Zwierzęta
Postać może chcieć zdobyć sobie pupila. I jest to bardzo proste. Zwykłe zwierzęta można zdobyć na prostej misji/fabułce rangi D. Może ona nawet polegać na przysłowiowym "pójściu do sklepu" - wtedy koszt zwierzaka określa MG i jest w pełni od niego zależny - nie ma stałych kosztów.
Taki zwierzak nie posiada żadnych specjalnych cech czy umiejętności i trzeba go wyszkolić, by stanowił jakąś pomoc.
Zwierzak może też być dodatkową nagrodą z misji. Jednak obowiązują go takie same zasady jak powyżej - trzeba go dopiero wyszkolić.
Na misji/fabule postać może przy sobie posiadać maksymalnie 2 zwierzęta. Reszta może czekać w domu/bazie wypadowej.
Taki zwierzak nie posiada żadnych specjalnych cech czy umiejętności i trzeba go wyszkolić, by stanowił jakąś pomoc.
Zwierzak może też być dodatkową nagrodą z misji. Jednak obowiązują go takie same zasady jak powyżej - trzeba go dopiero wyszkolić.
Na misji/fabule postać może przy sobie posiadać maksymalnie 2 zwierzęta. Reszta może czekać w domu/bazie wypadowej.
Tresura
Szkolenie zwierząt i nauczanie ich różnych sztuczek odbywa się w pełni fabularnie pod okiem MG. W pewnym momencie MG może stwierdzić, że zwierzę nauczyło się konkretnej sztuczki, a postać gracza może otrzymać biegłość związaną z tresurą takiego zwierzęcia, np. "Tresura węży" czy "Mistrz tresowania psów" co ułatwi mu naukę kolejnych sztuczek czy umiejętności swoim pupilom konkretnego typu.