• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Ryuujin Kami

Moderator: Moderatorzy Kart Postaci

Awatar użytkownika
Kami Ryuujin
Posty: 19
Rejestracja: 29 lis 2021, 19:59
Ranga: Muryō no ninja
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Bank:

Ryuujin Kami

Ryuujin
Amegakure no Sato
"Pieniądze szczęścia nie dają ale pomagają przetrwać gorsze chwile."

Obrazek
WYGLĄD:

Niektórzy twierdzą, że Kami jest całkiem wysokim mężczyzną, lecz tak naprawdę zależy to od tego do kogo właśnie go porównują. Choć prawdą jest to, że nie należy on do tej niższej części społeczeństwa mierząc nieco ponad sto osiemdziesiąt centymetrów. Jednak mimo sporego wzrostu nie jest to typ człowieka, który aparycją fizyczna budzi lęk u innych, ponieważ nawet te wszystkie treningi z przeszłości nie zdołały wyrobić mu widocznej boskiego ciała godnego uwiecznienia pod postacią posągu. Nie jest też otyły choć po prawdzie gdyby był też by mu to nie przeszkadzało ale ze względu na bardzo szybki metabolizm w przypadku tejże osoby jest to bardzo trudne do osiągnięcia.
Jeśli chodzi o włosy to tak zadbanych i długich kudłów zapewne pozazdrościła by mu nie jedna panna. Praktycznie zawsze spięte są częściowo w kucyk z tyłu głowy, a reszta ciemnych niczym smoła włosów opada w dół sięgając nieco poniżej dolnej linii łopatek. Natomiast skoro już o owłosieniu mówimy to prócz tego na głowie reszty praktycznie nie ma... no może za wyjątkiem dwóch wąskich brwi nad jego czarnymi oczami.


UBIÓR:

Ryuujina można zastać tak naprawdę jedynie w dwóch strojach. Pierwszy i ten zdecydowanie częściej noszony wygląda dokładnie tak jak szaty noszone przez buddyjskich mnichów. Składa się on przede wszystkim z czarnych lub w przypadku cieplejszych pór roku (tj. wiosna oraz lato) szat yukata w kolorze pudrowego różu na które zakłada złoty lub jasnoszary strój rakusu. Dopełnieniem tej kreacji są białe skarpetki tabi oraz sandały wykonane ze słomy ryżowej zōri.
W ten sposób nosi się zawsze gdy opuszcza Amegakure więc można by rzec, że jest to jego strój podróżny. Natomiast gdy znajduje się w swojej ubiera zazwyczaj fioletowe choć już nieco wyblakłe haori, do tego również z widocznymi śladami użytkowania czarną hakame. W uszach natomiast niezależnie od pory roku czy dnia znajdują się dosyć duże okrągłe kolczyki w kolorze czerni.

Wizualizacja Stroju Podróżnego


CHARAKTER:

Mimo swojej mało przyjemnej przeszłości chłopak jest całkiem wesołym człowiekiem starającym się żyć bez bezsensownego zamartwiania się o jutro. Żyje chwilą i czasem daje się ponieść emocjom, lecz nigdy nie żywi urazy. Można by rzec, że gdy tylko ochłonie wszelkie przykrości jakich doznał potrafi puścić w zapomnienie co nie oznacza jednak, że będzie robił tak w nieskończoność bo w końcu każdy ma jakąś granicę.
Miłością życia chłopaka jest jedzenie, najlepiej mięska w jak największych ilościach choć nie widać tego na pierwszy rzut oka i warto tu w sumie dodać, że Kami nie ma wyrobionego podniebienia. Jest to bardziej typ człowieka "śmietnik", co mu postawisz, przyniesiesz to chętnie zje...no chyba, że wyglądało bądź pachniało by to śmiercią w katuszach.
Niestety na początku znajomości można zauważyć już pewną niezbyt pozytywną cechę Ryuujina czyli chciwość. Nie wiem czy na świecie istnieje drugi taki materialista jak ten młodzieniec. Wszędzie gdzie da się zwęszyć pieniądze można też wypatrywać jego osoby, a w interesach potrafi być niczym wąż. Śliski, jadowity, chłodny i jakie tam te gady jeszcze są. Choć sam uważa, że nie jest chciwy pod żadnym pozorem, a jak już to jest przedsiębiorczy. Lubi też kwiaty, gry hazardowe, palenie tytoniu oraz towarzystwo kobiet.
Nie cierpi natomiast zimna, owadów czy innych robaków (za wyjątkiem cykad, motyli i ciem), ludzi którzy nie mają własnego zdania oraz pikantnej kuchni ze względu na niską tolerancję.
Nazwisko i imięRyuujin Kami
PrzynależnośćAmegakure no Sato
Pseudonimy
PłećMężczyzna
Tytuły
Wiek22
Wzrost183cm
Waga70kg
Rangi
Genin
Wspomagania
Wykonane wątki (oficjalne/wszystkie)
D
0
C
0
B
0
A
0
S
0
Odbyte walki
Zwycięstwa:
Remisy:
Porażki:
Siła:
Poz. 5
Szybkość:
Poz. 7
Wytrzymałość:
Poz. 5
Refleks:
Poz. 7
Siła Woli:
Poz. 5
Kontrola Chakry:
Poz. 8
Ilość Chakry:
6 000E: - | D: 10 | C: 50 | B: 250 | A: 500 | S: 2000
Posiadane Dziedziny
Origami no Jutsu
S
Fūinjutsu
C
Iryō Ninjutsu
C
Ninjutsu
E
Genjutsu
E
Origami no JutsuSpecjalizacja
Ninja przejawia naturalny talent w jednej konkretnej dziedzinie ninpō czy stylu walki. Objawia się to różnego rodzaju "drygiem" do technik tej konkretnej dziedziny bądź stylu walki. W konkretnych stylach i technikach znajduje się opis, w jaki sposób specjalizacja na nie wpływa. Jest to atut obrazujący predyspozycję naszej postaci w konkretnym kierunku.
SensorAtut wrodzony
Wrodzona zdolność do wyczuwania chakry. Aby wykrywać chakrę, postać musi się w tej kwestii skoncentrować i złożyć pieczęć. Dłuższa koncentracja lub próba robieniu wielu rzeczy naraz może skończyć się potężnym bólem głowy i krwawieniem z nosa. Im dłużej się skupia i koncentruje, tym większy zasięg i dokładność wykrywanej chakry.
Na zasięg wpływa również poziom Kontroli Chakry użytkownika. Jest możliwe wykrywanie bez pieczęci, jednak jest to ciężka sztuka i wymaga posiadania KC rozwiniętego minimum na poziom 7. Zasięgi wtedy nie są również takie imponujące. Wielkie kumulacje chakry, takie jak Bijūdama lub Bijū, jesteśmy w stanie wykryć bez problemu z około kilometra nawet bez składania pieczęci i niezależnie od naszego poziomu KC.
Od 6 rangi w KC możliwe jest wykrywanie jutsu. Łatwiej jest wykrywać techniki ofensywne, jak np. kula ognia, a bardzo trudno techniki bardziej subtelne np. Fūinjutsu. Jeżeli obserwujemy czyjś układ chakry, od tego poziomu wykryjemy też, gdy miesza on ją do jakiegoś jutsu.
Dodatkowo wykrywanie chakry ze złożoną pieczęcią nas kosztuje. Jest to koszt o wysokości połowy techniki B. Możliwe jest zapamiętanie chakry, jednak potrzebny jest do tego dłuższy kontakt z taką osobą. Przyjmujemy że 3 dni spędzone w towarzystwie tej osoby wystarczą na zapamiętanie. Wyjątkiem jest charakterystyczna chakra osoby np. Jinchūriki. Zdolność ta nie jest jednak idealna. Ma problemy z działaniem w tłumach, utrudniając precyzyjne określenie chakry konkretnych osób. Łatwiej wykryć jednak osoby zapamiętane i te z nietypową chakrą.
Dodatkowo osoby wyjątkowo utalentowane w tym zakresie posiadają możliwość rozróżnienia żywiołów chakry, jakimi dana osoba włada, jak bardzo na wykrywaniu musi się koncentrować, jak łatwo rozpoznać chakrę w tłumie czy wykryć sensora, kiedy on nas wykryje. Wymaga to jednak bardzo dużo treningu i uwagi (misja/fabuła po Biegłości związane ze zdolnościami sensorycznymi).
Ranga KCZasięg bez pieczęciZasięg z pieczęcią
1--
2-5
3-10
4-20
5-40
6-60
72120
85200
98350
1012500
BezszelestnyAtut nabyty
Postać potrafi przemieszczać się niemalże bez wydawania jakiegokolwiek dźwięku. Dzięki temu wręcz idealnie nadaje się do zadań wymagających ciszy i dyskrecji.
TropicielAtut nabyty
Postać wie jak wyszukiwać i zacierać ślady. Czy będzie to podczas polowania w lesie czy na zbiegłego ninję, nie ma to znaczenia.
Biegłość
Wada
Skryte w obszernych rękawach 2x
Średni zwój
Koszt250 Ryō
Stack/SlotN/D
Nieco większy od naszej dłoni i zdecydowanie trudniejszy do ukrycia. Wymaga nieco większego opanowania tajników pieczętowania oraz posiada 15 slotów na przedmioty.
Origami no Jutsu
► Pokaż Spoiler
* KAMI NO BATSU (D)
* KAMI SHURIKEN (D)
* KAMI BUNSHIN NO JUTSU (C)
* KAMI NO KAGO (C)
* KAMI NO KANRI (C)
* ORIGAMI NO JUTSU (C)
* SHIKIGAMI: SEKAI O SHIMESU TORI (C)
* JINSEI O SASHISHIMESU KĀDO (B)
* KAMI NO TENSHIN (B)
* TENGOKU NO YŪBIN HAITATSUIN (B)
Fūinjutsu
► Pokaż Spoiler
* FŪIN NO MEISAI (E)
* FŪIN NO JUTSU (D)
* SHIKOKU FŪIN (D)
* BAKURYŪGEKI (C)
* ISSHI TŌJIN (C)
* SŌSHŌRYŪ (C)
* SUKOSHI MIZUBA (C)
Iryō Ninjutsu
► Pokaż Spoiler
* MASUI NO JUTSU (E)
* SAIKIN NO JUTSU (E)
* BUNSEKI NO JUTSU (D)
* SHŌSEN JUTSU (C)
Ninjutsu
► Pokaż Spoiler
* BUNSHIN NO JUTSU (E)
* HENGE NO JUTSU (E)
* KAWARIMI NO JUTSU (E)
* KI NOBORI NO SHUGYŌ (E)
* NAWANUKE NO JUTSU (E)
* SAKKI (E)
* SUIMEN HOKŌ NO GYŌ (E)
Genjutsu
► Pokaż Spoiler
* GENJUTSU KAI (E)
► Pokaż Spoiler
Każda postać, nawet przenoszona z innego forum, zaczyna dodatkowo z:
30 pkt do rozdania pomiędzy atrybuty
Każdy poziom kosztuje 1 pkt. Oznacza to, że rozwinięcie atrybutu na start do 5 poziomu kosztuje nas 5 punktów.
Na start atrybuty można rozwinąć maksymalnie do 7 poziomu.
Punkty te nie są Punktami Doświadczenia.
4 pkt do rozdania pomiędzy dziedziny i style walki
Każdy poziom kosztuje 1 pkt. Oznacza to, że rozwinięcie dziedziny na start do poziomu C kosztuje nas 2 punkty.
Na start dziedziny można rozwinąć maksymalnie do poziomu C.
Punkty te nie są Punktami Doświadczenia.

To tak startowe 30PKT na atrybuty: 5 Siły | 5 Szybkość | 5 Wytrzymałość | 5 Refleks | 5 Siła Woli | 5 Kontrola Chakry // Razem: 30PKT
Dziedziny startowe 4PKT: Klanowe (Origami no Jutsu) C | Fūinjutsu C

Transfer
97PD z transferu:
13PD Szybkość 5-> 7
13PD Refleks 5-> 7
21PD Kontrola Chakry 5-> 8
20PD Origami no Jutsu C-> S
10PD 5000 Chakry
TROPICIEL (5 PD)
BEZSZELESTNY (10PD)
Iryō Ninjutsu C (3PD)
Łącznie: 95PD
[hr].[/hr]
Transfer: PT 194+10(Startowe)
* FŪIN NO MEISAI (E) 0
* FŪIN NO JUTSU (D) 1
* SHIKOKU FŪIN (D) 1
* BAKURYŪGEKI (C) 3
* SŌSHŌRYŪ (C) 3
* SUKOSHI MIZUBA (C) 3
+
* KAMI NO BATSU (D) 1
* KAMI SHURIKEN (D) 1
* KAMI BUNSHIN NO JUTSU (C) 3
* KAMI NO KAGO (C) 3
* KAMI NO KANRI (C) 10
* ORIGAMI NO JUTSU (C) 10
* SHIKIGAMI: SEKAI O SHIMESU TORI (C) 3
* JINSEI O SASHISHIMESU KĀDO (B) 5
* KAMI NO TENSHIN (B) 5
* TENGOKU NO YŪBIN HAITATSUIN (B) 5
+
* MASUI NO JUTSU (E) 0
* SAIKIN NO JUTSU (E) 0
* BUNSEKI NO JUTSU (D) 1
* SHŌSEN JUTSU (C) 10
RAZEM: 204 - 68 = 136PT

Kupuje na start 2x średni zwój: 1000- 500 = 500
Ostatnio zmieniony 18 lut 2022, 13:00 przez Kami Ryuujin, łącznie zmieniany 6 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Kami Ryuujin
Posty: 19
Rejestracja: 29 lis 2021, 19:59
Ranga: Muryō no ninja
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Bank:

Re: Ryuujin Kami

claun Można sprawdzić claun
Obrazek
Awatar użytkownika
Pomarańcz
Posty: 231
Rejestracja: 02 lut 2022, 14:11
Ranga dodatkowa: Mod KP/Transferów, mod Kuźni.
Discord: Pumpkin#1104
Karta Postaci:

Re: Ryuujin Kami

Ło panie, nie dało się tych obliczeń zrobić ładniej? W przygotowanym do tego kalkulatorze? i tak te wszystkie obliczenia, muszą się tam odpowiednio zrobione znaleźć. Tak to podwójna robota, w tym wypadku moją i twoją. Cóż... jak będziesz to wrzucać do PD to użyj tego poniżej, cytując po prostu mój post i kopiując ten fragment.
Wydatki














Opisowa część: Ok
Metryka: Ok, jednak nie widzę skąd drugie nazwisko, bo historii nie ma.(Być nie musi, ale jakieś wytłumaczenie tego będzie pomocne)
Atuty: Sensor, specka do klanu Kami.
Eq: Nie radzę wrzucać tak obrazków, wygląda to źle.
Awatar użytkownika
Kami Ryuujin
Posty: 19
Rejestracja: 29 lis 2021, 19:59
Ranga: Muryō no ninja
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Bank:

Re: Ryuujin Kami

Okej, poprawie w okolicach najbliżej soboty/niedzieli, tj. 12-13.02. Daje znać aby było wiadomo że będzie się tu jeszcze coś działo i nikt mi przypadkiem nie wywalił KaPejki. Dziękuje i pozdrawiam wszystkich którzy to przeczytają!
Obrazek
Awatar użytkownika
Kami Ryuujin
Posty: 19
Rejestracja: 29 lis 2021, 19:59
Ranga: Muryō no ninja
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Bank:

Re: Ryuujin Kami

Okej dodałem rozliczenia w temacie z PT oraz wywaliłem nazwisko Kurogane, kiedyś może dopiszę historię ale obecnie nie mam sił i czasu. Proszę o ponowne spojrzenie na KP i danie okejki
PS Obrazek zostawiłem w eq, moim zdaniem nie wygląda to tak źle, a jeśli z czasem się okaże że przy większej ilości przedmiotów będzie brzydko to usunę.
Obrazek
Awatar użytkownika
Pomarańcz
Posty: 231
Rejestracja: 02 lut 2022, 14:11
Ranga dodatkowa: Mod KP/Transferów, mod Kuźni.
Discord: Pumpkin#1104
Karta Postaci:

Re: Ryuujin Kami

Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Amegakure no Sato”