KlasyfikacjaFūinjutsu, Technika anty-czasoprzestrzenna
PieczęciePtak → Wół → Szczur → Dzik → Wąż → Wół → Zając → Dzik → Wąż → Zając → Pies → Baran → Koń → Ptak → Zając → Koń → Dzik → Ptak → Tygrys
KosztDwukrotny za aktywację, połowiczny za podtrzymanie
Zasięg100m
WymaganiaSennin Fūinjutsu, wcześniej przygotowany krąg
Skomplikowana technika pieczętująca, za którą idzie jednak bardzo prosty zamysł - uniemożliwić korzystanie z technik czasoprzestrzennych na terenie działania jutsu.
KlasyfikacjaIryō Ninjutsu
PieczęcieDzik → Pies → Baran → Małpa → Zając → Ptak → Smok → Koń → Ptak → Zając
KosztDwukrotny
ZasięgBezpośredni
WymaganiaSennin Iryō Ninjutsu, Kontrola Chakry 8
Tak jak większość technik Iryō Ninjutsu skupia się na pomocy jeszcze żywym ludziom, tak istnieją jutsu, które skupiają się już na tych martwych, którym się pomóc nie dało. Karada no messhitsu jest techniką szeroko stosowaną przez medyków, którzy muszą w bezpieczny sposób pozbyć się ciała pacjenta w warunkach polowych - głównie z powodów sanitarnych, nie chcąc doprowadzić do epidemii, bądź ograniczając rozprzestrzenianie się choroby trawionej przez pacjenta poprzez szybkie i skuteczne zutylizowanie ciała. Techniki można użyć tylko na zwłokach i na żywe istotny nie będzie mieć żadnego wpływu.
Po przelaniu chakry w zwłoki, tkanki pod jej wpływem niemalże natychmiastowo się rozkładają. W przeciwieństwie jednak do naturalnego procesu, nie ma miejsca takie rzeczy jak np. uwalnianie gazów czy nieprzyjemnych widoków w postaci larw zjadających ciało. Ot, pod wpływem chakry te "przeskakuje" te wszystkie etapy, od razu przechodząc do stanu, w którym zostaje po ciele tylko pył. Ten sposób pozbycia się zwłok sprawia, że choroby nie będą się roznosić, a jednocześnie w warunkach polowych przy dużej ilości ofiar, nie trzeba się martwić potencjalną epidemią związaną ze zwłokami, których nie ma gdzie pochować czy przetrzymywać.
Posiadając Specjalizację w Iryō Ninjutsu wszystkie wymagania dotyczące Kontroli Chakry są obniżone o 1 poziom. Dodatkowo możliwe jest pominięcie pieczęci. Czas mieszania chakry trwa jednak tyle, ile trwałoby faktyczne ich złożenie.
KlasyfikacjaUzumaki Fūin
PieczęcieSmok → Małpa → Baran → Tygrys → Zając → Szczur → Ptak → Dzik → Baran → Szczur → Baran → Koń → Tygrys → Wół → Smok
KosztDwukrotny na turę
Zasięg100m
WymaganiaKontrola Chakry 9
Potężna technika Fūinjutsu tworząca barierę, która jednak w żaden sposób nie powstrzymuje ludzi w wchodzeniu na jej obszar bądź wychodzeniu poza nią. Jej cel jest bowiem zupełnie inny - mianowicie, wszystkie techniki pieczętujące, które zostały użyte przez użytkownika i osoby które uznaje za sojuszników są na terenie bariery wzmacniane, przez co są traktowane jakby były użyte o rangę wyżej. W przypadku pieczęci S, wymagana Siła bądź Siła Woli do jej złamania jest zwiększona o dodatkowy 1 punkt, co łączy się z ewentualnymi bonusami za Specjalizację w Fūinjutsu, a także w przypadku pieczęci nałożonych przez Uzumaki. Wciąż poziom atrybutu potrzebnego do złamania pieczęci nie może przekroczyć 10.
Posiadając Sennina Fūinjutsu użytkownik może nadać Jinchūriki - bądź osobie, w której znajduje się zapieczętowana inna istota - immunitet, przez co szczelność pieczęci nie jest umacniana podczas przebywania na terenie bariery i ma możliwość używania swojego pełnego potencjału. Można użyć tego również na sobie.
Posiadając Specjalizację w Fūinjutsu poziom atrybutu wymaganego do złamania danej pieczęci może wynosić powyżej 10.