• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Szlak Hana - Muho

Kwiecisty kraj, który jest dość sporym kontrastem co do faktycznej sytuacji tam. Najłatwiej nazwać Hana no Kuni krajem rebeliantów, złodziei, bandytów, piratów i tego pokroju osób. Może z tego powodu, tak łatwo było założyć tam Hanagakure mimo braku zgody Daimyō. Hana no Kuni leży w południowej części Nowego Kontynentu i nie należy do miejsc, przez które ludzie często się przemieszczają. Dominują wyżyny wraz z terenami bardziej górzystymi - jedynie na południu da się znaleźć miejsca bardziej równinne. Nawet fani tego typu terenów jednak nie mogą nazwać kraju wartym zwiedzania - szczególnie, kiedy weźmie się pod uwagę jego temperaturę. Ciężko tam o ciepłe lato. W większej części kraju nawet wtedy trzeba nosić ze sobą jakiś ocieplany płaszcz czy kurtkę. Zimy potrafią być na tyle srogie, że podróżnicy górscy potrafią zamarznąć na śmierć, jeżeli nie znajdą dobrego schronienia przed śnieżycą. Niestety, roślinność na terenach Hana no Kuni jest bardzo niewielka. A raczej, znaleźć można tonę martwych drzew, krzewów i kwiatów. Flora przedstawia tam wręcz nieustanną walkę. Rośliny starające się wyrosnąć i upiększyć krainę, szybko umierają przez ów klimat.
Awatar użytkownika
Kirihito Mitsuhashi
Posty: 242
Rejestracja: 27 kwie 2021, 17:26
Ranga: Genin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Bank:

Re: Szlak Hana - Muho

Mitsuhashi szedł kończąc modlitwę, szedł jeszcze chwileczkę aż tu nagle jak mu zza krzaka nie wybiegły 3 wilki a potem kolejne trzy, które pojawiły się za jego plecami. Jashinista obejrzał się na chwilę spoglądając na wilki i dostrzegł, ze są zrobione z jakiegoś błota czy innej ziemi. Siłą dedukcji wpadł na to, że raczej nie są to normalnie występujące w przyrodzie wilki... no chyba, że są takie co jeszcze gadają... mógł tego nie wiedzieć. Spoglądnął spod kaptura na 3 wilki przed nim, przeleciał oczyma szybko po okolicy jednak nie widział potencjalnego zagrożenia. No cóż są to tylko jakieś głupie wilki więc nawet nie ma sensu z nimi walczyć. Mitsuhashi uśmiechnął się tylko pod nosem a następnie złożył dwie pieczęci i ruszył... w górę będąc odpychanym przez wiatr, wzbił się na jakieś 10 metrów do góry a następnie ruszył do przodu utrzymując tą samą wysokość. Jeżeli są to tylko jakieś głupie wilki no to na 10 metrach go nie dosięgną, jeżeli atakują go ludzie no to zmusi ich to do jakiejś innej strategii. Sam chłopak ruszy w stronę Muho jednak będzie reagował na ewentualne ataki w jego stronę. Walka wręcz z 6 wilkami jest skazana na niepowodzenie więc lepiej dać sobie czas do namysłu.
► Pokaż Spoiler
Fūton: Hane no Mai | Wind Release: Feather Dance 風遁・羽の舞­­
KlasyfikacjaFūton, Transformacja Natury
PieczęcieKrólik → Wąż
KosztStandardowy na turę
ZasięgNa siebie
Wymagania---
Po skupieniu wokół siebie chakry Fūtonu, shinobi zaczyna otaczać wir powietrza unoszący ninja. Sposób ten pozwala latać, chociaż może nie w dosłownym tego słowa znaczeniu. Bliżej temu do bycia niesionym przez skupiony wokół nas wiatr, który popycha człowieka w pożądanym kierunku. Szybkość poruszania się jest równa szybkości postaci. Nie ma ograniczeń co do możliwej wysokości, na jaką można się wznieść i jest ona podyktowana warunkami panującymi na poszczególnych wysokościach niż sztucznie narzucone przez samą technikę. Lot za jej pomocą ciężko nazwać jednak "precyzyjnym". Będąc dosłownie popychanym przez wiatr, skrętność jest dość ograniczona i przy maksymalnych prędkościach bardzo ciężko manewrować, narażając się na wlecenie w przeszkodę.
Obrazek
► Pokaż Spoiler
Obrazek
Awatar użytkownika
Hiroki
Posty: 85
Rejestracja: 02 cze 2021, 11:32
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Bank:

Re: Szlak Hana - Muho

Chłopak szedł powoli, nie rozmyślając zbyt wiele o tym, co tak naprawdę mają zrobić. Pozbawienie kogoś życia to powszechna rzecz w ich społeczeńśtwie. Byli do tego przyzwyczajeni i przygotowani. Nikt bowiem nie oczekiwał, że Shinobi nagle, z jakiegoś dziwnego powodu przestaną ginąć, czy też zabijać. Nie było sensu marnować energii na tego typu rozważania. Ot, po prostu żyli w takich, a nie innych realiach. Może gdyby wojny nie istniały? Wtedy zaś postęp byłby dużo wolniejszy, prawdopodobnie dalej nie potrafiliby posługiwać się chakrą tak, jak robią to teraz. Nie mówiąc już o wytwarzaniu broni. Teraz jednak nie było wojny, a ludzie nadal musieli umierać. Smutna prawda...
Droga mijała spokojnie, a Hiroki układał sobie w głowie różne scenariusze, tego - co może wydarzyć się w stolicy. Nagle jednak jego rozważanie przerwała trójka dzieciaków, uzbrojonych po zęby, biegnąca w ich kierunku. Pierwszą myślą była zasadzka, dlatego Hiroki instynktownie wsadził dłoń w Yukatę, zaraz po tym jednak usłyszał ich okrzyki, oraz słowa Kaede. Chciała im pomóc... albo raczej... zwinąć im nagrodę sprzed nosa.
Chłopak przerzucił wzrok na dzieci, a następnie spojrzał na liska. Zamierzał go złapać, szybkim susem ruszyć w jego kierunku, a następnie złapanie go za kark i uniesienie w górę, jak gdyby chciał przyjrzeć się swojemu trofeum. Był szybki, zwinny, sprawny, silny. Powinien móc to zrobić. O ile mu się to udało, zaczekał na przybiegnięcie trójki dzieci. Zdawało mu się, że po prostu wykonują jakąś misję, bo dlaczego mieliby ścigać jakiegoś lisa? Spojrzał na nich, trzymając mocno lisa, by ten nie uciekł.
- Musicie się bardziej starać by złapać tego typu stworzenie... - powiedział cicho, oceniając ich poziom wyczerpania. Gonili go długo - bez żadnego planu. - Było was trzech, lis był tylko jeden. Ruszcie głową następnym razem, to może nie będziecie musieli wypluć własnych płuc podczas pogoni za czymś takim... - skwitował, a następnie spojrzał na Kaede. - Mamy lepsze rzeczy do roboty Kae. Po za tym, bylibyśmy niesamowicie paskudni, gdybyśmy odebrali ich nagrodę, po tym całym wysiłku.
Chłopak próbował wybadać, który z nich jest 'dowódcą', a nastęnie zrobił krok w jego kierunku, wystawiając lisa w jego stronę, nie chciał odbierać im nagrody...
- Prosze. Następnym razem ruszcie głową, będzie wam łatwiej. - powiedział, gdy jeden z dzieciaków odebrał lisa. Następnie, o ile żadne z nich nie chciało ich atakować czy prowokować, wrócił na szlak. Spojrzał na Kae, machając do niej dłonią. - Chodźmy! Musimy jeszcze dziś dotrzeć do stolicy, nie mamy czasu na zabawę.
I ruszyli dalej, oczywiście cały czas pilnując otoczenia.
Obrazek
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 1991
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Szlak Hana - Muho

MG
Fabuła dla Mitsuhashiego: Crossroads
Generalnie są w świecie rzeczy, które się nawet fizojologom nie śniły. Jedną z nich mogły być gadające wilki, inną natomiast było uciekanie gadającym wilkom za pomocą techniki latania. Tego zwyczajnie żody się nie spodziewał, kapłan Jashina zaś mógł w znudzeniu podłubać w nosie, lecąc sobie spokojnie z wiatrem ku Muho, z wilkami biegnącymi tuż pod nim i nie bardzo mogącymi zrobić... cokolwiek. Zderzone z brutalną rzeeczywistością i nieefektywnością zmyślnej pułapki, dwa wilki rozpadły się na oczach Kirihito, cztery kolejne zwyczajnie zniknęły. Kolejny podstęp? W każdym razie na chwilę obecną nic go nie goniło, natomiast z nieba zaczął sączyć się deszcz, a gdzieś w oddali acz coraz bliżej, zaczynało grzmieć. Na dole Kirihito doszczegał jeszcze po bokach drogi przemykające cienie, ale nie był w stanie określić co to dokładnie jest. Do Muho zostało mu niestety jeszcze trochę drogi.

//pamiętaj o odejmowaniu chakry
Prowadzone Wątki:
Senka - Se jest, od roku, gdzieś tam
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy...
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało
YuYuYu - Jest ich trzech i pewnie coś odpierdolą
Jo X Hom - Czy będzie segz? Czy będą z tego dzieci? Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi...
Midoro - Flying thunder criminal scam
Hikari - Rendez-vous with Yuri (And Bulldog)
Więcej grzechów nie pamiętam.
Awatar użytkownika
Kirihito Mitsuhashi
Posty: 242
Rejestracja: 27 kwie 2021, 17:26
Ranga: Genin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Bank:

Re: Szlak Hana - Muho

Mitsuhashi mógł spod kaptura obserwować okolicę. Po co on ma się bić w jakimś lesie z jakimiś wilkami skoro może polecieć do stolicy... nie to raczej nie jest dobry pomysł na ten moment. W mieście i to dodatku stolicy będzie miał mniejsze szansę w ewentualnej walce tak samo jak w walce w lesie. Po cholerę mu walka z tymi wilkami? Trzeba ewentualnych liderów tej bandy w jakiś sposób wypłoszyć z lasu. Mitsuhashi rozejrzy się za jakąś polanką, jeżeli się znajdzie takowa to poleci nad nią. Jeżeli natomiast nic w zasięgu wzroku nie znajdzie to będzie leciał dalej w stronę stolicy omijając to zagrożenie we względnym spokoju. Oczywiście dalej będzie czujny no bo mogą go jakoś zaatakować czy coś a padający deszcz wcale nie ułatwi mu zadania w ewentualnym uniku no ale co on mógł teraz zrobić? No to co zostało wymienione wyżej jedynie mu pozostało.
► Pokaż Spoiler
Fūton: Hane no Mai | Wind Release: Feather Dance 風遁・羽の舞­­
KlasyfikacjaFūton, Transformacja Natury
PieczęcieKrólik → Wąż
KosztStandardowy na turę
ZasięgNa siebie
Wymagania---
Po skupieniu wokół siebie chakry Fūtonu, shinobi zaczyna otaczać wir powietrza unoszący ninja. Sposób ten pozwala latać, chociaż może nie w dosłownym tego słowa znaczeniu. Bliżej temu do bycia niesionym przez skupiony wokół nas wiatr, który popycha człowieka w pożądanym kierunku. Szybkość poruszania się jest równa szybkości postaci. Nie ma ograniczeń co do możliwej wysokości, na jaką można się wznieść i jest ona podyktowana warunkami panującymi na poszczególnych wysokościach niż sztucznie narzucone przez samą technikę. Lot za jej pomocą ciężko nazwać jednak "precyzyjnym". Będąc dosłownie popychanym przez wiatr, skrętność jest dość ograniczona i przy maksymalnych prędkościach bardzo ciężko manewrować, narażając się na wlecenie w przeszkodę.

Chakra:5000-400=4600
Obrazek
► Pokaż Spoiler
Obrazek
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 1991
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Szlak Hana - Muho

MG
Fabuła dla Mitsuhashiego: Crossroads
Kirihito nie był w lesie. Będąc w górze świetnie widział, że znajduje się na wyżynnym terenie porośniętym po obu stronach drogi pojedyńczymi drzewami i większymi krzewinami. Sprawiało to że potencjalny napastnik miał się za czym skryć(Wliczając pojedyńcze wzniesienia oraz większe kamienie), ale dla osoby idącej drogą. Lecący górą Mitsuhashi widział dużo więcej. Problemem były jedynie burzowe chmury oraz odległość 10m od ziemi, które niejako wpływały na jakość wyłapywanych przez Mitsuhashiego rzeczy. Tak więc widział biegnące w dole cienie, ale ciężko było mu określć jakieś konkrety. W tem nagle z nieba jebnął piorun, dosłownie obok Mitsuhashiego, uderzając w pobliskie drzewo, rozrywając jego korę i spowijając je plomieniami. To rzuciło więcej światła na cienie w dole ale, to nie pomogło za bardzo Mitsuhashiemu. Bo nawet w świetle, cienie były po prostu cieniami. Biegały tu i tam, niektóre znikały, inne się pojawiały, ciężko było określić ilu jest przeciwników, bo ciężko było stwierdzić co jest przeciwnikiem, a co nie. Kolejny piorun uderzył, znów dosłownie obok Kirihito, tylko po drugiej stronie drogi, rozbijając jakiś kamień w drobny pył.

Mitsuhashi: 4200 chakry
Prowadzone Wątki:
Senka - Se jest, od roku, gdzieś tam
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy...
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało
YuYuYu - Jest ich trzech i pewnie coś odpierdolą
Jo X Hom - Czy będzie segz? Czy będą z tego dzieci? Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi...
Midoro - Flying thunder criminal scam
Hikari - Rendez-vous with Yuri (And Bulldog)
Więcej grzechów nie pamiętam.
Awatar użytkownika
Kirihito Mitsuhashi
Posty: 242
Rejestracja: 27 kwie 2021, 17:26
Ranga: Genin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Bank:

Re: Szlak Hana - Muho

Mitsuhashi leciał sobie tak jeszcze przez chwilę kiedy to nagle dało się usłyszeć grzmoty a zaraz przed tym piorun uderzył zaraz obok Mitsuhashiego w drzewo obok którego przelatywał. Szczęśliwym zbiegiem okoliczności był na tyle daleko od tego drzewa aby nie zostać rażony prądem a zaraz po tym był także drugi piorun. Młody Jashinista szybko zrozumiał, że zgodnie z ukształtowaniem terenu znajduje się aktualnie w prawie najwyższym punkcie jaki może być, sprawy też nie ułatwiał metalowy przedmiot jaki to posiadał przy sobie... no może metalowa to za dużo powiedziane ponieważ posiadała jego Sasumata posiadała jedynie metalowe rogi z kolcami a reszta była wykonana z drewna jednak nie była to najlepsza pozycja w której mógł się znajdować. Niestety nie miał jak uciec w taką pogodę gdyż cienie dalej go goniły. Zejście na polane też raczej odpada z racji na wysokość geograficzną na jakiej się znajduję. Trzeba było myśleć szybko bo 10 metrów nad ziemią to może i za nisko aby trafił cię bezpośrednio piorun ale i za wysoko aby szanse te były minimalne. Nie miał ochoty walczyć z tymi wilkami a jednak takie sobie latanie pochłaniało dość sporo chakry. Trudno, dał im szansę niech Jashin ulituje się nad ich duszami i sprawi im szybką śmierć. Mitsuhashi natychmiast skierował się na dół lądując sobie bezpiecznie na nogach. W trakcie złożył natomiast kilka kolejnych pieczęci i wyciągnął Sasumatę na którą to użył techniki FŪTON: SHINKŪJIN pokrywając ją chakrą. Kiedy to wylądował złapał Sasumatę oburącz co by to trzymać ją pewniej w rękach. Czemu zdecydował się akurat na tą technikę? No cóż jak trafi w niego piorun to będzie celował w metalowe kolce a ta technika zapewni to, że ewentualny piorun się na niej zatrzyma bo Futon bije Raiton na głowę. Mógł co prawda użyć Raitonu ale nie wiedział jaki to bedzie efekt oznaczało dla niego. Rozszerzył nieco nogi i w milczeniu czekał na jakiś ruch ze strony przeciwników trzymając kij ku górze.


Broń:
► Pokaż Spoiler
SASUMATA
KOSZT
100 RYŌ
STACK/SLOT
1/1
Broń drzewcowa o długości kija Bo. Jej zakończenie to metalowa obręcz, widły czy prostopadły kawałek ćwiekowanego drewna. Posiada różne, finezyjne kształty, a sprowadza się do tego, by uderzeniem rozbroić przeciwnika lub go pochwycić. Stąd najpopularniejszy kształt to ten przypominający rogi byka, rzecz jasna są one pokryte małymi kolcami, tak jak i górna część kija, uniemożliwiając pochwyconemu przeciwnikowi załapanie za kij.

Techniki:
► Pokaż Spoiler
Fūton: Shinkūjin | Wind Release: Vacuum Blade風遁・真空刃­­
KlasyfikacjaFūton, Transformacja Natury
PieczęcieSzczur → Małpa → Ptak → Wąż → Tygrys → Smok
KosztStandardowy
ZasięgNa broń
Wymagania---
Po złożeniu pieczęci i przelaniu chakry na broń zwiększamy jej zasięg o 30 cm. Ponadto, broń taka jest naładowana energią Uwolnienia Wiatru, przez co jest ona o wiele ostrzejsza niż zazwyczaj i może przebijać się przez skałę czy metal bez większego problemu. Efekt ten utrzymuje się tak długo, jak broń jest w rękach użytkownika tej techniki oraz przez krótki moment po jej wypuszczeniu, pozwalając na miotanie tą bronią w przeciwników, z zachowaniem wszystkich właściwości tejże techniki.

Posiadając rangę A w Fūton można pominąć połowę pieczęci. Jesteśmy w stanie lekko manipulować rzuconą bronią, zmieniając jej trajektorię lotu o 1 metr, na każde 10 przebytych metrów.
Posiadając rangę S w Fūton można wykonać technikę bez składania pieczęci. Czas mieszania chakry trwa jednak tyle, ile trwałoby faktyczne ich złożenie. Dodatkowo wciąż trzeba wykonać odpowiedni zamach ręką. Jesteśmy w stanie lekko manipulować rzuconą bronią, zmieniając jej trajektorię lotu o 2 metry, na każde 10 przebytych metrów.
Posiadając Specjalizację w Fūton można kontrolować broń naładowaną tą techniką posiadając z nią tylko lekki, fizyczny kontakt, bez potrzeby trzymania np. za rękojeść. Umożliwia to swobodne wprowadzenie w ruch wirowy shurikena z powiększoną sferą cięcia bądź stworzenie z kunai czegoś na wzór piły tarczowej.
Fūton: Hane no Mai | Wind Release: Feather Dance 風遁・羽の舞­­
KlasyfikacjaFūton, Transformacja Natury
PieczęcieKrólik → Wąż
KosztStandardowy na turę
ZasięgNa siebie
Wymagania---
Po skupieniu wokół siebie chakry Fūtonu, shinobi zaczyna otaczać wir powietrza unoszący ninja. Sposób ten pozwala latać, chociaż może nie w dosłownym tego słowa znaczeniu. Bliżej temu do bycia niesionym przez skupiony wokół nas wiatr, który popycha człowieka w pożądanym kierunku. Szybkość poruszania się jest równa szybkości postaci. Nie ma ograniczeń co do możliwej wysokości, na jaką można się wznieść i jest ona podyktowana warunkami panującymi na poszczególnych wysokościach niż sztucznie narzucone przez samą technikę. Lot za jej pomocą ciężko nazwać jednak "precyzyjnym". Będąc dosłownie popychanym przez wiatr, skrętność jest dość ograniczona i przy maksymalnych prędkościach bardzo ciężko manewrować, narażając się na wlecenie w przeszkodę.
Kawanonagare | River flow川の流れ
KlasyfikacjaBukijutsu, Styl walki
Wymagania---
Styl walki korzystający z różnorakiej broni drzewcowej, takiej jak kij Bo czy też Nagitana. Styl ten polega na utrzymywaniu szermierzy oraz innych wojowników walczących w zwarciu poza zasięgiem, nie pozwolenie im na zbliżenie się i walkę na ich warunkach. Odległość zachowuje się dzięki płynnym ruchom, unikom polegającym na odskokach oraz wykorzystaniu samej broni. Kawanonagare polega przede wszystkim na refleksie, użytkownicy tego stylu inspirują się płynącą rzeką, która nie wymaga siły czy też prędkości aby dotrzeć do celu - wystarczy jedynie poddać się prądowi. Opływać, unikać wszelkich zagrożeń dzięki wykorzystaniu terenu, posiadanej broni, własnej zręczności, znajomości swego ciała i obserwacji ruchów wroga, wyczekując odpowiedniego momentu do ataku. Duże znaczenie w tym wszystkim kryje się w wykorzystaniu broni nie tylko do atakowania, ale również i przemieszczania się.
Obrazek
► Pokaż Spoiler
Obrazek
Awatar użytkownika
Uzumaki Mikan
Posty: 633
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:23
Ranga: Genin
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: Pumpkin#1104
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:

Re: Szlak Hana - Muho

MISJA B C DLA: KEADE, HIROKI: SHOW MUST GO OFF

z/t -> click

Obrazek
Av1Av2Av3
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 1991
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Szlak Hana - Muho

MG
Fabuła dla Mitsuhashiego: Crossroads
Sytuacja nie była korzysta dla Mitsuhashiego więc kierowany swoim dobrem ogólnym postanowił zmierzyć się z mało sobie znanym zagrożeniem. Wylądował na ziemi i dobył swoją susumatę która pokrył cienką powłoką z chakry wiatry, wydłużając broń i zwiększając jej możliwości tnące. Cienie które dotychczas go goniły teraz wykosczyły spomiędzy przeszkód naturalnych i zaczęły zmierzać do Kirihito, otaczając go. Nawet z bliska mógł zauważyć że były to czarne figury, kopie identycznego ninju, ubranego na czarno, w masce na twarzy. Na dodatek klony te znikały i pojawiały się, tworząc istny chaos dookoła Jashinisty. Tak na upartego mógł tu naliczyć 30-40 takich figur, biegających dookoła niego w zasięgu 3-5 metrów. Teraz na dodatek niektóre z figur zaczęły składać pieczęci. Każda, inne.

Kirihito: 3400 chakry
Prowadzone Wątki:
Senka - Se jest, od roku, gdzieś tam
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy...
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało
YuYuYu - Jest ich trzech i pewnie coś odpierdolą
Jo X Hom - Czy będzie segz? Czy będą z tego dzieci? Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi...
Midoro - Flying thunder criminal scam
Hikari - Rendez-vous with Yuri (And Bulldog)
Więcej grzechów nie pamiętam.
Awatar użytkownika
Kirihito Mitsuhashi
Posty: 242
Rejestracja: 27 kwie 2021, 17:26
Ranga: Genin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Bank:

Re: Szlak Hana - Muho

Kirihito stał na ziemi, deszcz powoli skapywał z jego mokrego ubrania. Problem polegał na tym, że nasz dzielny Jashinista nie potrafi uzywać Kai do rozmycia iluzji. To była najlepsza wiadomość dla jego przeciwników ponieważ czarne klony zaczynały składać pieczęcie, co to oznacza? Zaraz coś go zaatakuje, nie wiedział skąd ani gdzie. Trzeba było szybko działać. Włożył sobie kij do ust tak aby środek ciężkości go nie przewrócił a następnie biegnąc złożył kilka pieczęci. Co powinien zauważyć jego przeciwnik? Jak Kirihito zamienia się w kwiaty i atakuje jego iluzję przeżerając się przez klony za pomocą HANA KAHEN TŌSŌ. On po użyciu tej techniki ponownie przełożył swoją broń do dłoni i ruszył w stronę stolicy oczekując kolejnych ruchów przeciwnika, biegł spokojnie rozglądając się i reagując na ewentualne zagrożenie. Musiał dojrzeć przeciwnika aby móc zaatakować.
► Pokaż Spoiler
Hana Kahen Tōsō | Flower Petal Escape華花片逃走
KlasyfikacjaGenjutsu, Anty-Genjutsu
PieczęcieDzik → Ptak → Szczur → Wół → Małpa
KosztStandardowy
Zasięg20 metrów
Wymagania---
Technika używana do wychodzenia z Genjutsu. W momencie, w którym zostaniemy pochwyceni przez Genjutsu przeciwnika możemy użyć tej techniki by z niego wyjść. Zamieniamy się wtedy w wir płatków kwiatów, który atakuje przeciwnika i go parzy. Rzecz jasna, jest to tylko iluzja kupująca nam czas na podjęcie jakichś działań tuż po wyjściu z wrogiej iluzji. Dzięki tej technice możemy wyjść z Genjutsu do rangi C.

Posiadając rangę S w Genjutsu możemy przełamać iluzję do poziomu B przy pomocy tej techniki.
Sposoby wyjścia
  • Siła Woli 7+ pozwala zniwelować efekty płatków kwiatów
Obrazek
► Pokaż Spoiler
Obrazek
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 1991
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Szlak Hana - Muho

MG
Fabuła dla Mitsuhashiego: Crossroads
Kirihito przełożył kij do buzi i rozpczął bieg, składając pieczęcie. Pomimo że to jedynie pięć pieczęci jakie musiał żłożyć, to dystans między nim a między klonami był bardzo niewielki. Nim skończył składać pieczęci poczuł uderzenie w zebra gdy jeden z "Klonów" kopnął go w bok, po chwili znikając pomiędzy pozostałymi. Mniej więcej w tym samym momencie w brzuch uderzył go kamienny kolec który nagle wyrósł spod ziemi i chociaż Kirihito dostrzegł go dostatecznie szybko to wcześniejsze uderzenie i próba utrzymania broni w pysku sprawiały, że nie zdołał uniknąć uderzenia. Skończył za to składać pieczęci(I utrzymał kijaszek w pysku) więc jakiś sukces. Aktualnie nie ruszył się specjalnie daleko od miejsca w którym wylądował, teraz jednak po użyciu swojej techniki dostrzegł że klony znknęły, pozostawiając jedynie dwóch przeciwników. Jednego jakieś 1,5m na lewo od niego i drugiego, jakieś 4 metry na prawo i nieco za plecami. Ci w tym momencie jeszcze go nie widzieli, opędzając się od wyimaginowanych parzących płatków, co dawało Kirihito jaką taką szansę na atak z zaskoczenia, lub wykorzystanie tej chwili nie uwagi do zwiększenia dystansu. A kto wie, może ninja miał inny plan? W każdym razie broń w pysku ciążyła strasznie, utrudniała oddychanie po uderzeniach w brzuch a ślinotok utrudniał jej stabilizację. Na dodatek Jashinistę lekko bolał bok po uderzeniu - nic specjalnego - oraz zdecydowanie bardziej brzuch, gdzie w ubraniu dostrzegł dziurę oraz ślad krwi, co oznaczało że kamienny kolec zdołał przebić skórę. Jednakże niewielka ilość bólu i krwi mogły sugerować powierzchowność otrzymanej rany

Kirihito: 3.300 chakry, delikatny ból w prawym boku, zdecydowanie większy w śródbrzuszu z widocznymi śladami krwi. Lekkie problemy z oddychaniem spowodowane bronią w gębie oraz uderzeniami w tors.
Prowadzone Wątki:
Senka - Se jest, od roku, gdzieś tam
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy...
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało
YuYuYu - Jest ich trzech i pewnie coś odpierdolą
Jo X Hom - Czy będzie segz? Czy będą z tego dzieci? Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi...
Midoro - Flying thunder criminal scam
Hikari - Rendez-vous with Yuri (And Bulldog)
Więcej grzechów nie pamiętam.
Awatar użytkownika
Kirihito Mitsuhashi
Posty: 242
Rejestracja: 27 kwie 2021, 17:26
Ranga: Genin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Bank:

Re: Szlak Hana - Muho

Cóż, technika podziałała jednak nie obyło się bez strat we własnym ciele. Mitsuhashi będzie musiał poczekać na opatrzenie się, to nie jest miejsce ani czas w którym mógłby to zrobić. Klony zniknęły także teraz trzeba było zająć się wrogami, szczęście polegało na tym że wrogowie byli widoczni no bo to oni tak na prawdę atakowali. Nasz ukochany młodzieniec w tym momencie zorientował się, że skończył mu się właśnie czas na składanie pieczęci. Złapał natychmiastowo za swoją broń dłońmi i wyciągnął ją z ust, nie miał nawet zbytnio czasu na poprawianie jej co oznaczało, że jego pierwsze złapanie musiało być tym, które wyprowadzi cios. Złapał więc oburącz Sasumate w miejscu w którym to kończyła się strona, którą zwyczajowo nie zadaje się obrażeń. Nie miał też za bardzo czasu na złożenie się całkowicie do uderzenia także ruszył o dwa kroki wykonując pierwszy krok lewą nogą a drugi prawą, w momencie wykonywania drugiego kroku zamachnął się krzyżowo, raz uderzając z góry od swojej prawej strony, celując przy tym w szyję ale jeżeli trafi w korpus to też nic złego w jego opinii się nie stanie a następnie robiąc jeszcze jeden krok do przodu uderzając znowu od góry po skosie jednakże teraz z lewej strony i celując ponownie w szyję. Co zrobi potem? Najprawdopodobniej przeciwnik będzie dość poturbowany o ile nie zabity przez technikę jak i samo uderzenie Sasumaty dlatego też Mitsuhashi obróci się robiąc kolejne dwa bądź większą ilość potrzebnych kroków i wyprowadzając dwa identyczne uderzenia w tamtego pana o ile on na niego ruszy, jeżeli natomiast tamten pan stwierdzi, że woli zrobić jakąś technikę wtedy to też Kirihito odskoczy w swoje lewo starając się uciec z zasięgu techniki nawet jeżeli miałby wybić się na Sasumatsie niczym tyczce.
► Pokaż Spoiler
SASUMATA
KOSZT
100 RYŌ
STACK/SLOT
1/1
Broń drzewcowa o długości kija Bo. Jej zakończenie to metalowa obręcz, widły czy prostopadły kawałek ćwiekowanego drewna. Posiada różne, finezyjne kształty, a sprowadza się do tego, by uderzeniem rozbroić przeciwnika lub go pochwycić. Stąd najpopularniejszy kształt to ten przypominający rogi byka, rzecz jasna są one pokryte małymi kolcami, tak jak i górna część kija, uniemożliwiając pochwyconemu przeciwnikowi załapanie za kij.

Kawanonagare | River flow川の流れ
KlasyfikacjaBukijutsu, Styl walki
Wymagania---
Styl walki korzystający z różnorakiej broni drzewcowej, takiej jak kij Bo czy też Nagitana. Styl ten polega na utrzymywaniu szermierzy oraz innych wojowników walczących w zwarciu poza zasięgiem, nie pozwolenie im na zbliżenie się i walkę na ich warunkach. Odległość zachowuje się dzięki płynnym ruchom, unikom polegającym na odskokach oraz wykorzystaniu samej broni. Kawanonagare polega przede wszystkim na refleksie, użytkownicy tego stylu inspirują się płynącą rzeką, która nie wymaga siły czy też prędkości aby dotrzeć do celu - wystarczy jedynie poddać się prądowi. Opływać, unikać wszelkich zagrożeń dzięki wykorzystaniu terenu, posiadanej broni, własnej zręczności, znajomości swego ciała i obserwacji ruchów wroga, wyczekując odpowiedniego momentu do ataku. Duże znaczenie w tym wszystkim kryje się w wykorzystaniu broni nie tylko do atakowania, ale również i przemieszczania się.
Obrazek
► Pokaż Spoiler
Obrazek
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 1991
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Szlak Hana - Muho

MG
Fabuła dla Mitsuhashiego: Crossroads
Duża zaletą Kirihito był jego refleks i zdolność do posługiwania się Susumatą. To pozwoliło mu błyskawicznie i bez zbędnych problemów dobyć broń w założony przez siebie sposób i wykonanie dwóch uderzeń z wykroku po skosie. W całym swoim planie, Kirihito popełnił jednak spory błąd. Nie uwzględnił odległości dzielącej go od przeciwnika oraz długości własnego oręża. Susumata będąc dwuręczną bronią drzewcową już sama w sobie stwarzała możliwość wykonania tej akcji bez wykonywania kroków w stronę przeciwnika gdy Kirihito trzymał ją za końcówkę trzonka. Chłopak jednak wykonał dwa kroki w kierunku swojego przeciwnika i dopiero wtedy wykonał atak, a więc w tej sytuacji atakował drzewcem, nie stalową częścią broni. W końcu dzieliło ich z początku 1,5m a przeciętny krok to około 70cm, więc dystans teraz nie mógł wynosić więcej niż 0,7m-0,5m(zakładam że kroki były mniejsze, plus ból brzucha też robił przy tym swoje). MIMO TO dzięki swojemu refleksowi oraz umiejetności posługiwania susumatą, był w stanie mniej-wiecej wykonać zaplanowaną akcję. Po pierwszym uderzeniu pod skosem w szyję, okręcił broń we własnych dłoniach i przeszedł do drugiego ataku zbliżając się do przeciwnika jeszcze bardziej. Kolejne uderzenie znów opadło na szyję agresora, ten jednak chociaż skrzywiony bólem, objął prawą dłonią Kirihito bardzo szybko zmniejszając już i tak malutki dystans-Teraz braciszku-Sapnął, chociaż Kirihito nie mógł wiedzieć co aktualnie dzieje się za nim, mógł się domyślić że raczej nadciągało coś co mogło się skończyć kiepsko. Percepcja Mitsuhashiego pozwolila mu wyłapać fakt, że lewe ramię mężczyzny dziwnie zwisa a głowę odgiętą ma w prawo, tak więc wyglądało na to że pierwszy atak - ten skuteczniejszy bo z lepszej pozycji - odniósł jakis skutek. Nie mała wiedza z dziedziny anatomii pozwoliła Kirihito wywnioskować że najpewniej złamał przeciwnikowi lewy obojczyk.

Kirihito: 3.300 chakry, delikatny ból w prawym boku, zdecydowanie większy w śródbrzuszu z widocznymi śladami krwi. Lekkie problemy z oddychaniem spowodowane bronią w gębie oraz uderzeniami w tors.
Prowadzone Wątki:
Senka - Se jest, od roku, gdzieś tam
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy...
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało
YuYuYu - Jest ich trzech i pewnie coś odpierdolą
Jo X Hom - Czy będzie segz? Czy będą z tego dzieci? Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi...
Midoro - Flying thunder criminal scam
Hikari - Rendez-vous with Yuri (And Bulldog)
Więcej grzechów nie pamiętam.
Awatar użytkownika
Kirihito Mitsuhashi
Posty: 242
Rejestracja: 27 kwie 2021, 17:26
Ranga: Genin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Bank:

Re: Szlak Hana - Muho

Czy Kirihito nie obliczył długości Sasumatsy? Otóż obliczył ją jednak przecenił przeciwnika, nie zrobił uniku, nie odskoczyl do tyłu. Nie zrobił nic co by było godne uwagi aby uniknąć zamachu od Sasumatsy, którą to Kirihito się posługiwał. Cios jednak doszedł a sam mężczyzna go odczuł. Nasz przystojny młodzieniec zauważył, że lewe ramię mężczyzny zostało uszkodzone tak samo jak kręgosłup albo i głowa bo ona też była odchylona. Czy Mitsuhashi był unieruchomiony? I tak i nie. Chłopak posiada w swoim arsenale technikę, którą to może użyć bez używania pieczęci a była idealna na taką okazję. KANDEN SHI, które sprawiało, że z Mitsuhashiego wydostawało się napięcie elektryczne, postanowił jednak, że zrobi nie tylko to. Puścił prąd z siebie oraz w tym samym czasie lewą ręką postanowił uderzyć w prawy policzek przeciwnika przy pomocy swojej pięści, dlaczego to zrobił? No jak ma głowę wygiętą w prawą stronę to uderzenie i próba przebicia się od tej strony może być zbawienna dla Mitsuhashiego a śmiertelnie niebezpieczna dla jego przeciwnika. Kiedy tylko chłopak go rozpuści z "przytulenia" Mitsuhashi odpuści Sasumatsę z ręki a samemu wyskoczy w górę i zacznie składać pieczęci do Dokugiri. Z ust wypuści chmurę trującej substancji, którą to obejmie obszar w którym to znajdują się jego przeciwnicy. Samemu natomiast wstrzyma na chwilę oddech aby żadna z toksyn nie dostała się do jego ciała. Po lądowaniu postara się wyskoczyć z chmury dymu o ile w niej wyląduje a następnie wróci do oddychania.
► Pokaż Spoiler
Kanden Shi | Electrocute感電死
KlasyfikacjaRaiton, Transformacja natury
Pieczęcie---
KosztStandardowy (minimum 3 punkty Chakry) za wyładowanie
ZasięgBezpośredni
Wymagania---
Technika pozwala na krótkie, słabe wyładowanie elektryczne na całym ciele użytkownika. W przypadku kontaktu bezpośredniego z ciałem przeciwnika, odczuwa on słabe porażenie, jakby dotkliwie kopnął go prąd. Dla osób z przeciętną wytrzymałością nie powoduje żadnych urazów, jedynie odruch bezwarunkowy. Osoby z wysoką Wytrzymałością nie czują porażenia lub jest ono dla nich mniej dotkliwe, zaś osoby z rozwiniętą Siłą Woli są w stanie powstrzymać się od odruchu. Jeśli ktoś jest złapany w genjutsu, które ma możliwość wyjścia poprzez ból - to tą techniką można je rozproszyć.

Technika nie posiada żadnych efektów wizualnych - grafika jest jedynie podglądowa.

Dokugiri | Poison Mist毒霧
KlasyfikacjaIryō Ninjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieKoń → Zając → Pies → Wąż → Małpa
KosztStandardowy
Zasięg10 metrów
WymaganiaKONTROLA CHAKRY 7
Jest to technika, w której czakra jest połączona z ciałem i tworzy tym samym toksyczne substancje. Kiedy ta kompozycja wchodzi w kontakt z powietrzem na zewnątrz ciała używającego jutsu to natychmiast zamienia się w bezwonne, zatrute i fioletowe kłęby dymu, które mogą zostać skierowane wprost na naszego przeciwnika. Do wypuszczenia owej mieszanki z naszego organizmu możemy używać wyłącznie ust. Siła trucizny jest równa poziomowi rangi techniki. Przejawia się ona wpierw dusznościami, bólami głowy oraz brzucha, aby w końcu zakończyć się śmiercią ofiary lub utraceniem przytomności (musi ona wdychać tę truciznę). Dotknięty zabójczym dymem ninja lub ludzie przeżyją, jeśli odpowiednio szybko otrzymają antidotum lub są dostatecznie wytrzymali (mistrz gry ustala wartość tego atrybutu oraz limit czasu do wyleczenia), ale nawet wtedy utrzymuje się u nich dyskomfort, jeżeli przebywają w zasięgu techniki.

Posiadając rangę S w Iryō Ninjutsu maksymalny zasięg techniki zwiększa się do 20 metrów.
Posiadając Specjalizację w Iryō Ninjutsu wszystkie wymagania dotyczące Kontroli Chakry są obniżone o 1 poziom. Dodatkowo możliwe jest pominięcie pieczęci. Czas mieszania chakry trwa jednak tyle, ile trwałoby faktyczne ich złożenie.
Obrazek
► Pokaż Spoiler
Obrazek
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 1991
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Szlak Hana - Muho

MG
Fabuła dla Mitsuhashiego: Crossroads
Kirihito postanowił przejść do ofensywy, działając szybko i sprawnie, na ile tylko było to możliwe w tych warunkach. Zaczęło się prosto, od wyładowania elektrycznego. Padał deszcz i przeciwnik był mokry, to coś, co sprawiło że atak nie miał problemu w przebiegnięciu po ciele przeciwnika, ale jak to mówią, z gówna bata nie ulepisz. Wyładowanie było wręcz śmiesznie słabe i jedyne co osiągnął tym ruchem Kirihito to irytacja w spojrzeniu przeciwnika oraz silniejsze zaciśnięcie się ręki na jego torsie, w wyniku spięcia się mięśni pod wpływem elektryczności. Dużo lepszym ruchem było uderzenie z pięści. Kirihito nie tylko wybrał dobre miejsce na zadanie ciosu, ale równiez posiadał zdecydowanie wystarczająco dużo siły by przeciwnik nie przyjął tego uderzenia zbyt dobrze. W momencie gdy pięść Jashinisty opadła na twarzoczaszkę oponenta, chłopak usłyszał lekkie chrupnięcie a żuchwa przeciwnika przesunęła się dość nienaturalnie w lewo. Natychmiastowo zarówno nogi jak i ręce przeciwnika zwiotczały, a on sam zaczął osuwać się na ziemię. Mitsuhashi upuścił trzymaną dotychczas Susumatę i wyskoczył do góry. Kątem oka dostrzegł jak drugi z przeciwników właśnie czymś w niego rzucił, potrzebował jeszcze krótkiej chwili by zrozumieć, że jest to kunai z doczepioną doń notką wybuchową. Mitsuhashi nie zdąży złożyć więcej niż 2 pieczęci nim Kunai dotrze do celu. Kunai został rzucony tak, że nie wbije się w Mitsuhashiego tylko przeleci kilka centymetrów pod nim, w momencie gdy Mitsuhashi zacznie spadać po podskoku. Na to by zrozumieć że kunai się w niego nie wbije, Kirihito potrzebuje jeszcze chwili, co sprawi że zdąży złożyć tylko 1 pieczęć, jeśli chce to przeanalizować. Przeciwnik jest jakieś 4 metry od niego.

Kirihito: 3.290 chakry, delikatny ból w prawym boku, zdecydowanie większy w śródbrzuszu z widocznymi śladami krwi.
Prowadzone Wątki:
Senka - Se jest, od roku, gdzieś tam
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy...
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało
YuYuYu - Jest ich trzech i pewnie coś odpierdolą
Jo X Hom - Czy będzie segz? Czy będą z tego dzieci? Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi...
Midoro - Flying thunder criminal scam
Hikari - Rendez-vous with Yuri (And Bulldog)
Więcej grzechów nie pamiętam.
Awatar użytkownika
Kirihito Mitsuhashi
Posty: 242
Rejestracja: 27 kwie 2021, 17:26
Ranga: Genin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Bank:

Re: Szlak Hana - Muho

Elektryczność nie dała żadnego skutku ale uderzenie pięścią jednak pozwoliło mu wyrwać sie z tego złapania. Dziwne jest to, że w Mitsuhashiego został rzucony kunai z notką wybuchową no ale cóż, leciał w jego stronę i to mu wystarczy. Co musiał teraz zrobić? No jakoś pozbyć się zagrożenia bo nawet jak w niego nie trafi no to i tak to wysadzą. Mitsuhashi złożył dwie pieczęcie a następnie został odepchnięty od kunaia przy pomocy wiatru, który pchnął go szybko do góry i przodu. Następnie odpychając sie w powietrzu złożył kolejne pieczęcie puszczając elektryczne kule w drugiego przeciwnika, który to w tym momencie go atakował a sam Mitsuhashi zaczynał lądowanie gdzieś nieopodal mężczyzny. Z racji, że kulami nie mógł kontrolować podczas walki tylko przy tworzeniu no to nie miał szans na ewentualne skorygowanie ich toru lotu.



► Pokaż Spoiler
Fūton: Hane no Mai | Wind Release: Feather Dance 風遁・羽の舞­­
KlasyfikacjaFūton, Transformacja Natury
PieczęcieKrólik → Wąż
KosztStandardowy na turę
ZasięgNa siebie
Wymagania---
Po skupieniu wokół siebie chakry Fūtonu, shinobi zaczyna otaczać wir powietrza unoszący ninja. Sposób ten pozwala latać, chociaż może nie w dosłownym tego słowa znaczeniu. Bliżej temu do bycia niesionym przez skupiony wokół nas wiatr, który popycha człowieka w pożądanym kierunku. Szybkość poruszania się jest równa szybkości postaci. Nie ma ograniczeń co do możliwej wysokości, na jaką można się wznieść i jest ona podyktowana warunkami panującymi na poszczególnych wysokościach niż sztucznie narzucone przez samą technikę. Lot za jej pomocą ciężko nazwać jednak "precyzyjnym". Będąc dosłownie popychanym przez wiatr, skrętność jest dość ograniczona i przy maksymalnych prędkościach bardzo ciężko manewrować, narażając się na wlecenie w przeszkodę.
Raiton: Raikyū | Lightning Release: Lightning Ball雷遁・雷球
KlasyfikacjaRaiton, Transformacja natury
PieczęciePtak → Wąż → Małpa → Baran
KosztStandardowy
Zasięg10m
Wymagania---
Technika tworzy przed nami trzy kule skoncentrowanej, elektrycznej energii, które wystrzeliwują w stronę przeciwnika. Są one w stanie przeniknąć przez metal czy przez inne tworzywa łatwo przewodzące prąd. W przypadku zetknięcia z taką kulą, przeciwnik zostaje porażony prądem i odrzucony w tył. Techniki można używać wielokrotnie pod rząd, w celu wystrzelenia większej ilości kul, jedna partia za drugą. Wraz z rangą Raitonu zwiększa się szybkość wystrzeliwanych kul oraz ich ilość:
  • Raiton rangi C - 3 kule;
  • Raiton rangi B - 5 kul;
  • Raiton rangi A - 7 kul;
  • Raiton rangi S - 10 kul;
Wraz ze Specjalizacją w dziedzinie Raiton możemy dowolnie sterować utworzonymi kulami, w zamian za ich zwolnioną prędkość.
Obrazek
► Pokaż Spoiler
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Hana no Kuni - Kraj Kwiatów”