• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Yasei Souh [Do sprawdzenia]

Moderator: Moderatorzy Kart Postaci

Awatar użytkownika
Yasei Souh
Posty: 162
Rejestracja: 14 maja 2021, 13:51
Ranga: Muryō no ninja
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Yasei Souh [Do sprawdzenia]

Yasei Souh
Those who know loss, Once knew Love
~~Historia~~
Yasei Suoh, czyli osoba znana głównie z tego, że nie jest znana. Przynajmniej od jakiegoś czasu nie jest znana, a raczej znany. Jak to możliwe? Żeby dobrze o tym wszystkim opowiedzieć należy wrócić do samego początku, czyli miejsca, z którego Suoh pochodzi. A mianowicie jest to Nichibotsu no Kuni, szerzej rozpoznawany pod nazwą Kraju Zachodu Słońca. Nie ma absolutnie nic dziwnego z tego, iż ktoś urodził się w małym kraju pośrodku kontynentu. No chyba, że ta osoba była pierworodnym synem Daimyō tegoż kraju. Tak właśnie było w przypadku Suoh. Urodzony w roku 141 był wyczekiwanym przez wszystkich następcą tronu, który w przyszłości miałby prowadzić kraj ku świetlanemu jutru. Wszystko było jak należy przez pierwsze lata życia. Uczył się pisać, czytać, liczyć, jeździć konno oraz walczyć na tyle, aby się potrafić obronić. Zajęcia walki odbywał zazwyczaj z kapitanem straży Yashimoto Nobuną, który jako jedyny nie traktował chłopaka jak płatka śniegu, co bardzo spodobało się następcy tronu. Była na dworze chociaż jedna osoba, która traktowała go jak normalnego człowieka, a nie jak bóstwo. Spędzając tak wiele lat zżył się z panem Yashimoto bardziej niż z kimkolwiek innym.
Problem wystąpił, gdy Suoh wszedł w wiek nastoletni. W tym momencie zaczął odczuwać ogromną potrzebę zrobienia czegoś ambitnego, nauczenia się czegoś, co wykraczało poza standardowy aspekt umiejętności zwykłego człowieka. Gdy tylko zauważył jak Nobuna chodzi po wodzie już wiedział, czego chciał się nauczyć. Kapitan straży przez wiele dni odmawiał Suohowi (czy może raczej Tokugawie Sugimoto, jak wtedy się nazywał) nauki sztuk ninjutsu. Głównym powodem takiej odmowy był zakaz władcy kraju, który sprzeciwiał się temu aby jego syn parał się sztuką ninja, bo ta sprowadzała na ludzi tylko nieszczęście. Kapitan straży nie wiedział jednak o poziomie geniuszu Sugimoto. Został zaskoczony, gdy zobaczył, że na podstawie szczątkowo otrzymanych informacji ten sam nauczył się chodzić po wodzie, a był to zaledwie początek. Yashimoto Nobuna widząc potencjał chłopca zaczął uczyć go kolejnych technik oraz sposobu walki shinobi, a wszystko to w tajemnicy przed samym Panem Ziem.
Sielanka ta potrwała dobre kilka lat, ale kiedyś przecież coś musiało się wydać. A jak to się stało? Jedna z dwórek była szalenie zakochana w Sugimoto, który nie odwzajemniał jej uczuć - zdecydowanie wolał uczyć się nowych sztuk ninjutsu niż zabawiać się ze szlachecką damą. Nieważne jak byłaby piękna. W odwecie za zranione uczucia ta przekazała wszystko Daimyō. Na skutek tego Yashimoto Nobuna został zamknięty w więzieniu na kilka dni, aż do wykonania na nim kary śmierci. Souh nie potrafił się z tym pogodzić i tej samej nocy wymknął się z pokoju, aby uwolnić swojego mistrza. Przybrał postać jednego z poruczników, a następnie wypuścił mężczyznę z krat. Cały plan poszedł w diabły, gdy okazało się, że po kryjomu jego ojciec wynajął shinobiego, aby ten pilnował celi po kryjomu. Wywiązała się walka i choć shinobi był od nich sporo silniejszy, to udało się go przechytrzyć, a Nobuna pomknął w świat. Tego samego nie dało się powiedzieć o Souhu, który postanowił zostać aby porozmawiać z ojcem o przebaczeniu kapitanowi straży. Już następnego dnia to chłopak znajdował się w kajdanach skazany na śmierć przez utratę więzi łączącej tułów z głową.
Przeżył tylko dzięki swojemu mistrzowi. Najwidoczniej Yashimoto Nobuna był człowiekiem o wielkim sercu, bo w dniu egzekucji prześlizgnął się do zamku, a następnie stanął między katem, a niedoszłym następcą tronu. Wywołując w międzyczasie wielkie zamieszanie używając fajerwerek w reszcie miasta uwolnił Souh'a, ale sam nie zdołał już uciec, ponieważ otrzymał ponad tuzin strzał w plecy. Do tej pory 20 latek pamięta uśmiech swojego mistrza, gdy ten padał na ziemię żegnając się. A jak uciekł chłopak? Wykorzystał zamieszanie i wszedł w sekretną drogę ucieczki z zamku, która była znana tylko jemu oraz samemu Daimyō. Tamtego właśnie dnia postanowił zmienić swoje nazwisko, a potem ruszyć swoją drogą.
~~Charakter~~
Nie da się ukryć, że szczęśliwy i zadowolony z życia to on nie jest. Yasei Souh to osoba samotna. Wszyscy jego znajomi, wszystkie osoby które znał i lubił pozostały na dworze jego ojca. Do tego stracił przyjaciela, który znaczył dla niego więcej niż ktokolwiek inny, a stracił go ze swojej własnej winy. Nic więc dziwnego, że jest wciąż smagany wyrzutami sumienia oraz brakiem chęci do zawierania kolejnej przyjaźni. A może jest na odwrót? Może tak naprawdę chciałby mieć przyjaciela, lub przyjaciółkę, z którą mógłby nawiązać nić porozumienia? Ten strach spowodowany tym, że boi się znowu kogoś stracić zżera go od środka i nie daje spokoju. Ciągle jest zawieszony w stanie pomiędzy poszukiwaniem bratniej duszy, a odtrącania od siebie każdego.
W całej reszcie aspektów swojego charakteru nie wyróżni się niczym specjalnym. Choć wychowywany był jak arystokrata, to nie stroni od rynsztokowej mowy, jeśli taka przyjdzie mu na język. Uwielbia dobrze zjeść, ale przede wszystkim kocha trenować. Jest marzycielem, który chciałby aby wszyscy się dogadywali, ale z drugiej strony zdaje sobie sprawę z ludzkiej natury i nie stroni się wejść w konflikt, jeśli jest taka potrzeba. Poza tym często zachowuje się sprzecznie ze swoim wiekiem czyniąc szczeniackie żarty oraz komentarze, które są kompletnie zbędne. Nie da się jednak ukryć, że w oczach jarzy się przebłysk inteligencji. Ciągle pali papierosy.
~~Wygląd~~
Mężczyzna jest jedną z tych osób, które mają problem z wtopieniem się w tło. Nie dość, że wiele osób widziało go jako syna Daimyō, to jeszcze jest niesamowicie wysoki, jak na standardy tego świata. Jest w stanie górować niemalże nad wszystkimi osobami, które do tej pory spotkał na swojej drodze. Szerokie barki i rozbudowana sylwetka nie ułatwiają mu chowania się w tłumie - jest widoczny niemalże wszędzie. I do tego kitu beznadziejnego szpiega wystarczy jeszcze dodać włosy tak czerwone jak tylko te spotykane w klanie Uzumaki. I proszę bardzo - widzą państwo człowieka, który absolutnie nie potrafi się schować. Nic więc dziwnego, że ten piwnooki młody facet w każdym większym mieście zakłada kaptur na głowę w celu przykrycia tej burzy kolorowych włosów. Jego ubiór nie jest niczym ponadprzeciętnym. Wszystko poza koszulką jest czarne - ta akurat jest biała i często widoczna spod rozpiętej kurtki.
Nazwisko i imięYasei Souh
PrzynależnośćNichibotsu no Kuni | Hanagakure no Sato
Pseudonimy
PłećMężczyzna
TytułyNastępca tronu
Wiek23
Wzrost195 cm
Waga80 kg
Rangi
Genin
Wspomagania
Wykonane wątki (oficjalne/wszystkie)
D
C
B
A
S
Odbyte walki
Zwycięstwa:
Remisy:
Porażki:
Siła:
Poz. 7
Szybkość:
Poz. 9
Wytrzymałość:
Poz. 7
Refleks:
Poz. 7
Siła Woli:
Poz. 7
Kontrola Chakry:
Poz. 10
Ilość Chakry:
20 250E: 0 | D: 0 | C: 20 | B: 100 | A: 250 | S: 500
Posiadane Dziedziny
Tōboe
S
Katon
S
Fūton
B
Suiton
B
Subete tewatashi
B
Fuuinjutsu
C
Ninjutsu
C
TōboeSpecjalizacja
Ninja przejawia naturalny talent w jednej konkretnej dziedzinie ninpō czy stylu walki. Objawia się to różnego rodzaju "drygiem" do technik tej konkretnej dziedziny bądź stylu walki. W konkretnych stylach i technikach znajduje się opis, w jaki sposób specjalizacja na nie wpływa. Jest to atut obrazujący predyspozycję naszej postaci w konkretnym kierunku.
Klanowy potencjałAtut wrodzony
Kiedy świat dopiero poznawał chakrę, Mędrzec Sześciu Ścieżek nie rozdzielał Kekkei Genkai i Hijutsu między ludzi. To utalentowani prekursorzy przyszłych klanów odkryli w sobie wyjątkowe zdolności, które wraz z upływem wieków treningów i kultywacji stały się Kekkei Genkai, Kekkei Tōta czy Hiden takich klanów jak Uchiha czy Maji. Nie oznacza to jednak, że świat przestał się rozwijać. Osoba z tym atutem posiada w sobie potencjał by opanować techniki, niemożliwe do opanowania przez kogokolwiek spoza jego rodziny. Atut ten pozwala w przyszłości utworzyć własny klan z tak wyjątkowymi zdolnościami jak np. Kekkei Genkai czy Dōjutsu. W przeciwnym razie tworzony klan może posiadać tylko Hiden.
Atut ten traktowany jest jak dwa atuty.
Monstrualna chakraAtut wrodzony
Postać posiada naturalny talent, dzięki któremu jego zasoby chakry rozwijają się w o wiele szybszym tempie niż normalnie. Rozwijając swoje zapasy chakry postać dostaje dodatkowe 50% tego co kupiła. Innymi słowy, postać zamiast wykupywać 500 chakry, wykupuje po 750. W sytuacjach, gdzie posiada np. 19750 chakry, wykupuje po koszcie aktualnego progu kosztowego.
Sennin Kekkei GenkaiAtut nabyty
Atut ten oznacza osobę posiadającą ogrom wiedzy i umiejętności w jednej konkretnej dziedzinie. Sprawia to, że ma on dostęp do technik, do których normalny użytkownik tego konkretnego żywiołu nie miałby dostępu.
By wykupić ten atut należy posiadać rangę S w danej dziedzinie.
Sennin KatonAtut nabyty
Atut ten oznacza osobę posiadającą ogrom wiedzy i umiejętności w jednej konkretnej dziedzinie. Sprawia to, że ma on dostęp do technik, do których normalny użytkownik tej konkretnej dziedziny nie miałby dostępu. Często również jest w stanie użyć dobrze sobie znanych technik w zupełnie nowy sposób.
By wykupić ten atut należy posiadać rangę S w danej dziedzinie.
TolerancjaAtut nabyty
Postać w wyniku różnych doświadczeń zyskała zwiększoną odporność na różne warunki pogodowe i ich zmienność. Dzięki temu lepiej znosi mrozy czy upały, nawet jeśli nie są one naturalne dla jego miejsca urodzenia.
SurvivalAtut nabyty
Postać posiada wiedzę niezbędną do przetrwania w dziczy. Wie, gdzie szukać schronienia, jakie rośliny są jadalne czy choćby jak rozpalić ogień.
Współpracująca kontrola chakryAtut nabyty
Często zdarza się tak, że shinobi muszą podtrzymywać wiele technik w tym samym czasie. Nie jest to rzecz najprostsza, szczególnie kiedy techniki te skupiają się na jednej rzeczy np. na broni czy na oczach. Posiadacze tego atutu jednak tak często używali multum technik jakie trzeba było podtrzymywać, że w są w stanie to robić praktycznie bez skupiania się na nich. Wymaga to całkiem wysokiej Kontroli Chakry oraz długich treningów, jednak później nie muszą się przejmować ciągłym skupieniem na np. technice Hien.

Wymagany minimum poziom 7 w Kontroli Chakry aby zdobyć atut.
Nami BlessingsBiegłość
W wyniku własnych działań Yaseia, zamieszkała w nim wodna wróżka o imieniu Nami. Miła i niewinna dziewczyna jaka zbyt wiele o ludzkim świecie nie wie, oraz nie jest fanką przemocy. Nie pamięta nawet w pełni swojego pochodzenia, jednak pamięta bycie uwięzioną przez lata przez Shi. Chłopak jest w stanie z nią mentalnie rozmawiać, tak jak ona zresztą z nim bez żadnych limitów i kiedy tylko chcą. Każde ze stron może jednak świadomie odciąć tą komunikacje, kiedy to nie będą chcieli z drugą osobą rozmawiać.

Z racji na charakter ciała Yaseia stała się ona również kolejną duszą jaką ten może wykorzystać do walki, tak jak Orion. Może on stworzyć kolejną technikę przemiany jaka będzie się tyczyła tylko Nami. Musi ona być powiązana z żywiołem wody. Zawsze podczas aktywowania tej przemiany daje mu ona dodatkowe 5 000 chakry do wydania na techniki tak długo jak ma aktywną formę Nami, i chakra ta nie jest dawana na rzecz techniki przemiany - a z zwyczajnie z tej biegłości. Również na tą przemianę przypada mu oddzielna ilość technik. Tak jak z Orion się niezbyt lubią, tak odpowiednimi działaniami fabularnymi i pogodzeniem obu stron, biegłość ta może ewoluować.
Wada
  • Kanabō
  • 5x Notka wybuchowa w małej torbie na lewym biodrze
  • 10 metrów bandażu w małej torbie na lewym biodrze
  • 2x Metalowa Tonfa przy pasie
火遁Katon
| E | Kaen
| D | Hi no Te
| D | Katon: Haijingakure no Jutsu
| D | Keikoku Furea
| C | Katon: Gōkakyū no Jutsu
| C | Katon: Hōsenka no Jutsu
| C | Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
| C | Katon: Moeru Yubi
| C | Suzaku
| C | Taiyō no Sōzō
| B | Faiasutōmu
| B | Katon: Honō no Kabe
| B | Katon: Karyū Endan
| A | Shōshin no Yubiwa
| A | Suzaku: Moeru Hagane no Jutsu
| A | Utaiza
| S | Kagutsuchi
| S | Katon: Gōenka
| S | Katon: Gokashin'ensen
遠吠えTōboe
| B | Fukkatsu
| B | Furikaedamashī
| A | Mizu no Heikiko
| A | Jinzui no tama
| S | Tōboe: Kindan no Sōzō
| S | Ryūjin Jakka



水遁Suiton
風遁Fūton
| D | Gōkūhō
| D | Hatsukaze
| C | Fūton: Daitoppa
| C | Fūton: Kaiten Shuriken
| C | Jūha Shō
| B | Fūton: Hanachiri Mai
| B | Fūton: Hane no Mai
| B | Fūton: Kamikaze
| B | Fūton: Shinkūgyoku
| B | Fūton: Shinkūjin


忍術Ninjutsu
| E | Bunshin no Jutsu
| E | Henge no Jutsu
| E | Kawarimi no Jutsu
| E | Ki Nobori no Shugyō
| E | Nawanuke no Jutsu
| E | Sakki
| E | Suimen Hokō no Gyō
| D | Shijima no Jutsu
| C | Chakura Hiki
| C | Chakura no Konran
| C | Jikūkan Kensei
幻術Genjutsu
| E | Genjutsu Kai
Relacje
  • Fuuka - gupia gauganica

Temat z transferem: http://sakuranohana.pl/viewtopic.php?p=4298#p4298
Ostatnio zmieniony 27 sty 2024, 21:46 przez Yasei Souh, łącznie zmieniany 20 razy.
Prowadzone WątkiRetsu
Sloty4/5
Persona non GrataS - Fumei Mesai
Supertitions and WitchcraftB - Katsuse Hatsuri
Enter the DragonC - Yuki Azuma
The Bandit HuntC - Hattori i Miko
Awatar użytkownika
Kakarotto
Posty: 1188
Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: Yasei Souh [Do sprawdzenia]

► Pokaż Spoiler
Atrybuty i dziedziny: w podbijaniu chakry masz 1k -> 6k gdzie w KP masz 10k. Ale wszystko się zgadza więc ok
Atuty: ok
Ekwipunek: 1000 Ryo
Techniki: ok
Akcept
ODPOWIEDZ

Wróć do „Hanagakure no Sato”