Do ostatniej chwili Arufureddo łudził się, że złodzieje wcale nie musieli być złymi ludźmi. Po prostu mieli ważny powód, żeby kraść. Nie, żeby Arufureddo uważał, że jakikolwiek powód byłby dobry, ale mogło być przecież tak, że bandyci po prostu pogubili się na swojej życiowej drodze i nie potrafili żyć inaczej. Arufureddo trochę im współczuł, a jednocześnie się wściekł, że ci złodzieje marnowali swój młodzieńczy zapał i potencjał, żeby okradać innych. Zrozumiał, że aby przemówić bandytom do rozsądku same słowa tutaj nie wystarczą. Trzeba było ich właściwie ukarać i uświadomić, iż swoim haniebnym postępowaniem sprowadzili na siebie zły los.
Znowu szczęście dopisało Arufureddowi, że został zauważony akurat przez bandytę, który deklarował się znajomością suitonu. Dobrze się złożyło, że postanowił też sam sprawdzić, co działo się na zewnątrz, dzięki czemu Arufureddo zyskał okazję, aby od razu wyeliminować najniebezpieczniejszego członka grupy. Jak przystało na członka klanu Nara, Arufureddo szybko ułożył w swojej głowie plan działania i od razu przystąpił do jego wykonania. Wpierw dobył katany i wbił ją w ziemię trochę na bok od siebie, potem położył na ziemi latarkę za sobą, zapalił ją i przysłonił wylot światła nogą. Potem zaczekał, aż bandyta opuści budynek. W tym momencie Arufureddo odsunąłby nogę ukazując wylot światła. Ustawiona za plecami Arufuredda latarka powinna w taki sposób ukazać jego cień, który Arufureddo zamierzał od razu wykorzystać do chwycenia bandyty w Kagamane no Jutsu. Gdyby zaś to się udało, wtedy Arufureddo lekko by się obrócił, imitując ruch zamykania za sobą drzwi. Tak, żeby złodziej na zewnątrz zostawił swoich kamratów w środku. Następnie chwyciłby katanę wbitą w ziemię i wycelowałby ostrze w stronę bandyty, dalej za jego sprawą przytrzymując drzwi.
- Zdaje się, że jednak za dużo wypiłeś i masz paranoję - rzekłby Arufureddo przykładając ostrze do gardła złodzieja.
- A teraz grzecznie powiesz swoim kolegom wewnątrz, że wszystko jest w porządku.
Gdyby złodziej posłusznie wykonałby polecenie, wtedy Arufureddo uśmiechnąłby się wdzięcznie i w podzięce za współpracę, uderzyłby bandytę rękojeścią katany wpierw w splot słoneczny, żeby pozbawić go tchu, a potem w kark, by pozbawić go przytomności.
Jeśli jednak ten postanowiłby sprawiać problemy, to konieczne byłoby podjęcie bardziej brutalnych działań i wtedy Arufureddo ciąłby kataną po prawej dłoni złodzieja. Gdyby miało dojść do większej walki, Arufureddo wolał od razu uniemożliwić mu składanie pieczęci i używanie technik, poprzez zranienie jego ręki.
Mogłoby jednak być tak, że cały plan Arufuredda, by nie wypalił. Wtedy należałoby od razu chwycić za katanę i cofnąć się odskokiem, by zwiększyć dystans, dzielący go od złodzieja i zapewnić tym sobie nieco więcej możliwości na zastosowanie innej taktyki.
► Pokaż Spoiler
Chakra 3500 - 300 = 3200
KlasyfikacjaKagemane no Jutsu
Pieczęcie Szczur
KosztStandardowy B na turę
WymaganiaŹródło światła
DodatkoweNauka techniki kosztuje 10 PT
Podstawowa technika klanu Nara polegająca na wydłużeniu swojego cienia i nadanie mu dowolnego kształtu. Technika także pozwala na połączenie cienia z tym rzucanym przez kogoś innego w monecie, gdy cienie się zetkną. Dzięki takiemu zabiegowi jesteśmy w stanie unieruchomić złapaną osobę, a także zmusić ją do naśladowania naszych ruchów. Podczas przedłużania cienia należy cały czas trzymać Pieczęć Szczura, jednak po złapaniu celu można ją już puścić. Podczas korzystania z techniki Shinobi może używać jedynie innych technik opartych na Hiden klanu Nara.
Zasięg
Technika poszerza swoje możliwości wraz z rozwojem Kagemane no Jutsu:
Ranga Dziedziny | C | B | A | S |
Zasięg cienia | 10m | 20m | 30m | 50m |
Zależnie od warunków jak np zachodzące słońce, bądź dzięki przedmiotom jak bombki świetlne, można przedłużyć zasięg cienia. Efekt jest pełni zależny od MG i sytuacji na misji.
Siła
X = Różnica KC użytkownika - Siła Ofiary | Efekt |
X > 3 | Całkowita kontrola |
X = 3 | Pełna kontrola, jednak przeciwnik może stawiać opór, przez co wszystkie akcje trwają dłużej. |
X = 2 | Pełne unieruchomienie, można wykonywać jedynie małe, bardzo powolne i mozolne ruchy. |
X = 1 | Pełne unieruchomienie, jednak nie można przeciwnika zmusić do wykonania żadnego ruchu. |
X = 0 | Częściowe Unieruchomienie, przeciwnik jest w stanie się ruszać, jednak powoli, jest to dla niego duży wysiłek |
X = -1 | Częściowe unieruchomienie, jedynie spowalniające przeciwnika. |
X < -1 | Złapanie w cień jedynie zatrzyma ofiarę, ta jednak chwilę późnie wyrywa się z techniki i może działać swobodnie. |
Posiadanie Specjalizacji w Kagemane no Jutsu daje +1 do KC przy obliczaniu siły techniki.
Możliwości Techniki
Posiadając rangę C w Kagamane no Jutsu Można złapać dowolną ilość osób, jednakże sumaryczna długość cienia nie może przekroczyć maksymalnego zasięgu.
Posiadając rangę B w Kagamane no Jutsu Shinobi Można wydłużyć zasięg swojego cienia, przez wejście w cień innej osoby bądź też obiektu. Manewr taki pozwala nam nie wliczenie dystansu przebytego w naturalnym cieniu do zasięgu techniki. Zasięg można wydłużyć maksymalnie o 25% bazowego zasięgu.
Posiadając rangę A w Kagamane no Jutsu Shinobi może złapać kogoś bez trzymania pieczęci, w momencie gdy ich cienie się zetkną. Dotyczy to jedynie naturalnie rzucanego cienia. Dodatkowo może złączyć cień z cieniem sojusznika bez unieruchamiania go. W momencie, w którym jego cień zetknie się z cieniem przeciwnika, może aktywować Kagemane unieruchamiając wroga.
Posiadając rangę S w Kagamane no Jutsu Użytkownik może trzymać Kagemane połączone z czyimś cieniem bez aktywacji unieruchomienia. Może to zrobić w dowolnym momencie, tak długo jak ich cienie są połączone. Dodatkowo, Shinobi może dowolnie kontrolować i uwalniać wszystkie, bądź też część, złapanych osób, bez przerywania połączenia cieni.
Posiadając Sennina Kagamane no Jutsu Shinobi może wykonywać podstawowe ruchy, których nie skopiuje kontrolowana osoba. Zabieg taki wymaga jednak zapłaceniu podwójnego kosztu techniki rangi C.
Posiadając Specjalizację w Kagamane no Jutsu Można używać techniki bez trzymania pieczęci Szczura.