Cerberus - done
Asano Hisayuki - done
-
- Ogłoszenia
-
Aktualności fabularne
Obecna pora roku: Wiosna 164r.
Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.
30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.AdministracjaPingwinek Chaosu
Główny AdministratorNorka
Główna Mistrzyni FabularnaHefajstos
Główny Moderator KuźniTora
Główny Moderator Technik
W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
Bugi i literówki
Moderatorzy: Mistrzowie fabularni, Moderatorzy kuźni, Moderatorzy technik, Moderatorzy Kart Postaci
- Sabataya Shuten
- Posty: 939
- Rejestracja: 27 kwie 2021, 12:40
- Ranga dodatkowa: ex-Kage
- Discord: Amphare#3038
- Kami Takashi
- Posty: 331
- Rejestracja: 09 lut 2022, 21:45
- Ranga: Genin
- Discord: Supra#3250
- Karta Postaci:
- Punkty Doświadczenia:
- Punkty Technik:
- Punkty Bonusowe:
- Bank:
Re: Bugi i literówki
Kami Ichizoku:
Ciało z papieru - Ciało użytkowników tego Hiden oraz ich ubrania i ekwipunek może zmienić się w kartki papieru, które ci w pełni kontrolują. Ułatwia im to przemieszczanie się praz oraz wiele innych technik. By osiągnąć ten efekt, członkowie tego klanu muszą posiadać Specjalizację w Origami no Jutsu. - literówka
Ciało z papieru - Ciało użytkowników tego Hiden oraz ich ubrania i ekwipunek może zmienić się w kartki papieru, które ci w pełni kontrolują. Ułatwia im to przemieszczanie się praz oraz wiele innych technik. By osiągnąć ten efekt, członkowie tego klanu muszą posiadać Specjalizację w Origami no Jutsu. - literówka
- Sabataya Tamura
- Posty: 513
- Rejestracja: 15 maja 2021, 17:28
- Ranga: Cywil
- Ranga dodatkowa: Iryōnin
- Discord: .vampiro
- Karta Postaci:
- Punkty Doświadczenia:
- Punkty Technik:
- Punkty Bonusowe:
- Techniki:
- Kuźnia:
- Bank:
- Osiągnięcia:
- Dla posiadaczy atutów Dōhai i Senpai - w końcu osiągamy szczyt w naszej karierze nauczyciela. Są to już osoby, które są wręcz stworzone do prowadzenia drużyn geninów i nauczania ich o świecie shinobi. Nauczyciel jest w stanie pomóc innym w treningu dziedzin i treningu atrybutów do ich aktualnego poziomu. Przykładowo, Nauczyciel z Suitonem S i Wytrzymałością 10, może komuś pomóc w nauce zarówno Suitonu S, jak i Wytrzymałości 10. Umożliwia im również przekazywanie wiedzy także o technikach będących wspomaganiami, a także o atutach nabytych, swoich technikach prywatnych czy ozwojowanych, nawet jeśli sam zwój gdzieś zaginął.
Bardziej konkretne informacje co do nauczania można znaleźć w tym temacie. - Dla posiadaczy atutu Skryba i Archiwista - umożliwia on również poprawne zapisywanie wiedzy o technikach będących wspomaganiami, dzięki czemu mogą oni przekazywać wiedzę w zwojach o nawet tak legendarnych technikach.
Re: Bugi i literówki
NauczycielAtut nabyty
Atut ten sam z siebie nic nie robimy nic nie robi. W zależności jednak od posiadanych innych atutów, daje on następujące bonusy:
- Maji Seitaro
- Posty: 410
- Rejestracja: 14 maja 2021, 13:44
- Ranga: Cywil
- Ranga dodatkowa: ex-Kage
- Ranga dodatkowa: Sennin
- Discord: AdrienSterne#3206
- Karta Postaci:
- Punkty Doświadczenia:
- Punkty Technik:
- Punkty Bonusowe:
- Techniki:
- Kuźnia:
- Bank:
- Osiągnięcia:
Re: Bugi i literówki
Regulamin misji. Punkt 6. Wynagrodzenie za misję D wzrosło do 6 PD, 12 PT, 250 Ryō.
- Sabataya Shuten
- Posty: 939
- Rejestracja: 27 kwie 2021, 12:40
- Ranga dodatkowa: ex-Kage
- Discord: Amphare#3038
- Karta Postaci:
- Punkty Doświadczenia:
- Punkty Technik:
- Punkty Bonusowe:
- Techniki:
- Bank:
- Osiągnięcia:
Re: Bugi i literówki
Kami Takashi - poprawione
Sabataya Tamura - pan wie, gdzie ma pan to wrzucić
Fumei Mesai - poprawione. Acz to bardziej kwestia wykasowania części z wynagrodzeniem misji D, bowiem samomisje mają dalej stare wynagrodzenie
Sabataya Tamura - pan wie, gdzie ma pan to wrzucić
Fumei Mesai - poprawione. Acz to bardziej kwestia wykasowania części z wynagrodzeniem misji D, bowiem samomisje mają dalej stare wynagrodzenie
- Chinoike Ichigo
- Posty: 223
- Rejestracja: 23 sie 2021, 1:52
- Ranga: Genin
- Ranga dodatkowa: Iryōnin
- Karta Postaci:
- Punkty Doświadczenia:
- Punkty Technik:
- Punkty Bonusowe:
- Techniki:
- Bank:
Re: Bugi i literówki
Chinoike Ichizoku - Ketsueki no Hari - "Posiadając Ketsuryūgan na poziomie S" brak pogrubienia.
- Sabataya Shuten
- Posty: 939
- Rejestracja: 27 kwie 2021, 12:40
- Ranga dodatkowa: ex-Kage
- Discord: Amphare#3038
- Sukebe Zotto
- Posty: 162
- Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
- Ranga: Tokubetsu Jōnin
- Karta Postaci:
- Punkty Doświadczenia:
- Punkty Technik:
- Techniki:
- Bank:
Re: Bugi i literówki
viewtopic.php?f=25&t=197
fu - wygrubienia i wypuklenia, btw.: wypuklenie to jakaś stara forma językowa więc niby legit... jak tam chcecie, mi to brzmi brzydko
fu - wygrubienia i wypuklenia, btw.: wypuklenie to jakaś stara forma językowa więc niby legit... jak tam chcecie, mi to brzmi brzydko
[center][/center]
- Kami Takashi
- Posty: 331
- Rejestracja: 09 lut 2022, 21:45
- Ranga: Genin
- Discord: Supra#3250
- Karta Postaci:
- Punkty Doświadczenia:
- Punkty Technik:
- Punkty Bonusowe:
- Bank:
Re: Bugi i literówki
Link
"Para Tebukuro - Para wygodnych rękawiczek pozbawionych palców, z metalową płytką chroniącą kości śródręcza. Płytka jest na tyle twarda, że powinna dać radę zepchnąć kilka uderzeń kunaiem na bok.
Istnieje rozbudowana wersja Tebukuro - nazywa się Kinzoku Dastana i kosztuje 400 Ryō. Pokryty metalowymi płytkami materiał Kinzoku Dastana porozciąga się od kości śródręcza aż po łokieć. Metalowa część złożona jest z kilku pomniejszych płytek, lekko na siebie nachodzących, co pozwala zachować większą płynność ruchów ręki."
Nie "porozciąga się" tylko "rozciąga się"
Link
Reverse Space-Time Sphere
/.../Kontrować techniki czasoprzestrzenne. Nikt znajdujący się wewnątrz bariery nie jest w stanie używać jakichkolwiek technik jakie uważane są za czasoprzestrzenne. Osoby z zewnątrz natomiast nie mogą za pomocę pomocą technik czasoprzestrzennych ingerować we wnętrze bariery. Próbując się do niej przeteleportować, wylądują na jej granicy. Próbując coś wewnątrz do niej przywołać, to coś wyląduje na tej granicy. W innego rodzajach technikach czasoprzestrzennych MG prowadzący dany wątek decyduje o tym, jak bariera wpływa na daną technikę.
Link
Atrybuty: Kontrola czakry, poziom 10
/.../po prostu się nie da, zdekoncentrować postać postaci podczas kontroli nad chakrą/.../
"Para Tebukuro - Para wygodnych rękawiczek pozbawionych palców, z metalową płytką chroniącą kości śródręcza. Płytka jest na tyle twarda, że powinna dać radę zepchnąć kilka uderzeń kunaiem na bok.
Istnieje rozbudowana wersja Tebukuro - nazywa się Kinzoku Dastana i kosztuje 400 Ryō. Pokryty metalowymi płytkami materiał Kinzoku Dastana porozciąga się od kości śródręcza aż po łokieć. Metalowa część złożona jest z kilku pomniejszych płytek, lekko na siebie nachodzących, co pozwala zachować większą płynność ruchów ręki."
Nie "porozciąga się" tylko "rozciąga się"
Link
Reverse Space-Time Sphere
/.../Kontrować techniki czasoprzestrzenne. Nikt znajdujący się wewnątrz bariery nie jest w stanie używać jakichkolwiek technik jakie uważane są za czasoprzestrzenne. Osoby z zewnątrz natomiast nie mogą za pomocę pomocą technik czasoprzestrzennych ingerować we wnętrze bariery. Próbując się do niej przeteleportować, wylądują na jej granicy. Próbując coś wewnątrz do niej przywołać, to coś wyląduje na tej granicy. W innego rodzajach technikach czasoprzestrzennych MG prowadzący dany wątek decyduje o tym, jak bariera wpływa na daną technikę.
Link
Atrybuty: Kontrola czakry, poziom 10
/.../po prostu się nie da, zdekoncentrować postać postaci podczas kontroli nad chakrą/.../
Ostatnio zmieniony 18 wrz 2022, 22:30 przez Kami Takashi, łącznie zmieniany 5 razy.
- Sabataya Tamura
- Posty: 513
- Rejestracja: 15 maja 2021, 17:28
- Ranga: Cywil
- Ranga dodatkowa: Iryōnin
- Discord: .vampiro
- Karta Postaci:
- Punkty Doświadczenia:
- Punkty Technik:
- Punkty Bonusowe:
- Techniki:
- Kuźnia:
- Bank:
- Osiągnięcia:
Re: Bugi i literówki
posting.php?mode=edit&f=8&t=147&p=2007#preview
FŪINJUTSU: JŌBUNA SENSHA - "Nietypowa technika pieczętowania przedmiotów. Polega na odwróceniu nieco procesu i zapłaceniu za zapieczętowanie w pierwszej kolejności. Medium w tym wypadku nie jest zwój, ale dowolny przedmiot z trwałego materiału (np. metalowy lub drewniany)."
FŪINJUTSU: JŌBUNA SENSHA - "Nietypowa technika pieczętowania przedmiotów. Polega na odwróceniu nieco procesu i zapłaceniu za zapieczętowanie w pierwszej kolejności. Medium w tym wypadku nie jest zwój, ale dowolny przedmiot z trwałego materiału (np. metalowy lub drewniany)."
- Uchiha Uzui
- Posty: 281
- Rejestracja: 16 sty 2022, 19:44
- Ranga: Cywil
- Discord: Uchiha Uzui#7702
- Karta Postaci:
- Punkty Doświadczenia:
- Punkty Technik:
- Punkty Bonusowe:
- Techniki:
- Bank:
- B: Koszt Równy Trzykrotnemu Kosztowi Rangi B. Zasięg podmuchu ognia wynosi 20 metrów. Jego siła bez problemu zniszczy na naszej trasie większość przeszkód - czy to drzewa, czy to ściany budowli. Powoduje bardzo dotkliwe poparzenia, których gojenie może zabrać bardzo dużo czasu.
- A: Koszt Równy Trzykrotnemu Kosztowi Rangi A. Zasięg podmuchu ognia wynosi 40 metrów. Pod jej naporem ulegnie większość materiałów. Przebywanie w samym pobliżu płomienia grozi bardzo poważnymi oparzeniami, a miejscami może przysmażyć skórę lub mięśnie. Wymagania: Katon A;
- S: Koszt Równy Trzykrotnemu Kosztowi Rangi S. Zasięg podmuchu ognia wynosi 60 metrów. Ze względu na temperaturę i skalę, zaledwie nieliczne przedmioty są w stanie wyjść z niej bez szwanku - a na pewno prawie żaden bez szwanku. Kontakt z płomieniem grozi zwęgleniem tkanek miękkich. Wymagania: Katon S;
- B: Koszt Równy Trzykrotnemu Kosztowi Rangi B. Zasięg podmuchu ognia wynosi 20 metrów. Jego siła bez problemu zniszczy na naszej trasie większość przeszkód - czy to drzewa, czy to ściany budowli. Powoduje bardzo dotkliwe poparzenia, których gojenie może zabrać bardzo dużo czasu.
- A: Koszt Równy Trzykrotnemu Kosztowi Rangi A. Zasięg podmuchu ognia wynosi 40 metrów. Pod jej naporem ulegnie większość materiałów. Przebywanie w samym pobliżu płomienia grozi bardzo poważnymi oparzeniami, a miejscami może przysmażyć skórę lub mięśnie. Wymagania: Katon A;
- S: Koszt Równy Trzykrotnemu Kosztowi Rangi S. Zasięg podmuchu ognia wynosi 60 metrów. Ze względu na temperaturę i skalę, zaledwie nieliczne przedmioty są w stanie wyjść z niej bez szwanku - a na pewno prawie żaden bez szwanku. Kontakt z płomieniem grozi zwęgleniem tkanek miękkich. Wymagania: Katon S;
Re: Bugi i literówki
Katon: Gōka Mekkyaku | Fire Release: Great Fire Annihilation火遁・豪火滅却
KlasyfikacjaKaton, Transformacja Natury
PieczęcieSzczur → Wół → Pies → Koń → Małpa → Dzik → Tygrys
KosztRóżny na Turę
ZasięgRóżny
Wymagania---
DodatkoweTechnika kosztuje 15 PT
Bardzo niszczycielska technika Katonu. W przeciwieństwie do Gōkakyū no Jutsu tworzącej średnią kulę płomieni, Gōka Mekkyaku polega na wypluciu nienaturalnie wielkiej fali ognia, która pali wszystko na swojej drodze na znacznym obszarze. Technika pobiera znaczne ilości chakry, jednak przekłada się to na jej siłę - znalezienie się w centrum tego podmuchu najczęściej oznacza pewną śmierć. Zważając na skalę ognia trudno manipulować jego kształtem i trajektorią, a ogień będzie trawił wszystko na swojej trasie - czy to wrogów czy też sojuszników.
Posiadając Specjalizację w Katonie ilość wymaganych pieczęci maleje o trzy.
Posiadając Specjalizację w Katonie ilość wymaganych pieczęci maleje o trzy.
Sennin chyba przeklejony z katom: kula ognia.
Proponowana zmiana:
PieczęcieSzczur → Wół → Pies → Koń → Małpa → Dzik → Tygrys
KosztRóżny na Turę
ZasięgRóżny
Wymagania---
DodatkoweTechnika kosztuje 15 PT
Bardzo niszczycielska technika Katonu. W przeciwieństwie do Gōkakyū no Jutsu tworzącej średnią kulę płomieni, Gōka Mekkyaku polega na wypluciu nienaturalnie wielkiej fali ognia, która pali wszystko na swojej drodze na znacznym obszarze. Technika pobiera znaczne ilości chakry, jednak przekłada się to na jej siłę - znalezienie się w centrum tego podmuchu najczęściej oznacza pewną śmierć. Zważając na skalę ognia trudno manipulować jego kształtem i trajektorią, a ogień będzie trawił wszystko na swojej trasie - czy to wrogów czy też sojuszników.
Posiadając Specjalizację w Katonie ilość wymaganych pieczęci maleje o trzy.
Posiadając Specjalizację w Katonie ilość wymaganych pieczęci maleje o trzy.
Ostatnio zmieniony 03 paź 2022, 20:28 przez Uchiha Uzui, łącznie zmieniany 2 razy.
- Kakarotto
- Posty: 1188
- Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
- Discord: Midoro#5831
- Karta Postaci:
- Punkty Bonusowe:
- Osiągnięcia:
- Ranga D bariery: koszt równy podwójnemu kosztowi D na turę. Niesamowicie słaba warstwa zdolna wytrzymać jedynie techniki D i jaką można przebić uderzeniem o Sile minimum 4.
- Ranga C bariery: koszt równy podwójnemu kosztowi C na turę. Słaba warstwa zdolna wytrzymać jedynie techniki C i jaką można przebić uderzeniem o Sile minimum 5.
- Ranga B bariery: koszt równy podwójnemu kosztowi B na turę. Warstwa chakry zdolna wytrzymać techniki B czy uderzenia o Sile mniejszej niż 6.
- Ranga A bariery: koszt równy podwójnemu kosztowi A na turę. . Warstwa chakry jaka jest w stanie przyjąć na siebie techniki A bądź uderzenia o Sile mniejszej niż 7.
- Ranga S bariery: koszt równy podwójnemu kosztowi S na turę. Warstwa chakry będąca w stanie przyjąć na siebie techniki S i aby ją przebić, jest wymagany cios o Sile minimum 8.
Powyższe wartości podane są w przybliżeniu. To czy atak bądź technika się przebiją zależy również od natury techniki/ataku, dlatego ostateczny głos w kwestii czy coś się przebiło ma MG prowadzący wątek. - Katon - broń pokrywa silna ognista powłoka, jakiej ciepło jest wyczuwalne w promieniu 5 metrów. Ogień wiruje chaotycznie wokół ostrza, a samo delikatne przyłożenie broni do drugiej osoby już powoduje poparzenia. Przy udanym trafieniu natomiast, zwiększa znacznie przebicie naszego ostrza, które przez temperaturę wtapia się wręcz w przeciwnika i natychmiast wypala ranę jaką zadamy.
- Fūton - wokół ostrza tworzy się miniaturowe tornado, przywołując wiatry odczuwalne w promieniu 5 metrów, kierujące się prosto w stronę broni. Przy udanym trafieniu, nie dość że broń jest na ostrzejsza niż zazwyczaj i jest w stanie przebić się przez skałę czy metal, tak tornado ją otaczające znacznie powiększa zadaną ranę lub zadaje mniejsze, dodatkowe rany wokół miejsca trafienia.
- Raiton - broń pokrywana jest przez ogromną ilość błyskawic, jakie to nie dość że skaczą po ostrzu to jeszcze lubią skakać na na ludzi, ziemię i przedmioty w jego pobliżu. W promieniu 5 metrów od ostrza wszyscy czują lekkie odrętwienie i statyczność w powietrzu, a włosy stają dęba. Przyłożenie delikatnie ostrza powoduje już drętwienie kończyny, a udane trafienie może spowodować nawet natychmiastowy jej paraliż.
- Suiton - broń zostaje pokryta dalej cienką warstwą wody o niesamowicie wysokim ciśnieniu. Za każdym uderzeniem ostrza podąża niewielka fala wody o wysokim ciśnieniu jaka znacznie pogłębia ranę jaka normalnie zostałaby zadana. Draśnięcie zmienia się w lekką ranę, a średnia rana w ciężką. W promieniu 5 metrów można odczuć suchotę w powietrzu, przez to ile wody zebrało się w ostrzu.
- Doton - broń staje się ciemna jak mokra gleba z racji na pokrycie jej cienką warstwą ziemii, a wokół niej zaczynają chaotycznie latać drobne, zbite kawałki ziemi. Nie dość, że tak pokryta broń jest znacznie wytrzymalsza, zdolna do wytrzymania nawet potężnych technik A, tak w dodatku rany nią zadawane powodują infekcję przez niezbyt czystą ziemię pokrywającą ostrze. W promieniu 5 metrów dochodzi do delikatnego trzęsienia ziemi, jakie nie jest w stanie nikogo wyprowadzić z równowagi.
- Techniki rozpraszania iluzji
- Siła Woli 8+
- Przelanie obcej chakry
Re: Bugi i literówki
► Pokaż Spoiler | Doton
Doton: Renga no Jutsu | Earth Release: Practice Brick Technique土遁・地下秘匿
KlasyfikacjaDoton, Transformacja Natury
PieczęcieBaran → Tygrys → Wąż → Pies → Szczur → Wół → Koń → Królik → Tygrys → Dzik → Wąż
KosztStandardowy
Zasięg15 metrów
WymaganiaDoton D lub nauka od osoby z Doton S
DodatkoweTechnika kosztuje 1PT
Najbardziej podstawowa technika Dotonu tworząca kamienną ścianę. Technika bardzo prosta i podstawowa, jednak wyraźnie zyskuje wraz z rozwojem tej dziwdziny. Początkowo użytkownik nie jest w stanie stworzyć większej bariery niż wąskiej ściany 2x3x0.25 m (1,5 m3), jednak w ostatniej formie technika ta jest w stanie osiągnąć wręcz monstrualne rozmiary. Dodatkowo, można dowolnie kontrolować jej wymiary w granicach jej objętości, jednak jej kształt zawsze pozostanie prostą ścianą.
Posiadając rangę D w Doton objętość tworzonej ściany wynosi 3 m3.
Posiadając rangę C w Doton objętość tworzonej ściany wynosi 7 m3.
Posiadając rangę B w Doton objętość tworzonej ściany wynosi 10 m3.
Posiadając rangę A w Doton objętość tworzonej ściany wynosi 15 m3.
Posiadając rangę S w Doton objętość tworzonej ściany wynosi 20 m3.
Posiadając Specjalizację w Doton tworzona ściana posiada dwukrotnie większą objętość.
Posiadając rangę D w Doton objętość tworzonej ściany wynosi 3 m3.
Posiadając rangę C w Doton objętość tworzonej ściany wynosi 7 m3.
Posiadając rangę B w Doton objętość tworzonej ściany wynosi 10 m3.
Posiadając rangę A w Doton objętość tworzonej ściany wynosi 15 m3.
Posiadając rangę S w Doton objętość tworzonej ściany wynosi 20 m3.
Posiadając Specjalizację w Doton tworzona ściana posiada dwukrotnie większą objętość.
► Pokaż Spoiler | Ninjutsu
Strzałki w pieczęciach, --- w wymaganiach, brak enterów pomiędzy technikami obok
Strzałki w pieczęciach, zwoje w (code)
strzałki w pieczęciach, 1 enter za duzo pod technika
zwoje w (code), entery pomiędzy technikami
strzałki, entery, zwoje w (code)
Kakudai sa reta koe | Magnified Voice拡大された声
KlasyfikacjaNinjutsu
PieczęcieWół -> Pies -> Koń -> Szczur -> Tygrys
KosztStandardowy na turę
ZasięgGłosu
Wymagania-
Technika ta z pomocą chakry sprawia że głos zostaje wzmocniony pozwalając mu się lepiej i dosadniej roznosić w przestrzeni. Technicznie, technika ta sprawia zwyczajnie że nas głos brzmi jak byśmy mówili przez megafon pozwalając mu rozbrzmiewać tam, gdzie normalnie byłby za cichy. Technikę można łączyć z Utsusemi no Jutsu.
Posiadając Specjalizację w Ninjutsu: Siłę głosu można zwiększyć jeszcze bardziej, sprawiając że ten osiąga poziom 130-140 decybeli(np. Start śmigłowca) i rani uszy tych którzy znajdą się zbyt blisko. Użycie techniki w ten sposób jednak uszkadza struny głosowe
Posiadając Wytrzymałość poziom 9 i Specjalizację w ninjutsu: Można zwiększać ton na poziom 130-140 decybeli(np. Start śmigłowca) bez obawy o stan swoich strun głosowych
Posiadając Specjalizację w Ninjutsu: Siłę głosu można zwiększyć jeszcze bardziej, sprawiając że ten osiąga poziom 130-140 decybeli(np. Start śmigłowca) i rani uszy tych którzy znajdą się zbyt blisko. Użycie techniki w ten sposób jednak uszkadza struny głosowe
Posiadając Wytrzymałość poziom 9 i Specjalizację w ninjutsu: Można zwiększać ton na poziom 130-140 decybeli(np. Start śmigłowca) bez obawy o stan swoich strun głosowych
Strzałki w pieczęciach, zwoje w (code)
Kekkai-tai | Barrier Body結界体
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieBaran -> Smok -> Małpa -> Pies -> Wół
KosztRóżny na turę
ZasięgNa siebie
WymaganiaKontrola Chakry 8
DodatkoweTechnika kosztuje 15PT
Bardzo skomplikowana technika polegająca na otoczeniu swojego ciała warstwą utwardzonej chakry, jaka to służy za swego rodzaju zbroję. Zbroja ta jest w stanie zatrzymać zarówno atak jakąś bronią np. kataną, jak i wrogą technikę dzięki czemu wyjdziemy z niej bez szwanku. Jej minusem jest jednak chakrożerność, z racji że wymagana jest spora ilość czystej chakry aby wytworzyć efektywną zbroję. To jak wytrzymała ona jest, zależy jednak od ilości przelanej do niej chakry, co czyni ją dość uniwersalna. Można dostosować jej rangę.
Posiadając Sennina w Ninjutsu jesteśmy w stanie pokryć drugą osobę taką warstwą, tak długo jak utrzymujemy z nią kontakt. Koszt jest wtedy podwójny na turę danej rangi od osoby.
Posiadając Sennina w Ninjutsu jesteśmy w stanie pokryć drugą osobę taką warstwą, tak długo jak utrzymujemy z nią kontakt. Koszt jest wtedy podwójny na turę danej rangi od osoby.
strzałki w pieczęciach, 1 enter za duzo pod technika
Hijū | Soaring Eagle飛鷲
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęciePies -> Małpa -> Pies -> Baran -> Pieczęć Konfrontacji
KosztStandardowy na turę
ZasięgNa broń
WymaganiaHien, Kontrola Chakry 8
Technika bazująca na jednej z podstawowych technik ninja, Hien. Również polega na przelaniu na ostrze własnej energii, jednak w porównaniu do Hien, shinobi wykorzystuje do tej techniki znacznie większą ilość chakry w celu "przeładowania" broni. Dzięki temu efekty jakie ona daje są znacznie bardziej drastyczne. Bazowo przy wykorzystaniu czystej chakry, ninja jest w stanie wydłużyć ostrze nawet o 30 centymetrów, a same ostrze pokrywa błękitna aura. Z racji na ilość chakry wpychaną w ostrze, zaczyna się ono również świecić na biało.
Prawdziwa siłą techniki kryje się jednak we wzbogaceniu techniki chakrą jednego z pięciu podstawowych elementów. Osoby będące już lepsze technikach żywiołowych (otwarta dziedzina na B) są w stanie dodatkowo jeszcze bardziej wpłynąć na osiągi własnej broni poprzez zmieszanie chakry żywiołowej z czystą chakrą przelewaną na ostrze. Każdy z żywiołów wpływa inaczej na samo ostrze:
Posiadając rangę S w Ninjutsu można pominąć pieczęć kumulując chakrę tyle czasu, ile zajęłoby jej złożenie.
Posiadając rangę Sennina Ninjutsu możemy wysłać element na naszym ostrzu w postaci krótkiej fali w postaci półksiężyca. Fala ma szerokość zamachu, ale leci jedynie przez 1 metr. Trafienie nią czegoś zachowuje ostrość broni wzmocnionej Hijū i powoduje odpowiednie dla danego żywiołu rany. Przerywa to jednak Hijū i wymagane jest ponowne go nałożenie na ostrze.
Posiadając rangę Specjalizacje w Ninjutsu możemy kosztem Podwójnym pokryć dwa ostrza.
Prawdziwa siłą techniki kryje się jednak we wzbogaceniu techniki chakrą jednego z pięciu podstawowych elementów. Osoby będące już lepsze technikach żywiołowych (otwarta dziedzina na B) są w stanie dodatkowo jeszcze bardziej wpłynąć na osiągi własnej broni poprzez zmieszanie chakry żywiołowej z czystą chakrą przelewaną na ostrze. Każdy z żywiołów wpływa inaczej na samo ostrze:
Posiadając rangę S w Ninjutsu można pominąć pieczęć kumulując chakrę tyle czasu, ile zajęłoby jej złożenie.
Posiadając rangę Sennina Ninjutsu możemy wysłać element na naszym ostrzu w postaci krótkiej fali w postaci półksiężyca. Fala ma szerokość zamachu, ale leci jedynie przez 1 metr. Trafienie nią czegoś zachowuje ostrość broni wzmocnionej Hijū i powoduje odpowiednie dla danego żywiołu rany. Przerywa to jednak Hijū i wymagane jest ponowne go nałożenie na ostrze.
Posiadając rangę Specjalizacje w Ninjutsu możemy kosztem Podwójnym pokryć dwa ostrza.
zwoje w (code), entery pomiędzy technikami
Gyaku Jikū-kyū | Reverse Space-Time Sphere逆時空球
KlasyfikacjaNinjutsu, Technika czasoprzestrzenna, Technika bariery
PieczęcieZając → Baran → Ptak → Pies → Smok → Baran → Dzik → Tygrys → Szczur → Małpa → Koń → Smok → Zając → Dzik → Wąż → Szczur → Baran → Tygrys → Zając → Pies
KosztTrzykrotny za aktywację, Połowiczny na turę za utrzymanie
Zasięg10 metrów
Wymagania---
Użytkownik techniki kumuluje w sobie chakrę, a następnie wypuszcza ją na zewnątrz we wszystkich kierunkach. W momencie wypuszczenia, osoby w pobliżu mogą dojrzeć błękitną chakrę rozpraszającą się we wszystkich kierunkach oraz przenikającą przez wszelakie ściany. Po przebyciu 10 metrów chakra ta stabilizuje się i tworzy sferyczną barierę. Użytkownik wtedy staje się centrum takiej sfery o promieniu 10 metrów. Po chwili, tak wypuszczona bariera staje się niewidzialna. Ma ona jedynie jedno, proste zadanie.
Kontrować techniki czasoprzestrzenne. Nikt znajdujący się wewnątrz bariery nie jest w stanie używać jakichkolwiek technik jakie uważane są za czasoprzestrzenne. Osoby z zewnątrz natomiast nie mogą za pomocę technik czasoprzestrzennych ingerować we wnętrze bariery. Próbując się do niej przeteleportować, wylądują na jej granicy. Próbując coś wewnątrz do niej przywołać, to coś wyląduje na tej granicy. W innego rodzajach technikach czasoprzestrzennych MG prowadzący dany wątek decyduje o tym, jak bariera wpływa na daną technikę.
Posiadając rangę Sennina Ninjutsu jesteśmy w stanie manipulować zasięgiem bariery i zwiększyć go do maksymalnie 20 metrów, lub zmniejszyć do 5 metrów. Odpowiednio zmienia się wtedy koszt bariery na Podwójny za aktywację i Połowiczny za aktywację. Koszt podtrzymania zostaje bez zmian.
Posiadając rangę Specjalizację w Ninjutsu jako jedyni jesteśmy w stanie używać innych technik czasoprzestrzennych wewnątrz bariery.
Kontrować techniki czasoprzestrzenne. Nikt znajdujący się wewnątrz bariery nie jest w stanie używać jakichkolwiek technik jakie uważane są za czasoprzestrzenne. Osoby z zewnątrz natomiast nie mogą za pomocę technik czasoprzestrzennych ingerować we wnętrze bariery. Próbując się do niej przeteleportować, wylądują na jej granicy. Próbując coś wewnątrz do niej przywołać, to coś wyląduje na tej granicy. W innego rodzajach technikach czasoprzestrzennych MG prowadzący dany wątek decyduje o tym, jak bariera wpływa na daną technikę.
Posiadając rangę Sennina Ninjutsu jesteśmy w stanie manipulować zasięgiem bariery i zwiększyć go do maksymalnie 20 metrów, lub zmniejszyć do 5 metrów. Odpowiednio zmienia się wtedy koszt bariery na Podwójny za aktywację i Połowiczny za aktywację. Koszt podtrzymania zostaje bez zmian.
Posiadając rangę Specjalizację w Ninjutsu jako jedyni jesteśmy w stanie używać innych technik czasoprzestrzennych wewnątrz bariery.
strzałki, entery, zwoje w (code)
Kōjunwashi | Descending Eagle降順鷲
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
Pieczęcie Koń -> Małpa -> Wół -> Smok -> Pies -> Małpa -> Wół -> Smok -> Żółw -> Pieczęć Konfrontacji
KosztRóżny
ZasięgRóżny
WymaganiaHijū, Sennin Ninjutsu, Kontrola Chakry 9
Technika będąca Hijū podkręconym na maksymalne obroty. Ilość chakry przelewana wtedy w broń jest tak ogromna, że ostrze otoczone jest wtedy przez ogromną aurę chakry jaka pokrywa nawet użytkownika, a czasami sięga nawet do chmur. Maksymalnie w ten sposób do ostrza można wepchnąć Pięciokrotny koszt S chakry, jednak po wykonaniu techniki słabsze bronie pękają i jedynie unikatowe bronie są w stanie wytrzymać jej siłę. Utrzymanie całej tej energii w ostrzu jest jednak niemożliwe, dlatego technika pozwala na wykonanie jedynie jednego ataku.
Wykonując zamach, użytkownik wypuszcza w ten sposób całą zebraną chakrę w postaci bardzo niszczycielskiej fali uderzeniowej jaka najczęściej przyjmuje postać półksiężyca (ostatecznie ocenia to MG). Siła tej fali, jak i jej zasięg w pełni zależy od ilości chakry przelanej do broni. Minimalna jej ilość to koszt Standardowy S i fala wtedy ma siłę uderzenia S, a także 15 metrów zasięgu. Każdy kolejny Standardowy koszt S zwiększa ten zasięg o 15 metrów, dzięki czemu koszt Pięciokrotny S da nam falę uderzeniową o 75 metrach zasięgu i siłą porównywalną do 5 technik S. Im więcej chakry, tym dłużej ją zbieramy.
Każde takie wzmocnienie kosztem o jeden stopień (Standardowy, Podwójny, Potrójny, Poczwórny i Pięciokrotny) zwiększa czas kumulowania chakry o czas złożenia 10 pieczęci, co oznacza, że dla kosztu Pięciokrotnego chakrę trzeba kumulować przez czas złożenia 50 pieczęci. Złożyć własnoręcznie trzeba jedynie pierwsze 10 pieczęci. Pozostałe możemy pominąć, jednak dalej przez ich czas musimy kumulować chakrę. Sama grubość fali jest oceniana przez MG prowadzącego wątek wedle jego uznania.
Podczas składania pieczęci do techniki, użytkownik musi stać w miejscu, aby nic nie zakłóciło zbyt bardzo jego koncentracji. Również zalecane jest to podczas zamachu mającego na celu posłanie fali, w innym wypadku użytkownik może zostać odrzucony w tył.
Posiadając rangę Specjalizację w Ninjutsu można pominąć pierwsze 10 pieczęci kumulując chakrę tyle czasu, ile zajęłoby jej złożenie. Dalej jednak musimy stać w miejscu podczas tej koncentracji.
Wykonując zamach, użytkownik wypuszcza w ten sposób całą zebraną chakrę w postaci bardzo niszczycielskiej fali uderzeniowej jaka najczęściej przyjmuje postać półksiężyca (ostatecznie ocenia to MG). Siła tej fali, jak i jej zasięg w pełni zależy od ilości chakry przelanej do broni. Minimalna jej ilość to koszt Standardowy S i fala wtedy ma siłę uderzenia S, a także 15 metrów zasięgu. Każdy kolejny Standardowy koszt S zwiększa ten zasięg o 15 metrów, dzięki czemu koszt Pięciokrotny S da nam falę uderzeniową o 75 metrach zasięgu i siłą porównywalną do 5 technik S. Im więcej chakry, tym dłużej ją zbieramy.
Każde takie wzmocnienie kosztem o jeden stopień (Standardowy, Podwójny, Potrójny, Poczwórny i Pięciokrotny) zwiększa czas kumulowania chakry o czas złożenia 10 pieczęci, co oznacza, że dla kosztu Pięciokrotnego chakrę trzeba kumulować przez czas złożenia 50 pieczęci. Złożyć własnoręcznie trzeba jedynie pierwsze 10 pieczęci. Pozostałe możemy pominąć, jednak dalej przez ich czas musimy kumulować chakrę. Sama grubość fali jest oceniana przez MG prowadzącego wątek wedle jego uznania.
Podczas składania pieczęci do techniki, użytkownik musi stać w miejscu, aby nic nie zakłóciło zbyt bardzo jego koncentracji. Również zalecane jest to podczas zamachu mającego na celu posłanie fali, w innym wypadku użytkownik może zostać odrzucony w tył.
Posiadając rangę Specjalizację w Ninjutsu można pominąć pierwsze 10 pieczęci kumulując chakrę tyle czasu, ile zajęłoby jej złożenie. Dalej jednak musimy stać w miejscu podczas tej koncentracji.
► Pokaż Spoiler | genjutsu
strzałki, entery
Giman-tekina kōfuku | Deceptive Happiness欺瞞的な幸福
KlasyfikacjaGenjutsu
PieczęcieBaran -> Koń -> Szczur -> Wąż
KosztPołowiczny na turę
Zasięg10 metrów
Wymagania-
Ninja składa pieczęci jak do Oboro bunshin no jutsu i jak w przypadku tej techniki tworzy kilka klonów(3). Klony te dość szybko znikają jako że nie są głównym działaniem tej techniki. W rzeczywistości technika ta sprawia że złapana w nią osoba widzi to co chce zobaczyć. Jednym słowem osobą odpowiedzialną za dokładne działanie iluzji nie jest osoba która ją rzuciła, a osoba na którą ją rzucono. Jeśli przeciwnik będzie chciał zobaczyć że się potykamy bo na to ma nadzieję lub tego się spodziewał - zobaczy jak się potykamy mimo że nie będzie to miało miejsca. Chodzi tutaj generalnie o to, by mózg sam siebie oszukiwał na podstawie pragnień i oczekiwań osoby która oberwała tym jutsu. Rzecz jasna mózg będzie starał się zachować jakiś sens i nie pokaże rzeczy kompletnie nie związanych z sytuacją. Wadą techniki niestety jest to że nie wiemy co widzi osoba która nią oberwała przez co nie jesteśmy w stanie odpowiednio reagować.
Posiadając Specjalizację w Genjutsu: Jutsu można wykonać bez składania pieczęci, nie pojawiają się również klony jak przy Oboro no jutsu. Do aktywacji techniki wystarczy kontakt wzrokowy i wypowiedzenie jakichś słów w kierunku ofiary. Minimalny poziom Siły Woli wymagany do złamania tej iluzji wynosi 9
Posiadając Sennina w Genjutsu: Jeśli chcemy to widzimy to co widzi nasza ofiara w formie "Powidoku" nałożonego na naszą rzeczywistość.
Posiadając Specjalizację w Genjutsu: Jutsu można wykonać bez składania pieczęci, nie pojawiają się również klony jak przy Oboro no jutsu. Do aktywacji techniki wystarczy kontakt wzrokowy i wypowiedzenie jakichś słów w kierunku ofiary. Minimalny poziom Siły Woli wymagany do złamania tej iluzji wynosi 9
Posiadając Sennina w Genjutsu: Jeśli chcemy to widzimy to co widzi nasza ofiara w formie "Powidoku" nałożonego na naszą rzeczywistość.
Sposoby wyjścia
► Pokaż Spoiler | Iryo
strzałki
Josaidōki no Jutsu | Defibrillator Technique 土遁・除細動器
KlasyfikacjaIRYŌ NINJUTSU, RAITON
PieczęcieCzas kumulacji chakry równy 5 pieczęciom -> Złożenie dłoni
KosztStandardowy za jedno wyładowanie
ZasięgDotykowy
WymaganiaKontrola Chakry 7, Otwarta dziedzina Raiton
Technika defibrylacji (dosłownie), która powstała na skutek połączenia Iryō ninjutsu oraz Raitonu, który wówczas przyjmuje charakterystyczną, morską barwę. Medyk składa ręce (jak do modlitwy); w ciągu tej krótkiej chwili, wypełnia je impulsem elektrycznym, połączonym z medyczną chakrą. Umiejscowienie dłoni na klatce piersiowej rannego pozwala na przelanie przygotowanego wcześniej ładunku elektrycznego, który pobudza serce do właściwej pracy.
Technika ma szansę zadziałać jedynie w bardzo krótkim odstępie czasu od zatrzymania pracy serca (do kilku minut), nie da się nią wskrzeszać zmarłych. Nie ma również żadnego potencjału bojowego.
Posiadając Specjalizację w Iryō Ninjutsu wszystkie wymagania dotyczące Kontroli Chakry są obniżone o 1 poziom.
Technika ma szansę zadziałać jedynie w bardzo krótkim odstępie czasu od zatrzymania pracy serca (do kilku minut), nie da się nią wskrzeszać zmarłych. Nie ma również żadnego potencjału bojowego.
Posiadając Specjalizację w Iryō Ninjutsu wszystkie wymagania dotyczące Kontroli Chakry są obniżone o 1 poziom.
Prowadzone Wątki
Misje
Fabuły
Przygody
- Kakarotto
- Posty: 1188
- Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
- Discord: Midoro#5831
- Karta Postaci:
- Punkty Bonusowe:
- Osiągnięcia:
- Hone no Yoroi - Kagyua
- Akuma no Abatā - Kakuzuryu
- Tsūjitengan: Ryakudatsu - Sabatayyyy
- Ugokanai Fushi no Kame - Samuraj
- Shakuton: Sukōchā Tenohira - Sukochi
- Yōton Chakura Mōdo - Yogan
- Kanzen Seigyo - Ninjutsu
- Ikinonagai Yoroi - Fuuton
- Jashinko i nieśmiertelność?
Re: Bugi i literówki
patrząc na listę wspomagań o tu brakuje kilku:
Techniki:
Techniki:
Prowadzone Wątki
Misje
Fabuły
Przygody
- Kaguya Kaede
- Posty: 709
- Rejestracja: 02 cze 2021, 22:23
- Ranga: Muryō no ninja
- Discord: hanialke
- Karta Postaci:
- Punkty Doświadczenia:
- Punkty Technik:
- Punkty Bonusowe:
- Techniki:
- Bank:
- Osiągnięcia:
- Przelanie obcej chakry
- Techniki rozpraszania iluzji
- Siła Woli 8+
Re: Bugi i literówki
Giman-tekina doku | Deceptive Poison欺瞞的な毒
KlasyfikacjaGenjutsu, iluzja dotykowa
PieczęcieSzczur → Koń → Wąż
KosztCzterokrotny za aktywację, standardowy za utrzymanie
ZasięgDotykowy
WymaganiaMedium
Technika, której celem jest wmówienie przeciwnikowi, że znalazł się pod wpływem trucizny oraz pobudzenie mózgu do stworzenia i wmówienia sobie efektów zatrucia, które tak naprawdę w cale nie istnieją. Do aktywacji techniki potrzebujemy medium oraz kontaktu medium z przeciwnikiem. W momencie, w którym medium, najczęściej broń, zrani przeciwnika ten zostaje złapany w iluzję. Celem jest sprawienie, że mózg wywoła objawy zatrucia, mimo braku takowego. Kumulacja chakry trwa tak długo ile zajęłoby złożenie trzech pieczęci. Efekty wyimaginowanej trucizny są w pełni zależne od MG.
Posiadając poziom S w Genjutsu można pominąć pieczęci.
Posiadając poziom S w Genjutsu można pominąć pieczęci.
Sposoby wyjścia
Literówka, powinno być:
które tak naprawdę wcale nie istnieją.
- Sabataya Tamura
- Posty: 513
- Rejestracja: 15 maja 2021, 17:28
- Ranga: Cywil
- Ranga dodatkowa: Iryōnin
- Discord: .vampiro
- Karta Postaci:
- Punkty Doświadczenia:
- Punkty Technik:
- Punkty Bonusowe:
- Techniki:
- Kuźnia:
- Bank:
- Osiągnięcia:
Re: Bugi i literówki
Tutaj wystąpił błąd przy opisie stacków, chyba powinno być odwrotnie na warming shoot?
I nie warming shot?
Ostatnio zmieniony 17 gru 2022, 21:08 przez Sabataya Tamura, łącznie zmieniany 3 razy.