JUBAKU SATSU | DEMONIC ILLUSION: TREE BINDING DEATH

A:
- AKUMU
- GIMAN-TEKINA KŌFUKU | DECEPTIVE HAPPINESS
- SEKAI O TOMETA GIMAN | DECEPTION THAT STOPPED THE WORLD
- KYOZOU NO KAGE | SHADOW OF THE COLOSSUS
- YAMI NO ICHIBETSU | THE GLIMPSE OF DARKNESS
- GENJUTSU: NIKUTAI NO KYOUFU | ILLUSIONARY TECHNIQUE: HORRORS OF THE FLESH
- SHINJITSU NO TOBIRA: HIRAKU | THE GATE OF TRUTH: OPEN
- TENGOKU NO HŌRITSU | HEAVENLY LAW


Raiton:
E:
- DENKI NO ZENSHIN | ELECTRIC ADVANCE
- KANDEN SHI | ELECTROCUTE

D:
- 23.12.2023; KA FUKA | OVERLOAD

C:
- HAGANE PIASUINPARUSU | STEEL-PIERCING IMPULSE
- RAIGYO | LIGHTNING FISH
- RAITON: DENKI NO TE | LIGHTNING RELEASE: ELECTRIC HAND
- RAITON: KUMO NO SU | LIGHTNING RELEASE: SPIDER WEB
- RAITON: RAIKYŪ | LIGHTNING RELEASE: LIGHTNING BALL

B:
- RAIGUN | LIGHTNING SWARM
- RAITON: JIBASHI | LIGHTNING RELEASE: ELECTROMAGNETIC MURDER
- RAITON: KABE | LIGHTNING RELEASE: WALL
- GIAN | FALSE DARKNESS

A:
- DENKI SHIBARI | ELECTRIC BIND
- RAITON: KŌGEKI | LIGHTNING RELEASE: STRIKE
- SEIDEN-DAN | ELECTROSTATIC ASSEMBLY

[/size]
PARĘ FAKTÓW:
— Rodzice zginęli, więc wychowywał go dziadek, twardy i bezkompromisowy mężczyzna.
— Uwielbia jeść owoce morza oraz ryż. Toleruje bardziej kwaśny smak, aniżeli słodki.
— Ulubionym zajęciem było czytanie własnych raportów z misji i przebywanie w terenie. Teraz pozostało jedynie to drugie, ale też nauka Ninshu i zwiedzanie świata, poznawanie jego intryg i tajemnic.
— "Lepiej wcale, niż późno", "Staraj się tak, jak chcesz, aby inni się starali", "Życie jest ulotne, więc nie ryzykuj"; to kilka z jego przysłów, które zdarzało mu się powtarzać. Teraz jedynym z nich będzie tylko: "Uważaj, bo nadal na tym świecie są demony, które chcą nas złapać w swoje sidła" i słynne "Cóż..."
— Nie czuje pociągu seksualnego i romantycznego do nikogo z kim nie ma specjalnej więzi (demiseksualizm)
— Uważa się za osobę bez poglądów religijnych, jednak wierzy, że istnieje jakaś siła we wszechświecie (agnostyk)
— Liczy, że uda mu się odbudować świetność i pewien odłam klanu gdzie indziej. Nie wie jednak gdzie.
— Jest uważany za martwego przez całą Iwagakure no Jutsu. Chyba całą.

Poznane osoby:
NPC:

- [Tsuchikage ] Yogan Tadaoki

Postacie:
- [Tsuchikage] Yogan Hyakuzawa
- [Tsuchikage] Sabataya Shuten
- [Kapitan ANBU] Hoseki Dakukira
- [Iryonin] Sabataya Tamura
HistoryWhat Happened, sir?
‹♦•♦› BEFORE WAR: SWEET MEMORY ‹♦•♦›
Rzeczy przed wojną jawią się jedynie dla niego widmem. Pamięta je oczywiście i wie co się z nim działo. Jednak nie potrafi dopasować do końca bohaterów, których w końcu zna. Ale jednak… Zacznijmy od tego co najważniejsze działo się przed jego podróżą. Rai wyruszywszy z Wioski Kamienia udał się w kierunku Kraju Wody w poszukiwaniu informacji na temat swojego brata, jednak napotkawszy tam nikogo innego niż starca z problemem przyzwanego, wielkiego węża, Rai musiał zorientować się gdzieś dalej w świecie i poszukać odpowiedzi na to gdzie mógł znaleźć się jego brat. Miała mu pomóc w tym technika cienistych klonów podarowana mu we zwoju przez starca, któremu “w jakiś sposób pomógł”. Tym samym Rai podjął też decyzję, że zamierzał odseparować się od wioski i wkroczyć na ścieżkę poszukiwanego shinobi tylko po to, aby dowiedzieć się co się stało z jego bratem. Odpowiedzi szukał wszędzie, nawet w Kraju Wiosny, gdzie przechodząc szereg labiryntów i zagadek wyjął z nich wiedzę, która miała mu pozwolić na stanie się silniejszym. Jednakże jego podróż podjęła też Kraj Ognia, a także inne kraje towarzyszące dopóty nie dostał się do granic Kraju Wiatru, gdzie po prawie roku zdecydował, że był to już czas powrotu.
Dowiedziawszy się podczas swojej jednorocznej podróży, że jego brat został zabity przez grupę terrorystyczną z czasów niechlubnej reputacji Ame, Rai postanowił wrócić do wioski, gdzie przywitały go zmiany we władzy zarówno wioskowej jak i klanowej. Sam spotykając na swej drodze Sabatayę Shuten zmierzającą do Kraju Niedźwiedzi dowiedział się o paru zmianach w wiosce, a także opowiedział o tym jakiego rodzaju człowiekiem był obecny na tamte czasy lider klanu Chinoike i przysiągł, że w pewnym momencie sięgnie go zagłada z jego ręki. Jak się później podczas wojny okazało - tak się stało. Lecz to nie moment na to. Upewniwszy się, że przez wykonanie zadania związanego z zabójstwem Sabatayi Anzou dla Godaime Tsuchikage będzie możliwy powrót do wioski, Rai przystał na ofertę i wyruszył czym prędzej z grupką chuuninów wybranych przez Shuten.
Będąc w Kraju Niedźwiedzi, Rai rozwiązał problem z bandyctwem na szlaku i przez to zagwarantował neutralne relacje między wioską, a Krajem, a także zdobył pergamin z zeznaniami dla Godaime. Co było jednym z zębatek większej machiny dla nadchodzących wydarzeń w Iwie. Okazało się, że faktycznym zleceniodawcą zabójstwa był poprzedni Tsuchikage, którego nie za bardzo trawił Rai i był jednym z powodów jego pozostania na drodze zbiega. Punktem kulminacyjnym tego wszystkiego była destrukcja dzielnicy Sabataya i późniejszy pościg za Hyakuzawą w asyście kapitana ANBU Iwagakure, Hosekiego Dakukiry. Pojedynek między Hyakuzawą, a Raiem zakończył się remisem i zgubionym pościgiem. Od tej pory można mówić, że były to wydarzenia dziejące w życiu Raia przed wojną. A co się stało w czasie i po wojnie?
‹♦•♦› AFTER WAR: FINAL CONFRONTATION ‹♦•♦›
Wybuchnięcie “Największej Wojny Shinobi” Raita pamięta jak przez mgłę. A raczej jak puzzle, które nie zostały dokładnie poukładane i ilustracja z pudełka nie jest do końca cała. A wszystko za sprawą późniejszych wydarzeń związanych z życiem Chinoike, który także odegrał pewną cegiełkę w całym tym rozgardiaszu. Będąc nadal na usługach wioski jako Tokubetsu Jonin, Rai zapatrywał się już od dłuższego czasu na zamach klanowy, a dokładniej zabicie lidera klanu Chinoike dla przejęcia władzy w celu pokierowania klanu w stronę lepszego jutra, a nie ślepego widzimisię osoby, która swoim temperamentem zgubiłaby ten klan. Rozpoczęcie ataku przez Piasek na Kamień sprawiło, że dostał on idealną okazję na to, aby zabić głowę klanu w najmniej spodziewanym momencie, gdy ten na polu walki otrzymał wystarczająco obrażeń od wrogich Sunijczyków.
Rai przed ostatecznym wbiciem kunaia w trzewia lidera powiedział tylko słowa: “Przepraszam, lecz robię to co muszę”, praktycznie pozwalając spokojnie opaść z jego pomocą ciału na ziemię i pożegnać lidera jedynie widokiem własnej zakrwawionej krwią z oczodołów twarzą. To był moment, gdy ten dołączył do bitwy z resztą Iwijczyków i nawet zasłynął z jednego manewru, który pomógł przetrwać kolejnym istnieniom, którzy mogli o tym w przyszłości opowiedzieć innym.
Rai, stając na pogorzelisku i ruinach jednego z budynków widział jak szarżują na jeden z oddziałów Iwy batalion wrogów. Jedyna rzecz, którą wykonał Rai to użycie Ketsuryugana na tyle wyczerpująco, aby zapanować nad ciałami większej ilości batalionu i pomóc walczącym Iwijczykom zminimalizować straty. Okupił to jednak wielkim wyczerpaniem, które sprawiło, że tworząc ten zwycięski scenariusz padł z wycieńczenia, a reszta straciła go z oczu, aby zająć się niedobitkami. Tym samym mało kto zauważył po wojnie i przeczesywaniu ruin, że ciało Iwijczyka zniknęło, wpisując go na listę poległych w boju pod imieniem lidera klanu.
Więc co się stało z Raiem? Umarł i został wskrzeszony przez kogoś? Nie. Został uratowany przez ocalonych z oddziału shinobi, którzy zamierzali i tak zdezerterować z wioski, jednak nie chcieli zostawić kogoś, kto uratował ich życie. Tym samym wędrując dniami i nocami, podtrzymując jego siły witalne, dostali się ponownie do Kraju Niedźwiedzi, gdzie był opatrywany i zaopiekowany przez znaną shinobi znachorkę znającą się na Iryojutsu. Zajęło mu to dłuższy czas zanim powrócił do pełni sił i mógł ruszyć ponownie w kierunku Iwy, aby powiedzieć im, że żyje. Jednak kiedy znalazł się tam, zobaczył już tylko ruiny, brak żywej atmosfery. Wioska przestała istnieć. Znajdując na cmentarzu tablicę upamiętniającą zmarłych, znalazł swoje imię. “Chinoike Raita”. Oznaczało to, że stał się duchem, wagabundą, którego jedynym celem było teraz błąkanie się po świecie. Ogłoszenie z Amegakure zignorował, wiedząc na swoich własnych doświadczeniach, że nie mógł tej wiosce ufać, nawet jeśli nowa władza tak naprawdę chciała dobrze.
Wynikiem exodusu było też przypomnienie sobie świata za górami i nie tylko, który także nie pozostawał w tyle i rozwijał się, nie czekając na to co się stanie. Można powiedzieć, że dzięki temu Rai zdobył kolejny cel jakim było odkrywanie i poznawanie nowego kontynentu i znalezienia finalnie dla siebie miejsca. Stał się Wolnym Strzelcem tylko po to, aby móc znaleźć rozwiązanie w tym co potrafił najlepiej - bycie małym trybikiem do zmiany świata. Coś jednak znowu przeszkodziło w jego życiu… Wiecie już co? Chyba nie muszę tłumaczyć.
Jedna z bitew na Nowym Kontynencie byłaby przez niego bardzo dobrze zapamiętana, gdyby nie fakt, że jej wynikiem było mgła mózgowa, która sprawiła, że Rai utracił wspomnienia na temat niektórych wydarzeń, nadal pamiętając jednak bardzo dobrze osoby, które spotkał w swoim życiu. Nie wiedział tylko w jaki sposób był z nimi połączony, wiedząc jednak, że coś w tym było, jednak nie umiejąc sobie przypomnieć co. Przez to jego wspomnienia i doświadczenia były wymieszane, lecz nadały mu one nowego celu jakim było na nowo odkrycie kim jest. Wojna zapamiętał tylko z paru rzeczy jak zabicie przez kogoś lidera klanu czy fakt, że ocalił jakichś ludzi, ale nie wiedział jakich. Co się też stało z jego umiejętnościami? Zaliczył pewien regres, który sprawił, że musiał przypominać sobie co umie… a nawet nabyć zdolności, które pozwolą mu przetrwać w nowych czasach… Co przyniesie przyszłość… Chyba trzeba samemu się o tym dowiedzieć.
Reputacja Globalna
Postać nieznana jeszcze na świecie, potrzebująca więcej renomy by zaistnieć na całej jego skali.
Stary Kontynent
Postać na Starym Kontynencie kojarzona głównie przez dawnych shinobi Iwagakure oraz Sora no Kuni. Przez shinobi Kraju Nieba kojarzony głównie z dawnego chaosu jaki tam zasiał. Przez shinobi Iwagakure, kojarzony jako jeden z silniejszych shinobi, czasami widywanach u boku Godaime Tsuchikage, nim został posądzony o zdradzę podczas wojny i zniknął bez śladów. Wśród dawnych shinobi Sunagakure oraz Otogakure również jego imię się przewinęło ostrzegawczo, jednak nie w jakimś większym stopniu. Przez zwykłch ludzi w praktyce nie kojarzony. Ogólnie uważany za postać chaotyczną, częściej stającą po stronie zła, przez co mało kto z tych co znają jego reputację jest w stanie mu zaufać.
Południowe Wyspy
Postać nieznana w tych rejonach.
Nowy Kontynent
Północ
Postać nieznana w tych rejonach.
Nowy Kontynent
Centrum
Postać nieznana w tych rejonach.
Nowy Kontynent
Południe
Postać nieznana w tych rejonach.
Ostatnio zmieniony 23 gru 2023, 22:50 przez Chinoike Rai, łącznie zmieniany 54 razy.
Awatar użytkownika
Chinoike Rai
Posty: 187
Rejestracja: 09 lut 2022, 15:14
Ranga: Cywil
Ranga dodatkowa: Rai
Discord: vR4Y#1635
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: Chinoike Rai [Budowa]

Fabuła po wojnie konsultowana z Jeleniem. A ogółem to gotowe.
Awatar użytkownika
Pomarańcz
Posty: 231
Rejestracja: 02 lut 2022, 14:11
Ranga dodatkowa: Mod KP/Transferów, mod Kuźni.
Discord: Pumpkin#1104
Karta Postaci:

Re: Chinoike Rai

Metryka: Zostaw po prostu Wolni Strzelcy.
Atrybyty: 3,4,5,4,7,7
Atuty: Sensor, Specka Chinoike
Dziedziny: Doton C, Chinoike C
Eq: Transferowe - ok.
Charakterystyka: Git.

edit:
Obrazek
Ostatnio zmieniony 12 lut 2022, 17:42 przez Pomarańcz, łącznie zmieniany 2 razy.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Wolni Strzelcy”