• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    24.04.2024 - podsumowanie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Pracownia Techniczna Pewnego Pana

Awatar użytkownika
Fawkes
Posty: 407
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:29
Ranga dodatkowa: Moderator Kuźni | Mistrz Gry
Discord: poprostujakub
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Pracownia Techniczna Pewnego Pana

HELLO THERE
Ostatnio zmieniony 21 maja 2021, 14:30 przez Fawkes, łącznie zmieniany 10 razy.

Obrazek

Prowadzenie misjiRangi Dowolne
  1. Find Your Own Way - Przygoda Rangi A dla Kurogane Hao.
  2. Lekarzu lecz się sam! - Misja Rangi D dla Orochi Sairai.
Awatar użytkownika
Fawkes
Posty: 407
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:29
Ranga dodatkowa: Moderator Kuźni | Mistrz Gry
Discord: poprostujakub
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Pracownia Techniczna Pewnego Pana

Satetsu no Sōju | Iron Sand Manipulation砂鉄の操縦
KlasyfikacjaJiton, Kontrola Chakry
PieczęcieDzik→Pies→Tygrys
KosztStandardowy na Turę
ZasięgZależny od Dziedziny
WymaganiaŻelazny Piasek
Podstawowa technika Kontroli Żelaznego Piasku, a zarazem z najsłabszą mocą ofensywną. Umożliwia na manipulację żelaznym drobinkami, ale bardziej kreatywni użytkownicy Jitonu mogą używać jej do manipulacji wszelkich żelaznych albo stalowych przedmiotów. Zważając jednak na prostotę tej techniki, niemożliwe jest tworzenie skomplikowanych albo stabilnych kształtów. Technika musi być stale podtrzymywana, aby móc korzystać z pozostałych technik Satetsu

Zasięg Techniki w Zależności od Rangi Dziedziny:
  1. Jiton Ranga D (1) - 15 metrów
  2. Jiton Ranga C (2) - 25 metrów
  3. Jiton Ranga B (3) - 40 metrów
  4. Jiton Ranga A (4) - 55 metrów
  5. Jiton Ranga S (5) - 75 metrów
Szybkość Żelaznego Piasku:
  1. Jiton Ranga D (1) - 4 szybkości.
  2. Jiton Ranga C (2) - 5 szybkości.
  3. Jiton Ranga B (3) - 6 szybkości.
  4. Jiton Ranga A (4) - 7 szybkości.
  5. Jiton Ranga S (5) - 8 szybkości.
Ilość Żelaznego Piasku:
  1. Mała - Garść piachu jaką zmieścić możemy w kieszeniach bądź plecaku. Mniej-więcej wiadro piachu. - Z takich ilości piasku korzystać może każdy Maji z dziedziną na poziomie D.
  2. Duża - Ilość jaką możemy nosić przy sobie w piaskowym naczyniu. Mniej-więcej pełna, duży pojemnik. - Z takich ilości piasku korzystać może każdy Maji z dziedziną na poziomie D.
  3. Ogromna - Ilość piachu potrzebna do wypełnienia basenu olimpijskiego. - Z takich ilości piasku korzystać może każdy Maji z dziedziną na poziomie B.
  4. Gigantyczna - Ilość wystarczająca do zapełnienia dwóch olimpijskich basenów. - Z takich ilości piasku korzystać może każdy Maji, posiadający Specjalizację w Dziedzinie Klanowej.
Posiadając Rangę B w Jitonie możemy wykonać technikę, używając tylko pieczęci Tygrysa.
Posiadając Rangę A w Jitonie możemy całkowicie pominąć pieczęci potrzebne do wykonania tej techniki.
Jishaku Ninpō | Magnet Ninja Art磁石忍法
KlasyfikacjaJiton, Kontrola Chakry
PieczęciePtak→Tygrys→Dzik
KosztStandardowy na Turę od Celu
ZasięgDotyk
Wymagania-
Dosyć nietypowa technika magnetyzmu. Za pomocą dotyku, jesteśmy w stanie zamienić dowolny przedmiot w magnes, w tym żywe organizmy, a nawet nas samych. W ten sposób, możemy w zależności od uznania przyciągać lub odpychać metalowe przedmioty, w zależności od rodzaju impulsu. Sprawia to jednak, że jesteśmy podatni na wszelkie techniki, wpływające na nasz układ chakry, gdyż takie zaburzenie doprowadza do niekontrolowanego zwiększania siły techniki.

Posiadając Rangę B w Jitonie możemy wykonać technikę, używając tylko pieczęci Dzika.
Posiadając Rangę A w Jitonie możemy całkowicie pominąć pieczęci potrzebne do wykonania tej techniki
Ostatnio zmieniony 21 maja 2021, 17:02 przez Fawkes, łącznie zmieniany 6 razy.

Obrazek

Prowadzenie misjiRangi Dowolne
  1. Find Your Own Way - Przygoda Rangi A dla Kurogane Hao.
  2. Lekarzu lecz się sam! - Misja Rangi D dla Orochi Sairai.
Awatar użytkownika
Fawkes
Posty: 407
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:29
Ranga dodatkowa: Moderator Kuźni | Mistrz Gry
Discord: poprostujakub
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Pracownia Techniczna Pewnego Pana

Satetsu Fuyu | Iron Sand Suspension砂鉄浮遊
KlasyfikacjaJiton, Kontrola Chakry
PieczęcieTygrys→Dzik→Baran→Szczur→Małpa
KosztStandardowy na Turę
Zasięg10 metrów
WymaganiaŻelazny Piasek
Technika Żelaznego Piasku, która polega na utrwaleniu formy do tego stopnia, że można się na niej unosić. Dzięki temu, jesteśmy w stanie podróżować, nawet na wysokich pułapach. Znajdowanie się na takiej ruchomej platformie nie wyklucza użycia innych technik Uwolnienia Magnesu.

Specjalne: Stworzenie jednej platformy wymaga posiadania co najmniej Dużej Ilości Piasku. Możemy mieć aktywne kilka takich platform, jednakże każda kolejna skutkuje naliczeniem dodatkowego kosztu.

Posiadając Rangę B w Jitonie możemy stworzyć max. 2 platformy.
Posiadając Rangę A w Jitonie możemy stworzyć max. 3 platformy.
Posiadając Rangę S w Jitonie możemy stworzyć max. 4 platformy.
Satetsu Nami | Iron Sand Wave砂鉄波
KlasyfikacjaJiton, Kontrola Chakru
PieczęcieWąż→Baran→Koń→Tygrys→Klaśnięcie
KosztStandardowy
Zasięg10 metrów
WymaganiaŻelazny Piasek
Jedna z najprostszych technik Uwolnienia Magnesu. Polega na zwyczajnym ataku masą żelaznego piasku w swojego wroga, w celu zasypania go masą piachu.

Posiadając Rangę B w Jitonie możemy użyć techniki do unieruchomienia przeciwnika.
Posiadając Rangę A w Jitonie możemy pominąć połowę pieczęci, zmniejszając ją do 3.
Posiadając Rangę S w Jitonie możemy wykonać technikę, używając tylko klaśnięcia.

Można zrobić rozmiar zależny od ilości materiału, coś na wzór Doryuheki.
Satetsu Bunshin | Iron Sand Clone砂鉄の分身
KlasyfikacjaJiton, Kontrola Chakry, Technika Klonowania
PieczęcieTygrys→Koń→Pies→Tygrys→Pieczęć Klonowania
KosztCHAKRA DZIELONA DOWOLNIE POMIĘDZY ORYGINAŁ I KOPIE. KAŻDY KLON MUSI POSIADAĆ MINIMUM 100 CHAKRY
STANDARDOWY E UTRZYMANIA OD KLONA (MINIMUM 3) PŁACONE PRZEZ STWORZONE KOPIE
Zasięg-
WymaganiaŻelazny Piasek
Jeden z wielu materialnych klonów, jednak w tym przypadku, za medium zostaje użyty właśnie Żelazny Piasek. Są one w stanie wykonywać wszystkie techniki Jitonu (póki posiadają chakrę i niezbędne materiały) oraz techniki rangi E. Dodatkowo mogą korzystać ze stylu walk, jednak nie posiadają atutów oryginału. Skopiowany zostaje także ekwipunek, z wyłączeniem zwojów z zapieczętowanymi przedmiotami lub technikami, zaawansowanych technologicznie urządzeń, przedmiotów o unikatowych właściwościach (np. unikaty) oraz przedmiotów jednorazowego użytku.
Klony te po zniszczeniu nie przekazują oryginałowi żadnych informacji ani nie zwracają chakry. Po zniszczeniu, materiał może zostać ponownie użyty do technik Jitonu. Podczas utrzymywania klonów, ilość chakry pozostała u oryginału po dokonaniu podziału traktowana jest jako jego nowa, maksymalna jej ilość. Przez to, jej drastycznie pomniejszona ilość nie wpływa negatywnie na shinobi.
Daisan no Me | Third Eye第三の眼
KlasyfikacjaJiton, Kontrola Chakry
PieczęcieWąż→Małpa→Szczur→Małpa→Ptak→Małpa→Smok→Małpa→Szczur→Małpa
KosztStandardowy na Turę
Zasięg20 metrów
WymaganiaŻelazny Piasek albo Złoty Pył
Nader ciekawa i użyteczna technika. Po złożeniu dosyć długiej serii pieczęci, pobliski piach formuje się w funkcjonujące oko. Możemy bez żadnych przeszkód widzieć wszystko, co znajduje się w zasięgu jego wzroku. Poza tym, oko to jest w stanie lewitować, dzięki czemu ma dość spore pole manewru, przez co to jutsu idealnie się sprawdza do zwiadu. Musimy jednak zasłonić jedno z naszych prawdziwych oczu, by korzystać z dobrodziejstw tej techniki.

Posiadając Rangę B w Jitonie, użytkownik może pominąć połowę pieczęci, niezbędnych do użycia tej techniki.
Posiadając Rangę S w Jitonie, można wykonać technikę bez składania pieczęci. Czas mieszania chakry trwa jednak tyle, ile trwałoby faktyczne ich złożenie.
Jiton: Jakuhō no Sōjin | Magnet Release: Conserving Bee Twin Blades磁遁・省蜂の双刃
KlasyfikacjaJiton, Przepływ Chakry
PieczęcieSzczur
KosztStandardowy
ZasięgDotyk
WymaganiaMetalowy Przedmiot
Technika znacznie korzystająca z magnetyzmu w docelowej postaci. Poprzez kontakt fizyczny z metalowym przedmiotem (np. shurikenem albo kataną) jesteśmy w stanie go naładować chakrą Jitonu, sprawiając, że każda osoba trafiona takim obiektem zostaje namagnetyzowana. Sprawia to, że jest podatna na kolejne ataki, ponieważ przyciąga metalowe przedmioty. Jednak ten ładunek nie jest permamentny - wystarczy przekazać go innemu, metalowemu przedmiotowi lub innej osobie.

Ilość ładunków przekazanych jednym trafieniem jest równa randze Jitonu. Gdy ofiara wchodzi w kontakt z przedmiotem/osobą, jego liczba ładunków spada o 1.

Mechanika bardzo customowa ale nie mogłem wymyśleć innej.
Ostatnio zmieniony 22 maja 2021, 14:51 przez Fawkes, łącznie zmieniany 18 razy.

Obrazek

Prowadzenie misjiRangi Dowolne
  1. Find Your Own Way - Przygoda Rangi A dla Kurogane Hao.
  2. Lekarzu lecz się sam! - Misja Rangi D dla Orochi Sairai.
Awatar użytkownika
Fawkes
Posty: 407
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:29
Ranga dodatkowa: Moderator Kuźni | Mistrz Gry
Discord: poprostujakub
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Pracownia Techniczna Pewnego Pana

Satetsu Kesshū | Iron Sand Gathering Assault砂鉄結襲
KlasyfikacjaJiton, Kontrola Chakry
PieczęciePies→Smok→Koń→Dzik→Szczur→Pies→Tygrys
KosztStandardowy na Turę
Zasięg20 metrów
WymaganiaŻelazny Piasek
Technika formowania obiektów z Żelaznego Piasku. Ze względu na cechy korzystania z technik Satetsu, technika ta umożliwia tworzenie brył geometrycznych z tego materiału. Tego przykładem mogą być prostopadłościany, ostrosłupy, walce, stożki itp. Następnie takie obiekty możemy użyć zarówno ofensywnie, jak i defensywnie - ich zastosowanie zależy wyłącznie od umiejętności Majiego. Jednak trafienie nim może sprawić, że przeciwnik może mieć mały problem ze wstaniem spod wielkiej ilość żelaza.

Posiadając Rangę A w Jitonie możemy wykonać technikę, pomijając część pieczęci, zmniejszając ją do 5.
Posiadając Rangę S w Jitonie możemy wykonać technikę, pomijając część pieczęci, zmniejszając ją do 3.

Nie widzę sensu wypisywania konkretnych form. Imo chce kule - kula. Chce sześcian - sześcian.
Satetsu Kesshu| Iron Sand Drizzle砂鉄時雨­
KlasyfikacjaJiton, Kontrola Chakry
PieczęcieTygrys→Dzik→Baran→Pies→Smok→Koń→Tygrys
KosztStandardowy na Turę
Zasięg20 metrów
WymaganiaŻelazny Piasek
Jedna z silniejszych technik ofensywnych. Użytkownik Jitonu formuje żelazny piasek w pociski (podobne do kul albo senbonów), a następnie je wystrzeliwuje w kierunku przeciwnika. Ze względu na szybkość, zasięg i pole rażenia ten atak jest naprawdę trudny do uniknięcia.

Posiadając Rangę A w Jitonie możemy wykonać technikę, pomijając część pieczęci, zmniejszając ją do 5.
Posiadając Rangę S w Jitonie możemy wykonać technikę, pomijając część pieczęci, zmniejszając ją do 3.

Może jakąś szybkość tych igiełek? I need help.
Sakin no Sōju | Gold Dust Manipulation砂金の操縦
KlasyfikacjaJiton, Kontrola Chakry
PieczęcieTygrys→Koń→Smok→Baran→Dzik→Wąż→Tygrys
KosztStandardowy na Turę
ZasięgZależny od Dziedziny
WymaganiaZłoty Pył
Zdolność Uwolnienia Magnetyzmu, która powstała w celu kontrowania zdolności klanu Sabaku. Dzięki niej, Maji jest w stanie wprowadzić swoją chakrę w przedmioty wykonane ze złota i korzystając z diamagnetycznych właściwości tego materiału, kontrolować go. Jednak ze względu na swoją masę, jest trudniejszy w kontroli niż Żelazny Piasek, a do tego wolniejszy oraz mniej stabilny - techniki Sakin nie opierają się na formie, tylko na jego ilości. Z tego powodu, korzystając z Sakin, użytkownik jest w stanie ruszyć o wiele większe ilości materiału.

Zasięg Techniki w Zależności od Rangi Dziedziny:
  1. Jiton Ranga B (3) - 25 metrów
  2. Jiton Ranga A (4) - 40 metrów
  3. Jiton Ranga S (5) - 50 metrów
Szybkość Żelaznego Piasku:
  1. Jiton Ranga B (3) - 5 szybkości.
  2. Jiton Ranga A (4) - 6 szybkości.
  3. Jiton Ranga S (5) - 7 szybkości.
Ilość Złotego Pyłu:
  1. Mała - Garść piachu jaką zmieścić możemy w kieszeniach bądź plecaku. Mniej-więcej wiadro piachu. - Z takich ilości piasku korzystać może każdy Maji z dziedziną na poziomie B.
  2. Duża - Ilość jaką możemy nosić przy sobie w piaskowym naczyniu. Mniej-więcej pełna, duży pojemnik. - Z takich ilości piasku korzystać może każdy Maji z dziedziną na poziomie B.
  3. Ogromna - Ilość piachu potrzebna do wypełnienia basenu olimpijskiego. - Z takich ilości piasku korzystać może każdy Maji z dziedziną na poziomie A.
  4. Gigantyczna - Ilość wystarczająca do zapełnienia dwóch olimpijskich basenów. - Z takich ilości piasku korzystać może każdy Maji z dziedziną na Poziomie S
  5. Monstrualna - Ilość mogąca zasypać całe stadion piłkarski. - Z takich ilości piasku korzystać może każdy Maji posiadający Specjalizację w Dziedzinie Klanowej.
Posiadając Rangę A w Jitonie możemy wykonać technikę, pomijając część pieczęci, zmniejszając ją do 5.
Posiadając Rangę S w Jitonie możemy wykonać technikę, pomijając część pieczęci, zmniejszając ją do 3.
Jishaku Ninpō: Mugen Inseki | Magnet Ninja Art: Infinite Meteors磁石忍法・無限隕石­
KlasyfikacjaJiton, Kontrola Chakry
PieczęcieTygrys→PIES→Zając→Klaśnięcie
KosztStandardowy na Turę
Zasięg20 metrów
WymaganiaObiekty, na których użyliśmy techniki Jishaku Ninpō
Dzięki namagnesowaniu pobliskich przedmiotów, możemy wymusić na nich ruch. W ten sposób, możemy ich użyć jako pociski, które możemy posłać w stronę naszego przeciwnika. Nawet, jeśli nie trafimy, możemy ponownie zaatakować uprzednio namagnetyzowanymi przedmiotami. Podobno mistrzowie Jitonu używają ją nawet na żywych przeciwnikach, jednak jest to duża sztuka.

Posiadając Rangę A w Jitonie możemy wykonać technikę, pomijając część pieczęci, zmniejszając ją do 2.
Posiadając Rangę S w Jitonie technika nabiera takiej siły, że możemy próbować poruszać żywymi celami. Wymaga to jednak Kontroli Chakry wyższej, niż Siła/Wytrzymałość (wybrać wyższą statystykę) przeciwnika. Nie możemy kontrolować ruchów postaci, jednak możemy ją przyciągać/odpychać. Koszt takiej techniki to Standardowy Rangi S.

Zrobiłem jakiś przelicznik, ale jeżeli chcecie, można to wywalić. Oczywiście uprzedniego dotknięcia wroga, by w ogóle podjąć tą próbę.
Ostatnio zmieniony 22 maja 2021, 15:15 przez Fawkes, łącznie zmieniany 9 razy.

Obrazek

Prowadzenie misjiRangi Dowolne
  1. Find Your Own Way - Przygoda Rangi A dla Kurogane Hao.
  2. Lekarzu lecz się sam! - Misja Rangi D dla Orochi Sairai.
Awatar użytkownika
Fawkes
Posty: 407
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:29
Ranga dodatkowa: Moderator Kuźni | Mistrz Gry
Discord: poprostujakub
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Pracownia Techniczna Pewnego Pana

Satetsu Kaihō | Iron Sand World Method砂鉄界法­
KlasyfikacjaJiton, Kontrola Chakry
PieczęciePies→Wół→Dzik→Zając→Baran→Smok→Szczur→Ptak→Koń→Tygrys
KosztStandardowy
Zasięg30 metrów
WymaganiaŻelazny Piasek
Ostateczna broń używająca Żelaznego Piasku. Korzystając z niej, powstaje kula żelaza. Wkrótce zaczyna się ona rozrastać, tworząc powoli mrowie żelaznych kolców. Ze stopniem rozrastania się formacji, unikanie ich jest znacznie utrudnione. Ponadto, poprzez użycie przeciwnych biegunów w żelaznym piasku powoduje "rozrzucenie" kolców na znaczną skalę. Ucieczka z wnętrza tej pułapki jest znacznym wyzwaniem.

Posiadając Rangę S w Jitonie możemy wykonać technikę, pomijając część pieczęci, zmniejszając ją do 5.

Problem tutaj jest tego typu, że można dać minimum wymaganego materiału i zwiększyć zasięg. I dodać z jaką prędkością się rozrasta w m/turę.
Sakin no Kabe | Gold Dust Protective Wall砂金の壁
KlasyfikacjaJiton, Kontrola Chakry
PieczęcieSzczur→Dzik→Pies→Koń→Smok→Koń→Wół→Zając→Baran→Tygrys
KosztStandardowy
Zasięg30 metrów
WymaganiaZłoty Pył
Jedna z najlepszych defensyw, korzystająca ze Złotego Pyłu. Umożliwia uformowanie złota w grubą, odporną ścianę, która jest w stanie nas ochronić przed większością ataków.

Posiadając Rangę S w Jitonie możemy wykonać technikę, pomijając część pieczęci, zmniejszając ją do 5.

Można zrobić rozmiar zależny od ilości materiału, coś na wzór Doryuheki.
Ostatnio zmieniony 22 maja 2021, 14:46 przez Fawkes, łącznie zmieniany 4 razy.

Obrazek

Prowadzenie misjiRangi Dowolne
  1. Find Your Own Way - Przygoda Rangi A dla Kurogane Hao.
  2. Lekarzu lecz się sam! - Misja Rangi D dla Orochi Sairai.
Awatar użytkownika
Fawkes
Posty: 407
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:29
Ranga dodatkowa: Moderator Kuźni | Mistrz Gry
Discord: poprostujakub
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Pracownia Techniczna Pewnego Pana

Jiton: Sakin Taisō | Magnet Release: Gold Dust Imperial Funeral磁遁・砂金大葬
KlasyfikacjaJiton, Kontrola Chakry
PieczęcieDzik→Wół→Smok→Koń→Baran→Tygrys→Szczur→Wół→Zająć→Pies→Małpa→Smok→Tygrys→Dzik→Wół→Zając→Tygrys→Baran→Smok→Koń
KosztPięciokrotny
Zasięg50 metrów
WymaganiaZłoty Pył o Ilości Gigantycznej/Monstrualnej
Bliźniacze jutsu do techniki Ryūsa Bakuryū z arsenału Sabaku. Używając ogromnych ilości Złotego Pyłu, atakujemy jego falą naszego przeciwnika. Ze względu na ogromne ilości wymaganego materiału oraz jego masę, przeciwnicy zostają dosłownie zmiażdżeni pod morzem złota. Nie istnieje dużo sposobów ucieczki lub defensyw, które są nas w stanie obronić przed tym atakiem.

Akurat opis to prawda, bo wydostanie się z technik Sabaku był problemem, a co dopiero 7 razy cięższe złoto.
Jishaku Ninpō: Denji Genmu | Magnet Ninja Art: Electromagnetic Vision磁石忍法・電磁幻夢
KlasyfikacjaJiton, Kontrola Chakry
PieczęcieBaran→Wół→Dzik→Ptak→Wół→Tygrys→Zając→Szczur→Pies→Dzik→Ptak→Tygrys→Baran→Dzik→Smok→Koń→Zając→Tygrys→Pies→Baran
KosztTrzykrotny na Turę od Osoby
Zasięg10 metrów
WymaganiaŻelazny Piasek
Ofensywna technika Jitonu, która ma jednocześnie nikłe obrażenia. Jednak jej użycie najczęściej wyklucza wroga z walki. Uwalniamy falę Żelaznego Piasku, która unosi się wokół celu. Skutkuje ona zaburzeniem fal mózgowych, uniemożliwiając wrogowi myślenie lub podjęcie próby ruchu.

Trzeba dopisać tutaj co i jak. Bo nie można insta wyłączyć wroga z walki. Jakiś przelicznik do Siły Woli?
Ostatnio zmieniony 22 maja 2021, 15:13 przez Fawkes, łącznie zmieniany 4 razy.

Obrazek

Prowadzenie misjiRangi Dowolne
  1. Find Your Own Way - Przygoda Rangi A dla Kurogane Hao.
  2. Lekarzu lecz się sam! - Misja Rangi D dla Orochi Sairai.
Awatar użytkownika
Fawkes
Posty: 407
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:29
Ranga dodatkowa: Moderator Kuźni | Mistrz Gry
Discord: poprostujakub
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Pracownia Techniczna Pewnego Pana

Maji Hitoshi
Sakuragakure // Jōnin
Charakter
Rzucający żartami na prawo i lewo ze swoim wiecznym, sarkastycznym uśmiechem – trudno odnaleźć tutaj starego, dobrego Hitoshiego. Maji mimo względnie młodego wieku, widział już dość dużo. W sumie, nikt nie mówił, że przynależność do ANBU to zbieranie kwiatków i wcinanie ciastek. To brudna robota – tak brudna, że jak człowiek raz do niej wejdzie, nie wróci taki sam. Nasz bohater nie jest tutaj wyjątkiem. Co prawda, jeszcze wcześniej kierował się chłodną logiką, to teraz stała się ona dosłownie lodowata, a jego metody działania stały się bardziej bezpośrednie. Doprowadziło to do zniknięcia dawnej nuty finezji w jego podejściu do wykonywania zadań. Kiedyś myślał, że jego celem jest wierna służba Sunagakure, ale teraz? Po upadku wioski i zrozumieniu okropieństw, do jakich doprowadził poprzedni Kazekage, jedyny cel, jaki odnalazł w swoim życiu, to próba naprawienia swoich błędów.

Wygląd
Życie Shinobi odmienia ludzi. Odbija się to nie tylko na psychice żołnierza, ale również na jego wyglądzie i stylu bycia. Hitoshiego też to się tyczy. Wyróżniający z tłumu wzrost i szczupła sylwetka charakteryzowały go od dawna, ale jego przynależność do ANBU i późniejsza Wielka Wojna sprawiła, że wydaje się bardziej blady i chudszy. Chociaż jego sprawność nie ustępuje innym, a niektórych nawet przewyższa, to czasem ma się wrażenie, jakby Maji miał paść z niedożywienia. Warto zaznaczyć, że jest wręcz przeciwnie – stresująca praca sprawiła, że zaczął pochłaniać większe ilości pożywienia. Jego ciemnoniebieskie oczy stały się natomiast puste i bez wyrazu. Czarna czupryna wciąż sterczy na głowie, ale znacznie zarośnięta i nieułożona. Wyraźnie widać, że chłop przestał o siebie dbać. Jego twarz znacznie spoważniała i o wiele mniej na niej jego szyderczego uśmiechu. Jego chód stał się bardziej sztywny, przypominając prawdziwego wojaka. Chociaż jego strój się nie zmienił i wciąż nosi swój czarny płaszcz, to pod nim trzyma liczne pozostałości po walkach.

Historia
Hitoshi wkrótce po zostaniu Jōninem, dostał promocję na stanowisko Kapitana ANBU. Praca ta nie należała do przyjemniejszych, ale Maji czuł, że wreszcie odnalazł jakiś wyższy cel – pomaganie swojej wiosce z cienia. Nie mógł się długo szczycić swoim tytułem, ponieważ wkrótce wybuchła wojna, która poniosła za sobą znaczące skutki. Zwykli Shinobi mieli już dość problemów, z powodu przymusu uczestnictwa w walkach, ale ANBU to była inna Liga. Każda brudna robota, porwania, morderstwa, tortury – Hitoshi musiał to koordynować, a nierzadko i sam się tym zajmować. Wszystko to tradycyjnie „Ku Chwale Sunagakure”. Ale w pewnym momencie, Majiemu zebrało się na refleksje. Czy walka o jedność shinobi wymaga przelewu krwi? Czy wojna o poszerzenie granic Kraju Wiatru jest warta ceny krwi spływającej strumieniami po wioskach i traktach? Te traumatyczne widoki doprowadziły go do decyzji, która miała zmienić jego życie. Wojna musi się zakończyć, ale Ringo nie zrobi tego po dobroci. Nie świr taki jak on. Gdy pojawili się ludzie, którzy chcieli zdezerterować, Hitoshi postanowił wykorzystać tą okazję. Zastawił pułapkę na Kazekage, w postaci tony notek wybuchowych. Jednak to zabiło celu, a i powiązania Majiego z próbą zamachu wyszły na jaw. Jednakże, kiedy nasz bohater został ogłoszony jako nukenin, a cała rodzina go wydziedziczyła, był już daleko, daleko... Wkrótce wojna się skończyła, a Hitoshi już nie był taki jak dawniej. Czuł się odpowiedzialny za wszystko, co dokonało ANBU, pomimo że wykonywał tylko rozkazy. Teraz jednak pozostał z poczuciem winy i potrzebą odpokutowania czynów nie tylko swoich, ale i innych zamaskowanych ninja Suny.
Nazwisko i imięMaji Hitoshi
PrzynależnośćSakuragakure no Sato
Pseudonimy---
PłećShinobi
Tytuły---
Wiek25
Wzrost192 cm
Waga69 kg
Rangi
Jōnin, Ex-Hai Buntaichō (Kapitan ANBU) Sunagakure, Ex-Nukenin
Wspomagania
Brak
Wykonane wątki (oficjalne/wszystkie)
D
0
C
0
B
0
A
0
S
0
Odbyte walki
Zwycięstwa:
-
Remisy:
-
Porażki:
-
Siła:
Poz. 5
Szybkość:
Poz. 9
Wytrzymałość:
Poz. 6
Refleks:
Poz. 7
Siła Woli:
Poz. 7
Kontrola Chakry:
Poz. 8
Ilość Chakry:
12250E: - | D: 10 | C: 50 | B: 250 | A: 500 | S: 2000
Posiadane Dziedziny
Katon
S
Jiton
A
Kawanonagare
A
Doton
B
Fuuton
B
Ninjutsu
B
Fuinjutsu
B
Suna no Ken
C
Specjalizacja: KatonSpecjalizacja
Ninja przejawia naturalny talent w jednej konkretnej dziedzinie ninpō czy stylu walki. Objawia się to różnego rodzaju "drygiem" do technik tej konkretnej dziedziny bądź stylu walki. W konkretnych stylach i technikach znajduje się opis, w jaki sposób specjalizacja na nie wpływa. Jest to atut obrazujący predyspozycję naszej postaci w konkretnym kierunku.
Monstrualna ChakraAtut wrodzony
postać posiada naturalny talent, dzięki któremu jego zasoby chakry rozwijają się w o wiele szybszym tempie niż normalnie. Rozwijając swoje zapasy chakry postać dostaje dodatkowe 50% tego co kupiła. Innymi słowy, kupując 500 chakry, dostaje ona dodatkowe 250 chakry.
Sennin: KatonAtut nabyty
Atut ten oznacza osobę posiadającą ogrom wiedzy i umiejętności w jednej konkretnej dziedzinie. Sprawia to, że ma on dostęp do technik, do których normalny użytkownik tego konkretnego żywiołu nie miałby dostępu.
Przyspieszone Składanie PieczęciAtut nabyty
Pieczęci w swoim zamyśle mają tylko uprościć korzystanie z chakry i jej koncentrowanie. Oznacza to, że odpowiednio utalentowane osoby są w stanie zmniejszyć ilość pieczęci potrzebnych do użycia jutsu. Osoby z tym atutem są w stanie zredukować ilość potrzebnych pieczęci do wykonania jutsu o 33%. Jeśli postać ponadto posiada specjalizacją bądź sennina w danej dziedzinie może zredukować ilość pieczęci do 50%. Ilość pieczęci po ich redukcji jest zaokrąglana w górę. Nie ma możliwości całkowitego pominięcia pieczęci.
Nabyta OburęcznośćAtut nabyty
Nie każdy rodzi się oburęczny. Ninja jednak jest takim zawodem, gdzie możliwość korzystania z obu rąk jest niezbędna. Choć nigdy nie przyjdzie im to tak naturalnie jak ludziom, którzy urodzili się oburęczni, wciąż korzystają z obu rąk niemalże na równi.
TropicielAtut nabyty
Postać wie jak wyszukiwać i zacierać ślady. Czy będzie to podczas polowania w lesie czy na zbiegłego ninję, nie ma to znaczenia.
TolerancjaAtut nabyty
Postać w wyniku różnych doświadczeń zyskała zwiększoną odporność na różne warunki pogodowe i ich zmienność. Dzięki temu lepiej znosi mrozy czy upały, nawet jeśli nie są one naturalne dla jego miejsca urodzenia.
BezszelestnyAtut nabyty
Postać potrafi przemieszczać się niemalże bez wydawania jakiegokolwiek dźwięku. Dzięki temu wręcz idealnie nadaje się do zadań wymagających ciszy i dyskrecji.
SurvivalAtut nabyty
Postać posiada wiedzę niezbędną do przetrwania w dziczy. Wie, gdzie szukać schronienia, jakie rośliny są jadalne czy choćby jak rozpalić ogień.
Bank: 16000
---------------------------------------------------------------
Ubiór:
Minął prawie rok, od kiedy Hitoshi opuścił Sunagakure. Mimo to, jego ubiór niezbyt się zmienił. Dla własne wygody, pozostawił sobie swój czarny płaszcz, sięgający do połowy łydki. Pod nim znajduje się normalny strój, nie ograniczający ruchów Majiego. Zachował również jedyną rzecz, która mogłaby świadczyć o jego przeszłości Kapitana ANBU - wytrzymałą i dobrze osłaniającą twarz. Trudno tu mówić o sentymencie, ale o powodach praktycznych, gdyby czekała go powtórka z rozrywki.
---------------------------------------------------------------
Opaska Shinobi:
Po przeżyciach w Sunagakure, przestał nosić jakąkolwiek opaskę. Jego stara opaska Sunagakure leży w jego domu w skrytce pod podłogą. Jest ona przyczepiona do czarnego paska materiału, dzięki któremu Hitoshi nosił ją na prawym ramieniu. Sam symbol Suny został przekreślony, gdy Maji opuścił wioskę po nieudanym zamachu na życie Kazekage.
Przez chwilę przynależał do Iwagakure no Sato, jednak jego opaska pozostaje pogrzebana pod gruzami Sunagakure.
---------------------------------------------------------------
Obrazek
Pozostały Ekwipunek
Płaszcz:
  • Kieszeń - Zapalniczka i Paczka Papierosów
---------------------------------------------------------------
Twarz: ---------------------------------------------------------------
Dłonie:
  • Rękawiczki-Tebukoro
---------------------------------------------------------------
Pas:
  • Katana
---------------------------------------------------------------
Kabura:
  • 3x Kunai
---------------------------------------------------------------
Torba Biodrowa (Lewe Biodro):
  • Mały Zwój [4/5]
    -> (25/36) Shuriken
    -> (20/24) Notka Wybuchowa
    -> (10/24) Bombka Świetlna
    -> (9/12) Bombka Dymna
  • Mały Zwój [0/5]
  • Mały Zwój [0/5]
  • 20 metrów Stalowej Żyłki
  • 3x Kunai
  • 4x Pigułka Żywnościowa - Zawinięte w Papierek
---------------------------------------------------------------
Torba Biodrowa (Prawe Biodro):
  • Mały Zwój [0/5]
  • Mały Zwój [0/5]
  • Mały Zwój [0/5]
  • 20 metrów Stalowej Żyłki
  • 3x Kunai
  • 4x Pigułka Zwiększająca Krew - Zawinięte w Papierek
---------------------------------------------------------------
Katon
Ranga D
Hinote
Keikoku Furea
Moeru Yubi
Katon: Hosenka Tsumabeni

Ranga C
Katon: Gokakyu no Jutsu
Katon: Hosenka no Jutsu
Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
Katon: Ryuka no Jutsu

Ranga B
Katon: Goryuka no Jutsu
Katon: Haisekisho
Katon: Karyu Endan

Ranga A
Katon Renkeijutsu: Karura

Ranga S
Katon: Goenka
Jiton
Ranga D
Satetsu no Soju
Jishaku Ninpo

Ranga C
Satetsu Fuyu
Satetsu Nami
Satetsu Bunshin
Daisan no Me
Jiton: Jakuho no Sojin

Ranga B
Satetshu Kesshu
Satetsu Shigure
Sakin no Soju
Jishaku Ninpo: Mugen Inseki

Ranga A
Satetsu Kaiho
Sakin no Kabe
Fuuton
Ranga D
Hatsukaze

Ranga C
Fuuton: Daitoppa

Ranga B
Futon: Hane no Mai
Futon: Hanchiri Mai
Juha Sho
Futon: Kamikaze
Doton
Ranga D
Doton: Chika Hitoku
Doton: Moguragakure no Jutsu

Ranga C
Doton: Daichi Ganso
Doton: Doryuheki
Doton: Doryuso
Doton: Ganchuro no Jutsu
Doton: Iwakageiseki

Ranga B
Doton: Chidokaku
Doton: Doryu Taiga
Doton: Doryuha
Doton: Doryukatsu
Doton: Ganban Kyu
Doton: Iwadeppo no Jutsu
Doton: Kajugan no Jutsu
Doton: Kengan no Jutsu
Doton: Tsuchi Nami no Jutsu
Doton: Yomi Numa
Doton: Iwa Bunshin no Jutsu

Ninjutsu
Ranga E
Bunshin no Jutsu
Henge no Jutsu
Kawarimi no Jutsu
Ki Nobori no Shugyo
Nawanuke no Jutsu
Suimen Hoko no Gyo

Ranga D
Utsusemi no Jutsu
Oboro Bunshin no Jutsu

Ranga C
Mitsuama no Jutsu
Kawara Shuriken
Kuchiyose no Jutsu

Ranga B
Shunshin no Jutsu
Kuchiyose: Raiko Kenka
Kagayaku Rantan no Jutsu
Hien
Ayametori
Kekkai: Tengai Hojin
Gamadaira: Kageayatsuri no Jutsu
Fuinjutsu
Ranga D
Fuin no Jutsu
Shikoku Fuin

Ranga C
Sukoshi Mizuba
Bakuryugeki

Ranga B
Chinmoku no Fuin
Genjutsu
Ranga E
Genjutsu Kai
Blizny:
  • Ślady po Otwartym Złamaniu na Prawej Ręce - Pamiątka po Egzaminie na Chunnina
  • Płytka Blizna od Prawej Brwi do Połowy Nosa - Pamiątka po Sparingu
  • Liczne Mniejsze Blizny na Torsie i Przedramionach - Pamiątki z Wojny
Ostatnio zmieniony 25 maja 2021, 17:50 przez Fawkes, łącznie zmieniany 21 razy.

Obrazek

Prowadzenie misjiRangi Dowolne
  1. Find Your Own Way - Przygoda Rangi A dla Kurogane Hao.
  2. Lekarzu lecz się sam! - Misja Rangi D dla Orochi Sairai.
Awatar użytkownika
Fawkes
Posty: 407
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:29
Ranga dodatkowa: Moderator Kuźni | Mistrz Gry
Discord: poprostujakub
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Pracownia Techniczna Pewnego Pana

Punty Doświadczenia
Ogólnie PD: 249 PD
Wydane PD: 249 PD
Posiadane PD: 0 PD
Przychody
Atrybuty















Dziedziny






















Atuty






SIŁA: POZIOM 4->5
SZYBKOŚĆ: POZIOM 5->6->7->8->9
WYTRZYMAŁOŚĆ: POZIOM 4->5->6->7
REFLEKS: POZIOM 6->7
SIŁA WOLI: POZIOM 5->6->7
KONTROLA CHAKRY: POZIOM 6->7->8
Ostatnio zmieniony 25 maja 2021, 12:38 przez Fawkes, łącznie zmieniany 6 razy.

Obrazek

Prowadzenie misjiRangi Dowolne
  1. Find Your Own Way - Przygoda Rangi A dla Kurogane Hao.
  2. Lekarzu lecz się sam! - Misja Rangi D dla Orochi Sairai.
Awatar użytkownika
Fawkes
Posty: 407
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:29
Ranga dodatkowa: Moderator Kuźni | Mistrz Gry
Discord: poprostujakub
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Pracownia Techniczna Pewnego Pana

Punty Technik
Ogólnie PT: 498 PT
Wydane PT: 0 PT
Posiadane PT: 498 PT
Przychody
Wydatki









































































Ostatnio zmieniony 25 maja 2021, 15:32 przez Fawkes, łącznie zmieniany 6 razy.

Obrazek

Prowadzenie misjiRangi Dowolne
  1. Find Your Own Way - Przygoda Rangi A dla Kurogane Hao.
  2. Lekarzu lecz się sam! - Misja Rangi D dla Orochi Sairai.
Awatar użytkownika
Fawkes
Posty: 407
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:29
Ranga dodatkowa: Moderator Kuźni | Mistrz Gry
Discord: poprostujakub
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Pracownia Techniczna Pewnego Pana

Maji Skompresowani
► Pokaż Spoiler | Ranga D
Satetsu no Sōju | Iron Sand Manipulation砂鉄の操縦
KlasyfikacjaJiton, Kontrola Chakry
PieczęcieDzik→Pies→Tygrys
KosztStandardowy na Turę
ZasięgZależny od Dziedziny
WymaganiaŻelazny Piasek
Podstawowa technika Kontroli Żelaznego Piasku, a zarazem z najsłabszą mocą ofensywną. Umożliwia na manipulację żelaznym drobinkami, ale bardziej kreatywni użytkownicy Jitonu mogą używać jej do manipulacji wszelkich żelaznych albo stalowych przedmiotów. Zważając jednak na prostotę tej techniki, niemożliwe jest tworzenie skomplikowanych albo stabilnych kształtów. Technika musi być stale podtrzymywana, aby móc korzystać z pozostałych technik Satetsu

Zasięg Techniki w Zależności od Rangi Dziedziny:
  1. Jiton Ranga D (1) - 15 metrów
  2. Jiton Ranga C (2) - 25 metrów
  3. Jiton Ranga B (3) - 40 metrów
  4. Jiton Ranga A (4) - 55 metrów
  5. Jiton Ranga S (5) - 75 metrów
Szybkość Żelaznego Piasku:
  1. Jiton Ranga D (1) - 4 szybkości.
  2. Jiton Ranga C (2) - 5 szybkości.
  3. Jiton Ranga B (3) - 6 szybkości.
  4. Jiton Ranga A (4) - 7 szybkości.
  5. Jiton Ranga S (5) - 8 szybkości.
Ilość Żelaznego Piasku:
  1. Mała - Garść piachu jaką zmieścić możemy w kieszeniach bądź plecaku. Mniej-więcej wiadro piachu. - Z takich ilości piasku korzystać może każdy Maji z dziedziną na poziomie D.
  2. Duża - Ilość jaką możemy nosić przy sobie w piaskowym naczyniu. Mniej-więcej pełna, duży pojemnik. - Z takich ilości piasku korzystać może każdy Maji z dziedziną na poziomie D.
  3. Ogromna - Ilość piachu potrzebna do wypełnienia basenu olimpijskiego. - Z takich ilości piasku korzystać może każdy Maji z dziedziną na poziomie B.
  4. Gigantyczna - Ilość wystarczająca do zapełnienia dwóch olimpijskich basenów. - Z takich ilości piasku korzystać może każdy Maji, posiadający Specjalizację w Dziedzinie Klanowej.
Posiadając Rangę B w Jitonie możemy wykonać technikę, używając tylko pieczęci Tygrysa.
Posiadając Rangę A w Jitonie możemy całkowicie pominąć pieczęci potrzebne do wykonania tej techniki.
Jishaku Ninpō | Magnet Ninja Art磁石忍法
KlasyfikacjaJiton, Kontrola Chakry
PieczęciePtak→Tygrys→Dzik
KosztStandardowy na Turę od Celu
ZasięgDotyk
Wymagania-
Dosyć nietypowa technika magnetyzmu. Za pomocą dotyku, jesteśmy w stanie zamienić dowolny przedmiot w magnes, w tym żywe organizmy, a nawet nas samych. W ten sposób, możemy w zależności od uznania przyciągać lub odpychać metalowe przedmioty, w zależności od rodzaju impulsu. Sprawia to jednak, że jesteśmy podatni na wszelkie techniki, wpływające na nasz układ chakry, gdyż takie zaburzenie doprowadza do niekontrolowanego zwiększania siły techniki.

Posiadając Rangę B w Jitonie możemy wykonać technikę, używając tylko pieczęci Dzika.
Posiadając Rangę A w Jitonie możemy całkowicie pominąć pieczęci potrzebne do wykonania tej techniki
► Pokaż Spoiler | Ranga C
Satetsu Fuyu | Iron Sand Suspension砂鉄浮遊
KlasyfikacjaJiton, Kontrola Chakry
PieczęcieTygrys→Dzik→Baran→Szczur→Małpa
KosztStandardowy na Turę
Zasięg10 metrów
WymaganiaŻelazny Piasek
Technika Żelaznego Piasku, która polega na utrwaleniu formy do tego stopnia, że można się na niej unosić. Dzięki temu, jesteśmy w stanie podróżować, nawet na wysokich pułapach. Znajdowanie się na takiej ruchomej platformie nie wyklucza użycia innych technik Uwolnienia Magnesu.

Specjalne: Stworzenie jednej platformy wymaga posiadania co najmniej Dużej Ilości Piasku. Możemy mieć aktywne kilka takich platform, jednakże każda kolejna skutkuje naliczeniem dodatkowego kosztu.

Posiadając Rangę B w Jitonie możemy stworzyć max. 2 platformy.
Posiadając Rangę A w Jitonie możemy stworzyć max. 3 platformy.
Posiadając Rangę S w Jitonie możemy stworzyć max. 4 platformy.
Satetsu Nami | Iron Sand Wave砂鉄波
KlasyfikacjaJiton, Kontrola Chakru
PieczęcieWąż→Baran→Koń→Tygrys→Klaśnięcie
KosztStandardowy
Zasięg10 metrów
WymaganiaŻelazny Piasek
Jedna z najprostszych technik Uwolnienia Magnesu. Polega na zwyczajnym ataku masą żelaznego piasku w swojego wroga, w celu zasypania go masą piachu.

Posiadając Rangę B w Jitonie możemy użyć techniki do unieruchomienia przeciwnika.
Posiadając Rangę A w Jitonie możemy pominąć połowę pieczęci, zmniejszając ją do 3.
Posiadając Rangę S w Jitonie możemy wykonać technikę, używając tylko klaśnięcia.

Można zrobić rozmiar zależny od ilości materiału, coś na wzór Doryuheki.
Satetsu Bunshin | Iron Sand Clone砂鉄の分身
KlasyfikacjaJiton, Kontrola Chakry, Technika Klonowania
PieczęcieTygrys→Koń→Pies→Tygrys→Pieczęć Klonowania
KosztCHAKRA DZIELONA DOWOLNIE POMIĘDZY ORYGINAŁ I KOPIE. KAŻDY KLON MUSI POSIADAĆ MINIMUM 100 CHAKRY
STANDARDOWY E UTRZYMANIA OD KLONA (MINIMUM 3) PŁACONE PRZEZ STWORZONE KOPIE
Zasięg-
WymaganiaŻelazny Piasek
Jeden z wielu materialnych klonów, jednak w tym przypadku, za medium zostaje użyty właśnie Żelazny Piasek. Są one w stanie wykonywać wszystkie techniki Jitonu (póki posiadają chakrę i niezbędne materiały) oraz techniki rangi E. Dodatkowo mogą korzystać ze stylu walk, jednak nie posiadają atutów oryginału. Skopiowany zostaje także ekwipunek, z wyłączeniem zwojów z zapieczętowanymi przedmiotami lub technikami, zaawansowanych technologicznie urządzeń, przedmiotów o unikatowych właściwościach (np. unikaty) oraz przedmiotów jednorazowego użytku.
Klony te po zniszczeniu nie przekazują oryginałowi żadnych informacji ani nie zwracają chakry. Po zniszczeniu, materiał może zostać ponownie użyty do technik Jitonu. Podczas utrzymywania klonów, ilość chakry pozostała u oryginału po dokonaniu podziału traktowana jest jako jego nowa, maksymalna jej ilość. Przez to, jej drastycznie pomniejszona ilość nie wpływa negatywnie na shinobi.
Daisan no Me | Third Eye第三の眼
KlasyfikacjaJiton, Kontrola Chakry
PieczęcieWąż→Małpa→Szczur→Małpa→Ptak→Małpa→Smok→Małpa→Szczur→Małpa
KosztStandardowy na Turę
Zasięg20 metrów
WymaganiaŻelazny Piasek albo Złoty Pył
Nader ciekawa i użyteczna technika. Po złożeniu dosyć długiej serii pieczęci, pobliski piach formuje się w funkcjonujące oko. Możemy bez żadnych przeszkód widzieć wszystko, co znajduje się w zasięgu jego wzroku. Poza tym, oko to jest w stanie lewitować, dzięki czemu ma dość spore pole manewru, przez co to jutsu idealnie się sprawdza do zwiadu. Musimy jednak zasłonić jedno z naszych prawdziwych oczu, by korzystać z dobrodziejstw tej techniki.

Posiadając Rangę B w Jitonie, użytkownik może pominąć połowę pieczęci, niezbędnych do użycia tej techniki.
Posiadając Rangę S w Jitonie, można wykonać technikę bez składania pieczęci. Czas mieszania chakry trwa jednak tyle, ile trwałoby faktyczne ich złożenie.
Jiton: Jakuhō no Sōjin | Magnet Release: Conserving Bee Twin Blades磁遁・省蜂の双刃
KlasyfikacjaJiton, Przepływ Chakry
PieczęcieSzczur
KosztStandardowy
ZasięgDotyk
WymaganiaMetalowy Przedmiot
Technika znacznie korzystająca z magnetyzmu w docelowej postaci. Poprzez kontakt fizyczny z metalowym przedmiotem (np. shurikenem albo kataną) jesteśmy w stanie go naładować chakrą Jitonu, sprawiając, że każda osoba trafiona takim obiektem zostaje namagnetyzowana. Sprawia to, że jest podatna na kolejne ataki, ponieważ przyciąga metalowe przedmioty. Jednak ten ładunek nie jest permamentny - wystarczy przekazać go innemu, metalowemu przedmiotowi lub innej osobie.

Ilość ładunków przekazanych jednym trafieniem jest równa randze Jitonu. Gdy ofiara wchodzi w kontakt z przedmiotem/osobą, jego liczba ładunków spada o 1.

Mechanika bardzo customowa ale nie mogłem wymyśleć innej.
► Pokaż Spoiler | Ranga B
Satetsu Kesshū | Iron Sand Gathering Assault砂鉄結襲
KlasyfikacjaJiton, Kontrola Chakry
PieczęciePies→Smok→Koń→Dzik→Szczur→Pies→Tygrys
KosztStandardowy na Turę
Zasięg20 metrów
WymaganiaŻelazny Piasek
Technika formowania obiektów z Żelaznego Piasku. Ze względu na cechy korzystania z technik Satetsu, technika ta umożliwia tworzenie brył geometrycznych z tego materiału. Tego przykładem mogą być prostopadłościany, ostrosłupy, walce, stożki itp. Następnie takie obiekty możemy użyć zarówno ofensywnie, jak i defensywnie - ich zastosowanie zależy wyłącznie od umiejętności Majiego. Jednak trafienie nim może sprawić, że przeciwnik może mieć mały problem ze wstaniem spod wielkiej ilość żelaza.

Posiadając Rangę A w Jitonie możemy wykonać technikę, pomijając część pieczęci, zmniejszając ją do 5.
Posiadając Rangę S w Jitonie możemy wykonać technikę, pomijając część pieczęci, zmniejszając ją do 3.

Nie widzę sensu wypisywania konkretnych form. Imo chce kule - kula. Chce sześcian - sześcian.
Satetsu Kesshu | Iron Sand Drizzle砂鉄時雨­
KlasyfikacjaJiton, Kontrola Chakry
PieczęcieTygrys→Dzik→Baran→Pies→Smok→Koń→Tygrys
KosztStandardowy na Turę
Zasięg20 metrów
WymaganiaŻelazny Piasek
Jedna z silniejszych technik ofensywnych. Użytkownik Jitonu formuje żelazny piasek w pociski (podobne do kul albo senbonów), a następnie je wystrzeliwuje w kierunku przeciwnika. Ze względu na szybkość, zasięg i pole rażenia ten atak jest naprawdę trudny do uniknięcia.

Posiadając Rangę A w Jitonie możemy wykonać technikę, pomijając część pieczęci, zmniejszając ją do 5.
Posiadając Rangę S w Jitonie możemy wykonać technikę, pomijając część pieczęci, zmniejszając ją do 3.

Może jakąś szybkość tych igiełek? I need help.
Sakin no Sōju | Gold Dust Manipulation砂金の操縦
KlasyfikacjaJiton, Kontrola Chakry
PieczęcieTygrys→Koń→Smok→Baran→Dzik→Wąż→Tygrys
KosztStandardowy na Turę
ZasięgZależny od Dziedziny
WymaganiaZłoty Pył
Zdolność Uwolnienia Magnetyzmu, która powstała w celu kontrowania zdolności klanu Sabaku. Dzięki niej, Maji jest w stanie wprowadzić swoją chakrę w przedmioty wykonane ze złota i korzystając z diamagnetycznych właściwości tego materiału, kontrolować go. Jednak ze względu na swoją masę, jest trudniejszy w kontroli niż Żelazny Piasek, a do tego wolniejszy oraz mniej stabilny - techniki Sakin nie opierają się na formie, tylko na jego ilości. Z tego powodu, korzystając z Sakin, użytkownik jest w stanie ruszyć o wiele większe ilości materiału.

Zasięg Techniki w Zależności od Rangi Dziedziny:
  1. Jiton Ranga B (3) - 25 metrów
  2. Jiton Ranga A (4) - 40 metrów
  3. Jiton Ranga S (5) - 50 metrów
Szybkość Żelaznego Piasku:
  1. Jiton Ranga B (3) - 5 szybkości.
  2. Jiton Ranga A (4) - 6 szybkości.
  3. Jiton Ranga S (5) - 7 szybkości.
Ilość Złotego Pyłu:
  1. Mała - Garść piachu jaką zmieścić możemy w kieszeniach bądź plecaku. Mniej-więcej wiadro piachu. - Z takich ilości piasku korzystać może każdy Maji z dziedziną na poziomie B.
  2. Duża - Ilość jaką możemy nosić przy sobie w piaskowym naczyniu. Mniej-więcej pełna, duży pojemnik. - Z takich ilości piasku korzystać może każdy Maji z dziedziną na poziomie B.
  3. Ogromna - Ilość piachu potrzebna do wypełnienia basenu olimpijskiego. - Z takich ilości piasku korzystać może każdy Maji z dziedziną na poziomie A.
  4. Gigantyczna - Ilość wystarczająca do zapełnienia dwóch olimpijskich basenów. - Z takich ilości piasku korzystać może każdy Maji z dziedziną na Poziomie S
  5. Monstrualna - Ilość mogąca zasypać całe stadion piłkarski. - Z takich ilości piasku korzystać może każdy Maji posiadający Specjalizację w Dziedzinie Klanowej.
Posiadając Rangę A w Jitonie możemy wykonać technikę, pomijając część pieczęci, zmniejszając ją do 5.
Posiadając Rangę S w Jitonie możemy wykonać technikę, pomijając część pieczęci, zmniejszając ją do 3.
Jishaku Ninpō: Mugen Inseki | Magnet Ninja Art: Infinite Meteors磁石忍法・無限隕石­
KlasyfikacjaJiton, Kontrola Chakry
PieczęcieTygrys→PIES→Zając→Klaśnięcie
KosztStandardowy na Turę
Zasięg20 metrów
WymaganiaObiekty, na których użyliśmy techniki Jishaku Ninpō
Dzięki namagnesowaniu pobliskich przedmiotów, możemy wymusić na nich ruch. W ten sposób, możemy ich użyć jako pociski, które możemy posłać w stronę naszego przeciwnika. Nawet, jeśli nie trafimy, możemy ponownie zaatakować uprzednio namagnetyzowanymi przedmiotami. Podobno mistrzowie Jitonu używają ją nawet na żywych przeciwnikach, jednak jest to duża sztuka.

Posiadając Rangę A w Jitonie możemy wykonać technikę, pomijając część pieczęci, zmniejszając ją do 2.
Posiadając Rangę S w Jitonie technika nabiera takiej siły, że możemy próbować poruszać żywymi celami. Wymaga to jednak Kontroli Chakry wyższej, niż Siła/Wytrzymałość (wybrać wyższą statystykę) przeciwnika. Nie możemy kontrolować ruchów postaci, jednak możemy ją przyciągać/odpychać. Koszt takiej techniki to Standardowy Rangi S.

Zrobiłem jakiś przelicznik, ale jeżeli chcecie, można to wywalić. Oczywiście uprzedniego dotknięcia wroga, by w ogóle podjąć tą próbę.
► Pokaż Spoiler | Ranga A
Satetsu Kaihō | Iron Sand World Method砂鉄界法­
KlasyfikacjaJiton, Kontrola Chakry
PieczęciePies→Wół→Dzik→Zając→Baran→Smok→Szczur→Ptak→Koń→Tygrys
KosztStandardowy
Zasięg30 metrów
WymaganiaŻelazny Piasek
Ostateczna broń używająca Żelaznego Piasku. Korzystając z niej, powstaje kula żelaza. Wkrótce zaczyna się ona rozrastać, tworząc powoli mrowie żelaznych kolców. Ze stopniem rozrastania się formacji, unikanie ich jest znacznie utrudnione. Ponadto, poprzez użycie przeciwnych biegunów w żelaznym piasku powoduje "rozrzucenie" kolców na znaczną skalę. Ucieczka z wnętrza tej pułapki jest znacznym wyzwaniem.

Posiadając Rangę S w Jitonie możemy wykonać technikę, pomijając część pieczęci, zmniejszając ją do 5.

Problem tutaj jest tego typu, że można dać minimum wymaganego materiału i zwiększyć zasięg. I dodać z jaką prędkością się rozrasta w m/turę.
Sakin no Kabe | Gold Dust Protective Wall砂金の壁
KlasyfikacjaJiton, Kontrola Chakry
PieczęcieSzczur→Dzik→Pies→Koń→Smok→Koń→Wół→Zając→Baran→Tygrys
KosztStandardowy
Zasięg30 metrów
WymaganiaZłoty Pył
Jedna z najlepszych defensyw, korzystająca ze Złotego Pyłu. Umożliwia uformowanie złota w grubą, odporną ścianę, która jest w stanie nas ochronić przed większością ataków.

Posiadając Rangę S w Jitonie możemy wykonać technikę, pomijając część pieczęci, zmniejszając ją do 5.

Można zrobić rozmiar zależny od ilości materiału, coś na wzór Doryuheki.
► Pokaż Spoiler | Ranga S
Jiton: Sakin Taisō | Magnet Release: Gold Dust Imperial Funeral磁遁・砂金大葬
KlasyfikacjaJiton, Kontrola Chakry
PieczęcieDzik→Wół→Smok→Koń→Baran→Tygrys→Szczur→Wół→Zająć→Pies→Małpa→Smok→Tygrys→Dzik→Wół→Zając→Tygrys→Baran→Smok→Koń
KosztPięciokrotny
Zasięg50 metrów
WymaganiaZłoty Pył o Ilości Gigantycznej/Monstrualnej
Bliźniacze jutsu do techniki Ryūsa Bakuryū z arsenału Sabaku. Używając ogromnych ilości Złotego Pyłu, atakujemy jego falą naszego przeciwnika. Ze względu na ogromne ilości wymaganego materiału oraz jego masę, przeciwnicy zostają dosłownie zmiażdżeni pod morzem złota. Nie istnieje dużo sposobów ucieczki lub defensyw, które są nas w stanie obronić przed tym atakiem.

Akurat opis to prawda, bo wydostanie się z technik Sabaku był problemem, a co dopiero 7 razy cięższe złoto.
Jishaku Ninpō: Denji Genmu | Magnet Ninja Art: Electromagnetic Vision磁石忍法・電磁幻夢
KlasyfikacjaJiton, Kontrola Chakry
PieczęcieBaran→Wół→Dzik→Ptak→Wół→Tygrys→Zając→Szczur→Pies→Dzik→Ptak→Tygrys→Baran→Dzik→Smok→Koń→Zając→Tygrys→Pies→Baran
KosztTrzykrotny na Turę od Osoby
Zasięg10 metrów
WymaganiaŻelazny Piasek
Ofensywna technika Jitonu, która ma jednocześnie nikłe obrażenia. Jednak jej użycie najczęściej wyklucza wroga z walki. Uwalniamy falę Żelaznego Piasku, która unosi się wokół celu. Skutkuje ona zaburzeniem fal mózgowych, uniemożliwiając wrogowi myślenie lub podjęcie próby ruchu.

Trzeba dopisać tutaj co i jak. Bo nie można insta wyłączyć wroga z walki. Jakiś przelicznik do Siły Woli?

Obrazek

Prowadzenie misjiRangi Dowolne
  1. Find Your Own Way - Przygoda Rangi A dla Kurogane Hao.
  2. Lekarzu lecz się sam! - Misja Rangi D dla Orochi Sairai.
Awatar użytkownika
Fawkes
Posty: 407
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:29
Ranga dodatkowa: Moderator Kuźni | Mistrz Gry
Discord: poprostujakub
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Pracownia Techniczna Pewnego Pana

Katony do zrobienia:
  1. Eksplodujący Płomienny Strzał - Bakuhatsu (dosłownie eksplozja) - B
  2. Katon Renkeijutsu: Karura - A
  3. Katon: Benijigumo - A
  4. Katon: Gōen no Jutsu - B
  5. Katon: Gōenka - S
  6. Katon: Gōka Mekkyaku - B
  7. Katon: Gōka Messhitsu - S
  8. Katon: Tenrō i Katon: Gōka Tenrō i Tenrō Kaken - S/S/A
  9. Katon: Gōryūka no Jutsu - B
  10. Katon: Haijingakure no Jutsu - B
  11. Katon: Haisekishō - B
  12. Katon: Hibashiri - B
  13. Katon: Karyū Endan - B
  14. Katon: Onidōrō - B
  15. Katon: Zukokku - A
  16. Zanmai no Shinka - S

Obrazek

Prowadzenie misjiRangi Dowolne
  1. Find Your Own Way - Przygoda Rangi A dla Kurogane Hao.
  2. Lekarzu lecz się sam! - Misja Rangi D dla Orochi Sairai.
Awatar użytkownika
Fawkes
Posty: 407
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:29
Ranga dodatkowa: Moderator Kuźni | Mistrz Gry
Discord: poprostujakub
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Pracownia Techniczna Pewnego Pana

► Pokaż Spoiler | Katon C
­Katon: Moeru Yubi | Fire Release: Burning Finger火遁・燃える指
KlasyfikacjaKaton, Transformacja Natury
PieczęcieSzczur→Zając→Koń
KosztStandardowy na Turę
ZasięgDotyk
Wymagania-
Dość prosta technika Katonu. Poprzez skupienie chakry w opuszkach palców, doprowadzamy do powstania małych płomyków na końcu każdego z nic. Trudno mówić o rozległych obrażeniach - technika ta raczej nie sprawdzi się dobrze w bezpośredniej walce. Jej wykorzystanie sprawdza się w sytuacjach bardziej praktycznych - powstania minimalnego światła lub podpalenie małego przedmiotu. Wystarczająco kreatywni shinobi potrafią jednak wykorzystać ją w nieco innych, znacznie boleśniejszych i mniej przyjemnych sytuacjach...

Posiadając Rangę B w Katonie, temperatura jest na tyle wysoka, że można nimi zasklepiać rany. Nie wyleczy to naszych postaci, jednak możemy w ten sposób zatamować krwotok. Warto zaznaczyć, że nie pomoże to przy znacznych obrażeniach, a sprawdza się na łataniu pojedynczych zranień.
► Pokaż Spoiler | Katon B
­Katon: Gōka Mekkyaku | Fire Release: Great Fire Annihilation火遁・豪火滅却
KlasyfikacjaKaton, Transformacja Natury
PieczęcieSzczur→Wół→Pies→Koń→Małpa→Dzik→Tygrys
KosztRóżny na Turę
ZasięgRóżny
Wymagania---
DodatkoweTECHNIKA KOSZTUJE 15PT
Bardzo niszczycielska technika Katonu. W przeciwieństwie do Gōkakyū no Jutsu, polegającej na stworzeniu średniej kuli, jutsu to polega na wypluciu nienaturalnie wielkiej fali ognia, która pali wszystko na swojej drodze na znacznym obszarze. Technika pobiera znaczne ilości chakry, jednak przekłada się to na jej siłę - znalezienie się w centrum tego podmuchu najczęściej oznacza pewną śmierć. Zważając na skalę ognia, trudno manipulować jego kształtem i trajektorią, a ogień będzie trawił wszystko na swojej trasie - czy to wrogów czy też sojuszników.
  • B: Koszt Równy Ośmiokrotnemu Kosztowi Rangi B. Zasięg podmuchu ognia wynosi 30 metrów. Jego siła bez problemu zniszczy na naszej trasie większość przeszkód - czy to drzewa, czy to ściany budowli. Powoduje bardzo dotkliwe poparzenia, których gojenie może zabrać bardzo dużo czasu.
  • A: Koszt Równy Sześciokrotnemu Kosztowi Rangi A. Zasięg podmuchu ognia wynosi 40 metrów. Pod jej naporem ulegnie większość materiałów. Przebywanie w samym pobliżu płomienia grozi bardzo poważnymi oparzeniami, a miejscami może przysmażyć skórę lub mięśnie.
  • S: Koszt Równy Czterokrotnemu Kosztowi Rangi S. Zasięg podmuchu ognia wynosi 50 metrów. Ze względu na temperaturę i skalę, zaledwie nieliczne przedmioty są w stanie wyjść z niej bez szwanku - a na pewno prawie żaden bez szwanku. Kontakt z płomieniem grozi zwęgleniem tkanek miękkich.
Posiadając Specjalizację w Katonie, temperatura kuli ognia gwałtownie się zwiększa, mogąc na randze S zostawić za sobą ślad stopionej ziemi. Znalezienie się w centrum tej techniki grozie prawdopodobnie szybką, jeśli nie natychmiastową anihilacją.
Zwój-
Zwój-
Zwój-
Zwój-
Zwój-
Katon: Gōryūka no Jutsu | Fire Release: Great Dragon Fire Technique火遁・豪龍火の術
KlasyfikacjaKaton, Transformacja Natury
PieczęcieTygrys→Baran→Małpa→Dzik→Smok→Tygrys
KosztStandardowy
Zasięg20 metrów
Wymagania-
Zaawansowana technika Uwolnienia Ognia, przypominająca w działaniu Gōkakyū no Jutsu. Użytkownik po zebraniu chakry, wypluwa z ust kulę ognia, która przyjmuje kształt głowy smoka.

Posiadając Rangę A w Katonie, zasięg techniki wzrasta o 5 metrów.
Posiadając Rangę S w Katonie, możemy Kosztem Standardowym stworzyć 3 mniejsze pociski.
Posiadając Specjalizację w Katonie, temperatura kuli ognia wzrasta gwałtownie.
Katon: Haisekishō | Fire Release: Ash Pile Burning火遁・灰積焼­
KlasyfikacjaKaton, Transformacja Natury
PieczęcieWąż→Szczur→Wąż→Tygrys
KosztStandardowy na Turę Wydmuchu | Standardowy za Eksplozję
Zasięg20 metrów
Wymagania-
Użytkownik wydmuchuje ze swoich ust chmurę popiołu (60m3). Technika ta wspaniale nadaje się na stworzenie zasłony dymnej, ale to nie wszystko. Użytkownik może zdetonować chmurę, sprawiając, że wszystko w jej zasięgu zostaje dotkliwie poparzone. Wymaga jednak pewnego doświadczenia, ponieważ musimy uważać, by w zasięgu eksplozji nie znaleźli się zarówno my jak i nasi sojusznicy.

Posiadając rangę A w Katon standardowym kosztem jesteśmy w stanie zapełnić obszar o objętości 80m3.
Posiadając rangę S w Katon standardowym kosztem jesteśmy w stanie zapełnić obszar o objętości 100m3.
Posiadając Specjalizację w Katonie ilość wydmuchiwanego gazu jest dwukrotnie większa (2 razy większa objętość).
Katon: Karyū Endan | Fire Release: Fire Dragon Flame Bullet火遁・火龍炎弾­
KlasyfikacjaKaton, Transformacja Natury
PieczęcieBaran→Koń→Wąż→Smok→Szczur→Wół→ Tygrys
KosztDwukrotny na Turę od Jednego Smoka
Zasięg20 metrów
Wymagania-
Użytkownik wypluwa z ust płomienie, które następnie zmieniają się do formy prawdziwego smoka. Jesteśmy w stanie kontrolować każdego z nich, używając ich do walki z dużą ilością przeciwników, ale też do walki z jednym przeciwnikiem, doprowadzając do sytuacji, w której unikanie ataków jest znacznie utrudnione. Oparzenia powodowane przez tą technikę są dotkliwe.

Posiadając rangę B w Katon, możemy kontrolować maksymalnie 1 smoka.
Posiadając rangę A w Katon, możemy kontrolować maksymalnie 3 smoki.
Posiadając rangę S w Katon, możemy kontrolować maksymalnie 5 smoki.
Posiadając Specjalizację w Katonie, temperatura smoków rośnie gwałtownie, powodując dotkliwe poparzenia.
► Pokaż Spoiler | Katon A
Katon Renkeijutsu: Karura | Fire Release Cooperation Technique: Garuda火遁連携術・カルラ
KlasyfikacjaKaton, Transformacja Natury, Technika Współpracy
PieczęciePies→Ptak→Dzik→Szczur→Tygrys
KosztStandardowy na Turę
Zasięg30 metrów
Wymagania2 Towarzyszy znający technikę lub Klony
Technika Uwolnienia Ognia, polegająca na wspólnym wydmuchiwaniu płomienia, który przyjmuje kształt ogromnego, ognistego smoka. Użytkownicy są dowolnie sterować trajektorią poruszania się ich tworu, przynajmniej dopóki ich cel jest wspólny - w końcu smok nie może się rozdzielić, a ten brak współpracy może uniemożliwić poprawne sterowanie techniką. Dzięki połączeniu sił kilku shinobi, technika ma znaczną siłę, a trafienie ją w cel kończy się sporych rozmiarów eksplozją.

Posiadając Rangę S w Katonie, ilość pieczęci niezbędnych do wykonania techniki spada do 3.
Posiadając Specjalizację w Katonie, jesteśmy w stanie wykonać technikę w jedną osobę. Koszt techniki jest wówczas Potrójny.
► Pokaż Spoiler | Katon S
­Katon: Gōenka | Fire Style: Flame Flower火遁・豪炎華
KlasyfikacjaKaton, Transformacja Natury
PieczęcieDzik→Wół→Wąż→Pies→Smok→Koń→Baran→Wąż→Zająć→Pies→Koń→Szczur→Smok→Tygrys
KosztStandardowy od 5 Kul
Zasięg40 metrów
Wymagania-
Potężna technika Katonu. Po skupieniu naszej chakry, wypluwamy liczne ogniste kule, które są rozmiarów dorosłego człowieka. W momencie zderzenia się z przeszkoda lub celem, doprowadzają do eksplozji. Samo przebywanie w pobliżu takiej kuli może być niebezpieczne dla każdego, nawet osoby korzystającej z tej techniki.

Posiadając Specjalizację w Katonie, jesteśmy w stanie stworzyć 10 Kul, używając Kosztu Standardowego.
Ostatnio zmieniony 25 maja 2021, 17:27 przez Fawkes, łącznie zmieniany 10 razy.

Obrazek

Prowadzenie misjiRangi Dowolne
  1. Find Your Own Way - Przygoda Rangi A dla Kurogane Hao.
  2. Lekarzu lecz się sam! - Misja Rangi D dla Orochi Sairai.
Awatar użytkownika
Fawkes
Posty: 407
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:29
Ranga dodatkowa: Moderator Kuźni | Mistrz Gry
Discord: poprostujakub
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Pracownia Techniczna Pewnego Pana

► Pokaż Spoiler | Tai/Buki
Hagama no Mai | Dance of the Sickle Blade刃鎌の舞
KlasyfikacjaKusarigamajutsu, Styl Walki
Wymagania---
Styl Walki, który jest używany do walki z użyciem Kusarigamy - połączenia kamy, łańcucha i obciążnika. Historia tego stylu sięga wiele wieków w przeszłość, gdyż jego autorstwo przyjmuje się Hanzō Salamandrze. Jego umiejętności, w tym walki Kusarigamą, stały się legendarne. Standardowa walka opiera się na atakowaniu zarówno sierpem, jak i obciążeniem po drugiej stronie. Dzięki łączącemu je łańcuchowi, możliwe jest również atakowanie z dystansu, który ogranicza wyłącznie jego długość. Jednakże, posiadacze tego stylu nie mają również problemu w walce bezsporędniej. Wysoko kompetentni użytkownicy tego stylu są w stanie rozbroić przeciwnika, zabierając mu broń.

Posiadając Rangę B w Hagama no Mai, możliwa jest próba rozbrojenia przeciwnika z dystansu.
Suna no Ken | Sand Fist砂の拳
KlasyfikacjaTaijutsu, Styl Walki
Wymagania---
Metoda walki, którą naucza (lub bardziej nauczało) się w Akademii Wioski Ukrytej w Piasku. Z tego powodu trudno znaleźć ten styl poza byłymi mieszkańcami Sunagakure. Sama Historia poznania stylu sięga wiele, wiele lat wstecz do shinobiego o imieniu Shira - urodzonego specjalisty w zakresie Taijutsu. Oprócz tego stylu, stworzył kilka innych technik do walki wręcz, które jednak uległy zapomnieniu.
Walka z wykorzystaniem tego stylu skupia się bardziej na defensywie - walczący tym stylem są w stanie umiejętnie blokować i unikać ciosów wroga przez długi czas. Doprowadza to do momentu, gdzie nasz przeciwnik męczy się ciągłym atakowaniem shinobi, ostatecznie doprowadzając do wyczerpania i zdaniu się na łaskę oponenta. Walka więc opiera się na powolnym zyskiwaniu przewagi.

Obrazek

Prowadzenie misjiRangi Dowolne
  1. Find Your Own Way - Przygoda Rangi A dla Kurogane Hao.
  2. Lekarzu lecz się sam! - Misja Rangi D dla Orochi Sairai.
Awatar użytkownika
Fawkes
Posty: 407
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:29
Ranga dodatkowa: Moderator Kuźni | Mistrz Gry
Discord: poprostujakub
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Pracownia Techniczna Pewnego Pana

Kyōkoku no Kuni - Kraj Kanionów
Stolica: Yoake
Władca: ???
Wioska ninja: Obecnie brak.
Upały, brak wody - Kyōkoku no Kuni to nie jest kraj dla słabych ludzi. Dodatkowo, nieudolność w rządach Władca doprowadziła do sytuacji, w której mało kto faktycznie uznaje jego zwierzchność - zamiast tego, dominują związki większych miast, które na mocy współpracy pomagają sobie nawzajem. Występuje tutaj zaskakująco duże bezprawie, które targa mniejsze miejscowości. Dopiero interwencja samozwańczych obrońców sprawiedliwości pomaga zakończyć rządy przestępców. Kraj jednak nie zmaga się tylko z rozłamami administracyjnymi, ale również i etnicznymi - bo na dzikich, nie do końca zbadanych terenach żyją plemienia "dzikich" - ludzi, o ciemnej, prawie czerwonej skórze. Zbytnio skupieni na przetrwaniu i swoich przyziemnych sprawach, pozostali mieszkańcy Kraju Kanionów nie są świadomi tajemnic tego koczowniczego ludu. Ale czy te sekrety pozostaną sekretami na długo?

  • Położenie Geograficzne:
Ten spory Kraj leży na zachodnim wybrzeżu Nowego Kontynentu, o ciepłym, suchym klimacie. Na tym terenie dominują przede wszystkim prerie, stepy i skaliste pustynie, o minimalnej roślinności - większe ich ilości można znaleźć w pobliżach wielkich rzek, przecinających całą krainę. To właśnie te wielkie potoki i małe strumyczki sprawiły, że ten kraj stał się Krajem Kanionów, gdyż to one w ciągu wielu, wielu lat, wydrążyły liczne rowy i wyrwy. Dominują tu przede wszystkim pojedyncze, jednak spore gospodarstwa. Zaledwie gdzieniegdzie można znaleźć większą wioskę, a prawdziwie wielkie miasta znajdzie się tylko na "cywilizowanym" wybrzeżu. Mieszkańcy muszą się zmagać z uporczywą temperaturą (w Kyōkoku no Kuni występuje pora deszczowa i sucha) oraz z nieprzyjaznymi warunkami pogodowymi (widok tornada albo ogromnej wichury nie zdziwi większości mieszkańców).
  • Fauna i Flora:
Z powodu klimatu, występowanie roślin jest znacznie ograniczone - występują tutaj przede wszystkim trawy i inne, mało wymagające gatunki. Przy źródłach wody można znaleźć bardziej bujną roślinność, głównie jednak uprawianą przez mieszkańców. Są to różne zboża (żyto, owies, kukurydza), rośliny strączkowe, ale również dynie, cebule, cukinie i wiele, wiele innych upraw, które nadadzą się do spożycia. Trudno tu jednak mówić o jakiś większych sadach - te raczej można napotkać sporadycznie. Co do drzew rosnących bez ingerencji człowieka, te występują, jednak w małych skupiskach, ukryte przy źródłach rzek w cieniu majestatycznych klifów. Kiedyś można było znaleźć więcej drzew, jednak intensywne karczowanie przez osadników doprowadziło do ich zaniku. Mimo tej ubogiej flory, wielu może zdziwić ilość występowania zwierząt. To właśnie w Kyōkoku no Kuni występuje największa na świecie populacja bizonów. Stada te jednak zaczęły się wycofywać w mniej zamieszkane przez ludzi tereny, z uwagi na polowania. Znalazło się jednak kilku szaleńców, którzy postanowili spróbować poskromić te zwierzęta i z powodzeniem otworzyli ogromne "rancza", w których hoduje się ogromne stada udomowionych bizonów - zupełnie jak krowy w innych krainach. Dzięki temu mieszkańcom Kraju Kanionów nie brak skór, mleka czy mięsa. Równie na niespotykaną nigdzie indziej skalę, hoduje się indyki. Z dzikiej fauny można zaś wymienić susły, antylopy, daniele, kojoty (również coraz częściej udomawiane i krzyżowane z istniejącymi rasami psa), pumy, liczne stada mustangów (te także zostały udomowione, jako środek lokomocji) oraz wiele gatunków ptaków (zarówno drapieżnych jak i roślinożernych). Wielką udręką tutejszych domostw są jednak o wiele mniejsze zwierzęta - wszelkiej maści insekty, jak muchy, osy, szerszenie oraz wiele gatunków mrówek oraz termitów. Ostatnią plagą okazały się liczne stada szarańczy, które w niektórych miejscach wciąż doskwierają mieszkańcom. Niektórzy z nich obwiniali o ich sprowadzenie plemiona, które żyją w Kraju Kanionów, jednak ci nie przejęli się tym specjalnie.

  • Gospodarka:
Zyski ludzi w Kyōkoku no Kuni opierają się głównie na detalicznym handlu z pobliskimi mieszkańcami. Większość materiałów na eksport pochodzi "z ziemi" - wydobywa się tutaj spore ilości węgla i żelaza, jednak nie na globalną skalę. Jednak ostatnie słuchy, o znalezieniu złota we wschodniej, mniej przyjaznej części kraju, sprowadziły tutaj znaczne ilości śmiałków, którzy liczyli na łatwy zarobek. Gorączka Złota trwa w najlepsze, a na chwilę obecną, mało kto zdołał się zniechęcić, pomimo nikłych wyników. Doprowadziła ona jednak do zapotrzebowania na zaopatrzenie przybywających poszukiwaczy - zyskują więc na tym producenci wyposażenia oraz właściciele noclegowni i jadłodajni.
  • Stolica - Yoake:
Mimo pozostawania formalną stolicą, znaczenie Yoake na szczeblu krajowym jest nikłe. Leżące nad morzem, jest siedzibą obecnego Władca. Samo Yoake to istne centrum Kraju. Jeśli ktoś chce coś hurtowo sprzedać za morze - idzie właśnie tutaj. Handel morski jest tutaj bardzo rozwinięty, a okręty pływają w prawie każdy zakątek Nowego Kontynentu. Zabudowania są zbudowane przede wszystkim zbudowane z kamieni i cegieł, a dachy zostały wyłożone dachówkami. Zaledwie bogaci mieszkańcy są w stanie nabyć jednorodzinny dom, więc większość mieszkańców zamieszkuje wspólne kamienice. Miejsce zamieszkania staje się więc wyznacznikiem pozycji społecznej. Same budowle są zbudowane w taki sposób, by zapewnić odpowiedni przeciąg powietrza, by ich mieszkańcom upały nie doskwierały w znaczącym stopniu.
  • Polityka - Wewnętrzna i Międzynarodowa:
Krajem rządzi Władca, jednak tak nieudolnie, że nawet nie jest traktowany jako władca własnego kraju. Brak mu jednak środków i umiejętności, by spróbować podnieść swoją pozycję. Jedynie co go utrzymuje to podatki i opłaty, które są zbierane ledwie ze stolicy oraz pobliskich wsi i miasteczek. Każda próba zdobycia pieniędzy z innych miejsc kończyła się najczęściej powrotem pobitych wysłanników. Władca zaczyna jednak powoli rozważać zaciągnięcie pomocy u pobliskiego Królestwa Kupców, w zamian za odstąpienie kilku terenów, rzekomo bogatych w złoża. Jego gwardia, nie dość że jest minimalna i słabo wyposażona, to nie posługuje się chakrą, zupełnie jak reszta mieszkańców miast.

Ale to nie znaczy, że wewnątrz kraju panuje anarchia i chaos. Znaczna decentralizacja władzy doprowadziła do powstania licznych związków miast, zakładanych przez samych mieszkańców. Wiele z nich działa już od wielu lat i na chwilę obecną, sprawdzają się w miarę dobrze. Przynajmniej mieszkańcy nie muszą się zbytnio martwić atakami grup przestępczych, dzięki formowaniu się różnych organizacji porządkowych. Działają najczęściej z polecenia rady miasta i są swoistymi stróżami prawa. Aby jednak otrzymać wynagrodzenie, muszą dowieść, że złapany (lub zabity) delikwent faktycznie popełnił przestępstwo. W przeciwnym razie, sami grożą sobie stryczkiem.

Kraj stara się utrzymywać pozytywne relacje z Królestwem Kupców, jako głównym partnerem w eksporcie towarów. Ponadto przez Kraj Kanionów przechodzi jedyna linia kolejowa, pomiędzy Królestwem Kupców a Smoczym Imperium. Nawet jedna ze stacji znajduje się na jej terenie! Jednak ostatnie napady rabusiów na pociągi doprowadziły do wzmocnienia ochrony tychże - oczywiście z pieniędzy właścicieli, a nie Władca Kanionów. Nieznacznie to pogorszyło relacje pomiędzy tymi Krajami.

Dodatkowym problemem wewnętrznym są konflikty z koczowniczymi Dzikimi Plemionami. Mieszczuchy potrafią znaleźć cokolwiek - powody kulturowe, językowe, mieszkaniowe... Jednak największym zarzutem jest babranie się "magią". Członkowie tych plemion to jedyni mieszkańcy Kraju Kanionów, którzy wykorzystują chakrę i robią to prawie na każdym kroku, chociaż łączą to głównie ze swoimi wierzeniami. Mało który z nich zna język mieszkańców miast i wsi, co dodatkowo skutkuje powstawaniem granicy między tymi dwoma światami. Pomiędzy samymi plemionami relacje są różne, poczynając od współpracy aż po nienawiść, kończącą się wojnami.
  • Kultura
Zwykli mieszkańcy nie należą do ludzi przesadnie religijnych. Mają już dość swoich problemów i wydatków, a co dopiero płacić na świątynie i inne dyrdymały. Z tego powodu, rzadko można napotkać jakiekolwiek świątynie. Ze świętami jest podobnie - obchodzone są niezwykle rzadko, ale gdy już się coś trafia, to świętowanie jest tak huczne, że potrafi trwać prawie tydzień. Największym takim dniem jest Święto Zbiorów, obchodzone po zakończeniu tychże. Przypadkiem pokrywa się to z corocznymi rozgrywkami polo, co doprowadza do licznych bójek pijanych kibiców.

Sprawa miewa się inaczej u Plemion, gdyż ta kultura jest dosyć rozbudowana, choć nieznana większości ludzi zewnątrz. Są o wiele bardziej religijni, a ich system wierzeń opiera się przede wszystkim na wiarę w duchy przodków. Wiele również u nich miejsc świętych, ukrytych w głębi pustyń i kanionów, rytuałów, obrzędów przejścia - dla zwykłych ludzi jest to nie do pojęcia. Prowadzą koczowniczy tryb życia, korzystając z lekkich namiotów, a wyjątkowo uciążliwe pory deszczowe przeczekując we wnętrzu kanionów. Okazji do świętowania można tutaj znaleźć więcej, głównie związanymi ze zmianami pogody i rocznicami śmierci zasłużonych członków danej społeczności. Wiąże się z tym rytualne spożywanie substancji psychoaktywnych. Trudno jednak znaleźć więcej elementów wspólnych, gdyż każde z plemion wprowadziło własne zmiany. Można zaryzykować stwierdzenie, że ich kultura zmienia się tak szybko, jak pory roku.

Obrazek

Prowadzenie misjiRangi Dowolne
  1. Find Your Own Way - Przygoda Rangi A dla Kurogane Hao.
  2. Lekarzu lecz się sam! - Misja Rangi D dla Orochi Sairai.
Awatar użytkownika
Fawkes
Posty: 407
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:29
Ranga dodatkowa: Moderator Kuźni | Mistrz Gry
Discord: poprostujakub
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Pracownia Techniczna Pewnego Pana

Kujaku no Kuni - Kraj Pawi
Stolica: ???
Władca: ???
Wioska ninja: Obecnie brak.

  • Położenie Geograficzne:
  • Fauna i Flora:
  • Gospodarka:
  • Stolica - Yoake:
  • Polityka - Wewnętrzna i Międzynarodowa:
  • Kultura

Obrazek

Prowadzenie misjiRangi Dowolne
  1. Find Your Own Way - Przygoda Rangi A dla Kurogane Hao.
  2. Lekarzu lecz się sam! - Misja Rangi D dla Orochi Sairai.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pracownie”