Inuzuka Sachiko
Życie jest jak psi zaprzęg. Jeśli nie jesteś liderem, sceneria nigdy się nie zmienia.
Wygląd
Sachiko bez wątpienia odziedziczyła wszystkie cechy wyglądu jakie wyróżniają klan Inuzuka na tle innych. Nie ma więc tutaj mowie o jakiejkolwiek pomyłce. Wilczy uśmiech z widocznie przedłużonymi kłami jak również bursztynowe tęczówki z wąskimi źrenicami jak u drapieżnika. Gdyby ktokolwiek jeszcze nie miał stu procentowej pewności z kim ma do czynienia, policzki dziewczyny przyzdabiają czerwone kły. Jest też osobą wysoką, o długich ciemnych włosach sięgających nieco za połowę pleców. Zazwyczaj trzyma je luźno rozpuszczone, jedynie czasami związuje je w luźny kucyk byle nie przeszkadzały podczas walki. Ma dobrze zachowaną wysportowaną sylwetkę dzięki nad wyraz aktywnemu trybu życia jak i ciągłym treningom. Wiecznie zabiegana często nie zwracająca uwagi jakieś drobne detale swojego ubioru, przez co ciężko ją złapać w nienagannym czystym stroju. Zabłąkane gałązki czy liście we włosach stanowią niemalże pewnik, bo przed chwilą przecisnęła sie przez jakieś zarośla. Charakter
Kunoichi poza zwierzęcymi cechami wyglądu najwidoczniej bardzo przyjęła do siebie też cechy charakteru. Już od najmłodszych lat bardziej komfortowo czuła się w towarzystwie czworonożnych przyjaciół niż w towarzystwie rówieśników. Preferowała też spędzać czas w miejscach bardziej odludnych, gdzie miała więcej swobody. Potrzeba było dużo pracy i cierpliwości by nie wyrosła na kompletnego odludka. Wyciągnięta do ludzi dalej miewa trudności w komunikacji z innymi osobami. Dodatkowo nie zawsze pamięta jak powinna się zachować, przez co często potrafi wplątać się w jakieś tarapaty będąc bezpośrednią i mówiąc co aktualnie ma na myśli. Nie przejmując się tym co pomyślą sobie o niej inni. Działa pod wpływem impulsu będąc idealnym przykładem osoby, co najpierw robi, a później myśli. Dopiero w momencie gdy opadnie kurz zamieszania jakie wywołała, walczy z konsekwencjami. Jest przy tym wszystkim uparta i zacięta w dążeniu do spełnienia swoich celów.Nazwisko i imięInuzuka Sachiko
PrzynależnośćAmegakure
Pseudonimy
PłećKunoichi
Tytuły
Wiek21
Wzrost176
Waga56
Rangi
Chūnin
Wspomagania
Wykonane wątki (oficjalne/wszystkie)
D
4
C
0
B
0
A
0
S
0
Odbyte walki
Zwycięstwa:
Remisy:
Porażki:
Siła:
Poz. 7
Szybkość:
Poz. 10
Wytrzymałość:
Poz. 7
Refleks:
Poz. 8
Siła Woli:
Poz. 6
Kontrola Chakry:
Poz. 5
Ilość Chakry:
11000E:
20 |
D:
75 |
C:
150 |
B:
500 |
A:
|
S:
Posiadane Dziedziny
JŪJIN
B
YAJŪ
B
NINJUTSU
C
JŪJINSpecjalizacja
Ninja przejawia naturalny talent w jednej konkretnej dziedzinie ninpō czy stylu walki. Objawia się to różnego rodzaju "drygiem" do technik tej konkretnej dziedziny bądź stylu walki. W konkretnych stylach i technikach znajduje się opis, w jaki sposób specjalizacja na nie wpływa. Jest to atut obrazujący predyspozycję naszej postaci w konkretnym kierunku.
INSTYNKT NIEBEZPIECZEŃSTWAAtut wrodzony
Postać posiada swoisty szósty zmysł. Dzięki temu jest w stanie wyczuć niebezpieczeństwo, zanim normalnie byłaby w stanie je dostrzec. Czy to mina, na którą właśnie miała nadepnąć, czy czający się za rogiem nieprzyjaciele - postać może się zorientować, że coś jest nie tak. Nie oznacza to jednak, że jest w stanie wszystko przewidzieć.
Ulepszony węchAtut nabyty
Atut wielokrotnego wyboru. Oznacza to, że postać ma bardziej wyczulony wybrany zmysł. Atut ten ściśle współpracuje z Refleksem, znacząco zwiększając jego możliwości. Jeżeli atrybut ten umożliwia np. dostrzeżenie szczegółu z dwudziestu metrów - posiadacze tego atutu ze zmysłem wzroku ten sam szczegół dostrzegą z dwukrotnie większej odległości itd. Analogicznie, jeśli wzmocniony zmysł wykrywa coś z dystansu dwudziestu metrów - osoby z wyższą wartością atrybuty Refleks wykryją coś z dalszego dystansu. Wyróżnia się pięć zmysłów:
- Węch - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że użytkownik jest w stanie zmienić się w prawdziwego psa tropiącego, bez potrzeby użycia specjalistycznych technik. Bez problemu zapamiętuje zapach swojego celu i jest w stanie go śledzić, nawet gdy ten jest oddalony o 2.5km od użytkownika. Umożliwia to także lokalizację osoby w przestrzeni, gdy np. jest ciemno, dostarczając informację o źródle zapachu w promieniu 10 metrów od użytkownika, choć jest to tylko ogólny kierunek, a nie dokładna lokalizacja. Warunki atmosferyczne, jak np. wiatr, mogą dodatkowo utrudnić tropienie.
NinjaAtut nabyty
Podstawową zdolnością dla shinobi jest umiejętność cichego poruszania się, a wraz z nią niesamowicie często w parze idzie umiejętność kamuflażu. Posiadacz tego atutu zwyczajnie jest lepiej w stanie się ukryć przed innymi oraz przemieszczać się niemalże bez wydawania jakiegokolwiek dźwięku. Czy to lepiej przykucnie za jakąś zasłoną, czy po prostu bardziej efektywnie będzie poruszał się w cieniu, nie ma to znaczenia. Zwyczajnie, wie jak się ukrywać zarówno podczas poruszania się jak i podczas czekania w miejscu. Tylko osoby o naprawdę wyczulonym zmysłu słuchu byłyby w stanie wyłapać osobę z tym atutem, z racji na to że kiedy chce, to praktycznie każda jego akcja jest bezszelestna - w granicach rozsądku. Dzięki temu idealnie nadaje się do zadań wymagających ciszy i dyskrecji.
TropicielAtut nabyty
Postać wie jak wyszukiwać i zacierać ślady. Czy będzie to podczas polowania w lesie czy na zbiegłego ninję, nie ma to znaczenia.
Przyjaciel BaibaiBiegłość
Przez wzgląd na wkład w ustabilizowanie sytuacji politycznej Baibai oraz udział w wojnie z cieniami, postać uznawana jest za przyjaciela Baibai i tak długo jak Sorashi Yukari pozostaje u władzy, będzie w Kraju kupców mile widziana. Dodatkowo wszelkie zadania zlecone przez członków kupieckiej rady lub inne wysoko postawione osoby w Shōnin Ōkoku gwarantują premię +25% do zarobionych za to zadanie Ryo.
Wada
Bank: 4400
Aktualnie na wyposażeniu
- Opaska Shinobi: Amegakure, czarna. Luźno przewiązana przez pasek spodni.
- Torba na biodro :
- 10x shuriken;
- 5x kunai;
- kajdanki
- 50m bandaża
- Kabura na prawym udzie :
- 7x kunai;
- ► Pokaż Spoiler | Kontroler chakryKontroler ChakryKoszt10000 RyōStack/Slot1/1Urządzenie zakładane na klatkę piersiową Shinobi, które pozbawia go możliwości używania chakry. Przy próbie jej użycia razi solidną dawką prądu. By się z tego uwolnić potrzeba mieć siłę na poziomie 10.
- Kinzoku Dastana na rękach
- Duży plecak:
- Karimata i śpiwór przypięte po bokach
- Podstawowe przybory higieniczne
- Kilka racji żywnościowych + kilka psich racji
- Bukłak z wodą
- Tarp
W domu
◆ Konohagakure Bōdanchokki ; - Pamiątka◆ Amegakure Bōdanchokki
► Pokaż Spoiler | Cienio stal
Cienio stal
Koszt???
Stack/slot1/1
Właściwie materiał ten to czysta ciemność która jedynie imituje stal, z tym też do obróbki tego dziwnego materiału wymaga się wielkiej kontroli chakry. Unikat wykonany z cieniostali może posiadać zdolności zbliżone do tych jakimi wykazywały się cienie napotkane w Baibai.
◆ NINJUTSU
| E | Bunshin no Jutsu | Clone Technique
| E | Henge no Jutsu | Transformation Technique
| E | Kawarimi no Jutsu | Body Replacement Technique
| E | Ki Nobori no Shugyō | Tree Climbing Practice
| E | Suimen Hokō no Gyō | Water Surface Walking Practice
| E | Nawanuke no Jutsu | Rope Escape Technique
| E | Sakki | Killing Intent
| D | Habatobi | Long Jump
| C | Kemono no Haji | Grasp of the Beast
| C | Konbi Henge | Combination Transformation
| C | Mitsutama no Jutsu | Ball of Light Technique
◆ GENJUTSU
| E | Genjutsu Kai | Genjutsu Dissipation
◆JŪJIN
| E | Dainamikku Mākingu | Dynamic Marking
| D | Jūjin Bunshin | Beast Human Clone
| D | Shikyaku no Jutsu | Four Legs Technique
| C | Jinjū Konbi Henge | Human Beast Combination Transformation
| B | Gatenga | Fang Rotating Fang
| B | Tsūga | Passing Fang
Ciekawostki
◆ Przygarnęła dwunastoletnią Mirę zapewniając jej miejsce w klanie. Chociaż po wojnie młoda już Inuzuka, przebywa pod opieką głowy klanu - Inuzuka Satoru◆ Po wojnie zdziczała jeszcze bardziej, myślała nawet o opuszczeniu wioski, jednak nie chcąc opuszczać duszyczki, przygarniętej do swojego stada, została. Chociaż często znajduje sobie zajęcie poza murami Ame.
Historia
WIP