• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Maji Eiji <333

Moderator: Moderatorzy Kart Postaci

Awatar użytkownika
Maji Eiji
Posty: 319
Rejestracja: 04 cze 2021, 8:21
Ranga: Genin
Discord: m.asayuu
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Maji Eiji <333

One and only Maji Eiji
Evernights' Enlightenment
If my life is going to mean anything, I have to life it myself.Charakter
Obrazek
Lubił powtarzać rzeczy, które przychodziły mu do głowy przypisując je innym ludziom. Był to pewien nawyk którego nie mógł się wyzbydzić od kilku dobrych okresów czasu, Szczególnie po zakończeniu się Wielkiej Wojny, która zmieniła w jego życiu przerażająco wiele. Dlatego też usłyszał jedno zdanie. Nie pamiętał czy było ono zasłyszane od przypadkowego przechodnia, czy zostało mu opowiedziane przez Tadashiego, Atetiego, czy kogokolwiek innego, który tak naprawdę nie istniał. Napewno jednak wtedy był w wiosce ukrytej wiśni. Dobrze pamiętał jak przechadzał się między pięknymi drzewami. By następnie spocząć w samym centrum metropolii. Uwielbiał być w centrum zamieszania. W tym pozornym chaosie, kryło się coś niesamowitego, co pozwalało się mu odprężyć. Była to jedyna z niewielu chwil wytchnienia - choć dla niektórych było to z pewnością dziwne porównanie. Jednak życie jako skrytobójca wiązało się z ogromnymi połatami stresu od których czasami musiał po prostu się odizolować. Szczególnie, że miał wrażenie, że powoli zaczynał zatracać się w takim lekko awanturniczym stylu życia. Co z pewnością nie było dobre dla jego zdrowia. Nie mógł niestety nic na to poradzić. Ludzka pasja płoneła bardzo mocno i bardzo silnie wśród ludzi zdeterminowanych. A do takich lubił się zaliczać spadkobierca rodu metalu. Przynajmnije kiedy było to konieczne. Czasami przerażony łapał się na tym jak jego poglądy czy aktualne zachowania były kształtowane przez ludzi których pozwał. Jak łatwo jego ciało dawało się sugestią otoczenia. Nie lubił tego - i był wyrażnie przeciwny temu. Szczególnie podczas bardziej nietrzeźwych chwil kiedy był gotów wygłaszać całe poeamaty tylko na ten jeden feralny temat. Nie mógł przed tym uciec. Nie ważne jak bardzo się starał pozostawała ta jedna część jego natury - był człowiekiem z krwi i kości. Kondycja na którą trudno byłoby się wyleczyć. Jedyne rozwiązanie jakie skutecznie działało pcohodziło z jego rodzimmych ziem. Wiązało się z tylko z bardzo mało przyjemnym procesem. Dalej jednak nie pozbawiało to osoby jej umysłu - a na tyle ile rozumiał - to on był głównym powodem wszystkiego co go spotykało. Tego jak bardzo uparty był przy swoim. Tego jak bardzo nie potrafił słuchać słów innych ludzi jako rzeczy wartej uwagi o ile sam tak nie uznał. Tego, że nie potrafił odmówić osobie w potrzebie. Miał tylko nadzieję, że inni ludzię też kiedyś nauczą się podchodzić do życia z pewną szczyptą dystansu. Nie chodząć cały czas z kijem w dupie jak jego święty pamięci kuzyn. Bo czemu miałby się przemęczać i robić cokolwiek ponad normę wyznaczoną przez społeczeństwo. Czemu nie można sobie pozwolić na zrobienie tego co się chce? Bez przymusu. Bez wielkiego bicza i pasa z niebios mówiącego nam co mamy robić? Starać się temu durnemu świata nadać rytm, który pasowałby nam. Nie przejmujać się innymi i ich chorymi oczekiwaniami do naszej produktywności. Tą nutkę marzycielstwa od zawsze lubił i cenił w swojej osobie. Nawet jeżeli spotykał się z wyklinaniem jego imienia i odgłosami zawodu. Nie oznaczało to, że było on leniwy, ociężały i robił wszystko na siłe. W końcu jak większość lubił szalone imprezy, spontaniczne wypady, zabawy do późna w akompaniamencie śmiechu. Produktywną pracę przy temacie, który go pasjonował i chciał się nim zajmować. Był aktywny bo wkładał to pasję i czyste chęci. Zupełnie jak w jego zafascynowanie sztuką dawnego świata i tego nowego, który dalej skrywał przed nim tysiące tajemnic. Smoki, cienie, tancerze określani mianem zaklinaczy? Nie rozumiał tego wszystkiego. Gadanie wybitnych krytków dziwne spojrzenia lokalnych jakby to wszystko było takie oczywiste. Jednak lubił przesiadywać na ganku swojego małego mieszkania, kiedy jeszcze nocna świeżość i poranna mgła otaczała świat. Był to dosyć krótki moment, kiedy słónce budziło się z swojego snu. Kiedy obcował z lekturą napisaną przez mądrzejszych od niego ludzi. Nie obchodziło go to, że nie rozumiał tego w pełni. Była to ta jedna chwila miedzy nim a nieznanym. Cenna chwila. Czuł się jakby był na końcu świata. Sam. Pośrodku ciemności. Praktycznie był jedynym żywym człowiekiem w tamtym momencie. Mimo, że przed swoimi oczami widział budzący się do życia świat. Jednak z jego perspektywy nie było tam nic. Pustka, która śpiewała mu do ucha piękne pieśni. Jednak zdarzały mu się takie momenty. Momenty, w których ta część go, która dominowała przez większość czasu już nie mogła wytrzymać. Możliwe, że było to przez wielki stres i ciężar, jaki odczuwał na wielu misjach. Możliwe, że jego dominująca część musiała osunąć się w cień. By reszta go to załatwiła. On, która był przerażony światem, on, który była egoistą. On, która myślała tylko o tym, jak ujść życiem. Zupełnie pierwotna potrzeba każdego człowieka, jednak nigdy nie była ukryta. Zawsze była jego częścią tak samo integralną, jak wszystkie inne. Dopełnia go w swojej sprzeczności do standardowego spokoju i pozwala mu przeżyć. Nienawiść do wszystkiego naokoło tylko rosła w nim z każdą sekundą. Ale w końcu przeżył wtedy. Więc dlaczego miałby odrzucać siebie? Nie miałoby to absolutnie sensu. Żadne zioła nie dokonają pełnej aborcji na fragmencie jego samego. Jego własnej duszy. Dlatego postanowił się nie powstrzymywać, kiedy to przychodzi. Tylko dawać się ponieść. A z czasem może udałoby się mu nawet odfrunąć do marzeń i pragnień. A niczego tak bardzo nie pragnął, jak świętego spokoju i strzykawki z kofeiną.

Obrazek
Wygląd można uznać za najważniejszą część prezentowania się człowieka - tak z pewnością powiedziałoby wielu próżnych możnowładców. Wprawdzie w świecie gdzie rzązi polityka, wielcy kapłani i nietrwałe sojusze. Wygląd obok szczypty pozoru i charyzmy był czymś niezwykle ważnym. Nawet wśród żołnierzy, do których należeli shinobi. W końcu niektóre misje wymagały delikatnego nacisku, a prędzej ludzie byli godni zaufać osobie ładnej i schludnie ubranej niż komuś bez połowy uzębienia. I nie podnoście teraz dłoni by temu zaprzeczyć. Wszyscy wiemy jaka jest prawda o ludzkiej naturze, i że nie ocenianie ksiązki po okładce, może być bardzo mądrym stwierdzeniem. Jednak kompletnie nie praktycznym przy zderzeniu z światem. Nie zyliśmy w końcu w wyidealizowanym świecie. Choć chłopak nie należy do najbardziej umięsnionych ludzi na planecie- dalej charakteryzuje się sylwetką godną shinobi. W końcu lata ciężkiego i ciągłego treningu zaoowocowały delikatnemu umięśnioniu, nawet jeżeli sam Maji wydawał się bardzo chudy. Spowodowane dosyć szybkim metabolizmem, który dopiero ma zacząc zwalniać. Kontrastuje to z jego niezbyt oszałamiającym wzrostem. Nawet nie sięgając metra siedemdziesięciu, często spotykał się z porównaniami do krasnali czy samotnych drzew - takich których nie mógł doświadczyć w swojej ojczyźnie przez niesprzyjący klimat. A te obecne w wiosce były wyjatkowo dziwne. Nawet jeżeli wzrost stanowi szpilkę w oku Majiego, nie można tego byłoby powiedzieć o jego twarzy. Ta trochę opalona przyjmowała lekkawo ciemniejsze tony - co zawdzięczał swojemu pochodzeniu i większości życia, które spędził na pustynii. Dodatkowo wydawała się być nawet całkiem dobrze zadbana - przynajmniej jak na jego standardy. Nie miał on również ostrych rysów twarzy co w połęczeniu z czarnymi włosami i ciemnymi oczami dawało całkiem przyjemnie estetyczne połączenie. Zaś jeżeli chodzi o sprawę ubioru - to trudno powiedzieć jednoznacznie w co się ubierał. Często kiedy nie miał pracy chodził w luźnych ciuchach. Składających się z zadużych o kilka rozmiarów spodni z straganu i tshirta, oraz lub i płaszcza zależnie od pogody. Za to na misjach przywdziewał przepisową kamizelkę i prezentował się jako godny i dosyć typowy reprezentant swojej grupy. [/p]
Nazwisko i imięMaji Eiji
PrzynależnośćSakuragakure no Sato
EX-Sunagakure no Sato
PseudonimyApostle of Entropy
PłećMężczyzna
Tytuły
Wiek18
Wzrost165 cm
Waga107 kg
Rangi
Chunnin
Wspomagania
GYOKUKŌTAITEINOHŌKO
ZEFĀNOTENSAI
Wykonane wątki (oficjalne/wszystkie)
D
1 | 0
C
2 | 0
B
2 | 0
A
0
S
1
Odbyte walki
Zwycięstwa:
Grupa III vs Shikipa
Remisy:
Porażki:
Siła:
Poz. 7
Szybkość:
Poz. 7
Wytrzymałość:
Poz. 7
Refleks:
Poz. 8
Siła Woli:
Poz. 7
Kontrola Chakry:
Poz. 10
Ilość Chakry:
31 750E: 0 | D: 0 | C: 20 | B: 100 | A: 250 | S: 500
Posiadane Dziedziny
Ninjutsu
S
Fuinjutsu
B
Genjutsu
D
Iryoninjutsu
B
Doton: Ziemia
B
Futon: Wiatr
B
Raiton: Błyskawica
B
Jiton: Magnetyzm
S
Tenki no Jutsu
S
Bukijutsu: Ninpo
C
Yomigaere
D
Specjalnizacja: Ninjutsu | Futon | Tenki no JutsuSpecjalizacja
Ninja przejawia naturalny talent w jednej konkretnej dziedzinie ninpō czy stylu walki. Objawia się to różnego rodzaju "drygiem" do technik tej konkretnej dziedziny bądź stylu walki. W konkretnych stylach i technikach znajduje się opis, w jaki sposób specjalizacja na nie wpływa. Jest to atut obrazujący predyspozycję naszej postaci w konkretnym kierunku.
Atut: Monstrualna CzakraAtut wrodzony
Postać posiada naturalny talent, dzięki któremu jego zasoby chakry rozwijają się w o wiele szybszym tempie niż normalnie. Rozwijając swoje zapasy chakry postać dostaje dodatkowe 50% tego co kupiła. Innymi słowy, postać zamiast wykupywać 500 chakry, wykupuje po 750. W sytuacjach, gdzie posiada np. 19750 chakry, wykupuje po koszcie aktualnego progu kosztowego.
Sennin: Ninjutsu | JitonAtut nabyty
Atut ten oznacza osobę posiadającą ogrom wiedzy i umiejętności w jednej konkretnej dziedzinie. Sprawia to, że ma on dostęp do technik, do których normalny użytkownik tego konkretnego żywiołu nie miałby dostępu.
Ulepszony zmysł Wzrok • SmakAtut nabyty
Atut wielokrotnego wyboru. Oznacza to, że postać ma bardziej wyczulony wybrany zmysł. Atut ten ściśle współpracuje z Refleksem, znacząco zwiększając jego możliwości. Jeżeli atrybut ten umożliwia np. dostrzeżenie szczegółu z dwudziestu metrów - posiadacze tego atutu ze zmysłem wzroku ten sam szczegół dostrzegą z dwukrotnie większej odległości itd. Analogicznie, jeśli wzmocniony zmysł wykrywa coś z dystansu dwudziestu metrów - osoby z wyższą wartością atrybuty Refleks wykryją coś z dalszego dystansu. Wyróżnia się pięć zmysłów:
  1. Wzrok - wzmocnienie tego zmysłu zapewnia postaci lepszy wzrok, pozwalając patrzeć dalej i dostrzegać szczegóły tam, gdzie nikt inny by się ich nie dopatrzył. Postać też lepiej widzi przez dym czy inne warunki, które utrudniają wizję.
  2. Smak - wzmocnienie tego zmysłu, choć nie posiada zastosowania stricte bojowego, pozwala natomiast niemalże od razu rozpoznać skład czegokolwiek co tylko spróbujemy, a także określić, czy będzie to miało pozytywny, czy negatywny wpływ na użytkownika. Nawet, jeśli trucizna nie posiada smaku sama w sobie, tak osoba, z tym wzmocnieniem wyczuje, że w napoju czy potrawie jest coś więcej, co wpłynęło na smak. Dodatkowo, jest w stanie jasno określić, składniki potraw.
Znaki migowe - OgólneAtut nabyty
Atut wielokrotnego wyboru. Od dawnych czasów, shinobi zawsze mieli potrzebę komunikowania się w jakiś bardziej sekretny sposób podczas wykonywania misji. Podczas tych najbardziej tajnych, najpopularniejszym sposobem zawsze były... znaki migowe. Posiadacz tego atutu bez problemu może się komunikować przy pomocy gestów dłonią. Nawet fraszkę mógłby nią wygestykulować! Są jednak różne "języki" znaków migowych. Mogą one być zależne od wioski z jakiej pochodzi shinobi, a równie dobrze w Królestwie Kupców straż mogła opanować jakieś własne znaki migowe. Z racji na to, na świecie wyróżnianie są ogólne znaki migowo znane praktycznie przez każdego kto się nimi posługuje, jak te bardziej konkretne zależne od wioski, osady czy kraju.

Aby wykupić specyficzny rodzaj znaków migowych należy mieć podstawy do znania znaków odpowiedniej wioski/osady/kraju np. wychowanie w danej wiosce lub przynależność. W innym wypadku, trzeba ten atut zdobyć fabularnie. Znaki migowe (ogólne) są dostępne dla wszystkich.
Wyszkolony pogodynekBiegłość
Duszek obdarza Eijiego swoją wiedzą, pozwalając mu się uczyć Tenki no Jutsu bez konieczności odbycia fabuły w tym celu, a także przez to że osobiście w naukach chłopakowi towarzyszy, sprawia iż ten opanowuje tą dziedzinę wraz ze Specjalizacją w niej. Utrata Duszka nie powoduje utraty dziedziny.

Biegłość zabiera 1 slot wspomagania
Inna drogaBiegłość
Kekkei Genkai są zdolnościami związanymi z więzami krwi i specyficzną chakrą. Jednak nawet one nie są sztywno zawarte w skale. Może przez specyficzne pochodzenie i geny, może przez trening, a może z jeszcze innego powodu, postać opanowała zaawansowany żywioł przy pomocy innych składowych elementów. W tym wypadku, jest w stanie władać Uwolnieniem Magnetyzmu poprzez mieszanie Uwolnienia Wiatru z Uwolnieniem Ziemi.
Zagubiony w przestrzeniWada
"Nie wszyscy na tym świecie rodzą się równi" To prawda o tym świecie, która przekazywana jest z ust do ust w wielu miejscach od wielu pokoleń. Nie ma na tej planecie osoby, która o tym by nie słyszała. Czasami ta nierówność jednak nie manifestuje się jedynie w postaci specjalnych rodowych umiejętności. Czasami, jest to wada, która raz i na dobre potrawi uprzykrzyć życie osoby. Eiji jest jedną z takich osób. Czy to przez uszkodzenia spowodowane Uwolnieniem Magnetyzmu, czy przez bardziej biologiczne powody, chłopak nie jest w stanie się odnaleźć. Czasami manifestuje się to mocniej, czasami słabiej. Większośc zależy od czasu, miejsca i innych okoliczności. Przez co, o wiele łatwiej jest mu się poruszać po terenach znajomych, niż po takich, w których znajdował się po raz pierwszy.
Osłabiona tolerancjaWada
Przez chorobę która trwaiła ciało postaci oraz zażyty eksperymentalny specyfik Doppi, ciało użytkownika źle będzie znosiło przyjmowanie specyfików. Tym samym wszystkie specyfiki zażyte przez postać działają w tak nieznaczny sposób iż jest to nie zauważalne. Specyfiki zaczną ponownie działać na postać po jednym roku.

Data otrzymania wady: 19.12.23
Opaski Shinobi
Sakuragakure Ramię; Brązowa

Dodatkowe
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.


SKARBIEC NEFRYTOWEGO CESARZA

Bronie
  • Yari
  • Bo
  • Kama
  • Noże x10
  • Wakizashi x2
  • Łuk Refleksyjny
  • Łuk Prosty
  • Długi Łuk
  • Kusza Samopowtarzalna
  • Kusza Pistoletowa
  • Kusza
  • Fuma Shuriken
  • Wielki Rozkładany Wachlarz
  • Tsurugi x2
  • Tanto x2
  • Sasumata x4
  • Sai x5
  • Otsuchi x2
  • Nunchako x2
  • No-dachi
  • Naginata
  • Metalowy Kij x2
  • Kasari Fundo x5
  • Kosa x2
  • Katar x4
  • Katana
  • Kastet z kolcami x2
  • Kastet x2
  • Kanabo Metalowe x2
  • Kanabo x2
Zwoje
  • Średni zwój z Zanzō Bunshin
  • Wielki zwój z Gyokukōtaitei no hōko
  • Wielki Zwój z Jiton:Rajinga
  • Duży Zwoj [40/40] - Ogromna ilość zlotego pyłu
  • Duży Zwoj [40/40] - Ogromna ilość zlotego pyłu
Props
  1. Puszki z farbą w sprayu x4
    • Magenta|Cyjan|Zieleń|Fiolet
  2. Pigułka Żywnościowa
  3. Fiolki x3
  4. Bombki Świetlne x3
  5. Prowiant x2
  6. Gotowy Ryż
  7. 5 L wody w butli x2
  8. 1 L wody w butelce x4
  9. Dezātokōhī x3
  10. Strzały x100
  11. Bełty x30
  12. Bełty łatwopalne x20
  13. Makibashi x100
  14. Łańcuch 20m
  15. Leki przeciwbiegunkowe w strzykawce
  16. Leki przeciwwymiotne w strzykawce
  17. Rysunek przedstawiający Malchut

Zwłoki
  • Ciało Chinoike Ryu


PRZY SOBIE

Kamizelka Chunnina:
  1. Mały zwój [2/5]
    • Maska Gazowa
    • Maska Tlenowa
    • Zbiorniki z tlenem (2)
    • Filtr węglowy (8)
  2. Mały zwój [1/5]
    • Kontroler Chakry
  3. Shuriken (3)
  4. Kunai - Przyczepiona notka wybuchowa (3)
  5. Krótkofalówka
  6. Kajdanki
  7. 2 metry żelaznej żyłki
Kabura:
  • 2x Kunai
  • Pilnik
Na rękach:
  1. Kinzoku Dastana
  2. Plakietki do Kuchiyose: Raikō Kenka:
  3. Lewy nadgarstek
    1. Średni zwój - Ogromna ilość Żelaznego Piachu
  4. Prawy nadgarstek
    1. Średni zwój - (1/15) 24 wybuchowych notek
Głowa:
  • Lokalizator
Plecy:
  1. Gruda - Żelazny Piach
Spodnie:
  1. Rysunek autorstwa młodej Ogasawary Kaori
_NINJUTSU_

Ranga E
✦ Bunshin no Jutsu | Clone Technique
✦ Suimen Hokō no Gyō Water | Surface Walking Practice
✦ Ki Nobori no Shugyō | Tree Climbing Practice
✦ Nawanuke no Jutsu | Rope Escape Technique
✦ Kawarimi no Jutsu | Body Replacement Technique
✦ Henge no Jutsu | Transformation Technique
✦ Sakki | Killing Intent
✦ Hiraitamon | Opened Gate

Ranga D
✦ Chakura Kaihō | Chakra Release
✦ Habatobi | Long Jump
✦ Oboro Bunshin no Jutsu | Haze Clone Technique
✦ Shijima no Jutsu | Silence Technique
✦ Utsusemi no Jutsu | Empty Cicada Shell Technique

Ranga C
✦ Chakura Hiki | Killing Intent
✦ Chakura Kōdo Wana Hōhō | Killing Intent
✦ Chakura no Konran | Killing Intent
✦ Kakkū tōteki | Killing Intent
✦ Kakudai Sa Reta Koe | Killing Intent
✦ Kawara Shuriken | Killing Intent
✦ Kemono no haji | Killing Intent
✦ Koe Nage | Killing Intent
✦ Kuchiyose no Jutsu | Killing Intent
✦ Kuromegane no Jutsu | Killing Intent
✦ Mitsutama no Jutsu | Killing Intent
✦ Nibui Ha no Jutsu | Nibui Ha no Jutsu
✦ Wana-tsukuri: Kubitsuri no Jutsu | Trap Making: Hanging Technique

Ranga B
✦ Ayametori | Murderous Grasp
✦ Chakura no Ha: Keisei | Chakra Blade: Formation
✦ Chōryoku Kaizen | Hearing Improvement
✦ Doragonsupai no Jutsu | Dragon Spying Technique
✦ Engyō | Gliding Swallow
✦ Gamadaira — Kageayatsuri no Jutsu | Toad Flatness — Shadow Manipulation Technique
✦ Hien | Flying Swallow
✦ Kagayaku Rantan no Jutsu | Shining Lantern Technique
✦ Kaijūdentō no Jutsu | Flashlight Technique
✦ Kekkai: Tengai Hōjin | Barrier: Canopy Method Formation
✦ Kesshite taorenakatta tō | The Tower Who Never Fell
✦ Kuchiyose: Raikō Kenka | Summoning: Lightning Flash Blade Creation
✦ Ranjishigami no Jutsu | Wild Lion's Mane Technique
✦ Nenchaku Inkan Nageru | Sticky Seal Throw
✦ Seishin Kabe | Mental Wall
✦ Shōshagan no Jutsu | Vanishing Facial Copy Technique
✦ Shunshin no Jutsu | Body Flicker Technique
Zanzō Bunshin | Afterimage Clone
Ranga A
✦ Bodi Honō no Jutsu | Killing
✦ Chakura no Kujaku | Killing
✦ Chakura Tensō no Jutsu | Killing
✦ Gentōshin no Jutsu | Killing
✦ Hijū | Killing
✦ Kuchiyose: Aian Maiden | Killing
✦ Kumoshin no Jutsu | Killing
Ranga S
✦ Chikara-zeme | Attacking With All One's Might
Gyokukōtaitei no hōko | Jade Emperor's Treasury
✦ Kanryō Henge no Jutsu | Complete Transformation Technique
✦ Kyū Kumoshin no Jutsu | Rapid Cloud Transport Technique

_GENJUTSU_

Ranga E
✦ Genjutsu Kai | Genjutsu Dissipation

Ranga D
✦ Kasumi Jūsha no Jutsu | Mist Servant Technique
✦ Koishi | Pebbles
✦ Konoha-Ryū Yanagi | Leaf-Style Willow
✦ Magen: Narakumi no Jutsu
✦ Senkō | Flash
✦ Tokushu kōka-waza | Special effects technique



_DOTON_

Ranga E
✦ Dojō Shukufuku | Blessing of the Soil
✦ Doton: Renga no Jutsu | Earth Release: Practice Brick Technique

Ranga D
✦ Doton: Chika Hitoku | Earth Release: Underground Hiding

Ranga C
✦ Doton: Chikyū Sōzō | Earth Release: Earth Creation
✦ Doton: Dochū Eigyo no Jutsu | Earth Release: Underground Projection Fish Technique
✦ Doton: Doro Ōkami | Earth Release: Mud Wolves
✦ Doton: Doryūsō | Earth Release: Earth Flow Spears
✦ Doton: Iwakageiseki | Earth Release: Rock Shelter
✦ Doton: Retsudo Tenshō | Earth Release: Tearing Earth Turning Pal
Ranga B
✦ Doton: Chidōkaku | Earth Release: Moving Earth Core
✦ Doton: Doryū Taiga | Earth Release: Earth Flow River
✦ Doton: Ganban Kyū | Earth Release: Bedrock Coffin
Doton: Kajūgan no Jutsu | Earth Release: Added-Weight Rock Technique
✦ Doton: Kengan no Jutsu | Doton: Kengan no Jutsu
✦ Ishi no Kami no Abatā | Ishi no Kami no Abatā


_RAITON_


Ranga E
✦ Denki no Zenshin | Electric Advance
✦ Kanden Shi | Electrocute
Ranga D
✦ Ka Fuka | Overload
Ranga C
✦ Hagane Piasuinparusu | Steel-piercing Impulse
✦ Ka jūden | Overcharge
✦ Raigyo | Lightning Fish
✦ Raiton: Denki no Te | Lightning Release: Electric Hand
✦ Raiton: Kumo no su | Lightning Release: Spider Web
✦ Torunēdo Raitoningu | Tornado Lightning

_FŪINJUTSU_

Ranga E
✦ Fūin no Meisai | Seal Camouflage
✦ Yōso no Hibana | Elemental Spark

Ranga D
✦ Fūin no Jutsu | Finger Carving Seal
✦ Shikoku Fūin | Finger Carving Seal

Ranga C
✦ Bakuryūgeki | Exploding Dragon Strike
✦ Fūin no Jutsu: Shitei | Sealing Technique: Designation
✦ Fūinjutsu: Jōbuna Sensha | Sealing Technique: Sturdy Tank
✦ Fūinjutsu: Yūdokuna Okurimono | Sealing Technique: Toxic Gift
✦ Sukoshi Mizuba | Portable Water Field

Ranga B
✦ Chinmoku no Fūin | Silence Seal
✦ Chinmoku no Sarugutsuwa | Sealing Technique: Silencing Gag
✦ Fūin no Jutsu: Mōmoku Onigokko | Sealing Technique: Blind Tag
✦ Kioku Shōkyo Shīru | Memory Erasing Seal­
✦ Nunoshibari no Jutsu | Cloth Binding Technique
✦ Saishin Tsuuhou no Jutsu | Technique Of The Latest Notification
✦ Yōso no Hakai | Elemental Destruction


_IRYONINJUTSU_

Ranga E
✦ Ketsueki Kensa | Blood Check
✦ Nenrei Kakunin | Age Verification
✦ Masui no Jutsu | Anesthesia Technique
✦ Saikin no Jutsu | Bacterium Technique

Ranga D
✦ Bunseki no Jutsu | Analysis Technique

Ranga C
✦ Shōsen Jutsu | Mystical Palm Technique
✦ Josaidōki no Jutsu | Defibrillator Technique

Ranga B
✦ Chakura no Mesu | Chakra Scalpel
✦ Dokugiri | Poison Mist
✦ Kire | Cut
✦ Kizu no Jokyo | Removal of Blemish
✦ Taion Chōsetsu no Jutsu | Thermoregulation Technique


_FUTON_

Ranga E
✦ Doraiyā | Dryer
✦ Habuyō | Leaf Dance
✦ Kaze Hitokuchi | Breeze Bite

Ranga D
✦ Chikaradzuyoi Toiki | Powerful Exhale
✦ Gōkūhō | Great Vacuum Cannon
✦ Hatsukaze | First Wind
Ranga C
✦ Jūha Shō | Beast Tearing Palm

Ranga B
✦ Fūton: Hane no Mai | Wind Release: Feather Dance
✦ Fūton: Shinkūgyoku | Wind Release: Vacuum Sphere
✦ Kaze no Bōrei | Wind Wraith


_JITON_


Ranga D
✦ Jishaku Ninpō | Magnet Ninja Art
✦ Satetsu no Sōju | Iron Sand Manipulation

Ranga C
✦ Daisan no Me | Third Eye
✦ Jiton: Jakuhō no Sōjin | Magnet Release: Conserving Bee Twin Blades
✦ Jiton: Kinzoku Tanchi-ki | Magnet Release: Metal Detector
✦ Satetsu Fuyū | Iron Sand Suspension
✦ Satetsu no Mākingu | Iron Sand Marking

Ranga B
✦ Hagane no Kengen | The Authority of Steel
✦ Jishaku Ninpō: Mugen Inseki | Magnet Ninja Art: Infinite Meteors
✦ Jishaku Ninpō: Mugen Inseki | Summoning Technique: Desert Heaven
✦ Kurogane no Kobushi | Black Iron Fist
✦ Sakin no Sōju | Gold Dust Manipulation
✦ Satetsu Bunshin | Iron Sand Clone
✦ Satetsu Kesshū | Iron Sand Gathering Assault
✦ Satetsu no Kabe | Iron Sand Wall
✦ Satetsu Shigure | Iron Sand Drizzle

Ranga A
✦ Sakin no Kabe | Gold Dust Protective Wall
✦ Sakin no Kabe | Iron Sand World Method
✦ Sakin no Kabe | Iron Sand Waterfall Funeral

Ranga S
✦ Jishaku Ninpō: Denji Genmu | Magnet Ninja Art: Electromagnetic Vision
Jiton: Raijinga | Magnet Release: Lightning God Self
✦ Jiton: Sakin Taisō | Magnet Release: Gold Dust Imperial Funeral



_TENKI NO JUTSU_

Ranga E

Ranga D
Ranga C
✦ Ōzora o Horu | Carving the Firmament




✦ - ogólnodostępna | - ozwojowana | - prywatna | - wspomagająca
Ostatnio zmieniony 17 lut 2024, 2:23 przez Maji Eiji, łącznie zmieniany 117 razy.
Obrazek
"There's always another secret."
► Pokaż Spoiler | Towarzysz na dobre i lepszsze
Zephyr
Legenda
Wiatr jaki jest każdy widzi. Siły natury od dawna uosobiane były z różnymi bóstwami, jak się okazało - nie bez powodu. Zefir jest to duch wiatru, jego uosobienie i wola. Niesforna istotka całkowicie utkana z wiatru. Nawet jeśli rozpędzona jakimiś technikami, odrodzi się sama z siebie po kilku fabularnych minutach. Nie posiada ona zdolności mowy jest jednak całkiem dobra w porozumiewaniu się na migi.
PosiadaczMaji Eiji
Zdolności
  • Posiada niesamowity zmysł orientacji w terenie, mogąc odnaleźć prawidłową drogę nawet w największym labiryncie
  • Dysponuje bardzo dobrym zmysłem węchu pozwalającym mu bez problemu zapamiętać i odnaleźć konkretne zapachy nawet z odległości kilku kilometrów
  • Osoba której towarzyszy duszek, obdarzona zostaje specjalizacją w dziedzinie Futonu, na dodatek jego jutsu tego żywiołu w starciu z Katonem nie są traktowane jak by były słabsze.
  • Posiadaczowi duszka, nie zabraknie również nigdy tlenu, nawet jeśli znajdzie się pod wodą nie będzie miał problemu z oddychaniem.
► Pokaż Spoiler | Hex chlorek
— Mowa —
Myśli
#ad82b8
Prowadzone Misje 0/4
Awatar użytkownika
Uzumaki Mikan
Posty: 633
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:23
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: Pumpkin#1104
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:

Re: Maji Eiji <333

Wpierw, *ekhem* Miło cię znów widzieć Eiji!

Część opisowa: Ciekawie opisane, acz nie łatwo wynieść z tego szczegółów.
Metryka: Ok.
Atrybuty/Dziedziny: Zgadza się
Atuty: Specka w Ninjutsu, atut monsturalna chakra. Własna wada: Zagubiony.

Obrazek

Obrazek
Av1Av2Av3
ODPOWIEDZ

Wróć do „Sakuragakure no Sato”