• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Północne szlaki pośród Gór

Kwiecisty kraj, który jest dość sporym kontrastem co do faktycznej sytuacji tam. Najłatwiej nazwać Hana no Kuni krajem rebeliantów, złodziei, bandytów, piratów i tego pokroju osób. Może z tego powodu, tak łatwo było założyć tam Hanagakure mimo braku zgody Daimyō. Hana no Kuni leży w południowej części Nowego Kontynentu i nie należy do miejsc, przez które ludzie często się przemieszczają. Dominują wyżyny wraz z terenami bardziej górzystymi - jedynie na południu da się znaleźć miejsca bardziej równinne. Nawet fani tego typu terenów jednak nie mogą nazwać kraju wartym zwiedzania - szczególnie, kiedy weźmie się pod uwagę jego temperaturę. Ciężko tam o ciepłe lato. W większej części kraju nawet wtedy trzeba nosić ze sobą jakiś ocieplany płaszcz czy kurtkę. Zimy potrafią być na tyle srogie, że podróżnicy górscy potrafią zamarznąć na śmierć, jeżeli nie znajdą dobrego schronienia przed śnieżycą. Niestety, roślinność na terenach Hana no Kuni jest bardzo niewielka. A raczej, znaleźć można tonę martwych drzew, krzewów i kwiatów. Flora przedstawia tam wręcz nieustanną walkę. Rośliny starające się wyrosnąć i upiększyć krainę, szybko umierają przez ów klimat.
Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Północne szlaki pośród Gór

Moja awaryjna karta sprawdziła się dość dobrze, dawno jej nie używałem, temu sam moment użycia mógł być nieco przestrzelony. Chmara szerokich wietrznych ostrzy poszatkowała wszystko co znajdowało się 25m przede mną. Moje serce wypełniła duma, lecz jednocześnie obrzydzenie. Ponad pięć metrów przede mną stał człowiek, który obrócił się w kłęby poszarpanego mięsa.
Tymczasem, przywódca grupy bandytów, Saburo, z sukcesem zniszczył mojego klona. Nie udało się go wepchnąć pod moją zakumulowaną technikę, lecz nadal z powodzeniem go raniłem. Mężczyzna z przerażeniem zamilkł po tym, jak zobaczył co zostało z jego towarzysza.
Nagle poczułem potężny ból i upadłem na kolana. Z mojego brzucha sterczała strzała. Nie mogłem dłużej tutaj czekać, gdyż jedyne czego bym się doczekał to śmierć tego ciała. Za pomocą techniki Hiraishin przeniosłem się do Yokoshiego. Pokazałem mu palcem żeby milczał, po czym zmieniłem swoje ciało. Cała moja postać drgnęła. Znów byłem czysty i całkiem świeży, gdyż ciało to dawno nie było używane. Moja głowa była wypełniona migawkami z walki, oraz echem wszystkich wymienionych uderzeń. Sięgnąłem do sakiewki po pigułkę żywnościową. Wiedziałem, że po tym, po upływie dobry będziemy musieli poszukać jakiejś karczmy, bym mógł odespać całe zajście. Rozgryzłem i połknąłem specyfik. W efekcie, moje zasoby czakry znów były pełne. Byłem bardziej rześki niż przed walką. Zmysły stały się nagle ostre jak żyleta. Dobyłem swojej kuszy i wychyliłem się zza skały, by wystrzelić w stronę Saburo bełt z notką hiraishin. Celowałem tak, aby trafić, nie koniecznie zabić. Strzelając, byłem dobrej myśli. Mój cel nie mógł się tego spodziewać. Zaraz po tym schowałem się za skałą i złożyłem pieczęć konfrontacji, wykonując technikę Kirikagure no jutsu, zaraz po tym nie puszczając pieczęci konfrontacji wytężyłem zmysł sensoryczny by przeanalizować sytuacje. Liczyłem, że zalane mgłą pole walki zdezorientuje przeciwnika i uniemożliwi łatwe określenie kierunku z którego padł strzał.
► Pokaż Spoiler
Hiraishin no Jutsu | Flying Thunder God Technique飛雷神の術
KlasyfikacjaNinjutsu, Fūinjutsu, Technika Czasoprzestrzenna
PieczęcieNałożenie pieczęci: Tygrys → Wół → Zając → Ptak → Wąż → Baran → Szczur → Wół → Dzik → Tygrys
Skok: brak
Kosztpołowiczny na skok dla pojedynczej osoby, standardowy za nałożenie pieczęci
ZasięgNieograniczony, jedynie do specjalnych pieczęci
WymaganiaKontrola chakry 8, posiadanie przynajmniej 1 innej techniki czasoprzestrzennej, Fūinjutsu rangi B
DodatkoweTechnika traktowana jest jako wspomaganie
Jedna z najznamienitszych technik czasoprzestrzennych. To uniwersalne jutsu pozawala użytkownikowi na natychmiastową teleportację do wcześniej pozostawionych pieczęci.

Każda pieczęć różni się w zależności od tego, kto ją nałożył. Wzór jest indywidualny i ustalany przez użytkownika. Pieczęci można nakładać również na ludzi. Nie znikają one nigdy - nawet po śmierci użytkownika, chyba że ten sam je usunie.
Każda pozostawiona pieczęć odbiera na stałe 100 chakry. Zniszczenie przedmiotu, na którym jest pieczęć lub jej usunięcie przez użytkownika nie zwraca chakry.

Posiadając Sennina w Ninjutsu poprzez kontakt fizyczny możemy przenosić również jedną inną osobę, przedmiot lub summon do rozmiaru wielkiego wg standardowych kosztów techniki.
Posiadając Sennina oraz Specjalizację w Ninjutsu możemy również przenosić summony do rozmiaru monstrualnego kosztem potrójnym.
Posiadając rangę S w Fūinjutsu możemy pominąć pieczęci potrzebne do nałożenia symbolu Hiraishina.
Shiki Tenshin | Colour Corse Change四季天心
KlasyfikacjaSHIKEI SEPPUN, Kontrola Chakry
PieczęcieWąż → Szczur → Wół
KosztStandardowy
ZasięgNa siebie
WymaganiaFuuinjutsu B, Ninjutsu B, Kuchiyose: Raikō Kenka, Gyaku Raiko Kenka
Technika ta pozwala na przeskoczenie między ciałami, które jest prawie niezauważalne. Ciała te należy przechowywać zapieczętowane w zwoju do którego mamy dostęp, inaczej uległyby uszkodzeniu. Nieużywane i niezapieczętowane ciała ulegną degradacji. Po śmierci ciało rozsypuje się w pył. Obserwatorzy działania techniki widzą dziwne zawirowanie wokół postaci używającej Shiki Tenshin.

Posiadając rangę A w Shikei Seppun proces zamiany ciał jest tak szybki, że widoczny jest on jako drobne drgnięcie postaci.
Posiadając rangę S w Shikei Seppun można pominąć wszystkie pieczęci, jednak kumulowanie czakry zajmuje tyle ile ich złożenie.
Posiadając Sennina Shikei Seppun oraz Kontrole Czakry 10 podmiana ciał zachodzi natychmiastowo, czas kumulowania czakry jest równy złożeniu jednej pieczęci.
ZMIANA CIAŁA ~ DOTON KATON FUTON -> SUTION RAITON FUTON
Pigułka żywnościowa
Koszt1500 Ryō
Stack/Slot36/1
Specjalne pigułki, które przywracają chakrę oraz żywotność użytkownika. Natychmiast usuwają zmęczenie postaci, która je zjadła oraz odnawiają zużyte zasoby chakry, znów przywracając pełną jej ilość. Dzień po zjedzeniu pigułki użytkownika dopada ogromne zmęczenie, trwające przez kolejne trzy dni. Zjedzenie więcej niż jednej pigułki bez przerwy na odpoczynek może, a nawet prawie na pewno, będzie niosło za sobą konsekwencje.
Kusza pistoletowa
Dystans125 metrów
Koszt1200 Ryō
Stack/Slot2/1
Kompaktowa wersja zwyklej kuszy, wymagająca jedynie jednej ręki do oddania strzału. Pomimo tego, wciąż bardzo wolno się ją ładuje. Chociaż jednoręczna, co pozwala na używanie dwóch na raz, nie jest to zbyt efektywne przez problemy z ładowaniem.
Kirigakure no Jutsu | Hiding in Mist Technique眼霧隠れの術
KlasyfikacjaSuiton, Transformacja Natury
PieczęcieWół → Wąż → Baran
KosztStandardowy na turę
Zasięgdo 100m
Wymagania---
Technika, z której najbardziej znani byli swego czasu ninja z Kirigakure no Sato. Technika pozwala obłożyć pole walki gęstą jak mleko mgłą, którą ciężko przeniknąć wzrokiem. Samo w sobie nie ma właściwości ofensywnych i ma za zadanie głównie wyłączyć w pewnym stopniu jeden ze zmysłów przeciwnika. Wymagany jest jednak w pobliżu zbiornik wody (chociażby wielkości butelki) lub duża wilgotność powietrza w miejscu przywołania, chociaż są ninja zdolni przywołać ją nawet w warunkach skrajnie niekorzystnych. Wielkość mgły jest zależna głównie od ilości wody, jaką shinobi ma pod ręką. Wystarczająco silna technika Uwolnienia Wiatru jest w stanie rozwiać mgłę.

Posiadając rangę B w Suitonie wystarczy sama Pieczęć Konfrontacji.
Posiadając rangę A w Suitonie źródło wody nie jest potrzebne.
CZAKRA:
Oryginał: 2615 - 500 - 30 =2085
2085 + Pigułka żywnościowa = 10 500
10 500 - 3 - 75 = 10422
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Fawkes
Posty: 406
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:29
Ranga dodatkowa: Moderator Kuźni | Mistrz Gry
Discord: poprostujakub
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Północne szlaki pośród Gór

Przesyłka Specjalna
Sukebe Zotto - Misja B [65/?]

Zotto nie był filozofem. Ani wielkim myślicielem (jak się już przekonaliśmy). Tym bardziej, nie chciał zwijać się w bólu przed swoim przeciwnikiem i próbować zrozumieć jego motywacji, ani swoich własnych. Skorzystał więc ze średniohonorowej opcji, jaką była ucie... Taktyczny odwrót, znaczy się. Zotto zniknął sprzed Saburo, pojawiając się w dotychczasowej kryjówce. Jednak... Nigdzie nie było Saia. Na ziemi tylko leżał porzucony przez niego kunai. Najwidoczniej, kurier zwiał tak szybko jak mógł, gdy zobaczył zagrożenie. Shinobi nie mógł jednak odpuścić, więc zmienił swoje ciało. Zajęło mu to dobrą chwilę, ze względu na rany i zmęczenie spowodowane brakiem chakry, ale w końcu się udało. Nie było już żadnej krwi ani bólu. Szybka pigułka żywnościowa uzupełniła jego braki w zasobach chakry. Teraz mógł wrócić mimo wszystko do misji. Spojrzał raz jeszcze za skały i... No, musiał zmienić swoje plany. Pole bitwy przykryła chmura dymu - podobnie jak wcześniej, prawdopodobnie z bombki, a nie techniki. Swoimi oczami nie mógł nic tam dostrzec. Wytężenie zmysłu sensorycznego, pomogło mu w miarę określić, co się właśnie tam działo. Na dole, w chmurze były 4 źródła chakry. Saburo, tych 2 nieprzytomnych i jeszcze jedno, którego tam nie było. Bo dokładniejszym skupieniu, był w stanie określić, że to jedno z tych dwóch źródeł chakry, które stało w obwodzie. Stało przy dwóch pozostałych bandytach, ale nie był w stanie określić co tam się dzieje. Jedno źródło wciąż znajdowało się w oddali, w górach - możliwe, że to właśnie to było snajperem, który postrzelił Zotto.
Jonin musiał się zdecydować, co zamierza zrobić...

Ważne Informacje:
  • Zmiana ciała i spożycie pigułki udane.
  • Ze względu na przedstawioną przeze mnie sytuację, możesz zdecydować co zamierzasz zrobić - dlatego na razie anuluję naciągnięcie i wystrzelenie z kuszy oraz wykonanie Kirigakure no Jutsu. Przyjąłem jednak, że użyłeś sensora.
Osoby Dramatu:
  • Sukebe Zotto
  • Yokoshi Sai - Zleceniodawca, Kurier -
  • Saburo - Szef Górskich Bandytów -
  • Bandyta z Kusarigamą - Deceased -

Obrazek

Prowadzenie misjiRangi Dowolne
  1. Find Your Own Way - Przygoda Rangi A dla Kurogane Hao.
  2. Lekarzu lecz się sam! - Misja Rangi D dla Orochi Sairai.
Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Północne szlaki pośród Gór

Cały plan na ewakuacje wypalił. Byłem teraz gotów na wszystko, lecz niestety nie było ze mną już mojego zleceniodawcy. Zabrałem leżący na ziemi kunai z notką. Przyczepiłem notkę z kunaia do bełtu, który był załadowany w mojej kuszy. Dzięki zmysłowi sensorycznemu namierzyłem wszystkich przeciwników. Mimo braku Sai'a walka się nie skończyła, a ja musiałem coś z tego wszystkiego mieć. Pierwszy mord, choć drastyczny rozochocił mnie nieco by zmieść tą grupę z powierzchni ziemi. Widząc, że aż czwórka z nich zebrała się w jednym miejscu, do tego grupa otoczyła się dymem. Ja znałem ich dokładne położenie, a oni nawet nie będą widzieli co do nich leci. Złożyłem pieczęci: WÓŁ → PIES → SMOK → SZCZUR → PIES, zebrałem czakrę i sięgnąłem po kuszę, by wychylić się zza skały i wystrzelić strzałę w stronę grupy, tak by leciała po łuku. Strzała w locie powieliła się sto dwadzieścia razy, tak by zalać gradem cały obszar, w którym rozmieszczone były 4 źródła czakry, w tym Saburo. Od razu po wystrzale schowałem się z powrotem za skałę i złożyłem pieczęć konfrontacji, by poszerzyć zasięg zmysłu sensorycznego. Chciałem ponownie określić położenie wszystkich przeciwników łącznie z tym domniemanym snajperem, oraz oczywiście sprawdzić kto przeżył ostrzał. Do jednego z bełtów, tego wystrzelonego pierwotnie była przyczepiona notka hiraishin. Chciałem też określić jej położenie.
► Pokaż Spoiler
Boruto Kage Bunshin no Jutsu | Bolt Shadow Clone Technique手裏剣影分身の術
KlasyfikacjaNinjutsu, Technika klonująca
PieczęcieWół → Pies → Smok → Szczur → Pies → Dzik → Wąż → Smok → Szczur → Pies
KosztStandardowy od 20 kopii
ZasięgZasięg używanej broni
WymaganiaKage Bunshin no jutsu, Shuriken Kage Bunshin
Kolejna z technik cienistego podziału. Tym razem jednak nie klonujemy samych siebie, a pocisk wystrzeliwany z broni, jak np. bełt z kuszy. Pieczęci należy złożyć nim chwycimy za broń. Skoncentrowaną czakrę przelewamy do pocisku przed wystrzałem i uwalniamy tuż po wystrzale. Kopie pocisków działają jak normalne z tym, że znikają chwilę po uderzeniu w cel. Technika działa ze wszystkimi fizycznymi pociskami wystrzeliwanymi z łuku, pistoletów, czy mechanizmów strzelających itp., nie przekraczającymi wielkości 1/1. Płacąc wielokrotność kosztu standardowego można stworzyć większą ilość pocisków, z wyłączeniem zwojów z zapieczętowanymi przedmiotami lub technikami, zaawansowanych technologicznie urządzeń, przedmiotów o unikatowych właściwościach (np. unikaty) oraz przedmiotów jednorazowego użytku (np. notki wybuchowe).

Posiadając Ninjutsu na randze S standardowym kosztem możemy zrobić 40 kopii pocisku.
Mając Specjalizację w Ninjutsu ilość potrzebnych pieczęci maleje o połowę.
Kusza pistoletowa
Dystans125 metrów
Koszt1200 Ryō
Stack/Slot2/1
Kompaktowa wersja zwyklej kuszy, wymagająca jedynie jednej ręki do oddania strzału. Pomimo tego, wciąż bardzo wolno się ją ładuje. Chociaż jednoręczna, co pozwala na używanie dwóch na raz, nie jest to zbyt efektywne przez problemy z ładowaniem.

Czakra:
10422 - 1050 - 75 = 9975
Ostatnio zmieniony 25 cze 2022, 1:30 przez Sukebe Zotto, łącznie zmieniany 2 razy.
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Fawkes
Posty: 406
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:29
Ranga dodatkowa: Moderator Kuźni | Mistrz Gry
Discord: poprostujakub
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Północne szlaki pośród Gór

Przesyłka Specjalna
Sukebe Zotto - Misja B [67/?]

Zotto postanowił zignorować uciekającego zleceniodawcę i odegrać się na Saburo oraz jego towarzyszach. Cóż, jego wybór. Najwidoczniej jego zawziętość nie mogła odpuścić takiej zniewagi. Metoda z gradem bełtów była dość prosta w swoim działaniu. Wkrótce sto dwadzieścia pocisków znalazło się na niebie i zniknęło w chmurze dymu. Jedyne co usłyszał, to jakieś jęki, jednak nie był nawet pewien, które osoby zostały trafione. Jednak położenie się nie zmieniło - jedna grupka 3 źródeł chakry, 2 wcześniej pokonanych wrogów i jedno, które dopiero dołączyło do walki, kilkadziesiąt metrów obok Saburo, a snajper znajdował się gdzie znajdował. Ale sam Zotto nie mógł więcej w ten sposób odczytać. Sam bełt z przyczepioną notką wylądował mniej więcej po środku, więc miał wybór, gdyby chciał się tam znów pojawić i kogoś zaatakować.

Osoby Dramatu:
  • Sukebe Zotto
  • Yokoshi Sai - Zleceniodawca, Kurier -
  • Saburo - Szef Górskich Bandytów -
  • Bandyta z Kusarigamą - Deceased -

Obrazek

Prowadzenie misjiRangi Dowolne
  1. Find Your Own Way - Przygoda Rangi A dla Kurogane Hao.
  2. Lekarzu lecz się sam! - Misja Rangi D dla Orochi Sairai.
Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Północne szlaki pośród Gór

Wygląda na to, że udało się kogoś trafić tą salwą. -Ale ta walka się przeciągnęła...nie rozegrałem tego najlepiej- pomyślałem, składając pieczęć tygrysa tworząc dwa klony, każdy z nich miał po tysiącu czakry z moich zasobów. W obliczu tego co się stało, trzeba było zacząć działać i nie dać się naciąć na przeciwnika. Jeden z moich klonów wybiegł zza skały w kierunku chmury dymu i ostrzelanych przeciwników. Drugi z klonów ruszył w stronę ukrywającego się snajpera. Nie przyszedł mi inny pomysł na to, jak wybadać teren. Technika cienistego klonowania zdaje się być najlepszym do tego narzędziem. Ja sam postanowiłem poczekać na to, aż mój pierwszy klon dobiegnie do chmury dymu.
Pierwszy klon dobiegając do chmury miał świadomość tego gdzie znajduje się snajper i inni przeciwnicy, więc był gotów na ewentualne uniki. Drugi klon starał się jak najszybciej dotrzeć do pozycji snajpera wbiegając do góry po skałach, skupiając czakrę w podeszwach by utrzymać przyczepność na skalnej ścianie. Oryginalny ja wychyliłem się lekko by spojrzeć w kierunku chmury, a później w kierunku snajpera.
► Pokaż Spoiler
Kage Bunshin no Jutsu | Shadow Clone Technique影分身の術­
KlasyfikacjaNinjutsu, Technika Klonująca
PieczęciePieczęć klonowania
KosztChakra dzielona równo pomiędzy oryginał i kopie
standardowy D utrzymania od klona (minimum 3) płacone przez stworzone kopie
Zasięg---
Wymagania---
Jedna z najdoskonalszych technik klonowania, niosąca nie tylko dodatkowe możliwości, ale również ryzyko. Po złożeniu jednej pieczęci nasze pokłady chakry dzielą się równo pomiędzy wszystkie stworzone kopie. Są w stanie wykonywać techniki oparte na chakrze, jak również zadawać fizyczne obrażenia. Posiadają też wszelakie atuty, jakie posiada oryginał. Skopiowany zostaje także ekwipunek, z wyłączeniem zwojów z zapieczętowanymi przedmiotami lub technikami, zaawansowanych technologicznie urządzeń, przedmiotów o unikatowych właściwościach (np. unikaty) oraz przedmiotów jednorazowego użytku. Klon taki nie ma też dostępu do technik powiązanych z klanem bądź limitami krwi. Prócz klasycznych ograniczeń posiadanych przez klony, znikają one w przypadku straty przytomności przez twórcę lub w momencie jego zaśnięcia bez względu na to, czym zostało spowodowane. W zamian za to, są w stanie podróżować samodzielnie na dłuższe dystanse, a zdobyte przez nie informacje i doświadczenia wracają podczas ich zniszczenia do twórcy.

W przypadku zniszczenia lub odwołania klona, do oryginału wraca jedynie 20% pozostałej u kopii chakry, przez co technika jest niebezpieczna dla osób o jej zbyt małej ilości. Podczas utrzymywania klonów, ilość chakry pozostała u oryginału po dokonaniu podziału traktowana jest jako jego nowa, maksymalna jej ilość. Przez to, jej drastycznie pomniejszona ilość nie wpływa negatywnie na shinobi. Każdy klon po zniszczeniu pozostawia po sobie kłębek dymu, który może być zarówno przydatnym narzędziem, jak i utrudnieniem w zależności od sytuacji.

Na randze A Ninjutsu można dzielić chakrę dowolnie pomiędzy klony, jednak każdy z nich musi posiadać jej minimum 500.
Na randze S Ninjutsu można dzielić chakrę dowolnie pomiędzy klony, jednak każdy z nich musi posiadać jej minimum 250.
Na randze S Ninjutsu oraz posiadając Specjalizację w Ninjutsu można dzielić chakrę dowolnie pomiędzy klony, jednak każdy z nich musi posiadać jej minimum 100.
Posiadając Kontrolę Chakry na poziomie 6 w przypadku zniszczenia lub odwołania klona, do oryginału wraca 35% pozostałej u kopii chakry.
Posiadając Kontrolę Chakry na poziomie 7 w przypadku zniszczenia lub odwołania klona, do oryginału wraca 50% pozostałej u kopii chakry.
Posiadając Kontrolę Chakry na poziomie 8 w przypadku zniszczenia lub odwołania klona, do oryginału wraca 60% pozostałej u kopii chakry.
Posiadając Kontrolę Chakry na poziomie 9 w przypadku zniszczenia lub odwołania klona, do oryginału wraca 70% pozostałej u kopii chakry.
Posiadając Kontrolę Chakry na poziomie 10 w przypadku zniszczenia lub odwołania klona, do oryginału wraca 80% pozostałej u kopii chakry.
Ki Nobori no Shugyō | Tree Climbing Practice木登り修業­­
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieBaran
KosztStandardowy na turę
ZasięgNa siebie
Wymagania---
Kolejna podstawowa zdolność ninja. Poprzez odpowiednio precyzyjne skupienie chakry w podeszwach stóp, ten może bez problemów przyczepić się do dowolnej powierzchni, chodząc wzdłuż niej jak po prostej drodze. To dzięki tej zdolności możliwe jest wbieganie po ścianach czy wchodzenie po drzewach bez użycia dłoni. Zdolność ta wymaga jednak konkretnych zdolności kontroli chakry (4 i więcej) dla szybszego opanowania. Jej za mała ilość skupiona w tak problematycznym miejscu jak stopy jest w stanie odczepić shinobi od powierzchni. Za duża zaś - pozwala wybić się od powierzchni, po której ten stąpa, jednocześnie uszkadzając te bardziej podatne na zniszczenia pozostawiając widoczny ślad. Kluczem jest stałe utrzymywanie idealnie określonej ilości energii w chcianym miejscu.

Posiadając rangę B Ninjutsu chodzenie po płaskich powierzchniach nie wymagają składania pieczęci. Czas kumulacji chakry wynosi jednak tyle, ile zajęłoby ich złożenie.
Czakra: 9975 - 2000 = 7975
Klon 1 - 1000
klon 2 - 1000
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Fawkes
Posty: 406
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:29
Ranga dodatkowa: Moderator Kuźni | Mistrz Gry
Discord: poprostujakub
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Północne szlaki pośród Gór

Przesyłka Specjalna
Sukebe Zotto - Misja B [69/?]

:kekw: :kekw: :kekw: 69 :kekw: :kekw: :kekw:

To prawda, Zotto nie rozegrał tego najlepiej. Mógł nie przeceniać swoich możliwości, mógł nieco rozważniej podchodzić do walki... Mógł też lepiej upilnować swojego zleceniodawcy, który pewnie właśnie ucieka kilkaset metrów dalej. Jeden z klonów ruszył w stronę snajpera, który ukrywał się gdzieś w górach. Zotto biegł, znając mniej więcej lokację przeciwnika (w końcu nie biegł ze złożoną pieczęcią). Poruszanie się po ścianie nieco uprościło mu drogę, jednak to był koniec dobrych informacji. Gdy zbliżał się do celu, zobaczył sylwetkę, przykucniętą za kamieniami, która szybko odwróciła się w jego stronę i wystrzeliła bełt z kuszy z magazynkiem. Z tą prędkością jednak shinobi był w stanie uniknąć pocisku, bo w przeciwieństwie do ostatniej sytuacji nie stał w miejscu.
- Jak na ninję jesteś całkiem głośny...
Powiedział, szykując się do kolejnego strzału.
W międzyczasie, drugi klon wskoczył w kłęby dymu, biegnąc ku grupie przeciwników. Ten dodatkowy przeciwnik był chyba najbardziej podejrzany, więc Zotto pokierował się w jego stronę. Mijając strzały, w końcu prawie dotarł do celu. Zauważył pojawiające się kilkanaście metrów przed nim sylwetki - jedna stała nad pozostałymi. To pewnie właśnie to wsparcie. Jednak zauważył coś jeszcze - szary dym zaczął zmieniać barwę na coraz bardziej ciemnofioletową. Zotto instynktownie uskoczył, gdy fioletowe opary zaczęły go drapać w gardle. To musi być jakaś technika.
Garść ważnych informacji:
  • Klon 1 stoi 25 metrów od snajpera.
  • Klon 2 stoi 11 metrów od tajemniczego wsparcia.
  • Oryginalny Zotto patrzy zza skały i nic nie widzi bo jest dym, a snajper jest poza zasięgiem jego wzroku. He doesn't know what's happening.
Dramatis Personae:
  • Sukebe Zotto
  • Yokoshi Sai - Zleceniodawca, Kurier -
  • Saburo - Szef Górskich Bandytów -
  • Bandyta z Kusarigamą - Deceased -
  • Snajper Snajper

Obrazek

Prowadzenie misjiRangi Dowolne
  1. Find Your Own Way - Przygoda Rangi A dla Kurogane Hao.
  2. Lekarzu lecz się sam! - Misja Rangi D dla Orochi Sairai.
Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Północne szlaki pośród Gór

Mój klon pokonując ścianę skalną, dotarł na półkę, na której znajdował się snajper. Nie zdziwił się, że snajper go usłyszał. Biegł bardzo szybko pod górę, przy użyciu czakry, to musiało być słyszalne. Gdy ten się odwrócił i zaczął coś mówić po swoim pierwszym wystrzale. Mój sobowtór użył Shunshin no jutsu. Pozostawiając za sobą niewielką chmurę dymu, przemieścił się pół metra obok przeciwnika, z takiej strony, by móc go zepchnąć z krawędzi. Krócej niż sekundę skumulował czakrę wiatru i pchnięciem ręki wypuścił wprost na klatkę piersiową przeciwnika pocisk próżniowy, mający zepchnąć go w przepaść.

Drugi klon, który znalazł się w nieco gorszej sytuacji, musiał cofnąć się. Odskoczył, wyczuwając toksyczną substancję w powietrzu. Złożył szybko trzy pieczęcie, by stworzyć przed sobą wietrzny wir, który rozwieje toksynę przed nim i pomknie wprost na pozycje przeciwnika. Przeciwnik znajdował się w połowie zasięgu, tej techniki więc, trafienie go nie powinno stanowić problemu, zwłaszcza, że pole walki było zasnute dymem i trującymi oparami.

Ja sam w tym czasie, nadal pozostawałem ukryty za skała, lecz gdy zdałem sobie sprawę z tego, że nic gołym okiem nie zobaczę. Postanowiłem złożyć znów pieczęć konfrontacji, by skupić się i wytężyć zmysły sensoryczne i zmapować pole walki w celu ustalenia aktualnych pozycji przeciwników.
► Pokaż Spoiler
KLON 1
Shunshin no Jutsu | Body Flicker Technique瞬身の術­
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieTygrys
KosztStandardowy
Zasięgdo 20 metrów
Wymagania---
Pomimo zaliczania się w poczet podstawowych zdolności ninja, stanowi technikę dość chakrożerną. Przez to, nie bywa ona dostępna dla niskopoziomowych shinobi. Chociaż często mylona z teleportacją, technika ta poprzez krótkie skupienie chakry jest w stanie przez bardzo krótką chwilę zwiększyć możliwości organizmu, pozwalając na niesamowicie szybkie poruszanie się. Mimo tego mylnego wrażenia, jest w rzeczywistości niesamowitym przyśpieszeniem, które na takowe wygląda. Ninja potrafi w mgnieniu oka pojawić się w innym miejscu, o ile jest fizycznie dostępne. Tak duże prędkości zezwalają głównie na poruszanie się w linii prostej, o ile przeszkody na drodze nie są stosunkowo łatwo do ominięcia np. kłoda bądź przewalone drzewo. Niektórzy używają jej też, by znaleźć się nad przeciwnikiem zamiast tuż obok niego.

Podany zasięg pozwala przenieść się na wspomnianą odległość przy poświęceniu standardowego kosztu techniki. Możliwe jest jednak jego zwiększenie, poprzez przeznaczenie większej jej ilości. Warto jednak pamiętać, że strata zbyt dużej ilości chakry w krótkim czasie może negatywnie odbić się na shinobi.

Istnieje wiele wariantów tej techniki, wszystkie różniące się tylko wizualnie. Możliwe jest zarówno wytworzenie niewielkiej chmurki celem kamuflażu, chociaż nie jest ona konieczna. Są również ninja, którzy zamiast ów dymku tworzą zasłony z wody, liści czy piasku - wszystkie mające tę sama funkcję, nie dając innych profitów niż efekt wizualny.

Posiadając rangę S w Ninjutsu zamiast pieczęci Tygrysa, można w zamian użyć Pieczęci Konfrontacji.
Posiadając Specjalizację w Ninjutsu ninja może pominąć pieczęć kumulując chakrę tyle czasu, ile zajęłoby jej złożenie.
Gōkūhō | Great Vacuum Cannon豪空砲
KlasyfikacjaFūton, Transformacja Natury
PieczęciePtak → Baran → Szczur
KosztStandardowy
Zasięg25 metrów
Wymagania---
Kolejna podstawowa technika Uwolnienia Wiatru. Ta jednak, zamiast skupiać się na uwolnieniu podmuchu dookoła shinobi, który ją wykorzysta, skupia się na wąskim, skoncentrowanym pchnięciu w jednym kierunku. Sama koncentracja chakry trwa, krótką chwilę (poniżej sekundy). Po wykonaniu pieczęci niezbędne jest wykonanie swoistego "pchnięcia" w kierunku, w którym planujemy wypuścić powiew wiatru. Można to pchnięcie wykonać ręką, ale też i orężem.

Posiadając rangę B w Fūton wystarczy sama Pieczęć Konfrontacji.
Posiadając rangę A w Fūton technikę można wykonać bez składania pieczęci.
KLON 2
Fūton: Hanachiri Mai | Wind Release: Flower Scattering Dance風遁・花散舞­
KlasyfikacjaFūton, Transformacja Natury
PieczęcieTygrys → Zając → Smok
KosztStandardowy
Zasięg20m
Wymagania---
Odmiana tornada, która zamiast mknąć niepowstrzymana ku przeciwnikowi, wynurza się i uderza niczym wąż w niespodziewającego się niczego shinobi. Tornado płatków ma początek w miejscu, gdzie stoi użytkownik sprawiając, że znajduje się w jego ścisłym centrum. Następnie zaś górna część tornada odgina się ku przeciwnikowi, uderzając w niego z ogromnym impetem zdolnym odłupać kawałki ścian czy wyryć dziurę w kamiennym bloku. Średnica tornada jest mocno zależna od postury wykonującego i może się wachać średnio od 30cm w przypadku bardzo młodych użytkowników Fūtonu do około 70cm. Nie wpływa to jednak w żaden sposób na samą siłę techniki. Po zakończeniu dzialania, tornado pozostawia po sobie charakterystyczne dla techniki płatki kwiatów.
ORYGINAŁ
Sensor daleko zasięgowy.


CZAKRA
Klon 1: 1000 - 187(standardowy + 1/4 25m) - 5 = 808
Klon 2: 1000 - 150 = 850
Oryginał: 7975 - 75 = 7900
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Fawkes
Posty: 406
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:29
Ranga dodatkowa: Moderator Kuźni | Mistrz Gry
Discord: poprostujakub
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Północne szlaki pośród Gór

Przesyłka Specjalna
Sukebe Zotto - Misja B [71/?]

Klon 1
Te emocje. Te wybuchy. Adrenalina sięga zenitu! ...Albo i nie? Zotto szybko minął przeciwnika i spróbował go zepchnąć w dół skały. Technika była dosyć prosta - shinobi wystrzelił skompresowany pocisk, który trafił w plecy wroga. Odrzut pochylił go do przodu... I wtedy Zotto zobaczył że jego stopy były wciąż na ziemi. Zupełnie, jakby były przymocowane do skały na stałe... Dość szybko Zotto zobaczył, że kusznik porzuca swoją broń i zaczyna składać pieczęci. Miał mało czasu na reakcję...
Klon 2
Klon działał szybko i rozwiał truciznę - a przy tym również część dymu. Widział dość wyraźnie skały zza chmury i dwa nieprzytomne ciała z wcześniej. Jednak wsparcie zniknęło mu z jego pola widzenia. Nie było też w zasięgu jego pasywnego sensora. Jednak usłyszał bez problemu usłyszał.
- Za tobą.
Zotto odruchowo się odwrócił do tyłu, jednak nie widział nic. Dosłownie. Całe otoczenie nagle stało się zupełnie czarne. Klon został odcięty od zewnętrznego świata. Bezkresny mrok spowił pole widzenia Zotto. Gdy ten próbował się ruszyć... Odkrył że nie ma czym. Nieważne jak próbował, jakiekolwiek próby poruszenia jego kończynami spełzły na niczym. Jakby przestały istnieć. Stracił panowanie nad swoim ciałem.

...Czy to jest właśnie śmierć?


Garść ważnych informacji:
  • Oryginał zeskanował otoczenie. Wie gdzie kto stoi - Postać która przyszła jako wsparcie stoi tuż przy Zotto, a Saburo powoli zmierza w ich stronę.
  • Klon 1 widzi jak przeciwnik składa pieczęci. W zależności jaką technikę użyjesz może zdążyć lub nie.
  • Klon 2 wpadł w Genjutsu. Nie może się ruszać, nie jest świadom co się dzieje dookoła.
Dramatis Personae:
  • Sukebe Zotto
  • Yokoshi Sai - Zleceniodawca, Kurier -
  • Saburo - Szef Górskich Bandytów -
  • Bandyta z Kusarigamą - Deceased -
  • Snajper Snajper -
  • Tajemnicze Wsparcie -

Obrazek

Prowadzenie misjiRangi Dowolne
  1. Find Your Own Way - Przygoda Rangi A dla Kurogane Hao.
  2. Lekarzu lecz się sam! - Misja Rangi D dla Orochi Sairai.
Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Północne szlaki pośród Gór

Klon 1
Klon, który znalazł się tuż przy przeciwniku, zorientował się że wietrzny pocisk nie strącił go ze skały. Kusznik najprawdopodobniej użył czakry by się przyczepić mocniej do podłoża. Gdy klon tylko zobaczył, że przeciwnik wypuszcza kuszę z rąk, złożył pieczęć ptaka i uderzył stopą w ziemię, by wystrzelić z niej wodny strumień. Wodne ostrze stworzone dzięki technice Mizu Kamikiri miało przeciąć na pół stojącego przed moim klonem przeciwnika, zanim ten złoży pieczęcie. Wodne ostrze będzie ciągnąć się jeszcze dziesięć metrów, więc powinno być wstanie rozciąć spory kawałek wzniesienia, na którym toczyła się walka. Gdy uda się zlikwidować przeciwnika, klon rozejrzy się za bełtami i kuszą, które zostawił po sobie pokonany. Jeśli znajdzie te przedmioty to złoży pieczęci: WÓŁ → PIES → SMOK → SZCZUR → PIES. Załaduje kusze przelewając do bełta czakrę, by następnie poszukać wzrokiem Saburo i strzelić w niego salwą czterdziestu bełtów, powstałych w wyniku multiplikacji za pomocą

Klon 2
Klon, który znajdował się w samym środku pola bitwy był w o wiele gorszym położeniu. Choć udało rozwiać się trujący gaz, rozpylony przed chwilą przez ukrywającego się jak dotąd przeciwnika, to ten klon został złapany w genjutsu. Stracił zupełnie kontakt ze swoimi zmysłami. Nie było potrzeby i szans na dalsze procedowanie z jego strony. Skoncentrował swoją czakrę i stworzył z siebie uzbrojoną bombę i detonował sam siebie, mając nadzieję, że zabierze ze sobą przeciwnika, tworząc eksplozje o promieniu czterech metrów.

Oryginał:
Ja w tym czasie obserwowałem całą sytuację zza skały po przez zmysły sensoryczne. Gdy oba klony skończą toczyć swoje walki, skupię się na ustaleniu położenia mojej notki hiraishin przy wystrzelonym wcześniej bełcie oraz lokacji przywódcy grupy, Saburo. Jeśli on był ostatni na polu bitwy, to stał się moim głównym celem.
► Pokaż Spoiler

KLON 1
Suiton: Mizu Kamikiri | Water Release: Rising Water Slicer水遁・水上切
KlasyfikacjaSuiton, Transformacja Natury
PieczęcieTygrys
KosztStandardowy
Zasięg10 metrów
Wymagania---
Po złożeniu pieczęci Tygrysa oraz uderzeniu stopą w ziemię, od shinobi rozchodzi się gejzer wody mknący prosto w kierunku celu. Technika szybka i robiąca wrażenie, albowiem ciśnienie wody jest w stanie skruszyć skałę. Tym bardziej niebezpieczna w otoczeniu, gdzie potencjalne zniszczenia mogą skrzywdzić przeciwnika rykoszetem. Jeżeli ninja ma takie życzenie, może rozdzielić "wodne ostrze" na dwie części. Każde z nich staje się wtedy proporcjonalnie słabsze, ale można je wystrzelić w różnych kierunkach, bądź tym samym, acz w różnej odległości od siebie zwiększając szansę na trafienie przeciwnika. W przypadku rozdzielenia promienia, każda połówka traktowana jest jak o rangę słabszą.

Posiadając rangę A Suitonu zasięg wzrasta o 5 metrów względem bazowego.
Posiadając rangę S Suitonu zasięg wzrasta o 10 metrów względem bazowego.
Boruto Kage Bunshin no Jutsu | Bolt Shadow Clone Technique手裏剣影分身の術
KlasyfikacjaNinjutsu, Technika klonująca
PieczęcieWół → Pies → Smok → Szczur → Pies → Dzik → Wąż → Smok → Szczur → Pies
KosztStandardowy od 20 kopii
ZasięgZasięg używanej broni
WymaganiaKage Bunshin no jutsu, Shuriken Kage Bunshin
Kolejna z technik cienistego podziału. Tym razem jednak nie klonujemy samych siebie, a pocisk wystrzeliwany z broni, jak np. bełt z kuszy. Pieczęci należy złożyć nim chwycimy za broń. Skoncentrowaną czakrę przelewamy do pocisku przed wystrzałem i uwalniamy tuż po wystrzale. Kopie pocisków działają jak normalne z tym, że znikają chwilę po uderzeniu w cel. Technika działa ze wszystkimi fizycznymi pociskami wystrzeliwanymi z łuku, pistoletów, czy mechanizmów strzelających itp., nie przekraczającymi wielkości 1/1. Płacąc wielokrotność kosztu standardowego można stworzyć większą ilość pocisków, z wyłączeniem zwojów z zapieczętowanymi przedmiotami lub technikami, zaawansowanych technologicznie urządzeń, przedmiotów o unikatowych właściwościach (np. unikaty) oraz przedmiotów jednorazowego użytku (np. notki wybuchowe).

Posiadając Ninjutsu na randze S standardowym kosztem możemy zrobić 40 kopii pocisku.
Mając Specjalizację w Ninjutsu ilość potrzebnych pieczęci maleje o połowę.
KLON 2
Kage Bunshin Daibakuha | Greate Shadow Clone Explosion分身大爆破
KlasyfikacjaNinjutsu, Technika klonująca
PieczęcieWąż → Szczur -> Wół → Pies-> Smok → Wąż → Ptak
KosztStandardowy
ZasięgŚrednica - 6m
WymaganiaKage Bunshin no jutus
Specjalna technika samozniszczenia dla klonów cienia. Siła eksplozji jest podobna do dwóch wybuchowych notek. Żeby doszło do eksplozji w klonie musi znajdować się ilość czakry równa standardowemu kosztowi A. Klon detonuje się po złożeniu pieczęci. Osoby ze zdolnościami sensorycznymi lub Dojutsu pozwalającym widzieć przepływ czakry, są w stanie zauważyć wzburzenie czakry u klona, na chwile przed eksplozją. W momencie eksplozji klon dezaktywuje wszystkie używane przez siebie techniki.
Sennin Ninjutsu: Jeśli klon w momencie eksplozji posiada wielokrotność standardowego kosztu rangi A, wtedy za każdą kolejną, średnica eksplozji rośnie o 2m. Za każdy dodatkowy standardowy A, siła rośnie o kolejne dwie notki. Maksymalny zasięg eksplozji to średnica 14m, a maksymalna siła to odpowiednik 10-ciu notek.
Predyspozycja Ninjutsu: Klony mogą detonować się pomijając pieczęcie, kumulując czakrę tyle czasu, ile zajęłoby ich złożenie.
Oryginał: SENSOR

CZAKRA
Klon 1: 808 - 30 - 375 = 403
Klon 2: 850 - 850 = 0 - eksplozja o średnicy 8m
Oryginał: 7900 - 75 = 7825
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Fawkes
Posty: 406
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:29
Ranga dodatkowa: Moderator Kuźni | Mistrz Gry
Discord: poprostujakub
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Północne szlaki pośród Gór

Przesyłka Specjalna
Sukebe Zotto - Misja B [73/?]
Klon 1
Zotto szybko zrozumiał że zrzucenie przeciwnika ze skały, licząc, że "przypadkiem" spadnie i rozwali sobie ten głupi ryj, nie jest najlepszą strategią. Na szczęście, szybkie złożenie pieczęci tygrysa wystarczyło by wytworzyć wodny pocisk, który poleciał w stronę kusznika. Zotto usłyszał trzask pękających kości, przeciwnik poleciał kilka metrów i wylądował na kamieniu, ze sporym rozcięciem na klatce piersiowej. Zotto zaczął szukać kuszy przeciwnika. I znalazł ją. Zapas bełtów leżący w kołczanie przy skale był dość uszczuplony. Ponieważ była to pełnowymiarowa kusza, minęło trochę czasu zanim Zotto naciągnął cięciwę (za pomocą korbki) i założył pocisk. W międzyczasie był w stanie stwierdzić, że... Nie widzi Saburo. Dym wciąż unosił się nad większością pola bitwy.

Klon 2
Klon Zotto patrzył w ciemność - o ile można to nazwać patrzeniem. Bo nie mógł ruszyć tym, co powinno być jego oczami. Skąd mógł wiedzieć, czy faktycznie patrzy na ciemną pustkę, czy po prostu już nie widzi nic? Czy to go czeka? Wielkie nic po śmierci? Klon, który posiadał pełnię możliwości intelektualnych Sukebe, nie był w stanie myśleć o niczym. Aż ostatecznie przestał myśleć w ogóle...

Oryginał
Oryginalny Zotto, nie wiedząc wcale co się dzieje u jego Kage Bunshinów siedział za skałą i obserwował otoczenie zmysłem sensorycznym. Starał się ustalać pozycje osób na polu bitwy. Na pewno czuł swojego klona, który z nieznanych powodów stał w miejscu. Dalej, 20 metrów od niego, stal Saburo i drugie, niezidentyfikowane źródło Chakry, które weszło na pole bitwy. Notka Hiraishina znajdowała się z 10 metrów od klona i 30 metrów od pary przeciwników. Co Zotto zrobi z tymi wiadomościami?

Garść ważnych informacji:
  • Kusznik leży na plecach, od lewego barku do prawego biodra ma rozcięcie, z którego leci krew.
  • Klon 1 ma naciągniętą Kuszę.
  • Genjutsu na klonie jest tak samo obciążające na oryginale. Dlatego nie zaakceptowałem próby użycia techniki.
Dramatis Personae:
  • Sukebe Zotto
  • Yokoshi Sai - Zleceniodawca, Kurier - Uciekł z Pola Walki-
  • Saburo - Szef Górskich Bandytów -
  • Bandyta z Kusarigamą - Deceased -
  • Snajper Snajper -
  • Tajemnicze Wsparcie -

Obrazek

Prowadzenie misjiRangi Dowolne
  1. Find Your Own Way - Przygoda Rangi A dla Kurogane Hao.
  2. Lekarzu lecz się sam! - Misja Rangi D dla Orochi Sairai.
Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Północne szlaki pośród Gór

KLON 1

Całe pole walki pod wzgórzem było zasłonięte dymem. Nie dało się zorientować w tym wszystkim bez użycia sensora. Odłożyłem kuszę i złożyłem pieczęć , by wzmocnić zmysły sensoryczne i objąć nim teren przede mną. Gdy już zlokalizuje Saburo, zajrzę za siebie, by zobaczyć czy przed chwilą pokonany przeciwnik, nie próbuje czegoś zrobić. Jeśli ten będzie dalej leżał nie ruchomo to złożę pieczęcie do Kage Boruto no Jutsu i wystrzelę salwę strzał w namierzony wcześniej cel. Jeśli jednak rozcięty przeciwnik będzie coś kombinował to wystrzelę bełt w jego głowę i wtedy wykonam opisaną wyżej operacje, ładując uprzednio kuszę kolejnym bełtem.

KLON 2

Stoi jak kołek, bo nic nie może.

ORYGINAŁ

Sytuacja pozostaje bez zmian. Pozostaję za skałą i obserwuje pole walki zmysłem sensorycznym. Czekając na ruch Klona nr. 1 . Timing jest tu dla mnie wszystkim. Po stanie jego czakry mogę stwierdzić, że szykuje się do jakiegoś ataku. Jeśli wejdę do walki osobiście, to tylko po to by ją zakończyć definitywnie.
► Pokaż Spoiler
KLON 1
Boruto Kage Bunshin no Jutsu | Bolt Shadow Clone Technique手裏剣影分身の術
KlasyfikacjaNinjutsu, Technika klonująca
PieczęcieWół → Pies → Smok → Szczur → Pies → Dzik → Wąż → Smok → Szczur → Pies
KosztStandardowy od 20 kopii
ZasięgZasięg używanej broni
WymaganiaKage Bunshin no jutsu, Shuriken Kage Bunshin
Kolejna z technik cienistego podziału. Tym razem jednak nie klonujemy samych siebie, a pocisk wystrzeliwany z broni, jak np. bełt z kuszy. Pieczęci należy złożyć nim chwycimy za broń. Skoncentrowaną czakrę przelewamy do pocisku przed wystrzałem i uwalniamy tuż po wystrzale. Kopie pocisków działają jak normalne z tym, że znikają chwilę po uderzeniu w cel. Technika działa ze wszystkimi fizycznymi pociskami wystrzeliwanymi z łuku, pistoletów, czy mechanizmów strzelających itp., nie przekraczającymi wielkości 1/1. Płacąc wielokrotność kosztu standardowego można stworzyć większą ilość pocisków, z wyłączeniem zwojów z zapieczętowanymi przedmiotami lub technikami, zaawansowanych technologicznie urządzeń, przedmiotów o unikatowych właściwościach (np. unikaty) oraz przedmiotów jednorazowego użytku (np. notki wybuchowe).

Posiadając Ninjutsu na randze S standardowym kosztem możemy zrobić 40 kopii pocisku.
Mając Specjalizację w Ninjutsu ilość potrzebnych pieczęci maleje o połowę.
KLON 2
-

ORYGINAŁ
sensor

CZAKRA
Klon 1: 808 - 75- 375 = 347
Klon 2: 850
Oryginał: 7825 - 75 = 7750
Ostatnio zmieniony 18 wrz 2022, 22:53 przez Sukebe Zotto, łącznie zmieniany 1 raz.
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Fawkes
Posty: 406
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:29
Ranga dodatkowa: Moderator Kuźni | Mistrz Gry
Discord: poprostujakub
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Północne szlaki pośród Gór

Przesyłka Specjalna
Sukebe Zotto - Misja B [75/?]

Zotto i jego klon zaczęli działać. Najwidoczniej przewidział, że jego Kage Bunshin będzie coś próbował zrobić, więc postanowił pozostać schowany za skałami, wciąż monitorując otoczenie. Klon szykował się do ataku i po upewnieniu się, że przeciwnik leży w bezruchu, przygotował się do ataku. Jednak skanowanie sprawiło, że wykrył coś dziwnego. Chakra tajemniczego oponenta znacznie się zmultiplikowała. Do tego stopnia, że był w stanie ledwo wykryć Saburo. Dość łatwo mógł stwierdzić, że to klony - jakiegoś typu w każdym razie. Niezależnie od ich ilości, z pewnością trafi Samuraja. Chwila moment i ogromna salwa strzał poleciała w stronę wroga. Widzieli chmurę strzał znikającą w kłębach dymu. I tyle. Z takim zasięgiem na pewno ich trafił, ale nie był w stanie stwierdzić, w jakim stanie są przeciwnicy. Na pewno klony przeciwnika się rozpadły. A. I przy okazji jego własny, transportując wszystkie jego doznania z bycia pod wpływem Genjutsu. Nie były tak potężne, jakby Zotto dostał techniką bezpośrednio, ale wciąż minimalnie odbijały się na jego psychice.

Garść ważnych informacji:
  • Chakra za Klona 2 zwrócona.
  • Zotto +1d10 Insanity Points (just joking)
Dramatis Personae:
  • Sukebe Zotto
  • Yokoshi Sai - Zleceniodawca, Kurier - Uciekł z Pola Walki-
  • Saburo - Szef Górskich Bandytów -
  • Bandyta z Kusarigamą - Deceased -
  • Snajper Snajper -
  • Tajemnicze Wsparcie -

Obrazek

Prowadzenie misjiRangi Dowolne
  1. Find Your Own Way - Przygoda Rangi A dla Kurogane Hao.
  2. Lekarzu lecz się sam! - Misja Rangi D dla Orochi Sairai.
Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Północne szlaki pośród Gór

Oryginał :
Mogłem wyczuć, że klon wreszcie zaatakował. Grad strzał z czakry zalało cały teren. Zrobił to raczej celnie, gdyż wiedziałem, że musiał używać zdolności sensorycznych, by namierzyć wroga przesłoniętego dymem. Pociski zalały miejsce w którym znajdował się Saburo i jego kompan. Nagle dopadło mnie makabryczne uczucie, jakbym na bardzo krótki moment doznał absolutnej derealizacji, co na chwile zaburzyło moją percepcję.
Otrząsnąłem się i znów przeskanowałem otoczenie zmysłem sensorycznym. Najpierw musiałem sprawdzić czy nadal się poruszają. Klony zniknęły więc, łatwo wywnioskować, że tajemniczy przeciwnik co najmniej nieźle oberwał lub nawet krytycznie. Teraz ustalić ich pozycje względem notki będzie o wiele prościej. Gdy to się stanie, użyje techniki klonowania cienia. Stworzę Klona nr.3, któremu przekażę tysiąc pięćset punktów czakry oraz jeden kunai z notką hiraishin. Jeśli mój klon nr. 1 dostarczy mi jeszcze żywego, lecz nieprzytomnego przeciwnika ze wzgórza, to zajmę się konsumpcją jego czakry, po przez Shikei Seppun.

Klon 1
Mój pierwszy sobowtór, stał teraz na skale zadowolony ze swojego sukcesu. Jego zadanie w tym starciu już się praktycznie skończyło. Choć była jeszcze jedna przydatna rzecz, którą można było zrobić. Podszedł do jeszcze żyjącego kusznika, by sprawdzić jak się ma. Jeśli jeszcze żył, to weźmie go na ręce i przewiesi przez bark, by następnie przy pomocy shunshin no jutsu "przeskoczyć" 20m najbliżej miejsca za skałą gdzie przebywał oryginał, który właśnie tworzył nowego klona i zejść przy tym ze wzgórza. Następnie przebiec do celu i położyć delikwenta na ziemi i pozostać przy nim pilnując.


Klon 3
Nowo wytworzony klon dostał do ręki kunai z notką hiraishin. Jego zadaniem było dostać się jak najbliżej ciał wroga i zbadać sytuację i gdy wszystko będzie bezpieczne, rozwiać dym z pola walki. Z kunaiem w ręku, przeteleportował się za pomocą techniki Hiraishin do bełtu, a następnie wyruszył w stronę ciał wroga, gdy zauważy, że są potencjalnie groźni rzuci w nich kunaiem, a następnie złoży pieczęć paka i uderzy w ziemie, by posłać we wroga wodne ostrze. Jeśli nie, to użyje techniki Fūton: Taifūikka by odsłonić pole walki i dać tym samym znak oryginałowi.

► Pokaż Spoiler

KLON 1
Shunshin no Jutsu | Body Flicker Technique瞬身の術­
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieTygrys
KosztStandardowy
Zasięgdo 20 metrów
Wymagania---
Pomimo zaliczania się w poczet podstawowych zdolności ninja, stanowi technikę dość chakrożerną. Przez to, nie bywa ona dostępna dla niskopoziomowych shinobi. Chociaż często mylona z teleportacją, technika ta poprzez krótkie skupienie chakry jest w stanie przez bardzo krótką chwilę zwiększyć możliwości organizmu, pozwalając na niesamowicie szybkie poruszanie się. Mimo tego mylnego wrażenia, jest w rzeczywistości niesamowitym przyśpieszeniem, które na takowe wygląda. Ninja potrafi w mgnieniu oka pojawić się w innym miejscu, o ile jest fizycznie dostępne. Tak duże prędkości zezwalają głównie na poruszanie się w linii prostej, o ile przeszkody na drodze nie są stosunkowo łatwo do ominięcia np. kłoda bądź przewalone drzewo. Niektórzy używają jej też, by znaleźć się nad przeciwnikiem zamiast tuż obok niego.

Podany zasięg pozwala przenieść się na wspomnianą odległość przy poświęceniu standardowego kosztu techniki. Możliwe jest jednak jego zwiększenie, poprzez przeznaczenie większej jej ilości. Warto jednak pamiętać, że strata zbyt dużej ilości chakry w krótkim czasie może negatywnie odbić się na shinobi.

Istnieje wiele wariantów tej techniki, wszystkie różniące się tylko wizualnie. Możliwe jest zarówno wytworzenie niewielkiej chmurki celem kamuflażu, chociaż nie jest ona konieczna. Są również ninja, którzy zamiast ów dymku tworzą zasłony z wody, liści czy piasku - wszystkie mające tę sama funkcję, nie dając innych profitów niż efekt wizualny.

Posiadając rangę S w Ninjutsu zamiast pieczęci Tygrysa, można w zamian użyć Pieczęci Konfrontacji.
Posiadając Specjalizację w Ninjutsu ninja może pominąć pieczęć kumulując chakrę tyle czasu, ile zajęłoby jej złożenie.

ORYGINAŁ
Kage Bunshin no Jutsu | Shadow Clone Technique影分身の術­
KlasyfikacjaNinjutsu, Technika Klonująca
PieczęciePieczęć klonowania
KosztChakra dzielona równo pomiędzy oryginał i kopie
standardowy D utrzymania od klona (minimum 3) płacone przez stworzone kopie
Zasięg---
Wymagania---
Jedna z najdoskonalszych technik klonowania, niosąca nie tylko dodatkowe możliwości, ale również ryzyko. Po złożeniu jednej pieczęci nasze pokłady chakry dzielą się równo pomiędzy wszystkie stworzone kopie. Są w stanie wykonywać techniki oparte na chakrze, jak również zadawać fizyczne obrażenia. Posiadają też wszelakie atuty, jakie posiada oryginał. Skopiowany zostaje także ekwipunek, z wyłączeniem zwojów z zapieczętowanymi przedmiotami lub technikami, zaawansowanych technologicznie urządzeń, przedmiotów o unikatowych właściwościach (np. unikaty) oraz przedmiotów jednorazowego użytku. Klon taki nie ma też dostępu do technik powiązanych z klanem bądź limitami krwi. Prócz klasycznych ograniczeń posiadanych przez klony, znikają one w przypadku straty przytomności przez twórcę lub w momencie jego zaśnięcia bez względu na to, czym zostało spowodowane. W zamian za to, są w stanie podróżować samodzielnie na dłuższe dystanse, a zdobyte przez nie informacje i doświadczenia wracają podczas ich zniszczenia do twórcy.

W przypadku zniszczenia lub odwołania klona, do oryginału wraca jedynie 20% pozostałej u kopii chakry, przez co technika jest niebezpieczna dla osób o jej zbyt małej ilości. Podczas utrzymywania klonów, ilość chakry pozostała u oryginału po dokonaniu podziału traktowana jest jako jego nowa, maksymalna jej ilość. Przez to, jej drastycznie pomniejszona ilość nie wpływa negatywnie na shinobi. Każdy klon po zniszczeniu pozostawia po sobie kłębek dymu, który może być zarówno przydatnym narzędziem, jak i utrudnieniem w zależności od sytuacji.

Na randze A Ninjutsu można dzielić chakrę dowolnie pomiędzy klony, jednak każdy z nich musi posiadać jej minimum 500.
Na randze S Ninjutsu można dzielić chakrę dowolnie pomiędzy klony, jednak każdy z nich musi posiadać jej minimum 250.
Na randze S Ninjutsu oraz posiadając Specjalizację w Ninjutsu można dzielić chakrę dowolnie pomiędzy klony, jednak każdy z nich musi posiadać jej minimum 100.
Posiadając Kontrolę Chakry na poziomie 6 w przypadku zniszczenia lub odwołania klona, do oryginału wraca 35% pozostałej u kopii chakry.
Posiadając Kontrolę Chakry na poziomie 7 w przypadku zniszczenia lub odwołania klona, do oryginału wraca 50% pozostałej u kopii chakry.
Posiadając Kontrolę Chakry na poziomie 8 w przypadku zniszczenia lub odwołania klona, do oryginału wraca 60% pozostałej u kopii chakry.
Posiadając Kontrolę Chakry na poziomie 9 w przypadku zniszczenia lub odwołania klona, do oryginału wraca 70% pozostałej u kopii chakry.
Posiadając Kontrolę Chakry na poziomie 10 w przypadku zniszczenia lub odwołania klona, do oryginału wraca 80% pozostałej u kopii chakry.
Shikei Seppun | Execution by Kiss死刑接吻
Mechanika klanu:
  • Pocałunek: Przy wysysaniu chakry z przytomnej ofiary, absorpcja wynosi 2.5% całkowitej chakry użytkownika. Wyssanie chakry z nieprzytomnej ofiary jest znacznie efektywniejsze, gdyż ten nie ma jak się bronić wówczas MG może uznać wchłonięcie chakry oraz ciała za automatyczny sukces, o ile nic w procesie nie przeszkodzi. W innym wypadku absorpcja wynosi 30% całkowitej chakry użytkownika. Paraliż przy pocałunku nie pozwala ofierze na korzystanie z technik czy choćby poruszanie się, jeśli wytrzymałość ofiary jest niższa od 7. Po zdobyciu 3 ciał NIE MOŻNA wysysać samej chakry z NPC'tów. Jedynie z graczy.
  • Otrzymywanie ran: Każde z ciał posiada wspólne statystyki, jednak wszelkie rany, zmęczenie liczone są osobno - poza włosami. Włosy są słabym punktem każdego z rodu Sukebe, potężny atak bezpośrednio w włosy znacząco uszkadza całe aktualnie używane ciało. Gdy ciało dozna dotkliwych obrażeń - na tyle dużych by nie nadawało się do dalszej walki ciało gwałtownie starzeje się do faktycznego wieku użytkownika a po dalszych obrażeniach rozpada się w proch - wówczas utracony zostaje dostęp do żywiołów jakie posiadało tylko te ciało oraz 1/3 całkowitej chakry użytkownika.
  • Zamiana ciała: Aby podmienić ciało, zapasowe musi znajdować się w pieczętującym zwoju, tuż przy użytkowniku. Wymagany jest minimum średni zwój. Na jeden zwój przypadać musi jedno ciało. Ciała zmieniać można na dwa sposoby - powracając na kilka sekund do formy włosów bądź też, bardziej efektywnie, opracowując technikę do szybkiej zamiany ciał. Techniki lecznicze nie działają na ciała Sukebe, powracają one do zdrowia po odpowiednio długim (min. 48 godzin w fabule przy większych ranach, konkretny czas określa MG prowadzący wątek) czasie spędzonym w zwoju. Utrata pierwszego ciała, które posiadało się od narodzin nie różni się niczym od utraty zdobytych ciał.
  • Forma włosów: Prawdziwa forma członków rodu Sukebe do której powracają w momencie jak ich aktualne ciało ulegnie zniszczeniu bądź też podczas zamiany ciał. W ostateczności, gdy wszystkie posiadane ludzkie ciała ulegną zniszczeniu, członkowie Sukebe potrafią korzystać z technik włosowych oraz samego pocałunku, który daje im szansę na uzyskanie kolejnego ciała. Przy wykorzystaniu pocałunku muszą przyłożyć swoją "twarz" do ust przeciwnika, jakby wykonywali pocałunek.

KLON 3
Hiraishin no Jutsu | Flying Thunder God Technique飛雷神の術
KlasyfikacjaNinjutsu, Fūinjutsu, Technika Czasoprzestrzenna
PieczęcieNałożenie pieczęci: Tygrys → Wół → Zając → Ptak → Wąż → Baran → Szczur → Wół → Dzik → Tygrys
Skok: brak
Kosztpołowiczny na skok dla pojedynczej osoby, standardowy za nałożenie pieczęci
ZasięgNieograniczony, jedynie do specjalnych pieczęci
WymaganiaKontrola chakry 8, posiadanie przynajmniej 1 innej techniki czasoprzestrzennej, Fūinjutsu rangi B
DodatkoweTechnika traktowana jest jako wspomaganie
Jedna z najznamienitszych technik czasoprzestrzennych. To uniwersalne jutsu pozawala użytkownikowi na natychmiastową teleportację do wcześniej pozostawionych pieczęci.

Każda pieczęć różni się w zależności od tego, kto ją nałożył. Wzór jest indywidualny i ustalany przez użytkownika. Pieczęci można nakładać również na ludzi. Nie znikają one nigdy - nawet po śmierci użytkownika, chyba że ten sam je usunie.
Każda pozostawiona pieczęć odbiera na stałe 100 chakry. Zniszczenie przedmiotu, na którym jest pieczęć lub jej usunięcie przez użytkownika nie zwraca chakry.

Posiadając Sennina w Ninjutsu poprzez kontakt fizyczny możemy przenosić również jedną inną osobę, przedmiot lub summon do rozmiaru wielkiego wg standardowych kosztów techniki.
Posiadając Sennina oraz Specjalizację w Ninjutsu możemy również przenosić summony do rozmiaru monstrualnego kosztem potrójnym.
Posiadając rangę S w Fūinjutsu możemy pominąć pieczęci potrzebne do nałożenia symbolu Hiraishina.
Suiton: Mizu Kamikiri | Water Release: Rising Water Slicer水遁・水上切
KlasyfikacjaSuiton, Transformacja Natury
PieczęcieTygrys
KosztStandardowy
Zasięg10 metrów
Wymagania---
Po złożeniu pieczęci Tygrysa oraz uderzeniu stopą w ziemię, od shinobi rozchodzi się gejzer wody mknący prosto w kierunku celu. Technika szybka i robiąca wrażenie, albowiem ciśnienie wody jest w stanie skruszyć skałę. Tym bardziej niebezpieczna w otoczeniu, gdzie potencjalne zniszczenia mogą skrzywdzić przeciwnika rykoszetem. Jeżeli ninja ma takie życzenie, może rozdzielić "wodne ostrze" na dwie części. Każde z nich staje się wtedy proporcjonalnie słabsze, ale można je wystrzelić w różnych kierunkach, bądź tym samym, acz w różnej odległości od siebie zwiększając szansę na trafienie przeciwnika. W przypadku rozdzielenia promienia, każda połówka traktowana jest jak o rangę słabszą.

Posiadając rangę A Suitonu zasięg wzrasta o 5 metrów względem bazowego.
Posiadając rangę S Suitonu zasięg wzrasta o 10 metrów względem bazowego.

Fūton: Taifūikka | Wind Release: Passing Typhoon風遁・台風一過­
KlasyfikacjaFūton, Transformacja Natury
PieczęcieWąż → Szczur → Koń → Baran
KosztPodwójny; potrójny podczas rozwiewania innych technik
ZasięgDo 50m średnicy
Zdolność będąca w stanie na krótki czas wywołać silny podmuch wiatru. Zamiast jednak przewracać przeciwnych shinobi czy zadawać im obrażenia, technika służy głównie do zwiania niesprzyjających warunków pogodowych. Efekt takiego zabiegu jest mocno uzależniony od tego, z czym mierzy się sama technika. Zjawiska pogodowe takie jak mgła, jakie po zwianiu będą potrzebowały długiego czasu, by zaistnieć ponownie na danym obszarze, są najbardziej na nią narażone. Podobnie jak chmury pyłu, jakie mogą unosić się nad daną połaci terenu. Z kolei takie zjawiska jak deszcz czy burza dość łatwo są w stanie oprzeć się technice, mając swoje źródło wiele metrów nad ludzkimi głowami. Techniki tworzące konkretne warunki pogodowe jak np. Kirigakure no Jutsu również zostają rozwiane tak długo, jak nie są to techniki wyższych rang (A) lub ich mechanika i sposób działania sprawia, że są w jakimś stopniu odporne na podobne zabiegi. W takim wypadku skuteczność techniki ocenia MG. Techniki klanu Yota są dużo bardziej wydajne od ów próby wpływania na warunki pogodowe "naokoło" i już techniki rangi D stworzonych dzięki ich Hiden stanowią problem.

Posiadając Specjalizację w Fūtonie zasięg wzrasta dwukrotnie.



CZAKRA
Klon 1: 347
Klon 3: 1500 - 500 - (150 lub 75) = (850 lub 925)
Oryginał: 7750 + 850 = 8600 ; 8600 - 75 - 1500 = 7025
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Fawkes
Posty: 406
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:29
Ranga dodatkowa: Moderator Kuźni | Mistrz Gry
Discord: poprostujakub
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Północne szlaki pośród Gór

Przesyłka Specjalna
Sukebe Zotto - Misja B [77/?]

Walka powoli sięgała końca. A przynajmniej Zotto mogło się tak wydawać.
Klonowi rzeczywiście się udało ostrzeliwanie przeciwnika. Chociaż sam o tym nie wiedział, bo nie miał zbytnio jak. Jednak chciał zrobić jeszcze jedną rzecz. Przenieść leżącego przeciwnika, by oryginał mógł wyssać z niego Chakrę. Odwrócił się, by, zobaczyć, że cel dalej leżał w bezruchu. Powoli do niego podszedł, chcąc go podnieść i... Kurwa, za ciężki. Nie dość, że Zotto nie należał do najsilniejszych, to jeszcze sam mężczyzna lekki nie był. Podniesienie go w normalny sposób nie wchodziło w grę, a tym bardziej przetransportowanie go Shunshinem. Jeśli chciał go przenieść, musiał wdrożyć inną strategię...
Oryginalny Zotto ponownie zeskanował otoczenie. Odległości niezbyt się zmieniły. Notka wciąż była w odległości 30 metrów od obu źródeł chakry, które teraz się nie ruszały. Nie marnował więc czasu i stworzył klona, który ruszył na zwiad.
Klon w ułamku sekundy pojawił się przy bełcie. I równie szybko przebiegł to nikłe 30 metrów, dzięki swojej ogromnej prędkości. Dość szybko zauważył zamaskowaną postać, leżącą na ziemi - było to wcześniejsze dodatkowe wsparcie. Leżało na ziemi, z kilkoma bełtami powbijanymi w ciało. Kawałek obok stał Saburo, którego klinga mieniła się lekko niebieskawym światłem. Miał kilka powbijanych bełtów, jednak mężczyźnie udało się uniknąć ran w witalne miejsca. Dyszał ciężko, więc Zotto mógł się domyśleć, że samuraj długo już nie potańczy. Saburo przekręcił głowę w stronę Zotto, który rzucił w jego stronę kunai z notką Hiraishina i zaczął składać pieczęci do techniki. Jego przeciwnik, odbił lecący kunai, który poleciał 5 metrów w lewo, a następnie przygotował się do ostatniej, desperackiej próby obrony, szykując się do bloku czegokolwiek shinobi chciał użyć. Sukebe skupił chakrę... I nic. Uderzył tylko nogą o ziemię, ale nic się nie wydarzyło. Saburo parsknął.
- Zmęczyłeś się... Słonko?

Garść ważnych informacji:
  • Klon stoi przy półprzytomnym kuszniku. Ponieważ masz Siłę 3, zgodnie z opisem uznałem, że nie jesteś w stanie go podnieść. Gdybyś używał jakiegoś jutsu czaso-przestrzennego, to może, ale Shunshin, zgodnie z opisem "Chociaż często mylona z teleportacją, technika ta poprzez krótkie skupienie chakry jest w stanie przez bardzo krótką chwilę zwiększyć możliwości organizmu, pozwalając na niesamowicie szybkie poruszanie się. Mimo tego mylnego wrażenia, jest w rzeczywistości niesamowitym przyśpieszeniem, które na takowe wygląda." Więc akcja nieudana, a w związku z tym nie zyskujesz chakry za wyssanie.
  • Saburo wygląda, jakby był na granicy wycieńczenia. Ma kilka bełtów w kończynach i jeden w barku.
  • Mizu Kamikiri używa pieczęci Tygrysa. A nie "Paka" (Wiem, że chodzi o Ptaka). Nie jest obowiązkowe pisanie w poście jakich pieczęci się używa, ale jeśli się napisze i odbiega to od właściwych pieczęci wtedy no... Uznałem że wystarczy by nie zaliczyć.
  • Odległość klona od Saburo to 10 metrów. Nowy Kunai z notką leży 5 metrów od niego.
Dramatis Personae:
  • Sukebe Zotto
  • Yokoshi Sai - Zleceniodawca, Kurier - Uciekł z Pola Walki -
  • Saburo - Szef Górskich Bandytów -
  • Bandyta z Kusarigamą - Deceased -
  • Snajper Snajper -
  • Tajemnicze Wsparcie -
Ostatnio zmieniony 24 wrz 2022, 12:13 przez Fawkes, łącznie zmieniany 2 razy.

Obrazek

Prowadzenie misjiRangi Dowolne
  1. Find Your Own Way - Przygoda Rangi A dla Kurogane Hao.
  2. Lekarzu lecz się sam! - Misja Rangi D dla Orochi Sairai.
Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Północne szlaki pośród Gór

Klon 1.
-Hmmm... jednak nie mam siły na tachanie takiego grubasa-pomyślałem, próbując unieść kusznika, by przetransportować go do oryginału. Nie było innej opcji jak pozostać przy nim do czasu zakończenia walki. Oryginał powinien sobie poradzić bez moich zasobów czakry.

Klon 3.
Jak tylko pojawiłem się przy bełcie, pomknąłem w stronę przeciwnika. W dymie musiałem polegać na zapamiętanych wcześniej koordynatach, które zgrały się do mojej pamięci z oryginalnego ciała. W chwilę znalazłem się dziesięć metrów od Saburo i jego niezdatnego do walki, leżącego na ziemi, zamaskowanego kompana. Złożyłem pieczęć ptaka i kopnąłem w ziemię, chcąc wystrzelić strumień wody. Szybko zorientowałem się, że użyłem nie tej pieczęci. Saburo zakpił ze mnie, co zmotywowało mnie by się zemścić. Złożyłem natychmiast pieczęć węża, przelewając czakrę do moich lśniących blond włosów. Za pomocą czakry ukształtowałem z nich siedem ostro zakończonych biczy, które miały jednocześnie bronić mnie przed atakami samuraja, a jednocześnie opleść i przebić jego kończyny, uniemożliwiając mu ruch. Trzy z nich pędziły przede mną do celu, blokując Saburo dostęp do mnie, a pozostałe cztery atakowały z flanek ich zadaniem było opleść nogi oraz ręce, a następnie wbić się w ciało, by nie mógł się z nich uwolnić bez żadnych uszczerbków. Pierwszą unieruchomioną kończyną miała być ta trzymająca miecz. Gdy uda się to przynajmniej z dwiema kończynami spróbuję siłą włosowych macek unieść szermierza w powietrze i owinąć go pozostałymi trzema mackami, które były do tej pory w odwodzie.
-Jak ci się podobają moje promyczki?-zapytałem z wielkim uśmiecham na ustach.

Oryginał.
Całą sytuację dalej obserwowałem poprzez zmysły sensoryczne, teraz wszystko zdawało się być już pod znacznie większą kontrolą. Wszyscy byli spacyfikowani. Ostał się tylko jeden oporny Saburo. Zanim go zgładzę, chcę z nim pomówić. Gdy mojemu klonowi uda się pochwycić cel i go definitywnie unieruchomić, pojawię się pięć metrów obok Saburo, błyskając dzięki technice Hiraishin.
- Witam ponownie. Tym razem we własnej osobie. Zacznę od tego, że od początku nie mieliście szans. Nie mielibyście ich nawet jakby było was kilka razy więcej. Gdybyście postąpili tak, jak wam na początku polecałem bylibyście cali i zdrowi, a mój klient by nie spieprzył gdzieś nie wiadomo gdzie. Muszę mieć coś z całej tej wyprawy, pieniędzy od tego tchórza już nie dostanę, ale wy na pewno macie ze sobą coś wartościowego. Masz szansę, jeszcze się uratować.
Gdy skończyłem mówić, przelałem czakrę do rękawicy dźwięku, by porazić dźwiękiem spętanego Saburo. Na chwilę przestałem.
-Masz coś do powiedzenia?- zapytałem, trzymając drżącą rękawicę dźwięku tuż przy jego brzuchu.

► Pokaż Spoiler
Ranjishigami no Jutsu | Wild Lion's Mane Technique乱獅子髪の術
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieWąż → Dzik → Wół → Pies
KosztPodwójny na aktywację
Standardowy na turę utrzymania (liczone od drugiej tury utrzymywania)
Zasięg20 metrów
Wymagania---
Technika ta wykorzystuję chakrę do zwiększenia wzrostu włosów, których przyrost następuje w błyskawicznym tempie. Przepływająca przez nie chakra powoduje również, że stają się o wiele bardziej wytrzymałe, co przypominać może nawet stal, a gęste zwijanie się włosów zwiększa ich siłę. Użytkownik może nimi dowolnie manipulować, tak długo, jak utrzymuje technikę.

Posiadając rangę A Ninjutsu zasięg wzrasta o 10 metrów względem bazowego.
Posiadając rangę S Ninjutsu zasięg wzrasta o 20 metrów względem bazowego. Technikę możemy wykonać składając tylko pieczęć Węża.
Posiadając Sennina Ninjutsu istnieje możliwość tworzenia kolców z włosów, dzięki czemu nabierają one właściwości penetracyjne i mogą służyć do przebijania przeciwników.
Hiraishin no Jutsu | Flying Thunder God Technique飛雷神の術
KlasyfikacjaNinjutsu, Fūinjutsu, Technika Czasoprzestrzenna
PieczęcieNałożenie pieczęci: Tygrys → Wół → Zając → Ptak → Wąż → Baran → Szczur → Wół → Dzik → Tygrys
Skok: brak
Kosztpołowiczny na skok dla pojedynczej osoby, standardowy za nałożenie pieczęci
ZasięgNieograniczony, jedynie do specjalnych pieczęci
WymaganiaKontrola chakry 8, posiadanie przynajmniej 1 innej techniki czasoprzestrzennej, Fūinjutsu rangi B
DodatkoweTechnika traktowana jest jako wspomaganie
Jedna z najznamienitszych technik czasoprzestrzennych. To uniwersalne jutsu pozawala użytkownikowi na natychmiastową teleportację do wcześniej pozostawionych pieczęci.

Każda pieczęć różni się w zależności od tego, kto ją nałożył. Wzór jest indywidualny i ustalany przez użytkownika. Pieczęci można nakładać również na ludzi. Nie znikają one nigdy - nawet po śmierci użytkownika, chyba że ten sam je usunie.
Każda pozostawiona pieczęć odbiera na stałe 100 chakry. Zniszczenie przedmiotu, na którym jest pieczęć lub jej usunięcie przez użytkownika nie zwraca chakry.

Posiadając Sennina w Ninjutsu poprzez kontakt fizyczny możemy przenosić również jedną inną osobę, przedmiot lub summon do rozmiaru wielkiego wg standardowych kosztów techniki.
Posiadając Sennina oraz Specjalizację w Ninjutsu możemy również przenosić summony do rozmiaru monstrualnego kosztem potrójnym.
Posiadając rangę S w Fūinjutsu możemy pominąć pieczęci potrzebne do nałożenia symbolu Hiraishina.
Kyōmeisen | Resonating Echo Drill干渉
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęciePtak → Szczur → Wół → Wąż → Baran
KosztStandardowy
ZasięgNa dotyk
WymaganiaPosiadanie rękawicy dźwięku lub nagolennika dźwięku, Kontrola Chakry 6
DodatkoweTechnika kosztuje 10 PT
Technika ta polega na kierowaniu strumieniami fal dźwiękowych za pomocą chakry i specjalnego głośnika umieszczanego w rękawicach i nagolennikach dźwięku. Częstotliwość wytwarzanych fal jest na tyle silna by zaburzać pracę mózgu i wywoływać szok. Drgania przekazywane są bezpośrednio do ciała przeciwnika poprzez dotyk.
Różnica Wytrzymałości celu do Kontroli Chakry użytkownikaEfekt
Większa bądź równa 0Cel słyszy pisk, który może zagłuszać inne dźwięki (ocenia MG)
-1 lub -2Słyszalny pisk jest nieprzyjemny i może przeszkadzać w koncentracji, odczuwa się lekkie kłucie w uszach
-3 lub -4Błędnik celu zostaje dotknięty działaniem techniki. Cel ma problemy z koncentracją i słuchem, łatwiej traci równowagę, obraz mu "drga", a kłucie w uszach staje się dotkliwsze
-5Cel odczuwa nudności, może zwymiotować, głowa też go boli, obraz bardziej się chwieje
-6 i dalejCel traci słuch, aż go nie uleczą, silny ból głowy i zaburzenia obrazu

Specjalna zasada: misja po tę technikę jest misją rangi B.

Posiadając Ninjutsu na randze B oraz parę Rękawic Dźwięku możliwa jest lepsza kontrola chakry w Rękawicach Dźwięku - tym razem na dwóch rękawicach na raz. Uzyskuje się wzmocnienie efektu techniki, tworząc pole oddziaływania dźwięku o promieniu pięciu metrów od użytkownika. Technikę inicjuje się po przez przelanie czakry do obu rękawic, a następnie zderzenie ich ze sobą, podtrzymując przepływ czakry możemy przedłużać trwanie drgań. Wszelkie osoby w polu rażenia techniki odczuwają pisk w uszach zgodnie z powyższą tabelą. Koszt takiego zastosowania to Podwójny koszt B na turę, zaś pieczęci niezbędne do wykonania to Ptak → Szczur → Wół → Zderzenie Rękawic. Niektórzy nazywają takie zastosowanie tej techniki Kanshō no Jutsu (干渉) - Interference Technique.
Posiadając Ninjutsu na randze S koszty techniki spadają o połowę (Standardowy na Połowiczny, Podwójny na Standardowy).
Posiadając Sennina Ninjutsu oraz pary Rękawic i Nagolenników Dźwięku możliwe jest wzmacnianie fal dźwiękowych przy pomocy czterech źródeł dźwięku jednocześnie. Technika zwiększa wówczas swój zasięg oraz siłę: pole wokoło użytkownika rośnie do promienia 10m, zaś przy obliczaniu różnicy Wytrzymałości Celu do Kontroli Chakry użytkownika, ten zyskuje dodatkowe +1. Koszt takiego wykorzystania techniki to Podwójny koszt S na turę, zaś wymagane pieczęci to Ptak → Szczur → Wół → Wąż → Zderzenie Rękawic i Nagolenników. Takie zastosowanie tej techniki nosi nazwę Ōdama Kanshō no Jutsu (大玉干渉) - Great Interference Technique.
Posiadając Specjalizację w Ninjutsu można pominąć składanie pieczęci poza zderzaniem rękawic i nagolenników w innych wariantach, lecz czas zbierania czakry zajmuje tyle ile ich złożenie.
CZAKRA
Klon 1: 347
Klon 3: 925 - 300 = 625
Oryginał: 7025 -75 -500 -37 = 6412
[center]Obrazek[/center]
ODPOWIEDZ

Wróć do „Hana no Kuni - Kraj Kwiatów”