• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Daku

Awatar użytkownika
Hōseki Dākukirā
Posty: 71
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:23
Ranga dodatkowa: ex-Kapitan ANBU
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Daku

► Pokaż Spoiler
Kotegawa Hakaze
Wolny Strzelec
WyglądNie sen jest najgorszy, najgorsze jest przebudzenie...
Hakaze jest dosyć ładną dziewczyną, która swoim wzrostem nie wyróżnia się w tłumie. Jej duże, czerwone oczy pięknie komponują się z jej czarnym włosami, które zazwyczaj przyozdobione są czerwoną wstążką. Jej górna część ubioru zazwyczaj jest taka sama, upodobała sobie koszule, chociaż zdarza jej się nosić zwykłą koszulkę, a i nie ma oporów do założenia czegoś bardziej eleganckiego. Podobnie jest z jej dolną częścią, zazwyczaj jest to krótka spódniczka, okazjonalnie coś dłuższego. Swoje nogi zawsze zakrywa rajstopami. Rzadko kiedy decyduje się na zwykłe zakolanówki. Nie wspominając już o odkryciu całych nóg. Nosi wygodne buty, jednak odświętnie na jej stopach pojawią się i szpilki.
CharakterystykaTylko ci którym ufasz, mogą cię zdradzić.
Charakter Kotegawy zmieniał się na przestrzeni lat, jednak największe różnice pojawiły się, kiedy to wylądowała na ulicy. Kiedyś była radosną dziewczyną, bardzo ciekawą życia. Nie sprawiała problemów rodzicom, pomimo tego że byli dość surowi, a często mogłoby się wydawać, że Dziewczyna jest w rodzinie w ogóle nie potrzebna, jednak nigdy, nikt tego otwarcie nie przyznał. Każdy smutek ukrywała pod "maską" uśmiechniętej dziewczyny. W głębi jednak mocno przeżywała każdą porażkę czy też niepowodzenie. Obecna Hakaze nie przypomina niczym swojego starego charakteru. Ulica zmienia ludzi, a dziewczyna jest tego bardzo dobrym przykładem. Aby przetrwać, trzeba stać się silnym, i taką osobą stała się Hakaze. Swoim charakterem odstrasza ludzi. Uśmiech na jej twarzy, nie gościł od długiego czasu, cała jej radość z życia została wyssana. Stała się oziębła, od niej nie usłyszy się miłych słów. Nie przejmuje się problemami innych, najważniejsze dla niej jest przetrwanie, i robi wszystko, aby się to udało. Całą swoją nienawiść kieruje w swoją rodzinę, która to pozbyła się jej od tak. Nie ma żadnych skrupułów przed dokonaniem czynu zakazanego, jeżeli trzeba coś ukraść to ukradnie, jeżeli kogoś zabić, zabije. Emocje nie gościły u niej na twarzy, ani te złe, ani te dobre. Zamknęła je wszystkie głęboko.
HistoriaWszystko trzeba odkryć samemu. I również przejść przez to zupełnie samemu.
Historia Hakaze w głównej mierze zaczyna się od pewnego incydentu. Jej rodzice, Kotegawa Daichi oraz Rachel byli kupcami w kraju kupców. Pech, a być może zbyt wielka chciwość Ojca doprowadziły do problemu, którym rozwiązaniem miała być Dziewczyna. Dokładniej mówiąc, sprzedaż Hakaze. O takich sprawach nie mówi się zbyt głośno, wszystko było załatwione po cichu, a dziewczyna nie miała innej opcji niż tylko się podporządkować. Rodzina ją odrzuciła, tak więc I Hakaze odrzuciła rodzinę, ale pamięć o tym pozostała, a sama nienawiść do rodziny, zaczęła się pogłębiać. Pewnie resztę swych dni spędziłaby w niewoli, jednak los chciał, aby dziewczyna mogła poczuć się wolna. Dziewczynie udało się zbiec, a gdy tylko mogła, opuściła kraj kupców. Od tego zdarzenia minęły cztery lata, Dziewczyna błąkała się po świecie, walcząc o przetrwanie.

Nazwisko i imięKotegawa Hakaze
PrzynależnośćWolny Strzelec
Pseudonimy
PłećKobieta
Tytuły
Wiek20
Wzrost170
Waga60
Rangi
Wspomagania
Wykonane wątki (oficjalne/wszystkie)
D
0
C
0
B
0
A
0
S
0
Odbyte walki
Zwycięstwa:
Remisy:
Porażki:
Siła:
Poz. 4
Szybkość:
Poz. 6
Wytrzymałość:
Poz. 4
Refleks:
Poz. 6
Siła Woli:
Poz. 6
Kontrola Chakry:
Poz. 4
Ilość Chakry:
1000E: 30 | D: 100 | C: 250 | B: - | A: - | S: -
Posiadane Dziedziny
Ittō-Ryū
C
Genjutsu
C
BrakSpecjalizacja
Ninja przejawia naturalny talent w jednej konkretnej dziedzinie ninpō czy stylu walki. Objawia się to różnego rodzaju "drygiem" do technik tej konkretnej dziedziny bądź stylu walki. W konkretnych stylach i technikach znajduje się opis, w jaki sposób specjalizacja na nie wpływa. Jest to atut obrazujący predyspozycję naszej postaci w konkretnym kierunku.
SensorAtut wrodzony
wrodzona zdolność do wyczuwania chakry. Aby wykrywać chakrę, postać musi się w tej kwestii skoncentrować i złożyć pieczęć. Dłuższa koncentracja lub próba robieniu wielu rzeczy naraz może skończyć się potężnym bólem głowy i krwawieniem z nosa. Im dłużej się skupia i koncentruje, tym większy zasięg i dokładność wykrywanej chakry.
Na zasięg wpływa również poziom Kontroli Chakry użytkownika. Jest możliwe wykrywanie bez pieczęci, jednak jest to ciężka sztuka i wymaga posiadania KC rozwiniętego minimum na poziom 7. Zasięgi wtedy nie są również takie imponujące. Wielkie kumulacje chakry, takie jak Bijūdama lub Bijū, jesteśmy w stanie wykryć bez problemu z około kilometra nawet bez składania pieczęci i niezależnie od naszego poziomu KC.
Od 6 rangi w KC możliwe jest wykrywanie jutsu. Łatwiej jest wykrywać techniki ofensywne, jak np. kula ognia, a bardzo trudno techniki bardziej subtelne np. Fūinjutsu. Jeżeli obserwujemy czyjś układ chakry, od tego poziomu wykryjemy też, gdy miesza on ją do jakiegoś jutsu.
Dodatkowo wykrywanie chakry ze złożoną pieczęcią nas kosztuje. Jest to koszt o wysokości połowy techniki B. Możliwe jest zapamiętanie chakry, jednak potrzebny jest do tego dłuższy kontakt z taką osobą. Przyjmujemy że 3 dni spędzone w towarzystwie tej osoby wystarczą na zapamiętanie. Wyjątkiem jest charakterystyczna chakra osoby np. Jinchūriki. Zdolność ta nie jest jednak idealna. Ma problemy z działaniem w tłumach, utrudniając precyzyjne określenie chakry konkretnych osób. Łatwiej wykryć jednak osoby zapamiętane i te z nietypową chakrą.
Dodatkowo osoby wyjątkowo utalentowane w tym zakresie posiadają możliwość rozróżnienia żywiołów chakry, jakimi dana osoba włada, jak bardzo na wykrywaniu musi się koncentrować, jak łatwo rozpoznać chakrę w tłumie czy wykryć sensora, kiedy on nas wykryje. Wymaga to jednak bardzo dużo treningu i uwagi (misja/fabuła po Biegłości związane ze zdolnościami sensorycznymi).
Zasięg bez pieczęci: -
Zasięg z pieczęcią 20m
Regeneracja zdrowiaAtut wrodzony
Postać posiada bardzo rozwinięte zdolności regeneracyjne. Drobne rany są w stanie zaleczyć się nawet w trakcie walki, a te poważniejsze leczą się o wiele lepiej. Postać też wolniej się wykrwawia i posiada nieznacznie mniejszą szansę, że otrzymane obrażenia przełożą się na stałe uszkodzenia ciała.
Instynkt niebezpieczeństwaAtut wrodzony
Postać posiada swoisty szósty zmysł. Dzięki temu jest w stanie wyczuć niebezpieczeństwo, zanim normalnie byłaby w stanie je dostrzec. Czy to mina, na którą właśnie miała nadepnąć, czy czający się za rogiem nieprzyjaciele - postać może się zorientować, że coś jest nie tak. Nie oznacza to jednak, że jest w stanie wszystko przewidzieć.
Opaska Shinobi: Brak.
Ubranie: Krótka spódniczka w kolorze czerwony, na nogach rajstopy. Biała koszula oraz czerwona wstążką zawiązana na włosach. Strój jest przysłaniany przez brązowy płaszcz.

Wakizashi

Ninjutsu
► Pokaż Spoiler
Ranga E:
Henge no Jutsu
Kawarimi no Jutsu
Ki Nobori no Shugyō
Nawanuke no Jutsu
Suimen Hokō no Gyō
Sakki



Genjutsu
► Pokaż Spoiler
Ranga E:
Genjutsu Kai

Ranga D:
Kasumi Jūsha no Jutsu
Konoha-Ryū Yanagi
Magen: Narakumi no Jutsu
Senkō

Ranga C:
Hyaku saku hana no tekunikku
Kaimamiru
Shuna
► Pokaż Spoiler


Non-Playable Character // Hōseki Shuna
Informacje Podstawowe
GodnośćHōseki Shuna
Przydomki-
TytułyLider Klanu
StatusZywy
Wiek24
Data urodzenia17 Lipca
Wzrost170
Waga60
PrzynależnośćAmegakure no Sato
Ranga---
Organizacja-
Sojusznicy- Znaki szczególne
Znaki szczególne, warte odnotowania w widocznym miejscu
Charaktrerystyka
Dziewczyna o spokojnym uosobieniu, dość życzliwa dla ludzi których zna, sprawiedliwa, a także pomocna, zwłaszcza jeżeli chodzi o klan Hōseki którego jest liderem. Swój klan stawia na pierwszym miejscu, wynika to z samego faktu, że jest jego członkiem. Nie stosuje przemocy, nie jest agresywna. Dochodzi do tego tylko w skrajnych sytuacjach. Jak na przykład ochrona swoich bliskich. Jest Siostrą Hōsekiego Dākukiry. Ich relacja jest bardzo przyjazna, dla Shuny jest on najważniejszą osobą. Stara się o niego jak najbardziej troszczyć, jednak sam chłopak nie ułatwia tego, przez co Shuna często się musi o niego martwić.

Młoda dziewczyna o ponadprzeciętnej urodzie, tak w skrócie można opisać Shunę. Posiada czarne długie włosy, które komponują się z jej czarnymi oczami. Jest dość szczupła dziewczyną, o atrakcyjnej sylwetce, Nie jest zbyt wysoka, taka przeciętna wysokość jak u dziewczyny. W swoim stylu ubioru, przekłada wygodę nad stylu, jednak i na wygląd zwraca uwagę, dlatego nie chodzi w brudnych, czy starych ubraniach.
Statystyki Siła5
Szybkość7
Wytrzymałość5
Refleks7
Siła Woli8
Kontrola Chakry9
Chakra6 000
Inne znane informacje
ŻywiołyDoton, Raiton
KG/KT/DōjutsuShōton
Wspomagania---
Dziedziny DotonB
RaitonB
ShōtonS
NinjutsuC
Tenjō no YariB
Techniki & Ekwipunek
Rozkładane Bo
Ostatnio zmieniony 23 mar 2022, 9:13 przez Hōseki Dākukirā, łącznie zmieniany 21 razy.
Awatar użytkownika
Hōseki Dākukirā
Posty: 71
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:23
Ranga dodatkowa: ex-Kapitan ANBU
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Daku

B:

Kesshō no Yoroi | Crystal Armour 結晶の鎧
KlasyfikacjaShōton, Transformacja natury
PieczęcieWół → Smok → Szczur → Wąż → Dzik → Smok
KosztStandardowy za pokrycie jednej części ciała
ZasięgNa siebie
Poprzez przelanie chakry Uwolnienia Kryształu na konkretną kończynę, shinobi jest w stanie utwardzić ją tworząc zbroję. Warstwa kryształu jest niemalże niewidoczna zarówno przez wzgląd na przezroczystość materiału, jak i jej niewielką grubość. Nie jest jednak zupełnie niewykrywalna bowiem, pomijając samą jej twardość, w specyficzny sposób odbija światło. Jest wytrzymała na tyle, by sparować ataki fizyczne zarówno wyprowadzone wręcz, jak i za pomocą broni tak długo, jak w te nie są wyprowadzone z ponadprzeciętną (8) siłą. Za koszt standardowy możliwe jest pokrycie jednej części ciała. Każda kolejna wiąże się z dodatkowymi opłatami.

Posiadając rangę A w Shōtonie możliwe staje się pominięcie połowy pieczęci.
Posiadając rangę S w Shōtonie za koszt standardowy można pokryć połowę ciała.
Posiadając Sennina w Shōtonie możliwa staje się manipulacja warstwą kryształu pokrywającą shinobi tworząc na powierzchni zbroi dodatkowe elementy jak np. kolce.
Posiadając Specjalizację w Shōtonie kryształ zmienia kolor na czarny, dzięki czemu nie tylko nabiera znacznie na twardości, ale również nabiera zdolności samoregeneracji.


Shōton: Hashō Kōryū | Crystal Release: Tearing Crystal Falling Dragon 晶遁・破晶降龍
KlasyfikacjaShōton, Transformacja Natury
PieczęcieSmok → Baran → Szczur → Małpa → Koń → Ptak → Wąż
KosztPodwójny za stworzenie; Standardowy na turę przy utrzymaniu
ZasięgDo 20m
Po złożeniu odpowiednich pieczęci, obok shinobi krystalizuje się cielsko azjatyckiego smoka. Chociaż nie jest to może największy smok, jakie widziało ludzkie oko - jego cielsko mierzy sobie około 5m długości - jest wystarczająco duży, by posłużyć za środek transportu. Przez swoją wielkość odznacza się również nieco większą szybkością i zwinnością, niż można by spodziewać się po podobnym tworze. Ze względu na materiał smok odporny jest na tyle, by sparować ataki fizyczne zarówno wyprowadzone wręcz, jak i za pomocą broni tak długo, jak w te nie są wyprowadzone z ponadprzeciętną (8) siłą. Smok sam z siebie nie wykonuje żadnych ruchów. Znajduje się pod całkowitą kontrolą ninja, nie mając własnej woli czy możliwości bycia zaprogramowanym. Jego zasięg działania to 20m. Jeżeli pod koniec tury smok znajduje się zbyt daleko od wykonującego, ulega rozpadowi zaniechując przy tym dalszego wykonywania powierzonych mu zadań.

Posiadając rangę A w Shōtonie możliwe staje się pominięcie połowy pieczęci.
Posiadając rangę S w Shōtonie podczas jednego użycia techniki, możliwe staje się stworzenie do 3 smoków pojawiających się obok shinobi w tym samym momencie. Każdy dodatkowy smok wiąże się z potrzebą uiszczenia dodatkowego kosztu - w tym wypadku podwójnego - za jego stworzenie.
Posiadając rangę Sennina w Shōtonie możliwe staje się "zaprogramowanie" smoka, pozwalając mu działać automatycznie. Tak jak nie ma problemu z prostymi rozkazami, tak bardziej złożone czy wymagającego podejmowania nagłych decyzji "w trakcie" będą tak prosty twór jednak przerastać.
Posiadając Specjalizację w Shōtonie kryształ zmienia kolor na czarny, przez co smok staje się nie tylko wytrzymalszy, ale również nabiera zdolności samoregeneracjach.


Shōton: Seichō Kesshō Sōn | Crystal Release: Growing Crystal Thorns 晶遁・成長結晶ソーン
KlasyfikacjaShōton, Transformacja Natury
PieczęcieMałpa → Pies → Baran → Dzik → Ptak → Tygrys → Wół → Ptak
KosztStandardowy na turę
Zasięg5m na turę
Shinobi wypuszcza skumulowaną chakrę pod postacią bloku kryształu z miejsca do 1m od siebie - przy czym nie da się go stworzyć w powietrzu. Stworzony kryształ stanowi masę o objętości 8m3, złożona z kolców różnej wielkości skierowanych najczęściej ku celowi techniki. Chociaż jej zasięg w tej formie jest dość niewielki, sięgając do około 2m od miejsca stworzenia, sedno techniki tkwi w innym miejscu. Tak długo jak utrzymujemy ostatnią pieczęć, tak długo możliwe jest rozrośnięcie kryształu pod postacią "gałęzi" podążających we wskazanym przez nas kierunku. Te są ostro zakończone, będąc w stanie wbić się w gonionego przeciwnika. Możliwe jest stworzenie 5m takiej gałęzi na turę, przy jednoczesnym rozgałęzieniu jej w dowolnym kierunku do 3 razy w ciągu wspomnianego czasu. Nie ma odgórnego limitu co do wielkości ów kryształowego "drzewa", jednak w pewnym momencie jego wielkość i masa może sprawić, że przewali się samoistnie pod wpływem własnej masy oraz ze względu na kąt, pod jakim wyrosło.

Posiadając rangę A w Shōtonie można pominąć połowę pieczęci.
Posiadając rangę S w Shōtonie zasięg, na jaki możliwe jest rozrośnięcie gałęzi zostaje zwiększony o kolejne 5m.
Posiadając Specjalizację w Shōtonie kryształ zmienia kolor na czarny, dzięki czemu konstrukcja zyskuje na wytrzymałości. Kryształ jest w stanie zregenerować uszkodzenia dokonane przez inne osoby.

Shōton: Kesshō Chōeki Nami | Crystal Release: Crystal Imprisonment Wave 晶遁・翠晶六角柱
KlasyfikacjaShōton, Transformacja Natury
PieczęcieZając → Dzik → Tygrys → Szczur → Wół → Wąż → Szczur
KosztPodwójny
Zasięg10m
Druga z technik krystalizacji. Ta jednak w odróżnieniu od swojej "siostry" idealnie sprawdza się w starciu z większą ilością przeciwników. Po złożeniu pieczęci i wystawieniu ręki w odpowiednim kierunku, chakra zostaje wypuszczona pod postacią kryształowego pyłu w postaci stożka o promieniu 45*. Pył krystalizuje wszystko, co wejdzie z nim w kontakt. Rozbicie kryształu z daną osobą bądź przedmiotem jest w stanie pozostawić ją z dużymi obrażeniami, a nawet zabić - co mniej wytrzymałe osoby nie tylko bowiem zostają w krysztale zamknięci, ale również krystalizacji podlega ich organizm, przez co rozbicie więzienia kończy się również rozbiciem na kawałki samego więźnia.

Szybkość krystalizacji oraz jej siła jest zależna od rangi Shōtonu.
Ranga ShōtonSzybkość KrystalizacjiWytrzymałość celu, przy której rozbija się on całkowicie
Aszybko4
Sbardzo szybko6

W przypadku przerwanej krystalizacji, cel zostaje częściowo skrystalizowany. Oznacza to, że jeśli ucieknie on w trakcie procesu zostaje mu zadana adekwatna część przewidzianych obrażeń (pozostawione do oceny przez MG prowadzącego wątek).

Posiadając atut Jednoręczne Składanie Pieczęci można wytworzyć dwie fale używając do tego obu rąk. Taka akcja zwiększa koszt techniki z podwójnego do czterokrotnego.
Posiadając rangę S w Shōtonie można pominąć połowę pieczęci.
Posiadając Sennina w Shōtonie możliwe jest wypuszczenie fali w formie okręgu, a nie stożka. Środkiem takowego okręgu jest używający techniki shinobi, zaś koszt techniki zwiększa się z podwójnego do sześciokrotnego.

Shōton: Suishō Gokakukeichū | Crystal Release: Jade Crystal Pentagonal Pillars 晶遁・翠晶五角形柱
KlasyfikacjaShōton, Transformacja natury
PieczęcieBaran → Koń → Wąż → Zając → Pies → Dzik → Baran → Wąż → Baran → Dzik → Dłonie złączone ze sobą
KosztStandardowy za utworzenie; połowiczny za utrzymanie na turę
Zasięg25m
Pośród wszystkich technik utylizujących kryształ, jest ona jedyna w swoim rodzaju ze względu na swoje niecodzienne działanie. Po złożeniu pieczęci, z ziemi wyłaniają się kryształowe filary tworząc pentagon o średnicy 25m z użytkownikiem techniki pomiędzy nimi. Filary te następnie wchodzą w rezonans z innymi technikami użytymi wewnątrz pentagonu, wzmacniając je. By technika została wzmocniona, musi ona utylizować chakrę oraz mieć swój początek na terenie wyznaczonym przez filary. Nie ma znaczenia, kto ją wykonuje. Nie można więc wybrać, które techniki zostaną wzmocnione, a które nie. Dodatkowo jedna technika może zostać wzmocniona tylko jeden raz.

Techniki rangi od D do B zostają wzmocnione o jedną rangę w górę. Oznacza to, że technikę B wzmocnioną w ten sposób należy traktować jak technikę rangi A. Tymczasem techniki rangi A zostają wzmocnione jedynie nieznacznie, przez co dużo technik A będzie mieć z nimi problem, jednak S już nie. Techniki S nie zostają wzmocnione. Co więcej zniszczenie jakiegokolwiek filaru osłabia efekt wzmocnienia, wzmacniając techniki niezależnie od rangi jedynie nieznacznie. Zniszczenie dwóch filarów i uszkodzenie trzeciego w przynajmniej 50% wyłącza technikę całkowicie, a pozostałe filary stają się jedynie elementem ozdobnym.


Posiadając rangę S w Shōtonie ilość pieczęci zmniejsza się o połowę.
Ze specjalizacją w Shōtonie kryształ zmienia kolor na czarny, przez co filary stają się o wiele wytrzymalsze. Dodatkowo przy uszkodzeniach regenerują się powoli co turę.

Shōton: Suishōheki Hachi no Jin | Crystal Release: Jade Crystal Wall Eighth Formation 晶遁・翠晶壁八の陣
KlasyfikacjaShōton, Transformacja natury
PieczęcieBaran → Koń → Wąż → Zając → Pies → Dzik → Baran → Wąż → Baran → Dzik → Tygrys
KosztStandardowy
ZasięgDo 50m od użytkownika, max. 2.5m wysokości
Po złożeniu serii pieczęci, w miejscu określonym przez shinobi wyrastają grube, kryształowe kolce w zwartej formacji tworząc mur. Jest on całkiem gruby, zdolny przetrzymać kilka technik A czy bardzo silne (8) fizyczne uderzenia. Jego grubość szacuje się na około pół metra, zaś szerokość na 3m. Miejscami może być nieco chudsza, miejscami nieco grubsza ze względu na to, jak wyrosną kolce, jednak ściana ta nigdy nie będzie szczególnie odbiegać od ów wymiarów. Nie ma niczego, przed czym takowy mur broniłby lepiej. Nie mniej techniki Raitonu wycelowane w niego są w stanie przebić się przez defensywną strukturę już będąc rangi B. Ściana ta chroni przede wszystkim przed technikami, przed jakimi można się zasłonić. Nie będzie więc z niej użytku przy technikach np. działających z podłoża, bądź przed atakiem z powietrza - chociaż możliwe jest wyrośnięcie kolców pod niewielkim kątem wynoszącym maksymalnie 35*.

Posiadając rangę S w Shōtonie możliwe jest użycie techniki kosztem standardowym S, wzmacniając jej walory defensywne o rangę. Taka ściana powiększa się o 1m w każdym kierunku z wyłączeniem grubości i jest w stanie wziąć na siebie kilka technik obszarowych S bądź jedną technikę punktową tejże rangi. Uderzenia o niesamowicie dużej sile (9) są w stanie przebić się po kilku uderzeniach przez ścianę.
Ze specjalizacją w Shōtonie kryształ zmienia kolor na czarny, przez co ściana staje się wytrzymalsza. Po otrzymaniu uszkodzeń, jest w stanie sama zregenerować się, naprawiając powoli ubytki co post.

Shōton: Isshi Kōmyō | Crystal Release: String of Glory 晶遁・一糸光明
KlasyfikacjaShōton, Transformacja natury
PieczęcieBaran → Koń → Wąż → Zając → Pies → Dzik -> Baran → Wąż → Baran → Dzik → Tygrys
KosztStandardowy na stworzenie bariery; podwójny na każdy wystrzał
Zasięg50m
Technika ta składa się z dwóch etapów. Pierwszym z nich jest otoczenie się ośmiościennym kryształem o niemal przezroczystych ściankach. Kryształ taki posiada zdolność lewitacji do 10m nad ziemią, jednak nie może się przemieszczać na boki w stosunku do miejsca, w jakim został stworzony. Kryształ też ma dość sporą wytrzymałość. Jest w stanie wytrzymać kilka technik A bądź ataki fizyczne o dużej sile (8). Kryształ po stworzeniu potrzebuje całą jedną turę kumulowania chakry, zaś osoby potrafiące ją postrzegać mogą dojrzeć niebieskie płomyki świadczące o jej kumulacji, głównie u styku wierzchołków ścianek.

Po całej pełnej turze od stworzenia bariery, możliwe jest oddanie strzału. Ich ilość ograniczona jest tylko naszą chakrą. Jeden strzał to koszt dwukrotny S. Jest zdolny niszczyć betonowe budynki, łamać duże drzewa czy demolować teren, zaś te same naturą przypominają wiązkę światła skupioną w krysztale jak w soczewce. Jest to jednak czysta chakra przez kryształ wzmocniona i w takich kryteriach należy owe pociski rozważać.

Ze specjalizacją w Shōtonie kryształ zmienia kolor na czarny, przez co ściana staje się wytrzymalsza. Po otrzymaniu uszkodzeń, jest w stanie sama zregenerować się, naprawiając powoli ubytki co post.

Shōton: Suishō Meikyū no Jutsu | Crystal Release: Jade Crystal Labyrinth Technique 晶遁・翠晶迷宮の術
KlasyfikacjaShōton, Transformacja natury
PieczęcieBaran → Koń → Wąż → Zając → Pies → Dzik → Baran → Wąż → Baran → Dzik → Tygrys
KosztStandardowy za każde 20m średnicy. Maksymalnie koszt pięciokrotny
ZasięgBazowo 25m
WymaganiaSennin Shotonu
Najbardziej wprawieni ninja w korzystaniu z Elementu Kryształu są w stanie stworzyć jego ogromne ilości, tworząc z nich ogromny labirynt, którego zwieńczenie przypomina kształtem oszlifowany rubin. Ściany zewnętrzne są na tyle grube i wytrzymałe, że do ich przebicia należy użyć ogromnej siły punktowej w wielu miejscach na raz, by te zaczęły pękać. Te tworzące wnętrze labiryntu są już mniej odporne, nie radząc sobie dobrze już z technikami rangi B. Ich zdolność do odbijania światła jest jednak wystarczającym atutem, bowiem działając niczym lustra potrafią dość skutecznie zdezorientować posiadaczy Dōjutsu widzących w dal jak np. Byakugan czy Tsūjitegan. Technika ta świetnie się sprawdza do kupienia czasu, czy uwięzienia mniej doświadczonych ninja na dłużej. Twórca labiryntu jest w stanie stworzyć w dowolnym momencie wyłom dowolnej ścianie, przemieszczając się przez strukturę bardziej swobodnie.

Ze specjalizacją w Shōtonie kryształ zmienia kolor na czarny, przez co ściana staje się wytrzymalsza. Po otrzymaniu uszkodzeń, jest w stanie sama zregenerować się, naprawiając powoli ubytki co post.
Ostatnio zmieniony 02 sie 2022, 20:33 przez Sabataya Shuten, łącznie zmieniany 17 razy.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pracownie”