• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Szlak Hana - Muho

Kwiecisty kraj, który jest dość sporym kontrastem co do faktycznej sytuacji tam. Najłatwiej nazwać Hana no Kuni krajem rebeliantów, złodziei, bandytów, piratów i tego pokroju osób. Może z tego powodu, tak łatwo było założyć tam Hanagakure mimo braku zgody Daimyō. Hana no Kuni leży w południowej części Nowego Kontynentu i nie należy do miejsc, przez które ludzie często się przemieszczają. Dominują wyżyny wraz z terenami bardziej górzystymi - jedynie na południu da się znaleźć miejsca bardziej równinne. Nawet fani tego typu terenów jednak nie mogą nazwać kraju wartym zwiedzania - szczególnie, kiedy weźmie się pod uwagę jego temperaturę. Ciężko tam o ciepłe lato. W większej części kraju nawet wtedy trzeba nosić ze sobą jakiś ocieplany płaszcz czy kurtkę. Zimy potrafią być na tyle srogie, że podróżnicy górscy potrafią zamarznąć na śmierć, jeżeli nie znajdą dobrego schronienia przed śnieżycą. Niestety, roślinność na terenach Hana no Kuni jest bardzo niewielka. A raczej, znaleźć można tonę martwych drzew, krzewów i kwiatów. Flora przedstawia tam wręcz nieustanną walkę. Rośliny starające się wyrosnąć i upiększyć krainę, szybko umierają przez ów klimat.
Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Szlak Hana - Muho

Po jakimś czasie spokojnego spaceru i paru wymian zdań, dwóch shinobi Hanagakure dotarło na polanę, znajdującą się niedaleko wioski przy wyjściu na trakt do Muho, stolicy Kraju Kwiatów. Akuruidesu zaczął rozmowę na temat warunków walki. Chłopak zamanifestował to, jak słabo czuje się w porównaniu ze mną. Hiraishin no jutsu ewidentnie go przeraził. Była to najpotężniejsza technika teleportacji, szczyt osiągnięć w dziedzinie ninjutsu czasoprzestrzennego. Nie dziwiło mnie to.
-Nie powinieneś się tak pogrążać. Widzę, że masz też mniej czakry niż ja. Mam prawie dwukrotnie większe zasoby czakry od ciebie. - Odpowiedziałem od razu, słysząc defetyzm młodego. Gdy ten złożył pieczęcie, od razu zamilkłem, wytężając swoją uwagę. Chłopak pokrył się licznymi błyskawicami. -Widzę, że jest to potężna technika, jesteś całkiem niezły. Nie widziałem wielu użytkowników Raitonu na twoim poziomie, nie masz czego się wstydzić.-odparłem widząc pierwszy przejaw zdolności genina. Złożyłem w odpowiedzi pieczęć tygrysa. Tym samym tworząc dwadzieścia klonów, które wyłoniły się z dymu, który rozprzestrzenił się naokoło mnie. Oddział moich podobizn zjawił się odgradzając mnie od przeciwnika.
-Chętnie zobaczę twój raiton-wypowiedziały chórem wszystkie moje klony. Dwudziestu Zottów znajdowało się w luźnej formacji, w około półtorametrowych odstępach, po trzy rzędy, zasłaniając oryginalnego mnie mnie całkowicie.
Każdy z klonów skoncentrował odrobinę czakry i wykonał pchnięcie, posyłając łącznie dwadzieścia wietrznych pocisków w stronę elektrycznego szermierza. Klony zaraz po tym zaczęły składać pieczęci i biec w stronę przeciwnika. W tym czasie, ja przesłonięty klonami składałem pieczęci, by wyskoczyć ponad głowy swoich podobizn i wypluć sporej wielkości powietrzną kulę w kierunku chłopaka.
► Pokaż Spoiler
Kage Bunshin no Jutsu | Shadow Clone Technique影分身の術­
KlasyfikacjaNinjutsu, Technika Klonująca
PieczęciePieczęć klonowania
KosztChakra dzielona równo pomiędzy oryginał i kopie
standardowy D utrzymania od klona (minimum 3) płacone przez stworzone kopie
Zasięg---
Wymagania---
Jedna z najdoskonalszych technik klonowania, niosąca nie tylko dodatkowe możliwości, ale również ryzyko. Po złożeniu jednej pieczęci nasze pokłady chakry dzielą się równo pomiędzy wszystkie stworzone kopie. Są w stanie wykonywać techniki oparte na chakrze, jak również zadawać fizyczne obrażenia. Posiadają też wszelakie atuty, jakie posiada oryginał. Skopiowany zostaje także ekwipunek, z wyłączeniem zwojów z zapieczętowanymi przedmiotami lub technikami, zaawansowanych technologicznie urządzeń, przedmiotów o unikatowych właściwościach (np. unikaty) oraz przedmiotów jednorazowego użytku. Klon taki nie ma też dostępu do technik powiązanych z klanem bądź limitami krwi. Prócz klasycznych ograniczeń posiadanych przez klony, znikają one w przypadku straty przytomności przez twórcę lub w momencie jego zaśnięcia bez względu na to, czym zostało spowodowane. W zamian za to, są w stanie podróżować samodzielnie na dłuższe dystanse, a zdobyte przez nie informacje i doświadczenia wracają podczas ich zniszczenia do twórcy.

W przypadku zniszczenia lub odwołania klona, do oryginału wraca jedynie 20% pozostałej u kopii chakry, przez co technika jest niebezpieczna dla osób o jej zbyt małej ilości. Podczas utrzymywania klonów, ilość chakry pozostała u oryginału po dokonaniu podziału traktowana jest jako jego nowa, maksymalna jej ilość. Przez to, jej drastycznie pomniejszona ilość nie wpływa negatywnie na shinobi. Każdy klon po zniszczeniu pozostawia po sobie kłębek dymu, który może być zarówno przydatnym narzędziem, jak i utrudnieniem w zależności od sytuacji.

Na randze A Ninjutsu można dzielić chakrę dowolnie pomiędzy klony, jednak każdy z nich musi posiadać jej minimum 500.
Na randze S Ninjutsu można dzielić chakrę dowolnie pomiędzy klony, jednak każdy z nich musi posiadać jej minimum 250.
Na randze S Ninjutsu oraz posiadając Specjalizację w Ninjutsu można dzielić chakrę dowolnie pomiędzy klony, jednak każdy z nich musi posiadać jej minimum 100.
Posiadając Kontrolę Chakry na poziomie 6 w przypadku zniszczenia lub odwołania klona, do oryginału wraca 35% pozostałej u kopii chakry.
Posiadając Kontrolę Chakry na poziomie 7 w przypadku zniszczenia lub odwołania klona, do oryginału wraca 50% pozostałej u kopii chakry.
Posiadając Kontrolę Chakry na poziomie 8 w przypadku zniszczenia lub odwołania klona, do oryginału wraca 60% pozostałej u kopii chakry.
Posiadając Kontrolę Chakry na poziomie 9 w przypadku zniszczenia lub odwołania klona, do oryginału wraca 70% pozostałej u kopii chakry.
Posiadając Kontrolę Chakry na poziomie 10 w przypadku zniszczenia lub odwołania klona, do oryginału wraca 80% pozostałej u kopii chakry.
Gōkūhō | Great Vacuum Cannon豪空砲
KlasyfikacjaFūton, Transformacja Natury
PieczęciePtak → Baran → Szczur
KosztStandardowy
Zasięg25 metrów
Wymagania---
Kolejna podstawowa technika Uwolnienia Wiatru. Ta jednak, zamiast skupiać się na uwolnieniu podmuchu dookoła shinobi, który ją wykorzysta, skupia się na wąskim, skoncentrowanym pchnięciu w jednym kierunku. Sama koncentracja chakry trwa, krótką chwilę (poniżej sekundy). Po wykonaniu pieczęci niezbędne jest wykonanie swoistego "pchnięcia" w kierunku, w którym planujemy wypuścić powiew wiatru. Można to pchnięcie wykonać ręką, ale też i orężem.

Posiadając rangę B w Fūton wystarczy sama Pieczęć Konfrontacji.
Posiadając rangę A w Fūton technikę można wykonać bez składania pieczęci.
Fūton: Shinkūgyoku | Wind Release: Vacuum Sphere風遁・真空玉­­
KlasyfikacjaFūton, Transformacja Natury
PieczęcieSzczur → Królik → Pies → Ptak → Tygrys → Pies
KosztStandardowy
Zasięg20m
Wymagania---
Po złożeniu pieczęci i nabraniu powietrza w płuca tworzymy sporych rozmiarów kulę powietrza, która leci w przód, niszcząc co napotka na swojej drodze.

Posiadając rangę A w Fūton po złożeniu pieczęci Ptaka możliwa jest "detonacja" powietrznej kuli, sprawiając, że całe zassane powietrze czy broń rozlatuje się we wszystkie strony.
Posiadając rangę S w Fūton zamiast wypuszczać jedną, potężną powietrzną kulę można wypuścić kilkanaście wąskich, powietrznych pocisków, które mkną ze znacznie większą prędkością i posiadają większą siłę przebicia.
10.500 - 2000 = 8500
Klony 20 x (100 - 5 = 95}
8500 - 150=8350
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Okami
Posty: 207
Rejestracja: 05 paź 2021, 14:12
Ranga: Muryō no ninja
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Bank:

Re: Szlak Hana - Muho

Misja B15/?
UczestnicyAkaruidesu Yoake,Sukebe Zotto
Po rozmowie i wymianie zdań mogli śmiało rozpocząć sparing, oczywiście przed sparingiem ustanowili w między czasie zasady w końcu Zotto był na wyższym poziomie, tak więc szybko ów zasady zostały ustalone wiadome było że jest to bardziej pojedynek na sprawdzenie się niż pojedynek na śmierć i życie, ale też by wygrać trzeba walczyć na serio i nie dawać zbytnich forów, także wszystko było jasne i można było śmiało zaczynać.

Pierwszy ruch wykonał Yoake i elektryczna zbroja była dobrym pomysłem na początek ich pojedynku, ale też dał dużo czasu dla przeciwnika nie wykonując żadnego ataku w jego kierunku. Kolejny ruch należał do Zotto ten postawił na zmasowany atak, klony dają naprawdę duże możliwości taktyczne i w dobrych rękach daje potężne możliwości, pierwsze co to zmasowany atak wietrznych pocisków, oraz zakończenie atakiem większego pocisku. Teraz Yoake miał nie lada wyzwanie gdyż przewaga była po stronie Zotto, taktycznie wykonał on świetną robotę i już ustanowił tym że nie będzie to pojedynek łatwy, ale cóż trzeba było się z tym liczyć i wymyśleć dobrą taktykę na walkę, bowiem nie wszystko jest tu stracone jednakże trzeba było się trochę wysilić, bowiem z każdej opresji da się wyjść a klony nie są zbyt odporne na ataki, teraz trzeba było tylko odpowiednio podejść do tematu inaczej klony dalej będą wykorzystywać masowe ataki, co na dłuższą metę może dać szybkie zwycięstwo dla użytkownika tej techniki, nie było zmiłuj ta walka będzie dynamiczna tego można być pewnym. Teraz więc Yoake widzi że dał możliwości do ataku dla rywala, więc pierwsze co musi uniknąć ów ataku i pomyśleć nad skutecznym pokonaniem klonów, dopiero potem może przeprowadzić atak
Ostatnio zmieniony 19 mar 2022, 1:03 przez Okami, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Akaruidesu Yoake
Posty: 27
Rejestracja: 06 cze 2021, 18:16
Ranga: Muryō no ninja
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Szlak Hana - Muho

Podczas przygotowań Yoake, Zotto nie próżnował. Przygotował oddział klonów, które jak chór świątynny ustawiły się w trzech rzędach. Genin nie miał doświadczenia w walce technikami klonującymi, więc nie miał pojęcia o ich możliwościach, tym, jak bardzo mogą być podobne do oryginału, To, czy użyją technik, czy może zaatakują wręcz. Wszystko pozostawało zagadką, więc Yoake potrzebował więcej czasu na reakcję. Zaczął odskakiwać do tyłu, zwiększając dystans co kilka metrów. Miał wtedy lepsze możliwości obserwacji wszystkich klonów, a także ujęciem ich w mniejszym kącie swojego wzroku. Ba, łatwiej też byłoby się przed nimi obronić, jeśli miałyby zalać go teraz salwą technik. Co też właśnie zrobił.

Akaruidesu nie chciał zdradzać od razu wszystkich swoich atutów, ale żeby dać radę w tym sparingu, musiał pokazać co umie. Cała gromada przeciwników mogła zobaczyć, jak puszcza miecz lewą dłonią i zmienił pozycję. Z mieczem w jednej ręce wyraźnie czuł się pewniej. W dodatku zwolniona właśnie dłoń zaczęła składać pieczęcie. Po kilku układach dłoni pojawiłą się ściana elektryczności szeroka na 10 metrów i wysoka na 5, która powinna zaabsorbować podmuchy.

- Używając Fuutonu korzystasz z naturalnej przewagi, ciekawe jakbyś opanował tylko Doton. - zarzucił, mając bardzo krótkie chwilowe bezpieczeńśtwo, bo zaczynało się natarcie. Zaczął się przemieszczać na bok ściany (w swoje lewo, na prawą stonę Zotto), jeszcze nie wykorzystując swojej pełnej prędkości. Ewentualnie przyspieszył, gdy leciała na niego technika rzucona przez wyskakującego, by ta też go nie trafiła. Fakt faktem miał na sobie elektryczną zbroję, ale z elementem wiatru nie radziła sobie tak dobrze. Ponieważ był w ruchu, jego unik miał polegać na nagłym przyspieszeniu z mniejszej prędkości, by przeciwnik ocenił cel posłania kulki względem starej prędkości, a nagłym przyspieszeniem do maksymalnej szybkości co prawda by się zdradził z umiejętnościami, ale jednak by było dość zaskakujące i pozalające na uniknięcie tego typu ataku celowanego w jego tor ruchu.

Gdy wybiegł zza osłony, używając swojej maksymalnej szybkości starał się natrzeć na pierwszego z klonów, by ciąć go na odlew przez pierś. Zmniejszał przy tym znacznie odległość do całej grupy. Wraz z szarżą składał kolejne pieczęcie. Koło niego pojawiały się elektryczne kule. 20 sztuk falami po 10 leciały naprzód, pozornie niesterowane, by siać zamieszanie wśród klonów. Może część porazić, może części pokrzyżować plany, może zmusić do zmiany pozycji. Jak to mówią, najlepszą obroną jest atak. Gdy jednak po chwili wszystkie wersje Zotto zaczęły się przyzwyczajać do lecących prosto kul, coś się zmieniło. Te blisko 20 rozstawionych kul zaczęło zmieniać kierunki, zawracać i łapać w pułapki klony i być może prawdziwego Zotto, o ile był w zasięgu, bardzo możliwe, że przerzedzając szeregi. Yoake za to starał się biec zawsze do najbliższej istniejącej instancji przeciwnika i w jakiś sposób ciachnąć go swoją kataną, zazwyczaj przed tym markując woje poczynania. Był dobry w walce mieczem jednorącz, ataki nie traciły na sile w związku z brakiem drugiej ręki do podtrzymania. Druga była w gotowości na wypadek zrobienia kolejnej techniki, albo jakby trzeba było paść na ziemię i się odbić, by uniknąć ataku. Klony na pewno próbowały się bronić albo unikać, ale Yoake starał się wkorzystać wszelkie szermiercze sztuczki, które znał, by ich dostać. W razie fizycznej odpowiedzi klone powinny zostać porażone przez ciągle utrzymującą się zbroję z błyskawic.
► Pokaż Spoiler
Raiton: Kabe | Lightning Release: Wall雷遁・壁
KlasyfikacjaRaiton, Transformacja Natury
PieczęciePtak → Wół → Smok → Małpa → Szczur → Ptak
KosztStandardowy na turę
ZasięgObok siebie
Wymagania---
Użytkownik tworzy przed sobą ścianę z piorunów, szeroką na 10 metrów oraz wysoką na 5 metrów. Próba przemieszczenia się przez nią, wiąże się z obrażeniami oraz porażeniem prądem. Dobrze radzi sobie ona z technikami Dotonu, będąc w stanie powstrzymać te do rangi A. Techniki pozostałych dziedzin powstrzymuje maksymalnie do rangi B, chyba, że są one punktowe. Wówczas nawet technika rangi C skupiona w jednym punkcie jest w stanie się przez nią przebić. Najgorzej radzi sobie z Uwolnieniem Wiatru, powstrzymując maksymalnie techniki rangi C tej dziedziny bądź rangi D skupione w jednym punkcie.

Posiadając Specjalizację w Raiton tworzymy dostateczne zagęszczenie piorunów, by powstrzymać tą tarczą ofensywę osób o sile 6 lub mniejszej. Dotyczy to zarówno bezpośredniego natarcia, jak i wykorzystania broni miotanej.
Raiton: Raikyū | Lightning Release: Lightning Ball雷遁・雷球
KlasyfikacjaRaiton, Transformacja natury
PieczęciePtak → Wąż → Małpa → Baran
KosztStandardowy
Zasięg10m
Wymagania---
Technika tworzy przed nami trzy kule skoncentrowanej, elektrycznej energii, które wystrzeliwują w stronę przeciwnika. Są one w stanie przeniknąć przez metal czy przez inne tworzywa łatwo przewodzące prąd. W przypadku zetknięcia z taką kulą, przeciwnik zostaje porażony prądem i odrzucony w tył. Techniki można używać wielokrotnie pod rząd, w celu wystrzelenia większej ilości kul, jedna partia za drugą. Wraz z rangą Raitonu zwiększa się szybkość wystrzeliwanych kul oraz ich ilość:
  • Raiton rangi C - 3 kule;
  • Raiton rangi B - 5 kul;
  • Raiton rangi A - 7 kul;
  • Raiton rangi S - 10 kul;
Wraz ze Specjalizacją w dziedzinie Raiton możemy dowolnie sterować utworzonymi kulami, w zamian za ich zwolnioną prędkość.
Denji sōkō | Electrical Armor電磁装甲
KlasyfikacjaRaiton, Transformacja Natury
PieczęcieWąż → Wół → Smok → Tygrys → Wół → Koń → Pieczęć Konfrontacji
KosztPodwójny w pierwszej turze, standardowy w kolejnych
Zasięg---
Wymagania---
Technika ta sprawia, że przez ciało użytkownika przebiegają wyładowania elektryczne. Nie jest to specjalnie dobrze widoczne i potrzeba Refleksu 6 lub więcej, by dostrzec przebiegające to tu to tam elektryczne wyładowania. W momencie zetknięcia się ciała z elektryczną powłoką, dochodzi do poparzenia oraz odrętwienia miejsca w którym ciało przeciwnika zetknęło się ze zbroją. Ataki wyprowadzone na zbroję ciałem są dodatkowo traktowane jakby postać miała o 1 Siły mniej. Z Szybkością/Wytrzymałością/Siłą 9 lub więcej nie pojawia się to dodatkowe osłabienie. Uderzanie w zbroję drewnianymi przedmiotami prowadzi do ich destrukcji (coś na zasadzie kija Bo zostanie zniszczone od razu), ataki metalowymi przedmiotami jedynie osłabia.

Posiadając Raiton na randze S również metalowe przedmioty ulegają delikatnemu niszczeniu oraz topieniu się. Coś o gabarytach shurikena uszkadza się nie do odratowania już przy pierwszym uderzeniu.
Posiadając Specjalizację w Raitonie osłabienie początkowe Siły wynosi -2 chyba że Szybkość/Wytrzymałość/Siła wynosi 10 - wtedy ataki osłabione są o 1. Z kolei przy wyższej niż 10 Szybkości/Wytrzymałości/Sile technika nie osłabia ataków w ogóle.
Ittō-Ryū | One-sword Style一刀流
KlasyfikacjaKenjutsu, Styl walki
Wymagania---
Styl walki pojedynczym mieczem z wykorzystaniem jednej ręki. Pozwala on na skuteczne korzystanie z broni bez strat w wydajności wynikających z trzymania broni jedną ręką. Ruchy wolną ręką pomagają nadać ciosom odpowiedniej siły i zachować balans, dzięki czemu może ona zostać wykorzystana do składania pieczęci, bądź też używania innej broni.

Posiadając rangę D w Ittō-Ryū Szermierz jest w stanie korzystać jedynie z krótszych ostrzy.
Posiadając rangę C w Ittō-Ryū użytkownik nie ma problemów z użyciem ostrza dowolnej długości, na które pozwala mu jego siła.
Posiadając rangę B w Ittō-Ryū oraz atut Jednoręczne Składanie Pieczęci szermierz nie ma problemu z jednoczesnym wyprowadzaniem ataków składaniem pieczęci.
Posiadając rangę A w Ittō-Ryū oraz biegłość Oburęczności szermierz nie ma problemu z jednoczesnym wyprowadzaniem ataków oraz wykonywaniem skomplikowanych operacji drugą ręką, jak np. rzucanie kunai czy gromadzenie chakry do techniki pokroju Rasengan.
Posiadając rangę S w Ittō-Ryū wojownik operuje bronią tak mocno i precyzyjnie, że wykorzystuje 100% swoich możliwości i nie da się odczuć różnicy, między korzystaniem z broni jedną, bądź dwoma rękami.

Chakra: 5650 - 300 - 2x75 - 300 = 4750
Ostatnio zmieniony 21 mar 2022, 19:08 przez Akaruidesu Yoake, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Szlak Hana - Muho

Młody shinobi Hanagakure okazał się być znakomitym użytkownikiem Raitonu. Tworzył wyrafinowane konstrukcje z czakry tego żywiołu i zdecydowanie przekraczał moje zdolności w tym polu. Był bardzo szybki, wystarczająco by mi dorównać i mieć sporo szans na uniknięcie moich technik. Lądując na ziemię, po wystrzeleniu techniki futonu, złożyłem pieczęć węża i użyłem techniki z dziedziny dotonu, słysząc podpowiedź mojego adwersarza. Technika ta polegała na drastycznym zmniejszeniu mojej wagi, drastycznym, bo pięciokrotnym. Byłem teraz sam dla siebie ciężarem około szesnastu kilogramów. Nowe warunki fizyczne, jakie pojawiły się tuż przy lądowaniu, od razu wykorzystałem, by zbliżyć się do Akuridesu z o wiele większą szybkością niż do tej pory osiągałem, wymijając przy okazji elektryczne pociski i moje klony. Docierając do Yoake, mnie więcej w połowie drogi zderzyłem ze sobą rękawice dźwięku i nagolenniki, przelewając do nich czakrę. Używając techniki dźwiękowej w najsilniejszej znanej postaci -Ōdama Kanshō no Jutsu, chciałem spowolnić przeciwnika i pogarszając jego kontrolę nad ciałem. Czułem, że komuś tak młodemu i zdolnemu muszę szybko pokazać swoją przewagę. To był ktoś, kto mógł sobie pozwalać, ze względu na własne umiejętności, fałszywie skromny młody szermierz. Przemierzając drugą połowę dystansu, sięgnąłem po kuszę pistoletową przyczepioną do mojego uda, aby w momencie gdy znajdę się na dystansie dwóch metrów przestrzelić chłopakowi rękę, w której trzymał miecz. Zaraz po tym ruchu przeniosłem się o dwadzieścia metrów na prawo od pozycji Yoake, przy pomocy shunshin no jutsu.
Moje klony w tym czasie, reakcji na lecące w nie pociski, zaczęły robić wszystko, by tychże kul uniknąć, a następnie otoczyć chłopaka ścisłym kordonem, dając mu przestrzeń w formie koła o promieniu trzech metrów. Ich ruch był w miarę skoordynowany z moim pojawieniem się przy przeciwniku, zniknięciem i pojawieniem się 20m dalej. Co miało sprawiać wrażenie, jakby wszystkie moje egzemplarze miały zbliżać się w tym samym czasie, choć oryginał był wyraźnie szybszy. Wszystkie klony otaczając przeciwnika wyemitowały z siebie czakre w postaci dziwnej pary, w kolorze fiołkowym, jak mój płaszcz. Twarze klonów i ich włosy również przybrały ten kolor, zalewając nim również swoje otoczenie. Fioletowy obłok mojej czakry miał ograniczyć pole widzenia Yoake i jednocześnie przytłoczyć go spektaklem.
► Pokaż Spoiler
Oryginał:
Doton: Keijūgan no Jutsu | Earth Release: Light-Weight Rock Technique土遁・軽重岩の術
KlasyfikacjaDoton, Transformacja natury
PieczęcieWąż
KosztRóżny
Koszt jest zależny głównie od wielkości obiektu, jakiego masą będziemy manipulować oraz jak bardzo chcemy na nią wpłynąć. Rozmiar tych obiektów można przyrównać do tych, jakie posiadają zwierzęta w paktach:
  • Obiekty malutkie i małe - koszt rangi C
  • Obiekty średnie i spore - koszt rangi B
  • Obiekty duże i wielkie - koszt rangi A
  • Obiekty olbrzymie - koszt rangi S
  • Obiekty monstrualne - dwukrotny koszt rangi S. By zmienić masę istotom monstrualnym należy posiadać Sennina Dotonu
  • Obiekty rozmiaru molocha - czterokrotny koszt rangi S. By zmieniać masę molochom należy posiadać Sennina Dotonu i Specjalizację w Doton
Koszt ten jest powielany przez to, jak bardzo chcemy wpłynąć na masę danego obiektu. Jeżeli powielamy masę dwukrotnie, płacimy koszt bazowy. Jeżeli powielamy trzykrotnie - podwójny koszt bazowy, jeśli czterokrotnie potrójny koszt bazowy itd.

W przypadku, gdy koszt bazowy od razu był "dwukrotny" lub "czterokrotny" to przy potrojeniu wagi (podwójny koszt bazowy), ostateczny koszt techniki to koszt czterokrotny i ośmiokrotny, itd.

Koszt utrzymania techniki wynosi połowę kosztu zużytego na technikę na turę. Jedynym wyjątkiem jest utrzymanie latania, opisane poniżej.
ZasięgDotykowy
Wymagania---
Jedna z dwóch technik manipulująca samą grawitacją celu. Za jej pomocą możemy zmniejszyć masę obiektu. Maksymalnie możemy zmienić masę dziesięciokrotnie. Po użyciu tej techniki postać odczuwa efekty grawitacji, jednak nie mają one przełożenia na jej stan fizyczny (zmniejszając komuś masę 5 krotnie nie sprawi, że jego ciało będzie mniej wytrzymałe).

Sama zmiana wagi wpływa jednak na możliwości poruszania się postaci. Im mniejsza waga tym łatwiej się przemieszczać. Jak bardzo jednak to wpływa na konkretne osoby określa MG.

Posiadając rangę A w Doton maksymalnie możemy zmienić masę dwudziestopięciokrotnie.
Posiadając rangę S w Doton maksymalnie możemy zmienić masę pięćdziesięciokrotnie.
Posiadając Sennina Dotonu przy czterokrotnej zmianie masy (potrójny koszt bazowy) możemy umożliwić sobie bądź innym latanie. Koszt utrzymania latania jest równy bazowemu kosztu rozmiaru danej istoty na turę, płacony przez daną istotę.
Posiadając Specjalizację w Doton oraz rangę S w Doton maksymalnie możemy zmienić masę stukrotnie.
Kyōmeisen | Resonating Echo Drill干渉
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęciePtak → Szczur → Wół → Wąż → Baran
KosztStandardowy
ZasięgNa dotyk
WymaganiaPosiadanie rękawicy dźwięku lub nagolennika dźwięku, Kontrola Chakry 6
DodatkoweTechnika kosztuje 10 PT
Technika ta polega na kierowaniu strumieniami fal dźwiękowych za pomocą chakry i specjalnego głośnika umieszczanego w rękawicach i nagolennikach dźwięku. Częstotliwość wytwarzanych fal jest na tyle silna by zaburzać pracę mózgu i wywoływać szok. Drgania przekazywane są bezpośrednio do ciała przeciwnika poprzez dotyk.
Różnica Wytrzymałości celu do Kontroli Chakry użytkownikaEfekt
Większa bądź równa 0Cel słyszy pisk, który może zagłuszać inne dźwięki (ocenia MG)
-1 lub -2Słyszalny pisk jest nieprzyjemny i może przeszkadzać w koncentracji, odczuwa się lekkie kłucie w uszach
-3 lub -4Błędnik celu zostaje dotknięty działaniem techniki. Cel ma problemy z koncentracją i słuchem, łatwiej traci równowagę, obraz mu "drga", a kłucie w uszach staje się dotkliwsze
-5Cel odczuwa nudności, może zwymiotować, głowa też go boli, obraz bardziej się chwieje
-6 i dalejCel traci słuch, aż go nie uleczą, silny ból głowy i zaburzenia obrazu

Specjalna zasada: misja po tę technikę jest misją rangi B.

Posiadając Ninjutsu na randze B oraz parę Rękawic Dźwięku możliwa jest lepsza kontrola chakry w Rękawicach Dźwięku - tym razem na dwóch rękawicach na raz. Uzyskuje się wzmocnienie efektu techniki, tworząc pole oddziaływania dźwięku o promieniu pięciu metrów od użytkownika. Technikę inicjuje się po przez przelanie czakry do obu rękawic, a następnie zderzenie ich ze sobą, podtrzymując przepływ czakry możemy przedłużać trwanie drgań. Wszelkie osoby w polu rażenia techniki odczuwają pisk w uszach zgodnie z powyższą tabelą. Koszt takiego zastosowania to Podwójny koszt B na turę, zaś pieczęci niezbędne do wykonania to Ptak → Szczur → Wół → Zderzenie Rękawic. Niektórzy nazywają takie zastosowanie tej techniki Kanshō no Jutsu (干渉) - Interference Technique.
Posiadając Ninjutsu na randze S koszty techniki spadają o połowę (Standardowy na Połowiczny, Podwójny na Standardowy).
Posiadając Sennina Ninjutsu oraz pary Rękawic i Nagolenników Dźwięku możliwe jest wzmacnianie fal dźwiękowych przy pomocy czterech źródeł dźwięku jednocześnie. Technika zwiększa wówczas swój zasięg oraz siłę: pole wokoło użytkownika rośnie do promienia 10m, zaś przy obliczaniu różnicy Wytrzymałości Celu do Kontroli Chakry użytkownika, ten zyskuje dodatkowe +1. Koszt takiego wykorzystania techniki to Podwójny koszt S na turę, zaś wymagane pieczęci to Ptak → Szczur → Wół → Wąż → Zderzenie Rękawic i Nagolenników. Takie zastosowanie tej techniki nosi nazwę Ōdama Kanshō no Jutsu (大玉干渉) - Great Interference Technique.
Posiadając Specjalizację w Ninjutsu można pominąć składanie pieczęci poza zderzaniem rękawic i nagolenników w innych wariantach, lecz czas zbierania czakry zajmuje tyle ile ich złożenie.
Ninpō: Jū no Buki | Ninja Art: Gun weapon Techniques忍法・銃の武器
KlasyfikacjaBukijutsu, Shokunin-waza, Styl walki
WymaganiaShokunin-waza, Fuinjutsu odpowiedniej rangi (tylko jeśli broń wykorzystuje magazynki zwojowe)
Niektórzy shinobi specjalizują się w walce przy pomocy niekonwencjonalnego wyposażenia w postaci wszelkiego rodzaju wyrzutni, małych bądź dużych, kojarzonych zwykle z prostszymi mechanizmami chowanymi w marionetkach w tym wypadku zaadaptowanych do normalnego użytkowania. Wyrzutnie zazwyczaj skupiają się na walce krótki bądź średni dystans (zależnie od wyrzutni, możliwe jest stworzenie dalekodystansowej) przy wykorzystywaniu standardowej lub zmodyfikowanej amunicji takiej jak senbony, kunaie, shurikeny czy bomby. Taki ninja jest również w stanie wykorzystywać i utrzymywać w dobrym stanie wyrzutnie stworzone przez siebie bądź innych majsterkowiczów. Skomplikowanie i potencjał wykorzystywanej/stworzonej broni zależy od przedmiotu stworzonego przy pomocy dziedziny Shokunin-waza.

Posiadając rangę D w Jū no Buki użytkownik jest w stanie walczyć przy pomocy jednej małej broni. (np: automatyczna wyrzutnia senbon)
Posiadając rangę C w Jū no Buki użytkownik jest w stanie walczyć przy pomocy jednej średniej broni. (np: karabin na kunaie)
Posiadając rangę B w Jū no Buki użytkownik jest w stanie walczyć przy pomocy jednej dużej broni.
Posiadając atut Jednoręczne Składanie Pieczęci użytkownik nie ma problemu z jednoczesnym celowaniem oraz wykonywaniem skomplikowanych operacji drugą ręką, jak np składanie pieczęci czy dodatkowe rzucanie kunai.
Posiadając rangę S w Jū no Buki oraz atut Oburęczność użytkownik jest w stanie wykorzystywać dwie małe bądź średnie bronie jednocześnie, zachowując przy tym pełną sprawność.
Posiadając specjalizację w Jū no Buki użytkownik jest w stanie walczyć przy pomocy ogromnych broni.

Styl ten dotyczy tylko mechanizmów skupiających się na walce na odległość
Shunshin no Jutsu | Body Flicker Technique瞬身の術­
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieTygrys
KosztStandardowy
Zasięgdo 20 metrów
Wymagania---
Pomimo zaliczania się w poczet podstawowych zdolności ninja, stanowi technikę dość chakrożerną. Przez to, nie bywa ona dostępna dla niskopoziomowych shinobi. Chociaż często mylona z teleportacją, technika ta poprzez krótkie skupienie chakry jest w stanie przez bardzo krótką chwilę zwiększyć możliwości organizmu, pozwalając na niesamowicie szybkie poruszanie się. Mimo tego mylnego wrażenia, jest w rzeczywistości niesamowitym przyśpieszeniem, które na takowe wygląda. Ninja potrafi w mgnieniu oka pojawić się w innym miejscu, o ile jest fizycznie dostępne. Tak duże prędkości zezwalają głównie na poruszanie się w linii prostej, o ile przeszkody na drodze nie są stosunkowo łatwo do ominięcia np. kłoda bądź przewalone drzewo. Niektórzy używają jej też, by znaleźć się nad przeciwnikiem zamiast tuż obok niego.

Podany zasięg pozwala przenieść się na wspomnianą odległość przy poświęceniu standardowego kosztu techniki. Możliwe jest jednak jego zwiększenie, poprzez przeznaczenie większej jej ilości. Warto jednak pamiętać, że strata zbyt dużej ilości chakry w krótkim czasie może negatywnie odbić się na shinobi.

Istnieje wiele wariantów tej techniki, wszystkie różniące się tylko wizualnie. Możliwe jest zarówno wytworzenie niewielkiej chmurki celem kamuflażu, chociaż nie jest ona konieczna. Są również ninja, którzy zamiast ów dymku tworzą zasłony z wody, liści czy piasku - wszystkie mające tę sama funkcję, nie dając innych profitów niż efekt wizualny.

Posiadając rangę S w Ninjutsu zamiast pieczęci Tygrysa, można w zamian użyć Pieczęci Konfrontacji.
Posiadając Specjalizację w Ninjutsu ninja może pominąć pieczęć kumulując chakrę tyle czasu, ile zajęłoby jej złożenie.
Klony:
Chakura Kaihō | Chakra Releaseチャクラ解放
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Czakry
PieczęciePies → Małpa → Dzik → Małpa
KosztPotrójny na turę (minimum 9 chakry)
ZasięgWłasny
Wymagania---
Technika ta polega na gwałtownym uwolnieniu chakry z ciała w celu zademonstrowania swojej siły. W zależności od siły ninja i jego zdolności kontrolowania chakry, efekt ten jest bardziej widowiskowy. Chakra może przybierać różne barwy, a nawet doprowadzić do chwilowej zmiany koloru włosów i oczu. U ninja, którzy posiadają rozwiniętą chakrę żywiołów, technika ta często wizualizuje powiązany z nimi żywioł.

Posiadając rangę B w Ninjutsu można pominąć połowę pieczęci.
Posiadając rangę S w Ninjutsu można pominąć wszystkie pieczęci.
Posiadając Specjalizację w Ninjutsu technikę można wykonać standardowym kosztem, płacąc minimalnie 3 chakry na turę.
CZAKRA:
Orginał: 8350 - 500 - 2000 - 100= 5650
Klony: 20 x (95 - 5 = 90}
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Okami
Posty: 207
Rejestracja: 05 paź 2021, 14:12
Ranga: Muryō no ninja
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Bank:

Re: Szlak Hana - Muho

Misja B18/?
UczestnicyAkaruidesu Yoake,Sukebe Zotto
Walka zaczęła się na dobre z każdą kolejną chwilą robiąc się coraz bardziej spektakularna, to widowisko mogło się podobać gdyby ktoś był widzem tego pojedynku.Pojawiły się pierwsze zniekształcenia terenu, jak i również iskry kto wie jak ta walka dalej się potoczy.

Yoake troszkę pożałował że nie on pierwszy ruszył do ataku, bo pierwsze co musiał się cofnąć i trzymać dystans, oraz uniknąć zmasowanego ataku jakie zastosowały klony i wraz z Zotto, miał szczęście i na razie udało się uniknąć pierwszy atak lecz dobrze wiedział że teraz musi działać szybko i zdecydowanie. Yoake przeszedł do kontry wiedział że musi zaatakować inaczej walka szybko się skończy, jego kontra okazała się nawet skuteczna swoimi ogólnymi działaniami pokonał 6 klonów co już było jakimś tam sukcesem, teraz tylko pytanie jak długo tym sukcesem będzie się cieszył. Lecz właśnie klony po to są ich użyteczność potrafi być naprawdę spora w rękach dobrego shinobi, klony mogły bez problemu przyjmować na siebie ataki a ich użytkownik zbierał informacje o możliwościach swojego przeciwnika, to był czas Zotto już zmienił strategię również stawiając na szybkość, teraz Yoake mógł się na własnych uszach przekonać jak bardzo nieprzyjemna jest ta technika co też lekko go oszołomiło w stronę jego ręki z bronią leciała kula a sam został otoczony przez klony, także jego sytuacja była teraz dość nieciekawa, czy aby podpowiadanie swojemu przeciwnikowi jest dobre a może to było celowe by zobaczyć jak duże możliwości posiada jego przeciwnik, musiał przyznać jedno, szybkość była po stronie jego rywala zmniejszenie swojego ciężaru było świetnym ruchem, na dodatek widać było że jego przeciwnik wzmacnia siebie jak i klony co nie było niczym dobrym, teraz trzeba było włożyć jeszcze więcej wysiłku do ich pokonania.
► Pokaż Spoiler
Zotto pozostało 14 klonów
Stan Yoake lekko ogłuszony
Ostatnio zmieniony 25 mar 2022, 3:45 przez Okami, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Akaruidesu Yoake
Posty: 27
Rejestracja: 06 cze 2021, 18:16
Ranga: Muryō no ninja
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Szlak Hana - Muho

Wcześniejsze ruchy Zotto i klonów świadczyły o możliwościach szybkości bardzo porównywalnych do Yoake, jednakże po złożeniu pieczęci oponent przyspieszył. Wydawał się już być poza zasięgiem prędkości blondyna. Wydawał. Tak jak wydawało się wcześniej, że to są maksymalne możliwości nastolatka. Niedoczekanie. Zotto do każdej techniki potrzebował czasu na skupienie się. Akaruidesu tak samo, ale co, gdyby przestał ich używać? A zresztą, jemu wystarczyło składanie pieczęci jedną ręką, nie to co do większości technik przeciwnika. Uderzenie dźwięku zabolało, ale z jakiegoś powodu się uśmiechał. Oczy zabłysły czymś dziwnym, jak gdyby szaleństwem, a sam osobnik zaczął biec, z delikatną zmianą w wykonywanych ruchach. Lewa ręka złożyła trzy pieczęcie, a prawa przygotowała się mieczem na przebicie przez kordon klonów, w razie potrzeby atakując twory skośnymi cięciami katany..

Zotto gdyby użył zmysłu sensorycznego, poczułby nagły przypływ chakry u chłopaka. Była to enegia zupełnie inna, jak gdyby z obcej osoby, albo w ogóle z natury, a była to Przeklęta Pieczęć. Wszystko wiązało się z tym, że była to pieczęć stworzona z genów klanu Akuma, która czerpała chakrę z natury. Spod ubrania zaczęły wychodzić na skórze Yoake czerwone, jakby ogniste szlaczki, które w końcu zastygały w kolorze między czernią, brązem i szarością. Miały ostre zakręty, jak gdyby były dzielącymi się błyskawicami.

Użytkownik Raitonu miał teraz inny plan działania. Likwidacja klonów byla stratą czasu i energii, z kolei jedna z kopii Zotto zachowywała się inaczej. Użyła czegoś, co ją przyspieszyło, ataku dźwiękiem, wystrzału i kolejnej ucieczki. To mógł być oryginał i na nim powinno się skupić. W końcu cała reszta klonów została wysłana wręcz na rzeź. Zarówno siła, jak i zdolności reagowania nastolatka się znacznie zwiększyły, ale najbardziej zwiększyła się sama szybkość. Trzy pieczęcie złożone podczas przebijania nie miały zbytnio większego efektu wizualnego, niż pojawienie się kolejnych błyskawic na ciele chłopaka. Tym, czego widać nie było, to poprawa umiejętności umysłowych, co miało zrekompensować ogłuszenie spowodowane techniką dźwiękową oraz ogarnięcie przypływu możliwości. Z tak dużą szybkością zwykłą i jeszcze przyspieszeniem związanm z użyciem Jujin, uniknięcie pocisku z kuszy było raczej łatwością. Przebicie się przez klony? Prawdopodobnie też. Miał teraz dużą przewagę fizyczną.

Po wyjściu z kordonu pozostawał szybki obrót, odnalezienie wersji Zotto, który uciekł z klonów oraz dopadnięcie go i cięcie mieczem. Celowane było głównie w ramiona, tułów, boki łydek. Tam, gdzie najlepiej będzie trafić, a nie będzie to groźne. Przy tej szybkości powinno być to możliwe, bo prawie każda technika wymaga skupienia przez jakiś czas... A przy walce z Yoake pod wpływem przeklętej pieczęci - tego czasu zostawało bardzo mało.
► Pokaż Spoiler
Edit: Treść posta jako tako się nie zmieniła, uzupełniam link do CSa i chakrę: viewtopic.php?p=10567#p10567
Chakra 4750 + 25% = 5937,5
5937,5 - 75 - 300 = 5562,5
Ka Fuka | Overload過負荷
KlasyfikacjaRaiton, Transformacja Natury, Anty-genjutsu, Kinjutsu
PieczęcieWąż → Wół → Ptak
KosztStandardowy na turę
ZasięgDotyk
Wymagania---
Technika Raitonu, która jest dość prosta w zamyśle - przyśpiesza przepływ elektryczności w ciele, co wiąże się także z ich zewnętrzną emanacją. Poza jednak efektem wizualnym (co oczywiście ma swoje plusy i minusy) technika ma inne zastosowanie. Im dłużej trwa, tym lepiej pracuje mózg użytkownika, pomagając niekiedy rozwiązać sudoku, zauważyć wskazówkę, którą wcześniej się pominęło czy dostrzec nieprawidłowości w świecie, a tym samym wykryć, że padło się ofiarą Genjutsu. Technikę można utrzymywać maksymalnie przez ilość tur równą połowie wytrzymałości postaci zaokrąglanej w dół. Następnie zaś wymagany jest porządny odpoczynek, jak np. sen. Dłuższe utrzymywanie techniki wiąże się z uszkodzeniami mózgu i możliwym zgonem.

Technika pozwala zorientować się w tym, że padło się ofiarą iluzji, jeżeli Siła Woli użytkownika jest o 1 poziom niższa niż ta wymagana do wyjścia z iluzji.

Posiadając rangę A w Raiton użytkownik może się zorientować, że padł ofiarą iluzji, jeżeli jego Siła woli jest o 2 poziomy niższa niż ta wymagana do wyjścia z iluzji.
Denji sōkō | Electrical Armor電磁装甲
KlasyfikacjaRaiton, Transformacja Natury
PieczęcieWąż → Wół → Smok → Tygrys → Wół → Koń → Pieczęć Konfrontacji
KosztPodwójny w pierwszej turze, standardowy w kolejnych
Zasięg---
Wymagania---
Technika ta sprawia, że przez ciało użytkownika przebiegają wyładowania elektryczne. Nie jest to specjalnie dobrze widoczne i potrzeba Refleksu 6 lub więcej, by dostrzec przebiegające to tu to tam elektryczne wyładowania. W momencie zetknięcia się ciała z elektryczną powłoką, dochodzi do poparzenia oraz odrętwienia miejsca w którym ciało przeciwnika zetknęło się ze zbroją. Ataki wyprowadzone na zbroję ciałem są dodatkowo traktowane jakby postać miała o 1 Siły mniej. Z Szybkością/Wytrzymałością/Siłą 9 lub więcej nie pojawia się to dodatkowe osłabienie. Uderzanie w zbroję drewnianymi przedmiotami prowadzi do ich destrukcji (coś na zasadzie kija Bo zostanie zniszczone od razu), ataki metalowymi przedmiotami jedynie osłabia.

Posiadając Raiton na randze S również metalowe przedmioty ulegają delikatnemu niszczeniu oraz topieniu się. Coś o gabarytach shurikena uszkadza się nie do odratowania już przy pierwszym uderzeniu.
Posiadając Specjalizację w Raitonie osłabienie początkowe Siły wynosi -2 chyba że Szybkość/Wytrzymałość/Siła wynosi 10 - wtedy ataki osłabione są o 1. Z kolei przy wyższej niż 10 Szybkości/Wytrzymałości/Sile technika nie osłabia ataków w ogóle.
Ostatnio zmieniony 30 mar 2022, 9:53 przez Akaruidesu Yoake, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Szlak Hana - Muho

Manewr się udał. Nie widziałem, czy ręka Yoake była przebita przez bełt czy nie. Gdyż ten teraz zgodnie z moim planem był otoczony przez klony, a ja znajdowałem się dwadzieścia metrów od jego położenia. Przestałem już podtrzymywać technikę dźwięku. Znajdowałem się zdecydowanie zbyt daleko od mojego sparingpartnera. Zakładałem, że mój przeciwnik nie podda się. Po za tym, nie zostało mi zbyt wiele możliwości. Użyłem dość silnej kombinacji technik. Próba walki w zwarciu z takim przeciwnikiem, mogła by mnie zbyt wiele kosztować. Nawet jeśli to był tylko sparing. Akaraidesu nie przejmował się zbytnio, używając swojego miecza by zadawać cięte rany moim klonom. Ja niestety nie posiadałem technik, które mogły by jedynie ciąć cel, by go unieruchomić. Używając swoich najsilniejszych ofensywnych technik, mógłbym go pociąć na kawałki. Klony tworzące kordon wokół szermierza próbowały znikać w ziemi, dzięki niskopoziomowej technice dotonu, tak aby uniknąć zniszczenia przez cięcia, które zaczął wykonywać naokoło siebie.
Gdy chłopak rozprawiał się z klonami, ja złożyłem pieczęć dzika, a następnie tygrysa by zamienić obszar o promieniu czterdziestu metrów dookoła mnie, w grząskie bagno. Jeśli chłopak będzie nieuważny, to pewnie się w nim zatopi, w najgorszym razie będzie to dla niego drobna przeszkoda, spowalniająca ewentualną szarżę z jego strony. Zaraz po tych dwóch pieczęciach złożyłem trzy kolejne: TYGRYS → ZAJĄC → SMOK. Skoncentrowałem czakrę futonu i czekałem na to, aż ten wyskoczy na mnie ze swoim ostrzem, zbliżając się do mnie na dwa metry. Gdy mój cel osiągnie ten dystans, uwolnię technikę FŪTON: HANACHIRI MAI, by odesłać przeciwnika z powrotem, na dwadzieścia metrów ode mnie, Wietrzny wir z płatkami kwiatów i drobinami błota uderzy w szermierza z bliska, z pełnym impetem.
► Pokaż Spoiler
POWRÓT CZAKRY ZE ZNISZCZONYCH DO TEJ PORY KLONÓW 5650 + (6x63)= 6028
Doton: Yomi Numa | Earth Release: Swamp of the Underworld土遁・黄泉沼­
KlasyfikacjaDoton, Transformacja natury
PieczęcieDzik → Tygrys
KosztStandardowy za obszar o średnicy 20 metrów
Zasięg20m
Wymagania---
Po złożeniu pieczęci użytkownik tworzy... bagno. Ot w promieniu 20 metrów od niego, ziemia zmienia się w gęste, głębokie bagno, które utrudnia poruszanie się, a nawet może unieruchomić. Płacąc wielokrotny koszt techniki można zwiększyć rozmiar bagna, by móc utrudnić ruch także i większym istotom. Te, choć mogą oczywiście próbować się przemieszczać, są jednak trudniejsze w unieruchomieniu od ludzi.

Posiadając rangę S w Doton tworzone bagno jest dość głębokie, by unieruchomić w nim istoty o rozmiarze monstrualnym.
Fūton: Hanachiri Mai | Wind Release: Flower Scattering Dance風遁・花散舞­
KlasyfikacjaFūton, Transformacja Natury
PieczęcieTygrys → Zając → Smok
KosztStandardowy
Zasięg20m
Wymagania---
Odmiana tornada, która zamiast mknąć niepowstrzymana ku przeciwnikowi, wynurza się i uderza niczym wąż w niespodziewającego się niczego shinobi. Tornado płatków ma początek w miejscu, gdzie stoi użytkownik sprawiając, że znajduje się w jego ścisłym centrum. Następnie zaś górna część tornada odgina się ku przeciwnikowi, uderzając w niego z ogromnym impetem zdolnym odłupać kawałki ścian czy wyryć dziurę w kamiennym bloku. Średnica tornada jest mocno zależna od postury wykonującego i może się wachać średnio od 30cm w przypadku bardzo młodych użytkowników Fūtonu do około 70cm. Nie wpływa to jednak w żaden sposób na samą siłę techniki. Po zakończeniu dzialania, tornado pozostawia po sobie charakterystyczne dla techniki płatki kwiatów.
Doton: Chika Hitoku | Earth Release: Underground Hiding土遁・地下秘匿
KlasyfikacjaDoton, Transformacja Natury
PieczęcieWąż
KosztStandardowy
ZasięgNa siebie
Wymagania---
Prosta technika Dotonu pozwalająca użytkownikowi dosłownie zapaść się pod ziemię bądź z niej błyskawicznie wyjść. Technika ta nie pozwala się pod nią przemieszczać i zostawia dziurę w ziemi, w miejscu gdzie przed chwilą stał użytkownik, zdradzając jego lokalizację. Idealna, by uniknąć ataku na powierzchni, a następnie wrócić do walki.

Posiadając rangę C w Doton można użyć jednoręcznej pieczęci bez posiadania tego atutu do wyjścia z ziemi, jeśli wcześniej złapiemy przeciwnika za nogi. Wówczas zostanie on wciągnięty jak najgłębiej pod ziemię, a użytkownik wyjdzie na powierzchnię. Przydatne w połączeniu z innymi technikami umożliwiającymi przemieszczanie się pod ziemią.
Posiadając rangę B w Doton można pominąć pieczęć.
6028 - 300 - 150 = 5578
(14x90): 90 - 5 = 85
Ostatnio zmieniony 30 mar 2022, 1:44 przez Sukebe Zotto, łącznie zmieniany 1 raz.
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Okami
Posty: 207
Rejestracja: 05 paź 2021, 14:12
Ranga: Muryō no ninja
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Bank:

Re: Szlak Hana - Muho

Misja B21/?
UczestnicyAkaruidesu Yoake,Sukebe Zotto
Walka rozkręciła się na dobre i wchodzi w decydujące starcie, miejsce już posiadało na sobie ślady tego pojedynku, im większa siła ninja tym więcej zmian może zrobić na polu bitwy.
Tymczasem wydawać by się mogło że jest na straconej pozycji i jego porażka będzie tylko kwestią czasu, Zotto wypracował sobie przewagę jakby nie było, lecz Yoake bardzo chciał wypaść jak najlepiej i jak się okazało miał jednego asa w rękawie przeklęta pieczęć na pewno zaskoczy jego oponenta nie była to przecież pierwsza lepsza umiejętność, a taka co dawała duże możliwości gdy była odpowiednio użyta. I tak też się stało wykorzystał swoje możliwości pokonując dwa klony, udaje mu się uciec z tego potrzasku i biegnie prosto na orginał...

Zotto jednak stara się zachować spokój oraz chce zachować jak największą ilość klonów, a nawet w następnym ruchu zrobić atak z zaskoczenia, niestety technika pułapki nie jest w stanie zatrzymać jego rywala, lecz przez to że biegnie w linii prostej obrywa techniką Futon, która to wyrzuca go ładne 10 metrów w tył nieco turbując...
Teraz Yoake musiał wymyśleć coś lepszego niż bieg na wroga inaczej Zotto nie będzie musiał się już wysilać, więc jego zaskoczenie było dość krótkie, jednak trzeba przyznać że z opresji udało mu się wyjść, czy uda się i tym razem to już zależy od dalszych metod walki i strategii jaka zostanie użyta
► Pokaż Spoiler
Zotto pozostało 12 klonów
Stan Yoake lekko poobijany
Ostatnio zmieniony 04 kwie 2022, 3:23 przez Okami, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Akaruidesu Yoake
Posty: 27
Rejestracja: 06 cze 2021, 18:16
Ranga: Muryō no ninja
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Szlak Hana - Muho

Chociaż pierwsze natarcie nie miało pozytywnych skutków, Yoake nie chciał się jeszcze poddawać. Wiedział jednak, że przeciwnik ma znakomite warunki fizyczne, a także szeroką znajomość technik wielu dziedzin. W dodatku kwestia wykrywania chakry. Nic dziwnego, że osobnik był Joninem. Chyba trzeba było uznać jego wyższość, ale to dopiero za chwilę. Pozostała jeszcze jedna próba.

Chłopak z aktywną Przeklętą Pieczęcią mimo obicia starał się jak najszybciej pozbierać do kupy i ruszyć dalej w trasę. Chociaż brakowało mu do najlepszych, to Yoake był zarówno dość wytrzymały cieleśnie, jak i dość nieźle znosił psychicznie ciosy. Mogłoby być lepiej, a nawet dużo lepiej, to prawda, ale nie otrzymał też trafienia jedną z najsilniejszych technik dziedziny Fuuton, a taką z połowy stawki. Po ogarnięciu się blondyn ruszył biegiem. Wydawało się, że chce biec dookoła przeciwnika w równych okręgach, ale już po paru metrach można było się zorientować, że była to raczej spirala. Ciągle obserwował przeciwnika, by odpowiedzieć na jego reakcję. Mózg pracował na najwyższych obrotach, ciało też.

Plan był taki - skracać dystans po spirali. Problem był taki, że znowu był łatwy do trafienia, bo ruch był przewidywalny. Ale tym razem czekał na reakcję przeciwnika, by w przypadku jego użycia techniki w widoczny sposób, złożenia pieczęci, albo jakiegoś bardziej szczególnego ruchu zmienić kierunek... A właściwie odbić się w kierunku przeciwnym do wcześniejszego ruchu i złożenie jednej pieczęci woła, by zmienić się w błyskawicę i z prędkością zbliżoną do Shunshina przyciągnąć się do metalowych rękawic dźwięku przeciwnika. Prędkość zbliżona do Shunshina jest już w bazowej wersji techniki, a dziedzina Raiton została wzmocniona dzięki Jujin. Jeśli zaistniała taka potrzeba (związana z mechanicznym wymaganiem techniki), chłopak odrzucił przed przemianą katanę. Dotarcie do przeciwnika ze zwiększoną szybkością powinno gwarantować przynajmniej pojedyncze trafienie.
► Pokaż Spoiler
Co do ostatniej techniki - nie wydaje mi się, że problemem jest użycie tego mając metalowe przedmioty na siebie, bo powinno być to wspomniane.

Link do CSa: viewtopic.php?p=10567#p10567
Chakra: 5562,5 - 75 - 300 - 75 = 5112,5
Ka Fuka | Overload過負荷
KlasyfikacjaRaiton, Transformacja Natury, Anty-genjutsu, Kinjutsu
PieczęcieWąż → Wół → Ptak
KosztStandardowy na turę
ZasięgDotyk
Wymagania---
Technika Raitonu, która jest dość prosta w zamyśle - przyśpiesza przepływ elektryczności w ciele, co wiąże się także z ich zewnętrzną emanacją. Poza jednak efektem wizualnym (co oczywiście ma swoje plusy i minusy) technika ma inne zastosowanie. Im dłużej trwa, tym lepiej pracuje mózg użytkownika, pomagając niekiedy rozwiązać sudoku, zauważyć wskazówkę, którą wcześniej się pominęło czy dostrzec nieprawidłowości w świecie, a tym samym wykryć, że padło się ofiarą Genjutsu. Technikę można utrzymywać maksymalnie przez ilość tur równą połowie wytrzymałości postaci zaokrąglanej w dół. Następnie zaś wymagany jest porządny odpoczynek, jak np. sen. Dłuższe utrzymywanie techniki wiąże się z uszkodzeniami mózgu i możliwym zgonem.

Technika pozwala zorientować się w tym, że padło się ofiarą iluzji, jeżeli Siła Woli użytkownika jest o 1 poziom niższa niż ta wymagana do wyjścia z iluzji.

Posiadając rangę A w Raiton użytkownik może się zorientować, że padł ofiarą iluzji, jeżeli jego Siła woli jest o 2 poziomy niższa niż ta wymagana do wyjścia z iluzji.
Denji sōkō | Electrical Armor電磁装甲
KlasyfikacjaRaiton, Transformacja Natury
PieczęcieWąż → Wół → Smok → Tygrys → Wół → Koń → Pieczęć Konfrontacji
KosztPodwójny w pierwszej turze, standardowy w kolejnych
Zasięg---
Wymagania---
Technika ta sprawia, że przez ciało użytkownika przebiegają wyładowania elektryczne. Nie jest to specjalnie dobrze widoczne i potrzeba Refleksu 6 lub więcej, by dostrzec przebiegające to tu to tam elektryczne wyładowania. W momencie zetknięcia się ciała z elektryczną powłoką, dochodzi do poparzenia oraz odrętwienia miejsca w którym ciało przeciwnika zetknęło się ze zbroją. Ataki wyprowadzone na zbroję ciałem są dodatkowo traktowane jakby postać miała o 1 Siły mniej. Z Szybkością/Wytrzymałością/Siłą 9 lub więcej nie pojawia się to dodatkowe osłabienie. Uderzanie w zbroję drewnianymi przedmiotami prowadzi do ich destrukcji (coś na zasadzie kija Bo zostanie zniszczone od razu), ataki metalowymi przedmiotami jedynie osłabia.

Posiadając Raiton na randze S również metalowe przedmioty ulegają delikatnemu niszczeniu oraz topieniu się. Coś o gabarytach shurikena uszkadza się nie do odratowania już przy pierwszym uderzeniu.
Posiadając Specjalizację w Raitonie osłabienie początkowe Siły wynosi -2 chyba że Szybkość/Wytrzymałość/Siła wynosi 10 - wtedy ataki osłabione są o 1. Z kolei przy wyższej niż 10 Szybkości/Wytrzymałości/Sile technika nie osłabia ataków w ogóle.
Hagane piasuinparusu | Steel-piercing impulse鋼ピアスインパルス
KlasyfikacjaRaiton, Transformacja Natury
PieczęcieWół → Koń → Pies → Ptak
KosztDwukrotny
Zasięg10 metrów
WymaganiaStalowy przedmiot na trasie skoku
Technika ta sprawia, że użytkownik skacze w konkretną stronę zmieniając się jednocześnie w wiązkę energii elektrycznej i przyciąga się do najbliższego metalowego przedmiotu, znajdującego się w linii prostej między użytkownikiem, a punktem docelowym. Jeśli na tej trasie nie ma metalowego przedmiotu, nie można użyć tej techniki. Jeśli pomiędzy użytkownikiem a celem znajdzie się w trakcie przeskoku stalowy przedmiot, to właśnie do niego zostanie przyciągnięty użytkownik. Prędkość przemieszczania się w tej postaci jest bardzo duża, niemal tak duża jak przy Shunshin no Jutsu. W trakcie przeskoku użytkownik podatny jest na uderzenia metalem, a także drastycznie wzrastają wszelkie obrażenia od technik Dotonu oraz Raitonu. "Skaczący" przeciwnik jest świetnie widoczny, jako wiązka błękitno-złotych wyładowań elektrycznych.

Posiadając rangę B w Raiton dystans rośnie do 20 metrów.
Posiadając rangę A w Raiton dystans rośnie do 30 metrów.
Posiadając rangę S w Raiton dystans rośnie do 50 metrów.
Posiadając Specjalizację w Raiton koszt jest pojedynczy i wystarczy sama pieczęć Woła.
Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Szlak Hana - Muho

Błyskawiczny chłopak był całkiem niezły. Zniósł dzielnie odepchnięcie przez poziome tornado i zdołał po tym od razu przejść do akcji. Trochę mnie to przeraziło, gdyż kończyły mi się pomysły na dalsze prowadzenie walki, w sposób nie będący zagrożeniem dla zdrowia mojego sparingpartnera. Choć jego dziwna technika, która pokrywała jego ciało dziwnymi znakami, sprawiała, że zdawało mi się, że jednak może on poradzi sobie z moim arsenałem.
Miałem w tym wszystkim jeszcze jedną przewagę, której chłopak nie znał. Mianowicie, techniki jakich używał przeciwko mnie, były przeze mnie znane. Nie potrafiłem korzystać z raitonu, z taką samą łatwością jak on, lecz znałem je. Jego aktualną strategią było zaatakowanie mnie z zaskoczenia. Szybko dostrzegłem spiralną trajektorię jego poruszania się wokół mnie. Mając raiton na tym poziomie, nie posługując się żadną inną dziedziną, był w stanie zbliżyć się do mnie tylko w jeden sposób. Gdy chłopak okrążał mnie, koncentrowałem w sobie czakrę wiatru. Sięgnąłem po wikazashi, by zasłonić się ostrzem przed ewentualnym atakiem. Jak tylko Yoake zbliży się do mnie by zaatakować, zamachnę się wypuszczając wprost na niego falę wietrznej czakry poziomu rangi A, która powinna mocniej go poturbować, zniszczyć jego elektryczną zbroję i miałem nadzieję, że zakończyć sparing.
► Pokaż Spoiler
Jūha Shō | Beast Tearing Palm獣破掌­
KlasyfikacjaFūton, Transformacja Natury
PieczęcieCzas kumulacji chakry równy złożeniu 6 pieczęci; wykonanie zamachu ręką bądź bronią
KosztRóżny
ZasięgBazowo 5m
DodatkoweTechnika kosztuje 10PT
Zdolność przesyłania do kończyny bądź oręża chakry Wiatru celem wykonania tnącej fali zdolnej przemierzyć dobry kawałek drogi pojawiała się na kartach historii pod wieloma nazwami w rękach wielu shinobi posługujących się Fūtonem. Z czasem też wszystkie zostały podciągnięte pod jedną technikę, dość elastyczną by dopasować się do sytuacji. Zasięg i siła ów tnącej fali rzecz jasna rozbija się w głównej mierze o ilość włożonej chakry oraz kontrolę samego elementu, jednak użyteczność tejże to już tylko i wyłącznie kwestia kreatywności danego shinobi. Samo wykonanie często zaś sprowadza się do jednego schematu: przelania chakry na naszą "broń" i wykonanie zamachu.
  • D: płacąc koszt standardowy D możliwe jest stworzenie powietrznej fali bez właściwości tnących. Fala taka ma zasięg 5 metrów i jest w stanie odepchnąć bądź powalić przeciwników o przeciętnej masie czy zmyśle równowagi. Możliwe jest złamanie pod jej naporem gałązki czy inne cienkie, niezbyt wytrzymałe obiekty. Fala ma długość 0.5m.
  • C: płacąc koszt standardowy C możliwe jest stworzenie powietrznej fali zdolnej zostawić płytkie rany cięte. Fala taka ma zasięg 10 metrów i jest w stanie odepchnąć bądź powalić przeciwników o ponadprzeciętnej masie czy zmyśle równowagi. Możliwe jest zniszczenie pod jej naporem grubsze gałęzie czy inne obiekty o niezbyt dużej wytrzymałości. Fala ma długość 1m.
  • B: płacąc koszt standardowy B możliwe jest stworzenie powietrznej fali zdolnej zostawić głębokie rany cięte. Fala taka ma zasięg 15 metrów i jest w stanie odepchnąć bądź powalić przeciwników o sporej masie czy zmyśle równowagi. Możliwe jest zniszczenie pod jej naporem drzewa, ściany budynków czy inne obiekty o sporej wytrzymałości. Fala ma długość 1.5m.
  • A: płacąc koszt standardowy A możliwe jest stworzenie powietrznej fali zdolnej zostawić bardzo głębokie rany cięte. Fala taka ma zasięg 20 metrów i jest w stanie odepchnąć bądź powalić przeciwników o sporej masie czy zmyśle równowagi. Możliwe jest zniszczenie pod jej naporem drzew o bardzo grubym pniu, wzmocnione ściany budynków czy inne obiekty o sporej wytrzymałości. Fala ma długość 2m.
  • S: płacąc koszt standardowy S możliwe jest stworzenie powietrznej fali zdolnej zostawić śmiertelne rany cięte. Fala taka ma zasięg 25 metrów i jest w stanie odepchnąć bądź powalić przeciwników o bardzo dużej masie czy zmyśle równowagi. Możliwe jest zniszczenie pod jej naporem bardzo wytrzymałe obiekty wykonane chociażby ze wzmocnionej stali czy nawet niszczyć domy jednorodzinne. Fala ma długość 2.5m.
Posiadając atut Jednoręczne Składanie Pieczęci możliwe jest w cenie skupienia chakry wykonać technikę dwa razy: raz jedną ręką/bronią w jednej ręce, i raz drugą/bronią w drugiej ręce. Finalny koszt techniki zostaje wtedy jednak podwojony.
Posiadając Sennina w Fūtonie można kontrolować kierunek lotu fali. Można zmienić jego kierunek lotu o 2 metry na każde 10 metrów przebytego dystansu.
Posiadając Specjalizację w Fūtonie płacąc dodatkowo koszt standardowy danej rangi, jesteśmy w stanie wysłać dwie fale za, w przenośni, jednym zamachem. Możemy wykonawszy odpowiedni gest posłać od razu kolejną falę bez potrzeby ponownego skupiania chakry, zyskując na czasie.
czakra:5578 -375 = 5203

(14x90): 90 - 5 = 85 klony
Ostatnio zmieniony 05 kwie 2022, 22:26 przez Sukebe Zotto, łącznie zmieniany 1 raz.
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Okami
Posty: 207
Rejestracja: 05 paź 2021, 14:12
Ranga: Muryō no ninja
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Bank:

Re: Szlak Hana - Muho

Misja B24/?
UczestnicyAkaruidesu Yoake,Sukebe Zotto
Pojedynek się przeciągał nikt nie chciał za łatwo dać za wygraną i oboje mogli docenić swoje możliwości to bardzo ważne w walce by docenić swojego rywala, tak było i w tym momencie, ciężko było powiedzieć kto miał przewagę szanse zostały wyrównane i kto wie może ostatni ruch zadecyduje kto wygra...
Yoake nie było można odmówić zaparcia i wytrwałości co doprowadziło do tego że znowu stoi na nogach, postanowił skrupulatnie realizować swój plan to mogła być szansa na jaką czeka, jego strategia może była i prosta lecz ważne by była skuteczna.
Z kolei Zotto postanowił tym razem przeczekać wiedział że to się opłaca i można będzie zaatakować z pełną mocą a wtedy pokona zbroje swojego przeciwnika już raz to zadziałało i może tym razem będzie podobnie. Po chwili nastąpiło zderzenie i odepchnęło ono Zotto lecz zdążył wyprowadzić kolejną falę która uderzyła jego rywala Yoake musiał uważać jego tarcza niestety została przerwana na skutek zderzenia z techniką wyższej rangi i jeszcze jeden taki atak i nic nie pomoże nawet przeklęta pieczęć, oboje chcieli już zakończyć walkę i zbliżała się właśnie ta chwila teraz, albo nigdy trzeba było ryzykować i zadać ten decydujący cios lub technikę

► Pokaż Spoiler
Zotto brak obrażeń
Stan Yoake lekko poturbowany, zbroja została przerwana
Ostatnio zmieniony 09 kwie 2022, 9:05 przez Okami, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Akaruidesu Yoake
Posty: 27
Rejestracja: 06 cze 2021, 18:16
Ranga: Muryō no ninja
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Szlak Hana - Muho

Chłopak mimo trudnych okoliczności podjął jeszcze jedną próbę ataku na przeciwnika. Użycie najpierw szybkości do zmylenia na temat swoich ruchów, a później techniki do skrócenia pozostałego dystansu spowodowało, że wleciał w przeciwnika i odepchnął go trochę, gdy temu udało się jeszcze skupić do wykonania kolejnej techniki i odpowiedzieć dość silną wietrzną kontrą. Dość mocno go to poturbowało, nawet przez wszystkie jego wspomagacze, jakim było usprawnienie umysłu, zbroja i aktywowana pieczęć. Ale już zaplanował, że to będzie jego ostatnia próba. No i nawet się udała. Odepchnął Zotto, a co za tym oznaczało, trafił go.

Żeby nie narazić się na jakąś odruchową kontrę, gdy tylko zebrał się z ziemi po kolejnym uderzeniu wiatru, oddalił się o kilka metrów, a błyskawice z jego ciała zniknęły. Część zniknęła już przed chwilą, ale teraz dołączyła reszta. Ponadto, jego chakra wracała do normy. Już nie był krwiożerczą bestią.
- No cóż. W normalnej walce mogłeś mnie zabić w każdej chwili. Ba, nawet teraz się nie hamowałeś aż tak bardzo. - Ta ostatnia technika była jednak trochę bolesna i widać było, że gdyby nie twarde ciało i silny duch, mógłby już po prostu pożegnać się z życiem. No a ciało i duch wzmocnione jeszcze Raitonem i pieczęcią. - Jednakże udało mi się cię odepchnąć, więc zostałeś trafiony. - Schował miecz do pochwy. - Twoje możliwości są ogromne i może na przestrzeni lat osiągnę ten poziom, ale może być ciężko. W dodatku jeszcze umiejętności sensoryczne. Ale chyba nie bez powodu ja jestem geninem, a ty joninem. - Dodał i rozluźnił ramiona. Sprawdzian z jego strony był ciężki, ale mierzył się z kimś zupełnie poza swoim zasięgiem, gdyby rzucili się sobie do gardeł. Ciągle nie jest wiadomo, czy tak się zaraz nie wydarzy, ale póki co był o ten scenariusz spokojny.
Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Szlak Hana - Muho

-To prawda twoja błyskawiczna szarża lekko mnie odepchnęła. Trafiliśmy się wzajemnie.- Opowiedziałem chłopakowi, zaraz po jego słowach. Wymiana ciosów ciągnęła się dość długo. Nawet się nieco zmęczyłem tą zabawą. To było całkiem zaskakujące, a przeciwnik obiecujący. Schowałem wikazashi do pochwy na plecach i wyprostowałem się, wychodząc zupełnie z walki. Podszedłem do genina z wyciągniętą ręką, by podać mu dłoń i zakończyć oficjalnie pojedynek.
-Zbytnio przywiązujesz się do tytułów. Zwłaszcza w tej wiosce nie ma to wielkiego znaczenia. Ty spokojnie mógłbyś być Jouninem. Większość shinobi jakich poznałem miała by z tobą niewielkie szanse.
-Wybacz ten ostatni cios, ale nie byłem pewien już z kim walczę. Zmieniłeś się w trakcie walki i to było coś co lekko mnie zaniepokoiło. Te czarne znaki na twoim ciele i ta dziwna czakra. Co to jest? Skąd masz taką moc? Zadałem Akuraidesu najważniejsze dla siebie pytanie.
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Okami
Posty: 207
Rejestracja: 05 paź 2021, 14:12
Ranga: Muryō no ninja
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Bank:

Re: Szlak Hana - Muho

Misja B27/?
UczestnicyAkaruidesu Yoake,Sukebe Zotto
Pojedynek dobiegł końca trzeba przyznać że Yoake ogólnie swój cel osiągnął mimo porażki i niezłego wycisku ze strony Zotto, ale nawet on docenił moc swojego rywala co było powodem ataku dość silną techniką wiatru.
Teraz razem mogli to przeanalizować walkę i powiedzieć co ewentualnie można poprawić, było można też podać sobie rękę po tak udanej walce jaka właśnie się odbyła...

Sielanka trwała chwilę bo było nagle słychać brawa i zauważyli jednego zakapturzonego człowieka, był to ten sam co z baru, który przyglądał się całej sytuacji jaka wtedy miała miejsce...
Brawo to był dobry pojedynek panowie co prawda ciężko było was odnaleźć, ale mam swoje doświadczenie no i odgłosy walki dużo mi powiedziały. Do rzeczy nazywam się Yokoshi Sai i szukam shinobi do pomocy, płacę dobrze nawet czasem mogę dać jakiś gratis, czy jesteście zainteresowani

Pewnie mieli dużo pytań czy nasza dwójka była gotowa na misję, jeszcze wszystko było do ustalenie lecz trzeba też było podjąć decyzję a może ta misja być niebywałą okazją, która tak szybko się nie powtórzy, to kolejny test jaki na nich czekał po walce a nieznajomy czekał na odpowiedź, teraz od nich zależą dalsze losy.
Awatar użytkownika
Akaruidesu Yoake
Posty: 27
Rejestracja: 06 cze 2021, 18:16
Ranga: Muryō no ninja
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Szlak Hana - Muho

- Nie miałem zbyt wielu możliwości, więc zacząłem dopracowywać to co znam do perfekcji. A o moim przypływie sił opowiem w międzyczasie. - Był gotowy opowiedzieć o swojej pieczęci nawet teraz, ale zorientował się, że mają gościa, który skomentował ich walkę. Zotto pewnie wyczuł go już dużo wcześniej za pomocą zmysłu sensorycznego, ale jakoś nie ostrzegał o nim, więc było to dość podejrzane. Co do zaś rangi shinobi w Hanagakure, to choć organizacja tutaj była bardzo słaba, ciągle tytuł coś oznaczał. Jeśli człowiek w tym burdelu się tytułował najwyższą rangą to musiał być na tyle silny, by podważyć zdanie tych, którzy uważają inaczej. Ci z kolei na dnie godzili się z tym, że tytułowanie ponad miarę było dla nich zagrożeniem ze strony ludzi, którzy chcieliby podważyć ten awans.

Yoake przyglądał się uważnie zakapturzonej postaci. Nie znał tego człowieka, nie znał jego możliwości, z kolei ten musiał już co nieco widzieć. To oznaczało sporą nierówność. Przeciwnik blondyna mógł już zlustrować nowego i opracować na niego jakąś technikę, szczególnie uwzględniając dostęp do wielu żywiołów i umiejętność teleportacji, chociaż użytkownik Raitonu dalej nie znał szczególnych zasad Hiraishina i była dla niego to jakaś magia. W dodatku Genin był już nieco pokiereszowany starciem i zaangażowanie się teraz w kolejne mogło być samobójstwem. Nie miał jeszcze sił na ponowną ocenę taktyczną, a Przeklęta Pieczęć mogła go za chwilę zawieść albo pociągnąć w stronę szaleństwa.
- To do czego pomocy potrzebujesz? - Rzucił do obcego, ale po wypowiedzeniu tych słów wzrok skierował na swojego sparingpartnera, jak gdyby to on był osobą decyzyjną w tym momencie. Był gotów w sumie ruszyć na jakieś zadanie razem z tym człowiekiem, bo mógł się od niego bardzo wiele nauczyć, a dałoby to im trochę czasu na rozmowę.

Akaruidesu nie miał bojowych zamiarów, ale ze względu na wszystkie okoliczności, dalej wyglądał, jakby miał znowu ruszyć do walki. Nie rozluźnił się jeszcze, a lewa dłoń spoczywała na wakizashi przy prawym boku. Tak pro forma, jak gdyby miał je zaraz wyciągnąć. Katana w prawej dłoni była skierowana w dół i opierała się o ziemię czubkiem, ale cała trójka łącznie z nim zdawała sobie sprawę, że w przypadku tego niewysokiego chłopaka taka pozycja oznaczała równie to, co u innych osób zamach do cięcia. Był w stanie zaatakować bardzo szybko, a dystans jaki dzielił go do ludzi mógł być przebyty niemal natychmiast. Pech chciał, że akurat Zotto jest na podobnym poziomie, ale jeśli ktoś jest odrobinę wolniejszy, to raczej mógłby być dla kogoś takiego niemały problem.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Hana no Kuni - Kraj Kwiatów”