• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Sukebe Zotto

Moderator: Moderatorzy Kart Postaci

Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Sukebe Zotto

Zotto "Nōto" Sukebe
Shinobi Dźwięku
WCZESNA HISTORIA I CHARAKTER
Zotto urodził się w klanie Sukebe, w Wiosce Ukrytej w Dźwięku. Wychowanie w tej dziwnej rodzinie przyniosło równie dziwne rezultaty. Można powiedzieć, że klan choć jest pewnego rodzaju rodziną, to nie składa się ona z ludzi. Istoty te nie znają najwyraźniej swojego pochodzenia. Istnieją hipotezy, że ich pochodzenie może być powiązane z wymiarem, z którego może pochodzić Shinigami. Natomiast każdy z nich, rozmnaża się za pomocą ludzkich ciał. Tak więc Zotto urodził się w ludzkim ciele i dorastał jak każdy normalny człowiek w jego wiosce, a wraz z wiekiem był nauczany technik swojego klanu, pozwalających na pochłanianie dusz, przejmowanie ciał i przeskakiwania pomiędzy nimi.
Sukebe nie będąc do końca ludźmi, mają dystans do porządku społecznego. Ich poczucie estetyki i sposób wyrażania się odstają od społecznych norm. W jakiś sposób wytwarzają własne rozumienie tego czym są i jaka jest ich rola w świecie. Zotto tak jak większość członków jego rodziny, jest dość dobrze zasymilowany ze społecznością, mimo braku szczególnej więzi z mieszkańcami wioski. Angażowanie się sprawy Wioski Dźwięku uznawał za dobrą zabawę, metodę na rozwój własnych umiejętności i poszerzanie wiedzy, o otaczającym go świecie. Brak więzi i zdystansowany stosunek do społeczeństwa nie przeszkadza mu wcale w ambicjonalnym podejściu do wyzwań jakie sobie stawia. Dzięki swojej ciekawości świata i konsekwencji zdołał nauczyć się wielu technik, osiągając mistrzostwo w dziedzinie ninjutsu. Poznając swoją prawdziwą naturę, gdy osiągnął wiek dojrzały zorientował się na jeden konkretny cel - wchłonąć jak najwięcej dusz. Uznał, że skoro nie umrze śmiercią naturalną, to ma szansę osiągnąć w tym świecie wszystko. Idzie przez życie jak przez grę, rozglądając się kogo by tu pożreć, nie tracąc jednocześnie społecznej akceptacji.
Przy takiej postawie, jest jednocześnie dość towarzyski i zdolny do przeżywania prawdziwych emocji z innymi ludźmi. Potrafi być współczujący i nie jest skłonny do stosowania zbędnej przemocy, nawet przy jego ambiwalencji moralnej. Jak każdy przeciętny człowiek potrzebuje relacji z innymi. Potrafi zawierać przyjaźnie.
WYGLĄD:
Jego ubiór odstaje od społecznych norm, jak każdy członek jego klanu ubiera się ekscentrycznie. Jego ubrania są szyte przez krewnych. Do swoich niebieskich oczu i blond włosów dobiera zwykle kombinezony, pikowane, w kolorze fiołkowym, ewentualnie białym. Jako shinobi Hanagakure nosi opaskę tej wioski, ale zdecydował się też zostawić sobie opaskę dźwięku. Obie nosi w pasie, jedne obok drugiej. Jego zadbane włosy sięgają mu do ramion, choć w rzeczywistości są one znacznie dłuższe. Pasma jego włosów lokują się w końcówkach, nie dając się nigdy w pełni rozwinąć, jak tylko wyschną po kąpieli, zawijają się do góry. Zotto obdarzony został spokojną, arystokratyczną twarzą i łagodnym, lecz stanowczym głosem. Proporcjonalnie do reszty ciała ma całkiem długie kończyny, jest przy tym dość szczupły, co sprawia, że nie wygląda to dziwnie, a jego sylwetka zdaje się całkiem atletyczna. Wszedł już w wiek, w którym procesy starzenia się w jego ciele się zatrzymały. Jest w fazie wiecznej młodości podtrzymywanej konsumpcją dusz.
EPILOG:
Nim nastała jeszcze wojna, Zotto udało się zostać Jouninem wioski Dźwięku. Jego awans dawał mu niemal całkowitą niezależność w podróżowaniu. W tym czasie zadawał się z pewną kunoichi z kraju liścia, również o randze Jounina, która była poważnym kandydatem na Hokage. Okres po zniknięciu i powrocie ówczesnego Hokage zakończył się jednak wielką wojną. Będąc na misji, na którą udał się razem z Yamanaką Mei, bo tak się właśnie nazywała ta kunoichi, dowiedział się o nagłym ataku na swoją wioskę. Gdy wrócił, zastały go zgliszcza, jego dom był w ruinie. Armia Otogakure w rozsypce, a Otokage zaginął. Zotto nie wiedział, co ze sobą począć w obecnej sytuacji. Nie był bardzo przywiązany do mieszkańców wioski, ale gra, którą była dla niego służba w Wiosce Dźwięku, zepsuła się i wszystko wskazywało, że zepsuła się nieodwracalnie. Na domiar złego, w ostatnim czasie rozpaliła się w nim rządza władzy. Pragnął zająć miejsce Otokage, objąć urząd, którego sens właśnie się rozpadł. Dotarła do niego również informacja o upadku Konohy, Suny i Iwy, w kilku miesiącach totalnie zmienił się porządek polityczny świata, jaki był mu znany. Zotto marzył cały czas, by zebrać siłę mogącą takie właśnie zmiany powodować, ale ktoś go ubiegł. Po jakimś bliżej nieokreślonym czasie koczowania w ruinach Otogakure postanowił udać się do Daimyo swojego kraju, ten jednak okazał się nie być zbyt zainteresowany rozmową. W Kraju Dźwięku nie było już nic, co mogło by go zatrzymać. Wolny, postanowił ruszyć w podróż w poszukiwaniu swojego miejsca w świecie. Przemierzając kraje zniszczone pożogą wojenną, lub sparaliżowane niepokojami społecznymi i walącymi się administracjami państw, Zotto natrafił na Hanagakure, wioskę ukrytą w kwiatku. Jak śmieszna by nie była jej nazwa, wioska ta została założona wbrew woli lokalnego Daimyo i współtworzyła ją cała masa różnej maści bandziorów ze świata shinobi. Więc była to właściwie organizacja militarna z faktyczną siedzibą, rozmiarów przypominających wioskę. Nowe zasady i układy spodobały się włóczędze. Ze swoimi zdolnościami szybko wspiął się po szczeblach w armii Hanagakure. Awans za awansem pozwolił mu ponownie zdobyć rangę Jounina Wioski Ukrytej w Kwiatku i osadzić się tam, dostając również przydzielony dom na własny użytek. Nikt w tej wiosce nie znał jego umiejętności, to też trzymał swoją prawdziwą naturę w tajemnicy przed swoimi przełożonymi i paradoksalnie czuł się całkiem bezpiecznie. Lokalni shinobi zaczęli go nazywać Nōto - przezwisko Zotto Nōto - powstało przez wzgląd na opaskę dźwięku, którą cały czas nosi ze sobą, na widoku.
Nazwisko i imięSukebe Zotto
PrzynależnośćHanagakure
PseudonimyNōto
PłećM
Tytuły
Wiek51
Wzrost1,80m
Waga75kg
Rangi
ex-Jonin Otogakure, Jonin Hanagakure
Wspomagania
Hiraishin no jutsu, Pakt z Pancerzowcami
Wykonane wątki (oficjalne/wszystkie)
D
0
C
0
B
0
A
0
S
0
Odbyte walki
Zwycięstwa:
Remisy:
Porażki:
Siła:
Poz. 3
Szybkość:
Poz. 10
Wytrzymałość:
Poz. 5
Refleks:
Poz. 7
Siła Woli:
Poz. 6
Kontrola Chakry:
Poz. 9
Ilość Chakry:
9500E: 0 | D: 5 | C: 30 | B: 150 | A: 375 | S: 1 000
Posiadane Dziedziny
Ninjutsu
S
SHIKEI SEPPUN
S
Fuinjutsu
B
Genjutsu
C
Futon
A
Raiton
C
Doton
B
Suiton
B
Shokunin-waza
B
NINPŌ: JŪ NO BUKI
C
NINPŌ: BUKIJUTSU
D
KŌSHŌKEN
D
NinjutsuSpecjalizacja
Ninja przejawia naturalny talent w jednej konkretnej dziedzinie ninpō czy stylu walki. Objawia się to różnego rodzaju "drygiem" do technik tej konkretnej dziedziny bądź stylu walki. W konkretnych stylach i technikach znajduje się opis, w jaki sposób specjalizacja na nie wpływa. Jest to atut obrazujący predyspozycję naszej postaci w konkretnym kierunku.
SensorAtut wrodzony
Wrodzona zdolność do wyczuwania chakry. Aby wykrywać chakrę, postać musi się w tej kwestii skoncentrować i złożyć pieczęć. Dłuższa koncentracja lub próba robieniu wielu rzeczy naraz może skończyć się potężnym bólem głowy i krwawieniem z nosa. Im dłużej się skupia i koncentruje, tym większy zasięg i dokładność wykrywanej chakry.
Na zasięg wpływa również poziom Kontroli Chakry użytkownika. Jest możliwe wykrywanie bez pieczęci, jednak jest to ciężka sztuka i wymaga posiadania KC rozwiniętego minimum na poziom 7. Zasięgi wtedy nie są również takie imponujące. Wielkie kumulacje chakry, takie jak Bijūdama lub Bijū, jesteśmy w stanie wykryć bez problemu z około kilometra nawet bez składania pieczęci i niezależnie od naszego poziomu KC.
Od 6 rangi w KC możliwe jest wykrywanie jutsu. Łatwiej jest wykrywać techniki ofensywne, jak np. kula ognia, a bardzo trudno techniki bardziej subtelne np. Fūinjutsu. Jeżeli obserwujemy czyjś układ chakry, od tego poziomu wykryjemy też, gdy miesza on ją do jakiegoś jutsu.
Dodatkowo wykrywanie chakry ze złożoną pieczęcią nas kosztuje. Jest to koszt o wysokości połowy techniki B. Możliwe jest zapamiętanie chakry, jednak potrzebny jest do tego dłuższy kontakt z taką osobą. Przyjmujemy że 3 dni spędzone w towarzystwie tej osoby wystarczą na zapamiętanie. Wyjątkiem jest charakterystyczna chakra osoby np. Jinchūriki. Zdolność ta nie jest jednak idealna. Ma problemy z działaniem w tłumach, utrudniając precyzyjne określenie chakry konkretnych osób. Łatwiej wykryć jednak osoby zapamiętane i te z nietypową chakrą.
Dodatkowo osoby wyjątkowo utalentowane w tym zakresie posiadają możliwość rozróżnienia żywiołów chakry, jakimi dana osoba włada, jak bardzo na wykrywaniu musi się koncentrować, jak łatwo rozpoznać chakrę w tłumie czy wykryć sensora, kiedy on nas wykryje. Wymaga to jednak bardzo dużo treningu i uwagi (misja/fabuła po Biegłości związane ze zdolnościami sensorycznymi).
Ranga KCZasięg bez pieczęciZasięg z pieczęcią
1--
2-5
3-10
4-20
5-40
6-60
72120
85200
98350
1012500
Sennin NinjutsuAtut nabyty
Atut ten oznacza osobę posiadającą ogrom wiedzy i umiejętności w jednej konkretnej dziedzinie. Sprawia to, że ma on dostęp do technik, do których normalny użytkownik tego konkretnego żywiołu nie miałby dostępu.
By wykupić ten atut należy posiadać rangę S w danej dziedzinie.
Sensor ŻywiołówBiegłość
Postać rozwinęła swój zmysł sensoryczny na tyle, że jest w stanie wyczuwać konkretne żywioły, które rozwinęli w sobie otaczający go ludzie. Żywioły są wyczuwalne dopiero, kiedy zostaną opanowane, chociaż w niektórych wypadkach da się wyczuć naturalną predyspozycję.
Poznane żywioły: Suiton, Futon, Doton, Katon, Raiton
Wada
RYO16 000

Ochraniacz Otogakure
Ochraniacz Hanagakure
1x Para KYŌMEI SUPĪKĀ
1x Para KYŌMEI SUPĪKĀ TETSUKUTSU
1x Lokalizator
1x Zestaw słuchawkowy
50m bandaża
1x Wakizashi
10x shuriken
1x kunai
5x kunai z notką hiraishin
10x Pigułka żywnościowa;
2x Plakietka raiko kenka
10x Wybuchowa notka
2x Małe zwoje - a w nich dwa ciała Sukebe
W domu:
Notka hiraishin - viewtopic.php?f=149&t=1406
W ZWOJU W DOMU(połączone z raiko kenka):
30x Shuriken;
15x Kunai
150m bandaża
2x Krótkofalówka;
1x Kusza pistoletowa
200x Senbon;
100m Stalowa żyłka;
2x Plakietka raiko kenka;
50 bełtów
Kryształowa kula
DOTON:
DOJŌ SHUKUFUKU E
DOTON: RENGA NO JUTSU E
DOTON: CHIKA HITOKU D
DOTON: MOGURAGAKURE NO JUTSU, D
DOTON: DAICHI GANSHŌ, C
DOTON: DOCHŪ EIGYO NO JUTSU C
DOTON: DOCHŪ SENKŌ - C
DOTON: DORO ŌKAMI - C
DOTON: DORYŪHEKI - C
DOTON: DORYŪSŌ - C
GANCHŪRŌ NO JUTSU - C
DOTON: IWAKAGEISEKI - C
DOTON: RETSUDO TENSHŌ - C
DOTON: TOBI TSUBUTE - C
DOTON: CHIDŌKAKU - B
DOTON: DORYŪ TAIGA - B
DOTON: DORYŪHA - B
DOTON: DORYŪKATSU - B
DOTON: GANBAN KYŪ - B
DOTON: IWADEPPŌ NO JUTSU - B
DOTON: IWAGAKURE NO JUTSU - B
DOTON: KAIDO SHŌKUTSU - B
DOTON: KEIJŪGAN NO JUTSU - B
DOTON: KENGAN NO JUTSU - B
DOTON: TSUCHI NAMI NO JUTSU - B
DOTON: YOMI NUMA - B
Suiton
HARUGAKUDAN E
MIZU MOJI E
SUSURU IZUMI E
KIRIGAKURE NO JUTSU D
MIZUGAKURE NO JUTSU, D
SUITON: HATŌ, C
SUITON: MIZU KAMIKIRI C
SUITON: MIZUAME NABARA - C
SUITON: SUIGADAN - C
MIZU BUNSHIN NO JUTSU - B
SUITON: HARAN BANSHŌ - B
SUITON: MIZU-JŪ- B
MIZUKIRI NO YAIBA - B
Raiton
DENKI NO ZENSHIN E
KANDEN SHI E
KA FUKA D
HAGANE PIASUINPARUSU C
KA JŪDEN C
RAIGYO C
RAITON: KUMO NO SU - C
RAITON: RAIKYŪ - C
Shikei Seppun
AKUMA NO JITTAI D
BASSURU SHISEN C
SHIKI TENSHIN C
Ninjutsu
SUIMEN HOKŌ NO GYŌ - E
AKKI - E
NAWANUKE NO JUTSU - E
KI NOBORI NO SHUGYŌ - E
KAWARIMI NO JUTSU - E
HENGE NO JUTSU - E
BUNSHIN NO JUTSU - E
CHAKURA KAIHŌ - D
KYŪSHŪ BAITAI - D
OBORO BUNSHIN NO JUTSU - D
UTSUSEMI NO JUTSU - D
KUCHIYOSE NO JUTSU - C
KYŌMEISEN - C
CHAKURA KŌDO WANA HŌHŌ - C
RANJISHIGAMI NO JUTSU - B
AYAMETORI - B
HIEN - B
ENGYŌ - B
KAGAYAKU RANTAN NO JUTSU - B
KAGE BUNSHIN NO JUTSU - B
KUCHIYOSE: RAIKŌ KENKA - B
SHŌSHAGAN NO JUTSU - B
SHUNSHIN NO JUTSU - B
SHURIKEN KAGE BUNSHIN NO JUTSU - B
CHAKURA TENSŌ NO JUTSU - A
GENTŌSHIN NO JUTSU - A
KUMOSHIN NO JUTSU - A
TŌMEGANE NO JUTSU - A
KAGURA SHINGAN - A
BORUTO KAGE BUNSHIN NO JUTSU - A
KAGE BUNSHIN DAIBAKUHA
CHAKURA NO ASHI - A
HIRAISHIN NO JUTSU - S
HIRAISHIN: DORAI - S
KAGE BUNSHIN: HIRAISHIN RIRĒ - S
CHIKARA-ZEME - S

Fuinjutsu:
FŪIN NO JUTSU - D
BAKURYŪGEKI - C
SUKOSHI MIZUBA - C
CHINMOKU NO FŪIN - B
GOFŪ KEKKAI - B
GOFŪ KEKKAI TŌGE NO JUTSU - B
JIGEN SHIKI NO JUTSU - B

Katon:
KAEN E
TAIYŌ SESSHOKU E

Futon:
HABUYŌ - E
KAZE HITOKUCHI - E
HATSUKAZE - D
GŌKŪHŌ - D
DAIKAMAITACHI NO JUTSU - C
FŪTON: DAITOPPA - C
FŪTON: KAITEN SHURIKEN - C
FŪTON: SUIRAN REPPŪ
FŪTON: HANACHIRI MAI - B
FŪTON: HANE NO MAI - B
FŪTON: KAMIKAZE - B
FŪTON: SHINKŪGYOKU - B
FŪTON: SHINKŪJIN - B
MIWAKU-TEKINA KAZE - B
JŪHA SHŌ - B
FŪTON: SHINKŪ RENPA - A
FŪTON: KAZE NO YAIBA - A

Genjutsu:
GENJUTSU KAI - E
KASUMI JŪSHA NO JUTSU - D
KOISHI - D
MAGEN: NARAKUMI NO JUTSU - D
SENKŌ - D
TOKUSHU KŌKA-WAZA - D
HANA KAHEN TŌSŌ - C
HYAKU SAKU HANA NO TEKUNIKKU - C
KORI SHINCHŪ NO JUTSU - C
MAGEN: JIGOKU KŌKA NO JUTSU - C
MAGEN: KOKONI ARAZU NO JUTSU - C
1 Ciało - Suiton - Na obu nadgarstkach pieczęć jigen shiki no jutsu z zapieczętowaną techniką Hiraishin: Dorai

2 Ciało - Raiton, Futon, Suiton - Na obu nadgarstkach pieczęć jigen shiki no jutsu z zapieczętowaną techniką FŪTON: SHINKŪ RENPA: 3000 czakry - 40 ostrzy aktywacja specyficzną nieużywaną inaczej pieczęcią jedną ręką

3 Ciało - Katon, Futon, Doton - Na obu nadgarstkach pieczęć jigen shiki no jutsu z zapieczętowaną techniką FŪTON: SHINKŪ RENPA: 3000 czakry - 40 ostrzy aktywacja specyficzną nieużywaną inaczej pieczęcią jedną ręką

Wchłonięta czakra: 2250

- 600 czakry - 5 notek hiraishin przypiętych do 5 kunai( jedna w Hanagakure no sato w Domu Zotto
Ostatnio zmieniony 21 lis 2022, 0:18 przez Sukebe Zotto, łącznie zmieniany 27 razy.
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Sukebe Zotto(w toku)

KP gotowa, tyle bez bonusu czakry z pożartych cial
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Sukebe Zotto

Uzumaki Mikan pisze: 25 sty 2022, 22:59 226 PD
453 PT
16 000 Ryo
Eq:
► Pokaż Spoiler
Ochraniacz Otogakure
Ochraniacz Hanagakure
1x Lokalizator
1x Zestaw słuchawkowy
200m bandaża
1x Wakizashi
40x Shuriken;
22x Kunai.
10x Pigułka żywnościowa;
2x Krótkofalówka;
1x Kusza pistoletowa
200x Senbon;
100m Stalowa żyłka;
2x Plakietka raiko kenka
10x Wybuchowa notka;
50 bełtów.

Dostajesz 750 Chakry za ciało. Czyli razem 1500, które dodaje ci się w tym momencie do twojego 9500(8500+startowe).

Dostajesz też biegłość od sensora żywiołów.(O ile weźmiesz atut sensora)

+
Hiraishin no jutsu | 飛雷神の術 | Flying Thunder God Technique
Kage Bunshin no Jutsu | Shadow Clone Technique | 影分身の術
Kuchiyose: Raikō Kenka | 口寄せ・雷光剣化 | Summoning: Lightning Flash Blade Creation
Keijūgan no Jutsu | 軽重岩の術 | Light-Weight Rock Technique
Jigen Shiki no Jutsu | 時限式の術 | Time-Release Technique(Technikę trzeba stworzyć)

Bez zwojów.
Obrazek
Zotto pisze: 22 sty 2022, 19:05 Ninjutsu C Suiton C

Rozwój:









































Zotto pisze: 21 sty 2022, 14:22 TECHNIKI NOWE FORKO
► Pokaż Spoiler
Doton:



























Suiton














Raiton










Ninjutsu













(brakująca)

















Fuinjutsu:









Katon:




futon:
















Genjutsu:











[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Uzumaki Mikan
Posty: 633
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:23
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: Pumpkin#1104
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:

Re: Sukebe Zotto

Część opisowa: Wporząsiu
Metryka: Ok
Atrybuty i dziedziny: Ok.
Atuty: Specka nin, sensor.
Eq: W wolnej chwili rozpisz sobie co, jak i w czym trzymasz. (potrzebujesz również zwojów na ciała)
Obrazek

Obrazek
Av1Av2Av3
ODPOWIEDZ

Wróć do „Hanagakure no Sato”