Kurozama Yoku
Amegakure no Sato
Młody Uchiha, a właściwie Kurozama, bo Yoku przyjął nazwisko po wychowującej go babci, szybko zaczął górować nad resztą rówieśników, a poza swoim wzrostem wyróżniał się jeszcze bardzo mocno bladą cerą, co prawda jeszcze wiele brakowało mu do trupiej karnacji, ale wystarczyło żeby śmiano się iż jest "synem piekarza". Włosy na głowie miał średniej długości, kruczoczarne, gdyby nie nieustannie padający deszcz w Ame to zapewne sterczałyby w śmieszny sposób niczym kolce wskazujące wszystkie strony świata. Na świat patrzy czarnymi węgielkami, ale ich środek wydaję się być delikatnie wyblaknięty, tak jakby z oczu uleciała już dawno temu jakaś iskra. Na ogół jego twarz nie wyraża jakichkolwiek emocji lub wyraźny smutek czy też przygnębienie. Ubiera się zazwyczaj w białe kimono i czarne typowe dla shinobi sandały. To wszystko w połączeniu z jego apatycznym i powolnym chodem daje nam wrażenie jakbyśmy oglądali jakąś zjawę - wiecznie przemoknięta szuka czegoś lub kogoś na ulicach wioski.
Jednak jakkolwiek mylna nie byłaby jego aparycja, nie jest to wcale pozbawiony chęci do życia smutas, po prostu nie potrafił być zbyt ekspresyjny czy to jeżeli chodzi o ton głosu, wyraz twarzy czy odpowiedni dobór słów. Nie przeszkadza mu towarzystwo innych, nie stroni też od miejsc bardziej zatłoczonych i potrafi się dobrze bawić. Po prostu na początku wydaje się być taki zamknięty i zdystansowany. Niestety przez swój apatyczny wygląd mało kto ma ochotę zacieśniać z nim więzi i mało kto wie, że może mieć przed sobą przyszłego kompana, bardzo lojalnego i z natury o dobrym sercu. Mimo iż wiele razy próbował przestawić się charakterem to za żadne skarby nie mógł oszukać swojej natury - wrażliwego człowieka nie lubiącego cierpienia innych, czującego chęć niesienia pomocy.
Nazwisko i imięKurozama Yoku
PrzynależnośćAmegakure no Sato
PseudonimyBrak
PłećShinobi
TytułyBrak
Wiek18
Wzrost189
Waga66
Rangi
Genin
Wspomagania
Brak
Wykonane wątki (oficjalne/wszystkie)
D
0
C
0
B
0
A
0
S
0
Odbyte walki
Zwycięstwa:
0
Remisy:
0
Porażki:
0
Siła:
Poz. 5
Szybkość:
Poz. 5
Wytrzymałość:
Poz. 4
Refleks:
Poz. 5
Siła Woli:
Poz. 4
Kontrola Chakry:
Poz. 7
Ilość Chakry:
1000E:
5 |
D:
25 |
C:
75 |
B:
300 |
A:
750 |
S:
3500
Posiadane Dziedziny
NINJUTSU
D
NINPŌ: BUKIJUTSU
D
GENJUTSU
C
SharinganSpecjalizacja
SensorAtut wrodzony
Wrodzona zdolność do wyczuwania chakry. Aby wykrywać chakrę, postać musi się w tej kwestii skoncentrować i złożyć pieczęć. Dłuższa koncentracja lub próba robieniu wielu rzeczy naraz może skończyć się potężnym bólem głowy i krwawieniem z nosa. Im dłużej się skupia i koncentruje, tym większy zasięg i dokładność wykrywanej chakry.
Na zasięg wpływa również poziom Kontroli Chakry użytkownika. Jest możliwe wykrywanie bez pieczęci, jednak jest to ciężka sztuka i wymaga posiadania KC rozwiniętego minimum na poziom 7. Zasięgi wtedy nie są również takie imponujące. Wielkie kumulacje chakry, takie jak Bijūdama lub Bijū, jesteśmy w stanie wykryć bez problemu z około kilometra nawet bez składania pieczęci i niezależnie od naszego poziomu KC.
Od 6 rangi w KC możliwe jest wykrywanie jutsu. Łatwiej jest wykrywać techniki ofensywne, jak np. kula ognia, a bardzo trudno techniki bardziej subtelne np. Fūinjutsu. Jeżeli obserwujemy czyjś układ chakry, od tego poziomu wykryjemy też, gdy miesza on ją do jakiegoś jutsu.
Dodatkowo wykrywanie chakry ze złożoną pieczęcią nas kosztuje. Jest to koszt o wysokości połowy techniki B. Możliwe jest zapamiętanie chakry, jednak potrzebny jest do tego dłuższy kontakt z taką osobą. Przyjmujemy że 3 dni spędzone w towarzystwie tej osoby wystarczą na zapamiętanie. Wyjątkiem jest charakterystyczna chakra osoby np. Jinchūriki. Zdolność ta nie jest jednak idealna. Ma problemy z działaniem w tłumach, utrudniając precyzyjne określenie chakry konkretnych osób. Łatwiej wykryć jednak osoby zapamiętane i te z nietypową chakrą.
Dodatkowo osoby wyjątkowo utalentowane w tym zakresie posiadają możliwość rozróżnienia żywiołów chakry, jakimi dana osoba włada, jak bardzo na wykrywaniu musi się koncentrować, jak łatwo rozpoznać chakrę w tłumie czy wykryć sensora, kiedy on nas wykryje. Wymaga to jednak bardzo dużo treningu i uwagi (misja/fabuła po Biegłości związane ze zdolnościami sensorycznymi).
Na zasięg wpływa również poziom Kontroli Chakry użytkownika. Jest możliwe wykrywanie bez pieczęci, jednak jest to ciężka sztuka i wymaga posiadania KC rozwiniętego minimum na poziom 7. Zasięgi wtedy nie są również takie imponujące. Wielkie kumulacje chakry, takie jak Bijūdama lub Bijū, jesteśmy w stanie wykryć bez problemu z około kilometra nawet bez składania pieczęci i niezależnie od naszego poziomu KC.
Od 6 rangi w KC możliwe jest wykrywanie jutsu. Łatwiej jest wykrywać techniki ofensywne, jak np. kula ognia, a bardzo trudno techniki bardziej subtelne np. Fūinjutsu. Jeżeli obserwujemy czyjś układ chakry, od tego poziomu wykryjemy też, gdy miesza on ją do jakiegoś jutsu.
Dodatkowo wykrywanie chakry ze złożoną pieczęcią nas kosztuje. Jest to koszt o wysokości połowy techniki B. Możliwe jest zapamiętanie chakry, jednak potrzebny jest do tego dłuższy kontakt z taką osobą. Przyjmujemy że 3 dni spędzone w towarzystwie tej osoby wystarczą na zapamiętanie. Wyjątkiem jest charakterystyczna chakra osoby np. Jinchūriki. Zdolność ta nie jest jednak idealna. Ma problemy z działaniem w tłumach, utrudniając precyzyjne określenie chakry konkretnych osób. Łatwiej wykryć jednak osoby zapamiętane i te z nietypową chakrą.
Dodatkowo osoby wyjątkowo utalentowane w tym zakresie posiadają możliwość rozróżnienia żywiołów chakry, jakimi dana osoba włada, jak bardzo na wykrywaniu musi się koncentrować, jak łatwo rozpoznać chakrę w tłumie czy wykryć sensora, kiedy on nas wykryje. Wymaga to jednak bardzo dużo treningu i uwagi (misja/fabuła po Biegłości związane ze zdolnościami sensorycznymi).
Ranga KC | Zasięg bez pieczęci | Zasięg z pieczęcią |
---|---|---|
1 | - | - |
2 | - | 5 |
3 | - | 10 |
4 | - | 20 |
5 | - | 40 |
6 | - | 60 |
7 | 2 | 120 |
8 | 5 | 200 |
9 | 8 | 350 |
10 | 12 | 500 |
Atut nabyty
Biegłość
Wada
BOMBKA DYMNA x2, BOMBKA ŚWIETLNA, KUNAI x5, NOTKA WYBUCHOWA x2, SHURIKEN x10, BANDAŻ 10m, STALOWA ŻYŁKA 10m, DEZĀTOKŌHĪ
GENJUTSU KAI [E]
KASUMI JŪSHA NO JUTSU [D]
KONOHA-RYŪ YANAGI [D]
MAGEN: NARAKUMI NO JUTSU [D]
GIMAN-TEKINA DOKU [C]
KAIMAMIRU [C]
HYAKU SAKU HANA NO TEKUNIKKU [C]
BUNSHIN NO JUTSU [E]
HENGE NO JUTSU [E]
KAWARIMI NO JUTSU [E]
KI NOBORI NO SHUGYŌ [E]
NAWANUKE NO JUTSU [E]
SAKKI [E]
SUIMEN HOKŌ NO GYŌ [E]
UTSUSEMI NO JUTSU [D]
KASUMI JŪSHA NO JUTSU [D]
KONOHA-RYŪ YANAGI [D]
MAGEN: NARAKUMI NO JUTSU [D]
GIMAN-TEKINA DOKU [C]
KAIMAMIRU [C]
HYAKU SAKU HANA NO TEKUNIKKU [C]
BUNSHIN NO JUTSU [E]
HENGE NO JUTSU [E]
KAWARIMI NO JUTSU [E]
KI NOBORI NO SHUGYŌ [E]
NAWANUKE NO JUTSU [E]
SAKKI [E]
SUIMEN HOKŌ NO GYŌ [E]
UTSUSEMI NO JUTSU [D]